Dat ze tegenwoordig sneller achter SC rijden of afvlaggen bij regen vind ik belachelijk, de F1 is ontiegelijk veilig als sport dus een beetje glijden hier en daar moet prima kunnen. De reden er achter was volgens mij ook wel eens dat de banden van Pirelli te weinig getest waren.... test dat spul dan gewoon en hou op met dat krampachtige gedoe.
Was het overigens niet zo dat juist Maleisië een paar jaar terug was verplaatst naar een ander tijdstip/moment waardoor er daar juist een veel grotere kans is op regen dan anders? Ik kan me nog wel herinneren dat we een paar jaar terug eens een seizoen hebben gehad waarin we zoveel regenraces hadden dat de lol van "Oeh, spannend het regent!" er ook wel weer een eind vanaf was

(2009 WK jaar van Button misschien??). Te veel regen is dus ook weer niet goed.
Dit weekend is voor mij toch wel het einde van een tijdperk hoor, Massa weg bij Ferrari en de laatste race van Webber. Kan me hun eerste race nog wel voor de geest halen, Webber samen met Massa en Sato de rookies van het veld. Massa kwam de eerste bocht geeneens door en Webber pakt punten in de Minardi

. Die knotsgekke races mis ik soms wel eens, zo'n rare wedstrijd kon een compleet saai seizoen toch kleur geven en wat dat betreft is de F1 nu misschien wel te perfect geworden.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)