Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:59
Mijn originele play was een hacker met focus op pistolen, deze keer wil ik voor een katana build gaan. Geen stealth en alleen simpel hacken, meer het hack&slash werk dus. Er is wel heel wat veranderd, het valt me echter vies tegen na een paar uurtjes. Ik wil geen build volgen van het internet, dat haalt alle lol ervan af. Kan iemand me wel wat op weg helpen met tips? Ik had gedacht op reflex en tech te focussen, maar body lijkt dan wel essentieel te zijn. Tech dacht ik eigenlijk voor latere levels nodig te hebben voor coole cyberware.

Iemand die wat tips kan geven voor de beginlevels (i.e. eerste paar uren)? Het idee is een samurai achtige katana build die het moet hebben van in your face combat op speed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:29
mister_S schreef op zondag 3 december 2023 @ 20:32:
Iemand die wat tips kan geven voor de beginlevels (i.e. eerste paar uren)? Het idee is een samurai achtige katana build die het moet hebben van in your face combat op speed.
Mijn ervaring is dat je de eerste uren maar gewoon er doorheen moet, de coole zaken komen pas later in de builds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:13

KipCurreh

Nightcrawler

mister_S schreef op zondag 3 december 2023 @ 20:32:
Mijn originele play was een hacker met focus op pistolen, deze keer wil ik voor een katana build gaan. Geen stealth en alleen simpel hacken, meer het hack&slash werk dus. Er is wel heel wat veranderd, het valt me echter vies tegen na een paar uurtjes. Ik wil geen build volgen van het internet, dat haalt alle lol ervan af. Kan iemand me wel wat op weg helpen met tips? Ik had gedacht op reflex en tech te focussen, maar body lijkt dan wel essentieel te zijn. Tech dacht ik eigenlijk voor latere levels nodig te hebben voor coole cyberware.

Hoi ik ben toevallig een soortgelijke build aan het doen, mainly focus op katana + throwing knife.
alle punten gaan in Reflexes, Cool (Stealth) & Tech (Cyberware) naar 20, Body gewoon genoeg om meeste auto's open te krijgen ed., rond 8 ofzo is voldoende

Had in het begin wel hetzelfde gevoel, en ging ook vrij vaak tegen de asfalt bij elke confrontatie. Maar toen had ik nog geen noemenswaardige cyberware
Maar eens je voldoende street cred en Tech points hebt, even by de ripperdoc passeren om wat mooie upgrades (Sandevistan, optical camo, double jump, ea)

combinatie van goeie perks kiezen + sandevistan maakt een enorm verschil, en dan snij je echt zo door de tegenstand heen.
Throwing knives zijn ook wel heel OP btw 8)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:58
Morgen komt deze fysieke editie ook alweer uit!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yzxe4T-eyVDi3ill-s7QkZHu6vk=/656x/filters:strip_icc():strip_exif()/i/2006246496.jpeg?f=imagenormal

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 4 december 2023 @ 08:20:

[Afbeelding]
Precies twee dagen voor de Game Awards. Ik vermoed dat Cyberpunk 2077 en Baldur's Gate 3 awards gaan binnen halen.

De twee hoogstandjes van 2023, althans voor mij persoonlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Toonen1988 op 04-12-2023 12:42 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 04-12-2023 17:30 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Is er iemand die regelmatig de OST's van Cyberpunk 2077 luistert?

Heerlijk mijn hue lampen half gedimd, met een zandkleur of een andere warme kleur. Lekker de verwarming aan, muziek op, achterover leunen, biertje erbij en lekker relaxen. Heerlijk na een stressvolle werkdag of wanneer het even tegenzit.

Heerlijke muziek om te relaxen, vooral wanneer de gitaar begint te spelen op 2:18.

Andere mix met alle OST's.

[ Voor 40% gewijzigd door Toonen1988 op 04-12-2023 22:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:55
https://www.cyberpunk.net...97/update-2-1-patch-notes

Deze (technische) updates ben ik erg benieuwd naar..

* DLSS Ray Reconstruction – now available in RT Ultra and other RT modes with RT Reflections enabled.
* Fixed an issue where V's and NPCs' skin could have a metallic-like effect when Ray Tracing was enabled.
* Fixed an issue where some characters' hair didn't cast shadows when Ray Tracing was enabled.

Ik speel met alleen RT reflecties aan, dus mooi als ik ook rayreconstruction aan kan zetten om artifacts te verminderen.. En mooi dat ze de mettalic skin and shaduw bugs aangepakt hebben, vooral die mettalic skin bug was behoorlijk irritant soms..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zozo best toffe update wordt 2.1 nog wel blijkbaar :) misschien tjid voor die nieuwe playtrough dan .

Heb nog steeds phantom liberty niet gedaan. Vind de tijd er niet voor.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Ricmaniac schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 00:01:
Zozo best toffe update wordt 2.1 nog wel blijkbaar :) misschien tjid voor die nieuwe playtrough dan .

Heb nog steeds phantom liberty niet gedaan. Vind de tijd er niet voor.
Tijd voor maken :) PL is echt een aanrader

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jenzo schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 00:48:
[...]

Tijd voor maken :) PL is echt een aanrader
Ja ga ik ook zeker wel doen maar wil het doen wanneer ik er achter elkaar door zou kunnen. Niet dat er soms weer een week tussen zit voor ik verder speel bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:53
G_Dragon schreef op maandag 4 december 2023 @ 08:20:

[Afbeelding]
Krijg morgen de Series X versie binnen.

Wel apart dat de DLC wel op de Xbox versie staat maar niet op PS5.Kwam daar na het kijken van de DF Direct Weekly achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update is beschikbaar, op Steam 37,3 GB. Op het forum zie ik berichten langs komen van 37,7 GB en 42,5 GB. Waar het verschil in zit, geen idee. Maar bij mij is de update 37,3 GB.

[ Voor 66% gewijzigd door Toonen1988 op 05-12-2023 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GOG ook. Is nu aan het downloaden.

Uit de patch notes:
V can now be pursued by gangs after taking an aggressive approach toward them during certain gigs and main quests.
Tof! :D

Maar ook:
Militech "Apogee" Sandevistan: Decreased the extended duration bonus, decreased Max Duration, increased headshot damage, increased Crit Chance and Crit Damage.
Aaaahhh... jammer.
Snap het wel, want die Sandy was echt overpowered. Maar ik speelde er wel lekker mee :P
Added an option to mark weapons as Favorite, so that selling, disassembling or dropping them is locked.
Top!
DLSS Ray Reconstruction – now available in RT Ultra and other RT modes with RT Reflections enabled.
Benieuwd hoe dit draait op mijn 3080.

[ Voor 131% gewijzigd door PdeBie op 05-12-2023 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Toonen1988 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:10:
Update is beschikbaar, op Steam 37,3 GB. Op het forum zie ik berichten langs komen van 37,7 GB en 42,5 GB. Waar het verschil in zit, geen idee. Maar bij mij is de update 37,3 GB.
Hier is het 24GB, maar ik heb de DLC dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:03
Toonen1988 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:10:
GOG: 43GB

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apart dat er zoveel verschillende patches zijn.

Ik heb de eerste bug al gevonden, photomode werkt helemaal niet meer. Wanneer ik een foto wil maken, crashed het spel. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 00:42
16,83 gig op de PS5 ( PL al geinstalleerd) .Ik werk thuis vandaag dus heb hem gelijk even aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mariekeb schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:14:
16,83 gig op de PS5 ( PL al geinstalleerd) .Ik werk thuis vandaag dus heb hem gelijk even aangezet.
eh eh eh.... wel werken dan ook he ;) :P

-------
Voor PC gebruikers: er is ook een Nvidia driver update die je moet installeren! 546.29 is de versie.

@Toonen1988 wellicht probleem met bovenstaand?

[ Voor 6% gewijzigd door PdeBie op 05-12-2023 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:46:
[...]

eh eh eh.... wel werken dan ook he ;) :P

-------
Voor PC gebruikers: er is ook een Nvidia driver update die je moet installeren! 546.29 is de versie.

@Toonen1988 wellicht probleem met bovenstaand?
Klopt, deze is gisteren uitgekomen. Deze heb ik al geïnstalleerd, helaas fix dit niet mijn probleem. Photomode blijft crashen.

Ik heb al contact opgezocht met CDPR. Het spel zelf loopt heerlijk, 80FPS met path tracing enabled in native 4k, met alle settings op het hoogste. Behalve Film grain en Motion Blur disabled.

Maar wanneer ik een foto probeer te renderen in photomode, crash.

Error reason: Assert
Expression: <Unknown>
File: E:\R6.Release\dev\src\common\engine\src\engineWatchdog.cpp(198)

Ook worden mijn settings niet opgeslagen. Ik lees nu op de Steam forums dat Nvidia Geforce Experience ook problemen heeft met Cyberpunk 2077.

[ Voor 38% gewijzigd door Toonen1988 op 05-12-2023 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist de update even gespeeld. RT Ultra met Ray Reconstruction draait hier keurig.

Gelijk Panam naar mijn appartement uitgenodigd :p

Vanavond misschien nog even spelen. Benieuwd naar de metro.

Wel wennen dat je met Z inhouden niet meer inkomende berichten gelijk kan lezen, maar de muziekspeler start. Dat wordt even de muscle memory op de proef stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar het lijkt erop dat ik Cyberpunk 2077 gefixed heb. Ben er drie uurtje mee bezig geweest. Tot mijn verbazing heb ik ook nog eens +10 FPS erbij gekregen. Het spel draait nu stabiel op 85 á 90FPS, 4k native met path tracing en alles op het hoogste kwaliteit.

Wat nu het probleem is geweest, geen idee. Helaas ziet de huid van V er nog altijd vrij laag kwaliteit uit. Net alsof er geen licht op de huid textuur valt. Bij de tweede foto ziet ook alles zo vreemd uit. De kleuren zijn niet correct en wazig. Dit probleem heb ik totaal niet wanneer ik speel, dan heb ik haarscherp beeld zonder enige wazigheid. Met 2.1 heb ik ook minder last van "ghosting" wanneer ik Frame Generation en Ray Reconstruction aan heb staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ectaBLfd8VfHJXbpbnCyT5q7Z0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ItAXp0wt2jB19aYiefojpG8T.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/loDvUrYDtP6PrHPHFZrn-SO2snU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AEmt4XXYfSXokkUCGlgwNSKg.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 71% gewijzigd door Toonen1988 op 05-12-2023 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:55
Toonen1988 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:02:
Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar het lijkt erop dat ik Cyberpunk 2077 gefixed heb. Ben er drie uurtje mee bezig geweest. Tot mijn verbazing heb ik ook nog eens +10 FPS erbij gekregen. Het spel draait nu stabiel op 85 á 90FPS, 4k native met path tracing en alles op het hoogste kwaliteit.

Wat nu het probleem is geweest, geen idee. Helaas ziet de huid van V er nog altijd vrij laag kwaliteit uit. Net alsof er geen licht op de huid textuur valt. Bij de tweede foto ziet ook alles zo vreemd uit. De kleuren zijn niet correct en wazig. Dit probleem heb ik totaal niet wanneer ik speel, dan heb ik haarscherp beeld zonder enige wazigheid. Met 2.1 heb ik ook minder last van "ghosting" wanneer ik Frame Generation en Ray Reconstruction aan heb staan.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Daar heb je mods voor om de textures op o.a. V te verhogen in kwaliteit..

Zie: https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inflatable schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:42:
[...]

Daar heb je mods voor om de textures op o.a. V te verhogen in kwaliteit..

Zie: https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077
Straks maar eens proberen, ik draai nu nog alles vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is 12:00PM en Judy ligt nog lekker te maffen in mijn appartement, wat een luiwammes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JoN74GWlrEZWZC05r-AmicAI8b8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/axKJxrNHy0NbESARsvIXmHWH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Typical Judy :P
Maar Panam is net zo lui kan ik je vertellen ;)

Hier nog wat screenshots van mij van vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/7gPIodIyaKRyizvjRyWhR4Yo.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/fwvxmTU61CZ5YLrhMMyg5QwZ.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/ZUdqX2YK93C0WH3O4u90pUC9.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/rMWRbO2B989i1v7ta5DdEKEz.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/17934Swir8Mp9KWVH3IrB2lN.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Foekem51cnx0zI2Om0XpoFnS.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/mAqXGYFuVT3MDmcPkOwSixqt.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/yomS7S3hhUEd255U4dr1QTdX.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Xr5Q9vSW3g3nFS9griCFTQBp.png
:D

[ Voor 161% gewijzigd door PdeBie op 05-12-2023 23:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

@PdeBie @KipCurreh Ik heb na patch 2.1 een uninstall van Cyberpunk en Vortex gedaan en alle mods verwijderd. Nu alles opnieuw geinstalleerd en de mods weer opnieuw geinstalleerd en nu werkt alles weer als een zonnetje. Het geluid van de auto's is weer zoals ik het gewend ben. Het vreemde is dat ik die Appearance Menu Mod niet geinstalleerd had. Anyways, blij dat het nu weer werkt. Vanavond ga ik er vol induiken. Zin in!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:51
Best wat bugs na de nieuwe patch. Verkeer dat tegen elkaar op blijft rijden, crashes etc. Was vorige week niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009

ap3nr0ts

hoi

Ik heb misschien een wat vage vraag: hoe komt het dat de camera bij snel ronddraaien al snel aanvoelt alsof het enorm veel ghosting heeft? Ik heb alle DLSS-opties aanstaan om de game op 1440p via Moonlight naar mijn Steam Deck te streamen. 2560x1440 en 90Hz (OLED Deck). Het draait vloeiend, en mijn 4070 kan met max framerate op 45 zetten gewoon 90 frames per seconde naar mijn Steam Deck sturen. Als ik echter snel ronddraai in bijvoorbeeld steden met veel lampjes, lijken 2 lampjes bij snel draaien te veranderen in 4 of 6 lampjes.

Ik lees op reddit dat dit met Ray Tracing Reconstruction te maken heeft. Erg veel verschil lijkt uitzetten nog niet te maken. Ik moet de game nog op 1280x800 met helemaal niks van DLSS/Reconstruction proberen op mijn Steam Deck (vanavond), maar volgens mij heb ik dat niet geoptimaliseerd, omdat ik de tekst dan erg fuzzy vind worden.

Enfin, wie heeft voor mij een oplossingsrichting en/of goede ideeën voor deze game zo optimaal mogelijk naar mijn Steam Deck streamen?

En is ghosting de juiste term voor wat ik beschrijf? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@ap3nr0ts Dat is denk ik wel de juiste term, maar Ray Reconstruction heeft hier inderdaad nog wel last van. Oplossing? Ray Reconstruction uit zetten momenteel.

Het is overigens al wel een stuk beter dan voor patch 2.1, maar nog niet wat het moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

PdeBie schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:07:
@ap3nr0ts Dat is denk ik wel de juiste term, maar Ray Reconstruction heeft hier inderdaad nog wel last van. Oplossing? Ray Reconstruction uit zetten momenteel.

Het is overigens al wel een stuk beter dan voor patch 2.1, maar nog niet wat het moet zijn.
Dan probeer ik dat vanavond! Domme vraag waarschijnlijk: ik heb al 90+ frames zonder die Ray Reconstruction. Ik verlies door dat uit te zetten in principe toch geen visuele pracht maar alleen performance? Gezien het vooral een AI-tech zoals DLSS is als ik het goed begrijp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ap3nr0ts schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:05:
[...]

Dan probeer ik dat vanavond! Domme vraag waarschijnlijk: ik heb al 90+ frames zonder die Ray Reconstruction. Ik verlies door dat uit te zetten in principe toch geen visuele pracht maar alleen performance? Gezien het vooral een AI-tech zoals DLSS is als ik het goed begrijp.
Klopt, DLSS, frame generation en ray reconstruction zorgt alleen voor betere performance, en kan inderdaad voor "ghosting" of "blurryness" zorgen. Wanneer je Cyberpunk 2077 native kunt draaien zonder al die technieken, heb je gewoon de beste visuals.

Alleen de hardware dat op dit moment op de markt is, is nog niet in staat om Cyberpunk 2077 native te draaien met Path tracing ingeschakeld. Dat maakt Cyberpunk 2077 juist zo uniek. Wat CDPR en Nvidia hebben gedaan, is juist revolutionaire te noemen in de gaming industrie.

Dit hebben ze allemaal binnen 4 jaar ontwikkeld. Hadden ze dit niet gedaan, waren we misschien nog jaren verwijderd van path tracing.

[ Voor 19% gewijzigd door Toonen1988 op 07-12-2023 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Toonen1988 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:09:
[...]

Klopt, DLSS, frame generation en ray reconstruction zorgt alleen voor betere performance. Er verandert vrijwel niks aan Cyberpunk 2077 visual. Wanneer je Cyberpunk 2077 native kunt draaien zonder al die technieken, heb je gewoon de beste visual.

Alleen de hardware dat op dit moment op de markt is, is nog niet in staat om Cyberpunk 2077 native te draaien met Path tracing ingeschakeld.
Dank u. Is Path Tracing trouwens echt onverstandig om aan te zetten met bijvoorbeeld een 4070? De game zegt dat het vanaf een 4070 Ti pas kan of geadviseerd wordt. Ik weet niet of je het spelplezier dan enorm nekt op onverwachte momenten.

Het laatste wat ik me trouwens nog afvraag is wat slim is qua Low Latency-mode. Het is greyed out zodra je DLSS gebruikt in de game, maar je kan het in theorie nog wel aanzetten in je Nvidia-drivers. Ik had dat eerst aan op basis van dit artikel: https://blurbusters.com/g...ag-tests-and-settings/14/

Toen kwam ik echter op de gedachte dat ik Gsync beter uit kan zetten als ik stream naar mijn Steam Deck via Moonlight, met alleen maar 90 frames of meer. Dan heb ik lijkt me niks aan die syncing met mijn monitor op mijn bureau. Heb ik dan nog wat aan die optie in het Nvidia control panel? Zonder Vsync heb ik bijvoorbeeld best gekke tearing op mijn pc nu, maar op mijn Steam Deck totaal niet als ik Vsync aanzet in Moonlight. Dat staat dus ook al uit op mijn pc.

@Toonen1988 @PdeBie Wel benieuwd trouwens nog wat jullie zouden doen op een Steam Deck. Native 1280x800 met alle toeters en bellen aan, maar ik vind de tekst dan echt een beetje wazig ogen. Of zoals ik nu probeer met alle DLSS-toeters en bellen 1440p downscalen met wel 90fps.

[ Voor 8% gewijzigd door ap3nr0ts op 07-12-2023 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ap3nr0ts schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:14:
[...]

Dank u. Is Path Tracing trouwens echt onverstandig om aan te zetten met bijvoorbeeld een 4070? De game zegt dat het vanaf een 4070 Ti pas kan of geadviseerd wordt. Ik weet niet of je het spelplezier dan enorm nekt op onverwachte momenten.

Het laatste wat ik me trouwens nog afvraag is wat slim is qua Low Latency-mode. Het is greyed out zodra je DLSS gebruikt in de game, maar je kan het in theorie nog wel aanzetten in je Nvidia-drivers. Ik had dat eerst aan op basis van dit artikel: https://blurbusters.com/g...ag-tests-and-settings/14/

Toen kwam ik echter op de gedachte dat ik Gsync beter uit kan zetten als ik stream naar mijn Steam Deck via Moonlight, met alleen maar 90 frames of meer. Dan heb ik lijkt me niks aan die syncing met mijn monitor op mijn bureau. Heb ik dan nog wat aan die optie in het Nvidia control panel? Zonder Vsync heb ik bijvoorbeeld best gekke tearing op mijn pc nu, maar op mijn Steam Deck totaal niet als ik Vsync aanzet in Moonlight. Dat staat dus ook al uit op mijn pc.
Path tracing vraagt veel van je hardware, zelfs een RTX 4090 behaald maar 15fps zonder DLSS, FG en RR.

Ray tracing heeft een enkele ray, die ook maar eenmalig kan stuiten en werkt nog met rasterization lighting. Path tracing heeft meerdere ray's, die ook meerdere keren kunnen stuiteren en ook van kleur kunnen veranderen en maakt rasterization lighting en schadow mapping overbodig.

Geen enkele hardware is op dit moment instaat om path tracing te renderen in native resolutie. Daar heb je eenmaal DLSS, FG en RR voor nodig. Afhankelijk van je hardware, krijg je inderdaad meer of minder "ghosting" en "bluryness" effecten.

Een RTX 4070 kan daar inderdaad meer last van hebben als een RTX 4070 Ti.

Over de rest heb ik weiniger verstand van. Ik heb zelf geen Steam Deck. Wat daar de beste instellingen voor zijn, geen idee.

Er is een mod beschikbaar om 40% performance boost te krijgen met Path Tracing, maar het kan wel hier en daar visueel wat slechter worden.

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/10490

Ik heb zelf de pre-set (insane) gekozen om alles beter uit te laten zien. Toen ging ik van 85 á 90 fps, richting 60 á 75 fps. Ik heb zelf een RTX 4080 en speel op de hoogste kwaliteit in 4k en Path tracing ingeschakeld.

Je hebt verschillende pre-sets, ook voor de 40% performance boost genaamd "fast" pre-set.

Misschien kan je dit ook eens proberen. Vergeet niet om van de originele bestanden eerst een back-up te maken voordat je ze overschrijft.

Maar ik zou nog even wachten, want het is nog in test fase voor de nieuwe update van afgelopen Dinsdag.

[ Voor 15% gewijzigd door Toonen1988 op 07-12-2023 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ap3nr0ts Ik heb geen ervaring met een Steam Deck, dus daar kan ik weinig over zeggen.

Speel zelf overigens met een 5800X3D en RTX 3080 10GB, dus ik behaal toch al niet dat soort hoge framerates met alle pracht en praal aan. ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Van mij hadden ze nog meer awards mogen krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 08-12-2023 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eens. Phantom Liberty op zichzelf al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justinn1988
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 05:01
Heb de ultimate edition voor de pc gekocht en holy shit wat een gaaf spel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menkoro
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Hier opnieuw gaan spelen en helemaal weg van de game op de PS5. Voelt na 2.1 echt aan wat er ervan verwachtte toen de game uitkwam in december 2020. :)

Een ding wat ik wel echt enorm zonde vind is dat je maar één keer je stats (attributies) kunt respeccen. Ik dacht dat ik hacken wel leuk zou vinden, maar dat valt nogal mee. Nu kan ik dus eenmalig iets anders uitproberen (ik denk nu aan shotguns of zo), maar dit voelt dan wel weer erg beperkt. Ik ben ook pas rond lvl 32, dus ik heb ook nog niet de legendary cyberware waarmee ik wat kan aanklooien en die sommige builds leuker maakt.

Ik denk eraan om 20 tech / 20 body te gaan en cool en intelligence maar te dumpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:51
Toch maar even gebruikt gemaakt van de PlayStation store korting. Vanavond eens proberen. Benieuwd of de game me ook echt grijpt. Spring de laatste tijd van de ene naar de andere game. GT7, Baldurs Gate, Diablo, Hogwarts. Kan maar niet blijven plakken.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

In hoeverre doen de keuzes in PL toe tav de end game?
spoiler:
Ik heb nu een ending gehaald. Benieuwd of het doorwerkt in het echte einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Toonen1988 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:09:
[...]

Klopt, DLSS, frame generation en ray reconstruction zorgt alleen voor betere performance, en kan inderdaad voor "ghosting" of "blurryness" zorgen. Wanneer je Cyberpunk 2077 native kunt draaien zonder al die technieken, heb je gewoon de beste visuals.
Is dat zo? Ik dacht dat vooral ray reconstruction (maar DLSS ook) voor een beter plaatje zorg dan zonder/native.

Edit: ff wat materiaal bekeken en ray reconstruction levert echt een veel beter plaatje op dan zonder.

[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 11-12-2023 15:09 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Timothy3000 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:32:
Best wat bugs na de nieuwe patch. Verkeer dat tegen elkaar op blijft rijden, crashes etc. Was vorige week niet zo.
oh heb ik voor de patch ook wel gezien, maar zijn een paar plekken waar dat vaker voorkomt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:28
Hulleman schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:07:
[...]

Is dat zo? Ik dacht dat vooral ray reconstruction (maar DLSS ook) voor een beter plaatje zorg dan zonder/native.

Edit: ff wat materiaal bekeken en ray reconstruction levert echt een veel beter plaatje op dan zonder.
Het ziet er idd beter uit als het een plaatje is, maar bewegende objecten in de verte of soms zelfs van dichtbij geeft best veel ghosting...

Dit is een filmpje van mij van patch 2.0. Met 2.1 (en misschien nieuwe drivers?) is het wel iets verbetert, maar ik heb path tracing en ray reconstruction vooralsnog niet aan staan, wat ik wel jammer vind.

Let vooral op de ghosting rond m'n wapen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Remy!!!! schreef op maandag 11 december 2023 @ 23:38:
[...]

[YouTube: Cyberpunk 2077]
ah ja, overduidelijk

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren Phantom Liberty ook aangeschaft voor de Xbox Series X.

Speel hem natuurlijk al sinds begin op de pc, maar af en toe op de bank beneden kunnen spelen is ook wel eens lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:57
Remy!!!! schreef op maandag 11 december 2023 @ 23:38:
[...]

Het ziet er idd beter uit als het een plaatje is, maar bewegende objecten in de verte of soms zelfs van dichtbij geeft best veel ghosting...

Dit is een filmpje van mij van patch 2.0. Met 2.1 (en misschien nieuwe drivers?) is het wel iets verbetert, maar ik heb path tracing en ray reconstruction vooralsnog niet aan staan, wat ik wel jammer vind.

[YouTube: Cyberpunk 2077]
gekke vraag, maar staat je motion blur wel uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
fib3rlight schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 09:19:
[...]

gekke vraag, maar staat je motion blur wel uit?
Jup, als je de video op 0:12 pauzeert dan kan je zien dat het uit staat.
Nou moet ik wel zeggen, deze vorm van ghosting is niet meer zo extreem aanwezig met de nieuwe patch, en het lijkt ook alleen te gebeuren als er bepaalde contrasten zijn tussen m'n wapen en achtergrond.
Maar ik zie het nog vaak zat bij NPC's die wat verder van mij lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hulleman schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:07:
[...]

DLSS verlaagd juist de kwaliteit en gebruikt dan een upscaling AI om weer alles beter uit te laten zien, wat minder van je hardware vraagt.

4k DLSS ziet er nog altijd beter en scherper uit dan native 1080p. Maar tussen 4k DLSS en 4k native merk je toch wel scherpte verschil. Dit kan je eventueel oplossen met Ray Reconstruction. Dat zorgt voor wat betere scherpte in de belichting en meer diepgang.

Ik zal straks of ergens deze week ook een video maken hoeveel last ik van "ghosting" heb. Ik zal dan in 4k opnemen met Path tracing, DLSS auto, FG and RR ingeschakeld en alles op de hoogste settings met alleen film grain en motion blur uitgeschakeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 12-12-2023 09:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Remy!!!! en iedereen.

Ik heb vandaag ook even een video gemaakt van het "ghosting" effect. Ik ben precies op dezelfde plek gaan staan als waar Remy!!!! stond in zijn video. Daarna ben ik in een auto gestapt en ben ik een stukje gaan rijden. Je zult zien dat hoe sneller het beeld moet verversen, hoe meer ghosting ik krijg. Hoe sneller ik rij, hoe meer ghosting effecten. Maar let AUB niet op mijn rijkunsten, was erg gefocused op de effecten goed te capturen.

Helaas is het beeld niet zo scherp als wat ik heb gehoopt. Heb het op 80.000kbps opgenomen in OBS. Misschien volgende keer nog hoger gaan. Zet de video op 2160p60 voor de beste kwaliteit. Originele video is nog iets scherper.

Hoe sneller ik ga met de auto ga, hoe meer "ghosting" effect. De upscaling AI probeert echt bij te houden. Als er interesse is, kan ik ook een keer een leuke video maken van een "drive through" of een "walk through" in Night City en Dogtown.

[ Voor 17% gewijzigd door Toonen1988 op 12-12-2023 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Toonen1988 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:59:
@Remy!!!! en iedereen.

Ik heb vandaag ook even een video gemaakt van het "ghosting" effect. Ik ben precies op dezelfde plek gaan staan als waar Remy!!!! stond in zijn video. Daarna ben ik in een auto gestapt en ben ik een stukje gaan rijden. Je zult zien dat hoe sneller het beeld moet verversen, hoe meer ghosting ik krijg. Hoe sneller ik rij, hoe meer ghosting effecten. Maar let AUB niet op mijn rijkunsten, was erg gefocused op de effecten goed te capturen.

Helaas is het beeld niet zo scherp als wat ik heb gehoopt. Heb het op 80.000kbps opgenomen in OBS. Misschien volgende keer nog hoger gaan. Zet de video op 2160p60 voor de beste kwaliteit. Originele video is nog iets scherper.

Hoe sneller ik ga met de auto ga, hoe meer "ghosting" effect. De upscaling AI probeert echt bij te houden.

[YouTube: 2023 12 12 21 12 01]
Wat mij ook opvalt bij jou (en ook bij mij), als je je omdraait dat het beeld af en toe vlekkerig is. Alsof er wat zwarte inktvlekken verdwijnen, weet het even niet beter te beschrijven.
Wel erg jammer, want stilstaand ziet het er echt tof uit, maar er zitten te veel grafische nadelen aan vast voor mij.
Verder geniet ik lekker van het spel met alles op Ultra/Psycho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remy!!!! schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:10:
[...]

Wat mij ook opvalt bij jou (en ook bij mij), als je je omdraait dat het beeld af en toe vlekkerig is. Alsof er wat zwarte inktvlekken verdwijnen, weet het even niet beter te beschrijven.
Wel erg jammer, want stilstaand ziet het er echt tof uit, maar er zitten te veel grafische nadelen aan vast voor mij.
Verder geniet ik lekker van het spel met alles op Ultra/Psycho.
Klopt, dat is ook een kenmerk van de upscaling AI. Dat komt vooral veel voor wanneer je een nieuwe scene laad, of net uit een lading komt.

Het is nog altijd een grote vooruit gang. Zonder de upscaling AI, was het spel nog lang niet speelbaar met Path tracing.

Ik ga denk ik dit weekend ga proberen om de settings van Path Tracing handmatig aan te passen. Misschien het "bloom" effect verminderen, en juist meer scherpte zonder al te veel FPS verlies.

[ Voor 11% gewijzigd door Toonen1988 op 12-12-2023 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Toonen1988 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:12:
[...]

Klopt, dat is ook een kenmerk van de upscaling AI. Dat komt vooral veel voor wanneer je een nieuwe scene laad, of net uit een lading komt.

Het is nog altijd een grote vooruit gang. Zonder de upscaling AI, was het spel nog lang niet speelbaar met Path tracing.

Ik ga denk ik dit weekend ga proberen om de settings van Path Tracing handmatig aan te passen. Misschien het "bloom" effect verminderen, en juist meer scherpte zonder al te veel FPS verlies.
Ik ervaar dat eigenlijk alleen met Path tracing, als ik PT gebruik zonder DLSS dan blijft het vlekkerig.
Als ik RT Psycho gebruik met DLSS Quality dan heb ik geen vlekken (of iig niet duidelijk genoeg voor mij).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Remy!!!! schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:16:
[...]
Ik ervaar dat eigenlijk alleen met Path tracing, als ik PT gebruik zonder DLSS dan blijft het vlekkerig.
Als ik RT Psycho gebruik met DLSS Quality dan heb ik geen vlekken (of iig niet duidelijk genoeg voor mij).
Ik ga ook eens klooien met DLSS zelf, er zijn schijnbaar ook aangepaste DLSS versie te vinden. https://www.nexusmods.com/site/mods/550

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toonen1988 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:23:
[...]

Ik ga ook eens klooien met DLSS zelf, er zijn schijnbaar ook aangepaste DLSS versie te vinden. https://www.nexusmods.com/site/mods/550
Daar wordt de game niet mooier door, eerder lelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:24:
[...]

Daar wordt de game niet mooier door, eerder lelijker.
Ik weet even niet welke versie Cyberpunk 2077 gebruikt volgens mij alleen DLSS 3.5. De laatste update 3.5.10 is geweest op Oktober 18th. Ik zie dat je DLSS ook handmatig kunt updaten, wanneer er een nieuwe versie beschikbaar is. Je hoeft dus niet te wachten op een Cyberpunk 2077 update.

https://www.techpowerup.c...s-3-frame-generation-dll/

[ Voor 44% gewijzigd door Toonen1988 op 12-12-2023 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toonen1988 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:28:
[...]

Ik weet even niet welke versie Cyberpunk 2077 gebruikt volgens mij alleen DLSS 3.5. De laatste update 3.5.10 is geweest op Oktober 18th. Ik zie dat je DLSS ook handmatig kunt updaten, wanneer er een nieuwe versie beschikbaar is. Je hoeft dus niet te wachten op een Cyberpunk 2077 update.

https://www.techpowerup.c...s-3-frame-generation-dll/
De game heeft al versie 3.5.10

Nieuwer dan wat het vandaag is ga je het gewoon niet krijgen. Maar wees eerlijk, de game is gewoon al schitterend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:34:
[...]

De game heeft al versie 3.5.10

Nieuwer dan wat het vandaag is ga je het gewoon niet krijgen. Maar wees eerlijk, de game is gewoon al schitterend!
Klopt, maar wil kijken of ik minder "ghosting" effect kan krijgen. En kijken of ik het spel nog iets scherper krijg, zonder veel FPS verlies.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Wat sfeerplaatjes van mij...

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2264810975887991985/347D69C696460041C6175F00F37475FABFAF0A28/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2264810975887991750/6ABA59C3FD93F6E77B1E4ADA663435A7FCF6DEFD/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2264810975883162666/5B1DC93E923C595BAB4CBE01AC556079E357C849/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2264810975877830524/12EA8A2F25409B6AFEF97CF346BB940EF9DC9B87/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2264810342762822904/022589A34E1DAF9905F81DD9178548DF85D8A54B/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2264810342762822699/2EBCFE282557AAEA228285F9E9E4FBAFE535CF74/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker sfeertje @Verwijderd !

Photomode gaat hier ook regelmatig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
ik ben een nieuwe game gestart, als vrouwelijke V, en ga nu even niet de qeustlines 'skippen' dat deed ik in de 2e playtrough wel, en dat was niet tof, omdat ik de basegame al had gespeeld.

nadeel is wel dat ik nu op mn lokale PC moet spelen want ik kan geen geforce now ultimate voor 1 maand meer afsluiten, iemand nog tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
fib3rlight schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:36:
ik ben een nieuwe game gestart, als vrouwelijke V, en ga nu even niet de qeustlines 'skippen' dat deed ik in de 2e playtrough wel, en dat was niet tof, omdat ik de basegame al had gespeeld.

nadeel is wel dat ik nu op mn lokale PC moet spelen want ik kan geen geforce now ultimate voor 1 maand meer afsluiten, iemand nog tips hiervoor?
Zijn de GeForce now ultimates op?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
Webgnome schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:39:
[...]

Zijn de GeForce now ultimates op?
ja maandelijkse abo's wel helaas je moet gelijk voor 6 maand aftikken.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik had even een kleine blunder met dit spel...
Kwestie van niet goed kijken en er vanuit gaan dat er meer in de ultimate editie zit dan alleen een basis spel en dlc, maar dat bleek niet het geval te zijn. Ik was al in bezit van het basisspel en kocht afgelopen weekend de ultimate editie op Eneba voor geen €20, maar toen ik alles weer wou installeren op mijn Xbox Series X had ik meer content verwacht..... haha had gewoon even van te voren moeten kijken wat er in het pakket zat O-)

Maar een ander nieuws ik heb nu wel de uitbreiding die ik ergens ooit nog een keer wil gaan spelen met een paar maandjes :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@G_Dragon ah ja, dan heb je de DLC alsnog goedkoper dan de DLC los uit de MS Store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
PdeBie schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 08:49:
@G_Dragon ah ja, dan heb je de DLC alsnog goedkoper dan de DLC los uit de MS Store :)
Dat is waar! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmm. Met de installatie van PL crasht mijn spel als ik een cloud synced save van de PC open.
Dus spel:
- starten op de pc
- even spelen en opslaan
- GOG cloud sync
- later openen op Xbox
- crash

Gelukkig save niet corrupt, want kan op de pc wel verder spelen.

Iemand bekend hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PdeBie schreef op zondag 17 december 2023 @ 13:33:
Hmmmm. Met de installatie van PL crasht mijn spel als ik een cloud synced save van de PC open.
Dus spel:
- starten op de pc
- even spelen en opslaan
- GOG cloud sync
- later openen op Xbox
- crash

Gelukkig save niet corrupt, want kan op de pc wel verder spelen.

Iemand bekend hiermee?
Ik heb op de pc wel steeds foutmeldingen over cloudsync bij m'n savegame staan, als ik met de muis op 'continue' hover.
Zelfs met de optie cloud sync uitgeschakeld.
Misschien is de optie bugged.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nou Phantom Liberty eindelijk aangeschaft! :D Word tijd voor een nieuwe playtrough en de nieuwe story helemaal 100%'en inclusief nieuwe ending natuurlijk.

Mooi wat daagjes vrij ook tussen kerst en oud en nieuw dus kan ik er goed van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2023 @ 16:19:
[...]

Ik heb op de pc wel steeds foutmeldingen over cloudsync bij m'n savegame staan, als ik met de muis op 'continue' hover.
Zelfs met de optie cloud sync uitgeschakeld.
Misschien is de optie bugged.
Geen idee. Moet ook elke keer opnieuw inloggen op de Xbox om de sync uberhaupt werkend te krijgen. Zeer irritant.

Gelukkig kan ik op de PC nog wel spelen :)

On top of the world baby!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Jvy8BxUtGFSNtnpfv6yB88eV.png

--edit--

Ben nu bezig met de laatste missie van PL. Wat is dit een f*cking moeilijk stuk zeg! :D
spoiler:
Ik heb Songbird verraden, dus zit nu in een of andere Militech faciliteit waarbij er een door Blackwall AI bestuurde robot achter mij aan zit, terwijl ik van alles uit moet schakelen.
Heerlijk afgekeken van de Alien game. Zit op het puntje van mijn stoel.

Maar wat is dat ding lastig zeg!

[ Voor 44% gewijzigd door PdeBie op 18-12-2023 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
King of Cups en King of Pentacles zijn ook binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Sebazzz

3dp

PdeBie schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:32:
[...]

spoiler:
Ik heb Songbird verraden, dus zit nu in een of andere Militech faciliteit waarbij er een door Blackwall AI bestuurde robot achter mij aan zit, terwijl ik van alles uit moet schakelen.
Heerlijk afgekeken van de Alien game. Zit op het puntje van mijn stoel.

Maar wat is dat ding lastig zeg!
spoiler:
Dat stuk dat je langs die bot moet sneaken, naar beneden valt en dan "RUN V RUN! "
Jeetje mina, dan gaat je hart toch kloppen :D

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sebazzz schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:20:
[...]

spoiler:
Dat stuk dat je langs die bot moet sneaken, naar beneden valt en dan "RUN V RUN! "
Jeetje mina, dan gaat je hart toch kloppen :D
Lol zeker! Heel goed gedaan dat stuk. Wordt zowaar een horror game eventjes.

spoiler:
Ik had nog wel een bugje in dat stuk de eerste keer. Schijnbaar deed ik de eerste deur te laat dicht, dus de robot stond ineens in dat hokje tussen beide deuren. Hij deed niks, maar hij blokkeerde wel het paneel om de tweede deur te openen :+
Kon ik dus dat checkpoint opnieuw starten en opnieuw rennen voor mijn leven. Gelukkig gaat dat met air-dash erg snel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

pfff zit er direct weer in zeg! als eerst panam bij me thuis uitgenodigd ipv een nieuwe missie doen hahahaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist nog het einde gedaan waarbij je:

spoiler:
besluit om je te laten opereren door de NUSA, de relic en daarmee Johnny wist, in een coma raakt voor 2 jaar en daarna in de goot te eindigen, Victor zien af te glijden en tot slot een goed uitziende Misty zien te vertrekken voor altijd uit Night City

The Tower ending.

Donders....wat een eind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Screenshot tijd!

Spoiler gevoelige plaatjes in spoiler tags geplaatst. Be warned als je het spel nog niet uitgespeeld hebt.

Mijn corpo, Scarlett Johansson look-a-like, V.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/vfiev4bKoWcWC1aUs4k15joc.png

Een folder op een laptop genaamd "Jackie" ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3FCpiX4AvCr8Nx0KO30Gq1qc.png

Edgerunners anyone? :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/rrolAEDrwsHtXwWsLQaGsfFu.png

In de braindances van "de schuur" zie je een schim in een plastic gordijn. In Thermal mode nog beter. Iemand een idee wie/wat dit is?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/HyzRXAz2WejdvbgmXmalmqZe.png
Spoiler plaatjes!
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/oysWgBA5JrEde4sxT019lZqh.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/OTB3M55l0KxYRyoiy9lqOnfs.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3wRPaEDyXukgPqwsqANYvh4Y.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19:17
Is deze game nu eindelijk goed. Gekocht bij release maar vol bugs enz. Mss eens een tweede poging proberen. Is 62 gb op ps5 zie ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 17:48:
Is deze game nu eindelijk goed. Gekocht bij release maar vol bugs enz. Mss eens een tweede poging proberen. Is 62 gb op ps5 zie ik...
Hier een paar weken terug voor het eerst gaan spelen na de 2.0 update. Geen enkel probleem gehad en het is een heerlijk spel. Zeker een aanrader om toch eens op te pakken nu het geen zooitje meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
PilatuS schreef op woensdag 20 december 2023 @ 17:49:
[...]

Hier een paar weken terug voor het eerst gaan spelen na de 2.0 update. Geen enkel probleem gehad en het is een heerlijk spel. Zeker een aanrader om toch eens op te pakken nu het geen zooitje meer is.
Lees veel goede recensies na deze update dus mss toch eens een poging geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wolverine9000 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 17:55:
[...]

100% waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 17:55:
[...]

Cyberpunk 2077 heeft op Steam altijd op "positive" gestaan. Veel problemen waren dan ook op de console. Ook op de PC heeft Cyberpunk 2077 een zware start gehad, maar niet zo heftig als op de console. Op Steam heeft het spel best goed gedaan, en waren de mensen in het algemeen positief.

All time 611,394 reviews waarvan 82% positief. Recent 13,781 reviews waarvan 92% positief.

Ik zal dit bericht ook even aanvullen met een fan-made trailer, om weer heerlijk het Cyberpunk 2077 gevoel te krijgen.

[ Voor 34% gewijzigd door Toonen1988 op 21-12-2023 10:20 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben nu denk ik een uurtje of 4 in de Phantom Liberty story line en is gelijk al erg gaaf. Totaal geen probleem mee dat ik nu op dit punt ben terwijl ik eigenlijk al verder was zeg maar qua chronilogische volgorde. Ga 100% deze story line met alle endings en multiple playtroughs doen om ook deze uitbreiding 100% achievements te halen. Was bij de base game ook gaaf om te doen. Zat zo erg in het verhaal dat meerdere endings mij ook echt raakte ofzo... heb ik niet gauw bij een game.

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:52
Ricmaniac schreef op donderdag 21 december 2023 @ 10:19:
Ik ben nu denk ik een uurtje of 4 in de Phantom Liberty story line en is gelijk al erg gaaf. Totaal geen probleem mee dat ik nu op dit punt ben terwijl ik eigenlijk al verder was zeg maar qua chronilogische volgorde. Ga 100% deze story line met alle endings en multiple playtroughs doen om ook deze uitbreiding 100% achievements te halen. Was bij de base game ook gaaf om te doen. Zat zo erg in het verhaal dat meerdere endings mij ook echt raakte ofzo... heb ik niet gauw bij een game.
Even een heads-up dat er geen 'rerun' mogelijk is bij bepaalde endings, zoals in de basegame. Dus voordat je bepaalde main story missies gaat doen, zou ik even een aparte save.

Beetje vaag bericht zo :P maar ik wil ook niks spoilen

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

PureLOOD schreef op donderdag 21 december 2023 @ 11:16:
[...]

Even een heads-up dat er geen 'rerun' mogelijk is bij bepaalde endings, zoals in de basegame. Dus voordat je bepaalde main story missies gaat doen, zou ik even een aparte save.

Beetje vaag bericht zo :P maar ik wil ook niks spoilen
Thanks :) maar daarom zei ik ook Multiple Playtroughs :P bij de basegame ook gedaan. daar heb ik uiteraard ook wel op de juiste punten gesaved. Ga ik bij PL ook doen ja. Had gelezen dat je door kan spelen tot "een laboratorium" in missie "Firestarter" Dus ik ga sowieso zodra ik die missie zie een save maken

Maak sowieso vaak een quicksave zodra ik een keuze moet maken waarbij ik denk dat het van belang kan zijn voor het vervolg =p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:51
Wolverine9000 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 17:48:
Jep. Geld meer dan waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Is ondertussen al aan het downloaden. Heb de dlc ook gekocht....

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:50:
[...]

Is ondertussen al aan het downloaden. Heb de dlc ook gekocht....
Ik raad aan om het spel alleen te spelen. Wanneer ik Cyberpunk 2077 speel, heb ik Discord op mute of uitstaan. Als je teveel lawaai in de omgeving hebt, zet een hoofdtelefoon op.

Dit spel draait alles om "immersion", het zuigt je compleet in het spel. Ik zet meestal het licht op dimmen, telefoon op stil, fles drinken en snacks erbij soms ook met een biertje en spelen maar.

Laat je compleet onderdompelen en dan horen we later wel wat je van het spel vindt. Ik zou ook geen gesprekken of cut scene's skippen. Voice acting en de NPC's zijn juist een van de hoogtepunten in dit spel. Geen enkel moment verveeld.

Rest verklap ik maar niet, die moet je maar zelf ondervinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 21-12-2023 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Toonen1988 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 16:26:
[...]

Ik raad aan om het spel alleen te spelen. Wanneer ik Cyberpunk 2077 speel, heb ik Discord op mute of uitstaan. Als je teveel lawaai in de omgeving hebt, zet een hoofdtelefoon op.

Dit spel draait alles om "immersion", het zuigt je compleet in het spel. Ik zet meestal het licht op dimmen, telefoon op stil, fles drinken en snacks erbij soms ook met een biertje en spelen maar.

Laat je compleet onderdompelen en dan horen we later wel wat je van het spel vindt. Ik zou ook geen gesprekken of cut scene's skippen. Voice acting en de NPC's zijn juist een van de hoogtepunten in dit spel. Geen enkel moment verveeld.

Rest verklap ik maar niet, die moet je maar zelf ondervinden.
Speel op ps5 met 4k scherm met hoofd telefoon dus komt zeker en vast in orde....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ben er aan begonnen als nomad. Juist in mijn appartement toegekomen. Ziet er allemaal mooi uit qua looks en gameplay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gerogia Dow, een YouTuber die ik volg, maakt altijd interessante video's over personages. Ze heeft meerdere video's over Edgerunners, waaronder Lucy, Rebecca en Adam Smasher. Maar ook personages van Cyberpunk 2077 zelf. Ze gaat helemaal diep in op hun persoonlijkheid, erg interessant om te zien.

Ze is zelf ook een gediplomeerde psycholoog.

Alleen kijken als je Cyberpunk 2077 hebt uitgespeeld.
LET OP SPOILERS!

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 22-12-2023 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:51
Wolverine9000 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 19:48:
Ben er aan begonnen als nomad. Juist in mijn appartement toegekomen. Ziet er allemaal mooi uit qua looks en gameplay..
Alleen het rijden met auto/motor is echt ontzettend bagger. Alsof je met een hobbelpaard op het ijs zit.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
sjufke schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 22:18:
[...]

Alleen het rijden met auto/motor is echt ontzettend bagger. Alsof je met een hobbelpaard op het ijs zit.
Nog niet veel gereden. Enkel naar de grens en mee gereden met jackie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Zijn er eigenlijk veel side quest te volgen in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolverine9000 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 22:31:
Zijn er eigenlijk veel side quest te volgen in deze game?
Ja, de zogenaamde 'gigs'. Die krijg je van fixers.
Daarnaast heb je ook een heleboel NCPD meldingen op je map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sjufke schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 22:18:
[...]

Het hele aimen en schieten is ook enorm bagger. Net alsof ze van 3rd person naar 1st gegaan zijn en het maar zo hebben gelaten. Verder ook niet eens toggle ADS. Het hele vechten met wapens speelt erg slecht. Gelukkig heeft het spel genoeg punten die erg goed zijn, maar als het op schieten aankomt is het maar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 22:37:
[...]

Ja, de zogenaamde 'gigs'. Die krijg je van fixers.
Daarnaast heb je ook een heleboel NCPD meldingen op je map.
Wat zijn die meldingen dan. Opdrachten ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wolverine9000 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 22:40:
[...]

Wat zijn die meldingen dan. Opdrachten ofzo
Politiemeldingen, dus kleine tafereeltjes waar iemand wordt berooft, mishandeld of afgeperst.
Je krijgt daar XP en vindt er soms goeie spullen, wapens etc.
De info die je meekrijgt op die locaties is vaak wel grappig en trekt je mee in de cyberpunk wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 22:43:
[...]

Politiemeldingen, dus kleine tafereeltjes waar iemand wordt berooft, mishandeld of afgeperst.
Je krijgt daar XP en vindt er soms goeie spullen, wapens etc.
De info die je meekrijgt op die locaties is vaak wel grappig en trekt je mee in de cyberpunk wereld.
Ga mijn tijd er moeten voor nemen voor deze game zie het al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wolverine9000 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 22:45:
[...]

Ga mijn tijd er moeten voor nemen voor deze game zie het al
Zeker. ik heb 100% achievements met +- 160 uur playtime en dat is niet eens alles te hoeven doen.
Vervolgens is de DLC volgens mij ook 30-40 uur aan alleen story. Daar ben ik pas deze week mee begonnen.

Pagina: 1 ... 83 ... 92 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!