Ambition88 schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:22:
[...]
nah ik wacht dan wel ffe vind die krengen al duur zat

is die EC1-A een beetje chill weet jij dat? ik had ooit een fk2 besteld maar die heb ik terug gestuurd, vond hem veelste klein en te licht de ec1 is wel wat groter, dus ben benieuwd.
ja de mx series waren super basic en toch mooi !
Ik heb zelf de EC2-A, die buiten het kleinere formaat identiek aan de EC2-A is, bij verre de beste muis die ik ooit gebruikt heb en dat zijn er nog wel wat:
microsoft intelli 3.0
razer deathadder
logitech g400s
steelseries kinzu v1/v2/v2 pro
En dan spreek ik nog geeneens zozeer om het formaat dat mij gewoon altijd al aanspraak maar ook vooral de bouwkwaliteit, het strakke design zonder al teveel poespas (alleen het verlichte scrollwiel ziet er eigenlijk wat cheap uit). Het enige nadeel aan mijn ec2-a vind ik het scrollwiel, maar dat is dus gefixt bij de nieuwere generatie. Groot pluspunt vind ik ook de plastic/rubberen kabel ipv het veelgebruikte met stof geweven kabel, die zijn veel stugger, wat eigenlijk alleen maar tegenwerkt. En ik hou persoonlijk totaal niet van extra software, heerlijk dus dat je gewoon met wat knoppen tegelijkertijd inhouden je settings kan veranderen, idem bij mijn ducky toetsenbord.
Maatje van me heeft de ec1-a en is daar ook erg tevreden over, die muis is meer een g400/deathadder grootte.
Verder krijg je er ook nog een extra setje muisvoetjes bij, wat je niet snel terug ziet bij andere fabrikanten.
Ah ja dat was ik even vergeten, goede info, that explains!