Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Xtr3me4me
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 03-07 13:15

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik kan helemaal nergens vinden wat de PC vereisten zijn voor CP2077. Iemand die het misschien wel gevonden heeft?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
QuZyX schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:34:
Voor mij zal het pré-order worden van de gewone game... Collectors edition zegt me weinig omdat Cyberpunk niet mijn ultieme setting is van game..

Mocht er een CE uitkomen van The Witcher 4 (you never know), wordt dat voor mij een instant buy..

Wel zot welke hype er al is omtrent Cyberpunk..
Daar helpen een aantal factoren bij
- CDPR levert altijd kwaliteit
- Het is geen 13 in een dozijn future setting FPS, Battle Royale of uitgemolken concept, maar iets dat redelijk uniek is
- Ze zijn al lang bezig en de hype bouwt langzaam op
- Keanu Reeves

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

Ik wacht nog steeds de reviews af. Teveel studios die altijd kwaliteit hebben afgeleverd hebben de laatste tijd gefaald, terwijl juist nieuwe studios pareltjes van games afleveren. Zeker met CDPR heb je de kans dat ze op een gegeven moment te ver gaan rijken en het niet meer waar kunnen maken. Ik hoop dat het nooit gebeurt, maar na van een afstand debacles zoals Fallout 76 en Anthem gezien te hebben wacht ik het lekker af.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 06-07 20:41

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Mijn dank is groot! Meteen besteld :9

Ik zie jullie in april, ik stap mijn cryotank in :+

Mijn muziekcollectie op Discogs

• QuZyX
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06-07 16:18

• kleefei
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 06-07 16:30
Xtr3me4me schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:40:
Ik kan helemaal nergens vinden wat de PC vereisten zijn voor CP2077. Iemand die het misschien wel gevonden heeft?
Zijn nog niet bekend gemaakt.
Maar omdat hij op de currentgen consoles ook uitgebracht wordt zou ik me daar niet heel veel zorgen om maken.

• Ienni1983
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13-06 15:07
En zojuist ontvangen

Beste Gamer,

We hebben zonet het fantastische nieuws gekregen dat we, na heel lang aandringen, toch extra exemplaren van de Cyberpunk 2077 Collector’s Edition voor PC zullen ontvangen!

Onderstaande mag dus genegeerd worden, want jouw oorspronkelijke reservering blijft gewoon behouden!

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Game Mania

Beetje jammer maar goed

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Sady469
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21-10-2019
5 Euro goedkoper voor fysieke versie op Bol.com ....
Digitale moet toch gewoon goedkoper zijn. Of snap ik iets niet?

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Sady469 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:36:
De digitale versies kosten vaak 59,95, op zowel Steam als GoG.
Ik kijk daarom altijd óf voor een goedkopere fysieke versie, óf voor een goedkopere key op een andere website.

Ik was wel op tijd om de CE op Bol.com te bestellen, want hij is alweer uitverkocht :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 06-07 16:56
Nyarlathotep schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:50:
[...]

Ik was wel op tijd om de CE op Bol.com te bestellen, want hij is alweer uitverkocht :o
Hier ook net op tijd :X Ben wel benieuwd... heb via acceptgiro betalen besteld, nu hopen dat ze de order niet annuleren tbv iemand die wel vooraf betaald heeft..
Sady469 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:36:
Het is over het algemeen een "eis" van de winkels welke de fysieke versies verkopen dat de digitale versie (initieel) duurder is dan de fysieke, voldoen uitgevers hier niet aan dreigen de grote retailers (bol/Wallmart ed.) de fysieke versies niet langer te verkopen.

[Voor 27% gewijzigd door Puc van S. op 12-06-2019 15:14]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 05-07 17:00
net via bol pre order gedaan ag kunt er maar op tijd bij zijn had nog 2 bonnen :P

A person who never made a mistake never tried anything new.

• VP.
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 05-07 14:21
Damn, helaas net te laat voor de bol.com reservering. Nu moet ik mijn Game Mania pre-order maar laten staan en hopen dat DPD het niet (weer) verkloot..

Acties:
  • +2Henk 'm!
Catch22 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:42:
[...]

Daar helpen een aantal factoren bij
- CDPR levert altijd kwaliteit
- Het is geen 13 in een dozijn future setting FPS, Battle Royale of uitgemolken concept, maar iets dat redelijk uniek is
- Ze zijn al lang bezig en de hype bouwt langzaam op
- Keanu Reeves
Op bepaalde vlakken leveren ze wellicht altijd kwaliteit ja, maar als we kritisch naar de combat en gameplay zelf gaan kijken van voorgaande titels, is het in mijn optiek vrij middelmatig. Een nieuwe IP in een nieuwe setting in een perspectief die de developer nog nooit toegepast heeft. Ik zou persoonlijk dan zelfs niet eens pre-orderen al is het mijn favoriete studio aller tijden. Dan wacht ik rustige de reviews en previews af van het product zodat we echt een goed beeld krijgen.

Hoe uniek iets is, kan ik ook niet zoveel mee. Zegt weinig over de kwaliteit.

Keanu Reeves kun je ook in een kutgame stoppen, dus dat zegt mij niet zoveel over of het wel of niet goed wordt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
@bram1984 Er is in mijn optiek helemaal niks middelmatig aan TW3. Niet elke game kan (en hoeft) hetzelfde te zijn of aanvoelen als een Bloodborne of Uncharted!

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15-03 11:07
-SaveMe- schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:37:
@bram1984 Er is in mijn optiek helemaal niks middelmatig aan TW3. Niet elke game kan (en hoeft) hetzelfde te zijn of aanvoelen als een Bloodborne of Uncharted!
Voor een middelmatige game heeft the Witcher 2&3 mij ontzettend veel game plezier opgeleverd. Ik kan mij weinig games herinneren waarbij ik meer plezier eraan gehad heb.

Als ik mij niet vergis kwam Dragon Age: Inquisition ongeveer tegelijk uit en The Witcher 3 liet DA:I aanvoelen alsof het 10 jaar ouder was. Dit is toch wel knap te noemen, omdat DA:I toch behoorlijk wat game of the year awards in de wacht sleepte dat jaar.

Kijk, we kunnen nu wel een beetje kinderachtig gaan zitten doen en de combat van The Witcher 3 vergelijken met de combat van spellen die zich daar totaal op gefocust heeft en een minder grote scope hebben, maar dat is gewoon niet helemaal eerlijk.

Ik had gehoopt dat Cyberpunk 2077 dit jaar nog uit zou komen (had gehoopt rond de kerst) maar goed.... dan maar een klein halfjaartje langer wachten.

Acties:
  • +1Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:37:
Ik vind van wel. Als ik 200 uur in een wereld moet rondlopen- en vechten, wil ik niet dat mijn paard achter kniehoge hekjes en steentjes blijft hangen, ik wil ook niet dat mijn character daar last van heeft. Ik wil soepele combat die smaakt naar meer en dat had ik totaal niet bij TW3 en bij andere games wel. Geralt die erbij loopt alsof hij net in zijn broek heeft gepist, hielp ook niet mee.

@Reuzekabouter Geen idee naar wie je refereert, maar ik heb TW3 nergens een middelmatige game genoemd. :)
@poor Leno Ik had Cyberpunk toch even laten schieten ... ;)

En nog even het volgende over de game, je kunt de hele game uitspelen zonder een kill te maken!
Pawel Sasko, de lead quest designer, omschrijft het als volgt:

Right now, every weapon and every cyberware has a nonlethal option. […] There’s one thing: only weapons that are lethal by definition, so let’s say you shoot someone with a bazooka in his face. You shoot his head off. That’s typically lethal. […] But everything else actually has a nonlethal option. Pretty much every gun, pretty much every cyberware, you’re able to use in a nonlethal way. You’re able to knock them down, choke them, make them sleep and so on. There are ways not to kill them and spare them, like the way you could do with Sasquatch, the boss.

[Voor 87% gewijzigd door -SaveMe- op 13-06-2019 13:20]

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 06-07 16:51
-SaveMe- schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:10:

En nog even het volgende over de game, je kunt de hele game uitspelen zonder een kill te maken!
Nou weet ik ook meteen hoe mijn eerste playthrough er uit gaat zien, ben altijd een soort Gandhi als die mogelijkheid er in.

Vond ik in Dishonored ook echt geweldig, altijd een optie voor non-lethal.
Albinoraptor schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:51:
[...]

Nou weet ik ook meteen hoe mijn eerste playthrough er uit gaat zien, ben altijd een soort Gandhi als die mogelijkheid er in.

Vond ik in Dishonored ook echt geweldig, altijd een optie voor non-lethal.
Ik ook, stealth en non lethal zijn mijn voorkeurs strategie. In Dishonored zeker! Al kan ik me hier voorstellen dat er ook wel monsters/baddies zullen zijn, die het verdienen het loodje te leggen. En ja, ik moet toch ook wel een keer die granaatwerper proberen natuurlijk :)

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 04-07 09:58

l0n3w012ph

AlphaW0lf

https://www.rockpapershot...nimaginative-stereotypes/

Ik kan mij hier ook wel in vinden. Mijn verwachtingen zijn ook een beetje getemperd... Het feit alleen al dat de game bij Steam al voor (!) de verkoop een tag "Masterpiece" heeft, is wel erg pretentieus...

Steam || Diablo 3

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Laat er a.u.b. geen geforceerde politieke correctheid in de game zitten zeg... Ik word er al doodmoe van.

Niet-blanken kunnen toch ook thugs zijn? Bovendien heeft hij nog maar een deel van de game gezien.

• Kwistnix
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:17
-SaveMe- schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:10:
Pfff, filthy casual.
:+

• wauturr
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 06-07 14:35
Nyarlathotep schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:11:
Laat er a.u.b. geen geforceerde politieke correctheid in de game zitten zeg... Ik word er al doodmoe van.

Niet-blanken kunnen toch ook thugs zijn? Bovendien heeft hij nog maar een deel van de game gezien.
Voor sommige mensen kan het niet politiek correct genoeg

https://twitter.com/acegiak/status/1138612993997119494?s=19

8)7
Ik verwacht dat het wel zal meevallen. Die golf van 'politieke correctheid' en LGBT/SJW komt toch vooral uit Amerika.
CDPR is een Poolse studio, hopelijk maken ze gewoon de game die ze zelf willen maken. Kritiek ga je toch altijd krijgen tegenwoordig..

• Kwistnix
Gewoon negeren dit soort figuren, zijn volstrekt irrelevant.

• Plainside
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 08:08

Plainside

I browse when I&#039;m at work

Weet iemand nog een plekje waar ik nog een Collectors edition kan scoren voor de PC?
Heb helaas mijn kans gemist... Bol en Gamemania en zelfs Amazon heeft hem niet meer voor PC.

• Kwistnix
YongYea heeft wat interviews afgenomen met een quest director van CDPR en Mike Pondsmith.

• frank the tank
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 05-07 21:24
Plainside schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:40:
Weet iemand nog een plekje waar ik nog een Collectors edition kan scoren voor de PC?
Heb helaas mijn kans gemist... Bol en Gamemania en zelfs Amazon heeft hem niet meer voor PC.
Als je met iemand kunt regelen die het voor de console wil, dat hij/zij de standaard PC-versie aanschaft, zou jij weer de CE voor console kunnen aanschaffen en dan uiteindelijk met elkaar de schijven/code ruilen.
Nah... Just got my priorities straight 8)

• Plainside

Plainside

frank the tank schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:16:
[...]

Als je met iemand kunt regelen die het voor de console wil, dat hij/zij de standaard PC-versie aanschaft, zou jij weer de CE voor console kunnen aanschaffen en dan uiteindelijk met elkaar de schijven/code ruilen.
Helaas heb ik geen vrienden met een console. admin-edit: zo, dat staat wat netter zonder troll.
En is inderdaad ook een optie waar ik over nagedacht heb, console versie kopen en dan normal PC versie.
Maar weet niet hoe het gaat met eventuele digitale extraatjes die je krijgt, die zijn waarschijnlijk verbonden aan de key voor de console.

Edit: verwacht er niet veel van maar toch maar ff mailtje naar CDPR of de CE editie ook opnieuw in stock komt (zie twitter waar ze het over restock hebben).
Staat alleen niks over wat er opnieuw in stock komt :'(

[Voor 22% gewijzigd door Geronimous op 14-06-2019 12:37]

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Plainside schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:41:
[...]

Helaas heb ik geen vrienden met n console.
En is inderdaad ook een optie waar ik over nagedacht heb, console versie kopen en dan normal PC versie.
Maar weet niet hoe het gaat met eventuele digitale extraatjes die je krijgt, die zijn waarschijnlijk verbonden aan de key voor de console.

Edit: verwacht er niet veel van maar toch maar ff mailtje naar CDPR of de CE editie ook opnieuw in stock komt (zie twitter waar ze het over restock hebben).
Ik overwoog inderdaad ook om de console CE te kopen (totdat er ineens weer pre-orders waren en ik nét op tijd was). Maar het gaat mij echt om de fysieke extra's.
Ingame extra's stellen nooit zo veel voor. Wat kan mij het schelen dat ik ook een rode onderbroek aan kan trekken en een blauwe jas :P
Als het net zo'n CE wordt als die van de Witcher 3 dan wil je deze puur hebben voor de fysieke extra's!
Wat een enorme doos was dat zeg :o
(Overigens was de CE van The Witcher 2 ook zéér de moeite waard.)

[Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 14-06-2019 12:38. Reden: admin edit]

• Nick25
Pre-orders van Cyberpunk 2077 zijn nu al veel hoger dan The Witcher 3 destijds

Was te verwachten dit.

• Drainion
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 22:59
(jarig!)
Brent schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:26:
Ziet er goed uit. Lijkt wat op GTA zo met de stad. Echter, de verhalen over de gore schrikken me wat af, de gevechten was niet de reden Witcher te spelen, maar de atmosfeer. Ik hoop dat makkelijk ook makkelijk blijft.
welke verhalen over de gore?

• Thalaron
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:07
Ik bedenk me nu, ik heb de CE besteld (bij Bol.com toen dan nog kon). Er even vanuit gaande dat deze inderdaad geleverd zal worden: ik heb geen fysieke drives in mijn PC... Ik lees nergens dat ik er een downloadcode bij krijg? Wellicht dat dit gewoon middels serienummer achteraf kan? (Iets teveel met Steam bezig geweest de laatste jaren haha)

D3 Profile - <GoT>Narada#2663 - 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / Zuid-Oost)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Reuzekabouter
Thalaron schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:24:
Ik bedenk me nu, ik heb de CE besteld (bij Bol.com toen dan nog kon). Er even vanuit gaande dat deze inderdaad geleverd zal worden: ik heb geen fysieke drives in mijn PC... Ik lees nergens dat ik er een downloadcode bij krijg? Wellicht dat dit gewoon middels serienummer achteraf kan? (Iets teveel met Steam bezig geweest de laatste jaren haha)
Ja hoor dat kan prima. Ik heb ook al geen jaren meer een DVD drive in mijn PC zitten en bij het invoeren van je serial key kunnen spellen gewoon geactiveerd worden bij GOG en Steam etc. Dat moet echt geen probleem opleveren.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• invine
  • Laatst online: 06-07 15:56
Thalaron schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:24:
Zal wel via GOG gaan denk ik.

• Reuzekabouter
invine schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:59:
[...]

Zal wel via GOG gaan denk ik.
Ja die kans is heel groot. Wat ik hierboven schreef bedoelde ik meer in zijn algemeen. Je hebt gelijk dat hij die code zal moeten activeren op GOG inderdaad; goed dat je dat even verduidelijkte.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07:38

wat wordt de aankleding van dit spel toch onwijs tof zeg! :9~ _/-\o_

link voor wallpaper formaat:
https://www.reddit.com/r/...t_styles_that_define_the/

[Voor 101% gewijzigd door RubenSaurus op 17-06-2019 20:48]

https://twitch.tv/rubensaurus

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 06-07 03:36

Kecin

Je keek.

DigitalError schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:45:
[Afbeelding]
wat wordt de aankleding van dit spel toch onwijs tof zeg! :9~ _/-\o_

link voor wallpaper formaat:
https://www.reddit.com/r/...t_styles_that_define_the/
Eens.

Toch mis ik nog een feeling, en ik weet niet waarom. Alles klopt op papier, toch als ik kijk mis ik 'iets' en weet niet wat. Gameplay afwachten, dat doe ik nog even. En ik blijf heel veel aan Watch Dogs denken als ik dit zie :/.

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RubenSaurus
Kecin schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:51:
[...]

Eens.

Toch mis ik nog een feeling, en ik weet niet waarom. Alles klopt op papier, toch als ik kijk mis ik 'iets' en weet niet wat. Gameplay afwachten, dat doe ik nog even. En ik blijf heel veel aan Watch Dogs denken als ik dit zie :/.
Gameplay demo die op de E3 was dit jaar wordt pas na de Gamescom dit jaar getoond aan het publiek, dus nog even afwachten.
Verder heb ik die link met Watch Dogs gelukkig totaal niet, vond daar echt geen zak aan :P

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Eens.

Kan deze game werkelijk voldoen aan de hype na the Witcher 3? Ik denk dat dit het wel opsomt want het lijkt me onmogelijk. Dichtbij komen is denk ik voldoende. Op the Witcher 3 kan je trouwens ook kritiek leveren, ja echt. :P

Nu voordat ik letterlijk gezuiverd word van mijn zonden door middel van "the Eternal Fire", graag de kans dit toe te lichten. Voor the Witcher 3 voelt bijvoorbeeld de pacing van het laatste deel wat te snel, bijna gerusht. Je kan wat kritiek hebben dat het verhaal in grote lijnen wat simplistisch is. Je kan ook wat zeggen over dat sword gameplay niet optimaal, animaties niet bijzonder sterk of dat signs best zwak zijn zonder een specifieke signs build.

Maakt dit allemaal wat uit? Nah, the Witcher 3 is dusdanig uitstekend in haar wereldopbouw, de atmosfeer, sidequests, specifieke verhaalvertelling, karakters etc dat de game werkelijk alle andere games uit het genre zo uit het water blaast. Dat is iets wat Cyperpunk 2077 wel kan bereiken en dan is het al snel een topper. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1Henk 'm!
[...]
Ik moet soms ook (iets te veel) aan WD denken. Vooral bij die E3 trailer van vorig jaar heb ik dat.
Ik vind het jammer dat ze die sfeer van de originele reveal trailer niet hebben behouden. Maar wie weet; misschien zit dat ook in de game :)

• Tweepers
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 11-06 21:12
Plainside schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:41:
[...]

[mbr]Helaas heb ik geen vrienden met een console. admin-edit: zo, dat staat wat netter zonder troll.[/]

Volgens mij doet CDPR niet aan pre-order/deluxe unlocks in het spel zelf, omdat ze dit oneerlijk vinden voor andere gamers. Dus je loopt niet een exclusief wapen of iets mis. De collector items zijn meer patches, stickers, een beeldje, een kaart, dat soort dingen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 07:06
[...]

Eens.

Mij doet het meer denken aan Deus Ex. (Ik heb zelf meer plezier beleefd aan Deus Ex dan Watch Dogs. Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis in Cyberpunk 2077)

Study everything, You'll find something you can use

• Plainside

Plainside

Nah, knoop maar doorgehakt en toch een CE gehaald al zij het voor PS4, gaat me vooral om het beeldje, moet ik alleen nog ff via GOG een PC versie halen. Kom je toch aardig wat duurder uit maarja. PS4 cdtje gooi ik toch in de verkoop kan ik iemand anders wel blij mee maken lijkt mij.

• QuZyX
  • Laatst online: 06-07 16:18
Eigenlijk wel insane hé.. we kopen een spel om het binnen 1 jaar te spelen...

Maar ik heb mezelf al voorgenomen om begin 2020 te vernieuwen van PC (beestje is dan 5 - 6 jaar oud).. Hebben we weer een doel om naartoe te werken.

Nu nog wat overuren opsparen tegen april 2020 en ik verdwijn even een paar dagen van de buitenwereld :D

Toch zalig mensen zo gehyped kunnen zijn voor iets.. Alhoewel mijn ultieme natte droom toch wel The Witcher 4 zou zijn :o

• Emphast
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 04:44
QuZyX schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:58:

Maar ik heb mezelf al voorgenomen om begin 2020 te vernieuwen van PC (beestje is dan 5 - 6 jaar oud).. Hebben we weer een doel om naartoe te werken.

Nu nog wat overuren opsparen tegen april 2020 en ik verdwijn even een paar dagen van de buitenwereld :D

Toch zalig mensen zo gehyped kunnen zijn voor iets.. Alhoewel mijn ultieme natte droom toch wel The Witcher 4 zou zijn :o
Heb mezelf vorige maand een nieuwe PC aangeschaft en heb de hele tijd zitten denken: "Hij moet Cyberpunk 2077 kunnen draaien" :9

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ach met caberet en concertkaartjes is het ook vaak een jaar van te voren. Cyberpunk 2077 is ook een evenement. :)

39

• Nick25

Wat dacht je van rd2 en gta5 zelfde verhaal :) kwa preorder tijd

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 05-07 11:55

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Same here... Mijn i7 4790K en GTX 1070 gaan voor deze game eindelijk het veld ruimen.

En over die hype... laatste keer dat ik zo hyped was, was om Fallout 4 en daarvoor GTA5. Weekje vrij is ook al ingediend en goedgekeurd. 8)

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 02:17
Emphast schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:04:
[...]

Heb mezelf vorige maand een nieuwe PC aangeschaft en heb de hele tijd zitten denken: "Hij moet Cyberpunk 2077 kunnen draaien" :9
Had je niet beter kunnen wachten tot dat de game uit kwam en dan een nieuw systeem bouwen? Als je dan toch voor deze game Aimed?

Acties:
  • +2Henk 'm!
Techno Overlord schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:38:
[...]

Same here... Mijn i7 4790K en GTX 1070 gaan voor deze game eindelijk het veld ruimen.

En over die hype... laatste keer dat ik zo hyped was, was om Fallout 4 en daarvoor GTA5. Weekje vrij is ook al ingediend en goedgekeurd. 8)
Not judging, maar ik zie mezelf al een week vrij nemen voor een game. Een dag heb ik wel eens gedaan, maar een week vind ik echt zonde van mijn dagen. Krijg ik er thuis ook nooit doorheen. :+

Voor mij persoonlijk vooralsnog geen hype. Dan moet ik echt wat meer in-depth previews lezen/zien en wat meer gameplay, want die trailer van 3 kwartier heeft mij niet direct overtuigd. Ziet er technisch en grafisch fantastisch uit, begrijp me niet verkeerd, maar ik moet echt hands-on ervaringen hebben om er iets van te vinden.

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 04:45
Psyonara schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:09:
[...]

Had je niet beter kunnen wachten tot dat de game uit kwam en dan een nieuw systeem bouwen? Als je dan toch voor deze game Aimed?
Why? in 1 jaar tijd wordt de hardware echt niet veel sneller hoor ik heb in februari ook een pc samen gesteld (9700k/2080) die gaat cyberpunk echt wel soepeltjes kunnen draaien en ondertussen draaien mn andere games tot die tijd ook een stuk beter. :P

Als hij hem echt alleen voor dat spel koopt dan idd wel, maar lijkt me wel beetje zonde van je geld. :o

• Psyonara
Ambition88 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:36:
[...]

Why? in 1 jaar tijd wordt de hardware echt niet veel sneller hoor ik heb in februari ook een pc samen gesteld (9700k/2080) die gaat cyberpunk echt wel kunnen soepeltjes kunnen draaien en ondertussen draaien mn andere games tot die tijd ook een stuk beter. :P

Als hij hem echt alleen voor dat spel koopt dan idd wel, maar lijkt me wel beetje zonde van je geld. :o
Zijn uiteindelijk ook wel andere games die je kan spelen, Maar deze game beloofd wel wat speciaals. Dus had ik daar gewoon op gewacht.

• Emphast
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 04:44
Psyonara schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:09:
[...]

Uiteraard, maar ik ging sowieso geen jaar meer wachten voor ik een nieuwe PC ging bouwen :)
Kan hem eventueel nog altijd aanpassen als het echt nodig zou zijn.

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 05-07 11:55

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

bram1984 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:35:
[...]

Not judging, maar ik zie mezelf al een week vrij nemen voor een game. Een dag heb ik wel eens gedaan, maar een week vind ik echt zonde van mijn dagen. Krijg ik er thuis ook nooit doorheen. :+
Ach de vrouw gaat een weekje naar Milaan voor mode event. Dan mag ik dit wel. En heb 49 verlofdagen per jaar dus no worries mate. :)

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RubenSaurus
Techno Overlord schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:40:
[...]

Ach de vrouw gaat een weekje naar Milaan voor mode event. Dan mag ik dit wel. En heb 49 verlofdagen per jaar dus no worries mate. :)
Waar werk jij?

(Asking for a friend) :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
49 verlofdagen, zal wel iets bij de overheid zijn ofzo O-)

Growatt 6000TL3-S 6615WP(21x315) ZZW(212graden)35helling

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 02:16
Viper® schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:18:
49 verlofdagen, zal wel iets bij de overheid zijn ofzo O-)
Juist niet :-) dan had er wel gestaan 49 werkdagen want de rest zijn ze al niets aan het doen :D

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 2070 ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 10 Pro 64bits

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 08:25

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben wel benieuwd of we tijdens/na gamescom nog gamplay krijgen te zien, heb van verachillende journalisten gehoord dat de game al een kleine downgrade leek te hebben ten opzichte van vorig jaar.

Ben ook wel benieuwd of CDPR de deadline van April 2020 gaat halen. Ze hadden in het verleden altijd de insteek dat de game pas gereleased wordt als deze af is. Eigenlijk ga ik er al vanuit dat de game uitgesteld gaat worden :+

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

• RubenSaurus
Chaoss schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 20:06:
Ben wel benieuwd of we tijdens/na gamescom nog gamplay krijgen te zien, heb van verachillende journalisten gehoord dat de game al een kleine downgrade leek te hebben ten opzichte van vorig jaar.

Ben ook wel benieuwd of CDPR de deadline van April 2020 gaat halen. Ze hadden in het verleden altijd de insteek dat de game pas gereleased wordt als deze af is. Eigenlijk ga ik er al vanuit dat de game uitgesteld gaat worden :+
Na gamescom geven ze de E3 gameplay demo vrij voor het publiek die nu achter gesloten deuren werd getoond, net als vorig jaar eigenlijk ;)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dar is een aaname want niet officieel bevestigd door CDPR volgens mij?

• RubenSaurus
Voor zover ik weet hebben ze dat zelf gezegd vorige week, maar weet niet waar dat zwart op wit staat :P

Nou hier de bevestiging:

https://nl.ign.com/m/xbox...ard-tijdens-pax-west-2019

[Voor 42% gewijzigd door RubenSaurus op 18-06-2019 23:08]

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 05-07 15:32

Sméagol

Master of Mayhem

Zijn er eigenlijk échte fysieke releases te koop van deze game? PC versie welteverstaan? DVD-Rom dus?

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

Acties:
  • +1Henk 'm!
Sméagol schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:15:
Zijn er eigenlijk échte fysieke releases te koop van deze game? PC versie welteverstaan? DVD-Rom dus?
Normaal gezien niet

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 05-07 15:32

Sméagol

Master of Mayhem

Thanks. Vrijwel nutteloos dus. Dan ga ik 'm digitaal kopen wanneer ik een nieuwe PC heb. Wat nog wel even gaat duren, en tegen die tijd zal ie afgeprijsd zijn.

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

• Kecin

Kecin

Je keek.

Dit mis ik nog wat in de game, het Bladerunner gevoel!
Eigenlijk een upgrade van dit dus :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RubenSaurus
Maar het is geen Blade Runner :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 06-07 16:51
Geniale game, toch aantal keer uitgespeeld met steeds andere uitkomst, had iets van 10-12 verschillende eindes, mooie prestatie voor die tijd.

Wat ook mooi was in deze game was dat sommige karakters random op een tijd/plaats te vinden waren of helemaal niet, dus zelfs als je met 2 personen game op zelfde moment op start en probeert precies hetzelfde te doen, kan de uitkomst anders worden door die random events en daardoor je einde ook anders zou zijn.

[Voor 84% gewijzigd door Albinoraptor op 24-06-2019 14:34]

• Kecin

Kecin

Je keek.

Dus :+? :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ravw
Albinoraptor schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:06:
[...]

Geniale game, toch aantal keer uitgespeeld met steeds andere uitkomst, had iets van 10-12 verschillende eindes, mooie prestatie voor die tijd.
Zeker een leuke game heb hem 2 a 3 keer uit gespeeld kon hem wel een beetje dromen

maar die Sfeer is echt heel mooi in die game

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 2070 ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 10 Pro 64bits

Acties:
  • +1Henk 'm!
In de Playstation Store is nu een gratis theme van Cyberpunk

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:09:
In de Playstation Store is nu een gratis theme van Cyberpunk
Hier de link dan maar :P

https://store.playstation...0nav%3Asearch%3Acyberpunk

Acties:
  • +3Henk 'm!

• jpv91
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 12-06 15:01
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar de collector edition voor de PC, hier is die nog te vinden:
https://www.gamemania.nl/...-2077--collectors-edition

Deze is net een paar uur geleden weer order baar bij game mania.
Ik was al meer dan een maand op zoek maar heb gelukkig deze nog kunnen scoren :)

-edit-
Ik heb overigens gemaild met game mania of ze deze echt kunnen leveren (niet dat ze per ongeluk weer bestelbaar hebben gemaakt) en ze vertellen mij dat ze extra exemplaren van de leverancier gaan krijgen.

[Voor 24% gewijzigd door jpv91 op 19-07-2019 13:57. Reden: meer info]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

jpv91 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:55:
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar de collector edition voor de PC, hier is die nog te vinden:
https://www.gamemania.nl/...-2077--collectors-edition

Deze is net een paar uur geleden weer order baar bij game mania.
Ik was al meer dan een maand op zoek maar heb gelukkig deze nog kunnen scoren :)

-edit-
Ik heb overigens gemaild met game mania of ze deze echt kunnen leveren (niet dat ze per ongeluk weer bestelbaar hebben gemaakt) en ze vertellen mij dat ze extra exemplaren van de leverancier gaan krijgen.
Meteen even besteld en betaald :)

Ik heb 'm een paar weken terug ook bij Bol.com gereserveerd met achteraf betalen.
Nu toch iets meer zekerheid... Ik kan er sowieso nog iemand bij mee maken mocht ik er uiteindelijk 2 hebben.

• Kheos
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 07:31
hoe zit het eigenlijk met de 'fysieke items' en goodies enzo?
Worden die pas gestuurd als de game released is, zodra die klaar zijn, paar weken voor de release...
Is daar al iets over geweten?
Hier wat nieuwe details van een presentatie die de Poolse pers onlangs heeft gekregen:
Some merchants will offer unique items and discounts only for a specified period of time or at specific times.
You can buy various clothes like long jackets, sneakers, t-shirts, …
Example of programs that a netrunnet can buy: a program to disable cybernetic eyes or another to block a cybernetic member
As you advance your hacking skills, the options will expand from a simple door opening to controlling cameras or turrets and more.
Mini-games related to hacking will be different depending on the installation you hack.
Bots can also hack at a distance
Increases are performed only from a specialist but minor changes will be possible by ourselves such as improving our mantis blade by adding poison
You can increase your skills by finding a trainer or by installing certain implants
The scarcity of objects corresponds to its availability rate in stores. The more rare an object is, the more street cred will it take for a seller to offer it to us
Street Cred will also increase the quality of buyable components for crafting
They have changed the way to show the damage compared to the 2018 demo and try several methods to indicate the damage taken by the opponent without flooding the screen with numbers (the numbers are still there but in smaller quantities) like adding special animations
The inventory will be limited according to the weight that can be transported
When V uses a glass bottle to shatter it on the skull of an opponent, this results in a bloody visual effect and the shard of the bottle is still usable for impaling it in the body of an opponent
Example of interactive discussion between V and Placide in the demo: during the conversation, a henchman enters the room with a message. If V looks at this character, new dialog options appear to interact with him that, according to the devs, will have an impact on the conversation with Placid if used.
When Placide forces V to connect to the network to be monitored during his mission, an interruption is possible if we have Street Kid because only a child of the street knows the way gangs work.
More details about the boss fight with Sasquatch: The fight takes place in a small room with interactive objects. The boss can use these items to prevent us from reaching his back. It is possible to avoid the fight
Each attribute and skill goes up to level 10. There are 60 perks too (5 per skill) and each perks has 5 levels of progression
You can combine skills with doping products like the slow motion effect during a hacking to have more time. This was used during a fight against an Animals in order to have time to hack him
In the demo, V is level 18 with a street cred level 12. Brigitte is level 45 and was the highest level NPC met in the demo.
If you take a driver out of his car to rob him and there is a gang or the police around, a violent response will be felt
When you want to pause the main quest, there will be a lot of side quests available. On top of that, there will be many events happening across the city and how to interfere with it can lead to a quest. In addition to that, Night City brings together many activities. Unlike The Witcher 3, there will not be a classic quest table to tell us what to do when doing it. However, optical improvements will make it possible to simulate through the augmented reality the highlighting of certain points in the environment.
Braindance is an important part of simulating someone’s memories.
Everyone will not be increased in the same way. The richest will have increases that only they can have. Others will not want improvement by religious conviction. The idea is not to create a homogeneous but very different population
Cyberpsychose is present in the game. Our character can not reach it but through quests or scripted events, we can see the damage to the improvements on the psyche.
Religions are still very present in Night City. Our vision of Cyberpunk is not to describe an alternative world but a continuity of our world. Some things will look like our current reality. For example, Christianity is present in the game and will even have a faction.
“The journalist says that the presence of religion is likely to create a scandal”, which CDP respond with: “We will not avoid any subject, even if they may offend the sensitivity of some. We are not here to say whether it is good or bad.
With Cyberpunk, CDP has also exacerbated community membership as a way for people to protect themselves from danger and poverty.
The type of your character will be at your convenience. You will not necessarily choose strictly a man or a woman. One can have a male body with feminine attributes, a feminine voice and feminine hair. The type of voice will impact how NPCs will perceive us

• DriesNL
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 16-09-2019
Zijn hier nog PC users met een 4K display die zich aan het oriënteren zijn welke GPU te kopen voor Cyberpunk? Mijn persoonlijke ambitie is om de game in native 4K te spelen met alle standaard effecten/sliders op Ultra. Hier bovenop wil ik ook nog alle Ray Tracing/RTX technieken op maximum hebben staan voor de meeste eye candy.

Mijn doel is dit alles draaien met 30 fps (voor mij persoonlijk is 30 fps prima). Het is waarschijnlijk nog te vroeg om te speculeren, maar denken jullie dat dit mogelijk is met een 2080 Ti, in combo met een i7-6700K en 16 GB RAM?

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
@DriesNL ik zou dat gaan bekijken als hij uit is. Jouw eisen gaan met een 2080ti al lastig worden denk ik

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• DriesNL
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 16-09-2019
Catch22 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:21:
@DriesNL ik zou dat gaan bekijken als hij uit is. Jouw eisen gaan met een 2080ti al lastig worden denk ik
Wow, toch bijzonder eigenlijk, niet? Als de 2080 Ti al geen 4K ray tracing aan kan, waarom uberhaupt de technologie marketen als deze stiekem voornamelijk voor 1080p en 1440p bedoeld is. De 4K users kunnen zich wellicht bedonderd voelen lijkt me...

• Psyonara
3440x1440 is meer dan genoeg voor mij. Als ik tegen die tijd een RTX kaart zou hebben zou leuk zijn maar geen must.
DriesNL schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:35:
[...]

Wow, toch bijzonder eigenlijk, niet? Als de 2080 Ti al geen 4K ray tracing aan kan, waarom uberhaupt de technologie marketen als deze stiekem voornamelijk voor 1080p en 1440p bedoeld is. De 4K users kunnen zich wellicht bedonderd voelen lijkt me...
Linus had een tijdje terug een vid met verschillende systemen van Low tot High End/Premium/Overkill.
Die had een 4k systeem met SLI 2080 TI's en Shadow of the Tomb Raider op een 4k Monitor met Raytracing on had geloof net rond de 60 plus FPS.

[Voor 72% gewijzigd door Psyonara op 20-08-2019 11:37]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

30aug. is er een livestream waarbij de laatste gameplay getoond gaat worden:
https://www.cyberpunk.net...eplay-stream-announcement

Chaoss schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:58:
30aug. is er een livestream waarbij de laatste gameplay getoond gaat worden:
https://www.cyberpunk.net...eplay-stream-announcement
Jups, ben erg benieuwd!

Hier wat screens (met dank aan psx-sense.nl)

https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2019/08/Cyberpunk-2077-11.jpg

En een lekkere rock/metal soundtrack:

De preview van psx-sense is ook veelbelovend!
Eén van de eerste dingen die opviel tijdens de presentatie is dat de wereld in dat jaartal leeft. Logisch, want het leven zoals we dat kennen is tegen die tijd gemodicifeerd, de ontwikkeling is verder dan ooit en dus is het niet vergelijkbaar met wat we nu kennen. Maar buiten dat gegeven is er nog een ander aspect dat leeft en dat is de stad. Kleine groepen mensen, grote groepen mensen, we hebben het beiden gezien en de ontwikkelaar stopt overduidelijk moeite in het animeren van elke individu, want het voelt echt aan. Mensen doen hun ding, mensen leven en de stad leeft zoals we zelden in andere games zien. Dit is dan een titel die tegen het einde van deze generatie consoles uitkomt, kan je nagaan wat er mogelijk is op de volgende generatie. Goed, hoe dan ook, het punt is dat we zelden zo’n sfeervol en levendig geheel gezien hebben, dus dat zet alvast een goede toon.

[Voor 28% gewijzigd door -SaveMe- op 24-08-2019 00:03]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik hoop zo dat die game uitgesteld gaat worden naar eind 2020, dan kan ik het tenminste gelijk op de PS5 spelen...

• RubenSaurus
-SaveMe- schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:11:
[...]

Jups, ben erg benieuwd!

Hier wat screens (met dank aan psx-sense.nl)

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[YouTube: Cyberpunk 2077 — Never Fade Away by SAMURAI (Refused)]

[...]
Die screenshots komen gewoon van hun officiële Twitter account ;) dus psx sense mag cdpr daar dan weer voor bedanken :P

• ravw
-SaveMe- schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:11:
[...]

[...]
dat van die levende stad , is wel grappig maar hoop wel dat ze dan ook reageren , als er dus iemand een M16 uit zijn zak haalt en gaat knallen , hopelijk duiken ze dan weg of zoeken beschutting , en niet dat ze lekker door gaan met waar ze mee bezig waren :9

want lijkt me wel een raar gezicht dat als je staat te sproeien met kogel dat ze gewoon totaal niet reageren op jou :o

maar dat zal wel goed komen >:)

en zal me niet verbazen er als mensen zijn die proberen het hele land uit te moorden , beetje de bad man uit hangen

Chaoss schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:47:
Ik hoop zo dat die game uitgesteld gaat worden naar eind 2020, dan kan ik het tenminste gelijk op de PS5 spelen...
Ergens hoop ik dat ook, maar aan de andere kant wil ik hem ook wel erg graag spelen ...

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik heb er wel vertrouwen in dat cdpr eenlevende wereld kan maken want dat was in TW3 ook dik in orde. TW3 was alleen leuk om in het prachtige landschap rnd te rijden en de vele dorpjes en steden te bezoeken. Overal waren mensen bezig en gebeurde wat.
-SaveMe- schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:48:
[...]

Ergens hoop ik dat ook, maar aan de andere kant wil ik hem ook wel erg graag spelen ...
Ik opzoch ook maar als de game een half jaar voor de PS5 komt dan ga ik hem toch voor de PS4 halen en die gaat vast een enorme downgrade krijgen ten opzichte van de beelden die we nu gezien hebben.

• Donstil
  • Laatst online: 00:13
Chaoss schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:47:
Ja op de PS4(pro) moeten we dit eigenlijk niet willen. Dat wordt een te grote downgrade van alles wat we nu gezien hebben.

Ik haal hem daarom op Stadia en als de Next-gen’s uit zijn gewoon nog een keer :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Kwistnix
YongYea heeft in zijn laatste video wat context gegeven bij de screenshots, omdat hij de bijbehorende demo heeft gezien: YouTube: Gorgeous Cyberpunk 2077 Demo Screenshots Broken Down & Explained In-...

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:10
Donstil schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 23:19:
[...]

Ja op de PS4(pro) moeten we dit eigenlijk niet willen. Dat wordt een te grote downgrade van alles wat we nu gezien hebben.

Ik haal hem daarom op Stadia en als de Next-gen’s uit zijn gewoon nog een keer :)
Want van Stadia is al bekend dat het echt goede kwaliteit gaat leveren?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• Donstil
Phusebox schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 01:19:
[...]

Want van Stadia is al bekend dat het echt goede kwaliteit gaat leveren?
De hardware in stadia is krachtiger dan de PS4/-Pro dus die aanname kan je wel doen inderdaad.

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:10
Donstil schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 10:55:
[...]

De hardware in stadia is krachtiger dan de PS4/-Pro dus die aanname kan je wel doen inderdaad.
Het zal me echt benieuwen. Netflix kan niet eens duchtig 4k video streamen zonder crappy compressie.

Hoop dat het ze lukt want extra concurrentie kan geen kwaad in de console markt.

[Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 25-08-2019 11:00]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• Donstil
Phusebox schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 10:59:
[...]

Het zal me echt benieuwen. Netflix kan niet eens duchtig 4k video streamen zonder crappy compressie.

Hoop dat het ze lukt want extra concurrentie kan geen kwaad in de console markt.
Ja dat is meer wat voor het Stadia topic verwacht ik. Maar gelukkig komt Stadia ver voor de game uit dus heb ik tijd zat om het te proberen :)

Cyberpunk is voor iedereen, man, vrouw, trans, whatever:
CD Projekt Red has said multiple times that Cyberpunk 2077 won't shy away from potentially "uncomfortable" in-game scenarios, but the studio has been happy to listen to feedback during development. For example, Jonkers says that character creation has been overhauled to the point where players don't even select a gender -- male or female. "Our character creation menu, for instance, compared to the last demo we now give you so many more options. For instance, you don’t choose your gender anymore. You don’t choose, ‘I want to be a female or male character’ you now choose a body type. Because we want you to feel free to create any character you want," Jonkers explains.

"So you choose your body type and we have two voices, one that’s male sounding, one is female sounding. You can mix and match. You can just connect them any way you want. And then we have a lot of extra skin tones and tattoos and hairstyles. So we really want to give people the freedom to make their own character and play the way they want to play."

Identity is obviously a huge part of cyberpunk as a genre, so this sounds like a logical step forward for the game. "Our team is very international and very diverse but we have asked for a lot of feedback. We always ask for feedback and even when we show these demos, we still ask people to tell us what they think. We just wanna know what we can improve on because we want to make a really good game [with Cyberpunk 2077] and we really wanna make a game that everybody is comfortable playing. But at the same time we’ll tackle difficult issues. It is a cyberpunk world after all," Jonkers continues.

• Ferio
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-07 22:51
Benieuwd naar de gameplay vanavond. Las iets van 20:00, kan dat kloppen?
Ferio schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:41:
Benieuwd naar de gameplay vanavond. Las iets van 20:00, kan dat kloppen?
Dacht het wel. Ben ook zeer benieuwd ...

• Ferio
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-07 22:51
20:00 op https://player.twitch.tv/?channel=cdprojektred

Dit is overigens wel een samenvatting van 15minuten van wat ze op Gamescon hebben laten zien. Op Gamescon lieten namelijk ongeveer 1 uur aan gameplay zien.

[Voor 210% gewijzigd door Ferio op 30-08-2019 16:54]

• Kwistnix
-SaveMe- schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:29:
Cyberpunk is voor iedereen, man, vrouw, trans, whatever:
[...]
Joepie diversiteit...
-O-

Alle policor BS corporate speak daargelaten, character creation is voor veel mensen natuurlijk wel een belangrijk ding. Mij boet het echt helemaal niks, ik speel altijd Johnny Default.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True