Razer komt even met concurrentie voor de Gpro en de 403.
Dikke sensor blijkt. Wij van Razor vinden dat Razor het beste is.
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Psyonara op 29-09-2016 01:10 ]
Razer*Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:09:
Razer komt even met concurrentie voor de Gpro en de 403.
Verwijderd
Mionix naos vond ik zelf te klein. Ik gebruik nu een g402 (+-13cm) en alhoewel de body van de naos groter is, was ie niet groot genoeg om beter in de hand te liggen.Psyonara schreef op donderdag 29 september 2016 @ 01:08:
Zijn er hier veel Razer muis gebruikers? Zelf 2/3 van die dingen gehad maar mijn MX518 heeft ze allemaal overleeft.
Ook heb ik een voorkeur van grotere muizen.
Zonet met een kamaraat anderhalf uur op skype over muizen gesproken en mogelijke opties van Trust na Mionix na Roccat e.d.
Verwijderd
Ja idd. Ik wil zelf nog eens een g402 maar dan wat breder. Voor de rest echt een relaxde muis. Genoeg knopjes, goeie sensor etc.Scrtz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:23:
De G402/G403 is niet heel anders dan een Deathadder qua vorm, dus als je van een van die muizen houdt, dan zul je met de ander zeker geen plank mis slaan. Verder heb je nog de Zowie EC1-A en het kleinere broertje de EC2-A (marginaal kleiner, mijn pers. voorkeur iig).
Ja ach, waarom zou je dan switchen als je atm een zowie hebt, neem ook mee dat de ec2-a een stukje kleiner is dan een deathadder, misschien vind je dat nu helemaal niet meer zo fijn als je terug zou switchen naar een DA?RoaDHouse schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:39:
Opzich ben ik wel in voor die Elite van Razer, maar ik heb ''zeer'' slechte ervaringen met dit merk
Als de problemen met deze nieuwe versie zijn verholpen wil ik het nog wel een keer proberen. Maar ik denk dat het niet gaat gebeuren.
Ik heb nu een stuk of 4 Deathadders gehad en niet 1 die normaal bleef functioneren na een paar maanden. Met Zowie heb ik nooit problemen, op dit moment speel ik met een ec-2a en dat ding is super degelijk.
Ik heb even mijn oude DA uit de doos gehaald (die een dubbel-klik probleem heeft) en idd die is best wel grootScrtz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:56:
[...]
Ja ach, waarom zou je dan switchen als je atm een zowie hebt, neem ook mee dat de ec2-a een stukje kleiner is dan een deathadder, misschien vind je dat nu helemaal niet meer zo fijn als je terug zou switchen naar een DA?
[ Voor 8% gewijzigd door RoaDHouse op 30-09-2016 16:33 ]
Ik heb de Razer Deathadder 3500(3.5G) uit 2009 en werkt nog perfect. Rubbere Coating begint wel wat minder te worden.Psyonara schreef op donderdag 29 september 2016 @ 01:08:
Zijn er hier veel Razer muis gebruikers? Zelf 2/3 van die dingen gehad maar mijn MX518 heeft ze allemaal overleeft.
Ook heb ik een voorkeur van grotere muizen.
Zonet met een kamaraat anderhalf uur op skype over muizen gesproken en mogelijke opties van Trust na Mionix na Roccat e.d.
[ Voor 6% gewijzigd door Zenix op 30-09-2016 18:46 ]
Eigelijk zijn er niet echt alternatieven buiten de EC2-A, iig geen ergonomische vormen zoals de deathadder dat ook heeft. De rest van de kleinere muizen categorie zijn vrijwel allemaal symmetrisch en daar moet je dus maar net van houden. Vandaar dat de EC2-A zo populair is.Zenix schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:24:
[...]
Ik heb de Razer Deathadder 3500(3.5G) uit 2009 en werkt nog perfect. Rubbere Coating begint wel wat minder te worden.
Ik zoek een vervanger en dacht zelf aan de Zowie EC2-A omdat ik kleine handen heb wil ik iets kleiner dan de Deathadder. Nog andere aanraders in de kleine muis categorie die vergelijkbaar zijn qua vorm met de Deathadder? De Logitech G Pro ziet er ook erg goed uit. Heb in het verleden wel de MX310 gehad en daar lijkt die ook wel op..
Er zit nagenoeg geen verschil in (ik heb ze allebei) de nieuwe versie voelt excact als de oude aan maar het scrollwheel voelt wat strakker en is een 16 traps ipv 24.Scrtz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:44:
[...]
Eigelijk zijn er niet echt alternatieven buiten de EC2-A, iig geen ergonomische vormen zoals de deathadder dat ook heeft. De rest van de kleinere muizen categorie zijn vrijwel allemaal symmetrisch en daar moet je dus maar net van houden. Vandaar dat de EC2-A zo populair is.
Heeft er iemand hier trouwens die nieuwe EC2-A/EC1-A al geprobeerd? De nieuwe by BenQ met rood zowie logo? Deze zouden namelijk een betere scroll moeten hebben en andere switches, ben benieuwd naar ervaringen anders wil ik de nieuwe versie misschien ook wel bestellen.
Maar vind je die nieuwe switches beter of slechter? Zag een csgo pro namelijk vragen voor juist de oude versie.. hahaRoaDHouse schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:43:
[...]
Er zit nagenoeg geen verschil in (ik heb ze allebei) de nieuwe versie voelt excact als de oude aan maar het scrollwheel voelt wat strakker en is een 16 traps ipv 24.
Ook de nieuwe versie heeft weer huano switches na het omron debacle.
Ik ben zeer gevoelig voor dat soort dingen en merk gelijk verschil tussen switches. De klik van de oude is zwaarder dan van de nieuwe versie en ook beter hoorbaar.Scrtz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:54:
[...]
Maar vind je die nieuwe switches beter of slechter? Zag een csgo pro namelijk vragen voor juist de oude versie.. haha
Maar de scrollwheel van de ec2-a vind ik het enigste nadeel aan de muis, die is toch wat ongevoelig en voelt wat goedkoop aan.
Heeft de nieuwe andere coating ja? Ik heb namelijk erg 'last' van zweethanden dus een beetje grip is wel super belangrijk voor me, is dat dan echt minder?RoaDHouse schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:07:
[...]
Ik ben zeer gevoelig voor dat soort dingen en merk gelijk verschil tussen switches. De klik van de oude is zwaarder dan van de nieuwe versie en ook beter hoorbaar.
Maar dat het vershil erg groot is nee. De scroll is wel een stuk beter dan de oude en voelt duurder en strakker aan en mist geen aanslagen.
Nadeel van de nieuwe is dat de coating erg glad isen met droge handen is dit niet erg fijn.
De coating is iets anders, een beetje gladder dan de oude maar met droge handen is het de eerste paar minuten een beetje te glad, daarna heb je gewoon grip (je hand gaat altijd een beetje zweten op de muis)Scrtz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:20:
[...]
Heeft de nieuwe andere coating ja? Ik heb namelijk erg 'last' van zweethanden dus een beetje grip is wel super belangrijk voor me, is dat dan echt minder?
Iig bedankt voor je informatie
Reken maar op zo'n 60-70 euro in nederland.Tonymalony schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:40:
Op dit moment alleen te verkrijgen in Azië de Logitech G102 Prodigy.
De G102 Prodigy wordt de opvolger van de G100s en lijkt qua uiterlijk exact op de Logitech G pro, maar met een nieuwe sensor. Waarschijnlijk gaan ze een soortgelijke prijs hanteren als ze deden bij de G100s. In Azië kost de muis namelijk rond de 30 dollar!
Hopelijk zullen ze deze muis op korte termijn ook uitbrengen in Europa!
Verwijderd
LOLVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:35:
Vraagje:
Ik zoek een draadloze muis waarmee ik kan gamen.
Is 1600 DPI dan te langzaam?
Ik begrijp dat een muis met 1000 dpi soms beter is dan 1600.
Het is voor het spelen van gewone spellen.
Welke is geschikt voor mijn doel.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2016 14:20 ]
Dit zijn niet echt muizen zoals de gamingmuizen waar dit topic over gaat, de gamers hier zijn op zoek naar muizen met de hoogste precisie en snelste responstijden voor de beste resultaten in games. De muizen die jij aanhaalt zitten in een andere categorie, wat natuurlijk niet betekent dat ze slecht zijn en dat je er geen spelletje mee kan spelen. Omdat je het over de kids hebt verwacht ik niet dat die heel erg competitief bezig zijn in hun spellen, dus zal een muis al snel goed genoeg zijn.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:30:
Ik had het al gelezen. Maaaaaar.
Ik zie niet welke sensor zit in welke muis.
Ik ben niet van plan om meer dan zo'n 30/35 uit te geven.
Als ik het dpi verhaal goed lees kan ik ook met een microsoft(1000 DPI) 4000 mobile muis of een Hp(1000/1600 DPI) Hpx4500 een leuk spelletje spelen.
Oh ja, moet er 2 aanschaffen voor de kids bij hun laptop.
[ Voor 13% gewijzigd door editoor op 02-11-2016 21:56 ]
[ Voor 65% gewijzigd door BM op 24-11-2016 08:34 ]
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Bedoel je de schakelaar ? Die kan je voor weining van eBay en dergelijke halenTemraakle schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 04:23:
Mijn MX500 mag vanaf vandaag officieel met pensioen, na zo’n 13 jaar. Heb geen zin meer om hem om de x aantal maanden open te maken en de linkerklinker op te vullen met plakband en papier.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Je was wat vergetenkKaltUu schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:24:
nouja muizen hebben goede switches en als je met een stoffen/zachte muismat speelt gaan de voetjes lang genoeg mee. Zou niet echt een verrassing zijn als de meeste muizen 5+ jaar mee kunnen.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nee, het is niet de schakelaar. Het is het plastic dat contact maakt met de schakelaar dat is ingedeukt door het klikken.nero355 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 21:53:
[...]
Bedoel je de schakelaar ? Die kan je voor weining van eBay en dergelijke halen
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
[ Voor 69% gewijzigd door unfor op 18-10-2017 11:18 ]
Hij bedoeld de Razer Boomslang denk ik, die was groot en lomp.unfor schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:04:
Ehh, waar heb jij een deathadder met bal gevonden?
Razers met bal worden al een jaar of 20 niet meer gemaakt.
Tip: Logitech g403, is momenteel een van de populairste muizen.
Ik heb hier nog een Boomslang 1000 liggen, maar kan mij niet voorstellen dat iemand dat ding 20 jaar lang kan gebruiken.RoaDHouse schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:18:
[...]
Hij bedoeld de Razer Boomslang denk ik, die was groot en lomp.
Of het is een vroege 1 april grap
Die heb ik ook nog liggen,, hij zat in een ronde blik... de muis was errug groot en wat doorzichtigunfor schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:22:
[...]
Ik heb hier nog een Boomslang 1000 liggen, maar kan mij niet voorstellen dat iemand dat ding 20 jaar lang kan gebruiken.
Dat waren echt ernstig slechte muizen.
[ Voor 4% gewijzigd door RoaDHouse op 18-10-2017 11:31 ]
Ik ook, maar dan bij de MediaMarkt en omdat ik ooit als klein jochie enorm zat te kwijlen bij het zien van het gekke ding heb ik hem maar meteen meegenomen!unfor schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:39:
Volgens mij heb ik hem destijds voor 10 gulden op de HCC gekocht
Zat inderdaad in een blik.
Zijn ze daar eindelijk wakker geworden ?!Psyonara schreef op zondag 3 februari 2019 @ 01:42:
Als het goed is komt er dit jaar een nieuwe Mx158 op de markt.
https://www.logitechg.com...e/mx518-gaming-mouse.html
Kan er eigenlijks geen verdere informatie over vinden, behalve dat hij alleen op moment in Japan zelf beschikbaar is.
Die gigabyte is toch ook zowat een Deathadder kloon? Als je die vorm fijn vind zou je ook eens naar de Zowie EC1-B of EC2-B (divina bij voorkeur, die is weer wat verbeterd tov de normalenero355 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:00:
[...]
Ik ook, maar dan bij de MediaMarkt en omdat ik ooit als klein jochie enorm zat te kwijlen bij het zien van het gekke ding heb ik hem maar meteen meegenomen!
Staat al een jaar of 10 of zo mooi te wezen op een plankje, nadat ik erachter was gekomen dat zelfs i.c.m. mijn grote handen dat ding een ramp was ergonomisch gezien![]()
[...]
Zijn ze daar eindelijk wakker geworden ?!
Hadden ze al jaren geleden moeten doen!
Als de prijs een beetje redelijk is dan ga ik hem aanschaffen, want mijn Gigabyte XM300 avontuur is een ramp gebleken :
- Eerste exemplaar had problemen met de switches onder de muisknoppen, voornamelijk RMB.
- Tweede exemplaar doet het nog wel, maar de duimknoppen zijn veel sponziger en de topshell zeg maar met het logo erop zit een beetje los
Maar... die vorm en buttonlayout!Het is gewoon hoe de Razer DeathAdder al jarenlang had moeten zijn!
Die ik ook nog heb sinds 2007, maar effe een kleine refurbishactie moet ondergaan, omdat de scrollknop indrukken niet meer altijd even lekker ging dus binnenkort doet die het ook weer!![]()
Mechwarrior Online: Flapdrol
pricewatch: BenQ Zowie EC1-B ZwartScrtz schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 23:20:
Die gigabyte is toch ook zowat een Deathadder kloon? Als je die vorm fijn vind zou je ook eens naar de Zowie EC1-B of EC2-B (divina bij voorkeur, die is weer wat verbeterd tov de normale.
Die S2 is wat beter, maar heeft niet alle eisen helaas :Ben zelf recent overgestapt op de Zowie S2, wat een heerlijke muis is dat, een perfecte mix tussen een Zowie FK/ZA en een EC
Je moet dan ook met zoiets werken : https://www.soldeerbout.com/desolderen/desoldeerpomphaarbal schreef op zondag 3 maart 2019 @ 00:16:
Heeft iemand hier wel eens zo'n microswitch vervangen?
De linkermuisknop van m'n Zowie FK deed het laatst niet meer. Zat een soort deuk/gat in de veer van de switch van het vele klikken. Heb het met een tangetje weer een beetje platgedrukt en teruggeprutst en nu doet hij het weer.
Ze zitten met 3 pins vast dus dat lijkt me niet makkelijk los te halen, als je 1 laat smelten zitten de andere 2 nog vast...
Wat moet je in godsnaam met dpi knoppen vraag ik me altijd af? Een keer instellen en ik kom er nooit meer aan. Ik speel trouwens op 400 dpi dus ik hoef het eigenlijk niet eens in te stellen.nero355 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:28:
[...]
pricewatch: BenQ Zowie EC1-B Zwart
Die vorm ken ik nog van een Microsoft muis en dat gaat hem echt niet worden!
Wat ik al zei : De Gigabyte XM300 is hoe de Razer DeathAdder vanaf het begin had moeten zijn!
[...]
Die S2 is wat beter, maar heeft niet alle eisen helaas :
- DPI indicatie.
- 2 aparte DPI knoppen : Omlaag en hoog!
Dat samen met 2 duimknoppen, hooguit 4, is toch wel IMHO iets dat gewoon erop moet zitten tegenwoordig
De FK en ZA lijken me ook niet echt interessant...
[...]
Je moet dan ook met zoiets werken : https://www.soldeerbout.com/desolderen/desoldeerpomp
Easy peasy! en met wat geduld heb je zo je muis gefixt!
[ Voor 5% gewijzigd door Scrtz op 03-03-2019 20:42 ]
Veel succes daarmee in games waar je voertuigen hebt waarvan de turrets geen aparte sensitivity setting hebben en je 300 meter verder moet muizen om die ook maar een beetje te bewegen op 400 dpi i.p.v. een paar centimeter op 6400 dpi of hoger!Scrtz schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:41:
Wat moet je in godsnaam met dpi knoppen vraag ik me altijd af? Een keer instellen en ik kom er nooit meer aan. Ik speel trouwens op 400 dpi dus ik hoef het eigenlijk niet eens in te stellen.
Scheelt dat ik die games sowieso niet speel maar oke, dat is wel een valid reden idd. Ik was al bijna bang dat je er zo een was die in normale shooters continu dpi lag aan te passen haha. Enige game met voertuigen die ik speel is BFV afentoe, maar daar kun je het gelukkig gewoon instellen.nero355 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:43:
[...]
Veel succes daarmee in games waar je voertuigen hebt waarvan de turrets geen aparte sensitivity setting hebben en je 300 meter verder moet muizen om die ook maar een beetje te bewegen op 400 dpi i.p.v. een paar centimeter op 6400 dpi of hoger!
Het leven was een stuk simpeler toen we met zijn allen alleen Counter-Strike 1.6 speelden inderdaad!Scrtz schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:44:
Scheelt dat ik die games sowieso niet speel maar oke, dat is wel een valid reden idd. Ik was al bijna bang dat je er zo een was die in normale shooters continu dpi lag aan te passen haha.
Gezien de flinke achteruitgang in sensitivity settings na BF2/BF2:SF lijkt me dat ook sterk eerlijk gezegd...Enige game met voertuigen die ik speel is BFV afentoe, maar daar kun je het gelukkig gewoon instellen.
Haha in BF1 heb ik het wel eens aangepast idd, in BFV heb ik er eigenlijk nog geen last van gehad.nero355 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:49:
[...]
Het leven was een stuk simpeler toen we met zijn allen alleen Counter-Strike 1.6 speelden inderdaad!
[...]
Gezien de flinke achteruitgang in sensitivity settings na BF2/BF2:SF lijkt me dat ook sterk eerlijk gezegd...
BF2 had niet alles, maar BF3 had bijna niks als je die vergeleek met BF2![]()
Shikata ga nai.
Haha, typisch Logitech.unfor schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:35:
bijna 80 euro
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik zie het probleem niet, alles wordt duurder en de materialen voor deze muis zijn ook van een hogere kwaliteit.
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Ik heb de muis via mijn werk door besteld bij Ingram. Ben dan ook EUR 55 kwijt. Maar gekke is wel dat de muis bij Ingram nu al als EOL staat...Kaalus schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:41:
De site van Logitech zelf staat niet in de Pricewatch. De nieuwe MX518 is daar namelijk een stuk goedkoper, zit op 60 euro. https://www.logitechg.com...e/mx518-gaming-mouse.html
Met een kortingscode had ik hem vorige week in huis voor 55, dat scheelt toch aanzienlijk t.o.v. de prijs bij retailers.
Nice, voor de liefhebber. Promo code voor 5 euro korting is: 5€LOGIKaalus schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:41:
De site van Logitech zelf staat niet in de Pricewatch. De nieuwe MX518 is daar namelijk een stuk goedkoper, zit op 60 euro. https://www.logitechg.com...e/mx518-gaming-mouse.html
Met een kortingscode had ik hem vorige week in huis voor 55, dat scheelt toch aanzienlijk t.o.v. de prijs bij retailers.
Momenteel geen Listing snap dat hij populair is maar dit is drastischKaalus schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:41:
Bij mij staat ie gewoon nog in voorraad en kan ik hem direct bestellenPsyonara schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:13:
[...]
Momenteel geen Listing snap dat hij populair is maar dit is drastischMaken ze hem maar gelimiteerd (hopelijk niet )
Waar woon je?Kaalus schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:14:
[...]
Bij mij staat ie gewoon nog in voorraad en kan ik hem direct bestellen
Zojuist te horen gekregen dat Ingram de MX518 niet meer kan/mag leveren, Logitech kiest blijkbaar voor "exclusieve" kanalen om deze muis op iedereens tafel te krijgen.Stormtrooper schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:10:
[...]
Ik heb de muis via mijn werk door besteld bij Ingram. Ben dan ook EUR 55 kwijt. Maar gekke is wel dat de muis bij Ingram nu al als EOL staat...
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Nee, eigenlijk niet!2Dutch schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 14:27:
Hier iemand ook bij een totaal onverwacht merk/type muis uitgekomen?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Nou ik heb de Roccat alweer een tijdje (2017), toen was de MX518 nog niet eens aangekondigd. Ik had de MX518 wel gespot en vind het wel cool dat ze em weer gaan uitbrengen, dus wie weet waar ik in de toekomst mee ga muizennero355 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:45:
Nee, eigenlijk niet!![]()
Maar ehh... waarom heb je niet gewoon weer een Logitech muis gekocht, maar dan in het nieuwste jasje : nieuws: Logitech brengt MX518-muis opnieuw uit met vernieuwde sensor
Op hun eigen website voor € 59,95 tekoop en dat was dan ook gelijk de goedkoopste webshop geloof ik!
Pak daar nog een code bij uit Logitech kortingscodetopic en je zit helemaal goed!
Botste er pas op YouTube tegenaan. Vraag me wel af of je zweet dan niet lekker richting de printplaat lekt ofzoHelp!!!! schreef op zondag 2 juni 2019 @ 07:14:
Tip: De nieuwe mouse "to beat" in zijn genre is nu de:
GLORIOUS PC GAMING RACE - Model O mouse
[ Voor 19% gewijzigd door 2Dutch op 02-06-2019 11:37 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
request.getCookies();
Eindelijk een reden om je muis een keer schoon te moeten maken, niet zo lui zijn mensenBoGu5 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 14:31:
Om nog maar te zwijgen over de enorme hoeveelheden huidsmeer in al die gaatjes
[ Voor 84% gewijzigd door Help!!!! op 02-06-2019 18:33 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ja, met een busje perslucht zoals ze aanraden. Ben benieuwd hoeveel bar ze precies denken dat je nodig hebt om daarmee huidvet weg te krijgenkevz schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:04:
[...]
Eindelijk een reden om je muis een keer schoon te moeten maken, niet zo lui zijn mensen
[ Voor 63% gewijzigd door WolfsRain op 07-06-2019 02:16 ]
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
PC Specs
Geen probleem, mochten er nog vragen zijn, geen probleem! Ook over de GPW trouwens 👀.
Dat is ook mijn zorg inderdaad. Het is een zeer betaalbare muis en ik zweet van nature niet zoveel, maar zweet bijt meer uit dan je denkt. Dus wacht de eerste 'long term use reviews' even af zouSissors schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:44:
[...]
Ja, met een busje perslucht zoals ze aanraden. Ben benieuwd hoeveel bar ze precies denken dat je nodig hebt om daarmee huidvet weg te krijgen.
Oftewel dat gaat nooit lukken. Misschien voor mensen die hele droge handen hebben ofzo, maar ik ga die gok niet nemen. En boven huidvet heb je ook nog zweet. Als ik echt intens potje heb gehad is mijn muis nat, ik hoop dat ze nog een laag boven de elektronica hebben, want zweet is niet bijzonder goed voor elektronica.
[ Voor 22% gewijzigd door 2Dutch op 08-06-2019 15:51 ]
Waar heb je die trouwens gekocht?WolfsRain schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 02:07:
Na 6 jaar een Death Adder 3.5g gebruikt te hebben, en de afgelopen zes maanden de G Pro Wireless heb ik nu een weekje de Glorious Model O in huis. Wat een heerlijke muis, dat gewicht.
Heb wel een Ceesa paracord in de bestelling staan. De ascended cord is prima, maar komt niet in de buurt van een paracord.
Denk dat de G Pro Wireless in de verkoop gaat.
P.S: Van de perforatie voel je niets, zeker niet tijdens een intensief gaming potje. De scroll wheel, clicks en mouse feet zijn heel erg goed out of the box.
[Afbeelding]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Caseking! Incl shipping 58 euro geloof ik.
[ Voor 24% gewijzigd door WolfsRain op 11-06-2019 17:01 ]
[ Voor 16% gewijzigd door MaXeRs op 11-06-2019 18:42 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
http://www.rocketjumpninja.com/mouse-reviews/Christiano007 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:47:
Is er misschien een site die muizen qua afmetingen laten zien? Zoiets heb je wel voor mobiele telefoons en camera's.
PC Specs
Op r/Mousereview zit een persoon die youtube reviews maakt. Hij heeft echter ook een aantal afbeeldingen gemaakt waarop het verschil in vorm duidelijk te zien is met andere muizenChristiano007 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:47:
Is er misschien een site die muizen qua afmetingen laten zien? Zoiets heb je wel voor mobiele telefoons en camera's.
[ Voor 19% gewijzigd door Arjen91 op 20-06-2019 11:51 ]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
[ Voor 13% gewijzigd door WolfsRain op 17-07-2019 22:52 ]
Volgens mij aangepast? Ik zie het niet meer staan..WolfsRain schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 22:52:
Glorious model o nu in de preorder bij alternate. Je krijgt er gratis een 3xl muismat van glorious zelf bij.... Die normaal ook 50 euro kost. Lijkt een prijsfout, maar niet geschoten.... 👀. https://www.alternate.nl/...muis/html/product/1563447
Helaas heb ik de muis al en een hele fijne artisan muismat, maar ik had het wel geweten.
De prijs is nog lelijker dan het onding zelf!rolandos582 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 11:18:
Voor mensen met grote handen raad ik sowieso de : pricewatch: Asus ROG Spatha aan.
Ideaal, opties voor draadloos/bedraad, RGB, extra knoppen voor macro's etc.
Nadeel is wel de prijs natuurlijk.
Tsja je moet er van houden, ik vind het mooi! De mogelijkheden zijn ook erg fijn, ik was opzoek naar een muis met gewicht + bepaalde grootte. Deze is lekker zwaar en ik kan alle macro's instellen.nero355 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 17:45:
[...]
De prijs is nog lelijker dan het onding zelf!
Ik heb grote handen, maar moet er niet aan denken om dat ding vast te houden!
Lijkt een beetje op de simpele lage HP en Dell muizen : pricewatch: Endgame Gear XM1Damien schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:39:
Maar mocht iemand dus nog een lichte muis zoeken voor met name shooters dan raad ik absoluut aan om eens de Endgame Gear XM1 te bekijken. Hij bevalt mij tot nu toe heel erg goed.
Voelt de muis groot of klein aan...ik wil hem wel kopen.... hopelijk geen rgb rommel ?Damien schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:39:
Een kleine update, ik heb mijn Model O's verkocht en ben overgestapt op Endgame Gear XM1. Reden hiervoor is dat ik na langdurig gamen mij toch begon te irriteren aan de gaten in de muis. Met name aan de binnenkant van de hand begon ik het steeds meer te voelen. De muis verder was perfect, maar het model was toch niet aan mij besteed. De Endgame Gear XM1 is overigens qua gewicht identiek maar qua vorm iets kleiner dan de Model O. Muiswieltje is wel stukken beter en ook de responsetijd van de muis voelt sneller aan.
Enige nadeel van de muis is misschien de coating, ondanks dat ik geen hinder heb van zweet/vochtige handen laat het toch een afdruk achter van waar je je hand hebt geplaatst. Denk dat het te vergelijken valt met de coating van de Zowie muizen (en dan uiteraard de zwarte modellen).
Maar mocht iemand dus nog een lichte muis zoeken voor met name shooters dan raad ik absoluut aan om eens de Endgame Gear XM1 te bekijken. Hij bevalt mij tot nu toe heel erg goed.
Denk dat ik de Model O wel ga proberen. Vind het alleen vermoeiend dat echt iedereen en z'n moeder nu met een gatenkaas muis komt.Damien schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:39:
Een kleine update, ik heb mijn Model O's verkocht en ben overgestapt op Endgame Gear XM1. Reden hiervoor is dat ik na langdurig gamen mij toch begon te irriteren aan de gaten in de muis. Met name aan de binnenkant van de hand begon ik het steeds meer te voelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 07-08-2019 19:49 ]
PC Specs
Muis voelt klein aan en is er in 2 versies, met en zonder rgb.RoaDHouse schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:09:
[...]
Voelt de muis groot of klein aan...ik wil hem wel kopen.... hopelijk geen rgb rommel ?
Zijn het buttons met een klik of meer als de deathadder.
Ik heb hem besteld bij Alternate, en als het goed is heb ik hem morgen in huis. Nu maar hopen dat hij aan mijn verwachtingen voldoet.Damien schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 19:52:
[...]
Muis voelt klein aan en is er in 2 versies, met en zonder rgb.
[ Voor 14% gewijzigd door RoaDHouse op 07-08-2019 23:03 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq