[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.699 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Damienx2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:38:
[...]

Hoppa ik kan het lijstje weer uitbreiden:

- Udyr support, the new meta;
Jij gaat dan Blitz ADC, en dan support ik je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:21

Qon

Skyclad schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:46:
[...]

Jij gaat dan Blitz ADC, en dan support ik je wel :)
Eergisteren nog ADC blitz gespeeld in one for all :P... enemy builde alleen MR, dus was de enige die nog fatsoenlijke dmg output had, wel hard verloren die game.. Was tegen ehm.. volgens mij cho 'gaths

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qon schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:48:
[...]

Eergisteren nog ADC blitz gespeeld in one for all :P... enemy builde alleen MR, dus was de enige die nog fatsoenlijke dmg output had, wel hard verloren die game.. Was tegen ehm.. volgens mij cho 'gaths
Lekker die Cho pullen zodat hij 1k true damage op je kan doen :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:21

Qon

Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:49:
[...]

Lekker die Cho pullen zodat hij 1k true damage op je kan doen :D
Zo werkte het vaak ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Beste wat je kan doen: pulls niet gebruiken tenzij je er echt eentje die helemaal apart staat uit te picken, allemaal boots of swiftness kopen (die witte) en heel snel rondrennen om die knockups en silences te ontwijken. Vervolgens heb je een targeted knockup en kun je met je ulti's flink verwarring zaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Ik stond gisteren ook 0/4 mid na 16 minuten. Na 25 minuten stond ik 8/5 en na 40 minuten 16/9.

Iets met Lee Sin die een domme actie maakte op mid in 3/4e minuut en daardoor mij en zichzelf dood liet gaan. Syndra had toen blue buff en daar ga je als lux behoorlijk veel hinder van hebben. Kon amper farmen onder de toren en zij dived aardig wat icm de jungle.

Gelukkig wel (behoorlijk goed) teruggekomen, maar het potje alsnog verloren.

Dus 0/4 na 15 minuten hoeft niets te betekenen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:36:
Maar denk dat ik eerst maar Udyr support probeer aangezien ik nog wat IP moet sparen voor runes.
Hoe denk jij dat Udyr support precies gaat werken dan? Ben erg benieuwd naar de gedachtegang. Die stun die ga je vrijwel nooit kunnen toepassen als je het verrassingselement niet hebt, je hebt geen relevante gap closer en de meerderheid van je skills zijn bedoeld om te ganken of creeps te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:07:
[...]

Beste wat je kan doen: pulls niet gebruiken tenzij je er echt eentje die helemaal apart staat uit te picken, allemaal boots of swiftness kopen (die witte) en heel snel rondrennen om die knockups en silences te ontwijken. Vervolgens heb je een targeted knockup en kun je met je ulti's flink verwarring zaaien.
Misschien het hele team heal als skill nemen, en dan zo snel mogelijk allemaal GA. Dan kan je er 1 of 2 afmaken door met heal in leven te blijven, en daarna met GA proberen te overleven.
Trouwens, de Blitz ult passive werkt ook nog wanneer je met GA op de grond ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:13:
[...]

Hoe denk jij dat Udyr support precies gaat werken dan? Ben erg benieuwd naar de gedachtegang. Die stun die ga je vrijwel nooit kunnen toepassen als je het verrassingselement niet hebt, je hebt geen relevante gap closer en de meerderheid van je skills zijn bedoeld om te ganken of creeps te killen.
Daar zit ik nog over na te denken :D

Waarschijnlijk moet ik toch maar weer voor jungle gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Ik heb laatst de Firefang Warwick skin gekregen maar ik speel nooit Warwick.
Is hij nog wat of kan ik hem beter in de kast laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Skyclad schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:15:
[...]

Daar zit ik nog over na te denken :D

Waarschijnlijk moet ik toch maar weer voor jungle gaan.
Mag ik vragen waar dit soort ideeën in de eerste plaats wegkomen? Wordt dit nuchter en wel op het forum gepost of is dit na enkele biertjes/andere alcoholische versnaperingen/geestverruimende drugs?
Xanthian schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:21:
Ik heb laatst de Firefang Warwick skin gekregen maar ik speel nooit Warwick.
Is hij nog wat of kan ik hem beter in de kast laten?
Niets mis met Warwick, alleen vindt ik hem persoonlijk een vrij late-game champion. Met alle items ingame en de nieuwe masteries is hij vrij lastig uit de lane te krijgen. Alleen zijn escapes laten wat te wensen over.

[ Voor 35% gewijzigd door Damien op 02-12-2013 11:23 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:22:
[...]

Mag ik vragen waar dit soort ideeën in de eerste plaats wegkomen? Wordt dit nuchter en wel op het forum gepost of is dit na enkele biertjes/andere alcoholische versnaperingen/geestverruimende drugs?
Hij is als ik het goed gelezen heb nieuw in het spel en nog geen lvl 30, beetje flauw om er zo fel op in te gaan. Ik heb tot level 10 ook dorans blade op anivia gekocht toen ik die voor het eerst speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:45:
[...]

Beetje jammer alleen dat hij nog de mindset had dat een support de enige is die moet warden. zodoende moest ik sneller die sightstones kopen, waardoor ik qua utility achter begon te lopen met mijn spells.

Opzich wil ik wel achter ashe aanrennen, maar de rest van het team had ook hulp nodig, en 2v3 of 2v4 (want enemy kwam altijd met 3 of 4 man naar ashe) heb je dan ook niet veel aan
Sightstone blijft nog altijd grote aankoop nummer 1 hoor, op ELKE support. Als je vroeg backt dan kan je best je gold item upgraden naar tier2 en losse wards kopen, maar daarna rush je Sightstone. Ik krijg het er tegenwoordig van dat supports zelfs dat niet meer kopen. 1 item (en dat gebruiken) en je job is gedaan, daarna mag je zoveel mage/tank/whatever spelen als je wil.

Good Guy Ashe zorgde eigenlijk voor free barons en top inhibs door telkens 3/4 man aan te trekken :9 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:23:
[...]

Hij is als ik het goed gelezen heb nieuw in het spel en nog geen lvl 30, beetje flauw om er zo fel op in te gaan. Ik heb tot level 10 ook dorans blade op anivia gekocht toen ik die voor het eerst speelde.
Wordt dit nu ook al gekwalificeerd als fel? Het is gewoon een vraag hoe hij op het idee is gekomen, want liever kom ik te weten waar de oorsprong van dit idee weg komt. Kan zijn dat hij bijvoorbeeld het heeft gezien op een stream van bijvoorbeeld Trick2g. Die zag ik namelijk laatst AD Carry Volibear spelen. Het pakte goed uit, maar dat lag meer aan hem dan aan Volibear.

TL:DR niet alles wat gestreamed wordt is namelijk een geweldig voorbeeld. En zo zou het me niets verbazen als Trick nu eens een support Udyr had gespeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Damien op 02-12-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:25:
[...]

Wordt dit nu ook al gekwalificeerd als fel? Het is gewoon een vraag hoe hij op het idee is gekomen, want liever kom ik te weten waar de oorsprong van dit idee weg komt. Kan zijn dat hij bijvoorbeeld het heeft gezien op een stream van bijvoorbeeld Trick2g. Die zag ik namelijk laatst AD Carry Volibear spelen. Het pakte goed uit, maar dat lag meer aan hem dan aan Volibear.
Ik baal er altijd van als iemand in ranked champ select zegt: "I'm Jungle gragas, I saw Oddone try it" en vervolgens faalt hij natuurlijk, want hij is geen Oddone...

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Niet iedereen heeft al alle champions met 100k+ vrije IP. Ik heb een beperkt aantal champions, wil graag degene spelen die ik leuk vind, en denk dus na of ik een manier kan vinden om op een niet standaard manier het toch viable te maken. Lukt dat niet dan is het jammer maar helaas. Met veel extra speed kan je goed ganken met Udyr, je zou alleen ipv de jungle te gebruiken voor je xp en gold vanuit een lane komen. Dus wanneer je daar in de bushes zit en ze je niet zien voelt direct elke lane zich onveilig. Maar als ze eenmaal meer goud hebben en alles warden wordt dat zowieso lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:29:
[...]

Niet iedereen heeft al alle champions met 100k+ vrije IP. Ik heb een beperkt aantal champions, wil graag degene spelen die ik leuk vind, en denk dus na of ik een manier kan vinden om op een niet standaard manier het toch viable te maken. Lukt dat niet dan is het jammer maar helaas. Met veel extra speed kan je goed ganken met Udyr, je zou alleen ipv de jungle te gebruiken voor je xp en gold vanuit een lane komen. Dus wanneer je daar in de bushes zit en ze je niet zien voelt direct elke lane zich onveilig. Maar als ze eenmaal meer goud hebben en alles warden wordt dat zowieso lastiger.
Er wordt meestal vanaf de tweede/derde minuut al een ward in de rivier en in de lane bushes geplaatst. Vooral als er van die grapjokers in de lane staan die de bosjes hard nodig hebben om effectief te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:28:
[...]

Ik baal er altijd van als iemand in ranked champ select zegt: "I'm Jungle gragas, I saw Oddone try it" en vervolgens faalt hij natuurlijk, want hij is geen Oddone...
Jungle Gragas is best legit anders hoor, ik heb het pas ook nog 2/3 keer gespeeld (oke, was season 3). Maar dat gaat gewoon goed. Aan jou kant gekeken, het team moet er wel voor open staan en het team moet er goed voor zijn (geen utility jungler nodig). Hij kan ook gewoon een slechte game hebben natuurlijk. Hij kan dit aan de andere kant ook in normals uitproberen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Skyclad schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:29:
[...]

Prima, dan mijn excuses. Dit is een prima onderbouwing. Daar wil ik alleen wel aan toevoegen, dat Udyr het verdomd lastig gaat krijgen in een lane als support. De andere support (is 9 van de 10x) een ranged support met allerwaarschijnlijkst een slow of iig genoeg CC om Udyr uit de buurt van zijn carry te houden. Nu zal het je in lower-brackets waarschijnlijk ook nog wel lukken ook om Udyr als support te spelen. Maar voornamelijk zal het niet lukken vanwege bovengenoemde. Udyr is daarentegen early game vrij squishy ondanks dat hij wel een turtlestance heeft. Je zult dus door de AD Carry al grotendeels laaggepoked worden als het al niet door de support gebeurt.

Dus simpelweg, probeer een andere support te vinden. Annie is bijvoorbeeld een leuke optie of anders als je echt iets tanky's wilt: Taric of Leona. Vraag me niet naar de prijzen want die weet ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:28:
[...]

Ik heb nu al een aantal keer Gragas jungle gespeelt, en dat gaat eigenlijk best aardig hoor. Geen idee wie Oddone is, maar het zal wel een pro zijn.
Wat ik altijd mis in LoL is een goede AP jungler. Diana kan het, Seju uiteraard, maar dan houd het volgens mij wel op (ik zal er vast 1 vergeten zijn). Gragas heeft low-cooldown skills, zoning, gapclose, een (matig) healende passive, een slow. Dat zou hem toch geen verkeerde jungler moeten maken in sommige setups.
Nadeel blijft natuurlijk mana, en zijn early clear en movementspeed.

In een teamcomp met Garen, Zed, Leona en ADC is het niet verkeerd wat AP erbij te hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:33
[...]
Je inlevingsvermogen en de wijze waarop je je zaken vervolgens verwoord is op zijn minst uiterst vermakelijk te noemen. 8)7
Damienx2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:25:
[...]
TL:DR niet alles wat gestreamed wordt is namelijk een geweldig voorbeeld. En zo zou het me niets verbazen als Trick nu eens een support Udyr had gespeeld.
Dat is het hele probleem aan van streams kijken. Yes, de mensen die streamen vertellen ook wel eens nuttige dingen, maar daartegenover staat ook dat alles wat ze doen er ongelooflijk simpel uitziet (omdat zij er goed in zijn), waardoor spelers gaan denken; dat kan ik ook..
Ero-Sensei schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:35:
[...]
Wat ik altijd mis in LoL is een goede AP jungler. Diana kan het, Seju uiteraard, maar dan houd het volgens mij wel op (ik zal er vast 1 vergeten zijn).
Fiddlesticks/Fizz/Maokai.

Probleem met een echte AP carrý als jungler is dat zij afhankelijk zijn van hun spells en die kan je in het begin niet eindeloos spammen, waardoor junglen lastig wordt.. Daarom kunnen een aantal champs, waaronder die jij noemt, juist wel: Diana (autoattacks/shield), Fizz autoattacks, Fiddlesticks die zichzelf kan healen of Sejuani/Maokai doordat zij, weliswaar AP scalen, maar feitelijk meer tanks zijn dan AP carry..

[ Voor 28% gewijzigd door Jaap. op 02-12-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn heel wat tanks met AP damage in de jungle te spelen. De squishys hebben het in de jungle over het algemeen best moeilijk early.
Als ik met mundo jungle wil ik soms weleens gaan voor sorc shoes en haunting guise als we al een tanky lineup hebben. De damage die je w en de sunfire dan doet is erg redelijk, en je poke met zijn cleaver is erg sterk. Uiteraard ga je eerst voor ancient golem en sunfire cape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Damienx2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:34:
[...]

Prima, dan mijn excuses. Dit is een prima onderbouwing. Daar wil ik alleen wel aan toevoegen, dat Udyr het verdomd lastig gaat krijgen in een lane als support. De andere support (is 9 van de 10x) een ranged support met allerwaarschijnlijkst een slow of iig genoeg CC om Udyr uit de buurt van zijn carry te houden. Nu zal het je in lower-brackets waarschijnlijk ook nog wel lukken ook om Udyr als support te spelen. Maar voornamelijk zal het niet lukken vanwege bovengenoemde. Udyr is daarentegen early game vrij squishy ondanks dat hij wel een turtlestance heeft. Je zult dus door de AD Carry al grotendeels laaggepoked worden als het al niet door de support gebeurt.

Dus simpelweg, probeer een andere support te vinden. Annie is bijvoorbeeld een leuke optie of anders als je echt iets tanky's wilt: Taric of Leona. Vraag me niet naar de prijzen want die weet ik helaas niet.
Heb tot nu toe maar 1x Annie gespeeld, en dat was in een 5 vs AI game waar ik van plan was Annie support te proberen. Echter riep nadat ik had gelocked opeens de ADC 'top met...' en bleek ik dus 'ADC' te zijn als Annie. Wel gewonnen, maar aangezien ik Annie zelfs nooit in een solo game had geprobeerd was het niet wat ik van plan was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:35:
[...]

Je inlevingsvermogen en de wijze waarop je je zaken vervolgens verwoord is op zijn minst uiterst vermakelijk te noemen. 8)7

[...]

Dat is het hele probleem aan van streams kijken. Yes, de mensen die streamen vertellen ook wel eens nuttige dingen, maar daartegenover staat ook dat alles wat ze doen er ongelooflijk simpel uitziet (omdat zij er goed in zijn), waardoor spelers gaan denken; dat kan ik ook..

[...]

Fiddlesticks/Fizz/Maokai.

Probleem met een echte AP carrý als jungler is dat zij afhankelijk zijn van hun spells en die kan je in het begin niet eindeloos spammen, waardoor junglen lastig wordt.. Daarom kunnen een aantal champs, waaronder die jij noemt, juist wel: Diana (autoattacks/shield), Fizz autoattacks, Fiddlesticks die zichzelf kan healen of Sejuani/Maokai doordat zij, weliswaar AP scalen, maar feitelijk meer tanks zijn dan AP carry..
TSM TheOddOne is inderdaad een pro player die in de competitie speelt :)
Zat gister zijn stream te kijken, ik kon alleen nog zijn laatste game zien. hij speelde Elise in de Jungle en Bjergson (de nieuwe midlaner van team TSM) speelde Ziggs op mid. ze waren wel erg aan het kloten, maar man man wat faalde ze die game haha :P erg leuk om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 24-09 22:19
Lointje schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:00:
Mja waarom zou je ook surrenderen? Ik krijg het er een beetje van dat mensen denken dat als 1 lane het slecht doet, je blijkbaar moet surrenderen. Ik heb al zovaak gezien dat wij als team wat slechter begonnen en dan toch nog wonnen. Staat hun mid 4-0, wel dan weet je wie je moet focussen in teamfights. Een AP-mid kan je mits goedgeplaatste CC vaak neerhalen zonder dat hij veel damage doet. Ik zeg niet dat het elke keer kan, maar ga toch niet op 20 surrenderen omdat één lane het wat minder doet. Plaats een paar ganks en zorg dat hij terugkomt. Win een teamfight en alles kan al zo gekeerd zijn. Sommige champions worden pas goed end-game dus dan hoeft een slechte early game nog niet zo finaal te zijn. Ik duw zelf altijd op no bij een vote, behalve als ik met 4 anderen op ts zit en we het zo overeenkomen. Of die uitzonderlijke keer dat ik het gechat van mijn teammates zo beu ben dat ik wel meevote. Het spel is pas voorbij als de nexus ontploft :P
Het was een Riven mid, dat maakt opzich niet uit aangezien ik die vrij snel neer had maar de top laner verloor ook helemaal zijn lane van Shyvana. Een fed Riven is nog neer te krijgen maar een fed shyvana is zowat unkillable. Toen Riven overigens de eerste toren in mid neer had begonnen Vi en Riven samen te roamen en zo kregen wij meer pressure op onze lanes, op bot werden we 3/4x gedived zonder dat we er iets aan konden doen.

Daarnaast hadden zij 2 draken en 5/6 turrets voorsprong. Waarom zou je dan niet surrenderen @ 20?

EDIT: Het klopt dat 0-4 mid na 15 minuten niets zegt maar het was niet alleen mid, mijn verhaal was heel erg onvolledig maar moest net snel even weg dus had het maar even getypt :p

[ Voor 5% gewijzigd door DivineNL op 02-12-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

DivineNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:45:
[...]

Het was een Riven mid, dat maakt opzich niet uit aangezien ik die vrij snel neer had maar de top laner verloor ook helemaal zijn lane van Shyvana. Een fed Riven is nog neer te krijgen maar een fed shyvana is zowat unkillable. Toen Riven overigens de eerste toren in mid neer had begonnen Vi en Riven samen te roamen en zo kregen wij meer pressure op onze lanes, op bot werden we 3/4x gedived zonder dat we er iets aan konden doen.

Daarnaast hadden zij 2 draken en 5/6 turrets voorsprong. Waarom zou je dan niet surrenderen @ 20?
Is shya viable in de toplane? leek mij echt een pure jungler. Ik speelde haar laatst in de jungle... nu ben ik een slechte jungler op zijn zachts gezegd, maar ze speelde wel lekker weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:46:
[...]

Is shya viable in de toplane? leek mij echt een pure jungler. Ik speelde haar laatst in de jungle... nu ben ik een slechte jungler op zijn zachts gezegd, maar ze speelde wel lekker weg
Ja, Shyvana is heel viable in de top lane. Met haar kit zijn er weinig die kunnen traden op top met een Shyvana. Een Jayce o.i.d. zou de enige zijn die een voordeel heeft vanwege range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
[...]

Ik vind Shyvana héél viable top. Ze kan zo goed als iedere trade winnen. Ze stond tegen renekton, die imo ook een goede trader is maar aangezien ik zelf graag renek speel en met shyvana ook al tegen renektons heb gestaan wist ik dat shyvana normaal gesproken de trades zou winnen. Onze top laner wilde dit echter niet geloven.
Je kunt de lane dus hard pushen, je tegenstander constant uit de lane halen door te traden, enemy jungle eens ingaan om te kijken of er iets te vinden valt, roamen nadat je je lane in hebt gepusht en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

[...]

Ja hoor, Armor quints, Hybrid Pen marks, Armor seals, MR glyphs en 9/21/0. Knappe jongen die je dan uit de lane wegkrijgt. Tja misschien AD Sion lategame :+ :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Sinds dat ik via een mystery skin tempest jax heb gekregen, ben ik tot de ontdekking gekomen dat jax wel een zeer fijne champ is.

Jammer dat mijn team niet mee gaat wanneer ik er in spring met mijn stafje die aan het zwaaien is voor de stun.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het begint met een gewone vraag. Daarna komen termen als doorgesnoven e.d. voorbij en kan het al gauw aanvallend overkomen. De reden dat ik het zeg is niet om jou onderuit te halen ofzo (want je weet dat ik persoonlijk prima met jou overweg kan), maar omdat het me opvalt dat er redelijk wat mensen zijn die over jouw uitspraken vallen. Dit soort toevoegingen kan een van de redenen daarvoor zijn, terwijl het misschien wel gewoon komisch bedoeld is. Alleen zoals jij het bedoelt komt het (zeker in tekst op teh interwebz) niet altijd over bij de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:47:
[...]

Ja, Shyvana is heel viable in de top lane. Met haar kit zijn er weinig die kunnen traden op top met een Shyvana. Een Jayce o.i.d. zou de enige zijn die een voordeel heeft vanwege range.
Top, thanks voor de tip, ik vind Shy heerlijk om te spelen, en ik miste nog een goede viable top voor mijn collectie.

Champs die ik graag speel in verschillende roles:

Top:
Olaf
Warwick
Shen

Jungle:
Trundle
Shyvana
Xin Zhao

Mid:
Ahri
Malzahar
Brand

ADC:
Ezreal
Ashe
Miss Fortune

Support:
Taric
Leona
Nami
Lulu
Thresh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Champs die ik graag speel:

Top:
Renek
Shyvana
Wukong

Jungle:
Evelynn (sinds nieuwe patch, lol)
Shyvana
Lee

Mid:
Orianna
Ahri
Gragas
Syndra

ADC:
Lucian (sinds kort pas mee beginnen spelen, echt een beest :o)
Caitlynn
Ezreal

Support:
GEEN!!!
(maar als het moet: Zyra, Sona of Nami :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:05:
[...]

Het begint met een gewone vraag. Daarna komen termen als doorgesnoven e.d. voorbij en kan het al gauw aanvallend overkomen. De reden dat ik het zeg is niet om jou onderuit te halen ofzo (want je weet dat ik persoonlijk prima met jou overweg kan), maar omdat het me opvalt dat er redelijk wat mensen zijn die over jouw uitspraken vallen. Dit soort toevoegingen kan een van de redenen daarvoor zijn, terwijl het misschien wel gewoon komisch bedoeld is. Alleen zoals jij het bedoelt komt het (zeker in tekst op teh interwebz) niet altijd over bij de ander.
Snap wat je bedoeld, ik ben alleen niet van de knuffelgeneratie, dus als een reactie/opmerking niet lekker valt dan hoeft degene in kwestie zich er niet te zwaar aan te tillen aangezien de meerderheid op dit forum toch wel achter hem zal staan qua denkwijze. En eerlijk gezegd schat ik de mods van Tweakers hoog genoeg in, dat als ik te ver ga dat zij zullen ingrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Damien zijn handtekening of hoe het hier ook heet past ook wel goed:
"Fuck your feelings, this is me!"

Hahahah :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

DivineNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:11:
Damien zijn handtekening of hoe het hier ook heet past ook wel goed:
"Fuck your feelings, this is me!"

Hahahah :p
Ik roleplay een duivels persoontje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:21

Thompson

Beeromaniac

Ik heb pas iets van 60 rondjes summoner's rift gespeeld dus ben sowieso nog erg onervaren en heb dus ook lang niet alle rollen al regelmatig met verschillende champions gespeeld. Maar een aantal die ik tot nu toe leuk vind om te spelen zijn;
Top Darius
Jungle Amumu
Jungle Nasus
Support Nami

Voor ADC en mid heb ik nog niet echt gevonden wat tot nu toe mijn favorieten zijn. Komt waarschijnlijk ook doordat ik het liefste een tank(y) rol speel. Nami vind ik vooral leuk vanwege haar (naar mijn mening) erg complete support kit, veel CC, een buff en een heal.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Thompson schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:21:
Ik heb pas iets van 60 rondjes summoner's rift gespeeld dus ben sowieso nog erg onervaren en heb dus ook lang niet alle rollen al regelmatig met verschillende champions gespeeld. Maar een aantal die ik tot nu toe leuk vind om te spelen zijn;
Top Darius
Jungle Amumu
Jungle Nasus
Support Nami

Voor ADC en mid heb ik nog niet echt gevonden wat tot nu toe mijn favorieten zijn. Komt waarschijnlijk ook doordat ik het liefste een tank(y) rol speel. Nami vind ik vooral leuk vanwege haar (naar mijn mening) erg complete support kit, veel CC, een buff en een heal.
Hoe is je winpercentage met Darius op top? Want over het algemeen zijn er vrij veel champs die niet al teveel moeite hebben om Darius de lane uit te bullyen. Rest van je keuzes klinkt vrij solide, alleen Amumu jungle wil nog wel eens een pain zijn bij een early invade (om dan weer terug in de game te komen).

Voor mid (aangezien je wel van beefy champs houd zo te zien): Gragas / Galio? En zonder skillshots: Ryze.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 02-12-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:23:
[...]

Hoe is je winpercentage met Darius op top? Want over het algemeen zijn er vrij veel champs die niet al teveel moeite hebben om Darius de lane uit te bullyen. Rest van je keuzes klinkt vrij solide, alleen Amumu jungle wil nog wel eens een pain zijn bij een early invade (om dan weer terug in de game te komen).
Darius top zou ik inderdaad vooral als een counterpick gebruiken als de tegenstander een passieve laner neemt (Nasus, Shen e.d.) maar toch denk ik dat je in de meeste matchups als de tegenstander niet al teveel range heeft (Jayce, Yorick, Kennen) je redelijk moet kunnen redden. Als je dan af en toe wat kills kan snipen met je ult kom je best een heel eind. Ik kan zelf niks met die champion, maar ik speel er eerlijk gezegd niet graag tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:26:
[...]

Darius top zou ik inderdaad vooral als een counterpick gebruiken als de tegenstander een passieve laner neemt (Nasus, Shen e.d.) maar toch denk ik dat je in de meeste matchups als de tegenstander niet al teveel range heeft (Jayce, Yorick, Kennen) je redelijk moet kunnen redden. Als je dan af en toe wat kills kan snipen met je ult kom je best een heel eind. Ik kan zelf niks met die champion, maar ik speel er eerlijk gezegd niet graag tegen.
Tja ik probeer zelf altijd Darius te kiten als ik top vs hem speel. En dan met name dat ik een vrij korte trade met hem heb zodat ik niet de volledige dot zit te tanken. En dat lukt met merendeel van de champions wel. Vandaar dat ik dus ook benieuwd ben hoeveel hij van zijn games wint, want ik vindt persoonlijk Darius een niet al te sterke top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:26:
[...]

Darius top werkt alleen goed als je early dominance kan krijgen. Dan ben je een force to be reckoned with.

Darius zelf is een behoorlijke lanebully en zijn level 3 combo is devestating in lane. Kan je hiermee je enemy laner de lane uit krijgen dan kan je een level voorsprong krijgen en hierdoor je enemy constant blijven pesten en outscalen.

Lukt je dit niet dan heeft darius een zware kluif eraan om de lane te winnen. Maargoed dat is puur mijn ervaring met darius.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Damienx2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:23:
[...]

Waardeloos, maar daar gaat het me nu ook nog niet om. Speel nu vooral voor die champs puur omdat ik ze leuk vind en om het spel gewoon beter te leren. Ben nog veelste onervaren om echt goed te kunnen oordelen over hoe wedstrijden zijn gegaan etc.

Net wel een erg leuke pot gespeeld als Nasus jungle. Onze nidalee support zat bij 20min al te huilen om een surrender omdat we toen qua kills achterstonden (12 om 20 oid), we hadden echter wel al onze lanes 1 turret gepushed en al meerdere keren dragon gepakt, dus qua gold scheelde het niks. Uiteindelijk waren onze Renekton top en ik zo tanky dat we na 35 minuten elke teamfight wonnen, langzaam verder kunnen pushen en rond de 43 minuten gefinisht na een 1 om 5 teamfight :)

Nasus vind ik vooral leuk omdat je hem super tanky kunt bouwen maar met een goed gefarmde Q, zijn E en zijn R zijn er toch weinig mensen die het lang overleden als je op ze in gaat beuken, terwijl ze jou amper neer krijgen :) Early game is hij wel een stuk lastiger.

Amumu vind ik zijn jungle clears met zijn W en E ideaal mee, zodra je zijn R hebt ook erg goed in ganken, als je een Q land en je doet R is het eigenlijk gegarandeerd 1 of meerdere kills zolang je top/mid/bot een beetje damage doet. Het mooie van amumu is ook dat als je merkt dat de tegenstander weinig damage doet en je dus redelijk kunt overleven in teamfight zonder al te tanky te bouwen je echt zieke AoE damage kunt doen doormiddel van Sunfire cape, Liandra's Torment, Abyssal Scepter en zijn W.

Mijn build late-game Amumu is meestal Sunfire, Liandra's, Abyssal, Frozen heart, Spirit Visage, Warmogs. Boots en Jungle item verkoop ik zodra ik voor mijn 4e full item kan gaan. Daarvoor meestal Ancient Golem en Movement speed boots.

/edit: Nocturne vind ik trouwens ook erg leuk om te spelen. Beetje vanwege de zelfde reden als amumu, prima Jungle clears and leuke gank.
Maokai vind ik ook leuk om te spelen in de jungle, alleen ben er nog niet zo goed mee als met de andere 3 junglers.

[ Voor 5% gewijzigd door Thompson op 02-12-2013 12:34 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Thompson schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:32:
[...]

Waardeloos, maar daar gaat het me nu ook nog niet om. Speel nu vooral voor die champs puur omdat ik ze leuk vind en om het spel gewoon beter te leren. Ben nog veelste onervaren om echt goed te kunnen oordelen over hoe wedstrijden zijn gegaan etc.

Net wel een erg leuke pot gespeeld als Nasus jungle. Onze nidalee support zat bij 20min al te huilen om een surrender omdat we toen qua kills achterstonden (12 om 20 oid), we hadden echter wel al onze lanes 1 turret gepushed en al meerdere keren dragon gepakt, dus qua gold scheelde het niks. Uiteindelijk waren onze Renekton top en ik zo tanky dat we na 35 minuten elke teamfight wonnen, langzaam verder kunnen pushen en rond de 43 minuten gefinisht na een 1 om 5 teamfight :)

Nasus vind ik vooral leuk omdat je hem super tanky kunt bouwen maar met een goed gefarmde Q, zijn E en zijn R zijn er toch weinig mensen die het lang overleden als je op ze in gaat beuken, terwijl ze jou amper neer krijgen :) Early game is hij wel een stuk lastiger.

Amumu vind ik zijn jungle clears met zijn W en E ideaal mee, zodra je zijn R hebt ook erg goed in ganken, als je een Q land en je doet R is het eigenlijk gegarandeerd 1 of meerdere kills zolang je top/mid/bot een beetje damage doet. Het mooie van amumu is ook dat als je merkt dat de tegenstander weinig damage doet en je dus redelijk kunt overleven in teamfight zonder al te tanky te bouwen je echt zieke AoE damage kunt doen doormiddel van Sunfire cape, Liandra's Torment, Abyssal Scepter en zijn W.

Mijn build late-game Amumu is meestal Sunfire, Liandra's, Abyssal, Frozen heart, Spirit Visage, Warmogs. Boots en Jungle item verkoop ik zodra ik voor mijn 4e full item kan gaan. Daarvoor meestal Ancient Golem en Movement speed boots.
Als ik je dan een kleine tip mag geven: Probeer eens Renekton. Net als Darius een bruiser.

Voordelen ten opzichte van Darius:
- Gapcloser;
- Stun;
- Tanky ult;
- Geen mana user;

Nadelen ten opzichte van Darius:
- Geen execute ult;
- Geen bleed dot;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Damienx2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:34:
[...]

Als ik je dan een kleine tip mag geven: Probeer eens Renekton. Net als Darius een bruiser.

Voordelen ten opzichte van Darius:
- Gapcloser;
- Stun;
- Tanky ult;

Nadelen ten opzichte van Darius:
- Geen execute ult;
- Geen bleed dot;
Thanks :) Ik heb Renekton een keer in ARAM gespeeld toen hij in de free rotation zat, dat ging echt voor geen meter. Maar heb inderdaad van meerdere mensen gehoord dat hij een erg toffe top champ is. Binnenkort maar eens aanschaffen dus en eerst 1 of 2 rondjes vs Bots spelen zodat ik hem een beetje snap.

Als Darius zijnde mis ik trouwens wel een item. Een AD+Armor item. Enige wat daar nu een beetje aan voldoet is Atma's Impaler, maar dat is het net niet imo. Iets wat een beetje qua stats gelijk is aan een Maw of Malmortius maar dan met AD (en uiteraard een andere passive) zou mooi zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Thompson op 02-12-2013 12:36 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Thompson schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:21:
Top Darius
Jungle Amumu
Jungle Nasus
Support Nami

Swain is ook wel een leuke pick voor mid die aan die eisen voldoet voor mid. Voor ADC is Draven uit mijn hoofd het meest beefy, maar je moet wel om kunnen gaan met die spinning blades. Ik vind zelf adc's die een 'forgiving ability' hebben het fijnst bijvoorbeeld Ezreal (E), Graves (E) of Tristana (W), geeft je een toch een kleine foutmarge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Thompson schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:35:
[...]

Thanks :) Ik heb Renekton een keer in ARAM gespeeld toen hij in de free rotation zat, dat ging echt voor geen meter. Maar heb inderdaad van meerdere mensen gehoord dat hij een erg toffe top champ is. Binnenkort maar eens aanschaffen dus en eerst 1 of 2 rondjes vs Bots spelen zodat ik hem een beetje snap.

Als Darius zijnde mis ik trouwens wel een item. Een AD+Armor item. Enige wat daar nu een beetje aan voldoet is Atma's Impaler, maar dat is het net niet imo. Iets wat een beetje qua stats gelijk is aan een Maw of Malmortius maar dan met AD (en uiteraard een andere passive) zou mooi zijn.
ARAM is wat dat betreft ook niet echt een goede referentie om te weten of een champ goed is in Summoners Rift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:37:
[...]

Swain is ook wel een leuke pick voor mid die aan die eisen voldoet voor mid. Voor ADC is Draven uit mijn hoofd het meest beefy, maar je moet wel om kunnen gaan met die spinning blades. Ik vind zelf adc's die een 'forgiving ability' hebben het fijnst bijvoorbeeld Ezreal (E), Graves (E) of Tristana (W), geeft je een toch een kleine foutmarge.
Graves (qua tanky), vanwege de passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Xevoo schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:37:
[...]

ARAM is wat dat betreft ook niet echt een goede referentie om te weten of een champ goed is in Summoners Rift.
Xevoo vanavond gaan we jou is gold maken ok? ga ik wel duo met je op mijn plat account. Nou hopen dat de games niet weer worden gedropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:41:
[...]

Xevoo vanavond gaan we jou is gold maken ok? ga ik wel duo met je op mijn plat account. Nou hopen dat de games niet weer worden gedropt
Haha, ik weet niet of ik wel in Gold hoor man, ik heb vaak ook erge bagger games. Maar ik wil het natuurlijk best proberen.
Weet niet hoe laat je er bent maar ik zie je wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Xevoo schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:44:
[...]

Haha, ik weet niet of ik wel in Gold hoor man, ik heb vaak ook erge bagger games. Maar ik wil het natuurlijk best proberen.
Weet niet hoe laat je er bent maar ik zie je wel verschijnen.
Die duo die we toen deden waar jij sona speelde ging wel goed. Als je maar doet wa ik zegt dan komt een duo botlane prima in orde. Alleen hebben we bijna gewonnen springt alles op attempting to reconnect en verdwijnt de game uit de history GG WP RIOT THX FOR THAT AHAHAHAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Thanks, zet ik Swain op mijn lijstje voor mid om te proberen en Graves op mijn lijstje voor Bot.
Graves spreekt me sowieso al wel aan want champs met guns zijn +1 voor mij :D

Meer tips voor inderdaad zoals jullie het goed zeggen "forgiving" champs zijn welkom. Dan kan ik inderdaad eens wat vaker een vergissing maken zonder dat ik meteen mijn team benadeel.

Caitlyn vind ik best aardig ook als ADC, ook doordat ze met haar E vaak nog goed kan ontsnappen en met haar W kan brush checken.

Ik wil als season 4 eventjes live is, ergens in januari/februari dus, ranked gaan spelen. Heb voorlopig dus nog tijd zat om te oefenen :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Thompson schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:46:
Thanks, zet ik Swain op mijn lijstje voor mid om te proberen en Graves op mijn lijstje voor Bot.
Graves spreekt me sowieso al wel aan want champs met guns zijn +1 voor mij :D

Meer tips voor inderdaad zoals jullie het goed zeggen "forgiving" champs zijn welkom. Dan kan ik inderdaad eens wat vaker een vergissing maken zonder dat ik meteen mijn team benadeel.

Caitlyn vind ik best aardig ook als ADC, ook doordat ze met haar E vaak nog goed kan ontsnappen en met haar W kan brush checken.

Ik wil als season 4 eventjes live is, ergens in januari/februari dus, ranked gaan spelen. Heb voorlopig dus nog tijd zat om te oefenen :)
Caitlyn was ik vergeten, maar is inderdaad ook prima. En zoals Damien zegt; Graves heeft inderdaad de passive van zijn E (geloof ik), welke je armor geeft en stackt naarmate je auto attacked.
rSNNN schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:51:
Probeer lucian als adc, die vind ik persoonlijk ook heel fijn spelen
Lucian is inderdaad ook een optie, hij heeft ook een dash waarmee je sticky situations kan ontsnappen/vermijden.. Vind hem zelf persoonlijk erg leuk om te spelen, maar ik kan totaal niet omgaan met die ultimate..

[ Voor 17% gewijzigd door Jaap. op 02-12-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 13:09

rSNNN

Titel ondertitel

Probeer lucian als adc, die vind ik persoonlijk ook heel fijn spelen

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik vroeg me trouwens af, Spirit Visage 'verhoogt' alle selfhealing en lifesteal effecten met 20%. Als je 1% van Vampirism mastery neemt, krijg je dan 21% lifesteal, of krijg je 1.2%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:49
Skyclad schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:00:
Ik vroeg me trouwens af, Spirit Visage 'verhoogt' alle selfhealing en lifesteal effecten met 20%. Als je 1% van Vampirism mastery neemt, krijg je dan 21% lifesteal, of krijg je 1.2%?
1,2, dit lijkt me toch duidelijk? je krijgt 20% van wat je lifestealt

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:40:
[...]

Graves (qua tanky), vanwege de passive.
Volgens mij vergeet iedereen Urgot, ook vanwege het feit dat je die meestal wat beefier bouwt qua items. Maargoed, het is dan ook zo'n beetje de minst populaire champion uit de game momenteel :D Bovendien is hij verdomd lastig om goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:50:
[...]

Caitlyn was ik vergeten, maar is inderdaad ook prima. En zoals Damien zegt; Graves heeft inderdaad de passive van zijn E (geloof ik), welke je armor geeft en stackt naarmate je auto attacked.

[...]

Lucian is inderdaad ook een optie, hij heeft ook een dash waarmee je sticky situations kan ontsnappen/vermijden.. Vind hem zelf persoonlijk erg leuk om te spelen, maar ik kan totaal niet omgaan met die ultimate..
lucian heeft een hele moeilijke ult en wordt door bijna alles en iedereen gecounterd, ben persoonlijk niet een voorstander van hem.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Martin0 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:07:
[...]

wordt door bijna alles en iedereen gecounterd, ben persoonlijk niet een voorstander van hem.
Hoe kom je daar nou bij? Lucian werkt in heel veel gevallen juist prima en heeft met een Ezreal achtige build (triforce) prima mogelijkheden tot kiten en ook flinke damage. Zijn ult is lastig maar als je hem goed raakt doet hij flinke damage. De champ wordt dan ook niet voor niets door veel pro's ook gewoon in toernooien e.d. gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:09:
[...]

Hoe kom je daar nou bij? Lucian werkt in heel veel gevallen juist prima en heeft met een Ezreal achtige build (triforce) prima mogelijkheden tot kiten en ook flinke damage. Zijn ult is lastig maar als je hem goed raakt doet hij flinke damage. De champ wordt dan ook niet voor niets door veel pro's ook gewoon in toernooien e.d. gespeeld.
omdat iedere keer als ik tegen hem lane dat ik met zowat iedere ADC hem makkelijk aan kan. okey dat zegt ook wat van de skill level van de lucian maar ik zuig titties als ADC

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:06:
[...]

Volgens mij vergeet iedereen Urgot, ook vanwege het feit dat je die meestal wat beefier bouwt qua items. Maargoed, het is dan ook zo'n beetje de minst populaire champion uit de game momenteel :D Bovendien is hij verdomd lastig om goed te spelen.
Die champion heb ik in eeuwen niet gezien, maar is inderdaad ook beefier. Waarom is deze op dit moment eigenlijk het minst populair? Ben niet echt op de hoogte met zijn scalings oid, maar er moet iets aan mankeren lijkt me?
Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:09:
[...]

Ik denk dat Martin bedoeld dat iedereen zijn ult kan blocken en zodanig de carries protecten. Maar dan is het dus zaak om je ultimate juist te gebruiken en niet blind op een teamfight te knallen. Met Triforce into Black Cleaver ben je best beefy en heb je goede dmg output. Dat niet iedereen (waaronder ikzelf) hier goed mee om kan gaan is een tweede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:12:
[...]

Die champion heb ik in eeuwen niet gezien, maar is inderdaad ook beefier. Waarom is deze op dit moment eigenlijk het minst populair? Ben niet echt op de hoogte met zijn scalings oid, maar er moet iets aan mankeren lijkt me?
Omdat hij niet echt een ADC is, meer een bruiser. Z'n AA zijn zeer short-range en hij heeft een ult die hem midden in enemy team gooit. Traditioneel ADC bouwen zit er dus niet in. Urgot kan beter mid o.i.d. staan, maar daar zijn er genoeg counters voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:18:
[...]

Omdat hij niet echt een ADC is, meer een bruiser. Z'n AA zijn zeer short-range en hij heeft een ult die hem midden in enemy team gooit. Traditioneel ADC bouwen zit er dus niet in. Urgot kan beter mid o.i.d. staan, maar daar zijn er genoeg counters voor hem.
Lucian z'n ult gooit hem midden in enemy team? Daar ben ik het niet mee eens. Lucian vind ik zelf goed geschikt als adc hoor, hij dealt aardig wat damage en als die goed gespeeld wordt speelt kan je heel goed traden tegen andere adc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
rSNNN schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:20:
[...]

Lucian z'n ult gooit hem midden in enemy team? Daar ben ik het niet mee eens. Lucian vind ik zelf goed geschikt als adc hoor, hij dealt aardig wat damage en als die goed gespeeld wordt speelt kan je heel goed traden tegen andere adc's.
Het ging hier over Urgot :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:12:
[...]

[...]

Ik denk dat Martin bedoeld dat iedereen zijn ult kan blocken en zodanig de carries protecten. Maar dan is het dus zaak om je ultimate juist te gebruiken en niet blind op een teamfight te knallen. Met Triforce into Black Cleaver ben je best beefy en heb je goede dmg output. Dat niet iedereen (waaronder ikzelf) hier goed mee om kan gaan is een tweede ;)
Urgot is door Riot games bewust de grond in generfed. Doordat toenmalig M5 hem gebruikte als zijnde een AD carry in plaats van zijn eigenlijke bedoeling. Urgot was namelijk eigenlijk bedoeld als toplane bruiser.

Moscow 5 begon hem te gebruiken als Anti AD carry. (zijn Q verlaagd Damage en je kan hem tanky bouwen.) In die tijd duurde lane phases super lang en hierdoor kon je AD carry van de enemy gewoon compleet mindfucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Xevoo schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:21:
[...]

Het ging hier over Urgot :9
Ohh grapje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de laatste dag van de gifts toch stiekem nog gifts gekocht en Red Baron Corki binnengesleept en Pool Party Leona :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Haha, shit happens..

Wat betreft Urgot; dat het geen typische ADC maar meer een bruiser is; akkoord, dat wist ik. Maar dat hij op top/mid ook niet meer gespeeld wordt is op zich wel opvallend. Het is dat Vica 'm hier noemde, maar verder was ik 'm goed vergeten.
blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:21:
Urgot is door Riot games bewust de grond in generfed.
Ik ben nu niet in de mogelijkheid de exacte changes op te zoeken, maar in welke richting moet ik dan denken? Scalings of cooldowns of?

Vond 'm juist erg tof, met name met die laatste battlecast skin.
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:24:
Op de laatste dag van de gifts toch stiekem nog gifts gekocht en Red Baron Corki binnengesleept en Pool Party Leona :)
Heb me tot nog toe kunnen bedwingen, maar ga vanmiddag toch maar even een gokje wagen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Jaap. op 02-12-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:26:
[...]

Haha, shit happens..

Wat betreft Urgot; dat het geen typische ADC maar meer een bruiser is; akkoord, dat wist ik. Maar dat hij op top/mid ook niet meer gespeeld wordt is op zich wel opvallend. Het is dat Vica 'm hier noemde, maar verder was ik 'm goed vergeten.

[...]

Ik ben nu niet in de mogelijkheid de exacte changes op te zoeken, maar in welke richting moet ik dan denken? Scalings of cooldowns of?

Vond 'm juist erg tof, met name met die laatste battlecast skin.

[...]

Heb me tot nog toe kunnen bedwingen, maar ga vanmiddag toch maar even een gokje wagen ;)
uhm die nerfs kan je gemakkelijk terug vinden op LoL wikia. maar ik zal ze er ff bijzoeken edit ik deze post zo wel.

http://lol-patch.com/urgot.html

Hier kan je makkelijk zien wat ze allemaal met urgot uitgevreten hebben en waarom hij zon beetje de lowest winrate champion in de game is.

[ Voor 9% gewijzigd door blamauci op 02-12-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Martin0 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:11:
[...]

omdat iedere keer als ik tegen hem lane dat ik met zowat iedere ADC hem makkelijk aan kan. okey dat zegt ook wat van de skill level van de lucian maar ik zuig titties als ADC
Lucian is één van de lastigere carries om te spelen. Dus ik kan me voorstellen dat op jouw niveau hij niet zo sterk lijkt.
"Omdat in mijn games" redenaties zijn sowieso nogal zinloos en die zie ik hier helaas nogal vaak langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Thormodo schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:29:
[...]

Lucian is één van de lastigere carries om te spelen. Dus ik kan me voorstellen dat op jouw niveau hij niet zo sterk lijkt.
"Omdat in mijn games" redenaties zijn sowieso nogal zinloos en die zie ik hier helaas nogal vaak tegenkomen.
ja dat kan kloppen maar zoals ik ook al aangaf, ADC is mijn slechtste rol, ik maak hier constant slechte calls en ik kan soms niet eens lucian zijn q dodgen en toch weet ik het meestal uit te spelen en gefed tegen hem te raken.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:29:
[...]
uhm die nerfs kan je gemakkelijk terug vinden op LoL wikia. maar ik zal ze er ff bijzoeken edit ik deze post zo wel.
Ja weet ik, maar ben op dit moment niet in de mogelijkheid daartoe. Mocht het niet te veel moeite zijn ze te posten; mijn hartelijke dank alvast en anders zoek ik ze vanavond zelf wel even op.

[ Voor 48% gewijzigd door Jaap. op 02-12-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:06
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:24:
Nais, ik heb gisteren Headhunter Yi en Justicar Aatrox binnengehaald. Met de harrowing mysteries heb ik Galactic Nasus en Hyena Warwick gekregen. Alles bij elkaar geen bijzonder goede vangst dus weet niet of ik het er vandaag nog op wil wagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:35:
[...]

Ja weet ik, maar ben op dit moment niet in de mogelijkheid daartoe. Mocht het niet te veel moeite zijn ze te posten; mijn hartelijke dank alvast en anders zoek ik ze vanavond zelf wel even op.
anders kijk je even in mijn vorige post je zal zien dat ik hem ge edit heb met een lolpatch url voor urgot.

Zit zelf ook te werken op het moment. Boekhouden is zo tyfus saai hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:36:
[...]

anders kijk je even in mijn vorige post je zal zien dat ik hem ge edit heb met een lolpatch url voor urgot.

Zit zelf ook te werken op het moment. Boekhouden is zo tyfus saai hahahah
Thanks, de reacties ging langs elkaar. Blijkbaar heb je dezelfde werkzaamheden als ik haha.. Soms schiet de tijd inderdaad niet zo hard op ;)

In diezelfde context omtrent het niet op kunnen zoeken; weet iemand of GuardsmanBob nog streamed? Zo ja; wanneer of zo nee waarom niet? Ik vond hem altijd wel leuk om te kijken; goede muziek en een rustige gast die fatsoenlijk uitlegt waarom hij zaken aanpakt zoals hij dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:15
Thormodo schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:29:
[...]

"Omdat in mijn games" redenaties zijn sowieso nogal zinloos en die zie ik hier helaas nogal vaak langskomen.
Ik vind deze redenaties anders niet zo slecht. Hoe vaak lees je ook wel niet hoe goed een bepaalde champ is, omdat tijdens het voorbije kampioenschap bijna elk team hem had/ persoon X er goed mee had gespeeld. Met dan het verschil dat zij wel gemiddeld zo'n 200 cs meer halen dan jij per game, hun skillshots enorm goed mikken etc.

Neem nu Yi bv. Voor velen lange tijd een heel sterke champ geweest. Geef hem aan een brons speler en hij bakt er echt niets van. Dan heb ik liever dat hij zijn urgot speelt als hij die wel enigzins beheerst. Dus als iemand zegt dat urgot voor hem werkt, heb ik daar niets op tegen. Al zou het helpen dat er dan bijkomt in welk niveau hij ongeveer speelt.

Het is natuurlijk niet eenvoudig want als je kijkt op de lange duur ben je inderdaad wel meer met sommige champs omdat hij globaal gezien wel sterker is en hoe hoger je komt in de ranking, hoe meer mensen je zal tegenkomen die je champion beter kunnen counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:39:
[...]

Thanks, de reacties ging langs elkaar. Blijkbaar heb je dezelfde werkzaamheden als ik haha.. Soms schiet de tijd inderdaad niet zo hard op ;)

In diezelfde context omtrent het niet op kunnen zoeken; weet iemand of GuardsmanBob nog streamed? Zo ja; wanneer of zo nee waarom niet? Ik vond hem altijd wel leuk om te kijken; goede muziek en een rustige gast die fatsoenlijk uitlegt waarom hij zaken aanpakt zoals hij dat doet.
Die streamed elke dag in de avond. niet meer zo laat maar tot een uur of 12 ofzo.
Hij staat meestal wat verder verborgen naar beneden en hij speelt ook veel andere games tegenwoordig.

Maar ik zou zeggen klik op follow en twitch spammed je mailbox vol mails wanneer hij online komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:41:

Maar ik zou zeggen klik op follow en twitch spammed je mailbox vol mails wanneer hij online komt
Precies de reden waarom ik weiger die knop in te drukken ;) Maar again; thanks! Ik zal het eens in de gaten houden. Nu ga ik me toch maar weer bezig houden met nuttige(re) zaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:04

ShadowBumble

Professioneel Prutser

JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:48:
[...]

Precies de reden waarom ik weiger die knop in te drukken ;) Maar again; thanks! Ik zal het eens in de gaten houden. Nu ga ik me toch maar weer bezig houden met nuttige(re) zaken..
Pff dat kan je toch gewoon uitzetten ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ShadowBumble schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:49:
[...]

Je wilt niet weten dude. Bij mij is het echt huilen met de pet op. Ik ben van mijn bedrijf al maanden bezig mijn eigen boekhouding in te halen. Loop maar 3 jaar achter... 3 maanden kasboek 2012? hoeveel bonnen schat je??? 283......

Ik heb nou in enkele maanden de hele boekhouding van 2009-2012 bijna gedaan. En dan moet ik 2013 nog gaan ordenenen. Zit heel de middag te werken elke dag.

Op een gegeven moment heb je het echt wel gehad.

Maargoed pandora internet radio sleept me er wel weer doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

ShadowBumble schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:49:
[...]

Als je dat doet kun je toch beter niet followen? xD

Vaak zetten streamers het ook op facebook/twitter als ze gaan streamen. dus volg ik ze daar. zo vaak kijk ik niet in mijn mail.

Zitten er trouwens een boel tweakers in de teamspeak en GoT channel? misschien dat ik wel eens een paar potjes met jullie wil gaan spelen, ik zit de laatste tijd zo alleen dat het een beetje saai begint te worden. En Nederlands praten is voor de verandering wel eens leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:52:
[...]

Als je dat doet kun je toch beter niet followen? xD

Vaak zetten streamers het ook op facebook/twitter als ze gaan streamen. dus volg ik ze daar. zo vaak kijk ik niet in mijn mail.

Zitten er trouwens een boel tweakers in de teamspeak en GoT channel? misschien dat ik wel eens een paar potjes met jullie wil gaan spelen, ik zit de laatste tijd zo alleen dat het een beetje saai begint te worden. En Nederlands praten is voor de verandering wel eens leuk
Got channel zit dagelijks redelijk vol maar of de mensen praten is het 2e en ts weet ik niet, ben daar al tijdje niet online geweest

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:41:
[...]

Die streamed elke dag in de avond. niet meer zo laat maar tot een uur of 12 ofzo.
Hij staat meestal wat verder verborgen naar beneden en hij speelt ook veel andere games tegenwoordig.

Wel jammer dat hij iedere stream weer aangeeft dat `als League of Legends stopt met populair zijn, hij de eerste is die kapt met streamen en over stapt op een ander spel, omdat hij LoL zat begint te worden`

Ik vond hem altijd wel leuk, maar nu heb ik het gevoel dat hij het alleen nog voor zijn viewers doet. dat is gewoon jammer.
En ik vind hem te passief spelen. soms kan hij makkelijk een kill maken, en dan doet hij het niet, blijft ie CS farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:55:
[...]

Wel jammer dat hij iedere stream weer aangeeft dat `als League of Legends stopt met populair zijn, hij de eerste is die kapt met streamen en over stapt op een ander spel, omdat hij LoL zat begint te worden`

Ik vond hem altijd wel leuk, maar nu heb ik het gevoel dat hij het alleen nog voor zijn viewers doet. dat is gewoon jammer.
En ik vind hem te passief spelen. soms kan hij makkelijk een kill maken, en dan doet hij het niet, blijft ie CS farmen.
Ja dude jij zal dat vast beter weten he als pro lol player. Die gast is diamond 1 die weet echt wel wat ie wel en niet kan doen.

In mijn ogen speelt hij juist altijd heel berekenend, neemt geen onnodige risico's.

Geloof mij maar die 2 minion waves die je farmed zijn net zo veel waard als die kill waarvoor je een groot risico voor moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:57:
[...]

Ja dude jij zal dat vast beter weten he als pro lol player.
Zucht.
Nee, je hebt gelijk. Diamond 1 players maken nooit fouten. sorry.

Als je naar een game KIJKT kun je (ja, ZELFS als silver 3 speler) een misplay zien van "pro"players.
Als je namelijk IN een spel zit, zie je dat nog wel eens over het hoofd.
Dus ja, hij is berekenend, maar daardoor soms te passief. maar sorry dat ik als noob een klein beetje kritiek op zijn spelstijl heb, ik zal het niet meer doen okee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:00:
[...]

Zucht.

Als je naar een game KIJKT kun je (ja, ZELFS als silver 3 speler) een misplay zien van "pro"players.
Dus ja, hij is berekenend, maar daardoor soms te passief. maar sorry dat ik als noob een klein beetje kritiek op zijn spelstijl heb, ik zal het niet meer doen okee?
+ dat ik hem tegenwoordig nogal verzuurd vind. Hoevaak hij niet op stream begint te janken over waarom hij geen pro is/niet is aangenomen bij Riot. Vroeger was hij leuker inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:04

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Martin0 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:53:
[...]

Got channel zit dagelijks redelijk vol maar of de mensen praten is het 2e en ts weet ik niet, ben daar al tijdje niet online geweest
TeamSpeak zit ook wel redelijk vaak mensen op niet de 10-tallen van de mensen in het channel maar wel met pre-mades, duoQ's en soms gewoon om tijdens SoloQ tegelijkertijd te ouwehoeren.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:00:
[...]

Zucht.

Waar het me om gaat is je duidelijk te krijgen dat als je meekijkt het allemaal maar makkelijk oordelen is.
die gast speelt in diamond 1 waar 1 kill je lane kan verneuken. Waar 1 fout je de game kan verliezen. No shit dat je passiever speelt.

Dat je in silver 3 10 kills weg kan geven en dan alsnog kan winnen is een heel ander verhaal. Relatief is het skill nivo daar zo laag vergeleken met diamond 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:02:
[...]

+ dat ik hem tegenwoordig nogal verzuurd vind. Hoevaak hij niet op stream begint te janken over waarom hij geen pro is/niet is aangenomen bij Riot. Vroeger was hij leuker inderdaad.
Ja inderdaad... hij is gekapt met zn opleiding/werk voor die stream, maar nu lijkt hij er geen lol meer in te hebben. hij begint steeds vaker te zuchten als een Queue te lang duurt of als hij een troll heeft. waar hij vroeger daar geen fuck om gaf, zie je dat het hem nu irriteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
ShadowBumble schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:02:
[...]

TeamSpeak zit ook wel redelijk vaak mensen op niet de 10-tallen van de mensen in het channel maar wel met pre-mades, duoQ's en soms gewoon om tijdens SoloQ tegelijkertijd te ouwehoeren.
Wat is het ip van de teamspeak als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

dr34m3dd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:04:
[...]

Wat is het ip van de teamspeak als ik vragen mag?
Staat in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:02:
[...]

Waar het me om gaat is je duidelijk te krijgen dat als je meekijkt het allemaal maar makkelijk oordelen is.
die gast speelt in diamond 1 waar 1 kill je lane kan verneuken. Waar 1 fout je de game kan verliezen. No shit dat je passiever speelt.

Dat je in silver 3 10 kills weg kan geven en dan alsnog kan winnen is een heel ander verhaal. Relatief is het skill nivo daar zo laag vergeleken met diamond 1...
het is makkelijk om te oordelen ja, maar andere pro-players zijn wel aggressief en weten wat ze kunnen.
Guardsman bob pakt nog liever 1 cannon minion dan een kill als hij 5/0/0 staat, en dat staat me tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Simpel feit is gewoon dat GMB een heel behoorlijke speler is, maar (lang) niet van LCS materiaal zoals veel van de populaire streamers. Dat is niet erg als je gewoon goede content levert, maar dat doet hij tegenwoordig ook amper meer. Voorheen gaf hij altijd veel uitleg en was hij altijd relaxt, maar tegenwoordig geeft hij amper nog uitleg en voegt hij dus niets toe ten opzichte van de echte pro's. Tja, dan dalen je views inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:05:
[...]

het is makkelijk om te oordelen ja, maar andere pro-players zijn wel aggressief en weten wat ze kunnen.
Guardsman bob pakt nog liever 1 cannon minion dan een kill als hij 5/0/0 staat, en dat staat me tegen.
Als hij 5/0/0 staat hoeft hij ook helemaal geen kill te pakken. De tegenstander is dat risico helemaal niet waard. Als die tegenstander 5 deaths heeft gehad is ie wat 150 gold waard ofzo. en geen drol aan XP. Beter pak je die cannon minion die is praktisch gezien meer waard vooral in de XP en daardoor vergroot hij zijn lead alleen maar meer.

Op dit moment komt er naar boven waarom je zilver bent. Teveel gefocused op kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Nou ja, smaken verschillen nietwaar? Ik vond hem eerder in ieder geval wel leuk om te volgen juist omdat hij zo behoudend is en geen gekke dingen deed, zowel qua speelstijl als qua stream.

Ik hoef niet Ocelot een poging tot zingen te horen doen met zijn gare accent (no offence, kan hij ook niets aan doen, maar Spanjaarden en Engels is gewoon geen goede match) of die ene gozer die heel Amerika bij elkaar schreeuwt als een play niet of juist wel lukt..

[ Voor 11% gewijzigd door Jaap. op 02-12-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:08:
Simpel feit is gewoon dat GMB een heel behoorlijke speler is, maar (lang) niet van LCS materiaal zoals veel van de populaire streamers. Dat is niet erg als je gewoon goede content levert, maar dat doet hij tegenwoordig ook amper meer. Voorheen gaf hij altijd veel uitleg en was hij altijd relaxt, maar tegenwoordig geeft hij amper nog uitleg en voegt hij dus niets toe ten opzichte van de echte pro's. Tja, dan dalen je views inderdaad.
Precies, dan kijk ik liever naar Phantoml0rd. die gast is zo gek als een deur, heeft zichtbaar LoL in het spel, en de muziek doet niet onder voor die van GMB, als is het een stukkie hardere stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Zolang je maar niet naar the rain man gaat kijken. Want dat houden je trommelvliezen niet vol dat garandeer ik je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:09:
Nou ja, smaken verschillen nietwaar? Ik vond hem eerder in ieder geval wel leuk om te volgen juist omdat hij zo behoudend is en geen gekke dingen deed, zowel qua speelstijl als qua stream.

Ik hoef niet Ocelot een poging tot zingen te horen doen met zijn gare accent of die ene gozer die heel Amerika bij elkaar schreeuwt als een play niet of juist wel lukt..
Mjah veel mensen vinden Trick2G ook awesome, maar ik keek 1x zijn stream en er werd zoveel in gescholden, en hij doet alsof hij ZO goed is dat hij mij irriteerde.
de f*cks komen de speakers uit als je zijn stream kijkt. niet normaal. wat zullen zijn ouders blij zijn met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blamauci schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:08:
[...]

Op dit moment komt er naar boven waarom je zilver bent. Teveel gefocused op kills.
*proest*
Sorry hoor, maar nu gaat het echt te ver. De laatste tijd doe je een beetje uit de hoogte omdat je toevallig zelf van Bronze naar Gold bent gegaan, maar ook jij hebt niet de wijsheid in pacht. Zeker qua spelkennis kunnen veel mensen van hier ook jou nog wel e.e.a. bij brengen.

1. De kill is nog altijd meer gold waard dan een cannon minion
2. De tegenstander kan WEER niet farmen, moet WEER vanuit base naar tower en wordt NOG langer gedenied van farm
3. Het is een mentale dreun voor de tegenstander en zijn team dat je WEER een kill hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:11:
[...]

*proest*
Sorry hoor, maar nu gaat het echt te ver. De laatste tijd doe je een beetje uit de hoogte omdat je toevallig zelf van Bronze naar Gold bent gegaan, maar ook jij hebt niet de wijsheid in pacht. Zeker qua spelkennis kunnen veel mensen van hier ook jou nog wel e.e.a. bij brengen.

1. De kill is nog altijd meer gold waard dan een cannon minion
2. De tegenstander kan WEER niet farmen, moet WEER vanuit base naar tower en wordt NOG langer gedenied van farm
3. Het is een mentale dreun voor de tegenstander en zijn team dat je WEER een kill hebt.
en met 5/0/0 zou je er zo snel mee klaar kunnen zijn dat je alsnog die cannon minion pakt. want die staat er nog wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:11:
[...]

Mjah veel mensen vinden Trick2G ook awesome, maar ik keek 1x zijn stream en er werd zoveel in gescholden, en hij doet alsof hij ZO goed is dat hij mij irriteerde.
de f*cks komen de speakers uit als je zijn stream kijkt. niet normaal. wat zullen zijn ouders blij zijn met hem.
Phantomlord was die schreeuwerd inderdaad. Die vond ik juist bloedirritant haha..
Trick2G ken ik niet, heb ik ook nog nooit gezien.

Vaak scroll ik een beetje door de streams en kijk ik een paar min voor ik de volgende pak. Ik kijk eigenlijk alleen regelmatig naar GuardsmanBob en naar Dan Dinh. Hoewel, ik zag laatst Bergen (of zoiets?) en dat was ook wel oke..
Pagina: 1 ... 111 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.