Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Duinday
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 06:47
Kwistnix schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:58:
[...]

Joepie diversiteit...
-O-

Alle policor BS corporate speak daargelaten, character creation is voor veel mensen natuurlijk wel een belangrijk ding. Mij boet het echt helemaal niks, ik speel altijd Johnny Default.
Los van policor. Customizen hoort wel thuis in een futuristische wereld. Ik zou het eerder vreemd vinden wanneer je met een Johnny Default zou moeten spelen. Maar ook ik ga denk ik voor de default V optie :+

• Ferio
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-07 22:51
Catch22 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:21:
@DriesNL ik zou dat gaan bekijken als hij uit is. Jouw eisen gaan met een 2080ti al lastig worden denk ik
Daarom komen de nieuwe Nvidia kaarten voor die tijd. :)

• Duinday
Gameplay / presentatie zag er goed uit :)

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 05-07 17:00
Wow wat tof net die gameplay :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Vind je?
Voelt een beetje 'meh' aan voor mij.
Veel gepraat en uitleg over hoe groot de game is, maar ze tonen eigenlijk niets.
Telkens stukjes van 10sec. Dan weet ik nog niet hoe deze game speelt

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 05-07 17:00
Anton.net schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:24:
Vind je?
Voelt een beetje 'meh' aan voor mij.
Veel gepraat en uitleg over hoe groot de game is, maar ze tonen eigenlijk niets.
Telkens stukjes van 10sec. Dan weet ik nog niet hoe deze game speelt
Dit deed rdr2 ook zelfde trucje :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 04:45
De gameplay vind ik niet persee indrukwekkend, net als in the witcher 3 wat ik nog steeds 1 van de beste games vind die ik ooit heb gespeeld, ook al is de combat zelf wat houterig.

Maar damn, deze game zit qua opzet wel echt vet in elkaar en lijkt veel diepgang te hebben. :)

Ga hem sowieso halen!

• Duinday
Iemand op de hoogte waarom er in Cyberpunk wel dismemberment plaatsvindt, maar in de meeste andere FPS'ers niet? Kwestie van rating?
Nick25 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:27:
[...]

Dit deed rdr2 ook zelfde trucje :)
Precies. En wat is heel matig aan RDR2? Juist, de gameplay

Ze zijn deze game heel erg aan het ophypen alsof het heel revolutionair is, maar dat is het niet imo

[Voor 19% gewijzigd door Anton.net op 30-08-2019 21:03]

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 22:29
Het ziet er prachtig uit en de setting is gewoon helemaal goed. Qua gameplay maak ik mij ook niet druk, schieten ziet er goed uit en als het maar een beetje bij de eerste Deus Ex in de buurt komt ben ik verkocht!

Alleen nog maar meer hyped!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:13
Ik vond de gameplay van RDR2 geweldig. Als het de helft van dat wordt ben ik al ruim tevreden. #HypedAsFuck

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Ik verwacht het mijlenver beyond TW3, RDR2, etc van deze wereld te gaan!

#Iamnothyped:+

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 08:25

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik ben wel hyped maar dat komt niet door deze presentatie, was inderdaad te opgeknipt, te chaotisch en onsamenhangend.

Ik ben hyped omdat het een CDPR game in een supervette setting is, maar het kwam in deze presentatie gewoon niet goed uit de verf.

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

Donstil schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:28:
Ik vond de gameplay van RDR2 geweldig. Als het de helft van dat wordt ben ik al ruim tevreden. #HypedAsFuck
De gameplay van RDR2 geweldig? Dat is een grapje, toch? Dan zal jij enorm verwend worden als je een willekeurige andere game speelt. Vrijwel alles was goed aan die game, behalve de gameplay. Het speelt niet vloeiend, mikken is kut, looten is tergend, simplistische auto aim, ultra lineaire missies zonder enige vorm van vrijheid. Maar goed, ieder z'n ding.

Veel slechter dan dat het kan het wat mij betreft niet worden, dus ik denk dat het met CP wel goed zit. Scheelt ook dat het first person is.

• Navuri
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 06-07 15:09
De laatste gameplay video liet erg veel 'flickering' zien om aan te tonen dat het om een computerwereld gaat. Dat komt de epilepsiewaarschuwing bij het opstarten van de PS4 niet ten goede. Ik vond het spel er belachelijk goed uitzien, maar dat geflikker is bijzonder storend.

• Pukiq
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 03-07 18:31
Ik haat shooters en first person view. Ik vind het echt jammer dat dit spel dit heeft.

In het begin dacht ik dat het echt een unieke ervaring zou gaan worden, maar hoe meer ik ervan zie, hoe minder ik het uniek vindt.

Denk niet dat ik het ga halen.

• karimmm
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 23:00
Pukiq schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 07:07:
Ik haat shooters en first person view. Ik vind het echt jammer dat dit spel dit heeft.

In het begin dacht ik dat het echt een unieke ervaring zou gaan worden, maar hoe meer ik ervan zie, hoe minder ik het uniek vindt.

Denk niet dat ik het ga halen.
Cyberpunk is geen shooter maar een RPG.

• Pukiq
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 03-07 18:31
karimmm schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 07:20:
[...]

Lijkt op een shooter met rpg elementen.
Een volwaardige rpg zie ik niet.
Kan aan mij liggen hoor.
Pukiq schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 08:19:
[...]

Lijkt op een shooter met rpg elementen.
Een volwaardige rpg zie ik niet.
Kan aan mij liggen hoor.
In vrijwel ieder interview wordt door CDPR met klem benadrukt dat dit een hardcore RPG is. Dus ligt aan jou inderdaad. ;)

Sowieso is CDPR helemaal shooter dev.

[Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 03-09-2019 10:28]

CDPR en geen RPG. Dat bestaat gewoon niet :p

Digital Foundry's analyse van de Cyberpunk 2077 deep dive Video!:

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 02:17
-SaveMe- schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 16:51:
CDPR en geen RPG. Dat bestaat gewoon niet :p

Digital Foundry's analyse van de Cyberpunk 2077 deep dive Video!:
[YouTube: Cyberpunk 2077 Gamescom 2019 Demo Impressions + RTX Features Analysis!]
Vind het meer een beetje snobby klinken dan echt een Deepdive.

• FrankoNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 04-07 00:26
karimmm schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 07:20:
[...]

Een RPG kan een shooter zijn en een Shooter prima een RPG 😉.

• RubenSaurus
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07:38
Multiplayer officieel bevestigd:

https://twitter.com/CDPRO.../1169158024482762761?s=19

Gaat nog wel even duren en zit er niet op release in, verstandige keuze denk ik om het er pas later in te doen en eerst volledig te focussen op de single player ervaring.

[Voor 46% gewijzigd door RubenSaurus op 04-09-2019 10:05]

https://twitch.tv/rubensaurus

Multiplayer kan me echt totaal niet boeien. Maar ik heb vertrouwen dat het de singleplayer niet schaadt. En er komt ook vast een mooie grote sp DLC, net als bij TW3 ...

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06-07 15:36
-SaveMe- schreef op woensdag 4 september 2019 @ 14:00:
Multiplayer kan me echt totaal niet boeien. Maar ik heb vertrouwen dat het de singleplayer niet schaadt. En er komt ook vast een mooie grote sp DLC, net als bij TW3 ...
En gratis :9

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22:04
Misschien even in het vervolg eerst een blokje lopen...

[Voor 105% gewijzigd door Ircghost op 05-09-2019 10:12]

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 06-07 20:41

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Poeh, is het al april?

Voor deze game ga ik mijn GTX970 maar eens met pensioen sturen.
Het leuke is dat ik tegen die tijd een goede mid-range kaart voor weinig kan aanschaffen. Misschien een RX5700... Al mis ik dan eventueel raytracing. Ik zie wel wat er tegen die tijd beschikbaar is :)
Hoe dan ook ga ik er enorm op vooruit!

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:13
Haha dit

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Woei, nieuwe, gelekte, beelden:

https://vimeo.com/370802775
[Vimeo: CBP Italy]

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
"Sorry, this video is unavailable"
;(

Meer dan ik dacht...

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Heeft op diverse sites gestaan, maar is overal offline gehaald, CDPR zit er bovenop :+.

Als ik de reacties zo lees, was het een brakke offscreen opname met Italiaans commentaar. Paar weken geleden stond er net zoiets online maar dan met Russisch commentaar.

Blij dat ik het gezien heb, toch best wat nieuwe dingen (waaronder de skill tree), ook al was het off screen. Zag er flitsend uit ...

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als je googled is het nog wel te vinden, maar gezien de copyright schendingen ga ik hier geen link plaatsen.

Ben er ff doorheen geskipped om hier en daar een paar seconde te kijken, ik wil niet meer al te veel van de de game zien. Wat me vooral opviel is dat de wereld vrij leeg was, en dat de wapens een beetje meh zijn, totaal geen recoil en weinig impact.

Grafisch valt er weinig over te zeggen, downgrade ten opzichte van de eerste beelden zal onvermijdelijk zijn. Maar deze screencap is sowieso ruk kwaliteit.

Een leuk kijkje in de studio’s van CDPR, door de altijd charmante Holly...

• Santee
  • Registratie: maart 2010
Ik denk erover na om (voor het eerst in mijn leven) deze game te preorderen. Day one edition is €50-55 afhankelijk van waar je hem haalt. Enige wat mij doet twijfelen is dat ik de ingame beelden nog niet denderend vond, gaf mij op zich wel Borderlands 3 vibes.

Is preorderen het waard of altijd wachten tot de reviews?

• Duinday
Santee schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:48:
Ik denk erover na om (voor het eerst in mijn leven) deze game te preorderen. Day one edition is €50-55 afhankelijk van waar je hem haalt. Enige wat mij doet twijfelen is dat ik de ingame beelden nog niet denderend vond, gaf mij op zich wel Borderlands 3 vibes.

Is preorderen het waard of altijd wachten tot de reviews?
"Also, since pre-orders are live, you might be wondering if there’s any point in placing an order now. Yes, if you want to give us some extra support. Pre-orders help us build anticipation — the more copies you pre-order, the more likely it is for us to get retail (both digital and physical) behind the game. Therefore, if you like what you see, we will appreciate you "voting yes" for CP2077 with a pre-order. If you are still hesitating though, we would rather you wait for more materials or reviews. Our goal is for you to truly enjoy CP2077 and not regret a pre-order."

Aldus de CDPR. Als je gaat pre-orderen (voor CDPR) doe het dan via GoG, dan hebben ze er meer aan. ;)

Ik heb ook een pre-order staan als fan van CDPR / The Witcher. Of het het waard is ga ik zien O+

• Santee
Duinday schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:55:
[...]

"Also, since pre-orders are live, you might be wondering if there’s any point in placing an order now. Yes, if you want to give us some extra support. Pre-orders help us build anticipation — the more copies you pre-order, the more likely it is for us to get retail (both digital and physical) behind the game. Therefore, if you like what you see, we will appreciate you "voting yes" for CP2077 with a pre-order. If you are still hesitating though, we would rather you wait for more materials or reviews. Our goal is for you to truly enjoy CP2077 and not regret a pre-order."

Aldus de CDPR. Als je gaat pre-orderen (voor CDPR) doe het dan via GoG, dan hebben ze er meer aan. ;)

Ik heb ook een pre-order staan als fan van CDPR / The Witcher. Of het het waard is ga ik zien O+
Hmm maar via GoG krijg je geen fysieke game? Dat zou ik eigenlijk wel graag willen namelijk. Wat ik ook niet helemaal snap is dat GoG €60 voor de PC game is terwijl ze digitaal leveren en andere winkels voor €50 een fysiek kopie leveren.

• Duinday
Santee schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:11:
[...]

Hmm maar via GoG krijg je geen fysieke game? Dat zou ik eigenlijk wel graag willen namelijk. Wat ik ook niet helemaal snap is dat GoG €60 voor de PC game is terwijl ze digitaal leveren en andere winkels voor €50 een fysiek kopie leveren.
Fysiek heb ik niks tegen in te brengen en ben het met je eens dat 60,- digitaal ipv 50,- fysiek wel vreemd is. Gelukkig heb je keuze (ook dankzij CDPR) :+ .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Santee schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:11:
[...]

Bij mijn weten is dat altijd zo. Nieuwe games kosten op Steam meestal 59,95, terwijl je voor een fysieke versie (indien die er komt) met een béétje zoekwerk zo 20 euro goedkoper uit bent.
Om nog maar te zwijgen over de handel in keys op al die keysites. Dat scheelt je soms gewoon de helft :X

Volgens mij mogen die digitale platformen nooit onder de (fysieke) retailprijs gaan zitten om de retailers te beschermen.

Ik kan niet wachten tot april! En ja, ik heb ook een pre-order geplaatst (CE), zoals ik eigenlijk bij alle CDPR games heb gedaan.

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 06-07 08:57
Ik lees dit met interesse en ben super hyped voor de game

Enige wat ik kan zeggen is: duurt lang 🤡

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Japser
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06-07 13:36

Japser

Jeej!

Lees net dat de release uitgesteld is naar 17 September 2020.

www.pcgamer.com/amp/cyberpunk-2077-is-delayed/

[Voor 29% gewijzigd door Japser op 16-01-2020 19:08]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mooi, dichter bij de release van de nieuwe consoles dus dan is het wachten op de next gen versie wat gemakkelijker :+

• Japser
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06-07 13:36

Japser

Jeej!

Chaoss schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 19:07:
Mooi, dichter bij de release van de nieuwe consoles dus dan is het wachten op de next gen versie wat gemakkelijker :+
En wij PC gamers dan... ;(

• Duinday
Heb mijn pre-order ook staan voor de pc. Voor mij komt het eerlijk gezegd wel goed uit... Vrouw is in april uitgerekend van onze 2e dochter en mijn pc kan nog wel een upgrade gebruiken... :+ Ook heb ik nog een behoorlijke backlog op de PS4. Ik vind het prima, liever dit dan crunching en een buggy game. Kuch EA, kuch Ubisoft.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dan nog liever uitstel dan een game die niet af is.

Ik kijk ontzettend naar deze game uit maar dan moet de game wel zo goed mogelijk af zijn. En toch heb ik het gevoel dat deze game alleen maar tegen kan vallen :+

• Partypsych
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 22:41
Duinday schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 22:48:
[...]

mijn pc kan nog wel een upgrade gebruiken... :+
Lol, dat heb ik dus allemaal geregeld, juist om deze game in "volle glorie" te kunnen draaien 8)7

Geeft niet, CDPR maakt er vast een juweeltje van.

Wordt een vrij rustige start voor 2020 voor mij dan, enkel Doom Eternal op mijn radar, verder lijkt het niet veel soeps wat voor de eerste helft van 2020 is aangekondigd.Mooi de tijd om wat backlog weg te werken :+

• QuZyX
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06-07 16:18
Hmm.. persoonlijk wel een beetje ontgoocheld het is uitgesteld... :(

Mijn PC is ondertussen 5 jaar en wou die niet meer vernieuwen/upgraden... Omdat ik zelf te weinig tijd heb om te gamen...

Nu komt Cyberpunk in september uit en zal de PC toch weer een stuk ouder zijn... Aaaarrghh.. Waarom is gamen toch zo een verslaving ! :p

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

QuZyX schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:50:
Hmm.. persoonlijk wel een beetje ontgoocheld het is uitgesteld... :(

Mijn PC is ondertussen 5 jaar en wou die niet meer vernieuwen/upgraden... Omdat ik zelf te weinig tijd heb om te gamen...

Nu komt Cyberpunk in september uit en zal de PC toch weer een stuk ouder zijn... Aaaarrghh.. Waarom is gamen toch zo een verslaving ! :p
Met de huidige videokaart prijzen doet CDPR je een plezier hoor. ;)

Maar dit is het zoveelste uitstel van een game die waarschijnlijk allang gelanceerd had moeten zijn. Ik begin me toch langzaam af te vragen of alles wel goed verloopt met de ontwikkeling. De druk zal er niet minder om geworden zijn na the Witcher 3. Zou ook kunnen dat ze opeens veel meer budget hadden en ze de game zijn gaan opschalen. Problemen met directie kan ook nog, zeker nu er kennelijk opeens wel een multiplayer mode moet komen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• dubbeldekkert
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 05-07 21:55
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 16:51:
[...]

Met de huidige videokaart prijzen doet CDPR je een plezier hoor. ;)

Maar dit is het zoveelste uitstel van een game die waarschijnlijk allang gelanceerd had moeten zijn. Ik begin me toch langzaam af te vragen of alles wel goed verloopt met de ontwikkeling. De druk zal er niet minder om geworden zijn na the Witcher 3. Zou ook kunnen dat ze opeens veel meer budget hadden en ze de game zijn gaan opschalen. Problemen met directie kan ook nog, zeker nu er kennelijk opeens wel een multiplayer mode moet komen.
Niet zo negatief joh! ;)

CDPR heeft zo'n goede trackrecord, dat komt wel goed met die game. Liever een game die later uitkomt en meer gepolijst is dan een game vol met bugs.

Wat betreft die multiplayer, CDPR heeft in 2016 al een kapitaalinjectie gehad van de Poolse overheid om 'seamless multiplayer' mogelijk te maken.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

dubbeldekkert schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:26:
[...]

Niet zo negatief joh! ;)

CDPR heeft zo'n goede trackrecord, dat komt wel goed met die game. Liever een game die later uitkomt en meer gepolijst is dan een game vol met bugs.
Er zijn heel wat developers die ook een goede trackrecord hadden en dat nu niet meer hebben...
Misschien ben ik ook wel enigszins geïnvesteerd in het succes van Cyperpunk 2077. Het zou leuk zijn als je weer eens een goede game te kan spelen zonder XP en damage boost microtransacties die echt niet optioneel zijn of cosmetische microtransacties die ik ook meer dan zat ben. Ik zal het niet kopen, maar het ontzegt je wel gewoon content want het zit in de game. Daarnaast natuurlijk de eindeloze gameplay DLC's die gewoon in de game horen te zitten of de DLC's waar ze een of twee goede dingen moeten combineren met een hele hoop zinloze troep voor €20. :z
Wat betreft die multiplayer, CDPR heeft in 2016 al een kapitaalinjectie gehad van de Poolse overheid om 'seamless multiplayer' mogelijk te maken.
En het is iets dat me absoluut niks kan interesseren. Ik zie werkelijk het punt niet van multiplayer in dit soort game. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Kheos
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 07:31
DaniëlWW2 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:40:
[...]

Er zijn heel wat developers die ook een goede trackrecord hadden en dat nu niet meer hebben...
Misschien ben ik ook wel enigszins geïnvesteerd in het succes van Cyperpunk 2077. Het zou leuk zijn als je weer eens een goede game te kan spelen zonder XP en damage boost microtransacties die echt niet optioneel zijn of cosmetische microtransacties die ik ook meer dan zat ben. Ik zal het niet kopen, maar het ontzegt je wel gewoon content want het zit in de game. Daarnaast natuurlijk de eindeloze gameplay DLC's die gewoon in de game horen te zitten of de DLC's waar ze een of twee goede dingen moeten combineren met een hele hoop zinloze troep voor €20. :z

[...]

En het is iets dat me absoluut niks kan interesseren. Ik zie werkelijk het punt niet van multiplayer in dit soort game. ;)
Ken jij CD Project Red?
The Witcher 3 had 14(!) Dlc's. Allemaal gratis.
En daarboven 2 dlc's die elk op zich qua grootte een volledig spel zouden kunnen zijn.

[Voor 4% gewijzigd door Kheos op 20-01-2020 05:59]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kheos schreef op maandag 20 januari 2020 @ 05:57:
[...]

Ken jij CD Project Red?
The Witcher 3 had 14(!) Dlc's. Allemaal gratis.
En daarboven 2 dlc's die elk op zich qua grootte een volledig spel zouden kunnen zijn.
Lees mijn reactie nog eens goed. ;)

Leuk om te zien, maar waarom praat ze in de "wij" vorm alsof ze daar werkt?

Ik las net overigens dat we op de PS5 en Series X helemaal geen next-gen versie hoeven te verwachten maar alleen de One/PS4 versie kunnen spelen? :?

Dan stel ik mijn aanschaf denk ik maar even uit.
bram1984 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:38:
[...]

Leuk om te zien, maar waarom praat ze in de "wij" vorm alsof ze daar werkt?

Ik las net overigens dat we op de PS5 en Series X helemaal geen next-gen versie hoeven te verwachten maar alleen de One/PS4 versie kunnen spelen? :?

Ze werkt daar ook, al een hele tijd, als hoofd communicatie :)

-SaveMe- schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:00:
[...]

Ze werkt daar ook, al een hele tijd, als hoofd communicatie :)
Ah dat wist ik niet. :)

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23:05

KipCurreh

Nightcrawler

dichter bij de nieuwe serie Nvidia GPU's en Ryzen 4 ? ;)

Setup | Steam

bram1984 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:38:
[...]

Tegenvaller dit. Er is wel backwards compatibilty. Misschien zit daar al iets in waardoor de game toch beter draait op de ps5. Maar als dit echt betekent dat het op ps5 30fps, 1080p met slechte textures is, dan stel ik m'n aankoop ook uit.
Ik was sowieso niet van plan om dit op een ps4 te spelen
Dan hoeven we de aanschaf toch juist niet uit te stellen, als in ook op de PS5 speel je niet een betere versie ?!?

@-SaveMe- Ik wacht op de ps5 versie, die ooit wel komt (maar dus niet bij launch)

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dat er geen aparte versie voor PS5 komt wil niet zeggen dat het er op een PS5 hetzelfde uitziet als op PS4.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 06-07 19:18

• Moraxv
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 28-06 16:49

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

nFo schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:49:
Gamers should never be forced to purchase the same game twice or pay for upgrades. Owners of #Cyberpunk2077 for Xbox One will receive the Xbox Series X upgrade for free when available.
Tja, ben benieuwd of dat dan ook voor Playstation 4 -> Playstation 5 geldt....

[Voor 33% gewijzigd door Moraxv op 29-02-2020 12:23]

• 7unkrat
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 21-06 20:26
Moraxv schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 12:22:
[...]

Tja, ben benieuwd of dat dan ook voor Playstation 4 -> Playstation 5 geldt....
Zal wel alleen gelden voor de digitale versie. Dat is namelijk makkelijk over te brengen van het ene naar het andere platform.
Voor een disc zal deze regel vast niet opgaan. Tenzij er een registratie plaatsvindt en je daardoor na het aanschaffen van een disc op het volgende platform de digitale variant krijgt aangeboden. Zou toch wel iets zijn als CD Projekt dat doet. Persoonlijk ga ik hem voor Stadia kopen. Kan ik overal Cyberpunk 2077 spelen waar en wanneer ik wil. Kan niet wachten tot het september is.

Stadia: 7unkrat#5173

• Timmor
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 12-03 14:37
Toch weer mooi dat CDPR voor de Xbox heeft aangegeven dat als je voor de current gen 2077 koopt je een gratis Next-gen copy kan downloaden! Geeft imho weer aan hoe goed CDPR bezig is!!!

Bron: https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1231961469669068800

[Voor 17% gewijzigd door Timmor op 09-03-2020 12:14]

• Kheos
Timmor schreef op maandag 9 maart 2020 @ 12:11:
Toch weer mooi dat CDPR voor de Xbox heeft aangegeven dat als je voor de current gen 2077 koopt je een gratis Next-gen copy kan downloaden! Geeft imho weer aan hoe goed CDPR bezig is!!!

Bron: https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1231961469669068800
psst, kijk eens 3 posts boven de jouwe?

• Timmor
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 12-03 14:37
Kheos schreef op maandag 9 maart 2020 @ 12:18:
[...]

psst, kijk eens 3 posts boven de jouwe?
|:( Case of the monday's.... thx ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 02:17
Hoop dat er nog wat gameplay trailers uit komen oid.

• Santee
Collectors editions waren weer op voorraad bij de Gamemania in januari. Heb er 1 gereserveerd, maar twijfel of ik hem cancel. Is toch wel erg duur voor de paar dingen die je krijgt :O

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Santee schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:53:
Collectors editions waren weer op voorraad bij de Gamemania in januari. Heb er 1 gereserveerd, maar twijfel of ik hem cancel. Is toch wel erg duur voor de paar dingen die je krijgt :O
Als ik af moet gaan op de Witcher games (ik heb van alle delen een CE) dan is die echt wel goed gevuld :)
Deel twee was al een enorme goodie box, en die van drie was reusachtig door het mooie beeld wat er bij zat.

Met de kwaliteit en kwantiteit zit het wel goed hoor. De vraag is dan ook: Heb jij interesse in die goodies? Het is inderdaad een goede klap geld....

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 07:42
Door het virus loopt ook Cyberpunk 2077 gevaar: https://www.gamekings.tv/...cyberpunk-2077-en-corona/

[Voor 8% gewijzigd door jori040 op 13-03-2020 14:45]

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• Santee
Dat zou erg jammer zijn. :/

• Kheos
Boh, de titel is enorm misleidend. Het artikel zelf zegt:
Kicinski verwacht niet dat COVID-19 de game-ontwikkeling van Cyberpunk 2077 gaat beïnvloeden, maar zekerheid kan hij ook niet geven. Daarvoor is het nog te vroeg.

[Voor 3% gewijzigd door Kheos op 15-03-2020 19:42]

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 07:42
Kheos schreef op zondag 15 maart 2020 @ 19:41:
Boh, de titel is enorm misleidend. Het artikel zelf zegt:
[...]
Ik houd uitstel voor het gemak toch maar in m'n achterhoofd.

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• nFo

[Voor 25% gewijzigd door nFo op 02-05-2020 22:33]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 06-07 20:36

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 04-07 11:25
Er komt 11-06 een Cyberpunk 0277 event:
GET READY

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 08:02

g0tanks

Moderator CSA
Leuk, maar een beetje context is wel fijn als je een boel dingen post.

De eerste video is een soundtrack demo van de componist die aan het spel werkt. Het plaatje is een Cyberpunk Xbox One controller die nu al verkrijgbaar is. De tweede video is een promo voor een online gamefestival dat nog niet live is maar waar schijnbaar iets van Cyberpunk te zien is?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nFo
g0tanks schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:04:
[...]

Leuk, maar een beetje context is wel fijn als je een boel dingen post.

De eerste video is een soundtrack demo van de componist die aan het spel werkt. Het plaatje is een Cyberpunk Xbox One controller die nu al verkrijgbaar is. De tweede video is een promo voor een online gamefestival dat nog niet live is maar waar schijnbaar iets van Cyberpunk te zien is?
Bron staan in de video's, naar mijn idee is het vrij duidelijk, het is inderdaad cyberpunk gerelateerd.

Nieuws; Gamejournalist Geoff Keighley komt met vier maanden durend online gamefestival
Aan het evenement doen mee: 2K, Activision, Bandai Namco, Bethesda, Blizzard, Bungie, CD Projekt Red, Digital Extremes, Electronic Arts, Microsoft, Private Division, Riot Games, Sony Interactive Entertainment, Valve, Square Enix en Warner Bros.

https://www.xbox.com/nl-N...e-x/cyberpunk-2077-1tb-le

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gustios
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 22:01

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nFo
Players can select a gender and customize their character; customization can include depictions of breasts, buttocks, and genitalia, as well as various sizes and combinations of genitals. :9

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kalder

Haha, wat ik me hier nou weer bij voor moet stellen... Zullen de modders vast blij mee zijn XD

edit: anders lees je gewoon even de laatste post... sorry

[Voor 12% gewijzigd door Kalder op 07-05-2020 11:50]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• nFo
Complete gang and corporation logos (via Cyberpunk Instagram)
https://www.instagram.com/cyberpunkgame/

Cyberpunk 2077 removed soundtrack tweet by Marcin Przybyłowicz

Designing the Cyberpunk 2077 Limited Edition Xbox

[Voor 82% gewijzigd door nFo op 16-05-2020 21:26]

Acties:
  • +3Henk 'm!
Laatste gerucht, nieuwe gameplay footage in juni!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ze zijn aan het afronden bij CDPR:
CD PROJEKT RED is carrying out with the final stage of development of its most expansive RPG to-date: Cyberpunk 2077. The game features a vibrant, high-tech open world, where players assume the role of V – a cyberpunk who has recently migrated to the most dangerous metropolis of the future: Night City. Cyberpunk 2077 gameplay follows the rules of the Cyberpunk 2020 RPG system created by Mike Pondsmith.

This increase is mainly due to ongoing development of Cyberpunk 2077, which has entered its final, most intensive pre-release development phase.
Ik had liever gehad dat het nog een klein stukje uitstel tot nextgen zou krijgen, want ik weet zeker dat ik het niet kan laten liggen zodra het uitkomt op current gen ...

• nFo

[Voor 67% gewijzigd door nFo op 13-06-2020 02:07]

Cyberpunk is weer uitgesteld:

http://www.pushsquare.com...et_again_to_19th_november

Ik vind het wel goed. Wordt dat mijn launch game op de PS5!

[Voor 28% gewijzigd door -SaveMe- op 18-06-2020 18:40]

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Beter voldoende tijd nemen om de game te polijsten dan een EA'tje te doen en een game vol bugs uit te brengen. Als ik het zo lees zitten er nog behoorlijk wat bugs in de game.

It takes two fools to argue.

• jmk
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 04-07 11:25
Ik ben benieuwd wij allemaal een preview gaat schrijven en of we opnieuw meer gameplay beelden zien. Zou ook leuk zijn als iemand van de Tweakers redactie mag previewen!

Yippie kayak, other buckets!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:19
Kansloze actie door dit aan te kondigen na de release van de Xbox One X-versie.

• Kheos
NotSoSteady schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 21:10:
Kansloze actie door dit aan te kondigen na de release van de Xbox One X-versie.
Wat is er dan kansloos aan?

• NotSoSteady
Kheos schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 00:00:
[...]

Wat is er dan kansloos aan?
Omdat ik nu de console heb gekocht en de game er nooit op ga spelen. ;w Uit de conference call blijkt ook dat de game er direct beter uit zal zien op de nieuwe consoles, dus zo druk hebben ze het blijkbaar ook niet. Ik geloof er in ieder geval weinig van en dit ziet eruit als de ideale manier om te profiteren van de nieuwe consoles.
  • They confirm that press is playing the game as we speak in order to produce previews for the next week, 25th
  • Previews will be released when Night City Wire ends on 25th
  • "Read the previews" was said so video unlikely from press? (my own speculation!)
  • Press playing the game for previews are "from around the globe"
  • Press has access to build that has character creation, starts from the beginning of the game and has time limit, but no limits on what they can do in the game. Build is lacking things like some of the story content as CDPR wants keep stuff under wraps. Build has bugs in. (commentary: so no spit polished vertical slice to play, that is good)
  • They are streaming game from PCs to press to play because of COVID prevents in-person events
  • They aren't worried about releasing so close to next-gen, confirming that backwards compatibility is possible on PS5 and XSX for the game
  • Game will run on PS4, PS5, XBO and XSX from day 1
  • Game will look better on next-gen consoles from day 1
  • Next-gen version is planned for 2021, "more robust update". Will be free of charge for those who own last-gen version
  • They expect next-gen consoles to release around same time, but they aren't worried about release titles creating competition for CP77 as release titles look to be different kind games
  • They keep being coy about number of expansions coming to the CP77, number of them will be announced "soon" as part of marketing campaign
  • Insisting that COVID and working from home situation aren't cause of delay, last stretch of development is just very demanding
  • They have seen increases in pre-orders of Cyberpunk 2077 every time some store that it has ran sale on other games
  • No plans for live events for the game at this time
  • CDPR doesn't do delays to try and reach arbitrary MetaCritic scores, they just want to release game when they feel quality is what they strive for
  • Multiplayer portion / version of the game is delayed proportionally to delay of CP77. CP77 is pushed back by X, MP part is pushed back by X

[Voor 86% gewijzigd door NotSoSteady op 19-06-2020 01:12]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kheos
NotSoSteady schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 01:02:
[...]

Omdat ik nu de console heb gekocht en de game er nooit op ga spelen. ;w Uit de conference call blijkt ook dat de game er direct beter uit zal zien op de nieuwe consoles, dus zo druk hebben ze het blijkbaar ook niet. Ik geloof er in ieder geval weinig van en dit ziet eruit als de ideale manier om te profiteren van de nieuwe consoles.
  • They confirm that press is playing the game as we speak in order to produce previews for the next week, 25th
  • Previews will be released when Night City Wire ends on 25th
  • "Read the previews" was said so video unlikely from press? (my own speculation!)
  • Press playing the game for previews are "from around the globe"
  • Press has access to build that has character creation, starts from the beginning of the game and has time limit, but no limits on what they can do in the game. Build is lacking things like some of the story content as CDPR wants keep stuff under wraps. Build has bugs in. (commentary: so no spit polished vertical slice to play, that is good)
  • They are streaming game from PCs to press to play because of COVID prevents in-person events
  • They aren't worried about releasing so close to next-gen, confirming that backwards compatibility is possible on PS5 and XSX for the game
  • Game will run on PS4, PS5, XBO and XSX from day 1
  • Game will look better on next-gen consoles from day 1
  • Next-gen version is planned for 2021, "more robust update". Will be free of charge for those who own last-gen version
  • They expect next-gen consoles to release around same time, but they aren't worried about release titles creating competition for CP77 as release titles look to be different kind games
  • They keep being coy about number of expansions coming to the CP77, number of them will be announced "soon" as part of marketing campaign
  • Insisting that COVID and working from home situation aren't cause of delay, last stretch of development is just very demanding
  • They have seen increases in pre-orders of Cyberpunk 2077 every time some store that it has ran sale on other games
  • No plans for live events for the game at this time
  • CDPR doesn't do delays to try and reach arbitrary MetaCritic scores, they just want to release game when they feel quality is what they strive for
  • Multiplayer portion / version of the game is delayed proportionally to delay of CP77. CP77 is pushed back by X, MP part is pushed back by X
Misschien begrijp ik het woord kansloos anders dan jij, maar is dat niet vooral een kansloze actie van jou dan? Wat jij al dan niet gelooft is voor jouw rekening, maar waarom denk je dat ze niet druk bezig zijn? Wat zijn ze dan aan het doen? Videogames spelen? Da's namelijk een kerntaak in deze fase. Spelen en bugfixen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kwdtje
NotSoSteady schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 01:02:
[...]

Logisch toch, ze hoeven bij wijze van voor next gen wat grafische instellingen hoger te zetten, die je op de pc ook hebt.

In 2021 volgt dan de echte upgrade die gebruik maakt van de snellere SSD, raytracing, 3d audio, nieuwe controller features e.d.

Ben blij dat ze de tijd nemen, want een spel met zo'n schaal is bug gevoelig. Twijfel nu wel of ik hem op pc of op ps5 haal.

[Voor 8% gewijzigd door kwdtje op 19-06-2020 05:53]

Zonder speciale aanpassingen zullen in elk geval de load times een stuk beter zijn op de PS5, voor mij een groot pluspunt!

• NotSoSteady
Kheos schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 05:51:
[...]

Misschien begrijp ik het woord kansloos anders dan jij, maar is dat niet vooral een kansloze actie van jou dan? Wat jij al dan niet gelooft is voor jouw rekening, maar waarom denk je dat ze niet druk bezig zijn? Wat zijn ze dan aan het doen? Videogames spelen? Da's namelijk een kerntaak in deze fase. Spelen en bugfixen.
Als je niet begrijpt dat het een twijfelachtige actie is om dit nieuws bekend te maken na de release van de Xbox One X-editie iets minder op de man mag ook wel . Of denk je echt dat ze er gisteren zijn achtergekomen nog wat extra maanden nodig te hebben. :+

[Voor 11% gewijzigd door Ircghost op 25-06-2020 16:14]

• Kalder
De NightCity Wire van 11-06 was uitgesteld naar vandaag, vanavond om 18:00 (NL tijd)
Op IGN is een stream hiervan te volgen die begint om 17:45 maar IGN kennende zal er wel weer een 15min countdown aan vooraf gaan.

Ik weet niet of er ook nog een officiele stream is van het event, kon bij CD Project Red's YT kanaal geen video vinden.

• B Tender
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 06-07 12:05
Kalder schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 12:17:

Ik weet niet of er ook nog een officiele stream is van het event, kon bij CD Project Red's YT kanaal geen video vinden.
Volgens mij is de 'officiële' stream van CK Projekt Red op Twitch, vanavond:

https://www.twitch.tv/cdprojektred/schedule

iRacing Profiel

En na de streams mogen de previews ook online dacht ik ... ERG benieuwd!

• kwdtje
Trailer ziet er iig heel bruut uit.

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ben onder de indruk hoever het auto rijden bijv is gekomen. Zag er goed uit allemaal :D oOo

[Voor 5% gewijzigd door whyz op 25-06-2020 18:27]

Being right for all the wrong reasons.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True