Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartsmash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-08 15:04
Ik ben er denk ik achter..

Heb een key gekocht voor een DLC, die niet compatible is met mijn game.

Ik heb de CUSA-25194 game, maar de PPSA... DLC. Dat werkt niet samen.

https://support.cdprojekt...k-2077-language-support-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:07

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bartsmash schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 15:05:
Ik ben er denk ik achter..

Heb een key gekocht voor een DLC, die niet compatible is met mijn game.

Ik heb de CUSA-25194 game, maar de PPSA... DLC. Dat werkt niet samen.

https://support.cdprojekt...k-2077-language-support-1
Ah ja op die 3rd party key sites altijd checken met welke versie die compatible is. balen man. Hopelijk krijg je het geregeld.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:56
Kun je voor PS5 games überhaupt dingen op 3rd party key sites kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartsmash
Ricmaniac schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 22:38:
[...]

Ah ja op die 3rd party key sites altijd checken met welke versie die compatible is. balen man. Hopelijk krijg je het geregeld.
Dat stond er dus helaas niet bij.
Alleen: Werkt in Europa. En mijn game versie is ook gewoon een versie in Europa verkocht..
Dus ik ging er vanuit dat het werkt.

Playstation experts zijn er naar aan het kijken.. En anders helaas geld weg.

Wel een les, koop altijd rechtstreeks bij Playstation de DLC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Timothy3000 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:29:
Kun je voor PS5 games überhaupt dingen op 3rd party key sites kopen?
Ja, veel sites wel. maar krijg je uiteraard alleen een digital download. Persoonlijk wil ik met console eigenlijk altijd nog wel gewoon een doosje met game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartsmash schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:58:
[...]

Dat stond er dus helaas niet bij.
Alleen: Werkt in Europa. En mijn game versie is ook gewoon een versie in Europa verkocht..
Dus ik ging er vanuit dat het werkt.

Playstation experts zijn er naar aan het kijken.. En anders helaas geld weg.

Wel een les, koop altijd rechtstreeks bij Playstation de DLC!
In het verleden heb ik regelmatig problemen gehad met third party key sellers. Kinguin support had zelfs gevraagd of ze toegang tot mijn Steam account mochten krijgen, zodat ze kunnen zien welke keys ik geactiveerd had.

Omdat ik regelmatig problemen met keys had. Zoals geen geldige key of een key die al in gebruik was. Uiteindelijk bleken dit allemaal interne fouten te zijn geweest. Maar alsnog hadden ze gevraagd om toegang tot mijn Steam account.

Ik dacht het even niet!

Vanaf toen ben ik vrijwel gestopt met het kopen van keys. Tegenwoordig zijn sommige key sites zelfs duurder dan bijv. Steam of maar een aantal X euro's goedkoper. Dan is het voor mij echt niet waard om bij zo'n site een key te kopen.

Pak bijv Helldivers 2, staat op dit moment voor 33 dollar op g2a. Wanneer je verder drukt, stijgt de prijs opeens naar 37 en nog wat dollar. Maar wanneer je een maandelijkse G2A abonnement pakt, daalt je prijs weer naar 33 dollar.

Effectief als je omrekent, betaal je maar ongeveer 4 a 5 euro minder dan op Steam. Dan is die keuze erg makkelijk gemaakt om die key sites gewoon te negeren.

[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 28-03-2024 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Linksquest schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:11:
[...]

Inmiddels weer 4 uurtjes gespeeld, geen gekke dingen meer tegen gekomen.
Ik ben gisteren begonnen, Steam had 'm voor 50% korting. Bewust heb ik gewacht met kopen omdat het spel zoveel bugs had, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het echt zoveel erger is geweest dan ik nu ervaar. Het komt echt vaak voor dat ik terug moet naar een savegame omdat bepaalde acties niet uit te voeren zijn waardoor een missie gewoon niet meer verder te spelen is. Ook moest ik gisteren hardop lachen toen ik als bijrijder in een auto zat gedurende een gescripte scene en de bestuurder 2 voetgangers doodrijdt alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

westergas

rikkie_pc

nst6ldr schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 20:08:
[...]

Ik ben gisteren begonnen, Steam had 'm voor 50% korting. Bewust heb ik gewacht met kopen omdat het spel zoveel bugs had, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het echt zoveel erger is geweest dan ik nu ervaar. Het komt echt vaak voor dat ik terug moet naar een savegame omdat bepaalde acties niet uit te voeren zijn waardoor een missie gewoon niet meer verder te spelen is. Ook moest ik gisteren hardop lachen toen ik als bijrijder in een auto zat gedurende een gescripte scene en de bestuurder 2 voetgangers doodrijdt alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Bijzonder. Ik heb er nu 118 uur in zitten en nog niet 1 echt irritante bug tegen gekomen. Alleen wel eens een dode NPC die er een beetje apart bij ligt of een zwevende auto. Thats it. Op PC btw.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er zouden nog maar 17 personen aan Cyberpunk 2077 werken. Er zijn veel ontwikkelaars overgezet naar project Polaris (The Witcher single-player game). Ondertussen werken 47 mensen aan project Orion (Cyberpunk 2077 sequel) en 37 mensen aan Sirius (The Witcher multi-player game). Project Hadar zou om een compleet nieuwe IP gaan. Ongeveer 64% van de complete workforce werkt nu aan de nieuwe Witcher.

Het zal nog even duren voordat we iets te zien krijgen van Orion.

Bron: https://insider-gaming.co...e-pipeline-and-dev-count/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MUY8AQIrDniv_xXfmkPtRze2F44=/800x/filters:strip_exif()/f/image/of8VngkE5F90ja9oyweYQRRJ.webp?f=fotoalbum_large

Er is verder geen informatie vrijgeven over de samenwerking tussen CDPR en Anonymous Content (bekent van The Revenant, True Detective, Mr. Robot). Ook rondom Edgerunners blijft het erg stil, als daar ooit nog iets van gaat verschijnen.

[ Voor 26% gewijzigd door Toonen1988 op 01-04-2024 00:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
na lang op mn lijstje te hebben gestaan, toen nog PS4, nee dus, nu wel op PS5 ... wervelwind van een game, elementen van Watch Dogs, Fallout, GTA - geniet met volle teugen van de dystopische wereld en herken Tokio en Hong Kong en Vegas en LA - weinig focus, geen idee wat ik aan het doen ben vooralsnog, anders dan de NCPD shootouts en Reginas gigs (was begonnen aan questline met dat vooralsnog onbegrijpelijke video gedoe - geen touw aan vast te knopen ... ik lig ineens met zo'n gladde Jap in bed en dan stopt het) - en hoe de nuek zet je bijv. je hoed af ... ?

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

CynicRelief schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:37:
na lang op mn lijstje te hebben gestaan, toen nog PS4, nee dus, nu wel op PS5 ... wervelwind van een game, elementen van Watch Dogs, Fallout, GTA - geniet met volle teugen van de dystopische wereld en herken Tokio en Hong Kong en Vegas en LA - weinig focus, geen idee wat ik aan het doen ben vooralsnog, anders dan de NCPD shootouts en Reginas gigs (was begonnen aan questline met dat vooralsnog onbegrijpelijke video gedoe - geen touw aan vast te knopen ... ik lig ineens met zo'n gladde Jap in bed en dan stopt het) - en hoe de nuek zet je bijv. je hoed af ... ?
Die video's zijn opnames van mensen, als je in zo'n onderdeel zit dan moet je als het ware sporenonderzoek doen. Dat zijn echt objectives die je moet halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Kheos

FP ProMod
CynicRelief schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:37:
Je wordt toch enorm bij het handje vastgehouden? Speel de video af en je ziet onmiddelijk waar en op welke laag je iets zoekt. En dat heeft dan ook nog eens een opvallende kleur dus lang moet je ook niet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Nu alles wel zo'n beetje gedaan, inclusief alle Gigs. Dat laatste voelde wel een beetje als een grind maar ik kon het niet laten ;)

Straks naar "the point of no return" en dan is het klaar. Twijfel over Phantom Liberty, The Last Of Us en Alan Wake II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zweefjr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:36
westergas schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:17:
Nu alles wel zo'n beetje gedaan, inclusief alle Gigs. Dat laatste voelde wel een beetje als een grind maar ik kon het niet laten ;)

Straks naar "the point of no return" en dan is het klaar. Twijfel over Phantom Liberty, The Last Of Us en Alan Wake II.
Ik zou dan wachten met de "point of no return" en juist nu PL starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik krijg nu langzaam grijzen haren van die game, is me nu gewoon al 4x in die point of no return missie vastgelopen of ik blijf een save icoontje zien die maar blijft laden en niet verder gaat. Twijfel of het aan mijn Xbox ligt, maar heb alleen dit probleem met deze game.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Main game uitgespeeld, nu de DLC nog 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
westergas schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:17:

Point of no return spelen en daarna meteen in PL duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

zweefjr schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:04:
[...]

Ik zou dan wachten met de "point of no return" en juist nu PL starten.
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:31:
[...]

Point of no return spelen en daarna meteen in PL duiken.
Bedoelen jullie nou hetzelfde of juist het tegenovergestelde? :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zOOeSp-N9Mu7E-W0j7_VYGeyKZ8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rwdMZHHFAvpt0r6tVXcSc0fh.webp?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door westergas op 02-04-2024 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Het tegenovergestelde denk ik.

Ik zou eerst de main uitspelen en dan aan de DLC beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:08:
Het tegenovergestelde denk ik.

Ik zou eerst de main uitspelen en dan aan de DLC beginnen.
Je krijgt vanuit PL ook nieuwe endings in de base game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
PdeBie schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:41:
[...]

Je krijgt vanuit PL ook nieuwe endings in de base game.
Ah, echt? Kun je die in spoilertags zetten? Benieuwd of ik die heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 22:03:
[...]

spoiler:
je kan Reed bellen dat je zijn aanbod accepteert. Hiervoor moet je eerst Songbird verraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ah, dan begreep ik je verkeerd. Die heb ik ook gezien inderdaad. 1 van de dlc eindes. Erg tof.

[ Voor 82% gewijzigd door Timothy3000 op 03-04-2024 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zweefjr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:36
Daarom adviseerde ik ook om PL te starten voordat je bij de "point of no return" verder zou gaan, PL is in feite een hele grote extra main mission.( natuurlijk is het wel iets meer dan dat)

PL kun je ook daarom vrij vroeg beginnen vanuit de main game, als je dit wilt.
Het wordt getriggerd na het afronden van een main mission van de main game.

Je moet PL ook niet zien als iets extra's wat na de main game komt, maar als een hele goede aanvulling aan de main game.

[ Voor 15% gewijzigd door zweefjr op 03-04-2024 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik zag het juist wel als een tof extra einde na de main game te hebben uitgespeeld. Ik had dat niet andersom willen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Same. Totaal geen spijt dat ik het op die manier heb gedaan. Wilde namelijk sowieso alle endings zien.

Soort van alternate Universe :P gezien ik "alle endings" al gedaan had

Maar het maakt echt niet uit in welke volgorde je het doet. Als je maar beseft in het verhaal waar je dan weer bent zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:00
Zo, ik dacht ook laat ik dit spel weer eens installeren. Opgezocht in de store, gedownload (want veel sneller dan vanaf disc uiteraard), start spel: insert disc. Die heb ik uiteraard, de Xbox One versie, dus die erin. Nope, start niet op. Wel start er een installatie van een oudere versie vanaf disc?? Maar… het staat toch al geïnstalleerd…? Wat wil hij installeren dan. Iets van 53GB geloof ik.. correctie: 65,75GB

edit: toch maar doorgegaan met installatie vanaf disc, dit word dus een 2e volledige installatie want de versie die ik al had geïnstalleerd word door de Xbox genegeerd. Wel meteen de melding dat hij ging upgraden. Dus zometeen 120GBin gebruik door Cyberpunk. Hoop dat ik een van de 2 installaties makkelijk kan verwijderen om toch wat ruimte terug te krijgen.
edit 2: op een of andere manier stond het zowel op de interne ssd en de externe. Externe verwijderd, en het werkt nog. Ben weer blij. Wel veel veranderd de laatste updates, even wennen aan de nieuwe structuur van de perks maar verder toppie.

[ Voor 45% gewijzigd door Tommy-D op 05-04-2024 22:50 . Reden: Opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:39
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 22:03:
[...]

Nnoitra in "[Multi] Cyberpunk 2077"
^^

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Linksquest schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 19:38:
Ik krijg nu langzaam grijzen haren van die game, is me nu gewoon al 4x in die point of no return missie vastgelopen of ik blijf een save icoontje zien die maar blijft laden en niet verder gaat. Twijfel of het aan mijn Xbox ligt, maar heb alleen dit probleem met deze game.
Ik merk ook dat ik steeds minder vaak zin heb en vanavond start ik 'm voor het eerst ook niet op. Ben er gewoon echt klaar mee: steeds savegames laden omdat QTE knoppen niet verschijnen, quest NPC's gewoon 15 meter in de lucht zweven waardoor ik ze niet kan bereiken om te praten, dialogen op straat die onderbroken worden door een verdwaalde auto waardoor ik opnieuw moet laden of een walkthrough moet opzoeken (anders mis ik context of weet ik zelf helemaal niet wat ik moet doen), etc.

En dat zijn dan de dingen die game breaking zijn. Bugs die me echt uit de ervaring trekken zijn nog veel erger: NPC's die in onzichtbare auto's rijden, Mad Max achtige praktijken midden in de stad omdat één auto zonder bestuurder midden op straat staat (bestuurder uitgestapt en weggerend omdat die per ongeluk een voetganger aanreed), auto's die door een stuk map clippen en daardoor a lá Garry's Mod met mach 6 door de lucht vliegen, ga zo maar door.

Ik weet niet of er nog patches uit gaan komen maar misschien heb ik er later weer eens zin in als ik in een melige bui ben. Het verhaal is boeiend maar ik kan me totaal niet inleven zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:34
Ik had Cyberpunk gekocht bij release voor op de Xbox One. Dat was niet te doen, heb mijn geld terug gekregen en daarna nooit meer gespeeld, maar volgens mij is het nu de beste tijd om er weer in te stappen? En dit keer op pc. Met een key zo te zien te koop voor rond de 23 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Speel jij ook op een last-gen console zoals @Tommy-D?

Zo ja, moet ik helaas aan jullie beide mededelen dat de support van de last-gen allang al is gestopt wegens beperkingen van de consoles.

Ook Phantom Liberty is niet op de last-gen uitgebracht, alleen op de current-gen en PC. CDPR heeft dit maanden geleden aangekondigd

Update 1.6 is de laatste last-gen update.

https://www.escapistmagaz...-xbox-one-cyberpunk-2077/

De problemen op release waren hoofdzakelijk op de last-gen console. Veel mensen zijn ervan overtuigd dat Cybeprunk 2077 nooit op last-gen had mogen uitkomen. De hardware van de last-gen console is te zwak.

Sorry voor dit bericht, ik raad dan ook aan om Cyberpunk 2077 op de current-gen of op de PC te spelen.

Hebben jullie geen gaming PC? Dan bied misschien Geforce Now een optie. Je wacht op een leuke Cyberpunk 2077 discount op Steam of GoG, pakt een maandje Geforce Now en je kunt Cyberpunk 2077 vrijwel op alle PC's spelen.

[ Voor 33% gewijzigd door Toonen1988 op 06-04-2024 23:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Westland1940 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 21:02:
Ik had Cyberpunk gekocht bij release voor op de Xbox One. Dat was niet te doen, heb mijn geld terug gekregen en daarna nooit meer gespeeld, maar volgens mij is het nu de beste tijd om er weer in te stappen? En dit keer op pc. Met een key zo te zien te koop voor rond de 23 euro.
Ik kan inderdaad Cyberpunk 2077 aanraden op de PC. De PC heeft ook nog een voordeel dat je ook nog mods kunt installeren, als je daar interesse in zou hebben.

Cyberpunk 2077 is nu trouwens in een Discount op Steam. 30 euro voor Cyberpunk 2077 en 53 euro voor Cyberpunk 2077 en Phantom Liberty samen (ultimate edition).

[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 06-04-2024 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Toonen1988 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 22:53:
[...]

Zo ja, moet ik helaas aan jullie beide mededelen dat de support van de last-gen allang al is gestopt wegens beperkingen van de consoles.

Ook Phantom Liberty is niet op de last-gen uitgebracht, alleen op de current-gen en PC. CDPR heeft dit maanden geleden aangekondigd

Update 1.6 is de laatste last-gen update.

https://www.escapistmagaz...-xbox-one-cyberpunk-2077/

De problemen op release waren hoofdzakelijk op de last-gen console. Veel mensen zijn ervan overtuigd dat Cybeprunk 2077 nooit op last-gen had mogen uitkomen. De hardware van de last-gen console is te zwak.

Sorry voor dit bericht, ik raad dan ook aan om Cyberpunk 2077 op de current-gen of op de PC te spelen.

Hebben jullie geen gaming PC? Dan bied misschien Geforce Now een optie. Je wacht op een leuke Cyberpunk 2077 discount op Steam of GoG, pakt een maandje Geforce Now en je kunt Cyberpunk 2077 vrijwel op alle PC's spelen.
Desktop, 7800x3D, 4080 super, 32GB RAM, alle settings max, geen idee of dat invloed heeft (zou niet mogen?). Misschien dat het spel zich anders gedraagt op m'n Steam Deck (zou ook niet mogen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
Toonen1988 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 22:53:
[...]

Is de Series X nu al last-gen dan? Daar speel ik hem namelijk op, met de disc die ik destijds voor de One had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik had op de PS5 ook aardig nog wat irritante bugs toen ik hem begin dit jaar speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nst6ldr schreef op zondag 7 april 2024 @ 04:49:
[...]

Desktop, 7800x3D, 4080 super, 32GB RAM, alle settings max, geen idee of dat invloed heeft (zou niet mogen?). Misschien dat het spel zich anders gedraagt op m'n Steam Deck (zou ook niet mogen?).
Ik sta er een beetje van te kijken dat je spel zo bugged is. Je computer zou makkelijk Cyberpunk 2077 aan moeten kunnen op max settings.

Behalve bij path tracing, dan zou ik gebruik maken van DLSS, Frame Generation en Ray reconstruction. Zonder AI upscaling krijg je nogzelfs 15 FPS met een 4090. Maar Path tracing zou alleen effect moeten hebben op frames, geen bugs creëren die jij aangeeft.

Het zal niet aan de settings liggen. Ik heb een I9 14900kf, 4080 OC en ook 32gb en ik kom die dingen niet tegen die jij aangeeft.

Je zou de files eens kunnen verifiëren. Misschien dat het iets helpt? Het is een rare vraag die ik ga stellen, want er zijn nog altijd mensen die dit nog doen, maar heb je Cyberpunk 2077 toevallig op een HDD geïnstalleerd?

[ Voor 43% gewijzigd door Toonen1988 op 07-04-2024 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tommy-D schreef op zondag 7 april 2024 @ 10:08:
[...]

Is de Series X nu al last-gen dan? Daar speel ik hem namelijk op, met de disc die ik destijds voor de One had gekocht.
Nee, de Xbox Series X is current gen, Xbox One is last-gen.

Ik heb dan waarschijnlijk je bericht verkeerd begrepen want ik zie echt Xbox One staan.

Maar ik snap je bericht al, je hebt een Xbox One disc die je gebruikt op de Xbox Series X. Maar zag nergens dat je op een Xbox Series X speelde, my bad.

Gelukkig is het allemaal goed gekomen met de installatie. Verder kan ik aanraden om voortaan gewoon de volledige game te downloaden als het kan, zonder te installeren van een disc. Ik heb wel vaker berichten voorbij zien komen van console gebruikers waarbij disc installatie + download niet altijd vlekkeloos verliep.
Tommy-D schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 12:31:
Zo, ik dacht ook laat ik dit spel weer eens installeren. Opgezocht in de store, gedownload (want veel sneller dan vanaf disc uiteraard), start spel: insert disc. Die heb ik uiteraard, de Xbox One versie, dus die erin. Nope, start niet op. Wel start er een installatie van een oudere versie vanaf disc?? Maar… het staat toch al geïnstalleerd…? Wat wil hij installeren dan. Iets van 53GB geloof ik.. correctie: 65,75GB

[ Voor 64% gewijzigd door Toonen1988 op 07-04-2024 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
Toonen1988 schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:53:
[...]

Nee, de Xbox Series X is current gen, Xbox One is last-gen.

Ik heb dan waarschijnlijk je bericht verkeerd begrepen want ik zie echt Xbox One staan.

Maar ik snap je bericht al, je hebt een Xbox One disc die je gebruikt op de Xbox Series X. Maar zag nergens dat je op een Xbox Series X speelde, my bad.

Gelukkig is het allemaal goed gekomen met de installatie. Verder kan ik aanraden om voortaan gewoon de volledige game te downloaden als het kan, zonder te installeren van een disc. Ik heb wel vaker berichten voorbij zien komen van console gebruikers waarbij disc installatie + download niet altijd vlekkeloos verliep.

[...]
Sorry, ik had misschien iets duidelijker moeten zijn inderdaad. Dacht dat ik ook ergens had vermeld dat het op de Series was, maar niet dus. My bad!
De volledige game downloaden, dat had ik dus gedaan. Ik hoopte dat ik die kon opstarten, disc erin voor de license, en klaar, zoals met meer games. Maar wat er gebeurde: start game op, vraagt om disc, insert disc, vervolgens start de game niet op maar start er een installatie vanaf disc - upgrade beschikbaar - download volledige game. Terwijl die dus al geïnstalleerd stond. Snap niet helemaal wat daar mis gaat, maar goed ik kan spelen en vermaak me weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Toonen1988 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 23:04:
[...]

Ik kan inderdaad Cyberpunk 2077 aanraden op de PC. De PC heeft ook nog een voordeel dat je ook nog mods kunt installeren, als je daar interesse in zou hebben.

Cyberpunk 2077 is nu trouwens in een Discount op Steam. 30 euro voor Cyberpunk 2077 en 53 euro voor Cyberpunk 2077 en Phantom Liberty samen (ultimate edition).
Ben best benieuwd, ben geen sci-fi fan maar toch greep het mij toen der tijd om het op release te kopen. Vandaag maar eens weer oppakken :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Westland1940
Gisteravond weer begonnen jaren na release... wat een verschil, en dat is zeker goed te merken aangezien ik begon op de old-gen Xbox One, en nu op de pc. Game draait als een zonnetje tot nu toe, en heerlijk hoe cinematisch het spel oogt. Een simpel dialoog met een guy in een club lijkt net een film scene.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cyberpunk heeft de Evolve Award van de BAFTA gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Toonen1988 schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:43:
[...]

Ik sta er een beetje van te kijken dat je spel zo bugged is. Je computer zou makkelijk Cyberpunk 2077 aan moeten kunnen op max settings.

Behalve bij path tracing, dan zou ik gebruik maken van DLSS, Frame Generation en Ray reconstruction. Zonder AI upscaling krijg je nogzelfs 15 FPS met een 4090. Maar Path tracing zou alleen effect moeten hebben op frames, geen bugs creëren die jij aangeeft.

Het zal niet aan de settings liggen. Ik heb een I9 14900kf, 4080 OC en ook 32gb en ik kom die dingen niet tegen die jij aangeeft.

Je zou de files eens kunnen verifiëren. Misschien dat het iets helpt? Het is een rare vraag die ik ga stellen, want er zijn nog altijd mensen die dit nog doen, maar heb je Cyberpunk 2077 toevallig op een HDD geïnstalleerd?
Ben een week op cursus geweest dus heb hier nog niet op kunnen reageren. Ik heb alleen M2 SSD's in m'n computer zitten en verificatie van bestanden geeft niet aan iets gerepareerd te hebben. Zoals ik het zie zou iedereen hier last van kunnen hebben overigens, NPC scripting is extreem slecht dus het kan goed dat je met een beetje pech gewoon aan de beurt bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nst6ldr schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:02:
[...]

Ben een week op cursus geweest dus heb hier nog niet op kunnen reageren. Ik heb alleen M2 SSD's in m'n computer zitten en verificatie van bestanden geeft niet aan iets gerepareerd te hebben. Zoals ik het zie zou iedereen hier last van kunnen hebben overigens, NPC scripting is extreem slecht dus het kan goed dat je met een beetje pech gewoon aan de beurt bent.
Dat is juist het vreemde, ik zie het juist niet veel voorkomen. Ik zit ook op de official Cyberpunk 2077 forums en ik zie deze problemen zelden tot nooit langskomen. Daarom sta ik ervan te kijken, ik heb dit allemaal zelf ook nog niet ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Nu zo'n 4 uurtjes in de game, de eerste 'grote' shootout missie gehad. Gunplay is heerlijk, en grafisch vindt ik het echt mooi. (stel je voor TW4 met deze graphics). Heel sfeervol en cinematische sfeer. Vooral 's nachts is de stad geweldig.

Alleen game technisch is het nog wat overweldigend en onduidelijk. Jezelf upgraden, heb nog niet echt een idee hoe of wat. Welke loot moet ik juist pakken of kan ik laten liggen? Het hacken van mensen tot aan camera's, is nog flink wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Westland1940 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:02:
Nu zo'n 4 uurtjes in de game, de eerste 'grote' shootout missie gehad. Gunplay is heerlijk, en grafisch vindt ik het echt mooi. (stel je voor TW4 met deze graphics). Heel sfeervol en cinematische sfeer. Vooral 's nachts is de stad geweldig.

Alleen game technisch is het nog wat overweldigend en onduidelijk. Jezelf upgraden, heb nog niet echt een idee hoe of wat. Welke loot moet ik juist pakken of kan ik laten liggen? Het hacken van mensen tot aan camera's, is nog flink wennen.
In het begin is het idd vaag en er wordt (te) weinig uitgelegd. Maar op een gegeven moment ben je god en valt alles om je heen neer met 1 druk op de knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
westergas schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 10:24:
[...]

In het begin is het idd vaag en er wordt (te) weinig uitgelegd. Maar op een gegeven moment ben je god en valt alles om je heen neer met 1 druk op de knop.
Ik ben benieuwd, heb nog geen enkele upgrade gedaan. Ik zag overigens recent pas het logo in beeld... kan me niet heugen hoelang dit spel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 23:17

L0g0ff

omg

westergas schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 10:24:
[...]

Ik ben nu toch benieuwd naar jouw skill tree. Kan je die eens delen?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Westland1940 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:02:
Pakken wat je pakken kan. Verkopen of disasemblen voor onderdelen. :)

Qua upgrades moet je vooral nadenken wat voor type karakter je wilt spelen. Wil je meer stealth? Dan investeer je in Cool. Wil je tanken en onverwoestbaar zijn investeer je in Body en Tech.
En wil je hacken alsof je ‘s werelds gevaarlijkste Netrunner bent, investeer je in die skilltree. Maar een beetje van alles kan natuurlijk ook.

Je kan eenmalig je attributen wijzigen overigens. Je perks onbeperkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Westland1940
Pakken wat je pakken kan is ook mijn plan van aanpak ;) Veelal wapens, meteen verkopen.

Ik zit nu bijna 10 uur aan game-uren en heb nog vrij weinig gedaan aan van die bot upgrades of karakter upgrades. Geen stealth hier, meer volle bak erin, guns blazing.

En voor de rest, nog steeds genieten. Ongekend hoeveel passie hier in zit, zoveel kleine details waar waarschijnlijk de grote menigte niet eens op let. Elke straat, elk steegje, elke hal en kamer zit vol met details. Heerlijk zo'n game die je ook wat langzamer moet benaderen om optimaal te genieten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartsmash
Bartsmash schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:45:
Ik heb dan ook bij Eneba een code gekocht voor de DLC.
Deze geinstalleerd.

Hoe kom ik nu in Phantom Liberty?
Want ik lees op Google dat je via een new game, phantom liberty moet kunnen selecteren.

Maar dat werkt niet?
Ik krijg namelijk niet die optie (even youtube gestart, maar zo ziet het er bij mij niet uit)

Iemand die me kan helpen?
Heb een update.
Na bijna 3 weken wachten heeft de support afdeling van Playstation geld in mijn account gestort, zodat ik de DLC nogmaals rechtstreeks bij hun kon kopen.
Dit werkte wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bartsmash schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:28:
[...]

Heb een update.
Na bijna 3 weken wachten heeft de support afdeling van Playstation geld in mijn account gestort, zodat ik de DLC nogmaals rechtstreeks bij hun kon kopen.
Dit werkte wel!
Netjes opgelost uiteindelijk. Jammer dat het 3 weken duurde maargoed..

Geniet er van want de DLC is het ook zeker waard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartsmash
Ricmaniac schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:52:
[...]

Netjes opgelost uiteindelijk. Jammer dat het 3 weken duurde maargoed..

Geniet er van want de DLC is het ook zeker waard!
Ja zeker netjes opgelost! Ik ga er zeker met dit weer in de avonden weer van genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben inmiddels ook weer bezig met een playthrough. Full Netrunner weer een keer, omdat ik benieuwd ben hoe dat speelt na alle aanpassingen van afgelopen maanden. Inmiddels ook weer aangekomen in PL. Blijft een heerlijke game.

Inmiddels 600+ uur erin zitten zag ik, waarvan ongeveer 500 uur op PC en 112 uur op de Xbox Series X (volgens TrueAchievements.com). O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Al eens over nagedacht om een speedrun te proberen? @PdeBie :P

Op speedrun.com zijn wat mensen die sinds 2.0 een speedrun gedaan hebben
Zie een versie 2.0+, any% speedrun zonder glitches etc van onder de 3.5 uur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eWuel0ZnHqNDQ8haDSD6k3kESZI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VIg78cJPLvikqNqoJvLByDIL.png?f=user_large

Gezien je zoo veel gespeeld hebt moet je nu misschien in de buurt kunnen komen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Ricmaniac nah, dat is mij teveel gestress. Plus dat ik waarschijnlijk toch wel afgeleid word door van alles :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Westland1940
Tik bijna de 20 uur aan, en nog steeds volop genieten. Grafisch is het echt heerlijk, wat een verschil met wat ik mij herinner op de Xbox One. Ik kan wel zeggen dat dit een masterpiece is net zoals TW3, alleen door de slechte launch is het momentum totaal weg. Dit had natuurlijk genieten moeten zijn vanaf launch, maarja, klasse dat ze het meer dan goed gemaakt hebben.

Tof ook hoe veel auto's een soort 70s design hebben alleen in een future look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Kan ik nou FSR 3 installeren als mod voor mijn 6700 XT AMD kaar, en zo meer fps krijgen? Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:30
Westland1940 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 11:21:
Kan ik nou FSR 3 installeren als mod voor mijn 6700 XT AMD kaar, en zo meer fps krijgen? Iemand hier ervaring mee?
Ik heb er geen ervaring mee maar het enige wat ik heb kunnen vinden specifiek voor AMD kaarten is een FSR 2.2 mod die al een jaar niet meer is geupdate :( Zo te zien is de modder gestopt met updaten bij patch 1.6....(https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/3001)

Er is wel een mod voor Nvidia kaarten die - ironisch genoeg - de FSR3 Frame Gen techniek van AMD gebruikt om betere fps te krijgen. Maar daar moet je dus een Nvidia kaart voor hebben...

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vortigen schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:35:
[...]

Ik heb er geen ervaring mee maar het enige wat ik heb kunnen vinden specifiek voor AMD kaarten is een FSR 2.2 mod die al een jaar niet meer is geupdate :( Zo te zien is de modder gestopt met updaten bij patch 1.6....(https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/3001)

Er is wel een mod voor Nvidia kaarten die - ironisch genoeg - de FSR3 Frame Gen techniek van AMD gebruikt om betere fps te krijgen. Maar daar moet je dus een Nvidia kaart voor hebben...
Dit inderdaad.

Zelf geen AMD kaart, dus kan er niet over mee praten wat er beschikbaar is. Je zou nexusmods kunnen uitpluizen of er toevallig nog andere mods zijn. Of even op internet zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
Dit lijkt voor elke videokaart te werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 09:58
Eindelijk na jaren gister het spel uitgespeeld, wat een game was dit! Tijden niet zo'n intens dik verhaal gespeeld in zo'n vette wereld!

Game gespeeld op de PC, met wat modjes! Echt een aanrader! Nu kijken of ik de DLC ook nog ga mee pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gupje360 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 08:13:
Eindelijk na jaren gister het spel uitgespeeld, wat een game was dit! Tijden niet zo'n intens dik verhaal gespeeld in zo'n vette wereld!

Game gespeeld op de PC, met wat modjes! Echt een aanrader! Nu kijken of ik de DLC ook nog ga mee pakken.
Ik heb hetzelfde gehad als jij . En daarna doorgegaan met de DLC. Zou ik zeker nog doen als je er niet klaar mee bent voor je gevoel :P Phantom Liberty story is erg goed, misschien nog wel beter.

En dan zou ik ook de nieuwe ending nog een keer doen van die laatste missie

Wat was nu jou ending in de orignele game ? Plaats anders tussen [ spoiler] [/spoiler]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 09:58
Ricmaniac schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 08:28:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad als jij . En daarna doorgegaan met de DLC. Zou ik zeker nog doen als je er niet klaar mee bent voor je gevoel :P Phantom Liberty story is erg goed, misschien nog wel beter.

En dan zou ik ook de nieuwe ending nog een keer doen van die laatste missie

Wat was nu jou ending in de orignele game ? Plaats anders tussen [ spoiler] [/spoiler]
Ik heb sinds de release wel 5x de eerste 4 uur gespeeld en ben toen nooit verder gegaan, nu eindelijk een keer door gezet!

spoiler:
Ik heb er zelf voor gekozen om samen te gaan met Hanako Arasaka's en uiteindelijk terug te gaan naar aarde.

Dan ga ik vanavond even kijken of de DLC ergens te scoren is! Tot om te horen dat het verhaal daar van ook tof is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gupje360 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 08:47:
[...]

Ik heb sinds de release wel 5x de eerste 4 uur gespeeld en ben toen nooit verder gegaan, nu eindelijk een keer door gezet!

spoiler:
Ik heb er zelf voor gekozen om samen te gaan met Hanako Arasaka's en uiteindelijk terug te gaan naar aarde.

Dan ga ik vanavond even kijken of de DLC ergens te scoren is! Tot om te horen dat het verhaal daar van ook tof is!
Nice dat vond ik persoonlijk de minste ending :P heb ze allemaal gedaan. Maar was voor mij ook de laatste dus kans is groot dat je gevoel anders is wanneer het je eerste ending is omdat je dan gewoon in die flow van je "persoonlijke" verhaal zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Toonen1988 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 21:09:
[...]

Dat is juist het vreemde, ik zie het juist niet veel voorkomen. Ik zit ook op de official Cyberpunk 2077 forums en ik zie deze problemen zelden tot nooit langskomen. Daarom sta ik ervan te kijken, ik heb dit allemaal zelf ook nog niet ervaren.
Ik ben overigens sinds kort weer begonnen met spelen en heb mijn verwachtingen bijgesteld. De verhaallijn en cinematografie van bepaalde scenes zijn zeker de moeite waard (zeker met alles op ultra), in de tussentijd ben ik gewoon veel handiger geworden met aanvoelen wanneer ik moet saven. Per playthrough moet ik gemiddeld 2x laden, en ik ben er achter dat het voornamelijk AI scripting is. Dat wil zeggen: de physics bugs zijn niet persé opvallend, het zijn de NPCs die achter het stuur van hun voertuig, in een deuropening of op een berg afval bepaald spastisch gedrag vertonen waar met name collision detection niet zo goed mee om kan gaan. Als ik dus een missie doe die vrij zwaar afhankelijk is van NPCs (dus als je als een team samenwerkt) dan moet ik wat meer babysitten.

Is die 1000+ uur aan Garry's Mod toch nog ergens goed voor geweest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb gisteren de Cyberpunk 20077: Phantom Liberty uitgespeeld, gemengde gevoelens over deze DLC, met een zeer matig einde.

spoiler:
Het einde trekt zich wel heel lang, en ik vond die Robot die je volgende een beetje een slechte aftrek van Alien Isolation. En dan niet eens een eind gevecht aanwezig, ja je hebt dat gevecht met Kurt Hansen, maar dat was een stuk eerder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik heb Phantom Liberty gekocht tijdens mijn eerste playtrough. Goeie content maar ik vind het nu wel een beetje lang duren allemaal. Ik ben dan ook zo'n neuroot die de hele kaart leeg wil hebben (op NCPD scanners na, dat gaat me te ver). Maar goed, we hebben geen haast he ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

westergas schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 11:28:
Ik heb Phantom Liberty gekocht tijdens mijn eerste playtrough. Goeie content maar ik vind het nu wel een beetje lang duren allemaal. Ik ben dan ook zo'n neuroot die de hele kaart leeg wil hebben (op NCPD scanners na, dat gaat me te ver). Maar goed, we hebben geen haast he ;)
Ik ben ook zo’n iemand :P noem me alleen een completionist ipv neuroot haha.

Ik weet niet hoe je het hebt gedaan maar ik zou eerst de story afmaken mocht je dat niet hebben. Persoonlijk vind ik dat het fijnst om gewoon die story in een flow te doorlopen. Dan blijft het verhaal me ook het beste bij. En daarna heb ik alle Side content gedaan.

Heb nog niet 100% van phantom liberty though. Moet de playtrough nog een keer doen maar dan voor de andere persoon kiezen in het lab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:10:
Ik heb gisteren de Cyberpunk 20077: Phantom Liberty uitgespeeld, gemengde gevoelens over deze DLC, met een zeer matig einde.

spoiler:
Het einde trekt zich wel heel lang, en ik vond die Robot die je volgende een beetje een slechte aftrek van Alien Isolation. En dan niet eens een eind gevecht aanwezig, ja je hebt dat gevecht met Kurt Hansen, maar dat was een stuk eerder.
spoiler:
Ik vond dat Alien Isolation stuk juist super. Zat echt op het puntje van mijn bureaustoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

PdeBie schreef op maandag 13 mei 2024 @ 12:47:
[...]

spoiler:
Ik vond dat Alien Isolation stuk juist super. Zat echt op het puntje van mijn bureaustoel.
O dat kan, smaken verschillen gelukkig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Guys, de moeite waard om Phantom Liberty aan te schaffen? En als je dan opnieuw begint met de main game, kom je dan vanzelf bij de DLC content uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:24
Timbox88 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 15:04:
Guys, de moeite waard om Phantom Liberty aan te schaffen? En als je dan opnieuw begint met de main game, kom je dan vanzelf bij de DLC content uit?
Even in dit topic zoeken naar de tientallen eerdere reacties op PL? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik heb PL nog niet uit. Ik ben gok ik op 40-50% en de extra content vind ik tot nu toe echt de moeite waard. Je kan kiezen of je meteen met de DLC begint of eerst het hoofdverhaal wilt doen. De DLC begint met een missie die gewoon de op de map staat. Zodra je die missie doet wordt je de DLC ingezogen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Mog schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 15:20:
[...]

Ik heb PL nog niet uit. Ik ben gok ik op 40-50% en de extra content vind ik tot nu toe echt de moeite waard. Je kan kiezen of je meteen met de DLC begint of eerst het hoofdverhaal wilt doen. De DLC begint met een missie die gewoon de op de map staat. Zodra je die missie doet wordt je de DLC ingezogen.
Duidelijk herkenbaar dat het de DLC is? Ook als je de game al jaren niet hebt aangeraakt en dus weer opnieuw begint met hoofdverhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zeker de moeite waard en ja als je opnieuw begint kom je er ook op uit. Je speelt gewoon de main story en dan krijg je een telefoontje van "Songbird" dat is de start van Phantom Liberty.

Mocht je phantom liberty aanschaffen en doorgaan met je bestaande save krijg je ook gewoon dat telefoontje.

Gezien je de game dus heeel lang niet hebt gespeeld zou ik het persoonlijk dan aanraden om opnieuw te spelen. Vooral als je de 2.0 update nog niet hebt gespeeld.

Heeft de game nagenoeg veranderd en verbeterd dat een nieuwe playtrough met nieuwe build niet verkeerd is.
En zoals ik aangaf loop je dan in een mooie flow die story line in wanneer je dat telefoontje ontvangt. Tevens kan je dan die storyline doorspelen en de base campaign afmaken om vervolgens ook een extra ending in het hoofdverhaal te hebben. Ook die is de moeite waard imo.

Enige nadeel is dat die extra ending alleen aanwezig is wanneer je bij een andere missie tijdens phantom liberty de juiste keuze maakt :P

[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 16-05-2024 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Ricmaniac schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 15:33:
[...]

Zeker de moeite waard en ja als je opnieuw begint kom je er ook op uit. Je speelt gewoon de main story en dan krijg je een telefoontje van "Songbird" dat is de start van Phantom Liberty.

Mocht je phantom liberty aanschaffen en doorgaan met je bestaande save krijg je ook gewoon dat telefoontje.

Gezien je de game dus heeel lang niet hebt gespeeld zou ik het persoonlijk dan aanraden om opnieuw te spelen. Vooral als je de 2.0 update nog niet hebt gespeeld.

Heeft de game nagenoeg veranderd en verbeterd dat een nieuwe playtrough met nieuwe build niet verkeerd is.
En zoals ik aangaf loop je dan in een mooie flow die story line in wanneer je dat telefoontje ontvangt. Tevens kan je dan die storyline doorspelen en de base campaign afmaken om vervolgens ook een extra ending in het hoofdverhaal te hebben. Ook die is de moeite waard imo.

Enige nadeel is dat die extra ending alleen aanwezig is wanneer je bij een andere missie tijdens phantom liberty de juiste keuze maakt :P
Cool! Thanks! Klinkt goed!

Yes, als ik 'm koop doe ik sowieso een volledig nieuwe playtrough! Is de DLC al wel eens in de aanbieding geweest?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Timbox88 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 15:23:
[...]

Duidelijk herkenbaar dat het de DLC is? Ook als je de game al jaren niet hebt aangeraakt en dus weer opnieuw begint met hoofdverhaal?
Ja, je komt niet zomaar binnen. Je moet letterlijk de douane door. Het is heel herkenbaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qX83L1kViixIMFMxaTMZe4OLe5Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7n8sMWPW9jdI3OA1wbYVoIJw.webp?f=user_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Timbox88 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 15:56:
[...]

Yes, als ik 'm koop doe ik sowieso een volledig nieuwe playtrough! Is de DLC al wel eens in de aanbieding geweest?
Niet gezien nog nee. misschien was het rond de kerstdagen in kleine sale maar kan me niet herinneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Op GoG zijn de game en DLC af en toe wel in de aanbieding. Niet veel voor de DLC, zo'n 10-15%, maar komt wel regelmatig voorbij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[...]

Op dit moment is Cyberpunk 2077 op Steam en GoG in een fikse korting.

Steam:
Cyberpunk 2077 van 59,99 naar 29,99
Phantom Liberty van 29,99 naar 25,49
Ultimate Edition (CP2077+PL) van 89,99 naar 51,04

GoG:
Cyberpunk 2077 van 59,99 naar 29,99
Phantom Liberty van 29,99 naar 25,49
Ultimate Edition (CP2077+PL) van 79,99 naar 51,19

De korting duurt nog 42 uur op Steam en GoG t/m 29/05/2024 00:59 EEST. Op dit moment staat Cyberpunk 2077 weer in de top 10 best verkochte games. Afgelopen jaar hebben ze al 25 miljoen copies verkocht en nu blijft Cyberpunk 2077 telkens terug komen in de top 10 verkochte spellen.

CDPR verdient het in mijn ogen. Als je beslist om het te kopen, ga lekker naar de winkel, koop je wat te knabbelen, pilsje erbij, headset op en laat je lekker meeslepen in de wereld van Cyberpunk.

[ Voor 33% gewijzigd door Toonen1988 op 25-05-2024 01:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dit is pas een goede tribute video!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pooh zeker! Wat super vet gemaakt.

Krijg letterlijk direct weer zin om een nieuwe story playtrough te doen :P maarja heb alle endings nou al gehad enzo.

Mijn eerste als Nomad en de Panam ending terwijl je een koppel bent was echt de beste imo :P
Na de laatste missie nog die soort van afsluitende missie en cutscene met de muziek die er bij komt echt wauw. Ga er in gedachte weer helemaal goed op. Toen die credits daarna rolde en je die voicemail berichtjes krijgt enzo zat ik echt gewoon te luisteren en te genieten van wat er gebeurd was allemaal. In mijn persoonlijke top 3 singleplayer games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 00:58:
[...]

Pooh zeker! Wat super vet gemaakt.

Krijg letterlijk direct weer zin om een nieuwe story playtrough te doen :P maarja heb alle endings nou al gehad enzo.

Mijn eerste als Nomad en de Panam ending terwijl je een koppel bent was echt de beste imo :P
Na de laatste missie nog die soort van afsluitende missie en cutscene met de muziek die er bij komt echt wauw. Ga er in gedachte weer helemaal goed op. Toen die credits daarna rolde en je die voicemail berichtjes krijgt enzo zat ik echt gewoon te luisteren en te genieten van wat er gebeurd was allemaal. In mijn persoonlijke top 3 singleplayer games.
Ik kan geen romantische koppel met Panam worden, omdat ik namelijk hoofdzakelijk vrouwelijke hoofdpersonen speel. Aangezien Panam heterosexueel, zal ik geen romantische koppel met haar worden. Maar het zou nog altijd geen verkeerde einde zijn met Panam en wordt ook gezien als één van de beste endings in de game, voor zowel Vincent of Valerie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CDPR komt deze maand met een nieuwe update. In deze update word het geluid onder de loep genomen. Ze voegen Immerse Spatial audio technology toe in deze update.

Release: 20-06-2024

Bron: https://embody.co/pages/c...ium=email&utm_source=cdpr

[ Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 06-06-2024 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht dat er geen updates meer kwamen! :D

Maar klinkt wel beter met die update.

Maar die kerel moet wel leren richten zeg. Jemig......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:37:
Dacht dat er geen updates meer kwamen! :D

Maar klinkt wel beter met die update.

Maar die kerel moet wel leren richten zeg. Jemig......
Ja en nee, de ontwikkeling van Cyberpunk 2077 is inderdaad voorbij. 17 ontwikkelaars zijn overgebleven voor support en bug fixes. Er staan geen officiële content updates meer gepland.

Wel is er gezegd dat als een van hun medewerkers met een leuk idee komt voor Cyberpunk 2077, dat ze kijken om dit alsnog toe te voegen, mits het werk aan nieuwe projecten niet worden beïnvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ow in dat geval. Er zijn genoeg leuke ideeen te vinden online op alle forums en dergelijke die CP2077 nog leuker kunnen maken :)

En ook genoeg mods die echt goede toevoegingen zijn. Die kunnen ze bij wijze van zo opnemen in de base game, zodat iedereen ervan kan genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Phantom Liberty ook klaar en Damn! wat ontzettend gaaf gedaan weer gewoon. Het is echt niet normaal wat Cyberpunk bij mij persoonlijk gewoon gedaan heeft ofzo :P ik kijk zo anders nu naar singleplayer games met goeie story haha.

Nu nog 1 keer PL doorspelen met de andere keuze in het lab en dan heb ik als het goed is 100% Phantom Liberty (base game had ik al 100%)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Met launch Cyberpunk gehaald, maar na een paar uur spelen de game weggelegd omdat het onspeelbaar was qua bugs. Wilde de game laatst uitlenen maar omdat er toch al even versterken is de game in de Xbox gestopt. Lange verhaal kort: binnen een week of drie net geen 100 uur in de game zitten en Phantom Liberty ook gekocht (in de vorm van Cyberpunk Ultimate, kon de launch base game gewoon uit worden geleend). Heb qua main haast nog geen missie aangeraakt, ben te veel bezig met side quests en ontdekken. Ondertussen wel level 60 aangetikt.

Enige, een game als deze matcht wel lastig met mijn FOMO. Weten dat je niet alles kan halen (skill tree) of niet meer terug te kunnen (wapens vergeten in missies) is wel even wennen en blijft soms zuur O-)

Maar ik vermaak me verder top 8)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

FeaR schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:22:
Met launch Cyberpunk gehaald, maar na een paar uur spelen de game weggelegd omdat het onspeelbaar was qua bugs. Wilde de game laatst uitlenen maar omdat er toch al even versterken is de game in de Xbox gestopt. Lange verhaal kort: binnen een week of drie net geen 100 uur in de game zitten en Phantom Liberty ook gekocht (in de vorm van Cyberpunk Ultimate, kon de launch base game gewoon uit worden geleend). Heb qua main haast nog geen missie aangeraakt, ben te veel bezig met side quests en ontdekken. Ondertussen wel level 60 aangetikt.

Enige, een game als deze matcht wel lastig met mijn FOMO. Weten dat je niet alles kan halen (skill tree) of niet meer terug te kunnen (wapens vergeten in missies) is wel even wennen en blijft soms zuur O-)

Hahah zo ging het bij mij dus ook. Gekocht op launch en binnen 7 uur volgens mij weggelegd. Toen aankondiging van 2.0 en veel mond tot mond reclame dat de game nu goed was en hele andere ervaring. en zo 140 uur er in gestoken zonder andere games echt tussendoor te hebben gedaan.

Volgens mij is met phantom liberty trouwens dat probleem van die wapens opgelost als je ze vergeten was. Er is een NPC die alle wapens verkoopt dacht ik. Zoals dat rood gloeiende zwaard bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:39
FeaR schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:22:

Vergeten/gemiste wapens kun je (ik meende allemaal) later kopen bij een vendor in Dog Town.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Nnoitra schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:59:
[...]
Vergeten/gemiste wapens kun je (ik meende allemaal) later kopen bij een vendor in Dog Town.
Ricmaniac schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:51:
[...]
Volgens mij is met phantom liberty trouwens dat probleem van die wapens opgelost als je ze vergeten was. Er is een NPC die alle wapens verkoopt dacht ik. Zoals dat rood gloeiende zwaard bijv.
Ik heb bij de Black Market Dealer inderdaad enige gemiste iconic wapens kunnen kopen (110.000 eddies per stuk :X) maar blijkbaar wordt niet alles verkocht (persoonlijke ervaring en wat Google vertelde). Ach, de muur in mijn appartement is in ieder geval weer iets meer gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR schreef op maandag 10 juni 2024 @ 17:29:
[...]

[...]

Ik heb bij de Black Market Dealer inderdaad enige gemiste iconic wapens kunnen kopen (110.000 eddies per stuk :X) maar blijkbaar wordt niet alles verkocht (persoonlijke ervaring en wat Google vertelde). Ach, de muur in mijn appartement is in ieder geval weer iets meer gevuld.
Ik kan je vertellen hoe je dit wapen kunt krijgen, volledig gratis, als je het wapen nog niet zou hebben. Wordt gezien als één van de beste assault rifles, de Moron Labe. Je kunt namelijk de blue print vrij makkelijk vinden, maar de resource materials zijn weer wat moeilijker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KWXeGeKaUKNkTPGXNGSbvuj0dWE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rw4cIcQVmI45QsC37qOsRzga.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Toonen1988 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 17:39:
[...]
Ik kan je vertellen hoe je dit wapen kunt krijgen, volledig gratis, als je het wapen nog niet zou hebben. Wordt gezien als één van de beste assault rifles, de Moron Labe. Je kunt namelijk de blue print vrij makkelijk vinden, maar de resource materials zijn weer wat moeilijker.

[Afbeelding]
Die heb ik dan wel gevonden blijkbaar. Al gebruik ik, qua assault rifles, de "KYUBI X-MOD2". Qua specs de betere. Plus, ik kon er zelf twee mods op zetten, wat voor iconische wapens redelijk uniek is.

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 10-06-2024 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:06
Ik zit een beetje in een dipje met de game, terwijl ik het wel echt een kans wil geven. Zie in gameplay trailer zulke mooie actie voorbij komen :) maar de actie is de laatste missies nogal... kort en afwezig. Het is veel praten en als het dan tot actie komt zijn er vaak maar een paar vijanden die ik met een shotgun zo neer heb. Het voelt nog een beetje saai. Heb er zo'n 10 uur in zitten, wordt het beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:08:
Ik zit een beetje in een dipje met de game, terwijl ik het wel echt een kans wil geven. Zie in gameplay trailer zulke mooie actie voorbij komen :) maar de actie is de laatste missies nogal... kort en afwezig. Het is veel praten en als het dan tot actie komt zijn er vaak maar een paar vijanden die ik met een shotgun zo neer heb. Het voelt nog een beetje saai. Heb er zo'n 10 uur in zitten, wordt het beter?
Ik speelde heel stealthy en probeerde combat te vermijden. Dan heb je al zo'n andere speel ervaring en ik speelde op Hard de eerste keer. Weet niet welke difficulty jij doet.

Maar de game is niet per definitie moeilijk nee. Het is allemaal vrij makkelijk. Het gaat meer om de story en ervaring wat mij betreft.

2e playtrough als samurai build gedaan gewoon rennen rennen rennen en alles kapot slaan en headshots met throwing knives en dan is de game zo ontzettend anders. Vond hacken en stealthen veel leuker though. maakte het veel spannender.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 17:49
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat zei in dit topic maar ik ben nu eindelijk begonnen aan de DLC. Gezien de mensen mijn screenshots leuk vonden voorheen zal ik er een paar delen van mijn huidige sessies:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/40ZnIBLAkWA4RySM_NxR21xCqGg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d53XpEevODw3hEQC0fi5HCdJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4EgocUuUlZY0E8q0NkLO2ObC18E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cGOcPn6uZFyzFSpFJo8Yhn3a.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-bcIWagR7BFog0vHTqCW8NZET7E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AkKnYfChFk4wqboACucpgWw7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vVIzPViDEbuq40BBvHpD2wt3kcY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eaSy7LR1eU4ZDvdJ4kspvMSq.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MO7vCbhOyBw_u-GwoTGt8UUDCJ8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/itSZXlhPXvpztzFLXrZUQ8tg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZDwEJACiQkyV221nCSea7O4BYsI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iD9gSx0f5gC2jhvPvoUQ7ifQ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jsw_z9HDYyUO8Ui-ODimHCzR7jw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FnkHFyB9qzz73ntBWrsshHtD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDmY2qIqIedBUWaFyIiURjq0T4M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KwsXjs4N24GkkGInQ1NmLNrJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chSnL1OECBM0tdv2ZwVZFZVfAiM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/65KdJbp9nzZQv2ZtkPzRPlwk.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QZ3E8HDpYpL0Xc5TajZK4TZqEtg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dr3BSlWxmSaBr5NblnNGEFNB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9Pv-ex9_jImRDLTY_liAeTCm-s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I3Dubdm4IXySbwSO2wvt1w25.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vskPHqdjDjExpeHOf0KQnSKBf9k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JKegeOdKST0w4PFLf4MXNhIP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KohTPYrIzU0MZ5bW-TG3uXWkRtY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T8pBInxaHtfyWDocFgrhOESJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik vermaak me ook nog steeds prima met de game, al raakt de map leger en leger en komt einde game in zicht.

Maar... De Iconic Cyberware die je in Dog Town (Phantom Liberty) kan krijgen voelt (is) behoorlijk uit balans? Je bent zo 35+ aan capaciteit kwijt voor niet extreem veel meer stats dan de gewone Tier 5.

Ik ben eens voor de Chrome Compressor als Operating System gegaan. Gebruikte de Sandevistan niet tot nauwelijks en heb nu de ruimte voor de Iconics. Ik ben bekend met het bestaan van de Edgerunner Perk maar door de 0,5% Health aftrek verlies ik daar 160 HP, voelt veel. Aan de andere kant, door Iconic Cyberware zit ik nu wel op 1600 Armor. Twijfels :P

Aanvullend, de twijfel is veelal omdat ik niet tot lastig in kan schatten wat een bepaalde keuze doet. "-35% recoil", op wat? Ik heb ook andere perks/Cyberware die dergelijke acties kennen. Hoe veel procent minder dan default heb ik al?

Om het concreter te maken, is de "Immovable Force" Cyberware (hands) het waard voor 35 ruimte (geeft -35% recoil en -25% bullet spread)? Ik heb een gun wielding build dus sowieso jammer dat ik de hands voor gebruik van smart weapons dan wel power weapons op moet geven.

Disclaimer, ik speel geen games die qua RPG zo ver gaan als Cyberpunk, hoor dat deze methode van aangeven standaard is. Ik kwam er pas recent achter dat "+10% Damage Reduction" op een silencer betekent dat de gun minder damage geeft en niet ik damage ontvang :')

[ Voor 22% gewijzigd door FeaR op 17-06-2024 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@FeaR niet teveel over nadenken. Gewoon op je gevoel afgaan. Ik heb nog nooit stats berekend.
Pagina: 1 ... 88 ... 92 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!