Geen idee of jullie dit al wisten maar er is ook al een CP2077 Fandom Wiki.
En een Vehicles Database!
En een Vehicles Database!
[ Voor 25% gewijzigd door PuckStar op 26-10-2020 19:20 ]
[ Voor 25% gewijzigd door PuckStar op 26-10-2020 19:20 ]
Houd er wel rekening mee als je hogere refresh snelheden wilt gebruiken dat je versterker dit moet ondersteunen, dat was hier niet het geval.Nyarlathotep schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:22:
Ik denk dat ik mijn gamebak ook beneden even aan mijn 65" oled ga hangen![]()
Mijn RX5700 trekt 1440p wel op high denk ik, 4K gaat 'm natuurlijk niet worden.
Nu ben ik alleen vergeten... Stuurt de videokaart ook (optioneel) het audiosignaal mee over HDMI?
Dan hoeft er maar één kabel de receiver in. Boven gebruik ik een losse speakerset.
Ik ben bang dat het een feestje gaat worden, en dat ik dan beneden toch een soort buro neer moet gaan zetten om daar op te kunnen gamen
Nee is nog geen datum, maar volgens mij mikte ze op maart, april. Dacht ik ergens gelezen te hebben.G4mert schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:12:
Ik krijg ook de 19e mijn PS5 binnen. Hopelijk runt die op een hogere stabiele framerate dan de Pro. Het wachten op de next gen patch kan zomaar een half jaar duren,. of langer. Iemand al een datum daarvan?
Vergeet niet: de game is ook gemaakt om speelbaar te kunnen zijn op een base PS4/Xbox, dus ik denk dat de meeste mensen nog wel blij verrast zullen zijn met hun performancePdeBie schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:39:
Benieuwd hoe de game draait op mijn i7-8700 met GTX1060 6GB en 16GB RAM. Voldoet aan de REC specs, dus 1080p op high zou moeten kunnen.
Thanks. Dat is lang wachten! Denk niet dat ik dat aankanPoulske schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:35:
[...]
Nee is nog geen datum, maar volgens mij mikte ze op maart, april. Dacht ik ergens gelezen te hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door G4mert op 26-10-2020 21:15 ]
Daar heb je een goed punt. Het is natuurlijk ontwikkeld voor current gen hardware (en PC). En als je ziet hoe Red Dead Redemption eruit ziet op en bijv een PS4 Pro, dan is het natuurlijk prachtig te spelen op PS4/Xbox of een prima pc zonder 3080/3090. Alleen het idee dat de game op een nieuwe monsterpc of met een next gen update later een nog betere ervaring kan opleveren, brengt je natuurlijk wel aan het twijfelen om het in november al te spelen op PS4/Xbox of gemiddelde pc.DriesNL schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:48:
[...]
Vergeet niet: de game is ook gemaakt om speelbaar te kunnen zijn op een base PS4/Xbox, dus ik denk dat de meeste mensen nog wel blij verrast zullen zijn met hun performance
Wachten op een 3060 zou ik zeggen, of een 6800 XT indien dit prijstechnisch gunstig uitvalt. Dan wel scherpe prijsdaling van de 2000 reeks. Maar alles wat voor wat betreft de 2000 reeks nu nog in de schappen ligt is qua prijs gewoonweg niet te verantwoorden, rekening houdend met de MSRP van de RTX 3070.PdeBie schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:36:
@DriesNL klopt, maar bij meerdere games die voor current-gen consoles zijn ontwikkeld (Borderlands 3 bijvoorbeeld) begin ik de limieten van mijn 1060 wel te ervaren. Een upgrade naar een 3070/3080 zit er helaas gewoon prijstechnisch niet in. Veel teveel andere kosten momenteel. En een upgrade naar een 2000 reeks kaart vind ik dan persoonlijk weer zonde, omdat ik dan alsnog een generatie achterloop.
Voor wat betreft 1080p op high denk ik best nog 'redelijk', een FPS ergens tussen de 30 - 60 range zou ik inschatten. Zeker niet onspeelbaar. Stabiel 60+ verwacht ik niet. Afhankelijk van wat je verwachtingen / verlangens zijn, zou het best moeten kunnen.PdeBie schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:39:
Benieuwd hoe de game draait op mijn i7-8700 met GTX1060 6GB en 16GB RAM. Voldoet aan de REC specs, dus 1080p op high zou moeten kunnen.
Let wel dat je met AMD kaarten geen gebruik kan maken van de RTX features op launch. Zelfde geldt voor DLSS uiteraard. Dit zal in een later stadium wel worden toegevoegd, samen met de next gen update.psychodude schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:19:
of een 6800 XT indien dit prijstechnisch gunstig uitvalt.
[ Voor 11% gewijzigd door DriesNL op 27-10-2020 17:43 ]
RubenSaurus schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:39:
https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1321128432370176002
Verschoven naar 10 December
[ Voor 6% gewijzigd door B Tender op 27-10-2020 17:45 ]
mijn god. alweer. dit is de enige ps5 game waar ik naar uitkeek.RubenSaurus schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:39:
https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1321128432370176002
Verschoven naar 10 December
[ Voor 8% gewijzigd door jmk op 27-10-2020 18:02 ]
Yippie kayak, other buckets!
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Klinkt voor de PC gamer natuurlijk ideaal, maar er zullen vast honderden contractuele redenen zijn waarom dit niet kan. We hebben het hier echt over miljoenendeals met Sony, Microsoft en Google.PuckStar schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:28:
Wat ik nog het stufste vind is dat het er alleen om gaat dat ze PC en Next Gen tegelijk kunnen lanceren.
Laat ze lekker gewoon PC lanceren de 19e en dan de 10e Next Gen.
En geef iedereen die al een pre-order heeft een korting ofzo.
hmmm ja die contracten bestaan natuurlijk ook. Dan kan ik het enigszins begrijpen.DriesNL schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:30:
[...]
Klinkt voor de PC gamer natuurlijk ideaal, maar er zullen vast honderden contractuele redenen zijn waarom dit niet kan. We hebben het hier echt over miljoenendeals met Sony, Microsoft en Google.
Klopt zeker, het is idd niet echt goed te praten dat het al zoveel keer is gebeurd. The Witcher 3 kwam ook pas op de markt na 2 delays. Je zou ondertussen verwachten dat ze daar iets van hadden geleerd.PuckStar schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:33:
[...]
hmmm ja die contracten bestaan natuurlijk ook. Dan kan ik het enigszins begrijpen.
Wat jammer is is dat ze (zeker de laatste tijd) keer op keer zeiden: nu echt geen vertragingen meer.
Als het allemaal zo onzeker is (ook gezien de eerdere vertragingen) zou ik dat gewoon niet meer zeggen. Dat maakt je ongeloofwaardig en zorgt alleen maar voor meer frustraties.
[ Voor 25% gewijzigd door cvs79 op 27-10-2020 18:41 ]
Corona komt al zes maanden voorbij, dat mag drie weken voor release niet meer als excuus gebruikt worden. Het zit gewoon fout in de organisatie als je de game al vaker uitgesteld hebt.cvs79 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:40:
Eh. Volgens mij kwam er ook iets als corona voorbij. Weet niet of er veel ziekte is bij cd project alsmede opeens iedereen remote.
Maar nu meer tijd voor watch dogs legion en AC Valhalla. Dus mooi meer verspreid nu
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Jup, maar dat was ook al naar voren gekomen toch?Lekker Ventje schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:49:
[...]
Corona komt al zes maanden voorbij, dat mag drie weken voor release niet meer als excuus gebruikt worden. Het zit gewoon fout in de organisatie als je de game al vaker uitgesteld hebt.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
[ Voor 83% gewijzigd door Kalder op 27-10-2020 21:32 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Precies hetzelfde hier haha.Franciscus7000 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:20:
Zo deze even niet verwacht. Juist een verlofdag opgenomen voor 20 november, morgen maar weer intrekken ;-)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nou ik wel, dan is mijn verjaardagRedNas74 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:11:
Ik reken niet meer op 10 december iig. Ik wacht wel tot de ps5 enhanced versie er is.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ze hadden current gen moeten droppen en vol op PC en next gen moeten focussen. Kan me niet voorstellen dat dit een beetje fatsoenlijk op een PS4 te spelen is zonder heel veel concessies.Tsurany schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:24:
Ik vrees dat de game bij release erg tegen gaat vallen. Als je zo veel uitstel nodig hebt voor release om de zero day patch gereed te krijgen dan moet het wel heel slecht gesteld zijn. Wellicht hebben ze te veel hooi op hun vork genomen dit keer.
Bij TW3 waren er ook genoeg klachten, was de E3 trailer nep, vielen de graphics tegen etc.Tsurany schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:24:
Ik vrees dat de game bij release erg tegen gaat vallen. Als je zo veel uitstel nodig hebt voor release om de zero day patch gereed te krijgen dan moet het wel heel slecht gesteld zijn. Wellicht hebben ze te veel hooi op hun vork genomen dit keer.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik ben nu net klaar met de laatste DLC van the Witcher en wil een plus game beginnen zodra de nieuwe updated editie er is, wat een game zeg. Ik kijk om de kleine visual bugs heen en geniet er gewoon van: https://i.ibb.co/7nL6z21/witcher3.pngJeroenneman schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:37:
[...]
Bij TW3 waren er ook genoeg klachten, was de E3 trailer nep, vielen de graphics tegen etc.
En toch is dat nog steeds een van mijn persoonlijke favorieten van de afgelopen jaren by far. Snel in de game (looking at you GTA V), prachtige landschappen, goede quests, lekkere duistere keuzes, of keuzes met alleen maar slechte eindes en twee geweldige DLC uitbreidingen. Hell, alleen één van de twee DLC uitbreidingen is voor mij al beter dan 90% van de games sinds de release van TW3.
Ben heel benieuwd hoe CDprojekt RED een moderne setting gaat presenteren.
Of installeer de modXWB schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:24:
[...]
Wacht maar tot de next gen patch naar de PC komt
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Het is inderdaad behoorlijk overdreven, maar aan de andere kant wel mooi dat iemand passie heeft.PdeBie schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 07:51:
Vrij nemen om een spel te kunnen spelen. Ik gun het iedereen en snap het op zich wel, maar doe dat dan zodra het spel uit is.
Also lastly, don't abuse the @CyberpunkGame admin. They're just doing their job guys! Be kind to each other, 2020 has pitted enough against us without us turning on each other
— Penguino (@PoshPenguino) 27 oktober 2020
Heb wel te doen met @BlaimPdeBie schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:00:
Nee snap ik, maar neem dan vrij zodra het spel in de winkels ligt. Dan weet je zeker dat je daar niet teleurgesteld in wordt en hoef je ook niet moeilijk te doen op werk.
@Playa del C. ik zei ook al tegen ze op Twitter, noem geen datum. "when it's done" is genoegBlaim schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:39:
[...]
Pfoe, gelukkig - heb ik toch goed ingezet met het aanvragen van m'n vrije dagen op 't werk.![]()
Pak 1 week tijdens de release week om tijd met m'n gezinnetje door te brengen en de week erna heb ik een huisje voor mezelf gehuurd om de game in volledige 'peace and quiet' te kunnen ervaren.
[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 28-10-2020 08:14 ]
Ik heb het ook al meerdere malen gedaan voor een game waar ik echt naar uitkeekPdeBie schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 07:51:
Vrij nemen om een spel te kunnen spelen. Ik gun het iedereen en snap het op zich wel, maar doe dat dan zodra het spel uit is.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Mensen het is eigenlijk een current gen game maar omdat de deadline een paar keer naar achteren is verschoven verschijnt hij grofweg tegelijk met de next gen apparaten. We doen ons best om het ook op die apparaten er heel mooi uit te laten zien.NotSoSteady schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:35:
[Afbeelding]
"Since Cyberpunk 2077 evolved towards almost being a next-gen title somewhere along the way, we need to make sure everything works well and every version runs smoothly."
Dit zinnetje zegt in mijn ogen wel genoeg. Mensen het is eigenlijk een next-gen game, maar we doen ons best om het niet als een drol te laten draaien op PS4/Xbox One.
Dat het echt een PR nachtmerrie geweest als ze dat hadden gedaan...kwdtje schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:32:
[...]
Ze hadden current gen moeten droppen en vol op PC en next gen moeten focussen. Kan me niet voorstellen dat dit een beetje fatsoenlijk op een PS4 te spelen is zonder heel veel concessies.
Niets, het kan zelf voordelen hebben. Zie bijv GTA V die veel mensen 2x hebben gekocht.maniace schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:53:
Erg spijtig dat men dit allemaal in 1 keer wilt releasen. Wat was er mis met de PS5/OneX te verplaatsen? Naja een klein maandje langer... het is niet anders.
Dat zal niet opgaan, koop je hem voor current gen dan krijg je hem gratis voor next-gen.jessy100 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:05:
[...]
Niets, het kan zelf voordelen hebben. Zie bijv GTA V die veel mensen 2x hebben gekocht.
[ Voor 41% gewijzigd door B Tender op 28-10-2020 09:07 ]
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Echt 0 krediet verloren bij mij. Ik hoop dat Cyberpunk ze minstens even veel gaat opleveren al The Witcher 3. Weinig game studios die zo een game durven te ontwikkelen, de meesten gaan voor quick money.KipCurreh schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:22:
Ze hebben toch wel ferm wat krediet verloren momenteel
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Je game delayen, zodat er geen "crunch time" hoeft te komen. Vervolgens toch "crunch time" en dan nogmaals de game delayen. Toch wel een paar treedjes omlaag op de koelheidsladder hier_eLMo_ schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:26:
[...]
Echt 0 krediet verloren bij mij. Ik hoop dat Cyberpunk ze minstens even veel gaat opleveren al The Witcher 3. Weinig game studios die zo een game durven te ontwikkelen, de meesten gaan voor quick money.
bron: https://www.theverge.com/...%2C%20Bloomberg%20reportsCyberpunk 2077 developer CD Projekt Red has told employees that six-day workweeks will be mandatory ahead of the game’s November 19th release date, even though the studio has repeatedly and explicitly promised it would never do that, Bloomberg reports.
Ik heb al wel een mod geinstalled met betere textures, weet niet of het de beste was maar beter dan dit trekt mn 980ti toch niet lekker meerXWB schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:24:
[...]
Wacht maar tot de next gen patch naar de PC komt
Ha!418O2 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:13:
[...]
Heb wel te doen met @Blaim
[...]
@Playa del C. ik zei ook al tegen ze op Twitter, noem geen datum. "when it's done" is genoeg
Niks mis mee tochG_Dragon schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:17:
[...]
Ik heb het ook al meerdere malen gedaan voor een game waar ik echt naar uitkeek, zoals Skyrim & Rdr2 waren zulke games
!
Met het verschil, dat al hoewel er een kleine kans is op slecht weer (als er echt zoveel file), je bij een game launch bijna gegarandeerd 1st day/week/month issues hebt met downloaden en wel 1 of 2 game breaking bugs hebt. Daarom wacht ik altijd liever enige periode voordat ik echt vol aan een game zoals Cyberpunk begin.Dhrax schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:57:
[...]
Niks mis mee toch
Je hebt ook mensen die met 30 graden eerst 3 uur in de file gaan staan om vervolgens op 3m2 in de tyfusherrie op het stand te gaan liggen. Tjah, wie is hier nu gek.
Lijkt het toch door de PS4/Xbone te komen. Wat dan impliceert dat het door contract issues komt?ABOUT THE DELAY: "This situation is different" compared to previous changes to the deadline - the game for PC is ready and plays well on next-gen consoles and the company is finalizing the process concerning current gen consoles.
Ze kregen de performance daar niet goed genoeg voor begreep ikbarriie schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:42:
[...]
Lijkt het toch door de PS4/Xbone te komen. Wat dan impliceert dat het door contract issues komt?
Stadia en pc zullen toch niet zoveel verschillen?RubenSaurus schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:45:
en vergeet Stadia niet hedie staat hier ook niet tussen
Ik heb The Witcher 3 gespeeld vanaf de launch. Nooit grote bugs tegengekomen, hoewel sommige bugs quest breaking waren.B Tender schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:36:
Mwah, ik denk dat de game prima speelbaar gaat zijn op dag 1. Tuurlijk niet perfect-perfect, maar ik verwacht geen game-breaking bugs. Dat die ene SMG die je na 80u vrijspeelt misschien net een tikje té overpowered is, die ene texture beetje glitched als het virtueel regent, en dat ene dialoogje in het Duits niet helemaal lekker uit de verf komt dat geloof ik wel, niet game-breaking.
Pre-loaden zorgt ervoor dat de download-bottleneck ook wel losloopt, mijn ervaring (XB1X) is dat downloaden op/rond release sowieso prima werkt de laatste jaren. Daarbij komt dat 't een SP-game is, waardoor het overloaden van MP-game-servers niet aan de orde is.
En ja, op het strand heb je een kleine kans op slecht weer. Maar daar bovenop een 100% kans op jankende kinderen en irritante muziek om je heen en zand in je bilnaad
Ja, dit heeft voor hun enorm goed uitgepakt eerst PS3 een jaar later release PS4 en jaar daarna de PC versie. Dit kan natuurlijk ook andersom gedaan worden. En gezien de lack of new gen games kopen de PS5 Series X de game toch wel.jessy100 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:05:
[...]
Niets, het kan zelf voordelen hebben. Zie bijv GTA V die veel mensen 2x hebben gekocht.
[ Voor 9% gewijzigd door maniace op 29-10-2020 08:52 ]
Ik denk dat communicatie hier niet het issue is.Cuqebaqer schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 06:55:
Ik vind de reacties ook volledig overtrokken en debiel. Het enige wat gewoon heel slecht is is de communicatie binnen CDPR. Het social media team die dezelfde dag nog roeptoetert dat er absoluut geen delay zou komen. Mensen die vroegen is het veilig vrij te nemen. Het social media team die dan reageert met absoluut kan gewoon gewoon. Blijkbaar is de communicatie echt niet best niemand van het social media team zag dit aankomen.
Bedankt voor de tip, zojuist besteld en krijg hem vandaag nog binnen
Eh... Wat is dit? Een review van een spel dat nog niet uit is?PdeBie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:58:
[Afbeelding]
Bij mij scoort de game een 9.75. Benieuwd hoe dat straks in het echt is.
Een gamestudio spelletje gok ikNyarlathotep schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:40:
[...]
Eh... Wat is dit? Een review van een spel dat nog niet uit is?
Ik ook, is toch altijd wel leuk. En van dergelijk grote releases heb ik altijd wel een boek, dus deze mag niet ontbrekendubbeldekkert schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:07:
[...]
Bedankt voor de tip, zojuist besteld en krijg hem vandaag nog binnen
Game Dev Tycoon. Spelletje op mijn telefoonNyarlathotep schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:40:
[...]
Eh... Wat is dit? Een review van een spel dat nog niet uit is?
Ik heb vanaf 17dec vakantie, dus ik heb bij Cyberpunk gevraagd of ie echt echt uitkomt, en ze zeiden dat ik met een gerust hart vakantie kon nemen, dus hij komt nu echtTrafalgarLaw schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:39:
Ik durf te wedden dat ze de release nogmaals delayen, naar 5 februari. 21 dagen extra tijd om aan de slechte performance op de PS4/XB1 consoles te werken is gewoon niet genoeg. Bedenk je wel dat de originele XB1 nog steeds een rekenkracht van 1.3 TFLOPS heeft, huidige AMD iGPU's zijn beter dan dat (1.792 TF).
[ Voor 0% gewijzigd door barriie op 31-10-2020 12:52 . Reden: slecht in nederlands ]
Zou fijn zijn idd. om in de kerstvakantie even aan te slag kunnen gaan met zo'n gamebarriie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:49:
[...]
Ik heb vanaf 17dec vakantie, dus ik heb bij Cyberpunk gevraagd of ie echt echt uitkomt, en ze zeiden dat ik met een gerust hard vakantie kon nemen, dus hij komt nu echt![]()
too soon?
Tflops vertellen niet het hele verhaal.TrafalgarLaw schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:39:
Ik durf te wedden dat ze de release nogmaals delayen, naar 5 februari. 21 dagen extra tijd om aan de slechte performance op de PS4/XB1 consoles te werken is gewoon niet genoeg. Bedenk je wel dat de originele XB1 nog steeds een rekenkracht van 1.3 TFLOPS heeft, huidige AMD iGPU's zijn beter dan dat (1.792 TF).
Kuusj schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:42:
Dat boek is gisteren overigens bij mij geleverd. Echt een aanrader. Mooie illustraties en interessante 'gore' m.b.t. de wereld van CP2077. En voor 25,- op Amazon een 'koopje' imho, want alles voelt en ziet kwalitatief zeer goed aan.
Haha oja..Ircghost schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:15:
[...]
offtopic:
Ik neem aan dat je "Lore" bedoeld?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq