Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
poor Leno schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:33:
[...]

Als je kijkt naar de XsX bijvoorbeeld, die draait de 60fps mode op 1080.. en dan nog met drops.
PS5 performed beter, maar ziet er slechter uit. PS5 draait ook net iets boven 1080p.
Ik heb een aantal andere games gekocht, en speel die wel eerst, dit is gewoon een ramp. Miles Morales om toch wat nextgen gevoel te krijgen :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:06:
[...]

Mja die AI met detectie werkt 2 kanten op. als het goed is heb je een ping mod, als je eem van die knakkers spot en pingt zie je alle enemies die met die ene gelinkt zijn.
Ah werkt dat so.
^^0nMe schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:15:
[...]

Sterker nog, er is zelfs letterlijk een lore verklaring voor. Je hebt namelijk gewoon een cyberware modchip upgrade voor de ogen die alle hostiles markeert wanneer ze het vuur op jou openen. Zojuist 2 van zulke geloot van een gang, dus dat werkt ook de omgekeerde kant op. :)
Cool, goed om te weten :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:45

Phydomir

Dennis

Ik weet niet exact de technische details maar als ik het goed heb begrepen is de Xbox wat slimmer met bepalen op welk platform je speelt. daardoor kunnen bepaalde grafische opties aan/uit worden gezet zonder dat daar specifiek andere code voor wordt gebruikt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-09 13:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hsGYNs-T97g0irhZqAbFZtGfGgs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DlClHCATNgnHCyqzOUccv3p7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Vfly0vA4V7DG2N3tFYy6tySWy8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YIkOx4gyqstifXFCRIBUpjlx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-10 19:32
  • Cyberpunk 2077 patch 1.05 Details
  • [New] Addressed some glaring issues on PS4 and Xbox One.
  • Addressed a bug where songs in the game might put a DMCA strike on your channel even when playing with “Disable Copyrighted Music” option on.
  • Addressed various Cyberpunk game crashing issues.
  • Fixed FPS drop problems and other issues.
  • Addressed texture related issues.
  • Added fixes for audio related problems.
  • Fixed game loading issues.
  • Added performance fixes.
  • Other under the hood fixes.

https://updatecrazy.com/c...-update-1-05-patch-notes/

Wel met een korrel zout natuurlijk, geen officiele patchnotes

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Na toch iets van 14 uur te hebben gespeeld hier een paar opmerkingen en vragen:
  1. Waarom worden games zoals deze alleen maar moeilijker door enemies meer hitpoints te geven? Ik zit nu in een nieuw gebied waar de vijanden gewoon met een bloot gezicht in een groepje staan. Ik schiet een high-powered sniper rifle in iemand z'n gezicht, en... dat overleeft hij.
  2. Waarom zijn vijanden (tot nu toe) allemaal exact hetzelfde qua intelligentie? Ze omsingelen mij nooit, ze vluchten nooit. Waarom zo extreem dom?
  3. De vijand lijkt ook nooit out of ammo te geraken. Nu mag ik niet zeuren want ik kan schijnbaar ook 40+ geweren dragen (die ik voor $30 per stuk verkoop of voor $4000 per stuk kan kopen? WTF?) maar het zou toch meer immersion opleveren als de vijand op een gegeven moment niet meer kan schieten.
  4. Als ik de vijand op afstand hack vanuit stealth en ik ben nooit gezien, waarom weten ze dan uit welke richting ik kom?
  5. Waarom raakt iedereen op straat in paniek (fetushouding bijna) als ik met 5 km/u op mijn motor over de sidewalk rijd? Er is niks aan de hand. Maar als ik met een katana op volle snelheid over straat ren maakt niemand zich druk. Idem voor een groot machinegeweer. Dit deed GTA San Andreas ook... wat een ontzettend slechte en luie manier van programmeren... Ik zou dit doen:
    code:
    1

if (speed < 25 && playerPosition === "sidewalk") dontFuckingPanic()
  6. Er was ook een quest waar ik een persoon moest afmaken. Welgeteld 8+ sniper rifle shots in d'r gezicht en ze loopt nog vrolijk rond.
  7. Waarom hebben motoren een draaicirkel van 8 rijstroken breed?
  8. En waarom nemen ze op hoge snelheid de bocht niet gewoon met de knie tegen de grond?
  9. En waarom val je niet veel sneller op een motor als je ergens tegenaan knalt?
  10. Vijanden lijken de lift niet helemaal te snappen en daar regelmatig in vast te komen zitten.
  11. Friendly NPCs lopen recht door solide objecten heen.
  12. Het spel crasht gemiddeld 2 keer per uur denk ik, voor niet aantoonbare redenen.
Ik ben zelf een software engineer en ik ken mensen die bij AAA-title bedrijven werken in de gaming industry, dus ik weet ongeveer hoeveel werk het allemaal is. Maar dit? Dit lijkt grofweg 6 maanden te vroeg te zijn uitgebracht.

Het had een geweldige game kunnen zijn als al die bugs (en meer) waren opgelost. Dan hadden ze over 6 maanden tijd mogelijk ook nog flinke performance eruit kunnen halen. Maar fundamenteel gezien zijn er keuzes gemaakt die de game gewoon saai en dom maken...

In plaats van een soort-van slimme vijand te programmeren kiezen ze er dus voor om gewoon vijanden meer hitpoints te geven. That's all. Niks meer en niks minder. Ze schieten niet beter, ze zijn niet slimmer, ze hebben niet opeens meer gadgets, ze zijn niet opeens bepantserd. Gewoon meer HP.

NPCs op de weg zijn oerdom en qua gedrag letterlijk allemaal een copy/paste van elkaar. Er zit maar weinig persoonlijkheid in, alleen qua looks (en zelfs dan niet altijd).

En ik heb 't al 3x meegemaakt dat ik ergens doorheen liep en opeens doodging zonder reden. Denk aan een vuilnisbelt waar al die losse objecten schijnbaar zorgen dat je character vast komt te zitten. Misschien dat doodgaan dan de oplossing is voor de game om jou uit een benarde positie te redden... Maar pff. Was iets creatiever geweest misschien...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
-SaveMe- schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:35:
[...]

PS5 performed beter, maar ziet er slechter uit. PS5 draait ook net iets boven 1080p.
Ik heb een aantal andere games gekocht, en speel die wel eerst, dit is gewoon een ramp. Miles Morales om toch wat nextgen gevoel te krijgen :9
Hoe dan ook, het is nu gewoon allemaal een beetje fucked.

Maar speel vooral iets anders als je niet alsnog van het spel kunt 'genieten' en niet door dat soort dingen heen kunt kijken.. (En dan baseer ik me op al je rant posts..) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
poor Leno schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:40:
[...]

Hoe dan ook, het is nu gewoon allemaal een beetje fucked.

Maar speel vooral iets anders als je niet alsnog van het spel kunt 'genieten' en niet door dat soort dingen heen kunt kijken.. (En dan baseer ik me op al je rant posts..) :)
Geen rants, terechte teleurstelling. CDPR heeft gewoon NUL gedaan aan de PS5 versie. PS4 versie aanzetten door brute force weet deze er 60 fps uit te persen....
Ik zou het dol graag spelen, maar het is grafisch zo slecht dat het me volledig uit de ervaring haalt. Dat heb ik zeker sinds de release van de PS4 Pro niet meer meegemaakt. En gezien de DF analyse en internet posts ben ik verreweg van de enige en niet iemand die zeikt om te zeiken ...
En ik heb genoeg B, C en Z titels gespeeld, maar dit slaat alles ... En dus ga ik voorlopig wat anders spelen ...

[ Voor 6% gewijzigd door -SaveMe- op 13-12-2020 16:45 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
psychodude schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:20:
[...]

Besturing van auto's is inderdaad niet geweldig, op PC met keyboard is het raadzaam om sensitiviteit aan te passen in de config files. Op console zal dit natuurlijk niet gaan. Aan de andere kant, verwachte ik hier persoonlijk ook niet veel van. Het is net zo bedroevend als bijvoorbeeld in GTA. Aan de andere kant ben ik hierin ook wel gewoon realistisch en besef ik mij heel goed dat bij deze games het autorijden, hoewel niet geheel onbelangrijk is, toch ook zeker niet de focus is.
Voor het besturen van auto's in dit soort games gebruik ik een Xbox controller. Werkt super (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-10 05:58
Fantastische game! Ik heb er nu 20 uur opzitten - als nomad - en probeer veel side missions te doen omdat ik heb begrepen dat de main story iets van 20 uur is en ik het einde zo lang mogelijk wil uitstellen :)
Vooral die stukjes met Johhny Silverhand vind ik erg tof. De voiceacting is top en de setting fantastisch.

Qua bugs heb ik schijnbaar geluk. Soms kan ik iets niet oppakken of ik besluip een enemy die opeens een t-pose doet :) maar daar is het bij gebleven.
Wel zou ik het fijn vinden als ik beter kan zien welke vijanden te sterk zijn. Nu quicksave ik maar voor een encounter en als ik dan ge oneshot wordt rijd ik maar een stukje verder :)

Jammer dat het voor veel mensen nog niet lekker werkt, maar ik geloof wel de cdpr de bugs en performance de komende tijd zal verbeteren.
Zelf had ik met Apex, Cod Warzone en ook met Horizon Zero Dawn ook in het begin allemaal crashes en performance problemen en die waren na een tijdje goed te spelen. Het is niet wat je wilt maar wel de realiteit van vandaag.
Als je problemen hebt, gewoon wegleggen of refunden en over een tijdje nog eens proberen. We leven in een tijd met enorm veel toffe games, dus keus genoeg.

Zo, ik ga weer even terug de Cyberwereld in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 06:45

Phydomir

Dennis

-SaveMe- schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:44:
[...]

Geen rants, terechte teleurstelling. CDPR heeft gewoon NUL gedaan aan de PS5 versie. PS4 versie aanzetten door brute force weet deze er 60 fps uit te persen....
Er is dan ook geen PS5 en Xbox Series S/X versie?
Welja schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:48:

Wel zou ik het fijn vinden als ik beter kan zien welke vijanden te sterk zijn. Nu quicksave ik maar voor een encounter en als ik dan ge oneshot wordt rijd ik maar een stukje verder :)
Als je een vijand scanned dan komt er een doodshoofd bij te staan, dan weet je dat ze te sterk zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Phydomir op 13-12-2020 16:50 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-10 17:20
Wat ik vooral vreemd vind, alle AI en NPC problemen, teleporterende politie, verdwijnende auto's, enz. die wij allemaal zo duidelijk zien, er is werkelijk geen enkele review die dit aanhaalde. Allemaal: Ja de game heeft wat bugs die gefixt moeten worden, 9.5/10.

Maar dit zijn geen bugs, dit is gewoon de core game met AI, NPCs waar het enorm aan schort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:00
Blue-eagle schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:39:
Waarom worden games zoals deze alleen maar moeilijker door enemies meer hitpoints te geven? Ik zit nu in een nieuw gebied waar de vijanden gewoon met een bloot gezicht in een groepje staan. Ik schiet een high-powered sniper rifle in iemand z'n gezicht, en... dat overleeft hij.
Dit is toch een beetje traditional RPG versus story based action/FPS ben ik bang. Dat is een bewuste keuze in gameplay design. Dit ligt je of ligt je niet. Hetzelfde geldt natuurlijk een beetje voor jezelf. Als je specced als een tank kun je gewoon bullets blijven vreten en met je vuisten een gehele groep met assault rifles inmaken.
Odessa schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:46:
Voor het besturen van auto's in dit soort games gebruik ik een Xbox controller. Werkt super (y)
Is inderdaad een optie, persoonlijk hoop ik dat ze wat basic steering wheel support implementeren. Die heb ik tenslotte toch staan :p. Binary keyboard input is in ieder geval bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 14:59

Audione0

Strijdt der titanen

Is er trouwens een auto drive functie om naar een opdracht toe te rijden?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-10 08:14
[b]Flagg in "[Multi] Cyberpunk 2077"

Oh en als je een vraagteken ziet staan vooral even gaan kijken als het kan. Heeft mij een gun genaamd "skippy" opgeleverd, een smart gun. Maar is meer een smart-ass gun. _/-\o_
spoiler: Skippy
Skippy is super grappig, maar maakt het allemaal wel erg makkelijk met z'n headshot mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob SOS
Audione0 schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:53:
Is er trouwens een auto drive functie om naar een opdracht toe te rijden?
Niet gevonden, er zijn wel snel travel points, maar rijden is leuker, vooral op motoren. Heb nu een Kaneda bike. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
[...]

Ik zou het dol graag spelen, maar het is grafisch zo slecht dat het me volledig uit de ervaring haalt. Dat heb ik zeker sinds de release van de PS4 Pro niet meer meegemaakt. En gezien de DF analyse en internet posts ben ik verreweg van de enige en niet iemand die zeikt om te zeiken ...
En ik heb genoeg B, C en Z titels gespeeld, maar dit slaat alles ... En dus ga ik voorlopig wat anders spelen ...
Dan moet je dat doen :)

Wat veel mensen wel hebben, is dat het voor een eerste playthrough 'op zich niet heel super erg' is.. Ik weet natuurlijk dat je slechts één keer de eerste keer kunt ervaren hoor. ;) Maar het is gewoon wél een cool spel.

Maar omdat dit spel, ondanks alles, enorme potentie heeft en ook nog eens allerlei verschillende richtingen en mogelijkheden kent, (plus de komende DLCs, plus dat ze hebben gezegd dat het spel ook speelwaarde zal blijven houden na het uitspelen); is het voor velen op zich prima om er nu een beetje mee te spelen en dan weg te leggen totdat de next gen patch er is :)

Maar dat is natuurlijk als je niet echt wil of kunt wachten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
Divak schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:51:
Wat ik vooral vreemd vind, alle AI en NPC problemen, teleporterende politie, verdwijnende auto's, enz. die wij allemaal zo duidelijk zien, er is werkelijk geen enkele review die dit aanhaalde. Allemaal: Ja de game heeft wat bugs die gefixt moeten worden, 9.5/10.

Maar dit zijn geen bugs, dit is gewoon de core game met AI, NPCs waar het enorm aan schort.
Dit is relatief persoonlijk aan hoezeer je je hieraan stoort denk ik. Het veranderen van auto's bijvoorbeeld bij draaien van de camera is inderdaad aanwezig. Maar het was mij persoonlijk tijdens het spelen niet opgevallen. En zelfs nu ik het weet, valt het mij niet op op de momenten dat ik er geen aandacht aan besteed.

Daarnaast moet ik zeggen dat dit bij mij aanzienlijk minder vaak gebeurd dan dat ik in een aantal youtube filmpjes voorbij heb zien komen. Mogelijk dat hardware verschillen hierin een rol spelen. Zo kan ik mij indenken dat dit deels RAM allocation is. Maar is slechts een gok. Daar heb ik met 64GB echter mogelijk wel wat meer speelruimte dan de meesten.

Op basis van mijn huidige persoonlijke ervaring op mijn systeem zou ik het spel dan ook zeker gewoon echt een 9+ rating geven. En dat is daarmee natuurlijk niet om af te doen aan de ervaringen die anderen hebben. Maar ik denk ook wel dat dit helpt te verklaren waarom de review cijfers hoog liggen. Reviewers geven vaak weinig details over de hardware die ze gebruiken, maar qua hardware is het vaak toch zowel high-end als ook een vrij generieke keuze daarin. Denk bijvoorbeeld nu op dit moment een 5900x, RTX 3080 in combinatie met 32/64GB DDR4 3600 CL16 geheugen. Met een in ieder geval OS install op een NVMe drive en game op NVMe dan wel SATA SSD. Daarbuiten zullen review systemen behoudens drivers vaak weinig software anderszins draaien en zullen het relatief schone installaties zijn.

Dit alles zal problemen met software anderszins doen beperken, maar zal door de generieke keuze ook meer in lijn liggen met de systemen waar de developers zelf ook mee gewerkt zullen hebben.

Voor veel gamers is de praktijk natuurlijk al snel anders. En zeker performance issues en eventuele ontwerpkeuzes voor performance optimalisatie kunnen dan toch storend blijken en om aanpassing vragen.

Teleporterende politie valt verder voor mij een beetje binnen het straatje van vliegende objecten, verdwijnende objecten, etc. In mijn speeltijd tot nu toe ben ik het niet tegengekomen. De vraag is dan natuurlijk ook met name waarin dat dit zit. Het lijkt in ieder geval niet consistent voor iedereen aanwezig te zijn. Maar kan mij wel voorstellen dat dit natuurlijk storend is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:29
Los van welke hardware er gebruikt is is een negen voor een game in deze staat is gewoon te hoog. Niet alleen de bugs maar ook de matige AI e.d. moeten in dat cijfer worden meegenomen. Gamespot en PCGamer gaven in die zin de meest realistische cijfers. Een 8 is voor de game zoals ie nu is al ietwat aan de te hoge kant wat voor mijn gevoel.

Wel apart dat je nog geen teleporterende cops bent tegengekomen. Hoe verschijnen ze bij jou?

[ Voor 12% gewijzigd door Timothy3000 op 13-12-2020 17:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10 14:20

Phntm

Tlingelingeling

Ik moest hier wel echt om lachen.

spoiler:
even een hele biochip in je hoofd steken...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XEFnUz1k5jSrJXqO7WwwqyVfp_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GYa69TtKrtXUywbxAv8FyY0D.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:23

D4NG3R

kiwi

:)

Edit: whups, had de topic waarschuwing niet gezien, mijn fout. :X

[ Voor 85% gewijzigd door D4NG3R op 13-12-2020 18:38 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:05

Snippertje

Light up your life

Er zitten wel vreemde zaken in. zo reed ik net over een weg en opeens had deze alleen hele lage resolutie textures.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ARz3hlrlGBGBG9YPgYV1oy9smB0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jBEyyfmFEhIQtHkRsvYXhw8v.png?f=fotoalbum_large

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar heeft niet iedereen die problemen. Ik ben ze nog tegengekomen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Timothy3000 schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:16:
Los van welke hardware er gebruikt is is een negen voor een game in deze staat is gewoon te hoog. Niet alleen de bugs maar ook de matige AI e.d. moeten in dat cijfer worden meegenomen. Gamespot en PCGamer gaven in die zin de meest realistische cijfers. Een 8 is voor de game zoals ie nu is al ietwat aan de te hoge kant wat voor mijn gevoel.

Wel apart dat je nog geen teleporterende cops bent tegengekomen. Hoe verschijnen ze bij jou?
Degene reeds zichtbaar reageren als ik bijvoorbeeld iemand neerschiet. Anderen zijn out of sight, op de minimap zie ik ze van bijvoorbeeld om een hoek vandaan komen.

Ik weet dan ook niet goed wat je bedoelt met teleporteren. Maar indien ze plots verschijnen ofzo dan vermoed ik dat ze er misschien al wel gewoon zijn, maar op basis van performance keuzes misschien gewoonweg niet gerenderd worden tot het moment dat je ze moet zien.

Verder probeer ik cops redelijk te vermijden, ze zijn nogal overpowered :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Phntm schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:20:
Ik moest hier wel echt om lachen.

spoiler:
even een hele biochip in je hoofd steken...

[Afbeelding]
Ik ook, dacht...tuurlijk kerel stop een hele gun in me hoofd een kogel is tegenwoordig niet goed genoeg meer :D _O-

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Let op bij de missie The Space Inbetween. Spoel geen tekst door bij de openingsdialoog. Anders blijft je beeld vanaf dat moment glitchen. Vrij duizelingwekkend. Na reload deed beeld weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32

Ja, dit vind ik ook heel raar. Allemaal bang geen review copies meer te mogen ontvangen? Reviews zijn dus niet te vertrouwen. Je zou maar allemaal 9ens zien in de reviews, en de naar de winkel rennen voor de Xbox/PS4 versie en dan thuis erachter komen hoe het spel werkelijk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Erapaz schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:39:
[...]

Ja, dit vind ik ook heel raar. Allemaal bang geen review copies meer te mogen ontvangen? Reviews zijn dus niet te vertrouwen. Je zou maar allemaal 9ens zien in de reviews, en de naar de winkel rennen voor de Xbox/PS4 versie en dan thuis erachter komen hoe het spel werkelijk is.
Ik heb er op Stadia eigenlijk geen last van. Paar grafische bugs en wat haperende controls één keer. Gek wel, heb er een uur of 5/6 in zitten nu.

Ik geniet er wel erg van moet ik zeggen. Ik kon nooit goed in TW3 komen, en ik haat RDR2 hartstochtelijk zo ongeveer. Hier zit ik meteen pats boem in de wereld, vind de muziek, de stad lijkt echt een stad op de een of andere manier. Ook al is er nog wat te polijsten.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
Phydomir schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:48:
[...]
Als je een vijand scanned dan komt er een doodshoofd bij te staan, dan weet je dat ze te sterk zijn.
Die wist ik, maar het gebeurd ook soms met vijanden zonder doodshoofd.
Ik speel op hard, dus misschien moet ik beter mijn health in de gaten houden en mijn stats eens goed bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
psychodude schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:35:
[...]

Degene reeds zichtbaar reageren als ik bijvoorbeeld iemand neerschiet. Anderen zijn out of sight, op de minimap zie ik ze van bijvoorbeeld om een hoek vandaan komen.

Ik weet dan ook niet goed wat je bedoelt met teleporteren. Maar indien ze plots verschijnen ofzo dan vermoed ik dat ze er misschien al wel gewoon zijn, maar op basis van performance keuzes misschien gewoonweg niet gerenderd worden tot het moment dat je ze moet zien.

Hij bedoelt dat ze letterlijk altijd direct achter je spawnen. Als je bij wijze van spreken iemand neerschiet op een gesloten toilet, dan staat de politie een seconde later opeens ook in dat toilet. Ze zijn er dus direct binnen 1 seconde vanuit het niets, op welke locatie dan ook.

Als jij dit niet hebt dan is dat wel heel bijzonder en ben je mogelijk zelfs de enige ter wereld.

[ Voor 5% gewijzigd door joblamie op 13-12-2020 17:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
psychodude schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:35:
[...]

Dit is de teleport police. Zodra je iets illegaals doet spawnen ze gewoon 2 meter bij je vandaag buiten je gezichtsveld. Denk niet dat het een bug is, maar dat dit gewoon de logic is zoals ze hem gekozen hebben. Vrij hilarisch filmpje ook wel :P

[ Voor 12% gewijzigd door DutchManticore op 13-12-2020 18:00 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SuXvQ4E5TXpiXW7WcPmHtbAEbzU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YWl5SZ9N6p4Ga169TTGmLC9H.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een game!, al lang geleden dat ik zonder verveeld te raken zoveel tijd op de teller heb staan, en nog niet eens klaar met de main story.

Alleen mag er wel wat aan de AI getweaked worden door CDPR , de balans tussen normal en hard is niet te vinden, en op normal zijn de vijanden zeer dom

[ Voor 12% gewijzigd door robzzzzzzzz op 13-12-2020 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:46
Ben zo stom geweest om deze game ook te kopen.
😩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
k1978 schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:05:
😩
Stom? op welk platform speel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robzzzzzzzz schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:00:
[Afbeelding]

Wat een game!, al lang geleden dat ik zonder verveeld te raken zoveel tijd op de teller heb staan, en nog niet eens klaar met de main story.

Alleen mag er wel wat aan de AI getweaked worden door CDPR , de balans tussen normal en hard is niet te vinden, en op normal zijn de vijanden zeer dom
Ik heb hem op hard staan en ik vind hem niet heel erg moeilijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

😩
Hoezo? Niet je genre? Je houdt niet van rpgs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Toch wel wat grafische glitches gezien na zo'n 6 uur spelen. Paar keer gehad dat ik ineens in een t-pose op mijn motor stond. Ineens kaal was, een peuk die aan mijn hand/pols bleef plakken. Een vage teleportatie toen ik door een raam wou gaan, stond ineens 200m verderop.

Auto die explodeerde toen ik een sprongetje maakte.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
De hard crashes in act 2 worden op PS5 nu wel echt ondraaglijk. Om de zoveel minuten crasht de game. In welke missie dan ook. Wat je ook doet. Dat was voor de patch niet zo. Kan zo niet verder spelen. Ben er wel klaar mee voor nu en wacht de patch af. Anders gaat ie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Rob SOS schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:54:
[...]

spoiler: Skippy
Skippy is super grappig, maar maakt het allemaal wel erg makkelijk met z'n headshot mode.
spoiler:
Dat voordeel was maar van korte duur he? _/-\o_ :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
DutchManticore schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:58:
[...]

Dit is de teleport police. Zodra je iets illegaals doet spawnen ze gewoon 2 meter bij je vandaag buiten je gezichtsveld. Denk niet dat het een bug is, maar dat dit gewoon de logic is zoals ze hem gekozen hebben. Vrij hilarisch filmpje ook wel :P
[YouTube: Cyberpunk has a police spawning problem...]
Dat helpt. Ja, dit is inderdaad te reproduceren. Moet zeggen dit ligt toch wel extreem ver uit mijn manier van spelen van dit soort games. Dit was ik dan ook nog niet tegengekomen en zal ik vermoedelijk ook verder niet meer tegenkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

joblamie schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:55:
[...]

Hij bedoelt dat ze letterlijk altijd direct achter je spawnen. Als je bij wijze van spreken iemand neerschiet op een gesloten toilet, dan staat de politie een seconde later opeens ook in dat toilet. Ze zijn er dus direct binnen 1 seconde vanuit het niets, op welke locatie dan ook.

Als jij dit niet hebt dan is dat wel heel bijzonder en ben je mogelijk zelfs de enige ter wereld.
Samen met mij dan, nog geen cop gezien zelfs.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

😩
Drama queen. :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:43
Weet niet of dit al gepost is. Digital Foundry heeft een optimalisatie video gemaakt. Hier ging ik van 30-40 fps naar 63 :)

YouTube: Cyberpunk 2077 PC Best Settings: Improve Performance By Up To 35% - ...

Standard Optimised Settings

Contact Shadows: On
Improved Facial Lighting Geometry: On
Local Shadow Mesh Quality: High
Local Shadow Quality High
Cascaded Shadows Range: High
Cascaded Shadows Resolution: Medium
Distant Shadows Resolution: High
Volumetric Fog Resolution: 1080p Ultra, 1440p High, 4K Medium
Volumetric Cloud Quality: Medium
Max Dynamic Decals: Ultra
Screen Space Reflections Quality: Low but High if you find the amount of grain distracting.
Subsurface Scattering Quality: High
Ambient Occlusion: Low (there is barely a difference)
Colour Precision: Medium
Mirror Quality: 1080p High. 1440p High, 4K Medium
Level of Detail: High

Recommended Ray Tracing Settings

Ray Traced Reflections: On
Ray Traced Shadows: Off
Ray Traced Lighting: Medium
If that is not enough for you, Turn off reflections - the RT lighting is more important, on balance.

Image Quality Recommendations: 1080p DLSS Quality, 1440p, DLSS Balanced, 4K, DLSS Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
robzzzzzzzz schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:05:
[...]

Stom? op welk platform speel je dan?
PS5 crasht heel vaak!!! Ziet er ook slecht uit vind ik.

[ Voor 7% gewijzigd door k1978 op 13-12-2020 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Tuurlijk 👍 blij dat jij het zo goed vind...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik vind het verhaal tot nu echt wel goed in elkaar zitten, maar jeetje wat is deze game nog stroef aan de randjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20:25
luxzenburcht schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:26:
Weet niet of dit al gepost is. Digital Foundry heeft een optimalisatie video gemaakt. Hier ging ik van 30-40 fps naar 63 :)

YouTube: Cyberpunk 2077 PC Best Settings: Improve Performance By Up To 35% - ...

Standard Optimised Settings

Contact Shadows: On
Improved Facial Lighting Geometry: On
Local Shadow Mesh Quality: High
Local Shadow Quality High
Cascaded Shadows Range: High
Cascaded Shadows Resolution: Medium
Distant Shadows Resolution: High
Volumetric Fog Resolution: 1080p Ultra, 1440p High, 4K Medium
Volumetric Cloud Quality: Medium
Max Dynamic Decals: Ultra
Screen Space Reflections Quality: Low but High if you find the amount of grain distracting.
Subsurface Scattering Quality: High
Ambient Occlusion: Low (there is barely a difference)
Colour Precision: Medium
Mirror Quality: 1080p High. 1440p High, 4K Medium
Level of Detail: High

Recommended Ray Tracing Settings

Ray Traced Reflections: On
Ray Traced Shadows: Off
Ray Traced Lighting: Medium
If that is not enough for you, Turn off reflections - the RT lighting is more important, on balance.

Image Quality Recommendations: 1080p DLSS Quality, 1440p, DLSS Balanced, 4K, DLSS Performance
met welke specs en reso speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1978 schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:29:
[...]

Ik draai hem op de ps4 pro. Dat is dezelfde versie als de ps5. Alleen op de ps5 heb je een hogere fps. Bij mij ziet hij er heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

[...]

Bij mij crasht hij +/- eens in de twee uur op de PS5. Is soms wel heel irriterend ja. Maar ik denk dat dat eerder aan de PS5 ligt dan aan de game, denk dat Sony nog wel het één en ander te tunen heeft aan de BC modes op de PS5, het is namelijk niet de enige PS4 game die zo vaak crasht bij mij, heb dat bij de meeste PS4 games en bij de PS5 versie van AC Valhalla heb ik helemaal niet zoveel crashes gehad en bij Astrobot is hij nog nooit gecrasht.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Kalder schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:41:
[...]

Bij mij crasht hij +/- eens in de twee uur op de PS5. Is soms wel heel irriterend ja. Maar ik denk dat dat eerder aan de PS5 ligt dan aan de game, denk dat Sony nog wel het één en ander te tunen heeft aan de BC modes op de PS5, het is namelijk niet de enige PS4 game die zo vaak crasht bij mij, heb dat bij de meeste PS4 games en bij de PS5 versie van AC Valhalla heb ik helemaal niet zoveel crashes gehad en bij Astrobot is hij nog nooit gecrasht.
Hoe ver in de game ben je? Act 1 crashte hij ook om het uur maar sinds act 2 weet de game het bij mij voor elkaar te krijgen om de paar minuten te crashen. De game is compleet onspeelbaar voor mij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Kalder schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:41:
[...]

Tot deze game geen enkele crash gehad. En al veel games gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Timothy3000 schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:43:
[...]

Hoe ver in de game ben je? Act 1 crashte hij ook om het uur maar sinds act 2 weet de game het bij mij voor elkaar te krijgen om de paar minuten te crashen. De game is compleet onspeelbaar voor mij nu.
Uhm, dat weet ik niet precies welke act ik in zit, heb zo tussen de 15 a 20 uur gespeeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Cyberpunk 2077 patch 1.05 Details
[New] Addressed some glaring issues on PS4 and Xbox One.
Addressed a bug where songs in the game might put a DMCA strike on your channel even when playing with “Disable Copyrighted Music” option on.
Addressed various Cyberpunk game crashing issues.
Fixed FPS drop problems and other issues.
Addressed texture related issues.
Added fixes for audio related problems.
Fixed game loading issues.
Added performance fixes.
Other under the hood fixes.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Rivanov schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:45:
[...]

Cyberpunk 2077 patch 1.05 Details
[New] Addressed some glaring issues on PS4 and Xbox One.
Addressed a bug where songs in the game might put a DMCA strike on your channel even when playing with “Disable Copyrighted Music” option on.
Addressed various Cyberpunk game crashing issues.
Fixed FPS drop problems and other issues.
Addressed texture related issues.
Added fixes for audio related problems.
Fixed game loading issues.
Added performance fixes.
Other under the hood fixes.
Die ga ik zo meteen uitproberen, is de patch al uit voor de PS4 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
psychodude schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:22:
[...]

Dat helpt. Ja, dit is inderdaad te reproduceren. Moet zeggen dit ligt toch wel extreem ver uit mijn manier van spelen van dit soort games. Dit was ik dan ook nog niet tegengekomen en zal ik vermoedelijk ook verder niet meer tegenkomen.
Dit is ook wel een heel extreem voorbeeld hoor. Maar ga maar eens gewoon op straat staan en schiet 3 willekeurige mensen neer. Dan staat er ook direct een agent achter je, zodra je die ook neerknalt spawnen er nog 4 a 5 achter je en ben je direct dood. Daarmee is het dus onmogelijk gemaakt om op die manier te spelen. Als je de missies gewoon volgt en je aan de regels houdt is er niet zoveel aan de hand maar chique is anders.

Crashes heb ik in mijn 6.6u speeltijd niet gezien trouwens hoor (PC)

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Kalder schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:47:
[...]

Die ga ik zo meteen uitproberen, is de patch al uit voor de PS4 versie?
Nee, maar ik lees nu ook op Reddit dat dit mogelijk een fake patch note is.

https://www.reddit.com/r/...7_update_105_patch_notes/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
Tweakwondo schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:36:
[...]

met welke specs en reso speel je?
3700X
5700XT
32 GB Ram

1440p

Moet trouwens eens kijken naar die HEX edit zodat alle cores belast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
De game is mooi gemaakt zonder enige twijfel alleen er wordt veel te veel gepraat. Ze hebben het overdreven wat dat betreft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:49:
[...]

Dan heb je ook tijd teveel, als je een fake patch notes in elkaar gaat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik heb zelf 1 crash in 6 uur op de ps4 pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Tuurlijk 👍 blij dat jij het zo goed vind...
_/-\o_ je hebt mijn mening over het spel zeker niet gelezen hier.

Ga er alleen niet om zitten janken en er een drama van maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Rivanov schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:49:
[...]

Vond het al vreemd dat ze op een zondag een update zouden uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Flagg schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:52:
[...]

_/-\o_ je hebt mijn mening over het spel zeker niet gelezen hier.

Ga er alleen niet om zitten janken en er een drama van maken...
Hehe janken. Tuurlijk. Wel lekker reageren erop 👍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Welja
calsonic schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:51:
De game is mooi gemaakt zonder enige twijfel alleen er wordt veel te veel gepraat. Ze hebben het overdreven wat dat betreft.
Het is natuurlijk wel een RPG als Witcher, Skyrim Ed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 13:42

Scrummie

Think different

Hoop wel dat er snel iets bekend word over een termijn van de next gen update. Niet omdat ik het niet speelbaar vind, maar meer om te bepalen of ik geduldig genoeg ben om daar op te wachten.

Speel op PS5, nu net weer een uurtje erop zitten. Blijf het prachtig vinden :).

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Timothy3000 schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:43:
[...]

Even opgezocht maar schijnt een bekend probleem te zijn. Zodra je in Act 2 van de game bent op PS5 blijft het spel crashen. Zonde, zat er net lekker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Eerste gamebreaking glitch :/

De quest: Cyberpsycho sighting bloody ritual

Met geen mogelijkheid af te maken, triggers gaan niet af, wel vergrootglazen, maar als ik erop scan gebeurd er niets, ze zijn al lichtgrijs, als in ze zijn gescanned, maar de info is niet zichtbaar hierdoor triggert ook de laatste fase van het event niet :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Sony schijnt aan refunds te doen voor CBP2077 als je de game digitaal gekocht heb: https://www.pushsquare.co...funds_for_ps5_ps4_players

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 13-12-2020 19:05 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:06
Zal wel weer vloeken in de kerk zijn maar ik heb door deze game wel meer respect voor Rockstar en zelfs Ubisoft (met name Montréal) gekregen.

CDPR heeft gewoon een te grote broek aangetrokken.

[ Voor 5% gewijzigd door Katseviool op 13-12-2020 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Timothy3000 schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:02:
[...]

Even opgezocht maar schijnt een bekend probleem te zijn. Zodra je in Act 2 van de game bent op PS5 blijft het spel crashen. Zonde, zat er net lekker in.
Ja hier ook. Heb hem weer verkocht. Heb het zelfs erbij verteld dat niet speelbaar was hier..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchManticore
k1978 schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:08:
[...]

Ja hier ook. Heb hem weer verkocht. Heb het zelfs erbij verteld dat niet speelbaar was hier..
Dat is toch wel echt het voordeel van physical copy hoor. Ik ben nu nog steeds in gevecht met Steam voor een refund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:03
Als ik Cyberpunk opstart icm XSX en LG C9 wordt HDR niet ingeschakeld? Normaal krijg ik rechts boven een melding van HDR maar nu niet?

Bij instellingen van de TV zie ik als beeldmode alleen game maar geen HDR.

HDR staat wel ingeschakeld bij de XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
DutchManticore schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:11:
[...]

Dat is toch wel echt het voordeel van physical copy hoor. Ik ben nu nog steeds in gevecht met Steam voor een refund.
Ja nu heeft het me wel iets gekost maar dat is geen probleem. Nu weer verder met wat anders 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:51
Zijn er nog meer mensen die op sommige plekken waar er muziek draait, zoals in een discotheek gekraak hebben door het geluid?
Het betreft pc versie

[ Voor 8% gewijzigd door Khaelos op 13-12-2020 19:22 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
En zo kom je er na 8 uur spelen achter dat je een soort van intro hebt gespeeld.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
DM89 schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:13:
Als ik Cyberpunk opstart icm XSX en LG C9 wordt HDR niet ingeschakeld? Normaal krijg ik rechts boven een melding van HDR maar nu niet?

Bij instellingen van de TV zie ik als beeldmode alleen game maar geen HDR.

HDR staat wel ingeschakeld bij de XSX
En heb je bij de Settings in Cyberpunk wel de HDR settings onder de LS?
Of heb je Gamma settings?

Keer je Xbox een volledige reboot geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Khaelos schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:21:
Zijn er nog meer mensen die op sommige plekken waar er muziek draait, zoals in een discotheek gekraak hebben door het geluid?
Ik hoor alleen bijna overal eigenlijk wel een soort ruis op de achtergrond, maar dan juist vooral wanneer er weinig andere geluiden zijn, en met de headset op hoor ik het nog duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Van reddit..

Als CP77 Online MP krijgt _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ES8MKvB16AV_NsjMqD2ZztW07UI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/T3ovOjKBeEfxkdahYECdMYF5.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Nagenoeg geen interactie met NPC’s tot je naakt gaat rondlopen haha!

Go away you perf! :P

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:03
Rivanov schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:23:
[...]

En heb je bij de Settings in Cyberpunk wel de HDR settings onder de LS?
Of heb je Gamma settings?

Keer je Xbox een volledige reboot geven?
Thnx, volledige Reboot was de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:06:
[...]

Ik heb hem op hard staan en ik vind hem niet heel erg moeilijk.
Ik vond hem aan het begin erg moeilijk op hard, maar ga dat zo toch eens doen, want op normal met een Katana of mantis blades is het echt gewoon binnen rennen en hakken zonder weerstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
[...]

Ik heb het idd ook gezien, Op een of andere manier draait hij op de Series X het best na Pc.

Net alsof ze onder de tafel wat met MS hebben gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
DM89 schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:37:
[...]

Thnx, volledige Reboot was de oplossing.
Het is en blijft Windows he. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-10 17:25
[...]

Maar dat was vooraf toch ook gewoon bekend? De PS5 is formeel nog helemaal niet te koop. Hetzelfde geldt voor de Xbox Series X versie. Die komt later pas (release datum nog niet vrijgegeven).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Game uit eindelijk toch refund gestuurd. Handmatig ticket aangemaakt en is geaccepteerd. 12.5 play time.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Katseviool schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:07:
Zal wel weer vloeken in de kerk zijn maar ik heb door deze game wel meer respect voor Rockstar en zelfs Ubisoft (met name Montréal) gekregen.

CDPR heeft gewoon een te grote broek aangetrokken.
Gta heb ik altijd een maandje neergelegd uit verveling bij elk deel.

Dit blijf je non stop spelen, Het komt vast door game verpestende bugs die je hebt ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Tweakwondo schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:54:
Game uit eindelijk toch refund gestuurd. Handmatig ticket aangemaakt en is geaccepteerd. 12.5 play time.
Welk platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ik heb een auto reject.
Heb nu het eerste (copypaste) bericht van een dame, en ik blijf spammen totdat ze m accepteren.

Heb pas 6.6 uur gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
luxzenburcht schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:50:
[...]

3700X
5700XT
32 GB Ram

1440p

Moet trouwens eens kijken naar die HEX edit zodat alle cores belast worden.
Heb zelfde specs als jij maar dan 16GB ipv 32Gb.

Heb de graphic settings aangepast en de HEX edit in one go en ben van 47fps avereage naar 73 gegaan. _/-\o_

Muchos gracias. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:08
tsjonge, ik vind 12,5 uur bepaald niet weinig speeltijd voor een game, dat ze dat accepteren op steam geeft voor mij wel aan dat ze met die situatie in hun maag zitten. Xbox refund sowieso inmiddels en als je reddit mag geloven dat is playstation ook overstag gegaan en refunden ze hun spelers ook die de aanvraag doen.

Ik ben benieuwd (ik heb op playstation een refund aangevraagd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

robinez schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:30:
[...]

tsjonge, ik vind 12,5 uur bepaald niet weinig speeltijd voor een game, dat ze dat accepteren op steam geeft voor mij wel aan dat ze met die situatie in hun maag zitten. Xbox refund sowieso inmiddels en als je reddit mag geloven dat is playstation ook overstag gegaan en refunden ze hun spelers ook die de aanvraag doen.

Je hebt gewoon recht op een degelijk spel en als je elk 30 minuten eruit crash vanaf een bepaald punt in de game, dan kun je vanwege de speeltijd dit niet ineens weigeren. Zullen ze dat wel doen dan kunnen ze als mensen echt doorzetten het nog moeilijk krijgen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
[...]

Klopt. Ondanks het ook voornamelijk tijd heeft gekost om te kijke of het drivers problemen zouden zijn (npc pop up etc). Uit eindelijk blijkt het bugs te zijn. Heb het geaccepteerd en de game gespeeld in deze staat. Verhaal en combat best dope maar uit eindelijk toch gekozen voor een refund. Niet alleen omdat de game nog hier af voelt maar ik ook voorgelogen voel door cdpr, iets wat ik nog erger vind dan de bugs.

Hou de game wel in de gaten en ben benieuwd met wat voor reactie ze gaan komen. Stil blijven lijkt mij geen optie?
Maar goed ik heb begrepen dat sony dit keer wel refunds geeft als je hem al langer hebt gespeeld dan 2 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
[...]

Ik vind het ook wel erg lang moet ik zeggen.
Aan de andere kant hebben we gewoon zoiets als het non-conformiteits beginsel.
Verwachtingen geschept door de verkoper moeten door het product worden waargemaakt, zo niet dan kun je de koop op basis daarvan onder Nederlands recht ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist ook een refund aangevraagd op Steam. 8,8 uur speeltijd.
Benieuwd of ze bij mij ook akkoord gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Snippertje schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:18:
[...]

Ja ik wissel tussen 4k oled (ook gsync) en ultrawide, maar muis en toetsenbord is met deze game echt zoveel beter. Verder nooit met opnemen bezig geweest, maar dat werkt eigenlijk heel prima. Vooral die instant replay is erg handig. Heb wel dat het me wat frames kost. Maar dat is ook niet zo gek gezien de bitrate :)

Zal eens kijken of ik een filmpje kan opnemen in 4k met wat fatsoenlijke frames.
Hier een klein stukje gepruts :)

YouTube: Cyberpunk 2077 3440x1440

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Worstenbrood94
  • Laatst online: 03-07 21:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-SIip3TgCFOImaVKosT_pDuFus=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wx6C7VVUtkVxSJadFEOymwY7.jpg?f=fotoalbum_large

Een samenvatting van Cyberpunk 2077 over de laatste dagen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:07
Zo net even de fix gedaan zodat Ryzen ook SMT gebruikt :) Even knutselen in HxD met de launcher en voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
DutchManticore schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:35:
[...]

Ik vind het ook wel erg lang moet ik zeggen.
Aan de andere kant hebben we gewoon zoiets als het non-conformiteits beginsel.
Verwachtingen geschept door de verkoper moeten door het product worden waargemaakt, zo niet dan kun je de koop op basis daarvan onder Nederlands recht ontbinden.
Totaal offtopic. Maar moet hier toch even Rage 2 noemen. Leuk spel afgezien van de vehicle upgrade bug die een crash to desktop veroorzaakt. Ach een upgradebug zullen we het maar noemen. Dan komt de laatste battle na 42 uur spelen en ja CTD.... Geen mogelijkheid om het spel af te maken, en geen nieuwe patches.

Refund aangevraagd en deze werd afgewezen vanwege de 42 uur speeltijd. Begrijp het beleid van Steam echter is het gewoon *** dat je geld uitgeeft aan een game die niet voldoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmellyOrc
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09 23:22
Khaelos schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:21:
Het betreft pc versie
Had ik ook. Sampling rate van m'n audio output device verlaagd naar 96 kHz en het probleem was opgelost.
Pagina: 1 ... 41 ... 93 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!