Meulendijks89 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 00:53:
[...]
Ik twijfel inderdaad goed opgemerkt. Ik heb de sensei gekocht omdat ik deze kon overnemen voor een kleine prijs en dacht hier een goede muis aan te hebben maar na wat lezen en vragen hier bleek de beste keus een G400 te zijn. Aangezien ik dacht dat deze nergens meer te verkrijgen was maar toevallig was ik bij de Mediamarkt en hadden ze daar nog 2 stuks liggen en heb ik deze ook gekocht. Nu moet ik dus gaan beslissen welke ik wil houden en aangezien de G400 de beste sensor heeft is dat de voorkeur maar ik moet de Sensei wel binnen 2 weken kunnen verkopen omdat ik anders 2 muizen heb liggen en dat is zonde van het geld aangezien ik de G400 binnen 2 weken kan terugbrengen.
Ik zou er maar niet teveel waarde aan hechten wat hier allemaal in het topic gezegd wordt. Op papier kan je wel een perfecte sensor hebben maar in de praktijk is het een heel ander verhaal.
Alleen als je op een lage dpi/sens gaat spelen is de sensor van een wat groter belang, maar een gemiddelde gamer merkt hier helemaal nix van. De sensor die in G9/sensei zit is gewoon goed, de vorm gewicht enz spelen ook een grote rol (minstens zo belangrijk)
Leg me dan maar eens uit waarom ik bv met een sensei de aim er perfect op heb zitten en met G400 niet ? voor mij is dit grotendeels de vorm van de G400 te hoog en te lomp.
M.a.w. hou gewoon de muis die jij het lekkerst vind spelen en het beste gevoel bij hebt dan zit je gewoon goed, en laat je niet gek maken door de onzin dat de laser van de sensei niet goed is. De muizen die je wel moet vermijden zijn de Philips Twin-eye types zoals de Lachesis/mamba/ ...... van razer btw.
Mocht je de sensei houden kan je altijd nog de CPL-fix downloaden, als jet idee hebt dat er nog acceleratie inzit.
http://www.techpowerup.com/downloads/763/cpl-mouse-fix/
[
Voor 4% gewijzigd door
RoaDHouse op 21-07-2013 01:32
]