[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.703 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb gister 2 games gespeeld met tweakers gasten, beide keren compleet afgeslacht :D Beide keren ook overigens tegen platinum spelers met hier en daar een diamond ertussen.

Wel even een dingetje voor de tweakers games: bespreek eerst even wie wat gaat spelen. Uiteindelijk hebben wij de eerste game gespeeld met een bronze teemo mid met heal + clarity als summoners en die mocht tegen een diamond of platinum leblanc. Tja, dan is die leblanc in no-time fed en wordt het sowieso lastig. Dat kwam omdat we 10 sec. voor de start van de game nog moesten bepalen wie waar speelde en dan kan iedereen alleen nog maar een panic click doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Vicarious op 26-11-2013 09:06 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Laatst moest ik verplicht top in SoloQ maar speel nooit top.
Toen Aatrox gegaan en gedominate. Nieuwe top champ gevonden haha. nu meerdere top games er al mee gewonnen :) had hem al gekocht op release van die champ en vond het wel leuk maar nooit echt op in gegaan.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Ik dacht gister dat de winter/kerst skins er al waren :(

Front page op de site, ik log in en popstar ahri is ook for sale dus toen dacht ik helemaal "Eindelijk santa gragas!!", maar nee, ze zijn er nog niet. Weet iemand toevallig wanneer wel? :p

Wil die skin al sinds season 1 en hij is dr bijna :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Is er eigenlijk nog een reden om niet smite te gebruiken aan het begin?
Met de extra Cooldown kun je meestal Smite op de eerste Blue of Red gebruiken en dan kan je meteen door naar de tweede buff om daar weer meteen smite te gebruiken. Dit compenseert heel aardig omdat de jungle iets moeilijker is geworden.

Ik gebruik dit altijd met Zac en Voli. Gebruik zelf 0/21/9 masteries. Ook met Nocturne werkt die erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Xanthian schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:23:
Is er eigenlijk nog een reden om niet smite te gebruiken aan het begin?
Met de extra Cooldown kun je meestal Smite op de eerste Blue of Red gebruiken en dan kan je meteen door naar de tweede buff om daar weer meteen smite te gebruiken. Dit compenseert heel aardig omdat de jungle iets moeilijker is geworden.

Ik gebruik dit altijd met Zac en Voli. Gebruik zelf 0/21/9 masteries. Ook met Nocturne werkt die erg goed.
Merkte ik gister inderdaad. Moest laatste 10 seconden een jungler pakken en gejungled zonder goede masteries op lee sin. Was wel lastig maar deed red zonder smite. Verder in game merkte ik echt dat ik het beter wel had kunnen gebruiken op red.

Is de damage toevallig ook minder geworden van smite of verbeeld ik me dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
DivineNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:25:
[...]

Merkte ik gister inderdaad. Moest laatste 10 seconden een jungler pakken en gejungled zonder goede masteries op lee sin. Was wel lastig maar deed red zonder smite. Verder in game merkte ik echt dat ik het beter wel had kunnen gebruiken op red.

Is de damage toevallig ook minder geworden van smite of verbeeld ik me dat?
Damage en cooldown van smite zijn beide lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Gisteren ene potje "All in one" gespeeld met Shyvana..(AS MS runes + 9/21/0)...amai wat heeft die een snelle clear in de jungle.

Nog iemand goede ervaringen mee? welke items bouwen jullie meestal met Shyv jungle?

Al ben ik niet echt voor meleejungler...deze is toch eens echt het proberen waard (alsook Volibear)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Xevoo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:26:
[...]

Damage en cooldown van smite zijn beide lager.
Dankje, had ik het voor mijn gevoel toch goed. Tijdens 2/3 attempts op dragon/baron steal faalde ik omdat ik de damage verkeerd inschatte, was iedere keer net te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Brain3 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:28:
Gisteren ene potje "All in one" gespeeld met Shyvana..(AS MS runes + 9/21/0)...amai wat heeft die een snelle clear in de jungle.

Nog iemand goede ervaringen mee? welke items bouwen jullie meestal met Shyv jungle?

Al ben ik niet echt voor meleejungler...deze is toch eens echt het proberen waard (alsook Volibear)
Niet voor meleejungler? Wat jungle je dan normaal?

Woops, sorry voor double!!! :+

[ Voor 3% gewijzigd door DivineNL op 26-11-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Brain3 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:28:

Shyvana is imo samen met Nocturne de beste jungler van dit seizoen. Snelle clear is nu heel belangrijk en Shyvana is sowieso vrij sterk doordat ze supertanky wordt lategame en toch een aardige damage output heeft. Nocturne heeft als voordeel dat hij ook snel kan clearen maar daarnaast ook nog goed kan ganken en counterganken met zijn ulti. Daarvoor hoeft hij niet eens in de brushes bij de lane te staan vanwege de range op zijn ult.

Verder vind ik Eve altijd wel lekker met die stealth, maar daar moet je team wel wat op afgestemd zijn (tanky top en tanky support).

[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 26-11-2013 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 11:15
Is eve nu niet te gemakkelijk? Die pink wards zie je gewoon staan dus in het slechtste geval haal je ze weg, in het beste geval weet je dat ze niets kunnen zien?
(heb nog niet gespeeld sinds de patch, druk met andere zaken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:19
Vicarious schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:02:
Ik heb gister 2 games gespeeld met tweakers gasten, beide keren compleet afgeslacht :D Beide keren ook overigens tegen platinum spelers met hier en daar een diamond ertussen.

Wel even een dingetje voor de tweakers games: bespreek eerst even wie wat gaat spelen. Uiteindelijk hebben wij de eerste game gespeeld met een bronze teemo mid met heal + clarity als summoners en die mocht tegen een diamond of platinum leblanc. Tja, dan is die leblanc in no-time fed en wordt het sowieso lastig. Dat kwam omdat we 10 sec. voor de start van de game nog moesten bepalen wie waar speelde en dan kan iedereen alleen nog maar een panic click doen.
Ik was onderdeel van deze slachtingen, redelijk frustrerend en deels ook door slechte communicatie van onszelf.

Daarnaast had Teemo en de pot daarna Zyra niet heel veel ervaring. Heb hem na deze games nog even een korte update meegegeven over support in S4 en in het algemeen. Wat viel mij nl. op:

- Startte namelijk zonder golditem, maar met Dorans ring (onze matchup had 2x relic shield)
- 2x onnodig in de turret gegrepen door blitz, waar ik verder de lane aan het winnen was qua harass en farm
- Bleef bot farmen terwijl er volop gevochten werd mid (kostte mij veel farm + gevecht mid werd verloren)
- Gebruikte zijn skills voor farm inplaats van harass
- eerste back kocht hij een blasting wand inplaats van iets met vision

Ik was vervolgens redelijk gefrustreerd en ging hierdoor ook domme fouten maken, omdat ik het zat was. Heb deze speler na onze potten geadd als friend en wat tips geprobeerd mee te geven aangezien hij nog maar weinig ervaring had.

[ Voor 6% gewijzigd door Mvdbeld op 26-11-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vicarious schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:40:
[...]

Shyvana is imo samen met Nocturne de beste jungler van dit seizoen. Snelle clear is nu heel belangrijk en Shyvana is sowieso vrij sterk doordat ze supertanky wordt lategame en toch een aardige damage output heeft. Nocturne heeft als voordeel dat hij ook snel kan clearen maar daarnaast ook nog goed kan ganken en counterganken met zijn ulti. Daarvoor hoeft hij niet eens in de brushes bij de lane te staan vanwege de range op zijn ult.

Verder vind ik Eve altijd wel lekker met die stealth, maar daar moet je team wel wat op afgestemd zijn (tanky top en tanky support).
Ik zie ook steeds meer Assasins de jungle in gaan. Laatste paar potjes een Akali, Zed en Fiora jungle gezien. Ging nog goed ook. Of het optimaal is…

Laatst had ik als Volibear jungle nog flink lopen campen bij de vijand. Hij was namelijk Vladimir jungle. Ik heb mijn Scrying Orb gebruikt om te spieken en zo in korte tijd 3/0/0 gestaan. Dan wordt ganken wel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:50:
Is eve nu niet te gemakkelijk? Die pink wards zie je gewoon staan dus in het slechtste geval haal je ze weg, in het beste geval weet je dat ze niets kunnen zien?
(heb nog niet gespeeld sinds de patch, druk met andere zaken :))
Sinds dit seizoen nog geen enkele Eve gezien en haar winrate is niets veranderd sinds voor de patch. (<50%)

Tenzij je telkens 2-3 Vision Wards (oude systeem) plaatste, had Eve toch altijd wel een manier om ongezien binnen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:19:
[...]

Sinds dit seizoen nog geen enkele Eve gezien en haar winrate is niets veranderd sinds voor de patch. (<50%)

Tenzij je telkens 2-3 Vision Wards (oude systeem) plaatste, had Eve toch altijd wel een manier om ongezien binnen te komen.
Gelukkig is mijn winrate met ranked weer ruim boven de 60% :D Laatste paar ranked games ook wat meer met haar gaan junglen en het gaat me nu een stuk beter af. Leukste vind ik nog wel als mensen zeggen "Evelynn mid?" omdat ze denken dat alles Evelynn countered.. Misschien wel.. Maar het gaat er ook om hoe goed je met een champion speelt :) En in S3 al genoeg dingen ontdekt hoe je het beste kan spelen met Evelynn mid..

Gisteren nog een tristana (tegenpartij) die het raar vond dat ik Lizard bouwde op Evelynn en zei dat het meer een Jungle item was etc etc.. Ben uiteindelijk wel 7/3/11 geëindigd (tegen een Zed).

Verder snap ik nog steeds niet waarom Evelynn haar winrate zo laag is (gemiddelde). Early/mid is het dmg bouwen en daarna wat HP omdat dan de meeste champions dan ook wat meer HP gaan krijgen.. Meestal (de laatste tijd) begin ik vaak met HP nadat ik Boots, 1 AD items, lichtbane en Deathfire Crasp af heb. Soms iets eerder als het echt nodig is maar over het algemeen niet echt.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:35:
[...]

Verder snap ik nog steeds niet waarom Evelynn haar winrate zo laag is (gemiddelde).
Omdat ze niet een geweldige mid champ is en zonder snowballing vrij waardeloos is. Alle ranged midlaners counteren Eve vrij gemakkelijk, dus je bent compleet afhankelijk van ganks ipv farm en je lane is moeilijk te winnen. Als jungler heeft ze denk ik veel meer succes, maar de huidige jungle is niet zo vriendelijk tegen squishies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
Hebben jullie ook zo'n lange games na deze patch? Valt mij op dat het vaak boven de 45 minuten of zelfs een uur gaat, wat vroeger heel uitzonderlijk was.
Heeft wss iets te maken met de aangepaste gameflow en die objectives die anders beloond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Tegen ranged mages kan je best spelen.. Gewoon lasthitten met je Q en als ze dichtbij komen om een basic attack te landen dan staan ze vaak al tussen mijn minions. Leuk als ze dan vervolgens een basic attack landen, maar als ik vervolgens een Q land doe ik eigenlijk al meer dmg (+de minions).. Ik heb er over het algemeen niet zo heel erg veel last van. Zal natuurlijk wel wat minions missen, maar meestal pak ik ook de creeps in jungle als ik mid sta. En met Evelynn is het wel al wat moeilijker ja om je lane te winnen (vooral als je tegen een ranged staat). Maar meestal pak ik toch mijn eerste kill op in hun jungle. En anders wel op bot of top :)

Daarnaast zeg ik het nogmaals: Het is maar net hoe goed je met een champ bent en hoe goed iemand anders is met een champ.

En als ik die early kills niet op pak heb ik nooit echt het gevoel dat ik nutteloos ben in teamfights.. Zolang ik maar een AD item, boots en lichtbane heb krijg ik mijn kills meestal alsnog wel :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb nog niet veel gespeeld, maar je kan wel makkelijk games rekken. We hadden gister zo'n 5v5 troll champion mode gespeeld. Lux (wij) tegen Singed. Iedereen in ons team had 10-15 kills, zij konden niets meer (posion stacked niet :o) maar tegelijk konden we de game makkelijk tot 45minuten rekken. Toen waren we opeens: hmm zullen we het eens enden? Kills stond toen 45 tegen 20 ofzoiets
Dat terwijl iedereen in ons team 600AP+ had en ze 3 singed + wat juking nodig hadden om 1 lux te doden.

Ik denk dat door het tegengaan van snowballen, het moeilijker wordt om games snel te carryen en late game te vermijden. Immers is een counter tegen snowball het stallen van een game en ervoor zorgen dat je in kan lopen op je enemies zodra ze full build zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Ik speel over het algemeen weinig GoT games juist om de reden dat bijna iedereen altijd top wil staan en ik eigenlijk weinig trek heb in de andere rollen. Laatst een Bronze Shen top die totaal geen besef had wat er zich die game voort deed, tja dan haak ik snel af. Itsnotrudy vraagt me regelmatig en dan weet ik iig dat ik alvast 1 goede speler in mijn team heb heb staan, maar om het dan aan te vullen met de "talentjes" die het GoT channel met zich mee brengt is in sommige gevallen vaak totaal niet leuk om 40+ min mee vast te zitten.

Ik beschouw mijzelf niet als een goede speler of voel ik me te goed voor anderen, maar ik speel nog altijd voor mijn plezier en als ik gewoon keer op keer lanes hard gedomineerd zie worden die ik imo zelf beter had kunnen doen, dan kies ik er net zo lief voor om gewoon met randoms te queuen, dan weet ik iig dat ik een niet te hoog verwachtingspatroon hoef te hebben.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/end rant? ;-)

Ik fillde gisteren en moest top. Je werd dus gemist :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:31:
/end rant? ;-)

Ik fillde gisteren en moest top. Je werd dus gemist :p
Nouja niet echt een rant, maar het is wel de reden tegenwoordig waarom ik merendeel van de games afwijs. Teksten die voorbij komen als: OMG let me top, Shen OP! omdat men een keer een game wint in Bronze IV, wekken alleen maar irritatie. Bij mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap je wel, vond het alleen uit het niets komen, vandaar :p
Games zijn over het algemeen ook leuker op je eigen niveau. Maar een relaxt potje met tweakers is ook tof tussendoor.
Gisteren zaten we volgens mij wat betreft niveau dicht bijelkaar en de no-surrender attitude in de game was ook mooi. We probeerden de verliezende pot om te draaien, maar dat lukte helaas net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:17:
Daarnaast zeg ik het nogmaals: Het is maar net hoe goed je met een champ bent en hoe goed iemand anders is met een champ.
True, maar dat betekent niet dat je al begint met een disadvantage. En auto-attacks counteren met Q is leuk, maar een Leblanc, Ahri, Syndra, Brand en Heimerdinger om er maar een paar te noemen beginnen daar al niet eens meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:36:
Ik snap je wel, vond het alleen uit het niets komen, vandaar :p
Games zijn over het algemeen ook leuker op je eigen niveau. Maar een relaxt potje met tweakers is ook tof tussendoor.
Gisteren zaten we volgens mij wat betreft niveau dicht bijelkaar en de no-surrender attitude in de game was ook mooi. We probeerden de verliezende pot om te draaien, maar dat lukte helaas net niet.
Klopt het komt ook uit het niets, omdat ik hier altijd van die geweldige verhalen voorbij zie komen. Terwijl ik uit ervaring ook wel eens games tegenkom waarbij ik afvraag waarom ik ook alweer op accept had gedrukt. Dat is net als met het ranked team dat ik hier voorbij zie komen. Leuk initiatief, maar zorg wel dat je iig wat mensen hebt die de basics iig snappen zonder dat je jezelf opsluit in 40 minuten games, die uitdraaien op een totale deceptie. Tenzij je natuurlijk met de gedachte speelt om lekker aan te trollen en dan gaat kijken waar je eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Jungle Trundle vind ik ook wel een top jungle. Bij mij gaat het altijd goed.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

iThunda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:49:
Jungle Trundle vind ik ook wel een top jungle. Bij mij gaat het altijd goed.
Alleen voor top jungle? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel persoonlijk ook maar met een select groepje Tweakers, maar dat is meer omdat ik met de rest niet zoveel heb. De GoT channel leden die nooit posten zit ik haast nooit mee in games. Als ik met Tweakers speel, zijn dat vooral Damien, Joomad, Koekie, ShadowBumble, mvdbeld en blamauci. En meestal is dit gezellig en/of leerzaam.

Ben er zelf een hele tijd uitgeweest tot een paar weken terug en tot nu vallen de meeste heren van Tweakers waar ik mee speel me niet tegen. Skill-wise en qua gezelligheid :) mag ook wel eens gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:58:
Ik speel persoonlijk ook maar met een select groepje Tweakers, maar dat is meer omdat ik met de rest niet zoveel heb. De GoT channel leden die nooit posten zit ik haast nooit mee in games. Als ik met Tweakers speel, zijn dat vooral Damien, Joomad, Koekie, ShadowBumble, mvdbeld en blamauci. En meestal is dit gezellig en/of leerzaam.

Ben er zelf een hele tijd uitgeweest tot een paar weken terug en tot nu vallen de meeste heren van Tweakers waar ik mee speel me niet tegen. Skill-wise en qua gezelligheid :) mag ook wel eens gezegd worden.
Ja, de mensen die je daar noemt is niets mis mee, en voeg daar PublicPervert (Vicarious) aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld

bedankt voor de eervolle vermelding, speel ook graag met deze genoemde tweakers. Gister 2 potten gespeeld met een andere groep van GoT, het niveau en de gezelligheid op TS (geen communicatie over de picks en het werd angstvallig stil toen we ingemaakt werden) was wel degelijk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Voor mij ist al weer paar weken geleden dat ik met tweakers heb gespeeld, ik moet vooral wennen aan de nieuwe patch denk ik, waarom weet ik niet.

Stond gisteren trouwens tegen een Diamond 5 riven met ahri, toen mijn team erachter kwam dat enemy team 2 diamonds hadden gaven ze het eigenlijk al op.

Bot lane stond tegen een xin-leona en waren continue overextended waardoor de diamond 4 xin van hen gefeed werd. Tjah, als je team dan ook nog onnodig in enemy blijft lopen is het wel gedaan.

Vind het wel jammer want ik persoonlijk vind het wel altijd een uitdaging om tegen hogere mensen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Mvdbeld schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:02:
[...]

bedankt voor de eervolle vermelding, speel ook graag met deze genoemde tweakers. Gister 2 potten gespeeld met een andere groep van GoT, het niveau en de gezelligheid op TS (geen communicatie over de picks en het werd angstvallig stil toen we ingemaakt werden) was wel degelijk minder.
Ik faal de laatste tijd altijd als ik met tweakers speel. Maar deels is het dan zoals gisteren dat je inderdaad een zwaar gefeede LeBlanc (en/of anderen) hebt. Waardoor ik zelf ook zoiets hebt van "lekkere tijdverspilling dit potje" en je dus risico's gaat nemen die je anders niet zou nemen e.d..
Tweede potje was al wat minder erg. Kon in ieder geval Orianna weer een beetje oefenen, helaas is Galio (zeker eentje die hem kan spelen) nogal lastig om alleen te slopen. Maar op een gegeven moment is dat potje dan ook verloren. En let ik minder meer op mijn positie of drop ik een ward op een plek die eigenlijk te gevaarlijk is.

[ Voor 5% gewijzigd door Thormodo op 26-11-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Hmmm.. Vroeegah toen ik nog in het GoT channel zat was het altijd super om met GoT leden te spelen. Toen hadden we nog zo'n schema van Jeffroiscool waar we met z'n allen tijden konden inplannen.. Maar tijden kunnen blijkbaar snel veranderen. Misschien maar een keer de channel joinen om te kijken hoe het nu eruit ziet..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Ik bedoel dus top als in goed.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
iThunda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:22:
[...]

Ik bedoel dus top als in goed.
Dat snapte die ook wel :p. Bedankt voor de tip trouwens. Ik ga eens kijken of Trundle het weer goed doet want het was altijd één van mijn favoriete junglers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mvdbeld schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:02:
[...]

Mjah sowieso was niet iedereen op TS actief, dat is ook niet heel handig. Maar vooral met picken moet het toch beter kunnen lijkt me. Eerste game sloeg helemaal nergens op, tweede was inderdaad ietsje beter. Maar het blijft lastig met flinke niveauverschillen binnen een team, zeker als je ook nog met plats en diamonds gematcht wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Thormodo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:23:
[...]

Dat snapte die ook wel :p. Bedankt voor de tip trouwens. Ik ga eens kijken of Trundle het weer goed doet want het was altijd één van mijn favoriete junglers.
Ik ben lvl 22 en heb namelijk runes voor een support (mijn main) gold income en armor.
Ik speel dan wel met 21/1/0 masteries. Maar ik koop Wriggle's wegens de 40% meer inkomen.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
iThunda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:25:
[...]

Ik ben lvl 22 en heb namelijk runes voor een support (mijn main) gold income en armor.
Ik speel dan wel met 21/1/0 masteries. Maar ik koop Wriggle's wegens de 40% meer inkomen.
Er wordt gezegd dat wrigles het slechtste item is wat je op het moment kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:49
Vicarious schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:24:
[...]

Mjah sowieso was niet iedereen op TS actief, dat is ook niet heel handig. Maar vooral met picken moet het toch beter kunnen lijkt me. Eerste game sloeg helemaal nergens op, tweede was inderdaad ietsje beter. Maar het blijft lastig met flinke niveauverschillen binnen een team, zeker als je ook nog met plats en diamonds gematcht wordt...
het picken kan je verhelpen om voordat je het potje start al te beslissen wie waar gaat, als ik een potje mee speel probeer ik dit altijd ook al te verhelpen, daarnaast zijn er ook mensen die op iedere positie kunnen en willen spelen aka het niet uit maakt waar ze spelen.

niveau verschillen blijf je houden binnen een community maar het is niet zo erg dat je xpeke tegen een noob zet ofzo

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
DivineNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:26:
[...]

Er wordt gezegd dat wrigles het slechtste item is wat je op het moment kunt kopen.
Ik had nog niet eens gezien dat Wriggle's veranderd was :+. Je moet daar inderdaad wel erg veel monsters voor slopen, voordat die +40% gold income je gaat helpen. Zeker aangezien het dus niet werkt tegen minions.
Ik zou op Trundle dan ook veel eerder voor een spirit stone item gaan (die je nu ook extra goud geven). Elder Lizard of Ancient Golem maakt dan niet zo gek veel uit. Dat is afhankelijk van de rest van je team en hoe rijk je bent.

@De vraag over de Gragas skin: https://support.leagueofl...d-Edition-Skin-Re-release . Dus in december komt die skin beschikbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 26-11-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11/25 Hotfix Patch Notes
A few changes were hotfixed in early today, including the changes to the Targon line discussed over the weekend.

"Your new Targon overlords have heard your pleas for mercy. Based on your feedback, we’re making a few balance changes before Thanksgiving since we know people want to spend the holidays having fun.
It’s still early in the preseason so we’re avoiding sweeping adjustments before the dust settles. We’re listening closely though and will continue to keep an eye on things.
NOTE: These updates have been made server-side, but may take additional time to update within the game client. You may see old tooltips and old combine costs but their in-game behavior will reflect the changes below.
Items
Relic Shield
•UNIQUE Passive - Spoils of War
•Charge rate increased to 60 seconds from 30 (remains 30 seconds for Targon's Brace and Face of the Mountain)
•Execute now only works on melee basic attacks
•Fixed a bug where Zac's Cell Division bloblets could be executed

Hunter's Machete, Spirit Stone, and Madred's Razors
•UNIQUE Passive - Maim
•Health return on hit increased to 5 from 3

Wriggle's Lantern
•Combine cost reduced to 150 gold from 300 (total cost 1650 from 1800)

Bloodthirster
•Fixed a bug where the combine cost was 650 gold instead of 850 (total cost is now back to 3200 gold from 3000)"

er word ook vermeld dat ze op de PBE bijna alle jungle items wat tweaken, ben benieuwd vanavond nog eens wat testen nu mn vriendin en zoon een avondje weg zijn

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:33:
11/25 Hotfix Patch Notes
A few changes were hotfixed in early today, including the changes to the Targon line discussed over the weekend.

"Your new Targon overlords have heard your pleas for mercy. Based on your feedback, we’re making a few balance changes before Thanksgiving since we know people want to spend the holidays having fun.
It’s still early in the preseason so we’re avoiding sweeping adjustments before the dust settles. We’re listening closely though and will continue to keep an eye on things.
NOTE: These updates have been made server-side, but may take additional time to update within the game client. You may see old tooltips and old combine costs but their in-game behavior will reflect the changes below.
Items
Relic Shield
•UNIQUE Passive - Spoils of War
•Charge rate increased to 60 seconds from 30 (remains 30 seconds for Targon's Brace and Face of the Mountain)
•Execute now only works on melee basic attacks
•Fixed a bug where Zac's Cell Division bloblets could be executed

Hunter's Machete, Spirit Stone, and Madred's Razors
•UNIQUE Passive - Maim
•Health return on hit increased to 5 from 3

Wriggle's Lantern
•Combine cost reduced to 150 gold from 300 (total cost 1650 from 1800)

Bloodthirster
•Fixed a bug where the combine cost was 650 gold instead of 850 (total cost is now back to 3200 gold from 3000)"
Met de nieuwe buff op de Machette komt volibear helemaal met 100% health uit de jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:28:
[...]

het picken kan je verhelpen om voordat je het potje start al te beslissen wie waar gaat, als ik een potje mee speel probeer ik dit altijd ook al te verhelpen, daarnaast zijn er ook mensen die op iedere positie kunnen en willen spelen aka het niet uit maakt waar ze spelen.

niveau verschillen blijf je houden binnen een community maar het is niet zo erg dat je xpeke tegen een noob zet ofzo
Niveau verschil kan me echt niet boeien, ik wil best met Bronze V of wat dan ook spelen, daar zul je mij niet over horen vallen. Maar als mensen de basics van de game niet eens begrijpen (warden / traden / pings / builds) dan ben ik er vrij gauw klaar mee. (Ja Rudy :P ik weet dat je mijn berserker greaves op Irelia niet kon waarderen. ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Thormodo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:14:
[...]

Ik faal de laatste tijd altijd als ik met tweakers speel. Maar deels is het dan zoals gisteren dat je inderdaad een zwaar gefeede LeBlanc (en/of anderen) hebt. Waardoor ik zelf ook zoiets hebt van "lekkere tijdverspilling dit potje" en je dus risico's gaat nemen die je anders niet zou nemen e.d..
Tweede potje was al wat minder erg. Kon in ieder geval Orianna weer een beetje oefenen, helaas is Galio (zeker eentje die hem kan spelen) nogal lastig om alleen te slopen. Maar op een gegeven moment is dat potje dan ook verloren. En let ik minder meer op mijn positie of drop ik een ward op een plek die eigenlijk te gevaarlijk is.
Herken wat je zegt, zeker dat laatste het is niet motiverend om een game te zitten die niet lekker loopt. Ik ga dan zelf ook gemakkelijker fouten maken. Wellicht dat achteraf het niveauverschil inderdaad te groot was... en de matchmaking was ook niet ideaal (platinum & diamond)
Damienx2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:41:
[...]

Niveau verschil kan me echt niet boeien, ik wil best met Bronze V of wat dan ook spelen, daar zul je mij niet over horen vallen. Maar als mensen de basics van de game niet eens begrijpen (warden / traden / pings / builds) dan ben ik er vrij gauw klaar mee. (Ja Rudy :P ik weet dat je mijn berserker greaves op Irelia niet kon waarderen. ;)).
Amen, er gingen gister aantal basale dingen fout, heb dit achteraf wel aangegeven bij deze speler als tips/leermomentje.

[ Voor 22% gewijzigd door Mvdbeld op 26-11-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte medetweakers,

ik wil best wel een potje samen met jullie spelen vanavond als jullie dat goed vinden

silver 2 niveau (maar nog steeds langzaam stijgend)
welke roles ik het meeste speel in deze volgorde : Jungle>Top>ADC>Support>Mid

IGN: CorvuzCorone
add me invite me love me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Laatst online: 25-09 13:09

rSNNN

Titel ondertitel

Ik wil ook wel keertje met de tweakers clan meespelen :).

Ingamename: rSNNN
Gold 5
Top of mid.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

rSNNN schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:50:
Ik wil ook wel keertje met de tweakers clan meespelen :).

Ingamename: rSNNN
Gold 5
Top of mid.
Mensen open hiervoor gewoon een nieuwe topic en noem hem: "League of Legends dating thread". Anders krijgen we alleen maar vervuiling in deze thread met dates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
De nieuwe patch heeft me overigens ook overgehaald de "support bundle" te kopen (had alleen leona van deze 5 supports).

Thresh nu het meest gespeeld van mijn nieuwe aanwinsten (zyra, nami, lulu), met relic shield gaat het erg lekker (dit gaat wel generfed worden natuurlijk) wat een bak CC heeft tresh en ook nog zelfs wat dmg om tijdens trades net het verschil te maken. Nu al een aantal games gehad dat ik meer of evenveel gold had als mid en of toplane als support.

Daarnaast ook nog wat Nami gespeeld ook erg versatile stun, heal etc. Naar mijn idee wat veiliger als tresh (redelijk snel all-in) ook omdat haar stun en ult gebruikt kunnen worden als disengage.

Zyra wat potjes gespeeld maar vond dit nog lastig als support, iemand tips met de nieuwe S4 changes? Skillwise en items?

Lulu, eigenlijk nog niet gespeeld... Vanavond maar eens proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mvdbeld op 26-11-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Damienx2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:01:
[...]

Ja, de mensen die je daar noemt is niets mis mee, en voeg daar PublicPervert (Vicarious) aan toe.

;( ;( :'( :'(

Oh well :9
Hoop vanavond toch echt weer eens wat normals te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:24
Damienx2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:55:
[...]

Mensen open hiervoor gewoon een nieuwe topic en noem hem: "League of Legends dating thread". Anders krijgen we alleen maar vervuiling in deze thread met dates.
Sterker nog het openings topic vermeld gewoon het "GoT" channel.
Heel simpel, je joint deze publieke chat met allemaal medetweakers, je vraagt of er mensen zijn voor een 5v5 sr of wellicht dat er al een open invite voor is en spelen maar.

Daar hoeft dus geen vermelding van in dit topic, betwijfel sterk of daar wat mee gebeurt, en een nieuw topic is al helemaal onnodig.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:09

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mvdbeld schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:56:
De nieuwe patch heeft me overigens ook overgehaald de "support bundle" te kopen (had alleen leona van deze 5 supports).
Ik ga hem vanavond kopen ;) mis alleen Nami en Zyra van die bundle.

Voor de rest sluit ik me helemaal aan dat het een hoop scheelt als je gezellig met elkaar kunt chatten op Teamspeak leuke games kan doen, en eigenlijk de meeste vermakelijke games zijn waarin we keihard winnen en de game rekken om te trollen :+ of waarin we keihard aan het verliezen zijn en daar ook de humor nog wel invinden :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:41:
[...]

Niveau verschil kan me echt niet boeien, ik wil best met Bronze V of wat dan ook spelen, daar zul je mij niet over horen vallen. Maar als mensen de basics van de game niet eens begrijpen (warden / traden / pings / builds) dan ben ik er vrij gauw klaar mee.
Is de reden dat ze Bronze V zijn niet juist dat ze deze basale zaken niet beheersen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:19:
[...]

Is de reden dat ze Bronze V zijn niet juist dat ze deze basale zaken niet beheersen? ;)
hoeft niet perse, het kan zijn dat je de basis zoals damien het noemt wel beheerst(warden|Pingen| etc), ik beheers het ook redelijk en ik ben bronze III, maar bij mij schort het gewoon aan mijn manier van spelen en mindset, ook de skill in sommige champions, ik ken de abities van iedere champion(niet precies op de cooldown en hoeveel damage plus scaling het heeft) maar in ieder geval ik weet wat de skills doen en daarnaast heb ik ook een negatief mmr waardoor ik meestal toch wel met mensen gematchd wordt waarbij je denkt van als jij AFK ging vanaf minuut een hadden we er meer aan gehad.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:58:
[...]

[...]

;( ;( :'( :'(

Oh well :9
Hoop vanavond toch echt weer eens wat normals te gaan spelen.
Ik zei ook vooral, je zit er af en toe tussen in vergelijking met de tientallen games die ik al met Joomad, Shadow, blamauci en Koekie heb gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:09

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:44:
[...]

Ik zei ook vooral, je zit er af en toe tussen in vergelijking met de tientallen games die ik al met Joomad, Shadow, blamauci en Koekie heb gespeeld ;)
En mogen het er vooral alleen maar meer worden :D

Hoe dan ook heb er ook wel zin in om vanavond weer eens lekker wat potjes te spelen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik speel in Silver en ik beheers alles ook niet goed. Mijn farm is vaak maar matig tenzij ik een champion neem die makkelijk farmen. Ik kan niet altijd goed inschatten wat net wel of net niet kan. Ik vergeet timers van de buffs en warden is ook niet mijn sterkste punt. Ik heb al meer dan 300 potjes gespeeld en nog steeds weet ik niet altijd welke items ik moet pakken. Wanneer ga je defensive, wanneer pak je meer damage? Wanneer is de Banshee Veil goed? Dit soort zaken kosten veel tijd om te leren.

Je hoeft echt niet super goed te zijn om silver te zijn. Als je maar goed teamwork hebt dan kom je heel ver.
Als bijvoorbeeld Morgana iemand stunned, maak er dan 100% gebruik van. Ik zie vaak genoeg dat er dan totaal niks gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Xanthian schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:50:
Ik speel in Silver en ik beheers alles ook niet goed. Mijn farm is vaak maar matig tenzij ik een champion neem die makkelijk farmen. Ik kan niet altijd goed inschatten wat net wel of net niet kan. Ik vergeet timers van de buffs en warden is ook niet mijn sterkste punt. Ik heb al meer dan 300 potjes gespeeld en nog steeds weet ik niet altijd welke items ik moet pakken. Wanneer ga je defensive, wanneer pak je meer damage? Wanneer is de Banshee Veil goed? Dit soort zaken kosten veel tijd om te leren.

Je hoeft echt niet super goed te zijn om silver te zijn. Als je maar goed teamwork hebt dan kom je heel ver.
Als bijvoorbeeld Morgana iemand stunned, maak er dan 100% gebruik van. Ik zie vaak genoeg dat er dan totaal niks gebeurd.
Blijven spelen, streams kijken en met mensen spelen die je wat kunnen leren en je komt vanzelf verder.

Ik zit tegen de 1k normals aan en soms moet ik ook wel even denken wat ik ga kopen en wat het beste zou werken tegen het enemy team. Hangt namelijk af van hoe goed je zelf aan het presteren bent, wat het enemy team doet, hoe hun team comp of je eigen team comp in elkaar zit. Dat zijn een paar van de vele dingen die je in je hoofd moet houden bij een build denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
DivineNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:00:
[...]
Blijven spelen, streams kijken en met mensen spelen die je wat kunnen leren en je komt vanzelf verder.

Ik zit tegen de 1k normals aan en soms moet ik ook wel even denken wat ik ga kopen en wat het beste zou werken tegen het enemy team. Hangt namelijk af van hoe goed je zelf aan het presteren bent, wat het enemy team doet, hoe hun team comp of je eigen team comp in elkaar zit. Dat zijn een paar van de vele dingen die je in je hoofd moet houden bij een build denk ik.
Ik kijk ook streams, vooral van SirhcEz. Ik vindt het fantastisch hou hij Nasus en Singed speelt.
Lijkt zo simpel, totdat ik het zelf probeer. Met Nasus goed farmen tot level 6 vindt ik lastig. Daarna heb je genoeg stacks om perfect te last hitten.

En hoe flosd (oftewel BoxBox) speelt is ook om te kwijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Die BoxBox is mechanisch fantastisch op een beperkt aantal champions maar heeft geen map awareness Best leuk om hem af en toe te zien ownen op Riven, maar er zijn een hoop spelers waar je meer van leert (Oddone, Scarra, Voyboy, Dan Dinh, Xpecial bijv.)

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 26-11-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Xanthian schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:06:
[...]

Ik kijk ook streams, vooral van SirhcEz. Ik vindt het fantastisch hou hij Nasus en Singed speelt.
Lijkt zo simpel, totdat ik het zelf probeer. Met Nasus goed farmen tot level 6 vindt ik lastig. Daarna heb je genoeg stacks om perfect te last hitten.

En hoe flosd (oftewel BoxBox) speelt is ook om te kwijlen.
Nog nooit gehoord van beide :p

Ik kijk meestal naar de "pro" spelers.
Vooral leden van TSM vind ik tegenwoordig wel lache om te kijken. (Bjergsen, Dyrus en TheOddOne).

En, zodra ik zie dat er een stream online is van ook maar iemand van Fnatic kijk ik naar 1 van hen. Kijk al naar Fnatic sinds S1 :p

Nadat ik de post van hierboven heb gelezen wil ik ook Voyboy er aan toevoegen :p. Volg hem sinds Dignitas, waar ik hem op een of andere manier beter vond dan bij Curse.

[ Voor 10% gewijzigd door DivineNL op 26-11-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:09:
Die BoxBox is mechanisch fantastisch op een beperkt aantal champions maar heeft geen map awareness Best leuk om hem af en toe te zien ownen op Riven, maar er zijn een hoop spelers waar je meer van leert (Oddone, Scarra, Voyboy, Dan Dinh, Xpecial bijv.)
Nou nou, dat valt ook nog wel weer mee. Ja hij wordt af en toe wel gecaught, maar ik durf te wedden dat hij nog wel meer mapawareness heeft dan menigeen op dit forum inclusief mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:13:
[...]

Nou nou, dat valt ook nog wel weer mee. Ja hij wordt af en toe wel gecaught, maar ik durf te wedden dat hij nog wel meer mapawareness heeft dan menigeen op dit forum inclusief mijzelf.
Als ik van een pro zeg dat hij iets slecht doet, dan is dat in vergelijking met spelers van hetzelfde niveau. Als ik zeg dat TheOddOne een slechte lasthitter is betekent dat dat hij slecht is in vergelijking met andere LCS / Challenger / Diamond I spelers. Als hij bij mij in game zou zitten zou hij iedereen waarschijnlijk hard ownen qua CS. Anders wordt het wel heel lastig om kritiek te leveren op pro players :P

Ofwel: in vergelijking met andere pro's is zijn map awareness behoorlijk matig.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 26-11-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Weinig awareness doet me trouwens denken aan spelers in de pro scene die best wel goed zijn. Hadden ze het toevallig nog over met IEM afgelopen week.

Die Darien bijv. wordt regelmatig wel eens gepakt in zijn top lane. Zo zijn er vast nog wel meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DivineNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:16:
Weinig awareness doet me trouwens denken aan spelers in de pro scene die best wel goed zijn. Hadden ze het toevallig nog over met IEM afgelopen week.

Die Darien bijv. wordt regelmatig wel eens gepakt in zijn top lane. Zo zijn er vast nog wel meer mensen.
Darien is een ander verhaal: die zet dusdanig veel pressure op zijn lane dat hij de jungler van de tegenstander welhaast dwingt om hem te ganken. Toch doet hij het vrijwel altijd goed en is hij vrijwel altijd een bedreiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darien en Gambit spelen daar juist op in. Doordat Darien veel druk zet op zijn lane (hard doorpusht) krijgt de rest van het team meer mogelijkheden op dragon of andere torens.
Dus bij een death van Darien gaat gambit er op vooruit wat betreft inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:15:
[...]

Als ik van een pro zeg dat hij iets slecht doet, dan is dat in vergelijking met spelers van hetzelfde niveau. Als ik zeg dat TheOddOne een slechte lasthitter is betekent dat dat hij slecht is in vergelijking met andere LCS / Challenger / Diamond I spelers. Als hij bij mij in game zou zitten zou hij iedereen waarschijnlijk hard ownen qua CS. Anders wordt het wel heel lastig om kritiek te leveren op pro players :P

Ofwel: in vergelijking met andere pro's is zijn map awareness behoorlijk matig.
Maar je vergelijking is met een LCS speler, Boxbox is nooit verder gekomen dan sub-speler bij (Velocity?). Dus om hem uberhaupt met pro-spelers te vergelijken is imo wat onterecht. Boxbox is niets meer dan een Diamond/Challenger soloqueue speler. En daar zijn meer 1 trick pony's, zoals Zekent bijvoorbeeld. Als je dan een vergelijking wilt doen over zijn mapawareness doe het dan vs een Best Riven NA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Vicarious schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:09:
Voyboy is altijd heel informatief in zijn streams licht veel besluiten toe, ben benieuwd hoe hij het op midlane gaat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Qua mid lane vind ik Ocelote ook wel erg goed.
Al hoewel ik hem al een tijdje niet meer heb gezien. Ook speelt hij wel erg vaak Fizz en Gragas.

Trouwens, TheOddOne en Turtle van TSM zijn wel aparte gozers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 13:21

Qon

Bjergsen op Syndra is voor mij altijd een must see... Dat ventje is god op syndra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Xanthian schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:33:
Qua mid lane vind ik Ocelote ook wel erg goed.
Al hoewel ik hem al een tijdje niet meer heb gezien. Ook speelt hij wel erg vaak Fizz en Gragas.

Trouwens, TheOddOne en Turtle van TSM zijn wel aparte gozers.
Joh! Heel TSM is eigenlijk wel een beetje weird ook de synergy tussen hun, maar wat boeit het als je in de top meespeelt.

Zeker als je het vergelijkt met een team als SK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
DivineNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:26:
[...]

Nou ja er wordt wel vaker iets gezegt met de community van LoL
Ik persoonlijk vind wriggle's nog steeds een goed item en zeer handig.
Maar ik verkoop hem wel late game.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iThunda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:06:
[...]

In dit geval is het gewoon zo. Je schiet jezelf enorm in de voet als je een Wriggles koopt omdat deze simpelweg niet cost-efficient is, en op het moment dat je hem koopt je jungle phase grotendeels al voorbij is. Wat jij 'persoonlijk' vind, maakt Wriggles helaas niet een minder slecht item.
Wriggle's isn't good enough. Firstly, Wriggles is 1800g for 1200g worth of raw stats. That's awful. It means you're 600g in the hole before you even start. Even old philo stone and HoG were worth their stats, Wriggle's is flat out bad.

OK, sure, but it has a free ward. That's worth 75g, every three minutes. If we assume that the game goes on another 15 minutes (rough estimate, but seems reasonable), that means Wriggles is worth another 375g, but only if you place every single ward perfectly on cooldown. Otherwise you start falling behind. Either way, you're still behind 225g.

So then, surely it'll pay for itself once you start killing jungle creeps, right? Right? No. It takes killing jungle creeps worth 565 gold to make up for that missing 225 gold. How long is that going to take you? And that's just to make Wriggles worth it's base cost. Nothing else. Just the base cost. It is at that point that Wriggle's Lantern becomes 'gold efficient', i.e., actually worth the money.
However, some people have been claiming that Wriggle's Lantern will pay for itself! That you'll easily make back the 1800g it cost to buy it, and from then on you'll be rolling in gold and can carry from the jungle!
How long does it take the Wriggles passive to 100% pay for itself, all 1800 gold? Well that's easy to figure out, since we know it grants a bonus 40% gold... 4500 gold.

You need to kill 4500g worth of jungle creeps to make Wriggles pay for itself. I repeat, four thousand five hundred gold. Wriggles does not pay for itself in the course of a game.

Not to mention it's a final item and takes up a slot. So if you want to 'carry from the jungle'? Don't buy Wriggles, because it puts you in the hole. Buy an item that will actually help you gank for your team. I recommend Bilgewater Cutlass, personally - it's 400g cheaper than Wriggle's Lantern, has sustain on it, has damage, and an active that's brilliant for jungling ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
iThunda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:06:
[...]

Hier is het regelmatig voorbij zien komen en ook op streams van bijv. TheOddOne. Wat naar mijn mening toch 1 van de top 3 junglers in NA is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:14:
[...]

In dit geval is het gewoon zo. Je schiet jezelf enorm in de voet als je een Wriggles koopt omdat deze simpelweg niet cost-efficient is, en op het moment dat je hem koopt je jungle phase grotendeels al voorbij is. Wat jij 'persoonlijk' vind, maakt Wriggles helaas niet een minder slecht item.

[...]
Achjah, Ik koop genoeg items die "Shit" zijn en toch win ik games. Maar jah ik vind het gewoon leuk om m'n eigen build te volgen. Ik bedoel als het werkt waarom zou ik het veranderen.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

iThunda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:25:
[...]

Achjah, Ik koop genoeg items die "Shit" zijn en toch win ik games. Maar jah ik vind het gewoon leuk om m'n eigen build te volgen. Ik bedoel als het werkt waarom zou ik het veranderen.
Om nog meer en nog harder te winnen zodat je niveau en je ranking stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Vicarious schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:30:
[...]

Om nog meer en nog harder te winnen zodat je niveau en je ranking stijgen?
Zoals ik al aangaf ik ben lvl 22 < geen 30 dus geen ranking

Ps: Mijn games duren nooit langer dan 20-30 min

[ Voor 9% gewijzigd door iThunda op 26-11-2013 15:35 ]

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
iThunda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:32:
[...]

ja maar je weet alles wat je nu al verkeerd aanleert je moeilijk van af komt straks als je wel aan rankings doet ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
iThunda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:32:
[...]

Dan is wriggles het helemaal niet waard als ze niet langer dan 30 min duren. Probeer maar een ander item en je zult waarschijnlijk zien dat het beter gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Martin0 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:37:
[...]

ja maar je weet alles wat je nu al verkeerd aanleert je moeilijk van af komt straks als je wel aan rankings doet ;)
Zo moeilijk is da niet, Wriggle's koop ik alleen op Trundle jungle.
Eigen build heb ik ook echt alleen voor m'n main Champs zoals Soraka.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
iThunda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:39:
[...]

ja maar ik had het niet alleen over builds, ik had het over het algemeen, ik bedoel ik loop nu al een tijdje op dit forum en heb hier best veel geleerd, ondanks dat ze je af en toe aardig af kunnen zeiken *kuch rudy kuch damien :P*, maar je leert hier wel veel van, dus probeer de tips die ze geven eens uit en als ze echt niet werken kan je aan je eigen dingen vast houden en daarnaast niemand verplicht je om je zo te spelen, wij geven alleen tips ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
DivineNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:38:
[...]

Dan is wriggles het helemaal niet waard als ze niet langer dan 30 min duren. Probeer maar een ander item en je zult waarschijnlijk zien dat het beter gaat ;)
Achjah, Ik weet ook dat Relic shield op is maar dat item haal ik ook bijna nooit als ik bv support speel of adc.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Martin0 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:41:
[...]

ja maar ik had het niet alleen over builds, ik had het over het algemeen, ik bedoel ik loop nu al een tijdje op dit forum en heb hier best veel geleerd, ondanks dat ze je af en toe aardig af kunnen zeiken *kuch rudy kuch damien :P*, maar je leert hier wel veel van, dus probeer de tips die ze geven eens uit en als ze echt niet werken kan je aan je eigen dingen vast houden en daarnaast niemand verplicht je om je zo te spelen, wij geven alleen tips ^^
Dat snap ik maarjah ik ben echt zeer gewend aan de wriggle's ook voor de nerf van dat item.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Hoho als het over afzeiken gaat moet ik ook even genoemd worden he :+
Zonder gekheid: het zijn inderdaad tips. Als jij wriggles wilt blijven kopen: vooral doen. Maar in de huidige patch zal iedere ervaren speler je adviseren om het NIET te doen. Volgende patch wordt de cost van wriggles overigens verlaagd met 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Vicarious schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:46:
[...]

Hoho als het over afzeiken gaat moet ik ook even genoemd worden he :+
Zonder gekheid: het zijn inderdaad tips. Als jij wriggles wilt blijven kopen: vooral doen. Maar in de huidige patch zal iedere ervaren speler je adviseren om het NIET te doen. Volgende patch wordt de cost van wriggles overigens verlaagd met 150.
Toch bedankt en ik zal dan toch een keer even een Spirit stone kopen om dat uit te testen maar zoals ik al hierboven aangaf ik ben zeer gewend aan dit item.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
iThunda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:43:
[...]

Dat snap ik maarjah ik ben echt zeer gewend aan de wriggle's ook voor de nerf van dat item.
dat begrijp ik en de wriggle's is ook een degelijk item, maar het is gewoon erg lastig voor junglers op het moment, de 4 jungle items zijn best wel hard aangepakt en de mobs zijn sterker en geven minder XP. geloof dat de hp item van de junglers het hards aangepakt is terwijl ik deze toch het fijnst vind.

ik ben zelf ook eigenwijs en ik blijf ook jungle items kopen terwijl ik ze bij een game van 40 a 50 minuten al rond de 30ste minuut in ga ruilen voor een beter item, het zij een tank item, het zij een damage item.

vica jij mag ook best bij het lijstje van eervolle vermeldigen van afzeikers hooor XD

zal mezelf ook nomineren want ik kan ook best wel goed mensen afzeiken xD

[ Voor 4% gewijzigd door Martin0 op 26-11-2013 15:50 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

iThunda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:39:
[...]

Dubbele dorans blade op Trundle is effectiever en vele malen goedkoper.
Met het spaargeld wat je overhoud ten opzichte van een wriggles kan je 1 item van je triforce kopen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 23:54
Gaan jullie lekker ;) verpissen om te bepalen wie het best anderen af kan zeiken ;)

@iThunda; als jij het wel prettig vind moet je het vooral blijven gebruiken, maar reken wel dat diegenen die hier tips geven over het algemeen (al lang) level 30 zijn en dus veel meer ervaring hebben dan jij op dit moment hebt. Niet dat ik hiermee anderen als alwetend wil aanmerken, maar het feit dat praktisch iedereen die mening over Wriggles deelt zou je toch te denken moeten geven dat er wellicht wel een kern van waarheid in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ik nam Wriggle's altijd als Hecarim jungle. Als newbie met minder mastery points kon ik de def, dmg en lifesteal goed gebruiken. Maar geen idee hoe dat op hoger level is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iThunda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:48:
[...]

Toch bedankt en ik zal dan toch een keer even een Spirit stone kopen om dat uit te testen maar zoals ik al hierboven aangaf ik ben zeer gewend aan dit item.
Ik snap enkel niet hoe je gewend bent aan Wriggle's, aangezien het behalve de ward-plaatsing en een beetje armor een compleet nieuw item is. Het icoon is hetzelfde gebleven na de patch, maar daar blijft het bij. Lifesteal en AD zijn eraf en vervangen door minderwaardige stats. Dit zou hetzelfde zijn als een BF Sword kopen op een ADC nadat een patch deze veranderd in +70AP.

Ik denk niet dat iedereen doorheeft hoe anders Wriggle's nu is.

De Ancient Golem is inderdaad ook aangepaakt (-150HP), maar verder op de meeste junglers nog steeds een heel efficient item (en meer waard is qua stats dan dat deze kost, wat dus al veruit beter is dan Wriggle's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 13:21

Qon

Wanneer is nidalee trouwens voor het laatst free to play geweest? Ik zit al een tijdje te wachten om haar weer eens te spelen, maar ik heb haar sowieso al 6 weken niet gezien, misschien zelfs al langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Qon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:58:
Wanneer is nidalee trouwens voor het laatst free to play geweest? Ik zit al een tijdje te wachten om haar weer eens te spelen, maar ik heb haar sowieso al 6 weken niet gezien, misschien zelfs al langer.
23 juli volgens deze tabel: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Free_champion_rotation -> http://leagueoflegends.wi...n_Schedule_(Season_Three)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Qon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:58:
Zo duur is Nida niet met IP, 3150.

Paar potjes spelen heb je t wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

[...]

Imo zeik ik niemand af. Als ik dingen fout doe of zeg, dan mag je uiteraard ook gewoon je mening daarover geven. Ik probeer meestal in ieder geval te onderbouwen waarom je wel of niet voor een bepaald item of build zou gaan. Uitspraken als: "Jongens ik speel Trundle jungle en het gaat altijd goed dus vooral Trundle spelen" heb je imo echt geen ene hol aan.

En ja het kan af en toe wat bot overkomen als ik ergens op reageer, maar hou dan in je achterhoofd: "hij bedoeld het goed en ik hoef er opzich niets mee te doen want de beste jongen zit zelf ook gewoon in Silver". En wat mij betreft bouw je 6 Phantom Dancers op Volibear bijvoorbeeld, als jij er een goede onderbouwing achter hebt dan ga gerust je gang, maar ga aub het niet baseren op, ja want ik win mijn games in Kurk V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
zucht timing hoor zit net in een queue met medetweakers heefr telfort problemen
http://www.telfort.nl/med...llen-en-televisie-drunen/

gelukkig was de game nog niet gestart, mochten jullie je afvragen waarom ik eruit knal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Leuk voor mensen zoals ik die pas gedurende Season 3 met LoL zijn begonnen, maar als S1 of S2 veteraan met een aantal van die skins in bezit is dit wellicht ietwat zuur. Maar ja, geld wint het toch altijd bij Riot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:08:
[...]

Leuk voor mensen zoals ik die pas gedurende Season 3 met LoL zijn begonnen, maar als S1 of S2 veteraan met een aantal van die skins in bezit is dit wellicht ietwat zuur. Maar ja, geld wint het toch altijd bij Riot.
Dit zijn geloof ik skins waarvan riot ooit heeft gezegd dat ze in de toekomst weer beschikbaar zullen komen. Als ik het goed lees en goed gehoord heb van anderen :)

Hier is dus zo een reactie: http://forums.na.leagueof...showthread.php?p=17388926

[ Voor 9% gewijzigd door Mebus op 26-11-2013 22:44 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

holy shit wat ben ik slecht momenteel :') Heb van de laatste 10 games geloof ik eentje gewonnen. En dat lag echt lang niet altijd aan mijn teammates. Zojuist compleet afgeslacht door een udyr die mijn jungle in bleef rennen samen met hun mid ahri. Helaas liep nidalee nooit mee zodat ik steeds 1v2 werd afgemaakt zodra ik een camp wilde pakken. Enige wat je ertegen kan doen is warden, maar dan nog kan ik ze niet tegenhouden om mijn jungle leeg te roven en ik kan geen items kopen (want ik moet wards kopen en kan geen junglefarm pakken). Hoerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Damienx2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:15:
...maar ga aub het niet baseren op, ja want ik win mijn games in Kurk V.
Niet zo denigrerend over Kurk V graag, het niveau daar is best hoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

..hey, gisteren 2 games gespeeld met men nieuwe jungler Shyvana.

Ook even een paar customs gedaan om te testen welke setup eigenlijk het beste zou moeten zijn en voor mij lijkt AS+MS runes met daarbij 9/21/0 masteries het beste. Ik hit lvl 3 in jungle op 3:00 met redelijk wat HP over.

...maar toen ik Shyvana effectief probeerde in een normal game ging het junglen goed..had mooie farm, of toch in ieder geval meer dan met mijn andere junglers, maar de kills komen niet en in teamfights ben ik redelijk squishy.

Build: machete +5pots>spirit stone + mobi boots>ancient golem + sunfire of randuins....ontbreek ik iets?

Misschien is mijn manier van spelen met Shyvana nog niet correct, maar vind er weinig van op youtube...

<GoT> Brain3#2873

Pagina: 1 ... 105 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.