[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.703 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:12:
[...]

Ahhh ik dacht een of andere LoL term.

Maar ik las het verkeerd, dacht dat er stond gets a beer.

Gister ook all for one gespeeld, wel een geinige modus. Maar niet tegen 5 spartan champs met blocks/stuns (weet naam niet)
Haha, ik zat gister in een 5 man pantheon team tegen 5 katarina's. was juist wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:35

Thompson

Beeromaniac

Wat zijn in jullie ogen goede champs voor de nieuwe One For All mode?

Ik heb het pas een paar keer geprobeerd. Met Fizz (verloren tegen katarina's), Anivia (gewonnen tegen heimerdinger) en Nidalee (verloren tegen Orianna). Elke 3 de keren speelden we volgens de "nieuwe meta" van 2-1-2 en jungle enkel de buffs pakken wanneer mogelijk.

Een aantal champs die ik vaak gebanned zie worden (en dus vermoedelijk OP zijn); Kassadin, Katarina, Blitzcrank, Gankplank

Ik merk overigens dat het niveau van mensen die leaven tijdens de champion select een stuk hoger is bij One for All...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:33:
[...]
Toch wordt Nocturne wel een van de beste junglers van de komende weken denk ik. Zijn clear is snel dus kan prima als farm jungler spelen maar heeft dankzij zijn ult toch prima mogelijkheden om te ganken en te counterganken. Tevens kan hij indien de tegenstander 2/1/2 speelt prima de andere jungle clearen. Top junglers van de komende weken imo:
- Nocturne
- Shyvana
- Udyr
- Master Yi
- Olaf
- Evelynn
- (Maokai? Moet ik nog even proberen...).
Ik zeg niet dat Nocturne slecht was, ik vergelijk gewoon met vorig seizoen. Ik heb dat potje veel gedaan, goed kunnen ganken en met mooie KDA geeindigd. Vi kan je aan dat lijstje ook toevoegen, perfect lv 6 voor ganks en erg snelle clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fissure schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:24:
[...]

Haha, ik zat gister in een 5 man pantheon team tegen 5 katarina's. was juist wel leuk
Hele grote kans dat je dan tegen mij speelde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:24
Pantheon is baas in all for one mode.

blocked attacks, stuns, en een ult voor als ze escapen of je andere moet helpen

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Je maakt net als Shyvana echt een klassieke fout. Ik zie je terwijl je 1/3/3 staat en relatief weinig gold hebt een initiate doen. Jouw team staat in jouw eigen base de inhibitor turret te verdedigen en jij komt vanuit je blue jungle van achter op hun team van 5 aan stormen met je ulti. Zij draaien zich om, killen jou en Rengar snel waarna de rest van jouw team gesplitst achterblijft en probeert de lowste (Aatrox) te killen. Vervolgens zeg je nog dat het een goede engage was.

Dat was dus geen goede engage. Omdat je van achter komt ben je niet bij de rest van je team in de buurt. Ten eerste moeten zij dus een stuk lopen om jouw engage te followen en ten tweede kan het enemy team als ze slim zijn zich gewoon omdraaien en jou opblazen. Nou is dat niet zo erg als je fed bent en daar flink wat voor nodig hebben terwijl jij er nog eentje mee kan pakken. Maar omdat je 1/3/3 staat en nog maar weinig tankyness hebt kunnen kopen blazen ze je zelfs met je ulti aan moeiteloos op waarna jouw team niet veel meer kan doen. Vanuit jouw standpunt lijkt het misschien of jij het goed gedaan hebt, maar in werkelijkheid was dit echt jouw fout.

Overigens zijn dat ook plays die ik regelmatig doe hoor (ben slechts Silver II). Maar wilde je toch even deze tip meegeven, vooral omdat je achteraf zei dat het een goede engage was.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:41:
[...]

Je maakt net als Shyvana echt een klassieke fout. Ik zie je terwijl je 1/3/3 staat en relatief weinig gold hebt een initiate doen. Jouw team staat in jouw eigen base de inhibitor turret te verdedigen en jij komt vanuit je blue jungle van achter op hun team van 5 aan stormen met je ulti. Zij draaien zich om, killen jou en Rengar snel waarna de rest van jouw team gesplitst achterblijft en probeert de lowste (Aatrox) te killen. Vervolgens zeg je nog dat het een goede engage was.

Dat was dus geen goede engage. Omdat je van achter komt ben je niet bij de rest van je team in de buurt. Ten eerste moeten zij dus een stuk lopen om jouw engage te followen en ten tweede kan het enemy team als ze slim zijn zich gewoon omdraaien en jou opblazen. Nou is dat niet zo erg als je fed bent en daar flink wat voor nodig hebben terwijl jij er nog eentje mee kan pakken. Maar omdat je 1/3/3 staat en nog maar weinig tankyness hebt kunnen kopen blazen ze je zelfs met je ulti aan moeiteloos op waarna jouw team niet veel meer kan doen. Vanuit jouw standpunt lijkt het misschien of jij het goed gedaan hebt, maar in werkelijkheid was dit echt jouw fout.

Overigens zijn dat ook plays die ik regelmatig doe hoor (ben slechts Silver II). Maar wilde je toch even deze tip meegeven, vooral omdat je achteraf zei dat het een goede engage was.
De engage was opzich niks mis mee ik was tanky genoeg om wat damage te pakken, echter was onze 5e persoon opeens weg dus miste we 50% van onze damage wat je terug zag aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Een engage is pas goed als je team ook kan follow uppen en de timing ervan goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Nutral schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:08:
Een engage is pas goed als je team ook kan follow uppen en de timing ervan goed is.
+1.

Ik merk van mezelf (ik speel graag tank, en daarme dus ook vaak engager) dat ik soms compleet de verkeerde momenten uitkies om het gevecht te starten. Soms start je op het juiste moment en volgen er maar 2 van de 4, soms start je juist en volgen ze allemaal en scoor je een Ace zonder friendly death.= en er zijn dus ook momenten dat je gewoon slecht erin gaat.
Het gaat er niet om dat jij erin gaat en de rest die damage doet moet maar volgen, jij moet in samenspraak met je team (al dan niet (on)bewust, met een ping, met teamchat etc. etc.) zorgen dat je sámen het juiste moment kiest.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Excuse my noobness, maar bij Lulu krijg ik steeds die blauwe Orb trinket geadviseerd, terwijl ik het gevoel heb dat ik niet zo veel heb aan die blauwe. Hij laat een gebied zien voor 1 sec, terwijl die gele Totem trinket gewoon als een ward werkt. Wat is de upside aan die blauwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:37
apNia schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:34:
Excuse my noobness, maar bij Lulu krijg ik steeds die blauwe Orb trinket geadviseerd, terwijl ik het gevoel heb dat ik niet zo veel heb aan die blauwe. Hij laat een gebied zien voor 1 sec, terwijl die gele Totem trinket gewoon als een ward werkt. Wat is de upside aan die blauwe?
De cast range is groter dan een ward. Je kunt een orb gebruiken om even snel een brush/baron/dragon te checken. Als je dit met een ward wilt doen en er staan toevallig enemies, dan ben je sowieso dood omdat de cast range van een ward echt te klein is daarvoor. Zeker als je hem hebt geupgraded tot farsight orb kun je van een aardig afstandje vision krijgen, als een soort mini clairvoyance. De cooldown is dan ook lager dan die van een trinket ward, waardoor je elke anderhalve minuut ergens kort vision kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Maar voor die blauwe moet ik toch ook, net als de ward, hem plaatsen in een bepaalde range van mij? Of bedoel je met cast-range dat de range waarbinnen je hem kan casten groter is?

En als ik hem buiten een brush plaats, geeft ie dan ook vision IN de brush? (net als Ashe's Hawkeye/E)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32

Flapmo

and back is gigi!

Iedereen zo'n lag op het moment? >> 4 sec.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:11:
Maar voor die blauwe moet ik toch ook, net als de ward, hem plaatsen in een bepaalde range van mij? Of bedoel je met cast-range dat de range waarbinnen je hem kan casten groter is?

En als ik hem buiten een brush plaats, geeft ie dan ook vision IN de brush? (net als Ashe's Hawkeye/E)
Cast-range is dus groter en ja, het werkt net als Ashe's E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:17:
[...]

Hele grote kans dat je dan tegen mij speelde. :P
Als jij een team van katarina's had en de game lang duurde waarschijnlijk wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fissure schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:11:
[...]

Als jij een team van katarina's had en de game lang duurde waarschijnlijk wel ja :P
Ja wij wouden niet surrenderen eind score was uiteindelijk 20 - 60 als ik mij dat goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Wie heeft er zin om van de week eens lekker Ranked Teams te doen?

Doe dan ffkes een berichtje naar Dragon Chrysophy

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:41
Eindelijk in Gold V..Heb me in preseason naar toe gecarried met Shyvana :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-04 10:58
blamauci schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:19:
Wie heeft er zin om van de week eens lekker Ranked Teams te doen?

Doe dan ffkes een berichtje naar Dragon Chrysophy
Vermeld er dan iig bij welk niveau je team is en op welk niveau je je richt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Gambit de Intel masters gewonnen. Helaas niet echt spannende finale wedstrijden, was al vrij snel duidelijk dat Gambit de overhand had.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jespertje schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:01:
[...]

Vermeld er dan iig bij welk niveau je team is en op welk niveau je je richt.
Scrubs en scrublevel.

Nah, volgens mij is het team vooral voor "we zien wel waar we uitkomen" en tot dusver een mix van Silver/Gold/Plat. Net onze eerste twee games vrij zwaar gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:37
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:41:
[...]

Scrubs en scrublevel.

Nah, volgens mij is het team vooral voor "we zien wel waar we uitkomen" en tot dusver een mix van Silver/Gold/Plat. Net onze eerste twee games vrij zwaar gewonnen.
Hebben jullie nog plek dan? Of moet ik dan die Dragon hatseflats toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Recrush schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:08:
[...]

Hebben jullie nog plek dan? Of moet ik dan die Dragon hatseflats toevoegen?
Ja er zijn nog plekken en ja het is handig als je even dragon hatseflats of BEST JUNGLAH EUW toevoegt om een spotje in het team te krijgen,

Nivo is niet boeiend. Als je bronze bent ben je ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

blamauci schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:21:
[...]

Ja er zijn nog plekken en ja het is handig als je even dragon hatseflats of BEST JUNGLAH EUW toevoegt om een spotje in het team te krijgen,

Nivo is niet boeiend. Als je bronze bent ben je ook welkom.
Gezellig dan doe ik ook wel mee als niveau niet boeit :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Gisteren een leuke game gehad met Itsnotrudy, die tevens erg spannend was. (iets van 200hp nog op onze Nexus) maar toch nog de game weten om te draaien. We zaten gematched met Plat + Diamond spelers en kreeg niet echt het idee dat wij nou de zwaksten in het team waren. Altijd leuk om een game te winnen terwijl de enemy al roept: gg in allchat op het moment dat ze op je Nexus aan het inhakken zijn.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gister met mindcrash (geen idee wat zijn naam hier is) een game gehad die andersom ging. Na een ace stond onze Ashe op hun nexus in te hakken en besloten de andere 2 overlevenden om back te gaan (!). Vervolgens komt hun inhib weer op, wordt ons team één voor één in de pan gehakt en verliezen we alsnog. Goed mn best gedaan om te carryen met Evelynn, maar tegen zoveel throws kan ik ook niet op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:15:
Gister met mindcrash (geen idee wat zijn naam hier is) een game gehad die andersom ging. Na een ace stond onze Ashe op hun nexus in te hakken en besloten de andere 2 overlevenden om back te gaan (!). Vervolgens komt hun inhib weer op, wordt ons team één voor één in de pan gehakt en verliezen we alsnog. Goed mn best gedaan om te carryen met Evelynn, maar tegen zoveel throws kan ik ook niet op :+
Je had natuurlijk Faker jr. niet in je team :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
blamauci schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:21:
Ik wilde gisteren ook een plek in het eliteteam bemachtigen, maar toen was je (al) offline :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
voor jou houden we een plekje vrij lekkere batsbal. <3

en voor jou ook shadowbumble. Verwacht beide vanavond een invite voor het elite team.

Ben bang met de animo dat er nog een 2de team aangemaakt moet gaan worden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:21:
[...]

Je had natuurlijk Faker jr. niet in je team :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
Nee. Wel een matig farmende Ashe zonder kills die alle skillshots van Lux in lane wist op te vangen en vervolgens onze nami support ging blamen. Tevens een volibear top die niet helemaal wist wat hij aan het doen was en Rengar vrij liet rondrennen over de map zonder zelf vervolgens top te pressuren of hem te volgen. Onze mid kennen was wel aardig, al had hij in het begin wel wat camping van mij nodig om die Kayle onder controle te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:12:
Gisteren een leuke game gehad met Itsnotrudy, die tevens erg spannend was. (iets van 200hp nog op onze Nexus) maar toch nog de game weten om te draaien. We zaten gematched met Plat + Diamond spelers en kreeg niet echt het idee dat wij nou de zwaksten in het team waren. Altijd leuk om een game te winnen terwijl de enemy al roept: gg in allchat op het moment dat ze op je Nexus aan het inhakken zijn.
Ik zal de recap van die nexus actie vanavond is online gooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben Silver 1 maar speel eigenlijk vooral normal games met vrienden van me ( ook silver / bronze ) Maar als ik in mijn eentje een normal game doen dan speel ik vooral tegen plat / gold hoe komt dit ? omdat ik een hogere mmr heb ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 25-09 16:50
Hoge normal games mmr. Ranked en normals zijn 2 compleet verschillende dingen als het om ratings gaat. Verwacht ook niet dat een plat/diamond je game carried in normals. Ze spelen normals voor plezier en rust en dat word nog best wel vaak vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:24:
Hoge normal games mmr. Ranked en normals zijn 2 compleet verschillende dingen als het om ratings gaat. Verwacht ook niet dat een plat/diamond je game carried in normals. Ze spelen normals voor plezier en rust en dat word nog best wel vaak vergeten
Natuurlijk verwacht ik dat ze voor de lol spelen daarom doe ik ook normal games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:42:
voor jou houden we een plekje vrij lekkere batsbal. <3

en voor jou ook shadowbumble. Verwacht beide vanavond een invite voor het elite team.

Ben bang met de animo dat er nog een 2de team aangemaakt moet gaan worden xD
Deze minder lekkere batsbal zou ook wel graag een plekkie willen.

Onthoud even om Scallius toe te voegen vanavond, dan weet ik zeker dat het niet wordt vergeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Die support items zijn echt te sterk. Ondanks dat mid eigenlijk dezelfde score had als mij (was support en zij had 5/11/4 en ik 3/9/9 en natuurlijk farm en ik niet) en ze me best hard zat te flamen had ik wel meer gold aan het einde en liep ik 2 levels achter!

[ Voor 6% gewijzigd door Mebus op 25-11-2013 11:31 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:49
Mebus schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:31:
Die support items zijn echt te sterk. Ondanks dat mid eigenlijk dezelfde score had als mij (was support en zij had 5/11/4 en ik 3/9/9 en natuurlijk farm en ik niet) en ze me best hard zat te flamen had ik wel meer gold aan het einde en liep ik 2 levels achter!
die relic shield is gewoon enorm overpowerd op het moment, ik verwacht nog wel dat er een nerf komt vanuit riot want dit is natuurlijk niet goed, je weet hoe riot van de nerf gun houd

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Martin0 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:38:
[...]

die relic shield is gewoon enorm overpowerd op het moment, ik verwacht nog wel dat er een nerf komt vanuit riot want dit is natuurlijk niet goed, je weet hoe riot van de nerf gun houd
Nerf is al onderweg. Charge time wordt 60 sec. ipv 30 sec. waardoor het 2x zo langzaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:12:
[...]

Nerf is al onderweg. Charge time wordt 60 sec. ipv 30 sec. waardoor het 2x zo langzaam gaat.
zoals ik al zei, nerfgun van riot staat nooit stil ^^

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Misschien begrijp ik het niet goed, maar ik steek al ruim 700 gold om Targon Bracers te krijgen.
Hiervoor moet je ruim 350 gold verdienen om het eruit te halen (ervan uitgaande dat de andere speler ook 350 gold krijgt omdat je het deelt). Bij mij staat er nooit veel meer dan 600 á 700 gold shared. Dan heb ik als support nog maar net het geld eruit wat ik erin heb gestoken afgezien van de health en regen die ik er ook nog eens bij krijg.

Ik snap niet waarom de support hier extra geld van krijgt moet krijgen. De ADC daarin tegen krijgt wel 700 extra gold? Waarschijnlijk iets minder omdat ik wat CS van hem afpak. Het zelfde geld met spell thief. Je moet wel heel veel poken om dit eruit te krijgen.

Over het algemeen merk ik wel dat ik meer gold beschikbaar heb. Veel minder geld kwijt aan wards (dat scheelt al gouw 700 gold) en ik krijg ook meer gold met assists. En met de nieuwe masteries krijg ik ook nog eens +1 gold per minion kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:12:
[...]

Het gaat helpen, maar niet genoeg denk ik. De eerste wave heb je sowieso bijna dubbel Gold door support + ADC 4 stacks, daarna krijg je per wave 1 gratis creep + bonus Gold van de passive.

Dat is dus 50-100 Gold/min als beide champs een Targon/Relic hebben en liggend aan of je alle siege creeps pakt oftewel 17 Gold/10.

Nu kun je als support met Spellthief passief en als je beide enemy champs consistent raakt 18 Gold/10 pakken, maar dit helpt je ADC niet, en je krijgt geen geld als je te low HP bent om te harrassen, dood bent, etc. Targon bouwt wel stacks op die je allemaal kunt gebruiken als je er klaar voor bent.
Xanthian schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:44:
Misschien begrijp ik het niet goed, maar ik steek al ruim 700 gold om Targon Bracers te krijgen.
Hiervoor moet je ruim 350 gold verdienen om het eruit te halen (ervan uitgaande dat de andere speler ook 350 gold krijgt omdat je het deelt). Bij mij staat er nooit veel meer dan 600 á 700 gold shared. Dan heb ik als support nog maar net het geld eruit wat ik erin heb gestoken afgezien van de health en regen die ik er ook nog eens bij krijg.
Gold Shared staat niet gelijk aan het echte aantal. Je deelt natuurlijk ook last-hits. Die staan daar niet in. Dus na 10min staat daar de 20 x 20-30 Gold last-hits niet in vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ja dit is duidelijk we moeten een Got B Team aan gaan maken xD. <3 <3

Komt goed hierzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:09:
ja dit is duidelijk we moeten een Got B Team aan gaan maken xD. <3 <3

Komt goed hierzo.
Gebruiken jullie ook teamspeak ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:00:
[...]
Gold Shared staat niet gelijk aan het echte aantal. Je deelt natuurlijk ook last-hits. Die staan daar niet in. Dus na 10min staat daar de 20 x 20-30 Gold last-hits niet in vermeld.
Ik snap hem al denk ik. De gold shared is natuurlijk de minion+bonus. En daarnaast krijgt de support nog gold voor de last-hit, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:11:
[...]

Gebruiken jullie ook teamspeak ofzo ?
shadowbumble heeft een redelijke kale teamspeak servert aangemaakt die we kunnen gebruiken.

Vroegahh gebruikte we altijd nutrals teamspeak maar die is volgens mij uit de lucht ofzo want die geeft niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel heel erg OP geworden. Maar ik moet zeggen dat ik support niet meer de lane vind die als laatst overblijft. Het is veel leuker geworden met al die nieuwe updates. Dus ik speel het eigenlijk wel graag nu. Een kleine nerf en het is echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:13:
[...]

shadowbumble heeft een redelijke kale teamspeak servert aangemaakt die we kunnen gebruiken.

Vroegahh gebruikte we altijd nutrals teamspeak maar die is volgens mij uit de lucht ofzo want die geeft niet thuis.
Klopt Nutral's is ook offline al heel lang eigenlijk en Nutral zelf is regelmatig te vinden op mijn teamspeak, de kale opzet is express gedaan mochten hier verzoekjes tot channels en dergelijke zijn dan kan je dan in de DM naar me gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
gewoon mij admin geven denk menneke. Dan maak ik wa team channels aan die gaan we nodig hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Vanavond eindelijk weer eens wat tijd om te spelen! Ik hoop dat er mensen mee doen. Ik moet nog echt wennen aan de nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:01
Wordt druk vanavond =).

[ Voor 51% gewijzigd door Retep2124 op 25-11-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:11:
[...]

Ik snap hem al denk ik. De gold shared is natuurlijk de minion+bonus. En daarnaast krijgt de support nog gold voor de last-hit, toch?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik zit altijd met Flexibele tijden ivm gezin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ShadowBumble schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:19:
[...]

Ik zit altijd met Flexibele tijden ivm gezin :+
Ik ook vanwege werken en het meiske <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pff het wordt echt tijd voor een League of Legends afsprakentopic waar iedereen lekker kan aangeven wanneer hij kan spelen en wanneer niet etc. Persoonlijk vind ik posts over wie wanneer kan en wanneer er met welk team gespeeld wordt meer thuishoren in het ingame chatkanaal dan hier, maar ik geloof dat het een beetje vechten tegen de bierkaai is...

Veel liever lees ik de sterke verhalen achteraf. Wie heeft wie gepwnd en waarom, wat voor epische comebacks er gemaakt zijn etc. Nog beter is het als daar ook nog analyses bij zitten en er discussies uit voortkomen. Maar wat boeit het mij dat PeterHid vanavond om 18.00 uur online is? (no offense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Vicarious schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:35:
Pff het wordt echt tijd voor een League of Legends afsprakentopic waar iedereen lekker kan aangeven wanneer hij kan spelen en wanneer niet etc. Persoonlijk vind ik posts over wie wanneer kan en wanneer er met welk team gespeeld wordt meer thuishoren in het ingame chatkanaal dan hier, maar ik geloof dat het een beetje vechten tegen de bierkaai is...

Veel liever lees ik de sterke verhalen achteraf. Wie heeft wie gepwnd en waarom, wat voor epische comebacks er gemaakt zijn etc. Nog beter is het als daar ook nog analyses bij zitten en er discussies uit voortkomen. Maar wat boeit het mij dat PeterHid vanavond om 18.00 uur online is? (no offense)
Da hoeft je ook niks te boeien schatje. Gewoon rustig blijven <3 nou zijn er een keer geen elohell whine posts is het nog niet goed. Vicarious als je het niet hebben kan heb je dat knopje topicreport. Geef daarin vooral je klachten aan komt er een keer een modje langs.

Ontopic. Discussie voeren over een patch die super unbalanced is op het moment heeft ook niet echt veel zin. Patch word vandaag weer verandert en we weten nog niet exact hoe dit gaat uitpakken. ben benieuwd hoe veel dit de runic shield bullshit op duolanes gaat verminderen want jungle is op dit moment behoorlijk zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:01
Vicarious schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:35:

Hahah, ik verwachte al zo een reactie. Daarom heb ik al verwijderd hoe laat ik er zou zijn. Maar 6 uur is dus een date? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:39:
nou zijn er een keer geen elohell whine posts is het nog niet goed.
Het aantal elohell posts/gezeur en andere shit om het maar zo te noemen is aanzienlijk afgenomen nadat we allemaal besloten hadden om het GoT channel ingame weer leven in te blazen, en ja dat valt enorm op.
Ontopic. Discussie voeren over een patch die super unbalanced is op het moment heeft ook niet echt veel zin. Patch word vandaag weer verandert en we weten nog niet exact hoe dit gaat uitpakken. ben benieuwd hoe veel dit de runic shield bullshit op duolanes gaat verminderen want jungle is op dit moment behoorlijk zwak.
Ben hier ook erg benieuwd wat er gepatched gaat worden, want je merkt dat er echt heel veel kleine verschillen zijn dien gewoon hoe langer de game duurt groter worden, aan de andere kant sommige dingen zijn ook gewoon te wijten aan speelstijl die veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Speciaal dan voor Vic een sterk verhaal van een newbie ;)

Gisteravond deed ik een snelle beginner AI game (omdat ik aan nog 1 zo'n spel genoeg had om 17 te worden). We hadden iemand die jungle wilde proberen (zijn eerste keer jungle), en na blauw, wolves en wraiths was ie nog steeds maar level 2. Hij moest uiteindelijk af en toe farmen in lanes om de rest van het team bij te kunnen houden.

Ondertussen zat ik als Blitz in bot met een Heimerdinger. Als de pulls ook maar een beetje willen lukken is dat momenteel een erg sterke combinatie. We farmden onder de enemy turret, en toen wij level 7 bereikten waren onze lane tegenstanders (Miss + Ryze) pas level 4. Ze wisselden van plaats met top (Kayle en Annie), die vervolgens precies dezelfde behandeling kregen. Ik eindigde 10/0/24. Nou waren dit beginner bots, maar met ervarener spelers op de plaats van Blitz en Heimer (de Heimer was ook pas level 18) zou dit ook in normal moeten kunnen lijkt me.

De game in kwestie: http://www.lolking.net/su...128403#history/1186157527

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beginner bots zijn leuk om te 1v5-en met 5 triforce + blotrk Teemo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Skyclad schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:58:
Speciaal dan voor Vic een sterk verhaal van een newbie ;)

Gisteravond deed ik een snelle beginner AI game (omdat ik aan nog 1 zo'n spel genoeg had om 17 te worden). We hadden iemand die jungle wilde proberen (zijn eerste keer jungle), en na blauw, wolves en wraiths was ie nog steeds maar level 2. Hij moest uiteindelijk af en toe farmen in lanes om de rest van het team bij te kunnen houden.

Ondertussen zat ik als Blitz in bot met een Heimerdinger. Als de pulls ook maar een beetje willen lukken is dat momenteel een erg sterke combinatie. We farmden onder de enemy turret, en toen wij level 7 bereikten waren onze lane tegenstanders (Miss + Ryze) pas level 4. Ze wisselden van plaats met top (Kayle en Annie), die vervolgens precies dezelfde behandeling kregen. Ik eindigde 10/0/24. Nou waren dit beginner bots, maar met ervarener spelers op de plaats van Blitz en Heimer (de Heimer was ook pas level 18) zou dit ook in normal moeten kunnen lijkt me.

De game in kwestie: http://www.lolking.net/su...128403#history/1186157527
O+

Anyway, speel niet teveel tegen bots en al helemaal niet tegen beginner bots. Leer je slechte gewoonten van aan. Niet bang zijn om te verliezen of geflamed te worden en gewoon lekker normals spelen, leer je een stuk meer van.

En blitz/heimer: dat werkt echt alleen tegen bots. Je kan hoogstens je tegenstander een beetje zonen, maar er zijn maar weinig spelers zo dom om een zooi turrets van Heimer in gepulld te worden door Blitz. Dan is het met een Shaco jungler leuker, die kan ongemerkt die bot brush in sneaken om een zooi traps te plaatsen en dan heb je je ad carry er ook nog bij.

[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 25-11-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

want jungle is op dit moment behoorlijk zwak.
o rly?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6uc70b3.png

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Moet inderdaad normals gaan spelen, maar speel momenteel nog vooral snelle intermediate games om mijn dagelijkse 150 IP te krijgen. Ben verder meestal te druk om veel te spelen (komt binnenkort wel wanneer ik een weekje vrij heb genomen). Die beginner game was alleen maar omdat ik zo dicht bij level 17 zat en niet teveel tijd nodig wilde hebben voor een game (laatst duurde een 'snelle intermediate game' opeens 67 minuten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

Mooi man, log je in op je smurf van lvl 23, sta je als Nasus toplane tegen een Plat 3 riven :') bleek dat hij zijn lvl 13 maatje aan het boosten was.
Toplane hard verloren kwam als 0-6 uit de lanefase, maar doordat er niet echt teamfights waren heb ik toch mijn Q farm een beetje up kunnen houden met als gevolg dat de enemy lucian weinig te vertellen had. Na Lucian Riven focussen en het was GG, voelde toch wel goed.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Nasus is helemaal zwak op het moment :9

Nee, dat waarschijnlijk niet, maar de laatste 2 keer dat ik er mee speelde wel :9 kan ook iets over mij zeggen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:19:
[...]

Nasus is helemaal zwak op het moment :9

Nee, dat waarschijnlijk niet, maar de laatste 2 keer dat ik er mee speelde wel :9 kan ook iets over mij zeggen xD
Het was een inside joke met de Tweakers die die avond op TS waren :P

Overigens is Nasus helemaal niet zwak, sounds like a you-problem :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:21:
[...]

Het was een inside joke met de Tweakers die die avond op TS waren :P

Overigens is Nasus helemaal niet zwak, sounds like a you-problem :+
Ik ging gisteren idd behoorlijk te keer. Die kut janna ook met haar tyfus monsoon. Elke keer bij de laatste hit die ik op dr moest doen ging ze me weg ulten. Dan kwam het beest wel in me naar boven. en ros ik haar gewoon vrolijk alsnog neer gewoon ghosten met die hap xD.

Wat ik bedoel met jungle is vrij zwak is dat veel mensen de junglecreeps onderschatten. Had gisteravond per ongeluk 21/9/0 op nasus en damn die creeps hitten me een bak hard. Maargoed die jarvan was zo slecht die sloeg nog geen deuk in een pakje boter. De game geeindigd met ruim 100 CS meer als hem zonder abnormaal veel Lane tax. O-)

Udyr is wel behoorlijk sterk in de huidige metagame. Phoenix OP SON. Dont give a fuck driveby killstelen xd

Hele tijd voor de enemy toren staan en /l en /t spammen xD. heb ze op X en C gebind zodat ik lekker makkelijk kan spammen voor de disrespect O-)

[ Voor 6% gewijzigd door blamauci op 25-11-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oh god we hebben hier een Trick2g in de dop hoor :') Zorg eerst maar eens dat je diamond I wordt, dan mag je disrespecten :P

21/9/0 is overigens op champs met een snelle clear nog wel te doen. Als Nasus iets minder. Je clear is namelijk langzamer waardoor je meer hits te verduren krijgt. Maar op bijv. Nocturne is 21/9/0 echt geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Vicarious schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:49:
Oh god we hebben hier een Trick2g in de dop hoor :') Zorg eerst maar eens dat je diamond I wordt, dan mag je disrespecten :P

21/9/0 is overigens op champs met een snelle clear nog wel te doen. Als Nasus iets minder. Je clear is namelijk langzamer waardoor je meer hits te verduren krijgt. Maar op bijv. Nocturne is 21/9/0 echt geen enkel probleem.
Nee dat klopt inderdaad op Nocturne werkt het best wel prima idd. Nog niet gespeeld die tjap eigenlijk.

En ik denk dat Platinum voldoende bewijs is voorlopig. Veel beter als platinum zal ik denk ik niet worden zit wel een beetje aan mijn skillcap denk ik. Krijg nog wel +- 30 LP per win in plat 5 maar kan niet zo makkelijk consequent winnen.. platinum is fucking hell man. Dikke rage daarzo zodra er 1 ding fout gaat gaan er al 3 man in je team AFK.

Dit is geen rage post maar ik heb het gevoel alsof mensen die in plat zitten denken dat ze allemaal in diamond thuis horen.

Word ook nog altijd gematched met mensen die plat 1 diamond 5 zijn ook al zit ik zelf plat 5.
Komt ook denk ik omdat ik heel hard gestegen ben naar plat vanuit silver 2 op BEST JUNGLAH EUW.
Als ik nou via OP.GG/mmr/euw mijn mmr check zit ie meestal rond de 1900-2000. Periode gehad dat er 2150 stond. Daarna een bak games verloren omdat ik eigenlijk te moe was en geen fuck gaf.

er staat dan ook onder. Congratulations you are beyond this league.

Maargoed heb niet het gedult om verder te ranken op mijn smurf eerst maar is mijn main gold uit krijgen want Jeffro is me verdomme nog steeds voor op de main. Ik bedoel zelfs Exlaxl is me voor op de main :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:56:
[...]
Ik bedoel zelfs Exlaxl is me voor op de main :(
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:24
blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:43:
[...]

Ik ging gisteren idd behoorlijk te keer. Die kut janna ook met haar tyfus monsoon. Elke keer bij de laatste hit die ik op dr moest doen ging ze me weg ulten. Dan kwam het beest wel in me naar boven. en ros ik haar gewoon vrolijk alsnog neer gewoon ghosten met die hap xD.

Wat ik bedoel met jungle is vrij zwak is dat veel mensen de junglecreeps onderschatten. Had gisteravond per ongeluk 21/9/0 op nasus en damn die creeps hitten me een bak hard. Maargoed die jarvan was zo slecht die sloeg nog geen deuk in een pakje boter. De game geeindigd met ruim 100 CS meer als hem zonder abnormaal veel Lane tax. O-)

Udyr is wel behoorlijk sterk in de huidige metagame. Phoenix OP SON. Dont give a fuck driveby killstelen xd

Hele tijd voor de enemy toren staan en /l en /t spammen xD. heb ze op X en C gebind zodat ik lekker makkelijk kan spammen voor de disrespect O-)
Wat is de huidige meta game nu dan? volgens mij wordt die juist door de community gevormd, valt nog weinig over te zeggen momenteel aangezien er nog genoeg getweaked en gepatched gaat worden door Riot.

Season 3: Jungle/high mobility meta is door een aantal pro teams gespeeld in het begin van S3 en de community heeft dit uiteindelijk overgenomen en geaccepteerd als beste meta, dit is niet iets wat Riot verzint (maar wel enigzins stuurt door het uiteindelijk te verbeteren)

Season 4: Deze zal nog vorm moeten nemen, wat je ziet is dat duo lane top zelfs weer viable is met de gold generated items.

Botlane: Nog meer een duw naar de ADC/Support combinatie, door support meer te bieden.
Midalane: Nog steeds zie je assasins (Zed, Kassadin, Fizz etc..en ook Riven steeds meer) Hoge burst damage met high mobility.

[ Voor 8% gewijzigd door Turismo op 25-11-2013 16:07 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het heeft weinig met meta te maken, maar er zijn gewoon minder viable jungle champions doordat de jungle moeilijker is geworden (creeps slaan harder) en er minder XP uitgehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
In mijn ogen zal Duo lane top snel weer vervagen, gold generating items worden generfed voor een reden.

Dit word waarschijnlijk de meta waarin junglers nog altijd net zo hard genaaid worden door laners als season 2 en 3.

Laners hebben inherent meer gold als de jungler en gold generating items specifiek voor junglers zijn behoorlijk kostbaar. Als je eerst een bak goud moet farmen voor bijvoorbeeld een wriggles die al een stuk minder sterk is geworden, en daarna dat ding ook nog terug moet gaan verdienen.. is er eigenlijk al iets mis want zodra je dat voor elkaar hebt zijn je laners sterk genoeg om je jungle te gaan lopen clearen.

Verder zijn de combat stats op wriggles bijvoorbeeld gewoon shitty geworden, is ancient golem zijn hp hard generfed. heeft helaas lizard elder te weinig AD om echt sterk te zijn. en over het andere item heb ik me nog geen mening gevormd aangezien ik het nog niet gebruikt heb dit pre-season.

Tevens loop je als jungler tegen een ander probleem aan. Season 2/3 waren de season van de early ganks, vanwege de relatief zwakke jungle creeps waardoor junglers iig nog makkelijker lanegold konden verkrijgen uit kills/assists.

Nu is dit een heel ander verhaal. Doordat de creeps weer meer hp hebben en harder op je in rossen kom je met minder hp uit de jungle en zijn early ganks zeer high risk high reward.

Slaagt je gank met een kill ben je happy. congratulations you have just won the internetz.

faalt je gank ben je gedoemd om te gaan farmen en dan krijg je dit. The cycle of life and death continues you will die they will live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Ik persoonlijk ga echt moeten wennen aan al deze changes. Vind het op het moment om 1 of andere reden minder leuk met al die changes. Misschien is het gewoon wel even wennen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
DivineNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:16:
Ik persoonlijk ga echt moeten wennen aan al deze changes. Vind het op het moment om 1 of andere reden minder leuk met al die changes. Misschien is het gewoon wel even wennen :p
Gewoon even wennen. Het spel in in principe hetzelfde gebleven alleen de balance is behoorlijk verschoven.

In mijn ogen zijn die trinkets behoorlijk vrij cool. Vooral die rode lens trinket is dan wel weer awesome voor ganking junglers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 23:54
blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:56:
[...]
En ik denk dat Platinum voldoende bewijs is voorlopig. Veel beter als platinum zal ik denk ik niet worden zit wel een beetje aan mijn skillcap denk ik.
Congrats, heb je je spel enorm verbeterd in relatief korte tijd. Ik kan me posts hier van jou herinneren (season 2 denk ik?) waar je 'vastzat' in bronze/silver.
blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:17:
[...]

Gewoon even wennen. Het spel in in principe hetzelfde gebleven alleen de balance is behoorlijk verschoven.

In mijn ogen zijn die trinkets behoorlijk vrij cool. Vooral die rode lens trinket is dan wel weer awesome voor ganking junglers.
Verandering vergt bijna altijd aanpassing en aanpassing kost tijd. Tegen het eind van season 4 zijn de huidige veranderingen weer zo normaal dat men bijna niet meer weet hoe het voorgaand was. (heart of gold anyone?)

Daarbij vind ik de trinkets echt een bijzonder goede toevoeging. Nu is er ook geen excuus meer om niet te warden. Perfect.

[ Voor 44% gewijzigd door Jaap. op 25-11-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Wat ik trouwens wel grappig vind zijn die health pots die in koekjes veranderen. Hebben me op nasus al eens gered tegen riven waardoor riven gek werd in de chat met de vraag waarom ik niet dood was omdat ignite me had moeten afmaken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
(heart of gold anyone?)

Never forget :(

Tears fully stacked. Kappa. FrankerZ

Rip in peace Heart of gold.

rip in Peace Shurelyia's reverie etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:40:
(heart of gold anyone?)

Rip FON

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Rip in Peace innervating Locket en Zhonya's Ring. En natuurlijk wie mist er niet Teabag en Blue Pill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:44:
[...]

Rip in Peace innervating Locket en Zhonya's Ring. En natuurlijk wie mist er niet Teabag en Blue Pill.
dat is allemaal voor mijn tijd in lol i guess XD ben in S2 begonnen, eind S2 en eig pas echt gestart in S3.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Teabag en bluepill zijn nog van de closed beta. en innervating locket en zhonya's ring zijn season 1 verwijdert.

Overigens leeft de ring voort in de deathcap en de hourglass.

BTW RIP DODGE YOU WILL BE MISSED
UDYR HAS NEVER BEEN THE SAME FOR ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:48:
Teabag en bluepill zijn nog van de closed beta. en innervating locket en zhonya's ring zijn season 1 verwijdert.

Overigens leeft de ring voort in de deathcap en de hourglass.

BTW RIP DODGE YOU WILL BE MISSED
UDYR HAS NEVER BEEN THE SAME FOR ME
300AD/AP 4k HP 50% Dodge Jax RIP in peace :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:40:
(heart of gold anyone?)

Ik had stilletjes gehoop dat hog terugkwam, jammer gegoeg niet gebeurd :(

Ook FoN (zag ik toevallig ook voorbij komen) was een item dat ik regelmatig gebruikte op bepaalde champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

FoN en Singed <3 pure liefde.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FON mis ik ook nog het meeste, ik bouwde het bijna altijd op mn tops
Irelia, singed
ik mis de MS defence items voor bruisers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Dit nog nooit meegemaakt:
MrDeadlySpy: hou je vuile tering bek vieze tering mavo tering lijer tyfus tering TERING TERING
Ik was hem voor met lane callen en hij lockt, ik zeg er wat van en krijg dit. Heb toch mijn champ gelockt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nooit? Je speelt pas een week? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je moet ook geen NL in je nickname plaatsen, dan krijg je dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

DivineNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:58:
Dit nog nooit meegemaakt:

[...]

Ik was hem voor met lane callen en hij lockt, ik zeg er wat van en krijg dit. Heb toch mijn champ gelockt :)
Om maar met een Mede gotter te gooien "JooMadBro" ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:34:
Nog nooit? Je speelt pas een week? :P
Al sinds season 1, maar iets als dit dus nog nooit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DivineNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:21:
[...]

Al sinds season 1, maar iets als dit dus nog nooit :p
Haha er is mij al geregeld kanker of een andere enge ziekte toegewenst. Tevens hebben best veel LoL spelers mijn moeder geneukt en schijn ik regelmatig anaal verkracht te zijn door latent homofiele LoL spelers. Niks nieuws onder de zon. Nederlanders zijn vaak het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sowieso al bij voorbaat een schijthekel aan nationalistische gasten met yourmomPL,NL,BR,FR etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46

Solid Seal

3D Printer N00b

\o/

Net me 2e PENTA in 2 weken :D
Beide in ARAM 1x Teemo en 1x Katarina

Meer geluk dan skill though . Ik speel beide champs nooit (behalve in ARAM)

Owja. Beide games ook gewonnen want als je de game verlies dan betekend een PENTA ook niks :)

* Solid Seal is blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:03:
Ik heb sowieso al bij voorbaat een schijthekel aan nationalistische gasten met yourmomPL,NL,BR,FR etc.
Hahah, heb er al vaak aan gedacht om een name change te doen maar weet nx nieuws, gebruik Divine bij alle games die ik speel dusja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:03:
Ik heb ook nl erachter maar dat is enkel omdat mijn "gewone" nickname al bezet was :(

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 25-09 16:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 23:54
blamauci schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:44:
[...]

Zhonya's Ring inderdaad, die was er nog toen ik starte, Beta heb ik dan niet meegemaakt, dus die laatste twee zeggen mij ook niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
ShadowBumble schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:36:
[...]

Om maar met een Mede gotter te gooien "JooMadBro" ? :+
Haha, gister weer een paar leuke potten mee gespeeld, One for All :9 was lachen. Vind deze gamemode leuker dan ARAM }:O
Pagina: 1 ... 104 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.