[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.704 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:12:
[...]

Voor lifestealen moet je bij creeps in de buurt zijn, als je gedenied wordt lukt dat niet. Je kan ook gaan voor health regen quints en health regen masteries. Gecombineerd met de creeps die af en toe toch echt bij je tower komen en je innate lifesteal denk ik dat je dan dusdanig veel sustain hebt dat je heel moeilijk dood te krijgen bent.
En je creeps komen nooit naar je toren toe? :) En juist in de mastery tree staat een prima puntje dat je extra HP uit zelfheal / lifesteal krijgt als je low raakt. Maw wil prima met Lifesteal quints. + je hebt genoeg defense om het te compenseren uit de tree, 6/21/3.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 22-11-2013 09:16 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al Corki gespeeld? Vraag me af hoe hij nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:31:
Iemand al Corki gespeeld? Vraag me af hoe hij nu is.
Alleen ertegen. Hij lijkt mij nu een tikje OP. Hij kan zn abilities veel meer spammen doordat hij minder snel in manaproblemen komt terwijl de meeste AD carries toch wel in de manaproblemen komen als ze dat doen. Bovendien heb je met die Q die op kortere CD is een makkelijke mogelijkheid tot vision in de brushes.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:14:
[...]

En je creeps komen nooit naar je toren toe? :) En juist in de mastery tree staat een prima puntje dat je extra HP uit zelfheal / lifesteal krijgt als je low raakt. Maw wil prima met Lifesteal quints. + je hebt genoeg defense om het te compenseren uit de tree, 6/21/3.
Ze komen wel naar je tower toe, maar dan sta je al even met low health gedenied onder je tower en kun je ook gedived worden. Life regen is een gegarandeerde aanvulling van je HP pool en als je dat stackt gaat het nog best hard eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:46:
[...]

Ze komen wel naar je tower toe, maar dan sta je al even met low health gedenied onder je tower en kun je ook gedived worden. Life regen is een gegarandeerde aanvulling van je HP pool en als je dat stackt gaat het nog best hard eigenlijk.
Dit heeft meer met speelstijl te maken dan met een runesetup. Kunnen we eindeloos over speculeren, maar uiteindelijk gaat het erom wat je zelf lekker vindt spelen. Persoonlijk heb ik het niet meer zo op HP regen quints, omdat ze naarmate de game vordert gewoon zwaar afvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:49
Gister een potje gespeeld met Singed tegen een nasus.
het is dat yi aan het baby sitten was want ik was nasus aan het zonen.

uit eindelijk iedereen outfarmed, 8/9/13 geeindigd en gewonnen, doordat ik redelijk door kon farmen na de slechte start en ging roamen en in team fight wat kills oppakte kon ik tanken voor hetpotje

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:57:
- Utility udyr is erg goed mede dankzij de nieuwe brushes en ward regels.
Udyr was 1 van mijn favorieten. Moet je het erg anders spelen? Of is er niet veel veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Skyclad schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:01:
[...]

Udyr was 1 van mijn favorieten. Moet je het erg anders spelen? Of is er niet veel veranderd?
Van wat ik lees, is junglen momenteel niet viable aangezien je dankzij Targon's Brace net zo goed 2-1-2 lanes kunt gaan spelen.
The bonus gold and sustain provided by dual Targon's is so efficient that it dominates traditional builds. Players like TheOddOne have gone as far as to say on stream that Jungling is now useless, and inferior to running 2-1-2 lanes with dual top laners both starting Targon's.

[ Voor 29% gewijzigd door Damien op 22-11-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:34:
[...]

Van wat ik lees, is junglen momenteel niet viable aangezien je dankzij Targon's Brace net zo goed 2-1-2 lanes kunt gaan spelen.

[...]
Ik heb hier gister tegen gespeeld samen met Mebus. Mebus was met tryndamere 1v2 top tegen Leona en Corki en hoewel ze in de laning sterk waren en ook top aardig konden doorpushen ondanks veel aandacht van mij als jungler (wat is die leona verdomme tanky met zoveel items en die buff op W) hebben we ze uiteindelijk verslagen, waarschijnlijk mede doordat ze 2 characters hadden die puur utility waren en omdat ik als jungler ook hun buffs kon pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:38:
[...]

Ik heb hier gister tegen gespeeld samen met Mebus. Mebus was met tryndamere 1v2 top tegen Leona en Corki en hoewel ze in de laning sterk waren en ook top aardig konden doorpushen ondanks veel aandacht van mij als jungler (wat is die leona verdomme tanky met zoveel items en die buff op W) hebben we ze uiteindelijk verslagen, waarschijnlijk mede doordat ze 2 characters hadden die puur utility waren en omdat ik als jungler ook hun buffs kon pakken.
Denk dat je met name voor zo'n setup nog wel steeds moet denken aan minimaal 1 tank + bruiser en niet overal AD carry's neer moet gaan pleuren aangezien je toch enige vorm van peel/tank moet hebben binnen een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:40:
[...]

Denk dat je met name voor zo'n setup nog wel steeds moet denken aan minimaal 1 tank + bruiser en niet overal AD carry's neer moet gaan pleuren aangezien je toch enige vorm van peel/tank moet hebben binnen een team.
Ze hadden 2 supports die daarvoor zorgden: Leona en Lulu. Die werden allebei verdomd tanky en kunnen aardig peelen. Alleen zodra je die AD carries eenmaal uitschakelt is alle damage weg want Leona deed vrijwel 0 damage en Lulu niet veel meer. Het is dus wel vrij kwetsbaar als je het met duo adc + support doet. Ik denk dat het beter is om 1 adc+support lane te doen en 1 double bruiser lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:05:
[...]

Ze hadden 2 supports die daarvoor zorgden: Leona en Lulu. Die werden allebei verdomd tanky en kunnen aardig peelen. Alleen zodra je die AD carries eenmaal uitschakelt is alle damage weg want Leona deed vrijwel 0 damage en Lulu niet veel meer. Het is dus wel vrij kwetsbaar als je het met duo adc + support doet. Ik denk dat het beter is om 1 adc+support lane te doen en 1 double bruiser lane.
Precies wat ik dus bedoel/zei. Oddone & Xpecial deden het met Lissandra & Olaf. Dan heb je tenminste CC / Tankyness + Damageoutput.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier boven Yi, ik moest gisteren zelf 2x vs Yi. Is he again OP of gewoon toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:27:
Ik lees hier boven Yi, ik moest gisteren zelf 2x vs Yi. Is he again OP of gewoon toeval?
ik heb daar meestal geen last van maar ja als hij een maal fed raakt is het wel irritant maar met een tornmail slaat hij zichzelf dood

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:30:
[...]

ik heb daar meestal geen last van maar ja als hij een maal fed raakt is het wel irritant maar met een tornmail slaat hij zichzelf dood
Mits je zelf genoeg HP hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:32:
[...]

Mits je zelf genoeg HP hebt...
had ik gister met singed geen problemen mee, chase me maar yi, en sla jezelf maar dood :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 12:27
Dan heb je het ook over singed, die naturally tanked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Suicyder schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:34:
Dan heb je het ook over singed, die naturally tanked is.
zodra je een stun of snare hebt is yi ook nutteloos, yi is vrij makkelijk te counteren

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:33:
[...]

had ik gister met singed geen problemen mee, chase me maar yi, en sla jezelf maar dood :P
Was meer om aan te geven dat standaard een Thornmail je niet gaat redden vs een Tryndamere of Yi, je zult zelf wel wat HP moeten hebben om het in werking te laten treden. Heb namelijk in het verleden vaak genoeg een AD carry met Thornmail zien rondhuppelen die zelf dan te weinig damageoutput had en sowieso al geen health en dan vrolijk ten onder ging met zijn "counteritem".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Damienx2 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:35:
[...]

Was meer om aan te geven dat standaard een Thornmail je niet gaat redden vs een Tryndamere of Yi, je zult zelf wel wat HP moeten hebben om het in werking te laten treden. Heb namelijk in het verleden vaak genoeg een AD carry met Thornmail zien rondhuppelen die zelf dan te weinig damageoutput had en sowieso al geen health en dan vrolijk ten onder ging met zijn "counteritem".
Altijd komisch als je dit soort mensen ziet. Thornmail halen maar nog geen 3k health, moet altijd lachen als ik het tegen kom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tegen een fed yi doe je gewoon niks als AD carry behalve bij je team blijven zodat zij hem voor je kunnen stunnen en rapen. Hij is te snel voor je om bij hem weg te blijven en 1v1 Doet hij gewoon een Q op je, staat hij vlakbij je en ramt hij je in 3 klappen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ze mogen die targons embrace wel even hotfixen, zat gisteren even NACL te kijken en daar hadden constant 8 van de 10 spelers dat item. En er werd vrijwel alleen maar geduo laned en de buffs opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:45

Thompson

Beeromaniac

Wat denken jullie van Yasuo?
http://euw.leagueoflegend...yasuo-unforgiven-revealed

Klinkt best aardig. Vraag me alleen af of zijn skills gaan scalen met AD of AP? Ik hoop zelf AD vanwege zijn crit passive (Yasuo + Inifity Edge :D) maar ik vermoed AP gezien hij voor mid wordt "geadviseerd"?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Thompson schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:42:

Klinkt best aardig. Vraag me alleen af of zijn skills gaan scalen met AD of AP? Ik hoop zelf AD vanwege zijn crit passive (Yasuo + Inifity Edge :D) maar ik vermoed AP gezien hij voor mid wordt "geadviseerd"?
Hoezo? Talon en Zed worden ook geadviseerd voor mid, en beide zijn gewoon keiharde AD champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:37
Thompson schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:42:

Deze meneer is obviously AD, waarom zouden ze hem anders een passive geven die zijn crit chance verdubbeld? Hij lijkt mij overigens echt super lame, maar dat kan ook komen doordat ik bijvoorbeeld al een hekel heb aan Xin en Yi. Maar we zullen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:26:
Nou ze mogen die targons embrace wel even hotfixen, zat gisteren even NACL te kijken en daar hadden constant 8 van de 10 spelers dat item. En er werd vrijwel alleen maar geduo laned en de buffs opgehaald.
Klopt. Op de streams van pro players is deze strategie in soloqueue ook al vaak gezien. Dat duo lanen een alternatief is is prima, maar nu lijkt het de enige viable strategie omdat je anders zo'n 2k gold na 20 minuten misloopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Ze zetten het hiermee wel weer zo neer dat de meta niet vast staat, je kan er nog steeds voor kiezen om 1 iemand in de jungle te zetten, je kan er ook voor kiezen om 2-1-2 te spelen en dan de buffs vanuit de lane te pakken.

Saint zei gisteren nog van het is nu misschien wel goed om je red gelijk aan je ADC te geven zodat hij in de lane een stuk beter is. Je gaat als jungler nu minder ganken waarschijnlijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Xevoo op 22-11-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xevoo schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:44:
Ze zetten het hiermee wel weer zo neer dat de meta niet vast staat, je kan er nog steeds voor kiezen om 1 iemand in de jungle te zetten, je kan er ook voor kiezen om 2-1-2 te spelen en dan de buffs vanuit de lane te pakken.
Eerlijk gezegd zetten ze zo juist WEL de meta vast. Want zoals Vicarious al aangeeft, waarom zou je 2k gold mislopen door te gaan junglen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xevoo schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:44:

Saint zei gisteren nog van het is nu misschien wel goed om je red gelijk aan je ADC te geven zodat hij in de lane een stuk beter is. Je gaat als jungler nu minder ganken waarschijnlijk.
Hierdoor mis je weer heel veel XP en de XP in de jungle is al generft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:46:
[...]

Zegt weer genoeg over Saint's logica...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-09 14:24
pwa miss moeten ze de taragons nerfen tot 150% gold ipv 200% en werkt het dan wel, al met al gooit het idd wel de meta open zolang het maar gebalanced is ;)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

coredalae schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:56:
pwa miss moeten ze de taragons nerfen tot 150% gold ipv 200% en werkt het dan wel, al met al gooit het idd wel de meta open zolang het maar gebalanced is ;)
Ok dan vraag ik het nogmaals, in welke manier gooit het de meta open? Als je van 1-1-2+jungler gaat naar 2-1-2 lanes. Het is simpelweg een verschuiving, het gooit niets open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:46:
[...]

De ADC had wel zojuist zn eerste red gestolen dus het kan ook sarcasme zijn geweest, dat liet hij alleen niet heel erg blijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEW: Targon's Brace
Recipe: Relic Shield + 485 Gold (Total 850 Gold)
+175 Health
+12 Health Regen per 5 seconds
UNIQUE Passive - Spoils of War: Basic attacks execute minions below 200 Health. Killing a minion heals the nearest allied champion for 2% of your maximum Health and grants them the bounty plus 10 Gold
These effects require a nearby allied champion. Recharges every 30 seconds. Max 4 charges

Hoe werken de 4 charges? Moet je dan elke 2 minuten dan basen ofwat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:18:
NEW: Targon's Brace
Recipe: Relic Shield + 485 Gold (Total 850 Gold)
+175 Health
+12 Health Regen per 5 seconds
UNIQUE Passive - Spoils of War: Basic attacks execute minions below 200 Health. Killing a minion heals the nearest allied champion for 2% of your maximum Health and grants them the bounty plus 10 Gold
These effects require a nearby allied champion. Recharges every 30 seconds. Max 4 charges

Volgens mij krijg je gewoon per 30 seconden een charge. Dus elke 30 seconden kan je de UNIQUE Passive gebruiken. Gebruik je de passive niet, dan heb je na 2 minuten 4 charges en kan je hem 4x gebruiken.

Zelf heb ik het nog niet getest, maar ik denk dat het zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:37
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:18:
Recharges every 30 seconds. Max 4 charges

Tenzij je niet weet wat recharge betekent is dit toch extreem duidelijk? Wat Xanthian klopt dus. Je krijgt na elke 30 seconden één charge, waar je er maximaal vier van kunt hebben. Val je een minion aan die onder de 200HP zit, dan wordt er één charge consumeerd en wordt de passive getriggered. Werkt dus alléén als er een allied champion in de buurt is.

Het is overigens heel erg duidelijk te zien hoeveel charges je hebt. Voor elke charge zweeft er een blauwe particle om je champion heen. Je kunt de charges achter elkaar gebruiken en bijvoorbeeld vier minions achter elkaar dood maken voor de passive. Daarna zijn je charges op en moet je 30 seconden wachten om weer één charge te kunnen consumeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die targons embrace (of wat dan ook)

hele stomme vraag, maar ben nu pas patch aan het doorlezen.
Die gebruik je op welke rol?

Ik zie hem namelijk op top (solo lane) niet zo goed werken, en ik las net iemand die zij dat mensen die 9 vd 10 x kopen ?

Misschien een stomme vraag, maar zie niet direct een Concreet verband.... :$

(sorry maar zie het niet meteen hahahah )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:03:
die targons embrace (of wat dan ook)

hele stomme vraag, maar ben nu pas patch aan het doorlezen.
Die gebruik je op welke rol?

Ik zie hem namelijk op top (solo lane) niet zo goed werken, en ik las net iemand die zij dat mensen die 9 vd 10 x kopen ?

Misschien een stomme vraag, maar zie niet direct een Concreet verband.... :$

(sorry maar zie het niet meteen hahahah )
zoals gezegd gaan mensen 2/1/2 spelen en heb je 2 duo lanes. Als beide duo lanes allemaal zo'n ding kopen en het lasthitten met elkaar afwisselen (dus niet alleen de adc lasthitten maar soms ook de support als hij charges heeft) haal je dik veel extra gold binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah hahahha ja sorry :P ik zit zo met de '' vorige '' meta in me hoofd :P

dus ik redeneer al ...waaorm zou je die als supp kopen ? waarom als ADC ......
>.<

maar idd dan is die wel gaaf :)

Toch mis ik dan de jungler maar das mijn mening haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

Yi is heel sterk.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is niets van waarde aan Yi veranderd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Die gast trollt joh, eens in de zoveel tijd post hij die oneliner. Gewoon negeren.

Overigens wel leuk dat pro's er hetzelfde over denken als ik vwb jungle. Dit zegt NintendudeX erover:
it WAS nerfed, I mean think about it.. Supports get their gold generation at level 1, and junglers have to wait for 2k gold for a Spirit of the X / Wriggles to start their "gold generation" and lets be honest, by this point junglers want to start grouping up / playing the objective game to enforce their tankiness and start gaining objectives by denying enemies. The camps kick your ass now, They nerfed the early xp from camps so you also have to do Wight or another camp just to hit 4 from your first clear, and honestly you get so flimsy from that first clear that you probably aren't healthy enough to gank anyway.

Again these are day 1 thoughts and are subject to change. who knows, I could be completely wrong. I just know that as a jungle main for 4+ years, times are rough right now, and are possibly as bad or worse than that one time they nerfed the XP on camps (i think this was the season 3 patch?), which was hotfixed shortly thereafter.

Sidenote: Ive been jungling all day and when I build jungle items and play a ricer I almost never end up more than ~500 total gold above my support. Its great that they want to make supports useful and diverse, but junglers are limited to a small pool of champions and need to rice rice rice just to keep pace with a support, who is making a constant presence in lane. WTF

edit: Please note as a pro player I may be overly harsh on the situation, as it's pretty much my job to perfect whats in front of me. Change hurts that. Can also not emphasize enough these are DAY ONE thoughts and prone to change.
In essentie wat ik gister dus eigenlijk ook al postte hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Hmm, vanavond maar weer eens inloggen denk ik. Alle masteries moeten opnieuw? Zag dat de masteries wat veranderd zijn.

Belangrijkste vraag, hoe speelt hecarim nu. :P Hecapony <3

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

iCy schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:34:

Belangrijkste vraag, hoe speelt hecarim nu. :P Hecapony <3
Kut. Hecarim is niet de snelste clearer en toch wel wat afhankelijk van ganks. Ganks zijn lastig met die trinkets en je verliest heel veel gold en XP omdat je in die tijd niet gefarmd hebt. Momenteel zijn junglers met een snelle clear meer viable dan junglers die vooral op ganken gebaseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:36:
[...]

Kut. Hecarim is niet de snelste clearer en toch wel wat afhankelijk van ganks. Ganks zijn lastig met die trinkets en je verliest heel veel gold en XP omdat je in die tijd niet gefarmd hebt. Momenteel zijn junglers met een snelle clear meer viable dan junglers die vooral op ganken gebaseerd zijn.
Denk op dit moment vooral Nunu, Shyvana? Ik kan er zo snel ff niet meer opnoemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xevoo schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:37:
[...]

Denk op dit moment vooral Nunu, Shyvana? Ik kan er zo snel ff niet meer opnoemen :9
Udyr, Nocturne, Yi

edit: misschien pik ik Maokai nog eens op... die cleart ook wel redelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Vicarious op 22-11-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:38:
[...]

Udyr, Nocturne, Yi

edit: misschien pik ik Maokai nog eens op... die cleart ook wel redelijk.
rammus

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
rammus heeft nog altijd een van de snelste clears van alle junglers... daarnaast heeft hij geen pull nodig aan het begin van de game

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:36:
[...]

:'( :'( :'( :'( :'( :'(

Dan heb ik toch wel een probleem, want mijn mains zijn Heca, Vi. J4 als junglers en zijn alle 3 behoorlijk afhankelijk van de ganks.

Alhoewel Heca toch wel een relatief snelle clearer is in de jungle. De Q doet nog aardig wat damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:33:
Die gast trollt joh, eens in de zoveel tijd post hij die oneliner. Gewoon negeren.
Zie mijn laatste 10 reacties. weinig troll volgens mij ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2024
One for all te spelen op euw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Had vandaag eigenlijk wel wat meer posts nog verwacht over de nieuwe champion reveal: Yasuo

Bij het lezen van de abilities verwacht ik eigenlijk niet dat het champion is die makkelijk te masteren is.
Maar zeker voor aantal spelers zeer OP kan worden. Het lijkt mij dat Airborne & Windwall heerlijk zullen werken vs AP champions.

Meer voor de informatie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:49:
[...]

rammus heeft nog altijd een van de snelste clears van alle junglers... daarnaast heeft hij geen pull nodig aan het begin van de game
Uhm. Nee. Rammus heeft niet een van de snelste clears. Er staan minsters 20 champs boven hem qua clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:32:
[...]

Uhm. Nee. Rammus heeft niet een van de snelste clears. Er staan minsters 20 champs boven hem qua clear.
lol ik clear met rammus altijd sneller dan de meeste junglers >.>

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:32:
[...]

Niet om lullig over te komen maar: In bronze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:33:
[...]

Niet om lullig over te komen maar: In bronze...
dat is wel om lullig over te komen ^^ mister i am better than you

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:34:
[...]

dat is wel om lullig over te komen ^^ mister i am better than you
Goed ter onderbouwing (is nog wel van season 3)

https://docs.google.com/s...EJoMlE&toomany=true#gid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:32:
[...]

Udyr, Tryn, Aatrox, Amumu, Hecarim, Skarner, Vi... om maar een paar obvious voorbeelden te noemen die veel sneller clearen. Nocturne ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:36:
[...]

Udyr, Tryn, Aatrox, Amumu, Hecarim, Skarner, Vi... om maar een paar obvious voorbeelden te noemen die veel sneller clearen. Nocturne ook nog.
No offence though hetisnietrudy maar Rammus zijn clear is best wel ok. Als hij sneller cleared als iedere jungler in bronze zou best wel kunnen, veel junglers in bronze zijn zelfs zo retarded om dood te gaan in de jangle.

Goed ik ben natuurlijk maar platinum xD.

Rammus zijn clear is op dit moment juist versneld want AOE clearers doen het momenteel erg goed in mijn mening met de verhoogde HP van de janglecreeps en de verlaagde stats op agressieve jangle items

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
De AOE van Rammus, voor zover ik weet heeft in eerste instantie alleen zijn R een AOE dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:51:
[...]

No offence though hetisnietrudy maar Rammus zijn clear is best wel ok. Als hij sneller cleared als iedere jungler in bronze zou best wel kunnen, veel junglers in bronze zijn zelfs zo retarded om dood te gaan in de jangle.

Goed ik ben natuurlijk maar platinum xD.

Rammus zijn clear is op dit moment juist versneld want AOE clearers doen het momenteel erg goed in mijn mening met de verhoogde HP van de janglecreeps en de verlaagde stats op agressieve jangle items
Zijn rank boeit me niet zo veel, maar uitspraken als "lol ik clear met rammus altijd sneller dan de meeste junglers >.>" zijn natuurlijk net zoveel waard als dat ik zeg: Jongens ik win altijd mijn lane met Renekton dus dat is de beste toplaner om te spelen.

Zet er eens wat nummers bij om je standpunt te onderbouwen, bijv. hoeveel minuten heb je nodig om de gehele jungle te clearen of om level 4 te halen? Meningen van mensen kun je opzich verdomt weinig mee, als de praktijk het niet onderbouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Xevoo schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:54:
De AOE van Rammus, voor zover ik weet heeft in eerste instantie alleen zijn R een AOE dmg?
de W van Rammus is AOE Damage return waarbij die scaled op je armor. Maar je W geeft je ook armor. Oplopend tot 100 armor op Level 5 W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
blamauci schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:55:
[...]

de W van Rammus is AOE Damage return waarbij die scaled op je armor. Maar je W geeft je ook armor. Oplopend tot 100 armor op Level 5 W.
Ah oke, die vergat ik even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rammus zijn eerste clear is 1 van de snellere. Maar daarna is het echt waardeloos tenzij je W maxed maar dan heb je echt waardeloze ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:57:
Rammus zijn eerste clear is 1 van de snellere. Maar daarna is het echt waardeloos tenzij je W maxed maar dan heb je echt waardeloze ganks.
Maargoed meer als 2 keer clearen wil je ook liever niet doen op Rammus/ Level 6 rushen en ganken is de nieuwe meta nu.

Zodra je je jungle item hebt versneld dit overigens je clear behoorlijk aangezien je je W aanzet en autoattacked. Rammus heeft het extra voordeel dat zijn passive hem naarmate zijn armor hem ook nog extra AD geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:51:
[...]

No offence though hetisnietrudy maar Rammus zijn clear is best wel ok.
Het is inderdaad OK. Maar ik kijk even objectief naar champions en hun snelheid onafhankelijk van wie het speelt. Dan is Rammus redelijk, niet een van de snelsten. Ook snap ik niet hoe iemand kan meten dat hij in een game sneller dan de andere jungler cleared tenzij je constant wards in hun jungle hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Zojuist mijn eerste game als jungler gespeeld in s4 met Nocturne... Wat zijn de eerste levels toch hard geworden tov s3! Zelfs met iemand zo snel en met deftige sustain als Nocturne heb ik toch meer potions moeten nemen als normaal, en de nieuwe masteries helpen daar niet bij. Voor ganks/kleine gevechtjes merk ik echt het verschil in stats van sotag en de masteries tussen de 2 seizoenen. In grote teamfights daarentegen merk ik wel dat ik meer kan hebben precies (zal die aoe en tenacious mastery zijn), nog mensen die zich hierin kunnen vinden? Meer gold merk ik wel na de midgame, misschien ook daardoor dat ik meer duurzaam ben ik de eindgevechten.

Targons brace is wel zo broken als iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:53:
[...]

:'( :'( :'( :'( :'( :'(

Dan heb ik toch wel een probleem, want mijn mains zijn Heca, Vi. J4 als junglers en zijn alle 3 behoorlijk afhankelijk van de ganks.

Alhoewel Heca toch wel een relatief snelle clearer is in de jungle. De Q doet nog aardig wat damage.
Vi is juist erg snel? Mijn ervaring is dat je met Vi nu niet meer of Q of E eerst helemaal moet maxen naast W, maar dat je Q en E moet afwisselen. Je hebt dan veel sneller stacks op je E en clear je de kleine camps in twee E's. De grote creeps, waaronder die nieuwe Wight, gaan al super snel dood met je W passive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SemperEgo schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:21:
Zojuist mijn eerste game als jungler gespeeld in s4 met Nocturne... Wat zijn de eerste levels toch hard geworden tov s3! Zelfs met iemand zo snel en met deftige sustain als Nocturne heb ik toch meer potions moeten nemen als normaal, en de nieuwe masteries helpen daar niet bij. Voor ganks/kleine gevechtjes merk ik echt het verschil in stats van sotag en de masteries tussen de 2 seizoenen. In grote teamfights daarentegen merk ik wel dat ik meer kan hebben precies (zal die aoe en tenacious mastery zijn), nog mensen die zich hierin kunnen vinden? Meer gold merk ik wel na de midgame, misschien ook daardoor dat ik meer duurzaam ben ik de eindgevechten.

Targons brace is wel zo broken als iets.
Toch wordt Nocturne wel een van de beste junglers van de komende weken denk ik. Zijn clear is snel dus kan prima als farm jungler spelen maar heeft dankzij zijn ult toch prima mogelijkheden om te ganken en te counterganken. Tevens kan hij indien de tegenstander 2/1/2 speelt prima de andere jungle clearen. Top junglers van de komende weken imo:
- Nocturne
- Shyvana
- Udyr
- Master Yi
- Olaf
- Evelynn
- (Maokai? Moet ik nog even proberen...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
EVELYNN, Geen pinks, gg

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vergeten, thanx, erbij gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig is dat ik sinds de changes helemaal geen stealthers heb gezien. lol
Wat verandert hier? Vrijwel niets. Tenzij je 3 pinks zou plaatsen in de oude omgeving, zou Eve alsnog ergens in stealth de lane in kunnen komen en Oracles helpen niet, want ze was toch al zichtbaar in die radius.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:03

Ryceck

Constants and Variables

Het grappige is dat het hoofdargument is: Eve ziet de pinks dus ze kan ze weghalen. Maar als ze ze weghaald weet je toch dat ze er is..... :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
En als je een evelynn jungle tegen je hebt moet je haar jungle warden.. Dan weet je meestal al waar ze is en waar ze heen gaat.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:00

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ryceck schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:42:
Het grappige is dat het hoofdargument is: Eve ziet de pinks dus ze kan ze weghalen. Maar als ze ze weghaald weet je toch dat ze er is..... :)
En weet je ook niet of ze weg is of niet.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:53:
Grappig is dat ik sinds de changes helemaal geen stealthers heb gezien. lol

[...]

Wat verandert hier? Vrijwel niets. Tenzij je 3 pinks zou plaatsen in de oude omgeving, zou Eve alsnog ergens in stealth de lane in kunnen komen en Oracles helpen niet, want ze was toch al zichtbaar in die radius.
Er verandert op zich niets voor Eve zelf, maar doordat andere junglers moeilijker kunnen ganken (want trinkets enzo) heeft Eve op veel junglers een extra voordeeltje gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:03

Ryceck

Constants and Variables

Vind die one for all mode tot nu toe wel grappig maar erg imba.
Met name het feit dat er ontiegelijk veel idioten rondlopen die een champ kiezen omdat "het fun is" en je dan 20 minuten agonizing pain zit te beleven als Lux tegenover Aatrox of als Fiddle tegenover Kha-Zix.

Oordeel tot nu toe: grappig maar bruisers gaan duidelijk boven alles en zorgen voor flink wat instabiliteit

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:47:
[...]

Er verandert op zich niets voor Eve zelf, maar doordat andere junglers moeilijker kunnen ganken (want trinkets enzo) heeft Eve op veel junglers een extra voordeeltje gekregen.
Dus voorheen warden mensen nooit en waren ganks makkelijk op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:23:
[...]

Dus voorheen warden mensen nooit en waren ganks makkelijk op te zetten?
Top en mid waren early game vrijwel nooit geward, nu vrijwel altijd. Naar mijn idee is dat een behoorlijk verschil met vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
En voorheen plaatsten mensen ook alsnog gewone wards in trybrush terwijl ze weten dat er een Evelynn rond loopt.. Veel mensen kunnen toch niet tegen Evelynn spelen omdat iedereen haar maar zwak vind. En daardoor niet weet wat ze kan. Maar aangezien haar E 100% scaling en +1.0 bonus attack dmg heeft (50%/0.5 keer 2 voor de mensen die bijdehand willen zijn) :)

Evelynn kan je het beste counteren door gewone wards in haar jungle te zetten zoals bij red/blue en Golems. Het duurt nog 6 seconde voordat ze in stealth gaat en meestal wachten ze daarvoor niet bij red/blue en kan je daardoor vaak al goed zien welke kant ze op gaan.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:50:
[...]

Top en mid waren early game vrijwel nooit geward, nu vrijwel altijd. Naar mijn idee is dat een behoorlijk verschil met vorig seizoen.
Nu heb je een vrij kort durende ward (60 sec), die men nog net zo goed kan timen als dat voorheen kon als je iemand in je lane zag komen met een Vision ward. Plus een oplettende top of midlaner zal zijn jungler vertellen waar de ward staat waardoor je alsnog desnoods via de lane een gank kan opzetten.

Wat betreft Evelynn, het is nog steeds hetzelfde verhaal als met season 3.

Enige grote verschil, je behoud nu eindelijk gedurende de gehele game de optie tot warden en hebt simpelweg geen excuus meer om geen ward te hebben. En met upgrade is het dezelfde waarde als dat je normaal gesproken 6 wards zou meenemen naar je lane.

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 22-11-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:33:
Toch wordt Nocturne wel een van de beste junglers van de komende weken denk ik. Zijn clear is snel dus kan prima als farm jungler spelen maar heeft dankzij zijn ult toch prima mogelijkheden om te ganken en te counterganken. Tevens kan hij indien de tegenstander 2/1/2 speelt prima de andere jungle clearen. Top junglers van de komende weken imo:
- Nocturne
- Shyvana
- Udyr
- Master Yi
- Olaf
- Evelynn
Even een bold claim: Diana ook toevoegen aan het rijtje?

De laatste keer dat ik Diana jungle speelde lijkt alweer een eeuw geleden. Wat ik nog wel kan herinneren is dat haar jungle clear behoorlijk snel was. Niet zo vreemd ook: een aoe passive cleave, een Q die meerdere targets raakt en een W shield die qua dmg ook meerdere targets raakt. En dan zorgt je W shield ook nog voor een redelijke sustain in de jungle. 5 hp pots waren er meestal maar 2 of 3 echt van nodig, afhankelijk van de hulp bij de golem leash.

Het feit dat ze pre 6 geen enkele gap closer heeft is één van de dikke minpunten. Maar de jungle is nu trager en door alle free wards is ganken in potentie lastiger, en lijkt het dus iets meer een farmfest te worden. In die situatie kan Diana het nog best heel aardig doen.
Althans, moet Riot die Relic Shield madness wel gaan nerfen, anders staat de klassieke jungle rol mogelijk teveel onder druk.

[ Voor 11% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-11-2013 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:45

Thompson

Beeromaniac

Vicarious schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:33:
[...]
- Nocturne
- Shyvana
- Udyr
- Master Yi
- Olaf
- Evelynn
Om hier ook nog even op in te haken. Hoe denk je over Amumu?
Zijn W is een mooie AoE en zijn E hit ook meerdere targets. Met zijn Q en R kan hij nog steeds erg nice ganks maken.

Ik ben pas een weekje of 1,5 level 30 en heb vooral aram gespeeld, maar de keren dat ik SR heb gespeeld sprak de jungler rol me wel het meeste aan. Ondanks dat het er nu op lijkt dat de 1-1-2+jungle meta nu niet geweldig viable mee is wil ik wel proberen om in S4 toch door te gaan in de jungle rol.

Op het moment zijn Fiddlesticks, Amumu, Nocturne en Maokai mijn favoriete champions. Rengar is de volgende die ik wil gaan kopen. Op Fiddlesticks na bouw ik het liefst nogal tanky.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Trek je conclusies nog niet te snel: het is pas preseason. Ik denk dat Riot het zo wil balancen dat beide opties prima viable zijn mits je je team erop afstemt.

Over Amumu: moet op zich ook wel lukken, maar is wel kwetsbaarder voor counterjungling. Zonder blue doet hij echt helemaal niks namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
de nieuwe corki ligt me wel en aangezien me vriendin het uitgemaakt heeft, heb ik nu extra uurtjes om lol te spelen dus ja volgend seizoen gold ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

De nieuwe item die en health gold geeft is best op. Zo farmt je support ook wat mee zonder gold verlies, sterker nog je krijgt zelfs meer gold dan dat je zelf de minion zou pakken. Speelde gisteravond cait samen met l3ona en leona had voor een support een beste lading gold na 13 minuten hierdoor. Een zeer goede item voor duo lanen en zo wordt duo top weer viable icm 2x teleport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Man man man deze patch ligt me echt niet :D Gister 5 games gespeeld, eentje gewonnen. En in veel gevallen lag het ook echt aan mezelf. Als jungler struggle ik best hard momenteel en top heb ik de laatste tijd te weinig gespeeld om daar potten te kunnen breken. Nu iedereen support wil kom ik daar niet eens aan toe :D

edit: ok ok de keer dat ik top lane speelde stond ik tegen een plat III en toen ik mid speelde tegen een plat V, ik voel me al wat beter :P

[ Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 23-11-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:16:
Man man man deze patch ligt me echt niet :D Gister 5 games gespeeld, eentje gewonnen. En in veel gevallen lag het ook echt aan mezelf. Als jungler struggle ik best hard momenteel en top heb ik de laatste tijd te weinig gespeeld om daar potten te kunnen breken. Nu iedereen support wil kom ik daar niet eens aan toe :D

edit: ok ok de keer dat ik top lane speelde stond ik tegen een plat III en toen ik mid speelde tegen een plat V, ik voel me al wat beter :P
Gewoon duo top knallen :P Nasus duo top met een tweaker die Blitz speelde, bakten er vrij weinig van in lane, maar toch ziekelijk fed geraakt door 2x Relic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Gisteren nog een promo match gespeeld waarbij er in de tegenpartij een plat5 speler zat (samen met een silver5). Plat5 gast speelde met nasus tegen darius in ons team en dankzij de ganks van lee sin had Nasus eigenlijk alleen maar items en vrijwel geen stacks :) Verder had de tegenpartij een mumu, anivia en blitz, champs waarvan de meeste denken 'OP'. 20/5 geeindigt en nog een quadra erbij met Evelynn :D

Moet ik zeggen dat de build van onze sona ook niet echt leuk was om tegen te spelen.. Haar heals waren best sterk omdat ze aardig wat AP items kon kopen. Er zal zeker nog wel het een en ander aangepast worden.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:06:
Moet ik zeggen dat de build van onze sona ook niet echt leuk was om tegen te spelen.. Haar heals waren best sterk omdat ze aardig wat AP items kon kopen. Er zal zeker nog wel het een en ander aangepast worden.
En zo hoort het. Elke character moet voldoende items kunnen kopen. Die heal mag dan wel veel zijn, maar daar tegenover hebben we ook champs die easy 1k+ nuke doen endgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Met evelynn heb je best makkelijk elke 5-6 seconde 1k+ dmg late game :) Net mn tweede promo match gewonnen met evelynn, 14/0/7. Silver 1, im BACK :D Nu eens zien of ik er wat van bak...

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
I said: First to die gets the beer

Well that just happened

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3hRWKeGcVjplqRJx5qXDApDg/full.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Viper® op 23-11-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:37:
I said: First to die gets the beer

Well that just happened

[afbeelding]
The beer? Ik snap em niet.

Maar mooie game gehad zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:15:
[...]

The beer? Ik snap em niet.

Maar mooie game gehad zo te zien
Wikipedia: Beer

Afbeeldingslocatie: http://www.langleytoday.ca/wp-content/uploads/2013/06/909263d6_2291482-not_sure_if_serious.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:54:
[...]

Wiki is geblokkeerd op het werk |:(
De enige website die ik juist niet zou blokkeren :P

Bier, je kent het wel.

Goudbruin, alcohol oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:02:
[...]

De enige website die ik juist niet zou blokkeren :P

Bier, je kent het wel.

Goudbruin, alcohol oOo
Ahhh ik dacht een of andere LoL term.

Maar ik las het verkeerd, dacht dat er stond gets a beer.

Gister ook all for one gespeeld, wel een geinige modus. Maar niet tegen 5 spartan champs met blocks/stuns (weet naam niet)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 17:01 ]

Pagina: 1 ... 103 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.