[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.699 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Xanthian schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:18:
[...]

Ik zat te denken aan Super Hero Zac. Maak hem rood met gele bliksem en klaar.
Paar mooie quotes erbij en hoppa!

Ik heb al Special Weapon Zac. Die /joke is het alleen al waard.
Dat zou dan waarschijnlijk weer iets teveel het © op The Flash schenden denk ik :P

Ik zou wel een skin willen van zac die na iedere keer dat hij die katapult skill doet weer opstaat en zijn lijf eruit ziet als 1 van de andere champs ofzo. allemaal troll uitspraken geven, ander kleurtje en klaar.

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:15:
maar in het bedrijfsleven vragen bedrijven toch ook geen compensatie aan hun IT bedrijf als er een keer iets stuk gaat qua server/werkstation problemen?
Als dit de afgesproken percentages overschrijd wel.

Wikipedia: Service-level agreement

En LoL is niet gratis. Als geen van ons betaald voor skins e.d., is het afgelopen met LoL. De gewilligen en de welvarenden betalen LoL voor jou als jij zelf niets uitgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:32

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:15:
maar in het bedrijfsleven vragen bedrijven toch ook geen compensatie aan hun IT bedrijf als er een keer iets stuk gaat qua server/werkstation problemen?
Nou in de Corporate wereld echt wel daar hebben we boete clausules van rustig 10k Euro per 15 minuten als dingen buiten SLA gaan lopen. Normaalste zaak van de wereld op bedrijf kritische applicaties/hardware.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 18:04
Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:16:
[...]

ze zullen er misschien wel iets op baseren. maar zo precies namaken mag niet vanwege © natuurlijk (maarja, custom skins bieden dan uitkomst)
Klopt, maar een roze blubber monster mag dan wel, zo mag een groene dr. mundo (Toxic Dr. Mundo) bijvoorbeeld wel, terwijl dat een dik knipoog is naar de Hulk.

Geef m wat nieuwe zinnetjes zoals "Zac turn you into candy"

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:21:
[...]

Als dit de afgesproken percentages overschrijd wel.

Wikipedia: Service-level agreement

En LoL is niet gratis. Als geen van ons betaald voor skins e.d., is het afgelopen met LoL. De gewilligen en de welvarenden betalen LoL voor jou als jij zelf niets uitgeeft.
LoL is wel gratis. Riot heeft contracten met zoveel platforms dat als iedereen zou kappen met betalen ze echt niet ten onder zouden gaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:35

Thompson

Beeromaniac

Als er een Majin Buu Zac komt dan koop ik meteen Zac en die skin :9

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Riot heeft een behoorlijk kapitaal achter zich zitten voornamelijk investments, die teert de komende jaren voornamelijk hierop.

http://allthingsd.com/201...ot-games-for-400-million/

En zullen we kappen met die business talks over SLA's, allemaal interessant en wel maar gaat niet echt meer over het spel, lijkt wel alsof ik op werk zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:23:
[...]

LoL is wel gratis. Riot heeft contracten met zoveel platforms dat als iedereen zou kappen met betalen ze echt niet ten onder zouden gaan hoor.
Ze hebben eerder al gezegd dat ze geen winst maken met tournaments e.d. dat dit enkel investeringen zijn voor promoties. En als het ons geld niet is dat ze nodig hebben (lol), dan is het onze fysieke aanwezigheid (immers zonder spelers geen spel en geen interessant middel om in te investeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:30:
[...]

Ze hebben eerder al gezegd dat ze geen winst maken met tournaments e.d. dat dit enkel investeringen zijn voor promoties. En als het ons geld niet is dat ze nodig hebben (lol), dan is het onze fysieke aanwezigheid (immers zonder spelers geen spel en geen interessant middel om in te investeren)
Nee dat misschien niet. maar ze maken enorme winst op de LCS NA/EU (azie weet ik niet, want dat word haast niet gestreamed) en het aantal viewers wat dat op twitch trekt. Toernooien verliezen ze misschien wel geld mee, maar ook daar kijken zoveel aantallen mensen naar dat twitch daar ook aardig wat geld voor geeft.
Verder verdienen ze geld aan ontiegelijk veel reclame en sponsoring. en dat is wat ik er verder van weet, maar ze zullen vast wel meer hebben (investeerders enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Nogmaals, ze hebben het voornamelijk van de miljoenen investeringen die zijn gedaan.

Personeel zoals development, artists, operations, production managers die moeten toch ook betaald worden laat staan de lokale server hosting.

Voor de rest moeten ze natuurlijk al denken over hun volgende stappen, gehele vernieuwing van de rendering engine wellicht, hier gaat ook r&d in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:33:
[...]

Nee dat misschien niet. maar ze maken enorme winst op de LCS NA/EU (azie weet ik niet, want dat word haast niet gestreamed) en het aantal viewers wat dat op twitch trekt. Toernooien verliezen ze misschien wel geld mee, maar ook daar kijken zoveel aantallen mensen naar dat twitch daar ook aardig wat geld voor geeft.
Verder verdienen ze geld aan ontiegelijk veel reclame en sponsoring. en dat is wat ik er verder van weet, maar ze zullen vast wel meer hebben (investeerders enz.)
Ze maken helemaal geen winst op LCS:

The third season of Riot’s League of Legends Championship Series is coming to a head now that regular season play has concluded, and the developers' focus has shifted to the postseason and planning for Season Four. We caught up with Riot’s eSports head Dustin Beck at Gamescom, where the International Wildcard tournament and European playoffs begin later this week, to talk about where the LCS is at right now.

First and foremost, it is still a work in progress whose connection to the core League of Legends business model is “tough to measure”. While Riot won’t say how much running the LCS costs them, Beck did say that, “It’s a significant investment that we’re not making money from. It’s an investment into the game, for our fans, just like we’d invest in any other feature within the game. It’s a worthwhile thing for us to do because it’s such a high quality, engaging experience for our fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Kwam zojuist dit tegen, een MOBA voor tablets in the making, initiele impressie lijkt op lol

http://www.fatesforever.com/

Na de signup werd ik redirect naar http://hammerandchisel.us4.list-manage.com/*

En wat schets mijn verbazing na wat speurwerk, Riot Games heeft geinvesteerd in Hammer and Chisel
http://www.crunchbase.com/company/riot-games

Dus dit zou wel erg interessant kunnen worden voor een goede MOBA voor tablets.

[ Voor 12% gewijzigd door Turismo op 03-12-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:39:
[...]

Ze maken helemaal geen winst op LCS:

The third season of Riot’s League of Legends Championship Series is coming to a head now that regular season play has concluded, and the developers' focus has shifted to the postseason and planning for Season Four. We caught up with Riot’s eSports head Dustin Beck at Gamescom, where the International Wildcard tournament and European playoffs begin later this week, to talk about where the LCS is at right now.

First and foremost, it is still a work in progress whose connection to the core League of Legends business model is “tough to measure”. While Riot won’t say how much running the LCS costs them, Beck did say that, “It’s a significant investment that we’re not making money from. It’s an investment into the game, for our fans, just like we’d invest in any other feature within the game. It’s a worthwhile thing for us to do because it’s such a high quality, engaging experience for our fans.
Dan nog, ze krijgen echt geen winst doordat een gedeelte van de playerbase RP koopt. er zit veel meer achter dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:48:
[...]

Dan nog, ze krijgen echt geen winst doordat een gedeelte van de playerbase RP koopt. er zit veel meer achter dan dat.
Nou ik denk toch dat hun meeste inkomen komen van mensen die RP kopen zowiezo als je bekijkt hoe groot de playerbase van LoL is.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
isimba schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:58:
Iemand enig idee wanneer we weer mystery skins kunnen kopen? Kerst?
In de tweede helft van december komt mystery gifting (dat je dus iemand anders een skin kunt geven) als het goed is weer beschikbaar.

[ Voor 76% gewijzigd door Thormodo op 03-12-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ola ik zeg gewoon dat een compensatie wel leuk zou zijn en begint hier een hele shitstorm over SLA's en investeringen
Ik weet lol is "gratis", ook al heb ik er 100€ aan uitgegeven en het maakt mij niet zo zwaar uit als de servers eens problemen hebben, maar sedert ik van NA naar EU servers ben gegaan heb ik toch een groot verschil ondervonden qua problemen met servers, client en lagspikes. In het verleden kreeg je daar gemakkelijk een IP win boost voor en hoewel IP niet zoveel voor mij uitmaakt zou ik het toch apprecieren al was het maar als signaal dat ze beseffen hoe klote het is.
Gisteravond was mijn enige avond op een week tijd waar ik tijd had om een spel te spelen en dan tref ik het net dat het gewoon klotemiserie is. dat zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:33
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:04:
... zou ik het toch apprecieren al was het maar als signaal dat ze beseffen hoe klote het is.
Gisteravond was mijn enige avond op een week tijd waar ik tijd had om een spel te spelen en dan tref ik het net dat het gewoon klotemiserie is. dat zuigt
Juist daarom zou het fijn zijn als ze dat zelf zouden beseffen. Weliswaar zonde dat net wanneer jij tijd hebt er problemen waren. Hopelijk heb je binnenkort meer geluk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 24-09 22:19
JapieTalent schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:34:
[...]

Juist daarom zou het fijn zijn als ze dat zelf zouden beseffen. Weliswaar zonde dat net wanneer jij tijd hebt er problemen waren. Hopelijk heb je binnenkort meer geluk..
Ze beseffen het zelf wel hoor, ze hebben geloof ik server capaciteiten omhoog gebracht en ze bouwen momenteel een nieuw datapark in Amsterdam. Alleen helaas is het nog steeds niet genoeg. Verbaasde me trouwens wel dat het gister wel gebeurde en in het weekend geen enkele keer.

Ook was het gister geloof ik na 10/15 minuten al opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
DivineNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:38:
[...]

Ze beseffen het zelf wel hoor, ze hebben geloof ik server capaciteiten omhoog gebracht en ze bouwen momenteel een nieuw datapark in Amsterdam. Alleen helaas is het nog steeds niet genoeg. Verbaasde me trouwens wel dat het gister wel gebeurde en in het weekend geen enkele keer.

Ook was het gister geloof ik na 10/15 minuten al opgelost.
Ik geloof ook wel dat ze beseffen dat het klote is, en dat ze er alles aan doen om de ervaring te verbetering, maar ik bedoelde dat het eens fijn zou zijn dat ze uit zichzelf met een compensatie (en dan gelijke maatstaven voor alle platformen) komen en niet pas nadat hun forums overspoeld zijn met rant topics (hoewel de eerste topics vaak binnen een minuut na een issue reeds uit de grond schieten)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik heb helemaal geen behoefte aan een compensatie... Ik speel league voor de fun en als het dan een keer eventjes niet werkt dan ga ik iets anders doen, ik ga geen compensatie vragen voor een F2P spelletje dat even niet werkt zoals het moet.

Dat het datapark maar snel in de lucht is, dan ben ik tevreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Ik ga deze week eens gewoon, lekker eigenwijs eens met Warwick spelen. Dat hij niet de beste is, dat zal wel maar zo erg kan het volgens mij niet zijn. Ik heb een aantal guides en tips gelezen over Warwick en dat gaan we maar eens toepassen.

Ik ben van plan om hem toch minsten 9x te spelen. 3x Top, 3x Jungle en 3x mid. Ik moet wel kijken naar wat de rest van het team doet en wat voor champion ze pakken. Algemene build zal toch wel iets worden van SV, Wit's End, BoTRK en Frozen Mallet.

Wat ik ervan gelezen heb is dat je eigenlijk één van de twee taken moet vervullen.

1: Pak de ADC.
2: Tank 3 champions. (omdat je de ADC pakt.)

Je R + ignite + Q moet je ver mee komen.

Dit kan volgens mij nooit te moeilijk zijn. Ik wil trouwens wel eens zien hoelang ik overleef met BoTRK, SV en een Frozen Heart. 40% CD reduction, hele dikke life steal en AS en ook nog eens veel HP en resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 09:20

Qon

Turismo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:44:
Kwam zojuist dit tegen, een MOBA voor tablets in the making, initiele impressie lijkt op lol

http://www.fatesforever.com/

Na de signup werd ik redirect naar http://hammerandchisel.us4.list-manage.com/*

En wat schets mijn verbazing na wat speurwerk, Riot Games heeft geinvesteerd in Hammer and Chisel
http://www.crunchbase.com/company/riot-games

Dus dit zou wel erg interessant kunnen worden voor een goede MOBA voor tablets.
OMG dat introfilmpje lijkt veel op LOL! Turrets, zelfde vormgeving healthbars, zelfde perspectief.. OMG, wat zou het awesome zijn als je op je telefoon & tablet ook een goede moba zou kunnen spelen...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z8eZn.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
DivineNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:45:
Ik heb helemaal geen behoefte aan een compensatie...
Ikzelf ook niet, maar het gaat mij ook meer om het gebaar dan om de daadwerkelijke compensatie. Nu komt het vaak over als "wat een boel gezeur, laten we ze een kleinigheid doen dan zijn ze weer rustig". Actief reageren is in de regel altijd beter dan reactief.
Xanthian schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:46:
Ik ben van plan om hem toch minsten 9x te spelen. 3x Top, 3x Jungle en 3x mid. Ik moet wel kijken naar wat de rest van het team doet en wat voor champion ze pakken. Algemene build zal toch wel iets worden van SV, Wit's End, BoTRK en Frozen Mallet.
Ik zou Warwick toch niet aanraden als mid, simpelweg omdat er veel champions zijn die die rol beter kunnen vervullen. Top en jungle kunnen wel prima, voor meer informatie kun je ook guides raadplegen; www.lolpro.com bijvoorbeeld. Grootste nadeel aan Warwick in mijn team vind ik dat je er voor level 6 niet zoveel aan hebt qua ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Ik ga deze week eens gewoon, lekker eigenwijs eens met Warwick spelen. Dat hij niet de beste is, dat zal wel maar zo erg kan het volgens mij niet zijn. Ik heb een aantal guides en tips gelezen over Warwick en dat gaan we maar eens toepassen.

Wat ik ervan gelezen heb is dat je eigenlijk één van de twee taken moet vervullen.

Dit kan volgens mij nooit te moeilijk zijn. Ik wil trouwens wel eens zien hoelang ik overleef met BoTRK, SV en een Frozen Heart. 40% CD reduction, hele dikke life steal en AS en ook nog eens veel HP en resistance.
Ik bouw hem als ik top ga altijd APish/tanky met de volgende items:
Ik begin met Dorans ring.
Daarna:
Sorc boots/Wit's end/Spirit Visage/Frozen Heart/Sunfire Cape/Abyssal Scepter.

Door de build ben je erg tanky, en door de 2 AP items (boots en scepter) doet je Q massive damage dus heal je lekker veel.

Het probleem met WW is alleen dat je na zijn ult gewoon in een boksbal veranderd en je zo dood zal zijn. hij voegt op zijn ult na niet veel meer toe aan een team namelijk.
Verder is het een champ die prima te spelen is. In de jungle is het alleen lastig om te ganken voor 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:53:
[...]

Ikzelf ook niet, maar het gaat mij ook meer om het gebaar dan om de daadwerkelijke compensatie. Nu komt het vaak over als "wat een boel gezeur, laten we ze een kleinigheid doen dan zijn ze weer rustig". Actief reageren is in de regel altijd beter dan reactief.

[...]
Zelfde hier. Zou liever zien dat Riot eens iets doet aan de serieuze problemen |:( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:59:
[...]

Zelfde hier. Zou liever zien dat Riot eens iets doet aan de serieuze problemen |:( :'(
Zoals een groot Europees Datacenter bouwen voor EUW in Amsterdam met state of the art custom built servers bedoel je ? :+ Das niet iets wat binnen een maand geregeld is hoor ;) of zelfs 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:01:
[...]

Zoals een groot Europees Datacenter bouwen voor EUW in Amsterdam met state of the art custom built servers bedoel je ? :+ Das niet iets wat binnen een maand geregeld is hoor ;) of zelfs 3
Nee, de overige problemen. Die al heel lang spelen maar waar men simpelweg geen prioriteit aan geeft omdat dat geen geld kost/oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Riot heeft al tig keer aangegeven op de hoogte te zijn van de problemen en na te denken over een compensatie. Ze willen alleen pas compenseren als de problemen echt opgelost zijn. verwacht dus pas een compensatie als het nieuwe serverpark draait. de bedoeling is begin 2014 online te zijn in amsterdam.

Geduld heren is een schone zaak. Op dit moment is er al een hoop verbeterd. Strike team en veel meer communicatie. Ze luisteren wel naar de problemen en zijn actief bezig ze te verbeteren.

verwacht hetzelfde als bij de server split. Wachten wachten wachten. zoiets gaat niet in een paar dagen.

[ Voor 9% gewijzigd door blamauci op 03-12-2013 13:05 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:02:
[...]

Nee, de overige problemen. Die al heel lang spelen maar waar men simpelweg geen prioriteit aan geeft omdat dat geen geld kost/oplevert.
Zoals want wat ik weet en ze toen hebben uitgelegd is dat er juist zoveel kleine problemen zijn die tot grote problemen leiden waarom ze besloten hebben een nieuw DC te bouwen. EUW was namelijk 1 van de oudste infra's. ( EUW heeft namelijk de oude hardware gehouden en na de splitsing zijn er nieuwe dc's gekomen voor die regio's )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:05:
[...]

Zoals want wat ik weet en ze toen hebben uitgelegd is dat er juist zoveel kleine problemen zijn die tot grote problemen leiden waarom ze besloten hebben een nieuw DC te bouwen. EUW was namelijk 1 van de oudste infra's. ( EUW heeft namelijk de oude hardware gehouden en na de splitsing zijn er nieuwe dc's gekomen voor die regio's )
De client is bagger in een emmer stront. Ongelofelijk dat een van de meest gespeelde games in 2013 op zon bagger iets draait. Adobe Air :X

Ik heb zelden een game gespeeld met zoveel rare bugs/errors/crashes als lol. Als klein bedrijf was dit de beste optie misschien. Maar komop, er is meer dan ruimte zat om iets fatsoenlijks te maken.

Buiten dat de client enorm bagger is mist het ook simpele functionaliteiten:

- Je keybinds/opties veranderen kan alleen ingame
- Geen sandbox mode
- Geen custom sounds/huds
- Reporten kan alleen na de game *waar je lang niet altijd geraakt ivm crashes of bugs*
- Account security is minimaal
- Appear offline bestaat niet
- Ingame speccen van games/tournaments kan niet

Nog een aantal van reddit *deels overlap*
  • Visible Elo
  • Replay System
  • Winter/Festival Map
  • Setting keybindings and other settings outside of the game
  • Fix mapbug
  • Coaching mode
  • Announcer packs
  • Other things to do with IP when you own all runes and champions
  • RP cards in EU
  • (New Client)
  • Ping checker on the client
  • Sandbox mode
  • Playing offline, or LAN
  • Watching tournament games on our own client
  • Achievements
  • Creepblock
  • League of Legends official app
En zo kun je nog wel even doorgaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:11:
[...]

De client is bagger in een emmer stront. Ongelofelijk dat een van de meest gespeelde games in 2013 op zon bagger iets draait. Adobe Air :X

Ik heb zelden een game gespeeld met zoveel rare bugs/errors/crashes als lol. Als klein bedrijf was dit de beste optie misschien. Maar komop, er is meer dan ruimte zat om iets fatsoenlijks te maken.

- Geen sandbox mode
- Reporten kan alleen na de game *waar je lang niet altijd geraakt ivm crashes of bugs*

• Visible Elo
  • Replay System
  • Winter/Festival Map
  • Fix mapbug
  • Coaching mode
  • Announcer packs
  • RP cards in EU
  • (New Client)
  • Sandbox mode
  • Achievements
  • Creepblock
Dat is gewoon een lijst om ergens op te kunnen zeiken. het is een goed spel. die hele lijst zijn gewoon extratjes. IMO heb je niets te willen met een gratis game als deze. Je vind het leuk, of je vind het niet leuk. en wat RIOT in de toekomst van plan is merk je vanzelf wel.

(om trouwens even ergens op te kunnen zeiken, ik vind het jammer dat ze geen Journals/Champion Judgements meer schrijven :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:11:
[...]

- Geen sandbox mode

• Visible Elo
  • Replay System
  • Winter/Festival Map
  • Fix mapbug
  • Coaching mode
  • Announcer packs
  • RP cards in EU
  • (New Client)
  • Sandbox mode
  • Achievements
  • Creepblock
Client overhaul zou leuk zijn maar 90% van wat je hier aangeeft zijn geen problemen maar gewenste features van spelers en daar zit nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:17:
[...]

Dat is gewoon een lijst om ergens op te kunnen zeiken. het is een goed spel. die hele lijst zijn gewoon extratjes. IMO heb je niets te willen met een gratis game als deze. Je vind het leuk, of je vind het niet leuk. en wat RIOT in de toekomst van plan is merk je vanzelf wel.

(om trouwens even ergens op te kunnen zeiken, ik vind het jammer dat ze geen Journals/Champion Judgements meer schrijven :( )
Kijk dat is nog eens een goede. Die JoJ was inderdaad de bomb. Maakte het dieper voor degene die de lore cool vond en voor degene die het niet boeide die hoefde er niet naar te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
[...]

Tweakers en zijn dubbelpost protection kan best nog wel is falen zo te zien hahaahha 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door blamauci op 03-12-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit is niet "om te kunnen zeiken". Dit zijn simpele functionele dingen waar al jaren behoefte aan is. Misschien niet bij jou. Maar wel bij een groot deel van de playerbase.

En true, die client zelf is een probleem an sich. De rest zijn gewoon zaken die Riot niet lijkt te interesseren of iets dergelijks.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:20:
[...]

Dit is niet "om te kunnen zeiken". Dit zijn simpele functionele dingen waar al jaren behoefte aan is. Misschien niet bij jou. Maar wel bij een groot deel van de playerbase.
vooral een groot gedeelte van de Lol subreddit base. Je hebt deze lijst letterlijk daarvandaan gejat.

Prima overigens maar jou lijst heeft niks met de client te maken maar vooral met de game engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
IMO heb je niets te willen met een gratis game als deze.
Hoezo niet? Omdat het gratis is mag er geen kritiek meer zijn? Sorry, maar dat is grote kul. Ja de insteek van de game is gratis, maar voor niets gaat de zon op. Niet voor niets dat ze RP en merchandise verkopen.

Daarnaast doen ze er goed aan om juist de kritiek uit de community aan te horen willen ze deze behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:20:
[...]

een behoefte is het niet. het is luxe (zoals iedereen altijd wil met games). het spel werkt met af en toe een hiccup. niets aan te doen.
Hetzelfde met WoW bijvoorbeeld. die al die apps opeens voor de telefoon heeft. onnodig, is alleen maar luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:21:
[...]

vooral een groot gedeelte van de Lol subreddit base. Je hebt deze lijst letterlijk daarvandaan gejat.

Prima overigens maar jou lijst heeft niks met de client te maken maar vooral met de game engine.
Er staat toch letterlijk dat de onderste van Reddit is? |:( 8)7 Bovenstaande waren mijn persoonlijke irritaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

JapieTalent schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:22:
[...]

Hoezo niet? Omdat het gratis is mag er geen kritiek meer zijn? Sorry, maar dat is grote kul. Ja de insteek van de game is gratis, maar voor niets gaat de zon op. Niet voor niets dat ze RP en merchandise verkopen.

Daarnaast doen ze er goed aan om juist de kritiek uit de community aan te horen willen ze deze behouden.
Maar het moet wel realistisch blijven.
Ik snap gewoon niet waarom je nooit eens blij kan zijn met wat je hebt, in plaats van altijd maar meer eisen (want tegenwoordig vragen ze het niet eens meer, maar pleuren ze het op het LoL forum op een "WIJ WILLEN BOLLETJE" manier.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
jij roept dat het onderste van reddit is maar de rest is ook op reddit te voor schijn gekomen

mischien maar 2x per week ofzo.

Het is allemaal leuk dat je roept dat AIR een rotplatform is maar dat valt best wel mee. Het is vooral in het begin in een slechte manier geschreven, dat ligt niet aan air maar aan slechte programeurs

als je kijkt hoeveel League verbeterd is sinds de beta dan zie je wat ik bedoel. Een queue aanmaken in de client is niet zo'n probleem. het is meer het gedeelte wat erachter zit wat op het moment op de schop moet. en dat is de game engine zelf.

ALs jij een sandbox modus wilt zal riot die moeten schrijven in de engine en niet in de client.

[ Voor 34% gewijzigd door blamauci op 03-12-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:23:
[...]

Maar het moet wel realistisch blijven.
Ik snap gewoon niet waarom je nooit eens blij kan zijn met wat je hebt, in plaats van altijd maar meer eisen (want tegenwoordig vragen ze het niet eens meer, maar pleuren ze het op het LoL forum op een "WIJ WILLEN BOLLETJE" manier.)
Akkoord, maar daarom mag de kritiek er wel zijn. Dat 99% het zwaar ongelukkig formuleert; tja, mede hierdoor bezoek ik het LoL forum alleen wanneer er threads aangaande de server status zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:24:
jij roept dat het onderste van reddit is maar de rest is ook op reddit te voor schijn gekomen

mischien maar 2x per week ofzo.

Het is allemaal leuk dat je roept dat AIR een rotplatform is maar dat valt best wel mee. Het is vooral in het begin in een slechte manier geschreven, dat ligt niet aan air maar aan slechte programeurs
Ja dus als ik een mening heb maar iemand post dat ooit ook op Reddit dan mag dat hier niet meer ofzo? 8)7

Ga je nu werkelijk beweren dat AIR een geweldig platform is voor zon groot geworden game?

Waar het ook aan ligt, de huidige client is gewoon verre van ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
waar zeg ik dat air geweldig is
je overdrijft.

ik zeg alleen dat jij air de schuld geeft van dingen waar je zelf 0,0 verstand van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Naja ik vind het een beetje sneu ( en dat kan je ook afleiden uit karaqz zijn post van alle "problemen" ) dat men het allerlei problemen noemt die ze niet willen want dat kost geld, terwijl het eigenlijk gewoon features zijn die de community wilt hebben en omdat ze het niet snel genoeg krijg of zelfs helemaal niet het maar bestempeld als problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
is ook sneu.

Waarom een bak nieuwe features introduceren als je de huidige features nog niet eens stabiel hebt.

Geef riot een break man. die zijn echt kei hard bezig voor euw maar je blijft maar zeiken en zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Client is inderdaad zeer bagger. maar verder is het gewoon een gratis spel waarbij je van alle functionaliteiten gebruik kunt maken.

Zelf zei ik gisteren ook dat de server er uit lag maar dat kan gewoon gebeuren. En al die overige dingen die je daar boven opnoemt zijn er heel veel persoonlijk. Offline spelen bijvoorbeeld vind ik niet dat het moet kunnen gewoon puur omdat de spel gratis is, ik zou het veel leuker vinden als het wel kan en ik denk dat hun servers er ook wat rustiger van worden inplaats van al die custom games maar het is een gratis game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
blamauci schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:29:
is ook sneu.

Waarom een bak nieuwe features introduceren als je de huidige features nog niet eens stabiel hebt.

Geef riot een break man. die zijn echt kei hard bezig voor euw maar je blijft maar zeiken en zeiken.
Ja, want Riot komt hier het forum lezen en zich aangesproken voelen. Nu overdrijf je zelf enigszins ;)
Wel deel ik je mening dat ze druk bezig zijn om een betere ervaring te creëren op EUW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Het is niet alleen een mening. Het is gewoon zo. Tevens als je 2 weken geleden de pbe had gestart had je gezien dat er al geexperimenteerd word met ranked 1v1 en ranked 2v2.

de queue's zaten er per ongeluk in maar verwezen niet naar een werkende gamemodes XD.

Wel stond er Magma Chamber <3

het komt allemaal wel.

De client is eigenlijk best wel stabiel overigens. het is de backend erachter die het probleem is.
Vergelijk de client die we nu hebben met die uit 2009. doe het alsjeblieft en dan weet je genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als niemand suggesties gaf, waren veel dingen in de game niet verbeterd. Er zijn zat dingen die ze uit de community halen. Er zijn genoeg Reds op Reddit actief.

Ik snap de hele mentaliteit van sommige spelers hier niet zo goed "Het is gratis, dus je hebt niets te willen." en zoals ik eerder al zei: als niemand geld in LoL stopt, is het feest snel voorbij. Moederbedrijf Tencent gaat geen geld pompen in een game zonder betalende klanten. Overigens is F2P met micro een business model dat meer geld opbrengt dan subscriptions. En ik weet dat iemand dit standpunt eerder heeft aangevochten; I don't give a shit, you're wrong.

We zijn met z'n allen een playerbase die met mond-tot-mond reclame het spel populair heeft gemaakt. Ik ben gaan spelen door een vriend van me, heb verder nooit reclame voor LoL gezien. Daarbij was het begin van LoL niet zo'n goudmijn, ze hadden enkel wat losse miljoenen om het op te zetten en een spel die vergeleken met nu heel erg primitief was. Het geld en input van de spelers heeft zeker een heleboel veranderd en Riot doet heel erg hun best om ons te behouden. De Player Support is mijlenver boven de meeste F2P MMO's die ik gespeeld heb en ze hebben hele segmenten gehad om fans een plezier te doen (JoJ, One For All, ARAM, Summoner Showcase)

Ook worden high-ranking spelers uit de community gehaald om het spel te verbeteren (Support changes S03 komt grotendeels door pro support spelers) en worden de spelers gebruikt om toxic players te bannen (Tribunal)

Wat we hier dus hebben is een relatie waar beide kanten elkaar nodig hebben. Dus inderdaad, inloggen is gratis, het spel verbeteren en onderhouden kost geld en player input.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Klopt, vergeet ook niet dat nu Riot/LoL zelfs in Nederland en België in nieuwsartikelen of op TV verschijnen ze nog meer spelers krijgen. Niet zozeer alleen van Nederlanders en Belgen maar ook in andere landen zal de populariteit nog steeds langzaam groeien, dit wordt dus ook nog eens steeds zwaarder voor de servers. Daarom hoop ik dat het datapark er zo snel mogelijk is :p

Het puntje van key binds en andere opties veranderen in game is iets waar ik me al heel lang aan erger, vooral na patches waarbij je smart cast bijv. weer aangepast is en je dat snel weer even voor een game moet doen. In game heb je gewoon niet veel tijd om daar over na te denken en ik ga niet speciaal een custom game doen om even mijn opties goed te bekijken en aan te passen, hier had eigenlijk allang een feature voor moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:49:
Klopt, vergeet ook niet dat nu Riot/LoL zelfs in Nederland en België in nieuwsartikelen of op TV verschijnen ze nog meer spelers krijgen. Niet zozeer alleen van Nederlanders en Belgen maar ook in andere landen zal de populariteit nog steeds langzaam groeien, dit wordt dus ook nog eens steeds zwaarder voor de servers. Daarom hoop ik dat het datapark er zo snel mogelijk is :p

Het puntje van key binds en andere opties veranderen in game is iets waar ik me al heel lang aan erger, vooral na patches waarbij je smart cast bijv. weer aangepast is en je dat snel weer even voor een game moet doen. In game heb je gewoon niet veel tijd om daar over na te denken en ik ga niet speciaal een custom game doen om even mijn opties goed te bekijken en aan te passen, hier had eigenlijk allang een feature voor moeten zijn.
Hoe vaak veranderen bij jou je Key Binds? Heb dit nog nooit hoeven aanpassen tenzij ik reinstall en na die update van het menu toen. En deze install heeft een flink aantal patches over zich heen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 09:20

Qon

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:01:
[...]

Hoe vaak veranderen bij jou je Key Binds? Heb dit nog nooit hoeven aanpassen tenzij ik reinstall en na die update van het menu toen. En deze install heeft een flink aantal patches over zich heen gehad.
Deze patch nog, toen zat ineens m'n favoriete key 4 op de trinket ipv op positie 4 in je inventory :3...
Haha, vind het niet zo'n probleem, het kan inderdaad beter, maar even een custom gamepie opstarten om alles te veranderen vind ik niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

JapieTalent schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:58:
[...]

Die is wel de moeite waard..

Ik had Gothic Orianna, Frejlord Ashe en ....... Noxus Poppy :N :| |:(
Noxus poppy heb ik zelfs gewoon gekocht omdat die zo bruut lelijk is :D, maar op frejlord na vind Riot jou best een Emo met je gothic ori en noxus poppy

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
iCy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:11:
[...]

Noxus poppy heb ik zelfs gewoon gekocht omdat die zo bruut lelijk is :D, maar op frejlord na vind Riot jou best een Emo met je gothic ori en noxus poppy
Haha die Frejlord Ashe had Emumu moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Riot heeft gewoon het probleem dat ze heel klein en onervaren waren toen ze dit startten en ze nooit hebben voorzien dat het ZO GROOT zou worden. Er zijn dus in het begin in de basis verkeerde keuzes gemaakt en daar ondervinden ze nu hinder van. Het is moeilijk om ze dat kwalijk te nemen omdat ze nooit hadden kunnen voorzien dat het zulke enorme vormen aan zou nemen. Een bedrijf als Valve heeft al veel meer ervaring hiermee en heeft het spel dus in de basis beter en slimmer opgezet. Alleen vergeet niet: dat draait zelfs nu nog altijd in beta. Het is nog altijd niet af. Ze doen er ook fucking lang over.

Dat neemt echter niet weg dat ze inmiddels dusdanig veel centjes binnen harken dat ze toch wel wat meer aan verbeteringen mogen doen. Dat er in een competitieve game nog altijd geen ingebouwd replay systeem zit mag toch wel schokkend genoemd worden bijvoorbeeld. Dat de client regelmatig vastloopt of geen (custom) games kan starten na al die tijd moet toch ook bij Riot alarmbellen doen rinkelen. Als dat soort zaken niet verbeteren stappen mensen over naar een ander spel (Dota2) omdat dat kwalitatief en qua features momenteel gewoon verder is.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Laatst online: 25-09 16:23
- Geen sandbox mode

•Visible Elo
•Replay System
•Winter/Festival Map
•Setting keybindings and other settings outside of the game
•Fix mapbug
•Coaching mode
•Announcer packs
•Other things to do with IP when you own all runes and champions
•RP cards in EU
•(New Client)
•Ping checker on the client
•Sandbox mode
•Playing offline, or LAN
•Watching tournament games on our own client
•Achievements
•Creepblock
•League of Legends official app
Sommige van deze punten vind ik gewoon zo'n onzin, daar gaat het namelijk helemaal niet om bij LoL of is gewoon (extreem) overbodige luxe.

League of Legends is een MOBA-spel waar het de bedoeling is om met 5 mensen, tegen een team van 5 mensen te spelen en proberen de enemy Nexus te slopen. Dit gebeurd door verschillende champions te laten samenwerken.

- Sandbox mode: Wat is er mis met customs?
- Geen customizing: Zou je een unfair advantage kunnen geven. Heel begrijpelijk.
- Account security is minimaal: Zo lang jij je wachtwoord niet laat slingeren is er niks aan de hand.
- Appear offline: "Away". En waarom heb je het nodig, om mensen te kunnen stalken zonder dat ze het doorhebben? :+
- Spectate tournaments/coaching mode: Dat heeft meer te maken met unfair advantage en dat evenementen op aparte servers voor dat evenement wordt gespeeld. Als spectator heb je 'maar' 3 minuten achterstand, dat is genoeg om bufftimers en objective timers door te spelen naar de spelers. LCS wordt op aparte servers gespeeld die in de studio zelf staat voor zover ik weet, dus dat is volledig terecht dat je daar niet bij kunt. Bovendien zijn er streams waar je naar kan kijken, waarin 98% van de plays worden uitgelicht.
- Winter/Festival map: Is dat echt een gemiste feature? Is dat niet gewoon iets extra's?
- Announcer pack: Daar zijn ze (en dat is nu al te zien in de Howling Abyss met de zinnetjes die de shopkeepers zeggen) wel mee bezig. Het is alleen een beetje riskant om zoiets groots in een keer door te pushen naar live, waar zo'n 900k potjes per dag worden gespeeld.
- Other IP things: Als je serieus ELKE champion met ELKE rune hebt, gefeliciteerd. Ik heb na 1500 potjes nog geen 5% van alle runes en nog 30 champions om te unlocken. Ik denk dat er nog minder dan 1% van de hele spelersbase is die werkelijk ALLES heeft.
- New Client: Als ze de disconnects fixen (wat denk ik niet zoveel met de client zelf te doen heeft), is er niks aan de client op te merken. Zo traag is de client echt niet, of je draait de client op een steen met VGA.
- Ping checken on the client: ping 216.52.241.254 -t
- Offline mode: Wat ga je daarin doen? Tegen bots spelen? En op welke server ga je dat dan precies doen? :+
- Achievements: Het is geen Xbox live. Bovendien, je hebt de ladders toch gewoon? Niet genoeg uitdaging?
- LoL-app: Ik zou geen idee hebben wat je daar mee aanmoet. Het laatste nieuws checken? surrenderat20 en newsoflegends voldoenen al wat dat betreft (en meer dan de LoL-page zelf). Een app voor het forum zou ik nog kunnen snappen, maar voor de rest: wat moet je er mee?

Met de rest ben ik het eens.
Keybinds wil ik ook graag buiten mijn game kunnen aanpassen i.p.v. in een custom.

Ik wil mensen kunnen reporten in champion select als ze al flamen, en als het kan ook een cancel queue voting. Als 4 mensen iemand irritant vinden, kunnen ze stemmen om een nieuwe matchup te vinden. (uitgeschakeld bij normals)

Visible ELO is handig, niet echt noodzakelijk, maar wat heeft Riot te verbergen denk ik dan. Ik zou het ook wel handig vinden om te weten wat mijn ELO/MMR is op dit moment, kan ik eraan werken.

LOLReplay is gewoon te buggy om erop te kunnen vertrouwen en een replay system zou ik ook erg prettig vinden, desnoods client side opgeslagen.

Mapbug heb ik nog nooit last van gehad, maar bugs moeten gefixt worden.

RP Cards... PaySafeCard voldoet altijd nog, maar het zou niet misstaan, en ook de creepblock irriteer ik mij zelf niet aan, maar na dat filmpje van Dyrus laatst snap ik hoe erg het soms is (En hoe OP Yordles zijn in zo'n geval) (En champions met mobility trouwens)

In sommige opzichten is de community echter heel erg verwend. Tuurlijk is het eigenlijk geen gratis game, want wie heeft er nou geen RP gekocht (Ik heb denk ik meer geld in RP gestopt dan in losse games kopen tot nu toe :o) en verwacht je kwaliteit voor wat je betaald. Maar mensen zijn zo goed in zeiken, en dan het liefst om de kleinste dingetjes. Aan dat soort mensen kan ik mij zo irriteren... (Niet karaqz overigens, maar gewoon de community, en dan vooral die mensen die alleen maar rotposts maken op reddit en bij elke kleine lagspike een forum post maken met 'LOSS FORGIVEN OR [vul iets in, vaak iets van 'STOP', 'LOSE GREAT COMMUNITY MEMBER', etc.]'. Kom op zeg, houd jij maar eens zo'n bende bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:44:
[...]

Als niemand suggesties gaf, waren veel dingen in de game niet verbeterd. Er zijn zat dingen die ze uit de community halen. Er zijn genoeg Reds op Reddit actief.

Ik snap de hele mentaliteit van sommige spelers hier niet zo goed "Het is gratis, dus je hebt niets te willen." en zoals ik eerder al zei: als niemand geld in LoL stopt, is het feest snel voorbij. Moederbedrijf Tencent gaat geen geld pompen in een game zonder betalende klanten. Overigens is F2P met micro een business model dat meer geld opbrengt dan subscriptions. En ik weet dat iemand dit standpunt eerder heeft aangevochten; I don't give a shit, you're wrong.

We zijn met z'n allen een playerbase die met mond-tot-mond reclame het spel populair heeft gemaakt. Ik ben gaan spelen door een vriend van me, heb verder nooit reclame voor LoL gezien. Daarbij was het begin van LoL niet zo'n goudmijn, ze hadden enkel wat losse miljoenen om het op te zetten en een spel die vergeleken met nu heel erg primitief was. Het geld en input van de spelers heeft zeker een heleboel veranderd en Riot doet heel erg hun best om ons te behouden. De Player Support is mijlenver boven de meeste F2P MMO's die ik gespeeld heb en ze hebben hele segmenten gehad om fans een plezier te doen (JoJ, One For All, ARAM, Summoner Showcase)

Ook worden high-ranking spelers uit de community gehaald om het spel te verbeteren (Support changes S03 komt grotendeels door pro support spelers) en worden de spelers gebruikt om toxic players te bannen (Tribunal)

Wat we hier dus hebben is een relatie waar beide kanten elkaar nodig hebben. Dus inderdaad, inloggen is gratis, het spel verbeteren en onderhouden kost geld en player input.
Die 1e zin klopt niet echt. ze hebben zelf genoeg programmeurs die de ideeën van simpele spelers waarschijnlijk al lang op de to-do list hadden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:28:
[...]
Die 1e zin klopt niet echt. ze hebben zelf genoeg programmeurs die de ideeën van simpele spelers waarschijnlijk al lang op de to-do list hadden staan.
Ik denk ook wel dat ze een gigantische "To-Do" lijst hebben of een lijst met wensen.
Maar de community erachter kan wel laten merken wat ze als prioriteit willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:17:
Riot heeft gewoon het probleem dat ze heel klein en onervaren waren toen ze dit startten en ze nooit hebben voorzien dat het ZO GROOT zou worden. Er zijn dus in het begin in de basis verkeerde keuzes gemaakt en daar ondervinden ze nu hinder van. Het is moeilijk om ze dat kwalijk te nemen omdat ze nooit hadden kunnen voorzien dat het zulke enorme vormen aan zou nemen. Een bedrijf als Valve heeft al veel meer ervaring hiermee en heeft het spel dus in de basis beter en slimmer opgezet. Alleen vergeet niet: dat draait zelfs nu nog altijd in beta. Het is nog altijd niet af. Ze doen er ook fucking lang over.

Dat neemt echter niet weg dat ze inmiddels dusdanig veel centjes binnen harken dat ze toch wel wat meer aan verbeteringen mogen doen. Dat er in een competitieve game nog altijd geen ingebouwd replay systeem zit mag toch wel schokkend genoemd worden bijvoorbeeld. Dat de client regelmatig vastloopt of geen (custom) games kan starten na al die tijd moet toch ook bij Riot alarmbellen doen rinkelen. Als dat soort zaken niet verbeteren stappen mensen over naar een ander spel (Dota2) omdat dat kwalitatief en qua features momenteel gewoon verder is.
Ik ben het met je eens dat ze nu langzamerhand wel verbeteringen in de client of beter nog een nieuwe client mogen introduceren, maar wie weet zijn ze daar allang mee bezig. Het zou mij immers niets verbazen. En wat betreft mensen die overstappen. Ik betwijfel dat toch wel, het is een beetje hetzelfde verhaal als alle klachten die mensen al jaren over WoW hebben. Uiteindelijk is het maar een klein percentage dat een korte switch maakt naar een andere MMO om er dan achter te komen dat ze toch alle "leuke" extra's hebben op hun WoW en in dit geval LoL account.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Wat is er mis met de huidige client? Het werkt toch, het is wat clumsy hier en daar, maar functioneel werkt het.

Beter is dat ze de server capaciteit verhogen, wat je voornamelijk merkt is dat content = cashen en dat merken we wel, dit zijn de populaire maanden dat gamers geld uitgeven (overal sale met bekendste voorbeeld Steam).

Als het erop aan komt zullen ze eerst features uitbrengen die en meer users en meer directe revenue binnen brengt op korte termijn (ook om investors tevreden te houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:10

Ryceck

Constants and Variables

naarden 4ever schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:18:
- Account security is minimaal: Zo lang jij je wachtwoord niet laat slingeren is er niks aan de hand.
Ben het volledig met je eens en moet ook zeggen dat het geklaag van de community ernstig irritant is echter hoort dit bij een game van dit formaat (je had WoW eens moeten zien op het hoogtepunt... whine whine whine ftw).

Echter het bovenstaande puntje ben ik volledig niet met je eens. Het niet laten slingeren is zeker niet het enige wat er mis kan gaan (hacks, keyloggers, social engineering) en daarom vind ik ook dat two-factor authenticatie niet meer dan logisch is voor een game van dit formaat.
Er zijn zat verificator methoden waar je gebruik van kunt maken. Facebook en Google gebruiken telefoon-authenticatie, Steam gebruikt mail-authenticatie en Microsoft/Amazon gebruiken app-verificatie. Pick one, maakt niet uit, maar zorg dat ik meer dan mijn wachtwoord nodig heb :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 nadelen aan WW, hij heeft zijn ult echt nodig en met ult is hij goed in 1v1 maar vanaf er 2 champs zijn met interrupts dan is zijn ult plots niets meer waard
daarom is hij volgens mij niet viable high elo maar low-mid elo kan je zeker brokken maken omdat hij gewoon een tanky sustainmachine is
ik zou hem dan toch aanraden op top
in de jungle is hij gewoon te traag en kan toch pas goed ganken vanaf lvl 6, hij kan wel goed early dragon sneaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
iCy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:11:
[...]

En dat terwijl ik best een happy persoon ben d:)b Nou ja, so be it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:56:
[...]

2 nadelen aan WW, hij heeft zijn ult echt nodig en met ult is hij goed in 1v1 maar vanaf er 2 champs zijn met interrupts dan is zijn ult plots niets meer waard
daarom is hij volgens mij niet viable high elo maar low-mid elo kan je zeker brokken maken omdat hij gewoon een tanky sustainmachine is
in de jungle is hij gewoon te traag en kan toch pas goed ganken vanaf lvl 6, hij kan wel goed early dragon sneaken
Heerlijk die plays van Gman Bob op warwick.

"where are you going,. sir?" als ze enemy wegrende. waarna hij er een ult op gooide en de enemy met zijn Q doodmaakte.
"you're dead, sir".
Ik lachte me altijd dood om hem

[ Voor 43% gewijzigd door Drunken_Bear op 03-12-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Turismo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:47:
Wat is er mis met de huidige client? Het werkt toch, het is wat clumsy hier en daar, maar functioneel werkt het.

Beter is dat ze de server capaciteit verhogen, wat je voornamelijk merkt is dat content = cashen en dat merken we wel, dit zijn de populaire maanden dat gamers geld uitgeven (overal sale met bekendste voorbeeld Steam).

Als het erop aan komt zullen ze eerst features uitbrengen die en meer users en meer directe revenue binnen brengt op korte termijn (ook om investors tevreden te houden).
Zitten wat belemmeringen in de huidige client, daar is men bij Riot ook meer dan genoeg van op de hoogte. En ik denk juist doordat we nu regelmatig grafische updates krijgen dat de kans vrij groot is dat ze onderwater bezig zijn met een nieuwe client. Puur om de gewenningsfase die de meeste gebruikers zullen ervaren zo min mogelijk te houden, waardoor het risico bij het introduceren van een nieuwe client minimaal zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Als je slim bent kun je trouwens gebruik maken van die map bug.

(Tenminste, dat is toch die bug dat je ineens een enemy ergens op de map ziet terwijl die daar niet is?

Want vlak nadat je dat hebt gezien komt de enemy (jungler) ergens in beeld om te ganken. Zo kon ik al een paar keer weglopen omdat ik wist dat de jungler misschien kwam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:31:
Als je slim bent kun je trouwens gebruik maken van die map bug.

(Tenminste, dat is toch die bug dat je ineens een enemy ergens op de map ziet terwijl die daar niet is?

Want vlak nadat je dat hebt gezien komt de enemy (jungler) ergens in beeld om te ganken. Zo kon ik al een paar keer weglopen omdat ik wist dat de jungler misschien kwam :D
Zag laatst een Shyvana bij dragon staan. Toen ik dichterbij kwam was ze ineens weg en was ze top lane aan het ganken. Die shit is raar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyvana is gewoon zo snel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:56:
[...]

Voordeeltje: zijn ult heeft zeker vanaf lvl 11 een behoorlijk korte cooldown. Zijn clear is niet de snelste, maar ook zeker niet traag. Bovendien is hij altijd high health waardoor je een 1v1 met hun jungler in principe wint. Hij kan jou dus eigenlijk niet invaden zonder risico, maar jij hem wel. Als je een ward meeneemt in het begin (want je hebt geen 5 pots nodig naast je machete) kun je die bij een van zijn buffs plaatsen en die contesten.

Maargoed, Warwick blijft mijn favoriete champion, dus ik ben enigszins bevooroordeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warwick is ook een van mijn favoriete champs maar ik vind hem op dit moment vooral een niche pick.
Hij is vooral sterk als het grootste deel van je team met attack speed scaled.
Dus als je hem jungle speelt met midlaners als Diana of Kayle en toplaners als Jax en Irelia
En als je hem laned met junglers als Trundle en Nocturne.
Maar ik vind hem in de jungle en in lane niet echt sterk. In de jungle ben je voor level 6 echt niks en je word dat niet eens zo snel omdat hij niet bepaald de snelste jungler is. En in solo que is dan vaak minstens al een lane door de jungle van de tegenstander gesnowballed.
En in lane is hij niet zo goed omdat je mana pool toch vrij laag is en je niet goed kan pushen ik denk dat alleen poppy daar meer problemen mee heeft. Daardoor zal de tegenstander je vaak voorlopen in level tot je de minions heb gecleared en daardoor is het moeilijk goede trades te maken. En als je dan je lane wint kan je nog maar lastig roamen omdat het lang duurt je wave te pushen.

Vind het tegenwoordig wel leuk om hem ap mid te spelen. Ik begin dan met Nashors en bouw dan magic pen. Als ik hard snowball gewoon ap en anders tanky. Heb hiermee ook gewonnen in ranked op diamond 2 niveau. Het is natuurlijk niet super sterk maar je kan toch veel mensen verassen met je sustain en onverwachte burst met Q ulti Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou mij niet verbazen als ik als Shyvana blue + mijn wolfs + jouw wraiths can doen en dan nog steeds op tijd zijn om je bij red te pakken te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 16:41
wat ik ook nog altijd leuk vind om te doen is om met de hauting nocturne skin ineens uit de jungle te komen zetten zo van boooooo motherf*cker

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:25:
Het zou mij niet verbazen als ik als Shyvana blue + mijn wolfs + jouw wraiths can doen en dan nog steeds op tijd zijn om je bij red te pakken te nemen...
Zwaar overdreven, zeker als je op Warwick gewoon AS reds en movespeed quints neemt. De nadruk wordt nu heel erg op zijn supertrage clear gelegd, maar in levels lig ik eigenlijk nooit achter op mijn enemy jungler. Alleen zijn ganks zijn zonder red en/of ulti gewoon matig, maar dat is bij Shyvana eigenlijk ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind die runes een non argument grote kans dat de tegenstander dezelfde runes heeft. Shyvana, Elise, Nunu, Vi, Amumu, Jarvan, Lee, Olaf zijn allemaal een stuk sneller. Als jij gelijk loopt in levels heb je waarschijnlijk efficienter gejungled door minder te ganken of in ieder geval minder tijd te wasten bij je ganks.
Ik zal vanmiddag wel even een level 6 clear doen op een paar om het verschil te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:32:
Vind die runes een non argument grote kans dat de tegenstander dezelfde runes heeft. Shyvana, Elise, Nunu, Vi, Amumu, Jarvan, Lee, Olaf zijn allemaal een stuk sneller. Als jij gelijk loopt in levels heb je waarschijnlijk efficienter gejungled door minder te ganken of in ieder geval minder tijd te wasten bij je ganks.
Ik zal vanmiddag wel even een level 6 clear doen op een paar om het verschil te zien.
Die runes noemde ik vanwege de quote waarop ik een reply gaf dat Shyvana zijn blue + wolves + mijn wraiths kan doen en dan nog op tijd is om mijn red te stelen, dat slaat gewoon nergens op. Dat andere junglers sneller zijn heb ik al meermaals aangegeven (hoef je dus wmb niet te testen), alleen het verschil is niet zo gigantisch als veel mensen denken.

edit: gefeliciteerd met je verjaardag btw :P

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 04-12-2013 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vicarious schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:42:
[...]

Die runes noemde ik vanwege de quote waarop ik een reply gaf dat Shyvana zijn blue + klein kampje kan doen en dan nog op tijd is om mijn red te stelen, dat slaat gewoon nergens op. Dat andere junglers sneller zijn heb ik al meermaals aangegeven (hoef je dus wmb niet te testen), alleen het verschil is niet zo gigantisch als veel mensen denken.
Ik speel toch wel vaak jungle maar ik wordt echt zelden geïnvade. Komt waarschijnlijke mede door junglers die ik kies zoals Vi, Volibear en Nocturne. Maar op het niveai bronze\silver waar ik speel komt een invade niet vaak voor. 1x per 10 games ofzo. Clear speed maakt dan niet zoveel uit.

Ik zit tegenwoordig ook te kijken de stream van Wingsofdeath. Hij heeft wel een prettige manier van dingen uitleggen, lekker rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Wat ik nu al een aantal keer voorbij heb zien komen in de laatste pagina('s) is het veranderen van keybindings buiten de game om.. ik weet het niet, maar wat wil je hier allemaal aan wijzigen? smartcasten bepaal ik per champion onderweg naar m'n lane / jungle, de rest staat toch gewoon altijd hetzelfde ingesteld?

Overigens zijn bijna alle dingen in die lijstjes gewoon kleine extra's die er niets toe doen. Ping checken kan ik eventueel nog inkomen met mensen die een gedeelde verbinding hebben of mensen die geen stabiele verbinding hebben. De client verbeteren kan ik ook nog wel in komen, al moet ik zeggen dat ik hier amper problemen mee heb.

[ Voor 34% gewijzigd door Xevoo op 04-12-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:57:
Wat ik nu al een aantal keer voorbij heb zien komen in de laatste pagina('s) is het veranderen van keybindings buiten de game om.. ik weet het niet, maar wat wil je hier allemaal aan wijzigen? smartcasten bepaal ik per champion onderweg naar m'n lane / jungle, de rest staat toch gewoon altijd hetzelfde ingesteld?
Je kunt nu zelfs alles automatisch met 1 druk op de knop op smartcast zetten. Ik snap het "dan moet ik een custom doen om keybinds te maken"... of je doet het effe in 5 seconden terwijl je wacht op minion spawn, de base uit loopt o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:59:
[...]

Je kunt nu zelfs alles automatisch met 1 druk op de knop op smartcast zetten. Ik snap het "dan moet ik een custom doen om keybinds te maken"... of je doet het effe in 5 seconden terwijl je wacht op minion spawn, de base uit loopt o.i.d.
Ja dit dus, voorheen was het ook met 15 seconden geregeld, nu nog sneller, ik snap de stress niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:04:
[...]

Ja dit dus, voorheen was het ook met 15 seconden geregeld, nu nog sneller, ik snap de stress niet..
Inderdaad. Sommige mensen hier doen alsof er gigantisch complexe setups zijn te binden. Het is niet alsof je net als in Dota champions hebt die veel micro nodig hebben of selection groups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:06:
[...]

Inderdaad. Sommige mensen hier doen alsof er gigantisch complexe setups zijn te binden. Het is niet alsof je net als in Dota champions hebt die veel micro nodig hebben of selection groups.
Visage :D of Brewmaster.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
[...]

Misschien denken wij er te makkelijk over en willen sommige mensen hun ult op Q hebben, maar dit zou ook niet eens moeilijk zijn gezien dat in hetzelfde scherm ook snel veranderd kan worden. Dan heb ik ook nog wel zoiets van, misschien dat je je active items op andere keybindings wilt, en daar moet je inderdaad even voor scrollen... maar komop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Zoek eens op de keybindings van CLG Link. Best vervelend om dat steeds te moeten doen omdat het PC gebonden is. Verder is het vervelend als je dat vaak moet doen omdat je je pc bijvoorbeeld deelt met iemand anders die ook League speelt. Het zou dus wel handig zijn als je je keybindings vanuit de client kan aanpassen zonder een game te starten.

Dat gezegd hebbende: typische nice to have, geen must zoals een ingebouwde fatsoenlijk werkende niet tering buggy zijnde (lolreplay) replay functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Vicarious schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:14:
[...]

Zoek eens op de keybindings van CLG Link. Best vervelend om dat steeds te moeten doen omdat het PC gebonden is. Verder is het vervelend als je dat vaak moet doen omdat je je pc bijvoorbeeld deelt met iemand anders die ook League speelt. Het zou dus wel handig zijn als je je keybindings vanuit de client kan aanpassen zonder een game te starten.

Dat gezegd hebbende: typische nice to have, geen must zoals een ingebouwde fatsoenlijk werkende niet tering buggy zijnde (lolreplay) replay functie.
Oke, dit is dan misschien ook wel zo, maar dit gaat dan ook om een aantal mensen. Die replay functie ben ik wel met je eens, deze heeft een tijdje open gestaan op PBE toch? Daarna nogal stil geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xanthian schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:50:
[...]

Ik speel toch wel vaak jungle maar ik wordt echt zelden geïnvade. Komt waarschijnlijke mede door junglers die ik kies zoals Vi, Volibear en Nocturne. Maar op het niveai bronze\silver waar ik speel komt een invade niet vaak voor. 1x per 10 games ofzo. Clear speed maakt dan niet zoveel uit.

Ik zit tegenwoordig ook te kijken de stream van Wingsofdeath. Hij heeft wel een prettige manier van dingen uitleggen, lekker rustig.
Absoluut, Wingsofdeathx is imo echt 1 van de betere streamers. Legt alles rustig uit, geen geschreeuw of gekrijs zoals bij Boxbox, en heel erg informatief. Zeker qua buys, keuzes in lane etc etc. Beetje zoals Voyboy het ook een tijdje lang deed totdat hij weer begon te duo'en met dat mens van hem.

@Lord-Ronddraai, gefeliciteerd met je taart/verjaardag!

Valt me op dat ARAM geen goede invloed op mij heeft qua speelstijl. Het is leuk om de mechanics van verschillende champs die je over het algemeen weinig speelt onder de knie te krijgen, maar de beslissingsmomenten laten soms wat te wensen over. Met name gisteren viel mij op dat ik zelf al een paar keer wist van, domme actie, maar er dan toch nog indook om precies zo dood te gaan als ik verwachte.

Dus ik ga denk ik maar weer eens SR opzoeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Gisteren speelde ik wel lekker (behalve mijn laatste malzahar game 3/11/11 xD )

Het voelt altijd zo goed als je op een support champ de game carried.
Ik had echt een idioot defensive Varus met mij in de lane. iedere keer als ik de enemy bubblede farmde hij gewoon door, en als hij geraakt werd door een auto attack van ashe liep die zo ver terug dat hij een hele zooi minions mis liep.
Uiteindelijk tegen hem gezegd wat hij moest doen (bleek dat hij verkeerde game mode gekozen had en hij niet ervaren was in ranked). toen begon hij toch iets beter te spelen. hij werd minder bang en begon als ik een bubble raakte wat meer aan te vallen, waardoor hij kills kreeg.
Ook mid en top speelde niet echt optimaal (stonden ongeveer gebalanceerd 2/2/1 met KDA ratio).
Toen we onze toren bot neerhadden, doorgelopen naar mid en hem geholpen aan 2 kills en een turret. zelfde verhaal met top.
Op zo'n moment zie je dat de LoL community ook best aardig kan zijn (NAMI OP) xD

Op nami uiteindelijk 4/4/18 geëindigt geloof ik.

mijn 1e game van de avond eindigte ik met ezreal (omdat ik een goede thresh support had) met 16/1/8 ofzo. die voelde ook echt heerlijk. op een gegeven moment kon ik solo nunu/master yi/caitlin aan :P

[ Voor 18% gewijzigd door Drunken_Bear op 04-12-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ach ja ik ben er ongeveer wel achter hoe de lol community in mekaar zit, Potje aram, ik had sejuani, ik ben niet echt een killmachine maar wel een CC tank, had me in iedere kill ongeveer wel bemoeid/ extreme slows op de enemie gecast, op een gegeven moment ult ik 4 mensen en pakte fiddle alle 4 die kills op met zijn ult.
iedereen uit ons team van GJ Fiddle, Fiddle pro blah blah blah(was ff het ergste moment wat ik pak) en ik had zo iets van hmmm normaal als ik zo iets zou halen zou ik de gene die de kills voor me weg legt bedanken, wat ik normaal op SR ook doe als ik ADC ben en ik heb een goede Sup, dan geef ik die veel lof, omdat hun taak zwaarder en ongerespecteerder is dan de mijne, maar de lol community is gewoon zo krom...

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Ik heb de laatste tijd echt van die momenten dat ik 1 game super ga en dan gewoon een spiraal van Losses binnen trek.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
iThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:24:
Ik heb de laatste tijd echt van die momenten dat ik 1 game super ga en dan gewoon een spiraal van Losses binnen trek.
misschien omdat je beter begint te worden en met hogere mensen wordt gematcht, daarnaast kan het zijn dat je in je eerste potje een beetje cocky wordt en daardoor dat je de rest ook cocky speelt en daardoor te snel pusht of iets dergelijks en daardoor feed en verliest

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Martin0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:35:
[...]

misschien omdat je beter begint te worden en met hogere mensen wordt gematcht, daarnaast kan het zijn dat je in je eerste potje een beetje cocky wordt en daardoor dat je de rest ook cocky speelt en daardoor te snel pusht of iets dergelijks en daardoor feed en verliest
Ik speel op de manier van probeer de hele game door te farmen soms wel is poken maar als de enemy niet low hp is of mij niet aanvalt dan doe ik zelf ook vrij weinig. Ik begin pas cocky te zijn wanneer ik zie dat ik een grote voorsprong in items of dmg heb op mn enemy

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
iThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:46:
[...]

Ik speel op de manier van probeer de hele game door te farmen soms wel is poken maar als de enemy niet low hp is of mij niet aanvalt dan doe ik zelf ook vrij weinig. Ik begin pas cocky te zijn wanneer ik zie dat ik een grote voorsprong in items of dmg heb op mn enemy
hmmm dan zou ik het niet weten.
misschien als je een carriende rol hebt iets aggresiever spelen, als ik ADC speel speel ik ook nog vaak te passief maar als ik met mijn vrienden speel kan ik redelijk hard en aggresief spelen omdat mijn support dan zo goed is en fed raken, dat kan ik bij randoms minder al heb ik goede supports gehad, en dan wilt dat ook wel lukken, daarnaast begin ik met de ADC rol op mijn niveau aardig bekend te raken en kan ik aggresiever spelen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Martin0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:59:
[...]

hmmm dan zou ik het niet weten.
misschien als je een carriende rol hebt iets aggresiever spelen, als ik ADC speel speel ik ook nog vaak te passief maar als ik met mijn vrienden speel kan ik redelijk hard en aggresief spelen omdat mijn support dan zo goed is en fed raken, dat kan ik bij randoms minder al heb ik goede supports gehad, en dan wilt dat ook wel lukken, daarnaast begin ik met de ADC rol op mijn niveau aardig bekend te raken en kan ik aggresiever spelen.
De roles die ik speel zijn Support en Top. Soraka support vind ik nu tegen vallen want ik wordt iedere keer outpicked door een annie support of blitz/tresh support.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
iThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:01:
[...]

De roles die ik speel zijn Support en Top. Soraka support vind ik nu tegen vallen want ik wordt iedere keer outpicked door een annie support of blitz/tresh support.
top is inderdaad vaak beetje poken en als je de kill kan pakken pak hem dan maar, maar met een support dan ben je toch wel afhankelijk van je ADC, daarnaast soraka is toch ook wel een van de betere supports, ze kan tegenwoordig enorme hoeveelheden healen zelfs zonder AP. daarnaast Annie support is gewoon Broken, als ik een Annie support zie bij de tegen stander dan heb ik al zo iets van dit gaat geen leuk potje worden.

wat ik je ook aan kan raden is om de wat tankier supports te spelen: taric, tresh en Leona. ik ben persoonlijk fan van leona omdat ze gewoon een ADC kan afsluiten van de rest en zo vast zetten dat je hem makkelijk kan killen als ADC.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Martin0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:04:
[...]

top is inderdaad vaak beetje poken en als je de kill kan pakken pak hem dan maar, maar met een support dan ben je toch wel afhankelijk van je ADC, daarnaast soraka is toch ook wel een van de betere supports, ze kan tegenwoordig enorme hoeveelheden healen zelfs zonder AP. daarnaast Annie support is gewoon Broken, als ik een Annie support zie bij de tegen stander dan heb ik al zo iets van dit gaat geen leuk potje worden.

wat ik je ook aan kan raden is om de wat tankier supports te spelen: taric, tresh en Leona. ik ben persoonlijk fan van leona omdat ze gewoon een ADC kan afsluiten van de rest en zo vast zetten dat je hem makkelijk kan killen als ADC.
Jah ik kan leona proberen, maar ik denk dat ik dan ff change in mn runes moet doen. Ik ben denk ik van plan om een Tank rune page te bouwen waardoor ik mn masteries op offensive kan houden of offensive runespage en defensive masteries.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Als je als ADC zijnde tegen een Annie staat gewoon banshees halen op een moment dat ze je met 1 combo neer haalt. Dan kan ze je in iedergeval niet meer neer bursten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
iThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:06:
[...]

Jah ik kan leona proberen, maar ik denk dat ik dan ff change in mn runes moet doen. Ik ben denk ik van plan om een Tank rune page te bouwen waardoor ik mn masteries op offensive kan houden of offensive runespage en defensive masteries.
hm ik zou je runes meer bouwen op: armor/mres en cdr en gold/10, je masteries zou ik 21 punten in utilitie gooien en de overige 9 op def(beetje meer hp of armor ofzo)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Martin0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:08:
[...]

hm ik zou je runes meer bouwen op: armor/mres en cdr en gold/10, je masteries zou ik 21 punten in utilitie gooien en de overige 9 op def(beetje meer hp of armor ofzo)
ATM heb ik hele rare Rune page.
Marks
9x Armor
Seals
4x G p/10s
5x Armor
Glyps
9x CDR
Quins
3x G p/10s

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
iThunda schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:14:
[...]

ATM heb ik hele rare Rune page.
Marks
9x Armor
Seals
4x G p/10s
5x Armor
Glyps
9x CDR
Quins
3x G p/10s
in prencipe is dat een goede support page, je hebt een goede goldflow en je kan hits hebben.

hoe zijn je masteries?? 0/9/21?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Martin0 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:17:
[...]

in prencipe is dat een goede support page, je hebt een goede goldflow en je kan hits hebben.

hoe zijn je masteries?? 0/9/21?
0/1/21.
Lv 22 atm nog 1 game winnen of verliezen en ben Lv 23

LoL - Golden Fail (Lv29)

Pagina: 1 ... 113 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.