Zijn er hier ook mensen die support echt mainen? En wat vinden julie van de huidige changes?
Voor mij zelf is het nog wel wennen, veel meer gold om te besteden en Oracles is er niet meer
. Het enige nadeel wat ik vind is doordat je sneller gold krijgt andere champions opeens ook aan de orde komen voor support, niet omdat ze een adc goed kunnen beschermen/helpen, maar meer omdat ze toch wel hun items kunnen krijgen door de extra gold.
Ben zelf meer fan van de standaard supports als Sona/Leona/Thresh/Janna etc.
Daarnaast vond ik het juist leuker/uitdagender om met weinig gold een nuttige bijdrage te leveren als support. Nu krijg je toch al snel dat als er iets verkeerd gaat dat de impact lager is, je gold krijg je er toch wel bij door de changes.
Voor mij zelf is het nog wel wennen, veel meer gold om te besteden en Oracles is er niet meer
Ben zelf meer fan van de standaard supports als Sona/Leona/Thresh/Janna etc.
Daarnaast vond ik het juist leuker/uitdagender om met weinig gold een nuttige bijdrage te leveren als support. Nu krijg je toch al snel dat als er iets verkeerd gaat dat de impact lager is, je gold krijg je er toch wel bij door de changes.