[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.701 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:09:
[...]

En ik weet niet waarom mensen dit altijd noemen maar, health =/= tanky. Zolang jij niet de armor of MR erbij hebt om ervoor te zorgen dat het effective health wordt blijf je simpelweg een minion met veel health. Wat een BotRK op je AD carry heel snel weg laat vliegen.

[...]

Atma's impaler? Geen wonder dat je de naam vergeten bent, aangezien het item ronduit nooit meer gebruikt wordt. En een AD Sion is prima, zet daar enkele vorm van CC tegenover en hij gaat net als elke andere champion neer.
Atma's geeft crit en armor/ plus je hp in Ad. het item is lang niet slecht op bepaalde champions.

als je atma's en GA hebt op Sion plus je hp stacks ben je haast unkillable met wat lifesteal, je health , je ult, je shield, etc.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:49
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:09:
[...]

En ik weet niet waarom mensen dit altijd noemen maar, health =/= tanky. Zolang jij niet de armor of MR erbij hebt om ervoor te zorgen dat het effective health wordt blijf je simpelweg een minion met veel health. Wat een BotRK op je AD carry heel snel weg laat vliegen.
serieus dude, heb jij uberhaupt wel eens een goede ad sion build gezien, atma's en spirit visage geven je amor en mr daarnaast heb jij zo veel gigantisch veel sustain en attack speed dat je het altijd wel blijft overleven alleen tegen stunns kan je niks

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:13:
[...]

serieus dude, heb jij uberhaupt wel eens een goede ad sion build gezien, atma's en spirit visage geven je amor en mr daarnaast heb jij zo veel gigantisch veel sustain en attack speed dat je het altijd wel blijft overleven alleen tegen stunns kan je niks
Nou in dat geval, AD SION! elke game. Kan niet verliezen hoor ik nu net. See you all in Diamond.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:12:
[...]

Atma's geeft crit en armor/ plus je hp in Ad. het item is lang niet slecht op bepaalde champions.

als je atma's en GA hebt op Sion plus je hp stacks ben je haast unkillable met wat lifesteal, je health , je ult, je shield, etc.
Daar ben ik dus achtergekomen op de harde manier. Een Sion die 100 hp overhad deed gewoon z'n ulti aan en had binnen 3-4 klappen alweer 2k hp terug.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
iThunda schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:14:
[...]

Daar ben ik dus achtergekomen op de harde manier. Een Sion die 100 hp overhad deed gewoon z'n ulti aan en had binnen 3-4 klappen alweer 2k hp terug.
overigens je ult healed ook de teammates om je heen in een fight. Dus als je in een 5v5 fight bent en je zet je ult aan met AD sion hou je je team constant full life. super grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 13:21

Qon

Samengevat:

Nasus: Melee, Tanky, Sustain, CC, AOE dmg, Burst (lategame) en hoge single target dmg (lategame)
Veigar: Ranged, Squishy, geen sustain, AOE CC, AOE, Extreme burst en hoge single target dmg (mid/lategame)
Sion: Melee, Tanky, Sustain, CC, niet echte AOE dmg, Geen burst maar wel hoge single target dmg.

Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:14:
[...]

Nou in dat geval, AD SION! elke game. Kan niet verliezen hoor ik nu net. See you all in Diamond.
jij kan ook niks hebben he...
je wordt een keer op je plaats gezet door een "Noob" uit bronze III en je bent gelijk zo...

beetje kinderachtig.

Sion is sowieso afhankelijk van zijn farm, dus tegen ranged champs op top is hij redelijk kansloos en ook tegen champions als riven is hij kansloos.

Sion is net als nasus een late game champion

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Waarom ben ik nu weer in de val v.d. mystery skins getrapt (die je nu alleen voor jezelf kan kopen) -,-.
Eerste skin was Frosted Ezreal, die ik destijds al niet voor 260 RP wilde. Toen was ik zo teleurgesteld dat ik daarna nog maar eentje kocht wat Rune Wars Renekton werd. Ook een tamelijk lelijke skin is, zeker in vergelijking met zijn anderen van 975. Van Damien had ik eerder al een matige tryndamere skin gegift gekregen van 520 (de reden dat ik tryndamere weer aan het spelen was). Maar goed dan moet ik nu Renekton maar eens gaan (leren) spelen. Anders is het ook zo zonde van die 5 euro. }:O

Had ik ook popstar Ahri kunnen halen :p.

[ Voor 24% gewijzigd door Thormodo op 29-11-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:19:
[...]

je wordt een keer op je plaats gezet door een "Noob" uit bronze III en je bent gelijk zo...

beetje kinderachtig.

Sion is sowieso afhankelijk van zijn farm, dus tegen ranged champs op top is hij redelijk kansloos en ook tegen champions als riven is hij kansloos.

Wat ik wel beetje broken vind aan Nasus, je moet hem de hele game door hem van het farm af houden.
Ik heb een game gespeeld waar ik en top Nasus gewoon iedere x divde early game en we besloten dus gewoon te stoppen met hem iedere x te vermoorden. Dat was niet slim want hij kan natuurlijk ookal is het 10-15min in game gewoon weer opnieuw door farmen wegens de harde damage gain op z'n Q

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:19:
[...]

beetje kinderachtig.

Sorry? Op mijn plaats gezet? Je zegt in je eerste comment en ik quote:
omdat dit late game ook hard scaled omdat je dan full damage kan bouwen en toch extreem tanky bent
Waar noem jij de items die je later in je comment er ineens bijzet? Spirit Visage is in mijn ogen niet FULL damage. Plus het feit dat jullie ineens doen alsof Sion een unstoppable force is is toch gewoon grappig? Als het zo ongelooflijk overpowered zou zijn, zou je dan niet OGN en LCS vol zien met AD Sion of iig een standaard Sion ban elke game?

Overdrijf gewoon simpelweg niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Thormodo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:21:
Had ik ook popstar Ahri kunnen halen :p.
Die heb ik van de week dus wel gekocht ;)

Mijn lijstje van Skins gedurende de aankomende Legacy Sale zijn Leopard Nidalee en NothingHam Ezreal ;) voor de rest nog niks super bijzonders gezien

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:22:
[...]

[...]

Waar noem jij de items die je later in je comment er ineens bijzet? Spirit Visage is in mijn ogen niet FULL damage. Plus het feit dat jullie ineens doen alsof Sion een unstoppable force is is toch gewoon grappig? Als het zo ongelooflijk overpowered zou zijn, zou je dan niet OGN en LCS vol zien met AD Sion of iig een standaard Sion ban elke game?

Damien ik zeg niet dat Sion een unstoppable force is. Dat impliceer jij nou. overigens geen probleem. Maar ik probeer alleen een situatie te scheppen waarin een sion een goede additie is op een team. en Ad sion is een goede additie voor je team in lategame. Mits hij farm heeft en wat items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:22:
[...]

[...]

ik zeg niet dat Sion Op is, noch broken, ik zeg dat hij sterk is...
daarnaast is het idd niet full damage maar ook een vayne neemt in een full damage build vaak een GA.
dus ik vind dat argument een beetje invalid.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:24:
[...]

Damien ik zeg niet dat Sion een unstoppable force is. Dat impliceer jij nou. overigens geen probleem. Maar ik probeer alleen een situatie te scheppen waarin een sion een goede additie is op een team. en Ad sion is een goede additie voor je team in lategame. Mits hij farm heeft en wat items.
Was meer richting Martin0 gericht om eerlijk te zijn. En ja Sion kan een goede aanvulling zijn voor een team, mits er niet teveel CC tegen hem gericht wordt anders heb je gewoon een 2e Tryndamere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:25:
[...]

Was meer richting Martin0 gericht om eerlijk te zijn. En ja Sion kan een goede aanvulling zijn voor een team, mits er niet teveel CC tegen hem gericht wordt anders heb je gewoon een 2e Tryndamere.
ja we weten onderhand wel dat je een hekel hebt aan mij, want ik kan hier bijna niks meer plaatsen of er staat alweer een afzeik comment van jou achter ...

ps sorry voor de off topic reactie

[ Voor 3% gewijzigd door Martin0 op 29-11-2013 12:30 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:25:
[...]

onthoud wel als het enemy team al hun CC op 1 champ blowed het een ace is voor het team waar die champion sterft.

Iig zo werkt dat in platinum.

In bronze zullen ze wel om elkaar heen blijven dansen als een stelletje achterlijken.
In bronze duurt een teamfight 2 minuten in platinum is een teamfight over in 20 seconden hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:25:
[...]

ik zeg niet dat Sion Op is, noch broken, ik zeg dat hij sterk is...
daarnaast is het idd niet full damage maar ook een vayne neemt in een full damage build vaak een GA.
dus ik vind dat argument een beetje invalid.
Je zegt dat Sion niet OP is? Let me quote that again for you:
daarnaast heb jij zo veel gigantisch veel sustain en attack speed dat je het altijd wel blijft overleven
Daar noem je toch een punt dat imo wel onder de category OP valt of niet? Een Champ die nooit doodgaat, nou godmode ingebouwd!

Dat bedoel ik dus met overdrijven.

En ja een Vayne bouwt wel eens een GA, dus als je 6e item omdat de game wat lang duurt een defensive item bevat omdat je misschien gefocussed wordt is dat gelijk niet meer een full damage build? Plus voor Vayne blijft het voornamelijk situational, waar jij blijkbaar impliceert dat een Spirit Visage + Atma's een must is voor Sion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:31:
[...]

Je zegt dat Sion niet OP is? Let me quote that again for you:

[...]

Daar noem je toch een punt dat imo wel onder de category OP valt of niet? Een Champ die nooit doodgaat, nou godmode ingebouwd!

Dat bedoel ik dus met overdrijven.

En ja een Vayne bouwt wel eens een GA, dus als je 6e item omdat de game wat lang duurt een defensive item bevat omdat je misschien gefocussed wordt is dat gelijk niet meer een full damage build? Plus voor Vayne blijft het voornamelijk situational, waar jij blijkbaar impliceert dat een Spirit Visage + Atma's een must is voor Sion.
Op zich heeft ie ook wel gelijk het ging over health stacking AD sion. Spirit visage + Atma's plus bijvoorbeeld Hydra en de stacks komen binnen. In een 1v1 fight ben je dan idd haast niet te killen. De spirit visage icm met atmas geven je ook nog extra AD en crit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:27:
[...]

onthoud wel als het enemy team al hun CC op 1 champ blowed het een ace is voor het team waar die champion sterft.

Iig zo werkt dat in platinum.

In bronze zullen ze wel om elkaar heen blijven dansen als een stelletje achterlijken.
In bronze duurt een teamfight 2 minuten in platinum is een teamfight over in 20 seconden hahah
In Bronze doen wij eerst 10 grouphugs en dan inderdaad killen we er eentje, waarna 4 van ons een disrespect dansje moeten doen want dat doet Trick2g ook. Vervolgens nog een grouphug en aangezien we al onze ults al op de eerste kill hebben geburned moeten we het ineens laten afhangen van cooldowns om te zien wie het eerste de ace heeft. Duurt gemiddeld 2 minuten. Helemaal correct. :)
blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:33:
[...]

Op zich heeft ie ook wel gelijk het ging over health stacking AD sion. Spirit visage + Atma's plus bijvoorbeeld Hydra en de stacks komen binnen. In een 1v1 fight ben je dan idd haast niet te killen. De spirit visage icm met atmas geven je ook nog extra AD en crit. :)
1v1, tegen aardig wat champs ja, maar helaas bestaat een game niet uit 1v1 only. Dus nogmaals als het echt een champion is met godmode, is het toch ronduit achterlijk dat hij niet door alle LCS/OGN teams gespeeld wordt?

[ Voor 26% gewijzigd door Damien op 29-11-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:33:
[...]

In Bronze doen wij eerst 10 grouphugs en dan inderdaad killen we er eentje, waarna 4 van ons een disrespect dansje moeten doen want dat doet Trick2g ook. Vervolgens nog een grouphug en aangezien we al onze ults al op de eerste kill hebben geburned moeten we het ineens laten afhangen van cooldowns om te zien wie het eerste de ace heeft. Duurt gemiddeld 2 minuten. Helemaal correct. :)
Wat is je summonername eigenlijk. Geld ook een beetje voor martin0 ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:36:
[...]

Wat is je summonername eigenlijk. Geld ook een beetje voor martin0 ben benieuwd
Old School GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
grapjas. zeer funny enzo. Nee ff serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 20:17
Staat onder zijn posts Blamauci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:37:
[...]

grapjas. zeer funny enzo. Nee ff serieus
Je hebt het niet aan je ogen gok ik zo? :) Lees nou eens de regel onderaan bij bijna iedereen zijn signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
lol idd ik zie het net hahaha. my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 13:21

Qon

Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:38:
[...]

Je hebt het niet aan je ogen gok ik zo? :) Lees nou eens de regel onderaan bij bijna iedereen zijn signature.
Desalniettemin niet ongeloofwaardig die old school gg, wat is er mis met een gold III champ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:39:
lol idd ik zie het net hahaha. my bad.
Met je mapawareness zit het hopelijk beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat raaskallen hier nou mensen dat AD sion sterk is lategame. Die champion is echt totaal waardeloos dan. Je hebt geen enkele manier om in een teamfight damage te doen want je hebt alleen maar 1 zeer korte stun en verder niets.
Dan is Nasus's wither echt veel sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:38:
[...]

Ik heb heel die signatures niet aan staan -,-.

Eerste potje Renekton tegen Teemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:41:
gisteren diana jungle gespeeld die is pas broken. komt vrolijk met full hp de jungle uit wandelen every time
Heb Diana de afgelopen dagen ongeveer 6 keer in de jungle gespeeld, met louter positieve resultaten :)

Diana is niet perse broken. Ze had altijd al een sterke clear waarbij je slecht 2 hp pots nodig had ipv 5. Aangezien een snelle clear nu wat belangrijker is geworden geeft dat Diana een edge, maar het blijft natuurlijk dat ze pre lvl 6 geen gap closer heeft en geen echte tank is. Maar vanaf lvl 6 zijn er weinig betere ganks dan die van Diana....
En in feite geldt hetzelfde ook voor bijvoorbeeld Shyvana, die je nu ook meer ziet. Pre lvl 6 heeft ze enkel een speed boost via die shield. Ook geen echte gap closer.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:46:
Ik vind hem op het moment iets té, dat zeg ik als iemand die hem speelt en tegen hem speelt. Het is gewoon te easy. Je lane win je vaak genoeg (want bijna niemand pushed harder op top, Spirit Fire + Q = gg) het enige wat je moet doen is tot lv9 overleven. Met een Chain Vest kan ik dagen lang onder tower farmen...
Met Mordekaiser push ik Nasus eruit. Elke keer als Nasus zijn Q lasthit wil doen, krijgt ie een E op zijn dak waarmee ik ook enkele minions raak. Dat geeft behoorlijk wat shield en doet ook redelijk wat dmg. Dat kan Nasus early game nog niet zo snel terughalen met life steal. W en eventueel Q voor nog wat snellere wave clear en je hebt Nasus op deze manier zo teruggeworpen onder zijn turret.

Morde is sowieso weer interessant als top, mede omdat het met al die free wards nu makkelijker is de toegang tot top te warden, iets dat voor Morde met zero escapes/cc en flinke pushing power wel belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

discussies beginnen hier wel vaker een beetje uit de hand te lopen merk ik.

Anyway, ik vind de nieuwe heimerdinger (mits hij die raketten allemaal raakt) best wel een klein beetje OP, of ben ik dat?

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Nee heimer is niet OP. Hij is gewoon weer balanced. voor de remake was hij alleen in bepaalde comps viable en nu is hij gewoon bijna algemeen viable geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 10:36
Ja is best wel OP die ult inderdaad, toen die nieuwe Heimer net uit was en ik burste een ADC uit met 1 ult, schrok het hele team wel een beetje incl. ikzelf.

Iedereen in chat was, wtf was that, what just happened?!?!

Enige nadeel ervan is dat je ook kans hebt dat je m mist.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:49:
Nee heimer is niet OP. Hij is gewoon weer balanced. voor de remake was hij alleen in bepaalde comps viable en nu is hij gewoon bijna algemeen viable geworden.
Vind je? ik heb namelijk gezien dat wat squishier tegenstanders, of wat minder mobile champs (denk aan ADC's en sommige Mids) best wel een 1 of 2 shot waren als je die raketten (nog niet eens zijn ult) raakt. Laat staan zijn ult dus.

Hij is nog steeds zo traag als dikke str*** maar de verbeterde turretjes rekenen daar wel mee af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Qon schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:39:
[...]

Desalniettemin niet ongeloofwaardig die old school gg, wat is er mis met een gold III champ?
Old School GG is een speler uit NA die in Bronze(?) league speelt, en af en toe meedoet aan Trick2G subwars. Hij staat erom bekend vrij typische Bronze handelingen te doen, wat dan wat grappig overkomt. Zoek anders maar eens op youtube op Old School GG Trick2g. Zijn Twisted Fate is vrij bekend.

Deze jongen dus: http://www.lolking.net/summoner/na/38819559#ranked-stats
Bjarne666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:48:
discussies beginnen hier wel vaker een beetje uit de hand te lopen merk ik.

Anyway, ik vind de nieuwe heimerdinger (mits hij die raketten allemaal raakt) best wel een klein beetje OP, of ben ik dat?
Dat komt merendeel omdat mensen in extremen praten, alsof er simpelweg geen counters of wat dan ook zijn. Merendeel accepteert dat, ik in de meeste gevallen niet omdat het gewoon valse informatie is waar nieuwe spelers (die ook op dit forum komen) niets aan hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 29-11-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:53:
[...]

Old School GG is een speler uit NA die in Bronze(?) league speelt, en af en toe meedoen aan Trick2G subwars. Hij staat erom bekend vrij typische Bronze handelingen te doen, wat dan wat grappig overkomt. Zoek anders maar eens op youtube op Old School GG Trick2g. Zijn Twisted Fate is vrij bekend.

[...]

Dat komt merendeel omdat mensen in extremen praten, alsof er simpelweg geen counters of wat dan ook zijn. Merendeel accepteert dat, ik in de meeste gevallen niet omdat het gewoon valse informatie is waar nieuwe spelers (die ook op dit forum komen) niets aan hebben.
Mijn persoonlijke mening is dat er hier (als ik door alle 450+ pagina's heen blader) een hele boel dingen instaan die niet een goed beeld weergeven van hoe het spel in elkaar zit, en beginners op een verkeerd pad brengen.

Daar verander je niets aan door dit soort nutteloze discussies te gaan voeren.
Gewoon laten gaan dus, en als je dan per se die discussie aan wil gaan, probeer m dan vriendelijk te houden, want sarcasme in een discussie werkt niet op een positieve manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 24-09 22:19
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:39:
Wat raaskallen hier nou mensen dat AD sion sterk is lategame. Die champion is echt totaal waardeloos dan. Je hebt geen enkele manier om in een teamfight damage te doen want je hebt alleen maar 1 zeer korte stun en verder niets.
Dan is Nasus's wither echt veel sterker.
Moet je zelf een dikke stun hebben om veel damage te doen in een teamfight? Sion is best lastig neer te krijgen als mensen hem niet stunnen/geen ignite op hem gooien. Een split pushing Sion end game lijkt me overigens ook wel sterk want 1 vs 1 vind ik Sion ook wel een beest. Zijn lifesteal is dan zo overdreven sterk, had er laatst 1 tegen die per hit minimaal 300 healde als hij geen ignite op zich had.

1 vs 1 als Sion zijn ult up heeft denk ik dat die vaak wel kan winnen, en damage kan die dus ook wel doen, al is het alleen maar doordat hij langer blijft leven vanwege zijn ult.

Wat je niet met hem moet doen is achter iemand aanrennen in een teamfight terwijl je ult up is maar gewoon slaan op wie je kan slaan/je carry verdedigen anders is de lifesteal ook useless als je achter iemand aan rent die je niet kan raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:33:
[...]

waarom heeft iedere speler hier z'n verdraaid stereotype over bronze spelers... jullie scheren iedere bronze speler over 1 kam, beetje krom.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 10:36
Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:00:
[...]

waarom heeft iedere speler hier z'n verdraaid stereotype over bronze spelers... jullie scheren iedere bronze speler over 1 kam, beetje krom.
Sarcasme, moet je wel met een groffe korrel zout nemen.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Niks kroms aan. Ik heb zelf in bronze gezeten voor 1 season en dat is mijn persoonlijke ervaring over 200 ranked games toen.

Zo gaat het gewoon mischien dat als je zelf bronze bent je het niet zo ziet maar het is de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
[...]

Toen ik S1 in brons zat ging het er ook zo aan toe ;)

Heb laatst een bronze 5 vriend gespectate en het was gewoon lachwekkend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:57:
[...]

Mijn persoonlijke mening is dat er hier (als ik door alle 450+ pagina's heen blader) een hele boel dingen instaan die niet een goed beeld weergeven van hoe het spel in elkaar zit, en beginners op een verkeerd pad brengen.

Daar verander je niets aan door dit soort nutteloze discussies te gaan voeren.
Gewoon laten gaan dus, en als je dan per se die discussie aan wil gaan, probeer m dan vriendelijk te houden, want sarcasme in een discussie werkt niet op een positieve manier.
Dus maw heb jij liever nutteloze info die mensen op het verkeerde been zet, dan argumentatie waarom de verstrekte info incorrect is? Tja dan zit mijn "werk" er hier op idd, succes met de AD Sions, AP Tryndamere's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-09 20:55
DivineNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:01:
[...]

Hoe kun je vrienden zijn met zo'n iemand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
DivineNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:01:
[...]

ja maar zoals jullie het zeggen is dat ALLE!! bronze spelers zo zijn en dat het ALTIJD zo gaat.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Mvdbeld schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:02:
[...]

Hoe kun je vrienden zijn met zo'n iemand ;)
Ken hem van de community en is een goede kerel, alleen zijn skills in league zijn wat minder :p

EDIT: Niet de GoT community ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DivineNL op 29-11-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:02:
[...]

ja maar zoals jullie het zeggen is dat ALLE!! bronze spelers zo zijn en dat het ALTIJD zo gaat.
Er kunnen uitzonderingen bij zitten maar 99/100 gaat het wel zo, als jij dan bij die 1/100 hoort dan is dat jammer maar dan moet je jezelf ook niet zo aangesproken voelen en zorgen dat je zo snel mogelijk uit bronze bent. Bewijs het tegendeel zou ik dan zo zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-09 20:55
[...]

Nee er is inderdaad ook een grote groep bronze spelers met onderwaardeerde talenten die eigenlijk allang diamond hadden moeten zijn, maar die worden in slechte teams ingedeeld. Om nog maar een cliche uit dit topic aan te halen ;)
DivineNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:02:
[...]

Ken hem van de community en is een goede kerel, alleen zijn skills in league zijn wat minder :p

EDIT: Niet de GoT community ;)
Was ook maar een grapje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mvdbeld op 29-11-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Mvdbeld schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:04:
[...]

Nee er is inderdaad ook een grote groep bronze spelers met onderwaardeerde talenten die eigenlijk allang diamond hadden moeten zijn, maar die worden in slechte teams ingedeeld. Om nog maar een cliche uit dit topic aan te halen ;)

[...]

Was ook maar een grapje ;)
Die bronze spelers die diamond hadden moeten zijn zijn geprestiged uit challenger jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

[...]

Noob :+ (grapje hoor, ik vind dat je een hoop van de game weet voor een bronze player, en had je dan ook hoger ingeschat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Sarcasm op internet..... It's sooo hard!!! 8)7

Edit: Al kan Damien dit altijd heel goed laten zien :P

[ Voor 13% gewijzigd door DivineNL op 29-11-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

[...]

Martin0 laat ik het zo zeggen. Ik geloof best dat jij prima in staat bent om een game te carryen en waar jij vandaan haalt dat ik jou alleen maar loop af te zeiken is mij echt een raadsel. Het ligt iig niet aan je rank, ik heb het volgens mij 1x genoemd meer in de trend van een geintje (smiley kan destijds vergeten zijn). Maar je hoeft niet met een minderwaardigheidscomplex rond te lopen puur omdat ik eens een opmerking maak op een statement van jou. En ja je bent nu eenmaal vrij actief op dit forum, dus de kans is ook vrij groot dat ik eerder op jou zal reageren dan xxx420blazeitxxkillahbee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:02:
[...]

Dus maw heb jij liever nutteloze info die mensen op het verkeerde been zet, dan argumentatie waarom de verstrekte info incorrect is? Tja dan zit mijn "werk" er hier op idd, succes met de AD Sions, AP Tryndamere's...
Als je gelijk had gehad, was het prima geweest. Maar als je er niet tegen kunt omdat mensen nog enige punten in hun beredenering hebben en dan gaat reageren als een puber (AD SION GOD MODE ELKE GAME), kun je beter niet reageren en zit je "werk" er inderdaad op.
Meer zeg ik er niet over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ja maar dat een meerder heid van een groep iets is, is dat toch geen reden om iedereen over 1 kam te scheren en disrespectvol hierover te doen, ja ik ben bronze III en heb moeite om hieruit te komen gewoon omdat ik nog skills te kort kom, maar ik ben ngo geen enkele game tegen gekomen dat mensen in een teamfight gaan dansen omdat .... het doet en hij zo goed is.

daarnaast ik weet dat ik beter kan, ik speel over het algemeen mee met mensen die silver I tot gold I ranking hebben en kan daar redelijk mee komen en kom ook gemiddeld tegen een gold V speler te staan, en ook daarvan kan ik winnen...

en ja ik voel me aangesproken omdat het over ALLE bronze spelers gaat.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:09:
[...]

Als je gelijk had gehad, was het prima geweest. Maar als je er niet tegen kunt omdat mensen nog enige punten in hun beredenering hebben en dan gaat reageren als een puber (AD SION GOD MODE ELKE GAME), kun je beter niet reageren en zit je "werk" er inderdaad op.
Meer zeg ik er niet over :)
Bjarne, als ik per post dat iemand weer zegt: AD SION OP, weer de hele opsomming moet maken die ik al de eerste keer heb gemaakt waarom het niet zo is, dan vallen we snel in herhaling. Als men dan zonder sterke punten aan te kaarten hetzelfde blijft schreeuwen dan is dat toch al gauw de conclusie of niet? Schijnbaar is de bepaalde champion dan niet meer af te stoppen. Pas als je zo'n opmerking maakt, komen ineens de genuanceerde verklaringen in welke gevallen het iig niet zo is. Nou als dat nodig is om mensen even van hun hype-train af te schoppen, dan graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:09:
ja maar dat een meerder heid van een groep iets is, is dat toch geen reden om iedereen over 1 kam te scheren en disrespectvol hierover te doen, ja ik ben bronze III en heb moeite om hieruit te komen gewoon omdat ik nog skills te kort kom, maar ik ben ngo geen enkele game tegen gekomen dat mensen in een teamfight gaan dansen omdat .... het doet en hij zo goed is.

daarnaast ik weet dat ik beter kan, ik speel over het algemeen mee met mensen die silver I tot gold I ranking hebben en kan daar redelijk mee komen en kom ook gemiddeld tegen een gold V speler te staan, en ook daarvan kan ik winnen...

Maar ik schat jou qua kennis wel hoger in dan Bronze, gewoon die kennis in de praktijk omzetten en dan zit je binnen no time in Silver, en daarna ligt de wereld van nog meer trolls voor je open (op de 1 of andere manier is in iedere league de V stage de troll zone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:11:
[...]

Bjarne, als ik per post dat iemand weer zegt: AD SION OP, weer de hele opsomming moet maken die ik al de eerste keer heb gemaakt waarom het niet zo is, dan vallen we snel in herhaling. Als men dan zonder sterke punten aan te kaarten hetzelfde blijft schreeuwen dan is dat toch al gauw de conclusie of niet? Schijnbaar is de bepaalde champion dan niet meer af te stoppen. Pas als je zo'n opmerking maakt, komen ineens de genuanceerde verklaring in welke gevallen het iig niet zo is. Nou als dat nodig is om mensen even van hun hype-train af te schoppen, dan graag!
Zoals ik al zei, ik stop de discussie, hij is ook niet echt meer on-topic ofzo. gaat nu meer over de discussie zelf dan over LoL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bjarne666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:12:
[...]

Maar ik schat jou qua kennis wel hoger in dan Bronze, gewoon die kennis in de praktijk omzetten en dan zit je binnen no time in Silver, en daarna ligt de wereld van nog meer trolls voor je open (op de 1 of andere manier is in iedere league de V stage de troll zone).
dat league V een trollzone is lijkt mij wel duidelijk, mensen zijn of gecarried naar dit level of zijn met luck door de promo's hier geplaatst maar kunnen het niveau niet aan en daardoor vallen ze in V en daaruit kunnen ze niet verder zakken, daarvoor moet je inactive zijn.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Hmmm... In gold vond ik toch echt de III zone, de troll zone. Bij plat heb ik wel gemerkt dat dit V is. Van de rest kan ik niet echt zeggen waar de troll zone ligt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:13:
[...]

dat league V een trollzone is lijkt mij wel duidelijk, mensen zijn of gecarried naar dit level of zijn met luck door de promo's hier geplaatst maar kunnen het niveau niet aan en daardoor vallen ze in V en daaruit kunnen ze niet verder zakken, daarvoor moet je inactive zijn.
Niet iedereen in V is een troll :). Sommige zijn gewoon niet beter, zelfde geldt voor elke andere divisie. Maar goed kop op joh! Binnenkort placements en dan zit je gewoon in Silver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
DivineNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:15:
Hmmm... In gold vond ik toch echt de III zone, de troll zone. Bij plat heb ik wel gemerkt dat dit V is. Van de rest kan ik niet echt zeggen waar de troll zone ligt :p
over het algemeen is geheel Bronze een trollzone, dit omdat mensen gewoon vaak niet genoeg skill hebben om hieruit te komen en maar blijven flamen op elkaar(mijn excuses dat ik het hier op het forum ook gedaan heb, ook aan jou Damien, je lijkt mij gewoon er soms expres uit te pikken).
ik heb gehoord dat het bij silver in de V divisie zit, de rest weet ik niet

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:11:
[...]

Bjarne, als ik per post dat iemand weer zegt: AD SION OP, weer de hele opsomming moet maken die ik al de eerste keer heb gemaakt waarom het niet zo is, dan vallen we snel in herhaling. Als men dan zonder sterke punten aan te kaarten hetzelfde blijft schreeuwen dan is dat toch al gauw de conclusie of niet? Schijnbaar is de bepaalde champion dan niet meer af te stoppen. Pas als je zo'n opmerking maakt, komen ineens de genuanceerde verklaring in welke gevallen het iig niet zo is. Nou als dat nodig is om mensen even van hun hype-train af te schoppen, dan graag!
Je weet dat wanneer mensen een punt proberen te maken van nature overdrijven hè?
Eigenlijk net zoals jij dat doet. Hij gebruikt het woordje "altijd" om zijn punt te maken. Altijd is overdreven. Jij gebruikt als reactie overdreven sarcasme ("AD SION GOD MODE") om jouw punt duidelijk te maken.

Martin wil daarna nog wel toegeven dat het overdreven was, jij echter hebt dat vermogen schijnbaar niet en probeerd dat te verantwoorden door opnieuw een ander in de zeik te nemen:
Nou als dat nodig is om mensen even van hun hype-train af te schoppen, dan graag!
Feitelijk doe je hetzelfde in je reacties als hetgeen waar je je schijnbaar zo aan irriteerd: overdrijven om je punt te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:15:
[...]

Niet iedereen in V is een troll :). Sommige zijn gewoon niet beter, zelfde geldt voor elke andere divisie. Maar goed kop op joh! Binnenkort placements en dan zit je gewoon in Silver!
klopt maar over het algemeen is V wel de dump zone van iedere divisie :P

en dat zien we in S4 wel weer ^^ dan is mijn doel Silver III ipv bronze III :P

gebruik de Pre season voornamelijk om me slechte rollen wat beter te leren en om te gaan met de veranderingen, maar mijn Main rol is in de butt generft en dat is wel minder.

[ Voor 15% gewijzigd door Martin0 op 29-11-2013 13:20 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:09:
Dat komt omdat je ook Bronze bent en Bronze spelers 75%~ van alle lv30 LoL spelers zijn, die beduidend slechter inzicht hebben dan de overige 25% boven hen. Dan kun je prima weten dat zus en zo 1.0 AD ratio heeft of wat de optimale items zijn, dat is vaak ook niet het probleem. Nu is Silver ook geen goudmijn en zitten daar in de lagere divs mensen met Bronze MMR, maar dat maakte het ook redelijk makkelijk om doorheen te ploeteren in een paar games.

En daar is ook niets ergs aan. Sommigen zijn qua skillniveau Bronze en dat mag. Niet iedereen heeft er tijd voor om hoger te komen of in rap tempo beter te worden. Hoef je je ook niet voor te schamen. Mensen krijgen juist een hekel aan spelers in lagere tiers omdat ze "ja maar ik brons omdat leavers / mijn duo vriend moest naar bed van mama / lag / bad luck" en ga zo maar door. Natuurlijk zijn er spelers die gewoon in Bronze thuishoren, ik zelf ook in Season 1, pas in Season 2 wat hoger gekomen, maar ook niet denderend veel hoger. Heel veel dingen wist ik nog niet en door een lange pauze weet ik van bepaalde champs nog steeds vrij weinig omdat ik deze nooit gespeeld heb. Het ligt aan hoeveel je speelt en wat je daar uithaalt per game. Mensen die excuses maken en denken dat zij de uitzondering zijn en eigenlijk in Plat/Gold thuishoren en de rest Kurk V plebs zijn, zijn juist het type dat nooit beter zal worden en in Bronze blijft hangen.

tl;dr: Bronze is Elo hell als je dat er zelf van maakt en het is volledig aan jezelf qua instelling, ervaring en leersnelheid wanneer je eruit komt. Je bent niet een uniek sneeuwvlokje.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:18:
[...]

klopt maar over het algemeen is V wel de dump zone van iedere divisie :P

en dat zien we in S4 wel weer ^^ dan is mijn doel Silver III ipv bronze III :P
Het is wel de dump-zone inderdaad, maar er zijn zat mensen die normaal willen spelen in de V divisies hoor.
Ik werdt door teveel geluk in mijn placements in SilverIV geplaatst, terwijl ik daar achteraf gezien zeker niet klaar voor was. Nu kan ik het niveau aan, en begin dus langzaam aan in SilverV te stijgen, maar daarvoor had ik al zoveel verloren dat ik 3 punten voor een win kreeg en -25 voor een loss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:13:
[...]

Ik geloof wel dat hier een verandering in werd gemaakt toch? Ik meen dat ergens gelezen te hebben.
Nu is het in ieder geval een zooitje.

Mijn ranked history is trouwens drama... ik begon in het begin van het seizoen in Silver V, klom op naar Silver 1, kreeg denk ik in totaal wel 8 promo kansen naar Gold V, die ik allemaal vernaggeld heb (ik word dan altijd zenuwachtig ofzo, heel raar)
Viel terug naar Silver IV en nu weer in Silver III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bjarne666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:21:
[...]

Ik geloof wel dat hier een verandering in werd gemaakt toch? Ik meen dat ergens gelezen te hebben.
Nu is het in ieder geval een zooitje.

Mijn ranked history is trouwens drama... ik begon in het begin van het seizoen in Silver V, klom op naar Silver 1, kreeg denk ik in totaal wel 8 promo kansen naar Gold V, die ik allemaal vernaggeld heb (ik word dan altijd zenuwachtig ofzo, heel raar)
Viel terug naar Silver IV en nu weer in Silver III
uhm ja hier gaan ze dingen in veranderen, je kan nu als je het skillniveau echt niet aan kan een divisie terug vallen dus van Silver V naar Bronze I, vind ik over het algemeen wel een mooie regel.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:16:
[...]

over het algemeen is geheel Bronze een trollzone, dit omdat mensen gewoon vaak niet genoeg skill hebben om hieruit te komen en maar blijven flamen op elkaar(mijn excuses dat ik het hier op het forum ook gedaan heb, ook aan jou Damien, je lijkt mij gewoon er soms expres uit te pikken).
Ik gaf net al aan, jij bent vrij actief op dit forum, dus de kans dat wij op elkaars posts reageren is gewoon aanzienlijk groter dan dat dat gebeurt bij de standaard Tweakers lurkers. En als het in jouw ogen eruit ziet als afbranden, dan moet je mijn posts simpelweg maar negeren, want dat is niet de intentie.

Ik bekijk het altijd zo, ik kan 1 van jullie altijd tegenkomen in een game. Dan heb ik liever dat ik je goede redenen heb gegeven om dingen wel of niet te proberen, zodat we samen de game kunnen winnen. Ik schiet er niets mee op om hier maar flauwekul omtrent builds of champions te gaan roepen.

En dan nu weer ontopic:

Heeft iemand hier toevallig al Yasuo op de PBE geprobeerd? Ik heb zelf wel een PBE account, maar nog geen kans gezien hem te testen. Van de filmpjes van Dan Dinh heb ik wel een redelijk indruk gekregen, maar bijvoorbeeld zijn "mana"bar. Die wordt gevuld naarmate hij beweegt toch? Alleen wordt deze puur gebruikt als schildje? Of consumen zijn skills ook die bar? En dan gelijk nog eentje voor iemand die hem al gespeeld heeft. Ik zag Dan Dinh door de minions sliden in de trend van Yi. Maar ben je dan ook net als Yi not targetable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
In season 1 was bronze nog een accomplishment. Nu is iedereen per definitie minimaal bronze.

in season 1 was bronze een elo van 1250... nu is zilver 4 rond die koers.

Ze moeten gewoon Unranked terugbrengen voor iedereen die onder de grens valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In season 1 was Platinum nog een accomplishment. Nu is zelfs Diamond slechter dan Plat toen was.
Denk dat alleen D1 op het niveau van het oude Platinum zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:16:
[...]

Volgens LoLKing heb je 940 MMR, Silver V is 1250ish. Je bent er dus nog een aardig eind vanaf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:23:
[...]

Ik gaf net al aan, jij bent vrij actief op dit forum, dus de kans dat wij op elkaars posts reageren is gewoon aanzienlijk groter dan dat dat gebeurt bij de standaard Tweakers lurkers. En als het in jouw ogen eruit ziet als afbranden, dan moet je mijn posts simpelweg maar negeren, want dat is niet de intentie.

Ik bekijk het altijd zo, ik kan 1 van jullie altijd tegenkomen in een game. Dan heb ik liever dat ik je goede redenen heb gegeven om dingen wel of niet te proberen, zodat we samen de game kunnen winnen. Ik schiet er niets mee op om hier maar flauwekul omtrent builds of champions te gaan roepen.
moet ook wel zeggen dat het uit de hand is gelopen want we liepen champions te vergelijken die skills gebruiken met stacks, dat sion nou eenmaal in dit lijstje voorkomt kan ik niet helpen, dat ik overdreven gereageerd heb kan ik wel helpen en mijn excuses hiervoor, dit is niet mijn bedoeling, ik bedoel alles met goede intenties.

yasuo klinkt heel intressant maar ik heb nog niks van riot terug gehoord om weer in de PBE te mogen anders had ik meer info hierover kunnen geven.

heb wel gehoord dat hij Syndra ult tegen kan houden en ook de global ults zoals die van Ashe en Ez.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
lolking mmr zegt 0,0 NIKS NADA ZILCH

lolking LKS is puur gebonden aan welke division je zit en hoeveel LP je hebt. verder geen berekening etc.

Als hij nou is ff vlot 5 rankeds doet en dan op op.gg zijn mmr checkt komt je een stuk verder met je schatting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:26:
[...]

Volgens LoLKing heb je 940 MMR, Silver V is 1250ish. Je bent er dus nog een aardig eind vanaf :p
dit heeft te maken dat ik eerst heel weinig ranked speelde en eigenlijk nog te onervaren was voor ranked en terug gedropt ben van bronze III naar Bronze IV maar inmiddels had ik alweer een steiging ingezet.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:27:
[...]

moet ook wel zeggen dat het uit de hand is gelopen want we liepen champions te vergelijken die skills gebruiken met stacks, dat sion nou eenmaal in dit lijstje voorkomt kan ik niet helpen, dat ik overdreven gereageerd heb kan ik wel helpen en mijn excuses hiervoor, dit is niet mijn bedoeling, ik bedoel alles met goede intenties.

yasuo klinkt heel intressant maar ik heb nog niks van riot terug gehoord om weer in de PBE te mogen anders had ik meer info hierover kunnen geven.

heb wel gehoord dat hij Syndra ult tegen kan houden en ook de global ults zoals die van Ashe en Ez.
Vent als je een oude PBE account hebt is ie gewoon forever tenzij je een ban voor je neus krijgt.

Mijn PBE account werkt nog steeds. Gisteren nog op gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:29:
[...]

Vent als je een oude PBE account hebt is ie gewoon forever tenzij je een ban voor je neus krijgt.

Mijn PBE account werkt nog steeds. Gisteren nog op gespeeld
ik kreeg de melding dat mijn account gedisabled was, heb hier een ticket van aangemaakt bij riot en kreeg de melding dat ik me opnieuw moest aanmelden

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik had liever gehad dat die yasuo een soory van portal effect zou krijgen i.v.m. blocken. Dat die een portal op 1 plek neer zet, daar bijv. een ashe arrow tegen houdt, en dat die vervolgens weer verder gaat een stukje verder. Vind zijn skill best wel OP namelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:28:
lolking mmr zegt 0,0 NIKS NADA ZILCH

lolking LKS is puur gebonden aan welke division je zit en hoeveel LP je hebt. verder geen berekening etc.

Als hij nou is ff vlot 5 rankeds doet en dan op op.gg zijn mmr checkt komt je een stuk verder met je schatting
Volgens OP.GG zit ie op 1,027 Bronze II is dat volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:23:
In season 1 was bronze nog een accomplishment. Nu is iedereen per definitie minimaal bronze.

in season 1 was bronze een elo van 1250... nu is zilver 4 rond die koers.

Ze moeten gewoon Unranked terugbrengen voor iedereen die onder de grens valt
Ik heb het ELO systeem altijd al klote gevonden.

het is een regel die voor schaken gemaakt is (1v1). je persoonlijke ELO kan nooit goed berekend worden als je met 4 andere mensen zit die elk spel dat je speelt beïnvloed.

Ik denk niet dat de wereldkampioen schaken zijn ELO zo hoog was als er 4 mensen naast hem zitten en we elk 1 zet achter elkaar mochten doen, gecombineerd met het algemene communicatie niveau die LoL bevat (AKA schelden, andere de schuld geven voor slechte zetten enz.)

Je kan dan nog zo goed zijn, maar je elo zal meestal net een beetje lager zijn dan het werkelijk zou moeten zijn denk ik

Ik heb altijd al graag een 1v1 ranked door Riot ontwikkeld ziet worden, al zal die er denk ik nooit komen.
hoe zit het nu trouwens met die Molten map die in de All star matches gebruikt werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
dus zit hij al een stuk dichter bij. Als hij nou in bronze 4 speelt en blijft winnen is dat heel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:06
Hmm op.gg is ook gewoon best wel zaad. Enige wat die doet is kijken wat je tegenstanders en teammates zijn en daar rekent hij mee, geen rekening houdend met hun mmr.

Als je duo queue doet zegt hij je lager of hoger etc. Het doet dus niet veel meer dan je zelf al weet. Namelijk ben je silver zit je tegen alleen plati dan weet je dat je een hoge mmr hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Bjarne666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:31:
[...]

Ik heb altijd al graag een 1v1 ranked door Riot ontwikkeld ziet worden, al zal die er denk ik nooit komen.
hoe zit het nu trouwens met die Molten map die in de All star matches gebruikt werd?
Die 1v1 ranked gaat er geloof ik wel komen, is dit niet gezegd door riot bij die all stars matches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Bjarne666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:31:
[...]

Ik heb het ELO systeem altijd al klote gevonden.

het is een regel die voor schaken gemaakt is (1v1). je persoonlijke ELO kan nooit goed berekend worden als je met 4 andere mensen zit die elk spel dat je speelt beïnvloed.

Ik denk niet dat de wereldkampioen schaken zijn ELO zo hoog was als er 4 mensen naast hem zitten en we elk 1 zet achter elkaar mochten doen, gecombineerd met het algemene communicatie niveau die LoL bevat (AKA schelden, andere de schuld geven voor slechte zetten enz.)

Je kan dan nog zo goed zijn, maar je elo zal meestal net een beetje lager zijn dan het werkelijk zou moeten zijn denk ik

En jij denkt dat het Elo systeem van Riot letterlijjk over is genomen van schaken?

Nee man sorry maar het elo systeem van riot is super fair.

Laat ik het zo plaatsen. S1 was ik 720 elo en snapte ik niks en blamede ik iedereen. s2 ben ik beter gaan spelen en werd ik zilver 1 zeg maar zat zeer dicht tegen gold aan. S3 heb ik weer wat bijgeleerd en ben ik plat 5. Als je beter bent stijg je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Jasper 99 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:32:
Hmm op.gg is ook gewoon best wel zaad. Enige wat die doet is kijken wat je tegenstanders en teammates zijn en daar rekent hij mee, geen rekening houdend met hun mmr.

Als je duo queue doet zegt hij je lager of hoger etc. Het doet dus niet veel meer dan je zelf al weet. Namelijk ben je silver zit je tegen alleen plati dan weet je dat je een hoge mmr hebt.
Niet per definitie want normal MMR hebben wij het niet over.

Momenteel is het goed mogelijk om als silver 1 tegen een plat gematched te worden in ranked omdat je nog niet kan droppen uit div 5 door puur te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
nja ik heb de laatste tijd voornamelijk veel geleerd door met betere spelers mee te spelen, wat ik eerder ook in het topic aangaf gemiddelde niveau silver II tot gold I, en hiermee kan ik redelijk mee komen. maar dan moet ik ook zeggen dat dit onder andere omstandigheden is, je hebt betere communicatie (skype) en je kent elkaars kunnen en doen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:27:
[...]

Hou er rekening mee dat je af en toe op dat account moet inloggen, want schijnbaar versturen ze geen e-mailtjes, maar dien je zelf continue te moeten controleren of je toegang hebt of niet.

Er is overigens wel een filmpje op youtube welke skills momenteel allemaal geblocked worden. Alleen heb ik dus nog niet bovengenoemde informatie kunnen vinden. Dan vanavond zelf maar even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:33:
[...]

En jij denkt dat het Elo systeem van Riot letterlijjk over is genomen van schaken?

Nee man sorry maar het elo systeem van riot is super fair.

Laat ik het zo plaatsen. S1 was ik 720 elo en snapte ik niks en blamede ik iedereen. s2 ben ik beter gaan spelen en werd ik zilver 1 zeg maar zat zeer dicht tegen gold aan. S3 heb ik weer wat bijgeleerd en ben ik plat 5. Als je beter bent stijg je.
Maar alleen omdat je ZOVEEL beter bent geworden dat je die 4 andere mensen mee krijgt in jou momentum. nu zit je "ongeveer" ROND jou werkelijke niveau (tot je weer beter word) maar met 1v1 zal je altijd dichterbij je werkelijke niveau zitten. in dat opzicht vind ik ELO tekort schieten. maar eigenlijk is er gewoon geen beter alternatief, dus ik ben het wel met je eens dat het Fair is.

maar met 5v5 heb je teveel verschillende aspecten die een game beslissen waar je vaak niets aan kan doen.
Met 1v1 kan je alleen jezelf (of hooguit laggspikes) blamen als je het fout doet, en dus alleen je zelf prijzen of blamen voor je ELO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:37:
[...]

Hou er rekening mee dat je af en toe op dat account moet inloggen, want schijnbaar versturen ze geen e-mailtjes, maar dien je zelf continue te moeten controleren of je toegang hebt of niet.

Er is overigens wel een filmpje op youtube welke skills momenteel allemaal geblocked worden. Alleen heb ik dus nog niet bovengenoemde informatie kunnen vinden. Dan vanavond zelf maar even testen.
ik logde ook regelmatig in op dat account, eens in de 3 weken ofzo, zodat het niet inactive werd :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:37:
[...]

Maar alleen omdat je ZOVEEL beter bent geworden dat je die 4 andere mensen mee krijgt in jou momentum. nu zit je "ongeveer" ROND jou werkelijke niveau (tot je weer beter word) maar met 1v1 zal je altijd dichterbij je werkelijke niveau zitten. in dat opzicht vind ik ELO tekort schieten. maar eigenlijk is er gewoon geen beter alternatief, dus ik ben het wel met je eens dat het Fair is.

maar met 5v5 heb je teveel verschillende aspecten die een game beslissen waar je vaak niets aan kan doen.
Met 1v1 kan je alleen jezelf (of hooguit laggspikes) blamen als je het fout doet, en dus alleen je zelf prijzen of blamen voor je ELO.
Maar kom op zeg, als anderen het lukt om te stijgen, dan zal er toch wel een kern van waarheid in het systeem zitten niet? Je kunt niet altijd pech hebben en blijven zitten waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ik denk dat mijn pbe account niet inactive is gemaakt omdat ik daar challenger ben hahaha

+ ik report ook daadwerkelijk bugs. Zo ben ik een van de eerste geweest die heca's tower trap bug gevonden had.

Als je toen je E gebruikte op een tower zat je er in vast. terwijl de tower je vrolijk bleef attacken. 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door blamauci op 29-11-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed zijn in 1v1 situaties staat ook helemaal niet gelijk aan goed zijn in 5v5 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:40:
Goed zijn in 1v1 situaties staat ook helemaal niet gelijk aan goed zijn in 5v5 games.
Plus als men ARAM al unbalanced vindt, zal dat voor 1v1 helemaal het geval gaan worden, tenzij je verplicht bent dezelfde champ te spelen als je opponent. Anders is het 100% onnauwkeurig. Dat hebben we wel kunnen zien in het All-star toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:06
blamauci schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:34:
[...]

Niet per definitie want normal MMR hebben wij het niet over.

Momenteel is het goed mogelijk om als silver 1 tegen een plat gematched te worden in ranked omdat je nog niet kan droppen uit div 5 door puur te verliezen.
]
ik snap het niet helemaal ik heb het toch niet over normals? En daarom zeg ik juist het programma doet niks wat je zelf niet kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:39:
[...]

Maar kom op zeg, als anderen het lukt om te stijgen, dan zal er toch wel een kern van waarheid in het systeem zitten niet? Je kunt niet altijd pech hebben en blijven zitten waar je zit.
Pech is ook niet de reden, al zeggen de mensen dat wel altijd: "ik heb altijd pech met mijn team". dat is niet zo.
Het is gewoon lastig en een onderwerp waarover de hele LoLcommunity al jaren discusseerd.

Alle pro's zeggen: "het ligt echt alleen aan jezelf" maar dat vind ik makkelijk gezegd als je all the way met zijn allen in het Challenger circuit zit.
de meeste Bronze Players blamen alles en iedereen, maar ook dit is zwaar overdreven.
Ik vind dat dit spel zoveel verschillende aspecten heeft dat (in de 5v5 modus) dat je nooit 100% 1 ding als reden kan noemen.

Ik zeg ook niet dat je altijd kilometers van je echte niveau zit, ik zeg alleen dat met een 1v1 ranked je veel dichter bij je eigen niveau zal komen.

Ikzelf merk namelijk dat als ik met bronze players speel, die daar thuishoren, dat ik mij aanpas aan hun niveau, en dezelfde fouten ga maken. zo werkt dat andersom ook, als ik met diamond maten speel, kan ik voor mijn gevoel aardig meekomen en maak ik plays waarvan ik niet wist dat ik ze kon.

Ik zit bijvoorbeeld op tafeltennis als "sport", maar daar gaat het ook op. in de single wedstrijden win ik of verlies ik, en daar kan ik alleen mijzelf de schuld van geven.

maar als ik een Dubbelspel speel, en mijn collega tafeltennisser slaat alle ballen in het net, maar ik doe het goed, en we verliezen toch omdat hun wel 2 spelers hebben die op een normaal niveau spelen, kan ik daar weinig aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:41:
[...]

Plus als men ARAM al unbalanced vindt, zal dat voor 1v1 helemaal het geval gaan worden, tenzij je verplicht bent dezelfde champ te spelen als je opponent. Anders is het 100% onnauwkeurig. Dat hebben we wel kunnen zien in het All-star toernooi.
Zeker, hier zouden ze ook regels voor moeten gaan maken.
Phantoml0rd is een streamer die ook wel eens meedoet aan een 1v1 toernooi waarmee je wat cash kan verdienen. dit is een 1v1 toernooi, maar toen ik er naar keek (dit is voor de pre-season) zag je dat IEDEREEN cait was, omdat deze in 1v1 schijnbaar erg OP was.

Riot zou inderdaad een regel moeten maken dat dezelfde champs gespeeld moeten maken, maar dat lijkt me in de praktijk erg moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:49:
[...]

Pech is ook niet de reden, al zeggen de mensen dat wel altijd: "ik heb altijd pech met mijn team". dat is niet zo.
Het is gewoon lastig en een onderwerp waarover de hele LoLcommunity al jaren discusseerd.

Alle pro's zeggen: "het ligt echt alleen aan jezelf" maar dat vind ik makkelijk gezegd als je all the way met zijn allen in het Challenger circuit zit.
de meeste Bronze Players blamen alles en iedereen, maar ook dit is zwaar overdreven.
Ik vind dat dit spel zoveel verschillende aspecten heeft dat (in de 5v5 modus) dat je nooit 100% 1 ding als reden kan noemen.

Ik zeg ook niet dat je altijd kilometers van je echte niveau zit, ik zeg alleen dat met een 1v1 ranked je veel dichter bij je eigen niveau zal komen.

Ikzelf merk namelijk dat als ik met bronze players speel, die daar thuishoren, dat ik mij aanpas aan hun niveau, en dezelfde fouten ga maken. zo werkt dat andersom ook, als ik met diamond maten speel, kan ik voor mijn gevoel aardig meekomen en maak ik plays waarvan ik niet wist dat ik ze kon.

Ik zit bijvoorbeeld op tafeltennis als "sport", maar daar gaat het ook op. in de single wedstrijden win ik of verlies ik, en daar kan ik alleen mijzelf de schuld van geven.

maar als ik een Dubbelspel speel, en mijn collega tafeltennisser slaat alle ballen in het net, maar ik doe het goed, en we verliezen toch omdat hun wel 2 spelers hebben die op een normaal niveau spelen, kan ik daar weinig aan veranderen.
Nou ja dat betwijfel ik dus, of je daadwerkelijk bij je juiste niveau komt in 1v1. Want zoals ik het al beschreef zal het lastig worden om "even" matches te krijgen.

Tenzij je dus:

- 1v1 mirrormatches only;
- volledig blindpick (dus geen kans tot counterpicken);

En bij de laatste optie is het dus meer en meer een geluksfactor dat jij de champion pakt die goed zal werken vs je tegenstander. En anders moet je misschien denken in sets? Dus een best of 5? Kortom ik ben benieuwd als 1v1 ranked gaat worden hoe Riot denkt dit te kunnen balancen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:52:
[...]

Nou ja dat betwijfel ik dus, of je daadwerkelijk bij je juiste niveau komt in 1v1. Want zoals ik het al beschreef zal het lastig worden om "even" matches te krijgen.

Tenzij je dus:

- 1v1 mirrormatches only;
- volledig blindpick (dus geen kans tot counterpicken);

En bij de laatste optie is het dus meer en meer een geluksfactor dat jij de champion pakt die goed zal werken vs je tegenstander. En anders moet je misschien denken in sets? Dus een best of 5? Kortom ik ben benieuwd als 1v1 ranked gaat worden hoe Riot denkt dit te kunnen balancen.
dat ben ik ook, maar als het er komt ga ik het zeker uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Ach ik word al blij als ik Bronze XIII behaal :D (eerst Lv 30 worde)

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me sterk dat je met 1v1 dichter bij je eigen niveau komt. Dat is maar een klein deel van het spel.
Waarschijnlijk kom je veel te hoog als je goed bent in lanen. En heel erg laag als je juist in teamfights of andere dingen heel goed bent.
Ook zul je als speler van voornamelijk initiators of supports veel lager komen dan terecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
iThunda schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:55:
Ach ik word al blij als ik Bronze XIII behaal :D (eerst Lv 30 worde)
houtsnippers XXX jongen.
Bjarne666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:49:
[...]

dit merk ik ook aanmezelf, soms kan ik als ik met randoms zit niet meekomen met de tegenstanders of mijn team maten of stijg ik ver boven mijn teammaten uit maar verliezen we omdat ik ook fouten begin te maken, en speel ik met sterkere mensen mee die me tussendoor ook tips geven dan speel ik voor mijn gevoel ook beter.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Zwartgat ∞

[ Voor 82% gewijzigd door iThunda op 29-11-2013 14:07 ]

LoL - Golden Fail (Lv29)

Pagina: 1 ... 109 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.