I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Heb in Juli nog een rondleiding gehad op het circuit, de gids vertelde nog dat tijdens de 3 weken dat de F1 het circuit "overneemt", zo'n beetje ALLE sloten van alle deuren worden vervangen, nadien worden dan de originele sloten weer terug geplaatst.
De gids kon tijdens die 3 weken dus zelf ook nergens meer komen.
Ze hielden een interview tussen commentatoren en Whitmarsh: je zag een beeld van hem en hij zat gewoon tegen de team microfoon te praten.
Nog niet eerder gezien dat commentatoren over de teamradio kunnen.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Edit:
Het kan zijn dat je geen update ziet als je nog een oude versie (1.0.0) hebt. Die kun je dan het beste verwijderen, en dan de nieuwe uit de playstore installeren.
[ Voor 46% gewijzigd door u_nix_we_all op 24-08-2013 12:20 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Volgens mij is dat live hoor. Bij FP1 en FP2 hadden ze het ook.fsfikke schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:20:
Denk dat het gewoon net voor quali opgenomen is.
Edit: Ze vroegen Whitmarsh nog naar de flow-viz op de auto, die zat er voor de FP3 vast nog niet op
[ Voor 19% gewijzigd door u_nix_we_all op 24-08-2013 11:51 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Sky heeft dat ook.MrSleeves schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:18:
Heb ik het nu goed gezien: hebben ze bij de BBC een directe lijn met de radio van McLaren?
Ze hielden een interview tussen commentatoren en Whitmarsh: je zag een beeld van hem en hij zat gewoon tegen de team microfoon te praten.
Nog niet eerder gezien dat commentatoren over de teamradio kunnen.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Hopelijk voorbode op morgen. Ik hoop 30 min voor de start dat het STOPT met regenen.
Dan moeten ze niet verplicht op Wet's vertrekken dus wordt de gok, droog het snel genoeg op of niet
[ Voor 87% gewijzigd door Ryur op 24-08-2013 13:51 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 28% gewijzigd door MrSleeves op 24-08-2013 14:22 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd

⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Even 7 sec. Sneller dan je teamgenoot..
BBC: The Flying Dutchman..
[ Voor 77% gewijzigd door MrSleeves op 24-08-2013 14:24 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
I have no special talent. I am only passionately curious.
+1 Had even een applausje voor Guido.TheBleeder schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:23:
Wauw, ik spotte mezelf juichend voor de tv.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat terzijde: hopelijk blijven de omstandigheden zo wisselend en vreemd. Giedo voor Q3!
True, maar ik ken verder niemand die Giedo heet, alleen Guido.nXXt schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:25:
Het is trouwens 'Giedo'.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik ken niemand die Quad heet, dus noem ik jou vanaf nu maar Henk.Quad schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:26:
[...]
True, maar ik ken verder niemand die Giedo heet, alleen Guido.
*proest*AzzKickah schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:27:
[...]
Ik ken niemand die Quad heet, dus noem ik jou vanaf nu maar Henk.
AzzKickah schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:27:
[...]
Ik ken niemand die Quad heet, dus noem ik jou vanaf nu maar Henk.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zo dus :DDX schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:21:
Hebben ze bij sky ook, 1 keer per race babbelen ze even kort met een team.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
@hieronder, ja had het ook door
[ Voor 23% gewijzigd door Keida op 24-08-2013 14:37 ]
Ik denk dat VDG het hier vooral moet hebben van een goede strijd met Chilton en Bianchi: kans op echt verder succes verwacht ik niet.Quad schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:32:
Ze rijden in Q2 direct al 10 seconden sneller als in Q1, zou van der Garde het kunnen halen?
Q3 bedoel je.Keida schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:33:
Nee dat zal wel niet lukken. Die gaat Q1 nooit halen in droog weer
[ Voor 65% gewijzigd door nXXt op 24-08-2013 14:35 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 24-08-2013 14:36 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gekkenhuis!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Dadona op 24-08-2013 14:50 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Gewoon buienradar in de gaten gehouden.MrSleeves schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:53:
Di Resta heeft goed gegokt..
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Luchtverplaatsing, dat kan niet andersDupje schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:55:
Ik ben Belg en net als Di Resta op de natte stukken komt begint het te regenen tegen m'n velux. Bizar moment.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
@hierboven. De hoeveelheid regen is gewoon te veel van invloed op de rondetijd. Lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand dit gaat verbeteren.
[ Voor 79% gewijzigd door Keida op 24-08-2013 14:57 ]
Het wordt aleen maar natterQuad schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:56:
Maar hoezo zo zeker dat Di Resta pole position pakt?
Mooi van VDG, top van Di Resta
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 80% gewijzigd door Jack_Nick op 24-08-2013 15:01 ]
Xbox
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Er zijn er nog twee onderweg.Gh0stw4lk3r schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:00:
haha Rosberg toch pole!
How do you save a random generator ?
Xbox
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Xbox
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
De tering, wat genieten is dit zeg!Quad schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:56:
Wat een fantastisch circuit is Spa eigenlijk, de coureurs moeten hier wel van genieten.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.