[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.700 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:00:
[...]
dit merk ik ook aanmezelf, soms kan ik als ik met randoms zit niet meekomen met de tegenstanders of mijn team maten of stijg ik ver boven mijn teammaten uit maar verliezen we omdat ik ook fouten begin te maken, en speel ik met sterkere mensen mee die me tussendoor ook tips geven dan speel ik voor mijn gevoel ook beter.
Dit is ook gewoon waar.
Je (betere) tegenstanders dagen je namelijk uit om beter te spelen.

Toen ik een tijdje niet kon winnen heb ik ook wel eens op mij smurf account gespeeld. Maar daar merkte ik ook dat ik niet beter werd.

Als ik een match verlies dan is daar vaak wel reden voor waar je zelf wat aan kan doen. Jezelf goed kunnen evalueren is een kunst, maar niet iedereen doet dit. Je eigen "mood" speelt ook heel erg mee. Als ik lekkere muziek op zet en over het algemeen goed voel, speel ik ook beter. Ik ben daarom ook opgehouden om te ergeren aan verliezen. Sindsdien speel ik ook niet zoveel meer met mijn smurf accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:49
Xanthian schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:19:
[...]

Dit is ook gewoon waar.
Je (betere) tegenstanders dagen je namelijk uit om beter te spelen.

Toen ik een tijdje niet kon winnen heb ik ook wel eens op mij smurf account gespeeld. Maar daar merkte ik ook dat ik niet beter werd.

Als ik een match verlies dan is daar vaak wel reden voor waar je zelf wat aan kan doen. Jezelf goed kunnen evalueren is een kunst, maar niet iedereen doet dit. Je eigen "mood" speelt ook heel erg mee. Als ik lekkere muziek op zet en over het algemeen goed voel, speel ik ook beter. Ik ben daarom ook opgehouden om te ergeren aan verliezen. Sindsdien speel ik ook niet zoveel meer met mijn smurf accounts.
precies wat jij zegt, vaak kan je er zelf wat aan doen dat je verliest maar er zijn gevallen waar je team gewoon beduidend slecht zijn dat je hoe goed je zelf ook speelt en zonder fouten dat je gewoon niet kunt winnen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van élke game kan je leren. En zolang je leert word je beter. Word je beter zal je winrate stijgen.

Hoeveel en hoe snel je leert is dan weer geheel afhankelijk van hoe je mindset is mbt het spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23

Wootlock

Evilution

Pak evelynn, geen skill voor vereist. gegarandeerde elo stijgingen als je ook maar een halve hersencel hebt ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:33
Kan dit als een Full AP page? (runes)

Quins: +4,95AP
Magic pen en dan de overige 2 soorten AP per level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Voor seals kun je beter wat anders pakken, want dat levert amper wat op aan AP (0.1/level) aangezien het een secondary rune is. Blues kun je wel ap/level voor gebruiken.
Ik heb er zelf mana regen in zitten. Zie voor een lijstje van primary seals http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Seal

[ Voor 5% gewijzigd door Thormodo op 29-11-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso snap ik nooit waarom mensen elkaar gaan taunten om 1v1 te spelen na een potje.
Messi daagt Ronaldo toch ook niet uit voor een 1v1 als ze willen weten wie beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 10:36
Is toch gewoon d*ck measuring, geen aandacht aan besteden is het beste.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-09 20:55
Turismo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:09:
Is toch gewoon d*ck measuring, geen aandacht aan besteden is het beste.
Come at me bro, 1vs1! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
You, me outside at 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1v1 GoT tournooitje zou me dan wel weer grappig lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:14:
1v1 GoT tournooitje zou me dan wel weer grappig lijken.
ik vs damien graag XD heb nog wel een robbertje te vechten ^^ ook al zal ik het wel hard verliezen xD

nee idd klinkt wel leuk maar adn moeten er wel nette regels te maken zoals bronze spelers bij elkaar enzo

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:07:
Sowieso snap ik nooit waarom mensen elkaar gaan taunten om 1v1 te spelen na een potje.
Messi daagt Ronaldo toch ook niet uit voor een 1v1 als ze willen weten wie beter is.
Soms heb ik wel eens een kut game omdat ik mijn lane heb afgegeven omdat mensen anders gingen trollen. Ik gaf mijn mid orianna weg en die kerel ging zelf orianna spelen, ik failde daarna omdat ik niet een geweldige jungler ben, ik werd geflamed door de orianna aan wie ik mijn lane gaf en die ik waarschuwde, natuurlijk daag ik iemand dan uit voor een 1 op 1, het liefst dan nog met orianna zelf.

Heb de 1 vs 1 gewonnen maar was wel echt pissig na die game van toen ik mijn lane weg gaf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:17:
[...]

ik vs damien graag XD heb nog wel een robbertje te vechten ^^ ook al zal ik het wel hard verliezen xD

nee idd klinkt wel leuk maar adn moeten er wel nette regels te maken zoals bronze spelers bij elkaar enzo
Ik heb een keer een 1v1 toernooitje gedaan waarbij de toernooi leider (die niet meedeed) iedereen 3 champions liet kiezen. die noteerde hij op een lijstje.
Vervolgens gooide hij alle namen in de "hoge hoed" en randomly mensen tegen elkaar matchen. vervolgens kreeg je de 3 keuzes van je tegenstander te zien, waarna je je champ mocht kiezen.
Het was supertof en ik verloor in de halve finale tegen een klasgenoot van me (yorick vs mij als warwick, sustain battle xD)

Edit: ik geloof dat dit met 8 of 10 mensen waren. er was een verliezerspoule en en normale poul, via de verliezerspoule kon je dan nog terugkomen naar de winnaars ronde, een beetje zoals All-Stars ging geloof ik

[ Voor 11% gewijzigd door Drunken_Bear op 29-11-2013 15:28 ]

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bjarne666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:24:
[...]

Ik heb een keer een 1v1 toernooitje gedaan waarbij de toernooi leider (die niet meedeed) iedereen 3 champions liet kiezen. die noteerde hij op een lijstje.
Vervolgens gooide hij alle namen in de "hoge hoed" en randomly mensen tegen elkaar matchen. vervolgens kreeg je de 3 keuzes van je tegenstander te zien, waarna je je champ mocht kiezen.
Het was supertof en ik verloor in de halve finale tegen een klasgenoot van me (yorick vs mij als warwick, sustain battle xD)

Edit: ik geloof dat dit met 8 of 10 mensen waren. er was een verliezerspoule en en normale poul, via de verliezerspoule kon je dan nog terugkomen naar de winnaars ronde, een beetje zoals All-Stars ging geloof ik
dat klinkt wel aantrekkelijk ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23

Wootlock

Evilution

[...]

Zie hier de reden dat je niet hoger komt: zodra je tegen iemand staat van die league / divisie hoger is als jou geef je per definitie al aan dat je hard gaat verliezen.
Denk daar niet over na, lane en zie dan verder ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Wij deden ook met +/- 10 personen een toernooitje van 1 vs 1.

Wij deden alleen 3 champs bannen en dan 1 picken. Ik dacht: We spelen als vrienden dus ik zal wel gewoon een champion spelen die niet te OP is. Krijg ik een Darius tegen me (die toendertijd OP was :p)

EDIT: Ben het gedeeltelijk eens met reactie hierboven.
Tuurlijk is het een beetje intimiderend, als ik tegen een diamond speler kom dan denk ik ook niet dat ik ga winnen. Anderzijds is het wel een motivatie voor mij om dan 2x zo goed mijn best te doen, gewoon voor het gevoel dat je na de game hebt als je van die speler hebt gewonnen, of in ieder geval niet hebt verloren van hem.

[ Voor 42% gewijzigd door DivineNL op 29-11-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:29:
[...]

Zie hier de reden dat je niet hoger komt: zodra je tegen iemand staat van die league / divisie hoger is als jou geef je per definitie al aan dat je hard gaat verliezen.
Denk daar niet over na, lane en zie dan verder ;)
je begrijpt hopelijk wel dat ik niet serieus ben. ik heb meerdere gold players verslagen die redelijk speelde dus ik verwacht van mezelf dat ik van mensen win, zo niet dan ga ik kijken wat ik fout deed en leer ik hiervan ^^ mijn instelling is altijd om te winnen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

DivineNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:30:
Wij deden ook met +/- 10 personen een toernooitje van 1 vs 1.

Wij deden alleen 3 champs bannen en dan 1 picken. Ik dacht: We spelen als vrienden dus ik zal wel gewoon een champion spelen die niet te OP is. Krijg ik een Darius tegen me (die toendertijd OP was :p)
Het zijn je vrienden, daar hoor je per definitie genadeloos tegen te zijn... anders hoor je het sowieso minimaal een maand lang als je verliest van ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:32:
[...]

je begrijpt hopelijk wel dat ik niet serieus ben. ik heb meerdere gold players verslagen die redelijk speelde dus ik verwacht van mezelf dat ik van mensen win, zo niet dan ga ik kijken wat ik fout deed en leer ik hiervan ^^ mijn instelling is altijd om te winnen.
Ik won in dat 1v1 toernooitje ook van een diamond player, terwijl hij mij "counterde" op zijn champ. helaas verloor ik dan weer van een silver V speler (die uiteindelijk het toernooitje won).
Wel grappig om te zien dat het echt ligt aan spelstijlen. niveau zegt dan opeens niet meer zoveel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Bjarne666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:32:
[...]

Het zijn je vrienden, daar hoor je per definitie genadeloos tegen te zijn... anders hoor je het sowieso minimaal een maand lang als je verliest van ze :P
Soo true.... Maar die kerel was gewoon niet zo goed en dan verlies ik van hem omdat ik het altijd haat om tegen een Darius te staan. Heb gewoon nachtmerries van die champion. Soms zegt die nu nog: Ik heb toen wel gewonnen van je he! Maar als ik om een rematch vraag dan gaat die er niet om in ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

DivineNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:35:
[...]

Soo true.... Maar die kerel was gewoon niet zo goed en dan verlies ik van hem omdat ik het altijd haat om tegen een Darius te staan. Heb gewoon nachtmerries van die champion. Soms zegt die nu nog: Ik heb toen wel gewonnen van je he! Maar als ik om een rematch vraag dan gaat die er niet om in ;(
ja tegen darius heb je het meeste kans met een ranged top zoals vlad, of misschien zelfs kayle. dan kan je uit de buurt blijven van die hatelijk aanvallen.
Het ergste aan Darius vind ik die DoT die altijd na zn ult nog ff lekker doortikt... alsof hij al niet genoeg damage deed :P
De tijden dat hij idd nog OP was, waren een hel voor mij. toen speelde ik nog veel Top op Warwick, Olaf en Jax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:14

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Net 3 mystery gifts gekocht:
blood moon shen
firefighter tristana
jaximus

Leuk zou je denken, alleen heb ik Frozen shen, rocketgirl tristana en pax jax al -.- gg riot

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

[...]

Je gaat het toernooi dan al op 2 manieren verkeerd in. ;) Ten eerste met de gedachte dat ik je zou verslaan en ten tweede dat je je emoties laat spelen tegenover wie je staat :+

Plus ik ben een verdomd goede AD Sion speler inmiddels <3 :+ :+ :+

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol AD SION OP !!!!

troll :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Fanatic_FS schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:45:
Net 3 mystery gifts gekocht:
blood moon shen
firefighter tristana
jaximus

Leuk zou je denken, alleen heb ik Frozen shen, rocketgirl tristana en pax jax al -.- gg riot
Firefighter tristana zou ik alsnog leuk vinden om te krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Mijn RP is op..... net op het moment dat straks de Kerst skins komen en je jezelf mysterie gifts kan geven :9 even bedenken of ik nog wat haal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Xevoo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:56:
Mijn RP is op..... net op het moment dat straks de Kerst skins komen en je jezelf mysterie gifts kan geven :9 even bedenken of ik nog wat haal :9
Dit dacht ik ook, maar ik kan mezelf toch niet tegenhouden dus waarom zou ik er over nadenken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
DivineNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:56:
[...]

Dit dacht ik ook, maar ik kan mezelf toch niet tegenhouden dus waarom zou ik er over nadenken 8)7
Zondag dan misschien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Xevoo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:56:
Koop je toch weer RP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik koop het pas als firefighter tristana on sale is, dan weet ik zeker dat ik niet eerder RP aan iets weg ga geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

DivineNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:01:
[...]

Ik koop het pas als firefighter tristana on sale is, dan weet ik zeker dat ik niet eerder RP aan iets weg ga geven :D
Zelfkennis siert de mens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
DivineNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:01:
[...]

Stinger Akali
Artic Warfare Caitlyn
Tribal Ryze :')

2x 520 skin en 1 x 750... voor allen had ik al een skin :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:59:
Pak evelynn, geen skill voor vereist. gegarandeerde elo stijgingen als je ook maar een halve hersencel hebt ;)
Ik speel altijd Riven. Zodra de melding komt dat de minions gespawned zijn zet ik mijn scherm uit en begin ik met mijn voorhoofd over het toetsenbord te rollen. Freelo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
3 x misterie gift gedaan: phoenix quinn, maffia jinx and baron von veigar

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Holy shit ik ben een keer een dagje weg van het forum :') Gelijk 9 pagina's met heftige discussies gemist.

Over AD Sion: de reden dat het niet werkt is omdat er teveel voorwaarden zijn om hem te laten werken:
- Hij heeft achterlijk veel farm nodig voor een full build die viable is (ik zou met Sion vanwege zijn E vooral AS, Crit en tankyness stacken. AD heeft hij van nature al genoeg op zijn E)
- Als je hem stunt kan hij niet lifestealen en is zijn ult in 1x effectief naar de kloten. Zelfde geldt als hij gekite wordt. Aangezien tegenwoordig iedereen en zn moeder een vorm van CC heeft (unlike start van season 1 toen er nog veel minder champs met CC waren) is het lastig om bij iemand te komen
- Lanen met AD Sion is erg lastig omdat hij vrij eenvoudig te zonen is. Het klinkt goed dat je een ranged stun hebt en dan kun je daarna met je E flinke damage doen, maar je mana pool is SUPER klein. 2x stunnen en je mana is op.
- Junglen met Sion klinkt leuk met die ranged stun, maar je clear is vrij matig early game. Als je E neemt verlies je namelijk health van je E EN van de jungle creeps. Bovendien heb je veel farm nodig voor een full build en dat haal je niet in de jungle.

MAar, als je een keer een team tegen je treft met weinig CC en je er vertrouwen in hebt dat je redelijk farmed kan raken, go for it! Met weinig CC tegen hem en een full builld is er namelijk inderdaad maar weinig wat hem af kan stoppen.

Over 1v1: dat geeft dus maar een heel beperkt beeld van iemands niveau. Het spel draait nog altijd om Summoners Rift en lanen is maar een klein deel van het spelletje. Teamfights, objectives en strategie zijn minstens zo belangrijk. Als je een 1v1 consequent van mij wint wil dat alleen zeggen dat je een betere laner bent dan ik.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mijn 3 Mystery gifts voor vandaag :

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/15f6rfl.jpg
1x Ultimate
1x Legacy
1x "Normal"

Geen slechte oogst dus zeg maar

[ Voor 28% gewijzigd door ShadowBumble op 29-11-2013 22:37 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:21

Thompson

Beeromaniac

Ik heb ook 3 mystery gifts voor mezelf gedaan;
Lord Darius (blij mee :))
Steel Legion Garen (blij mee :))
Rugged Garen (niet blij mee, aangezien ik ook al SL had gekregen >.<)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Damn, als je idd Ezreal zou spelen zou die Pulsefire wel een super aankoop zijn als mystery gift :D

Ik heb zelf Aether Kayle gekregen, ook al speel ik kayle nooit :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

FikkieHo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:16:
Damn, als je idd Ezreal zou spelen zou die Pulsefire wel een super aankoop zijn als mystery gift :D
En die speel ik toevallig redelijk vaak hehe :D pure mazzel dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 22-09 10:11
Hey,

Ik heb weer eens 6300 IP over.
Maar.... welke champion zal ik nu eens kopen.
Ik speel vaak top en jungle dus ik zat te denken aan de volgende:

Diana, Wukong, Hecarim, Aatrox, Irelia en J4,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:03
Vanochtend 2 keer duoq gedaan met een mede-tweaker (Kainda, ikzelf ben 5Dgxkiller), beide keren botlane, hij was support ik adc, uiteindelijk stats van mij: ezreal leona game: Ik(ezreal) 13-3-12 hij(leona)3-3-16, daarna de 2e game: vayne sona: ik(vayne) 14-7-11 hij(sona) 3-2-24, 2 lekkere games, denk dat ik toch vaker duoq ga ^^ en misschien eens adc mainen. Als er nog meer mensen zijn die het leuk vinden om te duoqen(premade bot) voeg me dan toe op league: 5DGxkiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 3 Gifts geopend, TPA Ezreal, TPA Orianna en Lumberjack Sion :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xmrJGWY.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Jongens, we willen een vriend van ons de lelijkste skin van LoL cadeau doen voor z'n verjaardag. Eentje die jullie kunnen aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Laatst online: 23-09-2022
Zo net ook maar eens een Mystery Skin gekocht. The Magnificent Twisted Fate ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
apNia schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:22:
Jongens, we willen een vriend van ons de lelijkste skin van LoL cadeau doen voor z'n verjaardag. Eentje die jullie kunnen aanraden?
Butcher urgot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
gister nog een potje all for one gedaan, wij als aatrox tegen fizz, we hebben dat potje gedomineerd, niet te kort, okey die gasten die fizz speelde waren niet erg goed maar normaal ga ik dan nog wel 1 of 2 keer dood, nu was het gewoon flawless 10/0/x ofzo

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Ruthless Pantheon verschrikkelijk lelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:28
Blast Zone Heimerdinger. Of welke random skin van heimer dan ook, klote champion. Daar zou ik echt verdrietig van worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 19:50
Armor of the fifth age Taric.... obvious :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Junia schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:17:
[...]

Armor of the fifth age Taric.... obvious :P
oh dammit hoe kan ik die vergeten?
thanks voor de suggesties all! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
Got all champs
Got all runes
Got 100k ip left

Riot please give us a option that if you have all you can spend 1k ip for 1 rp point or introduce new ip products.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboyqxy schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:11:
Got all champs
Got all runes
Got 100k ip left

Riot please give us a option that if you have all you can spend 1k ip for 1 rp point or introduce new ip products.
Niet erg nuttig die suggestie hier te posten, Riot kijkt hier niet. Also, hoe gaar is 1k voor 1 RP? Dan kun jij met 100k 100RP kopen. Een paar duizend games voor een skin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
true that XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze mogen wat mij betreft nou eindelijk wel eens het aantal runepages dat je kan hebben uitbreiden. Als er weer 20 bijkomen kan ik in ieder geval weer 130k ip ergens inzinken. En dan kan ook daadwerkelijk alle runes die ik heb gebruiken.

Op het moment heb ik alle ,crit damage runes,crit runes,energy runes ,%health runes, health regen runes en nog een hele zooi quints die ik niet eens in een runepage heb omdat je er maar zo weinig mag hebben.
Zou het best leuk vinden om die ook daadwerkelijk te kunnen gebruiken. Want dat zal nu niet snel gebeuren gezien al deze runes niet optimaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Zojuist het geluid verprutst in OS X :( Nu op dat gare Windows muziek luisteren en games spelen.. Ergste is nog wel dat ik de muisinstelling van OS X gewend ben.

Net trouwens nog een leuke game gehad met 5DGxkiller (zit hier ook op het forum geloof ik)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:46:
Ze mogen wat mij betreft nou eindelijk wel eens het aantal runepages dat je kan hebben uitbreiden. Als er weer 20 bijkomen kan ik in ieder geval weer 130k ip ergens inzinken. En dan kan ook daadwerkelijk alle runes die ik heb gebruiken.

Op het moment heb ik alle ,crit damage runes,crit runes,energy runes ,%health runes, health regen runes en nog een hele zooi quints die ik niet eens in een runepage heb omdat je er maar zo weinig mag hebben.
Zou het best leuk vinden om die ook daadwerkelijk te kunnen gebruiken. Want dat zal nu niet snel gebeuren gezien al deze runes niet optimaal zijn.
Dit zou echt een top actie zijn als Riot dit zou doen. Want met 20 pages kom je er inderdaad nog lang niet. Zijn veel meer combinaties mogelijk die je nu simpelweg niet kunt maken gezien de limiet van 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

2de Dag Mystery Resultaten :

- Glacial Malphite
- TPA Nunu
- Demonblade Tryndamere

Totale Results :
- Pulsfire Ezreal
- Sasquatch Nunu
- Executioner Mundo
- TPA Nunu
- Demonblade Tryndamere
- Glacial Malphite

Morgen nieuwe updates :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
ShadowBumble schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:46:
2de Dag Mystery Resultaten :

- Glacial Malphite
- TPA Nunu
- Demonblade Tryndamere

Totale Results :
- Pulsfire Ezreal
- Sasquatch Nunu
- Executioner Mundo
- TPA Nunu
- Demonblade Tryndamere
- Glacial Malphite

Mooie oogst, ik ga zo even inloggen om die van vandaag nog te pakken, dan kan ik ze morgen en overmorgen ook nog even unlocken met een beetje geluk. Beetje jammer alleen dat ik met mystery gifts steeds 520 skins krijg lol :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:03
Ik had nog 600 rp over, dus even mystery gift naar mezelf gedaan, krijg ik aether wing kayle :D betere oogst dan dat ik had met het mystery giften naar vrienden, ookal speel ik haast nooit kayle, toch een leuke legendary skin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 19:50
lhjlu schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:55:
Ik had nog 600 rp over, dus even mystery gift naar mezelf gedaan, krijg ik aether wing kayle :D betere oogst dan dat ik had met het mystery giften naar vrienden, ookal speel ik haast nooit kayle, toch een leuke legendary skin!
Gratz! Die skin ziet er echt vet uit.
Ik heb zelf wat minder geluk met de gifts :(

- Arcade hecarim (niks te klagen)
- Leprechaun Veigar (coole skin, maar helaas 520RP)
- Matador Alistar (saaie champ + saaie skin :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Mijn oogst aan mysteryskins over 2 dagen
Dag 1:
- Reaper Hecarim
- Emumu
- Bloodlord Vladimir

Dag 2:
Red Baron Corki
Shamrock Malphite
DragonKnight Mordekaiser

Ben heel blij met Red Baron Corki, die wilde ik al en is een 1850rp skin.
Die DragonKnight Mordekaiser is echt te lelijk helaas, de rest vind ik wel okee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wat een geniale move van Riot zeg die Mystery Skins. Ik denk echt dat de omzet uit skins verdubbeld is sinds ze deze geïntroduceerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Super Teemo (erg blij mee, wou ik hebben)
Frostfire Annie (opzich leuk, maar heb annie in wonderland al gekocht in de sale)
Shamrock Malphite (prima, had liever glacial gehad maar had nog geen malph skin)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Vicarious schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:44:
Wat een geniale move van Riot zeg die Mystery Skins. Ik denk echt dat de omzet uit skins verdubbeld is sinds ze deze geïntroduceerd hebben.
Eens koop amper skins, maar ik vind het verrassings element toch wel wat hebben.
Nu heb je echt t gevoel dat je de "aanbieding" niet wil missen.

Aan de andere kant geef ik Riot en dan met name de graphic artists en de creative development graag wat terug, ze besteden heel wat tijd aan het ontwerpen van skins, art designs, videos enz.

[ Voor 19% gewijzigd door Turismo op 01-12-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik ben bezig om een jungle guide te schrijven van het nieuwe seizoen en ik zou graag feedback willen via mijn stream:)

als je feedback wil geven http://www.twitch.tv/bossly1

anders een fijne avond:)

groetjes

Bossly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:46:
Hallo mensen,

Ik ben bezig om een jungle guide te schrijven van het nieuwe seizoen en ik zou graag feedback willen via mijn stream:)

groetjes

Bossly
mag ik in je wow clan?

add me in lol wowdruidje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:28
lel Rudy..
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:46:
Hallo mensen,

groetjes

Bossly
No offense, maar ben je wel eens op Tweakers met een andere reden dan je stream promoten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:56:
lel Rudy..

[...]

No offense, maar ben je wel eens op Tweakers met een andere reden dan je stream promoten? :P
Overigens, hoe gaan wij een guide beoordelen waar we geen link naar krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Vicarious schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:44:
Ik koop ook amper skins, ben ik veel te gierig voor. Tot dusver had ik eigenlijk alleen maar skins voor 260 (dus -50% 520 skins) of minder (bijv. bij een -75% legacy sale) gekocht. Zelfs mooie skins die ik eigenlijk wilde van 975 in de aanbieding kocht ik niet. Maar ik heb nu al 3 mystery skins gekocht, terwijl ik daarvoor ook 3 skins naar keuze van 975 in de uitverkoop had kunnen halen 8)7. Gisteren kreeg ik Frozen Ezreal en Rune Wars Renekton.
Vandaag kwam daar Warlord Shen bij. Ik had Popstar Ahri toch nog maar niet gehaald, want ik werd uitgehoond bij die gedachte :( :P. Op zich is Warlord Shen ook een toffe skin, alleen jammer dat ik Yellow Jacket Shen al heb.

Wel geinig ook trouwens dat je nu heel veel mensen met allerlei random skins/champions in games ziet. Maakt het spel wat diverser.

[ Voor 12% gewijzigd door Thormodo op 01-12-2013 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:58:
[...]

Overigens, hoe gaan wij een guide beoordelen waar we geen link naar krijgen
Ik schrijf een guide aan de hand van wat ik stream, dat kijk ik terug en schrijf ik iets over, tevens zijn mn random promotes voorbij probeer nu mensen te helpen:)

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dag 3 Mystery Resultaten :

- Deep Terror Thresh
- Kingpin Twitch
- Big Bad Warwick

Totale Results :
- Pulsfire Ezreal
- Sasquatch Nunu
- Executioner Mundo
- TPA Nunu
- Demonblade Tryndamere
- Glacial Malphite
- Deep Terror Thresh
- Kingpin Twitch
- Big Bad Warwick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:04:
[...]

Ik schrijf een guide aan de hand van wat ik stream, dat kijk ik terug en schrijf ik iets over, tevens zijn mn random promotes voorbij probeer nu mensen te helpen:)

thx
Nou ik kijk er naar uit. Tot dusver ben ik uit deze thread te weten gekomen dat:
- Trundle OP jungle is;
- Als je niet serieus ARAM wilt spelen, moet je een ARAM-only account maken (met min. Nidalee/Jayce);
- Voor Global runes gebruik je Health quints op al je champs inclusief magic of armor pen;
- Regelmatig je stream spammen en afspraken voor games;
- en AD Sion is de nieuwe FotM;

Please teach me more...

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 01-12-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Oh well, we did try! Jammer van deze game, in mijn opzicht kon ik weinig beter doen :9 maar mocht iemand aanmerkingen hebben hoor ik het altijd graag (zojuist Shyv jungle en Nasus top gespeeld). Ik weet niet of diegene ook op het forum actief zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Pff ik ben pas net een paar weken level 30. Ga ik Darius top kom ik tegen een Silver 2 Yorick, nog nooit uberhaupt een Yorick ingame gezien.

Dus ik geef al aan dat ik het moeilijk ga krijgen omdat ik geen idee heb wat hij kan en hoe ik tegen hem moet spelen, of ik daarom early een gank kan krijgen.

Resultaat: Ik wordt 4x geganked door hun jungler, en onze Vi jungler zit op mij te haten dat ik dood ga terwijl hij geen een keer zichzelf in top heeft laten zien, omdat hij alleen maar met zijn bot pre-made vriendjes bezig was....

Ik wil graag beter worden in dit spel maar hoe moet je dat ooit doen met zulk ignorant _@#($#@ volk...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 09:07
Heb nu ook nog wat mystery gifts gehaald (na wat traden met een vriend vorige maand):

- Frostblade Irelia
- Battleborn Kayle
- Eternum Nocturne
- Firefighter Tristana
- Pharaoh Nidalee
- Cottontail Teemo
- Annie in Wonderland

Al met al tot nu toe 3 legendary skins, één van 1350, twee van 975 en 1 van 520. Niet slecht, al zijn de laatste 3 skins voor mij een beetje useless (heb al twee Annie skins, Nid skin is erg lelijk, en over Teemo zal ik het maar niet hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ik lees van allemaal mensen dat ze legendary / ultimate / whatever skins krijgen, het hoogste wat ik krijg is 975 maar het meeste 520 skins....... haters :') Naja, mag niet klagen natuurlijk gezien het een mysterie gift is maar is wel jammerlijk zo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Xevoo schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:24:
Oh well, we did try! Jammer van deze game, in mijn opzicht kon ik weinig beter doen :9 maar mocht iemand aanmerkingen hebben hoor ik het altijd graag (zojuist Shyv jungle en Nasus top gespeeld). Ik weet niet of diegene ook op het forum actief zijn :9
Had jullie gewaarschuwd dat ik als newbie niet goed zou zijn voor de score! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Skyclad schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:34:
[...]

we hebben het allemaal moeten leren ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Skyclad schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:34:
[...]

Ach, het blijft een team game, je bent niet degene die de game heeft verloren, dat hebben we samen gedaan natuurlijk. De eerste game ging wel goed (toch? :') ) alleen de 2e game was gewoon wat minder, jammer maar helaas, volgende keer beter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xevoo schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:49:
[...]

Ach, het blijft een team game, je bent niet degene die de game heeft verloren, dat hebben we samen gedaan natuurlijk. De eerste game ging wel goed (toch? :') ) alleen de 2e game was gewoon wat minder, jammer maar helaas, volgende keer beter :9
Wij hadden een 0/10/4 Lee Sin die nog steeds richting damage ging bouwen, and I wasn't even mad! ;) Toch Joomad? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:12

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DiedB schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:38:
Heb nu ook nog wat mystery gifts gehaald (na wat traden met een vriend vorige maand):

- Frostblade Irelia
- Battleborn Kayle
- Eternum Nocturne
- Firefighter Tristana
- Pharaoh Nidalee
- Cottontail Teemo
- Annie in Wonderland

Al met al tot nu toe 3 legendary skins, één van 1350, twee van 975 en 1 van 520. Niet slecht, al zijn de laatste 3 skins voor mij een beetje useless (heb al twee Annie skins, Nid skin is erg lelijk, en over Teemo zal ik het maar niet hebben).
Meer geluk dan mij, toen je kon ruilen heb ik er 4 met me neefje geruild ik had van hem gekregen: 3 katarina skins en een sivir skin waar ik er al 2 voor had =p en ik heb meer dan 80 champions

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
ff kijken of ik vandaag 25 euro RP ga halen of ff weer op steam gooien voor de ena laatste dag herfst sale.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Recrush schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:56:
Overigens heb je hier wel een valide punt ;) Erg irritant ik ben zelf ook een streamer maar mijn link zie je hier toch ook niet constant neer geplemt worden :D

Eitherway vandaag laatste dag met de Mystery gifts dus die pak ik ook nog even mee, jammer genoeg afgelopen tijd naar mijn idea toch te weinig tijd gehad om te gamen ivm ziekenhuis bezoeken voor familie and such.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
ShadowBumble schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:13:
[...]

Overigens heb je hier wel een valide punt ;) Erg irritant ik ben zelf ook een streamer maar mijn link zie je hier toch ook niet constant neer geplemt worden :D

Eitherway vandaag laatste dag met de Mystery gifts dus die pak ik ook nog even mee, jammer genoeg afgelopen tijd naar mijn idea toch te weinig tijd gehad om te gamen ivm ziekenhuis bezoeken voor familie and such.
Hoe lang duurt mystery gifting?

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
iThunda schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:23:
[...]

Hoe lang duurt mystery gifting?
vandaag loopt het af, dit is makkelijk te vinden op de website van lol.

http://euw.leagueoflegend...eat-yourself-mystery-skin

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Martin0 schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:25:
[...]

vandaag loopt het af, dit is makkelijk te vinden op de website van lol.

http://euw.leagueoflegend...eat-yourself-mystery-skin
Netwerk hier op mn werk blokkeert alle sites dat met games te maken heeft.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

De champions die ik deze patch momenteel het meeste speel:

Top:
Nasus
Renekton
Yorick

Jungle:
Shyvana
Nocturne
Eve

Support:
Taric
Leona
Blitz
Thresh
Alistar

Qua supports is het tegenwoordig hip om mages te spelen, maar ik ben slecht in Annie en met de melee supports met CC heb ik behoorlijk veel succes omdat ik zoveel gold krijg. Bovendien hebben Taric en Leona aardige buffs gehad. Alistar is al lang uit de gratie bij de meesten, maar werkt voor mij nog altijd prima.

In de jungle vind ik Nocturne en Shyvana lekker vanwege de snelle clear. Nocturne heeft als voordeel dat hij daarbij ook nog goed kan (counter) ganken vanaf level 6, maar is wat squishier en heeft minder damage dan Shyvana als je fulltank bouwt. Eve is heerlijk, maar wel alleen in bepaalde teamcomps (met tanky top en liefst ook tanky support).

Top is Nasus heerlijk omdat de games wat langer duren en Nasus uitstekend scalet. Bovendien is hij met die nieuwe masteries met al die sustain nauwelijks de lane uit te pushen. Renekton is altijd al een sterke top geweest en met Yorick is het zo makkelijk lanen dat het eigenlijk belachelijk is. Niet de leukste champ, maar wel heel veilig en makkelijk.

ADC en mid speel ik nauwelijks. Mid omdat er toch altijd wel een mid is (MID OR FEED) en ADC en omdat ik er gewoon slecht in ben. Als ik ADC moet speel ik eigenlijk altijd Ezreal of Ashe (of feed :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik overweeg Tresh te kopen zodat ik daar wat meer mee kan oefenen. Maar denk dat ik eerst maar Udyr support probeer aangezien ik nog wat IP moet sparen voor runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Udyr support? Ik denk niet dat veel ad carries blij met je gaan zijn. Je kan ook voor goedkope supports gaan zoals bijv. Annie (450 IP), Janna (1350 IP), Soraka (450 IP) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Zaterdag had ik een goede dag op LoL, bijna al mijn rankeds gewonnen dus stond zondag met een gevoel op van: Vandaag naar gold 1!!!

En nu sta ik weer bijna op 0 :'( Zoveel idioten online gister, niet normaal. Oh, 0-4 mid in 15 minuten, en hij gaf er niks om. Daarna gaat die niet eens surrenderen met zijn duo Q maat, die overigens wel goed speelde en zijn best deed.

Nog ergens een potje met een elise top die al 3x gedived was door malphite en rammus. Ik vroeg hem of die zijn toren neer wilde laten gaan maar dat deed die niet dus ging die nog 3x dood onder zijn turret :p

Wat een dag gister, maar voor mezelf had ik het gevoel dat ik in de meeste games wel goed had gespeeld dus dan vind ik het nog meevallen, liet me in ieder geval niet meeslepen door trolls :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:37:
Udyr support? Ik denk niet dat veel ad carries blij met je gaan zijn. Je kan ook voor goedkope supports gaan zoals bijv. Annie (450 IP), Janna (1350 IP), Soraka (450 IP) etc.
Annie heb ik al, moet ik alleen wat meer mee oefenen. Udyr had ik in S3 veel mee gespeeld als jungler, misschien dat ik dat anders weer probeer. Soraka heb ik dacht ik ook, maar nog niet mee gespeeld (had verscheidene van de goedkopere gekocht, en Udyr in de aanbieding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Skyclad schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:45:
[...]

Annie heb ik al, moet ik alleen wat meer mee oefenen. Udyr had ik in S3 veel mee gespeeld als jungler, misschien dat ik dat anders weer probeer. Soraka heb ik dacht ik ook, maar nog niet mee gespeeld (had verscheidene van de goedkopere gekocht, en Udyr in de aanbieding).
ik zou zeggen speel taric/ leona, deze 2 zijn dit seizoen erg goed.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Even mijn frustratie kwijt, het voelt echt altijd alsof je op een support zo weinig aan een close game kan veranderen.

Ik heb mezelf maar weer eens overgehaald mijn main support uit de stal te halen in ranked.
We hadden een ashe die samen met mij (als taric) in de lane het redelijk deed (al was ze volgens mij niet geranked of enige ervaring in ranked). We speelden tegen Quinn/Thresh, die na level 6 aardig vervelend kunnen zijn, al kunnen ashe/taric dat ook zijn.
Laning phase ging opzich wel okee. we verloren 1rst blood maar ik revancheerde op een kill terug. daarna ging het een beetje over en weer qua kills en jungle ganks.
Ik geloof dat de laning phase voor ashe eindigte op 3/2/3.
Echter leek het alsof ashe daarna niet meer wist wat ze moest doen. hoevaak we ook zeiden dat we haar in teamfights nodig hadden, ze bleef botlane maar splitpushen, zonder wards.
Niet nodig om te zeggen dat de enemies dit ook wel zagen en haar een aantal keren goed aanpakte.
ze ging 2x nog mee in een teamfight, die we dan ook wonnen, waarna wij haar complimenten gaven en zeiden dat ze vaker mee moest gaan omdat we dan nog konden winnen.
Echter viel ze weer terug in haar patroon van splitpushen. ze werd gepakt en de enemy kreeg een inhib.
Vervolgens stromen de minions de base binnen en ashe was weer eens weg. Wat blijkt: staat ze wraiths te killen, word weer gepakt door het enemy team en ze winnen de game.

Ik eindig de game op taric met 2/4/21
Ashe eindigte op 6/13/nogwat
mijn arme lolking profile heeft na gister alleen nog maar rode balken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
DivineNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:38:
Zaterdag had ik een goede dag op LoL, bijna al mijn rankeds gewonnen dus stond zondag met een gevoel op van: Vandaag naar gold 1!!!

En nu sta ik weer bijna op 0 :'( Zoveel idioten online gister, niet normaal. Oh, 0-4 mid in 15 minuten, en hij gaf er niks om. Daarna gaat die niet eens surrenderen met zijn duo Q maat, die overigens wel goed speelde en zijn best deed.

Nog ergens een potje met een elise top die al 3x gedived was door malphite en rammus. Ik vroeg hem of die zijn toren neer wilde laten gaan maar dat deed die niet dus ging die nog 3x dood onder zijn turret :p

Wat een dag gister, maar voor mezelf had ik het gevoel dat ik in de meeste games wel goed had gespeeld dus dan vind ik het nog meevallen, liet me in ieder geval niet meeslepen door trolls :D
ach ja je kan ook een 4 man premade hebben die alleen chechisch praten en op jou lopen te zeiken in het engels terwijl jij de beste speler bent en als enige de game probeert te carrien maar omdat Corki 0/13 staat je het gewoon niet lukt...

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 11:15
Mja waarom zou je ook surrenderen? Ik krijg het er een beetje van dat mensen denken dat als 1 lane het slecht doet, je blijkbaar moet surrenderen. Ik heb al zovaak gezien dat wij als team wat slechter begonnen en dan toch nog wonnen. Staat hun mid 4-0, wel dan weet je wie je moet focussen in teamfights. Een AP-mid kan je mits goedgeplaatste CC vaak neerhalen zonder dat hij veel damage doet. Ik zeg niet dat het elke keer kan, maar ga toch niet op 20 surrenderen omdat één lane het wat minder doet. Plaats een paar ganks en zorg dat hij terugkomt. Win een teamfight en alles kan al zo gekeerd zijn. Sommige champions worden pas goed end-game dus dan hoeft een slechte early game nog niet zo finaal te zijn. Ik duw zelf altijd op no bij een vote, behalve als ik met 4 anderen op ts zit en we het zo overeenkomen. Of die uitzonderlijke keer dat ik het gechat van mijn teammates zo beu ben dat ik wel meevote. Het spel is pas voorbij als de nexus ontploft :P

Dit weekend eindelijk tijd gehad voor LoL dus mij aan One for All gewaagd. Wat is dat toch een ongelooflijk zalige spelmodus :D
De sfeer zit over het algmeen echt veel beter, ongelooflijk veel lol gehad.
De malphites (wij) tegen trynda was waarschijnlijk de gemakkelijkste overwinning. De blitz vs kata's de match waar we echt niets konden doen. Je denkt bij die laatste: nou met al die knockups en silences valt dat toch mee, maar die kata's springen echt in het rond als konijnen. En ondanks dat mensen amper MR maakten, toch enorm hard gelachen. Uiteindelijk toch 45 minuten volgehouden waarvan 20 minuten op onze eigen bases 4 vs 5. Altijd hun 5 kunnen afmaken, maar blitz heeft echt geen snelle farm (zeker niet omdat de enige blitz die overbleef zijn ult ook al gebruikt had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Lointje schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:00:
Mja waarom zou je ook surrenderen? Ik krijg het er een beetje van dat mensen denken dat als 1 lane het slecht doet, je blijkbaar moet surrenderen. Ik heb al zovaak gezien dat wij als team wat slechter begonnen en dan toch nog wonnen. Staat hun mid 4-0, wel dan weet je wie je moet focussen in teamfights. Een AP-mid kan je mits goedgeplaatste CC vaak neerhalen zonder dat hij veel damage doet. Ik zeg niet dat het elke keer kan, maar ga toch niet op 20 surrenderen omdat één lane het wat minder doet. Plaats een paar ganks en zorg dat hij terugkomt. Win een teamfight en alles kan al zo gekeerd zijn. Sommige champions worden pas goed end-game dus dan hoeft een slechte early game nog niet zo finaal te zijn. Ik duw zelf altijd op no bij een vote, behalve als ik met 4 anderen op ts zit en we het zo overeenkomen. Of die uitzonderlijke keer dat ik het gechat van mijn teammates zo beu ben dat ik wel meevote. Het spel is pas voorbij als de nexus ontploft :P

Dit weekend eindelijk tijd gehad voor LoL dus mij aan One for All gewaagd. Wat is dat toch een ongelooflijk zalige spelmodus :D
De sfeer zit over het algmeen echt veel beter, ongelooflijk veel lol gehad.
De malphites (wij) tegen trynda was waarschijnlijk de gemakkelijkste overwinning. De blitz vs kata's de match waar we echt niets konden doen. Je denkt bij die laatste: nou met al die knockups en silences valt dat toch mee, maar die kata's springen echt in het rond als konijnen. En ondanks dat mensen amper MR maakten, toch enorm hard gelachen. Uiteindelijk toch 45 minuten volgehouden waarvan 20 minuten op onze eigen bases 4 vs 5. Altijd hun 5 kunnen afmaken, maar blitz heeft echt geen snelle farm (zeker niet omdat de enige blitz die overbleef zijn ult ook al gebruikt had).
One for all is inderdaad supergrappig. wij wonnen met Blitzy's tegen Swains, Abyssal scepter, Athene's unholy grail, Deathcap en Archangels rekent wel met swain af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Skyclad schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:36:
Ik overweeg Tresh te kopen zodat ik daar wat meer mee kan oefenen. Maar denk dat ik eerst maar Udyr support probeer aangezien ik nog wat IP moet sparen voor runes.
Hoppa ik kan het lijstje weer uitbreiden:

- Udyr support, the new meta;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bjarne666 schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:57:
Even mijn frustratie kwijt, het voelt echt altijd alsof je op een support zo weinig aan een close game kan veranderen.
Het enige wat je kan doen in jouw situatie is voor hem warden of met hem meegaan. Je kan ook aan je team vragen om Ashe te volgen. Als er eentje toch maar niet wil luisteren kun je ook de strategie toepassen om diegene dan maar te volgen, dan ben je in ieder geval met je full team.

Overigens heb je als support vind ik persoonlijk best wat invloed, zeker nu:
- Laning phase is voor een groot deel afhankelijk van jouw plays
- Je blijft hoofdverantwoordelijke voor de warding
- Je hebt meer gold dus kan in een teamfight veel meer met je items en je utility. Zorg dat je vooral peelt voor je AD carry en niet zozeer probeert te initiaten. Hoe langer jouw ad carry leeft hoe meer kans dat je de teamfight wint. Initiaten kun je overlaten aan je eigen bruiser/tank.
- Je doet best redelijk wat damage en bent niet in 2 klappen dood zoals toen je alleen maar sightstone en boots had. Je kan dus daadwerkelijk torens beschermen e.d. , zeker als je ook nog CC hebt.

[ Voor 39% gewijzigd door Vicarious op 02-12-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Vicarious schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:39:
[...]

Het enige wat je kan doen in jouw situatie is voor hem warden of met hem meegaan. Je kan ook aan je team vragen om Ashe te volgen. Als er eentje toch maar niet wil luisteren kun je ook de strategie toepassen om diegene dan maar te volgen, dan ben je in ieder geval met je full team.
Ja, is ook wel zo, maar niemand (inclusief ik) die daar aan dacht natuurlijk.
Ik zag op zijn Lolking ook dat hij meer top speelt dan ADC, dus daar zal zijn splitpush idee wel vandaan zijn gekomen.
Beetje jammer alleen dat hij nog de mindset had dat een support de enige is die moet warden. zodoende moest ik sneller die sightstones kopen, waardoor ik qua utility achter begon te lopen met mijn spells.

Opzich wil ik wel achter ashe aanrennen, maar de rest van het team had ook hulp nodig, en 2v3 of 2v4 (want enemy kwam altijd met 3 of 4 man naar ashe) heb je dan ook niet veel aan

Pagina: 1 ... 110 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.