Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Ach, buienradar kan dat nog beter. Ene deel van de site zegt droog, andere regen..AzzKickah schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:08:
Mijn telefoon is compleet van gedachten veranderd. Nu zegt ie dat het pas om 5 voor 4 heel licht gaat druppelen.
Die app flikker ik er dus ook meteen weer af.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
I have no special talent. I am only passionately curious.
en nee, ik heb er niks mee te maken
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het internationale gebaar voor vriendschap haha
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Pitten, met slicks ben je weg.Arfman schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:17:
Die zou, om het echt leuk te houden, ongeveer nu moeten komen inderdaad. Wat doe je? Voorzichtig doorrijden? Overstappen op intermediates? Zou echt leuk zijn, maarja ..
[ Voor 74% gewijzigd door MrSleeves op 25-08-2013 15:22 ]
[ Voor 84% gewijzigd door argro op 27-08-2013 21:39 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Gelukkig heeft Hamilton in ieder geval nog een podiumplaats kunnen veiligstellen..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verder was het best een goede race om naar te kijken, however niet spectaculair waar je natuurlijk altijd op hoopt.
How do you save a random generator ?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De race was best prima, Vettel deed het goed (ook al ben ik geen fan). Jammer dat Button z'n positie niet kon behouden, dat had hij best verdiend.
39
/edit
And he did it again..... serieus lack of respect als je het mij vraagt
[ Voor 37% gewijzigd door max op 25-08-2013 15:43 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Dat was voor een aantal bomenknuffelaars van Greenpeace die de boel probeerden te storen.max schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:42:
Wtf dit is de eerste keer dat ik merk dat er een coureur geBOO-ed wordt....
/edit
And he did it again..... serieus lack of respect als je het mij vraagt
Ah, I stand correctedVerwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:48:
[...]
Dat was voor een aantal bomenknuffelaars van Greenpeace die de boel probeerden te storen.
Dat champagne ding kan ik dan nog steeds niet waarderen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=APP_HRd-Rno]
[ Voor 14% gewijzigd door max op 25-08-2013 16:00 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
39
Volgens mij doet elke rijder op het podium liever champagne spuiten, dan vage/voorspelbare/domme vragen beantwoorden.Fietsbel schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:25:
Mjah, doe zoiets lekker als het interview is afgelopen. Vind het zelf onrespectvol richting Fernando als Coulthard.
Maw van disrespect voor Alonso waarschijnlijk echt geen sprake aangezien hij dat zelf ook wel had gedaan.
How do you save a random generator ?
De " vage/voorspelbare/domme vragen" horen nu eenmaal erbij volgens het boekje. Als het hem niet zou zinnen moet hij ook zelf ook geen lange verhalen gaan ophangen. Desondanks is het dus blijkbaar een vrijbrief om het interview van iemand anders te onderbrekenenchion schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:44:
[...]
Volgens mij doet elke rijder op het podium liever champagne spuiten, dan vage/voorspelbare/domme vragen beantwoorden.
Maw van disrespect voor Alonso waarschijnlijk echt geen sprake aangezien hij dat zelf ook wel had gedaan.
Alonso heb ik het op heden niet zien doen, waar die aanname op gebaseerd is dat hij het ook zou doen weet ik niet.
39
Helemaal mee eensmasterslave schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:09:
Mooi toch zulke acties op het podium? Een beetje kattenkwaad uithalen in de klinische wereld van alle protocollen in de F1. Ik kan het wel waarderen,
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Echt? Ik vond het een saaie race. Weinig (inhaal)acties die er echt toe deden.MegaTronics schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:10:
Het was vandaag geen standaard optocht, genoeg actie de gehele race.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
En het stukje daarvoor in de "wachtkamer": Vettel die een soort ketjau doet a la Lightning McQueen (ik zie Cars echt te vaak).
En volgens mij zei Hamilton dat'ie Alonso bij La Source expres voorbij liet om hem vervolgens te kunnen "DRS-en". Ik snap het idee wel, aangezien Alonso sneller is en met DRS er helemaal voorbij vliegt.
Commentatoren van BBC begrepen al niet waarom Hamilton daar wijd ging.
Champagne gebeuren van Hamilton en Vettel niet netjes: vorige keer vond Coulthard het ook niet echt leuk van Vettel (als ik het me goed herinner was hij toen not amused). Als ze nu Alonso pakken, die heeft toch zelf al met champagne gespoten en is nat geworden.
De timing is wel goed: Alonso: not a threat from the back.. en hoppa, champagne erover.
[ Voor 5% gewijzigd door MrSleeves op 25-08-2013 20:23 ]
Ik weet niet meer waar en wanneer, maar ergens in dit topic staat een filmpje dat Hamilton dit probeerde. Toen was Alonso hem te slim af door ook het gas los te laten. Nu pakt Alonso hem op topspeed.MrSleeves schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:20:
En volgens mij zei Hamilton dat'ie Alonso bij La Source expres voorbij liet om hem vervolgens te kunnen "DRS-en". Ik snap het idee wel, aangezien Alonso sneller is en met DRS er helemaal voorbij vliegt.
Commentatoren van BBC begrepen al niet waarom Hamilton daar wijd ging.
Slim van Hamilton, maar Alonso valt niet te foppen.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Wordt het tijd voor de FIA om regels op te stellen over exact hoe iedereen zich te gedragen heeft tijdens interviews? Of zullen we gewoon nog een heel klein beetje spontaniteit toelaten? Jeetje man het zijn grapjes tussen vrienden. Denk je echt dat DC er niet tegen kan een paar druppels champagne over zich heen te krijgen? Dan had ie Vettel denk ik wel eerder duidelijk gemaakt dat ie dat soort dingen niet moet flikken.Fietsbel schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:57:
[...]
De " vage/voorspelbare/domme vragen" horen nu eenmaal erbij volgens het boekje.
Kennen we deze nog?

Of is dit gewoon weer een gevalletje van 'mijn favoriet heeft niet gewonnen dus alles wat de winner doet is kut'...
[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 25-08-2013 20:57 ]
ach gossie toch jongenfsfikke schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:56:
[...]
Wordt het tijd voor de FIA om regels op te stellen over exact hoe iedereen zich te gedragen heeft tijdens interviews? Of zullen we gewoon nog een heel klein beetje spontaniteit toelaten? Jeetje man het zijn grapjes tussen vrienden. Denk je echt dat DC er niet tegen kan een paar druppels champagne over zich heen te krijgen? Dan had ie Vettel denk ik wel eerder duidelijk gemaakt dat ie dat soort dingen niet moet flikken.
Kennen we deze nog?
[afbeelding]
Of is dit gewoon weer een gevalletje van 'mijn favoriet heeft niet gewonnen dus alles wat de winner doet is kut'...
[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 25-08-2013 22:51 ]
39
Klopt, Canada.AlainS schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:55:
[...]
Ik weet niet meer waar en wanneer, maar ergens in dit topic staat een filmpje dat Hamilton dit probeerde. Toen was Alonso hem te slim af door ook het gas los te laten. Nu pakt Alonso hem op topspeed.
Slim van Hamilton, maar Alonso valt niet te foppen.
Ik quote jou maar als voorbeeld voor de reacties van meerdere mensen hier. Dus je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen en met mooie smileys te komenFietsbel schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 22:44:
[...]
ach gossie toch jongenIn een van mijn vorige posts geef ik juist te kennen dat Vettel in mijn ogen een terechte winnaar is. Ik geef mijn mening dat ik het ongepast vind om zoiets tijdens een interview te doen. Of DC het waardeert of niet doet er niet toe, dat was het punt ook niet.
Dat je mij quote en het verder niet duidelijk maakt in je post dat je meerdere mensen bedoeld moeten mensen gokken? .. het zal allemaal wel. Next!fsfikke schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 01:04:
[...]
Ik quote jou maar als voorbeeld voor de reacties van meerdere mensen hier. Dus je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen en met mooie smileys te komen
39
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Tsja, en dan? Het kan toch niet zo zijn dat een supertalent langs de kant gezet wordt om een 18-jarige wat achteraan te laten sukkelen? Gutierrez trekt ook al geen volle zalen.
Alsof dat er niet af kan na een injectie van 500 miljoen. Dan hoeft een rijder toch geen fractie van dat bedrag meer mee te nemen..?
Nee. Maar die 500 miljoen roebels zitten vast bepaalde voorwaarden aan. Zoals een stoeltje voor Sirotkin ofzoAzzKickah schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:45:
Ze zouden gewoon eens ballen moeten tonen en Frijns in die auto gooien volgend jaar.
Alsof dat er niet af kan na een injectie van 500 miljoen. Dan hoeft een rijder toch geen fractie van dat bedrag meer mee te nemen..?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ja, ze hebben 2 stoeltjes you knowu_nix_we_all schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:53:
[...]
Nee. Maar die 500 miljoen roebels zitten vast bepaalde voorwaarden aan. Zoals een stoeltje voor Sirotkin ofzo
Zelfs al sturen ze die weg, dan zit de Hulk er ook nog. En 2 totaal onervaren rijders, dat gaat niet gebeuren.AzzKickah schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:00:
[...]
Ja, ze hebben 2 stoeltjes you knowWeg met die Gutierrez.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Het wordt pas lachen als je goed naar het motorgeluid luistert...
Waanzin.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
DexterBelgium schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:48:
Deze nog niet in het topic gezien:
[video]
Het wordt pas lachen als je goed naar het motorgeluid luistert...
spoiler:Bro, does he even lift?
Waanzin.
Ik vermoed dat Hulkenberg blijft. Geruchten rond hem gaan over twee teams, Lotus en Ferrari en van beiden is nog totaal niet zeker wat die gaan doen. Veel zal afhangen van Raikkonen.AzzKickah schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:45:
Ze zouden gewoon eens ballen moeten tonen en Frijns in die auto gooien volgend jaar.
Overigens klopt de titel van het bericht niet helemaal met de inhoud als alle geruchten kloppen. Frijns zou namelijk een optie in zijn contract hebben om voor de komende drie jaar racecoureur te worden bij Sauber. Dat ze daar geen gebruik van maken hoeft toch niet direct te betekenen dat ze helemaal stoppen met Frijns?
Sauber ziet echt wel talent in hem, anders waren ze dit jaar niet met Robin in zee gegaan. Met het geld dat Sauber nu heeft moeten ze hem toch hopelijk wel kunnen behouden als test/reserve coureur en daarnaast een volledig jaar GP2 voor hem kunnen betalen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Maar dan moet je wachten tot Vettel stopt en Vergne naar Red Bull gaat, en daarna wanneer Ricciardo dan stopt ben jij aan de beurt. Op je 40e...
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Vergne zie ik niet bij Red Bull komen. Daar zie ik hetzelfde mee gebeuren als met Alguersuari & Buemi. Paar jaar leuk meerijden, dan te licht bevonden en dan buiten geknikkerd worden.Jiriki schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:36:
Robin in een LotusBij Torro Rosso gaan rijden klinkt leuk, daar komt een stoeltje vrij.
Maar dan moet je wachten tot Vettel stopt en Vergne naar Red Bull gaat, en daarna wanneer Ricciardo dan stopt ben jij aan de beurt. Op je 40e...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat is natuurlijk niet waar, Webber heeft nooit bij Torro Rosso gereden, bijvoorbeeld.Jiriki schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:36:
Robin in een LotusBij Torro Rosso gaan rijden klinkt leuk, daar komt een stoeltje vrij.
In een Torro Rosso rijden is niet per definitie ook bij RBR terecht komen.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Da Costa maakt ook niet zo'n spetterend seizoen mee, zeker niet na de onbevangen serie die hij in de WSR had. Dus echt een zekerheid durf ik hem niet te noemen voor de Torro Rosso plek. Ik begrijp alleen niet hoe de uitlatingen van Frijns telkens zo lomp in de pers komen. Beetje mediatraining en omzichtigheid met journalisten kan geen kwaad. Ook de vele pechgevallen dit jaar helpen hem niet mee. Een vol seizoen GP2 is denk ik het hoogst haalbare.
En inderdaad, Riccardio moet erin, er zijn teveel talenten die afhaken bij het RB programma (Nasr is er ook zo een begreep ik).
[ Voor 11% gewijzigd door Señor Sjon op 26-08-2013 15:45 ]
Bron: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=51972"We hebben iemand nodig die bij de start over Vettel rijdt"
Na de overtuigende zege van Sebastian Vettel op Spa-Francorchamps is iedereen het er over eens: de Duitser wordt dit jaar voor de vierde maal op rij wereldkampioen. Het Red Bull F1 Team lijkt wederom niet te stoppen door de concurrentie. De regerend wereldkampioen heeft reeds 46 punten voorsprong op Fernando Alonso en nog eens twaalf meer op Lewis Hamilton. Ondanks de grote achterstand houdt Ferraricoureur Alonso hoop, maar gaf aan dat er wel de nodige pech voor zijn concurrent nodig is.
“Vorig jaar vertrok ik uit Monza met een voorsprong van 41 punten op Vettel”, blikte Alonso terug tegenover het Braziliaanse Totalrace. “Het toont aan hoe snel de zaken kunnen keren. Om deze achterstand ongedaan te maken hebben wij drie of vier zeges op rij nodig, en iemand die bij de start over hem heen rijdt, zoals mij overkwam, of technische problemen. Vorig jaar is het bij mij gebeurd en het kan opnieuw gebeuren.”
Typisch Ferrari. Als het hen uitkomt zijn ze voor Grosean, komt het ze niet uit zijn ze tegen hem...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
"Vettel is right in front of you. Can you confirm you understand that message?"
Vandaag de nieuwe track van Singapore in de simulator in actie gezien. Toch wel erg jammer dat de chicane er uit is
[ Voor 21% gewijzigd door fsfikke op 27-08-2013 20:52 ]
Wat is er typisch aan?ge-flopt schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:42:
[...]
Bron: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=51972
Typisch Ferrari. Als het hen uitkomt zijn ze voor Grosean, komt het ze niet uit zijn ze tegen hem...![]()
![]()
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Bron: http://www.gpupdate.net/n...graag-bij-ferrari-houden/Ferrari-teambaas Stefano Domenicali heeft aangegeven graag nog een jaar door te gaan met Felipe Massa, maar stelt daarbij wel als voorwaarde dat de 32-jarige coureur uit Sao Paulo een goed tweede deel van het seizoen neerzet.
De vraag wie volgend seizoen de tweede coureur is bij Ferrari, is dit jaar voer voor veel speculatie gebleken. Zo zou Kimi Raikkonen op dit moment een terugkeer naar Maranello overwegen, nadat eerder al de namen van Nico Hülkenberg, Jules Bianchi en Paul di Resta met het team in verband werden gebracht. "Het liefste zou ik Felipe bij het team houden, omdat hij een erg goede jongen is en zeer loyaal is aan het team", zei Domenicali in een interview met de officiële Formule 1-site.
"Als we om ons heen kijken, zijn er ook niet veel coureurs waarvan we zeker weten dat ze meteen goed zullen presteren als ze bij ons komen rijden", vervolgde de Italiaan. "Maar we hebben natuurlijk wel goede resultaten nodig van Felipe. Daarom hebben we geen haast met het nemen van de juiste beslissing voor het team. Zodra we eruit zijn, maken we het bekend, om een einde te maken aan alle geruchten."
Domenicali gaf verder te kennen gelachen te hebben om het gerucht dat Fernando Alonso kandidaat zou zijn voor het tweede zitje bij Red Bull, omdat zijn manager Luis Garcia Abad in Hongarije een ontmoeting had met Red Bull-teambaas Christian Horner. "Dit maakt allemaal onderdeel uit van het psychologische spelletje dat gespeeld wordt. Ik lig er eerlijk gezegd niet wakker van. We hebben al heel lang een contract, waardoor al deze verhalen volstrekt irrelevant zijn. Ik lach erom en heb het te doen met al die arme mensen die deze verhalen krijgen voorgeschoteld."
"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono
Ben benieuwd of hij een sterke tweede seizoenshelft gaat rijden.Tweaking_Deejay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:27:
Domenicali zou Massa graag bij Ferrari houden
[...]
Bron: http://www.gpupdate.net/n...graag-bij-ferrari-houden/
Ze houden Massa al zo lang de hand boven het hoofd... zou me niets verbazen als er achter de schermen wat dingen spelen die de performance van Massa kunnen verklaren. Neem bijv. Monaco waar hij drie auto's aan gort heeft gereden, dat zag er in mijn ogen niet elke keer uit als een normale fout en ik blijf daardoor het idee hebben dat Massa z'n auto soms een speeltuin is waarop ze nieuwe ontwikkelingen een tracktest geven. Sommige van die crashes dat weekend zouden veroorzaakt kunnen zijn door een experimenteel FRIC systeem dat voor geen meter werkte.
Zou het liefst Alonso/Raikkonen of Raikkonen/Hulkenberg zien.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Zou een goede verklaring kunnen zijn. Een tweede '1e coureur' zou dat nooit pikken. Massa kent zijn plaats inmiddels wel.XyritZz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:57:
[...]
. Neem bijv. Monaco waar hij drie auto's aan gort heeft gereden, dat zag er in mijn ogen niet elke keer uit als een normale fout en ik blijf daardoor het idee hebben dat Massa z'n auto soms een speeltuin is waarop ze nieuwe ontwikkelingen een tracktest geven. Sommige van die crashes dat weekend zouden veroorzaakt kunnen zijn door een experimenteel FRIC systeem dat voor geen meter werkte.
Tuurlijk, zou kunnen, maar.... Waarom is er dan nooit een keer iets wat ze uitproberen bij Massa wat wél goed werkt en hij het hele weekend sneller is dan Alonso?XyritZz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:57:
[...]
Ben benieuwd of hij een sterke tweede seizoenshelft gaat rijden.
Ze houden Massa al zo lang de hand boven het hoofd... zou me niets verbazen als er achter de schermen wat dingen spelen die de performance van Massa kunnen verklaren. Neem bijv. Monaco waar hij drie auto's aan gort heeft gereden, dat zag er in mijn ogen niet elke keer uit als een normale fout en ik blijf daardoor het idee hebben dat Massa z'n auto soms een speeltuin is waarop ze nieuwe ontwikkelingen een tracktest geven. Sommige van die crashes dat weekend zouden veroorzaakt kunnen zijn door een experimenteel FRIC systeem dat voor geen meter werkte.
Zou het liefst Alonso/Raikkonen of Raikkonen/Hulkenberg zien.
Het is altijd iets wat dan niet helemaal naar behoren zou werken, waardoor Massa weer 2 auto's afschrijft of structureel langzamer is dan Alonso. Geloof ik niks van.
LolVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:49:
Foto van de lange wheelbase Lotus:
https://plus.google.com/1...7664371/posts/YQatbGJVnMH
Daar heb je inderdaad een goed punt, toch viel het me ook vorig jaar wel op dat Massa sterker ging presteren toen Ferrari openlijk had aangegeven de ontwikkeling voor de 2012 auto stop te zetten. Einde van het seizoen was Massa een paar races lang echt een goede hulp voor Alonso in het WK.AzzKickah schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:00:
[...]
Tuurlijk, zou kunnen, maar.... Waarom is er dan nooit een keer iets wat ze uitproberen bij Massa wat wél goed werkt en hij het hele weekend sneller is dan Alonso?
Het is altijd iets wat dan niet helemaal naar behoren zou werken, waardoor Massa weer 2 auto's afschrijft of structureel langzamer is dan Alonso. Geloof ik niks van.
Wat er exact aan de hand is weet ik niet, maar ik kan me simpelweg niet voorstellen dat je een coureur die niet goed presteert en geen grote hoeveelheden geld meeneemt (volgens mij is Massa namelijk ook al uit het promotieteam van Santander geknikkerd) jaar in jaar uit de hand boven het hoofd houdt. Er moet zo ongeveer wel wat meer achter zitten. Gezien de loyaliteit van Massa richting Ferrari denk ik echter niet dat we daar ooit achter gaan komen; ik zie Felipe niet net als Rubens Barrichello een boekje open trekken over Ferrari na z'n vertrek.
Zou die man alles op de kop zien? Hij heeft geen bril, dus het kan geen bril met beeld-omdraaiende glazen zijn. Lenzen misschien? Lenzen zijn daar te klein voor denk ik, daar kun je dat niet bij inbouwen.
Of zou het in z'n vizier zitten? Maar dan moet ie dat toch merken, als ie zonder helm op alles wel rechtop ziet?
Wat zou het dan toch kunnen zijn..?
Ik heb ook werkelijk geen idee waarom ze Massa zo lang vasthouden. Ik was in 2011 ervan overtuigd dat hij vervangen zou worden, ondertussen zitten wel al bijna tegen een contract voor 2014 aan.XyritZz schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:38:
[...]
Wat er exact aan de hand is weet ik niet, maar ik kan me simpelweg niet voorstellen dat je een coureur die niet goed presteert en geen grote hoeveelheden geld meeneemt (volgens mij is Massa namelijk ook al uit het promotieteam van Santander geknikkerd) jaar in jaar uit de hand boven het hoofd houdt. Er moet zo ongeveer wel wat meer achter zitten. Gezien de loyaliteit van Massa richting Ferrari denk ik echter niet dat we daar ooit achter gaan komen; ik zie Felipe niet net als Rubens Barrichello een boekje open trekken over Ferrari na z'n vertrek.
Barrichello boekje open gedaan? Dat boekje moet ik dan zeker gemist hebben toen ik 2007-2009 niet gevolgd heb. Link?
[ Voor 53% gewijzigd door AzzKickah op 30-08-2013 16:31 ]
Ik heb afgelopen dinsdag nog de hele dag met hem doorgebracht in de simulator en kan je garanderen dat ie niet gek is. Is een ontzettend aardige kerel, maar goed, los daarvan. In Spa is aan het eind van Q1 helaas de verkeerde keus gemaakt over wanneer en met welke banden naar buiten te gaan. De weerberichten waren all over de place het hele weekend door dus het was uiteindelijk gewoon een judgement call. Pech gehad daar.AzzKickah schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:28:
http://f1today.net/nl/nie...en-over-recente-optredens
Zou die man alles op de kop zien? Hij heeft geen bril, dus het kan geen bril met beeld-omdraaiende glazen zijn. Lenzen misschien? Lenzen zijn daar te klein voor denk ik, daar kun je dat niet bij inbouwen.
Of zou het in z'n vizier zitten? Maar dan moet ie dat toch merken, als ie zonder helm op alles wel rechtop ziet?
Wat zou het dan toch kunnen zijn..?
Tijdens de race, the usual story, de auto mist gewoon een seconde of 2 aan pace om met de front runners mee te draaien. En dan ongeluk, goed, daar heeft iedereen al z'n eigen mening over denk ik
In Singapore en Korea komen een paar upgrades voor de FW35, kijken of dat de verwachte resultaten brengt..
[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 30-08-2013 19:05 ]
Jij was daar? Hoe dan? Of ben je een van de personen die stage mag lopen bij Williams?fsfikke schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:58:
[...]
Ik heb afgelopen dinsdag nog de hele dag met hem doorgebracht in de simulator en kan je garanderen dat ie niet gek is. Is een ontzettend aardige kerel, maar goed, los daarvan. In Spa is aan het eind van Q1 helaas de verkeerde keus gemaakt over wanneer en met welke banden naar buiten te gaan. De weerberichten waren all over de place het hele weekend door dus het was uiteindelijk gewoon een judgement call. Pech gehad daar.
Tijdens de race, the usual story, de auto mist gewoon een seconde of 2 aan pace om met de front runners mee te draaien. En dan ongeluk, goed, daar heeft iedereen al z'n eigen mening over denk ik
In Singapore en Korea komen een paar upgrades voor de FW35, kijken of dat de verwachte resultaten brengt..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Hij is een van de gelukkigen jaDestruction schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:52:
[...]
Jij was daar? Hoe dan? Of ben je een van de personen die stage mag lopen bij Williams?
Had hij hier ook wel in het topic verteld.
Woensdag met het team naar Monza
Wat vet man! Ik ben jaloersfsfikke schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 20:50:
Ik loop op het moment inderdaad stage bij Williams. Gisteren in de windtunnel met FlowViz geklierd op de FW36![]()
Woensdag met het team naar Monza
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Toch een overstap? Of stopt hij ermee?
Dat laatste verwacht ik dan weer niet, ben geen fan van de man maar zie een vertrek uit de F1 niet snel gebeuren..
Het uitstel van de 'aankondiging' van Ricciardo spreekt ook in de richting van nog een kandidaat, en dat hij niet in de wagen past helpt natuurlijk ook niet echt. Al zijn die geruchten wel vreemd, aangezien de auto van dit jaar geen probleem was (hij deed immers de rookie-test voor RedBull).
Zeer zeer benieuwd. Misschien is het wel de aankondiging van een nieuwe teamgenoot, of iets simpels als deelname aan een evenement voor een goed doel ofzo?
Is alleen maar reclame maken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.