- Je keybinds/opties veranderen kan alleen ingame
- Geen sandbox mode
- Geen custom sounds/huds
- Reporten kan alleen na de game *waar je lang niet altijd geraakt ivm crashes of bugs*
- Account security is minimaal
- Appear offline bestaat niet
- Ingame speccen van games/tournaments kan niet
Nog een aantal van reddit *deels overlap*
•Visible Elo
•Replay System
•Winter/Festival Map
•Setting keybindings and other settings outside of the game
•Fix mapbug
•Coaching mode
•Announcer packs
•Other things to do with IP when you own all runes and champions
•RP cards in EU
•(New Client)
•Ping checker on the client
•Sandbox mode
•Playing offline, or LAN
•Watching tournament games on our own client
•Achievements
•Creepblock
•League of Legends official app
Sommige van deze punten vind ik gewoon zo'n onzin, daar gaat het namelijk helemaal niet om bij LoL of is gewoon (extreem) overbodige luxe.
League of Legends is een MOBA-spel waar het de bedoeling is om met 5 mensen, tegen een team van 5 mensen te spelen en proberen de enemy Nexus te slopen. Dit gebeurd door verschillende champions te laten samenwerken.
- Sandbox mode: Wat is er mis met customs?
- Geen customizing: Zou je een unfair advantage kunnen geven. Heel begrijpelijk.
- Account security is minimaal: Zo lang jij je wachtwoord niet laat slingeren is er niks aan de hand.
- Appear offline: "Away". En waarom heb je het nodig, om mensen te kunnen stalken zonder dat ze het doorhebben?

- Spectate tournaments/coaching mode: Dat heeft meer te maken met unfair advantage en dat evenementen op aparte servers voor dat evenement wordt gespeeld. Als spectator heb je 'maar' 3 minuten achterstand, dat is genoeg om bufftimers en objective timers door te spelen naar de spelers. LCS wordt op aparte servers gespeeld die in de studio zelf staat voor zover ik weet, dus dat is volledig terecht dat je daar niet bij kunt. Bovendien zijn er streams waar je naar kan kijken, waarin 98% van de plays worden uitgelicht.
- Winter/Festival map: Is dat echt een gemiste feature? Is dat niet gewoon iets extra's?
- Announcer pack: Daar zijn ze (en dat is nu al te zien in de Howling Abyss met de zinnetjes die de shopkeepers zeggen) wel mee bezig. Het is alleen een beetje riskant om zoiets groots in een keer door te pushen naar live, waar zo'n 900k potjes per dag worden gespeeld.
- Other IP things: Als je serieus ELKE champion met ELKE rune hebt, gefeliciteerd. Ik heb na 1500 potjes nog geen 5% van alle runes en nog 30 champions om te unlocken. Ik denk dat er nog minder dan 1% van de hele spelersbase is die werkelijk ALLES heeft.
- New Client: Als ze de disconnects fixen (wat denk ik niet zoveel met de client zelf te doen heeft), is er niks aan de client op te merken. Zo traag is de client echt niet, of je draait de client op een steen met VGA.
- Ping checken on the client: ping 216.52.241.254 -t
- Offline mode: Wat ga je daarin doen? Tegen bots spelen? En op welke server ga je dat dan precies doen?

- Achievements: Het is geen Xbox live. Bovendien, je hebt de ladders toch gewoon? Niet genoeg uitdaging?
- LoL-app: Ik zou geen idee hebben wat je daar mee aanmoet. Het laatste nieuws checken? surrenderat20 en newsoflegends voldoenen al wat dat betreft (en meer dan de LoL-page zelf). Een app voor het forum zou ik nog kunnen snappen, maar voor de rest: wat moet je er mee?
Met de rest ben ik het eens.
Keybinds wil ik ook graag buiten mijn game kunnen aanpassen i.p.v. in een custom.
Ik wil mensen kunnen reporten in champion select als ze al flamen, en als het kan ook een cancel queue voting. Als 4 mensen iemand irritant vinden, kunnen ze stemmen om een nieuwe matchup te vinden. (uitgeschakeld bij normals)
Visible ELO is handig, niet echt noodzakelijk, maar wat heeft Riot te verbergen denk ik dan. Ik zou het ook wel handig vinden om te weten wat mijn ELO/MMR is op dit moment, kan ik eraan werken.
LOLReplay is gewoon te buggy om erop te kunnen vertrouwen en een replay system zou ik ook erg prettig vinden, desnoods client side opgeslagen.
Mapbug heb ik nog nooit last van gehad, maar bugs moeten gefixt worden.
RP Cards... PaySafeCard voldoet altijd nog, maar het zou niet misstaan, en ook de creepblock irriteer ik mij zelf niet aan, maar na dat filmpje van Dyrus laatst snap ik hoe erg het soms is (En hoe OP Yordles zijn in zo'n geval) (En champions met mobility trouwens)
In sommige opzichten is de community echter heel erg verwend. Tuurlijk is het eigenlijk geen gratis game, want wie heeft er nou geen RP gekocht (Ik heb denk ik meer geld in RP gestopt dan in losse games kopen tot nu toe

) en verwacht je kwaliteit voor wat je betaald. Maar mensen zijn zo goed in zeiken, en dan het liefst om de kleinste dingetjes. Aan dat soort mensen kan ik mij zo irriteren... (Niet karaqz overigens, maar gewoon de community, en dan vooral die mensen die alleen maar rotposts maken op reddit en bij elke kleine lagspike een forum post maken met 'LOSS FORGIVEN OR [vul iets in, vaak iets van 'STOP', 'LOSE GREAT COMMUNITY MEMBER', etc.]'. Kom op zeg, houd jij maar eens zo'n bende bij elkaar.