[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.699 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:11:
[...]

*proest*
Sorry hoor, maar nu gaat het echt te ver. De laatste tijd doe je een beetje uit de hoogte omdat je toevallig zelf van Bronze naar Gold bent gegaan, maar ook jij hebt niet de wijsheid in pacht. Zeker qua spelkennis kunnen veel mensen van hier ook jou nog wel e.e.a. bij brengen.

1. De kill is nog altijd meer gold waard dan een cannon minion
2. De tegenstander kan WEER niet farmen, moet WEER vanuit base naar tower en wordt NOG langer gedenied van farm
3. Het is een mentale dreun voor de tegenstander en zijn team dat je WEER een kill hebt.
ik denk persoonlijk als je 0/5 staat je genoeg mentale dreun hebt gehad |:(

Ik had het niet over gold maar puur over XP wise. Ik zou niet het risico nemen agressief te gaan in een lane met kans om geganked te worden als squishy ad carry als ik al 5/0 sta als ik ook een paar waves kan farmen. 2 minion waves is ongeveer 300 gold dan heb ik dat liever als 150 gold voor een kill waar ik het risico loop zelf dood te gaan.

Guardsman bob speelt op diezelfde berekende manier. die kill moet het risico wel waard zijn. Als zijn lane voor hem geganked word gaat hij er wel altijd op in. het is niet dat ik zeg dat hij maar de rest van de game braindead afk moet gaan farmen. maar hij moet altijd de risicos mee wegen en mischien was op dat moment wel juist om voor de kill te gaan. Dat is makkelijk achteraf praten maar ik snap de beslissing wel, Als je zelf in game bent is het anders als dat je meekijkt klaar.

overigens ben ik nie gold maar platinum en gold. Op 1 account gold en op 1 account platinum.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:15:
[...]

Phantomlord was die schreeuwerd inderdaad. Die vond ik juist bloedirritant haha..
Trick2G ken ik niet, heb ik ook nog nooit gezien.

Vaak scroll ik een beetje door de streams en kijk ik een paar min voor ik de volgende pak. Ik kijk eigenlijk alleen regelmatig naar GuardsmanBob en naar Dan Dinh. Hoewel, ik zag laatst Bergen (of zoiets?) en dat was ook wel oke..
Bjergson? die is van Ninja's in Pyjama's (Europees pro-team) naar Team Solomid (amerikaans pro-team) verhuisd en streamed op iets betere tijden daardoor (niet tijdens europese werkuren)
Die is inderdaad wel okee.
Als je Phantoml0rd niets vind, moet je Trick2G maar met rust laten. waar Phantom het nog met humor doet, doet Trick het alsof hij de Original Gangster van LoL is met een hoop m*therf*ckers als standaard tekst.

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Trick2g is gewoon een diamond speler van vergelijkbaar niveau als GMB maar heeft zichzelf een stream personality aangemeten. Hij weet zelf denk ik ook prima dat het allemaal een act is, maar hij haalt er aardig wat viewers mee naar binnen. Verder geeft hij stiekem best veel tips en tricks, vooral tijdens zijn subscriber wars. Maargoed, voor echt informatieve en rustige streams zou ik Trick2g inderdaad van harte afraden :D Dan kun je beter naar Voyboy, Scarra, Xpecial, Oddone e.d. gaan kijken.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:15:
[...]

ik denk persoonlijk als je 0/5 staat je genoeg mentale dreun hebt gehad |:(

Ik had het niet over gold maar puur over XP wise. Ik zou niet het risico nemen agressief te gaan in een lane met kans om geganked te worden als squishy ad carry als ik al 5/0 sta als ik ook een paar waves kan farmen. 2 minion waves is ongeveer 300 gold dan heb ik dat liever als 150 gold voor een kill waar ik het risico loop zelf dood te gaan.

Guardsman bob speelt op diezelfde berekende manier. die kill moet het risico wel waard zijn. Als zijn lane voor hem geganked word gaat hij er wel altijd op in. het is niet dat ik zeg dat hij maar de rest van de game braindead afk moet gaan farmen. maar hij moet altijd de risicos mee wegen en mischien was op dat moment wel juist om voor de kill te gaan. Dat is makkelijk achteraf praten maar ik snap de beslissing wel, Als je zelf in game bent is het anders als dat je meekijkt klaar.

overigens ben ik nie gold maar platinum en gold. Op 1 account gold en op 1 account platinum.
het zullen mijn silver mechanics wel zijn, maar als ik een jungler in de toplane zie, en de mid is nog op zijn plek, en ik kan makkelijk bot killen omdat ik op 5/0 sta, doe ik dat gewoon.
6/0/0 is altijd beter dan 5/0/0.
Vaak zie je trouwens ook dat een jungler dan niet eens meer tijd besteed aan die zwaar verliezende lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft gewoon zijn eigen speelstijl. Ik speel ook eerder zoals Guardsman Bob dan als een Silsol ofzo. Ik weet gewoon dat als ik even ga in lane of een beetje voorsta dat ik waarschijnlijk net wat beter roam/teamfight dan mijn tegenstander. Dus hoef ik geen grote risicos te nemen in lane.

Qtpie is sowieso mijn favoriete streamer. Die gast is echt supergoed speelt echt veel verschillende dingen en is altijd slap aan het ouwehoeren/lol aan het maken. En niet op zon schreeuwende manier als Phantomlord of Boxbox die ik echt totaal onkijkbaar vind.
Trick is dan al een stuk leuker maar is wel heel erg een one-Trick pony met zijn disrespect. Dat is wel leuk voor een keer maar daarna heb je het ook wel gezien. Zijn videos over invades enzo zijn trouwens wel top.
Verder speel ik veel toplane dus kijk ik graag naar Megazero want die legt veel uit en is aardig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:58
Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:17:
[...]

Bjergson? die is van Ninja's in Pyjama's (Europees pro-team) naar Team Solomid (amerikaans pro-team) verhuisd en streamed op iets betere tijden daardoor (niet tijdens europese werkuren)
Die is inderdaad wel okee.
Als je Phantoml0rd niets vind, moet je Trick2G maar met rust laten. waar Phantom het nog met humor doet, doet Trick het alsof hij de Original Gangster van LoL is met een hoop m*therf*ckers als standaard tekst.
Fat chance, heb de naam niet helemaal onthouden en ook ben ik niet zo op de hoogte met de preciese line up van teams etc.

Wat betreft phantomlord, bij vlagen was het wel grappig, maar ik vond het net iets te overdreven allemaal. Ik snap dat hoe meer viewers hoe meer inkomsten, maar goed; simpelweg niet mijn ding. Point taken wat betreft Trick.
Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:20:
Dan kun je beter naar Voyboy, Scarra, Xpecial, Oddone e.d. gaan kijken.
Voyboy en Oddone laten enkele bellen rinkelen. Denk dat ik die ook wel eens gezien heb..
Scarra en Xpecial ken ik helemaal niet, zal eens kijken vanavond.

[ Voor 16% gewijzigd door Jaap. op 02-12-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:21:
[...]

Fat chance, heb de naam niet helemaal onthouden en ook ben ik niet zo op de hoogte met de preciese line up van teams etc.

Wat betreft phantomlord, bij vlagen was het wel grappig, maar ik vond het net iets te overdreven allemaal. Ik snap dat hoe meer viewers hoe meer inkomsten, maar goed; simpelweg niet mijn ding. Point taken wat betreft Trick.
Hierboven stonden dan inderdaad een aantal goede suggesties. Oddone/Dyrus/Bjergson/Wildturtle/Xpecial zijn allemaal van TSM, en stuk voor stuk rustigere streamers om naar de kijken.

Verder Voyboy of Guardsman Bob, die zijn altijd lekker rustig en informatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Thanks voor de input allemaal, ga het later vandaag eens bekijken! d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 02-12-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 19:32

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:23:
[...]

Hierboven stonden dan inderdaad een aantal goede suggesties. Oddone/Dyrus/Bjergson/Wildturtle/Xpecial zijn allemaal van TSM, en stuk voor stuk rustigere streamers om naar de kijken.

Verder Voyboy of Guardsman Bob, die zijn altijd lekker rustig en informatief
www.twitch.tv/Shadybunny vind ik erg fijn om naar te kijken geen pro speler maar leg wel iedere actie die hij doet uit en vertelt waarom en hoe hij tot die conclusie komt. ( Main-ed vooral Kha'Zix top/mid )

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 24-09 22:19
Het is Bjergsen trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

die lastige namen altijd... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:21

Qon

Ik vind de kwaliteit van voyboy's stream de laatste tijd erg achteruit gegaan. Hij is nu vaak aan het duoQen met z'n vriendin, niet dat dat erg is, maar die haalt hem in mijn ogen erg naar beneden, waardoor hij nog vaker dan normaal probeert plays te forceren, maar vaak als gebeten hond achter blijft.

Ik heb bij Qtpie's stream op een of andere manier altijd enorme lag, hebben jullie hier geen last van? Ik kan in elk geval niet fatsoenlijk naar zijn streams kijken. Op dit moment vind ik Bjergsen (TSM BjersenNa ingame) erg leuk om te kijken. En ook Froggen blijf ik altijd lachen vinden gewoon omdat hij vaak overal schijt aan heeft. Daarnaast is Oddone ook super grappig, vooral hoe hij omgaat met slechte plays van andere vind ik respectabel, niks zeggen en gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Qon schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:33:
Ik vind de kwaliteit van voyboy's stream de laatste tijd erg achteruit gegaan. Hij is nu vaak aan het duoQen met z'n vriendin, niet dat dat erg is, maar die haalt hem in mijn ogen erg naar beneden, waardoor hij nog vaker dan normaal probeert plays te forceren, maar vaak als gebeten hond achter blijft.

Ik heb bij Qtpie's stream op een of andere manier altijd enorme lag, hebben jullie hier geen last van? Ik kan in elk geval niet fatsoenlijk naar zijn streams kijken. Op dit moment vind ik Bjergsen (TSM BjersenNa ingame) erg leuk om te kijken. En ook Froggen blijf ik altijd lachen vinden gewoon omdat hij vaak overal schijt aan heeft. Daarnaast is Oddone ook super grappig, vooral hoe hij omgaat met slechte plays van andere vind ik respectabel, niks zeggen en gewoon doorgaan.
zoek is in chrome naar de twitch.tv lag fix. die zorgt ervoor dat al je twitch streams over de amerikaanse servers gaan en je kan weer lagfree twitch kijken i kid you not.

http://www.teamliquid.net/blogs/viewblog.php?topic_id=434208 en een directe link voor de luie mensen onder ons.

Dit werkt echt heel erg goed.

[ Voor 6% gewijzigd door blamauci op 02-12-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:36:
[...]

zoek is in chrome naar de twitch.tv lag fix. die zorgt ervoor dat al je twitch streams over de amerikaanse servers gaan en je kan weer lagfree twitch kijken i kid you not.
Ben in een goede bui : Hier

werkt echt prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ShadowBumble schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:37:
[...]

ik had hem ook al gelinked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ah sorry had ik niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Lointje schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:41:
[...]

Ik vind deze redenaties anders niet zo slecht. Hoe vaak lees je ook wel niet hoe goed een bepaalde champ is, omdat tijdens het voorbije kampioenschap bijna elk team hem had/ persoon X er goed mee had gespeeld. Met dan het verschil dat zij wel gemiddeld zo'n 200 cs meer halen dan jij per game, hun skillshots enorm goed mikken etc.
Een compleet kampioenschap met pro's die allemaal goed kunnen spelen versus een redenatie van één bronze/silver speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Goh mensen worden nu al afgerekend op hun rank op dit forum ;) Is plat nu al het nieuwe challenger geworden? En dan roepen mensen nog wel dat ik bot/lomp overkom.

Speelstijl is per mens verschillend en je zult ook per persoon verschillende uitkomsten eruit krijgen. Maar omdat de 1 agressief speelt en de andere passief linken aan rank vindt ik wel heel goedkoop scoren. Met deze uitspraken zouden mensen als Darien/Voyboy en bijvoorbeeld Wickd nooit uit Bronze V komen. Zolang je niets probeert gebeurt er simpelweg ook niets. Een persoon als GMB mag dan passief zijn lane farmen ook dat valt simpelweg te bestrijden en is geen lijdraad na hoe je hoort te spelen. Kijk ook eens naar het aantal games dat hij heeft moeten afleggen voordat hij Diamond 1 was in tegenstelling tot bovengenoemde 3. Maar goed, sterk geargumenteerd weer.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:40:
Goh mensen worden nu al afgerekend op hun rank op dit forum ;) Is plat nu al het nieuwe challenger geworden? En dan roepen mensen nog wel dat ik bot/lomp overkom.
Oi dan mag ik helemaal niks meer zeggen ik al unranked :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ShadowBumble schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:42:
[...]

Oi dan mag ik helemaal niks meer zeggen ik al unranked :s
Eerst naar de grote mensen luisteren, dat is de boodschap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

[...]

http://www.teamliquid.net/blogs/viewblog.php?topic_id=434208 en een directe link voor de luie mensen onder ons.

ShadowBumble schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:37:
[...]

Wajow THX!!! Ik lag echt op merendeel van de streamers, awesome! Vanavond meteen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
np dude hoop dat het helpt <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:33:
Klopt. Pooksie is te kansloos voor woorden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Toen ik met jungle begon heb ik wat videos van TheOddOne bekeken waar hij de desbetreffende champions speelde. Dat heeft me veel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 16:18

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:11:
[...]

*proest*
Sorry hoor, maar nu gaat het echt te ver. De laatste tijd doe je een beetje uit de hoogte omdat je toevallig zelf van Bronze naar Gold bent gegaan, maar ook jij hebt niet de wijsheid in pacht. Zeker qua spelkennis kunnen veel mensen van hier ook jou nog wel e.e.a. bij brengen.

1. De kill is nog altijd meer gold waard dan een cannon minion
2. De tegenstander kan WEER niet farmen, moet WEER vanuit base naar tower en wordt NOG langer gedenied van farm
3. Het is een mentale dreun voor de tegenstander en zijn team dat je WEER een kill hebt.
Ah joh, je neemt die Blamuci toch niet serieus he ? :>
De kerel heeft gewerkt bij Riot !1111!!!1 speelt in Plat.
Wij zijn gewoon scrubs die niets van het spelletje snappen !

/sarcasm off

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Wootlock schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:02:
[...]

/sarcasm off
Gelukkig dat je dit zegt, dit is net wat we nodig hadden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
En dan roepen mensen nog wel dat ik bot/lomp overkom.
ik vind dat je onnodig vaak fel/op de man redeneert, je kunt eea ook anders verpakken. En dan hoef je niet direct tot de knuffelgeneratie (om even een term van je erbij te pakken) te behoren, maar je kunt ook iets respectvoller je standpunten kenbaar maken. Inhoudelijk zit het wel snor.
Met deze uitspraken zouden mensen als Darien/Voyboy en bijvoorbeeld Wickd nooit uit Bronze V komen. Zolang je niets probeert gebeurt er simpelweg ook niets. Een persoon als GMB mag dan passief zijn lane farmen ook dat valt simpelweg te bestrijden en is geen lijdraad na hoe je hoort te spelen. Kijk ook eens naar het aantal games dat hij heeft moeten afleggen voordat hij Diamond 1 was in tegenstelling tot bovengenoemde 3. Maar goed, sterk geargumenteerd weer.
Dit is zeker waar: GMB heeft bijzonder lange tijd nodig gehad voordat hij bij deze bovenste regionen behoorde, iets wat de anderen vele malen sneller voor elkaar hadden gebokst. Iets met persoonlijke kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Wootlock schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:02:
[...]

/sarcasm off
ach kerel ga je het nou op de man spelen? goed bezig man. Dan nemen ze je echt serieus. Ik val helemaal niemand aan. Mischien kom ik wat lomp over maar ik bedoel het niet verkeerd. en ik ga er van uit dat degene die zich aangevallen voelde realiseert dat ik hem niet de grond in wilde stampen :)

Want zo ben ik helemaal niet. Ik speel met iedereen en maak eigenlijk bar weinig onderscheid in skill nivo's.

Jammer dat jij het zo ziet kerel maar helaas zit ik niet zo in elkaar als jij denkt.

Vicarious heeft een goed punt ik overreageer de laatste dagen best wel en ik zal proberen wat in te dimmen. Hij geeft het tenminste netjes op een respectvolle manier aan. Dat respecteer ik dan dus ook. Jou commentaar daarentegen is niks anders als toxic behaviour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

[...]

Held, bedankt! ik irriteerde me al aan die lagg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:08:
[...]

Held, bedankt! ik irriteerde me al aan die lagg :P
Mucho <3 <3 maar bedank vooral die kerel op teamliquid die dit ding in elkaar heeft gebrouwd. Want dat is hier de echte held _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:59:
[...]

Klopt. Pooksie is te kansloos voor woorden ;(
Ja zij faalt echt zo fucking hard ik weet nog wel dat ik een trournooitje zat te kijken dan kwam dit interview langs YouTube: Pooksie Interview at MLG... WTF? Geen idee waarom gedacht werd dat zij interessant is om te interviewen maar veel erger dan dat kan niet :X
Verder heeft zo nog wel 1 leuke video op internet maar die zal ik hier maar niet plaatsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:10:
[...]

Ja zij faalt echt zo fucking hard ik weet nog wel dat ik een trournooitje zat te kijken dan kwam dit interview langs YouTube: Pooksie Interview at MLG... WTF? Geen idee waarom gedacht werd dat zij interessant is om te interviewen maar veel erger dan dat kan niet :X
Verder heeft zo nog wel 1 leuke video op internet maar die zal ik hier maar niet plaatsen :D
pronhub ftw xD. man man man die video is wel slecht geschoten hoor. Zelfs mijn webcam maakt betere video xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:10:
[...]

PFFF Teaser, moet ik weer helemaal googlen naar dat andere leuke filmpje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

En zo daalt het niveau nog verder xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:13:
[...]

PFFF Teaser, moet ik weer helemaal googlen naar dat andere leuke filmpje 8)7
PM maar. Ik zit toch alleen op mijn kantoor me eigen te ergeren aan al die tyfus bonnetjes

dan vervuilen we het topic er niet verder mee

[ Voor 7% gewijzigd door blamauci op 02-12-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:14:
[...]

PM maar. Ik zit toch alleen op mijn kantoor me eigen te ergeren aan al die tyfus bonnetjes

dan vervuilen we het topic er niet verder mee
Haha, ik zit ook op mijn werk. ik neem aan dat het een NSFW dingetje is, dus ik zoek het thuis wel ff op, maar bedankt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:07:
[...]

ach kerel ga je het nou op de man spelen? goed bezig man. Dan nemen ze je echt serieus. Ik val helemaal niemand aan. Mischien kom ik wat lomp over maar ik bedoel het niet verkeerd. en ik ga er van uit dat degene die zich aangevallen voelde realiseert dat ik hem niet de grond in wilde stampen :)

Want zo ben ik helemaal niet. Ik speel met iedereen en maak eigenlijk bar weinig onderscheid in skill nivo's.

Jammer dat jij het zo ziet kerel maar helaas zit ik niet zo in elkaar als jij denkt.

Vicarious heeft een goed punt ik overreageer de laatste dagen best wel en ik zal proberen wat in te dimmen. Hij geeft het tenminste netjes op een respectvolle manier aan. Dat respecteer ik dan dus ook. Jou commentaar daarentegen is niks anders als toxic behaviour.
Ik geef je gewoon aan hoe jij overkomt op de rest hiero.
en zie vooral het laatste zinnetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
oh ik dacht dat jij een ander filmpje had als die ik bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

even weer on-topic:
Als ik in een custom game mijn last-hits ga oefenen kom ik altijd wel over de 300+ minions aan het eind van de game.
In Normal games kom ik rond de 250
In Ranked mag ik van geluk spreken als ik aan het eind boven de 200 zit.
Ik heb het idee dat ik, als ik mijn CS score zou kunnen verbeteren ik mijn algemene niveau ook zou verhogen. maar zoals ik al zei, als ik oefen in normals/customs dan red ik een normaal aantal (voor mijn gevoel).
Hoe pak ik dit het beste aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
het verschil is bots geven geen tegendruk. Bots kan je makkelijk terugsturen naar base voor de halve game. Daarom CS je zoveel makkelijker. Je hoeft je praktisch geen zorgen te maken over gekilled te worden etc.

Probeer er vooral niet te hard op te focusen. dan maak je het alleen erger. tenminste dat is mijn ervaring.
Als ik een minion mis en me daaraan erger dan mis ik de volgende ook etc.

Gewoon laid back en relaxed blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:19:
even weer on-topic:
Als ik in een custom game mijn last-hits ga oefenen kom ik altijd wel over de 300+ minions aan het eind van de game.
In Normal games kom ik rond de 250
In Ranked mag ik van geluk spreken als ik aan het eind boven de 200 zit.
Ik heb het idee dat ik, als ik mijn CS score zou kunnen verbeteren ik mijn algemene niveau ook zou verhogen. maar zoals ik al zei, als ik oefen in normals/customs dan red ik een normaal aantal (voor mijn gevoel).
Hoe pak ik dit het beste aan?
haal 80cs/10min.

Waarschijnlijk doe je vaak aan teamfights en eenmaal als je iets hebt gedaan ben je een beetje je tijd aan het verdoen. Zorg dat je lekker farmt en blijf farmen totdat je echt weet dat er een teamfight aankomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:21:
het verschil is bots geven geen tegendruk. Bots kan je makkelijk terugsturen naar base voor de halve game. Daarom CS je zoveel makkelijker. Je hoeft je praktisch geen zorgen te maken over gekilled te worden etc.

Probeer er vooral niet te hard op te focusen. dan maak je het alleen erger. tenminste dat is mijn ervaring.
Als ik een minion mis en me daaraan erger dan mis ik de volgende ook etc.

Gewoon laid back en relaxed blijven.
jah dat gevoel heb ik vaak wel. Ik zit vooral bij ranked ZO erg in de game dat ik er teveel mee bezig ben.
Ik had laatst promo van Silver 4 naar 3, en die 1e verloor ik, de 2e game won ik. maar de 3e game was ik enorm zenuwachtig. gelukkig wonnen we wel, maar ik speelde niet zo best.
Ik moet daar toch eens vanaf zien te komen... zenuwachtig worden van een computerspel... xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best streamer IMO : Bjergsen, Rekkles ( streamt niet vaak), Dyrus, Oddone, Gross Gore, Sp4zie, Siv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Best streamer vind ik nogal een persoonlijke smaak.
Ik denk dat je ze het beste kan de volgende twee hokjes kan plaatsen: informatief en entertaining.
onder informatief zou ik plaatsen:

- Scarra
- Voyboy

en onder entertaining:

- TheOddOen
- Trick2g
- SivHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wootlock schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:49:
Best streamer vind ik nogal een persoonlijke smaak.
Daarom zei hij ook IMO (In My Opinion)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:36
Eens, onder entertaining valt Ocelote ook bij mij.
Af en toe merk je wel dat Oce dat heel Pro gaming een beetje zat is en dat die de creativity om "Plays" te maken zoals in de old days mist.

Daarbij zijn het beiden wel parade paardjes wat dat betreft, die graag in the spotlights staan.

Getuige ook deze video Oce & SivHD

[ Voor 14% gewijzigd door Turismo op 02-12-2013 15:54 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meest informatieve en rustige is imo nog steeds Wingsofdeath. Alleen streamed die niet dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Turismo schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:53:
Eens, onder entertaining valt Ocelote ook bij mij.
Af en toe merk je wel dat Oce dat heel Pro gaming een beetje zat is en dat die de creativity om "Plays" te maken zoals in de old days mist.

Daarbij zijn het beiden wel parade paardjes wat dat betreft, die graag in the spotlights staan.

Getuige ook deze video Oce & SivHD

[video]
Haha, als je echt lol wilt hebben en niets om pro plays whatever geeft moet je inderdaad SivHD kijken, grappige Eindhovenaar (hoor je ook aan het accent) en speelt het echt voor de lol (en het geld natuurlijk). Maar niet als pro gamer. Als hij streamt trekt hij vaak meer kijkers dan bijv. Dyrus / OddOne (waar ik beide graag naar kijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Omdat die gewoon hele vage humor heeft, ook inderdaad die uitspraken die die maakt met dat typische accent.

Heel vaag zoals die bijv. "Le Blanc" zegt, alleen dat vind ik al droog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Turismo schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:43:
Omdat die gewoon hele vage humor heeft, ook inderdaad die uitspraken die die maakt met dat typische accent.

Heel vaag zoals die bijv. "Le Blanc" zegt, alleen dat vind ik al droog.
Dat vind ik juist zo "storend" bij gebrek aan beter woord. Ocelote, SivHD en Athene (je weet wel, van "the best paladin in the world" toen world of warcraft nog the shit was).
Je spreekt iedere dag engels voor meerdere jaren al (in Athenes geval) en het word voor geen ene meter beter.
Ik weet niet waarom, maar het is voor mij een beetje vervelend om naar te luisteren... maar zo raar ben ik nu eenmaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
"accent" Het wordt juist moeilijker beter te praten naarmate je meer met je accent praat en dat gewoon bent... Als je als buitenlander Nederlands leert dan wordt je accent na 10 jaar echt niet beter. Je leert de woorden wel maar het accent blijft. Tenminste, ik denk dat het zo werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach die gasten van TSM spreken slechter Engels dan bijvoorbeeld Krepo. Denk dat het gewoon per persoon verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:55:
[...]

Dat vind ik juist zo "storend" bij gebrek aan beter woord. Ocelote, SivHD en Athene (je weet wel, van "the best paladin in the world" toen world of warcraft nog the shit was).
Je spreekt iedere dag engels voor meerdere jaren al (in Athenes geval) en het word voor geen ene meter beter.
Ik weet niet waarom, maar het is voor mij een beetje vervelend om naar te luisteren... maar zo raar ben ik nu eenmaal :P
Tja, het wordt natuurlijk niet magisch beter als je niet echt gepushed wordt om je Engels te verbeteren, ik denk niet dat SK daar nou echt veel om maalt, Ocelote is wel t begrijpen, en af en toe is een woord verkeerd begrepen of moet die t een paar keer herhalen.

In SivHD zijn geval maakt het al helemaal niet uit vrees ik, hij is geen pro gamer, die lult er maar lukraak op los op Twitch.

@Hieronder, denk dat ik dat juist wel leuk vind, zou wat saai zijn als iedereen perfect is.
Ook omdat het die personen karaktaristiek eigenschap geeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Turismo op 02-12-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
DivineNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:57:
"accent" Het wordt juist moeilijker beter te praten naarmate je meer met je accent praat en dat gewoon bent... Als je als buitenlander Nederlands leert dan wordt je accent na 10 jaar echt niet beter. Je leert de woorden wel maar het accent blijft. Tenminste, ik denk dat het zo werkt :D
Niet altijd. Sommige talen lijken nou eenmaal meer op elkaar als andere, waardoor aanpassen sneller gaat. Kijk maar naar voetballers in Nederland: Sigthorsson, Fischer, Schöne, Perez, Eriksen noem ze maar op; ze spreken allemaal vloeiend Nederlands zonder een enkel accent. Soms zelfs binnen enkele maanden. Andersom; neem Nederlanders die in Amerika wonen; in de regel kan je het echt wel horen na een tijdje .

Echter, sommige talen zijn gewoon lastiger te combineren doordat ze totaal andere klanken en uitspraken hebben. Spaans en Engels zijn twee van die talen; ik moet de eerste Spanjaard die 'fatsoenlijk' Engels spreekt nog horen.

Daarom vind ik Ocelot ook zo storend, zoals ik ook eerder al aangaf. Ik kan Bjarne´s irritatie ook wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Jezus, wat een crap mystery gifts heb ik gehad... heb er 9 gehaald en 1 daarvan was 975 waard lol..

edit:
alsnog alle voor minder dan ze "waard"zijn maar wel lullig als je dan sommige 1350 / 1800 skins ziet krijgen lol :9

[ Voor 39% gewijzigd door Xevoo op 02-12-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:29:
[...]

Niet altijd. Sommige talen lijken nou eenmaal meer op elkaar als andere, waardoor aanpassen sneller gaat. Kijk maar naar voetballers in Nederland: Sigthorsson, Fischer, Schöne, Perez, Eriksen noem ze maar op; ze spreken allemaal vloeiend Nederlands zonder een enkel accent. Soms zelfs binnen enkele maanden. Andersom; neem Nederlanders die in Amerika wonen; in de regel kan je het echt wel horen na een tijdje .

Echter, sommige talen zijn gewoon lastiger te combineren doordat ze totaal andere klanken en uitspraken hebben. Spaans en Engels zijn twee van die talen; ik moet de eerste Spanjaard die 'fatsoenlijk' Engels spreekt nog horen.

Daarom vind ik Ocelot ook zo storend, zoals ik ook eerder al aangaf. Ik kan Bjarne´s irritatie ook wel begrijpen.
/offtopic
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar dat accent zit er toch echt wel in hoor :P Zeker bij bovengenoemde spelers. Enige die daarin misschien een uitzondering is zou dan Perez zijn, maar de rest heeft stuk voor stuk een accent, en praten tevens erg binnensmonds om dat maar zo veel mogelijk te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vrijwel alle Scandinavische spelers die we in Nederland rijk zijn spreken in no-time Nederlands. Dat is gedeeltelijk een mentaliteitskwestie, maar ook gedeeltelijk omdat het voor Scandinaviërs makkelijker is om Nederlands te leren. De talen lijken blijkbaar redelijk op elkaar. Toch is er geen excuus om 5 jaar in Nederland te wonen en dan nog amper een woord Nederlands te spreken (Douglas, Suarez etc.). Een accentje mag best en is soms nog wel grappig ook, maar je moet jezelf wel fatsoenlijk kunnen uitdrukken na al die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:21:
Vrijwel alle Scandinavische spelers die we in Nederland rijk zijn spreken in no-time Nederlands. Dat is gedeeltelijk een mentaliteitskwestie, maar ook gedeeltelijk omdat het voor Scandinaviërs makkelijker is om Nederlands te leren. De talen lijken blijkbaar redelijk op elkaar. Toch is er geen excuus om 5 jaar in Nederland te wonen en dan nog amper een woord Nederlands te spreken (Douglas, Suarez etc.). Een accentje mag best en is soms nog wel grappig ook, maar je moet jezelf wel fatsoenlijk kunnen uitdrukken na al die tijd.
/ook offtopic: Als ik het me goed herinner probeerde Suarez het nog wel. Dat het nergens naar klonk, akkoord ;) N'Kufo bij Twente was er ook zo 1; jarenlang in Nederland en geen woord Nederlands.
Feit dat het bij Scandinaviërs sneller gaat zal inderdaad voortkomen uit dat de talen op elkaar lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:17:
[...]

/ook offtopic: Als ik het me goed herinner probeerde Suarez het nog wel. Dat het nergens naar klonk, akkoord ;) N'Kufo bij Twente was er ook zo 1; jarenlang in Nederland en geen woord Nederlands.
Feit dat het bij Scandinaviërs sneller gaat zal inderdaad voortkomen uit dat de talen op elkaar lijken.
Ja, is 100% zo. Ook omgekeerd is het als Nederlander niet zo moeilijk om Zweeds te leren bv. Alleen Fins is een uitzondering denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En riot fail, agaaain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Xevoo schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:36:
Jezus, wat een crap mystery gifts heb ik gehad... heb er 9 gehaald en 1 daarvan was 975 waard lol..

edit:
alsnog alle voor minder dan ze "waard"zijn maar wel lullig als je dan sommige 1350 / 1800 skins ziet krijgen lol :9
Sorry, heb blackfrost anivia, blood moon akali, tempest jax en dan bah skin barbarian sion gekregen. 2x 750, 1x 975 en 1x 1800

:P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Die is wel de moeite waard..

Ik had Gothic Orianna, Frejlord Ashe en ....... Noxus Poppy :N :| |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Op de laatste dag heb ik 1x mystery skin kunnen krijgen... Uncle Ryze.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Ik heb in totaal maar 3 skins kunnen kopen. Rune Wars Renekton, Nemesis Jax en Void Nocturne.
Het zijn toevallig wel de champions die ik regelmatig speel. Laatst had ik ook al Firefang Warwick gekregen, die vindt ik persoonlijk ook heel tof. Maar ik moet nog eens met Warwick de jungle in, kijken hoe dat is.

Nu eindelijk ook Fizz in de aanbieding is gaan we die ook eens kopen. Dan heb ik eindelijk 3 fatsoenlijke champions voor Mid: Nidalee, Riven en Fizz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Xanthian schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:00:
Ik heb in totaal maar 3 skins kunnen kopen. Rune Wars Renekton, Nemesis Jax en Void Nocturne.
Het zijn toevallig wel de champions die ik regelmatig speel. Laatst had ik ook al Firefang Warwick gekregen, die vindt ik persoonlijk ook heel tof. Maar ik moet nog eens met Warwick de jungle in, kijken hoe dat is.

Nu eindelijk ook Fizz in de aanbieding is gaan we die ook eens kopen. Dan heb ik eindelijk 3 fatsoenlijke champions voor Mid: Nidalee, Riven en Fizz.
Warwick is het niet echt waard in de jungle op het moment. Voor zover ik het kan bepalen natuurlijk. Wel veel sustain in de jungle, maar de clear is (volgens mij) niet heel goed en de ganks ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Totale eindstand na de mystery gift dagen :

- Pulsfire Ezreal ( 3250 )
- Sasquatch Nunu ( 520 )
- Executioner Mundo ( 520 )
- TPA Nunu ( 750 )
- Demonblade Tryndamere ( 1820 )
- Glacial Malphite ( 975 )
- Deep Terror Thresh ( 975 )
- Kingpin Twitch ( 520 )
- Big Bad Warwick ( 520 )
- Pharaoh Nasus ( 975 )
- Midnight Ahri ( 975 )
- Iona Master Yi ( 975 )

Totaal RP uitgegeven : 5880
Totale RP waarde ontvangen in skins : 12775

Kortom een zeer goede oogst :D

Gisteravond ook nog even een game gespeeld me Ysidro ging echt als een baas met Kha tekeer maar opeens was alles over niet omdat ik dood was maar door een power outage in mijn wijk :S Uiteindelijk wel verloren want hun Yi was echt super zwaar fed, erg jammer ik denk dat als ik 1 goede Ace had kunnen scoren we duidelijk de game nog konden winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pulsefire Ezreal, Demonblade Tryndamere en Glacial Malphite vind ik vette skins, de rest niet echt. Maar wel leuk om wat meer variatie in de skins te zien door al die mystery gifts. Normaal gaat altijd iedereen voor dezelfde skin of de default skin, maar nu zie je ook weer de amper gebruikte skins voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vicarious schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:51:
Pulsefire Ezreal, Demonblade Tryndamere en Glacial Malphite vind ik vette skins, de rest niet echt. Maar wel leuk om wat meer variatie in de skins te zien door al die mystery gifts. Normaal gaat altijd iedereen voor dezelfde skin of de default skin, maar nu zie je ook weer de amper gebruikte skins voorbij komen.
Dat klopt je ziet veel vaker skins voorbij komen en ik moet toegeven dat ik ook wel erg blij ben ermee, ik weet namelijk nooit welke skins ik zou moeten kopen aangezien er veel toch wel heel gaaf uitzien en dan vind ik dit toch wel een leuke manier om daar achter te komen :D

Wel Jammer overigens van Midnight Ahri als ze er nu ook nog een Dynasty in hadden gegooit had ik iedere skin van Ahri ( Popstar, Foxfire, Midnight ).

Leuke is ook dat mijn redenatie is hmm mischien trouwens toch maar eens die champ proberen nu ik x skin ervoor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ga je ook posten elk moment dat de server WEL up is? Want alleen het negatieve elke keer aankaarten schiet je niets mee op. Servers zijn al een aantal weken bespeelbaar (goed het voelt wel anders aan sinds de laatste patch maar dat terzijde). Beetje jammer hoe mensen wel het negatieve zien, maar het positieve nooit opmerken.

@ShadowBumble: Gz, dat is idd een leuke oogst. Toch mooi om te zien dat mensen ineens "makkelijker" RP uitgeven als het om een random gift gaat. Plusje voor Riot voor het idee (wat overigens uit de community kwam ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:55:
@ShadowBumble: Gz, dat is idd een leuke oogst. Toch mooi om te zien dat mensen ineens "makkelijker" RP uitgeven als het om een random gift gaat. Plusje voor Riot voor het idee (wat overigens uit de community kwam ;))
Thanks, en ja het idee is geweldig, geef een minimale discount en flikker er de random factor tegen aan ik persoonlijk vind de random factor juist het leukste. Ze moeten dit overigens ook niet constant aan laten staan maar bijvoorbeeld alleen met feestdagen eigenlijk/ 1x in de zoveel tijd.

[ Voor 10% gewijzigd door ShadowBumble op 03-12-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
ShadowBumble schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:56:
[...]

Thanks, en ja het idee is geweldig, geef een minimale discount en flikker er de random factor tegen aan ik persoonlijk vind de random factor juist het leukste. Ze moeten dit overigens ook niet constant aan laten staan maar bijvoorbeeld alleen met feestdagen eigenlijk/ 1x in de zoveel tijd.
Je hebt inderdaad echt nette skins gehad, ik zeur ook wel over het feit dat ik weinig dure skins heb gekregen, maar ik heb er een heleboel ook al wel. Had dan toch natuurlijk wel enkele 975 meer willen hebben. Maar mooie oogst! En inderdaad ik heb nu ook weer wat skins die ik anders nooit had gekocht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
ShadowBumble schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:56:
[...]

Het idee is inderdaad leuk en ik durf wel te stellen dat deze ook ontzettend succesvol is. Als ik alleen hier peil hoeveel mensen gebruik hebben gemaakt van de Mystery Gift lijkt het me dat de afgelopen paar dagen over de gehele player base schunnig veel geld hebben verdiend.

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 03-12-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, maat wie the fck ben jij?! Ik volg je nu al een paar dagen en ik zie niks anders dan negatieve commentaar van jou op andere. Het is echt als of jij de grote meneer bent hier en de rest allemaal kleine kinderen.

En ik zeg alleen dat de Riot servers er uit liggen het interesseert mij helemaal niks of die het nu al weken goed doen, of dat ze nu bezig zijn met updaten etc. ik als een speler die heel weinig speelt zeg alleen dat riot WEER faalt.
Damienx2 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:55:
[...]

Ga je ook posten elk moment dat de server WEL up is? Want alleen het negatieve elke keer aankaarten schiet je niets mee op. Servers zijn al een aantal weken bespeelbaar (goed het voelt wel anders aan sinds de laatste patch maar dat terzijde). Beetje jammer hoe mensen wel het negatieve zien, maar het positieve nooit opmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:17:
Haha, maat wie the fck ben jij?! Ik volg je nu al een paar dagen en ik zie niks anders dan negatieve commentaar van jou op andere. Het is echt als of jij de grote meneer bent hier en de rest allemaal kleine kinderen.

En ik zeg alleen dat de Riot servers er uit liggen het interesseert mij helemaal niks of die het nu al weken goed doen, of dat ze nu bezig zijn met updaten etc. ik als een speler die heel weinig speelt zeg alleen dat riot WEER faalt.

[...]
Houden we t wel een beetje respectvol?
Ik snap dat je niet post als de servers online zijn. dat is namelijk zoals het MOET werken. maar Riot kan er weinig aan doen dat gisteren de serverload te zwaar was.
Ze hebben dan ook gelijk maatregelen getroffen (minimaal 5 mensen nodig om een custom game te starten, ranked disabled) en toen ging het weer.
Als je zo weinig speelt zou het jou juist geen reet moeten boeien. speel je toch lekker wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Maar Riot faalt dan toch niet als ze aan het updaten waren ? Dit word namelijk dan aangekondigd ( nu was dat dit keer niet het geval maar dat terzijde ), dus de conclusie dat ze WEER falen is natuurlijk afhankelijk van de situatie, maar heel inhoudelijk en nuttig was de post natuurlijk niet. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt ?

Van de 16 posts die je hebt op dit forum zijn er 13 in dit topic, waarvan je eigenlijk maar met 2 posts deelneemt in een discussie, en de rest zijn vragen is die OP of niet, of hoe speelt die champ, en als er dan antwoord komt geef je daar geen reactie op.

Ik vind je reactie dan namelijk nogal kort door de bocht en niet inhoudelijk zelfs eigenlijk op het beledigende af, maar ja das just my 2 cents.

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 03-12-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

ShadowBumble schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:25:
[...]

Maar Riot faalt dan toch niet als ze aan het updaten waren ? Dit word namelijk dan aangekondigd ( nu was dat dit keer niet het geval maar dat terzijde ), dus de conclusie dat ze WEER falen is natuurlijk afhankelijk van de situatie, maar heel inhoudelijk en nuttig was de post natuurlijk niet. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt ?

Van de 16 posts die je hebt op dit forum zijn er 13 in dit forum, waarvan je eigenlijk maar met 2 posts deelneemt in een discussie, en de rest zijn vragen is die OP of niet, of hoe speelt die champ, en als er dan antwoord komt geef je daar geen reactie op.

Ik vind je reactie dan namelijk nogal kort door de bocht en niet inhoudelijk zelfs eigenlijk op het beledigende af, maar ja das just my 2 cents.
Updaten doen ze nu ook zoveel mogelijk terwijl ze de server online laten. er komt dan een message in de client in dat kleine rechthoekkie linksboven: "we are currently updating the game, disrupting of service may occur, our apologies" of iets dergelijks.
Je kan dan nog gewoon blijven spelen, terwijl hun de werkzaamheden uitvoeren.

Persoonlijk vind ik Riot steeds beter omgaan met de servers. herinner je de tijd nog toen EU gewoon 1 groot platform was ipv Nordic/east/west enz.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het best respectvol houden hier. En dat riot gelijk maatregelen neemt heb ik ook niks tegen. Dat het even was kan ik ook begrijpen. Maar weetje waar ik zo een hekel aan heb, aan die grote meneer die overal commentaar op heeft en weer onzin gaat schrijven.
Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:24:
[...]

Houden we t wel een beetje respectvol?
Ik snap dat je niet post als de servers online zijn. dat is namelijk zoals het MOET werken. maar Riot kan er weinig aan doen dat gisteren de serverload te zwaar was.
Ze hebben dan ook gelijk maatregelen getroffen (minimaal 5 mensen nodig om een custom game te starten, ranked disabled) en toen ging het weer.
Als je zo weinig speelt zou het jou juist geen reet moeten boeien. speel je toch lekker wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:29:
Ik wil het best respectvol houden hier. En dat riot gelijk maatregelen neemt heb ik ook niks tegen. Dat het even was kan ik ook begrijpen. Maar weetje waar ik zo een hekel aan heb, aan die grote meneer die overal commentaar op heeft en weer onzin gaat schrijven.

[...]
Tsjah. op een forum word nu eenmaal gediscussieerd :)
Het is aan jou (en aan hem, want hij kan er inderdaad ook wat van, maar dat heb ik al eens eerder gezegd xD) om je daarin wel een beetje te gedragen.
"Grote meneer" en "wie de fck ben jij" passen wat mij betreft niet echt in dat straatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Haha, maat wie the fck ben jij?!
[...]
Wie ben JIJ dan? En waarom vind je het nodig om zo te overreacten? Hij heeft toch volledig gelijk dat jou post niets toevoegd? Iedereen die gister inlogde had dit kunnen zien dat er issues waren.
Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:28:
Persoonlijk vind ik Riot steeds beter omgaan met de servers. herinner je de tijd nog toen EU gewoon 1 groot platform was ipv Nordic/east/west enz.?
Dit dus ^

In seizoen 1 - 2 was het normaal dat je een queue had van een uur of twee voor je uberhaupt in kon loggen. Dat ze gister een x problemen hadden, soit. Unlucky als je net wilde spelen, maar dan ga je toch iets anders doen? Er is meer dan dit spelletje.. Vind eveneens dat ze er juist prima mee omgaan en dat de issues tegenwoordig incidenten zijn, terwijl het eerder meer regel dan uitzondering was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie ik ben? Helemaal niemand. Jullie hebben allemaal gelijk met ik helemaal niks heb toegevoegd behalve hij, want hij weet alles weer beter. en daar kan ik dus echt niet tegen.
JapieTalent schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:33:
[...]

Wie ben JIJ dan? En waarom vind je het nodig om zo te overreacten? Hij heeft toch volledig gelijk dat jou post niets toevoegd? Iedereen die gister inlogde had dit kunnen zien dat er issues waren.

[...]

Dit dus ^

In seizoen 1 - 2 was het normaal dat je een queue had van een uur of twee voor je uberhaupt in kon loggen. Dat ze gister een x problemen hadden, soit. Unlucky als je net wilde spelen, maar dan ga je toch iets anders doen? Er is meer dan dit spelletje.. Vind eveneens dat ze er juist prima mee omgaan en dat de issues tegenwoordig incidenten zijn, terwijl het eerder meer regel dan uitzondering was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:38:
Wie ik ben? Helemaal niemand. Jullie hebben allemaal gelijk met ik helemaal niks heb toegevoegd behalve hij, want hij weet alles weer beter. en daar kan ik dus echt niet tegen.

[...]
Hij weet niets beter. Hij heeft gewoon enige kennis van het spel. Net als dat jij en ik die hebben.
Soms hebben we in dit topic andere meningen (zoals laatst mijn discussie over Guardsman Bob's speelstijl) en daar discussieer je dan over.
Af en toe komt dat wat verkeerd aan, maar dat geeft je geen recht om jezelf dan naar een bepaald niveau te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:38:
behalve hij, want hij weet alles weer beter. en daar kan ik dus echt niet tegen.
[...]
Hou dat lekker voor jezelf dan.

Verder heeft EUW de laatste maanden best veel problemen gehad dus mag je daar best over klagen, maar de afgelopen paar weken gaat het eigenlijk weer prima. Bovendien lijkt ook de communicatie verbeterd, zowel de directe communicatie als er iets misgaat als de communicatie over de plannen op lange termijn (datacenter in Amsterdam, uitbreidingen etc.) . Dus ja, iedere keer doorflippen als LoL er een paar minuutjes uitligt is een beetje overdreven momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Laatst online: 23-09-2022
Iemand enig idee wanneer we weer mystery skins kunnen kopen? Kerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:57:
[...]

Hou dat lekker voor jezelf dan.

Verder heeft EUW de laatste maanden best veel problemen gehad dus mag je daar best over klagen, maar de afgelopen paar weken gaat het eigenlijk weer prima. Bovendien lijkt ook de communicatie verbeterd, zowel de directe communicatie als er iets misgaat als de communicatie over de plannen op lange termijn (datacenter in Amsterdam, uitbreidingen etc.) . Dus ja, iedere keer doorflippen als LoL er een paar minuutjes uitligt is een beetje overdreven momenteel.
ik heb net de laatste tijd veel minder tijd om te spelen :(, ze mogen toch wel een kleine compensatie geven om de frustraties wat weg te werken imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich hebben ze de mensen langer gegeven om hun rank om hoog te halen, voor niet iedereen een soort van compensatie maar ik heb genoeg vrienden die nog net even in de laatste dag een league omhoog gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik zou persoonlijk nog wel eens een mooie skin willen zien voor Volibear. Ik heb ze eens bekeken maar ik vindt er geen één echt mooi of het geld waard. En een extreem roze Zac zou ook wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Xanthian schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:07:
Ik zou persoonlijk nog wel eens een mooie skin willen zien voor Volibear. Ik heb ze eens bekeken maar ik vindt er geen één echt mooi of het geld waard. En een extreem roze Zac zou ook wel fijn zijn.
Ik had voor zac inderdaad ondertussen wel wat meer skins verwacht. het is een soort Flubber dus ze kunnen er alles mee. een andere kleur is al genoeg. geef je hem een rode kleur met pitjes en noem je hem "strawberry zac" ofzo. (dit is waarschijnlijk waarom Riot mij nooit zal aannemen xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Xanthian schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:07:
Majin Bu Zac? Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTLnllwkDN639LBI9zIRHGLLXMu0pBVH8pMhD8cQt6tdCErnrUz

hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:06:
Op zich hebben ze de mensen langer gegeven om hun rank om hoog te halen, voor niet iedereen een soort van compensatie maar ik heb genoeg vrienden die nog net even in de laatste dag een league omhoog gingen.
Verlengd na lang down te zijn. Dat is geen uitzonderlijke beloning of iets dergelijks. Dat is gewoon de spelers een heel seizoen geven i.p.v. de dagen met downtime weg te laten.

Alle losses van de dagen met lag/downtime retroactief vergeven, IP boost, IP weekend. IP/RP gift etc. zouden goede oplossingen zijn. Dit deden ze vroeger namelijk zelfs zonder reden (IP/XP boost weekends)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:57:
[...]

Verder heeft EUW de laatste maanden best veel problemen gehad dus mag je daar best over klagen.
Hmm, daar ben ik dan fijn tussendoor gefietst, want ik kan me eigenlijk niet echt noemenswaardige problemen herinneren de afgelopen tijd. Good for me..

Anyhow, ik kan me niet zo vinden in het vragen om compensatie. Tuurlijk is het leuk een tegemoetkoming te krijgen voor ongemak, maar het zou vanuit hunzelf moeten komen. Ik heb altijd geleerd dat "kinderen die
vragen worden overgeslagen."

Verder zou ik graag meer mogelijkheden omtrent overtollig IP zien. Dus ofwel nieuwe zaken die je er voor kunt kopen, of het giften van IP of items aan vrienden. Nu druist dat in tegen hun verdienmodel, maar mijn saldo loopt dusdanig op (30k) terwijl ik er niets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inb4 Battle Bunny zac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:11:
[...]

Verlengd na lang down te zijn. Dat is geen uitzonderlijke beloning of iets dergelijks. Dat is gewoon de spelers een heel seizoen geven i.p.v. de dagen met downtime weg te laten.

Alle losses van de dagen met lag/downtime retroactief vergeven, IP boost, IP weekend. IP/RP gift etc. zouden goede oplossingen zijn. Dit deden ze vroeger namelijk zelfs zonder reden (IP/XP boost weekends)
Ze hadden eerst aangegeven niks te zouden doen, ik zie het inderdaad niet als een beloning maar meer een compensatie voor de tijd die niet speelbaar was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Ik neem aan dat je alle champs en runes dan al hebt?
je kan extra Rune pages kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Het idee van een extreem roze Zac speelt al langer, aangezien die wel heel veel weg heeft van Dragon Ball Z's Majin Buu, ook omdat er al skin verwijzingen zijn naar DBZ zoals PulseFire Ezreal

Afbeeldingslocatie: http://leaguecraft.com/skins/asset/skin_200px_20183_1.jpg

Trouwens dag 3 van de mystery skins heeft mij het volgende opgegeleverd:

- Special Weapon Zac
- Viking Tryndamere
- Maid Nidalee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

maar in het bedrijfsleven vragen bedrijven toch ook geen compensatie aan hun IT bedrijf als er een keer iets stuk gaat qua server/werkstation problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Turismo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:15:
Het idee van een extreem roze Zac speelt al langer, aangezien die wel heel veel weg heeft van Dragon Ball Z's Majin Buu, ook omdat er al skin verwijzingen zijn naar DBZ zoals PulseFire Ezreal

[afbeelding]

Trouwens dag 3 van de mystery skins heeft mij het volgende opgegeleverd:

- Special Weapon Zac
- Viking Tryndamere
- Maid Nidalee
ze zullen er misschien wel iets op baseren. maar zo precies namaken mag niet vanwege © natuurlijk (maarja, custom skins bieden dan uitkomst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:15:
maar in het bedrijfsleven vragen bedrijven toch ook geen compensatie aan hun IT bedrijf als er een keer iets stuk gaat qua server/werkstation problemen?
Precies en dan betaal je ervoor, ik vind het een beetje apart om compensatie te verwachten op iets wat gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:16:
[...]
ze zullen er misschien wel iets op baseren. maar zo precies namaken mag niet vanwege © natuurlijk (maarja, custom skins bieden dan uitkomst)
Ik zat te denken aan Super Hero Zac. Maak hem rood met gele bliksem en klaar.
Paar mooie quotes erbij en hoppa!

Ik heb al Special Weapon Zac. Die /joke is het alleen al waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
ShadowBumble schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:41:
Gisteravond ook nog even een game gespeeld me Ysidro ging echt als een baas met Kha tekeer maar opeens was alles over niet omdat ik dood was maar door een power outage in mijn wijk :S Uiteindelijk wel verloren want hun Yi was echt super zwaar fed, erg jammer ik denk dat als ik 1 goede Ace had kunnen scoren we duidelijk de game nog konden winnen.
Vroeg me al af waar je opeens was :D

Toen je weg was probeerde ik ze nog tegen te houden (de eerste aanval daarna was zonder Yi, en die sloegen we af), maar Yi was zo fed dat ik geen kans had hem te stoppen. En de rest van ons team was nog steeds een stuk lager level en erg afwachtend. Yi was in onze base op 10% health, ik val aan, de andere 3 staan te wachten terwijl zijn team me afmaakt. En vervolgens gaan zij ook allemaal dood, dus ze eindigden met een Ace (maar hij kreeg geen penta aangezien jij er niet meer was ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bjarne666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:15:
Dat hangt van de SLA af die is afgesproken. Als de SLA is dat een service 99,9% uptime heeft en hij ligt er 3 dagen uit dan is een compensatie vrij gebruikelijk. Verschil is dat jij geen SLA met Riot hebt en dus eigenlijk nergens aanspraak op kunt maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 03-12-2013 11:21 ]

Pagina: 1 ... 112 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.