en dan neem ik aan dat je aan het begin meer starters gold hebt en meer mana regen en mana hebt als punten in je masteries?iThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:20:
[...]
0/1/21.
Lv 22 atm nog 1 game winnen of verliezen en ben Lv 23
Meditation 3/3 Scout 1/1Martin0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:27:
[...]
en dan neem ik aan dat je aan het begin meer starters gold hebt en meer mana regen en mana hebt als punten in je masteries?
Summoner's insight 3/3 Alchemist 1/1
Greed 3/3 Culinary Master 1/1
Scavenger 1/1 Wealth 1/1 Expanded mind 3/3
Bandit 1/1 ntelligence 3/3 en dan nog 1 punt in Recovery
LoL - Golden Fail (Lv29)
Voor Leona wil je zoiets als masteries: http://www.lolpro.com/gui...eona-guide-support-edward
ken ze niet helemaal uit mijn hoofd maar zie voornamelijk gold income, starter gold, langer ward, langere potions, en meer mana en mana recovery, dus ziet er over het algemeen wel goed uitiThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:32:
[...]
Meditation 3/3 Scout 1/1
Summoner's insight 3/3 Alchemist 1/1
Greed 3/3 Culinary Master 1/1
Scavenger 1/1 Wealth 1/1 Expanded mind 3/3
Bandit 1/1 ntelligence 3/3 en dan nog 1 punt in Recovery
Bedankt. Ik heb nu masteries voor Soraka maar ik zal zeker even gaan kijken op LolProThormodo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:33:
Voor Leona wil je zoiets als masteries: http://www.lolpro.com/gui...eona-guide-support-edward
LoL - Golden Fail (Lv29)
Annie support... daar moest ik ook een keer tegen.
Ben blij dat ik over Sivir beschik. Was wel een leuk potje.
ach ja ik vind het ook leuk om met sivir tegen over een nidalee support te staan, constant free manaXanthian schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:43:
Annie support... daar moest ik ook een keer tegen.
Ik heb vaak met een vriend nidalee en soraka bot gedaan en dat ging gewoon geweldig. Nidalee gooit speertjes en healt zichzelf of mij en ik hoef alleen maar een mana supply te geven.Martin0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:46:
[...]
ach ja ik vind het ook leuk om met sivir tegen over een nidalee support te staan, constant free mana
LoL - Golden Fail (Lv29)
Verwijderd
Over het algemeen werkt dat niet echt in een team comp behalve als je zed mid hebt ofzo anders heb je te veel magic damage en te weinig ADiThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:51:
[...]
Ik heb vaak met een vriend nidalee en soraka bot gedaan en dat ging gewoon geweldig. Nidalee gooit speertjes en healt zichzelf of mij en ik hoef alleen maar een mana supply te geven.
AD op top en AD in Jungle ik denk dat dat genoeg is.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:53:
[...]
Over het algemeen werkt dat niet echt in een team comp behalve als je zed mid hebt ofzo anders heb je te veel magic damage en te weinig AD
LoL - Golden Fail (Lv29)
Verwijderd
Maar dan moet je Team daarmee instemmen en er zijn niet heel veel viable mid champs die AD zijn, dingen die in me op komen zijn Riven zed en Lee mischien nog Renekton.iThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:54:
[...]
AD op top en AD in Jungle ik denk dat dat genoeg is.
talon, is nog altijd een grote op midVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:56:
[...]
Maar dan moet je Team daarmee instemmen en er zijn niet heel veel viable mid champs die AD zijn, dingen die in me op komen zijn Riven zed en Lee mischien nog Renekton.
Verwijderd
Ja Talon zie ik inderdaad ook weer wat meer terug komen.
Maar over het algemeen word mid gespeeld als AP
Ik snap het niet echt, maar is dat de meta ofso dat je 3 AD moet hebben en 2 AP ?
LoL - Golden Fail (Lv29)
Verwijderd
Talon.. OP?

Talon moet gigantisch snowballen om relevant te blijven en wordt keihard gepest op mid met z'n melee-range farm.
Voor Talon geldt hetzelfde als voor zo'n beetje elke andere assassin, als ze niet snowballen heb je vrijwel niets aan ze late game. Maar volgens mij zegt Martin0 ook, hij is een grote op mid, en dan bedoeld hij waarschijnlijk meer dat hij op mid gespeeld wordt ipv OPVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:05:
[...]
Talon.. OP?![]()
Talon moet gigantisch snowballen om relevant te blijven en wordt keihard gepest op mid met z'n melee-range farm.
Maar goed, neemt niet weg dat ik het met je eens ben, dat Talon niet beter is dan wat voor assassin ook die snowballed.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Je leest het denk ik verkeerd, Talon is een grote speler op mid, als in een goede AD champ om op mid te spelen.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:05:
[...]
Talon.. OP?![]()
Wat een wonder Damien begrijpt mijDamienx2 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:12:
[...]
Voor Talon geldt hetzelfde als voor zo'n beetje elke andere assassin, als ze niet snowballen heb je vrijwel niets aan ze late game. Maar volgens mij zegt Martin0 ook, hij is een grote op mid, en dan bedoeld hij waarschijnlijk meer dat hij op mid gespeeld wordt ipv OP.
Maar goed, neemt niet weg dat ik het met je eens ben, dat Talon niet beter is dan wat voor assassin ook die snowballed.
nee ik bedoel idd dat talon eigenlijk alleen echt viable is als ad caster mid, op top wordt hij te snel gecounterd.
natuurlijk moet je snowballen, dat moet iedere assassin en als je wat damage hebt kan je farmen met je W, dat is in 1 keer een hele wave weg halen.
Persoonlijk ben ik al redelijk wat talons tegen gekomen die de hele game dragen met zijn burst damage. Ik lane ook wel eens tegen heb en zijn W die bizar veel damage waarna hij met cutthroat je silenced en met noxian diplomacy ook nog eens een mep geeft en dat is je halve hp bar pleiten.
daarvoor is het een assasssin, 1 persoon neer bursten en dan weer weg, en ja een talon full burst is vrij hoog, maar dat is die van zed ook ^^ArgantosNL schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:22:
Persoonlijk ben ik al redelijk wat talons tegen gekomen die de hele game dragen met zijn burst damage. Ik lane ook wel eens tegen heb en zijn W die bizar veel damage waarna hij met cutthroat je silenced en met noxian diplomacy ook nog eens een mep geeft en dat is je halve hp bar pleiten.
En Akali, Katarina, etc etc.Martin0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:24:
[...]
daarvoor is het een assasssin, 1 persoon neer bursten en dan weer weg, en ja een talon full burst is vrij hoog, maar dat is die van zed ook ^^
bedoelde ook de gehele class assassin, alleen katrina is met haar ult toch meer AOE gericht
Ik dacht eigenlijk dat Rammus wel de snelste was met MS items en zijn rol.
Maar nu ik Lulu heb gezien.... die is echt snel.
Ik heb het eens in een custom game getest.
Full AP en 40% CD. Kan je om de 7 a 8 seconden tegen de 700 MS aanzitten voor 5 seconden
En niet alleen jezelf, maar ook je allies..
Maar nu ik Lulu heb gezien.... die is echt snel.
Ik heb het eens in een custom game getest.
Full AP en 40% CD. Kan je om de 7 a 8 seconden tegen de 700 MS aanzitten voor 5 seconden
En niet alleen jezelf, maar ook je allies..
Gezien de resets, niet echt om eerlijk te zijn. Daar maken een hele hoop Katarina spelers nog wel eens de fout, dat ze denken altijd in de midden van een teamfight te moeten duiken. Is simpelweg niet nodigMartin0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:28:
[...]
bedoelde ook de gehele class assassin, alleen katrina is met haar ult toch meer AOE gericht
klopt, maar omdat die ult toch wel multi target is en high damage aoe kan je er wel midden in duiken, al werkt het ook goed voor single target.Damienx2 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:30:
[...]
Gezien de resets, niet echt om eerlijk te zijn. Daar maken een hele hoop Katarina spelers nog wel eens de fout, dat ze denken altijd in de midden van een teamfight te moeten duiken. Is simpelweg niet nodig.
Verwijderd
Akali is toch de betere assassin, die krijgt weer ult stacks en energy terug als de kills binnenrollen, dus je kunt blijven dashen en bursten in vergelijking met een Talon/Leblanc die hun hele combo weer moeten afwachten. Er zijn een aantal assassins die een hogere presence hebben in teamfight vergeleken met Talon. Op het moment vind ik hem geen geweldige pick. En voor zover AD mid gaat... tja veel keuzes heb je daar niet echt. Net als Leblanc moet hij de andere mid laner zien te slopen i.p.v. proberen te outfarmen. Als dat niet lukt heb je wel een probleem.
Support Annie kan een ADC niet in één combo neerbursten (mits ze AP gaat bouwen in de lategame ~45 min)DivineNL schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:08:
Als je als ADC zijnde tegen een Annie staat gewoon banshees halen op een moment dat ze je met 1 combo neer haalt. Dan kan ze je in iedergeval niet meer neer bursten.
"Don't let your dreams be memes"
ja talon is in S3 echt enorm generft nadat hij aan het begin van S3 erg goed was. in S2 was hij wel goed viable en heb ik er ook goede herinneringen aan, maar op het moment wordt hij door een groot aantal assassins outclassedVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:45:
[...]
Akali is toch de betere assassin, die krijgt weer ult stacks en energy terug als de kills binnenrollen, dus je kunt blijven dashen en bursten in vergelijking met een Talon/Leblanc die hun hele combo weer moeten afwachten. Er zijn een aantal assassins die een hogere presence hebben in teamfight vergeleken met Talon. Op het moment vind ik hem geen geweldige pick. En voor zover AD mid gaat... tja veel keuzes heb je daar niet echt. Net als Leblanc moet hij de andere mid laner zien te slopen i.p.v. proberen te outfarmen. Als dat niet lukt heb je wel een probleem.
Nadeel van Talon vindt ik (en dat met alle overige assassins ook met een manabar) dat het gewoon een slechte combo is assassin + mana bar. Dit in combinatie met nog eens hoge cooldowns maakt een champ als Katarina of Akali imo plezieriger te spelen.Martin0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:53:
[...]
ja talon is in S3 echt enorm generft nadat hij aan het begin van S3 erg goed was. in S2 was hij wel goed viable en heb ik er ook goede herinneringen aan, maar op het moment wordt hij door een groot aantal assassins outclassed
ja klopt maar ik vindt ook dat talon redelijk hoge mana cost heeft voor zijn abilities waardoor je gewoon een TF nodig hebt(daarnaast geeft de TF meer voordelen).Damienx2 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:58:
[...]
Nadeel van Talon vindt ik (en dat met alle overige assassins ook met een manabar) dat het gewoon een slechte combo is assassin + mana bar. Dit in combinatie met nog eens hoge cooldowns maakt een champ als Katarina of Akali imo plezieriger te spelen.
Maar support Annie heeft zelf een ADC ernaast, en dan is 1 combo van Annie + de ADC damage meer dan genoeg om je neer te krijgenWootlock schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:45:
[...]
Support Annie kan een ADC niet in één combo neerbursten (mits ze AP gaat bouwen in de lategame ~45 min)
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
Heb eventjes in een custom gejungled
En met shyvana was ik level 6 met een back op 6:30
Met warwick op 7:30 maar dan zonder back. Dat is toch een redelijk verschil.
Blue wolves wraiths red met Shyvana tegen Warwick kan als je met Warwick blue withe wolves red gaat. Dat is wel redelijk close maar kan wel En volgens mij ben je ook level 3 als je Blue, Wraiths, Red gaat, in dat geval kom je elkaar tegen en dan hangt het ervanaf welke mid eerder reageert. Al heeft shyvana wel een voordeel op level 2.
Blue wolves wraiths red met Shyvana tegen Warwick kan als je met Warwick blue withe wolves red gaat. Dat is wel redelijk close maar kan wel En volgens mij ben je ook level 3 als je Blue, Wraiths, Red gaat, in dat geval kom je elkaar tegen en dan hangt het ervanaf welke mid eerder reageert. Al heeft shyvana wel een voordeel op level 2.
Dit is wel interresant, maar is Shyvana niet de snelste jungler? Ik zou het verschil ook wel eens willen weten met Volibear, Vi en Lee Sin. Dat zijn ook hele gangbare en counter junglers. Misschien dat ik dit zelf wel probeer vanavond.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:20:
Verwijderd
Ik speel niet heel veel jungle maar als ik jungle speel doe ik meestal;
Blue> grote witte wraith> Red
Red > Wraiths > Blue
Is dit ook het beste of kan ik beter wolves pakken ?
Meestal speel ik LeeSin aangezien dat mijn Favo champ is.
Red > Wraiths > Blue
Ik zou niet weten waarom je je tijd zou verdoen. ze zijn alle 3 sneller dan WW is. WW in de jungler kan. maar er zijn gewoon weg betere keuzes.Xanthian schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:46:
[...]
Dit is wel interresant, maar is Shyvana niet de snelste jungler? Ik zou het verschil ook wel eens willen weten met Volibear, Vi en Lee Sin. Dat zijn ook hele gangbare en counter junglers. Misschien dat ik dit zelf wel probeer vanavond.
Ik ben een groot fan van WW (1 van mijn favo champs) maar ik speel hem eigenlijk alleen in de toplane, en dan specifiek tegen bijvoorbeeld shen.
Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah
Normaal gesproken doe je als je snel wilt junglen Blue, Wraiths, Red omdat die wolven lastiger doodgaan momenteel. Dan kun je elkaar dus tegen komen en zou normaal gesproken jouw eigen mid sneller in jouw eigen jungle moeten zijn. Ben je met Shyvana nog full health als je bij die red van warwick komt? Warwick is dat namelijk wel.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:20:
MAargoed, ik wil niet aangeven dat Warwick beter is dan Shyvana ofzo, en dat Shyvana sterker/sneller is early game in de jungle weet ik ook. Maar vanaf level 6 zijn de ganks van Warwick daarentegen wel een stuk beter. Moet alleen wel je team erop voorbereid zijn.
Vicariously I live while the whole world dies
Wat ik meestal doe is Blue > White Wraith > Wolfs > Wraiths > Golems > Red > GankVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:49:
Ik speel niet heel veel jungle maar als ik jungle speel doe ik meestal;
Red > Wraiths > Blue
LoL - Golden Fail (Lv29)
Als je een oplettende of goeie enemy jungler tegen hebt is je red weg voordat je bij je red in de buurt bentiThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:50:
[...]
Wat ik meestal doe is Blue > White Wraith > Wolfs > Wraiths > Golems > Red > Gank
Verwijderd
Net of je die paar duizend gold zo vroeg al kan missenDivineNL schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:08:
Als je als ADC zijnde tegen een Annie staat gewoon banshees halen op een moment dat ze je met 1 combo neer haalt. Dan kan ze je in iedergeval niet meer neer bursten.
Je moet zo snel mogelijk je buffs halen. dus Blue met pull en hulp smiteless -> Red -> zoeken naar gank mogelijkheid -> is die er niet pak je een kleine kamp zoals wraiths/wolvesiThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:50:
[...]
Wat ik meestal doe is Blue > White Wraith > Wolfs > Wraiths > Golems > Red > Gank
Jij waste wel veel van je blue buffs tijd om de rest van de kampen te clearen. had je m beter aan je mid kunnen geven, die zou er dan misschien nog een kill van kunnen krijgen.
Barrier houdt nog iets of wat burst tegen, banshees blockt ook spell damage want ze hoeft helemaal niet te stunnen om haar volledige combo te landen. Daarom zei ik ook "vanaf dat ze je in 1x neer burst". Op level 6 doet ze dit vaak nog niet tenzij ze gefeed is.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:52:
[...]
Net of je die paar duizend gold zo vroeg al kan missen. Je kan beter gewoon vanaf minuut 1 cleanse als SS hebben en niet barrier.
Lv 22 heeft weinig counter junglers. Valt me op teminste nooit Red kwijt geraakt.DivineNL schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:52:
[...]
Als je een oplettende of goeie enemy jungler tegen hebt is je red weg voordat je bij je red in de buurt bent
LoL - Golden Fail (Lv29)
Van alleen blue + red word je geen lvl 3 en de cd van smite is verlaagd. Beter is dus blue met smite, wraiths, red met smite. Snellere clear en sneller level 3.Bjarne666 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:53:
[...]
Je moet zo snel mogelijk je buffs halen. dus Blue met pull en hulp smiteless -> Red -> zoeken naar gank mogelijkheid -> is die er niet pak je een kleine kamp zoals wraiths/wolves
Jij waste wel veel van je blue buffs tijd om de rest van de kampen te clearen. had je m beter aan je mid kunnen geven, die zou er dan misschien nog een kill van kunnen krijgen.
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Dan heb je inderdaad nog de heltijd je red buff om te ganken maar ik vind het juist wel makkelijk om early te ganken dus zo snel mogelijk Red en Blue omdat sommige Champs hun escapes niet hebben en als mijn buffs op zijn zoek ik een easy Gank of ga ik weer de jungle in.iThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:50:
[...]
Hier ben ik het 100% mee eens, volgens mij is dit de beste route om in het begin te junglen zodat je met level 3 kan gaan ganken en niet met level 2.Vicarious schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:54:
[...]
Van alleen blue + red word je geen lvl 3 en de cd van smite is verlaagd. Beter is dus blue met smite, wraiths, red met smite. Snellere clear en sneller level 3.
Verwijderd
Het probleem is niet alleen haar burst, het probleem is de follow up van het team. Als je niet gestunned bent kan je mooi wegkomen van de follow-up. Cleanse zorgt ook ervoor dat je net je Crystal Arrow op haar kan landen of net weg kan arcane shiften voordat haar W land.DivineNL schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:53:
[...]
Barrier houdt nog iets of wat burst tegen, banshees blockt ook spell damage want ze hoeft helemaal niet te stunnen om haar volledige combo te landen. Daarom zei ik ook "vanaf dat ze je in 1x neer burst". Op level 6 doet ze dit vaak nog niet tenzij ze gefeed is.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 13:57 ]
ja idd, zo doe ik het tegenwoordig ook maar meestal pak ik wolves, als de buffs moeten respawnen wil ik ook nog wel eens de golems of de witte wraith smiten aangezien die smite een cdr heeft van 40 secVicarious schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:54:
[...]
Van alleen blue + red word je geen lvl 3 en de cd van smite is verlaagd. Beter is dus blue met smite, wraiths, red met smite. Snellere clear en sneller level 3.
Naja ik speel het liefst Warwick jungle en ik vind zijn pre 6 ganks echt bagger. Daarom probeer ik zoveel mogelijk exp binnen te krijgen en dan pas te ganken.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:55:
[...]
Dan heb je inderdaad nog de heltijd je red buff om te ganken maar ik vind het juist wel makkelijk om early te ganken dus zo snel mogelijk Red en Blue omdat sommige Champs hun escapes niet hebben en als mijn buffs op zijn zoek ik een easy Gank of ga ik weer de jungle in.
LoL - Golden Fail (Lv29)
mijn favo junglers zijn op het moment: sejuani, shyvana en noc. sejuani heeft misschien een trage start maar mid/late game is ze een beestiThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:02:
[...]
Naja ik speel het liefst Warwick jungle en ik vind zijn pre 6 ganks echt bagger. Daarom probeer ik zoveel mogelijk exp binnen te krijgen en dan pas te ganken.
Kheb toen Trundle F2P was ook gejungled en dat ging geweldig. Ik zou misschien maar ff Shyvana moeten proberen.Martin0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:04:
[...]
mijn favo junglers zijn op het moment: sejuani, shyvana en noc. sejuani heeft misschien een trage start maar mid/late game is ze een beest
LoL - Golden Fail (Lv29)
Annie zou niet eens bij je in de buurt mogen komen als haar team de follow up zou kunnen maken. Wat ik laatst wel zag is een Annie die flash + combo deed op ADC en ADC was dood. Potje wel gewonnen maar ADC had die game bijna geen damage omdat die gewoon niks kon doen. Daarom dus een Banshees.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:57:
[...]
Het probleem is niet alleen haar burst, het probleem is de follow up van het team. Als je niet gestunned bent kan je mooi wegkomen van de follow-up. Cleanse zorgt ook ervoor dat je net je Crystal Arrow op haar kan landen of net weg kan arcane shiften voordat haar W land.
shyvana is een tank die best wel veel damage kan doeniThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:06:
[...]
Kheb toen Trundle F2P was ook gejungled en dat ging geweldig. Ik zou misschien maar ff Shyvana moeten proberen.
Ik own momenteel iedere 450 champ en Sivir.Martin0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:07:
[...]
shyvana is een tank die best wel veel damage kan doenzeker in dragon form want dan heeft ze hoge resistance
Ik probeer wel ff wat IP te farmen voor wat meer Runes.
LoL - Golden Fail (Lv29)
Ik heb ook nog geen 1 game gejungled in Pre-seasonVicarious schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:54:
[...]
Verwijderd
dit is een slechte route, je verliest teveel tijd met rondlopeniThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:50:
[...]
Blue > White Wraith > Wolfs > Wraiths
dit stuk zou
Blue > Wolfs > Wraiths dit moeten zijn
voor de rest kan het wel op junglers die de farm nodig hebben maar toch is
Blue > Wolves of Wraiths > Red zowat de beste start nu want dan kan je lvl 3 gaan ganken en met rood kan je evt nog een kill halen wat je veel verder vooruit brengt dan blijven farmen en je bent minder tijd kwijt
Verwijderd
Als je gewoon tot level 6 wilt junglen is zijn manier op een champion met slechte aoe zeker sneller hoor. Ik zou het alleen in een echte game alleen doen als je je wraiths of enemy wraiths warded hebt. Anders heb je de kans dat je buff weg is tegen de tijd dat je aan die kant van de jungle aankomt. Alhoewel ik moet zeggen dat er bijna niet geinvade word tegenwoordig.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:14:
[...]
dit is een slechte route, je verliest teveel tijd met rondlopen
Blue > White Wraith > Wolfs > Wraiths
dit stuk zou
Blue > Wolfs > Wraiths dit moeten zijn
voor de rest kan het wel op junglers die de farm nodig hebben maar toch is
Blue > Wolves of Wraiths > Red zowat de beste start nu want dan kan je lvl 3 gaan ganken en met rood kan je evt nog een kill halen wat je veel verder vooruit brengt dan blijven farmen en je bent minder tijd kwijt
Is er trouwens een hype op dit moment om Quinn/Annie botlane te spelen ofzo?
De afgelopen week deze combinatie meerdere malen tegengekomen met wisselende resultaten.
De beste resultaten waren waarin ik als Corki met een Blitz of Sona naast me gehakt van ze maakte, de rotste waren die waarin Annie zeer goed wist wat ze deed en Quinn mij regelmatig platsloeg met zijn vogeltje
Merkte wel dat deze combo erg sterk is indien ze goed samenspelen, maar dat het peanuts is als ze niet goed op elkaar reageren. Het voelt echt als een all or nothing combo.
Blijft wel heerlijk om Annie gepulled te zien worden door Blitz waana ik met mijn Sheen Annie eventjes 2-shot
De afgelopen week deze combinatie meerdere malen tegengekomen met wisselende resultaten.
De beste resultaten waren waarin ik als Corki met een Blitz of Sona naast me gehakt van ze maakte, de rotste waren die waarin Annie zeer goed wist wat ze deed en Quinn mij regelmatig platsloeg met zijn vogeltje
Blijft wel heerlijk om Annie gepulled te zien worden door Blitz waana ik met mijn Sheen Annie eventjes 2-shot
[ Voor 3% gewijzigd door Ryceck op 04-12-2013 14:57 ]
Verwijderd
Kan iemand mij uitleggen waarom ze de Automatische AA achter vayne haar condem hebben weggehaald, ze had maar een 49 % winrate nu 46 % ik zie niet waarom je een champion die een negatieve winrate heeft een nerf zou geven,
Uit de patchnotes:Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:58:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze de Automatische AA achter vayne haar condem hebben weggehaald, ze had maar een 49 % winrate nu 46 % ik zie niet waarom je een champion die een negatieve winrate heeft een nerf zou geven,
"Highly-skilled Vayne players were getting a lot of trading power in lane by landing a free basic attack on a champion after hitting them with Condemn. "
Reden genoeg?
En de reden voor de lage winrate is volgens mij omdat Vayne echt een High Risk, High Gain character is. Veel mensen kunnen niet met haar omgaan en verliezen daardoor snel, maar die paar mensen die haar goed beheersen en weten waar haar kracht en zwaktes liggen zijn er zeer goed mee.
[ Voor 21% gewijzigd door Ryceck op 04-12-2013 15:01 ]
Daarom speel ik vayne nooitRyceck schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:00:
[...]
Uit de patchnotes:
"Highly-skilled Vayne players were getting a lot of trading power in lane by landing a free basic attack on a champion after hitting them with Condemn. "
Reden genoeg?
En de reden voor de lage winrate is volgens mij omdat Vayne echt een High Risk, High Gain character is. Veel mensen kunnen niet met haar omgaan en verliezen daardoor snel, maar die paar mensen die haar goed beheersen en weten waar haar kracht en zwaktes liggen zijn er zeer goed mee.
Verwijderd
Dat snap ik maar Vayne's early game is nou niet bepaald strong en nu is lanen gewoon echt ruk geworden.Ryceck schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:00:
[...]
Uit de patchnotes:
Reden genoeg?
Ik denk zeker dat de lage winrate vooral temaken heeft met gevallen waar vayne niet gebant wordt meteen gekozen wordt door mensen die niet met vayne weten om te gaan. Endgame is vayne al zeer sterk, sterker dan meeste ADCs en dan is deze nerf echt niet misplaatst.
Verwijderd
Jawel toch? Je krijg alleen die 3de AA niet meer gratis als je er al 2 had.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:21:
Dus als je nu Condem gebruikt dan proc'd de 3de silver bolt niet meer ofwel ?
Verwijderd
Silver Bolt is een AA modifier, dus die gaat niet proccen waarschijnlijk.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:29:
[...]
Jawel toch? Je krijg alleen die 3de AA niet meer gratis als je er al 2 had.
Ik baal wel dat OFA weer offline is gehaald, ik kon wel hard lachen om de rare fights. Heeft iemand een idee of/wanneer deze mode weer terugkomt? Wat was voor jullie de leukste ervaring in deze game-mode?
Verwijderd
ZigggggssssPeterHid schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:53:
Ik baal wel dat OFA weer offline is gehaald, ik kon wel hard lachen om de rare fights. Heeft iemand een idee of/wanneer deze mode weer terugkomt? Wat was voor jullie de leukste ervaring in deze game-mode?
Verwijderd
Ik bedoel dat hij niet procced idd bij de condemn zelf, maar wel gewoon erna na je eigen AA. Dat klopt toch met wat jij zegt of zit ik mis?Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:48:
[...]
Silver Bolt is een AA modifier, dus die gaat niet proccen waarschijnlijk.
@PeterHid, I agree.
Was dit een tijdelijke modus, of komt het sowieso terug en is het alleen de vraag wanneer?
PS. Ben nieuw in dit topic en speel zelf een lean and mean level 18 Renekton. Wil nu wel een 2e champ erbij kopen om af te wisselen. Ik dacht aan Kennen, gewoon omdat het me leuk lijkt. Of heeft iemand van jullie een tip/manier hoe ik beter een nieuwe champ kan kiezen?
Was dit een tijdelijke modus, of komt het sowieso terug en is het alleen de vraag wanneer?
PS. Ben nieuw in dit topic en speel zelf een lean and mean level 18 Renekton. Wil nu wel een 2e champ erbij kopen om af te wisselen. Ik dacht aan Kennen, gewoon omdat het me leuk lijkt. Of heeft iemand van jullie een tip/manier hoe ik beter een nieuwe champ kan kiezen?
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Verwijderd
Spelen in free week en als je hem leuk vind kopenpredacore schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:58:
@PeterHid, I agree.
tjah, maar dan is het voornamelijk afwachten. er is zeker geen lijst beschikbaar van wat er volgende week 'free to play' gaat worden neem ik aan?
Verwijderd
Hij zei:Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:57:
[...]
Ik bedoel dat hij niet procced idd bij de condemn zelf, maar wel gewoon erna na je eigen AA. Dat klopt toch met wat jij zegt of zit ik mis?
En jij ging daar in mee. Er staat hier niets over een opvolgende auto-attack. Condemn is gewoon een skillshot (die eerder ook on-hit toevoegde)Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:21:
Dus als je nu Condem gebruikt dan proc'd de 3de silver bolt niet meer ofwel ?
Verwijderd
Leuk met vrienden maar als je met random speelt dan word je vaak getrolled en terug geschoten in enemy team.
Verwijderd
Precies maar wel apart aan gezien het een grote basic attack is als het wareVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:01:
[...]
Hij zei:
[...]
En jij ging daar in mee. Er staat hier niets over een opvolgende auto-attack. Condemn is gewoon een skillshot (die eerder ook on-hit toevoegde)
Verwijderd
De skill omschrijving omschrijft het als een skillshot, waar on-hit skills het duidelijk zeggen. Ook staat er bij Condemn niets over SB stacks. Dus eigenlijk is het een bug/fout als het iets toepast.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:02:
[...]
Precies maar wel apart aan gezien het een grote basic attack is als het ware
Ezreal: Ezreal fires a bolt of energy in a line that will deal physical damage and apply on-hit effects to the first enemy it hits.
Gangplank: Gangplank shoots a target enemy with his pistol, dealing physical damage. If it is killed with this ability, he gains extra gold and is refunded half the mana cost. This ability is treated as a melee autoattack, and can critically strike and applies on-hit effects
Vayne: Vayne fires a projectile at target unit, dealing physical damage and knocking the target back 470 units. If the target is knocked into a wall, the target takes the same damage again and is stunned for 1.5 seconds.
Welke lane wil je ermee spelen. Kennen vind ik persoonlijk middel in skill leven. Dit omdat je je skills wel moet time voor de stun. Maar je kan niet afgestraft worden als je je spells mist omdat je energy hebt.PS. Ben nieuw in dit topic en speel zelf een lean and mean level 18 Renekton. Wil nu wel een 2e champ erbij kopen om af te wisselen. Ik dacht aan Kennen, gewoon omdat het me leuk lijkt. Of heeft iemand van jullie een tip/manier hoe ik beter een nieuwe champ kan kiezen?
Ik speel nu top omdat ik rock met renekton. maar ik zou een rondje junglen of de midlane zeker op prijs stellen. Het is nu wel lastig als iemand anders al top called omdat ik weinig fallback op andere champions heb.M.amakran schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:13:
[...]
Welke lane wil je ermee spelen. Kennen vind ik persoonlijk middel in skill leven. Dit omdat je je skills wel moet time voor de stun. Maar je kan niet afgestraft worden als je je spells mist omdat je energy hebt.
Kennen zou ik dan niet nemen. Mid en top worden meestal als eerste gekozen. Maar ik zou je voorstellen om jungle te gaan doen. Bereid je wel voor op mensen die jouw de schuld gaan geven van een lost game omdat jij niet vaak genoeg ganked.predacore schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:15:
[...]
Ik speel nu top omdat ik rock met renekton. maar ik zou een rondje junglen of de midlane zeker op prijs stellen. Het is nu wel lastig als iemand anders al top called omdat ik weinig fallback op andere champions heb.
Dan heb jij nog geen goed Annie Vayne combo gezien. Als annie jouw stunt geeft vayne genoeg tijd om jouw 3 hits te geven en nog te stunne tegen de wall de kans dat je dat survived is Nihil als dit goed wordt uitgevoerd. Maar nogmaals een goede annie vayne combo.Wootlock schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:45:
[...]
Support Annie kan een ADC niet in één combo neerbursten (mits ze AP gaat bouwen in de lategame ~45 min)
ik vind vayne sowieso een irritante adc om tegen te spelen, zelfs als tank haalt ze je zo naar beneden dankzij de silver bolts en wat attackspeedM.amakran schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:23:
[...]
Dan heb jij nog geen goed Annie Vayne combo gezien. Als annie jouw stunt geeft vayne genoeg tijd om jouw 3 hits te geven en nog te stunne tegen de wall de kans dat je dat survived is Nihil als dit goed wordt uitgevoerd. Maar nogmaals een goede annie vayne combo.
Haha, ik weet niet wat voor vrienden jij hebt, maar als ik met vrienden speel probeer ik ze juist terug in het enemy team te schietenVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:01:
[...]
Leuk met vrienden maar als je met random speelt dan word je vaak getrolled en terug geschoten in enemy team.
Anivia walls, Ziggs bom, Zilean bommen, genoeg leuks om je maten mee te stierenXevoo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:36:
[...]
Haha, ik weet niet wat voor vrienden jij hebt, maar als ik met vrienden speel probeer ik ze juist terug in het enemy team te schieten
Daar heb ik ook wel eens een paar ongelukjes me gehad toen ze free2play was. gelukkig konen ze er om lachen en kreeg ik geen reports naar mijn kop geslingerd.RaseriaN schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:39:
[...]
Anivia walls, Ziggs bom, Zilean bommen, genoeg leuks om je maten mee te stieren
Verwijderd
Er werd gevraagd om mijn leukste game. Dat was de Ziggs game. En ja, we zaten elkaar te fucken met timebombs, maar dat was supergrappig.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:01:
[...]
Kun (kon) je met Zilean dan de timebombs op elkaar plakken dat je elkaar damage deed?
[ Voor 18% gewijzigd door Retep2124 op 04-12-2013 16:49 ]
ja je kan met zilean timebombs op je teammaten plaatsenPeterHid schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:49:
Kun (kon) je met Zilean dan de timebombs op elkaar plakken dat je elkaar damage deed?
Leukste One for All game? Met 8 man premade, 4v4 Custom op Howling Abyss met 8x Karthus!
Elkaar zo lang mogelijk denyen om als eerste LvL6 te worden, let the ulti's commence!
Elkaar zo lang mogelijk denyen om als eerste LvL6 te worden, let the ulti's commence!
Ja je kunt bommen op elkaar plaatsen, maar ik betwijfel dat je elkaar er damage mee zou doen, want dat zou dan een mooie bug zijn. Bekijk het als een normale game-mode, dan is het namelijk ook mogelijk het op je teammates te plakken, maar doet het damage op de enemy (indien die in de buurt is van je teammate).PeterHid schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:49:
Probeer 5 man premade heimer dan push je de game binnen 15 min als iedereen full ap gaat 15 turrets to the winRaseriaN schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:06:
Leukste One for All game? Met 8 man premade, 4v4 Custom op Howling Abyss met 8x Karthus!
Nou mebus, kom maar gwn duoq met mij, krijg je lekker alleen silverMebus schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:23:
http://www.lolnexus.com/EUW/search?name=xdmebusdx
Gold,Gold, Gold, Dia, silver
Dafq?
ap sona blijft zo heerlijk om te spelen op aram, gewoon lich bane samen met rabadons en je doeet je q en een auto attack met de q buff en je heb bij bijna iedere adc of apc al 90% van de health weg xD
Ik was laatst fed met Akali op ARAM. Ik had ruim 20 kills gemaakt. Moest tegen Malphite, Nidalee, Gangplank, Lucian en Moakai. Het was even afwachten tot dat Lucian, Nidalee of Gangplank alleen staat en dan er volop ingaan. Ik kon die drie met 1 combo van R > Q > auto > E afmaken.
Dit vroeg ik me ook af, maar volgens mij word het tegelijk uitgebracht met de winter map en de skins enzo. maar of dat vandaag is weet ik nietVerwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:13:
het is toch vanaf vandaag mogelijk om 1v1 en 2v2 normals te doen ?
Verwijderd
Er komt geen Winter map toch ?Bjarne666 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:20:
[...]
Dit vroeg ik me ook af, maar volgens mij word het tegelijk uitgebracht met de winter map en de skins enzo. maar of dat vandaag is weet ik niet
Ik bedoel dan de skin van Summoners Rift. of doen ze dat niet meer? dat zou wel jammer zijn.
Nu ik er aan denk hebben ze ook niet de Halloween skin voor summoners rift gedaan.
NO RIOT... WHYYYYY
Wel jammer als dat zo is, het paste zo lekker bij de tijd en het was toch alsof je op een ander soort map speelde
Verwijderd
Volgens mij omdat toen SR een visual upgrade kreeeg hebben ze dat niet gedaan voor de map skins.Bjarne666 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:23:
[...]
Ik bedoel dan de skin van Summoners Rift. of doen ze dat niet meer? dat zou wel jammer zijn.
Nu ik er aan denk hebben ze ook niet de Halloween skin voor summoners rift gedaan.
NO RIOT... WHYYYYY
Wel jammer als dat zo is, het paste zo lekker bij de tijd en het was toch alsof je op een ander soort map speelde
Pff wel erg jammer. maar ja ik snap ook wel dat ze het daar misschien te druk voor hebben en dit nu niet als prioriteit zien.Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:24:
[...]
Volgens mij omdat toen SR een visual upgrade kreeeg hebben ze dat niet gedaan voor de map skins.
Zou wel leuk zijn, een winter skin voor SR. Hopelijk laten de champions dan ook voetsporen achter zodat je ze makkelijk kan volgen. Af toe een sneeuwstorm zodat je gezichtsveld donker wordt, zoals de ulti van Nocturne. En de draak, die zouden ze een kerstmuts moeten geven. En op de achtergrond wil ik alleen maar kerstliedjes horen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.