Ik lees veel comments over de graphics...maar is het niet zo dat de Youtube filmpjes allemaal de kwaliteit verpesten door compressie? Het is volgens mij niet echt representatief. Daarnaast vind ik de graphics voor wat ze op je scherm tonen (grote groepen npc's, vliegende auto's, open goed gevulde wereld, etc) nog heel erg goed gedaan.
Kwaliteits verlies door compressie op YT heb je inderdaad altijd.Xecuter NL schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:20:
Ik lees veel comments over de graphics...maar is het niet zo dat de Youtube filmpjes allemaal de kwaliteit verpesten door compressie? Het is volgens mij niet echt representatief. Daarnaast vind ik de graphics voor wat ze op je scherm tonen (grote groepen npc's, vliegende auto's, open goed gevulde wereld, etc) nog heel erg goed gedaan.
IMHO waren de graphics zoals we ze nu zagen absoluut niet slecht. Je zag wat dingetjes, zoals bij die vrouw die de opdracht gaf om die robot te kopen, dat je haar benen af en toe door de kleding heen ziet clippen.
(Dat is waar ik in mijn eerdere post op doelde met "opschonen".)
Daarnaast is gameplay voor mij toch wel belangrijker. Zeker met een stad die daadwerkelijk leeft en de mogelijkheden die er zijn.
PSN ID: Ancta
Ben ik de enige die de gameplay vond tegenvallen?
bedoel ik was ook wel hyped voor deze game, maar ik blijf wel kritisch, het oogt wat ''saai''
Ga hem waarschijnlijk wel halen hoor, maar ben wel een beetje bang dat ik het schieten na een uur of 20/30 wel heb gezien..
Ga hem waarschijnlijk wel halen hoor, maar ben wel een beetje bang dat ik het schieten na een uur of 20/30 wel heb gezien..
Ga dan voor een Melee build oid.Ambition88 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:31:
Ben ik de enige die de gameplay vond tegenvallen?bedoel ik was ook wel hyped voor deze game, maar ik blijf wel kritisch, het oogt wat ''saai''
Ik zou sowieso de keus 'kopen of niet kopen' niet laten bepalen door wat er nu voor beeldmateriaal beschikbaar is, gameplay kan nog best ingrijpend veranderen.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
ik vermoed dat daar de kracht van CD Project Red naar boven gaat komen.Ambition88 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:31:
The Witcher 3 was ook maar wat questjes doen, en wat monsters en humans doden enzo... maar hoe ze het aanpakten was magistraal. Ik heb me als Geralt bijvoorbeeld nooit verveeld.
Een van de weinige games waar ik echt zin in heb en zelfs wel wil pre-orderen (wat ik niet ga doen).
Lijkt me een heerlijke game die leek op de Blade Runner van vroeger (zoals T.net al aangaf in een video-review). Heb die game grijsgespeeld door hem te huren bij de videotheek of de bieb
.
Nostalgie en cyberpunk enzo, gewoon awesome. Beetje Mr. Robot achtige zooi en Neon erbij en we zijn er.
Ben zeer benieuwd.
Lijkt me een heerlijke game die leek op de Blade Runner van vroeger (zoals T.net al aangaf in een video-review). Heb die game grijsgespeeld door hem te huren bij de videotheek of de bieb
Nostalgie en cyberpunk enzo, gewoon awesome. Beetje Mr. Robot achtige zooi en Neon erbij en we zijn er.
Ben zeer benieuwd.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Over de grootte van Night City:
Alleen dat lijkt me al zo gaaf ...In order to get a feel of the issue related to Cyberpunk 2077, I asked Quest Designer Patrick Mills directly just how big Night City is. While he did not have numbers to provide, he did give an interesting indication.
“Let me put it this way: when I drive around in Night City, it feels absolutely like a real city. It doesn’t feel like a city in miniature.”
GamiQ, de game notes app met game maps!
Lijkt wel gaaf maar het is wel een niets zeggend antwoord. Bij rockstar zullen ze ook aangeven dat Gta of RDR als een echte stad of wereld aanvoelt 
Tijdens de Gamescom hebben diverse journalisten een interview gehad met de quest designer, onder andere Gamekings. Ik ben benieuwd of daar nog wat nieuwe info uit komt.
Tijdens de Gamescom hebben diverse journalisten een interview gehad met de quest designer, onder andere Gamekings. Ik ben benieuwd of daar nog wat nieuwe info uit komt.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik vind het wel veel zeggend. In games zijn steden vaak nog niet eens een dorpje, zo klein zijn ze. Als CDPR aangeeft dat dit veel meer is zoals een IRL city, dan geloof ik dat graag.
Maar toegegeven, de wil om te verdwalen in een werkelijk grote (virtuele) stad is ook groot
Maar toegegeven, de wil om te verdwalen in een werkelijk grote (virtuele) stad is ook groot
Iedereen gaat wel steeds groter. Maar het zijn vaak spooksteden.-SaveMe- schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:14:
Ik vind het wel veel zeggend. In games zijn steden vaak nog niet eens een dorpje, zo klein zijn ze. Als CDPR aangeeft dat dit veel meer is zoals een IRL city, dan geloof ik dat graag.
Qua verkeer kan ik me nog voorstellen dat ze dat inperken. Een uur in de file staat op weg naar je quest is ook zoiets... Maar ook qua NPC's. Loop je bijvoorbeeld een winkel binnen dan zie je bij "open world" games 1 verkoper en 0 andere klanten. En je moet eerst de winkel inlopen, zodat het niet allemaal hoeft te laden als je gewoon langs de winkel loopt of rijdt.
Groot verschil is dat deze game ook geen buiten gebied heeft, het is alleen maar stad. Andere open wereld games hebben ook redelijke steden maar daarnaast ook nog eens andere gebieden. Een grote map opzich is niets nieuws, ik hoop wel dat er binnen Cyberpunk voldoende variatie is, dat de verschillende gebieden er ook echt anders uitzie.
Het gaat inderdad meer om de beleving, dat een stad echt leeft en bruid. Novigrad in TW3 was opzich niet zo groot maar voelde als een levende stad. Jammer genoeg had de PS4 er wel moeite mee met flinke framedrops als gevolg
Verder ben ik benieuwd naar het verticale, dat kwam in de demo niet echt naar voren. Leuk die wolkenkrabbers maar het lijkt me sterk dat elk appartement in zo'n toren toegankelijk is. Het zou me niet verbazen dat met name de onderste en bovenste verdiepingen toegankelijk zijn en dat daartussen weinig te beleven valt.
Het gaat inderdad meer om de beleving, dat een stad echt leeft en bruid. Novigrad in TW3 was opzich niet zo groot maar voelde als een levende stad. Jammer genoeg had de PS4 er wel moeite mee met flinke framedrops als gevolg
Verder ben ik benieuwd naar het verticale, dat kwam in de demo niet echt naar voren. Leuk die wolkenkrabbers maar het lijkt me sterk dat elk appartement in zo'n toren toegankelijk is. Het zou me niet verbazen dat met name de onderste en bovenste verdiepingen toegankelijk zijn en dat daartussen weinig te beleven valt.
Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Maar ik heb vertrouwen in CDPR als developer, die maken er zeker wat moois van ...Chaoss schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:31:
Op zich niet moeilijk. Je komt alleen op de verdieping door de lift of trappenhuis. Dus alleen de lift, het trappenhuis en de verdieping waar je op dat moment staat hoeven te bestaan in de spelwereld.Chaoss schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:31:
Groot verschil is dat deze game ook geen buiten gebied heeft, het is alleen maar stad. Andere open wereld games hebben ook redelijke steden maar daarnaast ook nog eens andere gebieden. Een grote map opzich is niets nieuws, ik hoop wel dat er binnen Cyberpunk voldoende variatie is, dat de verschillende gebieden er ook echt anders uitzie.
Ieder appartement heeft dezelfde indeling (misschien de helft spiegelen) qua ruimtes.
En dan genereer je voor ieder appartementje wat random meubels. Stop er een paar random NPC's in. Klaar is Kees.
En dan kun je die NPC's ook nog eens (random) in een faction stoppen.
I know. Het project heeft op een laag pitje gestaan met The Witcher 3. Volgens mij is Cyberpunk 2077 al zeker 5 jaar in ontwikkeling, en dat was ook te zien in de demo.Chaoss schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:38:
[...]
Wat maanden? Wat jaren bedoel jegame is al een paar jaar in ontwikkeling en komt waarschijnlijk ook pas over 2 jaar uit.
Stadia: 7unkrat#5173
Gameplay beelden ook eens bekeken, maar wat vet zeg 
Gaat wel veel tijd in zitten en dus niet echt een game om even casual te spelen denk ik.
Gaat wel veel tijd in zitten en dus niet echt een game om even casual te spelen denk ik.
De game is al minstens 5 jaar in ontwikkeling, dit topic werd aangemaakt in januarie 2013, meer dan 5 jaar geleden dus7unkrat schreef op zondag 2 september 2018 @ 12:23:
[...]
I know. Het project heeft op een laag pitje gestaan met The Witcher 3. Volgens mij is Cyberpunk 2077 al zeker 5 jaar in ontwikkeling, en dat was ook te zien in de demo.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Nieuwe video: Creating Cyberpunk 2077
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeCreating Cyberpunk 2077 | PS4
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Het gerucht gaat dat er een release in juni dit jaar gepland is (via TheQuartering). Er is echter nergens een officiële aankondiging te vinden of iets dergelijks.
Om je geen valse hoop te geven kan ik je wel vertellen dat deze game in Juni geen release krijgt.Dat hij tijdens de E3 weer getoond gaat worden is zo goed als zeker.Kwistnix schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:39:
Het gerucht gaat dat er een release in juni dit jaar gepland is (via TheQuartering). Er is echter nergens een officiële aankondiging te vinden of iets dergelijks.
Ik denk dat dit een lente 2020 release gaat worden.
Wie is TheQuartering? Zijn Twitter zit vol schreeuwerige plaatjes, waaronder eentje die suggereert dat Cyberpunk 2077 een Epic Store exclusive zou worden.Kwistnix schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:39:

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Het is een (redelijk) bekende youtuber:
YouTube: Cyberpunk 2077 June Release? NOT Epic Exclusive! New Witcher RPG By...
E3 is er ook nog lijkt me een beetje raar als dat ook rond die tijd de Release is op een of andere manier.Kwistnix schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:12:
Het is een (redelijk) bekende youtuber:
Yep, mij ook. Vandaar dat ik zei dat het een gerucht was en dat er nergens anders bevestiging te vinden is. Echter, TheQuartering had ook de primeur wat betreft Apex Legends, waar toen nog niets over bekend was, dus vandaar dat het mij nog enigszins plausibel leek.Psyonara schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 18:29:
[...]
E3 is er ook nog lijkt me een beetje raar als dat ook rond die tijd de Release is op een of andere manier.
Ik kijk ook enorm uit naar deze game. de setting spreekt me erg aan, deze wordt gepre-ordered zodra ik de kans zie.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik ben op zoek naar posters of andere vette wall art van deze game zodat ik een of twee vrije lijsten kan vullen en kan ophangen in de gang of op de overloop van mijn huis. Iemand een vette site of andere bron waar ik dit kan scoren? Ik heb uiteraard gegoogled maar volgens mij mis ik een degelijke bron in de results.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Al bij RedBubble gekeken? Daar zie je vaak wel een aardig assortiment. En anders Amazon?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Niet officieel maar misschien wel interessant? https://www.reddit.com/r/Cyberpunk/Techno Overlord schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:21:
Ik ben op zoek naar posters of andere vette wall art van deze game zodat ik een of twee vrije lijsten kan vullen en kan ophangen in de gang of op de overloop van mijn huis. Iemand een vette site of andere bron waar ik dit kan scoren? Ik heb uiteraard gegoogled maar volgens mij mis ik een degelijke bron in de results.
Oooooooooooohhhhh, een tweet op de officiele Cyberpunk twitter
What soon? release? Reveal? Beide! Het internet gaat los!"Soon, my friend, soon!"
Geen release iig. Het zal wel een trailer zijn, misschien op de E3?
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 08-05-2019 18:44 ]
Ik gok een trailer op E3 met een release date later dit jaar.
Displate heeft ook wel wat beschikbaarTechno Overlord schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:21:
De release zal eerder eind volgend jaar zijn denk ik..FrankoNL schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:34:
Kan ook, dan is het denk ik een launchtitel voor de nieuwe consoles.Chaoss schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:00:
[...]
De release zal eerder eind volgend jaar zijn denk ik..
Op zich wil ik hem graag snel spelen, maar aan de andere kant verwacht ik in najaar 2020 ook de PS5 en dan wil ik hem eigenlijk ook wel een nog vollere glorie op next gen spelen ....Chaoss schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:00:
[...]
De release zal eerder eind volgend jaar zijn denk ik..
Dit jaar? Dat lijkt mij wel erg vroeg, ik zie dat eerder 2020 of zelfs 2021 (op next gen) worden.FrankoNL schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:34:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wellicht volgen ze eenzelfde route als Take-Two deed met GTA5. Dus eerst een release op current gen, daarna een PC release en daarna nog eens een release op next-gen. Heeft ze iig geen windeieren gelegd.
Forever raver!
Ik denk dat CDPR op de next gen wacht ....
En toch gaan ze dat met GTA6 waarschijnlijk niet herhalen, die komt alleen voor de next-gen PS5 en xbox zero uit.Techno Overlord schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:30:
Wellicht volgen ze eenzelfde route als Take-Two deed met GTA5. Dus eerst een release op current gen, daarna een PC release en daarna nog eens een release op next-gen. Heeft ze iig geen windeieren gelegd.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hoeven ze niet eens te doen aangezien de PS5 en volgende Xbox backwards compatibel zullen zijn. Bovendien zal CD Projekt Red echt niet zo dom zijn om een nieuwe franchise met een dergelijk budget alleen voor de next-gen met een kleine userbase uit te brengen. Op de website staan ook gewoon de logo's van de PS4, Xbox One en pc.Techno Overlord schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:30:
[ Voor 21% gewijzigd door NotSoSteady op 09-05-2019 17:42 ]
GTA 5 kwam als tweede op de “Next-gen” en als laatste op Pc.Techno Overlord schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:30:
Verder zou het wel kunnen dat ze voor een dergelijke release gaan, al verwacht ik eerder dat ze het niet gaan halen op current Gen consoles
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik denk eigenlijk dat ze het zelf ook nog niet weten. CD Project gaat voor kwaliteit en de game wordt uitgegeven wanneer hij klaar is, ze hebben het voordeel dat ze hun eigen uitgever zijn dus er is geen externe partij die druk uitoefend.
Gezien de ambities van de game denk ik wel dat het een next gen titel wordt. Zou me niet verbazend als de current gen geschrapt wordt omdat het technisch niet haalbaar is. Of het wordt een zwaar gedowngrade versie van de pre-alpha en daar zit niemend op te wachten.
Gezien de ambities van de game denk ik wel dat het een next gen titel wordt. Zou me niet verbazend als de current gen geschrapt wordt omdat het technisch niet haalbaar is. Of het wordt een zwaar gedowngrade versie van de pre-alpha en daar zit niemend op te wachten.
Dit riepen we destijds ook bij The Witcher 3Chaoss schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:58:
Het word absoluut een next-gen game maar ik verwacht niet dat ze de huidige generatie consoles gaan overslaan. Ik verwacht dat ze de game prima draaiend gaan krijgen op 30fps fixed.
TW3 had ook een flinke downgrade gehad sinds de eerste gameplay beelden daar is toen ook flink wat commentaar op geweest.Dhrax schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:27:
[...]
Dit riepen we destijds ook bij The Witcher 3
Het word absoluut een next-gen game maar ik verwacht niet dat ze de huidige generatie consoles gaan overslaan. Ik verwacht dat ze de game prima draaiend gaan krijgen op 30fps fixed.
Ik hoop CDPR daar van geleerd heeft en dat ze dat niet nog eens gaan doen, dan heb ik liever geen current-gen versie. Die PS5 ga ik toch wel kopen.
Uiteraard is het commercieel gezien aantrekkelijk om een current-gen versie uit te brengen. Maar het lijkt me dus sterk dat dit lukt zonder een flinke downgrade. En dan krijgt CDPR weer een shiload aan commentaar over zich heen, men wil high-end graphics, maar dan wel op een console van 8 jaar oud, dat gaat niet werken.
[ Voor 55% gewijzigd door Chaoss op 10-05-2019 11:38 ]
Ik wil 'm echt wel op mijn 21:9 scherm spelen. Helemaal met een FPS is dit echt een moddervette extra tov 16:9. Hopelijk regelt CDPR die ondersteuning goed voor Ultra Wide schermen en niet zoals bijvoorbeeld Overwatch met hun inzoom/crop actie.
Forever raver!
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeCyberpunk 2077 — Official E3 2019 Cinematic Trailer
HOLY SHIT
16 April 2020
DigitalError schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:29:
[YouTube: Cyberpunk 2077 — Official E3 2019 Cinematic Trailer]
HOLY SHIT
16 April 2020

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 09-06-2019 22:42 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Release is 16.04.2020 mensen!
https://www.cyberpunk.net/nl/en/pre-order
https://www.cyberpunk.net/nl/en/pre-order
[ Voor 43% gewijzigd door Japser op 09-06-2019 22:45 ]
Bekijk op YouTubeCyberpunk 2077 — Official E3 2019 Cinematic Trailer
KEANU FUCKING REEVES
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hell yeah, epic met Keanu Reeves =]
Oh hell yeah, hier bouw ik een nieuwe PC voor
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Hij was al gehyped, maar dit is idd hype++Geronimous schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:36:
[...]
KEANU REEVES? Oh shit deze game gaat gehyped worden
![]()
![]()
![]()
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nu krijg ik zelfs zin.
Deze game schreeuwt om raytracing trouwens
Zou Cyberpunk een "GTA5je" doen? Op t einde van de PS4 een game releasen en dan een nieuwe mooiere versie voor de 5?
Release is April en iedereen gokt op next-gen eind van dat jaar dus ik denk het welpoor Leno schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:34:
Zou Cyberpunk een "GTA5je" doen? Op t einde van de PS4 een game releasen en dan een nieuwe mooiere versie voor de 5?
Hoop het niet, zit ik weer met vier exemplaren van hetzelfde spelpoor Leno schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:34:
Bekijk op YouTubeKeanu Reeves Reveals Cyberpunk 2077 Release Date At E3 2019
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Pfoe, 16 april. Ik wil deze eigenlijk op de ps5 spelen. Dat wordt dus een half jaar tanden bijten
Misschien dat je hem koopt op de PS4 en dan een ''upgrade'' koopt van een tientje om op de PS5 te spelen ofzo, zou al een stuk schappelijker zijn.
Hier nog 1! Heb hem wel al gebouwd (net een week geleden in elkaar gezet) kan niet wachten tot volgend jaar!!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
crosspost: DigitalError in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10"
80GB vrije ruimte is minimaal benodigd op de PS4 staat er
Jammer dat het nog bijna een jaar duurt
kan mooi toegevoegd worden aan de TS @anandus of @-SaveMe-
hier meer info: https://www.cyberpunk.net/us/en/pre-order
80GB vrije ruimte is minimaal benodigd op de PS4 staat er
Jammer dat het nog bijna een jaar duurt
kan mooi toegevoegd worden aan de TS @anandus of @-SaveMe-
hier meer info: https://www.cyberpunk.net/us/en/pre-order
[ Voor 25% gewijzigd door RubenSaurus op 10-06-2019 09:12 ]
enig idee wanneer de collector's edition beschikbaar wordt?
Daar hebben ze nog niets over gezegd helaas. ziet er wel ontzettend tof uit moet ik eerlijk zeggen.Kheos schreef op maandag 10 juni 2019 @ 09:40:
enig idee wanneer de collector's edition beschikbaar wordt?
Ik kan echt niet wachten op Next-gen, ga hem direct op current-gen spelen. Hyped to the max!
Startpost aangepast met release date en e3 videos!
Keanu FTW!
Startpost aangepast met release date en e3 videos!
Keanu FTW!
Alleen als ze het Post Launch Toevoegen.418O2 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:09:
Nu krijg ik zelfs zin.
En kan zijn dat de game nog op de oude techniek ontwikkeld is. Dus uiteindelijk daar beter werkt.
Ik ben ook hyped, maar de gameplay moet me nog overtuigen. Bij die beelden van vorig jaar had ik nog geen wow-gevoel.
Ik kijk dus uit naar de nieuwe gameplay die ze gaan tonen.
op reddit staat nog een bericht van CDPR over de game
Ik kijk dus uit naar de nieuwe gameplay die ze gaan tonen.
op reddit staat nog een bericht van CDPR over de game
Ben ik nou de enige die teleurgesteld is dat je tien maanden voor release al kan pre-orderen? 
Dat zijn EA, Ubisoft etc tactieken. Dat wil ik niet associëren met CD Projekt Red. Als ze weer een briljante game neerzetten, dan verkopen ze makkelijk miljoenen exemplaren. Die pre-orders zijn helemaal niet nodig.

Dat zijn EA, Ubisoft etc tactieken. Dat wil ik niet associëren met CD Projekt Red. Als ze weer een briljante game neerzetten, dan verkopen ze makkelijk miljoenen exemplaren. Die pre-orders zijn helemaal niet nodig.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-06-2019 14:38 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat zijn niet EA/Ubisoft tactieken, hun waren misschien wel de eerste maar 'iedereen' doet dat nu. en ik snap het wel vanuit hun situatie, waarom zou je niet je product van te voren al aanbieden? elke euro die je binnen hebt is er al 1.DaniëlWW2 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 14:37:
Ben ik nou de enige die teleurgesteld is dat je tien maanden voor release al kan pre-orderen?
Dit is nou eenmaal hoe het is in de gameindustrie momenteel, de enige manier hoe jij daar je mening over kunt geven is door hier te discussiëren en het niet vooraf te kopen. Maar veranderen gaat het echt niet, daarvoor is het gewoon een te goede optie voor uitgevers om sneller geld te vangen.

[ Voor 4% gewijzigd door RubenSaurus op 10-06-2019 14:51 ]
De kosten van een game maken zitten bijna allemaal voor de release. De inkomsten na de release.DaniëlWW2 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 14:37:
Als hier 300 mensen 3 jaar aan werken, moeten ze dus al die kosten voorschieten. Hoe kleiner de uitgever, hoe lastiger zoiets wordt. En geld lenen kost geld.
Dus juist een kleine uitgever die aan een (voor hun) grote game werkt, kan die pre-orders heel goed gebruiken.
EA en Ubisoft zijn irritant met pre-orders, omdat die het juist niet nodig hebben.
Ik zou CD Projekt Red toch niet willen definiëren als armlastig. Denk dat ze genoeg hebben verdiend aan de Witcher 3. Elke cent verdiende ze ook voor dat meesterwerk. Vervolgens is CD Projekt beursgenoteerd. Zoek de koers van de afgelopen jaren maar op. Ze kunnen genoeg kapitaal uit de markt halen.RocketKoen schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:45:
[...]
De kosten van een game maken zitten bijna allemaal voor de release. De inkomsten na de release.
Als hier 300 mensen 3 jaar aan werken, moeten ze dus al die kosten voorschieten. Hoe kleiner de uitgever, hoe lastiger zoiets wordt. En geld lenen kost geld.
Dus juist een kleine uitgever die aan een (voor hun) grote game werkt, kan die pre-orders heel goed gebruiken.
EA en Ubisoft zijn irritant met pre-orders, omdat die het juist niet nodig hebben.
Ik ga geen excuses maken, ook niet voor CD Projekt Red. Imago pro consument te zijn zegt niks, ik wil daden. Een videogame tien maanden voor release al verkopen zonder dat we er echt veel van weten, nee dat gaat er bij mij toch echt verkeerd in.
Ik koop het waarschijnlijk zo. Als het ook maar in de buurt van de Witcher 3 komt dan zal het een absolute topgame zijn. Ik ga alleen niet pre-orderen en het maakt me ook niks uit wie of wat het is, pre-orderen is gewoon dom. Het lokt ook alleen maar verschrikkelijk gedrag van bedrijven uit. Het geld is toch al binnen dus waarom zouden we het laatste beetje moeite doen om het product af te maken? Ik hoop van harte dat CD Projekt Red niet die kant op zal gaan, maar dit is de eerste stap die zoveel bedrijven al gezet hebben.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kapitaal uit de markt halen (i.e. extra aandelen uitstoten) is toch een stuk ingrijpender dan vroege pre-orders mogelijk maken. Daarnaast is het als bedrijf fijner om steady cash flow te hebben dan enkel pieken rondom de momenten waarop je nieuwe games uitbrengt.DaniëlWW2 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:55:
[...]
Ik zou CD Projekt Red toch niet willen definiëren als armlastig. Denk dat ze genoeg hebben verdiend aan de Witcher 3. Elke cent verdiende ze ook voor dat meesterwerk. Vervolgens is CD Projekt beursgenoteerd. Zoek de koers van de afgelopen jaren maar op. Ze kunnen genoeg kapitaal uit de markt halen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Hoe pre-order je dan de collector edition? Want via steam krijg ik alleen maar de standaard versie te zien.
Wil graag die box met de moter en auto etc...
[ Voor 18% gewijzigd door Xtr3me4me op 10-06-2019 17:59 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
is nog niet te bestellen, staat duidelijk bij: coming soon op de websiteXtr3me4me schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:55:
Hoe pre-order je dan de collector edition? Want via steam krijg ik alleen maar de standaard versie te zien.
Bij GameMania:
https://www.reddit.com/r/...eorder_bonus_at_my_local/
https://www.gamemania.nl/...n-4/142374_cyberpunk-2077
De prijs van de CE is 220,-
[ Voor 25% gewijzigd door RubenSaurus op 10-06-2019 18:14 ]
Ik heb het volste vertrouwen in CDPR, maar voor mij geldt: geen pre-orders, geen uitzonderingen.
komt dat even goed uit zeg, want niemand verplicht iemand om een pre-order te doen
Ik order ook nu nog niks, maar zeker wel voor de release, om hem op day one te spelen....
pc eisen zullen niet al te hoog zijn, omdat de game op current gen uitkomt.Xtr3me4me schreef op maandag 10 juni 2019 @ 00:05:
[...]
Hier nog 1! Heb hem wel al gebouwd (net een week geleden in elkaar gezet) kan niet wachten tot volgend jaar!!
met een i7 +1080ti speel je hem redelijk max denk ik op 1080p.
Mag ook wel op een kaart die rond de 800 euro kostte, en waarvoor de 2080 nu ook over de toonbank gaat.hully schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:30:
[...]
pc eisen zullen niet al te hoog zijn, omdat de game op current gen uitkomt.
met een i7 +1080ti speel je hem redelijk max denk ik op 1080p.
Demo vorig jaar draaide op een 8700K en (SLI niet zeker) 1080 Ti's en 32 DDR4.
Hopelijk is er wat optimalisatie
Hopelijk is er wat optimalisatie
Pre orders doe ik sowieso niet.
En die release in April vind ik ook ruk, vantevoren had ik gedacht dat de release tegelijk zou zijn met de next gen consoles en dan had ik hem wel voor de PS5 gehaald. Ik ga er vanuit dat er in April nog geen PS5 is... En dit is echt zo'n game die je in de beste ervaring wilt spelen, maar wachten is ook niet echt een optie ivm spoilers etc. lastig!
Voor nu wil ik nog nieuwe gameplay zien vanaf de E3..!
En die release in April vind ik ook ruk, vantevoren had ik gedacht dat de release tegelijk zou zijn met de next gen consoles en dan had ik hem wel voor de PS5 gehaald. Ik ga er vanuit dat er in April nog geen PS5 is... En dit is echt zo'n game die je in de beste ervaring wilt spelen, maar wachten is ook niet echt een optie ivm spoilers etc. lastig!
Voor nu wil ik nog nieuwe gameplay zien vanaf de E3..!
Op GOG.com kan je hem ook al pré-ordenen.. maar het is bijna nog een jaar.. vind ik wel erg lang om nu al een game te kopen die pas tegen dan uitkomt..
Het voorstellen met Keanu Reeves is voor mij persoonlijk wel een enorm WAUW gevoel.. Onlangs John Wick 3 gezien in de cinema en ik blijf dat een mega goeie acteur vinden...
Zie enorm uit naar de game.. ben echt benieuwd !
Yes I am hyped ! Lang geleden eerlijk gezegd... van The Witcher 3 natuurlijk
Het voorstellen met Keanu Reeves is voor mij persoonlijk wel een enorm WAUW gevoel.. Onlangs John Wick 3 gezien in de cinema en ik blijf dat een mega goeie acteur vinden...
Zie enorm uit naar de game.. ben echt benieuwd !
Yes I am hyped ! Lang geleden eerlijk gezegd... van The Witcher 3 natuurlijk
En nu maar op jacht naar de Collector's Edition.
Mocht ik er één vinden dan post ik dat gelijk hier. Ik hoop dat anderen dat ook doen
Ik doe niet aan pre-orders, maar voor deze game ga ik een uitzondering maken. Tenzij ik de CE niet te pakken krijg, dan wordt het kopen op de dag van release.
Mocht ik er één vinden dan post ik dat gelijk hier. Ik hoop dat anderen dat ook doen
Ik doe niet aan pre-orders, maar voor deze game ga ik een uitzondering maken. Tenzij ik de CE niet te pakken krijg, dan wordt het kopen op de dag van release.
Tsja, pre-orders. Ik pre-order zelf regelmatig dingen, maar dan één week van tevoren o.i.d. Dan pak je meestal nog wel de bonussen en weet je ook wat je in je handen krijgt. Ga deze ook wel pre-orderen gok ik, maar nu nog te vroeg.
Die is al te bestellen, pc-versie is al uitverkocht.Nyarlathotep schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:16:
En nu maar op jacht naar de Collector's Edition.
Mocht ik er één vinden dan post ik dat gelijk hier. Ik hoop dat anderen dat ook doen![]()
https://www.techtastic.nl...kbaar-voor-pre-order/amp/
[ Voor 26% gewijzigd door NotSoSteady op 11-06-2019 11:37 ]
wait wut?NotSoSteady schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:36:
[...]
Die is al te bestellen, pc-versie is al uitverkocht.
https://www.techtastic.nl...kbaar-voor-pre-order/amp/
en op GOG staat die nog op 'coming soon'

Op de officiële site staat ook nog 'coming soon'. Dus ik denk echt wel dat ie elders ook nog op gaat duiken.
Hij is dus uitverkocht bij Bol en GameMania.
Ik vond de CE van The Witcher 3 zo gaaf dat ik deze ook moet hebben!
Hij is dus uitverkocht bij Bol en GameMania.
Ik vond de CE van The Witcher 3 zo gaaf dat ik deze ook moet hebben!
Ik kreeg dus het volgende bericht in mijn mailbox vandaag.
Beste gamer,
Je plaatste zeer recent een reservering op de Collector’s Edition van Cyberpunk 2077 PC bij Game Mania, waarvoor dank!
Nu blijkt de PC versie wereldwijd zodanig populair, dat we jammer genoeg niet voldoende exemplaren krijgen om alle pre-orders van een exemplaar te kunnen voorzien. De eerder aangekondigde aantallen werden vanochtend door de leverancier van de game verlaagd.
We zitten hier zeer verveeld mee en bieden je graag onderstaand alternatief aan.
Gelukkig kunnen we wel de PS4 versie voor je regelen, waarbij we dan handmatig de PS4 game vervangen door de PC game. Op die manier heb je exact dezelfde content als Collector’s Edition voor de PC.
We hopen dat we je hiermee een passend voorstel hebben gedaan. Van zodra we bevestiging hebben dat we jouw pre-order mogen overzetten naar de PS4 Collector’s Edition, zetten we alles in werking. Omdat de afbeelding op de doos mogelijk niet helemaal overeenstemt met de inhoud, bieden we je graag een compensatie aan in de vorm van een kortingscode ter waarde van € 10 voor een volgende webshop aankoop.
Graag vernemen we nog deze week of we jouw pre-order mogen overzetten. Uiteraard ben je ook steeds in de mogelijkheid om de bestelling te annuleren, zodat we de terugbetaling kunnen voorzien.
Beste gamer,
Je plaatste zeer recent een reservering op de Collector’s Edition van Cyberpunk 2077 PC bij Game Mania, waarvoor dank!
Nu blijkt de PC versie wereldwijd zodanig populair, dat we jammer genoeg niet voldoende exemplaren krijgen om alle pre-orders van een exemplaar te kunnen voorzien. De eerder aangekondigde aantallen werden vanochtend door de leverancier van de game verlaagd.
We zitten hier zeer verveeld mee en bieden je graag onderstaand alternatief aan.
Gelukkig kunnen we wel de PS4 versie voor je regelen, waarbij we dan handmatig de PS4 game vervangen door de PC game. Op die manier heb je exact dezelfde content als Collector’s Edition voor de PC.
We hopen dat we je hiermee een passend voorstel hebben gedaan. Van zodra we bevestiging hebben dat we jouw pre-order mogen overzetten naar de PS4 Collector’s Edition, zetten we alles in werking. Omdat de afbeelding op de doos mogelijk niet helemaal overeenstemt met de inhoud, bieden we je graag een compensatie aan in de vorm van een kortingscode ter waarde van € 10 voor een volgende webshop aankoop.
Graag vernemen we nog deze week of we jouw pre-order mogen overzetten. Uiteraard ben je ook steeds in de mogelijkheid om de bestelling te annuleren, zodat we de terugbetaling kunnen voorzien.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Anoniem: 33436
Ik kijk al sinds de eerste teaser uit 2012/2013 uit naar deze game, omdat een open world met Cyberpunk-thema me heel gaaf lijkt om te verkennen. Maar ik vraag me af of dit spel ook op een vreedzame of op z'n minst stealthy manier te spelen is. In de gameplay-presentatie van vorig jaar probeerden ze een stuk stealth-achtig aan te pakken, en dat mondde vervolgens uit in een knalfestijn, dus ik heb nogal twijfels.
Ben een beetje klaar met al dat lompe geweld (en stereotype macho-personages) in videogames, dus ik ga C2077 misschien toch maar overslaan.
Ben een beetje klaar met al dat lompe geweld (en stereotype macho-personages) in videogames, dus ik ga C2077 misschien toch maar overslaan.
Dat vind ik eigenlijk nog wel erg netjes van ze. Je zou ook nog kunnen wachten op Bol.com.Ienni1983 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:58:toon volledige bericht
Beste gamer,
Zou bijzonder kansloos zijn als alle exemplaren al weg zijn voordat er op de officiele site aankondigingen gedaan zijn.
Ik heb echter met 10 maanden van te voren goede hoop dat ze nog niet allemaal in het magazijn op de stelling liggen
Screenshots van de E3 demo: http://imgur.com/a/bB4lwO9
Hij is nu op bol.com te bestellen.Ienni1983 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:58:toon volledige bericht
Beste gamer,
https://www.bol.com/nl/p/...945208/?s2a=#productTitle
[ Voor 3% gewijzigd door IplugNplay op 12-06-2019 00:24 ]
Waarvoor dank! Heb de reservering binnenIplugNplay schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 00:22:
[...]
Hij is nu op bol.com te bestellen.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Heb hem hier ook besteld en bij gamemania geannuleerd.IplugNplay schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 00:22:
[...]
Hij is nu op bol.com te bestellen.
Waarschijnlijk heeft bol eerst gewacht op het aantal voorraad dat ze gingen krijgen ipv wat gamemania flikt.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Indien de Collectors Edition daadwerkelijk is uitverkocht én ze gelimiteerd blijven... zal E-Bay en/of Marktplaats wel volstaan met de prijs +100€ ofzo...
Doet me denken aan de NES mini in ieder geval..
Wel een érg gave editie!
Doet me denken aan de NES mini in ieder geval..
Wel een érg gave editie!
[ Voor 20% gewijzigd door Thalaron op 12-06-2019 06:48 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
https://www.nvidia.com/en...-partnership-ray-tracing/418O2 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:09:
Nu krijg ik zelfs zin.
Voor mij zal het pré-order worden van de gewone game... Collectors edition zegt me weinig omdat Cyberpunk niet mijn ultieme setting is van game..
Mocht er een CE uitkomen van The Witcher 4 (you never know), wordt dat voor mij een instant buy..
Wel zot welke hype er al is omtrent Cyberpunk..
Mocht er een CE uitkomen van The Witcher 4 (you never know), wordt dat voor mij een instant buy..
Wel zot welke hype er al is omtrent Cyberpunk..
Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!