Je merkt vanzelf wel terugkomende patronenMegupe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:50:
Ik ben net begonnen en paar missies gedaan. Wat ik lastig vind is dat je veel zelf moet ontdekken.
Ik merk enkele van de bugs ook wel (zwevende auto, spullen die op de grond liggen maar niet op te pakken zijn), maar het ziet er wel gaaf uit, en speelt ook goed. Niet slecht voor een game van 25 euro.
Speel het op een rtx 3080, 3900x met als voluit en een beetje dlss.
Draai je wel full screen? Alt+enterPainkillA schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:53:
Heeft iemand anders hier ook last van een witte muis cursor die midden in beeld blijft staan? Ik krijg het op geen enkele manier weg en maakt het spel best wel onspeelbaar
[Afbeelding]
Ik draaide al fulscreen. Ik heb de game compleet verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu lijkt het te zijn opgelost
[ Voor 3% gewijzigd door PainkillA op 17-09-2021 20:36 ]
Nog een vraagje: ik heb net de boss fight gehad tegen Sasquatch en had blijkbaar een non-lethal wapen gebruikt want na afloop leefde ze nog op de grond. Ik kon wat items looten, maar daarna deed ik alsnog een kill en toen kreeg ik ineens een berg geld erbij. Het viel me ook op dat als ik nog levende vijanden (die al wel uitgeschakeld zijn) alsnog kill, dat ik dan xp krijg en streetcred. Dus blijkbaar niet voor het in leven laten? Weet iemand hoe dit zit? Krijg je geen (of minder) geld, xp en sc als je vijanden laat leven? Is me niet helemaal duidelijk hoe dit werkt..
Dat wat jij beschrijft bij de boss (die heb ik nog niet gehad,Technomancer schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:03:
Nog een vraagje: ik heb net de boss fight gehad tegen Sasquatch en had blijkbaar een non-lethal wapen gebruikt want na afloop leefde ze nog op de grond. Ik kon wat items looten, maar daarna deed ik alsnog een kill en toen kreeg ik ineens een berg geld erbij. Het viel me ook op dat als ik nog levende vijanden (die al wel uitgeschakeld zijn) alsnog kill, dat ik dan xp krijg en streetcred. Dus blijkbaar niet voor het in leven laten? Weet iemand hoe dit zit? Krijg je geen (of minder) geld, xp en sc als je vijanden laat leven? Is me niet helemaal duidelijk hoe dit werkt..
spoiler:
), dat herken ik dus ook van gewone vijanden. Als ik ze eerst non lethal uitschakel ligt er vaak een wapen en streetcred, maar als ik ze vermoord komt er meer bij.ben net voorbij Dex
Dus goede vraag, ben ook benieuwd of iemand dit kan toelichten.
Ik vind het ook erg onhandig dat ze toch met roadmaps zijn gaan strooien terwijl er qua data helemaal niks in steen gegraveerd stond.418O2 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:45:
https://wccftech.com/cybe...-next-gen-due-in-q2-2022/
next gen update naar q1 2022...
Werd er toch weer verwachting geschept die ze niet halen.
Op die roadmaps stond weinig concreets toch?Polderviking schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:56:
[...]
Ik vind het ook erg onhandig dat ze toch met roadmaps zijn gaan strooien terwijl er qua data helemaal niks in steen gegraveerd stond.
Werd er toch weer verwachting geschept die ze niet halen.
Die next/current gen update stond wel voor 2021 op de kaart.418O2 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:04:
[...]
Op die roadmaps stond weinig concreets toch?
En die Free DLC valt tot dusver toch ook stevig tegen.
[ Voor 11% gewijzigd door Polderviking op 10-11-2021 13:14 ]
Hoezo dan? Het is toch exact zoals bij The Witcher 3 zoals ze aangekondigd hadden?Polderviking schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:13:
[...]
En die Free DLC valt tot dusver toch ook stevig tegen.
[ Voor 5% gewijzigd door Kheos op 10-11-2021 13:25 ]
Is Cyberpunk het inmiddels waard? Is in de aanbieding op Xbox store voor €35,-
Daar zullen de meningen over verschillen.flugelisoke schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:35:
Ik heb hem destijds gekocht, maar het kon me echt niet interesseren terwijl ik dit soort spellen juist heel gaaf vind.
Heb hem ook al een half jaar niet meer geïnstalleerd staan volgens mij. Ook geen zin meer in.
Ik lees graag mee want in playstation store is ie 25 eu...flugelisoke schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:35:
Ik vind hem dat zeker waard. Ondanks de bugs (vielen bij mij echt wel mee) een van de beste spellen die ik heb gespeeld.
Ik kan hem nieuw voor 19 euro kopen, ik twijfel hard. Is overigens niet in Nederland waar ik woon, daar is de goedkoopste een paar euro duurder. Ik twijfel hard, dit soort games vind ik leuk maar het feit dat er nog steeds geen ps5 patch is en ik verwacht dat er nog goede updates gaan komen (a la No Mans Sky), zorgt ervoor dat ik nog niet zeker ben om het nu al te kopen.
@Orangelights23 voor €19 koop je een leuke game met goede soundtrack en meerdere gave storylines. Ik heb hem full price gekocht en heb er totaal geen spijt van.
Ik heb Cyberpunk sinds launch (collectors pre-order) en heb er zelf eigenlijk geen moment spijt van gehad maar ik had wel de luxe van een PS5 gelijk bij lancering (van de game) en daar heeft die game eigenlijk altijd wel oké op gelopen. (die uurlijkse crashes daargelaten)
Ik vind dat deze game voor < 25 euro een koopje is. Maar je moet bij jezelf wel een beetje nagaan in wat je er in zoekt...
Ga je je tijd verdoen met random meuk in de stad ala GTA kan je hem misschien beter gaan liggen want hier issie gewoon niet sterk, maar als er meer in zit voor de verhalen en atmosfeer van deze bladerunner-esque wereld is hij het zeker waard.
Ik vind dat deze game voor < 25 euro een koopje is. Maar je moet bij jezelf wel een beetje nagaan in wat je er in zoekt...
Ga je je tijd verdoen met random meuk in de stad ala GTA kan je hem misschien beter gaan liggen want hier issie gewoon niet sterk, maar als er meer in zit voor de verhalen en atmosfeer van deze bladerunner-esque wereld is hij het zeker waard.
De game staat met de herfst sale boven in de top sellers op Steam,.. ik denk dat we de echte serieuze patches wel kunnen vergeten. De verkopen blijven blijkbaar gewoon doorgaan.
Wat bedoel je met 'echte serieuze' patches?Divak schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:52:
De game staat met de herfst sale boven in de top sellers op Steam,.. ik denk dat we de echte serieuze patches wel kunnen vergeten. De verkopen blijven blijkbaar gewoon doorgaan.
En wat hebben de herfstsales te maken met het uitbrengen daarvan?
Ik zie de new-gen alvast als serieus, en er volgen zeker nog een aantal patches met de dlc's die ook wel serieus zullen zijn.
Ongefundeerde zwartkijkerijKheos schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:10:
[...]
Wat bedoel je met 'echte serieuze' patches?
En wat hebben de herfstsales te maken met het uitbrengen daarvan?
Ik zie de new-gen alvast als serieus, en er volgen zeker nog een aantal patches met de dlc's die ook wel serieus zullen zijn.
Nouja, zwartkijken, als de game nog gewoon dik verkoopt zonder dat de game inhoudelijk is opgeknapt, waarom zou men dan nog extra moeite doen om het wél de game te maken die het had moeten zijn? Blijkbaar verkoopt de game ongeacht welke staat hij zich bevindt. Zo zie je eigenlijk dat de backlash geen drol uit maakt (zie ook BF2042, Blizzard Activision, GTA: DE enz).
Inhoudelijk; Behalve bug fixes zijn er geen enkele QoL updates of aanpassingen/toevoegingen die destijds gehaast/geknipt zijn. Politie, verkeer, spawns van NPC's, auto's in het algemeen, gebrek aan AI in de open wereld, enz. Ik heb de game na release uitgespeeld, maar als ik nu de game weer opstart zie ik nog steeds dezelfde gebreken in de wereld. Iedereen die de game nu voor €30 koopt om voor het eerst te spelen zal nog steeds een prima verhaal kunnen doorspelen en genoeg uren in de game kunnen stoppen, wel een prima deal.
Inhoudelijk; Behalve bug fixes zijn er geen enkele QoL updates of aanpassingen/toevoegingen die destijds gehaast/geknipt zijn. Politie, verkeer, spawns van NPC's, auto's in het algemeen, gebrek aan AI in de open wereld, enz. Ik heb de game na release uitgespeeld, maar als ik nu de game weer opstart zie ik nog steeds dezelfde gebreken in de wereld. Iedereen die de game nu voor €30 koopt om voor het eerst te spelen zal nog steeds een prima verhaal kunnen doorspelen en genoeg uren in de game kunnen stoppen, wel een prima deal.
Omdat ze van plan zijn nog games te maken en liefst ook te verkopen en dat de verkoopcijfers daarvan sterk afhangen van hun reputatie die ze nu opbouwen?Divak schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:15:
Nouja, zwartkijken, als de game nog gewoon dik verkoopt zonder dat de game inhoudelijk is opgeknapt, waarom zou men dan nog extra moeite doen om het wél de game te maken die het had moeten zijn?
Check de release notes van elke uitgebrachte patch. Er zijn behoorlijk veel QoL updates toegevoegd hoor.Divak schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:15:
Inhoudelijk; Behalve bug fixes zijn er geen enkele QoL updates of aanpassingen/toevoegingen die destijds gehaast/geknipt zijn. Politie, verkeer, spawns van NPC's, auto's in het algemeen, gebrek aan AI in de open wereld, enz.
Waar en hoe politie spawnt, hoe auto's sturen, hoe npc's reageren...
Verwijderd
CP 2077 naar binnen gehengeld via de PlayStation store en ik begrijp werklijk waar niet waarom deze game zo is ondergewaardeerd! Heb me er nu al uren mee vermaakt op de PlayStation 5 en het blijft minuut na minuut gewoon boeien!
Precies het speelt heerlijk weg ondanks er nog geen Next-gen upgrade is, heel veel game plezier!Verwijderd schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:34:
CP 2077 naar binnen gehengeld via de PlayStation store en ik begrijp werklijk waar niet waarom deze game zo is ondergewaardeerd! Heb me er nu al uren mee vermaakt op de PlayStation 5 en het blijft minuut na minuut gewoon boeien!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik speel het spel op de pc (paar maanden terug voor iets van 25 euro gekocht bij GOG), ondertussen 100 uur in zitten en ben net over de helft.
Enige wat mij wel stoort is dat mijn auto kapot is en als ik hem oproep dat ik er niet meer in kan rijden. En de auto-handeling is wat matig inderdaad.
Verder fantastische game, de side-quests zijn qua verhaal zo'n goede toevoeging.
Enige wat mij wel stoort is dat mijn auto kapot is en als ik hem oproep dat ik er niet meer in kan rijden. En de auto-handeling is wat matig inderdaad.
Verder fantastische game, de side-quests zijn qua verhaal zo'n goede toevoeging.
[ Voor 16% gewijzigd door Megupe op 29-11-2021 16:03 ]
Rijden autos nog steeds als een scheepstanker? Na de launch gekocht, eigenlijk na een uur of 2 niet meer opgestart. Voelde allemaal nogal leeg en kaal. Hoewel het visueel erg mooi was. Was toen een van de gelukkigen die wel een 3080rtx kon bemachtigen. Ook weinig last van bugs gehad. Echter, dat rijden was een constante bron van irritatie.
[ Voor 4% gewijzigd door Sosua op 29-11-2021 15:49 ]
Verwijderd
Eerder met 4 of 6 lekke banden, en gokken als je links af wou, of het stuur dan rechts moest of toch naar links.Sosua schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:48:
Rijden autos nog steeds als een scheepstanker?
Dat lijkt allemaal verleden tijd, de look en feel is gewoon veel beter. Zitten er nog foutjes in? Ja! Niet dat het afbreuk doet aan het spel, maar nog steeds ‘vijanden’ die op de grond liggen met een epileptische aanval. Lijken die half door de gesloten deur liggen, lijken die met een holle rug op de grond liggen, verkeerslichten die zweven, jouw geparkeerde auto die bij terugkomst een meter boven de grond staat, waar je wel gewoon mee weg kan rijden.
Op zich prima te spelen dus.
Edit:
Nu aardig wat verder maar ik geef het op, zoveel personages en conversaties heb ik in een game nog niet meegemaakt

Nog steeds lopen personages door auto's heen, niet echt een issue maar goed...
Dhr Reeves (Johny Silverhand) die ten tonele verschijnt inclusief peuk en drankoogjes...
Vijanden die als konijnen om je heen springen waar ik een compleet magazijn op leegschiet maar die gewoon geen krimp geven.
Doe wellicht zelf wat fout, maar de game safe bewaar ik en wacht op de PlayStation 5 en Xbox series S/X update
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2021 12:03 ]
Ik ben het even vergeten, maar is er al een datum bekend wanneer ze de Next-Gen update uitbrengen?
Heb namelijk veel zin om deze game nog een keer te gaan spelen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
G_Dragon schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:14:
Ik ben het even vergeten, maar is er al een datum bekend wanneer ze de Next-Gen update uitbrengen?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Onlangs zeiden ze Q1 van het financiele jaar 2022, dat is dan maart-mei volgens mij
Pff dat word nog lang wachten..
We weten allemaal wat je krijgt als je het snel brengtG_Dragon schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:50:
Pff dat word nog lang wachten..
Game stond gewoon nr 3 in de top sales van week 47 (Black friday sales)... Is toch best een hoop animo voor een "lollercopter onspeelbaar kutspel"
[ Voor 27% gewijzigd door 418O2 op 07-12-2021 12:53 ]
Ik vraag me af hoe goed een indicatie verkoop getallen zijn voor hoe goed een spel is. Installaties van CoD of Battlefield e.d. verkopen ook altijd goed, maar dat wil niet zeggen dat ze ook goed of goed speelbaar zijn418O2 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:51:
We weten allemaal wat je krijgt als je het snel brengt
Game stond gewoon nr 3 in de top sales van week 47 (Black friday sales)... Is toch best een hoop animo voor een "lollercopter onspeelbaar kutspel"
Niet dat ik Cyberpunk op het niveau van die spelreeksen wil leggen, meer ter illustratie.
het geeft in elk geval aan dat je zelfs met zo'n trainwreck van een launch nog goed kan scoren. Het maakt veel mensen gewoon niet zoveel uit wat de media/salty gamers zeggen.henkie196 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:03:
[...]
Ik vraag me af hoe goed een indicatie verkoop getallen zijn voor hoe goed een spel is. Installaties van CoD of Battlefield e.d. verkopen ook altijd goed, maar dat wil niet zeggen dat ze ook goed of goed speelbaar zijn
Niet dat ik Cyberpunk op het niveau van die spelreeksen wil leggen, meer ter illustratie.
Die reeksen verkopen hoe dan ook goed, want grote aanhang.
Laatst de game een keer geinstalleerd op mijn laptop om te kijken hoe de game daarop draait t.o.v. mijn PC (i8700, 16GB, GTX 1060 6GB).
Whoaaa wat vet zet
Wel compleet verpest nu natuurlijk, want nu wil ik m'n pc ook upgraden. Maar met de huidige GPU prijzen etc. ga ik daar nog even mee wachten.
Laptop is mijn werk laptop, dus niet bedoeld om op te gamen. Af en toe mag, maar niet de mate waarop ik dat op mijn PC doe
Whoaaa wat vet zet
Wel compleet verpest nu natuurlijk, want nu wil ik m'n pc ook upgraden. Maar met de huidige GPU prijzen etc. ga ik daar nog even mee wachten.
Laptop is mijn werk laptop, dus niet bedoeld om op te gamen. Af en toe mag, maar niet de mate waarop ik dat op mijn PC doe
[ Voor 16% gewijzigd door PdeBie op 07-12-2021 13:30 ]
Ik heb de game 2 x 'uitgespeeld' via Stadia, geen spijt van gehad. In een bundel gekocht met die controller (nooit gebruikt) en een chromecast ultra. Ik snapte zelfs tijdens de launch al het drama niet. Ja er zaten bugs in en sommige skills werkten niet (of toch niet zoals omschreven), maar het was toch een erg vermakelijke game en zelfs z'n full price waard. Dus aan 20-30€ zou ik zeggen, doen! Het sturen van de auto's is al aardig verbeterd, maar tis nog geen racegame ...
Als ik ooit eens een deftige PC weet te kopen, dan koop ik hem nog eens om in fully glory te spelen. Stadia is een leuk concept maar een dood spoor denk ik... (controller, gratis op te halen!
)
Als ik ooit eens een deftige PC weet te kopen, dan koop ik hem nog eens om in fully glory te spelen. Stadia is een leuk concept maar een dood spoor denk ik... (controller, gratis op te halen!
Dat is het gelukkig al een paar maanden niet meer. Het spel is een goed eind de juiste richting in gepatcht. Waar vorig jaar op PS5 de game amper speelbaar was door al die crashes en die shitstorm imo volledig terecht was is het nu gewoon oké speelbaar. Zonder al die vervelende bugs en crashes blijft er gewoon een vermakelijke game over.418O2 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:51:
[...]
[ Voor 51% gewijzigd door Timothy3000 op 07-12-2021 14:23 ]
Tip voor mensen die hun PC opnieuw willen installeren. Ik heb Cyberpunk via GoG. De day one box zeg maar. Blijkbaar slaat Cyberpunk je saves NIET op in de cloud maar in je User Saved Games folder. Echter, als je de Saved Game folder op een andere drive hebt staan ipv op je C schijf, dan negeerd hij die folder, hij maakt wel een sub folder aan voor Cyberpunk. Maar je saved games komen gewoon op de C schijf in je user folder.
Ik ben dus gewend dat al mijn user directories op een andere disk staan. Bij een schone installatie naar Windows 11 dacht ik dus gewoon mij C schijf te kunnen wissen. Maar toen ik Cyberpunk weer wilde opstarten, all mijn saved games weg. En volgens GoG support ook niet te herstellen.
Ik ben dus gewend dat al mijn user directories op een andere disk staan. Bij een schone installatie naar Windows 11 dacht ik dus gewoon mij C schijf te kunnen wissen. Maar toen ik Cyberpunk weer wilde opstarten, all mijn saved games weg. En volgens GoG support ook niet te herstellen.
AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE
Ik denk dat het voor CDPR ook vooral een geval geweest is van scope creep. En natuurlijk vanuit de consumenten enorm hoge verwachtingen vanuit de laatste Witcher game. (Hoewel die ook genoeg bugs kende).Inrage schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:36:
Ik heb de game 2 x 'uitgespeeld' via Stadia, geen spijt van gehad. In een bundel gekocht met die controller (nooit gebruikt) en een chromecast ultra. Ik snapte zelfs tijdens de launch al het drama niet. Ja er zaten bugs in en sommige skills werkten niet (of toch niet zoals omschreven), maar het was toch een erg vermakelijke game en zelfs z'n full price waard. Dus aan 20-30€ zou ik zeggen, doen! Het sturen van de auto's is al aardig verbeterd, maar tis nog geen racegame ...
Als ik ooit eens een deftige PC weet te kopen, dan koop ik hem nog eens om in fully glory te spelen. Stadia is een leuk concept maar een dood spoor denk ik... (controller, gratis op te halen!)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Wat ik vooral begreep is dat management een release afdwong terwijl de devs gewoon niet klaar waren. Maar dat is water under the bridge; mijn punt is dat ze maximaal negatieve publiciteit hebben gekregen en toch haken mensen niet af.Jeroenneman schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:27:
[...]
Ik denk dat het voor CDPR ook vooral een geval geweest is van scope creep. En natuurlijk vanuit de consumenten enorm hoge verwachtingen vanuit de laatste Witcher game. (Hoewel die ook genoeg bugs kende).
[ Voor 13% gewijzigd door 418O2 op 07-12-2021 14:28 ]
Tuurlijk staan je saves wel in de cloudBarryS schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:22:
Tip voor mensen die hun PC opnieuw willen installeren. Ik heb Cyberpunk via GoG. De day one box zeg maar. Blijkbaar slaat Cyberpunk je saves NIET op in de cloud maar in je User Saved Games folder. Echter, als je de Saved Game folder op een andere drive hebt staan ipv op je C schijf, dan negeerd hij die folder, hij maakt wel een sub folder aan voor Cyberpunk. Maar je saved games komen gewoon op de C schijf in je user folder.
:fill(white):strip_exif()/f/image/yM0pPkv97VRbF6nzgFWAleGg.png?f=user_large)
Scroll..
Scroll..
Scroll..
:fill(white):strip_exif()/f/image/3PmsNBRcVzB5rP7zzudKtPtf.png?f=user_large)
Daar kun je ze zelfs downloaden en dan staan ze vervolgens;
:fill(white):strip_exif()/f/image/O5PbOuhIVGWHhDrNer0lZooD.png?f=user_large)
Maar dat heb je natuurlijk wel zelf in de hand;
:fill(white):strip_exif()/f/image/Mi4JhuJz5KtFJQZKa95WB4jY.png?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Nnoitra op 07-12-2021 15:09 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
"Opinions are like assholes. Everybody has one and they all smell like shit".418O2 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:07:
[...]
Het maakt veel mensen gewoon niet zoveel uit wat de media/salty gamers zeggen.
Ik kijk al jaren niet meer naar wat outlets schrijven (extensie van de publishers marketing afdeling) of de gemiddelde YouTuber (alles in het extreme negatieve trekken want dat scoort het best qua views/likes).
Negeer de hype en vorm je eigen mening. Soms is het goed, soms is het slecht. Heb me prima vermaakt met deze game. Hoop dat er nog wat extra content en QoL updates bijkomen het komende jaar, dan ga ik er weer een playthrough aan wagen.
De gemiddelde Amerikaan. Op Reddit valt dat heel erg op. Iets wordt de hemel in geprezen of is helemaal kut, maar nooit iets er tussenin. En dat zijn gewoon consumenten, geen marketing publishers (althans denk ik tochNLxAROSA schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:01:
[...]
"Opinions are like assholes. Everybody has one and they all smell like shit".
Ik kijk al jaren niet meer naar wat outlets schrijven (extensie van de publishers marketing afdeling) of de gemiddelde YouTuber (alles in het extreme negatieve trekken want dat scoort het best qua views/likes).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb dit zojuist geprobeerd. Dank je wel voor je hulp.Nnoitra schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:06:
[...]
Tuurlijk staan je saves wel in de cloud![]()
[Afbeelding]
Scroll..
Scroll..
Scroll..
[Afbeelding]
Daar kun je ze zelfs downloaden en dan staan ze vervolgens;
[Afbeelding]
Maar dat heb je natuurlijk wel zelf in de hand;
[Afbeelding]
Helaas is de folder bij mij leeg. Dus ik denk dat ik dan ben vergeten GoG Cloud Saves aan te zetten op mijn oude installatie of zo.
AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE
PS5 version with different cover has been spotted:
:strip_exif()/f/image/vh5ACRTGg1zDNtgbJaOZz9Pj.jpg?f=fotoalbum_large)
🚨 Cyberpunk 2077 🤝 PS5
— PlayStation Game Size (@PlaystationSize) 30 januari 2022
🟥 #Cyberpunk2077 pic.twitter.com/cziUZrMoxV
:strip_exif()/f/image/vh5ACRTGg1zDNtgbJaOZz9Pj.jpg?f=fotoalbum_large)
According to the Twitter user who posted this, it should drop Mid February to Early March. The cover itself originates from the PlayStation Store database.
Blijkbaar deze week ook een Patch geplanned!?
Heb je een officiële bron?Psyonara schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:20:
Blijkbaar deze week ook een Patch geplanned!?
waar heb jij het dan vandaan geplukt?Psyonara schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:44:
[...]
Hoopte dat iemand anders er meer van wist
de betrouwbaardere geruchten (bestaat dat zelfs?) hebben het over half februari tot begin maart. Geen idee waar er nu ineens volgende week vandaan komt, maar mij lijkt het onwaarschijnlijk.
Ze zeiden zelf toch met de laatste uitstel dat het Q1 2022 zou droppen, dus ze hebben t/m Maart.
Valt blijkbaar onder betrouwbaar?Kheos schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:54:
[...]
de betrouwbaardere geruchten (bestaat dat zelfs?) hebben het over half februari tot begin maart. Geen idee waar er nu ineens volgende week vandaan komt, maar mij lijkt het onwaarschijnlijk.
geen idee wat je hier bedoelt, maar het lijkt naar mij gericht?
Dat de 1.5 update Q1 uitkwam wisten we inderdaad al van CD Project Red zelf sinds oktober ofzo, dus da's geen nieuws.
Dat die half februari / begin maart uit zou komen zijn geruchten die redelijk onderbouwd zijn, maar niet meer dan geruchten.
Dat die volgende week uit zou komen heb ik nog nergens onderbouwd gezien en lijkt mij uit de lucht gegrepen.
Ik ben erg hyped voor de PS5 patch. De eerste paar uur van de PS4 versie (op de PS5) gespeeld en ik vond het erg tof, alleen zat ik meer met photomode te klooien dan wat anders, dus vond ik het verstandig te wachten op de PS5 patch, en die komt er dan nu eindelijk aan.
Benieuwd wat er veranderd is, toch een behoorlijke tijd stilte geweest vanuit CDPR.
Benieuwd wat er veranderd is, toch een behoorlijke tijd stilte geweest vanuit CDPR.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Vind het toch wel slecht dat er meer dan een jaar na release nog steeds geen PS5/XSX versie is, terwijl het een game is die volgens mij alleen echt tot z'n recht kan komen op de PS5 of XS|S-X of high end PC.
Op een last gen console is de game slecht speelbaar, waarom het dan zo lang moet duren voordat er een echte next/current gen versie van is?
Het duurt mij eigenlijk allemaal een beetje te lang... Ik snap dat ze nog zo'n bugfest willen voorkomen maar dat dat zo lang moet duren?
Op een last gen console is de game slecht speelbaar, waarom het dan zo lang moet duren voordat er een echte next/current gen versie van is?
Het duurt mij eigenlijk allemaal een beetje te lang... Ik snap dat ze nog zo'n bugfest willen voorkomen maar dat dat zo lang moet duren?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
CheapKalder schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:31:
Vind het toch wel slecht dat er meer dan een jaar na release nog steeds geen PS5/XSX versie is, terwijl het een game is die volgens mij alleen echt tot z'n recht kan komen op de PS5 of XS|S-X of high end PC.
Quick
Kies er 2
Sarcasme is nergens voor nodig.
[ Voor 6% gewijzigd door Bart ® op 02-02-2022 11:11 ]
Dit soort opmerkingen zijn niet nodig.Kheos schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:38:
[...]
Cheap
Quick
Kies er 2
Wat denk je dat ze aan het doen zij dan? Strandwandelingen en cocktails?
Er zijn zat voorbeelden van devs die allang een PS5 versie van hun game uitgebracht hebben!
Als de broncode van de game niet zo'n stronthoop was had het waarschijnlijk ook niet zo lang hoeven duren.
[ Voor 32% gewijzigd door Bart ® op 02-02-2022 11:12 ]
klopt. En?Kalder schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:44:
[...]
Uhu, stoer hoor zo'n opmerking.
Er zijn zat voorbeelden van devs die allang een PS5 versie van hun game uitgebracht hebben!
Zij brengen die naar alle waarschijnlijkheid over een tweetal weken uit.
Ik snap je post dan ook niet.
"Ik vind dat het te lang duurt"
Ja, ok, ze werken er aan tot het klaar is. En dan werken ze er niet meer aan en brengen het uit. Wat wil je nog meer?
Mag je niet zeggen dat anderhalf jaar nogal lang is om een PS5 versie uit te brengen? Ben je dan op je tenen getrapt omdat je het wel best vind op de PS4 ofzo?Kheos schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:48:
[...]
klopt. En?
Zij brengen die naar alle waarschijnlijkheid over een tweetal weken uit.
Ik snap je post dan ook niet.
"Ik vind dat het te lang duurt"
Ja, ok, ze werken er aan tot het klaar is. En dan werken ze er niet meer aan en brengen het uit. Wat wil je nog meer?
Mag je tegenwoordig nergens meer kritiek op hebben ofzo?
Overigens als er over 2 weken een PS5/XSX upgrade komt, zouden ze dat dan niet promoten? Beetje heel onwaarschijnlijk dat de upgrade er over 2 weken zal zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Bart ® op 02-02-2022 11:13 ]
Het is lang. Zeker. Maar het was me een bende ook. Dus dan nu beter goed afleveren dan weer een bende afleveren. Dus ik ga er nu van uit dat het goed gaat zijn. dat wil niet zeggen feilloos.Kalder schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:50:
[...]
Gast wat is jouw probleem? Mag je niet zeggen dat anderhalf jaar nogal lang is om een PS5 versie uit te brengen? Ben je dan op je tenen getrapt omdat je het wel best vind op de PS4 ofzo?
Mag je tegenwoordig nergens meer kritiek op hebben ofzo?
edit ; kijk. Dan krijg ik van beide kemphanen een plusje. Ik ga mediator worden
[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 02-02-2022 10:57 ]
Bijna elke week was er wel een website 'volgende week komt de patch', als je dat gewoon vaak genoeg blijft neerplempen ergens op het internet, weet je dat het vanzelf een keer waar isKheos schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:47:
[...]
geen idee wat je hier bedoelt, maar het lijkt naar mij gericht?
Dat de 1.5 update Q1 uitkwam wisten we inderdaad al van CD Project Red zelf sinds oktober ofzo, dus da's geen nieuws.
Dat die half februari / begin maart uit zou komen zijn geruchten die redelijk onderbouwd zijn, maar niet meer dan geruchten.
Dat die volgende week uit zou komen heb ik nog nergens onderbouwd gezien en lijkt mij uit de lucht gegrepen.
Zo'n next-gen patch is dan wel leuk, daar had ik de meeste progressie (plus 2 'broken' characters, 1 volledig out of bounds, de ander zonder de eerste missie), maar qua graphics speelde ik al even op de PC, waar de hoofdreden nog wel de mods waren.
Ik zit meer met de gedachte, multiplayer staat ook nog 'ergens' op de planning, als ik dan denk GTA in cyberpunk, hoe flut ik het verhaal ook vond, CP:O zou ik direct voor tekenen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vind het ook maar/te lang duren voordat de inmiddels current-gen patch komt. Reden maakt mij niet uit het duurt gewoon lang.
Dat gezegd hebbende heb ik gisteren wel Cyberpunk alvast gekocht
. Was nu €25,- voor de Xbox bij bol. Ik blijf dus maar hopen dat hij nu toch eindelijk eens gaat komen.
Dat gezegd hebbende heb ik gisteren wel Cyberpunk alvast gekocht
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Poos terug ook begonnen op de xsx en dit is helemaal mijn type game, vond de sfeer geweldig maar toch ook besloten te wachten op de patch voor deze gen.
Kan niet wachten, van alle games op de rader heb ik nog het meest zin een een nog mooiere Cyberpunk.
:strip_exif()/f/image/qZlvCORsNu89AuhB5RgZl31w.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Odb6FrsbZKI4CHAmV3Ma43dP.png?f=fotoalbum_large)
Kan niet wachten, van alle games op de rader heb ik nog het meest zin een een nog mooiere Cyberpunk.
:strip_exif()/f/image/qZlvCORsNu89AuhB5RgZl31w.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Odb6FrsbZKI4CHAmV3Ma43dP.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9Sss4UfCyow3j0N4hIuB79HZ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 04-02-2022 12:48 ]
PrachtigSipio schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:46:
Poos terug ook begonnen op de xsx en dit is helemaal mijn type game, vond de sfeer geweldig maar toch ook besloten te wachten op de patch voor deze gen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ik weet niet wat ze grafisch toevoegen aan de next-gen update, maar als het in de buurt van de RTX PC versie komt, dan is het wel echt een stuk vetter nog.
Pure speculatie natuurlijk.418O2 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:24:
Ik weet niet wat ze grafisch toevoegen aan de next-gen update, maar als het in de buurt van de RTX PC versie komt, dan is het wel echt een stuk vetter nog.
Maar ik denk dat het vooral zal neerkomen op (evt upscaled) 4k en hogere dichtheid van wat er op het scherm gebeurd (voetgangers, particles etc).
Dat vind ik ervaringstechnisch ook veruit het grootste verschil tussen Cyberpunk op mijn PS5 en Cyberpunk op Geforce Now in dat 3080 abonnement.
De stad leeft veel meer, auto's poppen niet zo snel naar low-poly, dat soort zaken.
Ik betwijfel toch wel enigsinds of je echt die hardcore pc ervaring één op één naar de console kan halen. Je hebt wel best serieuse hardware nodig om Cyberpunk spelen op 60fps+ met alle klavieren open op 4k.
En echt nodig is dat m.i. ook niet, op een console verlies je toch ook wel detail omdat je niet met je neus bovenop het scherm zit. In de hogere grafische instellingen is de ROI van hoeveel mooier dat spel er uit ziet versus hoe hard je framerate tankt ook erg mager.
Als je zeg maar "medium/high" heb met raytracing maar dan op de console dan ziet die game er echt bruut uit en moet je echt gaan zoeken naar verschillen.
[ Voor 20% gewijzigd door Polderviking op 08-02-2022 12:40 ]
Ooit nog eens van plan om een nieuwe computer aan te schaffen (die GPU prijzen, ahhh) maar voorlopig op mijn 1080TI aant spelen en vond het nu al een leuke/mooie ervaring. Ben echt benieuw om dit ooit eens op een zotte computer te spelen maar dat zal dus nog wel enkele jaren duren zo te zien
Begon Cyberpunk op 1070 met 7600kLarmoth schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:42:
Ooit nog eens van plan om een nieuwe computer aan te schaffen (die GPU prijzen, ahhh) maar voorlopig op mijn 1080TI aant spelen en vond het nu al een leuke/mooie ervaring. Ben echt benieuw om dit ooit eens op een zotte computer te spelen maar dat zal dus nog wel enkele jaren duren zo te zien
Nu een 12700k met een 3070 en vooral het RT gedeelte (wat ik altijd uitzet) en de FPS maken het verschil
Dus het speelt nu lekker vloeiend, maar veel anders is het niet natuurlijk.
RT uitzetten 
Ik speelde het op 5120x1440 met de hele mikmak aan, lekker man
[ Voor 67% gewijzigd door 418O2 op 08-02-2022 13:45 ]
Ja geen fan van.418O2 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:44:
RT uitzetten
resolutie en RT samenhang snap ik de relevantie niet helemaal van
Ik kan me echt niet voorstellen dat je geen fan bent van raytracing. maargoed; je gpu is ook niet echt geschikt voor die resolutie natuurlijk
Geen fan van raytracing is natuurlijk een vrij absoluut iets om te roepen, maar ik denk dat je echt wel wat kan vinden van de performance tik die er bij hoort afgezet tegen spelen in bijvoorbeeld een hogere resolutie in plaats van een lagere met raytracing.418O2 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:53:
Ik kan me echt niet voorstellen dat je geen fan bent van raytracing. maargoed; je gpu is ook niet echt geschikt voor die resolutie natuurlijk
Uiteindelijk is raytracing eyecandy, niet iets wat je 100+ uur in zo'n spel geinvesteerd houd.
Vind ook wel dat Nividia er onevenredig hard aan trekt hoe dat het gaminglandschap gaat hervormen.
[ Voor 7% gewijzigd door Polderviking op 08-02-2022 15:09 ]
Raytracing in 2077 heeft wel een toe gevoerde waarde, Naja hoe dan ook voor Story driven games wil ik hoe dan ook wel 30 fps sufferen.
Maar zodra het een competitive game word dan gaan de opties uit en of low voor hoogste fps mogelijk.
Maar zodra het een competitive game word dan gaan de opties uit en of low voor hoogste fps mogelijk.
Ik ben geen tegenstander van RT maar destijds gaf RT nogal wat rare effecten in CP.418O2 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:53:
Zodra de 3080 binnen is zal ik het nog eens proberen
Omdat ze er het maximale uit moeten persen om te voorkomen dat mensen zullen zeggen dat er geen reet verschil zit tussen last gen en next gen. De verschillen zijn maar maginaal.Kalder schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:31:
Morgen een live stream:
"So, choom, how 'bout a date? We'll talk things, y'know.
You're in? Preem!
Let's meet tomorrow, Feb 15th, at 4PM CET, at the usual place: CD PROJEKT RED Twitch channel.
See you there!
"
"So, choom, how 'bout a date? We'll talk things, y'know.
You're in? Preem!
Let's meet tomorrow, Feb 15th, at 4PM CET, at the usual place: CD PROJEKT RED Twitch channel.
See you there!
"
Er zijn aanwijzingen dat de next-gen upgrade morgen beschikbaar komt. Benieuwd of de geruchten waarheid gaan zijn. De data en images zijn al naar de stores geupload schijnbaar.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ook veel speculatie op reddit etc, ben benieuwd, zou heel mooi zijn maar ben nog terughoudend.Wom schreef op maandag 14 februari 2022 @ 19:11:
Er zijn aanwijzingen dat de next-gen upgrade morgen beschikbaar komt. Benieuwd of de geruchten waarheid gaan zijn. De data en images zijn al naar de stores geupload schijnbaar.
Hoe laat zou die stream Nederlandse tijd zijn?
https://www.google.nl/sea...-8&hl=nl-nl&client=safariSipio schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 07:26:
[...]
Hoe laat zou die stream Nederlandse tijd zijn?
ik ben ergens halve wegen het verhaal op pc.. maar kom er niet doorheen. gister gedeinstalleerd. aardige game.. maar te "houterig" voor mij.. kan er niet lekker inkomen. er zijn zoveel goede games tegenwoordig dat je niet alles meer 100% af kan ronden haha....
Ben heel benieuwd naar de lijst met verbeteringen bij de current-gen !
Waarschijnlijk komt Cyberpunk vanavond/vanmiddag per direct in gamepass.
Pure speculatieRamon27 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:54:
Als PC-gamer ben ik wel benieuwd wat voor nieuws "wij" gaan krijgen, ik hoop dat het niet alleen gefocust is op de Nextgen consoles
In game player/car customization, een garage waar je een aantal auto's kunt stallen, enz
Je ziet heel wat goede ideeën passeren op reddit alvast
In game player/car customization, een garage waar je een aantal auto's kunt stallen, enz
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Mischien durven ze wel weer over online multiplay te beginnen nu..
Liefst niet nee.PepieNL schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:01:
Mischien durven ze wel weer over online multiplay te beginnen nu..
Laat die multiplayer maar zitten. Eerst de singleplayer verbeteren, dan pas gaan kijken naar een of ander vaag multiplayer ding.
Wel apart. Witcher hebben ze er juist uit gehaald.Ramon27 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:54:
Laatst ergens ‘n artikel gelezen dat mensen het spel sneller kopen nadat het op gamepass heeft gestaan.Sosua schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:10:
[...]
Wel apart. Witcher hebben ze er juist uit gehaald.
Maar je bedoelt dus "misschien"...
not fake. in the Russian MS Store also appeared the inscription "Xbox Game Pass" pic.twitter.com/0oF5v1lkYe
— Sergey (@biggdogg3223) 15 februari 2022
Geruchten komen vooral hier vandaan begrijp ik. Maar in hoeverre dit allemaal klopt, durf ik te betwijfelen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik zag zojuist een post van Xbox NL op Facebook met een plaatje waarin stond: nu beschikbaar next gen... En iets van versie 1.5.
Ook stond er bij: per direct beschikbaar op gamepass om 5 uur lang te proberen.
Paar sec later was de post weer weg....
Ook stond er bij: per direct beschikbaar op gamepass om 5 uur lang te proberen.
Paar sec later was de post weer weg....
GT: The Bozzz88
Ze moeten eerst hetgeen er is helemaal polijsten, dan maar verder zien.KipCurreh schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 12:58:
Als PC-gamer ben ik wel benieuwd wat voor nieuws "wij" gaan krijgen, ik hoop dat het niet alleen gefocust is op de Nextgen consoles![]()
Wat een ongelofelijke amateuristische “showcase”.
Valt wel mee toch?Ramon27 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:25:
Wat een ongelofelijke amateuristische “showcase”.
Ik zit ook te kijken, heeft een beetje een teams vergadering vibe maar “ongelofelijk amateuristisch” is het nou toch ook weer niet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!