Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-05 13:07
Ik ben ook maar aan een nieuwe playthrough begonnen met 2.0 alleen vraag ik me af wanneer een goed moment is om te DLC aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:53
Ik heb de main story deze week voor de 2e keer uitgespeeld, wat een game is het toch, zeker met patch 2.0.

Als ik het goed begrepen heb kan ik straksnd de game opstarten en krijg ik ingame een telefoontje die de dlc start?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Vinnocchio schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 07:53:
Ik ben ook maar aan een nieuwe playthrough begonnen met 2.0 alleen vraag ik me af wanneer een goed moment is om te DLC aan te schaffen?
Kan je het best doen rond lvl 40 , na de missie transmission krijg je het telefoontje van Songbird om de dlc te starten.

Het voegt een extra einde toe en valt perfect in het verhaal, De dlc apart spelen is geen goed idee, hij is echt gemaakt voor new game en update 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin me nu toch wel te irriteren aan Geforce Now. Ik kan nog altijd niet spelen, Cyberpunk 2077 is nog altijd "under maintenance" en offline.

Het is alweer 8 uur geleden dat de DLC is uitgekomen, en Cyberpunk 2077 is gewoon helemaal niet speelbaar via Geforce now. Nu lees ik op de forums, tot het wel DAGEN kan duren voordat een spel weer online komt na een patch.

Als dit zo is, dan zal ik waarschijnlijk Geforce Now opzeggen en dan speel ik maar zonder pathtracing en minder grafische opties. Voor hetzelfde geldt brengt CDPR morgen een hotfix of een patch uit, en dan kan je weer een halve dag tot misschien een dag wachten voordat je weer kan spelen, als het daar blijft.

Ik lees net dat bijv. War Thunder, drie dagen offline was op Geforce Now na een patch. 8)7
Stel je voor, het spel is eindelijk speelbaar na drie dagen, en dan droppen ze weer een nieuwe patch. |:(

Andere claimen dat ze kunnen spelen, maar de savegames blijken niet te werken en het spel crasht wanneer je een personage aanmaakt. Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, maar ik was onder de indruk van Geforce Now. Maar dit slaat echt nergens op.

Op andere platformen hoor ik helemaal niks van technische mankementen, alleen bij Geforce Now.

[ Voor 43% gewijzigd door Toonen1988 op 26-09-2023 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:43

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

NightShadow22 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:34:
[...]

Kan je het best doen rond lvl 40 , na de missie transmission krijg je het telefoontje van Songbird om de dlc te starten.

Het voegt een extra einde toe en valt perfect in het verhaal, De dlc apart spelen is geen goed idee, hij is echt gemaakt voor new game en update 2.0
Dat klinkt voor mij juist als een reden om hem nu normaal uit te spelen zonder phantom liberty omdat ik de normale eindes nog niet eens gehad heb :P

Beetje raar zo zonder verdere info vind ik om een DLC te releasen die middenin de huidige story valt. Hoe werkt dat dan wanneer je niet new game doet?

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 26-09-2023 08:39 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Ricmaniac schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:37:
[...]

Dat klinkt voor mij juist als een reden om hem nu normaal uit te spelen zonder phantom liberty omdat ik de normale eindes nog niet eens gehad heb :P

Beetje raar zo zonder verdere info vind ik om een DLC te releasen die middenin de huidige story valt. Hoe werkt dat dan wanneer je niet new game doet?
Als je de game normaal uitspeelt kan je na het einde beginnen omdat je weer altijd begint bij the point of no return voor de laatste missie.

Je kan ook de dlc apart starten met een nieuwe character vanuit het menu maar leek me persoonlijk niks.

Ben vorige week donderdag speciaal opnieuw begonnen omdat ik wist dat de dlc mid story begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
[...]

Mee eens. Komt mij ook een beetje raar over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-05 16:58

Plainside

I browse when I'm at work

Gisteren nog wat instellingen aangepast, stabiel 70-80 FPS nu, denk dat ik de raytracing toch iets te hoog had voor m'n 3080.

Phantom Liberty ga ik nog even links laten liggen, eerst ff mainstory weer doen

[ Voor 24% gewijzigd door Plainside op 26-09-2023 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik moet ook maar eens een build gaan kiezen ofzo :P Ik ben level 12 en heb eigenlijk nog geen punt uitgegeven aan iets

Weet niet wat ik wil. Normaal ben ik van de snipers en stealth maar heb het idee dat het veel makkelijk is wanneer je gewoon met een shotgun naar binnen rent en alles aan flarden schiet ofzo

Melee build met bijv katana ofzo waarbij je bullets kan blocken lijkt me ook tof.

Kan niet kiezen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Ik ben nog lang niet klaar met de base game 2.0. Denk dat ik dit topic maar ga ontwijken nu de expansion uit is. Eerst op mijn gemak verder komen in de base game.
Veel plezier allemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toonen1988 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:37:
Ik begin me nu toch wel te irriteren aan Geforce Now. Ik kan nog altijd niet spelen, Cyberpunk 2077 is nog altijd "under maintenance" en offline.

Het is alweer 8 uur geleden dat de DLC is uitgekomen, en Cyberpunk 2077 is gewoon helemaal niet speelbaar via Geforce now. Nu lees ik op de forums, tot het wel DAGEN kan duren voordat een spel weer online komt na een patch.

Als dit zo is, dan zal ik waarschijnlijk Geforce Now opzeggen en dan speel ik maar zonder pathtracing en minder grafische opties. Voor hetzelfde geldt brengt CDPR morgen een hotfix of een patch uit, en dan kan je weer een halve dag tot misschien een dag wachten voordat je weer kan spelen, als het daar blijft.

Ik lees net dat bijv. War Thunder, drie dagen offline was op Geforce Now na een patch. 8)7
Stel je voor, het spel is eindelijk speelbaar na drie dagen, en dan droppen ze weer een nieuwe patch. |:(

Andere claimen dat ze kunnen spelen, maar de savegames blijken niet te werken en het spel crasht wanneer je een personage aanmaakt. Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, maar ik was onder de indruk van Geforce Now. Maar dit slaat echt nergens op.

Op andere platformen hoor ik helemaal niks van technische mankementen, alleen bij Geforce Now.
Tsja dat updaten gaat natuurlijk niet zo snel als thuis op een pc. Persoonlijk maakt mij dat niet uit zolang het geen dagen is. Verder ben ik zeer tevreden met GFN en is het zelfs een reden om geen nieuwe game pc aan te schaffen voorlopig. Het heeft zoals alles nadelen maar de voordelen wegen voor mij zwaarder. De ervaring van Cyberpunk op die dienst is voor mij extreem goed.

edit: de 2.0 update was hier trouwens ongeveer 2 uur na release te spelen via gfn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 00:26
Plainside schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:07:
Gisteren nog wat instellingen aangepast, stabiel 70-80 FPS nu, denk dat ik de raytracing toch iets te hoog had voor m'n 3080.

Phantom Liberty ga ik nog even links laten liggen, eerst ff mainstory weer doen
Zou je je settings eens kunnen delen? Zit ook op een 3080 namelijk.

Ontopic:
Ik twijfel een beetje over de aanschaf van de DLC. Ik ben de gameplay loop namelijk wel een beetj beu. Heb 100+ uur in het origineel zitten. Super veel plezier aan beleefd, maar Phantom liberty lijkt toch wat meer van hetzelfde te zijn. Zeker aangezien de 2.0 update gewoon werkt op het origineel.

Ik beleef momenteel meer plezier aan Starfield, waarschijnlijk omdat het allemaal nog lekker nieuw is.

Met games als AC Mirage, Spiderman 2 en Alan wake 2 zie ik niet echt plek voor PL.

[ Voor 38% gewijzigd door swoutr op 26-09-2023 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
_/-\o_ Wauw wat ziet het er toch ontzettend goed uit, de laatste keer dat ik dit spel heb aangeraakt was nog voor de next-gen update.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

swoutr schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:05:
[...]

Ontopic:
Ik twijfel een beetje over de aanschaf van de DLC. Ik ben de gameplay loop namelijk wel een beetj beu. Heb 100+ uur in het origineel zitten. Super veel plezier aan beleefd, maar Phantom liberty lijkt toch wat meer van hetzelfde te zijn. Zeker aangezien de 2.0 update gewoon werkt op het origineel.

Ik beleef momenteel meer plezier aan Starfield, waarschijnlijk omdat het allemaal nog lekker nieuw is.

Met games als AC Mirage, Spiderman 2 en Alan wake 2 zie ik niet echt plek voor PL.
Uhh uit m'n hoofd alles op high gezet en toen de raytracing aanpassingen gedaan. Dacht dat ik hem op Auto had gezet ofzo? Zal vanmiddag even kijken en screenshots maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 17:16

Rmg

NightShadow22 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:34:
[...]

Telefoontje komt al na de Konpeki Plaza heist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Rmg schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:16:
[...]

Telefoontje komt al na de Konpeki Plaza heist.
Dat wist ik niet, overal elders las ik the last transmission.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:12:
[...]

_/-\o_ Wauw wat ziet het er toch ontzettend goed uit, de laatste keer dat ik dit spel heb aangeraakt was nog voor de next-gen update.
Ja ik dus ook , voor mij was de laatste keer December 2020.

Game ziet er fantastisch uit , Pl nog wel net iets meer dan de main game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 17:16

Rmg

NightShadow22 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:21:
[...]

Dat wist ik niet, overal elders las ik the last transmission.
Hmm misschien heb je gelijk, als je de game vanaf geen dlc start lijkt het er wel op. Ik ben gister newgame + dlc gestart :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:25:
[...]

Tsja dat updaten gaat natuurlijk niet zo snel als thuis op een pc. Persoonlijk maakt mij dat niet uit zolang het geen dagen is. Verder ben ik zeer tevreden met GFN en is het zelfs een reden om geen nieuwe game pc aan te schaffen voorlopig. Het heeft zoals alles nadelen maar de voordelen wegen voor mij zwaarder. De ervaring van Cyberpunk op die dienst is voor mij extreem goed.

edit: de 2.0 update was hier trouwens ongeveer 2 uur na release te spelen via gfn.
Ik lees zojuist op de Nvidia forums dat Cyberpunk 2077 alleen speelbaar is met een gratis GFN account. Betaalde members hebben geen toegang tot het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Hebben jullie een mapje "cache" op deze locatie?

%USERPROFILE%\AppData\LocalLow\CD Projekt Red\Cyberpunk 2077\cache

Bij mij staan er slechts twee bestandjes, maar het mapje "cache" ontbreekt bij mij. Ik probeer deze fix toe te passen: https://www.pcgamingwiki....077#G-Sync_not_activating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:15:
Ik moet ook maar eens een build gaan kiezen ofzo :P Ik ben level 12 en heb eigenlijk nog geen punt uitgegeven aan iets

Weet niet wat ik wil. Normaal ben ik van de snipers en stealth maar heb het idee dat het veel makkelijk is wanneer je gewoon met een shotgun naar binnen rent en alles aan flarden schiet ofzo

Melee build met bijv katana ofzo waarbij je bullets kan blocken lijkt me ook tof.

Kan niet kiezen 8)7
Zit hier ook al mee idd, maar kan online niet veel builds vinden met de release van 2.0. Kom je nog iets te veel oude zooi tegen van voor de update

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-05 08:42
ik zit hier te lezen over geforce NOW, stond op het punt om mn RTX3070 te verkopen, en wilde upgraden naar 3080 maar dat geeft alleen 4k boost dus niet slim en een 4070 is wel ERG duur..

dus ik denk maak gewoon geforce now accountje aan (ultimate abotje voor 1 maand) en verduld...
RT Ultra, QHD... 120FPS... en kan verder op mijn eigen save......

dit werkt echt HEEL goed... ben stom verbaasd :)

#aanrader

Acties:
  • +2 Henk 'm!

fib3rlight schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:01:
ik zit hier te lezen over geforce NOW, stond op het punt om mn RTX3070 te verkopen, en wilde upgraden naar 3080 maar dat geeft alleen 4k boost dus niet slim en een 4070 is wel ERG duur..

dus ik denk maak gewoon geforce now accountje aan (ultimate abotje voor 1 maand) en verduld...
RT Ultra, QHD... 120FPS... en kan verder op mijn eigen save......

dit werkt echt HEEL goed... ben stom verbaasd :)

#aanrader
Yep, ik was ook verbaasd. Als mensen dit een kans geven zullen we meer enthousiasme zien want het werkt top. Oké je game moet er maar net tussen staan en langer wachten op een update is ook een nadeel maar of die nadelen 2 tot 3000 Euro waard zijn... dat moet iedereen zelf beslissen.
Ik zal er nu in ieder geval over op houden hier want ik heb genoeg reclame gemaakt haha. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fib3rlight
Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:16:
[...]

Yep, ik was ook verbaasd. Als mensen dit een kans geven zullen we meer enthousiasme zien want het werkt top. Oké je game moet er maar net tussen staan en langer wachten op een update is ook een nadeel maar of die nadelen 2 tot 3000 Euro waard zijn... dat moet iedereen zelf beslissen.
Ik zal er nu in ieder geval over op houden hier want ik heb genoeg reclame gemaakt haha. ;)
ja idd, maar hoe ik het bekijk, ik zou een geforce kaart kopen voor games als cyberpunk, en MP games kan ik prima spelen met mn 3070... singe player games speel je vaak in 1 maand wel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:45

g0tanks

Moderator CSA
Hoeveel uur moet je de main story spelen voordat je toegang krijgt tot Phantom Liberty? Ik heb Cyberpunk 2077 bij release al 100% uitgespeeld en ik heb weinig zin om een groot deel over te doen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

g0tanks schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:49:
Hoeveel uur moet je de main story spelen voordat je toegang krijgt tot Phantom Liberty? Ik heb Cyberpunk 2077 bij release al 100% uitgespeeld en ik heb weinig zin om een groot deel over te doen.
Het hoeft niet he opniuew beginnen. Je kan alsnog gewoon met je huidige save verder en de nieuwe story line in gaan.

Maar gezien er zo veel veranderd is raden sommige aan om een nieuwe save te beginnen. Maar als je er geen zin in hebt moet je dat misschien gewoon niet doen :P

Het duurt btw ongeveer een uur of 15-20.. waarschijnlijk met een speedrun kan het veel sneller maargoed :P Je kan PL spelen na Act 2

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 26-09-2023 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23-05 09:47
Ik heb er weer zin in. FF nog baldurs gate afwerken en dan LETS GOOO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

[...]

Ik moet er toch op terugkomen, ik heb meerdere artikelen gelezen en omdat er nogal wat main story stuff voorkomt in de expansion die met keuzes te maken hebben , kan je het best als je de game voor het eerst speelt de dlc starten voor de laatste main mission.

Voor diegene die al bekend zijn met het verhaal kan het wel na the transmission.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:16:
[...]

Ik ben ook om mede door jou om het via geforce now te spelen.
Eerst eens over uitzoeken hoe alles werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Altijd handig dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een update voor mensen die GFN gebruiken en de game op Epic Games of Steam hebben.

https://status.geforcenow.com/incidents/mf2sbvgt24vg

Dit kan waarschijnlijk dagen gaan duren, misschien komt Cyberpunk 2077 pas beschikbaar op het moment dat CDPR een nieuwe patch heeft uitgebracht. Het is even afwachten, de GOG versie is wel beschikbaar. We zijn nu 15 uur veder en Cyberpunk 2077 is nog altijd offline.

Nvidia heeft CDPR op de hoogte gebracht.

[ Voor 43% gewijzigd door Toonen1988 op 26-09-2023 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toonen1988 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 16:05:
Ik heb een update voor mensen die GFN gebruiken en de game op Epic Games of Steam hebben.

https://status.geforcenow.com/incidents/mf2sbvgt24vg

Dit kan waarschijnlijk dagen gaan duren, misschien komt Cyberpunk 2077 pas beschikbaar op het moment dat CDPR een nieuwe patch heeft uitgebracht. Het is even afwachten, de GOG versie is wel beschikbaar. We zijn nu 15 uur veder en Cyberpunk 2077 is nog altijd offline.

Nvidia heeft CDPR op de hoogte gebracht.
Dit is wel zuur hoor. Dagen zie ik niet staan en dat zou behoorlijk *** zijn. Heel jammer want de ervaring is verder fantastisch met gfn.
Misschien toch maar een console versie in de aanbieding erbij halen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 16:26:
[...]

Dit is wel zuur hoor. Dagen zie ik niet staan en dat zou behoorlijk *** zijn. Heel jammer want de ervaring is verder fantastisch met gfn.
Misschien toch maar een console versie in de aanbieding erbij halen. :P
Klopt, maar dat gevoel heb ik. Zo is de Xbox versie van Starfield een tijd niet beschikbaar en War Thunder was ook drie dagen niet beschikbaar na een patch.

Ik ben bang dat het vandaag niks meer gaat worden, misschien morgen.

EDIT: 15 minuten geleden.

"Incident status: Monitoring
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty is available for members playing on GOG.com. We have applied a fix for game crashes - such as “Cyberpunk has flatlined.”.

We’re continuing to work on support for Steam and Epic Games Store and will provide updates here when the DLC is available on those platforms."

Nvidia heeft een fix toegebracht tegen het crashen. Voor zover ik kan zien, gaat het alleen om de GOG versie. Er wordt nog altijd gewerkt aan de Epic Store en Steam versie.

GOG is eigendom van CDPR, dat zal het wel zijn. 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door Toonen1988 op 26-09-2023 17:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Toonen1988 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 16:32:
[...]

Klopt, maar dat gevoel heb ik. Zo is de Xbox versie van Starfield een tijd niet beschikbaar en War Thunder was ook drie dagen niet beschikbaar na een patch.

Ik ben bang dat het vandaag niks meer gaat worden, misschien morgen.

EDIT: 15 minuten geleden.

"Incident status: Monitoring
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty is available for members playing on GOG.com. We have applied a fix for game crashes - such as “Cyberpunk has flatlined.”.

We’re continuing to work on support for Steam and Epic Games Store and will provide updates here when the DLC is available on those platforms."

Nvidia heeft een fix toegebracht tegen het crashen. Voor zover ik kan zien, gaat het alleen om de GOG versie. Er wordt nog altijd gewerkt aan de Epic Store en Steam versie.

GOG is eigendom van CDPR, dat zal het wel zijn. 8)7
Ik zal sowieso straks pas gaan spelen dus heb er niet direct last van gehad maar hoop dat het vanavond wel goed komt..
Eventjes de trial op console nog even gecheckt maar dat valt toch wel tegen na de afgelopen dagen via gfn. Ik wacht wel. :P

‘Grappig’ trouwens, met de 2.0 patch was het juist GoG die lang op zich liet wachten.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 26-09-2023 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 18:04:
[...]

Ik zal sowieso straks pas gaan spelen dus heb er niet direct last van gehad maar hoop dat het vanavond wel goed komt..
Eventjes de trial op console nog even gecheckt maar dat valt toch wel tegen na de afgelopen dagen via gfn. Ik wacht wel. :P

‘Grappig’ trouwens, met de 2.0 patch was het juist GoG die lang op zich liet wachten.
Dat is ook apart inderdaad.

Wanneer ik op GOG inlog, zie ik Cyberpunk 2077 in mijn "owned games" lijst staan. Maar helaas, er staat een Steam icoontje erbij, want ik heb GOG en Steam met elkaar gekoppeld. Helaas trapt GFN hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
Toonen1988 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 18:42:
[...]

Dat is ook apart inderdaad.

Wanneer ik op GOG inlog, zie ik Cyberpunk 2077 in mijn "owned games" lijst staan. Maar helaas, er staat een Steam icoontje erbij, want ik heb GOG en Steam met elkaar gekoppeld. Helaas trapt GFN hier niet in.
Ik speel via Gog nu cyberpunk via gfn, dat werkt gewoon? Of is dat anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fib3rlight schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 19:25:
[...]

Ik speel via Gog nu cyberpunk via gfn, dat werkt gewoon? Of is dat anders?
De GOG versie op GFN werkt gewoon. Alleen de Epic games en Steam versie zijn offline. Voor zover ik het weet, hebben ze ook een fix voor crashes uitgebracht voor de GOG versie op GFN.

[ Voor 15% gewijzigd door Toonen1988 op 26-09-2023 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
De laatste keer dat ik Cyberpunk 2077 heb gespeeld is op 12/07/2021...

Word duidelijk weer tijd..

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 26-09-2023 21:04 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Vette bak!! RIP Ken Block

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9svicq8.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb mijn probleem al opgelost, Megekko heeft een RTX week. Ik heb me een RTX 4080 van MSI gekocht. Ik heb ook 32gb nieuwe geheugen gekocht, voor tijdelijk gebruik.

Ik kijk wel later voor een nieuwe moederbord, nieuwe generatie CPU en nieuwe generatie geheugen. De CPU zal even een bottleneck zijn, maar ach dat is maar voor eventjes.

Heb nog altijd een Ryzen 7 1800x, kijken voor een Ryzen 9 binnenkort met een nieuwe moederbord en ook weer nieuw geheugen en grotere en snellere SSD opslag.

Of ik wacht op de Intel 14th generatie.

[ Voor 36% gewijzigd door Toonen1988 op 26-09-2023 22:47 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zijn die Perks nou zonder downside te refunden de hele tijd?

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05:14

Zyron

BWRAAAAP

Net toch een bug, denk ik. Kon tussen wat sidegigs door niet saven, daarna een andere missie waarbij ik Dogtown uit moest, maar de poorten gingen niet open. Kon de missie alleen maar cancellen door mezelf kapot te laten schieten.. en toen was er dus een uur niet opgeslagen, terwijl ik dus wel e.e.a. voltooid had. Beetje zuur.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-05 10:59
Nog nooit eerder gespeeld deze game en vermaak me er kostelijk mee. De hele setting is zo goed verzorgd dat je eigenlijk verder niet veel meer nodig hebt.

Nog steeds wel een aantal bugs tegengekomen zoals: auto spawnt op z’n dak, auto kon een paar keer niet meer rijden en soms is de hele stad zo goed als leeg? Nu in act 2 lijkt het wel weer bomvol.

Het verhaal vind ik ook wel erg snel gaan. Als nomad begonnen,
spoiler:
1 missie en je bent in de stad, nog een missie en je maat is alweer dood.
Dat vind ik een beetje hak op de tak en daar had wel meer tijd tussen mogen zitten.

Maar goed, de setting maakt zoveel goed. De combat voelt ook heerlijk aan en er zijn zat opties om je char naar je smaak te maken. Applausje naar projekt red om na zo’n verschrikkelijk launch toch keihard door te zetten en er een heerlijke game van te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

[...]

Idd alles op High en Anistropic op 8x ipv 16.
Raytracing alles eigenlijk aan, op Medium, behalve de twee laatste opties(specifiek 40XX serie dacht ik).
Nvida DLAA aan en AMD Fidelity ook, krijg ik rond 70-80 fps.
Screenshot vergeten te maken 8)7
Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2023 @ 00:08:
Zijn die Perks nou zonder downside te refunden de hele tijd?
Nou deed gisteren een poging maar zie de optie zelf niet meer :/

[ Voor 21% gewijzigd door Plainside op 27-09-2023 07:55 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Plainside schreef op woensdag 27 september 2023 @ 07:52:
[...]

Idd alles op High en Anistropic op 8x ipv 16.
Raytracing alles eigenlijk aan, op Medium, behalve de twee laatste opties(specifiek 40XX serie dacht ik).
Nvida DLAA aan en AMD Fidelity ook, krijg ik rond 70-80 fps.
Screenshot vergeten te maken 8)7

[...]

Nou deed gisteren een poging maar zie de optie zelf niet meer :/
Ik kon gewoon right (of middle-mouse) klikken op een perk die had gelearnd om weer te unlearnen en zag nergens in mijn scherm iets van.. dit kan je maar X aantal keer doen ofzo.

Heb het dan echt over de perks en niet de attribute points.

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:58:
[...]

Ik kon gewoon right (of middle-mouse) klikken op een perk die had gelearnd om weer te unlearnen en zag nergens in mijn scherm iets van.. dit kan je maar X aantal keer doen ofzo.

Heb het dan echt over de perks en niet de attribute points.
Ahh dacht dat je ook op de attri's doelde, ga nog wel ff een mod of iets daarvoor vinden, toch iets teveel gespreid met de puntjes dat het beetje lastig is om de laatste skills te unlocken.

Ligt het trouwens aan mij of krijg je echt veel eddies voor die NCPD side jobs? had er een paar achter elkaar gedaan ging van 41k naar 80k.

[ Voor 11% gewijzigd door Plainside op 27-09-2023 09:19 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verdwijnt de werking van achievements eigenlijk als je mods gebruikt in deze game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:30:
Verdwijnt de werking van achievements eigenlijk als je mods gebruikt in deze game?
Met CDPR lijkt me dat sterk, zie ook geen achiement mods ofzo op nexus staan.

• fib3rlight
dit snap ik alleen niet, als je deze setting uit zet, dan zet hij alles op medium/low?

We recommend all users to use the NVIDIA graphics settings for this game. GeForce NOW Ultimate users should turn off IN-GAME GRAPHICS SETTINGS from GeForce NOW > Settings.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSX8HauRP_wtpG4ZMcsIyh-H72I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DDhnFKALTxYuA6TaCQQzlEjN.png?f=user_large

fib3rlight schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:12:
[...]

dit snap ik alleen niet, als je deze setting uit zet, dan zet hij alles op medium/low?

We recommend all users to use the NVIDIA graphics settings for this game. GeForce NOW Ultimate users should turn off IN-GAME GRAPHICS SETTINGS from GeForce NOW > Settings.

[Afbeelding]
Wat meer uitleg van ze zou wel prettig zijn in dit geval. :P
Ik heb de setting in ieder geval aanstaan en speelde vanmorgen (eventjes) met mijn eigen maximale instelling zonder problemen. Misschien zeggen ze dit om te voorkomen dat die HDD instelling weer aanspringt oid? Geen idee verder. Met de instelling uit kun je overigen wel gewoon de instellingen veranderen maar die zouden dus resetten nadat je de game opnieuw opstart.
Ik heb de expansion trouwens nog niet en moest enkel de base game opnieuw "installeren" en dat ging prima.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 27-09-2023 10:30 ]

• fib3rlight
Anoniem: 1486766 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:29:
[...]

Wat meer uitleg van ze zou wel prettig zijn in dit geval. :P
Ik heb de setting in ieder geval aanstaan en speelde vanmorgen (eventjes) met mijn eigen maximale instelling zonder problemen. Misschien zeggen ze dit om te voorkomen dat die HDD instelling weer aanspringt oid? Geen idee verder. Met de instelling uit kun je overigen wel gewoon de instellingen veranderen maar die zouden dus resetten nadat je de game opnieuw opstart.
Ik heb de expansion trouwens nog niet en moest enkel de base game opnieuw "installeren" en dat ging prima.
idd, ik laat het ook aan en speel op RT Ultra met HDD setting off idd.
Voor de mensen die via GFN spelen, Cyberpunk 2077 is sinds vanmorgen beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Echt een hele fijne game om te spelen :) inmiddels begint een build te komen en zit echt erg in de story!
Ben voor een Katana melee build gegaan. Ben nog beetje met die perks aan het klooien maar best interessante powers.

Ik heb eigenlijk maar 1 negatief puntje met de game momenteel en dat is dat ik het rijden vreemd vind.
Inmiddels al helemaal aan gewend en kan er goed mee om gaan maar het blijft een beejte onnatuurlijk voelen. alsof de achterkant van je auto ook stuurt ofzo en over de weg glijd. Niet elke auto heeft dit. Maar merk het genoeg.

Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:01:
Echt een hele fijne game om te spelen :) inmiddels begint een build te komen en zit echt erg in de story!
Ben voor een Katana melee build gegaan. Ben nog beetje met die perks aan het klooien maar best interessante powers.

Ik heb eigenlijk maar 1 negatief puntje met de game momenteel en dat is dat ik het rijden vreemd vind.
Inmiddels al helemaal aan gewend en kan er goed mee om gaan maar het blijft een beejte onnatuurlijk voelen. alsof de achterkant van je auto ook stuurt ofzo en over de weg glijd. Niet elke auto heeft dit. Maar merk het genoeg.
Ik vind persoonlijk het rijden een stuk fijner dan wat het was.

Waar ik me het meeste aan stoor, is dat veel omstanders een exacte copy hebben rond lopen. Soms zie je wel twee of drie keer dezelfde persoon achter elkaar lopen.

Een klein dingetje, maar dat viel mij juist erg op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zeker een fijne game! Je merkt aan alles dat ondanks de slechte start er veel tijd in de game is gestopt. Veel details ook. Bijvoorbeeld een quest waarbij ik een monk moest redden en na afloopt verdwijnt die niet oid maar loopt op zijn gemak naar buiten en gaat mediteren langs het water. Dit soort zaken maakt de wereld geloofwaardig. Combat bevalt mij ook, in mijn geval heerlijk een axe naar iemand zijn hoofd gooien of een stealth kill van achteren. >:)
Blij dat ik nu pas ben begonnen met de game nu die opgepoetst is. Denk wel dat het nog lang gaat duren voor ik toe kom aan de expansion. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Settings uit dit filmpje overgenomen en een nieuwe Benchmark gedraaid. Keurig 60fps nu met Ray Tracing. Path Tracing snoept teveel performance bij mijn 3080.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RzIivHUsCZybnhEk3h3_bkpPAWs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2ut3Nbz7A3duTQFN7zZxnCaw.png?f=fotoalbum_large

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 23:47

Goeie keus qua build :) als je eenmaal die restore life on finisher hebt, ben je vrijwel unstoppable.

Het auto rijden is idd matig in deze game. Er was hoop dat dit ook aangepakt zou worden met PL maar helaasch. Je went er idd na verloop van tijd wel aan, maar toch. Games vele malen ouder hebben dit beter aangepakt dan cp2077. Overigens wel de reden waarom ik toch vaak de motor pak, is naar mijn gevoel minder glijden.

[ Voor 4% gewijzigd door mpra op 27-09-2023 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03:28
PdeBie schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:47:
Settings dit filmpje overgenomen en een nieuwe Benchmark gedraaid. Keurig 60fps nu met Ray Tracing. Path Tracing snoept teveel performance bij mijn 3080.

[Afbeelding]
Heb exact dezelfde build...vanavond eens testen of ik gelijke FPS haal :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-05 16:14
Wat ben ik toch jaloers op al die mooie specs hier jeetje
Ik draai op een 2070 super, met de grafische instellingen die @PdeBie heeft gedeeld dmv een video krijg ik best goede ray tracing resultaten.
in de benchmark kom ik uit op 44FPS op 1440p ray trace refelctions, sun en local shadows, lightning op medium. DLSS op gebalanceerd. De game ziet er in mijn ogen prima uit zo. Ik speel op een oled lg cx, icm gsync voelt de game ook nog eens soepel ( met een controller )

wellicht dat ik nog wat frames uit de kaart kan krijgen door overclocken de kaart heeft standaard waardes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

[...]

screenshot: :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3uKihWN.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn RTX MSI 4080 Ventus OC is binnen en zoals verwacht is mijn CPU inderdaad de bottleneck. Mijn GPU is ongeveer 25% in gebruik, tegenover 70% tot 100% gebruik van mijn CPU.

Ik behaal 35 tot 50FPS met Pathtracing in 4k. Ik vind het enigszins nog wel netjes voor een Ryzen 7 1800x. Misschien dat ik nog even een ander AM4 CPU goedkoop op de kop kan tikken, totdat de nieuwe generatie van Intel uit is. Dan stap ik weer eens over naar Intel met ook de nieuwe generatie geheugen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqOU1gkqkGXsSKBGM-wdP2v8tZs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/soLlhc45QPgKCy2lzpG5qGQZ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Toonen1988 op 27-09-2023 17:57 ]

GFN Ultimate.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sAsdQsSCXav4pa6rYejAa1RGi7Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CEud5PoCnjPbGuSmFcxYoniN.png?f=fotoalbum_large

• Tweakwondo
Toonen1988 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:54:
Mijn RTX MSI 4080 Ventus OC is binnen en zoals verwacht is mijn CPU inderdaad de bottleneck. Mijn GPU is ongeveer 25% in gebruik, tegenover 70% tot 100% gebruik van mijn CPU.

Ik behaal 35 tot 50FPS met Pathtracing in 4k. Ik vind het enigszins nog wel netjes voor een Ryzen 7 1800x. Misschien dat ik nog even een ander AM4 CPU goedkoop op de kop kan tikken, totdat de nieuwe generatie van Intel uit is. Dan stap ik weer eens over naar Intel met ook de nieuwe generatie geheugen.

[Afbeelding]
de 5800x is op het moment een van de beste en goedkoopste upgrades die je kan doen op am4. de 5800x3d zou beter zijn echter is deze naar verhouding te duur naar mijn mening.

simpele upgrade voor het moment
Tweakwondo schreef op woensdag 27 september 2023 @ 18:05:
[...]

de 5800x is op het moment een van de beste en goedkoopste upgrades die je kan doen op am4. de 5800x3d zou beter zijn echter is deze naar verhouding te duur naar mijn mening.

simpele upgrade voor het moment
Daar zat ik ook aan te denken, volgens mij is er geen betere CPU op dit moment voor de AM4 socket. Het is maar voor een aantal maanden. Ga sowieso eind dit jaar, begint volgend jaar een Intel build maken (14th gen) en dan gooi ik daar mijn RTX 4080 in en dan komt mijn GTX 1080 weer terug in mijn oude PC, die ik dan ga gebruiken als tweede PC.

Ben van plan om hier en daar wat te gaan streamen met vrienden. heb ik ook meteen een goede capture PC'tje.

Ik ben erg onder de indruk van Path tracing, ik zie toekomst in deze technologie. Geen "light bleeding" meer, betere weergaves in reflecties, licht kan meerdere keren kaatsen tegenover een enkele kaatsing in ray tracing. Nu heeft ook alles een schaduw, wat bij rasterization en ray tracing niet het geval is.

Wanneer je met een licht op een witte muur schijnt, weerkaatst het terug als een wit licht naar andere objecten. Vervolgens raakt de ray een blauwe container, en weerkaats dan als blauw licht richting de plafond, waardoor het plafond blauw kleurt.

[ Voor 39% gewijzigd door Toonen1988 op 27-09-2023 18:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Anoniem: 1486766 wat heb jij je sharpness hoog staan? Heb je niet ontzettend last van “witte omlijning” bij bijvoorbeeld muurtjes, containers en dergelijke?

PdeBie schreef op woensdag 27 september 2023 @ 18:27:
@Anoniem: 1486766 wat heb jij je sharpness hoog staan? Heb je niet ontzettend last van “witte omlijning” bij bijvoorbeeld muurtjes, containers en dergelijke?
O zal straks eens kijken helemaal, niet aangezeten. Daar ging die automatisch op bij DLSS quality. Geen last van witte omlijningen gehad.

Edit: heb ‘m nu op 50 maar 75 ging ook prima.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 27-09-2023 22:51 ]

• fib3rlight
Tweakwondo schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:56:
Wat ben ik toch jaloers op al die mooie specs hier jeetje
Ik draai op een 2070 super, met de grafische instellingen die @PdeBie heeft gedeeld dmv een video krijg ik best goede ray tracing resultaten.
in de benchmark kom ik uit op 44FPS op 1440p ray trace refelctions, sun en local shadows, lightning op medium. DLSS op gebalanceerd. De game ziet er in mijn ogen prima uit zo. Ik speel op een oled lg cx, icm gsync voelt de game ook nog eens soepel ( met een controller )

wellicht dat ik nog wat frames uit de kaart kan krijgen door overclocken de kaart heeft standaard waardes.
ik zou zeggen: pak geforce now voor 20 piek voor 1 maandje... echt bizar goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Leuke tool die photomode, daar zal ik ook nog wel wat tijd in gaan stoppen. Alleen kijken of ik de kwaliteit nog iets omhoog kan schroeven van photomode op een of andere manier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U1oPKkwZSPzV1heI4EZ_7xy-Xus=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bG7PyjX0AhQlrPOLUKG2Kgnh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pJaHH-cbNmMZsr0j5CW-icalpUw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/afo7nGbBGbjKySBRopwVum8j.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Toonen1988 op 27-09-2023 19:37 ]

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:16
Hebben meer mensen last van 'freezes' als ze spelen?
Heb even een video gemaakt (vanaf sec 4) YouTube: Cyberpunk 2077 2023 09 27 18 40 38 01

Hoe kan ik dit oplossen?

GPU RTX 4080
CPU RYZEN 5800 X3D
16 GB DDR4 RAM
WINDOWS 11
----
Speel op'ultra' settings and ray tracing uit

Acties:
  • +5 Henk 'm!
@Toonen1988 Photomode is zeker leuk :)

Hier wat "foto's" van mijn gameplay tot dusver (klik voor groter)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uxkB2E71JlZhedZNnqwjnxpzUvk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/90nXRAbhifWJz4mtMyHzpeGT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s8euYAnOLbwvR65H5NdOjicEhyo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hYJX3M5ydSm42oAFWkw6qpR2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OsZngqlDPrxsQw59a7V1jkBjFIE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yJB0NXqVli4jplkK7hYGUsXS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NHut6Iz1Xxt9C7JHfAnvipW52MQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IiWq3CmAhWoRy60F2qg9c47M.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IH8hAgqJ7MNqZSRPmJMeUrK_r3Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7hjPxJbf6mA6u758fKUbXJPp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umWKyM7sCrDnt7CudDb-_kiZSe4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ToIZw1waQrjqQsGnhS96dCIA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uvzav-thpWhF_3Z32a4HSJO1h6w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zbf0BfegTTe2IGq8Sq8ExyC8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gevr_2wdRlBjnoeJAoG2aH9GNHs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yguMvZwrViYUzG3acFDFPPvO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1EWIU2bJpnQpn3diTEZ5N3SOGVc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IEuVYIoVhWKi6aIiwnEnswEs.png?f=fotoalbum_large

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Super mooie screenshots

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-05 13:56
Ik heb helaas nog geen tijd om Phantom Liberty te spelen, maar ik ben wel heel erg benieuwd hoe het op een 7800X3D met een RTX 4090 gaat draaien op 4K, ik speel vanaf de bank op mijn 65” OLED. Hopelijk draait het wel minimaal op 120 FPS, ik heb snel last van motion sickness.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-05 12:54
BlazeMuis schreef op woensdag 27 september 2023 @ 23:07:
Ik heb helaas nog geen tijd om Phantom Liberty te spelen, maar ik ben wel heel erg benieuwd hoe het op een 7800X3D met een RTX 4090 gaat draaien op 4K, ik speel vanaf de bank op mijn 65” OLED. Hopelijk draait het wel minimaal op 120 FPS, ik heb snel last van motion sickness.
Ik ben iemand met zelfde PC als u maar niet 4k (1440p) en als je alles max wil draaien kom je niet aan 120fps. DLSS zal sowieso aanmoeten en waarschijnlijk path tracing af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:44
BlazeMuis schreef op woensdag 27 september 2023 @ 23:07:
Prima te doen met DLSS op ‘Auto’ en verder alles op maximaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

UltraInstinct schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:38:
Heb even een video gemaakt (vanaf sec 4) YouTube: Cyberpunk 2077 2023 09 27 18 40 38 01

Hoe kan ik dit oplossen?

GPU RTX 4080
CPU RYZEN 5800 X3D
16 GB DDR4 RAM
WINDOWS 11
----
Vreemd om te zien. Ken niemand die dit verder heeft. Is het niet gewoon je settings in combinatie met je hardware of RAM wat vol loopt?

Weet ook niet op welke resolutie je speelt. Ik ben maar even uitgegaan van een 1440p resolutie en dan zie je dat de 5800X3D best een stukje gebottleneckt word door de 4080. Kan dus ook gewoon aan je hardware liggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xD7bA3U8d2jyulr7_9leRxfznRQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OxO7tAQqDCHS4kz6b1ojHvMx.png?f=fotoalbum_large

Voor hele GPU sensitive taken is het getal lager hoor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UNdbgY3s9W3jfhD2JdX7Hu4GZSA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/61XpDpIbks7LOUZ47IaS7xX1.png?f=user_large

Maarja is beetje gissen nu.

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 28-09-2023 08:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
@Ricmaniac Welke website is dat?

-----
Afijn, screenshot tijd! Spoilergevoelige in spoiler-tags, dus be warned!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V5e_kHwv_CZ7BlrQTofJCXb34zU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UvFcHGtkKY934tP9LaJj0I9W.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IJkUojMISvDERuIhOEwPO7Yfrms=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L9tIx5P3gRXeWcvawCHc9B9d.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pAQRWdL3eCVSLZVx1MLVxIVUKOY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZUkr1uegEfVeMOFKr5EoKyR4.png?f=fotoalbum_large

Mijn, op Scarlet Johansson/ Ghost in the Shell/ Major gebasseerde, V :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g_OWbkNVv0xUP-WzRMYIWtY7JB0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OOStr9HV7T3BD1vUgtOaq2Q0.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PF9fewQKoHj8Uq_0IbecMg5N5nE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P4DDUeny2g0voo5oLGFBsr5N.png?f=fotoalbum_large

spoiler:
Dit heeft ook zeker invloeden van Ghost in the Shell gehad! Erg gaaf gevecht was dit. Best pittig ook.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3tbmDLRhuOVnIr9LpqQheGoViLU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iKZwYk94NsuoeKjv8DX2yHlu.png?f=fotoalbum_large

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sipio schreef op maandag 17 juli 2023 @ 06:46:
Heb er net als bij een aantal andere games lang over gedaan maar ook uitgespeeld nu.

Niks opgezocht en ik had 'The Sun' ending.

Heerlijke game d:)b
Nu ergens wel balen dat ik hem niet al te lang geleden heb uitgespeeld :P

Kan natuurlijk alleen de DLC gaan spelen en misschien doe ik dat ook nog wel maar ik probeer te gaan wachten met kopen tot ik weer een keer zin heb in een complete nieuwe save.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:05
UltraInstinct schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:38:

Hoe kan ik dit oplossen?

GPU RTX 4080
CPU RYZEN 5800 X3D
16 GB DDR4 RAM
WINDOWS 11
----
Ik heb zelf ook een 5800x3D en 4080. Weliswaar met 32GB RAM, maar heb geen last van freezes.

Speel met alles op Ultra incl. Raytrace Overdrive met Ray Reconstruction ON, Path Raytracing ON. DLSS op Quality en Frame Generation ON.

Haal hiermee op 1440p gemiddeld 120+ FPS.

@Paterpor

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-05 14:57
Hallo iedereen,
ik ben aan het kijken voor een nieuw spel en gezien de korting leek Cyberpunk 2077 voor 30€ me wel wat (op ps store); dit voor de ps5.

Zijn er tweakers die dit nu op de ps5 spelen of hebben gespeeld? Is het de moeite of nog teveel bugs?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:45
Derbiss schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:29:
Hallo iedereen,
ik ben aan het kijken voor een nieuw spel en gezien de korting leek Cyberpunk 2077 voor 30€ me wel wat (op ps store); dit voor de ps5.

Zijn er tweakers die dit nu op de ps5 spelen of hebben gespeeld? Is het de moeite of nog teveel bugs?

Ik speel het op zowel de PS5 als op de PC (twijfel nog waarop ik echt verder wil gaan)
Maar om op jouw vraag terug te komen, PS5 is zeker de moeite, ziet er echt gaaf uit. Helemaal na de update. ik heb tot nu toe geen last van bugs en de game is zeker niet meer zoals net na release, het is nu zoals het altijd had moeten zijn. Echt een top game!

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-05 14:57
martin484 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:31:
[...]

Ik speel het op zowel de PS5 als op de PC (twijfel nog waarop ik echt verder wil gaan)
Maar om op jouw vraag terug te komen, PS5 is zeker de moeite, ziet er echt gaaf uit. Helemaal na de update. ik heb tot nu toe geen last van bugs en de game is zeker niet meer zoals net na release, het is nu zoals het altijd had moeten zijn. Echt een top game!
top bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
Hallo iedereen,

Doen

• UltraInstinct
Rivanov schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:02:
[...]

Ik heb zelf ook een 5800x3D en 4080. Weliswaar met 32GB RAM, maar heb geen last van freezes.

Speel met alles op Ultra incl. Raytrace Overdrive met Ray Reconstruction ON, Path Raytracing ON. DLSS op Quality en Frame Generation ON.

Haal hiermee op 1440p gemiddeld 120+ FPS.

@Paterpor
wtf, wat doe ik verkeerd dan?..

• UltraInstinct
Ricmaniac schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:39:
[...]

Vreemd om te zien. Ken niemand die dit verder heeft. Is het niet gewoon je settings in combinatie met je hardware of RAM wat vol loopt?

Weet ook niet op welke resolutie je speelt. Ik ben maar even uitgegaan van een 1440p resolutie en dan zie je dat de 5800X3D best een stukje gebottleneckt word door de 4080. Kan dus ook gewoon aan je hardware liggen.

[Afbeelding]

Voor hele GPU sensitive taken is het getal lager hoor.
[Afbeelding]

Maarja is beetje gissen nu.
Ik speel op ultrawide resolutie 3440 x 1440.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 23:47
Ik sluit me aan bij de post van @Rivanov qua fps met dezelfde specs.
Jouw issue lijkt me niks te maken hebben met cpu bound; met idd alles max (PT en al) is hoe dan ook je gpu de limitatief op 1440p. Nu gebruik je dat blijkbaar niet, eens proberen met? Bestaat het probleem dan ook nog? (Of wordt het erger / minder erg)

Misschien even clean driver install etc er doorheen gooien. En als je mods hebt, deze uninstallen.

[ Voor 3% gewijzigd door mpra op 28-09-2023 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Hallo iedereen,

Ik heb ‘m ook 3 dagen geleden gekocht. Echt een super gave game. Gfx zijn om te smullen en de setting en verhaallijn zijn ijzersterk. Ik heb ook Starfield en persoonlijk vind ik Cyberpunk veel toffer!

Whole lot of stars ***

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:14
Hebben jullie ook zoveel last van ghosting met Path Raytracing aan?
Dit zijn m'n specs, en daar ligt het niet aan (denk ik?) Ik zie het vooral bij npc's die ik van een verre afstand zie (wat niet heel erg is), maar ik zie het ook bij m'n eigen handen/wapen.

DLSS, Frame Generation of Ray Reconstruction uitschakelen heeft geen effect, bij mij lijkt het echt aan Path tracing te liggen.

Net even verder wezen testen, en lijkt vooral bij binnen locaties te gebeuren of bij locaties in de schaduw. Als ik volop in de zon sta dan heb ik nergens last van.

[ Voor 13% gewijzigd door Remy!!!! op 28-09-2023 20:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Kunnen jullie de base game nou spelen op Geforce?
Bij mij blijft het scherm maar leeg/zwart

Andere games starten namelijk wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Iusedto op 28-09-2023 20:20 ]

FUMES et CARNES

• fib3rlight
Iusedto schreef op donderdag 28 september 2023 @ 20:18:
Kunnen jullie de base game nou spelen op Geforce?
Bij mij blijft het scherm maar leeg/zwart

Andere games starten namelijk wel.
draait hier perfect!

• Iusedto
Wat raar. Heb je de DLC gekocht ?

FUMES et CARNES

• fib3rlight
Iusedto schreef op donderdag 28 september 2023 @ 20:33:
[...]

Wat raar. Heb je de DLC gekocht ?
nee nog niet wacht op goeie GOG key :D

• Iusedto
fib3rlight schreef op donderdag 28 september 2023 @ 20:37:
[...]
nee nog niet wacht op goeie GOG key :D
Ik heb Cyberpunk op Steam maar die doet het echt niet, Baal er wel van

FUMES et CARNES

• Tweakwondo
Umm iets lijkt er niet goed te gaan in de game of in begrijp het niet. Ik was bezig met een missie en had voldoende ammo voor msg en een hand wapen. Van de hand wapen weet ik zeker dat ik rond de 1000 kogels had. Na wat schieten was de smg snel leeg, ik veranderde naar hand wapen en had daar nog maar 9 kogels...

kan een vijand je hacken en kogels stelen? (zonder je het door hebt)?

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-05 19:14
Ik heb een Cyberpunk2077 Xbox One X, had gehoord dat 2.0 er wel op speelt maar de DLC niet en dat je store credit kreeg oid? Weet iemand hoe dit werkt?

Verder op PC de uitbreiding via GOG gekocht (paar maanden geleden al via Turkije). Fijne update! Voelt nu vrijwel af en de content is ook veel beter geworden!

Edit: https://www.ign.com/artic...ing-for-their-dlc-refunds

Edit2: Oke ik heb de game dus in mijn Xbox/microsoft account, alleen kan ik deze niet op mijn Xbox One X spelen, maar als ik een Xbox SERIES X zou kopen, zou ik hem daar wel kunnen spelen :+ Tja met een PC en PS5 gaat mij dat iets te ver. Dus heb ik nu een nutteloos spel?

[ Voor 39% gewijzigd door Santee op 28-09-2023 21:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afterlife

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wp_rKgJQ_lqMmksem2HE7duDdsA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VpbDm7xT3lTkgmlBu9zxi0EX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xTlVFgGwp6vVq3cLXrawGey1Z0E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yUwnwoZCmUYdduq7lAmhOkU3.png?f=fotoalbum_large

Stand-off, Mantis blades vs SMG.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qtxHPIzjX8VkLQeZZmGiB5QuYUo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GwC1XP3zpaoYSvyQskKBBQyf.png?f=fotoalbum_large

We hebben een winnaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H8zwQzWjkzdcdGqXiXX7qMe2w0M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uosq9uMBPmhlGg1LxVGkVyNU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 29-09-2023 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
Iusedto schreef op donderdag 28 september 2023 @ 20:42:
[...]

Ik heb Cyberpunk op Steam maar die doet het echt niet, Baal er wel van
ja die werkt nog niet hé, maar kan je niet op steam lokaal spelen? en als geforce het doet verder gaan op geforce? je saves worden gesynced he.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:05
Ben deze week, na de 2.0 update weer begonnen met een nieuwe game. Met release destijds de XBox Series X versie gekocht, maar ook weer gerefund na al die problemen.

In de tussentijd een flinke game PC in huis gehaald voor m'n simrig, waar ik nu Cyberpunk in alle pracht en praal op kan spelen. Heb net Act 1 afgerond. Heerlijke en prachtige game. 8)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Weer wat verder in de game en hij is echt goed ja. Lekker volwassen verhaal en geen moment dat ik de story telling vervelend vind of traag. Hele toffe wereld.
Inmiddels overgestapt naar een Xbox controller op de pc en ik merk dat de game dan meer immersive is voor mij en sowieso gaat het rijden dan fijner. Langzaam kunnen lopen voegt echt iets toe in een game als dit, op je gemak de wereld op je in laten werken. Met controller voelt het of ik op een next gen console speel met path tracing. :9
Voor wie de game ooit heeft geprobeerd maar het was een ellende vol bugs: zeker weer eens een kans geven! Ik speel 'm nu voor het eerst en nooit het gevoel dat het niet af is oid.
Deze game is wat ik hoopte te vinden in Starfield. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Toonen1988 die tweede tof!
Tweakwondo schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:45:
Umm iets lijkt er niet goed te gaan in de game of in begrijp het niet. Ik was bezig met een missie en had voldoende ammo voor msg en een hand wapen. Van de hand wapen weet ik zeker dat ik rond de 1000 kogels had. Na wat schieten was de smg snel leeg, ik veranderde naar hand wapen en had daar nog maar 9 kogels...

kan een vijand je hacken en kogels stelen? (zonder je het door hebt)?
Volgens mij delen sommige wapens nu ammo. Je hebt namelijk nu bijvoorbeeld heavy ammo i.p.v. pistol ammo en smg ammo.

[ Voor 6% gewijzigd door PdeBie op 29-09-2023 12:00 ]

Pagina: 1 ... 79 ... 91 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!