[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.701 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
JapieTalent schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:20:

[...]

Je weet dat je ook van een Lux kunt winnen he?
Ja
DivineNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:21:
[...]

Ik denk dat Fnatic zijn speelstijl goed moet gaan verbeteren. Gambit zag er goed uit op IEM.

Ook ben ik benieuwd naar hoe TSM gaat presteren met Bjergsen in mid lane. De manager van C9 vertelde dat ze er een goede concurrent in zien.
Gambit doet het inderdaad erg goed op het moment! Ik ben zelf altijd wel "fan" geweest van TSM maar ik vind fnatic ook altijd ontzettend leuk om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
JapieTalent schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:29:
[...]

:P

Nee maar zonder gekheid, ik probeer altijd dusdanig te chargeren door op een andere situatie te betrekken. Wat dat betreft is gisteravond wel mooi; Barca had het team met betere spelers (op champs), maar desondanks won Ajax.
Die vergelijking gaat overigens ook nergens over 8)7

Een voetbal team heeft een team van 10 spelers(+1 keeper) in het veld, daarin kun je niet de enigste persoon zijn die een heel team carried. Messie kan niet verdedigen, aanvallen, heel de wedstrijd rennen in zijn eentje.

Een OP champion kan wel een toren tegen een heleboel champs verdedigen, kan een game carrien tegen 5 personen en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 13:09

rSNNN

Titel ondertitel

DivineNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:35:
[...]

Een voetbal team heeft een team van 10 spelers(+1 keeper) in het veld, daarin kun je niet de enigste persoon zijn die een heel team carried. Messie kan niet verdedigen, aanvallen, heel de wedstrijd rennen in zijn eentje.

Een OP champion kan wel een toren tegen een heleboel champs verdedigen, kan een game carrien tegen 5 personen en ga zo maar door.
Als je in je 1tje tegen 5 staat kan ook de meest gefeede hero de game niet winnen hoor. Daar heb je ook een paar "nietsnutten" voor nodig aangezien die ook nog iets doen.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
rSNNN schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:37:
[...]

Als je in je 1tje tegen 5 staat kan ook de meest gefeede hero de game niet winnen hoor. Daar heb je ook een paar "nietsnutten" voor nodig aangezien die ook nog iets doen.
Er zijn champions die wel 3 andere champs aan kunnen. Maar dan moet je ook farm en dergelijke erbij tellen natuurlijk :p

Stel:
1 premade team in ARAM met 1 op champ vs een team zonder OP champ (al weet ik niet welke OP zijn in ARAM)

Dan wint het team zo goed als altijd als de premades van het gelijke niveau zijn.

Ik weet nog toen ik vroeger weleens TT speelde. Als zij er toen een Darius in hadden zitten was het bijna onmogelijk om te winnen. Darius was toen OP en op TT al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Ik vindt het trouwens niet eens zo'n gek idee om elke champion beschikbaar te maken in ARAM. Dat maakt het wel eerlijker want dan komt het gewoon op geluk neer wat je krijgt.

En des ondankt dat ik eerst het idee had om een ARAM-only account te maken heb ik hier geen problemen mee. Ik denk dat iedereen wel eens een voordeel probeert te pakken als je dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:54
DivineNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:35:
[...]

Zo zwart wit is het in het voetbal niet inderdaad, maar in LoL ook niet. Het was meer een metafoor om mijn punt weer te geven.
Xanthian schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:44:
Ik vindt het trouwens niet eens zo'n gek idee om elke champion beschikbaar te maken in ARAM. Dat maakt het wel eerlijker want dan komt het gewoon op geluk neer wat je krijgt.

En des ondankt dat ik eerst het idee had om een ARAM-only account te maken heb ik hier geen problemen mee. Ik denk dat iedereen wel eens een voordeel probeert te pakken als je dat kan.
Dit zou inderdaad de meest eerlijke wijze zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Jaap. op 27-11-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 20:17
Zou het niet eerlijker zijn als je vanaf het begin gewoon alle champs hebt in elke game mode? Ik snap dat Riot een verdienmodel heeft maar je voorkomt er deze problemen wel mee.

Gewoon een gedachtegang, niet boos worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
PeterHid schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:50:
Zou het niet eerlijker zijn als je vanaf het begin gewoon alle champs hebt in elke game mode? Ik snap dat Riot een verdienmodel heeft maar je voorkomt er deze problemen wel mee.

Eerlijker weet ik niet, je hebt nu al steeds 6 of 8 champs in de rotatie elke week. Het gaat enigszins ook om het vrijspelen van de champions die je wilt, dit zorgt ervoor dat je blijft spelen.

Als ze iedereen alles geven, dus runes (ook vaak een discussiepunt) en champions, is er weinig meer om voor te spelen level 0-30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:10

Thompson

Beeromaniac

In ARAM alle champions random hebben vind ik dan wel weer een leuk idee. Dat vergroot het All Random gedeelte aanzienlijk en maakt het ook nog eens leuk om ARAM te spelen omdat je dan champions kunt krijgen die je helemaal niet hebt. Een beetje de reden waarom sommige mensen nu OFA spelen en een bepaalde champ proberen te forceren (terwijl die vaak niet eens zo sterk is voor OFA)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 13:21

Qon

Ik heb trouwens helemaal niks meegekregen van die IEM tournooien, streams ervan en uitslagen. Ook als ik ga googlen vind ik bizar weinig informatie behalve dat
spoiler:
gambit heeft gewonnen van fnatic in de finale.
Ligt dat nu aan mij? Of zijn er mensen die dit wel hebben meegekregen en prima hebben kunnen volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Qon schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:04:
Ik heb trouwens helemaal niks meegekregen van die IEM tournooien, streams ervan en uitslagen. Ook als ik ga googlen vind ik bizar weinig informatie behalve dat
spoiler:
gambit heeft gewonnen van fnatic in de finale.
Ligt dat nu aan mij? Of zijn er mensen die dit wel hebben meegekregen en prima hebben kunnen volgen?
Ik zag het toevallig op twitch, verder ook weinig gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik 'volg' toernooien altijd dagen / weken nadat ze gespeeld zijn. Probeer spoilers te vermijden en kijk dan via http://www.reddit.com/r/LoLeventVoDs/

Was tijdens worlds erg lastig. Zoveel games en een druk leven.. Ik lag weken achter en vermeed alle LoL gerelateerde sites. Ik speelde zelfs ook niet meer om op die manier spoiler vrij te kunnen kijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:08:
Ik 'volg' toernooien altijd dagen / weken nadat ze gespeeld zijn. Probeer spoilers te vermijden en kijk dan via http://www.reddit.com/r/LoLeventVoDs/

Was tijdens worlds erg lastig. Zoveel games en een druk leven.. Ik lag weken achter en vermeed alle LoL gerelateerde sites. Ik speelde zelfs ook niet meer om op die manier spoiler vrij te kunnen kijken :p
Super aardig van mij dat ik dan een spoilertag heb gebruikt ^^ heb je de verleiding weten te weerstaan :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Qon schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:09:
[...]

Super aardig van mij dat ik dan een spoilertag heb gebruikt ^^ heb je de verleiding weten te weerstaan :P?
:o was ik helemaal vergeten. Had er niet aan gedacht dat mensen dit misschien nog terug wilden kijken :p

Ik keek toevallig ook op twitch toen het al bezig was maar had er verder niks van mee gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

JapieTalent schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:46:
[...]

Zo zwart wit is het in het voetbal niet inderdaad, maar in LoL ook niet. Het was meer een metafoor om mijn punt weer te geven.

[...]

Dit zou inderdaad de meest eerlijke wijze zijn.
Vindt ik je ook zeer sterk in. :X
PeterHid schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:50:

"Can't we all just be friends?"

Ontopic:

Ja het is beter om te stoppen met de discussie aangezien het een zinloos wellus/nietus verhaal wordt waarbij enkelen simpelweg niet begrijpen hoe spelbederf in zijn werking gaat. Dat een voetbalclub een talent in zijn gelederen heeft, wordt als argument gebruikt om aan te geven dat een account met daarop een geselecteerd aantal OP champions in een bepaalde game-mode exact hetzelfde is en dat je daarover simpelweg niets mag zeggen. Prima, doen we dat niet meer.

Iemand nog spannende avonturen beleeft in Bronze V?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:52:
[...]

Eerlijker weet ik niet, je hebt nu al steeds 6 of 8 champs in de rotatie elke week. Het gaat enigszins ook om het vrijspelen van de champions die je wilt, dit zorgt ervoor dat je blijft spelen.

Als ze iedereen alles geven, dus runes (ook vaak een discussiepunt) en champions, is er weinig meer om voor te spelen level 0-30.
Het hele levelingssysteem hoeft ook niet. Dota 2 heeft geen summoner levels, runes of restricties. Alles unlocked vanaf het begin, het enige wat in de store zit zijn skins, models, particles, mystery boxes en couriers. Mensen blijven wel spelen. Ik heb LoL nooit gespeeld om alles te unlocken. Als lv1x/2x was het alleen maar vervelend om tegen mensen te spelen van lv30, die dan bij voorbaat al 100 meer HP en 10 AD/20 AP voor stonden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:16:
[...]

Het hele levelingssysteem hoeft ook niet. Dota 2 heeft geen summoner levels, runes of restricties. Alles unlocked vanaf het begin, het enige wat in de store zit zijn skins, models, particles, mystery boxes en couriers. Mensen blijven wel spelen. Ik heb LoL nooit gespeeld om alles te unlocken. Als lv1x/2x was het alleen maar vervelend om tegen mensen te spelen van lv30, die dan bij voorbaat al 100 meer HP en 10 AD/20 AP voor stonden :/
Ja, maar LoL werkt al vanaf het begin anders. Om eerlijk te zijn zou ik persoonlijk het wel zuur vinden als ze alle champions ineens f2p maken aangezien ik ze bijna allemaal wel heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:19:
[...]

Ja, maar LoL werkt al vanaf het begin anders. Om eerlijk te zijn zou ik persoonlijk het wel zuur vinden als ze alle champions ineens f2p maken aangezien ik ze bijna allemaal wel heb :p
Zouden ze kunnen refunden vanaf een bepaalde datum o.i.d. ik zou er geen problemen mee hebben, ook al heb ik 3/4e van alle champs o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:16:
[...]

Dit dus. Best wel irritant inderdaad omdat iemand
1. Al meer ervaring heeft (want lvl 30)
2. Dan ook nog eens een voordeel krijgt omdat hij meer runes/masteries tot zijn beschikking heeft

Een van de dingen die ik altijd krom heb gevonden in LoL. Champions hoeven voor mij niet gratis, dat is een behoorlijk onderdeel van hun verdienmodel. Maar runes en masteries kun je toch niet van RP kopen, dus ik snap niet waarom dat niet gewoon vrijgegeven is.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:48:
Een van de dingen die ik altijd krom heb gevonden in LoL. Champions hoeven voor mij niet gratis, dat is een behoorlijk onderdeel van hun verdienmodel. Maar runes en masteries kun je toch niet van RP kopen, dus ik snap niet waarom dat niet gewoon vrijgegeven is.
Tja dat lvlen/unlocken is inmiddels een fenomeen dat bijna reflexmatig in elke game wordt gestopt. Is lang niet altijd erg doordacht helaas.

LoL is helaas een stuk commerciëler t.o.v. bijv Dota 2 zonder een lvl systeem. Ook runes + masteries zijn onderdeel van het verdienmodel. Voor runes heb je slots nodig, en die moet je weer kopen met IP/RP. De runes zelf met IP, maar IP kun je via een boost bijv weer met RP kopen. En masteries is nog indirecter, maar masteries kunnen voor sommigen een reden zijn snel te willen lvlen en dus weer zo'n boost te kopen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:02:
[...]

Tja dat lvlen/unlocken is inmiddels een fenomeen dat bijna reflexmatig in elke game wordt gestopt. Is lang niet altijd erg doordacht helaas.

LoL is helaas een stuk commerciëler t.o.v. bijv Dota 2 zonder een lvl systeem. Ook runes + masteries zijn onderdeel van het verdienmodel. Voor runes heb je slots nodig, en die moet je weer kopen met IP/RP. De runes zelf met IP, maar IP kun je via een boost bijv weer met RP kopen. En masteries is nog indirecter, maar masteries kunnen voor sommigen een reden zijn snel te willen lvlen en dus weer zo'n boost te kopen bijv.
Dota 2 heeft wel een level systeem. Het heeft alleen geen invloed op hoeveel heros je hebt en hoe sterk ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:15:
[...]

Vindt ik je ook zeer sterk in. :X

[...]

"Can't we all just be friends?"

Ontopic:

Ja het is beter om te stoppen met de discussie aangezien het een zinloos wellus/nietus verhaal wordt waarbij enkelen simpelweg niet begrijpen hoe spelbederf in zijn werking gaat. Dat een voetbalclub een talent in zijn gelederen heeft, wordt als argument gebruikt om aan te geven dat een account met daarop een geselecteerd aantal OP champions in een bepaalde game-mode exact hetzelfde is en dat je daarover simpelweg niets mag zeggen. Prima, doen we dat niet meer.

Iemand nog spannende avonturen beleeft in Bronze V?
Leuk uitvinding, sarcasme :)
Ach ja ik doe in ieder geval moeite om zaken in context te plaatsen om mijn mening te onderbouwen. Je kunt natuurlijk ook gewoon half lezen en anderen onder zeiken, dat is veel makkelijker.

Ik ben in ieder geval wel klaar met de discussie over een gametype dat ik zelf überhaupt niet speel, eens zien of we nog wat kunnen stijgen in ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

JapieTalent schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:13:
[...]

Leuk uitvinding, sarcasme :)
Ach ja ik doe in ieder geval moeite om zaken in context te plaatsen om mijn mening te onderbouwen. Je kunt natuurlijk ook gewoon half lezen en anderen onder zeiken, dat is veel makkelijker.

Ik ben in ieder geval wel klaar met de discussie over een gametype dat ik zelf überhaupt niet speel, eens zien of we nog wat kunnen stijgen in ranked.
Pot en ketel, misschien moet je daar maar eens over nadenken. Want ik heb mijn best gedaan om uit te leggen in Jip en Janneke taal waarom het voorgestelde plan van 1 van de Tweakers hier niet door de beugel kan. En het enige waar je mee aan komt zijn vergelijkingen die totaal niet opgaan voor de discussie die er speelde.

@Mebus Zo te zien speel je binnenkort gewoon in Gold, zeer netjes gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 20:17
Do not feed the troll Japie. De "discussie" was voorbij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

PeterHid schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:53:
Do not feed the troll Japie. De "discussie" was voorbij ;).
Dit ging buiten de discussie om, maar schijnbaar is dat ook moeilijk te begrijpen of niet Peter? ;)

@Vicarious ik deel je mening omtrent de recente patch, lijkt wel alsof niets meer lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Uiteindelijk verloren.. Maar die plat 5 kata speler was totaal niet goed. Dus omdat ze op mid werd afgeslacht ging ze eindelijk maar eens naar een andere lane om wat kills op te pakken. Daarnaast hadden we totaal geen CC om haar ult te cancellen :(

Naast dat was het opzich wel een game die we nog hadden kunnen winnen :) Dit was echt een potje dat over en weer ging.. Dan gingen wij goed, toen zij, toen wij, etc.. Maar als de deathtimings opeens zo hoog zijn en iedereen dood is heb je meestal verloren uiteindelijk.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:36:
[...]

Pot en ketel, misschien moet je daar maar eens over nadenken.
Nee hoor, iets met een bal en kaatsen. Maar goed tot zover, fijne avond nog :)

@Mebus, je gaat nog wel geluk hebben met een goede serie d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@JapieTalent, Dankje!

Wat is dit trouwens voor drama aflevering op GoT btw? :D Just ignore me.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Shyvana discussie eerder, heb een video geupload van een jungle game. Ben zelf nog maar even met Shyvana bezig om te oefenen en haar een vaste plaats in mijn ranked roster te geven, maar tot dusver gaat het aardig.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=F8gR7SbcENQ]
YouTube: League of Legends - Ice Drake Shyvana Jungle

Feedback is altijd welkom. En ik heb volledig door dat ik te weinig geward heb deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:40:
Voor de Shyvana discussie eerder, heb een video geupload van een jungle game. Ben zelf nog maar even met Shyvana bezig om te oefenen en haar een vaste plaats in mijn ranked roster te geven, maar tot dusver gaat het aardig.

[video]
YouTube: League of Legends - Ice Drake Shyvana Jungle

Feedback is altijd welkom. En ik heb volledig door dat ik te weinig geward heb deze game.
Tja enige wat ik op te merken had heb je al verteld :P daar gaat mijn feedback Rudy! Maar opzich gewoon nette game, weinig op aan of af te merken, kreeg het idee een beetje dat het enemy team een klein beetje hoog troll gehalte had, maar misschien leek dat maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:19:
[...]

Tja enige wat ik op te merken had heb je al verteld :P daar gaat mijn feedback Rudy! Maar opzich gewoon nette game, weinig op aan of af te merken, kreeg het idee een beetje dat het enemy team een klein beetje hoog troll gehalte had, maar misschien leek dat maar zo.
Onze Vayne zat ook gigantisch te kutten, verder niet echt op enemy team algeheel gedrag gelet.

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:40:
Shyvana heb ik nog nooit gespeeld, dus kan weinig zinnigs zeggen, maar ziet er aardig uit.

Alleen wat is precies de reden dat Shyvana nu na patch 3.14 weer wat meer in de mode lijkt?

Dat heeft toch te maken met het feit dat Shyvana een snelle effectieve jungle clear heeft en dus goed werkt tegen die sterkere jungle packs?

Welnu, dat argument geldt volgens mij ook voor Diana. Heb haar een paar keer getest in de jungle en het werkt prima. Uiteraard heeft Diana hetzelfde nadeel als vóór 3.14, namelijk: misschien niet tanky genoeg voor een jungler en geen gap closer pre lvl 6. Maar ja, buiten die speed boost van Shyvana's shield valt er voor haar pre lvl 6 ook weinig te gap closen.

Diana heeft nog steeds een snelle sterke jungle clear. Aangezien dat nu in 3.14 belangrijker lijkt te zijn geworden, en ganken wat lastiger is met in potentie de vele wards, zou Diana ook heel interessant kunnen zijn nu. Ok, misschien net niet tanky genoeg, maar voor een assassin heeft ze een redelijk 'dikke huid'...

Verwijderd

Martin0 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:15:
[...]

hmmm 700 hp + 30 ad en icy vind ik opzich niet zo slecht aangezien shyvana sowieso haar twinbite heeft die dan 40% slowt plus dat het stackt met randuins.
Dan kan je serieus beter gewoon triforce rushen, met phage kan je ook prima chasen dan ;).

Mijn Shyv core:
Doran shield + pot OF machete + 5 pots (top/jungle, machete upgrade ik nooit)
Mercs
Blotrk (mijn eerste full item, soms wat mr/arm tussendoor)
Hydra (na eerste tank item)
Randiums
Spirit Visage
Thornmail/GA/Warmogs/Trinity

9/21/0 masteries
flat armor, mr/lvl, life steal quints, en hybrid pen runes.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 03:05 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op donderdag 28 november 2013 @ 02:15:
[...]

Dat heeft toch te maken met het feit dat Shyvana een snelle effectieve jungle clear heeft en dus goed werkt tegen die sterkere jungle packs?
Onder anderen. Vorig seizoen was ze ook behoorlijk sterk maar was ze een beetje vergeten omdat haar ganks natuurlijk niet fantastisch zijn zonder CC of hoge burst damage. Maar nu de jungle veranderd is, is clear time belangrijk geworden om bij te blijven in levels en XP. Vandaar dat ik denk dat de beste junglers momenteel Nocturne, Shyvana en Udyr zijn.

Pro's hebben inmiddels in de gaten dat nu Spirit of the Ancient Golem weer wat generft is, die nieuwe Spectral Wraith ook wel interessant geworden is en zijn nu AP champions aan het testen in de jungle. Met name Gragas en inderdaad ook Diana lijken interessante opties te worden met snelle clears, een gap closer om snel te kunnen ganken en flinke burst damage. Eigenlijk hebben ze dus alles wat je in een jungler wil, behalve tankyness. Dat kun je weer oplossen door een beefy support te nemen (Leona, Taric, Thresh) en een tanky top.

• Damien

Damien

-iwnl-

Ik las dit gisteren op Reddit:
Post patch I can't help but feel the game has become clunky and unresponsive. Auto attacking after casting abilities and vice versa feels delayed. Skill shots all have the lux effect now (absolutely fucked hit boxes), and the minion blocking is absolutely absurd. Getting trapped between 2 creeps is beyond retarded.
Edit: Its good to see I am not the only one with this issue.
Edit 2: Someone brought up a good point about how hard to seems to last hit now. Everyone knows that "feeling" when you are last hitting, you just know when it needs to happen...but the past few games, wow...Dem creeps be lying about they health yo.
En dit komt aardig in de buurt hoe ik het momenteel "voel" in LoL. Sinds de season 4 changes patch voelt de game echt totaal anders aan en niet richting het positieve. Ik hoop dat het puur gewenning is en dat het puur zo lijkt dat de game minder responsive etc is.

• Qon

Qon

Damienx2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:49:

[...]

En dit komt aardig in de buurt hoe ik het momenteel "voel" in LoL. Sinds de season 4 changes patch voelt de game echt totaal anders aan en niet richting het positieve. Ik hoop dat het puur gewenning is en dat het puur zo lijkt dat de game minder responsive etc is.
Dit! Dit heb ik exact hetzelfde... Hoop ook dat het gewenning is...

• DivineNL
Even over die runes (zag het hierboven ergens voorbij komen).

Waarom maakt LoL geen pack van runes? Bijv 3 runes van 2k per stuk voor 5k in totaal ofzo. Scheelt toch weer 1k IP. Ik vind bepaalde runes namelijk erg duur, snap dus ook dat net beginnende spelers het hier heel lastig door gaan krijgen als ze tegen mensen met runes spelen.
Ik persoonlijk ben voor een runepage gegaan vanaf level 20 omdat vrienden mij dit aanraadden maar ik kan ook heel goed begrijpen dat iemand eerst een aantal champions wilt hebben voordat hij of zij runes aankoopt.

• Damien

Damien

-iwnl-

DivineNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:18:
Even over die runes (zag het hierboven ergens voorbij komen).

Waarom maakt LoL geen pack van runes? Bijv 3 runes van 2k per stuk voor 5k in totaal ofzo. Scheelt toch weer 1k IP. Ik vind bepaalde runes namelijk erg duur, snap dus ook dat net beginnende spelers het hier heel lastig door gaan krijgen als ze tegen mensen met runes spelen.
Ik persoonlijk ben voor een runepage gegaan vanaf level 20 omdat vrienden mij dit aanraadden maar ik kan ook heel goed begrijpen dat iemand eerst een aantal champions wilt hebben voordat hij of zij runes aankoopt.
Snap uberhaupt niet waarom ze niet vanaf level 1 gratis unlocked worden en dat ze gewoon het principe van levellen vasthouden zodat je maar 1 runeslot per level unlocked. Dan kunnen nieuwe spelers wennen aan het gebruik van runes, en loop je niet de kans om als deze mensen uiteindelijk 30 worden (wat zonder boosts een enorme sleur is) ranked ingaan met onvolledige runepages. En haal dan gelijk al die onzin tiers eruit qua runes. Want er wordt je eigenlijk al geadviseerd om geen runes te kopen tot je level 20 bent, aangezien de onderliggende tiers niet in te wisselen zijn voor een upgrade versie. Dus ben je verplicht om de altijd geweldige runecombiner te gebruiken. Die geeft je vervolgens weer een paar runes waar je helemaal geen kont mee kan. Die mensen uiteindelijk maar in hun runepage stoppen aangezien je nog beter 1 stat extra kunt hebben dan helemaal niets.

• Xanthian
Is Kha'Zix jungle nog wat? Ik deed het wel eens in S3 en dat ging wel lekker.
En wat evolven jullie het eerste? Ik doe meestal eerst Q (claws) > E (Jump) > R (Stealth)

• Jaap.
Xanthian schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:46:
Is Kha'Zix jungle nog wat? Ik deed het wel eens in S3 en dat ging wel lekker.
En wat evolven jullie het eerste? Ik doe meestal eerst Q (claws) > E (Jump) > R (Stealth)
Ik ben geen kha zix expert, maar volgens mij zou je eerste upgrade toch je W moeten zijn. Dan pak je ook direct meer aoe dmg en zou je clear ook sneller zijn..

Desalniettemin zie ik kha niet veel meer atm.

• iThunda
  • Laatst online: 02-12-2022
Zou iemand mij even wat tips kunnen geven?
Ik zelf vind dat mijn games redelijk gaan maar toch verlies ik de laatste tijd vaak.
http://www.lolking.net/summoner/euw/40369500#history
Hier is m'n match history.

LoL - Golden Fail (Lv29)

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:49
gister weer een mooi example van hoe slecht sommige spelers zijn:

ik speelde tresh support, en stond met een sivir op bot tegen een Annie support en trish adc.

mijn sivir bleeft maar constant overal in lopen en als ik me lantaarn gooide klikte hij er niet op.

de rest van het team was op elkaar aan het flamen, shyvana jungle flamde op renekton top en visa verca en fizz ging zich er ook mee bemoeien, ik heb heel het potje 1 ding gezegt: why dont you guys grab my lantern en GG WP.
potje natuurlijk kansloos verloren maar zat in de after chat nog even te praten met Trish, die zei echt van ja je team was echt slecht, maar jij speelde goed, je had goede hooks, die early hook was mooi toen je me onder de turret trok en me killde.

toch mooi om zo iets te horen.

daarna werdt ik door mijn vrienden uitgenodigd om te spelen want er gingen mensen weg die potje daarvoor met hun speelde.
was voornamelijk in een goede manier trollen: beetje geintje uithalen enzo zonder het spel te verzieken.

am en al een leuke avond

Twitch

• Martin0
iThunda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:58:
Zou iemand mij even wat tips kunnen geven?
Ik zelf vind dat mijn games redelijk gaan maar toch verlies ik de laatste tijd vaak.
http://www.lolking.net/summoner/euw/40369500#history
Hier is m'n match history.
jij speel nogal veel met tijgerprintje he? want ik zie hem in ieder potje die je gespeeld heb. die speler die speelt volgens mij niet heel goed.

daarnaast uhm kan ik je basis tips geven:

Werk aan je mapawareness, als je een gank aan ziet komen kan je het ook verkomen.
Ward goed.
Weet wat de tegenstanders champion doet qua skills, wat ongeveer de cooldowns zijn.
probeer objectives te pakken bvb bot heeft double kill opgepakt en mid is back, probeer dan samen met jungler de dragon te pakken.

daarnaast als jungler, maakt niet uit wie je bent als champ, probeer kills te verdelen en te helpen met objectives te pakken zoals turrets.

Twitch

• iThunda
Martin0 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:05:
[...]

jij speel nogal veel met tijgerprintje he? want ik zie hem in ieder potje die je gespeeld heb. die speler die speelt volgens mij niet heel goed.

daarnaast uhm kan ik je basis tips geven:

Werk aan je mapawareness, als je een gank aan ziet komen kan je het ook verkomen.
Ward goed.
Weet wat de tegenstanders champion doet qua skills, wat ongeveer de cooldowns zijn.
probeer objectives te pakken bvb bot heeft double kill opgepakt en mid is back, probeer dan samen met jungler de dragon te pakken.

daarnaast als jungler, maakt niet uit wie je bent als champ, probeer kills te verdelen en te helpen met objectives te pakken zoals turrets.
Thanks, jah tijgerprintje is 1 van de personen waar mee ik premade ben. meestal zijn we met 3-5 man maar ik moet wel toe geven ik rage veel sneller als ik met premade speel dan solo queue wat ik opzich best raar vind.

LoL - Golden Fail (Lv29)

• Xanthian
JapieTalent schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:54:
[...]
Ik ben geen kha zix expert, maar volgens mij zou je eerste upgrade toch je W moeten zijn. Dan pak je ook direct meer aoe dmg en zou je clear ook sneller zijn..

Desalniettemin zie ik kha niet veel meer atm.
Ik weet niet of je me verkeert begrijp, maar ik max W als eerste, maar Evolve op level 6 eerst mijn Q.

Als ik Kha'Zix speel dan ga ik puur voor de kills, zoveel mogelijk.
Ik zeg dit ook van te voren. Ik vindt W totaal niet interessant omdat Q veel meer kill potentie geeft. AoE Slow heb je niet nodig met je reset op je W als je iemand killt.

• Martin0
iThunda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:07:
[...]

Thanks, jah tijgerprintje is 1 van de personen waar mee ik premade ben. meestal zijn we met 3-5 man maar ik moet wel toe geven ik rage veel sneller als ik met premade speel dan solo queue wat ik opzich best raar vind.
uhm dan raad ik je af met hun samen te spelen, als het alleen maar frustraties oproept en je begint te ragen.

daarnaast je kent die mensen dus ga je ook sneller ragen, teminste dat heb ik soms ook omdat je weet tegen wie je het hebt. en weet dat ze vaker beter kunnen en dit kan je niet van random retards verwachten.

Twitch

• iThunda
Martin0 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:10:
[...]

uhm dan raad ik je af met hun samen te spelen, als het alleen maar frustraties oproept en je begint te ragen.

daarnaast je kent die mensen dus ga je ook sneller ragen, teminste dat heb ik soms ook omdat je weet tegen wie je het hebt. en weet dat ze vaker beter kunnen en dit kan je niet van random retards verwachten.
Ja ik had gisteren een game met Janna waar ik in begin 3-1 stond toen was het geloof ik 3-5/6 maar ik had meer lol omdat we gewoon 1shot ko werden door enemy lux ulti die 21+-0 stond. Als ik toen premade was dan denk ik dat ik wel geraged had omdat dat dan echt slecht was van ze dat ze een lux zo hard feeden. + ze zijn ook nog is allemaal lvl 30 en ik ben de enige in ons groepje die geen 30 is.

LoL - Golden Fail (Lv29)

• Martin0
iThunda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:13:
[...]

Ja ik had gisteren een game met Janna waar ik in begin 3-1 stond toen was het geloof ik 3-5/6 maar ik had meer lol omdat we gewoon 1shot ko werden door enemy lux ulti die 21+-0 stond. Als ik toen premade was dan denk ik dat ik wel geraged had omdat dat dan echt slecht was van ze dat ze een lux zo hard feeden. + ze zijn ook nog is allemaal lvl 30 en ik ben de enige in ons groepje die geen 30 is.
zoals ik al zei van randoms kan je niet verwachten dat ze aan jouw skillniveau zitten, zeker niet in normals aangezien de normal q nogal beetje raar inmekaar steekt aangezien ik wel eens met diamond spelers gematcht wordt xD.

maar probeer als je met je premade team speelt, duidelijk en rustig aan te geven waar het fout gaat en waar jullie de volgende keer op moeten letten en dat zul je zien(als ze niet te koppig zijn) dat jullie binnen de korste keren ook beter gaan worden.
daarnaast bekijk ook streams enzo, leer je een hoop van of vraag of mensen hier mee willen kijken en jullie team tips geven waar het fout gaat en wat jullie beter kunnen doen.
er zijn genoeg mensen hier die dit willen doen.

Twitch

• Damien

Damien

-iwnl-

Xanthian schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:10:
[...]

Ik weet niet of je me verkeert begrijp, maar ik max W als eerste, maar Evolve op level 6 eerst mijn Q.

Als ik Kha'Zix speel dan ga ik puur voor de kills, zoveel mogelijk.
Ik zeg dit ook van te voren. Ik vindt W totaal niet interessant omdat Q veel meer kill potentie geeft. AoE Slow heb je niet nodig met je reset op je W als je iemand killt.
Daar heeft hij wel meer last van ;). Maar inderdaad je Q levellen is interessanter aangezien ze ook de Passive proc van de W af hebben gehaald. Ik zou alleen Kha'zix eerder in mid spelen dan in de jungle, maar dat is ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Ik zie hem tegenwoordig iig weer wat vaker in games verschijnen.

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:49:

[...]

Creep blocking heb ik inderdaad gemerkt, enkel... last-hitting niet echt. Skillshots doen inderdaad ook vreemd. Heb wel eens Shyv ult perfect geraakt op een enkel persoon, en die loopt er gewoon doorheen. Geen interrupt of knockback, niets. Wel de damage.

• iThunda
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:19:
[...]

Creep blocking heb ik inderdaad gemerkt, enkel... last-hitting niet echt. Skillshots doen inderdaad ook vreemd. Heb wel eens Shyv ult perfect geraakt op een enkel persoon, en die loopt er gewoon doorheen. Geen interrupt of knockback, niets. Wel de damage.
Ik weet niet of Blitz hier ook bij zit, Maar ik weet zeker dat ik heel vaak een hook van Blitz gewoon dodge maar toch weer gepulled word. Zelfde met Tresh.

LoL - Golden Fail (Lv29)

• Xanthian
iThunda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:20:
[...]

Ik weet niet of Blitz hier ook bij zit, Maar ik weet zeker dat ik heel vaak een hook van Blitz gewoon dodge maar toch weer gepulled word. Zelfde met Tresh.
Zou het niet gewoon een soort van lag kunnen zijn? Ik speel wel eens Thresh, zeker sinds pre-season. Maar ik heb nog niet veel van gemerkt.

• Martin0
iThunda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:20:
[...]

ik heb dit allee nmet blitz, vaak zat dat ik achter een minion sta maar als nog door blitz door de minion heen gepulled wordt

Twitch

• iThunda
Martin0 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:23:
[...]

ik heb dit allee nmet blitz, vaak zat dat ik achter een minion sta maar als nog door blitz door de minion heen gepulled wordt
Dit heb ik juist vaak met Ashe z'n W

LoL - Golden Fail (Lv29)

• iThunda
Xanthian schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:23:
[...]

Zou het niet gewoon een soort van lag kunnen zijn? Ik speel wel eens Thresh, zeker sinds pre-season. Maar ik heb nog niet veel van gemerkt.
Kan zijn dat ik lag spikes ontvang, maar ik heb meestal stabiel 20-25 ping,
Maar heb kan wel aan de lag zitten want heel vaak op mijn scherm zie ik dat ik het dodge maar toch voor blitz wordt gepulled.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Verwijderd

iThunda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:24:
[...]

Dit heb ik juist vaak met Ashe z'n W
Tussen creeps zit gewoon ruimte, en ook al is het soms pixel-precisie, er kunnen skillshots doorheen. Als je vaak genoeg Ez speelt merkt je dat wel. En Ashe schiet een zooi flinterdunne pijlen. Dan wordt de kans al een stuk groter dat er een aantal doorheen komen.

• Mebus
Ik had ook best een last met lasthitten van de week.. Zelfs met Evelynn haar Q en iets meer AP dan normaal (waarmee ik start) kreeg ik soms een minion net niet dood en ook niet met basic attacks. Ook laggspikes lijken mij te teisteren? Maar misschien komt dat wel omdat ik op OS X zit en ik las dat er wel meer mensen zijn met problemen momenteel :(

BABYMETAL LoL - Twitch

• iThunda
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:27:
[...]

Tussen creeps zit gewoon ruimte, en ook al is het soms pixel-precisie, er kunnen skillshots doorheen. Als je vaak genoeg Ez speelt merkt je dat wel. En Ashe schiet een zooi flinterdunne pijlen. Dan wordt de kans al een stuk groter dat er een aantal doorheen komen.
Ok, bedankt dan weet ik dat ook weer.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Verwijderd

Mebus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:27:
Ik had ook best een last met lasthitten van de week.. Zelfs met Evelynn haar Q en iets meer AP dan normaal (waarmee ik start) kreeg ik soms een minion net niet dood en ook niet met basic attacks. Ook laggspikes lijken mij te teisteren? Maar misschien komt dat wel omdat ik op OS X zit en ik las dat er wel meer mensen zijn met problemen momenteel :(
Misschien heeft iedereen moeite met aanpassingen van Masteries en HP bars? Voor zover ik kan zien zijn creep stats niet aangepast. En lasthitting blijft in essentie de simpele actie van schieten wanneer jouw attack meer damage doet dan remaining HP.

• Mebus
Maar ik lasthit best vaak met Evelynn haar Q, en ondanks dat ik meer AP had dan normaal gingen sommige minions net niet dood. Maar zoals je al zegt, dit zou door de nieuwe masteries kunnen komen ja (minder magic pen?).

BABYMETAL LoL - Twitch

• Xevoo
Gisteravond nog even een normal blind pick gedaan. Stond als Fiddle support met een Ashe tegen een Zilean en Graves...... Fiddle was natuurlijk altijd al sterk maar ik heb het idee dat het nu wel erg ver gaat. Wel een leuk potje gehad, Fiddle had ik al lang niet meer gespeeld en al helemaal niet in support rol, maar we hebben de bottom lane compleet weg gevaagd in ieder geval :9 Nu hadden we ook wel een beetje geluk dat het Zilean support was aangezien je daar pre 6 weinig aan hebt (behalve de poke). Heb er weer een leuke support bij gevonden :)

• Martin0
Xevoo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:54:
Gisteravond nog even een normal blind pick gedaan. Stond als Fiddle support met een Ashe tegen een Zilean en Graves...... Fiddle was natuurlijk altijd al sterk maar ik heb het idee dat het nu wel erg ver gaat. Wel een leuk potje gehad, Fiddle had ik al lang niet meer gespeeld en al helemaal niet in support rol, maar we hebben de bottom lane compleet weg gevaagd in ieder geval :9 Nu hadden we ook wel een beetje geluk dat het Zilean support was aangezien je daar pre 6 weinig aan hebt (behalve de poke). Heb er weer een leuke support bij gevonden :)
ja ik vind het ook belachelijk, de ap mage supports zijn op het moment viabler dan de normale supports, ik werdt gister als tresh support ook zwaar overschaduwt door die annie support >.> haalt voor mij eigenlijk de lol uit het spelletje

Twitch

Verwijderd

Thresh of Leona zijn alleen minder viable omdat de AP mages voornamelijk beter scalen. Dat wil zeggen dat als ze voor komen je een probleem hebt. Als ze gelijk blijven dan ben je prima viable.

Wordt vast en zeker nog wel wat aan gesleuteld.

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:58:
[...]

ja ik vind het ook belachelijk, de ap mage supports zijn op het moment viabler dan de normale supports, ik werdt gister als tresh support ook zwaar overschaduwt door die annie support >.> haalt voor mij eigenlijk de lol uit het spelletje
Je kunt natuurlijk altijd nog een ARAM-only account maken als je echt lol wilt. ;) Maar even zonder gekheid. Gisteren stonden we dus ook vs een Taric support en imo is dat echt een beest nu hij de beschikt over voldoende gold om uit te bouwen tot een goede tank, dus niet alle klassieke supports zijn geraakt door de changes. Taric was vanaf level 6 amper nog dood te krijgen en kon goed lane pressure uitoefenen. We hadden het geluk dat zijn AD carry niet echt super was, waardoor alle initiates van Taric in het water vielen.

Ik speelde dan zelf met Lulu maar die kan een vrij leuke damageoutput leveren met de nieuwe items, wat opzich niet onder hoeft te doen van een Annie support. Heb wel gemerkt dat ik nog even duidelijk moet gaan kijken naar mijn koop-patroon... liep 2x maar met 1 ward de lane in, waar ik eerder er minimaal 3 bij me had.

• Xevoo
Als je de sightstone haalt en je ward relic ding upgrade kan je de hele tijd 3 wards up hebben. En je bent maar 950 gold armer :9

• Damien

Damien

-iwnl-

Xevoo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:38:
Als je de sightstone haalt en je ward relic ding upgrade kan je de hele tijd 3 wards up hebben. En je bent maar 950 gold armer :9
Je hebt helemaal gelijk, tenzij je zoals ik speelde gisteren en zonder te lezen maar alle aanbevolen items aanklikte. Hoppa CV als trinket... handig joh. :/

• Xevoo
Damienx2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:39:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, tenzij je zoals ik speelde gisteren en zonder te lezen maar alle aanbevolen items aanklikte. Hoppa CV als trinket... handig joh. :/
Ik kan ook niet rekenen, want het upgraden van die trinket kost 475 dus meer 950 + 475 maar je snapt mn punt :9

Ik heb met One for All wel een aantal keer die CV genomen op Nidalee en Ziggs, dan werkt het prima :9

• jespertje
  • Laatst online: 24-04 10:58
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:09:
Thresh of Leona zijn alleen minder viable omdat de AP mages voornamelijk beter scalen. Dat wil zeggen dat als ze voor komen je een probleem hebt. Als ze gelijk blijven dan ben je prima viable.

Wordt vast en zeker nog wel wat aan gesleuteld.
Desondanks het feit dat de AP Mages beter scalen blijft Leona eer sterk, ook al kom je achter te liggen. Met de nieuwe items kun je nog steeds tanky builden en een geweldige CC leveren voor je team. Leona is imo 1 van de betere supports atm.

• Drunken_Bear
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Ik was eerst main support maar met die changes moet ik me HEEL erg aanpassen vind ik.
Waar ik eerst al een bak met zooi over me heen kreeg als ik per ongeluk 1 KS had in S3, heb ik met de vernieuwde structuur van de supports opeens veel meer kills (omdat je veel meer offensive kan bouwen nu..ik speelde nami, en kwam ergens uit op 7-5-28 ofzo).
Dat voelt best vervelend, zoveel kills. want ik ben gewend dat je de kills als support nooit WIL hebben, tenzij de ADC er niet meer bij kan bijvoorbeeld.
Sinds dat potje geen enkele support meer gespeeld eigenlijk. Het voelde niet meer goed. Ranked heb ik ook ff gelaten voor wat het was.

One for All is nu erg tof om te doen vind ik, gisteren had ik Master yi vs Master yi. Ik vind het heerlijk om Mirror matches te hebben. ik was de enige (dit is niet om op te scheppen) die slim genoeg was om een thornmail te halen. daarnaast had ik Hydra/Bloodthirst en bezig voor mijn IE. Ik eindigte de game uit mijn hoofd zo rond de 15 kills/9 deaths/14 assists, en had daarmee de beste score. voelt wel goed dat je van 10 master yi's blijkbaar degene was met de beste skills in die game.

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

• jespertje
  • Laatst online: 24-04 10:58
Bjarne666 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:40:
Ik was eerst main support maar met die changes moet ik me HEEL erg aanpassen vind ik.
Waar ik eerst al een bak met zooi over me heen kreeg als ik per ongeluk 1 KS had in S3, heb ik met de vernieuwde structuur van de supports opeens veel meer kills (omdat je veel meer offensive kan bouwen nu..ik speelde nami, en kwam ergens uit op 7-5-28 ofzo).
Dat voelt best vervelend, zoveel kills. want ik ben gewend dat je de kills als support nooit WIL hebben, tenzij de ADC er niet meer bij kan bijvoorbeeld.
Sinds dat potje geen enkele support meer gespeeld eigenlijk. Het voelde niet meer goed. Ranked heb ik ook ff gelaten voor wat het was.

One for All is nu erg tof om te doen vind ik, gisteren had ik Master yi vs Master yi. Ik vind het heerlijk om Mirror matches te hebben. ik was de enige (dit is niet om op te scheppen) die slim genoeg was om een thornmail te halen. daarnaast had ik Hydra/Bloodthirst en bezig voor mijn IE. Ik eindigte de game uit mijn hoofd zo rond de 15 kills/9 deaths/14 assists, en had daarmee de beste score. voelt wel goed dat je van 10 master yi's blijkbaar degene was met de beste skills in die game.
Ben zelf ook ieman die support mained, maar in S3 pakte ik ook al vaak kills. Voornamelijk omdat het vaak nodig was, maar ook wel af en toe om een double kill oid te pakken.

Heb er nu eigenlijk nog niet veel last van gehad dat ik opeens extra kills pak. Het is gewoon wennen aan het scala aan supports die nu voorbij komen en zelf straks meer gaan oefenen met (tot nu toe) onconventionele supports. Daarnaast is het nu volgens mij ook minder erg om als support af en toe een kill te pakken, aangezien je als support nu een grotere rol kan spelen op het gebied van damage door de increase in gold.

Voorheen had ik juist een voorkeur aan Thresh/Nami/Sona. Ondertussen Leona ook aan het oppakken. Het voordeel is dat ik in S1/S2 meer op AP mid zat qua laning, dus champs als Annie zijn wel redelijk bekend voor mij.

Zit trouwens op Plat 3.

[ Voor 4% gewijzigd door jespertje op 28-11-2013 12:47 ]

• isimba
  • Laatst online: 23-09-2022
Nu een weekje level 30 dus tijd voor runes! Alleen heb ik geen idee welke te halen. Zijn er ook "algemene " pages die voor bv meerdere ad of ap champs? Zijn er ook guides voor t halen van runes? Ik speel eigenlijk alles wel behalve support. Laatste tijd wat meer top maar ook jungle en mid en af en toe adc.

Alle tips zijn welkom want ik wil mijn IP zo efficiënt mogelijk uitgeven uiteraard ^^.

• Damien

Damien

-iwnl-

isimba schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:50:
Nu een weekje level 30 dus tijd voor runes! Alleen heb ik geen idee welke te halen. Zijn er ook "algemene " pages die voor bv meerdere ad of ap champs? Zijn er ook guides voor t halen van runes? Ik speel eigenlijk alles wel behalve support. Laatste tijd wat meer top maar ook jungle en mid en af en toe adc.

Alle tips zijn welkom want ik wil mijn IP zo efficiënt mogelijk uitgeven uiteraard ^^.
Reactie verwijderd

[ Voor 27% gewijzigd door Damien op 28-11-2013 14:17 ]

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
isimba schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:50:

'
De volgende runes zijn universeel goed te gebruiken en raad ik mensen regelmatig aan.

Yellow:
Flat armor
Bleu :
Flat Mr
Rood:
Armorpen flat
Magic pen flat
Quintesses
Flat health , punten over koop dan Flat AP of Flat AD

Met de bovenstaande runes kan je als elke champ/lane redelijk functioneren je bent erg tanky in het begin je mist wel wat early ap of ad echter met correcte items is dat probleem zo voorbij.

[ Voor 11% gewijzigd door Xzito op 28-11-2013 13:57 ]

LOL EU: InXzitoWeTrust

• Damien

Damien

-iwnl-

Xzito schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:53:
[...]

'
De volgende runes zijn universeel goed te gebruiken en raad ik mensen regelmatig aan.

Yellow:
Flat armor
Bleu :
Flat Mr
Rood:
Armorpen flat
Magic pen flat
Quintesses
Flat health , punten over koop dan Flat AP of Flat AD
Reactie verwijderd

[ Voor 26% gewijzigd door Damien op 28-11-2013 14:17 ]

• isimba
Merci beide! Ik zal vanavond even kijken hoe ver ik kom met mijn ip.

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Damienx2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:56:
[...]

Hij vroeg toch pages die zo globaal mogelijk zijn? Je wilt toch geen Health + Armor Pen op alle AD carry's? Zijn maar een paar AD carry's die liever Armor pen boven Flat AD hebben. Persoonlijk zie ik niet in wat voor bijdrage deze pages zouden hebben als je ze op meerdere champs wilt gebruiken.
Globaal mogelijk en goedkoop mogelijk is dit de beste optie.

Armor pen scaled of sommige ads niet zo geweldig echter is het niet slecht. Daarnaast werkt de build prima voor elke top chapoin ( riven wil je liever full ad page naaturlijk maar dat zjn adere zaken,)

De magic pen werkt op elke ap erg goed. en de extra HP is nooit echt slecht.

De armor is handig in de jungle / top / mid tegen melee champs en bot als ad carry/support. De flat mr is ook prima.

LOL EU: InXzitoWeTrust

• Damien

Damien

-iwnl-

Xzito schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:01:
[...]

Globaal mogelijk en goedkoop mogelijk is dit de beste optie.

Armor pen scaled of sommige ads niet zo geweldig echter is het niet slecht. Daarnaast werkt de build prima voor elke top chapoin ( riven wil je liever full ad page naaturlijk maar dat zjn adere zaken,)

De magic pen werkt op elke ap erg goed. en de extra HP is nooit echt slecht.

De armor is handig in de jungle / top / mid tegen melee champs en bot als ad carry/support. De flat mr is ook prima.
Reactie verwijderd

[ Voor 43% gewijzigd door Damien op 28-11-2013 14:17 ]

• isimba
Misschien handig om te vermelden welke champs ik veel speel.
Top: Jax, Riven, Jayce, Singed.
Mid: Brand, Veigar, Anivia.
Jungle: Yi, Amumu, Jax en Nunu.
ADC: Vayne en Sivir.

• Damien

Damien

-iwnl-

isimba schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:15:
Misschien handig om te vermelden welke champs ik veel speel.
Top: Jax, Riven, Jayce, Singed.
Mid: Brand, Veigar, Anivia.
Jungle: Yi, Amumu, Jax en Nunu.
ADC: Vayne en Sivir.
Volg de route maar van Xzite, als een Diamond II speler dit adviseert zal er wel een kern van waarheid achter zitten. Ik snap de logica iig niet, maar dat verklaard waarschijnlijk ook waarom ik in silver zit.

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:19:

Pro's hebben inmiddels in de gaten dat nu Spirit of the Ancient Golem weer wat generft is, die nieuwe Spectral Wraith ook wel interessant geworden is en zijn nu AP champions aan het testen in de jungle. Met name Gragas en inderdaad ook Diana lijken interessante opties te worden met snelle clears, een gap closer om snel te kunnen ganken en flinke burst damage. Eigenlijk hebben ze dus alles wat je in een jungler wil, behalve tankyness. Dat kun je weer oplossen door een beefy support te nemen (Leona, Taric, Thresh) en een tanky top.
Ah kijk, altijd goed om te horen dat de pro's mijn voorbeeld van Diana in de jungle volgen ;-) Gragas kan ook leuk zijn ja

Diana heeft iig een ideale skillset voor de jungle. Vrij vlotte clear en meer dan 2 hp pots zijn meestal niet nodig. Ganks zijn pre lvl 6 uiteraard zwak en Diana blijft een assassin dus tanky nee. Maar voor een assassin is Diana redelijk tanky en het feit dat ze tot lvl 6 weinig effectief kan ganken is in de huidige jungle een minder groot minpunt.

Jeej mijn oude favoriet Diana is weer jungle viable :)

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Ik zou eerder flat ad reds halen dan armor pen reds. Al is het maar omdat die het last hitten een stuk makkelijker maken. Armor pen is maar op een paar champions (zoals Tryndamere) echt beter dan flat ad.
Zeker voor sivir en vayne zou ik flat ad halen (beiden hebben 2 skills die scalen met ad en vayne bouwt vooral as). Ook voor bijvoorbeeld riven is flat ad veel beter, want al haar skills scalen er mee.

Flat armor seals zijn op elke champion goed.
Flat MR glyphs ook. Eventueel zou je scaling kunnen nemen. De logica achter scaling MR is dat spells pas echt sterk worden later in het spel. En scaling MR geven je al meer MR dan flat vanaf level 9. Edit: Daarnaast dacht ik dat ze de helft kostten, maar dat is blijkbaar niet (meer) zo.
Flat ad reds en flat magic pen reds zul je ook altijd kunnen gebruiken.
Quintesses zijn wat lastiger. Flat health quints zijn wel aardig want ze zijn universeel, maar uiteindelijk zul je die voor praktisch alle champions willen vervangen. Alleen die krengen zijn zo duur dat je daar niet even een extra setje van koopt.

Overigens is Dreamhack winter ook bezig: http://www.twitch.tv/dreamhacklol#/w/7660777152 (Maar dat is de oude patch, dus niet echt boeiend.)

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 28-11-2013 14:53 ]

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 11:15
Hangt inderdaad af van een aantal factoren. flat Ad vs penetration is niet eenvoudig. Flat ad geeft je early game een kleine boost en vooral het lasthitten wordt wat eenvoudiger. Met penetration ben je wel op de lange duur iets meer, maar ook hier moet je uiteraard geen wonderen verwachten.
Ik vind de suggestie van hierboven ook niet slecht, voor iemand die net 30 is en wat algemene runes wil zonder al zijn IP er al door te jagen. Ik ben heel gelijkaardig te werk gegaan met mijn eerste runes. Zelfs nu speel ik nog op een aantal classes met mijn standaard build.
Eens je het allemaal wat beter onder de knie hebt (of riot verandert dingen) kan je opnieuw kijken en hier en daar beginnen tweaken.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:19:
[...]

Volg de route maar van Xzite, als een Diamond II speler dit adviseert zal er wel een kern van waarheid achter zitten. Ik snap de logica iig niet, maar dat verklaard waarschijnlijk ook waarom ik in silver zit.
De runes die hij aanraadt zijn voor beginners prima. Als je nog maar 1 of 2 pages kan betalen/vullen zijn flat health quints eigenlijk universeel goed. Ik heb op mijn NA account maar 2 runepages (geen zin om daar RP in te investeren, maar ik heb daar nou eenmaal ook een lvl 30 account vanwege de EU problemen voor de split):

1:
Armor pen red (flat ad is beter, maar toen ik ze kocht was ik nog onervaren :P)
Armor yellow
MR/lvl blue
Health quint

2:
Magic pen red
Armor yellow
AP/lvl blue
Flat AP quint

En op zich kan ik zo redelijk uit de voeten in alle rollen behalve AD carry, maar dat speel ik toch (bijna) nooit.

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 28-11-2013 15:00 ]

• isimba
Bedankt voor de reacties. Het begint al iets duidelijker te worden ;). Is het met alle scaling runes zo dat ze vanaf lvl. X beter worden dan flat? M.a.w. is het handiger om alleen scaling te halen? Of zijn er niet van alle soorten scaling runes? Er zal een goede reden zijn waarom flat runes worden aangeraden en daar ben ik erg benieuwd naar.

Verwijderd

Met flat AD kom je inderdaad een stuk verder, vooral als beginner. Zo zijn er champs die bijzonder goed scalen met AD en dit soms zelfs als utility stat of als stat voor magic skills gebruiken. (Riven, Shyvana, Warwick om er een paar te noemen)

Voor een ADC zal dit vooral betekenen dat je sustain, pushing en last-hits early-game vooral omhoog gaan. ArPen zal niet helpen tegen creeps en towers en AD werkt goed met Lifesteal op monsters die toch geen defense hebben. Als de lijst runes moet voldoen aan "voor beginners" valt er dus weinig over te discussieren. ArPen zal vaak tegen champions een beetje meer damage doen.

Vooral voor beginners zou ik Health Quints niet aanraden voor de meeste champs. Tenzij je een goede regen hebt of meer baat hebt bij tanky worden i.p.v. een damage dealer (Garen, Akali, Morgana), betekent extra health vrij weinig. Het is het equivalent van Ruby Crystal beginnen :') je hebt veel health, maar zodra je damage pakt geen goede methode om het weer terug te krijgen.

Persoonlijk raad ik het volgende aan voor een beginners setje:

Marks
9x Flat AD (+0.95) - 1845 IP
9x Magic Penetratrion (+0.87) - 3690 IP

Seals
9x Flat Armor (+1.41) - 1845 IP

Glyphs
9x Flat Mres (+ 1.34) - 1845 IP

Quintessences
3x Flat AP (+ 4.95) - 3075 IP
3x Flat AD (+ 2.25) - 3075 IP

Totaal: 15375 IP

Dit is de goedkoopste universele set.
Flat Mres heb in dit lijstje gestopt vanwege de verhoging in early game magic damage sinds de nieuwe patch. Supports kunnen sneller damage kopen en met de nieuwe income ook vaker skills spammen. Flat AP Quints zijn zeer efficient op de vroege levels en scalen mooi door met Deathcap. Magic Pen enkel op Marks, want low level Mres op mid/top zal over het algemeen tussen de 30-40 liggen, betekenend dat je met enkel Marks en Masteries al een groot deel daarvan wegvaagt en AP des te wenselijker wordt.

Scaling runes zijn inderdaad na een bepaald level pas gelijk aan Flat runes, en vaak komt dat moment pas op lv8-9. Dit zijn vaak best lastige levels tegen bepaalde champs en als zij wel Flat runes hebben, heb jij dus niets. Stel zij beginnen met 15 Flat AP, en jij hebt op lv1 van je Scaling AP nog maar 3-4 AP, dan kun je wel raden wie er wint vroeg in het spel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 15:01 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

isimba schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:55:
Bedankt voor de reacties. Het begint al iets duidelijker te worden ;). Is het met alle scaling runes zo dat ze vanaf lvl. X beter worden dan flat? M.a.w. is het handiger om alleen scaling te halen? Of zijn er niet van alle soorten scaling runes? Er zal een goede reden zijn waarom flat runes worden aangeraden en daar ben ik erg benieuwd naar.
Er is een breekpunt en voor de ene rune ligt dat vroeger (bijv. lvl 8 ) dan de ander (bijv. lvl 12). Het hangt vooral van de champion en de lane af. In de jungle heb je early game bijv. geen Magic Resist nodig dus wordt daar vaak scaling MR op genomen, maar in de bot lane is die early extra MR wel handig, vooral tegen mage supports die tegenwoordig populair zijn. Zo moet je in elke situatie bepalen wat het beste is.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Overigens zie ik net dat flat health quints 2k per stuk kosten, terwijl flat ap/ad 'maar' 1k per stuk kosten. Dus dan zou ik inderdaad sowieso voor de tweede optie gaan (wat Rudy al aangaf).

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:00:
Overigens zie ik net dat flat health quints 2k per stuk kosten,
Da's waar ook... toen ik ze kocht was er een actie waardoor ze maar 1k waren (een of andere halloween of winter actie ofzo)

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 11:15
Omdat de relatief kleine hoeveelheden die flat geven meer impact hebben op early game dan de scaling hebben in late game. Ik ken de nummers niet vanbuiten maar als je in het begin volledig flat AD gaat, doe je enorm veel damage op enemy champion (nog amper armor) en is lasthitten veel gemakkelijker.
Als je AD/lvl zou pakken, is de impact kleiner. Uiteindelijk zal je op lvl 18 wel meer AD hebben dan met flat AD, maar ondertussen heeft iedereen van enemy team al extra armour, en is je rune-ad minder belangrijk omdat je via items al veel meer AD krijgt.
AD penetration is dan weer anders omdat dit net baat heeft als de vijand wat armor heeft. Early game zal je zo goed als geen verschil doen in damage, maar late game percentueel gezien meer.

MR wordt over het algemeen wel als MR/lvl genomen omdat in het begin iedereen vrij weinig AP heeft en dus vrij weinig magic damage doet. (hoewel tegenwoordig met de nieuwe supports dit ook minder is). Dan ben je beter van ervoor te zorgen dat je mid to late game wat meer magic resist hebt.

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:57:
Met flat AD kom je inderdaad een stuk verder, vooral als beginner. Zo zijn er champs die bijzonder goed scalen met AD en dit soms zelfs als utility stat of als stat voor magic skills gebruiken. (Riven, Shyvana, Warwick om er een paar te noemen)

Voor een ADC zal dit vooral betekenen dat je sustain, pushing en last-hits early-game vooral omhoog gaan. ArPen zal niet helpen tegen creeps en towers en AD werkt goed met Lifesteal op monsters die toch geen defense hebben. Als de lijst runes moet voldoen aan "voor beginners" valt er dus weinig over te discussieren. ArPen zal vaak tegen champions een beetje meer damage doen.

Vooral voor beginners zou ik Health Quints niet aanraden voor de meeste champs. Tenzij je een goede regen hebt of meer baat hebt bij tanky worden i.p.v. een damage dealer (Garen, Akali, Morgana), betekent extra health vrij weinig. Het is het equivalent van Ruby Crystal beginnen :') je hebt veel health, maar zodra je damage pakt geen goede methode om het weer terug te krijgen.

Persoonlijk raad ik het volgende aan voor een beginners setje:

Marks
9x Flat AD (+0.95) - 1845 IP
9x Magic Penetratrion (+0.87) - 3690 IP

Seals
9x Flat Armor (+1.41) - 1845 IP

Glyphs
9x Flat Mres (+ 1.34) - 1845 IP

Quintessences
3x Flat AP (+ 4.95) - 3075 IP
3x Flat AD (+ 2.25) - 3075 IP

Totaal: 15375 IP

Dit is de goedkoopste universele set.
Flat Mres heb in dit lijstje gestopt vanwege de verhoging in early game magic damage sinds de nieuwe patch. Supports kunnen sneller damage kopen en met de nieuwe income ook vaker skills spammen. Flat AP Quints zijn zeer efficient op de vroege levels en scalen mooi door met Deathcap. Magic Pen enkel op Marks, want low level Mres op mid/top zal over het algemeen tussen de 30-40 liggen, betekenend dat je met enkel Marks en Masteries al een groot deel daarvan wegvaagt en AP des te wenselijker wordt.

Scaling runes zijn inderdaad na een bepaald level pas gelijk aan Flat runes, en vaak komt dat moment pas op lv8-9. Dit zijn vaak best lastige levels tegen bepaalde champs en als zij wel Flat runes hebben, heb jij dus niets. Stel zij beginnen met 15 Flat AP, en jij hebt op lv1 van je Scaling AP nog maar 3-4 AP, dan kun je wel raden wie er wint vroeg in het spel.
Toch blij om te zien dat ik niet de enige ben met dezelfde gedachte qua runes. Wanneer men vraagt om globale runes en als eerste komt er een Health quint voorbij, dan speel ik blijkbaar sommige roles totaal verkeerd qua runesetups.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:10

Thompson

Beeromaniac

Dit is ongeveer wat ik ook heb. Ik heb echter Flat AP marks i.p.v. Mpen genomen. Werkt Mpen over het algemeen beter? Bij Glyps heb ik volgens mij ook Flat AP gepakt. Dit geeft alles bij elkaar een hele dikke boost in AP (geloof +29)

Beeromaniac

• isimba
Thanks voor de antwoorden allen. Het wordt mij nu een stuk duidelijker. Merk dat runes wel nodig zijn zodra je lvl 30 bent. Bij een mirror lane doet de tegenstander vaak meer damage dan ik terwijl we dezelfde items hebben (waarbij ik er vanuit ga dat masteries hetzelfde zijn).

Verwijderd

Thompson schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:13:
[...]

Dit is ongeveer wat ik ook heb. Ik heb echter Flat AP marks i.p.v. Mpen genomen. Werkt Mpen over het algemeen beter? Bij Glyps heb ik volgens mij ook Flat AP gepakt. Dit geeft alles bij elkaar een hele dikke boost in AP (geloof +29)
9 Marks geven iets van 5ish AP. Ik heb liever 8 Mpen. Samen met % Masteries kun je zo ongeveer 10 Mres omzeilen. 30 Mres is 23% Mdmg reduction, 20% is 16% Mdmg reduction.

Op een skill die 150 damage doet en bijvoorbeeld een .7 AP scaling heeft, doe je dus:

Enemy met 28 Mres (Mpen Mastery) neemt van jou 150+14 Mdmg (flat AP Marks en Quints)
Actual Damage: 164 - ((164 / 100) * 23) = 126 Damage

Enemy met 20 Mres (Flat Mpen Marks, Mpen Mastery) neemt van jou 150+10 Mdmg (flat AP Quints)
Actual Damage: 160 - ((160 / 100) * 16) = 134 Damage

Op het moment dat je hier early game dus een Blasting Wand, 2x Dorans, Revolver o.i.d. bij koopt en wat AP% van je Masteries gaat voelen zal het verschil verder uitlopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 15:39 ]

• iThunda
Ik heb nu niet een full rune page maar op lvl 30 zou ik
Marks -
9x flat armor
Seals
4x Gold per 10s
5x flat armor
Glyphs
9x CDR
Quins
3x Gold per sec

Dit zijn de runes die ik gebruik als ik Soraka speel en die speel ik ook graag het meest als er geen support is gekozen :P

Edit: Dit is voordat ze de MR (Passive) van soraka hadden weggehaald

[ Voor 11% gewijzigd door iThunda op 28-11-2013 15:35 ]

LoL - Golden Fail (Lv29)

Verwijderd

iThunda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:31:
Ik heb nu niet een full rune page maar op lvl 30 zou ik
Marks -
9x flat armor
Seals
4x Gold per 10s
5x flat armor
Glyphs
9x CDR
Quins
3x Gold per sec

Dit zijn de runes die ik gebruik als ik Soraka speel en die speel ik ook graag het meest als er geen support is gekozen :P
Niet echt relevant tot zijn vraag. Overigens is CDR vrij overbodig in Runes tegenwoordig. Was meer een S01/S02 ding. Jouw pagina is niet echt algemeen of bruikbaar op iets anders dan een support. Armor Marks zijn een niche-pick. Ook snap ik niet waarom je Gold/10 maar een aantal keer stacked ipv 9x. Des te meer je daarvan hebt op een support, des te sneller kun je de missende armor zelf kopen ingame.

• iThunda
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:37:
[...]

Niet echt relevant tot zijn vraag. Overigens is CDR vrij overbodig in Runes tegenwoordig. Was meer een S01/S02 ding. Jouw pagina is niet echt algemeen of bruikbaar op iets anders dan een support. Armor Marks zijn een niche-pick. Ook snap ik niet waarom je Gold/10 maar een aantal keer stacked ipv 9x. Des te meer je daarvan hebt op een support, des te sneller kun je de missende armor zelf kopen ingame.
Naja ik lees nu ook dat ze lvl 1 armor van soraka omhoog hadden gehaald.
Maar dit was toen gedaan met Philo stone en Kage lucky pick omdat ik toen ongv 2,5 gold per sec kreeg.
Sorry ik heb mijn comment niet goed geformuleerd ik wou juist wat tips krijgen om mijn rune build aan te passen en verbeteren :P mijn fout.

LoL - Golden Fail (Lv29)

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:41
Ik speel vooral op de midlane en ik denk er over om een Full AP page te gaan maken want heb nog 1 over.
Is dat handig?

• iThunda
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:37:
[...]

Is het dan slim om mijn Marks gwn flat armor te houden en mijn Seals allemaal gold per 10s te doen?
Edit: Wat kan ik dan doen voor mijn CDR? Weg laten en iets anders halen? suggesties?

[ Voor 6% gewijzigd door iThunda op 28-11-2013 15:49 ]

LoL - Golden Fail (Lv29)

Pagina: 1 ... 107 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.