ik denk persoonlijk als je 0/5 staat je genoeg mentale dreun hebt gehadVicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:11:
[...]
*proest*
Sorry hoor, maar nu gaat het echt te ver. De laatste tijd doe je een beetje uit de hoogte omdat je toevallig zelf van Bronze naar Gold bent gegaan, maar ook jij hebt niet de wijsheid in pacht. Zeker qua spelkennis kunnen veel mensen van hier ook jou nog wel e.e.a. bij brengen.
1. De kill is nog altijd meer gold waard dan een cannon minion
2. De tegenstander kan WEER niet farmen, moet WEER vanuit base naar tower en wordt NOG langer gedenied van farm
3. Het is een mentale dreun voor de tegenstander en zijn team dat je WEER een kill hebt.

Ik had het niet over gold maar puur over XP wise. Ik zou niet het risico nemen agressief te gaan in een lane met kans om geganked te worden als squishy ad carry als ik al 5/0 sta als ik ook een paar waves kan farmen. 2 minion waves is ongeveer 300 gold dan heb ik dat liever als 150 gold voor een kill waar ik het risico loop zelf dood te gaan.
Guardsman bob speelt op diezelfde berekende manier. die kill moet het risico wel waard zijn. Als zijn lane voor hem geganked word gaat hij er wel altijd op in. het is niet dat ik zeg dat hij maar de rest van de game braindead afk moet gaan farmen. maar hij moet altijd de risicos mee wegen en mischien was op dat moment wel juist om voor de kill te gaan. Dat is makkelijk achteraf praten maar ik snap de beslissing wel, Als je zelf in game bent is het anders als dat je meekijkt klaar.
overigens ben ik nie gold maar platinum en gold. Op 1 account gold en op 1 account platinum.
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309