Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 05-10 22:21
418O2 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:06:
[...]

Tflops vertellen niet het hele verhaal.

Zouden ze niet gewoon de settings iets omlaag tunen?
De CPU van de originele consoles zelf zijn het probleem. Dit zijn underclockte laptop CPU's, de Jaguars, uit 2012. Een game zoals Cyberpunk draait gewoon op een zware engine, de RedEngine, waar van alles op mogelijk moet zijn. Dan kun je wel de resolutie en settings naar beneden tunen, 720p op all-low, maar de engine moet gewoon kunnen blijven draaien en daar zijn de 8 jaar oude laptop CPU's veels te oud voor.

Dus CDPR is waarschijnlijk met man en macht bezig om de game gewoon draaiende/speelbaar te houden op de oude consoles zonder dat het er te lelijk uit ziet. Waarschijnlijk gaat dit één van de weinige games worden die op 540p moet draaien op de originele XB1 om 30 fps te halen. Vandaar de delays. Ze zouden een PC versie bij wijze van nu al kunnen launchen maar dat gaat niet met alle publisher deals.

Dit was nou typisch een game dat niet op de oude consoles had hoeven uit te komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• B Tender
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 13:12
TrafalgarLaw schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:39:
Ik durf te wedden dat ze de release nogmaals delayen, naar 5 februari. 21 dagen extra tijd om aan de slechte performance op de PS4/XB1 consoles te werken is gewoon niet genoeg. Bedenk je wel dat de originele XB1 nog steeds een rekenkracht van 1.3 TFLOPS heeft, huidige AMD iGPU's zijn beter dan dat (1.792 TF).
Het is niet dat ze vandaag zijn begonnen met optimaliseren, en dat ze daar drie weken voor hebben uitgetrokken... Denk dat ze daar direct en indirect al drie jaar mee bezig zijn geweest, dat het ook niet van 'slecht' naar 'zeer goed' moet worden opgekrikt maar van 'heel goed' naar 'zeer goed'. De specs van de current gen apparaten zijn ook geen verrassing voor ze, die zijn al een klein decennium bekend en het is de console waarvoor de game in eerste instantie gebouwd is. Natuurlijk moeten er hier en daar keuzes gemaakt worden en stappen teruggezet worden tov de game op next gen apparaten en ga je straks verschillen zien, maar dat er op dit moment sprake is van slechte performance lijkt me te pessimistisch gedacht.
TrafalgarLaw schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:59:
[...]

De CPU van de originele consoles zelf zijn het probleem. Dit zijn underclockte laptop CPU's, de Jaguars, uit 2012. Een game zoals Cyberpunk draait gewoon op een zware engine, de RedEngine, waar van alles op mogelijk moet zijn. Dan kun je wel de resolutie en settings naar beneden tunen, 720p op all-low, maar de engine moet gewoon kunnen blijven draaien en daar zijn de 8 jaar oude laptop CPU's veels te oud voor.

Dus CDPR is waarschijnlijk met man en macht bezig om de game gewoon draaiende/speelbaar te houden op de oude consoles zonder dat het er te lelijk uit ziet. Waarschijnlijk gaat dit één van de weinige games worden die op 540p moet draaien op de originele XB1 om 30 fps te halen. Vandaar de delays. Ze zouden een PC versie bij wijze van nu al kunnen launchen maar dat gaat niet met alle publisher deals.

Dit was nou typisch een game dat niet op de oude consoles had hoeven uit te komen.
Waarom zou deze game er wel slecht uit zien op een originele console en andere games niet? Begrijp dat 't verre van de pracht en praal van een high end pc of next gen console zal zijn, maar totaal drama zal 't toch ook niet zijn?

[ Voor 35% gewijzigd door B Tender op 31-10-2020 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 05-10 22:21
B Tender schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:54:
Waarom zou deze game er wel slecht uit zien op een originele console en andere games niet? Begrijp dat 't verre van de pracht en praal van een high end pc of next gen console zal zijn, maar totaal drama zal 't toch ook niet zijn?
Als je kijkt naar de vroege trailers (maar ook the Night City Wires) zie je een grote open-world met veel 'objecten' (zoals mensen, autos etc.) die allemaal hun eigen AI hebben. Daarbovenop is de engine zodanig gemaakt voor Ray-Tracing en andere lighting technieken dat het, ik vrees, een beetje allemaal te zwaar wordt voor een 8 jaar oude CPU. Ik ga niet doen alsof Cyberpunk 2077 de meest baanbrekende game ter wereld is maar je ziet dat ze veel systemen tegelijkertijd draaiende moeten houden in een drukke/bomvolle wereld.

Ik geef maar een voorbeeld: de Battlefields op consoles kunnen maar maximaal 16 vs. 16 spelers aan, terwijl PC makkelijk 32 vs 32 kan. Heeft weer voornamelijk te maken met een CPU die meerdere objecten/berekeningen tegelijk moet kunnen bijhouden.

Videogame development begint meestal op een PC en dan 'downport' je naar consoles. Om de zoveel tijd maak je een console build waar je het e.e.a. checkt qua performance etc. Veel van de systemen/gameplay elementen komen pas laat bij elkaar als een soort legpuzzel, en dan zie je dat de console performance zwaar onderuit gaat. Ze willen natuurlijk niet dat ze Night City Wires laten zien op een beefy PC en dat de console performance bagger is en daarbij ook nog eens super lelijk is.

Ze zijn momenteel gewoon veel te lang bezig om de performance acceptabel te houden op de oude consoles en moeten ze keer op keer delayed. Daarom had deze game nooit op de oude consoles mogen uitkomen, alleen op de PS5/Xbox Series X. Ik snap natuurlijk wel dat ze liever niet een installbase van 150 miljoen links willen laten liggen maar een verlate port had ook gekund. Nu zitten ze te jongleren met 9 (!) platforms en zodra er wat is, moet alles delayed worden. Erg jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B Tender
Kunnen ze zaken als raytracing en andere toeters en bellen die voor current gen onmogelijk zijn of veel te hoog gegrepen niet simpelweg 'uitzetten'? Bespaart de console een hoop hoofdpijn en maakt dat die binnen z'n grenzen kan opereren en niet inkakt naar 15fps.. Zoals je de pc-game op low/medium/high graphics kunt spelen?

Een game als BF doet wel degelijk probleemloos 32v32 online met geweldige graphics op de currentgen consoles, met 64 poppetjes die elk onverwachte dingen (kunnen) doen en interacteren met de andere 63 poppetjes, in cyberpunk is veel meer omkaderd wat elk object op elk moment wel en niet kan doen en draait het uiteindelijk letterlijk om 1 karakter. BF moet ook op elk moment elk poppetje in de gaten houden en een hele wereld (die vergeleken met night city wel heeeel veel compacter is, dat wel) in stand houden, cyberpunk hoeft in beginsel alleen het stukje wereld in het zichtveld van 1 speler te 'regelen' (al zullen ze het marketen dat de hele wereld op elk moment dynamisch leeft en z'n ding doet).

GTA 5, ook bomvol objecten, draait notabene op de xbox 360.
Ze zullen ongetwijfeld keihard werken om 't maximale uit de consoles te persen atm, en vergeleken met next-gen zat het er ongetwijfeld niet geweldig uitzien, maar, kijkend naar wat andere games ons op current gen al kunnen voorschotelen maak ik me zelf eigenlijk geen zorgen dat ze momenteel een 4 proberen op te krikken naar een 6, maar eerder een 8,4 naar een 8,5.

Het is ook niet dat ze 6 jaar geleden begonnen zijn met 'goh laten we een game voor de PS5 maken' en later een manager zei 'maarrehhh hij moet 't ook op de ps4 doen'. Eerder 't omgekeerde: De game zou er eigenlijk al een jaar zijn, voor de current gen apparaten. Dat de next gen versie niet echt voor problemen zorgt snap ik, dan heb je juist 't luxe probleem van een current gen game met next gen hardware. Het next gen team kan zich lekker uitleven met 't toevoegen van fancy shit die 't verschil dat hardwarematig bestaat tussen current gen en next gen zo efficiënt mogelijk 'benut'. Uitdaging voor 't current gen team is om zich in bochten te wringen om dat waar mogelijk op een of andere manier ook in de current gen versie te proppen.

Moet wel benadrukken dat ik totaal geen game dev oid ben hoor, en het bovenstaande gewoon mijn noob-visie is wat dat betreft dus.

Hopelijk voor ons allemaal vergis ik me niet :) [/hypetrainmode]

Edit
Niet geweldig maar ook verre van dramatisch toch:

[ Voor 26% gewijzigd door B Tender op 31-10-2020 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 07:55
Kuusj schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:42:
Dat boek is gisteren overigens bij mij geleverd. Echt een aanrader. Mooie illustraties en interessante 'gore' m.b.t. de wereld van CP2077. En voor 25,- op Amazon een 'koopje' imho, want alles voelt en ziet kwalitatief zeer goed aan.
Ik ben zo stom geweest om dezelfde dag bezorging te kiezen via RedJePakketje en ik wacht er nog steeds op.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beschuitelia
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 22:41
418O2 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:06:
[...]

Tflops vertellen niet het hele verhaal.

Zouden ze niet gewoon de settings iets omlaag tunen?
Dat zekerweten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 09:32

spanx

_Sp[A]nX_

Heb net Cyberpunk 2077 ge pre orderd

[ Voor 36% gewijzigd door spanx op 02-11-2020 22:53 . Reden: Moraalridder ]

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:06

Nyarlathotep

Crawling Chaos

spanx schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:54:
Heb net Cyberpunk 2077 ge pre orderd voor €24 :)

(Pepper)
Nogal 'grijs' omdat je een VPN naar Rusland op moet zetten. Lijkt mij niet echt iets om hier te posten ook omdat het ook moreeltechnisch niet echt door de beugel kan...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Mag wel iets minder op de man ..
Je kan het ook omdraaien, waarom is het spel daar de helft goedkoper bij een legale website..zeker omdat bij Europeanen meer te halen valt.

Als het een shady website was had je na mijn mening meer gelijk gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 03-11-2020 13:13 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:46
spanx schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:49:
**knip**

Je kan het ook omdraaien, waarom is het spel daar de helft goedkoper bij een legale website..zeker omdat bij Europeanen meer te halen valt.

Als het een shady website was had je na mijn mening meer gelijk gehad.
Misschien omdat het gemiddelde inkomen in Rusland $720 pm is er ze anders weten dat niemand het spel daar gaat kopen? Games zijn ook goedkoper in India/Indonesië om dezelfde rede geloof ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Ircghost op 03-11-2020 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Santee schreef op maandag 2 november 2020 @ 23:00:
[...]

Misschien omdat het gemiddelde inkomen in Rusland $720 pm is er ze anders weten dat niemand het spel daar gaat kopen? Games zijn ook goedkoper in India/Indonesië om dezelfde rede geloof ik.
Daar heb je een punt. I stand corrected, ik ging uit van corporate greed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santee
spanx schreef op maandag 2 november 2020 @ 23:07:
[...]

Daar heb je een punt. I stand corrected, ik ging uit van corporate greed.
Dat is juist niet het geval. Meerdere makers hebben aangegeven naar $70/€70 base price voor AAA games te willen gaan (EA/Ubisoft kuch), CD projekt Red heeft al aangegeven om hier niet in mee te gaan. Ook The Witcher +2 DLCs is al jarenlang voor €15 te koop en dit wordt gezien als 1 van de beste games van het vorige decennium. Als er een bedrijf is zonder erg grote greed, dan is dat denk ik CD Projekt Red :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

418O2 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:20:
https://www.purexbox.com/...0game%20is%20only%20human.

Dit is echt te debiel voor woorden. De devs krijgen doodsbedreigingen voor de delays
Ach, een doodsbedreiging via Twitter. Ik begrijp dat het niet fijn is, maar je (als developer) weet toch wel dat dit enkel uit frustratie komt? Een doodsbedreiging op Twitter is hetzelfde als iemand in je hoofd uitschelden omdat je toch geen contact hebt, het is een nutteloos iets, als ik in de auto zit roep ik wel 4 keer dat iemand de vangrail in mag onderweg naar de supermarkt. Als mensen adressen/foto's/telefoonnummers of andere prive gegevens hebben dan is het een ander verhaal.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
@MrVegeta waaruit maak je op dat het via Twitter ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik hoef er niet op in te gaan hoor :), maar over het algemeen gaan dit soort dingen over social media en ik moet eerlijk zeggen dat ik de reactie altijd wat overdreven vind. Aan de andere kant, het is mij (nog) niet overkomen, dus wat weet ik er van.

Thanks voor de tip van het boek, zojuist besteld voor buddy van mij die erg lang op Cyberpunk zit te wachten. Zal die wel even blij mee zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 03-11-2020 00:01 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Nouja, mensen die doodsbedreigingen rondstrooien hebben echt geen idee wat voor impact het kan hebben op die bepaalde persoon.
Maar het is en blijft té debiel voor woorden, en die figuren moeten gewoon zwaar worden gestraft. Doodsbedreigingen zijn gewoon nooit goed te praten.
Er is sowieso écht iets grondig mis met je als je vanwege een spelletje iemand dood gaat wensen. Get a life...

Ik heb echt zin in dit spel! Het is lang geleden dat ik naar een titel uitkeek... Maar met mijn 41 jaar liggen mijn fanatieke gamejaartjes al lange tijd achter mij :+

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:52
Nyarlathotep schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:36:
Nouja, mensen die doodsbedreigingen rondstrooien hebben echt geen idee wat voor impact het kan hebben op die bepaalde persoon.
Maar het is en blijft té debiel voor woorden, en die figuren moeten gewoon zwaar worden gestraft. Doodsbedreigingen zijn gewoon nooit goed te praten.
Er is sowieso écht iets grondig mis met je als je vanwege een spelletje iemand dood gaat wensen. Get a life...

Ik heb echt zin in dit spel! Het is lang geleden dat ik naar een titel uitkeek... Maar met mijn 41 jaar liggen mijn fanatieke gamejaartjes al lange tijd achter mij :+
Tsja, je mag tegenwoordig ook geen fouten meer maken he!

Ik moet zeggen dat ik er ook wel moe van wordt hoe aggressief(?) mensen tegenwoordig zijn. Iedereen moet maar dood, of een nekschot krijgen, of terug naar eigen land. Met het ver-amerikaansen van Nederland hoor je ook steeds vaker dat iedereen maar aangeklaagt moet worden. Echt triest.

Bij mij begint het nu ook wel te kriebelen, pre-order geen games meer, maar zit nu toch wel echt te twijfelen, ga hem toch wel launch day halen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

barriie schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:43:
[...]

Tsja, je mag tegenwoordig ook geen fouten meer maken he!

Ik moet zeggen dat ik er ook wel moe van wordt hoe aggressief(?) mensen tegenwoordig zijn. Iedereen moet maar dood, of een nekschot krijgen, of terug naar eigen land. Met het ver-amerikaansen van Nederland hoor je ook steeds vaker dat iedereen maar aangeklaagt moet worden. Echt triest.

Bij mij begint het nu ook wel te kriebelen, pre-order geen games meer, maar zit nu toch wel echt te twijfelen, ga hem toch wel launch day halen :*)
Ach het agressieve gedrag komt bij mensen vandaan, die speciaal vrij genomen hebben om No Man's Sky 2077 te spelen, zegt al voldoende neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:52
Uzuhl schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:50:
[...]

Ach het agressieve gedrag komt bij mensen vandaan, die speciaal vrij genomen hebben om No Man's Sky 2077 te spelen, zegt al voldoende neem ik aan.
Tsja ik heb zelf ook wel eens vrij genomen voor een game. Maar dat is dan jouw keuze, toegegeven dat de communicatie van CDPR niet geweldig was, maar zoals gezegd, fouten worden gemaakt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:22

Licko

ZVDK

Ik dacht waar heb je 't over maar ik zie 't al, je probeert grappig te doen d:)b

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
Cuqebaqer schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:08:
Oke kunnen we het nu weer gewoon over de game hebben aub ?
Inderdaad. Dus hier een 7 years in 7 minutes video!

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:17
Erg interessante video met een duidelijke timetable wanneer wat gebeurde:)
Ik ben eigenlijk erg hyped voor deze game maar wil toch echt graag wachten tot de ps5 versie volledig uitkomt, ben benieuwd of mij dat gaat lukken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Het is de laatste tijd wel stil rondom de game. Geen nieuwtjes of aankondigingen voor een nieuwe Night City Wire. Hopelijk heeft dit meer te maken met de VS verkiezingen en niet met een nieuwe uitstel...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Meer denk ik omdat het marketing plan netjes is afgewerkt en er eigenlijk geen geplande communicatie / content was rondom deze periode (behalve post launch content dat nog bewaard word).

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

_eLMo_ schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:52:
Meer denk ik omdat het marketing plan netjes is afgewerkt en er eigenlijk geen geplande communicatie / content was rondom deze periode (behalve post launch content dat nog bewaard word).
Nja als ze niks meer gepland hadden, was er nu twee weken stilte. Alle content die ze al gepland hadden schuift nu ook 3 weken vooruit, reken er dus op z'n vroegst op dat er weer wat meer uit Twitter / YouTube komt 3 weken na de aankondiging van het laatste uitstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:51

Audione0

Strijdt der titanen

Santee schreef op maandag 2 november 2020 @ 23:00:
[...]

Ik dacht altijd dat luxe producten een vaste prijs hadden. Ongeacht welke land.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:58

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Audione0 schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:03:
[...]

Ik dacht altijd dat luxe producten een vaste prijs hadden. Ongeacht welke land.
Dat zou een mooie boel zijn :+ Nee zo werkt dat niet (gelukkig/helaas). Zoek maar eens op de Big Mac index.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48

Martinspire

Awesomeness

DriesNL schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:38:
Het is de laatste tijd wel stil rondom de game. Geen nieuwtjes of aankondigingen voor een nieuwe Night City Wire. Hopelijk heeft dit meer te maken met de VS verkiezingen en niet met een nieuwe uitstel...
Ze doen niet mee met de launch van zowel PS5 als Xbox Series en die gaan de komende dagen toch wel al het nieuws opvreten. Ik verwacht eigenlijk pas 1 december oid weer wat nieuws omdat de game dan pas uitkomt. Ze slaan gewoon November verder over, lijkt me.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

Blaim schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:55:
[...]

Nja als ze niks meer gepland hadden, was er nu twee weken stilte. Alle content die ze al gepland hadden schuift nu ook 3 weken vooruit, reken er dus op z'n vroegst op dat er weer wat meer uit Twitter / YouTube komt 3 weken na de aankondiging van het laatste uitstel.
Nou ik hoop dat ze hun volgende uitstel iets beter plannen dan. :+

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 21:58

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Alhoewel ik het belangijk vind dat men zich hier uitspreekt tegen het uiten van doodsbedreigingen, wordt de discussie nu teveel off-topic. Graag weer OT naar Cyberpunk zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Er gaan geruchten over een nieuwe delay

edit: link weggehaald. Lijkt een beetje een vreemde site

[ Voor 76% gewijzigd door 418O2 op 10-11-2020 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devandrej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:15
Lijkt me sterk. Mocht het spel weer uitgesteld worden, dan verliezen ze alle geloofwaardigheid op dat punt.

Eerlijk gezegd heb ik dan ook geen zin meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:25
Het kan heel goed, als er simpelweg wat gamebreaking bugs zijn gevonden dan gaan ze gewoon weer uitstellen. Wanneer ik google naar cyberpunk 2077 delayed vind ik idd wel wat geruchten hier en daar in de afgelopen dag / dagen. En ja, het kunnen prima trolls zijn... Dat weet je nooit.

Overigens lijkt het mij ook niet waarschijnlijk dat ze weer gaan uitstellen gezien de PR afdeling inmiddels flink wat geld aan reclame er uit heeft gegooit voor 10 december

Liever een game dat af is en goed werkt. Ik heb geen haast, spel gaat vet zijn deze december of volgend jaar december... Maakt mij weinig uit.

[ Voor 16% gewijzigd door sbmuc op 10-11-2020 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
devandrej schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:57:
Lijkt me sterk. Mocht het spel weer uitgesteld worden, dan verliezen ze alle geloofwaardigheid op dat punt.

Eerlijk gezegd heb ik dan ook geen zin meer.
Precies dit. Bij nog een delay zal de negatieve publiciteit alle positieve publiciteit overschaduwen lijkt mij. Bovendien lopen ze de kerstdagen sales mis. Lijkt mij dat ze eerder alles op alles zullen zetten om nog in 2020 te releasen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
Ze hebben nu extra duidelijk gemaakt dat er geen delay meer komt in tegenstelling tot de geruchten.
Zie https://www.ign.com/artic...e-date-after-delay-rumors

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

DriesNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:08:
[...]

Precies dit. Bij nog een delay zal de negatieve publiciteit alle positieve publiciteit overschaduwen lijkt mij. Bovendien lopen ze de kerstdagen sales mis. Lijkt mij dat ze eerder alles op alles zullen zetten om nog in 2020 te releasen.
Iedereen die de game wil koopt hem wel. Gamers zijn nogal verwend. Er zijn veel boycot acties geweest, geen enkele was effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

MrVegeta schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:41:
[...]

Iedereen die de game wil koopt hem wel. Gamers zijn nogal verwend. Er zijn veel boycot acties geweest, geen enkele was effectief.
Anders was EA inderdaad ook wel failliet. Hoe vaak mensen wel niet roepen dat dit echt de laatste keer is dat ze extra betalen voor een nieuwe fifa met alleen wat nieuwe naampjes :D

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:33

Kheos

FP ProMod
Nog iemand iets gehoord over een datum van een volgende Night City Wire?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nick2104
  • Laatst online: 19:02
Ik hoop maar dat het een beetje acceptabel draait op de PS4 (niet pro). Die next gen console zijn voorlopig nog moeilijk te verkrijgen en heb geen geduld op daarop te wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:37
nick2104 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:09:
Ik hoop maar dat het een beetje acceptabel draait op de PS4 (niet pro). Die next gen console zijn voorlopig nog moeilijk te verkrijgen en heb geen geduld op daarop te wachten :+
Ja hier had ik te weinig vertrouwen in en daarom maar een 3080 gekocht voor cyberpunk.
Next gen console voor de release heb ik een heel hard hoofd in

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 418O2
Kheos schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:05:
Nog iemand iets gehoord over een datum van een volgende Night City Wire?
19 november

[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 13-11-2020 15:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 22:32

nFo

[ Voor 37% gewijzigd door nFo op 14-11-2020 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:45
Ik hoop dat mijn 1070 het spel een beetje trekt. Die nieuwe kaarten zijn niet te krijgen en daardoor mij veel te duur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

Hardware Unboxed maken zeer goede video's over game optimization, vind ik zelf.
Voorbeeld:
YouTube: Assassin's Creed Valhalla Optimization, Fixing Yet Another Ubisoft P...

Cyberpunk 2077 is next. Als je videokaart niet alles automatisch op ultra aankan is het handig straks te kijken welke settings in verhouding veel FPS kosten en weinig pracht en praal opleveren.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
Er is nieuw beeldmateriaal verschenen van de duitse build. Ik heb het zelf niet gekeken vanwege spoilers, maar voor degenen die nieuwe locaties etc willen zien:

https://www.daserste.de/i...m-15112020-video-106.html

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 418O2

[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 17-11-2020 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Laatst online: 06-10 07:55
Blij dat ik een Series X heb weten te scoren, de game zag er niet heel soepel uit op de One X. Al kan dat ook aan de Twitch compressie liggen natuurlijk..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nFo

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
dubbeldekkert schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:11:
[...]

Blij dat ik een Series X heb weten te scoren, de game zag er niet heel soepel uit op de One X. Al kan dat ook aan de Twitch compressie liggen natuurlijk..
Ja ik weet niet of je het uiteindelijk nog echt ziet als je aan het gamen bent, maar de one x is aanzienlijk minder goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:58
In deze staat vind ik het visueel goed genoeg om op m'n Series X te spelen bij release.Hoe ver weg die next-gen update is weet toch nog niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ziet er niet slecht uit, maar voelde allemaal wat statischer en leger ten opzichte van de vroege pc beelden.

Ik twijfel nog wel, nu spelen of toch wachten op een PS5 patch... De opmerking in de video dat de next gen update "somewhere next year" komt geeft mij het gevoel dat deze update pas eind 2021 komt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:15:
Ziet er niet slecht uit, maar voelde allemaal wat statischer en leger ten opzichte van de vroege pc beelden.

Ik twijfel nog wel, nu spelen of toch wachten op een PS5 patch... De opmerking in de video dat de next gen update "somewhere next year" komt geeft mij het gevoel dat deze update pas eind 2021 komt.
Is die next gen update ook voor de PC nodig? Of draait die wel al de next gen versie?

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
PerlinNoise schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:06:
[...]

Is die next gen update ook voor de PC nodig? Of draait die wel al de next gen versie?
PC versie zal vanaf dag 1 altijd voorlopen op welke console dan ook, ook met de next-gen patches.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 08:22

westergas

rikkie_pc

DriesNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:22:
[...]

PC versie zal vanaf dag 1 altijd voorlopen op welke console dan ook, ook met de next-gen patches.
Wat @PerlinNoise denk ik bedoelt, en ik ook wel zou willen weten, is of de PC ook een next gen patch krijgt of dat deze vanaf dag 1 is voorzien van alle toeters en bellen.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:57
westergas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:36:
[...]

Wat @PerlinNoise denk ik bedoelt, en ik ook wel zou willen weten, is of de PC ook een next gen patch krijgt of dat deze vanaf dag 1 is voorzien van alle toeters en bellen.
Dat laatste natuurlijk in de pc wereld is er geen sprake van ''next gen'' want je pc kan altijd up to date zijn, dus het is maar net wat jouw pc op je scherm kan toveren. :) En vergeet de mogelijkheid tot het aanpassen van de instellingen natuurlijk niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Ambition88 op 19-11-2020 14:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DriesNL
[...]

Ah, op die manier. Voor de duidelijkheid, de PC zal geen next-gen patch gaan krijgen. Alle toeters en bellen zijn meteen beschikbaar, mits je systeem het aankan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
Mochten mensen misschien nog aan Stadia denken. Dit is misschien wel je beste kans.

https://stadiasource.com/...e-Stadia-Premiere-Edition

Blijft een gerucht, maar het is weel heel specifiek.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• nFo

nFo

[ Voor 46% gewijzigd door nFo op 19-11-2020 23:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Zag er weer heerlijk uit allemaal! :9~

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nFo

nFo

IGN heeft nog een spoiler vrije preview;
https://www.ign.com/artic...nk-2077-the-final-preview

[ Voor 39% gewijzigd door nFo op 19-11-2020 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:36
Hype!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenFM
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-05-2021
wat een zieke trailer zeg

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:19
Pukson schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:57:
Mochten mensen misschien nog aan Stadia denken. Dit is misschien wel je beste kans.

Dat is geen gerucht, het is zo. Cyberpunk kost 59,99 euro en daar krijg je de première edition van 99 euro bij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DriesNL
Deze game gaat zo ontzettend goed verkopen, pfff. Wie wil dit niet spelen als je naar die beelden kijkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kris-kraslot
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:14
Wat een beelden zeg, poh! :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

PerlinNoise schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:06:
[...]

Er heeft nog nooit een next gen PC bestaan :P

Zonder gekheid de PC kent geen generaties. PC games zijn niet geoptimaliseert voor specifieke hardware. Bij consoles werkt dat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
tlpeter schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:45:
[...]

Dat is geen gerucht, het is zo. Cyberpunk kost 59,99 euro en daar krijg je de première edition van 99 euro bij
Relax.. toen was het nog een gerucht O-)

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenFM
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-05-2021
DriesNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:50:
Deze game gaat zo ontzettend goed verkopen, pfff. Wie wil dit niet spelen als je naar die beelden kijkt?
marketing draait ook op volle toeren

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/kcmdamrj6ix51.jpg

GTA cijfers zullen het wel niet worden maar verwacht wel een pak meer dan The Witcher 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vraag me af of de game ook net zoveel problemen kent als TW3. Kan me herinneren dat hetnin de eerste weken een en al geklaag was :P TW3 heb ik destijds na 3 weken ofzo opgepakt toen er al 2-3 updates waren geweest dat scheelde behoorlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:10
[...]

Die next-gen patch zal vooral textures en RTX zijn, verwacht ik. Vooral omdat er geen PS5 of XSX versie is. Je kunt het spel wel met BC spelen. Maar daar krijg je niet ineens hogere textures door of dingen zoals ray-tracing (RTX).

Die zullen bij Launch al op de PC beschikbaar zijn. Functies zoals DLSS en RTX zullen op de PC bij launch al beschikbaar zijn.

Morgen komt mijn 3070 binnen dus ik ga meteen kloten met DLSS en RTX.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:36
Chaoss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:22:
Vraag me af of de game ook net zoveel problemen kent als TW3. Kan me herinneren dat hetnin de eerste weken een en al geklaag was :P TW3 heb ik destijds na 3 weken ofzo opgepakt toen er al 2-3 updates waren geweest dat scheelde behoorlijk.
Mag toch hopen dat ze daar lering uit getrokken hebben, gezien al de delays ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels j
  • Laatst online: 19:58
Pukson schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:57:

Geen gerucht meer: https://stadia.google.com/game/cyberpunk2077?hl=nl

Gratis google stadia controller en chromecast Ultra bij aankoop van cyberpunk 2077. Totaal prijs € 59,99. Zie ook deal op Pepper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:59
En de game blijft dan van jou en die kan je dan ook op je PC spelen? Of is het dan alleen maar speelbaar via Stadia? Het is sowieso een toffe aanbieding!

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik al die verschillende cloud streaming diensten maar onduidelijk vind, maar goed, daar is dit topic niet voor bedoelt :)

Never mind, lees nu inderdaad dat de game alleen via Stadia speelbaar blijft...

[ Voor 14% gewijzigd door Bobbreede op 20-11-2020 01:58 ]

Why so serious?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zojuist (je moet wat bij je ontbijt :+) de laatste night wire aflevering gekeken. Krijg nu toch wel zin in de game zeg.

Hoop alleen echt dat het grafisch niet gaat tegenvallen op mijn rig. Ik voldoe aan de recommended system requirements, maar alle pracht en praal die je nu ziet is natuurlijk op een maxed out machine.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AstaVista
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 08:48
Wat een zalige trailer van Cyberpunk! In vergelijking met de Xbox One gameplay ziet de wereld er veel levendiger uit (veel auto's op straat, veel mensen,...). Hopelijk is dit uiteindelijk ook zo in de pc versie! Ik kijk er al naar uit om dit spel op ultra te draaien op pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:22:
Ondanks dat ik de last-gen gameplay hierboven er prima uit vind zien zijn de verwachte bugs wel een van de redenen waarom ik lekker op de Next-Gen patch ga wachten :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Moet zeggen dat deze video mij gelukkiger stemt dan al die trailers en dergelijke. Trailers komen nogal hard rooty tooty point n shooty over. Maar Tom Marks zegt toch dat het echt wel op en top een RPG is. En niet noodzakelijk zo action packed is als de trailers laten uitschijnen.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:50

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Ik heb gister een aantal van die nieuwe video's gekeken op youtube van projekt Red, maar ze spoilen dus eigenlijk best veel als je die kijkt. Ik had expres niet heel veel gekeken om spoilerfree te blijven, gaan ze ineens de hoofdverhaallijn uitleggen in die video... tja

Ik had liever de verrassing tot in de game gehouden eerlijk gezegd, dus aan iedereen die ze nog niet gezien heeft: Niet kijken als je echt 0 spoilers wilt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:50

g0tanks

Moderator CSA
Santee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:52:
Ik heb gister een aantal van die nieuwe video's gekeken op youtube van projekt Red, maar ze spoilen dus eigenlijk best veel als je die kijkt. Ik had expres niet heel veel gekeken om spoilerfree te blijven, gaan ze ineens de hoofdverhaallijn uitleggen in die video... tja

Ik had liever de verrassing tot in de game gehouden eerlijk gezegd, dus aan iedereen die ze nog niet gezien heeft: Niet kijken als je echt 0 spoilers wilt!
De spoilers bevinden zich wel vroeg in de game. Ik herinner gelezen te hebben dat het gaat om de eerste zes uur van het spel oftewel de proloog.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
g0tanks schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:54:
[...]

De spoilers bevinden zich wel vroeg in de game. Ik herinner gelezen te hebben dat het gaat om de eerste zes uur van het spel oftewel de proloog.
Snap ik, maar bij een dergelijke game vind ik het vet om tijdens het spelen erachter te komen hoe en wat, nu weet ik al beter hoe en wat en dat vind ik zonde van de speelervaring over een maand!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 418O2
Het is sowieso al geen lineare game he, dus wat je ziet aan spoilers kom je misschien wel nooit tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
418O2 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:22:
Het is sowieso al geen lineare game he, dus wat je ziet aan spoilers kom je misschien wel nooit tegen
Uuh ik wil niet spoilen wat ik heb gezien, ging om de rol die JSH speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
dat was toch al lang bekend?
en dat zit inderdaad helemaal in het begin van het spel

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• 418O2
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EnRvD_eXYAAjlg-?format=jpg&name=4096x4096

Systeemeisen zijn bekend, valt me redelijk mee tbh. hopelijk gaat mijn 2700x niet in de weg liggen

[ Voor 37% gewijzigd door 418O2 op 20-11-2020 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
418O2 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:59:
[Afbeelding]

Systeemeisen zijn bekend, valt me redelijk mee tbh. hopelijk gaat mijn 2700x niet in de weg liggen
hoe moet ik die RT interpreteren? Zo lijkt het of je enkel RT hebt bij NVidia, terwijl ook de NT van AMD werd ondersteund, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Kheos schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:02:
[...]

hoe moet ik die RT interpreteren? Zo lijkt het of je enkel RT hebt bij NVidia, terwijl ook de NT van AMD werd ondersteund, toch?
Voor hypothetische kaarten hoef je geen requirements te maken

:P

Ik denk dat er te weinig duidelijk is over de performance van de AMD kaarten om daar nu al wat over te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
RT op high settings it is dan maar denk ik, 3800X + 16GB RAM + 2070 Super... valt er net tussen allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
RubenSaurus schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:05:
RT op high settings it is dan maar denk ik, 3800X + 16GB RAM + 2070 Super... valt er net tussen allemaal :P
ligt er ook aan wat zij acceptabel vinden. Ik ga liever een stap omlaag als ik anders op 50-60fps zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
418O2 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:06:
[...]

ligt er ook aan wat zij acceptabel vinden. Ik ga liever een stap omlaag als ik anders op 50-60fps zit
Dat is zeker waar, Medium RT of Ultra 1080p... keuze genoeg in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
En op Stadia... is dat dan ook op “Ultra”?
Zo ja, dan wil ik hem eigenlijk wel op stadia proberen.

Speel ik hem helaas wel iets later dan day 1 maar dan heb ik wel meteen een chromecast ultra en een controller erbij.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
Nieuwe (schitterende) beelden:

https://youtu.be/lKmhDFMuAkI

Voor de zekerheid niet gekeken vanwege spoilers, dus kijken op eigen risico.

[ Voor 43% gewijzigd door DriesNL op 20-11-2020 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B Tender
[Afbeelding]

Wat denken jullie (ik heb er namelijk niet heel veel verstand van moet ik bekennen)...
Gaat deze game er beter uitzien / beter draaien op mijn PC, of op de Xbox Series X die ik ga kopen (dat ding koop ik sowieso, los van de vraag of ik er wel of niet Cyberpunk op ga spelen).

Mijn pc: gallery: B Tender

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
B Tender schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:23:
[...]

Wat denken jullie (ik heb er namelijk niet heel veel verstand van moet ik bekennen)...
Gaat deze game er beter uitzien / beter draaien op mijn PC, of op de Xbox Series X die ik ga kopen (dat ding koop ik sowieso, los van de vraag of ik er wel of niet Cyberpunk op ga spelen).

Mijn pc: gallery: B Tender
Zal om het even zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

De recommended settings hier. Dus 1080p it is voor nu. Maar met een upgrade van mijn videokaart zou RT ultra mogelijk moeten zijn als ik dit lees. Heb verder namelijk een i7 8700 en 16GB RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
3440x1440, alles op Ultra zou moeten lukken met een i7 5930k en RTX3080, alleen vraag ik mij af wat de invloed gaat zijn van mijn CPU op deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstaVista
418O2 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:26:
[...]

Zal om het even zijn denk ik.
In dit geval zou ik toch voor de Xbox Series X gaan. De RTX 2060 is zwakker dan de GPU die in de Xbox zit. Ook jouw CPU is een generatie ouder dan deze in de Xbox. Kies je toch voor de pc, dan zal je het nog wel met mooie instellingen kunnen spelen, afhankelijk van je resolutie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

3440x1440 op 35" met 100hz zal hier wel een probleem worden met een 1080TI ROG OC. Misschien toch maar een RTX 3080 ipv upgrades in de babykamer, die baby duurt toch nog even een paar maandjes :+.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeroFox
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 09:01
Zojuist maar eens Cyberpunk besteld, moet wel goed komen i.c.m. een RTX 3080 en LG OLED C9. Ga er van uit dat met DLSS 4K 120FPS een mogelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
XeroFox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:32:
Zojuist maar eens Cyberpunk besteld, moet wel goed komen i.c.m. een RTX 3080 en LG OLED C9. Ga er van uit dat met DLSS 4K 120FPS een mogelijkheid is.
Met DLSS Performance (1080p) geen probleem lijkt mij, met DLSS Quality (1440p) zou ik eerder 90-100 fps schatten. Vanuit mijn kant wel een complete aanname hoor. Pas 10 dec hebben we zekerheid.
Pagina: 1 ... 10 ... 93 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!