Tja, ik heb nog nooit meegemaakt dat het 2 jaar achter elkaar zondag is op 26 mei?thijmennabuurs schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:58:
[...]
is die niet van vorig jaar?
want de gp van europa (valencia) staat er ook bij en die is er dit jaar niet?
Edit: overzicht is niet bijgewerkt verwacht ik;
The Spanish Grand Prix will alternate between the Circuit de Catalunya in Barcelona and the Valencia Street Circuit in Valencia—in a similar event-sharing format to that used by the Nürburgring and Hockenheimring—while the European Grand Prix will be discontinued. The Circuit de Catalunya will host the Spanish Grand Prix in 2013, beginning the cycle.
[ Voor 40% gewijzigd door hardware-lover op 25-05-2013 21:09 ]
Testing, one, two ...
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En goedgekeurd door de FIA.
edit: andere team schijnt Ferrari te zijn met test in Bahrain
[ Voor 21% gewijzigd door DDX op 26-05-2013 12:42 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Edit: Oh, dat was blijkbaar de 2010 versie.
[ Voor 15% gewijzigd door KenVerburg op 26-05-2013 12:54 ]
http://schoener-fernsehen.com/live/stream/de/RTL/
[ Voor 27% gewijzigd door Cthulhu op 26-05-2013 12:57 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
[ Voor 96% gewijzigd door gambieter op 26-05-2013 14:25 ]
How do you save a random generator ?
Well, laten wij beginnen!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
yesCthulhu schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:05:
wie was dat? vd Garde?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ja dus... Ik dacht dat hij de 1e Caterham was maar dus plekken verloren bij de start.Cthulhu schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:05:
wie was dat? vd Garde?
Uhu. Verremt tegen Maldonado leek het?Cthulhu schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:05:
wie was dat? vd Garde?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Klopt! Hij doet het nauwelijks. Live? Refreshen bedoel je.masterslave schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:14:
Sport1 heeft ook een website met livetiming. Werkt dus niet op de iPad, teleurstellend wederom!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
pitlane.sport1.nl werkt hier wel op de iPad, je moet even geduld hebben voordat de data doorkomtmasterslave schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:14:
Sport1 heeft ook een website met livetiming. Werkt dus niet op de iPad, teleurstellend wederom!
En dat wat er getoond word is nauwelijks interessant. Zonde van het geldQuad schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:16:
[...]
Klopt! Hij doet het nauwelijks. Live? Refreshen bedoel je.
Xbox
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
daar hoef je gelukkig niet voor te betalenBM schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:17:
[...]
En dat wat er getoond word is nauwelijks interessant. Zonde van het geld
ik ben zelf lekker aan het kijken op RTL, alleen wat vaak reclame jammer genoeg.
Pic ligt eruit......
Ik doelde op het geld wat Sport1 er voor betaald heeft
Xbox
Dat is zeker zonde van het geld jaBM schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:19:
[...]
Ik doelde op het geld wat Sport1 er voor betaald heeft
Ik mis de BBC!
Gewoon exact zelfde crash.
[ Voor 33% gewijzigd door DDX op 26-05-2013 14:44 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Xbox
Hamilton moest gewoon langzamer rijden/wachten ivm pitstop en daardoor kwam hij achter de redbulls.
Snap nogsteeds niet waarom ze bij Mercedes gokten op geen sc.
Haal op z'n minst 1 auto naar binnen, kan je bij sc gewoon veilig die andere pitstop doen.
En het maakt niet echt uit waar je die safety car op de baan gooit, ze hebben allemaal target laptimes op stuurtje als sc signaal er is.
[ Voor 53% gewijzigd door DDX op 26-05-2013 14:51 ]
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Hoe moeilijk kan het zijn om de SC precies voor de leider op de baan te gooien.
Inderdaad, te laat opgeroepen ook, Vettel profiteert hier het meeste van.MrSleeves schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:46:
Wat een puinhoop deze SC..
Wanneer is VDG door letterlijk iedereen gelapt? Of is dat ook gebeurt met hulp van de SC?
Geen idee. Ik heb niet het inzicht om door te hebben wat er precies gebeurd is met deze SC.FabianNL schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:55:
[...]
Wanneer is VDG door letterlijk iedereen gelapt? Of is dat ook gebeurt met hulp van de SC?
Ik lees hier wel een aantal klachten, maar snap niet goed waarom. Het zag er wat knullig uit dat die moest wachten, maar zowel Red Bull als Mercedes hebben kunnen pitten dus wie kan me uitleggen wat hier precies mis mee is en waarom Red Bull door die knulligheid gewonnen heeft? Oké, Hamilton heeft plaatsen verloren, maar dat heeft toch inherent te maken met de SC zelf en niet met hoe die is ingebracht?
[ Voor 9% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 26-05-2013 14:57 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 27% gewijzigd door DDX op 26-05-2013 15:02 ]
Op de NBC-stream werd er net verteld dat Hamilton een gat van 10 seconden hield en daarbij dus ook de Red Bulls ophield, zodat Rosberg kon pitten zonder plaatsen te verliezen. Wellicht dat dit een goedmaker was voor de GP van Maleisië, waarbij Rosberg zijn derde plek aan Hamilton moest afstaan.Nikolas schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:56:
[...]
Geen idee. Ik heb niet het inzicht om door te hebben wat er precies gebeurd is met deze SC.
Ik lees hier wel een aantal klachten, maar snap niet goed waarom. Het zag er wat knullig uit dat die moest wachten, maar zowel Red Bull als Mercedes hebben kunnen pitten dus wie kan me uitleggen wat hier precies mis mee is en waarom Red Bull door die knulligheid gewonnen heeft? Oké, Hamilton heeft plaatsen verloren, maar dat heeft toch inherent te maken met de SC zelf en niet met hoe die is ingebracht?
Of een indirecte melding voor een 1-stopper te gaan.DDX schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:02:
Vettel moet maar opgeven om te racen... (niet dat dat echt kan hier)
Werd tijd ook, was saaaaaai
Xbox
En Button zal wel weer boos zijn
[ Voor 44% gewijzigd door DDX op 26-05-2013 15:05 ]
[ Voor 6% gewijzigd door MrSleeves op 26-05-2013 15:07 ]
Dat was hij in het begin van deze race ook wel terecht
wat zei je ?MrSleeves schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:06:
Als Perez straks Alonso aandurft/aankan, is'ie wel een held.
avoiding a collission ;-)MrSleeves schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:08:
Alonso snijdt de chicane af...
Weinig keus he?MrSleeves schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:08:
Alonso snijdt de chicane af...
Xbox
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Remmen, maar dat zullen ze niet snel doenBM schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:08:
Weinig keus he?
Ik ben benieuwd wat Whiting zal doen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
edit: ja dus
[ Voor 12% gewijzigd door DDX op 26-05-2013 15:14 ]
Thanks Maldonado, of is chilton eigenlijk de Maldonado deze race.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
In ieder geval proberen, denk ik.gambieter schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:12:
[...]
Remmen, maar dat zullen ze niet snel doen
Ik ben benieuwd wat Whiting zal doen.
Dat ze dat nog niet aangepast hebben... leverde de vorige keer in Monaco zwaar voordeel voor Red Bull op. Verre van eerlijk.mat.hi.as schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:14:
Wordt net gezegd, dat mag inderdaad
Xbox
[ Voor 12% gewijzigd door DDX op 26-05-2013 15:17 ]
kon Maldonado niks aan doen.....Pierre61 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:15:
Blijf het toch een prutser vinden die maldonado
FIA heeft dat bij McLaren aangegeven.
[ Voor 21% gewijzigd door DDX op 26-05-2013 15:22 ]
Juist wel, deze malloot hoort op een granenveld te staan met een sikkel in zijn hand.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Is dat gezegd door de raceleiding?DDX schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:21:
Alonso moet de plaats teruggeven. (of hij moet dus een straf krijgen)
En Maldonado kan hier niets aan doen, is toch echt Chilton die die auto naar de eeuwige jachtvelden stuurt.
Serieus? heb je de beelden bekeken? Was toch echt CHI die vergat in zijn spiegeltjes te kijken.fynrd1 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:22:
[...]
Juist wel, deze malloot hoort op een granenveld te staan met een sikkel in zijn hand.
Die bandenwissel die mag vind ik anders niet geweldig.
Is het trouwens zo dat de race, inclusief rode vlag, maximaal 2 uur mag duren? Ik dacht dat ze dat een paar jaar geleden hadden ingesteld.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dan mag ik hopen dat je Chilton er niet naast zet, anders is Maldonado zo zijn benen kwijt.fynrd1 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:22:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 26-05-2013 15:25 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.