I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
TIFIFY.Senor Sjon schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:20:
Pic is ondanks een jaar meer ervaring en meer minder vrije trainingen vaak niet de snellere. Was eigenlijk in de GPay2 ook al zo, alleen toen roste ene Bianchi VDG er nog weleens af (om vervolgens te janken toen er een Karma Strikes Back momentje kwam vorig jaar).
Pic heeft er 5 gemist, VdG 3.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Wat een geweldig muziekje...
Kovolainen in Lotus-tenue in gesprek met Boullier. Heb wat gemist schijnbaar
[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 15-11-2013 16:18 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ja, er MOET 2 uur tussen de FP1 & FP2 zitten. Dus als de vertraging oploopt heb je kans dat er niet in FP1 gereden wordt zelfs.iichel schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:24:
Yup, en het einde is wel gewoom om 10.30 AM local time (17:30 CET).
(Jammer voor die nieuwe bij Torro Rosso)
Wel lekker rustig muziekje
Maar goed, weer 10 minuten erbij.
[ Voor 18% gewijzigd door CreativeS op 15-11-2013 16:29 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Waar niet in Amerika eigenlijk
En NASCAR.
En Grand-am en ALMS hadden dat.
Eigenlijk wel alle series in de VS.
F1 is op dat gebied erg conservatief. In Indycar en voorheen Champcar stonden er ook altijd sponsorlogo's gericht naar de camera. In de F1 doen ze dat nog steeds niet.
Qua sponsoring kunnen ze nog veel winnen in de F1. IMHO moeten ze afstappen van de regel dat beide auto's er hetzelfde uit moeten zien qua livery. Zeker de kleine teams zouden meer kunnen binnen harken als een sponsor de auto in hun kleuren kan krijgen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het was ook sarcastisch bedoeld. Ik snap echt niet waarom de ze dit niet standaard in de F1 gebruiken.Niellie41 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:51:
[...]
En NASCAR.
En Grand-am en ALMS hadden dat.
Eigenlijk wel alle series in de VS.
Gaat trouwens weer lekker, met die heli!.
Is die heli er überhaupt wel?
Het is volgens mij ook nog wel eens gebeurd dat de medical heli naar het ziekenhuis vloog, en dat ze pas verder gingen toen er een tweede heli op het circuit aanwezig was.
Ik hoor er wel 1tje vliegen daar
[ Voor 22% gewijzigd door Streskip op 15-11-2013 17:16 ]
Local hospitals will also be on stand-by during the course of a race so that very serious injuries can be transferred to them if appropriate. A MedEvac helicopter manned by a doctor, two paramedics and a pilot is ready to fly at all times, a second helicopter is kept ready outside the circuit and four additional ambulances are posted around the race track. If conditions are such that a helicopter could not take off from the circuit or land at the hospital, due to fog for example, then the race cannot go ahead.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
misschien is er ergens wel wat gebeurd waardoor de beschikbare heli's allemaal bezet zijn.Streskip schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:22:
Kan me daar wel in vinden maar toch slechte zaak dat we maar 3 kwartier practice hebben omdat die heli niet aanwezig is...
Kunt moeilijk iemand laten creperen omdat F1 voor gaat.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja haha dat kan inderdaad ook niet. Misschien was het nog langer mistig waar die heli stond. Ach als we zo maar een volledige training zienL1nt schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:34:
[...]
misschien is er ergens wel wat gebeurd waardoor de beschikbare heli's allemaal bezet zijn.
Kunt moeilijk iemand laten creperen omdat F1 voor gaat.
Volgens Formula1.com gewoon om 20:00.Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:51:
kan iemand mij vertellen wanneer FP2 begint na de wat verlate start van FP1?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
FP1 is ingekort zodat er minimaal 2 uur tussen FP1 en FP2 zit.Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:51:
kan iemand mij vertellen wanneer FP2 begint na de wat verlate start van FP1?
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
ik heb heikki altijd hoog in het vaandel gedragen, naast hamilton stond hij altijd op een alternatieve strategie en moest altijd van de 2de of 3de rij starten omdat hij meer benzine aan boord had. in Q2 zag je heikki toch vaak bovenaan staan.
ik denk vooral dat heikki een meester is in snel een nieuwe auto onder de knie te krijgen. nu is F1 een sport van perfectie en krijgt iedereen genoeg tijd om dit te kunnen, dat is volgens mij wel met meerdere finnen het geval..
ik ga voor het eerst in 5 wedstrijden weer met plezier naar de race kijken. kom op Heikki!
als hij binnen de 0,1s van romain kan qualificeren dan is dat een opmerkelijk goed resultaat, en hopelijk kan hij samen met romain een gooi naar het podium doen. en hopelijk verdient hij zo een vast zitje voor 2014..
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
2 totaal verschillende autos per team lijkt me niks... maar 2 autos in een basis livery met andere sponsoren zou volgens mij best mogelijk moeten zijn... Misschien kan je op die manier toch nog wat binnen trekken als team zijndeL1nt schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:57:
Zou haast zeggen dat de NFL het al heeft
F1 is op dat gebied erg conservatief. In Indycar en voorheen Champcar stonden er ook altijd sponsorlogo's gericht naar de camera. In de F1 doen ze dat nog steeds niet.
Qua sponsoring kunnen ze nog veel winnen in de F1. IMHO moeten ze afstappen van de regel dat beide auto's er hetzelfde uit moeten zien qua livery. Zeker de kleine teams zouden meer kunnen binnen harken als een sponsor de auto in hun kleuren kan krijgen.
In Nascar en Indycar doen ze ook altijd zo rustig aan, zal wel iets Amerikaans zijn.tdw schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:33:
Ik weet wat ze aan het doen waren. De recovery tractor drivers trainen. Mijn god wat was die lutser traag zegVolgens mij heeft ie er 6 minuten gedaan om een auto weg te takelen.. Die afstand kan nooit meer zijn geweest dan 200 meter heen en weer
How do you save a random generator ?
Kunnen ze rustig de reclame uitzenden..enchion schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:20:
[...]
In Nascar en Indycar doen ze ook altijd zo rustig aan, zal wel iets Amerikaans zijn.
Alleen is het nu volstrekt onlogisch omdat er geen Full Course Yellow of Red Flag gezwaaid wordt.MrSleeves schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:25:
[...]
Kunnen ze rustig de reclame uitzenden..
https://www.dropbox.com/s/mf66maave388hl8/hamilton.jpg
OK, het is brakke streamkwaliteit, maar zoals je kunt zien bij de linkervoorband moet die markering duidelijk zichtbaar zijn. Zelfs bij deze kwaliteit.
[ Voor 64% gewijzigd door AzzKickah op 16-11-2013 16:48 ]
[ Voor 22% gewijzigd door MegaTronics op 16-11-2013 19:04 ]
Ze zijn dat gewoon gewend. Ach, in Korea of Japan was het een keer veel erger..enchion schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:31:
[...]
Alleen is het nu volstrekt onlogisch omdat er geen Full Course Yellow of Red Flag gezwaaid wordt.
Ik denk schaduw. Op normaal beeld zie je bij Hamilton nu ook behoorlijk kleurverschil tussen schaduw/niet-schaduw.AzzKickah schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:41:
Mweh? Waar is de rode markering op de rechtervoorband van Lewis??
https://www.dropbox.com/s/mf66maave388hl8/hamilton.jpg
OK, het is brakke streamkwaliteit, maar zoals je kunt zien bij de linkervoorband moet die markering duidelijk zichtbaar zijn. Zelfs bij deze kwaliteit.
[ Voor 46% gewijzigd door MrSleeves op 16-11-2013 19:07 ]
Misschien dat Bottas extra gemotiveerd is en Maldonado niet, maar da's dan ook onprofessioneel.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
En in hoeverre heeft de Renault motor te maken met het Lotus team? Andere locatie? Andere mensen?
Gutierrez en Chilton zie ik bij live timing staan.Bart-Willem schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:28:
Hmm 1 van de Caterhams zou Maldonado "gehinderd" hebben bij de kwalificatie, al leek dat bij de onboard-beelden op zich wel mee te vallen. Enig idee welke van de Caterhams dat was? Zou zonde zijn als VDG een gridpenalty zou krijgen.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
wtf..
Tuurlijk, en die van Bottas hebben ze nu expres beter gemaakt dan normaal. Eigenlijk wil Williams helemaal niet in Q3, maar ze doen het nu met Bottas om Maldonado te pesten...AzzKickah schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:47:
Suggereert Maldonado daar nou op Sky dat het team zijn auto bewust slechter heeft gemaakt dan die van Bottas?? Gesaboteerd dus?
wtf..
Of zou Bottas gewoon echt een betere coureur zijn..
Als ik het goed begrijp (vanuit het Duits) hebben Vettel en Bottas draaibare camera's op hun auto.
Zou ook wel eens tijd worden.
[ Voor 12% gewijzigd door MrSleeves op 16-11-2013 19:58 ]
Webber maakte zelf ook 1 of 2 foutjes in de laatste paar bochten.Bart-Willem schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:03:
Wtf, waar haalt Vettel ineens die paar tienden vandaan in de laatste sector, als 'ie in de eerste twee sectors echt ruim boven de tijd van Webber zat?
Die finnen hebben toch allemaal een beetje dezelfde uitstraling, al probeert Kov wat socialer te doen na het wegen
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
vertel vertel! kan nu niet kijken maar het klinkt als een sappige soap!Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:33:
Maldonado, zucht.... Onbegrijpelijk figuur.
39
Verwijderd
Je team beschuldigen van sabotage, wat een pauper ben je dan
Sabotage is natuurlijk helemaal nooit genoemd. Voor een vertrekkend coureur die tevens enorm heeft afgegeven op zijn team kan nooit de optimale behandeling van het team meer verwachten. Men gaat minder hard voor je werken, wat je zeker wel zal terug zien in je uiteindelijke wagen. Dit is menselijk gedrag wat ook gewoon aanwezig is bij dit soort professionele teams. En ter goede orde, ik heb een schurft hekel aan Maldonado, maar hier heeft hij hopelijk gelijk, want voor deze kerel zou ik geen hand meer uitsteken.Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:39:
Maldonado in Q1 er uit, Bottas rijdt een strakke P8 in Q3. Achteraf in het interview op Sky antwoordt hij iets van de strekking "I don't know what the team did to my car" "You should ask them about it"
Je team beschuldigen van sabotage, wat een pauper ben je dan
Verwijderd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij zegt dat ie het gevoel heeft dat mensen met z'n bandentemps en druk aan het klooien waren. Nou ken ik die jongens die verantwoordelijk voor z'n banden zijn en ik kan het me absoluut niet voorstellen. Het grootste deel van z'n race team zijn gasten die al jaren voor Williams werken Drivers come and go, die gaan echt niet lopen kutten omdat Paster een paar stomme opmerkingen maakt.
Pastor is een hele aardige jongen, daar niet van, maar af en toe toont ie een beetje jeugdige naïviteit & impulsiviteit.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Als Maldonado van Williams naar Lotus gaat kan dat nl ook andersom gelezen worden.
NL dat Williams geen geld meer nodig heeft en Lotus wel. (neem aan dat Massa nl niet vanwege geld naar Williams gaat)
Maw op die fiets kan het best wel logisch zijn dat Williams er voor volgend jaar er sterker voor staat dan Lotus, lees net dat Williams Mercedes motoren krijgt wat betekent dat ze niet meer de afdanker (lager klokkende) motoren krijgen van Renault. (ipv derde motor team dus waarschijnlijk tweede achter het Mercedes team)
(misschien soortgelijke situatie als Mercedes-McLaren dit jaar)
Dan zie ik Maldonado liever voor Lotus dan voor Williams rijden. (natuurlijk zie ik hem liever helemaal niet)
Aangezien ik Lotus niet echt een sympathiek team vind, mbt hoe ze met Kimi zijn omgegaan, niet alleen financieel maar ook vooral vanwege tactische/strategische blunders in de race.
[ Voor 10% gewijzigd door enchion op 17-11-2013 02:36 ]
Williams had gewoon een deal met de Venezuelanen, dus ze hebben sowieso een aardig bedrag gekregen om dat contract te verbreken. Dat is dus een mooie buffer. Met Massa komt geen grote sponsordeal mee, maar wel een hele goede kans op punten en daar is heel veel geld mee gemoeid.
Trouwens gaat Williams over op Mercedes (waarbij het ook weer helpt dat mr. Wolff daar zit
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Zeg nou eens eerlijk, even 30 sec langer de banden uit de warmers houden is toch best wel leuk?fsfikke schreef op zondag 17 november 2013 @ 02:14:
Als je openlijk je team, de mensen die ontzettend hard voor jou werken, gaat lopen verwijten dat ze niet genoeg voor je doen... Tja, dat is natuurlijk gewoon dom.
Hij zegt dat ie het gevoel heeft dat mensen met z'n bandentemps en druk aan het klooien waren. Nou ken ik die jongens die verantwoordelijk voor z'n banden zijn en ik kan het me absoluut niet voorstellen. Het grootste deel van z'n race team zijn gasten die al jaren voor Williams werken Drivers come and go, die gaan echt niet lopen kutten omdat Paster een paar stomme opmerkingen maakt.
Pastor is een hele aardige jongen, daar niet van, maar af en toe toont ie een beetje jeugdige naïviteit & impulsiviteit.
Jammer voor Pastor dat hij dat nu pas door krijgt.
Ook voor wat ze Valsecchi hebben geflikt. Die was echt niet blij dat hij gepasseerd werd door Kovalainen.enchion schreef op zondag 17 november 2013 @ 02:25:
Dan zie ik Maldonado liever voor Lotus dan voor Williams rijden. (natuurlijk zie ik hem liever helemaal niet)
Aangezien ik Lotus niet echt een sympathiek team vind, mbt hoe ze met Kimi zijn omgegaan, niet alleen financieel maar ook vooral vanwege tactische/strategische blunders in de race.
Maargoed, ze krijgen volgend jaar wat ze verdienen: Maldonado..
Dat zou echt mooi zijn.enchion schreef op zondag 17 november 2013 @ 03:48:
Die ouwe Frank heeft gewoon al dat Maldonado geld jaren lang p een spaarrekening gezet om volgend jaar met een briljante auto te komen.
Jammer voor Pastor dat hij dat nu pas door krijgt.
[ Voor 3% gewijzigd door MrSleeves op 17-11-2013 07:26 ]
Dus maar even besteld om de verzameling compleet te houden.
[ Voor 14% gewijzigd door MegaTronics op 17-11-2013 14:08 ]
Nieuws van vrijdag, maar toch. VdG is geen fenomenale coureur, maar toch zou ik het jammer vinden als hij na een enkel seizoen er al weer uitgebonjourd wordt bij Caterham.
Zijn analyses worden ook altijd uitgebreid uitgelegd op Sky F1 IT. Eerder deed hij het zelf.MegaTronics schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:06:
Ik zag bij Amazon UK dat er weer een nieuw deel uit was van Formula 1 Technical Analysis :
Dus maar even besteld om de verzameling compleet te houden.
Daar staat niets meer dan tot nu toe bekend, alleen de titel is wat misleidend. Uit niets uit het artikel haal ik dat rechtvaardigt dat Van der Garde in de titel staat in plaats van Caterham. Dat is waar het om gaat, Heikki aast op een stoeltje bij Caterham. Het zal hem in het eerste opzicht niets uitmaken wie daarvoor buiten de auto blijft.TB1989 schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:27:
http://www.sport1.nl/nieu...oeltje-van-der-garde.html
Nieuws van vrijdag, maar toch. VdG is geen fenomenale coureur, maar toch zou ik het jammer vinden als hij na een enkel seizoen er al weer uitgebonjourd wordt bij Caterham.
[ Voor 57% gewijzigd door Dadona op 17-11-2013 15:40 ]
PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris
Zelfde als op Sport1.etnerdnl schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:49:
benieuwd hoe het commentaar is op veronicaweet iemand wie t zijn en of ze wat nuttigs te vertellen hebben?
Ronald Van Dam & Christijan Albers.
Dus gewoon Sport1 + Reclame
[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 17-11-2013 19:52 ]
OK, dan ga ik die de eerste 10 minuten proberen, puur omdat de beeldkwaliteit van de Sky Stream om te huilen is. Maar als ik me 3x binnen 5 minuten heb geirriteerd aan die Van Dam ga ik terug naar de stream.
Dat had ik dus ook lol..AzzKickah schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:52:
Verrek, komt de race op Veronica??
OK, dan ga ik die de eerste 10 minuten proberen, puur omdat de beeldkwaliteit van de Sky Stream om te huilen is. Maar als ik me 3x binnen 5 minuten heb geirriteerd aan die Van Dam ga ik terug naar de stream.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Enige race van dit seizoen die volledig (oke, minus reclames) op TV komt.AzzKickah schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:52:
Ik had het ook, maar ik had zo'n seizoenspas voor Sport1, dusja, ik kijk het gewoon via PC.
[ Voor 9% gewijzigd door Ryur op 17-11-2013 19:53 ]
Alleen is de beeldkwaliteit hier bij upc itt sport1 wel veel slechter. Beide hd kanalen btw.Ryur schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:51:
[...]
Zelfde als op Sport1.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ja ik heb hetzelfde planAzzKickah schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:52:
Desnoods geluid van de 1 combineren met beeld van de ander (geluid loopt dan wel heel ver achter)
OK hij begon met praten en ik irriteer me al... Mwah, die krijgt ie dan.
Helaas geen interactief hier momenteelAzzKickah schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:56:
Met interactieve TV kom je een eind..
OK hij begon met praten en ik irriteer me al... Mwah, die krijgt ie dan.
de afgelopen races op sky stream gekeken en dat is toch wel lastiger te volgen met die kwaliteit
Als het goed is geen reclame, het is een live-evenement en Veronica is een NL zender (itt RTL NL).Ryur schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:51:
[...]
Zelfde als op Sport1.
Maar de DRS zones beloven weinig goeds. Je kan dus iemand inhalen en erna DRS krijgen... echt, pleur op met dat systeem.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ook wel typisch, bijna al die amerikanen staan te filmen, hele tribune handje omhoog.. waarom koop je dan dat toch best wel dure kaartje -.-
Zucht. Najah.
Ik zal nu ophouden
[ Voor 24% gewijzigd door AzzKickah op 17-11-2013 20:02 ]
Wat gezien het begin van het seizoen niet geheel onterecht is..........
I have no special talent. I am only passionately curious.
Kijk eens bij een willekeurig concert. Je ziet alleen nog maar mensen met hun mobieltje in de lucht staan. Beetje zonde van de ervarinng.etnerdnl schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:01:
Zou mooi zijn!
Ook wel typisch, bijna al die amerikanen staan te filmen, hele tribune handje omhoog.. waarom koop je dan dat toch best wel dure kaartje -.-
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Formule 1 autos met ingebouwde kers.AzzKickah schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:01:
"Feust lep nutkees"
Zucht. Najah.
Ik zal nu ophouden
Nee maar die uitspraak..ricardo246 schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:02:
[...]
Wat gezien het begin van het seizoen niet geheel onterecht is..........
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.