Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:34
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:15:
Lol ik heb nooit doorgehad dat de start in cyberpunk ook anders is als je een andere lifepath kiest :P was altijd streetkid nu eens Nomad gekozen haha begint heel anders.
En bij sommige missies heb je ook andere keuzes, als corpo kan je volgens mij andere corpo lui makkelijker overhalen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:40
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:06:
Neem aan deze aanbieding wel bekend is hier ? ; https://nl.pepper.com/aan...ay-one-edition-ps4-288165 PS4 & XBOX beide @ €16,50
Thanks! Gekocht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Dhrax schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:48:
[...]

Klopt, ik zit er iets onder met mijn 4080 :)

Ervaar zo nu en dan wel serieuze frame drops, met name in gun fights. De 'heartbeat' achtige effecten bij low health, op het scherm killen de framerate behoorlijk. Naja software dingetje, word wel opgelost.
Ik moet nog even afwachten wat de fps gaat worden op drukke momenten. Desnoods terug naar Ultra want dat is bepaald geen straf. Ziet er alsnog waanzinnig uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:43

nFo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:48

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pooh wat zit ik weer helemaal in de game zeg!
Veel meer dan ik met Starfield had :D zin om hem helemaal te completen nu die niet meer zo buggy is etc en te spelen met deze changes. Beetje me best doen om dat voor de launch van Phantom Liberty te doen :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RogerW
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-05 01:39
Misschien niet de meest neutrale plek om dit te vragen :) maar zijn er al mensen die de nieuwe update hebben uitgeprobeerd op PS5? Ik heb de game een jaartje geleden kort gespeeld op PS5, maar er waren verschillende dingen die me tegenstonden (onhandige navigatie door de menu's, weinig npc's op straat, verschillende bugs...). Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RogerW schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 21:58:
Misschien niet de meest neutrale plek om dit te vragen :) maar zijn er al mensen die de nieuwe update hebben uitgeprobeerd op PS5? Ik heb de game een jaartje geleden kort gespeeld op PS5, maar er waren verschillende dingen die me tegenstonden (onhandige navigatie door de menu's, weinig npc's op straat, verschillende bugs...). Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Het kan geen kwaad de game nu opnieuw te proberen. deze patch heeft veel veranderd. maar ik weet niet of het natuurlijk alles getackelt heeft wat je tegen stond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:10
Tip. Even de DLSS files updaten.
Enkel nvgnx_dlssd.dll is v3.5 (dat is de Ray Reconstruction)

De normale nvngx_dlss.dll en nvngx_dlssg.dll zijn nog v3.1.13

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-05 16:14
Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:02:

heeft dit ook baat bij rtx 2000 series ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mooi. Op me gemak door de base game gaan en als die uit is schaf ik PL pas aan. :)
——
Na uren te kwijlen door path tracing heb ik de ps5(trial) performance mode nog een keertje opgestart om te vergelijken. Het ziet er prima uit maar wat een groot verschil zeg.. met alle toeters en bellen is deze game een echte showcase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Anoniem: 1486766 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 00:06:
[...]

Mooi. Op me gemak door de base game gaan en als die uit is schaf ik PL pas aan. :)
——
Na uren te kwijlen door path tracing heb ik de ps5(trial) performance mode nog een keertje opgestart om te vergelijken. Het ziet er prima uit maar wat een groot verschil zeg.. met alle toeters en bellen is deze game een echte showcase.
Ik doe echt precies hetzelfde. New game begonnen en zit er echt zooo ontzettend in nu. Veel meer dan dat ik vorige keer had met de release. Heb ook wel een veel betere PC nu dat scheelt misschien ook maar het voelt volgens mij ook gewoon een heel stuk beter die game nu.

Ga het lekker met plezier 100% completen denk ik en dan schaf ik Phantom liberty pas aan. Of misschien wel als ik de story af heb en zin heb om de PL story door te spelen.

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

[...]

——
Performance mode op de PS5 mode vergelijken met Ultra op de PC is natuurlijk appels met peren vergelijken. Vergelijk dan minimaal met Quality op de PS5.

Whole lot of stars ***

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-05 15:39
Ricmaniac schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 00:19:
[...]

Ga het lekker met plezier 100% completen denk ik en dan schaf ik Phantom liberty pas aan. Of misschien wel als ik de story af heb en zin heb om de PL story door te spelen.
Phantom Liberty zit halverwege de game en zit verwoven met sommige uitkomsten van main questline. Dus men raad aan die te spelen wanneer je pacifica heb unlocked.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

m0nk

16-09-2003 15.15

Ricmaniac schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 00:19:
[...]

Ik doe echt precies hetzelfde. New game begonnen en zit er echt zooo ontzettend in nu. Veel meer dan dat ik vorige keer had met de release. Heb ook wel een veel betere PC nu dat scheelt misschien ook maar het voelt volgens mij ook gewoon een heel stuk beter die game nu.

Haha hier ook, ik ben toen ergens in Act2 gestopt. Nu weer een nieuwe playtrough (ook met betere pc) en vermaak me er enorm mee.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• PindaUnited
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-05 10:09
mister_S schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:23:
@PindaUnited ik zie dat je een Netrunner én katana build hebt gespeeld. Mijn eerste play was Netrunner met pistolen. Was jouw katana playthrough leuk? Ik wilde eigenlijk vol shotgun gaan, maar de katana/melee build lijkt een stuk leuker.
Ik vond het zeker de moeite waard om te doen! Heel leuk, zeker wanneer je iets verder bent en een goede sandevistan kan kopen >:)

early game vond ik het soms wat lastig omdat je natuurlijk altijd dichtbij moet komen en ik wilde gewoon geen andere wapens gebruiken maar zodra je de tijd wat kan vertragen :Y

*denkt na over goede signature*

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:02
DriesNL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:57:
[...]

Waarom schakel je frame gen dan niet in?
Heb ik gedaan. Alle diverse nvidia opties zijn visueel toch weinig verschillend, maar qua performance heel anders, sommige geven me 50 fps, andere boven de 100 fps (altijd binnen de ultra+RR settings).

Ik zal later eens hier vertellen welke dat voor mij zijn ;)

9950x3d+4090+64DDR

Rudios schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 07:41:
[...]

Performance mode op de PS5 mode vergelijken met Ultra op de PC is natuurlijk appels met peren vergelijken. Vergelijk dan minimaal met Quality op de PS5.
Waarom zou ik?
Even voor de duidelijkheid ik klaag niet over de console versie. Ik ben enorm onder de indruk hoever pc games zijn gekomen door ray tracing etc. de laatste jaren. Dat was mijn ‘punt’. :) Ik heb sinds kort pas weer toegang tot hoge instellingen op pc.
De console versie ziet er gewoon prima uit en ik had daar ook op kunnen spelen zonder problemen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 23-09-2023 09:24 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:51
Damn, het is toch wel weer érg leuk om door Night City te wandelen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x0zQcnTrvo7epa_iRRbBxKFT8bM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bSsB2b23DSzQPfryBFFcQeDs.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O3-m2czNyRwxlCh29m-ghG9ZIZc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Za9fFaTi77InTkX7yIq6VeA6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r2pMIvb1wOX8G34cpTPCDz2Rwv4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BvLijoH105WA0vC6zm6Ghnlx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BvjM15VRPtG8hZiRoa0NguJiM0s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gNVw22glce9lQG7g3JTRWkhC.png?f=fotoalbum_large

Alleen wel jammer dat ze de 'vehicle handling' niet grondig hebben aangepakt; voelt nog steeds alsof je op ijs rijdt. :S

Maar goed, het enthousiasme is gewekt voor 'Phantom Liberty', dus die staat inmiddels in de pre-order. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Spelen mensen hier met Path Tracing aan? Halleluja, wat ziet dat er bizar mooi uit zeg… en met DLSS Balanced en Frame Gen krijg ik meeste van de tijd wel een stabiele 60 fps, maar niet altijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

DriesNL schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:22:
Spelen mensen hier met Path Tracing aan? Halleluja, wat ziet dat er bizar mooi uit zeg… en met DLSS Balanced en Frame Gen krijg ik meeste van de tijd wel een stabiele 60 fps, maar niet altijd.
Hebben we pas een paar keer aangegeven. ;) Ja bizar mooi! Mijn mond blijft open vallen zo belachelijk mooi is het haha. Blij dat ik nu met 2.0 de game pas heb aangeschaft en mijn eerste playthrough ben begonnen, wat een ervaring. :9
__
Ik vin de perk tree ook goed gedaan, keuzes voelen goed. Ik heb besloten om lekker voor stealth te gaan want een mes naar iemand zijn hoofd werpen voelde goed.
Nog wel even uitzoeken hoe het zit met loot en upgrades en wanneer wat verkopen of upgraden en dan komt het helemaal goed. Vraag me bijvoorbeeld af of een laag level wapen de hele game gedragen zou kunnen worden door upgrades of dat je toch wel moet vervangen. Als iemand daar een antwoord op heeft, graag. :)
CP 2.0 bevalt tot nog toe goed.
Hier mijn, op Scarlett Johansson, gebasseerde V. Ga denk ik een speelstijl als Ghost in the Shell spelen.

Dus cloaking (als dat er nog is??), pistolen, smg's, beetje hacking en licht melee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ZowX4moFGWF-of82D18Fe6z3Ps=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mtRQV4QqiyIvtD47cM0soepO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/--DZaXDNZXSSwlsBQpLeaz9te_c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QFzuXNQJf5OvtpQSr58wvgiU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wuMTQznzhXsihZ7O4_vqtUU-kJ8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YXZQdIgSzLkcLKbKKROh8rPF.png?f=fotoalbum_large

Heb PT met DLSS 3.5 wel een kans gegeven, maar het vreet toch teveel FPS-jes op mijn RTX 3080. Terug naar "normale" RT Psycho met DLSS Quality dan maar.

Ook de gezichten van de karakters lijken soms flink last van ghosting te hebben wanneer ze bewegen. Heel erg storend.

[ Voor 81% gewijzigd door PdeBie op 23-09-2023 13:11 ]

• Tweakwondo
Zijn er hier spelers die ook geluid problemen ervaren? Bij mij loopt het geluid een seconden achter dat is vooral merkbaar tijdens scènes met gesprekken. Personage mond beweegt niet meer en komt er nog een woordje of twee
ik weet dat de techniek die gebruikt is niet helemaal lip sync is echter merk ik geluid vertraging ook goed als er een item op tafel wordt neer gezet. Bijvoorbeeld het glas staat en een seconden laat hoor ik "pok"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:05
Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:02:

Om het leven wat makkelijker te maken: https://github.com/beeradmoore/dlss-swapper
Tweakwondo schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:36:

heeft dit ook baat bij rtx 2000 series ?
Ja, in principe wel.
Je zult niet opeens gebruik kunnen maken van nieuwe(re) technieken die in de 3000/4000 serie zitten, maar wel verbeteringen van bestaande/werkende functionaliteit.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:22

SkyStreaker

Move on up!

Tweakwondo schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:57:
Zijn er hier spelers die ook geluid problemen ervaren? Bij mij loopt het geluid een seconden achter dat is vooral merkbaar tijdens scènes met gesprekken. Personage mond beweegt niet meer en komt er nog een woordje of twee
ik weet dat de techniek die gebruikt is niet helemaal lip sync is echter merk ik geluid vertraging ook goed als er een item op tafel wordt neer gezet. Bijvoorbeeld het glas staat en een seconden laat hoor ik "pok"
Je kan onder audio bijv. Spatial uitzetten (wil soms helpen iirc) en xaudio (andere aansturing audio) aan- of uitzetten.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• DriesNL
Het uitvoeren van zo’n eerste equip animatie lukt mij niet. Hebben anderen hier ook last van?

• Rivanov
Nnoitra schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:18:
[...]

Om het leven wat makkelijker te maken: https://github.com/beeradmoore/dlss-swapper

[...]

Ja, in principe wel.
Je zult niet opeens gebruik kunnen maken van nieuwe(re) technieken die in de 3000/4000 serie zitten, maar wel verbeteringen van bestaande/werkende functionaliteit.
Nice. Kende die DLSS Swapper nog niet. Thanks.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• DriesNL
Rivanov schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:40:
[...]

Nice. Kende die DLSS Swapper nog niet. Thanks.
Die tool zal vast handig zijn idd, maar ik heb de files handmatig aangepast. Kan ook gewoon.
DriesNL schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 14:16:
[...]

Die tool zal vast handig zijn idd, maar ik heb de files handmatig aangepast. Kan ook gewoon.
Ben benieuwd wat de bron van de dll's is van die swapper. Kan het niet zo snel vinden in de github repo.

Afijn, ondanks mijn vorige bericht PT toch nog maar wel een kans gegeven. Zit gemiddels op 42fps met DLSS balanced en het ziet er qua belichting beter uit dan "gewoon" ray tracing. Speelbaar genoeg voor mij.

• Tweakwondo
SkyStreaker schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:33:
[...]

Je kan onder audio bijv. Spatial uitzetten (wil soms helpen iirc) en xaudio (andere aansturing audio) aan- of uitzetten.
Het probleem is niet specifiek in cyberpunk
als ik de koptelefoon gebruik is het probleem niet aanwezig. Waar zit te spatial optie ik kan die namelijk nergens vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:05
PdeBie schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 14:32:
[...]

Ben benieuwd wat de bron van de dll's is van die swapper. Kan het niet zo snel vinden in de github repo.

Afijn, ondanks mijn vorige bericht PT toch nog maar wel een kans gegeven. Zit gemiddels op 42fps met DLSS balanced en het ziet er qua belichting beter uit dan "gewoon" ray tracing. Speelbaar genoeg voor mij.
Uit een andere repo van dezelfde user:
https://github.com/beeradmoore/dlss-archive/releases/

En hij haalt ze uit: https://github.com/NVIDIA/DLSS/

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 24-05 18:23
Met de 2.0 update is Cyberpunk 2077 verre van een slechte game maar in mijn ogen kan het niet tippen aan bv Deus Ex Human Revolution/Mankind Divided.

In Cyberpunk 2077 zitten te veel systemen die ik niet voel als speler.Verder vind ik het menu als console[Series X] gamer ook niet fijn.

Oh en de map is nog steeds k*t.

[ Voor 17% gewijzigd door jori040 op 23-09-2023 17:10 ]

Mijn monitor heeft een resolutie van 3440x1440. Om wat FPS te winnen wilde ik het spel een stapje lager zetten namelijk 2560x1080 (ook 21:9), maar die resolutie zie ik niet in het spel.

Is dat een beperking door mijn monitor? Of ligt dat aan het spel?

-edit- lees zojuist op internet dat het geen ondersteunde resolutie is in het spel en enkel te forceren met een custom resolutie.
Daarnaast ga ik waarschijnlijk heel veel scherpte inleveren t.o.v. 1440p. Dus beter om te kijken welke settings de meeste FPS slurpen (naast RT uiteraard ;) ).

[ Voor 36% gewijzigd door PdeBie op 23-09-2023 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Met Raytraced Overdrive, DLSS op Auto en Ray Reconstruction incl. Path Tracing ON zit ik op 130+ FPS (met Frame Generation).
De rest alles op Ultra of High (wanneer High de hoogste setting is). Speel in 2560x1440p.

Ziet er top uit. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 23-09-2023 20:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 22:42

Wom

Ook hier smaakt de nieuwe versie goed. Panthom Liberty ook aangeschaft, kijk er naar uit om er in te duiken :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

nFo

Anoniem: 1486766 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:33:
[...]

Hebben we pas een paar keer aangegeven. ;) Ja bizar mooi! Mijn mond blijft open vallen zo belachelijk mooi is het haha. Blij dat ik nu met 2.0 de game pas heb aangeschaft en mijn eerste playthrough ben begonnen, wat een ervaring. :9
__
Ik vin de perk tree ook goed gedaan, keuzes voelen goed. Ik heb besloten om lekker voor stealth te gaan want een mes naar iemand zijn hoofd werpen voelde goed.
Nog wel even uitzoeken hoe het zit met loot en upgrades en wanneer wat verkopen of upgraden en dan komt het helemaal goed. Vraag me bijvoorbeeld af of een laag level wapen de hele game gedragen zou kunnen worden door upgrades of dat je toch wel moet vervangen. Als iemand daar een antwoord op heeft, graag. :)
Het werkt nu met weapon tiers, eerder had je weapon levels van 1 tot 50 dacht ik ?
Vanaf nu met patch 2.0 is het 1 tot 5+, dus zou alle weapons vanaf tier 4 houden en even proberen of die bevalt, iconic weapons ook houden.
Kleding kan je ook verkopen, sommige hebben stats, die wel houden.

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 23-09-2023 20:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 19:59:
Met Raytraced Overdrive, DLSS op Auto en Ray Reconstruction incl. Path Tracing ON zit ik op 130+ FPS (met Frame Generation).
De rest alles op Ultra of High (wanneer High de hoogste setting is). Speel in 2560x1440p.

Ziet er top uit. :)
Ja maak mij maar jaloers :p
Kijkende naar je signature is het verschil jouw 4080 tegen mijn 3080. Ik heb ook die cpu en 32GB, maar wat een wereld van verschil qua performance.

Kan nu helemaal niet meer wachten op FSR3. Dan heb ik tenminste ook Frame Generation.

-edit-
Ik kijk net naar je inventaris, maar we hebben wel meer gemeenschappelijke componenten :D

Dit is mijn systeem:
inventaris: Thuis PC

[ Voor 22% gewijzigd door PdeBie op 23-09-2023 21:57 ]

• Tweakwondo
PdeBie schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 21:53:
[...]

Ja maak mij maar jaloers :p
Kijkende naar je signature is het verschil jouw 4080 tegen mijn 3080. Ik heb ook die cpu en 32GB, maar wat een wereld van verschil qua performance.

Kan nu helemaal niet meer wachten op FSR3. Dan heb ik tenminste ook Frame Generation.

-edit-
Ik kijk net naar je inventaris, maar we hebben wel meer gemeenschappelijke componenten :D

Dit is mijn systeem:
inventaris: Thuis PC
krijgt FSR3 ook frame generation, werkt dat ook op oudere kaarten?
Ik heb bijna dezelfde specs als jou alleen heb ik nog een 2070s. Prima fps... zonder enige RT :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Tweakwondo FSR3 krijgt ook Frame Generation. Tot welke iteratie kaarten dat werkt weet ik niet 100% zeker, maar dacht in een van de AMD video’s te hebben gehoord allemaal.

-edit-
Van PC gamer (https://www.pcgamer.com/amd-fsr-3-and-fluid-motion-frames/)
What GPUs are compatible with AMD Fluid Motion Frames?

AMD says Fluid Motion Frames is compatible with most modern AMD and Nvidia GPUs. There's no word on Intel GPUs, but in principle Intel's Arc graphics should be able to run Fluid Motion Frames. In practice, it may be more complicated and depend on factors like latency reduction. For the record, these are the GPUs AMD has thus far listed.

AMD:
Radeon RX 5700 onwards supported
Radeon RX 6000-series onwards recommended

Nvidia:
GeForce RTX 20-series onwards supported
GeForce RTX 30-series onwards recommended

[ Voor 66% gewijzigd door PdeBie op 24-09-2023 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Toch jammer dat er nog steeds dit soort bugs in zitten.
Dit gooit toch wel erg veel roet in het eten.

[YouTube: Cyberpunk 2077 2.0 - Looting Bug]

Ik pak hier een iconic weapon op, de Psalm 11:6. Maar vervolgens is deze nergens terug te vinden in mijn inventory.

Edit: geen bug. De Psalm is crafting spec. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door M!chel op 24-09-2023 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devandrej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:27
M!chel schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:55:
Toch jammer dat er nog steeds dit soort bugs in zitten.
Dit gooit toch wel erg veel roet in het eten.

[YouTube: Cyberpunk 2077 2.0 - Looting Bug]

Ik pak hier een iconic weapon op, de Psalm 11:6. Maar vervolgens is deze nergens terug te vinden in mijn inventory.
Het is geen bug. Het is een crafting recipe voor de iconic weapon. Had ik ook last van toen ik Buzzsaw oppakte. Eerlijk gezegd vind ik het niet duidelijk aangegeven wat een wapen of een crafting recept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
devandrej schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:59:
[...]

Het is geen bug. Het is een crafting recipe voor de iconic weapon. Had ik ook last van toen ik Buzzsaw oppakte. Eerlijk gezegd vind ik het niet duidelijk aangegeven wat een wapen of een crafting recept.
Shit, je hebt gelijk. De defender die ik erna oppak is wel een wapen.
Erg onduidelijk idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devandrej schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:59:
[...]

Niet duidelijk aangegeven? Het staat letterlijk bovenaan de rode box: “crafting spec”. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
PdeBie schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:08:
[...]

Niet duidelijk aangegeven? Het staat letterlijk bovenaan de rode box: “crafting spec”. :p
Maar verder lijkt het wel alsof je een wapen oppakt. Als ze de blueprints in bijv. blauwe letters hadden gemaakt was het veel duidelijker geweest.

Ze zijn sowieso niet heel duidelijk in meer dingen. Welke wapens zijn 'lethal' en welke zijn 'non-lethal'?

[ Voor 13% gewijzigd door M!chel op 24-09-2023 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-05 08:42
Mijn ervaring op dit moment is dat mn settings hoger staan dan tijdens voor de patch en ik hogere fps haal met mijn 3070 (alles high en soms ultra en rt aan + dlss op balances)

Echt top tot nu toe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-05 15:39
fib3rlight schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:15:
Mijn ervaring op dit moment is dat mn settings hoger staan dan tijdens voor de patch en ik hogere fps haal met mijn 3070 (alles high en soms ultra en rt aan + dlss op balances)

Echt top tot nu toe
Zie ik ook met dezelfde kaart alleen heb met RT aan wel dat me FPS op sommige plekken keldert naar 30 FPS. Dus heb het uitgezet( ik weet het erg zonde) maar zit nu constant 90+ op high/ultra op 1440p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Voor de geïnteresseerden:

RT OD + Path Tracing & Reconstruction + DLSS 'Quality' en Frame Generation
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQ_xmaSgGc6lak1JDk-ULOvhEYA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g8KNzBawUhJmvMPycYT3sjXt.png?f=fotoalbum_large

RT OD + Path Tracing & Reconstruction + DLSS 'Auto' en Frame Generation
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iWOmUpTCKBarSKghz_lybb8dQpk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6SMyoWyzdJoKsqHJrNIzWb1D.png?f=fotoalbum_large

Ik laat hem op 'Quality' staan, want dat speelt prima. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devandrej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:27
M!chel schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:10:
[...]

Maar verder lijkt het wel alsof je een wapen oppakt. Als ze de blueprints in bijv. blauwe letters hadden gemaakt was het veel duidelijker geweest.

Ze zijn sowieso niet heel duidelijk in meer dingen. Welke wapens zijn 'lethal' en welke zijn 'non-lethal'?
Het is ook niet echt duidelijk te zien welke mods voor non-lethal zijn bedoeld. Ik heb een non-lethal mod gekocht alleen geen elke wapen heeft er een slot voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klauwhamer schreef op woensdag 13 september 2023 @ 10:43:
"Before release CP2077 2.0 and PL please check conditions of your cooling systems in PC. We use all what you have, so workload on CPU 90% on 8 core is expected. To save your time please run Cinebench or similar and check stability of your systems." -- https://twitter.com/filip...tatus/1701335603856462165

Uhh, okay. Dit klinkt als een headsup dat er geen of amper sprake was van optimalisaties en "brace yourselves" voor shitty performance.
fib3rlight schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:15:

Echt top tot nu toe
@Klauwhamer Lijkt allemaal best mee te vallen zo te zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
devandrej schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:16:
[...]

Het is ook niet echt duidelijk te zien welke mods voor non-lethal zijn bedoeld. Ik heb een non-lethal mod gekocht alleen geen elke wapen heeft er een slot voor :?
Met de Pax mod kun je wapens non-lethal maken.
Verder weet ik dat je met de quickhacks Short Circuit en Overheat ook vijanden non-lethal kunt uitschakelen.

In de pre 2.0 game had je bepaalde melee wapens die standaard non-lethal waren. Maar dat is nu volgens mij niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-05 23:54

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Anoniem: 1486766 schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:26:
[...]

@Klauwhamer Lijkt allemaal best mee te vallen zo te zien. ;)
Yeah, daar ben ik wel blij mee. Hoef ik in ieder geval niet te wachten op PL 2.5 ;)

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de mensen die er een paar FPS meer uit willen persen met het inleveren van een klein beetje "mooi". Deze mod werkt nog steeds.

Speel nu gemiddeld met gemiddeld 45~50fps (DLSS Balanced) en 40fps (DLSS Quality).

5800X3D, RTX 3080 10GB, 32GB RAM
Path tracing met Ray Reconstruction op 3440x1440 resolutie.

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8059

[ Voor 7% gewijzigd door PdeBie op 24-09-2023 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:19

M2M

medicijnman

Yonix schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:09:

RT OD + Path Tracing & Reconstruction + DLSS 'Quality' en Frame Generation

RT OD + Path Tracing & Reconstruction + DLSS 'Auto' en Frame Generation

Ik heb 'm hier op op Quality met frame generation staan, zonder OC.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6TV6c7lAmS5fxK-P_d9S_vekduU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mMNRoZT3lVpRUixzck6izYls.jpg?f=user_large

-_-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Act 1 heb ik inmiddels afgerond en vind de game geweldig. De first person view zorgt voor een goede immersie, dat moment ook dat die bekende acteur er "gezellig" bij komt. Goed gedaan!
En voor de honderdste keer: wat een graphics met path tracing! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:45:
Voor de mensen die er een paar FPS meer uit willen persen met het inleveren van een klein beetje "mooi". Deze mod werkt nog steeds.

[...]
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8059

[...]
Hierbij ook mijn benchmark resultaten dan maar. Stuk minder imposant dan wat hierboven allemaal met dat 4090 geweld getoond wordt, maar wellicht schrikken andere 3080 eigenaren hierdoor minder snel :P

Zonder bovengenoemde mod:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UJkzZzvDRZbIrSUlwfP18POasj8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/USpT5akdVcISchn0bT8UpW4q.png?f=fotoalbum_large

Met bovengenoemde mod:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K51Kdp1izhqN57sSvsEw6V-q2jo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Odz0Zm6FP6GdFemkCnUoW1ov.png?f=fotoalbum_large

Met mod zien vooral schaduwgebieden er een stuk donkerder uit (want 1 ray reflection minder per ray), maar het is die 10fps winst wel waard.
Kan nog meer FPS winnen door DLSS lager te zetten, maar dan lever ik persoonlijk teveel eye candy in. Met deze framerate kan ik prima spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:19

M2M

medicijnman

CDPR had het wel bij het goede eind dat videokaarten tot de max belast worden. De benchmark trekt bij vlagen hier 700W uit de muur, en dan heb ik het gros van de koeling nog op een andere PSU zitten. Prima geoptimaliseerde game dus, het maximale uit de hardware trekken voor het beste grafische werk.

-_-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:14
Gamebreaking bug tegen gekomen.
Ik speel Ps5 en moet helemaal opnieuw beginnen als ik er van af wil.

Het het einde van de missie automated love (in de dollhouse als je een verdwijning van een belangrijk karakter onderzoekt) dan kom je op den duur buiten en praat je met Johnny. Hierna hoor je kort een 'relic effect' (hlitches in je beeld en minimap). Als dit aanhoudt nadat je het gebouw verlaten hebt dan blijft het aanhouden.

Hieronder de oplossing, op pc kan je een mod installeren.
Helaas is het voor mij te laat, want ik ben het gaan uitzoeken toen ik geen oude savegame meer had en kom niet meer van de glitches af.

Bij deze een vriendelijke waarachuwing. Ik hoop op een snelle update, weinig zin om opnieuw te beginnen.
We're working on an issue where the distorted Relic effect can persist after talking to Johnny at the end of Automatic Love.

In the meantime, here's a workaround:
1. Load an earlier save from before the conversation with Johnny after leaving the elevator.
2. During the conversation DO NOT select the "F**ked in the head worse than me" dialogue option.
3. Proceed with the quest as normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
VySio schreef op maandag 25 september 2023 @ 00:01:

Het het einde van de missie automated love (in de dollhouse als je een verdwijning van een belangrijk karakter onderzoekt) dan kom je op den duur buiten en praat je met Johnny. Hierna hoor je kort een 'relic effect' (hlitches in je beeld en minimap). Als dit aanhoudt nadat je het gebouw verlaten hebt dan blijft het aanhouden.

Helaas is het voor mij te laat, want ik ben het gaan uitzoeken toen ik geen oude savegame meer had en kom niet meer van de glitches af.

Bij deze een vriendelijke waarachuwing. Ik hoop op een snelle update, weinig zin om opnieuw te beginnen.

[...]
Je hebt geen enkele oudere savegame? Dat is dan wel enorm balen, flink wat uren herspelen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

[...]

——
Pl speelt zig af tijdens de main story en voegt een nieuw einde aan de base game toe.

Daarom kan je hem beter in je eerste playthrough spelen Dlc is speelbaar na het afmaken van de quest Transmission.

Zelf donderdag een new game begonnen op de Series X en ondertussen alweer lvl 40 en klaar voor de expansion vannacht.

Game ziet er goed uit en speelt enorm lekker, echt een wereld van verschil sinds mn laatste playthrough in december 2020, ik herken de game niet meer terug en zit er weer helemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

[...]
Of een cross save maken en op pc spelen en die mod installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL

[...]
Eerlijk is eerlijk, hoe geniaal de game imo ook is, dit is niet goed te praten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@VySio probeer het te ervaren als een gevolg van de relic (wat het in feite ook is) wellicht lukt het toch om de game te eindigen. :p ;)

Nee bloed irritant natuurlijk. Goed dat ik dit nu lees, want ben zelf nu ook bij die missie.

@DriesNL ze praten het ook niet goed. Ze komen met een fix en bieden een tijdelijke workaround.

[ Voor 17% gewijzigd door PdeBie op 25-09-2023 09:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

NightShadow22 schreef op maandag 25 september 2023 @ 07:41:
[...]

Pl speelt zig af tijdens de main story en voegt een nieuw einde aan de base game toe.

Daarom kan je hem beter in je eerste playthrough spelen Dlc is speelbaar na het afmaken van de quest Transmission.

Zelf donderdag een new game begonnen op de Series X en ondertussen alweer lvl 40 en klaar voor de expansion vannacht.

Game ziet er goed uit en speelt enorm lekker, echt een wereld van verschil sinds mn laatste playthrough in december 2020, ik herken de game niet meer terug en zit er weer helemaal in.
Dus de expansion al kopen voor het eind van de base game? Ik kwam op YouTube juist weer tegen dat je dat beter na de base kunt doen game omdat het allemaal wat verwarrend kan worden. Misschien had hij het over nieuwe spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Dat is we heel zuur.. inderdaad hopelijk snel een update voor je.
Goede les, ik ga meer save games maken vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ama4U_V4FfHLkhWtSJRZhIjvanU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uk2ZjXWcxQChpz8FjDK4sHj7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BioDPcjin2KHThEOvYEg4Y0405w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W3bJ7yg8oGWwwMn9CWeRqLD1.jpg?f=fotoalbum_large

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maulet
Yonix schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:09:
Je hebt de voor-laatste geforce driver :)

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-05 14:08

Plainside

I browse when I'm at work

Vorige week ook weer nieuwe save gestart, en wauw vind het echt speelbaar nu. Merk nog wel als er veel NPC's rondlopen het nog wel eens een stutter heeft, denk toch nog ff wat grafische instellingen verfijnen.
Vind ook dat je perks en skills nu meer doen en het nieuwe cyberware systeem is tof, en niet meer kleding afhankelijk zijn voor stats is ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Het cyber ware systeem is inderdaad een zeer goede update. Doet mij denken aan het systeem van nier automata ik vond dat ook al een fijn systeem. Ik heb in ieder geval plezier aan de game.
Helaas geen RT voor mij maar desondanks ziet het er goed uit hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja er zijn zeker nog genoeg problemen wanneer je ze gaat opzoeken maar niet per se dingen die mij storen of gamebreaking zijn zoals eerst.

Het speelt echt ontzettend lekker weg en zit er helemaal in nu. Met de release had ik dat niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Anoniem: 1486766 schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:03:
[...]

Dus de expansion al kopen voor het eind van de base game? Ik kwam op YouTube juist weer tegen dat je dat beter na de base kunt doen game omdat het allemaal wat verwarrend kan worden. Misschien had hij het over nieuwe spelers?
Zou ik wel doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 23:47
Ook ik heb afgelopen weekend CP2077 voor het eerst echt wat tijd gegeven en ik zit er ook lekker in met mijn sword build (vrij OP als je het aan mij vraagt).

Ikzelf speel het met een 4080 wisselend op 1440p, alles max inc PT, DLSS quality en FG met zo'n 100-120 fps of 4K DSR (? - op een 1440p scherm iig) met alles aan op zo'n 55-65 fps met DLSS balanced, of zon 80 fps met performance; de 2/3e opties zijn naar mijn mening wel echt een stuk scherper. Iemand anders ervaring hiermee?

[ Voor 6% gewijzigd door mpra op 25-09-2023 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 16:53
Die cross save option is fantastisch.
Had m op de X al 75 uur gespeeld, gisteren op de PS5 spel geïnstalleerd en kon gewoon de series x save downloaden en verder spelen. 😎

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Cyberpunk 2077 stond altijd in de top 100 meest gespeelde games op Steam. Maar met de anime Edgerunners en 1.6, zagen we een lichte groei in de aantal spelers. Het heeft zijn up en downs gehad met de aantal spelers. Maar sinds 2.0 zijn de aantal spelers gegroeid en zelfs Starfield wordt ingehaald.

Cyberpunk 2077

Current: 137,350
today peak. 169,711

Starfield

Current: 84,744
Today peak: 187,483

Ik zie ook dit soort berichten verschijnen.

https://www.pcgamer.com/p...erpunk-2077-so-much-more/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Blijkbaar zit er een hidden auto nu in de game. Soort easteregg als tribute naar Ken Block die dit jaar is overleden. K.B als in Ken Block 1967-2023 . De auto lijkt ook gewoon veel op zijn livery

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sud6W0qwWny_tEbfyFD4eYio8Qw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/40eeIvL61FsTDjE998D9SSd7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 00:26
Gisteren de game weer even aangeslingerd in aanloop naar Phantom Liberty.

Ik heb toch een aardig systeem, maar met Raytracing is het toch allemaal maar net aan.
Zonder RT haal ik gewoon meer dan 2x zoveel fps. van 60'ish naar 130/140.

Dit op 1440p met balanced DLSS en verder high/max settings.

Ik vind raytracing heel vet, maar ik denk dat ik phantom liberty toch maar lekker zonder RT ga spelen.

Mijn systeem
Nvidia 3080FE
AMD 5700X
16GB DDR4 3200mhz

Mensen met een soortgelijk systeem die betere RT performance hebben? Dan heb ik het niet over overdrive maar de "old fashioned RT"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:49:
Blijkbaar zit er een hidden auto nu in de game. Soort easteregg als tribute naar Ken Block die dit jaar is overleden K.B als in Ken Block 1967-2023 . De auto lijkt ook gewoon veel op zijn livery

[Afbeelding]
Verborgen? Je rijdt er letterlijk langs met de missie waarbij je alle Delamains moet terugvinden. :p

Wel toffe auto overigens. Flink vermogen en de guns doen goed hun werk.

[ Voor 5% gewijzigd door PdeBie op 25-09-2023 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

PdeBie schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:15:
[...]

Verborgen? Je rijdt er letterlijk langs met de missie waarbij je alle Delamains moet terugvinden. :p

Wel toffe auto overigens. Flink vermogen en de guns doen goed hun werk.
Word helemaal lijp van die Delamains die elke x als ik onderweg ben mn marker verpesten man man man 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:47
Vinnocchio schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:31:
Die cross save option is fantastisch.
Had m op de X al 75 uur gespeeld, gisteren op de PS5 spel geïnstalleerd en kon gewoon de series x save downloaden en verder spelen. 😎
Vanwaar de switch naar de ps5 ? Loopt ie beter dan of is dat meer een persoonlijke keuze ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NightShadow22 schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:17:
[...]

Word helemaal lijp van die Delamains die elke x als ik onderweg ben mn marker verpesten man man man 8)7
Ja, die missies rond ik altijd zo snel mogelijk af, zodat ik er geen last meer van heb :p

Net als de braindances. Na de zoveelste playthrough (nummer 7 inmiddels) ken je ze wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

PdeBie schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:44:
[...]

Ja, die missies rond ik altijd zo snel mogelijk af, zodat ik er geen last meer van heb :p

Net als de braindances. Na de zoveelste playthrough (nummer 7 inmiddels) ken je ze wel :+
Haha ook een goede ja, de braindances een van mn minst favoriete stukken.

Moet wel zeggen dat ik enorm geniet van mn tweede playthrough ik had me in December 2020 voorgenomen pas weer te te spelen als de expansion en de current gen upgrade uitkwamen, Die zouden eigenlijk ook al veel eerder uitkomen + eigenlijk meerdere expansions inplaats van een.

Ik merk nu pas hoe bugged de game ook was ik heb echt 70% van de gigs niet eens kunnen spelen zonder het toen te merken ( geen Rewards bv ) en gigs die gewoon nooit zijn gespawned, want was best impressed toen maar nu al helemaal! .

Erg blij dat ik heb gewacht het voelt echt als een nieuwe game, Rtx mode is ook erg mooi op de consoles ik zit vaak mn ogen uit te kijken, heb vooral gigs gedaan om even tot lvl 40 te komen maar zelfs die zijn erg goed, Gister de Voodoo Boys quest afgerond om aan de dlc te kunnen beginnen en man man man wat was dat mooi met de game in deze staat, echt fantastisch.

De Humor etc doet me echt denken aan de goede oude tijden van de classic Gta games, Stoked voor de dlc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
Nol_NL schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:26:
[...]

Vanwaar de switch naar de ps5 ? Loopt ie beter dan of is dat meer een persoonlijke keuze ?
Ik vind het er toch wat strakker uit zien, ik heb het idee dat de laadtijden beter zijn en ik vind de controller met z’n feedback zoveel fijner.
Heb de X nog steeds staan maar ik merk dat als ik kan kiezen, liever dezelfde game op m’n ps5 speel. Voelt voor mij veel meer ‘af’ als console. Ik irriteer me bijvoorbeeld onder andere ontzettend aan de lage resolutie van het Xbox dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Vinnocchio schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:52:
[...]

Ik vind het er toch wat strakker uit zien, ik heb het idee dat de laadtijden beter zijn en ik vind de controller met z’n feedback zoveel fijner.
Heb de X nog steeds staan maar ik merk dat als ik kan kiezen, liever dezelfde game op m’n ps5 speel. Voelt voor mij veel meer ‘af’ als console. Ik irriteer me bijvoorbeeld onder andere ontzettend aan de lage resolutie van het Xbox dashboard.
Ja hier ook , het is maar dat ik de game al op de X had en geen zin heb m voor de Sony prijs op mn digital aan te schaffen.

Vind de X wel erg fijn voor third party games ivm Eneba, dus als de haptics niks speciaals zijn en alles technisch verder in orde is speel ik third party altijd op mn X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vinnocchio schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:52:
[...]

Que? Xbox dash is gewoon 4K.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

NightShadow22 schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:55:
[...]

Ja hier ook , het is maar dat ik de game al op de X had en geen zin heb m voor de Sony prijs op mn digital aan te schaffen.

Vind de X wel erg fijn voor third party games ivm Eneba, dus als de haptics niks speciaals zijn en alles technisch verder in orde is speel ik third party altijd op mn X.
Mocht je ‘m eventueel toch willen op je ps5, hij is €30 daar momenteel. Dat is goedkoper dan de Xbox store of zelfs Steam. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Anoniem: 1486766 schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:13:
[...]

Mocht je ‘m eventueel toch willen op je ps5, hij is €30 daar momenteel. Dat is goedkoper dan de Xbox store of zelfs Steam. :)
Bedankt voor de tip! :*) had ik nog niet gezien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakwondo
NightShadow22 schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:15:
[...]

Bedankt voor de tip! :*) had ik nog niet gezien
Op amazon is de ps4 editie 16.50€ en volgens mij krijg je de ps5 upgrade gratis. Wel een dag of twee geduld hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Tweakwondo schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:19:
[...]

Op amazon is de ps4 editie 16.50€ en volgens mij krijg je de ps5 upgrade gratis. Wel een dag of twee geduld hebben :P
Nog beter zelfs, Speel m eerst ff lekker op de X doos dan want met de crossave is het toch gemakkelijk om op de Ps5 verder te gaan als hij binnen is.

Bedankt _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 24-05 21:10

Dhrax

Prog Lord

swoutr schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:39:
Gisteren de game weer even aangeslingerd in aanloop naar Phantom Liberty.

Ik heb toch een aardig systeem, maar met Raytracing is het toch allemaal maar net aan.
Zonder RT haal ik gewoon meer dan 2x zoveel fps. van 60'ish naar 130/140.

Dit op 1440p met balanced DLSS en verder high/max settings.

Ik vind raytracing heel vet, maar ik denk dat ik phantom liberty toch maar lekker zonder RT ga spelen.

Mijn systeem
Nvidia 3080FE
AMD 5700X
16GB DDR4 3200mhz

Mensen met een soortgelijk systeem die betere RT performance hebben? Dan heb ik het niet over overdrive maar de "old fashioned RT"
Je zou DLSS Auto nog kunnen proberen, dat geeft een flinke fps boost. Je boet uiteraard wel wat in aan image quality maar RT gaat goed speelbaar zijn dan voor je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Rivanov schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:09:
[...]

Que? Xbox dash is gewoon 4K.
4K met een onscherpte filter eroverheen dan?
Serieus, ik vind het dashboard niet scherp, niet fijn om te zien. Maargoed, dat is 1 van de vele dingetjes. De enige reden dat ik m’n X nog heb is vanwege GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vinnocchio schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:57:
[...]

4K met een onscherpte filter eroverheen dan?
Serieus, ik vind het dashboard niet scherp, niet fijn om te zien. Maargoed, dat is 1 van de vele dingetjes. De enige reden dat ik m’n X nog heb is vanwege GP.
Het is SDR i.p.v. HDR zoals op de PS5. Maar verder is het gewoon 4K.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QBLv0Yp14BO5tXXMMUajQdvBDnU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EvnGvpuJLQkdYRb6e8Blk4JK.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 25-09-2023 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Maulet schreef op maandag 25 september 2023 @ 12:42:
[...]

Je hebt de voor-laatste geforce driver :)
Nope, meest recente: 537.42. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:53
Ik heb alle gigs, side missions, ncpd plekken etc weggewerkt, staat niks meer op de kaart maar The Jungle trophy van San Domingo unlocked niet na alles vrij te spelen. De andere trophys heb ik wel maar deze lukt niet, iemand anders hier last van?

Heb op google gekeken maar ben bang dat deze bugged is.. speel met de laatste update, eigenlijk geen zin om weer opnieuw te beginnen 🫣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ricmaniac schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:49:
Blijkbaar zit er een hidden auto nu in de game. Soort easteregg als tribute naar Ken Block die dit jaar is overleden. K.B als in Ken Block 1967-2023 . De auto lijkt ook gewoon veel op zijn livery

[Afbeelding]
Bedankt toffe wagen, kwam op youtube nog een mini monster truck tegen, straks ff zoeken, eerste gedeelte van de quest kan je overslaan zo te zien, als ik de comments lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hmmz, ik kom er net achter dat de DLC dus geen losstaand verhaal is - had ik kunnen weten, maar totaal niet zo begrepen.

Nu adviseert CDPR dus om een nieuwe save te starten en 'fresh' te beginnen, maar daar heb ik dus geen zin in; het duurt toch 5-6 uur voor je Act 1 hebt afgerond.

En dan slaat nu de twijfel toe ... Heb 'm een in de pre-order staan @GOG, maar ga hem misschien toch annuleren.

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 25-09-2023 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Yonix schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:08:
Hmmz, ik kom er net achter dat de DLC dus geen losstaand verhaal is - had ik kunnen weten, maar totaal niet zo begrepen.

Nu adviseert CDPR dus om een nieuwe save te starten en 'fresh' te beginnen, maar daar heb ik dus geen zin in; het duurt toch 5-6 uur voor je Act 1 hebt afgerond.

En dan slaat nu de twijfel toe ... Heb 'm een in de pre-order staan @GOG, maar ga hem misschien toch annuleren.
Had je heel ver van tevoren kunnen weten, plus is het het echt wel waard om een new game te starten de 40+ uur zijn voorbij gevlogen.

Fantastische revamp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Er zijn drops actief voor cyberpunk sinds vanavond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fVF2E-jE512mKlweHICdIYlPyEA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8mZ45FYZ0YJTVxYuDBZ9tDcy.png?f=user_large

https://www.cyberpunk.net/en/twitch-drops

Er is ook een actie dat je een sniper krijgt als je 2 subs geeft aan een Cyberpunk streamer. geen idee of die goed is, Maar die ga ik zeker niet kopen ! _O- even +-8€ betalen voor 1 sniper 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-05 01:32

Zyron

BWRAAAAP

Veel plezier met Phantom Liberty, iedereen.

Zojuist begonnen, omdat ik de main-game begin dit jaar al platinum heb gehaald, ervoor gekozen een New Game te starten en gelijk naar Phantom Liberty te skippen. Geen zin om ALLES opnieuw te doen. :P

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zzz1fLon9wRN8s9CD2XgwPA7BBg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5Din90L5jdawNsEsxXiJgZEq.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1LRnEujCejVGUkMP8L00nTo0Vds=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Xt1afCXlQT9tim593mQ6xV6h.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12slz3Y19MTd_LyMxUe2rpsV798=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8i2RBLzNsefCGBuYzZIivbYz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/junWlM69uBEbXdkcytgkj-D99mw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9ziRC84evstwTeBshS9rS3Yg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBKjXRg79GNUCOhaKfNToTXkUjY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rGMTKfnh7EwrIFa2Zw3pTZkx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sidGvewy0SGxfNvcMeGrKHTJvJU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nccXxT3Fuxnol6tbJsIbusok.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67gmkHyZZbJ0N5GXSUxS03SaV_I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/13MCWValecBUPkVWhZ7ZfeHp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GIkzaUZGbnGp0lZRcLwcVv1UJnc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T8VHnJ1kjrF8RKvcHr9Mbmae.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UR6iAY-CZaztiiG5qxeYDARkCnM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qsvRz8782sSeJUimKK4b7Lsn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aqn1OnV2CewtBSzVab07JZLYwfA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZXHnMSe8N3PPvAJucjAC9pS5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y-IHVb9mPIFBKRAvo87AZJhd7Z8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rfiXbK26n5otRSVM0fXgkgGt.png?f=fotoalbum_large

Ze hebben wel wat heel moois neergezet
Pagina: 1 ... 78 ... 91 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!