Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:20

Kheos

FP ProMod
kwdtje schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 19:59:
Ziet er tof uit, maar die A.I. lijkt op het eerste gezicht echt heel slecht. Hopelijk heb ik het mis, dat tis toch wel de grootste dood doener in een game voor mij.
ik denk dat ze gewoon de wapens wilden showen, dus voor demo purposes de enemies express low level hebben gemaakt.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Prachtige nieuwe Cyberpunk 2077 screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WCArzQMHFXciJX4TIRbxo33xkIc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f6Ih2etSXkn5pmxWrZxbq10w.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DunD8iXwFgz4aFSw4gSPg7iQrOs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TKurCe1p9os6sOk4ipkr8Ld7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GJFLaTPYzwj1-oCQnHbgfw66O_A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/51CRwqQF0e8qqzAT6S887isw.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FhEFOSJ5Y2Ci7monpFPzEc_aKzg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UJbkazp6Ac5lGQoowr3isWAd.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fcHkWLoHZVfMQKoLMIwAHrUiqyY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qrc7iEevp27J8V4fd1ueP1P5.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U6vyuizP-_2360xzHy3rjZI_QeQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tNaUVyAQhAGJQRnzkLQsw9jX.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/abXohqs2vfUIqrdQHK4uQrZmiZY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cZu7FzvYcQAkHFc662gz6MTE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I1A6TvoexMa2hCi6iGr0ifyUXZ8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OK6RF6MwWRcbROLt1R4YmQTI.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QtklJx7J90f7fSKaWxIScZolG7k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tlGdnnnPdDkFvlRPUyiPKLo3.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1E-UP4EoH3g0lyKfqNXeXIBVMRY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mk5SA1zSXUE62D1RD4YesdbM.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 165% gewijzigd door G_Dragon op 12-08-2020 09:53 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ziet er wel strak uit. Het leuke is dat ik nog geen enkel idee heb welke achtergrond ik ga kiezen. Wat kiezen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:31
Nomad voor mij :)

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Soccer98 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 20:07:
Ziet er wel strak uit. Het leuke is dat ik nog geen enkel idee heb welke achtergrond ik ga kiezen. Wat kiezen jullie?
Ik ook niet ;)
Alle lifepaths vind ik wat hebben.

Ik moet wel zeggen dat met alleen deze informatie Nomad op mij over komt als de moeilijkste. Omdat je buiten night city begint.
Ik heb toch de indruk dat de game zich het meest afspeelt in de stad.

Dan zou je misschien meer hebben aan street kid of corpo? :?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Corpo 😁

Dus daar wil ik zo weinig mogelijk over weten om niet gespoilerd te worden.

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

Mijn eerste playthrough doe ik als Nomad, als outsider. Daarna Streetkid en daarna Corpo.
Hopelijk is het spel zo opgezet dat je met verschillende beginpunten ook verschillende en volwaardige spelervaringen krijgt.

Enorm veel zin in het spel, die episode 2 van Wire was ook goed gedaan!

Yippie kayak, other buckets!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:59
Ik ga beginnen als Streetkid, daarna Nomad.

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik twijfel zelf een beetje tussen corpo en nomad denk ik. Street kid vind ik in ieder geval niet interessant. Ik houd altijd wel van natuuromgevingen en dan is het vet om daar te starten.

• Vortigen
  • Nu online
Uiteindelijk zal ik waarschijnlijk alle lifepaths willen spelen nu ik er over nadenk :)

Ik begin die Streetkid wel leuk te vinden eigenlijk. Een straatschoffie die zich opwerkt naar "legendarische" status in Night City.

Nu nog beslissen of mijn V een mannetje of een vrouwtje wordt ^)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Vortigen schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 13:52:
Uiteindelijk zal ik waarschijnlijk alle lifepaths willen spelen nu ik er over nadenk :)

Ik begin die Streetkid wel leuk te vinden eigenlijk. Een straatschoffie die zich opwerkt naar "legendarische" status in Night City.

Nu nog beslissen of mijn V een mannetje of een vrouwtje wordt ^)
ik heb tot hiertoe altijd al een mannetje gekozen in elke RPG waar ik die keuze had, maar ik denk dat ik nu wel eens een stoere punk-chick ga maken :).

V for Very nice!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Zie uit naar de game. Hoewel op het eerste gezicht de setting mij totaal niet aan spreekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Vortigen schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 01:56:
[...]
Ik moet wel zeggen dat met alleen deze informatie Nomad op mij over komt als de moeilijkste. Omdat je buiten night city begint.
Dat is voor mij juist een reden om als Nomad te starten, lijkt me interessant en voor een langere playthrough te zorgen omdat je later in de stad komt ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:21

Luukwa

o/

Volgens mij is er gezegd dat je uiteindelijk met elke begin path alle kanten uit komt en het begin enkel de prologue van het spel is.

Soundcloud!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
ik ga er van uit dat de mainquest het zelfde is, dus de drie paden komen op hetzelfde punt samen, maar daarvoor zit Nomad waarschijnlijk voornamelijk in de badlands en de andere 2 al in Night City

• Vortigen
  • Nu online
Nice indeed!
Bij mij staat V natuurlijk voor Vortigen ;) d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B Tender
  • Laatst online: 22-09 13:12
-SaveMe- schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 15:26:
[...]

Dat is voor mij juist een reden om als Nomad(-chick) te starten, lijkt me interessant en voor een langere playthrough te zorgen omdat je later in de stad komt ...
Ik ga ook voor Nomad waarschijnlijk, maar meer vanuit het idee dat m'n character Night City nog niet echt kent, en ik ook niet. Gaan we samen de stad verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
B Tender schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 18:11:
[...]

Ik ga ook voor Nomad waarschijnlijk, maar meer vanuit het idee dat m'n character Night City nog niet echt kent, en ik ook niet. Gaan we samen de stad verkennen.
Precies mijn gedachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 21:44
Corpo! Ik heb trouwens net het boek binnengekregen, 1e hoofdstuk net gelezen. Leuk en mooi boek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Cascade schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 17:22:
Heeft iemand het lore boek "The World Of Cyberpunk 2077" besteld en al binnen gekregen?

Vind het, netjes gezegd, nogal 'vreemd' dat het niet verkrijgbaar is terwijl de 'deluxe' versie dat wel is (maar dan 53 euro extra voor wat stickers, post cards, een poster en een kartonnen hoesje). Exact hetzelfde boek... Dat soort praktijken staan mij totaal niet aan, denk dat ik maar ga annuleren (boek, niet de game).

Weet iemand hier iets meer van?

Vanavond Night City Wire deel 2, kan niet wachten. Ben benieuwd. Nope. Afgezet, geen zin in gepraat over basisdingen. Ik zie de samenvatting wel.
Waar hebben jullie dat besteld? Zie dat het over een maand in Nederland wordt uitgebracht.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
MrVegeta schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 11:36:
[...]

Waar hebben jullie dat besteld? Zie dat het over een maand in Nederland wordt uitgebracht.
Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Blijkbaar zijn ze op :D

Wordt gewoonlijk verzonden binnen 1 tot 2 maanden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:21
MrVegeta schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 11:36:
[...]
Bol, ik heb een reservering lopen vanaf half februari. De website zegt 28-8, maar bestelling staat nog steeds op de originele leverdatum (20-6). Denk niet dat het ze lukt eerlijk gezegd. Ik wacht ongeduldig af.

Update: toch gelukt, de pre-order is binnen. Helaas is de volgende batch pas 10 september bij Bol.

[ Voor 10% gewijzigd door Cascade op 28-08-2020 17:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:30

nFo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik hoop dat de PS5 ook al die features heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-10 22:49
-SaveMe- schreef op woensdag 2 september 2020 @ 01:16:
Ik hoop dat de PS5 ook al die features heeft....
Ben wel benieuwd, dit zijn de eerste raytracing games. Natuurlijk zijn er al een paar games die het langer ondersteunen maar zie het nog steeds als de eerste golf. Zou zonde zijn als de nieuwe generatie consoles dit al meteen niet aan zouden kunnen. Aan de andere kant, een RTX 3080 behaalt bijna 30 tflops en de PS5 maar 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
@Sluw Ik hoef dan ook geen 4k @ 120fps. Ik ben tevreden met 4K @ 30fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
-SaveMe- schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:42:
@Sluw Ik hoef dan ook geen 4k @ 120fps. Ik ben tevreden met 4K @ 30fps :)
Tja of misschien gewoon een DLSS-achtige oplossing en upscalen vanaf 1080p of 1440p en dan hopelijk 60fps halen. Dat zou helemaal mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
DLSS is inderdaad ook een optie. Overigens zijn die nieuwe Nvidia kaarten wel weer beesten zeg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-10 22:49
bram1984 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:15:
[...]

Tja of misschien gewoon een DLSS-achtige oplossing en upscalen vanaf 1080p of 1440p en dan hopelijk 60fps halen. Dat zou helemaal mooi zijn.
Inderdaad 1440p upscaled zou mooi zijn. We zullen zien :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sluw schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:33:
[...]

Inderdaad 1440p upscaled zou mooi zijn. We zullen zien :9
Ja ik ga hem op de PS5 spelen en wacht rustig op de next gen patch. Ergens vind ik het erg jammer (maar wel begrijpelijk) dat de game ook naar PS4 en Xbox One komt. Ze hebben ongetwijfeld een hoop consessies moeten doen.

• devandrej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:42
Hoe zit het eigenlijk met de system requirements voor het spel? We hebben nog 3 maanden te gaan, we weten nog steeds niet het minimum/maximum wat je nodig hebt voor PC?

Iets zegt dat ze het weer gaan uitstellen. Ik had eigenlijk verwacht dat ze het bekend zouden maken na de livestream van Nvidia 3000 series.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
devandrej schreef op donderdag 3 september 2020 @ 02:53:
Hoe zit het eigenlijk met de system requirements voor het spel? We hebben nog 3 maanden te gaan, we weten nog steeds niet het minimum/maximum wat je nodig hebt voor PC?

Iets zegt dat ze het weer gaan uitstellen. Ik had eigenlijk verwacht dat ze het bekend zouden maken na de livestream van Nvidia 3000 series.

Specs komen er aan. Nog even geduld 😉.

[ Voor 4% gewijzigd door Kheos op 03-09-2020 07:06 ]

• nFo

nFo

bram1984 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:41:
[...]

Ja ik ga hem op de PS5 spelen en wacht rustig op de next gen patch. Ergens vind ik het erg jammer (maar wel begrijpelijk) dat de game ook naar PS4 en Xbox One komt. Ze hebben ongetwijfeld een hoop consessies moeten doen.
De oude og; Xbox One en PS4 zullen het zwaar krijgen, ben benieuwd of dat nog enigszins acceptabele performance gaan halen, PS4 Pro en Xbox One X zal wel goed gaan.
spoiler:
Misschien toch stiekum een RTX 3080 bestellen.
:9~

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 03-09-2020 14:46 ]

Verwijderd

devandrej schreef op donderdag 3 september 2020 @ 02:53:

Dat zou ik ook wel eens willen weten voordat ik deze game bestel.

Ik heb nu een PC met de volgende specs:

GTX-980 ti
i7 6700k
32 GB ram
250 GB SSD

Dus ik zou graag willen weten of dat genoeg is om deze game een beetje fatsoenlijk op een 1920*1080 monitor te spelen voordat ik dit koop.

• devandrej
Verwijderd schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:25:
[...]

GTX-980 ti
i7 6700k
32 GB ram
250 GB SSD

Dus ik zou graag willen weten of dat genoeg is om deze game een beetje fatsoenlijk op een 1920*1080 monitor te spelen voordat ik dit koop.
Ja, ik heb speciaal voor de game een nieuwe PC gebouwd met een Ryzen 3800X. Ik zit te azen op een 3000 Nvidia Series, maar ik game voorlopig op een 980 tot de game uitkomt. Binnenkort ga ik over na een 1080 en dan is de vraag of dat voldoende zal zijn voor Cyberpunk.

Ik vind het ook niet erg om een 3080 te halen, maar dan moet ik weer nieuwe beeldschermen halen :(

Ik speel ook op een 1080p resolutie. 3080 zou best wel overkill zijn voor die resolutie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Het goede nieuws is dat de ontwikkelaar geen verdere delays verwacht.

Cyberpunk 2077 wordt niet meer uitgesteld

[ Voor 10% gewijzigd door XWB op 08-09-2020 02:15 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Ook zou het verhaal drie keer groter zijn dan dat van The Witcher 3
Holy shit!
Da's niet slecht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Verwijderd schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:25:
[...]

GTX-980 ti
i7 6700k
32 GB ram
250 GB SSD

Met die specs zit je ruim hoger dan de OG PS4 of XO, waar de game ook op te spelen zal zijn, je zult geen raytracing e.d. krijgen, maar ik vermoed dat de game prima zal draaien op ook wat oudere PC's.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 15:31
Kheos schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 06:02:
[...]

Holy shit!
Da's niet slecht!
Jawel dat is wel slecht. Dan krijg ik hem nooit uitgespeeld :*) Baan, kinderen en sport en dan af en toe tussendoor een uurtje gamen.
De Witcher koste me al een jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 14:50
Mariekeb schreef op woensdag 9 september 2020 @ 07:52:
[...]

Jawel dat is wel slecht. Dan krijg ik hem nooit uitgespeeld :*) Baan, kinderen en sport en dan af en toe tussendoor een uurtje gamen.
De Witcher koste me al een jaar :D
What he said... hahaha! :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
@Mariekeb , @QuZyX : slechts een jaar? jullie rushen dan enkel door de mainquest ofzo? Ik heb daar makkelijk twee jaar over gedaan :D
en daarbovenop dan nog de DLC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
@Kheos :D dat was zonder de dlc uiteraard

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmk

jmk

Episode 3 van the Wire komt 18-09.
https://www.vg247.com/202...e-episode-3-september-18/
Dat is net 1 dag na de release van de NVIDIA 3080 release en een paar dagen nadat de reviews verschijnen van deze kaart.

Ik denk geen toeval een veel aandacht voor Ray Tracing, DSSL en FPS in deze episode. Ben benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo

nFo

[ Voor 35% gewijzigd door nFo op 17-09-2020 11:16 ]

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Oho! Ik ruik system requirements!

Heerlijk!

Dan kan ik al onderdelen bij elkaar beginnen zoeken en bestellen 😊

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Nieuwe Night City Wire episode om 18:00
Wist er niets vanaf maar zag toevallig een thumbnail op YouTube voorbijkomen.

https://www.twitch.tv/cdprojektred
YouTube: Cyberpunk 2077 Night City Wire Livestream (Episode 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-09 09:36
Ze raden een GTX 1060 aan ? De Graphics zagen er uit als een mega downgrade op de stream en veel minder NPC's. Hoe kunnen ze in godsnaam een 1060 aanraden een kaart zonder Ray Tracing en een Kaart die moeite heeft met The witcher 3 op high.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/105667487818866688/756550492196176032/unknown.png

System requirements voor PC.

[ Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 18-09-2020 18:32 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
wow, wat waren die graphics slecht opeens in de livestream. Leek wel nintendo switch niveau opeens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

nFo

Het moet ook draaien op een PS4 en Xbox One uit 2013.
Geen down grade gezien, eerder dat de graphics wisselvallig zijn, maar goed we gaan het zien.
Release is tegelijk met de PS5, dus komt mooi uit.

nieuws: CD Projekt Red maakt hardware-eisen van Cyberpunk 2077 bekend
nieuws: Cyberpunk 2077 krijgt ook bij PlayStation 5-release update voor beter...

[ Voor 54% gewijzigd door nFo op 19-09-2020 00:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:05
Komt er nog een Max spec aan beveling uit voork 2k/4k? Gezien dat ^ heel erg op 1080P eisen lijkt ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B Tender
Psyonara schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 19:49:
[...]

Komt er nog een Max spec aan beveling uit voork 2k/4k? Gezien dat ^ heel erg op 1080P eisen lijkt ?
Inderdaad:

Please note that the game is both graphics- and processor-intensive, so make sure these components meet or exceed the minimum requirements. Also note that the minimum is created with Low settings and 1080p gaming in mind and Recommended with High and 1080p.

https://support.cdprojekt...-2077-system-requirements

[ Voor 24% gewijzigd door B Tender op 18-09-2020 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 14:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T0HSv4otfzEUZQufYWPGSE0tSOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HiNBy6edHCjixevwesZQzAol.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• devandrej
Duidelijk. Eindelijk.

Wat laag trouwens. een 1060 voor recommended. Naja, ze willen natuurlijk dat iedereen het kan spelen. Waarschijnlijk is het spel heel goed geoptimaliseerd.

Ik denk dat ik een 3070 in October haal, zodat ik er van kan genieten in 144hz/1080p.

Deze game op High spelen is een must voor mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Prima, ik zit ruim boven de recommended specs.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
devandrej schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 21:04:
Waarschijnlijk is het spel heel goed geoptimaliseerd.
Dat mag ik hopen, de game is tenslotte vaak genoeg uitgesteld.

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 20:16

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Het is duidelijk geen grafisch hoogstandje. Hoekige karakter modellen, en weinig goede lip-sync.
Maar.... Het is het design, de sfeer en de gameplay die het denk ik ruimschoots 'goed gaan maken'.
(for the record: ik geef weinig om cutting edge graphics)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:26
Dan heb je andere clips gezien dan ik..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:05
B Tender schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:44:
[...]

Inderdaad:

Please note that the game is both graphics- and processor-intensive, so make sure these components meet or exceed the minimum requirements. Also note that the minimum is created with Low settings and 1080p gaming in mind and Recommended with High and 1080p.

https://support.cdprojekt...-2077-system-requirements
Thx maar nou weet ik eerlijk gezegt nog niks, Zou serieus graag willen weten hoeveel Vram de game nodig heeft op 1440P ultrawide.
Gezien ik wel aas op een nieuwe GPU, Groen of Rood nog niet beslist.

• -SaveMe-
De vraag is alleen welke versie ik moet halen voor op de ps5. De ps4 versie die een day one patch heeft, of komt er ook gelijk een retail ps5 versie uit?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nFo

nFo

-SaveMe- schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 02:50:
De vraag is alleen welke versie ik moet halen voor op de ps5. De ps4 versie die een day one patch heeft, of komt er ook gelijk een retail ps5 versie uit?
PS4 versie werkt met de PS5.
nieuws: Cyberpunk 2077 krijgt ook bij PlayStation 5-release update voor beter...

https://www.nightcity.love/en/

[ Voor 31% gewijzigd door nFo op 19-09-2020 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
https://www.eurogamer.net...e-witcher-3s-was-too-long

Hm. Nu is het verhaal dus iets korter?
Terwijl hier stond dat het drie keer langer is?

https://gamer.nl/artikele...rdt-niet-meer-uitgesteld/

[ Voor 13% gewijzigd door Kheos op 20-09-2020 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Verhaal drie keer langer betekend denk ik niet dat de game drie keer zo lang is, je hebt nu 3 life paths waar je uit kan kiezen, misschien bedoelen ze dat. Nomad/Corpo en Streetkid.
Kun je in feite de game drie keer spelen uitspelen, maar of er daadwerkelijk veel verschil in gaat zitten, moet ik nog zien.
Witcher 3 was eigenlijk al te lang als je alle side quests doet en DLC.
(vraag tekens in skellige in het water maar overgeslagen.)
Een van de weinig games waar side quests net zo goed zijn als de main quest.

[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 20-09-2020 18:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik hoop dat ze dezelfde diepgang kunnen bereiken als in The Witcher. Dat "gevoel" kan je niet zo goed aflezen van de trailers. Die harde, realistische menselijkheid maakte The Witcher wel heel erg uniek.

Verder niet erg als hij eerder is uitgespeeld dan The Witcher, daar kon je maanden en maanden mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:50
Voor mij wel goed nieuws dat de game korter is. Witcher vond ik niet geweldig, verhaal vond ik langdradig en gameplay repetitief.

De sfeer van deze game lijkt me echter geweldig dus hopelijk ook leuke gameplay en een aardig verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Heb geen idee hoelang de story van The Witcher 3 is ( moet hem nog uitspelen ) maar mag hopen dat ze praten over minimaal een story van 50 uur oOo
Het hoofdverhaal van Cyberpunk 2077 is korter dan dat van The Witcher III

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

De main questline van TW3 is behoorlijk. Maar uiteindelijk vormt het denk ik slechts 20% van alle content. Ik denk dat Cyberpunk een vergelijkbare opzet krijgt. Over een week of 7 weten we het :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nFo

nFo

G_Dragon schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:48:
Heb geen idee hoelang de story van The Witcher 3 is ( moet hem nog uitspelen ) maar mag hopen dat ze praten over minimaal een story van 50 uur oOo
Het hoofdverhaal van Cyberpunk 2077 is korter dan dat van The Witcher III
In Witcher 3 toch wel 250 uur in gepompt, mij geen minuut verveeld, mijn favo game afgelopen generatie.
Voor Cyberpunk hebben ze nog meer DLC (expansions) ingepland.
Maak mij alleen zorgen over GTA 5 invloeden die ik in de trailer zag, mensen die een GTA 2077 verwachten kan het nog wel is vies tegenvallen.
Maar goed, ga er vanuit dat het gewoon weer een erg goede RPG wordt net zoals Witcher 3.
You could play Cyberpunk 2077 like it’s GTA, but you wouldn’t want to

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XHnw0MuPVeU_EnLSuhSX7A5p1qk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/POILKBesU5f3SbTVlTABLICr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iILXiLClxV0ZpAujsudUHziPHn4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KicfTgIBMGfDbpa50N7S34lD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6rZBMVJBIESw3J8zChZqsth1P8s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6i02lOFSEBKQIALpRddYQrzg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iPaGHifZ_sFvqQiNOlsSHSVFRdg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P9n3h9XtYmjDsisqp4MpoYbM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A80JjZ0fMAkWMMnncvgQA-KEBmo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kTZ8JiVgxjr29iLLJyuLKy8U.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door nFo op 23-09-2020 19:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
Dit lijkt me echt een gaaf spel!

[My Home Automations]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PuckStar
Wat details op de map: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B5cgMWEsyEC5Bcn3knUtbNKv3bc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4H1M6yGyUKVqyuVkZlV5mOg1.png?f=fotoalbum_large

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 16:21

Louw Post

Cerenas

Maar betekend backwards compatible niet dat je dan in principe gewoon de current-gen versie draait op next-gen? Ik meen gelezen te hebben een tijdje terug dat je voor Xbox in ieder geval de upgrade krijgt voor next-gen (Smart Delivery?).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B Tender
Louw Post schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:24:
[...]

Maar betekend backwards compatible niet dat je dan in principe gewoon de current-gen versie draait op next-gen? Ik meen gelezen te hebben een tijdje terug dat je voor Xbox in ieder geval de upgrade krijgt voor next-gen (Smart Delivery?).
Volgens mij krijg je op je next gen console een update/upgrade zodat de game veel meer gebruikt maakt van de mogelijkheden van next-gen, zonder extra kosten, zodat je niet zit 'opgescheept' met de beperkingen van een current gen game op je next gen machine.

Of die update/upgrade al bij de release beschikbaar is weet ik niet, ik denk het wel.

Edit
According to the game’s developer, the current-gen versions of Cyberpunk 2077 will look better on the new consoles on day one, while a more significant next-gen release will improve performance further in 2021.
Bron
https://www.videogameschr...s-ps5-xbox-series-x-2021/

Dus voor de significante wooooow-dit-ziet-er-superawesome-uit ervaring op next-gen moet je wachten tot 2021, die upgrade van wow naar wooooow is wel gratis, wat ik begreep.

[ Voor 26% gewijzigd door B Tender op 25-09-2020 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
Vond dit wel een leuk filmpje (en hij heeft er nog wat meer) om meer te weten te komen over de game. Heb de playspeed wel op 1,2 want hij praat wat langzaam :)
YouTube: CYBERPUNK 2077 🤖 IN-DEPTH TRAILER BREAKDOWN "Gangs of Night City" - ...

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

nFo

Louw Post schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:24:
[...]

Ja op de Xbox Series X draait de game dan in een soort boost mode, digital foundry hint er ook naar;
Blijkbaar is dat nog onder NDA ?, hoe dat precies werkt ben ik wel benieuwd naar.
En of dat voor elke Xbox one game is ect, en of dat de PS5 dat ook heeft.
Voor de release kwam er nog wel Xbox Series X demo, ik zoek de bron er nog even erbij.
@2;20 YouTube: Cyberpunk 2077 News - Console Footage Soon, 45 Trophies, Lizzy Wizzy...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9NS4MXoRA8bOllVSPKD1iTecNE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dNUQNDAsAgrIC0FH9pQtXip0.png?f=user_large
https://twitter.com/dark1x/status/1308811020157308933

[Update 9/14/20: We’re happy to share that backward compatible titles will be coming to Xbox Series S as well as Xbox Series X. To deliver the highest quality backwards compatible experience consistent with the developer’s original intent, the Xbox Series S runs the Xbox One S version of backward compatible games while applying improved texture filtering, higher and more consistent frame rates, faster load times and Auto HDR. As for next generation titles, Xbox Series S was designed to be the most affordable next generation console and play them at 1440P at 60fps. We’ll be sharing more details on backward compatibility for both Xbox Series S and Xbox Series X soon.]
https://news.xbox.com/en-...n-backward-compatibility/

[ Voor 42% gewijzigd door nFo op 26-09-2020 20:26 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

PuckStar schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:45:
Vond dit wel een leuk filmpje (en hij heeft er nog wat meer) om meer te weten te komen over de game. Heb de playspeed wel op 1,2 want hij praat wat langzaam :)
YouTube: CYBERPUNK 2077 🤖 IN-DEPTH TRAILER BREAKDOWN "Gangs of Night City" - ...
Langzaam? Hij praat tenminste op een verstaanbaar tempo. Waar ik écht een gruwelijke hekel aan heb zijn die hipster vloggers die allemaal zo snel mogelijk proberen te ratelen. Instant skip bij die lui...

Ik kan niet wachten tot de release dag... Het grappige is dat ik precies op die dag weer eens een concert heb 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mariekeb
The Neonarcade praat ook relaxt ( net iets sneller dan die hierboven ) en heeft ontzettend veel 2077 content

Neonarcade youtube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
Nyarlathotep schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 21:25:
[...]

Langzaam? Hij praat tenminste op een verstaanbaar tempo. Waar ik écht een gruwelijke hekel aan heb zijn die hipster vloggers die allemaal zo snel mogelijk proberen te ratelen. Instant skip bij die lui...

Ik kan niet wachten tot de release dag... Het grappige is dat ik precies op die dag weer eens een concert heb 8)7
Er is een verschil tussen langzaam en snel praten en tussen rustig en druk praten. En nog een combinatie daarvan.
De drukke snelle praters heb ik ook een hekel aan. Wordt je helemaal zenuwachtig van.

En dit is een rustige, relatief langzame prater (mijn eigen mening :)) dus vandaar dat ik de video wel leuk vind maar het tempo iets hoger zette.
Ieder zijn eigen voorkeur hè :)

Betreft release date wordt ik ook steeds enthousiaster!

[My Home Automations]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PuckStar
Nieuwe beelden tijdens de Tokyo Game Show:
YouTube: Cyberpunk 2077 - Dex meeting ( TGS 2020 )

En de google vertaling:
Dex: Welcome Mr V
Jackie: The whole family is finally here
T-Bug: In a way, nice to finally meet you, V
Dexter: What about the Flathead?
Jackie: Let's show Dex, V
--
[CASE]: Summon Flathead into case
>> V chooses to summon Flathead
--
[SOFA]: Sit
[To T-Bug]: Thanks for helping with the Scavs
>> V chooses to sit
--
Jackie: Is this booth sound proof?
T-Bug: Jackie...
Dex: That's right Mr Wells. We need to talk delicately.
But before that, I need to ask Mr V a question:
How was it with Evelyn Parker?
--
[To Dex]: I saw the plaza from the inside and it worked
[To Dex]: Not bad but she wants to cut you
>> V: I think it worked. I saw the plaza from the inside the BD recording
--
Dex: Oh I already heard from T-Bug [?]
V: Then you know the target, Yorinubu Arasaka, follower of the emperor
Dex: Only the name is fine. He has no talent.
Him and Parker are "friends"?
So what did she say outside the meeting?
--
[To Dex]: That's it. There is nothing else.
[To Dex]: Evelyn wants to cut you
[To Dex]: Evelyn is suspicious {shutter icon} 4
>> V: It seems she just wanted to meet me.
--
Dex: Just wanted to meet you? Hey...
V: Let's talk about the plan. What's going on?
Dex: This
--
[Shard]: Take the shard
V: Then be patient with your words
T-Bug: We've got it in place. The strategy itself is simple.
Jackie: Specifically, let me [peel it off]
Dex: First of all get Delamain. Use a pseudonym for your name to get to the site.
Then logon to the Sapnet with T-Bug's help
T-Bug: I will use the Flathead
Dex: All you have to do is sneak into Yorinbou's penthouse and steal the Relic.
T-Bug: Covert behaviour is elementary. Zero causalities is ideal.
Dex: T-Bug will assist remotely.
Do you have any questions?
--
[To Dex]: Should be fine. I understand.
[To Dex]: Will I ride Delamain on the way back?
[To Dex]: What pseudonym should I use?
[To Dex]: How do I get into the penthouse?
>> V: All right.
--
Dex: Great
Jackie: Wait, the main purpose gathered here is still [How much we getting paid?]
Dex: Novice's share is 30% and that is unnegotiable.
Jackie: What? 30% ?
Dex: There is no safe role in this. It's an amount equal to the risk.
--
[To Jackie]: It can't be helped.
[To Dex]: Isn't that a bit small?
>> V: It can't be helped. I don't mind.
--
Jackie: Are you serious?
V: I have no choice but to drink. And this is enough.
Jackie: It can't be helped.
Dex: There is one last thing. Weapons are prohibited. There is a security gate.
Put weapons in the case, and carry the flathead with the case.
T-Bug: I've prepared a suit to make it look like that.
Jackie: It's all over.
V: It works.
Jackie: So don't rush. When do you get the money?
Dex: It depends on Parker, Mr Wells. Maybe one or two weeks?
V: What's that simple? Just one or two pop
Dex: Just take your time, because if Arasaka notices it's over.
Well the Greeks say it's about timing of leaving
The car is waiting outside
T-Bug: I have to go. I have to prepare for the communication.
If there is anything else, say it now.
--
[To T-Bug]: It's okay. Never pause
[To T-Bug]: What do you think of this plan?
[To T-Bug]: What's your relationship with Dex?
[To T-Bug]: Thanks for helping with the Scavs
>> V: All right. It won't be easy anymore.
--
T-Bug: Let's do it.
Jackie: Are you ready?
--
[To Jackie]: There's something I want to get rid of first
[To Jackie]: Let's go
>> V: Let's go. I'm in a hurry.
--
Jackie: Do you have to?

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
Informatie website over Night City: https://www.nightcity.love/en/

Je kan onder meer lezen over de geschiedenis van de stad en bijvoorbeeld welke politici zich beschikbaar stellen voor de aankomende verkiezingen.

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

nFo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 21:10:
[...]

Ja op de Xbox Series X draait de game dan in een soort boost mode, digital foundry hint er ook naar;
Blijkbaar is dat nog onder NDA ?, hoe dat precies werkt ben ik wel benieuwd naar.
En of dat voor elke Xbox one game is ect, en of dat de PS5 dat ook heeft.
Voor de release kwam er nog wel Xbox Series X demo, ik zoek de bron er nog even erbij.
@2;20 YouTube: Cyberpunk 2077 News - Console Footage Soon, 45 Trophies, Lizzy Wizzy...
[Afbeelding]
https://twitter.com/dark1x/status/1308811020157308933

[Update 9/14/20: We’re happy to share that backward compatible titles will be coming to Xbox Series S as well as Xbox Series X. To deliver the highest quality backwards compatible experience consistent with the developer’s original intent, the Xbox Series S runs the Xbox One S version of backward compatible games while applying improved texture filtering, higher and more consistent frame rates, faster load times and Auto HDR. As for next generation titles, Xbox Series S was designed to be the most affordable next generation console and play them at 1440P at 60fps. We’ll be sharing more details on backward compatibility for both Xbox Series S and Xbox Series X soon.]
https://news.xbox.com/en-...n-backward-compatibility/
Interessant dat soort tweets ja. Ben heel erg benieuwd hoe "oudere" games straks draaien op mijn Series X. Zeker RDR2, GTA5 en bijvoorbeeld The Outer Worlds hebben lange laadtijden nu. Ik verwacht die ook wel een beetje bij Cyuberpunk gezien de beelden, dus als dat niet zo is dan ben ik een blije consument.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
Wel jammer dat CDPR nu heeft bevestigt dat de campaign minder lang is als die van TW3 ... Hopelijk maakt side content dat goed, ik wil me er volledig in kunnen onderdompelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
-SaveMe- schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:35:
Wel jammer dat CDPR nu heeft bevestigt dat de campaign minder lang is als die van TW3 ... Hopelijk maakt side content dat goed, ik wil me er volledig in kunnen onderdompelen ...
Tja ik ben in TW3 nu allemaal sidequests aan het doen (100h ondertussen) en ik vind t ook allemaal een beetje veel herhaling met veel van die world events enzo. Het is prima om een lange campaign + side quests te hebben als ze daadwerkelijk echt veel content hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -SaveMe-
Blijkbaar hebben veel mensen de main campaign van TW3 niet uitgespeeld ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Laatst online: 08:59
Ik vond de TW3 main quest niet te lang, alleen als je probeert om ook alle side quests te doen ja dan duurt het heel erg lang inderdaad. Maar puur main quest viel m.i. wel mee. Ik denk (lees: hoop) dat de initiële quest ietsjes korter is dan TW3, maar doordat je hem vaker kan spelen met de verschillende classes het nog steeds leuk/lang blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
-SaveMe- schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:43:
Viel mij ook al op dat ik een achievement had gehaald dat ik alle grandmaster recipes had gevonden en dat maar 6% van de mensen die blijkbaar heeft. Is wel richting het einde van de 3e expansion maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

-SaveMe- schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:43:
Vind ik ook niet heel gek, vraag mezelf dan ook oprecht af of ik CP2077 ooit wel uitgespeeld zal krijgen. Maar of ik hem uitspeel of niet, ik zal er ongetwijfeld vele uren plezier aan beleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:29
Ik zal ook niet klagen, ik heb 50 uur in The Witcher 3 maar was er gewoon wel klaar mee en voor mijn gevoel nog lang niet bij het einde. Cyperpunk trekt mij wel veel meer qua setting, maar als dat ook >50 uur kost om naar het einde te werken moet het wel erg interessant blijven :D

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:12
Cyberpunk 2077 developer will force six-day weeks leading up to launch

Nog flink doorbuffelen dus daar bij CDPR.

https://www.eurogamer.net...eeks-leading-up-to-launch

https://psnprofiles.com/RaemNL

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Raem schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:29:
Cyberpunk 2077 developer will force six-day weeks leading up to launch

Nog flink doorbuffelen dus daar bij CDPR.

https://www.eurogamer.net...eeks-leading-up-to-launch
Blijft bijzonder, na tweemaal uitstel is er nog steeds te weinig tijd over om het allemaal rond te krijgen.

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
XWB schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:07:
[...]

Blijft bijzonder, na tweemaal uitstel is er nog steeds te weinig tijd over om het allemaal rond te krijgen.
Ik denk dat dit minder bijzonder is dan het lijkt. Ik denk dat alle studio's wel een serieuze crunch-periode hebben voor release (en de weken er na)

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02
Ik wil best geloven dat crunchen normaal is in de gamedev wereld, maar ik zie het toch een beetje met argusogen aan. Hoe kan een ruime maand crunchen nou iets uitmaken voor de kwaliteit van een spel wat al ruim 4 jaar in ontwikkeling is? Dat is voor een spel op deze schaal toch nooit genoeg om bugs etc glad te strijken?

Het lijkt er helaas op dat ook deze launch gerushed wordt en dat is meestal geen goed teken.

specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santee
XWB schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:07:
[...]

Is toch altijd zo met elke deadline? Je wilt altijd nog nét iets meer, perfectionisme zit denk ik in al die werknemers daar ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mortis__Rigor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O-v-uxQ8w0QOleUq8YveMz8saIk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dWOganTKCvwJBNw4T6uFAUry.png?f=user_large
Elke keer opnieuw proberen mensen hier tegen te zondigen en lukt dat niet ...

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
418O2 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:40:
[...]

Ik denk dat dit minder bijzonder is dan het lijkt. Ik denk dat alle studio's wel een serieuze crunch-periode hebben voor release (en de weken er na)
Santee schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:53:
[...]

Is toch altijd zo met elke deadline? Je wilt altijd nog nét iets meer, perfectionisme zit denk ik in al die werknemers daar ;)
Maar ze hebben de game al tweemaal uitgesteld. Hadden ze nog wat verder uitgesteld naar december dan was de crunch-periode misschien niet nodig geweest, en hoeven die mensen geen zes dagen te werken.

March of the Eagles

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

XWB schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:56:
[...]

[...]

Maar ze hebben de game al tweemaal uitgesteld. Hadden ze nog wat verder uitgesteld naar december dan was de crunch-periode misschien niet nodig geweest, en hoeven die mensen geen zes dagen te werken.
Nee, dan was de crunch-periode later geweest en hadden die mensen nog steeds zes dagen per week moeten werken.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
SnoeiKoei schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:03:
[...]

Nee, dan was de crunch-periode later geweest en hadden die mensen nog steeds zes dagen per week moeten werken.
The sad truth :)

• Martinspire
  • Laatst online: 06-10 21:41

Martinspire

Awesomeness

SnoeiKoei schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:03:
[...]

Er zullen altijd mensen zijn die meer werken dan normaal, maar iedereen verplichten dat te doen is imo niet nodig als je maar genoeg tijd geeft. We snappen het, er zit meer achter de deadline dan de release (investeerders willen ook geld zien), maar ik denk dat iedereen toch wel ziet dat dit een bijzondere game is die prima buiten kerst kan releasen. Weer verplicht crunchen is gewoon slecht plannen. Dan heb je te weinig mensen of teveel problemen om op te lossen. In ieder geval mag je dat de developer en publisher best kwalijk nemen.

Ik vind gamen erg tof en vind sommige games erg knap gemaakt, maar dit hoeft van mij niet ten koste te gaan van de mentale kracht van werknemers of de relaties van een heleboel ontwikkelaars. Dat is het imo gewoon niet waard.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 30-09-2020 15:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Martinspire schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:48:
[...]

Er zullen altijd mensen zijn die meer werken dan normaal, maar iedereen verplichten dat te doen is imo niet nodig als je maar genoeg tijd geeft. We snappen het, er zit meer achter de deadline dan de release (investeerders willen ook geld zien), maar ik denk dat iedereen toch wel ziet dat dit een bijzondere game is die prima buiten kerst kan releasen. Weer verplicht crunchen is gewoon slecht plannen. Dan heb je te weinig mensen of teveel problemen om op te lossen. In ieder geval mag je dat de developer en publisher best kwalijk nemen.

Ik vind gamen erg tof en vind sommige games erg knap gemaakt, maar dit hoeft van mij niet ten koste te gaan van de mentale kracht van werknemers of de relaties van een heleboel ontwikkelaars. Dat is het imo gewoon niet waard.
Ik denk dat uitstel niet acceptabel is ivm release van de nieuwe consoles. CDPR heeft wel vaker laten zien dat het welzijn van de werknemers bij het halen van deadlines wat minder belangrijk wordt. Ik ben het wel met je eens maar CDPR niet zo te zien.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Pagina: 1 ... 6 ... 93 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!