Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:33
Hi! Ben intussen bezig met een nieuwe playthrough, voorheen op de PC met alle toeters en bellen en nu op de PS5 met minder toeters en bellen. Mag de pret verder niet drukken.

Ik heb een vraag over de nieuwe DLC/Extension, wanneer zouden jullie deze starten in een nieuwe playthrough? Ik zit volgens mij nu aan het eind van ACT2.

Op het internet wordt meestal aanbevolen te starten wanneer je op de point of no return zit, dus voor de laatste missie, wat denken jullie?

Ik heb vernomen dat er dus meerdere eindes bijgekomen zijn met de nieuwe DLC, zijn dit dan ook meteen vervangers voor de laatste missie?

Ik hoor graag jullie input.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:16
ak0nnmgn schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:27:
Hi! Ben intussen bezig met een nieuwe playthrough, voorheen op de PC met alle toeters en bellen en nu op de PS5 met minder toeters en bellen. Mag de pret verder niet drukken.

Ik heb een vraag over de nieuwe DLC/Extension, wanneer zouden jullie deze starten in een nieuwe playthrough? Ik zit volgens mij nu aan het eind van ACT2.

Op het internet wordt meestal aanbevolen te starten wanneer je op de point of no return zit, dus voor de laatste missie, wat denken jullie?

Ik heb vernomen dat er dus meerdere eindes bijgekomen zijn met de nieuwe DLC, zijn dit dan ook meteen vervangers voor de laatste missie?

Ik hoor graag jullie input.
Ik zou gewoon beginnen en niet wachten tot het einde. Ikzelf speel de DLC en de main game nu door elkaar heen. Tussen de story missions van de DLC zit vaak wat wachttijd (die je natuurlijk kan skippen) maar ik ga dan gewoon meer terug naar de main story of side missions. Gisteren eigenlijk de hele avond gigs gedaan (die vind ik best leuk). Helemaal tot het eind wachten zou ik niet doen. De nieuwe items die je in de DLC vindt gebruik je dan nauwelijks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou juist de DLC mixen met de base game. Wachten tot point of no return hoeft helemaal niet. Ik heb gemixt en dat speelt helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

Ricmaniac schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:01:
[...]

Nadat je de main missie Transmission hebt gedaan krijg je een telefoontje van iemand genaamd: Songbird. en dat is dan eigenlijk je start van Phantom Liberty. Transmission zit aan het einde van act 2. Het einde van de automatic love questline
Dus vrij letterlijk aan het einde van het spel pas? Hmm, toch even nadenken of ik daar wel zin in heb.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jobius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 00:41
D4NG3R schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:01:
[...]

Dus vrij letterlijk aan het einde van het spel pas? Hmm, toch even nadenken of ik daar wel zin in heb.
Dat valt heel erg mee. Als je een beetje doorspeelt zonder teveel side dingen te doen ben je daar na 10-15 uur wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:52
D4NG3R schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:01:
[...]

Is wat later maar valt mee, en de content van main game is nog gewoon erg goed.. Het is geen straf om tot dat punt te spelen. De magie van Cyberpunk zit zich niet enkel in de main story missies maar ook de side jobs en gigs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
Waar kan ik aangifte doen van verkrachting?

Ik heb in ieder geval een mooi nieuw wapen gevonden! Sir John Phallustiff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Klaar met Act 2 echt fuck wat is de game vet 😄
blijf me verbazen hoe mooi het is af en toe

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heb nu ook een hele toffe katana gevonden. Halve lightsaber

Errata heet die

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3DNWZiJrVLcGrTUmfi4UiROXclw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/prCqxAPqXQIb3Uyxhy1MQAAq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheBrut3
Ricmaniac schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:29:
Heb nu ook een hele toffe katana gevonden. Halve lightsaber

Errata heet die

[Afbeelding]
Trust me, doesn't beat Sir John.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/760813222529073172/1159148685637210184/image.png?ex=651ed4d6&is=651d8356&hm=7981d15fbf61f13591d4e1211ada7f066f32863e5666c306f5dd28913482a29a&

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik heb me ook een auto gekocht. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zs0OjDdpACcMH4j4PXWlQtEsN2o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KBgek3Caqx2haq0vLnjHINuW.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas zie je geen klote, alles is overbelicht wanneer ik in de auto zit. Even gepost op de CDPR forums.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m8rN8cqm_v66hVnOgN0u4yfHoFQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gmKKDqPJN2R3sa83ojXYrstO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 04-10-2023 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Vandaag een paar uur gespeeld met een visuele malfunction ofzo... Begin wel een beetje misselijk te worden, wat speelt dat irritant zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:42
TheBrut3 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 20:18:
Vandaag een paar uur gespeeld met een visuele malfunction ofzo... Begin wel een beetje misselijk te worden, wat speelt dat irritant zeg!
ik heb last gehad van 'contineu distortion' dan heb je constant last van relic meuk/glitch, hiermee opgelost:
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/9219

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

D4NG3R schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 08:59:
Even een vraagje; hoe ver het verhaal in/bij na welke missie begint de DLC? Je krijgt bij het starten van een new game de optie om direct naar de DLC te skippen, maar als dit niet bijzonder ver is speel ik liever gewoon lekker vanaf het begin. :)
Voor the point of no return / laatste missie base game de dlc starten, niet eerder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Slicey schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:56:
[...]

Is wat later maar valt mee, en de content van main game is nog gewoon erg goed.. Het is geen straf om tot dat punt te spelen. De magie van Cyberpunk zit zich niet enkel in de main story missies maar ook de side jobs en gigs.
Ben nu na een new game 100 uur in en denk ik op de helft van de dlc en het was zeker geen straf, was sinds december 2020 ook heel veel vergeten plus was een hele boel stuff bugged out dus heb echt veel side content meegemaakt die ik nog nooit eerder heb ervaren.

Cp staat na 2.0 en de dlc hoog in mijn top allertijden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destiny schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:04:
[...]

Ik zou gewoon beginnen en niet wachten tot het einde. Ikzelf speel de DLC en de main game nu door elkaar heen. Tussen de story missions van de DLC zit vaak wat wachttijd (die je natuurlijk kan skippen) maar ik ga dan gewoon meer terug naar de main story of side missions. Gisteren eigenlijk de hele avond gigs gedaan (die vind ik best leuk). Helemaal tot het eind wachten zou ik niet doen. De nieuwe items die je in de DLC vindt gebruik je dan nauwelijks.
Dit lijkt mij ook het beste idd.
De DLC is ook geen op zichzelf staand iets, je kunt in en uit de nieuwe regio. Dus niet wachten tot het laatste moment, maar gewoon aan beginnen zodra het kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
fib3rlight schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 20:25:
ik heb last gehad van 'contineu distortion' dan heb je constant last van relic meuk/glitch, hiermee opgelost:
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/9219
Ga ik later vandaag proberen. Hopelijk werkt het want anders stop ik met het spel, dit is zo gamebreaking. Ik snap ook niet dat een dergelijke bug na 3 jaar nog bestaat, want als ik er op Google zijn wij zeker niet de enige met dit probleem.

Edit: Werkt, thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Nieuwe patch is live.

https://www.cyberpunk.net/en/news/49231/patch-2-01

Volgens de patchnotes zou mijn probleem ook zonder de mod zijn opgelost;
Automatic Love - The distortion effect caused by talking to Johnny and selecting a specific dialogue option at the end of the quest will no longer persist on the screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
verwijderd, was al gepost zag ik net pas

[ Voor 87% gewijzigd door Croqy op 05-10-2023 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
TheBrut3 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:31:
Nieuwe patch is live.

https://www.cyberpunk.net/en/news/49231/patch-2-01

Volgens de patchnotes zou mijn probleem ook zonder de mod zijn opgelost;

[...]
Op XSX is die update 38gb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Steam het dubbele :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Kw4rHcn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14:52
Swaxie schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:51:
Ik heb de game in eerste instantie na de release links laten liggen vanwege alle negatieve berichten over bugs etc.
Inmiddels al gehoord dat er veel problemen verholpen zijn en het spel goed te spelen is, dus ben overstag en heb hem me aangescharft op de PS5. een dezer dagen dus maar eens starten en kijken of het mij kan bekoren.
Doen gewoon; heb hem gekocht voor de ps5 omdat hij aan 30e stond (zie ook paar postjes vroeger). Tot nu toe een superbe spel hoor; zowel gameplay als visueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:44:
[...]

Dit lijkt mij ook het beste idd.
De DLC is ook geen op zichzelf staand iets, je kunt in en uit de nieuwe regio. Dus niet wachten tot het laatste moment, maar gewoon aan beginnen zodra het kan.
Is helemaal geen goed idee, de dlc bevat enorm veel ,dialoog opties / keuzes, characters en andere dingen die helemaal gewn sense maken tot je bij de point of no return bent.

Die volgorde doet enorm afbraak aan het grote geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightShadow22 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:41:
[...]

Is helemaal geen goed idee, de dlc bevat enorm veel keuzes , dialoog opties / keuzes, characters en andere dingen die helemaal gewn sense maken tot je bij de point of no return bent.

Die volgorde doet enorm afbraak aan het grote geheel.
Als dat zo is dan zouden ze dat toch wel hebben gezegd vanuit CDPR?
Ik wil niet graag met alleen de DLC bezig zijn, maar gewoon lekker gemixt. Sowieso lopen diverse verhalen en quest door elkaar heen, dus dat maakt met de DLC niet echt uit.
Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:43:
[...]

Als dat zo is dan zouden ze dat toch wel hebben gezegd vanuit CDPR?
Ik wil niet graag met alleen de DLC bezig zijn, maar gewoon lekker gemixt. Sowieso lopen diverse verhalen en quest door elkaar heen, dus dat maakt met de DLC niet echt uit.
Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.
Dat is ook vaker gezegd, ieder mag zn eigen ding doen maar voor de optimale ervaring kwa lore/ endings etc is dat de beste optie.

Het is weldegelijk een geheel met de main quest, en je komt ook veel dingen uit sidequests tegen die je keuzes geven, en leuke extra interacties met base game characters, kan ik je wel vertellen na 105 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightShadow22 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:47:
[...]

kan ik je wel vertellen na 105 uur.
Ik heb +300 uur in de game zitten... Dus ik mix het allemaal, kan gewoon :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:49:
[...]

Ik heb +300 uur in de game zitten... Dus ik mix het allemaal, kan gewoon :P
Ja als je het verhaal al kent, dan kan dat inderdaad maar dat zei je er niet bij😜

Voor een eerste playthrough is het zoals ik omschrijf het beste.

Had m zelf op release een x uitgespeeld , dus voor mij was het wel waard een totaal nieuwe playthrough te starten ook ivm patch 2.0.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ja okay, de opbouw en consequenties van het einde dat je kiest zijn wel wat logischer als je Phantom Liberty later start. Maar je kunt ook prima beide gecombineerd naar hun points of no return spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net een missie gedaan met Takamura genaamd Gimme Danger

spoiler:
Wat super vet eigenlijk hoe verschillend je die missie kan doen. ging er eignelijk vrij run and gun in maar halverwege ging het mis toen dacht ik oke ik ga het helemaal stealth proberen.
Op een hele andere route die grote facility in gekomen. Camera's uitgeschakeld, mensen van achteren de nek omgedraaid. Ondergronds het warehouse in, laten in het magazijn weer over de stellages geklommen etc etc.

Zooo fucking vet gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wake the f up samurai, we got eddies to burn.

Ik snap niet waarom ik telkens zoveel ruis heb in mijn screenshots via photomode. De rechter auto is ook belicht met rode licht, alleen bij photomode wordt het niet gerenderd. Ik heb echt een gevoel dat photomode belichtingen uitschakeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMsKTaNRflYN6vJSEosdF8vH3rk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BGceNcfKmgLNxNOckzCA7Jxp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iUXWkbYXAp1YgqG2OJhtfOMzuEs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JqGFSFftI0xrCCoLJic0pCiG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 05-10-2023 21:53 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:29
Deze game blijft me keer op keer verbazen. Ik loop net een bar in en ik denk ga daar even rustig een borreltje drinken, blijkt het een snoeiharde techno bunker te zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Jack_Mojo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:54:
Deze game blijft me keer op keer verbazen. Ik loop net een bar in en ik denk ga daar even rustig een borreltje drinken, blijkt het een snoeiharde techno bunker te zijn _/-\o_
Welke locatie? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fib3rlight
omdat ik zo fan ben geworden van Geforce now heb ik gisteren een nvidia shield pro opgehaald, muis en toetsenbord eraan... en gaan... 4k alles op ultra/psychoo..

verder speelt het wel extra fijn met de LGC2 77 oled & alles van sonos eromheen, wat een ervaring :D

https://esthergastouder-m...XljTAuxXj9xcdihg?e=oPZu4t

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Bar bij Pershing Street, Watson. Met de lift naar verdieping 3, de Totentanz Club _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heb nu de Rogue sidequest gedaan met kleine lookup in de guides om de goeie keuzes te maken voor de juiste endings op het einde. Nu Panam en Rogue dus afgemaakt en aangekomen bij de laatste missie.

Twijfel nu wat ik ga doen :P
- alle endings eerst doen vanaf die laatste missie
- Sidequests, gigs, nypd alerts, cyberphsycho's killen etc voordat ik later de endings ga doen.
- Phantom Liberty kopen en die storyline eerst doen om vervolgens ook die extra ending uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:31

KipCurreh

Nightcrawler

Jack_Mojo schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:03:
[...]

Bar bij Pershing Street, Watson. Met de lift naar verdieping 3, de Totentanz Club _/-\o_
Maelstrom property, bah >:)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Jack_Mojo schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:03:
[...]

thx zal het vanavond eens bezoeken. Net Act1 gedaan; heb eerder zin om Watson veiliger (?) te maken voor ik verder ga met Act 2.

edit: als ze een wikipagina heeft is het geen gewoon clubje ;) https://cyberpunk.fandom....Watson%2C%20Night%20City.

[ Voor 23% gewijzigd door Derbiss op 06-10-2023 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:33
Ricmaniac schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:35:
Heb nu de Rogue sidequest gedaan met kleine lookup in de guides om de goeie keuzes te maken voor de juiste endings op het einde. Nu Panam en Rogue dus afgemaakt en aangekomen bij de laatste missie.

- Sidequests, gigs, nypd alerts, cyberphsycho's killen etc voordat ik later de endings ga doen.
- Phantom Liberty kopen en die storyline eerst doen om vervolgens ook die extra ending uit te spelen.
Heb je een link van de door jou gebruikte guide? Ben daar nu aangekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mortis__Rigor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:54
Derbiss schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:51:
[...]

edit: als ze een wikipagina heeft is het geen gewoon clubje ;) https://cyberpunk.fandom....Watson%2C%20Night%20City.
Het is dan ook een club die al bestaat van voor de 4th Corporate War. Zelfs in Cyberpunk 2020 was het een "legendarische" club waar je liever weg bleef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ak0nnmgn schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:11:
[...]

Heb je een link van de door jou gebruikte guide? Ben daar nu aangekomen.
Gebruikte gewoon een achievement guide in principe. Maar voor speciale guides zoals de juiste antwoorden geven om Rogue te romancen of Panam google'de ik gewoon.

Toch besloten nu gewoon alle endings eerst te doen.

dus was ik nu doe is opslaan. 1 keer de story uit spelen om het wel "verassend" genoeg voor mezelf te houden. en daarna zal ik deze denk ik gebruiken om alle endings te krijgen :P

https://www.gamesradar.co...cturne%20OP55N1%20mission.

Let op dat daar denk ik wel "spoilers" in staan

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 06-10-2023 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ricmaniac schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:35:

Ik zit op hetzelfde punt, maar weet je wat ik doe? Ik doe het allemaal lekker door elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Mortis__Rigor schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:15:
[...]

Het is dan ook een club die al bestaat van voor de 4th Corporate War. Zelfs in Cyberpunk 2020 was het een "legendarische" club waar je liever weg bleef.
Ik heb ook zo een clubs in Berlijn leren kennen toen ik er op studiereis was 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mijn persoonlijke ending nu klaar zonder guide. Ending met Panam gegaan. Vette shit hoor! Vermoed eigenlijk dat ik geen guide nodig heb om de andere endings goed te doen. Het spreekt vrij voor zelf hoe je elke ending triggered mits je alle side content die required is voordat je de laatste missie start hebt gedaan. Die ending scene gaf mij zo'n zelfde gevoel als een serie waarvan je weet dat je de laatste episode kijkt ofzo. Echt zo van.. awh wat jammer dat het afgelopen is. :')

Wat een ontzettend gave playtrough heeft deze game :D Ik vraag me echt af waarom ik er 2 jaar geleden niet in kwam, of dat echt de buggy game was of gewoon het internet wat over alles liep te klagen en ik genoeg andere games wilde spelen. Zal wel een mix van alles zijn :P

Nu de andere endings maar doen en dan denk ik vanavond of morgen Phantom Liberty maar eens aanschaffen voor die story line :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lol what the actual F 8)7 Je hebt dus ook een hele korte ending blijkbaar :P
Was bezig met de andere endings en toen:

spoiler:
Wanneer je op het dak zit met Johnny kan je kiezen voor: Could also just put all this to rest.
Dan heb je een korte dialogue met johnny en pak je gewoon je gun en schiet je jezelf in je hoofd :'( :9~ :9~

Dat was een plot twist die ik niet zag aan komen gezien die andere ending die ik had gedaan met panam nog een best lange missie is hahah

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:29:
Lol what the actual F 8)7 Je hebt dus ook een hele korte ending blijkbaar :P
Was bezig met de andere endings en toen:

spoiler:
Wanneer je op het dak zit met Johnny kan je kiezen voor: Could also just put all this to rest.
Dan heb je een korte dialogue met johnny en pak je gewoon je gun en schiet je jezelf in je hoofd :'( :9~ :9~

Dat was een plot twist die ik niet zag aan komen gezien die andere ending die ik had gedaan met panam nog een best lange missie is hahah
Vele zien dit als de "true" ending.

spoiler:
Op het begin denken we allemaal dat het om macht, geld en fame gaat. De beste worden van Night City. Maar hier gaat Cyberpunk 2077 helemaal niet over. Judy die compleet "broken" is en mensen om haar heen verliest. Maar er is 1 persoon waar ze op terug kan vallen en die er altijd voor haar is, V. Panam, die laat zien dat je met minder ook gelukkig kunt zijn, zolang je elkaar maar hebt (the avocados family). Johnny Silverhand die helemaal vol met haat zit, en iedereen om zich heen heeft laten vallen voor iets wat uiteindelijk niks uit heeft gemaakt. Zijn acties hebben uiteindelijk helemaal niks uitgemaakt maar heeft zichzelf wel opgeofferd en iedereen verloren. Takemura die zichzelf opent over zijn kindertijd en waar zijn loyaliteit vandaan komt. De zelfmoord einde laat precies zien wat V voor een impact heeft gehad op al deze personages. Het heeft nooit om macht, geld en fame gedraait, maar om vriendschap, liefde en familie. En de kleine video's in de credits in dit einde, laat gewoon zien wat V voor een impact heeft gehad. Niet door geld, macht of fame maar door liefde, vriendschap en familie.

[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 06-10-2023 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Toonen1988 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:47:
[...]

Vele zien dit als de "true" ending.

spoiler:
Op het begin denken we allemaal dat het om macht, geld en fame gaat. De beste worden van Night City. Maar hier gaat Cyberpunk 2077 helemaal niet over. Judy die compleet "broken" is en mensen om haar heen verliest. Maar er is 1 persoon waar ze op terug kan vallen en die er altijd voor haar is, V. Panam, die laat zien dat je met minder ook gelukkig kunt zijn, zolang je elkaar maar hebt (the avocados family). Johnny Silverhand die helemaal vol met haat zit, en iedereen om zich heen heeft laten vallen voor iets wat uiteindelijk niks uit heeft gemaakt. Zijn acties hebben uiteindelijk helemaal niks uitgemaakt maar heeft zichzelf wel opgeofferd en iedereen verloren. Takemura die zichzelf opent over zijn kindertijd en waar zijn loyaliteit vandaan komt. De zelfmoord einde laat precies zien wat V voor een impact heeft gehad op al deze personages. Het heeft nooit om macht, geld en fame gedraait, maar om vriendschap, liefde en familie. En de kleine video's in de credits in dit einde, laat gewoon zien wat V voor een impact heeft gehad. Niet door geld, macht of fame maar door liefde, vriendschap en familie.
De nieuwe ending die bij de dlc zit schijnt de true ending te zijn, ben benieuwd of dat mijn ending is ik zoek nooit endings op vind ik niet leuk dan voelt het onnatuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NightShadow22 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 22:08:
[...]

De nieuwe ending die bij de dlc zit schijnt de true ending te zijn, ben benieuwd of dat mijn ending is ik zoek nooit endings op vind ik niet leuk dan voelt het onnatuurlijk.
De nieuwe heb ik ook nog niet gezien, ik ben benieuwd hoe die zal zijn. Die wil ik zelf ook nog ontdekken.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 06-10-2023 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nu ook de ending gedaan dat
spoiler:
je johnny je lichaam laat overnemen! holy fuck die hele epilogue raakte mij ofzo vooral toen die credits rollde en je al die voicecalls van je vrienden zag waarbij ze niet weten dat je er niet meer bent enzo 😛 raakte me ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 07-10-2023 02:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Inmiddels alle endings afgemaakt. de korte, de lange. de hoge etc etc. Echt bravo. wat vet met al die verschillende cutscenes en telkens de credits met verschillende voicemail messages enzo. Speelde echt allemaal met mijn gevoel ofzo :P heel raar. Maar wat ben ik blij dat ik dit allemaal afgemaakt heb :)

Nu nog alle sidecontent doen whaha voor 100% achievements.

Wat is deze game goed gedaan zeg qua story :D .. heb het nu vaak genoeg gezegd denk ik dus zal nu ophouden haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpunk is inderdaad een game die durft te kiezen voor meer dan alleen "... en ze leefden nog lang en gelukkig."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds in act 2 als het goed is en de game blijft geweldig. Grote kans dat 2.0 mijn goty gaat worden. :9 Had ik niet verwacht in dit drukke game jaar maar de kwaliteit is zo hoog daar kunnen veel games wat van leren.
Tevens groot ray tracing liefhebber geworden en mis dat nu wanneer ik iets speel waar dat ontbreek. :P

En dan moet ik PL nog halen. Heerlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fib3rlight
besloten om zoveel mogelijk af te ronden en de octurne missie nog niet te starten, nu net begonnen aan PL.
wat een gameplay. fan-tas-tisch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 11:19:
Ik zit nog steeds in act 2 als het goed is en de game blijft geweldig. Grote kans dat 2.0 mijn goty gaat worden. :9 Had ik niet verwacht in dit drukke game jaar maar de kwaliteit is zo hoog daar kunnen veel games wat van leren.
Tevens groot ray tracing liefhebber geworden en mis dat nu wanneer ik iets speel waar dat ontbreek. :P

100% voor mij is het ook mijn GOTY ondanks dat het niet een game uit dit jaar is :P maar dat is idd wel een goeie. Cyberpunk 2.0 is mijn GOTY en dan hoor ik van iedereen dat phantom liberty + die nieuwe ending misschien nog wel beter is.

Denk wel nog steeds dat die prijs van GOTY naar BG3 moet gaan :P maar deze een sterke 2e plek

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 11:19:

Veel mensen zien het verschil niet tussen rasterization en ray tracing. Dit komt omdat alle games ray tracing in combinatie met rasterization gebruiken. Alleen als je op bepaalde punten gaat letten, zal je verschil zien. Maar een "leek" zal weinig verschil zien. Daarom zien veel mensen het als een "gimmick".

Wat Cyberpunk 2077 doet, is namelijk iets unieks en dat is path tracing. Ray tracing maakt gebruik van een enkel ray die eenmalig weerkaatst. Path tracing maakt gebruik van meerdere rays die meerdere keren kunnen weerkaatsen en zelfs van kleur kunnen veranderen, afhankelijk van het object waar ze van weerkaatsen. Daarnaast maakt Path tracing rasterization compleet overbodig. Hiermee zal je een groot verschil zien, en zelfs geen light bleeding meer. Iets wat ze nooit hebben kunnen fixen met rasterization lighting.

Hiermee is Cyberpunk 2077 de allereerste triple A game die gebruik maakt van path tracing zonder rasterization. Digital Foundry heeft een uitgebreide video gemaakt hoe het Nvidia en CDPR het gelukt is.

Ik zie een grote toekomst in deze techniek, ik vind het zelfs Tweakers nieuws waardig.

Dit is een zéér uitgebreide en interessante video hoe Nvidia en CDPR het gelukt is in Cyberpunk 2077 met onze huidige hardware.

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 08-10-2023 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Toonen1988 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:27:
[...]

Veel mensen zien het verschil niet tussen rasterization en ray tracing. Dit komt omdat alle games ray tracing in combinatie met rasterization gebruiken. Alleen als je op bepaalde punten gaat letten, zal je verschil zien. Maar een "leek" zal weinig verschil zien. Daarom zien veel mensen het als een "gimmick".

Wat Cyberpunk 2077 doet, is namelijk iets unieks en dat is path tracing. Ray tracing maakt gebruik van een enkel ray die eenmalig weerkaatst. Path tracing maakt gebruik van meerdere rays die meerdere keren kunnen weerkaatsen en zelfs van kleur kunnen veranderen, afhankelijk van het object waar ze van weerkaatsen. Daarnaast maakt Path tracing rasterization compleet overbodig. Hiermee zal je een groot verschil zien, en zelfs geen light bleeding meer. Iets wat ze nooit hebben kunnen fixen met rasterization lighting.

Hiermee is Cyberpunk 2077 de allereerste triple A game die gebruik maakt van path tracing zonder rasterization. Digital Foundry heeft een uitgebreide video gemaakt hoe het Nvidia en CDPR het gelukt is.

Ik zie een grote toekomst in deze techniek, ik vind het zelfs Tweakers nieuws waardig.

Dit is een zéér uitgebreide en interessante video hoe Nvidia en CDPR het gelukt is in Cyberpunk 2077 met onze huidige hardware.

[YouTube: Tech Focus: Cyberpunk 2077 RT Overdrive - How Is Path Tracing Possible on a Triple-A Game?]
Yep.
Ik had Path tracing moeten zeggen.
Dit is zeker de toekomst! Dankzij Ray Reconstruction is het binnen bereik nu. Een echte volgende stap in graphics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:39:
[...]

Yep.
Ik had Path tracing moeten zeggen.
Dit is zeker de toekomst! Dankzij Ray Reconstruction is het binnen bereik nu. Een echte volgende stap in graphics.
Ook door ReSTIR en hebben ze veel kunnen bereiken.
https://research.nvidia.c...oir-resampling/ReSTIR.pdf

En Real-time Neural Radiance Caching voor Path Tracing.
https://research.nvidia.c...ance-caching-path-tracing

[ Voor 15% gewijzigd door Toonen1988 op 08-10-2023 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Toonen1988 Het is snel gegaan. Benieuwd wat de komende jaren gaan brengen, AI zorgt ook hier voor een boost.
___

Waren jullie ook vooral bezig met side content in act 2? Ik kom niet aan de main story toe. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2023 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:54:
@Toonen1988 Het is snel gegaan. Benieuwd wat de komende jaren gaan brengen, AI zorgt ook hier voor een boost.
Dit klopt helemaal, dit hebben ze binnen 4 jaar ontwikkeld. Cyberpunk 2077 gaat niet alleen de geschiedenis in als de meest gehypte game die vele teleur heeft gesteld. Het gaat ook de geschiedenis boeken in als de grootste comeback ooit in gaming history en ook de game die ons kennis maakt met de nieuwste technieken die de gaming industrie voor eens en altijd zal veranderen.

We zullen gegarandeerd meer zien van path tracing in andere games in de toekomst, met al deze Nvidia technieken die ze de laatste 4 jaar hebben ontwikkeld.

Het voelt alsof Cyberpunk 2077 een nieuwe technologische hoofdstuk opent in de gaming industrie.

Lumen Global Illumination en reflection in Unreal Engine 5 is ook erg interessant om daar in te verdiepen.
https://docs.unrealengine...ections-in-unreal-engine/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:54:

Waren jullie ook vooral bezig met side content in act 2? Ik kom niet aan de main story toe. :P
Nee ik had toen eigenlijk alleen maar de sidequests van de Panam storyline gedaan. Haar geromanced want dat vond ik belangrijk :P mooi vrouw haha

Toen de main story agemaakt tot de laatste quest. Voornamelijk omdat ik het verhaal gewoon beter onthoud en meer er in zit wanneer ik het doorspeel ipv continue afgeleid word door side objectives :P

Toen bij de laatste missie alle sidequests van Rogue gedaan omdat ik wist dat ik die 2 sidequestlines nodig had voor alle endings.

Daarna gewoon main story afgemaakt en vervolgens alle endings gedaan (uiteindelijk helemaal geen guides in principe nodig gehad), echt genoten van elke ending.

Ga nu pas beginnen met de side missions, gigs etc etc.

Werd af en toe inderdaad wel afgeleid is niet dat ik helemaal mindless op die main story zat maar ik ging er juist heel bewust voor omdat ik dat verhaal wilde volgen.

Had wel ook die sidequest gedaan van Jackie's moeder
spoiler:
Wanneer je hem gaat begraven enzo, Super tof, werd bijna emotioneel ervan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:42:
[...]

Nee ik had toen eigenlijk alleen maar de sidequests van de Panam storyline gedaan. Haar geromanced want dat vond ik belangrijk :P mooi vrouw haha

Toen de main story agemaakt tot de laatste quest. Voornamelijk omdat ik het verhaal gewoon beter onthoud en meer er in zit wanneer ik het doorspeel ipv continue afgeleid word door side objectives :P

Toen bij de laatste missie alle sidequests van Rogue gedaan omdat ik wist dat ik die 2 sidequestlines nodig had voor alle endings.

Daarna gewoon main story afgemaakt en vervolgens alle endings gedaan (uiteindelijk helemaal geen guides in principe nodig gehad), echt genoten van elke ending.

Ga nu pas beginnen met de side missions, gigs etc etc.

Werd af en toe inderdaad wel afgeleid is niet dat ik helemaal mindless op die main story zat maar ik ging er juist heel bewust voor omdat ik dat verhaal wilde volgen.

Had wel ook die sidequest gedaan van Jackie's moeder
spoiler:
Wanneer je hem gaat begraven enzo, Super tof, werd bijna emotioneel ervan :P
Misschien ook maar eens wat meer focussen op main story want anders kom ik er nooit aan toe. ;) Ik heb begrepen dat je alle side stuff later kunt doen? Ik lees altijd maar over verschillende endings maar weet niet hoe dat precies in z'n werk gaat, zelfde voor een "point of no return". Ach kom er ooit zelf achter. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:28:
[...]

Misschien ook maar eens wat meer focussen op main story want anders kom ik er nooit aan toe. ;) Ik heb begrepen dat je alle side stuff later kunt doen? Ik lees altijd maar over verschillende endings maar weet niet hoe dat precies in z'n werk gaat, zelfde voor een "point of no return". Ach kom er ooit zelf achter. ;)
Ja je kan de game zeg maar niet "afmaken" .. na de laatste missie krijg je de optie om terug te gaan naar je laatste checkpoint of het main menu :P ... dus je zal eigenlijk altijd terug gaan naar voor de laatste missie wanneer je alle andere content wil doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:10:
[...]

Het gaat ook de geschiedenis boeken in als de grootste comeback ooit in gaming history
Sorry, die titel is al voor No mans sky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

PdeBie schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:52:
[...]

Sorry, die titel is al voor No mans sky.
While i agree denk ik eerlijk gezegd dat cyberpunk een grotere comeback heeft player numbers gezien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Nu de DLC story uitgespeeld, maar tegen het einde aan kreeg ik wel echt verdomd veel CTD's, met als error:
Error reason: Unhandled exception
Expression: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xC0000005)
Message: The thread attempted to read inaccessible data at 0x20873380000.
File: <Unknown>(0)

Dit had ik tot denk ik 2-4 uurtjes voor het einde eigenlijk niet, en werd steeds erger tot het punt dat ik vrijwel elke autosave of load, een ctd krijg. Voorheen in de main game vrijwel nooit last van, niks veranderd qua hardware of overclocks,die heb ik niet, maar de game vind het op eens niet zo leuk meer ofzo.

De DLC is los daarvan wel echt een aanrader, kwalitatief vergelijkbaar met Blood and wine voor the witcher. zelfs de sidegigs en andere missies zijn best goed opgezet tot behoorlijk uitgebreid, leuke interessante characters en npc's erbij. Ben er zeker wel 30-40 uurtjes zoet mee geweest. Alleen die ctd's laten wel een beetje zure nasmaak achter helaas.
Edit: Als ik het zo zie trouwens zit het in dat de cloud opslag niet goed bereikbaar is en daardoor loads en saves niet goed gaan. Dit zat in de update die niet kon worden voltooit door net te weinig extra ruimte op de SSD :F nu draait die wel weer prima.

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-10-2023 19:45 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand deze mod al eens geprobeerd?

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8176

Kijken of ik hiermee mijn probleem in Photomode kan oplossen.

Edit: ik denk dat ik een ander probleem heb. Dit is gewoon vanilla, zonder mods.

De tatoeages op haar arm zijn lager in kwaliteit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5nCnJe8HZvEOw_qsBquOl2k5Qlk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ojZAP8Y5YjH9kKn64nILC7Pb.jpg?f=fotoalbum_large

Haar armen verbinden niet met haar lichaam. Ik heb geprobeerd om de Mantis Blades te verwijderen, helaas fix dit niet het probleem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/amEld8XwmCkA7agISR_hUJQoxTY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SdwbqOyxAlfrSkuObvR4LcAP.jpg?f=fotoalbum_large

Path tracing reageert vreemd op V's huid texture. Ik heb met en zonder path tracing geprobeerd, diverse skin tones en skin styles, met en zonder tatoeages en diverse andere dingen geprobeerd. Maakt niks uit waar ik ben, overal reageren lichtbronnen raar op V.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ihgkn8RdtELHRWRcxGF9-Yz4WOk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BKDIN3MpiMOfefeMIuoZ2wHB.jpg?f=fotoalbum_large

In de appearance scherm heb ik al die problemen niet, alleen in photomode.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wChF0Bh6aesskkNYjG3wNW5CcGA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z44R4i9725eUmVMsoJBYyWqe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCbC7jL11ACnvNmeaCHwOy3nBEE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SahQNGri9x7bn64r4MkmRoBO.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is een screenshot die ik heb gemaakt onder het spelen, realtime. Wereld van verschil!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qA0JYWXqhHJIwJQYaqLuAMM-gqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qpL8IUylT3D5ZGiLlS4M80rT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 123% gewijzigd door Toonen1988 op 09-10-2023 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn run afgerond voor nu, dit is voor mij het leukste einde van de game denk ik:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MR7XGSDjFEJkpVCF5WG96PSK174=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6MtA7rXM0rnIJQvNQRvLKUen.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 23:56:
Ik heb mijn run afgerond voor nu, dit is voor mij het leukste einde van de game denk ik:

[Afbeelding]
Nice ik vond dit ook het einde met de meeste voldoening. Heb deze 2 keer gedaan XD het was namelijk mijn 2e ending.. toen de rest gedaan en toen voelde het niet goed om niet "mijn" ending als laatste te hebben gedaan dus deed ik hem nog een keer 8)7

Maar echt de beste ending vind ik denk ik als
spoiler:
Je panam belt om je te helpen met de laatste missie maar dan Johnny je body laat overnemen

Dat is exlusief de Phantom Liberty Ending want die heb ik nog niet gedaan. Ga ik ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Inmiddels meeste zones nu ook af met side objectives 🙂 ben goed op weg naar 100% .. zit nu op 50% van de achievements. Weet niet of Phantom Liberty daarbij opgeteld is overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Toonen1988 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:27:
[...]

[YouTube: Tech Focus: Cyberpunk 2077 RT Overdrive - How Is Path Tracing Possible on a Triple-A Game?]
Het wordt voornamelijk gezien als gimmick omdat het als gimmick wordt ingezet. Alles wordt zo zwaar overdone dat het het tegenovergestelde bereikt van wat je als gamer wil. Alles wordt er onrealistischer van in plaats van realistischer. Als het regent ziet de werkelijke wereld er niet uit als één grote spiegel. Maar in cyberpunk 2077 als het aan Nvidia ligt wel, omdat er tussen niet realtime raytraced games en realtime raytraced games erg weinig verschil zit wanneer je de weergave zo accuraat mogelijk probeert te houden. En daar verkoopt Nvidia natuurlijk geen kaarten mee. Dus moet alles zo taxerend en onrealistisch als maar kan wezen zijn, want dat verkoopt hun kaarten. Met als gevolg dat ik met het handje config files moet editten om al die bagger eruit te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52

RnB

Na 250u in de buggy en gepatchte versie gespeeld te hebben, ben ik weer een nieuwe game begonnen in versie 2.0.

De game is nog steeds fantastisch, maar de nieuwe upgrade paden van zowel V als de wapens en cyberware is erg wennen. De upgrade paden van V vind ik wel tof, die van de wapens en cyberware wat minder.
Ik vind het erg lastig om nu mijn wapens te upgraden of mijn cyberware aan te passen.

Mijn grootste ergernis??? Dat de wapens die je van enemies kan pakken, nu ook broken kunnen zijn. Het viel me al op dat ik heel veel wapens die ik had opgepakt, miste in mijn backpack.
Nadat ik Comrades Hammer door mijn neus geboord heb gekregen, ben ik eens gaan Googlen, want dat kan natuurlijk echt niet. :P

Blijkt dus een nieuwe "feature" te zijn, als een wapen broken is en je deze oppakt, word deze gescrapt voor onderdelen. Erg onnodig als je het mij vraagt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 18:54
Volgens mij moet je de Comrades Hammer craften. Elk iconic wapen dat je mist kan je uiteindelijk ook kopen op de black market in het nieuwe expansion gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Nu online
Na de game eerder te hebben uitgespeeld op 1.3 nu ook met 2.0.1 aan de slag.
Weer ff wennen, maar wel leuk.
Helaas krijg ik geen eddies meer gestort als ik apparaten heb gehacked...

Edit: ik krijg nu soms wel en soms niet eddies. (terwijl ik dan wel de optie met eddies vrij gehackt heb).
Gek...

[ Voor 24% gewijzigd door Megupe op 11-10-2023 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devandrej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-09 14:12
Ik heb het weer een poging gegeven met 2.0 en ben een Blunt weapons build begonnen. Heel veel lol ermee alleen helaas nog dezelfde bugs sinds release. T-posing en body displacement gebeuren nog regelmatig. De vernieuwde skilltree maakt het waard om te spelen daarvoor was het knap waardeloos waarin je perk points kon gooien.

Het is een degelijk spel geworden na 2.0 alleen jammer dat het 3 jaar heeft geduurd. In mijn ogen is het spel hersteld na een lange hiatus van een verschrikkelijke launch, leugens en bedrog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tkgr4kKKKDfguF9Ax1uilZu45sU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B3cu26ZTSjM9TeeHFyx66L9d.png?f=fotoalbum_large

Blijft mooi spelletje :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:51
Ik was hier 1 van de mensen die enorm negatief waren bij release.

Ben nu met 2.0 overnieuw begonnen en ik geniet met volle mate. Na het recent uitspelen van Starfield is dit echt een vele malen beter uitgewerkte wereld. Prachtige graphics ook. Ik ben de komende weken weer zoet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Fantastische game, helaas ben ik nu zo goed als klaar na een uur of 75. Heb een ending gehad en de behoefte om alle sidemissions en gigs af te werken heb ik na de ending eigenlijk niet meer.

spoiler:
Ik lig nu onder de sterrenhemel met Panam te genieten van een flesje bier en wat countrymuziek ergens ver weg van Night City.

Ik ga het missen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack_Mojo schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:23:
de behoefte om alle sidemissions en gigs af te werken heb ik na de ending eigenlijk niet meer.
...
Ik ga het missen. :'(
Je hebt niet meer de behoefte om eigenlijk de leukste dingen te doen....maar je gaat het wel missen :? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 16:27:
[...]

Je hebt niet meer de behoefte om eigenlijk de leukste dingen te doen....maar je gaat het wel missen :? 8)7
Buiten de andere endings heb ik niet zo heel veel meer te doen. Nog hier en daar wat losse dingetjes.

Kan het niet helemaal uitleggen maar na het spelen van deze ending heb ik zoiets van: ja ik heb een enorm mooie film gekeken met een prachtig einde. Dan is het voor mij klaar en daar heb ik vrede mee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zoo kids op bed! vrouw een uurtje vermaakt nu kunnen we weer hard gaan vanavond :P

Moet nog sideobjectives in badlands en Westbrook en dan heb ik alle zones klaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Westbrook ook afgerond en nu ben ik klaar met alle zones.
Het is tijdgeworden om Phantom Liberty aan te schaffen en die storyline + endings te doen :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Al meer dan 150 uur in de game en nog telkens ben ik verbaast hoe mooi het is ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZsKnwW4At3sABY89q-Djq1HTh-M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RCHlYWGrmD7mUaz5QPyTAvLQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fib3rlight
SideShow schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 19:02:
Al meer dan 150 uur in de game en nog telkens ben ik verbaast hoe mooi het is ...

[Afbeelding]
wat vet hé

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:54

sn0ww

Goet is niet goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1c6vWdyocQUGAgOc-_osDT0l5gk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5mHAlttg4e2Eju2vqb95tb1Y.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGqs4i46DmpQcVg_qhKAysWUjdo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Dkj5HCSUvJsIkjZDiI6vzcNv.png?f=fotoalbum_large

Vind ik ook.

[ Voor 32% gewijzigd door sn0ww op 15-10-2023 20:38 ]

..........

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fib3rlight
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YHyigaoCLhd5WWK-3U69Dwu_pKU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2KNME40BgbScJgQT40j9FTEJ.png?f=fotoalbum_large

dit is ook een hele vette missie..
en alles op ultra en QHd met raytracing is op geforce now toch wel een pareltje :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03:47
De game is zeer prachtig
bedankt alle voor het delen van de mooie foto's

ik speel zelf op 1440p met een aantal ray trace opties aan icm een 2070 super rond de 50-70 fps
dankzij gsync is het beeld smooth
niet alles op ultra hoor maar goed ik ben zeer te vrede met hoe de game er bij mij uitziet. 65 inch oled scherm :D

Maar goed ik snap dat tP de game nog mooier maakt jeetje. Vandaag weer even blade runner gekeken en zeker de eerste helft van die film blijft smullen, erg cyberpunk en de muziek van vangelis is ongekend!

Die vibes geeft CP mij ook echt zeer vet is night city
ik hoop meer van dit soort entertainment te zien

inmiddels met vrouwtje bezig met BG3 als dat af is ga ik weer verder met CP en de dlc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03:47
:)

[ Voor 99% gewijzigd door Tweakwondo op 16-10-2023 00:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:04
Jeetje wat een dijk van een game is dit zeg. Had deze game een jaar geleden aangeschaft maar kwam er niet aan toe, afgeleid door andere games en zat in de fase dat ik wat minder ging gamen. Van het weekend spontaan de film Drive gekeken en deed mij toch een beetje denken aan Cyberpunk, datzelfde vibe naar mijn idee. En dacht laat ik alles maar vallen (was bezig met Starfield en kwam daar nog niet lekker in) en het gewoon maar proberen. Nu ben ik 20 uur verder en kan er geen genoeg van krijgen.

De setting is tof, voldoende levendige stad (niets kan tippen aan RDR2 maar dat is van een uitzonderlijk niveau), boeiende personages, goed acteerwerk en de missies zijn heel gaaf om te doen. Zeker met Panam kreeg ik flashbacks naar Alyx van Half-Life 2, dat niveau. Ben helemaal hooked! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Queen of the Afterlife
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/wVJCX9ueI1mcf0gLMA1YTZ6t.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/ou3O3sNvy7CYK3W45jwuiKTX.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/pkBiwDvax2hwpNwUk9CrM0zc.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/XNVD5R2VtYcpGch7ySwzRMau.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/guUnuMqVwb7BX7JmWyejP0Gi.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/5YzI67SLBubnG85FWPJbhXmV.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/ePjXLCI6x6YKduVtutY4R4oW.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Lr8XohoDgpIWQ0GcaEfTCP80.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Mav7vsLFAUT7y0Ik1uk15rel.png

:D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/S77uCoragfINxt6qkHGux9ZG.png

[ Voor 68% gewijzigd door PdeBie op 16-10-2023 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een paar van vanavond. Heerlijk sfeertje in dit spel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/tIIYJ645ldtCAntEWhhtdXc2.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Mkx19fBFJpDlSzW8yQW1SeKf.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/hL1kaxnjrkUvjCFLSshjb4Hr.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/FGNA6d6fG2dvZCEXbtme799L.png

Iemand deze quest al gedaan? ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/42JvHdnrUqgAtnmoG69OHwt4.png

Maelstrom blijft tof!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/ERIOQ4q9LR0MZ5heRW3TiOEx.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/poulx89ARqxCVZK79WOcIq8n.png

Met z'n blije bakkes :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/CTeWd31isRoxaoWtePYx7DYL.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Nu online
PdeBie schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:45:
Nog een paar van vanavond. Heerlijk sfeertje in dit spel!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Iemand deze quest al gedaan? ;)
[Afbeelding]

Maelstrom blijft tof!
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Met z'n blije bakkes :+
[Afbeelding]
Ik vond die quest niet zo super, al zaten er wel grappige momenten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Damn, nu voor 2de keer laatste kwart van de DLC gespeeld maar jezus echt een gut punch van een einde op welke manier je het ook uitspeelt...

spoiler:
Ik vind het wel echt zo jammer dat diegene die die Aurore Cassel speelt niet meer screentime kreeg door een untimely death, die chick was echt zo goed, echt spot on en in your face. Ook wel jammer dat er niet nog een romance optie bij is gekomen met de dlc, waren genoeg opties voor imho en zou een en ander nog wel wat emotioneler iets zwaarder kunnen maken qua keuzes...

ik moet nog even kijken wat het einde is als ik So mi opgeef en laat leven voor de FIA maar volgens mij zal die uiteindelijk niet anders zijn dan als je voor So Mi kiest bij het cruciale punt ipv Reed/FIA.

Maar deze spijker hebben ze echt met een moker erin geramd zeg, wat een comeback van deze game sinds launch en double down met een dijk van een DLC. Ik hoop echt dat ze een cyberpunk 2 gaan maken, waar ze dit en alle andere features ook in kunnen verwerken zodat ik weer 200+ uur kan verliezen in deze machtige maar brute wereld.
Jack_Mojo schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 16:59:
[...]

Buiten de andere endings heb ik niet zo heel veel meer te doen. Nog hier en daar wat losse dingetjes.

Kan het niet helemaal uitleggen maar na het spelen van deze ending heb ik zoiets van: ja ik heb een enorm mooie film gekeken met een prachtig einde. Dan is het voor mij klaar en daar heb ik vrede mee. :)
Ik heb dat met The witcher 3, ik heb die helemaal gaar gespeeld alles zo'n beetje gehaald op wat kleine dingetjes na. Dat einde waar ze bedanken voor het spelen. ik was echt wel even van de leg af daarna. Ik kan die game ook niet meer opnieuw starten, die eerste ervaring ervan wil ik zo houden. :)

[ Voor 25% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-10-2023 01:15 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:14
Had CP na de launch uitgespeeld (tot de credits gingen rollen van de main story) en was er toen klaar mee. Was toen al redelijk tevreden over het spel, maar het was gewoon nog niet af en nog veel te veel bugs. Nu na de DLC gekocht te hebben met patch 2.01, new game gestart en twee weken er helemaal in opgezogen te zijn geweest alvorens de credits van een nieuw einde gingen rollen kan ik alleen maar zeggen: WOW.
Als CP zo was afgeleverd op dag 1 had het van mij een 10/10 gekregen. De nieuwe story is echt epic. De graphics zijn zoveel beter en smoother. De skill tree is nu af.
Jammer dat we zolang hebben moeten wachten. Ik ga nu wat MODS installeren en hem nogmaals spelen. nog zat te doen en te ontdekken met een ander story einde.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren eindelijk de achievement Deamon in the shell gehaald. Daarbij moest je 3 enemies tegelijk incapacitaten met 1 Detonate Grenade hack.

Was erg moeilijk om 3 lowbie enemies bij elkaar te krijgen ofzo maar was uiteindelijk gelukt.

Nu 100% achievements van de basegame. Tijd voor Phantom liberty volgende week. Even wachten op salaris 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Dit weekend uitgespeeld, en meteen drie keer teruggekeerd naar vorige save voor de andere eindes. Wat een spel! Echt ongelooflijk qua animatie, verhaal, gameplay...dit is gewoon quasi perfectie. Wat een comeback, want vlak na launch echt pisssed off van mijn pc gegooid. En dan moet ik de DLC nog aankopen. Draait overigens onwaarschijnlijk soepel op mijn RTX3080 aan 3440x1440 met RT overdrive en DLSS. Het is ZO jammer dat ze de boel hebben verkloot bij lancering, want deze RED engine is wat mij betreft véél beter dan unreal-engine op dit moment.

Hoop écht dat er een 2e Cyberpunk-game komt met gelijkaardige gameplay en nog wat meer polish dan nu. Die RTX4090 (of RTX5090) zal er tegen dan ook wel zijn. Spel is imo trouwens een echt testament voor pc-gaming.

[ Voor 11% gewijzigd door lapino op 17-10-2023 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:07
Ik ben van plan om Cyberpunk op PS5 te gaan spelen, heb ik dan voldoende aan de disk versie op Bol.com of moet ik nog extra add-ons kopen voor de volledige gameplay?

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Je krijgt 'gratis' de 2.0 update, enkel de DLC kan je eventueel nog bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:57:
Gisteren eindelijk de achievement Deamon in the shell gehaald. Daarbij moest je 3 enemies tegelijk incapacitaten met 1 Detonate Grenade hack.

Was erg moeilijk om 3 lowbie enemies bij elkaar te krijgen ofzo maar was uiteindelijk gelukt.
Buiten de Totentanz staan 3 Maelstrom gastjes vlak bij elkaar. Deyonate grenade quickhack en klaar! :)

@lapino ik heb ook een 3080 met 3440x1440, maar RT overdrive hoef ik niet te proberen. Waar heb jij je DLSS op staan?

[ Voor 11% gewijzigd door PdeBie op 17-10-2023 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Davidas schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:39:
Ik ben van plan om Cyberpunk op PS5 te gaan spelen, heb ik dan voldoende aan de disk versie op Bol.com of moet ik nog extra add-ons kopen voor de volledige gameplay?
lapino schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:39:
Je krijgt 'gratis' de 2.0 update, enkel de DLC kan je eventueel nog bijkopen.
Dit klopt helemaal, 2.0 update is volledig gratis. De basegame zit bomvol content, je kunt er makkelijk tientallen uren uithalen. Ik zit bijv. op 40 uur in mijn huidige playthrough, zit ongeveer halverwege in de basegame en ik heb pas één van de eerste missie af in Dogtown. Wil je nog een stukje extra erbij (dogtown), dan kan je eventueel de DLC erbij kopen. Wat nog eens minimaal 30 uur aan extra content toevoegt en nog een extra einde.

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 17-10-2023 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

@Davidas Je kan je echt heeel lang zoet houden met de game mits je meerdere playtroughs leuk zou vinden enzo.

Ik heb nu de basegame zonder uitbreiding 100% uitgespeeld (lees alle achievements, want voelt nog niet alsof ik klaar ben) En heb 137 uur gespeeld. Vind het nog steeds leuk.

Maar ik ben dan iemand die het leuk vind om alles te completen enzo en dat vrijwel efficiënt probeert te doen dus kan nog veel meer tijd zijn.

Pagina: 1 ... 81 ... 92 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!