Cyberpunk “Unrecord” 2077
Ik kom er net achter dat je
spoiler:
kan redden als de boel instort. Ben inmiddels 3 missies verder. Is het de moeite waard om te parade missie (en wat er volgt) opnieuw te doen om Takemura
spoiler:
te redden?
Takemura
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ja als je alle achievements wilt welMog schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:03:
Ik kom er net achter dat jespoiler:kan redden als de boel instort. Ben inmiddels 3 missies verder. Is het de moeite waard om te parade missie (en wat er volgt) opnieuw te doen omTakemuraspoiler:te redden?Takemura
1 van de ending missions is dan anders.
achievement
spoiler::fill(white):strip_exif()/f/image/FunRPw1rMjmABwpXhHZcxH7D.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/FunRPw1rMjmABwpXhHZcxH7D.png?f=user_large)
Sowieso wil je misschien even een aparte save maken als je bij de quest: Nocturne Op55N1 bent aangekomen. Dat is de final mission en in totaal heb je dus (zonder DLC) 5 endings.
Ik vond het heel vet om ze allemaal te spelen.
Aparte save is niet per se nodig. automatisch plaatst de game je terug nadat je de game complete hebt omdat dat een soort van laatste checkpoint is maar voelt beter ofzo om een aparte savefile daarvan te hebben imo
Aparte save is niet per se nodig. automatisch plaatst de game je terug nadat je de game complete hebt omdat dat een soort van laatste checkpoint is maar voelt beter ofzo om een aparte savefile daarvan te hebben imo
Damn, ben ik al zo dichtbij het eindeRicmaniac schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:14:
Sowieso wil je misschien even een aparte save maken als je bij de quest: Nocturne Op55N1 bent aangekomen. Dat is de final mission en in totaal heb je dus (zonder DLC) 5 endings.
Ben gisteren eindelijk eens verder gekomen dan ik ooit was, tot nu op wat kleine bugs na geen gekke dingen meegemaakt, hopelijk blijft dat zo.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Nou niet helemaal. Die missie is de zogeheten point of no return. Er volgen wat missies na, maar je kan dus niet tussendoor wat sidequests doen of een andere einde proberen te triggeren.
Ah, oke. Ik schrok al.PdeBie schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:02:
[...]
Nou niet helemaal. Die missie is de zogeheten point of no return. Er volgen wat missies na, maar je kan dus niet tussendoor wat sidequests doen of een andere einde proberen te triggeren.
Denk dat je na die missie nog dik een uur of 2 aan gameplay hebt. En daarna met je terug (afhankelijk van het gekozen einde) naar de plek vlak voor the point of no return en kan je opnieuw een einde doen of eerst sidequests etc. doen.
Damn, 2 uur maar? Ik zit nog net op 18 uur ofzoPdeBie schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:58:
Denk dat je na die missie nog dik een uur of 2 aan gameplay hebt. En daarna met je terug (afhankelijk van het gekozen einde) naar de plek vlak voor the point of no return en kan je opnieuw een einde doen of eerst sidequests etc. doen.
Dan heb je weinig sidequests, gigs, NCPD scanners etc. gedaan. Welk level is je karakter? Klinkt alsof je enkel de main storyline hebt gevolgd.Mog schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:59:
[...]
Damn, 2 uur maar? Ik zit nog net op 18 uur ofzo
Meer side quests doenMog schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:59:
[...]
Damn, 2 uur maar? Ik zit nog net op 18 uur ofzo
Ik zit nu op Level 33 uit mijn hoofd. Ik heb niet heel veel side quests gedaan. Wel een aantal. Ook een paar gigs. En een paar van die taxi missies. Maar als je me gisteren had gevraagd hoe ver ik in het verhaal zou zitten zou ik zeggen 30% ofzo?PdeBie schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:48:
[...]
Dan heb je weinig sidequests, gigs, NCPD scanners etc. gedaan. Welk level is je karakter? Klinkt alsof je enkel de main storyline hebt gevolgd.
Toen ik begon met spelen had ik nog zoiets van, ik speel alleen het verhaal. Geen zin in al die side quests.
Maar ik zit er helemaal in! Ga net als bij The Witcher 3 alles doen, totdat de hele kaart leeg is
Maar ik zit er helemaal in! Ga net als bij The Witcher 3 alles doen, totdat de hele kaart leeg is
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
De main is ook best kort voor een RPG. Maar niet die sidequests skippen joh, die zijn briljant.Mog schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:04:
[...]
Ik zit nu op Level 33 uit mijn hoofd. Ik heb niet heel veel side quests gedaan. Wel een aantal. Ook een paar gigs. En een paar van die taxi missies. Maar als je me gisteren had gevraagd hoe ver ik in het verhaal zou zitten zou ik zeggen 30% ofzo?
Ik heb geen plan, ik speel zoals ik het wil, als ik iets leuks tegen kom speel ik de missie. Geen idee wat precies de hoofdmissies zijn en welke niet. Ik heb gisteren een guide opgezocht om te kijken waar ik was in de game. Ik ben nu net bij Act 3.westergas schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:44:
Toen ik begon met spelen had ik nog zoiets van, ik speel alleen het verhaal. Geen zin in al die side quests.
spoiler:
. Volgens mij is dit het moment dat de laatste missie begint @Ricmaniac.
Hanako wilt me face to face ontmoeten
Klopt, dat is je "point of no return". Dat geeft het spel ook aan als je voor de deur staat.Mog schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:06:
[...]
Ik heb geen plan, ik speel zoals ik het wil, als ik iets leuks tegen kom speel ik de missie. Geen idee wat precies de hoofdmissies zijn en welke niet. Ik heb gisteren een guide opgezocht om te kijken waar ik was in de game. Ik ben nu net bij Act 3.spoiler:. Volgens mij is dit het moment dat de laatste missie begint @Ricmaniac.Hanako wilt me face to face ontmoeten
Je kunt vanaf dan de main story afronden en daarna verder gaan met alle overige sidequests of je gaat eerst alle sidequests afronden voordat je richting endgame gaat (wat aan te raden is).
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
Dat gevoel had ik ook, inderdaad. De main story had wel wat langer gemogen.Mog schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:04:
[...]
Ik zit nu op Level 33 uit mijn hoofd. Ik heb niet heel veel side quests gedaan. Wel een aantal. Ook een paar gigs. En een paar van die taxi missies. Maar als je me gisteren had gevraagd hoe ver ik in het verhaal zou zitten zou ik zeggen 30% ofzo?
Dan ga ik nu eerst allerlei side missions doen.Nnoitra schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:20:
[...]
Klopt, dat is je "point of no return". Dat geeft het spel ook aan als je voor de deur staat.
Je kunt vanaf dan de main story afronden en daarna verder gaan met alle overige sidequests of je gaat eerst alle sidequests afronden voordat je richting endgame gaat (wat aan te raden is).
Dat punt zit ik ook, voor mijn gevoel was ik met TW3 wat langer bezig.
Maakt verder niet uit, ik vermaak me er prima mee!
Maakt verder niet uit, ik vermaak me er prima mee!
Het is niet erg om het in andere volgorde te doen hoor.. als je een heel goed geheugen hebt en lang Cyberpunk blijft spelen onthoud je het misschien gewoon prima maar voor mij werkte het beter om de story gewoon af te maken omdat ik er zo in zat en die story dan goed in het geheugen heb.Mog schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:09:
[...]
Dan ga ik nu eerst allerlei side missions doen.
Stel ik ging eerst alle sidequests doen dan was ik misschien een beetje uit de flow gegaan.
Voor het verhaal is het misschien wel iets beter als je alles al gezien hebt maar nodig vond ik het zeker niet.
Na de laatste missie word je namelijk terug gezet voordat je die laatste missie zou starten zeg maar.. zo kan je meerdere endings completen.
en als je daarna gewoon alle side content gaat doen wetende dat die laatste missie eigenlijk nog zou komen maakte het voor mij persoonlijk niet uit.
Mijn "toevallig" eerst gespeelde ending wat zeg maar DE ending van mijn playtrough was vond ik achteraf gezien ook de beste
Maar lees daar online veel verschillen over dus smaken verchillen sowieso
Zat er op dat moment zo dik in dat ik echt een emotie voelde ofzo toen ik klaar was en die credits met muziek en
hoorde.
Maar lees daar online veel verschillen over dus smaken verchillen sowieso
Zat er op dat moment zo dik in dat ik echt een emotie voelde ofzo toen ik klaar was en die credits met muziek en
spoiler:
voicememo's
hoorde.
Deels wel mee eens hoor.Ricmaniac schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:39:
[...]
Het is niet erg om het in andere volgorde te doen hoor.. als je een heel goed geheugen hebt en lang Cyberpunk blijft spelen onthoud je het misschien gewoon prima maar voor mij werkte het beter om de story gewoon af te maken omdat ik er zo in zat en die story dan goed in het geheugen heb.
Stel ik ging eerst alle sidequests doen dan was ik misschien een beetje uit de flow gegaan.
Voor het verhaal is het misschien wel iets beter als je alles al gezien hebt maar nodig vond ik het zeker niet.
Na de laatste missie word je namelijk terug gezet voordat je die laatste missie zou starten zeg maar.. zo kan je meerdere endings completen.
en als je daarna gewoon alle side content gaat doen wetende dat die laatste missie eigenlijk nog zou komen maakte het voor mij persoonlijk niet uit.
Zou sowieso wel alle missies rondom de 'main' side characters helemaal afronden; Judy, Panam, River, Rogue. Die hebben namelijk wel impact op het stukje endgame en dan kun je makkelijker vanaf je 'point of no return' savegame alle/meeste endings doen.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Aangezien ik toch een kwartiertje moet wachten om 24,7gb op te halen aan patches. Dan maar meteen de release notes even delen hier
Patch 2.12 for Cyberpunk 2077 and Phantom Liberty is being rolled out on PC, PlayStation 5 and Xbox Series X|S. It focuses on main issues experienced by players after Patch 2.11, such as key bindings.
Check out the list of changes below for details:
PC-specific
Patch 2.12 for Cyberpunk 2077 and Phantom Liberty is being rolled out on PC, PlayStation 5 and Xbox Series X|S. It focuses on main issues experienced by players after Patch 2.11, such as key bindings.
PC-specific
- It will now be possible to properly rebind the Radioport and dropping bodies to a different key on AZERTY keyboards. Switching quest objectives will now be assigned to the T key on all keyboards.
- Fixed an issue where trying to bind the T key to actions in Exploration & Combat resulted in a "Binding Failed" error.
- Together with Intel we fixed the stuttering issue that occurred while the "Prioritize P-Cores" option was enabled.
- Together with Razer we fixed a crash that occurred when using Razer Chroma enabled devices.
- Fixed an issue where NPC hair could appear extremely bright inside vehicles when Ray Tracing is enabled.
- Fixed a crash that occurred on Steam Deck when playing with Ray Tracing enabled.
- Addressed an issue where the game could enter an infinite loading state, hang up or crash on Xbox when using some saves.
- Fixed an issue causing the inability to access the menu, inventory, stash, holocalls and fast travel.
- Updated the description of the Sonic Shock quickhack so that it properly reflects the changes made to its behavior in 2.1.
- Improved visibility of the controller cursor in menus and when using computers or keypads. This change will primarily help Steam Deck users, but will also benefit consoles and PC when using a controller.
- New Dawn Fades - Fixed an issue where it wasn't possible to open the phone to read the notification from the Automated Delivery System.
- I Can See Clearly Now - Lowered the Body attribute check required to move the dumpster.
- I Walk the Line - Sasquatch's jump attack will now properly register as a hit and deal damage.
- Riders on the Storm - Enemy cars in the chase sequence will now shoot at Panam's van.
- Nocturne Op55N1- Fixed an issue where, after choosing to call Reed, the conversation sometimes wouldn't trigger, blocking progression.
- Sonic Shock will now be properly categorized as a Covert quickhack.
- Fixed instances where groups of immortal enemies could appear across Night City.
- Fixed an issue where some elements on the perk screen wouldn't change after switching to Colorblind Mode.
- BioDyne Berserk will now properly have increased Crit Chance from its Reflexes Attunement.
Verwijderd
Je ziet altijd dezelfde soort belichting met dit soort ''real life'' beelden in games. Net zoals dat ene motor spel op de PlayStation. Ik vind de originele (pathtracing) graphics beter van Cyberpunk omdat ze meer sfeer uitstralen.
Oh dat sowieso. maar zoiets geeft wel een andere demensie als bijvoorbeeld 3e playtrough
of 9eRicmaniac schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:39:
Oh dat sowieso. maar zoiets geeft wel een andere demensie als bijvoorbeeld 3e playtrough

Hmmm... geen hele grote changes zo te zien en ook weinig zaken waar ik "last" van had.L0g0ff schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:20:
Aangezien ik toch een kwartiertje moet wachten om 24,7gb op te halen aan patches. Dan maar meteen de release notes even delen hier![]()
[...]
Ik dacht in eerste instantie dat het een grapje was en dat iemand gewoon een leuk filmpje in elkaar had zitten klussen. Maar wow wat een graphics. Echt heel tof zeg!
Heb inmiddels eventjes gespeeld met deze Bodycam mod en het speelt wel geinig.L0g0ff schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:48:
[...]
Ik dacht in eerste instantie dat het een grapje was en dat iemand gewoon een leuk filmpje in elkaar had zitten klussen. Maar wow wat een graphics. Echt heel tof zeg!
Overige mods die ik momenteel gebruik:
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/7652
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/9274
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/11622
https://www.nexusmods.com/site/mods/738
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/7064
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/6794
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/7160
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/6457
Aardig lijstje dus, maar het spel wordt er zoveel beter door
Gisteravond Cyberpunk + phantom liberty uitgespeeld voor de eerste keer, z'n 72 uur overgedaan. Echter een super gave game, zeker een van de beste die ik ooit heb gespeeld.
72 uur over de main game en de DLC? Dat is netjes. Ik zit nu op 8 uur spelen, maar helaas al 3 dagen geen tijd ervoor gehad. Hopelijk morgen avond weer.

Deze past niet echt in deze reeks, maar vond hem zo fraai. Wie herkent de plek?

Stomme vraag maar vooor die HDR mods, heb je dan ook een HDR scherm nodig? Of ziet het er op een gewoon scherm ook beter uit?PdeBie schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:15:
[...]
Heb inmiddels eventjes gespeeld met deze Bodycam mod en het speelt wel geinig.
Die HD Reworked mod ziet er inderdaad zeer goed uit volgens de screenshots.
Het is niet nodig. Speel zelf ook in SDR mode.Llopigat schreef op zondag 3 maart 2024 @ 04:29:
[...]
Stomme vraag maar vooor die HDR mods, heb je dan ook een HDR scherm nodig? Of ziet het er op een gewoon scherm ook beter uit?
Die HD Reworked mod ziet er inderdaad zeer goed uit volgens de screenshots.
Mijn monitor ondersteunt wel HDR, maar de piekhelderheid is te laag om écht HDR te kunnen tonen.
Nice! Dat gevoel had ik ook toen ik ermee klaar was de eerste keer.zweefjr schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 16:40:
Gisteravond Cyberpunk + phantom liberty uitgespeeld voor de eerste keer, z'n 72 uur overgedaan. Echter een super gave game, zeker een van de beste die ik ooit heb gespeeld.
Welke ending had je ?
Zet aub in spoiler tags. [ spoiler] tekst [/spoiler]
Ricmaniac schreef op zondag 3 maart 2024 @ 08:53:
[...]
Nice! Dat gevoel had ik ook toen ik ermee klaar was de eerste keer.
Welke ending had je ?
Zet aub in spoiler tags. [ spoiler] tekst [/spoiler]
spoiler:
Bij phantom liberty had ik de "king of wands" ending, en bij de main game "the star" ending, ik wou graag Songbird helpen, en ik the main game met de Panam/Nomands en Judy weg uit Night-city. Tevens vindt ik het een mooi open einde, waar iedereen gelukkig is.
Ik had me wel een beetje ingelezen in de mogelijke endings, maar heb het voornamelijk op gevoel gedaan. Wat voor loot ik zou krijgen per ending kon mij niet zoveel schelen, ging mij echt om het verhaal.
[ Voor 45% gewijzigd door zweefjr op 03-03-2024 09:39 ]
Nice! ik had dezelfde van de main game. Was voor mij de mooiste beste ending (heb ze allemaal gedaan) gelukkig was deze ook tevens mijn eerste dus voelde super goed in de flow van het verhaal.zweefjr schreef op zondag 3 maart 2024 @ 09:35:
[...]
Ik had me wel een beetje ingelezen in de mogelijke endings, maar heb het voornamelijk op gevoel gedaan. Wat voor loot ik zou krijgen per ending kon mij niet zoveel schelen, ging mij echt om het verhaal.
Ik had zonder Judy though omdat ik mannelijke V speel
Maar dan had je Panam hopelijk? Sowieso de betere keusRicmaniac schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:14:
[...]
Nice! ik had dezelfde van de main game. Was voor mij de mooiste beste ending (heb ze allemaal gedaan) gelukkig was deze ook tevens mijn eerste dus voelde super goed in de flow van het verhaal.
Ik had zonder Judy though omdat ik mannelijke V speel
Ik moet het einde nog spelen. Ik ben nu side missions aan het doen voordat ik de boel afsluit. Ik weet dat er 5 eindes zijn en dat je na een einde weer terugkomt in de wereld voor die laatste missie (beetje zoals bij Breath of the Wild). Neem je eventuele beloningen wel mee naar die terugplaatsing?
Verwijderd
Vorig jaar ben ik gestopt met de base game doordat andere games aandacht vroegen terwijl ik Cyberpunk 2.0 de beste game van het jaar vond.. Nu wil ik weer gaan genieten van de game maar twijfel om opnieuw te beginnen of door te gaan met bestaand character.
Mis de patch tracing.
Aanbevelingen?
Mis de patch tracing.
Aanbevelingen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2024 16:15 ]
@Verwijderd gewoon lekker opnieuw beginnen. Het is een dijk van een verhaal en wellicht maak je nu (on)bewust andere keuzes waardoor je een andere ervaring krijgt.
Zij is de liefde van mijn leven!PdeBie schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:17:
[...]
Maar dan had je Panam hopelijk? Sowieso de betere keus

Hahah ik herinner echt nog dat ik toen dacht (de eerste keer dat ik haar tegen kwam) "Ik hoop dat ik haar kan romancen"
Verwijderd
Denk inderdaad dat ik dat maar ga doen. De game is zo goed en grafisch indrukwekkend dat opnieuw beginnen geen straf is.PdeBie schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:03:
@Verwijderd gewoon lekker opnieuw beginnen. Het is een dijk van een verhaal en wellicht maak je nu (on)bewust andere keuzes waardoor je een andere ervaring krijgt.
Ik heb gisteren weer 2 vast lopers gehad, dat de missie vast liep zeg maar, tevens glitchte deze missie behoorlijk. Ik zet het even achter een spoiler.
spoiler:
Het was de uitvaart missie van Jackie, 1x was die tussenkamer in de garage opeens dicht en kwam daar met geen mogelijkheid meer uit, bij de reset blijf het vriendinnetje van Jackkie door de garage glitchen en kon ik het gesprek met haar niet afmaken. Had gehoopt dat zulke extreme dingen inmiddels wel gefixt waren, maar helaas.
[ Voor 6% gewijzigd door Linksquest op 04-03-2024 11:40 ]
Vergeer de Spoiler tags niet @Linksquest.
Die ben ik nog nooit tegengekomen. Is je game up-to-date?Linksquest schreef op maandag 4 maart 2024 @ 08:03:
Ik heb gisteren weer 2 vast lopers gehad, dat de missie vast liep zeg maar, tevens glitchte deze missie behoorlijk. ..... Had gehoopt dat zulke extreme dingen inmiddels wel gefixt waren, maar helaas.
Yes, net nog gecheckt, kan ook toeval zijn, want zoals ik al zij, naar het restarten van de missie was 1 de echte vastloper weg, alleen een andere bug was er nog.PdeBie schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:19:
[...]
Die ben ik nog nooit tegengekomen. Is je game up-to-date?
Vandaag ook 2 uurtjes gespeeld en vandaag geen bugs gehad, op een zwevend kopje na dan
Holy shit, net
spoiler:
Toch wel een heftig stukje hoor Joshua aan het kruis genageld.

Haha ja, dat is een van de beterewestergas schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:04:
Holy shit, netspoiler:Toch wel een heftig stukje hoorJoshua aan het kruis genageld.
Ik kwam erachter dat ik gisteren per ongeluk al een DLC missie te zijn gestart, die was wel bruut moet ik zeggen, ik ga nu wel eerst verder met de main game en later pas verder met de DLC.
Kneitervette shots dit man, props!PdeBie schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 22:46:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gebruik je die allemaal simultaan?PdeBie schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:15:
[...]
Heb inmiddels eventjes gespeeld met deze Bodycam mod en het speelt wel geinig.
Ik had vandaag ook een aparte bug, dag even dat hij hing maar uiteindelijk ging hij verder. Ik zat in een gesprek en opeens kwam het laad logo, maar het verhaal ging niet verder. Kon wel om me heen blijven kijken en dat was het dan ook. Na 3 minuten ging hij gelukkig weer verder, maar deze had ik nog niet gezien.
@Linksquest echt zo bizar (niet ten nadele van jou) hoeveel bugs jij tegenkomt en ik nooit. Speel je het spel vanaf disc? Of digitaal?
Of staat het spel wellicht op een externe schijf in plaats van de interne?
Er moet iets zijn wat die bugs triggert.
Ik heb een digitale versie op de Xbox Series X, en ik speel hem vanaf de interne opslag, dus niet het geheugen kaartje.PdeBie schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 06:45:
@Linksquest echt zo bizar (niet ten nadele van jou) hoeveel bugs jij tegenkomt en ik nooit. Speel je het spel vanaf disc? Of digitaal?
Ik heb alle side missions gedaan. Dus ik ga nu verder met het slotstuk.
Zat gisteren in een gesprek en toen viel het me (nogmaals) op hoe ziekelijk mooi deze game is. Het character model, de textures, de belichting, het gezichtshaar. En dat voor een bijrol in een open world rpg.
Zat gisteren in een gesprek en toen viel het me (nogmaals) op hoe ziekelijk mooi deze game is. Het character model, de textures, de belichting, het gezichtshaar. En dat voor een bijrol in een open world rpg.
/f/image/gRFOqALAjfw84RP4NUi5kB8R.png?f=fotoalbum_large)
Inmiddels weer 4 uurtjes gespeeld, geen gekke dingen meer tegen gekomen.PdeBie schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 06:45:
Kwam het volgende bericht tegen.
Ontwikkelaar CD Projekt Red is nu echt helemaal klaar met het ontwikkelen voor Cyberpunk 2077.
De ontwikkeling van de futuristische rpg is nu echt helemaal afgerond, aldus regisseur Gabe Amatangelo in gesprek met Game File. "Ja, we zijn klaar."
De Poolse studio had al eerder aangegeven dat het einde in zicht was na de dlc Phantom Liberty en de gelijktijdige release van update 2.0, die veel veranderingen in de game doorvoerde. Het zou nu eindelijk tijd zijn om aan het vervolg te beginnen.
Toch kwamen er daarna nog meer updates uit. In december werd update 2.1 uitgerold, die een metrosysteem aan de stad toevoegde. Afgelopen januari was er nog een update 2.11, met een nieuw likje verf voor een aantal voertuigen.
Lees het volledige bericht op https://gamer.nl/nieuws/p...ates-voor-cyberpunk-2077/
Volle kracht vooruit met Project Orion dan! 
Kreeg vandaag ook de nieuwe launcher in beeld bij het opstarten vanuit GOG Galaxy. Eens kijken wat er gebeurt als ik nu een achievement haal of het wel geteld wordt op GOG.
Kreeg vandaag ook de nieuwe launcher in beeld bij het opstarten vanuit GOG Galaxy. Eens kijken wat er gebeurt als ik nu een achievement haal of het wel geteld wordt op GOG.
/f/image/W5xsHp83WiP6Le9H6ibdCF39.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 43% gewijzigd door PdeBie op 12-03-2024 21:19 ]
Het was inderdaad al eerder bekent dat Cyberpunk 2077 geen nieuwe content meer zou krijgen. Uiteindelijk hebben ze toch weer dingen toegevoegd.
Het is nu de taak van de community om met nieuwe content te komen. Misschien zijn er een aantal modders die nog leuke dingen gaan maken.
Wat was Cyberpunk 2077 toch een gigantische rollercoaster. Een van de meest gehypte maar ook één van de meestal gehate games. Veel refunds, boze investeerders die een rechtzaak aangespannen hebben, de vele meme's en de video's die mensen massaal poste.
Maar uiteindelijk is het wel een game waar we allemaal van zijn houden, een game die algauw in de top 10 beste games, zo niet top 5 beste games ooit is gemaakt.
Het was me toch een flinke rollercoaster. Jammer dat het nu is gedaan, ik had graag meer gezien. Maar het is te begrijpen, nu gaan ze zich volledig focussen op Orion, de Cyberpunk 2077 sequel.
Het is nu de taak van de community om met nieuwe content te komen. Misschien zijn er een aantal modders die nog leuke dingen gaan maken.
Wat was Cyberpunk 2077 toch een gigantische rollercoaster. Een van de meest gehypte maar ook één van de meestal gehate games. Veel refunds, boze investeerders die een rechtzaak aangespannen hebben, de vele meme's en de video's die mensen massaal poste.
Maar uiteindelijk is het wel een game waar we allemaal van zijn houden, een game die algauw in de top 10 beste games, zo niet top 5 beste games ooit is gemaakt.
Het was me toch een flinke rollercoaster. Jammer dat het nu is gedaan, ik had graag meer gezien. Maar het is te begrijpen, nu gaan ze zich volledig focussen op Orion, de Cyberpunk 2077 sequel.
[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 12-03-2024 22:08 ]
100%
Vond het echt ultra k*t toen het uit kwam.
Nu sinds 2.0 opnieuw gaan spelen en wauw wat een rollercoaster idd.
Ik zat er zo niet normaal diep in ook met gevoel ofzo.
Is voor mij zeker in mijn top 5 singleplayer games.
Vond het echt ultra k*t toen het uit kwam.
Nu sinds 2.0 opnieuw gaan spelen en wauw wat een rollercoaster idd.
Ik zat er zo niet normaal diep in ook met gevoel ofzo.
Is voor mij zeker in mijn top 5 singleplayer games.
Iemand hier al het spelletje op een OLED monitor gespeeld?
Gisteren een AW3423DWF overgenomen van een Tweaker en holy shit wat een upgrade!!
HDR ziet er wel zeeeer gelikt uit
Gisteren een AW3423DWF overgenomen van een Tweaker en holy shit wat een upgrade!!
Update: de game uitgespeeld. Alle hoofdmissies en sidequests gedaan. Een aantal gigs en NCPD scanners (maar dat voelt als filler content). Level 43 nu. Twee verschillende eindes gespeeld. En gisteravond Dog Town binnengestapt.PdeBie schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:48:
[...]
Dan heb je weinig sidequests, gigs, NCPD scanners etc. gedaan. Welk level is je karakter? Klinkt alsof je enkel de main storyline hebt gevolgd.
Gigs filler? Daar zitten hele vette missies tussen. Zeer de moeite.Mog schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:31:
[...]
Update: de game uitgespeeld. Alle hoofdmissies en sidequests gedaan. Een aantal gigs en NCPD scanners (maar dat voelt als filler content). Level 43 nu. Twee verschillende eindes gespeeld. En gisteravond Dog Town binnengestapt.
Ik speel hem op een LG OLED EVO C2 4K scherm, met een Xbox Series X, weet of een TV je vraag kan beantwoorden of dat je perse een monitor wilt wetenwestergas schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:22:
Iemand hier al het spelletje op een OLED monitor gespeeld?
Ik heb er denk ik 10 gedaan voor Wakako, Padre en nog eentje en die vond ik wel redelijk filler ja. Maar wellicht heb ik net de verkeerde gedaan. Dan pak ik die na PL op, wil nu echt verder met het verhaal.Timothy3000 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:48:
[...]
Gigs filler? Daar zitten hele vette missies tussen. Zeer de moeite.
Nog 3 achievements en dan heb ik de game ook op 100% op de PC.
Moet er alleen wel PL nog een keer voor doorspelen, omdat ik een van de achievements per ongeluk met een cross save op de Xbox heb voltooid en die telt hij dan niet mee op de PC.
Naja, vermaak mij nog wel met de game, dus ach
Moet er alleen wel PL nog een keer voor doorspelen, omdat ik een van de achievements per ongeluk met een cross save op de Xbox heb voltooid en die telt hij dan niet mee op de PC.
Naja, vermaak mij nog wel met de game, dus ach
Even een vraag aan de mensen die de XSX versie van The Ulimate Edition hebben. Ik krijg met geen mogelijk dit spel via disc 2 geïnstalleerd. Elke keer wordt disc 2 niet herkend. Hebben meer mensen dit gehad en zoja hoe hebben jullie dit gefixt?
Ik heb onderstaande ook al gedaan, maar nog steeds krijg ik het niet werkend:
https://www.reddit.com/r/...ading_disc_2_on_series_x/
Haha daar is het ook een easter egg vanLinksquest schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 22:10:
Ik kwam net dit tegen en moest direct denken aan BB van Death Standing 🙈
[Afbeelding]
——
Nog 1 achievement te gaan! Daarvoor moet ik nog wel een keer PL uitspelen.
[ Voor 4% gewijzigd door PdeBie op 20-03-2024 22:56 ]
Als je in de buurt woont mag je mijn disk 2 wel even lenen. Ik woon in een dorp tegen Tilburg aan. Stuur maar een dm als je er gebruik van wilt maken.NukaWorldNL schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 20:16:
Even een vraag aan de mensen die de XSX versie van The Ulimate Edition hebben. Ik krijg met geen mogelijk dit spel via disc 2 geïnstalleerd. Elke keer wordt disc 2 niet herkend. Hebben meer mensen dit gehad en zoja hoe hebben jullie dit gefixt?
Ik lees nu net pas dat het om de ultimate gaat. Ik heb de standaard versie en de DLC los aangeschaft helaas.
[ Voor 7% gewijzigd door L0g0ff op 21-03-2024 06:43 ]
Deze ook al geprobeerd?NukaWorldNL schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 20:16:
In case anyone else encounters this issue and this fix doesn't work for them, uninstall the game and download the Xbox app on your phone. Install cyberpunk to your console through it and then insert disc 1. You'll have another update you'll have to download, but this method worked for me and my xbox that refuses to read half of the discs I put in it.
Ik vindt het nu wel een grind worden. Ben bezig alle gigs te doen voor het point of no return.Timothy3000 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:48:
[...]
Gigs filler? Daar zitten hele vette missies tussen. Zeer de moeite.
Ik heb ook niet het idee dat er nog iets te halen valt. Eddies in overvloed en alle wapens die je vind zijn ook allemaal het zelfde(?)
Ik denk dat het ook filler is, maar op een positieve manier, er is daardoor altijd wel wat te doen in de stad op verschillende plekken. Voor de één zijn 5 politie missies genoeg, voor de andere 15, maar je kunt er zeker leuke side missies mee hebben.westergas schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:16:
[...]
Ik vindt het nu wel een grind worden. Ben bezig alle gigs te doen voor het point of no return.
Ik heb ook niet het idee dat er nog iets te halen valt. Eddies in overvloed en alle wapens die je vind zijn ook allemaal het zelfde(?)
Voor de 100% achievers voelt het wellicht als grindy, maar dat zie ik meer als een probleem voor die zeer kleine club mensen die dat doen, voor de rest van de 'normale' gamers zorgt het voor voldoende keuze op de map.
Even een luchtje scheppen en mijn gedachten op een rijtje zetten.PdeBie schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 22:46:
[Afbeelding]
Congratz!
500uur hahah holy shit. ik vond 130 al veel
Ja ik vermaak mij prima met het spel. Maar niet alleen met de story line. Er zitten ook heel wat uurtjes photo mode in bijvoorbeeld.
En met mods blijft het ook leuk om te spelen.
Wil deze mod binnenkort een keer proberen
En met mods blijft het ook leuk om te spelen.
Wil deze mod binnenkort een keer proberen
[ Voor 42% gewijzigd door PdeBie op 21-03-2024 16:34 ]
Gisteren 100% gehaald in de reguliere versie op de PS5.
Is de DLC de moeite?
Of hebben jullie andere tips voor games die ik nu kan gaan spelen?
Is de DLC de moeite?
Ja, de DLC is zeker de moeite waard. Het voegt Dogtown toe, nieuwe personages en een nieuwe verhaallijn. Wil je 100% uit de DLC halen, reken maar minimaal 30+ uren.Bartsmash schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:56:
Is de DLC de moeite?
Zeker de moeite waard, echt super de dlc.Bartsmash schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:56:
Is de DLC de moeite?
Ik heb dan ook bij Eneba een code gekocht voor de DLC.
Deze geinstalleerd.
Hoe kom ik nu in Phantom Liberty?
Want ik lees op Google dat je via een new game, phantom liberty moet kunnen selecteren.
Maar dat werkt niet?
Ik krijg namelijk niet die optie (even youtube gestart, maar zo ziet het er bij mij niet uit)
Iemand die me kan helpen?
Deze geinstalleerd.
Want ik lees op Google dat je via een new game, phantom liberty moet kunnen selecteren.
Maar dat werkt niet?
Ik krijg namelijk niet die optie (even youtube gestart, maar zo ziet het er bij mij niet uit)
Nee het hoeft niet via een new game.Bartsmash schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:45:
Ik heb dan ook bij Eneba een code gekocht voor de DLC.
Deze geinstalleerd.
Maar dat werkt niet?
Je start phantom liberty ergens als je in chapter 2 of 3 bent van de main story. dan krijg je een telefoontje van "Songbird" en dan begint de phantom liberty questline.
Ik heb dit gewoon gedaan met mijn main save die de game al uitgespeeld had en kreeg zodra ik hem gekocht had ook gewoon een telefoontje van Songbird.
Je krijgt een telefoontje van Songbird nadat je bij de voodoo boys bent geweest.Ricmaniac schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:47:
[...]
Nee het hoeft niet via een new game.
Je start phantom liberty ergens als je in chapter 2 of 3 bent van de main story. dan krijg je een telefoontje van "Songbird" en dan begint de phantom liberty questline.
Ik heb dit gewoon gedaan met mijn main save die de game al uitgespeeld had en kreeg zodra ik hem gekocht had ook gewoon een telefoontje van Songbird.
Wanneer je een oude save gebruikt waarbij je ook de voodoo boys missies hebt gedaan in Pacifica, krijg je meteen een telefoontje van Songbird. Nieuw game is dus niet nodig.
[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 27-03-2024 10:53 ]
Maar zien jullie Cyberpunk in het hoofdmenu van de PS5? Ik zie het nergens!
Ik snap even niet wat je bedoelt, ik speel Cyberpunk 2077 op de PC. Hoe je de DLC opstarten, is op elke platform hetzelfde.Bartsmash schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:55:
Maar zien jullie Cyberpunk in het hoofdmenu van de PS5? Ik zie het nergens!
Gewoon het spel opstarten, en je krijgt een telefoontje van Songbird. De DLC is geintregeerd in het hoofdspel. Het is geen stand-alone game. Dit telefoontje krijg je nadat je bij de voodoo boys bent geweest. Precies na de missie waar je kennis hebt gemaakt met Alt, achter de Black Wall.
[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 27-03-2024 11:02 ]
Dit werkt bij mij niet zo...
Ik zie de addon ook niet terug bij mijn games...
Maar wel bij mijn transactiegeschiedenis... is toch ergens iets fout gegaan.
Probeer de files eens te verifiëren..Bartsmash schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 12:08:
Dit werkt bij mij niet zo...
Hoe doe je dat op een PS5
Ik heb al hulp gezocht met Playstation.. maar hun bot is nu nog maar actief.
Medewerkers pas over een uurtje.
Hoop dat zij me dan kunnen helpen.
Ben niet bekend met de PS5 maar op mijn Xbox Series-X moest ik hem echt een keer goed afsluiten. Dus ook uit quick resume halen. Hierna opnieuw opgestart en kwam hij meteen zichtbaar.
Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!