[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.701 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-04 10:58
Zijn er hier ook mensen die support echt mainen? En wat vinden julie van de huidige changes?

Voor mij zelf is het nog wel wennen, veel meer gold om te besteden en Oracles is er niet meer :(. Het enige nadeel wat ik vind is doordat je sneller gold krijgt andere champions opeens ook aan de orde komen voor support, niet omdat ze een adc goed kunnen beschermen/helpen, maar meer omdat ze toch wel hun items kunnen krijgen door de extra gold.

Ben zelf meer fan van de standaard supports als Sona/Leona/Thresh/Janna etc.

Daarnaast vond ik het juist leuker/uitdagender om met weinig gold een nuttige bijdrage te leveren als support. Nu krijg je toch al snel dat als er iets verkeerd gaat dat de impact lager is, je gold krijg je er toch wel bij door de changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:49
Brain3 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:19:
..hey, gisteren 2 games gespeeld met men nieuwe jungler Shyvana.

Ook even een paar customs gedaan om te testen welke setup eigenlijk het beste zou moeten zijn en voor mij lijkt AS+MS runes met daarbij 9/21/0 masteries het beste. Ik hit lvl 3 in jungle op 3:00 met redelijk wat HP over.

...maar toen ik Shyvana effectief probeerde in een normal game ging het junglen goed..had mooie farm, of toch in ieder geval meer dan met mijn andere junglers, maar de kills komen niet en in teamfights ben ik redelijk squishy.

Build: machete +5pots>spirit stone + mobi boots>ancient golem + sunfire of randuins....ontbreek ik iets?

Misschien is mijn manier van spelen met Shyvana nog niet correct, maar vind er weinig van op youtube...
je mist de hydra en frozen mallet imo, dat zorgt ervoor dat je makkelijker kan chasen en dat je wat meer damage doet / tankier bent.

ik begin bij shyvana altijd hetzelfde maar situational na de ancient golem, of ik ga eerst voor de hydra of ik ga sunfire/randuins

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hoe maakt Hydra hem tankier of een betere chaser? Hydra is nou juist een item dat Shyvana volgens mij NIET nodig heeft. Ze heeft al AoE damage om camps snel te clearen en lifesteal kan Shyvana op zich wel gebruiken maar is op zich niet nodig. Ik kan me wel betere items indenken.

Zelf bouw ik Shyvana meestal full tank eigenlijk. Je doet dan toch wel genoeg damage op de squishies en je moet gewoon zo lang mogelijk zien te overleven in teamfights terwijl je zoveel mogelijk damage soakt voor je team. In die situatie heb je volgens mij ook weinig aan items als een Hydra.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Als ik shyvana jungle speel ga ik ook meestal full tank. Shyvana op zich zelf doet inderdaad best veel damage.

Als ik haar top speel dan durf ik wel eens een Botrk te bouwen, dit vind ik ook wel goed werken op haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brain3 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:19:
..hey, gisteren 2 games gespeeld met men nieuwe jungler Shyvana.

Ook even een paar customs gedaan om te testen welke setup eigenlijk het beste zou moeten zijn en voor mij lijkt AS+MS runes met daarbij 9/21/0 masteries het beste. Ik hit lvl 3 in jungle op 3:00 met redelijk wat HP over.

...maar toen ik Shyvana effectief probeerde in een normal game ging het junglen goed..had mooie farm, of toch in ieder geval meer dan met mijn andere junglers, maar de kills komen niet en in teamfights ben ik redelijk squishy.

Build: machete +5pots>spirit stone + mobi boots>ancient golem + sunfire of randuins....ontbreek ik iets?

Misschien is mijn manier van spelen met Shyvana nog niet correct, maar vind er weinig van op youtube...
Toevallig dacht ik gisteren ook laat ik Shyvana nog eens oppakken en heb 2 lekkere spelletjes gehad.
Ancient golem vond ik wat waste net zoals spirit stone want je hebt toch geen mana.
Ik gebruik ook AS red Armor yellow MR/lvl blue MS quints en 9/21/0.

Build:
machete 5 pots (machete grade ik niet up en verkoop ik op het moment dat ik het slot nodig heb)
vamp scepter
boots
vamp scepter => BotRK
Merc Threads (Homeguard zoals ik bijna altijd op junglers neem)

en dan hangt het een beetje af van hoe hun team het doet maar heel leuke items zijn:
Randuin's Omen , Spirit Visage
en dit is het lijstje met situational:
Frozen Mallet , Guardian Angel , Venomous Hydra , Zephyr , Sunfire Cape , Banshee's Veil

BotRK geeft je een slow en aangename clear en vind ik persoonlijk iets sterker dan de huidige jungle items op shyvana.
Randuins zal je al vrij tanky maken + nog een slow.
Frozen mallet nog een AA slow. Gemeen samen met Botrk en Zephyr als je iemand alleen tegenkomt dan kan die moeilijk weg geraken.
De reden dat deze items belangrijk zijn is omdat Shyvana zo goed als geen CC in haar kit heeft zitten enkel als ze ult een beetje. Dus die slows zijn super om te ganken.

Spirit visage + randuins is al vet tanky. Spirit visage + lifesteal van BotRK (evt Hydra) is nice.
Als je al Randuins + Visage + Mallet hebt dan ben je al heel tanky als ze geen deuk in je krijgen kan je overwegen om Hydra of Zephyr te bouwen. Als ze vrij fed zijn en je toch opgeblazen word als je initiate neem dan GA.

Ik heb wel gemerkt dat voor de meer tanky champs nu in preseason 4 je zowel armor als MR moet halen in de meeste spellen omdat ze langer duren en zowiezo elke lane wel iets van items heeft voor het spel gedaan is. Daarom zou ik toch in de meeste spellen dit als mijn core beschouwen op Shyvana :
Merc Threads , BotRK , Randuins , Spirit Visage
de rest is situational

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:04:
Hoe maakt Hydra hem tankier of een betere chaser? Hydra is nou juist een item dat Shyvana volgens mij NIET nodig heeft. Ze heeft al AoE damage om camps snel te clearen en lifesteal kan Shyvana op zich wel gebruiken maar is op zich niet nodig. Ik kan me wel betere items indenken.

Zelf bouw ik Shyvana meestal full tank eigenlijk. Je doet dan toch wel genoeg damage op de squishies en je moet gewoon zo lang mogelijk zien te overleven in teamfights terwijl je zoveel mogelijk damage soakt voor je team. In die situatie heb je volgens mij ook weinig aan items als een Hydra.
de hydra zorgt voor iets meer damage :) maakt haar niet tankier of een betere chaser, daarnaast versnel je de jungle clear en heb je iets meer lifesteal

mijn excuses ik lees net dat ik het heel krom gepost heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Martin0 op 27-11-2013 10:11 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:48:
[...]

je mist de hydra en frozen mallet imo, dat zorgt ervoor dat je makkelijker kan chasen en dat je wat meer damage doet / tankier bent.

ik begin bij shyvana altijd hetzelfde maar situational na de ancient golem, of ik ga eerst voor de hydra of ik ga sunfire/randuins
Frozen Mallet is pretty bad. Mijn Shyvana build is meestal:

Offense
Trinity Force
Wit's End
Ravenous Hydra*
Maw of Malmortius*

Defense
Spirit of the Ancient Golem
Randuin's Omen
Sunfire Cape
Locket of the Iron Solari*

Utility
Ninja Tabi (Furor)
Sweeping Lens
Ninja Tabi (Homeguard)*

*situational

Pak altijd eerst Machete+Pots, doorbouwen naar lv1 Boots en Ancient Golem, daarna full boots en Randuins of Sunfire. Daarna situational de rest. Werkt zeer prima. Triforce en Randuins geeft genoeg sticking power. Hydra, Botrk e.d. zijn luxe items als je als jungler niet de enige tank bent of als individueel al hard voorloopt op het enemy team. Anders eigenlijk niet pakken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:11:
[...]

hmmm 700 hp + 30 ad en icy vind ik opzich niet zo slecht aangezien shyvana sowieso haar twinbite heeft die dan 40% slowt plus dat het stackt met randuins.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:15:
[...]

hmmm 700 hp + 30 ad en icy vind ik opzich niet zo slecht aangezien shyvana sowieso haar twinbite heeft die dan 40% slowt plus dat het stackt met randuins.
Slows stacken enkel met diminishing returns (FrMallet+Randuins is dus niet 50% slow) en Frozen Mallet is op het moment niet cost-effective. (je betaald meer dan de stats waard zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:23:
[...]

Slows stacken enkel met diminishing returns (FrMallet+Randuins is dus niet 50% slow) en Frozen Mallet is op het moment niet cost-effective. (je betaald meer dan de stats waard zijn)
daar zou je gelijk in kunnen hebben, maar de slow van de randuins is toch een active?

dan is het voor mij sowieso niet effecient aangezien ik actives gewoon te vaak vergeet

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Hydra op Shyvana is voornamelijk van toepassing als je haar toplane speelt en voornamelijk bezig bent met splitpushen, in de jungle is het vrijwel niet nodig. Tenzij je een tanky top hebt en zelf damageoutput moet leveren (zelfde verhaal met Lee Sin). Voor clearspeeds is het simpelweg op Shyvana niet nodig want haar W is daar al voldoende voor.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ik zie trouwens tegenwoordig ook dat veel mensen een hydra bouwen op talon, dit is toch ook vrij onefficient? bedoel met talon doe je over het algemeen weinig tot geen AA.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:31:
ik zie trouwens tegenwoordig ook dat veel mensen een hydra bouwen op talon, dit is toch ook vrij onefficient? bedoel met talon doe je over het algemeen weinig tot geen AA.
Weinig tot geen AA? Dan moet je toch zijn combo nog eens doornemen, want dat verplicht je zelfs om een AA tussendoor te gooien om MAX dmg te leveren. Daarbij heb je de active op Hydra die ideaal is voor champions die AD stacken. Er zit soms meer achter een item dan een waveclear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:11:
[...]

Offense
Trinity Force
Wit's End
Ravenous Hydra*
Maw of Malmortius*

Pak altijd eerst Machete+Pots, doorbouwen naar lv1 Boots en Ancient Golem, daarna full boots en Randuins of Sunfire. Daarna situational de rest. Werkt zeer prima. Triforce en Randuins geeft genoeg sticking power. Hydra, Botrk e.d. zijn luxe items als je als jungler niet de enige tank bent of als individueel al hard voorloopt op het enemy team. Anders eigenlijk niet pakken.
hmmm misschien toch Mallet uit mijn lijstje halen
Maw of Malmortius en Wit's end en Trinity Force zijn inderdaad ook wel leuk
Nooit een fervente shyvana speler geweest maar na gisteren zal ik haar zeker wat vaker bovenhalen want het liep wel lekker. Mijn eerste spel ging ik 11/3/22, mijn tweede een mindere start met hard to gank lanes 4/5/20ish maar endgame begon ik wel terug goed terug te komen. In beide games het meeste gold.

Botrk een luxe item, i dunno ik vond die early bilgewater cutlass toch wel fijn werken bij mijn ganks, die slow doet zijn werk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:33:
[...]

Weinig tot geen AA? Dan moet je toch zijn combo nog eens doornemen, want dat verplicht je zelfs om een AA tussendoor te gooien om MAX dmg te leveren. Daarbij heb je de active op Hydra die ideaal is voor champions die AD stacken. Er zit soms meer achter een item dan een waveclear.
ik weet dat zijn combo met 1 AA werkt, zijn q proct namelijk de hydra maar aangezien talon een AD caster is een meer afhankelijk is van zijn skills dan AA. daarnaast ik probeerde ook verder te kijken dan waveclear.

ik probeer gewoon een goede reden te vinden om de hydra op hem te bouwen aangezien je weinig met autoattacks te maken hebt, op die Q autoattack na.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:45:
[...]

ik weet dat zijn combo met 1 AA werkt, zijn q proct namelijk de hydra maar aangezien talon een AD caster is een meer afhankelijk is van zijn skills dan AA. daarnaast ik probeerde ook verder te kijken dan waveclear.

ik probeer gewoon een goede reden te vinden om de hydra op hem te bouwen aangezien je weinig met autoattacks te maken hebt, op die Q autoattack na.
Hydra active reset ook je auto-attack. Dus als je goed timed (ongeveer het moment dat je auto-attack damage doet, kun je 2 auto-attacks in 1 keer doen. Ditzelfde werkt met Jax W, Irelia W, Shyvana Q om er maar een paar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:45:
[...]

Teamfight, Talon duikt op de squishy AP of AD carry. Activeert zijn Hydra -> Deals up to 100% of your Attack Damage to units around you as physical damage, decaying down to 60% near the edge. - 10 second cooldown (400 range). En voor de rest splitpushen waar nodig. Het is dus simpelweg je damage-output en survivability (lifesteal) verhogen. En wat Rudy zegt. Vandaar ook erg goed op Riven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:57:
[...]

Teamfight, Talon duikt op de squishy AP of AD carry. Activeert zijn Hydra -> Deals up to 100% of your Attack Damage to units around you as physical damage, decaying down to 60% near the edge. - 10 second cooldown (400 range). En voor de rest splitpushen waar nodig. Het is dus simpelweg je damage-output en survivability (lifesteal) verhogen. En wat Rudy zegt. Vandaar ook erg goed op Riven.
En in feite dus een triple-attack als je op iemand blinked met Talon. Melee > [Reset Hydra] Melee > Hydra AoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

ok thx all, kan opnieuw wat gaan uitproberen

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Ik wil eigenlijk een ARAM smurf account aanmaken. En daar alleen maar champions op kopen die ook goed zijn in ARAM. Hebben jullie nog advies welke champions echt goed zijn?
Ik zat zelf te denken aan:

Nidalee, Master Yi, Soraka, Alistar, Singed, Lux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:24
Maakt ARAM er nou niet echt leuker, smurf accounts die er puur op uit zijn om met OP champs te spelen, vraag mij af wat hier nou leuk aan is.

Ieder zijn ding natuurlijk.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
http://imgur.com/a/RE5rz

Legacy skins, met normale prijzen en de datum waarop ze 50% off zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag ook dat als ze de skins releasen dat je dan ook al als een soort van voor proefje 1v1 en 2v2 noramls op howling abbys kan doen, weet iemand hoe dat weerkt , want toen bij all stars was het zo dat je als eerst een kill turret of 100 cs moest hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xanthian schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:35:
Ik wil eigenlijk een ARAM smurf account aanmaken. En daar alleen maar champions op kopen die ook goed zijn in ARAM. Hebben jullie nog advies welke champions echt goed zijn?
Ik zat zelf te denken aan:

Nidalee, Master Yi, Soraka, Alistar, Singed, Lux?
Laat me raden Bronze V, en af en toe smurfen in LoL om nieuwe spelers te stompen was niet voldoende, maar nu ook maar in ARAM lopen lamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Ofnie... een smurf aanmaken voor ARAM haalt alle fun uit ARAM. Hoezo ARAM spelen als je maar zo een kleine pool hebt dat je altijd je champions krijgt.

Dan maak je het minder fun voor 4 anderen in je team. Goed bezig jij bent dan dus wat ze noemen de toxic player.

Als je dat gaat doen garandeer ik je dat je smurf zo gepermabanned is kerel.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:59:
Ofnie... een smurf aanmaken voor ARAM haalt alle fun uit ARAM. Hoezo ARAM spelen als je maar zo een kleine pool hebt dat je altijd je champions krijgt.

Dan maak je het minder fun voor 4 anderen in je team. Goed bezig jij bent dan dus wat ze noemen de toxic player.

Ik zie de fun er ook niet van in maar , waarom zouden ze dat account prema bannen , dat is bs je mag dat best doen als je wilt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 11:15
Vergeet niet dat je ook nog de gratis rotation hebt in aram. En omdat je amper champs bezit zal het toch redelijk wat spellen duren voor je opnieuw een reroll krijgt. Of je moet natuurlijk constant zitten dodgen tot je je OP champ hebt maar dat maakt het ook voor niemand leuk.

Persoonlijk ben ik geen fan van aram-only accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:00:
[...]

Ik zie de fun er ook niet van in maar , waarom zouden ze dat account prema bannen , dat is bs je mag dat best doen als je wilt ?
Omdat als je ARAM een ''serieuze gamemode'' gaat maken forceer je at least 4 man in je team een antifun game te spelen. dus reken op 4 reports als je verliest.

Het is gewoon niet leuk om altijd tegen nidalee en rengar etc te spelen. En je team gaat dat echt niet tof vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door blamauci op 27-11-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik snap het al, het wordt niet gewaardeerd. Het was ook maar een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou het persoonlijk ook niet doen en mocht ik het toch doen zou ik zeker varus erbij smijten
en sona en cassiopeia en gragas en anivia en fiddle en ...
dus duidelijk dat ik het gewoon niet zou doen

maar Varus is zwaar op op aram
runes en masteries full ad + 21/9/0
start items long sword + pick axe + pots
om zo snel mogelijk sanguine blade te hebben
en je start met 2xQ en 1xE te levelen

Die fully charged Q met zoveel ad is zoals een Nid spear die verschillende enemies kan raken

GG of je moet met teveel debielen op je team zitten

gisteren ook wat all for ones gedaan en een ervan was kassadin (wij-random pick omdat we het niet eens waren) vs brand
een kerel zegt let me mid i main kass
k lol nexus bronze 4 en we zitten met een gold kass in ons team dus ik zeg wanneer de game begonnen is laat hem mid maar nee hoor
eenmaal 0/4/0 gaat ie dc en zien we hem niet meer terug
en eigenlijk is het nog best een leuk spel en gaat het hard tegen hard, hadden we een vijfde man gehad dan hadden we zeker gewonnen, we hebben ze verschillende keren hard uitgeroeid in teamfights maar ja helaas

het ziet ernaar uit dat riot de junglers gaat buffen, PBE changes, is natuurlijk nog niet zeker
maar minder damage pakken en iets meer gold is wel nice, dit samen met een change van de jungle items
doet me een beetje denken aan junglen in preseason 3 daar was dat ook wel even lastig omdat ze teveel veranderd hadden en wat hebben moeten terugschroeven

Other
Ancient Golem
•Base damage lowered to 60 from 65

Giant Wolf
•Base gold value increased to 48 from 40

Golem
•Base damage lowered to 55 from 60

Lizard Elder
•Base damage lowered to 60 from 65

Wight
•Base damage lowered to 70 from 75
•Base Gold value increased to 65 from 60

Wolf
•Base Gold value decreased to 5 from 8

Young Lizard
•Base Gold value increased to 10 from 7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
speel iemand hier op NA server, wou een smurf beginnen op na maar vraag me af wat de ping/ms gemiddelde is. laatste keer dat ik het probeerde had i constant 190 ms en enorme lag op NA.

iemand wat betere ervaring?.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xzito schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:54:
speel iemand hier op NA server, wou een smurf begignnen op na maar vraag me af wat de ping/ms gemidelde is. laaste keer dat ik het probeerde had i constant 190 ms en enorme lag op NA.

ik heb heel lang op NA gespeeld met mn account maar een tijd geleden getransferd naar EU
Ping 150-250
lag viel heel goed mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xzito schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:54:
speel iemand hier op NA server, wou een smurf beginnen op na maar vraag me af wat de ping/ms gemiddelde is. laatste keer dat ik het probeerde had i constant 190 ms en enorme lag op NA.

De PBE server zit ook in NA, en als je het reactievermogen van een schildpad hebt, zul je geen hinder ondervinden van delays op je skills, ligt het daarentegen hoger, dan kun je nog betere een account maken op EUNE (als je niet op EUW wilt spelen) dan een NA account gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Speel met plezier op euw nog steeds hoor echter ben ik benieuwd van het niv SoloQ verschil tussen euw en NA. lees vaak van post dat die van euw hoger is echter ben ik zelf gewoon benieuwd.

All for one zijn erg leuk vooral de zed vind ik geweldig om te spellen.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:58:
[...]

De PBE server zit ook in NA, en als je het reactievermogen van een schildpad hebt, zul je geen hinder ondervinden van delays op je skills, ligt het daarentegen hoger, dan kun je nog betere een account maken op EUNE (als je niet op EUW wilt spelen) dan een NA account gebruiken.
Verschil tussen eune en euw is misschien 1 ms ping, scheelt echt haast niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xzito schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:07:
Speel met plezier op euw nog steeds hoor echter ben ik benieuwd van het niv SoloQ verschil tussen euw en NA. lees vaak van post dat die van euw hoger is echter ben ik zelf gewoon benieuwd.

All for one zijn erg leuk vooral de zed vind ik geweldig om te spellen.
Beide gespeeld (NA 1 jaartje oid), is totale onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

jespertje schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:46:
Zijn er hier ook mensen die support echt mainen? En wat vinden julie van de huidige changes?

Voor mij zelf is het nog wel wennen, veel meer gold om te besteden en Oracles is er niet meer :(. Het enige nadeel wat ik vind is doordat je sneller gold krijgt andere champions opeens ook aan de orde komen voor support, niet omdat ze een adc goed kunnen beschermen/helpen, maar meer omdat ze toch wel hun items kunnen krijgen door de extra gold.

Ben zelf meer fan van de standaard supports als Sona/Leona/Thresh/Janna etc.

Daarnaast vond ik het juist leuker/uitdagender om met weinig gold een nuttige bijdrage te leveren als support. Nu krijg je toch al snel dat als er iets verkeerd gaat dat de impact lager is, je gold krijg je er toch wel bij door de changes.
Op 1 of andere manier vind ik dat support role niet zo denderend is veranderd. Ja, je krijgt meer gold, maar daarmee heb je gewoon eerder je endgame items. Je wards worden wel sneller opgeruimd en dat kost natuurlijk wel weer geld.

Het enige wat mij opvalt (in Silver 4 dan) is dat je nu een stuk minder vision hebt omdat jij nog steeds de enige bent die ward.. En met die 3 stuks schiet het niet op :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Laatst online: 21-07 18:55
blamauci schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:02:
[...]

Omdat als je ARAM een ''serieuze gamemode'' gaat maken forceer je at least 4 man in je team een antifun game te spelen. dus reken op 4 reports als je verliest.

Het is gewoon niet leuk om altijd tegen nidalee en rengar etc te spelen. En je team gaat dat echt niet tof vinden.
Niemand gaat je daarvoor reporten. Sowieso wordt er al nauwelijks met reports gegooid op ARAM, gewoon omdat dit niet een serieuze gamemode is.
Als iemand dan deze gamemode serieus wilt spelen met 11 champions (10 free + main), tjsaah niks tegen te doen, maar dat is hun keuze.

Als Riot echt problemen had met smurfs die uit zo'n kleine pool een champion gekozen kregen, hadden ze er vast wel een oplossing hiervoor gemaakt. (Zoals bijv met ranked: 16 champions minimum owned nodig om te spelen. Of One for all, gewoon alle champions waaruit gekozen kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:12:
[...]

Beide gespeeld (NA 1 jaartje oid), is totale onzin.
Qua skillniveau verwacht ik ook geen enorme verschillen, tenzij je misschien Diamond/Challenger bent in EUW. Maar een Silver hier, zal volgens mij ook gewoon een Silver in NA zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 13:21

Qon

Volgens mij scheelt het op EUNE en EUW ook niet heel veel qua niveau in ranked. Heel misschien dat je EUW net wat meer skill vereist, maar meer dan 1-2 divisies gaat het niet worden. Misschien kan iemand dit verifiëren? Ik baseer het meer op gevoel dan ervaring, aangezien m'n EUW summoner nog geen level 30 is (25 volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Qon schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:49:
Volgens mij scheelt het op EUNE en EUW ook niet heel veel qua niveau in ranked. Heel misschien dat je EUW net wat meer skill vereist, maar meer dan 1-2 divisies gaat het niet worden. Misschien kan iemand dit verifiëren? Ik baseer het meer op gevoel dan ervaring, aangezien m'n EUW summoner nog geen level 30 is (25 volgens mij).
EUW vereist meer geduld, omdat je in 9 van de 10x kunt lezen wat ze lopen te flamen/ragen. En hoe graag je het ook wilt negeren, gaat het toch aan je vreten. Ik beschouw EUW als een huis wat je aan het bouwen bent en op het moment dat je de laatste hand eraan legt, komt er een enorme sloopkogel dwars door heen vliegen. En meer geluk de volgende keer bro! Heb je wel het geduld, bouw je zo nog 10 huizen en kom je vanzelf bij een fatsoenlijke rank terecht, heb je het geduld niet blijf je lekker wonen in een strohutje (moi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 13:21

Qon

Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:00:
[...]

EUW vereist meer geduld, omdat je in 9 van de 10x kunt lezen wat ze lopen te flamen/ragen. En hoe graag je het ook wilt negeren, gaat het toch aan je vreten. Ik beschouw EUW als een huis wat je aan het bouwen bent en op het moment dat je de laatste hand eraan legt, komt er een enorme sloopkogel dwars door heen vliegen. En meer geluk de volgende keer bro! Heb je wel het geduld, bouw je zo nog 10 huizen en kom je vanzelf bij een fatsoenlijke rank terecht, heb je het geduld niet blijf je lekker wonen in een strohutje (moi).
Voorafgaand aan level 30 valt het flamen/ragen echt reuze mee vind ik. Echter was dat bij EUNE ook een stuk minder voorafgaand aan level 30... Ik kan me dus alvast voorbereiden op een grote flame/rage bende als ik straks aan EUW ranked begin :P?

My my, wat heb ik daar een zin in! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik het helemaal mee eens. Zolang je zulke idioten die er zelf niks van snappen kunt negeren en door kunt gaan met je spel en vooral door kunt farmen, dan schiet je zo een paar divisies omhoog. En als je de ''talent'' nog hebt dan blijf je maar stijgen.

Maar dat flamen is niet alleen bij Lol, Dat is bij elke spel. Het heeft er misschien niet veel te maken maar zelf voetbal ik en als wij soms achter staan dan hoor je al iedereen zeiken.. Zo gaat dat met alles.
Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:00:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:19:
zelf voetbal ik en als wij soms achter staan dan hoor je al iedereen zeiken.. Zo gaat dat met alles.

[...]
Is geen goede vergelijking. Met voetbal ken je je teamgenoten en ken je hun beperkingen en sterke kanten. In zo'n omgeving zal echt het afzeiken van iemand minder snel voorkomen. Daarentegen is het natuurlijk wel lekker makkelijk om je 0/1/2 jungler af te zeiken als hun jungler net 5 kills op jouw toplaner heeft gehaald omdat hij constant overextend en geen wards koopt. Toch anoniem vanaf het internet etc. Als je met Tweakers onderling in een team zit is er ook al (bijna) geen geflame meer terwijl het in sommige gevallen best begrijpelijk zou zijn ivm iemands prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

blamauci schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:59:

:') x 100
Wat maakt het uit als iemand een smurf account heeft speciaal voor ARAMS ? als je een gewone naam hebt zal niemand het uberhaupt merken.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Wootlock schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:41:
[...]

Wat maakt het uit als iemand een smurf account heeft speciaal voor ARAMS ? als je een gewone naam hebt zal niemand het uberhaupt merken.
Wat het uitmaakt? Helemaal niets. Ik hoop alleen wel dat de persoon in kwestie niet loopt te mekkeren als hij een keer in een ranked game getroffen wordt door een drophack abuser. Of als hij een keer een FPS speelt dat hij het bezwaarlijk vindt als iemand een aimbot gebruikt. Nee de persoon die speciaal een account maakt voor ARAM met een beperkt aantal OP champs voor in ARAM gebruikt geen 3rd party software, maar hij doet wel zijn best om het spelplezier voor minimaal 5 anderen te verpesten. En als een win je zo nauw naar het hart staat in een fun-mode, ben je toch echt vrij dichtbij de grens van toxic.

Dus jij kunt :') x 100 hiervoor geven, ik vindt dat Blamauci een goed punt heeft wat betreft een voorbeeld van een toxic player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Wootlock schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:41:
[...]

Je kunt wel gewoon net doen alsof ik achterlijk ben maar Riot heeft toen ARAM uitkwam al gewaarschuwd smurfs die speciaal voor dit doeleinde gecreerd zijn aan te pakken. Aangezien dit gewoon een antifun situatie maakt voor de andere spelers.

Op het moment dat ARAM live ging werkte ik nog als support bij Riot en werden we platgegooid met zorgen over dit soort smurfs. Waarna er een memo naar Dublin is gegaan en als antwoord erop terug kwam dat zodra mensen via support voor dit soort geintjes gereport werden dit doorgestuurd moest worden naar het player behavior team in dublin voor verder onderzoek, bij voldoende grond zou die account eerst een waarschuwing en daarna een ban krijgen.

Dit is wat ons verteld is.

Dus doe maar net alsof ik een retard ben jongen kom je ver mee in het leven

Aram heeft verder gewoon een full fledged matchmaking en MMR systeem dus als je gaat smurfen kom je vanzelf bij de andere smurfs terecht.

Maar voor je daar komt heb je waarschijnlijk voor zo'n 100 man de game anti fun gemaakt. Riot neemt dit soort zaken zeker serieus als het om puur fun modes gaat.

SR en TT zijn ok om op te smurfen en tryharden. maar een specifieke aram smurf aanmaken word niet gewaardeerd.

Wil niet zeggen dat je op je smurf niet ook aram mag spelen maar gewoon niet een smurf puur voor aram aanmaken is gewoon niet tof jongen

[ Voor 20% gewijzigd door blamauci op 27-11-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:51:
[...]

Wat het uitmaakt? Helemaal niets. Ik hoop alleen wel dat de persoon in kwestie niet loopt te mekkeren als hij een keer in een ranked game getroffen wordt door een drophack abuser. Of als hij een keer een FPS speelt dat hij het bezwaarlijk vindt als iemand een aimbot gebruikt. Nee de persoon die speciaal een account maakt voor ARAM met een beperkt aantal OP champs voor in ARAM gebruikt geen 3rd party software, maar hij doet wel zijn best om het spelplezier voor minimaal 5 anderen te verpesten. En als een win je zo nauw naar het hart staat in een fun-mode, ben je toch echt vrij dichtbij de grens van toxic.

Dus jij kunt :') x 100 hiervoor geven, ik vindt dat Blamauci een goed punt heeft wat betreft een voorbeeld van een toxic player.
No offense maar je maakt wel een planeet van een mier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:04:
[...]

no offence maar wat je nu zegt slaat nog nergens op je gooit een menig het forum in en verwacht dat dat genoeg is.

Onderbouw waarom je dit vind het is een discussie, niet iedereen gooi je mening hier maar neer zonder onderbouwing thread xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:04:
[...]

Nee hoor, maar ik vindt dat er al genoeg lamers in deze game rondhangen zonder ook nog eens opzettelijk daar een account voor te gaan inrichten. Maar je mag vinden wat je wilt uiteraard, ik denk dat dit ook meer een leeftijdsgebonden opinie is. Zoals zoveel dingen binnen de lol-community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik wist niet mensen het zo'n probleem vinden om een ARAM-only account te hebben. Daarom heb ik al besloten om het niet doen.
Soms vergeet ik ook dat er wel spelers zijn die dit spel serieuzer nemen dan ik en dan begrijp ik het wel waarom andere dit soort zaken niet willen.

Soms, bouw ik ook wel eens 3 triforces op volibear, omdat het kan en leuk is. Dit moet je dan niet in ranked gaan doen natuurlijk, maar in normals moet dit kunnen.
Ook als ik 4x giant belt neem op volibear krijg ik soms wel wat commentaar. Je doent soms dingen omdat het kan, om het uit te proberen. Net zoals smurfs accounts om beginners te stompen gaat de lol er snel van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xanthian schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:16:
Ik wist niet mensen het zo'n probleem vinden om een ARAM-only account te hebben. Daarom heb ik al besloten om het niet doen.
Soms vergeet ik ook dat er wel spelers zijn die dit spel serieuzer nemen dan ik en dan begrijp ik het wel waarom andere dit soort zaken niet willen.

Soms, bouw ik ook wel eens 3 triforces op volibear, omdat het kan en leuk is. Dit moet je dan niet in ranked gaan doen natuurlijk, maar in normals moet dit kunnen.
Ook als ik 4x giant belt neem op volibear krijg ik soms wel wat commentaar. Je doent soms dingen omdat het kan, om het uit te proberen. Net zoals smurfs accounts om beginners te stompen gaat de lol er snel van af.
Ho wacht eens even. Jij neemt het minder serieus? Maar je wilt wel een account met alleen OP champs. Verklaar jezelf nader? Waarom zou je dan zoiets willen? Het is dus niet om je tegenstander volledig te stompen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al dat kritiek op hem.. Hij vroeg gewoon iets en wou weten wat jullie er van vinden. Hij speelt de spel voor de lol en ZAG er wel wat lol in. Jullie hebben het wel duidelijk gemaakt hoe serieus jullie zijn met een spelletje!
Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:19:
[...]

Ho wacht eens even. Jij neemt het minder serieus? Maar je wilt wel een account met alleen OP champs. Verklaar jezelf nader? Waarom zou je dan zoiets willen? Het is dus niet om je tegenstander volledig te stompen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Laatst online: 21-07 18:55
blamauci schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:06:
[...]

no offence maar wat je nu zegt slaat nog nergens op je gooit een menig het forum in en verwacht dat dat genoeg is.

Onderbouw waarom je dit vind het is een discussie, niet iedereen gooi je mening hier maar neer zonder onderbouwing thread xD
Ik vind dat Shoelace wel gelijk heeft.
Je kan niet 1 potje van ARAM (of zelfs meerdere) vergelijken met hacks en dergelijke.

Dat is hetzelfde als in een fps een hacker vergelijken met een camper.
Mensen vinden campers niet leuk, maar is nog steeds een goeie tactiek. Aan de andere kant heb je dan de hacker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 23:54
Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:19:
[...]

Zo lastig is het toch niet om te snappen? Zoals ik het lees neemt hij het spelletje niet zo serieus en speelt hij voor de lol. Daarom wil hij een account met champs die hij leuk vind cq goed viable zijn in ARAM, zodat hij niet een potje start en vervolgens 20 tot 40 min opgescheept zit met een champ waar hij niet mee kan spelen cq waardeloos is in ARAM.

Daarom snap ik de ophef ook niet helemaal. Nidalee of Lux is toch voor een ieder die die heeft unlocked beschikbaar? Alleen de kans dat je'm krijgt is wat kleiner als je alle champs unlocked hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Waarom dan uberhaupt ARAM spelen vraag ik mij dan af, als je niet met random champs wil spelen?

Speel het gewoon net als elk ander, als jij een champ wat minder goed kan spelen 99% kans dat dit met je 9
andere medespelers ook zo is (iedereen heeft dus dezelfde benadeling).

Ga dan lekker 3v3 tegen bots spelen ofzo zo ben je andere tenminste niet aan het benadelen, want enige reden die ik zie dat je smurf met OP champs in ARAM wil spelen.

1. ARAM is gemiddeld 30m/direct actie teamfights.
2. Je wil perse een champ die je goed kan spelen om je win kansen te vergroten.

[ Voor 6% gewijzigd door Turismo op 27-11-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
daarnaast laten we reeel zijn, hij noemde 6 champs op die hij wou spelen in aram, neem daarbij dat iedere week er 1tje daarvan in de free rotation zit, dat betekend dat hij 15 champs heeft.

dan heeft hij 6 op 15 kan dat hij die champion krijgt. vind ik nog niet eens z'n voordeel.
hij heeft minder rerolls dat ten eerste dus hij zal vaker vast zitten aan een irritante champ plus er zijn in aram uhm stuk of 40 sterke champions, dan heb je wel iets minder odds dat je er 1 krijgt als je alle champs hebt.

40 op 116? ofzo maar jij kan weer sneller rerollen dus ongeveer dezelfde kans als deze jongen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blamauci schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:56:
[...]
Op het moment dat ARAM live ging werkte ik nog als support bij Riot
lolwut? Nooit geweten. En dat met jouw gebande account(s)? ;)
Anyway, waarom ben je weggegaan bij Riot? En waar werkte je dan? Want ze zitten in EU toch alleen in Dublin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Turismo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:29:
Waarom dan uberhaupt ARAM spelen vraag ik mij dan af, als je niet met random champs wil spelen?

Speel het gewoon net als elk ander, als jij een champ wat minder goed kan spelen 99% kans dat dit met je 9
andere medespelers ook zo is (iedereen heeft dus dezelfde benadeling).

Ga dan lekker 3v3 tegen bots spelen ofzo zo ben je andere tenminste niet aan het benadelen, want enige reden die ik zie dat je smurf met OP champs in ARAM wil spelen.

1. ARAM is gemiddeld 30m/direct actie teamfights.
2. Je wil perse een champ die je goed kan spelen om je win kansen te vergroten.
Waarom ARAM, ja dat is een goede want het is dusdanig ongebalanceerd dat je 9/10 x in champ select al weet of je gaat winnen of verliezen, maar dat is een andere discussie.

Natuurlijk leid het spelen van je favoriete champ normaal tot een grotere winkans. Reroll jij als je een persoonlijk favoriet krijgt? Nee dus.

Even vanaf een andere (hypothetische) kant bekeken; ik ben begonnen met spelen en heb enkel de champs unlocked die ik leuk vind. Nidalee, Lux, Katarina, Sona, Skarner, Varus, Ashe, Twisted Fate en Darius, Malphite, Orianna, Soraka, Vayne, Riven, Amumu en Nasus (je moet nl elke rol kunnen vullen in ranked right?) Dat zijn precies 16 champs waardoor ik ranked mag doen, en bevatten eveneens toevallig champs die goed zijn in ARAM. Exact dezelfde situatie als wat er hier voorgesteld word alleen is het geen smurf, dan kan het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Nou de reacties zijn weer duidelijk inderdaad. :) Jullie hebben met z'n allen duidelijk aangegeven welke richting LoL opgaat. Ziet er rooskleurig uit kan ik wel zeggen.

Schijnbaar als je maar enkele OP champs in je pool wilt hebben waar het systeem uit kan kiezen, dan speel je het voor je plezier. Want je wilt immers niet winnen, maar je wilt kills maken en het liefst zo makkelijk mogelijk. God wat lijkt me dat enorm leuk zeg, om continu maar te hoeven spelen met champs die eigenlijk standaard een win zijn binnen ARAM. dat maakt het random gehalte (ALL RANDOM ALL MID) natuurlijk extra leuk.

En wat een plezier zullen mijn tegenstanders wel niet beleven, als ze weer eens tegen mij gequeued staan. Nee jongens jullie hebben mij overtuigd, ik moest gewoon even schakelen naar de gedachtegang van de gemiddelde 12/13 jarige om het door te krijgen. Excuses hiervoor. Ik zal mij niet langer mengen in deze discussie, keep up te good work. Misschien ook nog wel een idee om ongeveer hetzelfde te doen voor One for all-mode. Kan me bijna niet inhouden hoe grappig dat zal zijn.

/sarcasm off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:41:
Nou de reacties zijn weer duidelijk inderdaad. :) Jullie hebben met z'n allen duidelijk aangegeven welke richting LoL opgaat. Ziet er rooskleurig uit kan ik wel zeggen.

Schijnbaar als je maar enkele OP champs in je pool wilt hebben waar het systeem uit kan kiezen, dan speel je het voor je plezier. Want je wilt immers niet winnen, maar je wilt kills maken en het liefst zo makkelijk mogelijk. God wat lijkt me dat enorm leuk zeg, om continu maar te hoeven spelen met champs die eigenlijk standaard een win zijn binnen ARAM. dat maakt het random gehalte (ALL RANDOM ALL MID) natuurlijk extra leuk.

En wat een plezier zullen mijn tegenstanders wel niet beleven, als ze weer eens tegen mij gequeued staan. Nee jongens jullie hebben mij overtuigd, ik moest gewoon even schakelen naar de gedachtegang van de gemiddelde 12/13 jarige om het door te krijgen. Excuses hiervoor. Ik zal mij niet langer mengen in deze discussie, keep up te good work. Misschien ook nog wel een idee om ongeveer hetzelfde te doen voor One for all-mode. Kan me bijna niet inhouden hoe grappig dat zal zijn.

/sarcasm off
Or should we say, Nidalee or Lux for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mundo ftw in die modus... dat cleaver geluidje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xevoo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:42:
[...]

Or should we say, Nidalee or Lux for all
Dolletjes! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
JapieTalent schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:38:
[...]

Waarom ARAM, ja dat is een goede want het is dusdanig ongebalanceerd dat je 9/10 x in champ select al weet of je gaat winnen of verliezen, maar dat is een andere discussie.

Natuurlijk leid het spelen van je favoriete champ normaal tot een grotere winkans. Reroll jij als je een persoonlijk favoriet krijgt? Nee dus.

Even vanaf een andere (hypothetische) kant bekeken; ik ben begonnen met spelen en heb enkel de champs unlocked die ik leuk vind. Nidalee, Lux, Katarina, Sona, Skarner, Varus, Ashe, Twisted Fate en Darius, Malphite, Orianna, Soraka, Vayne, Riven, Amumu en Nasus (je moet nl elke rol kunnen vullen in ranked right?) Dat zijn precies 16 champs waardoor ik ranked mag doen, en bevatten eveneens toevallig champs die goed zijn in ARAM. Exact dezelfde situatie als wat er hier voorgesteld word alleen is het geen smurf, dan kan het wel?
Nee ik reroll vaak niet als ik een persoonlijk favoriet krijg, traden doe ik wel, maar ik zou volgens de logica evenveel kansen moeten hebben als mijn 9 andere medespelers.

Soms trade ik als ik al 5x lux of elke andere fav. champ heb gehad en ik zie een champ die ik nog niet echt heb gespeeld, soms ook om een ander blij mee te maken, het gaat er tenslotte ook om de game te leren/masteren.

Hoe beter ik mindere fav. champs onder de knie krijg, des te beter leer ik de skills/mechanics wat een voordeel heeft als je ertegen moet spelen.

Ik win het liefst ook in ARAM, maar als ik verlies doordat het team ongebalanceerd was, maar iedereen heeft wel zijn best gedaan en als team samen gewerkt vind ik dit verder geen probleem, afijn dit soort dingen gebeuren nou eenmaal.

En soms gebeurt er iets hoe slecht de kansen er ook uitzien dat je alsnog wint door dat je steeds meer als team gaat samen werken, ults proberen te synchroniseren e.d., dit heb ik zeker al paar keer meegemaakt

Ik zie het liefst ook een 5v5 met dezelfde balans in champs, maar door de game mode opzettelijk nog meer uit balans te brengen gaat er bij mij niet in.

[ Voor 18% gewijzigd door Turismo op 27-11-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 20:17

/sarcasm off
pff.. :/ 8)7

Misschien moet je even tot drie tellen en nadenken voordat je die jongen voor een bronze5trolltoxicplayer uitmaakt. Je kunt ook op een normale manier antwoord geven op een normale vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

PeterHid schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:45:
[...]

pff.. :/ 8)7

Misschien moet je even tot drie tellen en nadenken voordat je die jongen voor een bronze5trolltoxicplayer uitmaakt. Je kunt ook op een normale manier antwoord geven op een normale vraag.
Er is voldoende over nagedacht, plus deze comment is gericht op alle ja-knikkers voor speciale ARAM accounts. Als het enkele tere zieltjes heeft gekwetst, mijn excuses daarvoor. Ik hoop dat het de nachtrust niet beïnvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.

/sarcasm off
Nou nou, slechte dag gehad toevallig? Eigenlijk zou ik me uberhaupt afzijdig moeten houden van de discussie, want ik vind ARAM de meest waardeloze game mode die ze uberhaupt hebben bedacht (ja nog erger dan Dominion). Maar aangezien er dusdanig fel wordt gereageerd wou ik me toch mengen.

Aangezien jij meent je reactie dusdanig te chargeren hierboven, direct voor jou een vraag; jij rerollt dus als je een Lux of Nidalee krijgt in ARAM, want dat is te OP en die mag je dus niet spelen? Als ik als newbie het speel heb ik ook nog niet alle champs, maar ik vond die leopard die Nidalee kan worden zo gaaf, mag ik ARAM volgens jou redenatie niet spelen want de kans dat ik Nidalee tref is te groot?. Sterker nog, ik durf te wedden dat de helft van alle spelers die hier regelmatig over zijn ranked avontuurtjes post niet eens alle champs heeft (Mebus? Rudy? Martino? etc?)

Daarnaast spreek je over een richting (die je vervolgens niet echt uitlegt, maar soit) die LoL opgaat, terwijl er al jaren op het internet een trend is die LoL óók volgt. Iedereen denkt op internet maar alles te kunnen maken. Verschrikkelijk, maar niets nieuws onder de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:50:
[...]

Er is voldoende over nagedacht, plus deze comment is gericht op alle ja-knikkers voor speciale ARAM accounts. Als het enkele tere zieltjes heeft gekwetst, mijn excuses daarvoor. Ik hoop dat het de nachtrust niet beïnvloed.
Neem het spelletje (lees ARAM) niet zo serieus joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Vicarious schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:37:
[...]

lolwut? Nooit geweten. En dat met jouw gebande account(s)? ;)
Anyway, waarom ben je weggegaan bij Riot? En waar werkte je dan? Want ze zitten in EU toch alleen in Dublin?
Er is nog nooit een account van mij gebanned. Je verward mij met Exlaxl denk ik.

En support tickets beantwoorden hoef je niet voor naar dublin te verhuizen. Dat word overal gedaan.

Ik ben weggegaan omdat ik zelf het niet trok op dat moment. Ik was behoorlijk depressief het laatste jaar.
Het gaat nu weer een stuk beter met me. heb hiervoor altijd een eigen bedrijf gehad en toen die over de kop ging ben ik in de depressie gesprongen. Toen heb ik ongeveer 5-6 maanden voor player support gewerkt gewoon vanuit thuis en toen ben ik daar weer mee gestopt omdat ik eigenlijk gewoon weer eigen baas wilde zijn zoals toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
PeterHid schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:54:
[...]

Neem het spelletje (lees ARAM) niet zo serieus joh
Dit dus ^

Het is niet voor niets zo ongebalanceerd als het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

JapieTalent schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:51:
[...]

Nou nou, slechte dag gehad toevallig? Eigenlijk zou ik me uberhaupt afzijdig moeten houden van de discussie, want ik vind ARAM de meest waardeloze game mode die ze uberhaupt hebben bedacht (ja nog erger dan Dominion). Maar aangezien er dusdanig fel wordt gereageerd wou ik me toch mengen.

Aangezien jij meent je reactie dusdanig te chargeren hierboven, direct voor jou een vraag; jij rerollt dus als je een Lux of Nidalee krijgt in ARAM, want dat is te OP en die mag je dus niet spelen? Als ik als newbie het speel heb ik ook nog niet alle champs, maar ik vond die leopard die Nidalee kan worden zo gaaf, mag ik ARAM volgens jou redenatie niet spelen want de kans dat ik Nidalee tref is te groot?. Sterker nog, ik durf te wedden dat de helft van alle spelers die hier regelmatig over zijn ranked avontuurtjes post niet eens alle champs heeft (Mebus? Rudy? Martino? etc?)

Daarnaast spreek je over een richting (die je vervolgens niet echt uitlegd, maar soit) die LoL opgaat, terwijl er al jaren op het internet een trend is die LoL óók volgt. Iedereen denkt op internet maar alles te kunnen maken. Verschrikkelijk, maar niets nieuws onder de zon.
Japie, nee ik reroll niet, maar ik maak ook niet speciaal een account voor ARAM met alleen bovengenoemde champs. Dus daar zit het verschil al. Verder heb ik een prima dag achter de rug, en geniet ik met volle teugen van dit forum dat gevuld staat met excuses voor een vorm van gedrag dat simpelweg getuigd van pure egoïsme. (Zolang degene met een speciaal ingericht ARAM account het maar naar zijn zin heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
JapieTalent schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:51:
[...]

Daarnaast spreek je over een richting (die je vervolgens niet echt uitlegt, maar soit) die LoL opgaat, terwijl er al jaren op het internet een trend is die LoL óók volgt. Iedereen denkt op internet maar alles te kunnen maken. Verschrikkelijk, maar niets nieuws onder de zon.
Hetgene waar Damien over struikelt is niet het feit dat bepaalde champs OP zijn in ARAM maar dat je er een apart account voor aan zou maken om ze zoveel mogelijk te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xevoo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:56:
[...]

Hetgene waar Damien over struikelt is niet het feit dat bepaalde champs OP zijn in ARAM maar dat je er een apart account voor aan zou maken om ze zoveel mogelijk te kunnen spelen.
Dank u, het is soms wat moeilijk doordringen tot sommige. Met name enkele nieuwe namen die ineens spontaan vandaag bij deze discussie voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
[...]

Het feit waar ik over struikel is dat hij dan niet op een normale manier kan vertellen dat dit niet netjes is. En over ARAM zijn verschillende meningen, en mijn mening is dat je met ARAM gewoon lekker moet doen wat je wil doen.

Naja, ik lees nu de nieuwe reactie van Damien. Zit geen redelijkheid in die kerel.
Maarja ik baal nu weer dat ik er op in ben gegaan.. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Retep2124 op 27-11-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:55:
[...]

Japie, nee ik reroll niet, maar ik maak ook niet speciaal een account voor ARAM met alleen bovengenoemde champs. Dus daar zit het verschil al. Verder heb ik een prima dag achter de rug, en geniet ik met volle teugen van dit forum dat gevuld staat met excuses voor een vorm van gedrag dat simpelweg getuigd van pure egoïsme. (Zolang degene met een speciaal ingericht ARAM account het maar naar zijn zin heeft).
oh oh oh damien wat kan ik toch af en toe lachen om jou iets te overdreven reacties ^^ wel leuk om de passie te zien van je :P

even on topic, ARAM en One for All zijn gamemodes die in lol zijn gekomen vanwege de communitie van lol. niet omdat het serieus is maar omdat het een game play is om plezier te hebben.
mochten mensen die capriolen uithalen in Ranked wil ik best geloven dat je boos wordt daarop want dan is het wel een toxic speler maar als iemand een account speciaal aan maakt voor een game mode omdat hij die leuk vind om te spelen, laat die jongen dan toch lekker.

dit is niet omdat ik hem support of tegen hem ben. maar als die jongen lol heeft in ARAM en hier speciaal een account aanmaakt vind ik het goed, zo lang hij op zijn eigen account maar serieus in de games speelt die er om doen( aka ranked).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Inderdaad de instelling dat je bewust een gamemode naar jou hand probeert te zetten door binnen de grenzen van het mogelijke, je winkansen zo probeert te vergroten ten opzichte van andere.

Net als kaarten tellen bij pokeren, dit is ook gewoon not done, terwijl je eigenlijk niks fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Ach, als ik een match verloren heb met ARAM report ik iedereen voor intent feeding en de tegenpartij voor flaming/spamming in all chat. Zodat iedereen een ban krijgt en ik niet :D

TROLLOL

[ Voor 3% gewijzigd door Mebus op 27-11-2013 16:01 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Interessante discussie :p

Een account speciaal voor OP champs voor ARAM maken vind ik ook een vreemde instelling, maar je moet natuurlijk doen wat je niet laten kunt ;)

Ik denk dat je bij ARAM moet kijken naar champs die je leuk vind om te spelen/die je wilt practicen. Als ik een Darius (weet niet of dat er OP in is) krijg ik ARAM weet ik zeker dat ik hem af geef/reroll omdat ik het een vervelende champ vind om te spelen. ARAM gaat om fun, en niet om winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Martin0 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:59:
[...]

oh oh oh damien wat kan ik toch af en toe lachen om jou iets te overdreven reacties ^^ wel leuk om de passie te zien van je :P

even on topic, ARAM en One for All zijn gamemodes die in lol zijn gekomen vanwege de communitie van lol. niet omdat het serieus is maar omdat het een game play is om plezier te hebben.
mochten mensen die capriolen uithalen in Ranked wil ik best geloven dat je boos wordt daarop want dan is het wel een toxic speler maar als iemand een account speciaal aan maakt voor een game mode omdat hij die leuk vind om te spelen, laat die jongen dan toch lekker.

dit is niet omdat ik hem support of tegen hem ben. maar als die jongen lol heeft in ARAM en hier speciaal een account aanmaakt vind ik het goed, zo lang hij op zijn eigen account maar serieus in de games speelt die er om doen( aka ranked).
Wacht even, je spreek nu voor iedereen, er zijn echt wel spelers die ARAM wel serieus nemen.

Dit heeft een aantal voordelen tov SR (ranked en normals)
1. Amper geen trolls.
2. Geen verwijten naar je kop.
3. Als je verliest dan wordt er bijna tot niet gezeurd.

Als er dan spelers zijn die de game bewust naar hun hand zetten, verziekt dit het toch wel weer ene beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Turismo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:00:
Inderdaad de instelling dat je bewust een gamemode naar jou hand probeert te zetten door binnen de grensen van het mogelijke, je winkansen zo probeert te vergroten ten opzichte van andere.

Net als kaarten tellen bij pokeren, dit is ook gewoon not done, terwijl je eigenlijk niks fout doet.
En dit is dus mijn boodschap. Riot kan hier makkelijk op filteren. Aangezien die account die die jongen maakt puur en alleen voor ARAM is en dus enkele champs zal hebben en alleen ARAM op word gequeued.

Zo simpel is het. Riot heeft aangegeven dat dit not done is en dus zeggen wij het. Dan word het een discussie erna over of hij dat wel of niet mag doen en of iemand het wel of niet merkt. Daar gaat het niet om. Er zijn genoeg algoritmen die dit dus wel merken. En vandaar kan je dus een permaban verwachten op zo'n account. Geloof me hij zal niet de eerste zijn die dit overkomt ik wil hem gewoon beschermen. Ik veroordeel hem verder niet ik snap zijn bedoelingen echt wel hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Turismo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:03:
[...]

Wacht even, je spreek nu voor iedereen, er zijn echt wel spelers die ARAM wel serieus nemen.

1. Amper geen trolls.

Als er dan spelers zijn die de game bewust naar hun hand zetten, verziekt dit het toch wel weer ene beetje.
We hebben wel net berekend dat de kans dat je dan juist die OP champ voor Aram krijgt heel klein is, ivm met free champions en het beperkt aantal rerolls. Daarnaas zullen er wel heel weinig spelers zijn die dit doen. En de spelers worden ook nog eens gebanned. EN dan kan het ook nog eens zo zijn dat je op het idee komt, het vraagt op een forum, en nog eens flink wordt gedemotiveerd om het te gaan doen.

De kans lijkt me dus klein dat je zo iemand tegenkomt. Laat staan dat die dan ook nog de game zo beinvloedt dat je er hinder aan hebt, we kunnen toch wel een nidalee speer dodgen? :+

[ Voor 12% gewijzigd door Retep2124 op 27-11-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

1. Amper geen trolls.

okey sorry, nja dat is mijn mening er over.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:55:
[...]

Er is nog nooit een account van mij gebanned. Je verward mij met Exlaxl denk ik.

En support tickets beantwoorden hoef je niet voor naar dublin te verhuizen. Dat word overal gedaan.

Ik ben weggegaan omdat ik zelf het niet trok op dat moment. Ik was behoorlijk depressief het laatste jaar.
Het gaat nu weer een stuk beter met me. heb hiervoor altijd een eigen bedrijf gehad en toen die over de kop ging ben ik in de depressie gesprongen. Toen heb ik ongeveer 5-6 maanden voor player support gewerkt gewoon vanuit thuis en toen ben ik daar weer mee gestopt omdat ik eigenlijk gewoon weer eigen baas wilde zijn zoals toen.
Vraagje, Hoe ben je daar zo terecht gekomen bij de Riot Support, was ik gewoon geinterreseerd in.
kinda off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
PeterHid schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:05:
[...]

We hebben wel net berekend dat de kans dat je dan juist die OP champ voor Aram krijgt heel klein is, ivm met free champions en het beperkt aantal rerolls. Daarnaas zullen er wel heel weinig spelers zijn die dit doen. En de spelers worden ook nog eens gebanned.

De kans lijkt me dus klein dat je zo iemand tegenkomt. Laat staan dat die dan ook nog de game zo beinvloedt dat je er hinder aan hebt.
Gaat er niet om de kans dat ik zo iemand tegen komt, het gaat me meer om het idee en de instelling van het hebben of doen van zo'n smurf account.

En hoe klein die kans ook is, dat maakt het echter nog niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:55:
[...]

Ik speel games inderdaad voor mezelf en als de tegenstander daardoor verliest is dat jammer voor hem. Volgend potje kan het weer andersom zijn. Ik heb daar, net als jou ook geen speciaal account voor nodig, maar als iemand meent dat hij dat wel moet doen voor een gametype dat er totaal niet toe doet; be my guest.
[...]

Ik snap wel waar hij over valt, maar ik snap niet waarom hij er over valt bij een gametype dat totaal nergens toe doet. Een ander kan diezelfde champs rollen (ondanks een kleinere kans) dus er is sowieso een kans dat je er tegen staat.
Damienx2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:57:
[...]

Dank u, het is soms wat moeilijk doordringen tot sommige. Met name enkele nieuwe namen die ineens spontaan vandaag bij deze discussie voorbij komen.
Ik kan het mis hebben, maar op bovenstaande voel ik mij aangesproken; wat is er mis mee dat ik nu reageer niet niet op alle dertien in een dozijn berichten? Ga de topics maar terug, ik loop hier al lange tijd en reageer enkel als ik het nodig acht, en nu wilde ik me er wel in mengen.
Turismo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:00:
Dus mag Barcelona niet meer meedoen aan de champions league want zij hebben Messi.
[...]
Bewust naar hun hand zetten en de kans vergroten dat ze een bepaalde champ spelen (om er vervolgens alsnog mee te falen) is een wezenlijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:10

Thompson

Beeromaniac

Ik ben ook nog maar een nieuwe speler (paar weken lvl 30 nu). En heb de eerste 200 games vooral ARAM gespeeld. Nu wel een stuk meer SR maar vind af en toe ARAM nog steeds erg leuk.

Wat ik zelf erg jammer vind is dat er mensen zijn die ARAM niet serieus nemen omdat het "maar" ARAM is.
Het is nog steeds een game-mode waarin je door teamwork en communicatie van het andere team kunt winnen. Ik heb toch echt al meerdere keren vrij "kansloze" teams zien winnen van vrij "OP" teams puur doordat er beter wordt samengewerkt etc.

Daarnaast vind ik het hebben van meerdere accounts puur voor ARAM of om low-lvl's makkelijk te kunnen ownen maar een misselijke zaak. Wil je een keer niet ranked spelen dan kun je ook met je normale account normal etc. spelen om geen LP kwijt te raken.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:09:
[...]

Vraagje, Hoe ben je daar zo terecht gekomen bij de Riot Support, was ik gewoon geinterreseerd in.
kinda off-topic.
Via de website RiotGames.com kijk dan naar de openstaande vacatures. Het barst er bij riot van.

Waarschijnlijk komen er binnenkort banen in amsterdam voor riot voor server onderhoud you never know gasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

1. Amper geen trolls.
Nou dat ligt dan aan je MMR in elk van deze modes, want ik heb 2x achter elkaar dit weekend een ARAM gespeeld waar er iemand AFK ging na minuut 1 omdat ie niet kreeg wat ie wilde. Er is zeker wel flaming en gezeik in ARAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
blamauci schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:11:
[...]

Via de website RiotGames.com kijk dan naar de openstaande vacatures. Het barst er bij riot van.

Waarschijnlijk komen er binnenkort banen in amsterdam voor riot voor server onderhoud you never know gasten
Euh worden die servers niet gewoon gehuurd bij een IT park, en is dit gewoon puur technische onderhoud, denk dat het in the end weinig met RIOT zelf te maken heeft, gaat gewoon om capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Thompson schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:11:
Wat ik zelf erg jammer vind is dat er mensen zijn die ARAM niet serieus nemen omdat het "maar" ARAM is.
Het is nog steeds een game-mode waarin je door teamwork en communicatie van het andere team kunt winnen. Ik heb toch echt al meerdere keren vrij "kansloze" teams zien winnen van vrij "OP" teams puur doordat er beter wordt samengewerkt etc.
Riot neemt het zelf ook niet serieus omdat ze balanceren op basis van Summoners Rift en de gevolgen die het op andere gametypes heeft niet meeweegt. Daarnaast is er geen competative play in ARAM, het is simpelweg uitgebracht, op basis van de vraag uit de community (feitelijk net als One for all nu).

Dat neemt niet weg dat je er wel leuke potjes in kan spelen, absoluut niet. Daarnaast gaat skill nog altijd boven champion. Geef mij maar een Lux of Nidalee en ik kan je verzekeren dat ik het niet win van bijvoorbeeld Mebus met Evelynn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ik zie het probleem niet zo. Iemand is zo fanatiek om veel tijd (en geld) te investeren om de max uit een spel te halen, volledig met de middelen die het spel biedt. Wat doet hij dan verkeerd? Het lijkt me de zaak van Riot om ARAM daaromheen te balancen.

Overigens vind ik de hevigheid waarmee deze discussie gevoerd wordt behoorlijk overdreven en buiten proporties. Het lijkt me onnodig mede tweakers voor dingen uit te maken als ze het niet met je eens zijn. Al helemaal niet om zoiets triviaals als dit.

[ Voor 33% gewijzigd door SaphuA op 27-11-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
JapieTalent schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:09:
[...]

Ik snap wel waar hij over valt, maar ik snap niet waarom hij er over valt bij een gametype dat totaal nergens toe doet. Een ander kan diezelfde champs rollen (ondanks een kleinere kans) dus er is sowieso een kans dat je er tegen staat.
Voor sommige mensen doet ARAM er wel toe, en als dan een heleboel mensen een account maken waarbij ze meer kans hebben op een "OP" champion, dan heb je dus steeds meer kans op dat je daar tegen komt te staan. Wat dus gewoon "jou" gamemode verpest.

Afgezien van dit, zullen we deze discussie sluiten en verder gaan met de discussie van Season 4? Ik ben wel benieuwd welke LCS teams vanaf Season 4 naar voren gaan komen, welke gaan zich laten zien, welke vallen tegen?

Deze discussie loopt nergens op uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:13:
[...]

Nou dat ligt dan aan je MMR in elk van deze modes, want ik heb 2x achter elkaar dit weekend een ARAM gespeeld waar er iemand AFK ging na minuut 1 omdat ie niet kreeg wat ie wilde. Er is zeker wel flaming en gezeik in ARAM.
Ik zeg ook amper geen trolls, ik maak echt wel mee dat spelers weggaan omdat ze niet hun OP champ hebben, dit zie ik niet eens als trollen.

Ik stoor mij meer om het typische troll gedrag in SR, waar de chat soms al begint met "MID or FEED"

Ben het met je eens dat er ook flaming en gezeik is in ARAM, maar dit is echter wel een heel stuk minder in mijn beleving.

En 1 toxic speler kan vaak niet het hele team achter zich krijgen, want vaak is het duidelijker te zien wie de toxic speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
SaphuA schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:17:
Ik zie het probleem niet zo. Iemand is zo fanatiek om veel tijd (en geld) te investeren om de max uit een spel te halen, volledig met de middelen die het spel biedt. Wat doet hij dan verkeerd? Het lijkt me de zaak van Riot om ARAM daaromheen te balancen.
Precies wat Saphua hier zegt. Summoners Rift is er toch ook op gemaakt dat er gebanned kan worden. Zo zou je ook bij ARAM een systeem in kunnen voeren, maar het feit dat RIOT uberhaupt niet balanceerd op basis van ARAM geeft de importantie van het gametype eigenlijk al weer.
Xevoo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:17:
[...]

Voor sommige mensen doet ARAM er wel toe, en als dan een heleboel mensen een account maken waarbij ze meer kans hebben op een "OP" champion, dan heb je dus steeds meer kans op dat je daar tegen komt te staan. Wat dus gewoon "jou" gamemode verpest.
Je weet dat je ook van een Lux kunt winnen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Xevoo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:17:
[...]

Afgezien van dit, zullen we deze discussie sluiten en verder gaan met de discussie van Season 4? Ik ben wel benieuwd welke LCS teams vanaf Season 4 naar voren gaan komen, welke gaan zich laten zien, welke vallen tegen?

Deze discussie loopt nergens op uit.
Ik denk dat Fnatic zijn speelstijl goed moet gaan verbeteren. Gambit zag er goed uit op IEM.

Ook ben ik benieuwd naar hoe TSM gaat presteren met Bjergsen in mid lane. De manager van C9 vertelde dat ze er een goede concurrent in zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
DivineNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:21:
[...]

Ik denk dat Fnatic zijn speelstijl goed moet gaan verbeteren. Gambit zag er goed uit op IEM.

Ook ben ik benieuwd naar hoe TSM gaat presteren met Bjergsen in mid lane. De manager van C9 vertelde dat ze er een goede concurrent in zien.
ik zou zeggen kijk naar bjergsen zijn stream. hij past goed in het whacky team van TSM en hij stompt zijn concurrentie in soloQ in ieder geval behoorlijk hard.
Zie hem weinig potjes verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
blamauci schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:23:
[...]

ik zou zeggen kijk naar bjergsen zijn stream. hij past goed in het whacky team van TSM en hij stompt zijn concurrentie in soloQ in ieder geval behoorlijk hard.
Zie hem weinig potjes verliezen.
Bjergsen is 1 van mijn favoriete streamers, kijk regelmatig naar hem. Maar soloQ is altijd anders dan in team. Misschien zijn ze in een team wel beter, of misschien slechter? Daarom dat ik er ook heel benieuwd naar ben.

Vorig seizoen was ik heel benieuwd naar Curse. Die hebben totaal niet aan mijn verwachtingen voldaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:09:

Dus mag Barcelona niet meer meedoen aan de champions league want zij hebben Messi.
Messi OP RIOT NERF PLS !!!!
lol
DivineNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:21:
[...]

ik vind gambit er bijna altijd goed uitzien maar toch ontbreekt er iets en ik kan er mijn vinger niet op leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

blamauci schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:56:
[...]

Je kunt wel gewoon net doen alsof ik achterlijk ben maar Riot heeft toen ARAM uitkwam al gewaarschuwd smurfs die speciaal voor dit doeleinde gecreerd zijn aan te pakken. Aangezien dit gewoon een antifun situatie maakt voor de andere spelers.

Op het moment dat ARAM live ging werkte ik nog als support bij Riot en werden we platgegooid met zorgen over dit soort smurfs. Waarna er een memo naar Dublin is gegaan en als antwoord erop terug kwam dat zodra mensen via support voor dit soort geintjes gereport werden dit doorgestuurd moest worden naar het player behavior team in dublin voor verder onderzoek, bij voldoende grond zou die account eerst een waarschuwing en daarna een ban krijgen.

Dit is wat ons verteld is.

Dus doe maar net alsof ik een retard ben jongen kom je ver mee in het leven

Aram heeft verder gewoon een full fledged matchmaking en MMR systeem dus als je gaat smurfen kom je vanzelf bij de andere smurfs terecht.

Maar voor je daar komt heb je waarschijnlijk voor zo'n 100 man de game anti fun gemaakt. Riot neemt dit soort zaken zeker serieus als het om puur fun modes gaat.

SR en TT zijn ok om op te smurfen en tryharden. maar een specifieke aram smurf aanmaken word niet gewaardeerd.

Wil niet zeggen dat je op je smurf niet ook aram mag spelen maar gewoon niet een smurf puur voor aram aanmaken is gewoon niet tof jongen
Je spreekt je eigen wel erg tegen in je comment:

"Op het moment dat ARAM live ging werkte ik nog als support bij Riot en werden we platgegooid met zorgen over dit soort smurfs. Waarna er een memo naar Dublin is gegaan en als antwoord erop terug kwam dat zodra mensen via support voor dit soort geintjes gereport werden dit doorgestuurd moest worden naar het player behavior team in dublin voor verder onderzoek, bij voldoende grond zou die account eerst een waarschuwing en daarna een ban krijgen."

En een stuk naar beneden zeg je weer dat je waarschijnlijk met andere smurf accounts zit:

"Aram heeft verder gewoon een full fledged matchmaking en MMR systeem dus als je gaat smurfen kom je vanzelf bij de andere smurfs terecht.

Maar voor je daar komt heb je waarschijnlijk voor zo'n 100 man de game anti fun gemaakt. Riot neemt dit soort zaken zeker serieus als het om puur fun modes gaat."

Je mag dan wel voor Riot gewerkt hebben (wat ik heel erg in twijfel trek, gezien je reacties op dit forum), maar waarom zou de tegenstander jou reporten omdat je Nidalee krijgt in een All random game... shit gebeurd, deal with it. |:(

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
:P

Nee maar zonder gekheid, ik probeer altijd dusdanig te chargeren door op een andere situatie te betrekken. Wat dat betreft is gisteravond wel mooi; Barca had het team met betere spelers (op champs), maar desondanks won Ajax.
Pagina: 1 ... 106 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.