Dat was mij niet helemaal duidelijk. Het systeem is soms wat verwarrend met wat er allemaal wel en niet in zit maar bedanktPdeBie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:59:
@Toonen1988 die tweede tof!
[...]
Volgens mij delen sommige wapens nu ammo. Je hebt namelijk nu bijvoorbeeld heavy ammo i.p.v. pistol ammo en smg ammo.
Phantom libery ook weer klaar, toch een mixed feeling. Wederom vrij weinig 'vrije keuze', al zitten de dialogen wel goed in elkaar en je voelt iets meer de effecten van good guy/bad guy.
Maar...
De verplichte auto combat vond ik wel prima, ik heb weinig interesse om de andere auto's nog te gaan unlocken via El Cap, had eigenlijk nog wel verwacht dat ze random missies zouden toevoegen die je dan nog kan blijven doen. Ik heb alle side/gigs/etc klaar, dan is er lomp gezien.. niets meer te doen.
Maar...
spoiler:
Wederom geen 'einde', weer een 'cutscenes bla bla', reload je laatste save of eindig daar waar de game al eerder eindigde, bij het restaurant.
Hoewel ik de 'new full ending' enerzijds een heerlijk duister/depreminerend einde vind wat perfect past in Cyberpunk style, voelt hij wel wat simpel en onlogisch. Snap dat niemand zomaar 2 jaar gaat zitten wachten, maar 'je bent alles kwijt' en iedereen heeft je verlaten.. voelt goedkoop. Dialoog van Johnny past ook niet echt op dialogen van de main-story, zeker niet als je vriendjes met hem bent.
Grappig wel hoe ik amper 'chrome' had dat de laatste scene er bar weinig 'anders' aan mij was dan dat ik normaal op straat rondliep
Hoewel ik de 'new full ending' enerzijds een heerlijk duister/depreminerend einde vind wat perfect past in Cyberpunk style, voelt hij wel wat simpel en onlogisch. Snap dat niemand zomaar 2 jaar gaat zitten wachten, maar 'je bent alles kwijt' en iedereen heeft je verlaten.. voelt goedkoop. Dialoog van Johnny past ook niet echt op dialogen van de main-story, zeker niet als je vriendjes met hem bent.
Grappig wel hoe ik amper 'chrome' had dat de laatste scene er bar weinig 'anders' aan mij was dan dat ik normaal op straat rondliep
De verplichte auto combat vond ik wel prima, ik heb weinig interesse om de andere auto's nog te gaan unlocken via El Cap, had eigenlijk nog wel verwacht dat ze random missies zouden toevoegen die je dan nog kan blijven doen. Ik heb alle side/gigs/etc klaar, dan is er lomp gezien.. niets meer te doen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
en ook @Vinnocchio -> tot nu toe superbe spel. Heerlijke vibe, graphics etcRudios schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:05:
[...]
Ik heb ‘m ook 3 dagen geleden gekocht. Echt een super gave game. Gfx zijn om te smullen en de setting en verhaallijn zijn ijzersterk. Ik heb ook Starfield en persoonlijk vind ik Cyberpunk veel toffer!
ik ga voor deze build btw:
YouTube: The Most BROKEN Pistol Build in Cyberpunk 2077! PATCH 2.0!
YouTube: The Most BROKEN Pistol Build in Cyberpunk 2077! PATCH 2.0!
Net de eerste missie met Panam gedaan en had zo'n voorgevoel van: Haar kan ik misschien vast wel romancen. dus toch even dat specifiek gegoogled en ja hoor
En gelukkig had ik in de eerste missie de goeie keuzes gemaakt haha dus ga me best doen met haar
Leuke sideactivity om je druk over te maken hahah

Hehe, Panam is wel leuk inderdaad, die had ik de eerste playthough ook. Laatste keer Judy gedaan en daar ga ik nu weer voor. Die quest lines zijn ook goed uitgewerkt.Ricmaniac schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 14:49:
Net de eerste missie met Panam gedaan en had zo'n voorgevoel van: Haar kan ik misschien vast wel romancen. dus toch even dat specifiek gegoogled en ja hoorEn gelukkig had ik in de eerste missie de goeie keuzes gemaakt haha dus ga me best doen met haar
![]()
Ik vond die side quest met Meredith Stout (Militech) ook meesterlijk, zal niks spoilen maar de vaste spelers hier weten wel wat ik bedoel. De reward die voor je klaar ligt achteraf is ook briljant.
Vette build. ik heb een beetje hetzelfde maar dan met throw dagger.
Verwijderd
Ik heb voor de grap eens Cyberpunk opgestart op de iPad via geforce now. Heel grappig om path tracing te zien op dat formaat haha. Gevalletje “omdat het kan”.
Van het weekend weer verder met de game.
ik heb last gehad van 'contineu distortion' dan heb je constant last van relic meuk/glitch, hiermee opgelost:
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/9219
Telefoon werkt ook, ik had laatst nog Baldur's Gate 3 gespeeld op het werk. Werkt ook goed via een 5g connectie.Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:30:
Ik heb voor de grap eens Cyberpunk opgestart op de iPad via geforce now. Heel grappig om path tracing te zien op dat formaat haha. Gevalletje “omdat het kan”.
Haha echt he, dat heb ik precies ook nu.. Heb nu ook al zoiets van: ik probeer starfield wel weer over 2 jaar ofzoVerwijderd schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:25:
.
Deze game is wat ik hoopte te vinden in Starfield.
Heb gewoon een drive gekregen om deze game te 100% .. niet zo vaak meer de zin daarin in singleplayer games. bij deze nu wel. en met 100% bedoel ik alle achievements.
Een, waarschijnlijk domme, vraag: als ik een enemy scan dan heb ik wat opties om los te laten op hen. Maar hoe breid ik dat uit c.q. hoe krijg ik hier nieuwe abilities voor? Ik kan nu alleen wat fire damage over time bij hen doen. Als ik builds zie, dan zie ik daar een hele rits van opties. Dat wil ik ook
Attribute points in intelligence steken, een nieuwe deck kopen bij de ripperdocs ( Lvl based kwa tiers ), En quickhacks kopen bij Netrunner shops.Jack_Mojo schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 20:10:
Een, waarschijnlijk domme, vraag: als ik een enemy scan dan heb ik wat opties om los te laten op hen. Maar hoe breid ik dat uit c.q. hoe krijg ik hier nieuwe abilities voor? Ik kan nu alleen wat fire damage over time bij hen doen. Als ik builds zie, dan zie ik daar een hele rits van opties. Dat wil ik ook
Ik kom net een vrouwtje in pacific tegen die gitaar zat te spelen en er zat een knakker voor haar aan de drugs een beetje met zijn hoofd mee te bewegen. Ik denk doe eens gek en ik schuif aan. Op het bankje naast haar gaan zitten, een fles naar achter geslagen en gaan luisteren naar haar muziek. Dat deed ze voorbeeldig.
We wisten al dat CDPR een sequel op de planning heeft staan. Er zullen 350 tot 500 mensen gaan werken aan project "Orion" in Boston, America. Dit is al een tijdje bekent en goed nieuws.
Helaas volgt er nu ook minder positieve nieuws. We hoeven geen grote updates meer te verwachten voor Cyberpunk 2077. CDPR stopt met de ontwikkeling van Cyberpunk 2077. Er zullen uiteraard wel nog technische en bugfix patches uitkomen, maar patches zoals 2.0 en DLC's hoeven we niet meer te verwachten.
Ze willen nu volledig op hun nieuwe Cyberpunk project (interne naam Orion) gaan focusen, althans pcgamer.
https://www.pcgamer.com/y...equel-director-confirms//
Ik hoop dat ze sommige personages gaan terug brengen in de sequel.
Helaas volgt er nu ook minder positieve nieuws. We hoeven geen grote updates meer te verwachten voor Cyberpunk 2077. CDPR stopt met de ontwikkeling van Cyberpunk 2077. Er zullen uiteraard wel nog technische en bugfix patches uitkomen, maar patches zoals 2.0 en DLC's hoeven we niet meer te verwachten.
Ze willen nu volledig op hun nieuwe Cyberpunk project (interne naam Orion) gaan focusen, althans pcgamer.
https://www.pcgamer.com/y...equel-director-confirms//
spoiler:
Waaronder Viktor als ripperdoc en uiteraard Judy en Panam. Ze verdienen echt meer screentime. Misschien zelfs hoe ze hun leven herpakt hebben, na de gebeurtenissen van Cyberpunk 2077.
[ Voor 49% gewijzigd door Toonen1988 op 30-09-2023 07:58 ]
Voor degenen die meer op zoek zijn naar cyberpunk-themed slice of life:Toonen1988 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 07:04:
spoiler:Waaronder Viktor als ripperdoc en uiteraard Judy en Panam. Ze verdienen echt meer screentime. Misschien zelfs hoe ze hun leven herpakt hebben, na de gebeurtenissen van Cyberpunk 2077.
Cloudpunk
Nivalis (komt uit in 2024)
De hoofdrolspeler van het CP2077-universum is Night City. Die kotst iedereen uit die het wel en niet bevalt. Buiten een cameo of twee verwacht ik niet veel meer interactie met oude karakters.
[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 30-09-2023 09:38 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Als je Cyberpunk nu via Steam downloadt, heb je dan automatisch die 2.0 update erbij? En maakt dat het spel een wezenlijk andere game?
Ik hink een beetje op twee gedachten nu; bij release vond ik de game niet zo heel tof (speelde op PC en had weinig last van bugs, dus dat was het probleem niet), maar word nu toch wel erg getriggerd door alle video's en verhalen rondom Phantom Liberty. Dus zit er een beetje aan te denken om nu eerst de main game te spelen (en dit keer dan uit te spelen) en als dat bevalt, Phantom Liberty erachteraan te plakken.
Of is het handiger om maar gelijk Phantom Liberty in te duiken?
Ik hink een beetje op twee gedachten nu; bij release vond ik de game niet zo heel tof (speelde op PC en had weinig last van bugs, dus dat was het probleem niet), maar word nu toch wel erg getriggerd door alle video's en verhalen rondom Phantom Liberty. Dus zit er een beetje aan te denken om nu eerst de main game te spelen (en dit keer dan uit te spelen) en als dat bevalt, Phantom Liberty erachteraan te plakken.
1. Ja 2.0 is nieuwste patch en zit er altijd bij.Timbox88 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:18:
Als je Cyberpunk nu via Steam downloadt, heb je dan automatisch die 2.0 update erbij? En maakt dat het spel een wezenlijk andere game?
2. Je kan perfect 10-20 uur spelen en kijken of het u bevalt. Je hoeft niet per direct Phantom Liberty te kopen.
3. Het spel is nog hetzelfde. Wel andere balance in skillstree enzo.
Dat klopt, Night City laat precies zien wat Cyberpunk inhoudt, "High tech, low life." Cyberpunk laat de donkere kant van technologische vooruitgang zien. En de onderliggende thema's die de Cyberpunk genre creëren, zijn ook problemen die we in onze wereld hebben. En dat maakt Cyberpunk zo'n populaire genre.The Zep Man schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 09:36:
[...]
Voor degenen die meer op zoek zijn naar cyberpunk-themed slice of life:
Cloudpunk
Nivalis (komt uit in 2024)
De hoofdrolspeler van het CP2077-universum is Night City. Die kotst iedereen uit die het wel en niet bevalt. Buiten een cameo of twee verwacht ik niet veel meer interactie met oude karakters.
Er is trouwens ook een tegenhanger, genaamd Solarpunk. Een genre die meer optimistisch is over technologische vooruitgang.
Wikipedia: Solarpunk
De BBC heeft in december 2020 ook een mooi artikel geschreven over Cyberpunk 2077 https://www.bbc.com/news/newsbeat-55247702
Interessante leesvoer.
https://www.zmescience.co...at-is-cyberpunk-05012022/
https://www.neoxian.city/...cyberpunk-world-yes-we-do
Indigo Gaming heeft ook een interessante documentaire gemaakt.
YouTube: Cyberpunk Documentary PART 1 | Neuromancer, Blade Runner, RoboCop, A...
"It shows us the dark side, reveiling the dangerous side effects of the drug of futurism." - Indigo Gaming
[ Voor 32% gewijzigd door Toonen1988 op 30-09-2023 11:36 ]
En kun je na het uitspelen van de main game moeiteloos overstappen richting DLC? En andersom: kun je de DLC prima spelen zonder de main story (uit)gespeeld te hebben?Paterpor schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:44:
[...]
1. Ja 2.0 is nieuwste patch en zit er altijd bij.
2. Je kan perfect 10-20 uur spelen en kijken of het u bevalt. Je hoeft niet per direct Phantom Liberty te kopen.
3. Het spel is nog hetzelfde. Wel andere balance in skillstree enzo.
Verwijderd
Gaan jullie ook zo verdomd langzaam door de (base) game? Dit is echt zo een game waar ik het enorm rustig aan doen en geniet er iedere seconde van. En er komen nog zoveel games dit jaar.
#luxeproblemen

#luxeproblemen
Hier toch al een crash gehad bij de 2de boss fight (xbox series x). En hij lag natuurlijk bijna om
Ben benieuwd wat jullie van de "frame generation" optie vinden. Ik heb het eigenlijk liever uit staan merk ik. Als ik het aanzet dan reageert de muis een stuk trager wat vervelend is bij aimen en rijden. Het is redelijk subtiel maar toch stoor ik me eraan. Wat zijn jullie ervaringen met frame generation en zijn er meer die last hebben van inputlag bij het gebruik hiervan.
Hier dezelfde ervaring. De framerate is met frame generation wel een stuk hoger en daardoor fijner, maar ook ik stoor me aan de veel hogere input lag. Helaas een keuze tussen twee kwaden, maar dan kies ik toch voor de belabberde input lag.j0ppie schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:55:
Ben benieuwd wat jullie van de "frame generation" optie vinden. Ik heb het eigenlijk liever uit staan merk ik. Als ik het aanzet dan reageert de muis een stuk trager wat vervelend is bij aimen en rijden. Het is redelijk subtiel maar toch stoor ik me eraan. Wat zijn jullie ervaringen met frame generation en zijn er meer die last hebben van inputlag bij het gebruik hiervan.
Ja precies. Het is fijn dat de keuze er is. Het hangt denk ik ook af van wat je framerate is zonder framegen. Ik heb met DLSS en paar settings beetje terugzetten prima framerate zonder frame generation dus ik doe het voor nu gewoon zo. Maar bij andere games (strategy oid) zou ik het eerder gebruiken.Maxow schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:10:
[...]
Hier dezelfde ervaring. De framerate is met frame generation wel een stuk hoger en daardoor fijner, maar ook ik stoor me aan de veel hogere input lag. Helaas een keuze tussen twee kwaden, maar dan kies ik toch voor de belabberde input lag.
Ik was helemaal vergeten dat een YouTuber een volledige film van Cyberpunk 2077 heeft gemaakt.
Pas wel op, de film bevat veel spoilers!
Pas wel op, de film bevat veel spoilers!
[ Voor 37% gewijzigd door Toonen1988 op 30-09-2023 22:11 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ervaar zelf die inputlag niet eerlijk gezegd. Vind games met FG erg goed te spelen met dito FPS upgrade.j0ppie schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:55:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Phoe, heb het echt geprobeerd en me gewaagd aan een nieuwe playthrough, want 2.0 en ‘Phantom Liberty’. Echter, hoewel het spel de nodige veranderingen heeft doorgemaakt sinds de eerste playthrough bij launch, is de ‘core gameplay’ ongewijzigd en dat valt enorm op.
Helaas.
Helaas.
De core was naar mijn mening juist goed. Had jij een andere game met 2.0 verwacht dan?Yonix schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 09:07:
Phoe, heb het echt geprobeerd en me gewaagd aan een nieuwe playthrough, want 2.0 en ‘Phantom Liberty’. Echter, hoewel het spel de nodige veranderingen heeft doorgemaakt sinds de eerste playthrough bij launch, is de ‘core gameplay’ ongewijzigd en dat valt enorm op.
Helaas.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Niet een compleet andere game, maar dat ze wel wat zaken aangepakt zouden hebben die een fundamenteel onderdeel van het spel zijn. Rijden in een auto of op een motor is nog steeds ruk en dan heb ik het nog niet eens over de physics bij het botsen, alsof je over het ijs in een kartonnen zeepkist rijdt.Distortion schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 09:09:
[...]
De core was naar mijn mening juist goed. Had jij een andere game met 2.0 verwacht dan?
Daarnaast kunnen interacties met NPCs nog steeds ongemakkelijk zijn en schieten ze meteen in paniek als je even niet reageert: ‘V, you there? Hello, V?’ Of dialogen die lekker door elkaar heen lopen …
Kom er net ook achter dat als ik path tracing aanzet op mijn 4080, ik heel erg merk dat als ik mijn muis beweeg van een deel wat donkerder is naar een stuk wat lichter is of vice versa, het aanpassen van de brightness langzamer gaat. Normaal is dit zo goed als instant maar nu duurt het heel even (minder dan een seconde). Maar het is toch hinderlijk. Als ik ray reconstruction vervolgens aanzet wordt dit effect nog erger. Dus wat dat betreft is het haast fijner voor mij om met de traditionele raytracing settings te spelen zonder path tracing etc. Iemand enig idee of dit normaal is of is op te lossen? Dacht eerst dat het aan mijn scherm lag maar bij het uitzetten van de settings werkt het prima.
Edit: Dit is zowel met als zonder HDR
Edit: Dit is zowel met als zonder HDR
Beetje hetzelfde hier, de DLC (nog) niet gekocht maar was er toch ff ingedoken met een vrij nieuw character die ik toen ook een keer aangemaakt had.Yonix schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 09:07:
Helaas.
Echt een vette game maar het verhaal ligt me nog iets te vers in het geheugen na de laatste keer dat ik hem uitgespeeld heb.
Was zo'n 40u onderweg in Starfield maar ik ga proberen het geduld op te brengen tot de xbox mods komen.
Baldur's gate 3 ook gekocht maar daar moet je echt de tijd voor nemen imo en dat geduld heb ik ff niet
FF kijken hoe lang ik het volhoud met Cyberpunk, wellicht toch binnenkort de DLC kopen maar waarschijnlijk ga ik AC Mirrage ook nog wel ff checken.
Toch de sfeer in Cyberpunk brengt mij tot nu toe weer terug want die is toch wel erg gaaf imo.
Op de PC heb ik hier een mod voor die de LOD nog hoger zet dan mogelijk in het spel ten koste van een beetje performance. Zal vanavond eens kijken of ik hem kan vinden. Hij staat op Nexusmods.LadyVodka schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:20:
Hoe fix is die pop-up's?
[Streamable: New project]
Verwijderd
Hier gaat de game nog niet vervelen in tegendeel. Ben wel van stealth naar cowboy over gegaan.
Stealth ging wat langzaam en headshots met een revolver is ook lekker.
Mijn build begint vorm te krijgen.
Wat betreft car handling, kan beter maar goed genoeg imo maar dan wel met een controller. Inmiddels Panam leren kennen maar die wilde niet meteen in 1 bed duiken. Verwend kreng.
Kan me voorstellen dat als je de game al eens uit hebt dat het misschien niet fris genoeg is oid maar voor mij met mijn eerste playthrough, partij genieten hoor.
Wat betreft car handling, kan beter maar goed genoeg imo maar dan wel met een controller. Inmiddels Panam leren kennen maar die wilde niet meteen in 1 bed duiken. Verwend kreng.
Kan me voorstellen dat als je de game al eens uit hebt dat het misschien niet fris genoeg is oid maar voor mij met mijn eerste playthrough, partij genieten hoor.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2023 15:54 ]
Oef, ik had per ongeluk een setting niet aanstaan in Cyberpunk 2077. Ik behaal nu gelukkig wel de 60FPS in 4k met path tracing. Ik heb hier 3 verschillende tests van GFN vs Lokaal.
Geforce Now, game versie 1.62 met een L40G GPU. Helaas is deze GPU niet meer beschikbaar, anders kon ik nog een keer proberen met DLSS frame generation op aan. Maar dat maakt eigenlijk toch niks meer uit, omdat de RTX 4080 het ook perfect aankan.
:strip_exif()/f/image/Vhotk4lKkpnpbTKzZsVmgXY0.jpg?f=fotoalbum_large)
Geforce Now, game versie 2.0 met een RTX 4080
:strip_exif()/f/image/3g61JOT3bNwkW1z0BwO94P4Z.jpg?f=fotoalbum_large)
En dit is wat ik nu behaal op mijn lokale machine. Niet slecht voor nog een vrij oude CPU en DDR4 geheugen. Ik ga sowieso binnenkort overstappen naar Intel 14th generation. Op het begin had ik even een kleine framedropje, maar daarna was het vrij snel weer stabiel.
Geforce Now, game versie 1.62 met een L40G GPU. Helaas is deze GPU niet meer beschikbaar, anders kon ik nog een keer proberen met DLSS frame generation op aan. Maar dat maakt eigenlijk toch niks meer uit, omdat de RTX 4080 het ook perfect aankan.
:strip_exif()/f/image/Vhotk4lKkpnpbTKzZsVmgXY0.jpg?f=fotoalbum_large)
Geforce Now, game versie 2.0 met een RTX 4080
:strip_exif()/f/image/3g61JOT3bNwkW1z0BwO94P4Z.jpg?f=fotoalbum_large)
En dit is wat ik nu behaal op mijn lokale machine. Niet slecht voor nog een vrij oude CPU en DDR4 geheugen. Ik ga sowieso binnenkort overstappen naar Intel 14th generation. Op het begin had ik even een kleine framedropje, maar daarna was het vrij snel weer stabiel.
:strip_exif()/f/image/Z1VNaDj4Z9NA8tshEoZ3hDk6.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 01-10-2023 16:59 ]
Ik heb de game bij de launch links laten liggen. Zit er aan te denken om hem te gaan spelen. Twijfel nog wel over het platform waarop ik ga spelen Geforce now of op de Xbox series X.
Zeker spelen, op XSX draait hij probleemloos.KraveN schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:16:
Ik heb de game bij de launch links laten liggen. Zit er aan te denken om hem te gaan spelen. Twijfel nog wel over het platform waarop ik ga spelen Geforce now of op de Xbox series X.
Op Geforce (steam game) werkt de game nog steeds nietKraveN schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:16:
FUMES et CARNES
Ah dat is goed om te weten! Daar ga ik eens even induiken om teleurstelling te voorkomen. Xsx heeft nu een streepje voor 👍🏻Iusedto schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:52:
[...]
Op Geforce (steam game) werkt de game nog steeds niet
Verwijderd
Vraag me af waar ik dan op speel de laatste dagen.Iusedto schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:52:
[...]
Hoezo? Ik heb er nooit problemen mee gehad.Iusedto schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:52:
[...]
Toen 2.0 uitkwam moest ik wel 3.6 GB download handmatig starten maar dan kon ik wel spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door polopolo150 op 01-10-2023 22:43 ]
Volgens mij hebben ze terug +3j nodig om DLC te fixen.
The Black Sapphire heel donker opeens.
[Streamable: Cyberpunk 2077 2023.10.01 - 23.14.26.03]
[Streamable: Cyberpunk 2077 2023.10.01 - 23.12.15.02]
The Black Sapphire heel donker opeens.
[Streamable: Cyberpunk 2077 2023.10.01 - 23.14.26.03]
[Streamable: Cyberpunk 2077 2023.10.01 - 23.12.15.02]
De Steam versie van Cyberpunk 2077 is gewoon speelbaar. Het had ongeveer 26 uur geduurt om het spel speelbaar te krijgen op Geforce Now.Iusedto schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:52:
[...]
Je kunt al sinds de nacht van woensdag op donderdag al spelen via Geforce Now.
[ Voor 27% gewijzigd door Toonen1988 op 02-10-2023 01:20 ]
Je kan de DLC starten nadat je act 2 van de base game hebt voltooid. Je kan de DLC dus spelen voordat je het spel uitspeelt. Er is zelfs een optie als je een nieuwe game start om direct naar de DLC te skippen met een soort 'premade' level 15 character. Ik zou het niet aanraden, maar t kan.Timbox88 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:53:
[...]
En kun je na het uitspelen van de main game moeiteloos overstappen richting DLC? En andersom: kun je de DLC prima spelen zonder de main story (uit)gespeeld te hebben?
Ik ga mezelf even updaten.Derbiss schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 14:10:
[...]
en ook @Vinnocchio -> tot nu toe superbe spel. Heerlijke vibe, graphics etc
Ik had Cyberpunk in het begin gekocht maar een refund gedaan (was niet te doen kwa bugs ed). Als ik nu echter de visuals ed bekijk..very nice hoor. Het is nog veel te vroeg om dat al te zeggen wellicht maar zelfs al ben ik geen echte rpg-speler; ik voel wel de Deus Ex-vibe (meegezogen worden in de wereld; speelstijlen om te experimenteren).. Superbe spelletje
Je hoeft niet heel act 2 gespeeld te hebben. Je moet de missie "Transmission" afgerond hebben voor je aan de DLC kan beginnen.Jobius schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:33:
[...]
Je kan de DLC starten nadat je act 2 van de base game hebt voltooid. Je kan de DLC dus spelen voordat je het spel uitspeelt. Er is zelfs een optie als je een nieuwe game start om direct naar de DLC te skippen met een soort 'premade' level 15 character. Ik zou het niet aanraden, maar t kan.
Net de DLC afgerond en blijkbaar met een nieuw einde. Prachtig gedaan en echt iets compleet anders maar enigzins verdrietig om het zo te zeggen.
Kan niet wachten vanavond eindelijk ook weer door te gaanCarthrax schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:46:
Net de DLC afgerond en blijkbaar met een nieuw einde. Prachtig gedaan en echt iets compleet anders maar enigzins verdrietig om het zo te zeggen.
Ik blijf voor mezelf twijfelen though of ik direct die kant op wil gaan of toch eerst een keer de normale playtrough wil doen. want die heb ik nooit afgemaakt.
Ben eigenlijk van plan het moment dat ik de mogelijkheid heb om die story line te starten een aparte save er van te maken en dan eerst normaal doorspelen en dan die savegame te laden om de expansion te doen.
[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 02-10-2023 12:04 ]
Verwijderd
Ik ga de base game eerst helemaal uitwonen. Als alles klaar is pas naar de expansion. Er komt geen expansion na deze en de game is ‘af’ dus alle tijd om er van te genieten. Kan ook altijd nog 1 of meerdere playthroughs doen in de toekomst.
Hier ook het einde bereikt van Phantom Liberty, toch even slikken 🥲 zoveel plezier beleefd aan deze game en DLC.. 2e run nu bijna 100 uur, alles weggespeeld alleen popt The Jungle trophy niet bij mij 😑
Pff damn 100% halen in deze game gaat nog wel even duren 😛
lees nu dat Phantom Liberty op zichzelf dus 4 endings heeft. en dan een extra ending in the base game.
lees nu dat Phantom Liberty op zichzelf dus 4 endings heeft. en dan een extra ending in the base game.
Ben ook maar met een 2.0 playthrough begonnen met PL. Ben benieuwd naar de ervaring ten opzichte van release. Ik las al wel dat hits van miljoenen niet meer mogelijk is, dat is wel jammer.
Ik ga hem ook 100%'en dat doel heb ik voor mezelf gezetVerwijderd schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:26:
Ik ga de base game eerst helemaal uitwonen. Als alles klaar is pas naar de expansion. Er komt geen expansion na deze en de game is ‘af’ dus alle tijd om er van te genieten. Kan ook altijd nog 1 of meerdere playthroughs doen in de toekomst.
heb het dan wel over 100% Achievements though. weet niet of het echt alles 100% in de game is.
Je kan de dlc wel het beste starten voor the point of no return in act 3 ivm het verhaal, Ben gister ook begonnen na 80 uur tot act 3 te hebben gespeeld en alle side content afgewerkt te hebben alweer lvl 52 ondertussen.... Dlc is echt mega vet! wel een erg grote difficulty spike op very hard vergeleken met de base game.Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:26:
Dum Dum caught by V's gang. Kon het niet laten om toch mods te downloaden. Wilde eerste wachten totdat ik het spel had uitgespeeld. Maar ach, voor photomode en wat cosmetische dingen, waarom niet.
De belichting op V's gezicht is soms broken, ik weet niet of hier meer mensen last van hebben.
De belichting op V's gezicht is soms broken, ik weet niet of hier meer mensen last van hebben.
/f/image/TGiDmMC49VTcr4qC9hUuE1Hv.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Toonen1988 op 02-10-2023 21:35 ]
Kan niet zeggen dat ik dat gemerkt heb nee.Toonen1988 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 21:28:
Dum Dum caught by V's gang. Kon het niet laten om toch mods te downloaden. Wilde eerste wachten totdat ik het spel had uitgespeeld. Maar ach, voor photomode en wat cosmetische dingen, waarom niet.![]()
[Afbeelding]
Jij speelt wel op lage kwaliteit of niet? in ieder geval geen raytracing
Dat is juist wat ik bedoel, bij mij is photomode broken. Open de foto, en zoom eens in op de schoenen. Je ziet dan allemaal witte puntjes, maar je zult zien dat path tracing wel degelijk aanstaat. Zoom dan vervolgens in op het gezicht van V, en je zult het kwaliteit verschil zien. Dit is juist wat ik bedoel met "Belichting werkt niet goed op V of ander personages." Zit ook een ruis op Panam en Judy.Ricmaniac schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 22:03:
[...]
Kan niet zeggen dat ik dat gemerkt heb nee.
Jij speelt wel op lage kwaliteit of niet? in ieder geval geen raytracing
Ik speel juist op de allerhoogste kwaliteit in 4k met pathtracing. Op de vorige pagina zie je een benchmark van mij en de instellingen die ik gebruik.
Wil je eens zien hoe het spel uit ziet als ik rechtstreeks screenshots maak van Cyberpunk 2077 in Steam?
Zo dus.
:strip_exif()/f/image/qpL8IUylT3D5ZGiLlS4M80rT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kwjBd6CvkITOoaExzHihOVbw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J6wutSTnkQMW9cmn7XyqxwJD.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben ook niet de enige die dit probleem heeft. En dit is een post uit 2020, en ik heb dezelfde probleem 3 jaar later.
https://forums.cdprojektr...lity-photo-mode.11053478/
[ Voor 49% gewijzigd door Toonen1988 op 02-10-2023 23:35 ]
Oh die screenshots zijn veeeeel mooier iddToonen1988 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 23:09:
[...]
Dat is juist wat ik bedoel, bij mij is photomode broken. Open de foto, en zoom eens in op de schoenen. Je ziet dan allemaal witte puntjes, maar je zult zien dat path tracing wel degelijk aanstaat. Zoom dan vervolgens in op het gezicht van V, en je zult het kwaliteit verschil zien. Dit is juist wat ik bedoel met "Belichting werkt niet goed op V of ander personages." Zit ook een ruis op Panam en Judy.
Ik speel juist op de allerhoogste kwaliteit in 4k met pathtracing. Op de vorige pagina zie je een benchmark van mij en de instellingen die ik gebruik.
Wil je eens zien hoe het spel uit ziet als ik rechtstreeks screenshots maak van Cyberpunk 2077 in Steam?
Zo dus.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik ben ook niet de enige die dit probleem heeft. En dit is een post uit 2020, en ik heb dezelfde probleem 3 jaar later.
https://forums.cdprojektr...lity-photo-mode.11053478/
/f/image/pPdWwqXYDxd2G0po1blOOAyO.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb iets raars. Zit nu al 2 missies achter elkaar met dit beeld..
dat je die blauwe strepen ziet komen en je beeld wat heen en weer schut. dacht eerst dat het gewoon aan de story lag maar nu heb ik een paar cutscenes gehad waarvan ik dacht: lijkt me niet dat je dit hierbij hele tijd moet zien

Game restart, andere save ietsje terug geladen en zie ik nog hetzelfde in me beeld. Dus ik youtuben en daar zie ik iemand die cutscene gewoon normaal kijken zonder dit beeld... Lijkt dus alsof mijn savegame fucked is.
Net een paar savegames terug geladen en het probleem hield aan. Nu een save van een uur geleden geladen en is het ineens wel verdwenen. Terug switchen naar die andere save komt weer opnieuw met die bug. Dus word een uurtje herhalen helaas...
Heb echt bij niemand dit probleem tijdens deze quest gezien op youtube dus is echt een bug in mijn save.
Heb echt bij niemand dit probleem tijdens deze quest gezien op youtube dus is echt een bug in mijn save.
Hen de game ook al links laten liggen bij launch, komt deze gsme beetje in d ebuurt van Witcher 3? Of GTA V voor that matter?
Compleet ander soort game.. niet te vergelijken. Althans GTA V kan opzich nog en ja dan komt het wel een beetje in de buurt. De game is het wat mij betreft meer dan waard.Nietdatikweet schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 00:23:
Hen de game ook al links laten liggen bij launch, komt deze gsme beetje in d ebuurt van Witcher 3? Of GTA V voor that matter?
Echt totaal niet aan te raden , de dlc staat echt stijf van de referenties aan gebeurtenissen en keuzes uit de base game, het is echt extreem belangrijk om de basegame tot the point of no return gespeeld te hebben.Jobius schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:33:
[...]
Je kan de DLC starten nadat je act 2 van de base game hebt voltooid. Je kan de DLC dus spelen voordat je het spel uitspeelt. Er is zelfs een optie als je een nieuwe game start om direct naar de DLC te skippen met een soort 'premade' level 15 character. Ik zou het niet aanraden, maar t kan.
Inderdaad een andere game, maar ik als GTA V liefhebber vind hem fantastisch. Ik heb hem wel na de launch gespeeld en weinig gezeik ervaren. Af en toe een crash, maar dat doet hij nu nog steeds. Ik heb PL ook aangeschaft en ben toch maar eens verder gegaan met m’n tweede playthrough. Dat sfeertje joh, het blijft gewoon echt een fantastische gameNietdatikweet schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 00:23:
Dat is de ui gitch bug.Ricmaniac schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 00:10:
Net een paar savegames terug geladen en het probleem hield aan. Nu een save van een uur geleden geladen en is het ineens wel verdwenen. Terug switchen naar die andere save komt weer opnieuw met die bug. Dus word een uurtje herhalen helaas...
Dat wordt de volgende patch gefixt las ik gister.
Helaas ben ik zef naar een save van 3 uur eerder gegaan want ik werdt er gek van.
Ik was redelijk positief over de game, maar door die glitch ( die schijnbaar al lang bekend was ) ga ik de dlc pas kopen als die in de aanbieding is.
Prutsers...
[ Voor 5% gewijzigd door Welja op 03-10-2023 07:34 ]
Eerst dacht ik dat het een onderdeel van een missie was goh wat kreeg ik er hoofd pijn vanWelja schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:31:
[...]
Dat is de ui gitch bug.
Helaas ben ik zef naar een save van 3 uur eerder gegaan want ik werdt er gek van.
Ik was redelijk positief over de game, maar door die glitch ( die schijnbaar al lang bekend was ) ga ik de dlc pas kopen als die in de aanbieding is.
Prutsers...
toch opgezocht en kwam deze fix tegen
YouTube: Cyberpunk JOHNNY GLITCH / AUTOMATIC LOVE BUG - FIX!!!!
toevoeging vanuit de reacties wat voor mij het duidelijker maakte;
r anyone a little confused like I was, this is actually the third Brendan (vending machine) side quest. I kept sleeping and going back to complete them:
1) Talk to Brendan and move the dumpster (might need to level up the body for this)
2) There will be a girl there, I went back the next day and talked to Brendan about here
3) This mission shows up, I grabbed him and knocked him out, had some dialogue with Brendan and the bug went away!
[ Voor 20% gewijzigd door Tweakwondo op 03-10-2023 07:38 ]
zie paar posts terug:Ricmaniac schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 23:55:
[...]
Oh die screenshots zijn veeeeel mooier idd
ik heb last gehad van 'contineu distortion' dan heb je constant last van relic meuk/glitch, hiermee opgelost:
hoe komen jullie aan cyberware? drops of kopen? en doen jullie wat je leuk lijkt of allemaal internet tips?
ik ben level 20 en heb nog geen cyberware

Ik doe zelf wat ik leuk vind om te doen geen tips van het internetfib3rlight schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:44:
hoe komen jullie aan cyberware? drops of kopen? en doen jullie wat je leuk lijkt of allemaal internet tips?
ik heb een aantal cyberware gekocht en een aantal gevonden.
Ik ben level 17
Wat is het raakvlak die Witcher 3 heeft met GTA dan? Volgens mij zijn geen van deze games met goed fatsoen met elkaar te vergelijken.Nietdatikweet schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 00:23:
Beetje in de categorie van is Call of Duty beter dan Fallout. Kan je zowel ja als nee op antwoorden.
Waar hou je van? Wat zoek je in zo'n game?
Voor mij is Cyberpunk één van de beste games die sinds de orginiele Mass Effect trilogie het levenslicht zien, een S tier game zogezegd, het is echt lang geleden is dat ik zo van een game genoten heb. (zelfs toen het nog bijna uit elkaar rammelde van de bugs)
Maar ik denk dat ik wat anders uit zo'n spel haal dan wat je er uit haalt als je referentiekader voornamelijk GTA is.
[ Voor 8% gewijzigd door Polderviking op 03-10-2023 12:15 ]
Kopen en gewoon zelf doen wat je leuk lijkt/wat goed voelt bij je karakter/speelstijl.fib3rlight schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:44:
Momenteel ben ik full netrunner met smart weapons aan het spelen.
Ik wist niet eens dat je Cyberware kon vinden. Heb alles gekocht. Ik zou zeker de double jump cyberware zo snel mogelijk aanschaffen. Dat is echt een gamechanger.fib3rlight schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:44:
Verder bouw ik mijn karakter gewoon zoals me leuk lijkt. Je kan je perk points onbeperkt resetten dus dat is echt top om je eigen builds uit te proberen. Speel nu als een soort van James Bond Netrunner, met stealth en quickhacks dus, maar ik twijfel om m'n build om te gooien en meer een monowire quickhack karakter te worden.
nice!Jobius schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:28:
[...]
Ik wist niet eens dat je Cyberware kon vinden. Heb alles gekocht. Ik zou zeker de double jump cyberware zo snel mogelijk aanschaffen. Dat is echt een gamechanger.
Verder bouw ik mijn karakter gewoon zoals me leuk lijkt. Je kan je perk points onbeperkt resetten dus dat is echt top om je eigen builds uit te proberen. Speel nu als een soort van James Bond Netrunner, met stealth en quickhacks dus, maar ik twijfel om m'n build om te gooien en meer een monowire quickhack karakter te worden.
Hou wel van storydriven games met diepgang, witcher was zo een game. En GTA V als vergelijking meer dat sandbox achtige wereld vol met details(wat witcher 3 overigens ook was) en sidemissions etc etc. Dat bedoelde ik eigenlijk meer.
Mja zo ver zou ik dan weer niet gaan 3 uur is vrij veel iddWelja schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:31:
[...]
Dat is de ui gitch bug.
Prutsers...
Ik ga de DLC wel gelijk kopen als ik de base story uit heb. Zit er nu zo lekker in en is gewoon echt een gaaf spel. Nu weet ik ook gelijk als ik weer zoiets krijg dat ik even moet reloaden ipv dat ik uren er mee door speel
P.s. Ik had het trouwens met een andere missie dan in die link van jou maar wel precies na het praten met Johnny dus dat is ergens de boosdoener ja.
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 03-10-2023 15:10 ]
Speel je op 4K met Raytracing en alles op Ultra?
Ik speel 1920x1080 op High (zonder Raytracing want AMD helaas
3440x1440 met RT Ultra inderdaad.Jobius schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:57:
[...]
Speel je op 4K met Raytracing en alles op Ultra?
Ik speel 1920x1080 op High (zonder Raytracing want AMD helaas) en zelfs dan ziet het er schitterend uit, maar deze screenshots zijn wel next level zeg!
De photos maak ik trouwens in Path Tracing mode. Dat kan je instellen. Maakt het instellen van de foto iets onbetrouwbaarder, want de uitkomst is anders dan wat je op je scherm ziet maar je kan een goede inschatting maken.
[ Voor 23% gewijzigd door PdeBie op 03-10-2023 17:49 ]
Volgens mij doe je dan geen miskoop met deze game hoorNietdatikweet schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:13:
Hou wel van storydriven games met diepgang, witcher was zo een game. En GTA V als vergelijking meer dat sandbox achtige wereld vol met details(wat witcher 3 overigens ook was) en sidemissions etc etc. Dat bedoelde ik eigenlijk meer.
Verwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:25:
Gisteren moest ik ergens op de vuist gaan voor die ene side quest in de base game. Als reward een goudkleurige auto gekregen, wat een bak zeg haha. Geweldig.
Plaatje van internet geplukt:
[Afbeelding]
Stuk mooier nog ingame met path tracing.
spoiler:
Van mij mocht hij de auto en het geld houden, omdat zijn vriendin zwanger is.
Krijg je later ook nog een bericht met een foto van de pasgeborene
Krijg je later ook nog een bericht met een foto van de pasgeborene
Ik zal deze instellingen even proberen, maar op ultra en dan geen Ray tracing zou toch juist niet voor glitches moeten zorgen omdat het minder belastend is op de gpu?Rivanov schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:02:
[...]
Ik heb zelf ook een 5800x3D en 4080. Weliswaar met 32GB RAM, maar heb geen last van freezes.
Speel met alles op Ultra incl. Raytrace Overdrive met Ray Reconstruction ON, Path Raytracing ON. DLSS op Quality en Frame Generation ON.
Haal hiermee op 1440p gemiddeld 120+ FPS.
@Paterpor
Kopen, kost geen drol.fib3rlight schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:44:
Vanavond eens een rondje photo mode gedaan in plaats van missies etc.
Gelijk ook voor @Jobius wat vergelijkingen tussen PT en RT gemaakt
PT is vele malen realistischer, maar niet altijd mooier vind ik persoonlijk.
Eerst maar even de "gewone" foto's en daarna de vergelijkingen.
/f/image/BaeAMjoko2I2h7q5lpYJFqR5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/h8aYKr6cPJAknodcTI5FVbSe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5rHeOi0EhZqpUuqSj2ROuD2h.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/efqfUdpmzuBnLUTm4x30OjLv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cg4tyz9TjGPr7GUDdchFuXuV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pqbgK6MBpA56GP3HMIfdzis4.png?f=fotoalbum_large)
Heerlijke Blade Runner vibes bij sommige
En dan de PT/RT vergelijkingen. Zeggen jullie maar welke variant PT of RT is
Staan wel elke keer in dezelfde volgorde.
/f/image/qWGHZvjdstgswYUltkV4k6yH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BGQ7GjjIUwBzk5fQvtlzQIDl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/e7osa8Eb1zVcK4XAPhFtyXdR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MHrdt8fODPaYxIVdx9volNIS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GtpvSJPeag0AYMiMIQIWtw4w.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/m1buWycOsImo8R3lKuBeMa1k.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RRuHhkiVxWmdRdVZL6EmRh4k.png?f=fotoalbum_large)
Eerst maar even de "gewone" foto's en daarna de vergelijkingen.
/f/image/BaeAMjoko2I2h7q5lpYJFqR5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/h8aYKr6cPJAknodcTI5FVbSe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5rHeOi0EhZqpUuqSj2ROuD2h.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/efqfUdpmzuBnLUTm4x30OjLv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cg4tyz9TjGPr7GUDdchFuXuV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pqbgK6MBpA56GP3HMIfdzis4.png?f=fotoalbum_large)
Heerlijke Blade Runner vibes bij sommige
En dan de PT/RT vergelijkingen. Zeggen jullie maar welke variant PT of RT is
Staan wel elke keer in dezelfde volgorde.
/f/image/qWGHZvjdstgswYUltkV4k6yH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BGQ7GjjIUwBzk5fQvtlzQIDl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/e7osa8Eb1zVcK4XAPhFtyXdR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MHrdt8fODPaYxIVdx9volNIS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GtpvSJPeag0AYMiMIQIWtw4w.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/m1buWycOsImo8R3lKuBeMa1k.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RRuHhkiVxWmdRdVZL6EmRh4k.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Nb24VkFCKcqYQ6YfZU65MQAg.png?f=fotoalbum_large)
Zojuist Panam geklaard
mooi stukje questline. Zat er helemaal in haha
pervertRicmaniac schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:17:
Zojuist Panam geklaardmooi stukje questline. Zat er helemaal in haha
Werkt ook GTX 10 series.PdeBie schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:49:
@Verwijderd ik ben benieuwd wat FSR 3 straks gaat doen, aangezien die ook Frame Generation bevat en voor alle kaarten beschikbaar is (dus ook mijn RTX 3080).
Ik heb gisteren even de beta driver geinstalleerd van AMD voor de AMD fluid motion frames.
Weet nog niet goed wat ik er van moet vinden (teksten ed zijn een beetje vaag af en toe en ook in de settings zijn de teksten iets wat vaag). Dit is zowel met de beta driver als met de laatste WHQL driver, vandaag maar verder uitzoeken wat het precies is. Sowieso rare uitkomsten met de ingame benchmark.
Speelde eerst met de settings van HUB + RT op medium en haalde gemiddeld 53 fps (driver van september)
Daarna benchmark gedaan met de beta driver en AFMF aan, zelfde settings en ook gemiddeld 53 fps
Voor de grap alles op ultra gezet (incl RT), gaf de benchmark ook een gemiddelde fps aan van 53 fps.
Snap dus niet helemaal wat hier aan de hand is, zou verwachten dat ik meer fps zou halen met de HUB settings + AFMF dan met ultra settings en AFMF. (systeem is een 5600x + 7800XT + 64GB ram)
Maar goed, ga weer terug naar de driver van september (vind de onscherpe tekst ed wel storend, ingame als je snel met de muis heen en weer gaat, en de menus zijn gewoon wat wazig af en toe). Het is ook niks voor niks een beta driver.
Weet nog niet goed wat ik er van moet vinden (teksten ed zijn een beetje vaag af en toe en ook in de settings zijn de teksten iets wat vaag). Dit is zowel met de beta driver als met de laatste WHQL driver, vandaag maar verder uitzoeken wat het precies is. Sowieso rare uitkomsten met de ingame benchmark.
Speelde eerst met de settings van HUB + RT op medium en haalde gemiddeld 53 fps (driver van september)
Daarna benchmark gedaan met de beta driver en AFMF aan, zelfde settings en ook gemiddeld 53 fps
Voor de grap alles op ultra gezet (incl RT), gaf de benchmark ook een gemiddelde fps aan van 53 fps.
Snap dus niet helemaal wat hier aan de hand is, zou verwachten dat ik meer fps zou halen met de HUB settings + AFMF dan met ultra settings en AFMF. (systeem is een 5600x + 7800XT + 64GB ram)
Maar goed, ga weer terug naar de driver van september (vind de onscherpe tekst ed wel storend, ingame als je snel met de muis heen en weer gaat, en de menus zijn gewoon wat wazig af en toe). Het is ook niks voor niks een beta driver.
Even een vraagje; hoe ver het verhaal in/bij na welke missie begint de DLC? Je krijgt bij het starten van een new game de optie om direct naar de DLC te skippen, maar als dit niet bijzonder ver is speel ik liever gewoon lekker vanaf het begin.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Lekkere plaatjes!PdeBie schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:07:
Vanavond eens een rondje photo mode gedaan in plaats van missies etc.
Geen idee welke PT is en welke RT is, want mijn videokaart kan het helaas beide niet.
Ik vind de tweede versie van de foto's in de meeste gevallen iets mooier, en ik gok dat dat RT is?
Edit: Na nog een keer kijken vind ik eigenlijk in de helft van de voorbeelden de eerste mooier. Het verschilt nogal per scene merk ik.
Opvallend trouwens dat in die laatste vergelijking de lichtjes in de flat ineens aanstaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Jobius op 04-10-2023 09:02 ]
Nadat je de main missie Transmission hebt gedaan krijg je een telefoontje van iemand genaamd: Songbird. en dat is dan eigenlijk je start van Phantom Liberty. Transmission zit aan het einde van act 2. Het einde van de automatic love questlineD4NG3R schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 08:59:
Even een vraagje; hoe ver het verhaal in/bij na welke missie begint de DLC? Je krijgt bij het starten van een new game de optie om direct naar de DLC te skippen, maar als dit niet bijzonder ver is speel ik liever gewoon lekker vanaf het begin.
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 04-10-2023 09:02 ]
hoe heet die missie? want volgens mij staat het er ook bij geloof ik? ik heb nu een missie waar een PL banner bij staat?Ricmaniac schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:01:
[...]
Nadat je de main missie Transmission hebt gedaan krijg je een telefoontje van iemand genaamd: Songbird. en dat is dan eigenlijk je start van Phantom Liberty. Transmission zit aan het einde van act 2. Het einde van de automatic love questline
Dog eat Dog dacht ikfib3rlight schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:10:
[...]
hoe heet die missie? want volgens mij staat het er ook bij geloof ik? ik heb nu een missie waar een PL banner bij staat?
Hey grappig, was mij nog niet opgevallen!Jobius schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 08:59:
[...]
Opvallend trouwens dat in die laatste vergelijking de lichtjes in de flat ineens aanstaan.
Geen idee hoe dat kan.
De onderste screens zijn trouwens de PT varianten.
[ Voor 8% gewijzigd door PdeBie op 04-10-2023 11:32 ]
Ik heb de game in eerste instantie na de release links laten liggen vanwege alle negatieve berichten over bugs etc.
Inmiddels al gehoord dat er veel problemen verholpen zijn en het spel goed te spelen is, dus ben overstag en heb hem me aangescharft op de PS5. een dezer dagen dus maar eens starten en kijken of het mij kan bekoren.
Inmiddels al gehoord dat er veel problemen verholpen zijn en het spel goed te spelen is, dus ben overstag en heb hem me aangescharft op de PS5. een dezer dagen dus maar eens starten en kijken of het mij kan bekoren.
Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!