• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 16:02
Heb hier rap eens een filmpke opgenomen van hoe het er bij mij uit ziet (PC versie)

En een tweede, 's nachts

Framerate is te zien in linker bovenhoek.

Zonder overdrijven beste gfx in een open world game ooit.

[ Voor 11% gewijzigd door PearlChoco op 10-12-2020 17:13 ]

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 16:10
PearlChoco schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:10:
Heb hier rap eens een filmpke opgenomen van hoe het er bij mij uit ziet (PC versie)

[YouTube: CP20771]

En een tweede, 's nachts

[YouTube]

Framerate is te zien in linker bovenhoek.

Zonder overdrijven beste gfx in een open world game ooit.
Thnx voor delen. Je nachtvideo is prive, dus niet te bekijken.
Lastig te zien hoe goed die game er uit ziet. De stutter en blur helpen niet echt :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 16:02
Hulleman schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:12:
[...]

Thnx voor delen. Je nachtvideo is prive, dus niet te bekijken.
Lastig te zien hoe goed die game er uit ziet. De stutter en blur helpen niet echt :P
fixed

Stutter is puur door upload. Bovenste filmpje is laagste framerate die ik al ervaren heb, met dips naar 44 f/s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wootism schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:45:
[...]

Haha ik kwam net onderstaand plaatje tegen :D
Mooie ‘features’ heeft deze game :p
[Afbeelding]
Hier is nog een verzameling :')

https://www.polygon.com/2...2077-penis-glitch-breasts

(NSFW)

Xbox Live ID:Notna8310

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 22:05
Eerste 2 crashes gehad zojuist. Bij het laden van een savegame. Reboot fixte het wel.

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Haha _O-
Die titel ook van dat artikel:
“Cyberpunk 2077 characters can’t get their penises to stop poking through their pants”

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik vind het tof om de photomode te gebruiken, maar hoe ga ik (PS5) die fotos op mijn mobiel/pc krijgen?

Bij Valhalla is het easy via de Ubisoft site, maar hier nog geen idee.

Iemand die kan helpen?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik weet niet wat die gasten bij projekt red aan het doen zijn geweest, the witcher was beter af. ik denk dat ze de game veelste groot hebben proberen te maken. het feit dat ik moet wachten op een ps5 upgrade is echt extreem slecht. sowieso beter dat ik wacht denk ik met die bugs en de dramatische performance op consoles.

Zeer slechte release als je het mij vraagt, volgens mij is de game veelste veel gehyped ook imo.

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 16:22
Ricloo86 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:33:
Ik vind het tof om de photomode te gebruiken, maar hoe ga ik (PS5) die fotos op mijn mobiel/pc krijgen?

Bij Valhalla is het easy via de Ubisoft site, maar hier nog geen idee.

Iemand die kan helpen?
Kan je niet je Facebook koppelen en zo exporteren of zo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Nja, ik heb het nog anders. Blijkbaar is bij mijn charactervorming wat mis gegaan, ben gestart zonder GOG account, kreeg later een account en daar kleding van. Zie ik mezelf in een missie even aan de onderkant, loop ik zonder broek en mn lul lekker aan het luchten. Wtf :').

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
KilljoyNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:34:
[...]

Kan je niet je Facebook koppelen en zo exporteren of zo?
Geen idee hoe dan 8)7

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
In een PS berichtje naar jezelf sturen, en dan op je telefoon de PS app openen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 16:22
Ik heb het ooit ingesteld op mijn PS4, met die share knop kreeg ik dat als optie. Geen idee of de PS5 dat ook nog heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Op de ps4 pro is het beter om hdr uit te zetten en gamma correctie op 1,2. Vervolgens heb ik de tv op hdr extended range gezet (bravia). De tv maakt er een betere hdr van dan de game zelf doet. Je hebt dan ook betere zwart waarde.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb nu een uur of 4-5 gespeeld, heb 1 echte bug gehad. Ik zat ergens in vast en kwam niet los.

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Ben benieuwd hoe snel patches uitgerold gaan worden... nu met kerst in aantocht zullen veel werknemers wel naar huis gaan voor een paar dagen.

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Zijn de Nomad spelers hier direct begonnen met de missie naar night city of flink rond gereden? Zo ja, viel er wat te doen?

Verwijderd

Ik ook niet echt bugs tegengekomen tot nu toe. Ik kijk de eerste keer in een spiegel en ik ben naakt. Als ik naar beneden kijk zie ik toch echt dat ik een broek aan heb. Hahaha

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:58
Man man man, de bol.com versie zou op epic en gog kunnen, blijkt alleen gog te zijn maar die client wil niet eens opstarten...

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
shakespeare schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:34:
ik weet niet wat die gasten bij projekt red aan het doen zijn geweest, the witcher was beter af. ik denk dat ze de game veelste groot hebben proberen te maken. het feit dat ik moet wachten op een ps5 upgrade is echt extreem slecht. sowieso beter dat ik wacht denk ik met die bugs en de dramatische performance op consoles.

Zeer slechte release als je het mij vraagt, volgens mij is de game veelste veel gehyped ook imo.
Mee eens. Het loopt niet echt soepeltjes en er zitten wel erg veel bugs in. Opzich kan ik daar nog wel mee leven, maar voor de rest vind ik het spel tot nu toe dodelijk saai. Heb nog maar een uur gespeeld, maar ben non stop aan het gapen en heb echt geen zin om verder te gaan.

Start hem later vanavond nog wel een keer op en anders gaat hij weer in de verkoop. Gelukkig niet digitaal gekocht in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 11:19
Ik speel hem op PC en heb nu de afgelopen 5 uur eigenlijk vrijwel geen bugs gezien. Vervelend dat dat niet voor iedereen zo is blijkbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
CopyCatz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:05:
Man man man, de bol.com versie zou op epic en gog kunnen, blijkt alleen gog te zijn maar die client wil niet eens opstarten...
Dat ligt meer aan jouw pc dan aan bol of gog

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Starbucks schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:07:
[...]

Mee eens. Het loopt niet echt soepeltjes en er zitten wel erg veel bugs in. Opzich kan ik daar nog wel mee leven, maar voor de rest vind ik het spel tot nu toe dodelijk saai. Heb nog maar een uur gespeeld, maar ben non stop aan het gapen en heb echt geen zin om verder te gaan.

Start hem later vanavond nog wel een keer op en anders gaat hij weer in de verkoop. Gelukkig niet digitaal gekocht in ieder geval.
Heb er nu een uur of 6 in zitten en eigenlijk deel ik het wel.

Zo bijzonder is night city nou ook weer niet. De normale npc's op straat moet je eigenlijk alleen vlug langslopen want als je gaat luisteren zeggen ze iedere keer hetzelfde, en ja je kan de meeste aanspreken maar het antwoord is ontzettend generiek en niet veel variatie.

En op de base PS4 ziet het er nogal 2012 uit eigenlijk. Alle gebouwen zijn vooral donker met reclameborden, niet jawdropping iig.

Maar dat vind ik van de pc screenshots ook eigenlijk, het voldoet maar voor de rest *haalt schouders op*.

Ze claimen 7 jaar hier aan gewerkt te hebben maar de eerste 3 jaar alleen 2 stagiaires die schetsen gemaakt hebben vermoed ik.

Ik ben nog niet overtuigd iig.

Edit en meerder bugs, 4x een bsod gehad. Kon op een gegeven moment niet meer een ander antwoord kiezen in een gesprek en een missie die niet meer verder wilde omdat ik een keycard voor een lift niet had.. die ik wel had. Moest ook de "guard searchen" terwijl ik die al leeggeroofd had. Wel irritant als je dan weer een stuk opnieuw moet doen daardoor.

Vraag me ernstig af hoe beroerd het spel was voor ze besloten uit te stellen. Eigenlijk is dit al niet echt acceptabel.

[ Voor 15% gewijzigd door Flagg op 10-12-2020 18:40 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Nu 1,5 uur bezig. Doet me veel aan deus ex denken. Alleen deus ex heeft voor mij nog de pre, net wat beter verhaal. Maar goed, ik ben pas net bezig. Feeling bij deus ex is ook allemaal net wat beter.

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 09:37

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:22:
Nu 1,5 uur bezig. Doet me veel aan deus ex denken. Alleen deus ex heeft voor mij nog de pre, net wat beter verhaal. Maar goed, ik ben pas net bezig. Feeling bij deus ex is ook allemaal net wat beter.
Dat idee had ik dus ook. Zelfde thematiek als Deus Ex, alleen wat ik met name uit de marketing haal, zit er een beetje de humor als Fallout / Borderlands in, terwijl ik juist het rauwe van Deus Ex (maar ook The Witcher) veel beter vindt passen bij de setting. Klopt dat? Of is het in het spel zelf wel "serieus"?

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q3D8Mj5CYXxsYez6GiA5g8WqP8o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/paiGynCAuBPfLKREPj6Abopv.jpg?f=fotoalbum_large

Snap al het console geflame niet, Draait als een zonnetje op de series x en 4k tv, beetje tweaken met de hdr settings etc en je hebt een prachtige game, volgend jaar ray tracing en hij is af, de licht effecten zijn nu al prachtig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 20:31
Toen ik de eerste gameplay beelden zag was ik niet onder de indruk van de graphics. Dat neem ik nu terug.. wat een details en prachtige grafische kwaliteit.

Ook het spel zelf is super, moest er even inkomen maar na een uurtje compleet erin gezogen. Sfeer, muziek en geluidseffecten zijn briljant gedaan. Lang geleden dat ik bij een game kippevel had :)

Mijn pc heeft het er wel moeilijk mee. High preset op 1440p en gemiddeld tussen de 30-45 fps. Hopelijk komt Digital Foundry snel met een optimalisatie video met de beste settings.

1 bug tegengekomen bij het begin. Zoals iemand hier al een screenshot plaatste. Een zwevende npc op de straat. Mooi moment om die eens even met hoge snelheid aan te rijden :). Het is dan niet zoals bij GTA, je word gelijk neergeschoten. Ook de politie is vrij streng. Onnodig tütteren word afgehandeld met kogels. Toch nog een tweede bug tegekomen. Als je in de spiegel kijkt ben je kaal, opzich wel grappig.

Misschien een minpuntje. Die hack tutorial vond ik vrij onduidelijk. Gelukkig is daar internet voor.

Voor de liefhebbers nog een tip. F5 voor quicksave. Als je na een (lang) dialoog dood gaat en je het laatste checkpoint start mag je het dialoog nog een keer voeren.

Is deze game het wachten en keer op keer uitstel waard? Ja! (mijn mening natuurlijk). GOTY.

3700X
5700XT
32 GB Ram (ze bevelen 12 GB aan maar komt hier niet boven de 8.8 GB).

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:32

Ryceck

Constants and Variables

Als ik alles hier zo lees ben ik boven alles blij dat ik de game op een pc met goede hardware speel.
De ervaring op een Xbox of PS is zoals ik een beetje hoor vrij dramatisch en doet volledig afbreuk aan de kwaliteit van het spel. Ben het met de mensen eens dat het niet goed te praten is als de game niet goed werkt op platformen waar het voor bedoeld is; daar moeten ze bij CDPR flink werk van gaan maken.

Echterrrrr.... als je de PC zijn er totaal geen problemen voor zover ik ervaar.
Op de PC iig ben ik nu net 7 uur verder. Ik ben als Nomad net in de stad gekomen en heb daar ff 2 missies gedaan, verder vooral tijd kwijt geweest aan rondlopen en genieten. De stad zit vol sfeer, overal gebeurt iets en alles ziet er erg gelikt uit. Ook tot nog toe de vrijheid in de missies en de foreshadowing van mogelijkheden en keuzes belooft erg veel goed.
Voor iemand die Witcher 3 op de allerhoogste plek van het podium had geplaatst (dat was voor mij echt Game of the Century) voelt het allemaal erg gaaf weer dit. Erg vertrouwd maar in een gave nieuwe setting.

Ben erg benieuwd wat het allemaal verder gaat brengen :-)

spoiler:
Heb me overigens wel helemaal kapot gelachen hier toen ik de toilet in mijn appartement binnenkwam. De 3 seashells op het plankje waren goud

[ Voor 6% gewijzigd door Ryceck op 10-12-2020 18:33 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atmosfeer
robzzzzzzzz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:30:
[Afbeelding]

Snap al het console geflame niet, Draait als een zonnetje op de series x en 4k tv, beetje tweaken met de hdr settings etc en je hebt een prachtige game, volgend jaar ray tracing en hij is af, de licht effecten zijn nu al prachtig
Omdat je het op een series X speelt. Kijk anders even naar de vergelijking met de xbox one S.

YouTube: Cyberpunk 2077 Comparison - Xbox Series X vs. Xbox Series S vs. Xbox...

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
Ik speel het voorlopig helaas niet, want kan de controls niet aanpassen en als linkshandige kan ik niet met de standaard WSAD setup spelen.. Echt dikke FAIL op dat vlak deze launch.. Hoop dat er snel een patch komt die dat oplost anders is dit weggegooid geld (retail key al gekoppeld aan GOG account)..

@&#@ :-( }:|

• robzzzzzzzz
Atmosfeer schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:32:
[...]

Omdat je het op een series X speelt. Kijk anders even naar de vergelijking met de xbox one S.

YouTube: Cyberpunk 2077 Comparison - Xbox Series X vs. Xbox Series S vs. Xbox...
Dat begrijp ik , Maar was ook te verwachten sinds de ver gevorde gameplay beelden uitkwamen.

Vanaf dag 1 was het toen duidelijk dat je hem op de Pc of de next gen moest gaan spelen.

Op een of andere manier is de ps5 versie ook niet soepel

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-10 21:50
Ik speel het spel verkeerd denk ik 😂 heb alleen nog maar het hoofd verhaal gedaan en ben nu level 8 ofzo

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

[Afbeelding]

Welke HDR settings gebruik je? Ik heb een 10bit 1000 max nit FALD. Vind het er nu nog een beetje washed out uitzien.

Ps5 btw.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:10

OMD

Inflatable schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:33:
Ik speel het voorlopig helaas niet, want kan de controls niet aanpassen en als linkshandige kan ik niet met de standaard WSAD setup spelen.. Echt dikke FAIL op dat vlak deze launch.. Hoop dat er snel een patch komt die dat oplost anders is dit weggegooid geld (retail key al gekoppeld aan GOG account)..

@&#@ :-( }:|
Ook niet met die omweg?

Navigate to:

C:\Users\YOURNAME\AppData\Local\CD Projekt Red\Cyberpunk 2077

Edit the file UserSettings.json with a text editor, notepad is fine, and change as below.

"group_name": "/key_bindings/SettingsLocomotion",
"options": [
{
"name": "forward",
"type": "name",
"value": "IK_Up",
"default_value": "IK_Up"
},
{
"name": "back",
"value": "IK_Down",
"default_value": "IK_Down"
},
{
"name": "left",
"value": "IK_Left",
"default_value": "IK_Left"
},
{
"name": "right",
"value": "IK_Right",
"default_value": "IK_Right"
}

[ Voor 39% gewijzigd door OMD op 10-12-2020 18:39 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

FMS schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:36:
[...]

Welke HDR settings gebruik je? Ik heb een 10bit 1000 max nit FALD. Vind het er nu nog een beetje washed out uitzien.

Ps5 btw.
PS5 ondersteunt geen 4k RGB 4:4:4 HDR. Misschien is dat het. Op mijn series X in combinatie met een LG CX heb ik nog nooit zulke mooie HDR gezien. Draait ook als een tierelier.

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

[...]

:F :F

Current gen console leggen het keihard af op deze game hey....
Had het dan idd niet uitgebracht als het niet eens stabiel 30fps kan halen -O-

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 20:04
Heb 1 irritante bug gehad dat ik niet kon reloaden. Moest mij dood laten gaan was wel een beetje zuur.

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 15:05
Kan ik de gevoeligheid van de A en D toets instellen bij het besturen van een auto? Het stuurt nu wel erg abrupt.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
OMD schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:38:
[...]

Ook niet met die omweg?

Navigate to:

C:\Users\YOURNAME\AppData\Local\CD Projekt Red\Cyberpunk 2077

Edit the file UserSettings.json with a text editor, notepad is fine, and change as below.

"group_name": "/key_bindings/SettingsLocomotion",
"options": [
{
"name": "forward",
"value": "IK_Up",
"default_value": "IK_Up"
},
{
"name": "back",
"value": "IK_Down",
"default_value": "IK_Down"
},
{
"name": "left",
"value": "IK_Left",
"default_value": "IK_Left"
},
{
"name": "right",
"value": "IK_Right",
"default_value": "IK_Right"
}
Zou best kunnen werken, maar ik moet nog veel meer keys rebinden waarvan er meerderen niet werken.. Dat wordt dus een hoop uitzoekrij en gedoe waar ik eerlijk gezegd nu even geen zin in heb.. Dit soort zaken hoort gewoon normaal te werken in een AAA PC game.. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Laatst online: 08:02
[Afbeelding]

De PS5-versie heeft geen HDR-opties en geen quality mode. De Series X-versie is simpelweg een stuk beter dan de andere consoles.

• robzzzzzzzz
FMS schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:36:
[...]

Ps5 btw.
Werkt hij op de ps5 ook gewoon van 100 tot 1000 bv ? in setting nummers, want ik zag dat de menus wat verschillend waren , Heb zelf brightness op 900, paper white op 200,en tone mapping op default 2 in Quality mode , speel op een ue50ru7470 Samsung, 4k uhd, Niet de meest luxe maar wel een prima tv om te gamen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Inflatable schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:45:
[...]

Zou best kunnen werken, maar ik moet nog veel meer keys rebinden waarvan er meerderen niet werken.. Dat wordt dus een hoop uitzoekrij en gedoe waar ik eerlijk gezegd nu even geen zin in heb.. Dit soort zaken hoort gewoon normaal te werken in een AAA PC game.. |:(
Absoluut mee eens maar dan wil je niet graag spelen :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atmosfeer
robzzzzzzzz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:34:
[...]

Dat begrijp ik , Maar was ook te verwachten sinds de ver gevorde gameplay beelden uitkwamen.

Vanaf dag 1 was het toen duidelijk dat je hem op de Pc of de next gen moest gaan spelen.

Op een of andere manier is de ps5 versie ook niet soepel
Dat is zo, maar de game ligt wel in een xbox one/ps4 case in het desbetreffende vak in de winkel. Een klant die niet zo oplet op post-launch issues zal er toch wel vanuit gaan dat een game voor de PS4/xbox one gewoon naar behoren werkt.

• robzzzzzzzz
Atmosfeer schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:48:
[...]

Dat is zo, maar de game ligt wel in een xbox one/ps4 case in het desbetreffende vak in de winkel. Een klant die niet zo oplet op post-launch issues zal er toch wel vanuit gaan dat een game voor de PS4/xbox one gewoon naar behoren werkt.
Ik vind het ook een trieste zaak dat ze dat doen, Bijna een scam of false advertising op zn zachtst gezegd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Zironako schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:46:
[...]

De PS5-versie heeft geen HDR-opties en geen quality mode. De Series X-versie is simpelweg een stuk beter dan de andere consoles.
De PS5 heeft gewoon HDR opties hoor, dus je kunt dat 'stuk beter' gewoon weglaten.. heeft alleen een 30 fps mode extra, die er op de PS5 ook gewoon komt. :O

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Jasmijn22 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:02:
De immersie _O_ Die HDR is ook echt niet normaal, geweldig gedaan.
Nice! Welke HDR instellingen gebruik je?

• Zironako
poor Leno schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:50:
[...]

De PS5 heeft gewoon HDR opties hoor, dus je kunt dat 'stuk beter' gewoon weglaten.. heeft alleen een 30 fps mode extra, die er op de PS5 ook gewoon komt. :O
In mijn settings staat HDR mode met als enige optie "none", kan verder niks selecteren.

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:21
Zironako schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:53:
[...]

In mijn settings staat HDR mode met als enige optie "none", kan verder niks selecteren.
Volgens mij is dat r3 indrukken om dat in te stellen

• Linkser
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08:35
Ryceck schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:31:
Als ik alles hier zo lees ben ik boven alles blij dat ik de game op een pc met goede hardware speel.
De ervaring op een Xbox of PS is zoals ik een beetje hoor vrij dramatisch en doet volledig afbreuk aan de kwaliteit van het spel. Ben het met de mensen eens dat het niet goed te praten is als de game niet goed werkt op platformen waar het voor bedoeld is; daar moeten ze bij CDPR flink werk van gaan maken.

Op de PC iig ben ik nu net 7 uur verder. Ik ben als Nomad net in de stad gekomen en heb daar ff 2 missies gedaan, verder vooral tijd kwijt geweest aan rondlopen en genieten. De stad zit vol sfeer, overal gebeurt iets en alles ziet er erg gelikt uit. Ook tot nog toe de vrijheid in de missies en de foreshadowing van mogelijkheden en keuzes belooft erg veel goed.
Voor iemand die Witcher 3 op de allerhoogste plek van het podium had geplaatst (dat was voor mij echt Game of the Century) voelt het allemaal erg gaaf weer dit. Erg vertrouwd maar in een gave nieuwe setting.

spoiler:
Heb me overigens wel helemaal kapot gelachen hier toen ik de toilet in mijn appartement binnenkwam. De 3 seashells op het plankje waren goud
7 uur en net in de stad ?? Heb ik een enorm deel overgeslagen dan ofzo... ik was met een missie direct in de stad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
[Afbeelding]

De klachten gaan dan ook voornamelijk over de vorige generatie consoles (Xbox One en PS4).

March of the Eagles

• Zironako
robinez schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:56:
[...]

Volgens mij is dat r3 indrukken om dat in te stellen
Ah, zie het inderdaad. Was me niet meteen duidelijk :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ryceck schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:31:

spoiler:
7 uur?!?!?!, De eeste missie brengt je toch naar de stad, heb je 7 uur het scherm aan laten staan?
[Edit]
oh, haha, ben niet de eerste die het vraagt :9

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 23:17
Ik wacht op de patch. Voor mij niet te spelen. In een missie raak ik continue mijn collega kwijt. Ben er zo klaar mee. Deze game had echt niet mogen uitkomen in deze staat. Ik speel op een series x.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Zironako schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:53:
[...]

(Speculatie) Dan heb je óf een tv die het niet aankan, of je hebt je PS5 niet op HDR staan, of misschien niet op de versie in t spel?

Geen HDR10 PQ?

• robinez
[...]

Wel bijzonder, die ps5 beelden in dit filmpje zijn niet de graphics die ik zie. Op mijn ps5 zie ik meer die ps4 graphics. Die 60fps haal ik ook echt niet.

• Ferio
Eerste PC bug:

Tutorial en tagging. Ik moest terug naar het hoofdmenu en opnieuw laden.

• Atmosfeer
robinez schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:04:
[...]

Wel bijzonder, die ps5 beelden in dit filmpje zijn niet de graphics die ik zie. Op mijn ps5 zie ik meer die ps4 graphics. Die 60fps haal ik ook echt niet.
Das vreemd ja.

• Zironako
poor Leno schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:02:
[...]

(Speculatie) Dan heb je óf een tv die het niet aankan, of je hebt je PS5 niet op HDR staan, of misschien niet op de versie in t spel?

Geen HDR10 PQ?
Speel op een monitor. Heb er verder ook niet echt veel verstand van verder 8)7

• Ferio
Ferio schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:05:
Eerste PC bug:

Tutorial en tagging. Ik moest terug naar het hoofdmenu en opnieuw laden.
3 kunnen scannen en de verste lukt nooit.. heerlijk buggy.. :-/

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Jasmijn22 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:39:
[...]

PS5 ondersteunt geen 4k RGB 4:4:4 HDR. Misschien is dat het. Op mijn series X in combinatie met een LG CX heb ik nog nooit zulke mooie HDR gezien. Draait ook als een tierelier.
Heb je de pc settings van Vincent gebruikt?

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
poor Leno schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:39:
[...]

In een PS berichtje naar jezelf sturen, en dan op je telefoon de PS app openen :)
Hoe stuur je een bericht naar jezelf?

Een andere optie is nog USB btw.

• robzzzzzzzz
[...]

Welke setting combinatie gebruik jij? want zag je al eerder posten en ben benieuwd of ik het hier nog mooier kan krijgen. kan je mischien een pm of een reply achter laten met de cijfers? _/-\o_

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
robzzzzzzzz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:12:
[...]

Welke setting combinatie gebruik jij? want zag je al eerder posten en ben benieuwd of ik het hier nog mooier kan krijgen. kan je mischien een pm of een reply achter laten met de cijfers? _/-\o_
@Jasmijn22 En mag ook naar mij ;)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Erapaz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:12:
[...]

Hoe stuur je een bericht naar jezelf?

Een andere optie is nog USB btw.
Oh ik gebruik gewoon een oude chat waar we met zn tweeen inzaten en die persoon is eruit. Dus dan zit je in je eentje er nog in :)

Dat kun je ook met een vriend doen :)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Cyberpunk 8K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
poor Leno schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:17:
[...]

Oh ik gebruik gewoon een oude chat waar we met zn tweeen inzaten en die persoon is eruit. Dus dan zit je in je eentje er nog in :)

Dat kun je ook met een vriend doen :)
Helaas, geen vrienden...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Atmosfeer
Ik moest stiekem toch wel lachen om deze. Originele PS4 volgens mij maar toch.

[ Voor 5% gewijzigd door Atmosfeer op 10-12-2020 19:26 ]

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 10:30

Franko P.

Hit it.

Oke vraagje over het verhaal:

spoiler:
Ben als Nomad begonnen en heb de missie waarin de chip moet worden gestolen klaar. Mn maat (jackie) gaat daarin onderweg in de taxi dood. Vervolgens kom ik terug in het appartement en na een badkamer bezoek word ik overhoop geschoten? Heb ik nu ergens een verkeerde keuze gemaakt? Of mis ik ineens iets?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
En pre patch.

Jammer hoeveel bugs mensen ervaren op consoles. Hopelijk komt die day 1 patch morgen en lost die veel op

[ Voor 17% gewijzigd door 418O2 op 10-12-2020 19:29 ]

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 17:29
Spel is nu aan het installeren op series x. Ook al zitten er Bugs in en is hij nog niet optimised voor next gen, heb er zin in:)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Linkser schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:58:
[...]

7 uur en net in de stad ?? Heb ik een enorm deel overgeslagen dan ofzo... ik was met een missie direct in de stad
OMD schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:01:
[...]

7 uur?!?!?!, De eeste missie brengt je toch naar de stad, heb je 7 uur het scherm aan laten staan?
[Edit]
oh, haha, ben niet de eerste die het vraagt :9
Ja lol...

Heb een uur gespendeerd aan de character builder. Daarna anderhalf uur aan het rondrijden geweest in de outlands. En daarna ben ik de missie maar eens gaan doen. In de tussentijd heb ik alles gelezen wat ik tegenkwam (dat internet in die game is leuk!) en heb ik een beetje zitten klooien met verschillende graphic settings.
Toen ik eenmaal in mijn appartement was ontdekte ik de Database met alle info erin en ben ik lekker gaan lezen over de hele wereld. Dus na een klein uurtje of 5 begon ik echt pas door de stad te lopen.

Ik ben misschien wat trager dan de gemiddelde maar ieder zijn eigen speelwijze denk ik :+

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:09
mobygo76 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:01:
Ik wacht op de patch. Voor mij niet te spelen. In een missie raak ik continue mijn collega kwijt. Ben er zo klaar mee. Deze game had echt niet mogen uitkomen in deze staat. Ik speel op een series x.
Yup hier ook... Het ziet er prachtig uit, maar er zijn ondanks de day-one patch nog steeds veel te veel bugs.

Al 3 of 4 keer een "flatline" gekregen, oftewel volledige crash van het spel. Tooltips die blijven hangen. NPCs die door dichte deuren lopen. FPS drops naar 10-20FPS bij close-ups/dialoog.

Immersie is snel weg wanneer je dit soort dingen om de paar minuten tegenkomt, en je weer het spel opnieuw moet starten.

Ik wacht wel 1 of 2 patches en dan lekker knallen 8)

[ Voor 6% gewijzigd door danslo op 10-12-2020 19:34 ]

• 418O2
  • Nu online
@danslo dit is de day0 patch volgens mij, er komt nog snel een patch

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
DennisKr schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:27:
Hebben jullie in het begin (eerste 5-6 uur) wapens gekocht en zo ja, welke, waarom en waar? :)
Ik speel op hard, geen wapens gekocht.

• Ike.
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:34:
@danslo dit is de day0 patch volgens mij, er komt nog snel een patch
Day0 = Day1 patch ;)

“ So, the Day 0 patch is the Day 1 patch, resolutely reinforced by a recent tweet from CD Projekt Red's global community lead on Twitter”

[ Voor 25% gewijzigd door Ike. op 10-12-2020 19:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 06-10 09:41
Ook net begonnen, op de PS5... paar observaties

1) Wat blurry allemaal, heb film grain al uitgezet. Het character creation scherm was al wazig. Haren enzo zien er ook gewoon niet uit. Lijkt wel of ik een base ps4 spel aan het spelen ben?
2) lijkt wel low res, ben alleen nog maar in de garage (start geweest), maar textures en details (polys) zijn gewoon matig. Shadows op die sherrif zijn ook gewoon low res en blocky ...
3) NPC's zien er zeer matig uit
4) HDR settings voor OLED C9 iemand?, krijg het niet goed. Game lijkt zonder HDR mooier ?
5) kon alleen maar nomad kiezen (was al geslecteerd). Zag geen optie voor de andere 2. Ligt dat aan je character creation?

Eerste indruk is echt super matig, heb haast het idee dat mijn PS5 stuk is :X

[ Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 10-12-2020 19:40 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Ike.
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:36:
5) kon alleen maar nomad kiezen (was al geslecteerd). Zag geen optie voor de andere 2. Ligt dat aan je character creation?
Ligt niet aan je character...

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-09 18:46
Iemand hier die hier op de Xbox series X speelt op 1440p??

Verschil tussen quality en performance is dat een “vaste” 30/60 fps? Of kan ik door lagere resolutie van 1440p quality op hogere fps spelen..?

(Heb een mooi IPS 1440p pc scherm maar eventueel ook een geen bijzondere 4K-tv, voorkeur gaat uit naar PC monitor spelen)

FYI: ik wil mogelijk speciaal een xbox series x kopen voor dit spel, voor naast mijn pc.

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Zironako schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:46:
[...]

Ik heb gewoon HDR opties?
robzzzzzzzz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:47:
[...]

Werkt hij op de ps5 ook gewoon van 100 tot 1000 bv ? in setting nummers, want ik zag dat de menus wat verschillend waren , Heb zelf brightness op 900, paper white op 200,en tone mapping op default 2 in Quality mode , speel op een ue50ru7470 Samsung, 4k uhd, Niet de meest luxe maar wel een prima tv om te gamen
Ja de PS5 heeft die opties. Ik zal je settings eens testen.
[...]

Ah dat wist ik niet.

[ Voor 17% gewijzigd door FMS op 10-12-2020 19:41 ]

• Ferio
Nog een bug: Stuck in scan mode (TAB)

Verwijderd

Ozzy schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:28:
[...]

Dat idee had ik dus ook. Zelfde thematiek als Deus Ex, alleen wat ik met name uit de marketing haal, zit er een beetje de humor als Fallout / Borderlands in, terwijl ik juist het rauwe van Deus Ex (maar ook The Witcher) veel beter vindt passen bij de setting. Klopt dat? Of is het in het spel zelf wel "serieus"?
Volgens mij is het spel best serieus. Nadeel vind ik wel het geluid, er komt veel te veel geluid overal vandaan. Hierdoor kan je je slecht focussen op het verhaal.

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 04:12
Ferio schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:40:
Nog een bug: Stuck in scan mode (TAB)
Niet per ongeluk caps-lock gedrukt? Dat is de toggle variant voor de scanner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
[...]

PS5 ondersteund wel 4K RGB 4:4:4 hoor

Mijn PS5 geeft 4K 60hz RGB 4:4:4 op een 24gbps hdmi 2.0b poort. Als je een standaard 18gbps hdmi 2.0 poort heb dan is 4k 60hz YUV 4:2:0 inderdaad het maximale wat je aan kan.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Iemand er al achter hoe je ammo bij een weapon shop kan kopen? Maakt niet uit elke weapon shop ik naar toe ga, de verkoper heeft nu Ammo die ik kan kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:20
Ik kon ook geen ammo kopen. Mods op guns werken ook niet.

Paar uur gespeeld. Groot fan van RPG's, de setting en heb erg naar het spel uitgekeken. Maar tot mijn grote verbazing vind ik er werkelijk geen klap aan. Het rijden, de combat, stealth, brawling, de stad.... het is het echt allemaal net niet voor mij. Vrijwel alles is door andere games al vele malen beter gedaan. Om het niet te hebben over de blurry visuals en de bugs. Erg jammer.

Ik probeer het met een jaartje als de PS5 patch uit is nog wel eens.

[ Voor 7% gewijzigd door Timothy3000 op 10-12-2020 19:44 ]

• Atmosfeer
Is er al een reactie geweest van CDPR op de issues eigenlijk, na de launch? Lees alleen maar dat ze 8 miljoen copies hebben verkocht.

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 04:12
Atmosfeer schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:44:
Is er al een reactie geweest van CDPR op de issues eigenlijk, na de launch? Lees alleen maar dat ze 8 miljoen copies hebben verkocht.
Daar zat ik net naar te zoeken maar heb helemaal niks kunnen vinden op forums/social media/e.d.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez

1) Wat blurry allemaal, heb film grain al uitgezet. Het character creation scherm was al wazig. Haren enzo zien er ook gewoon niet uit. Lijkt wel of ik een base ps4 spel aan het spelen ben?
2) lijkt wel low res, ben alleen nog maar in de garage (start geweest), maar textures en details (polys) zijn gewoon matig. Shadows op die sherrif zijn ook gewoon low res en blocky ...
4) HDR settings voor OLED C9 iemand?, krijg het niet goed. Game lijkt zonder HDR mooier ?

je ps5 is niet stuk, start maar een willekeurige andere game op en het lijkt gelijk of je 10 jaar vooruit gaat in de tijd kwa graphics. Het is ongelooflijk dat ze dit op de markt hebben durven zetten zo op het playstation platform. Ik ga er maar vanuit dat we die day 1 patch nog moeten krijgen want ik vind dit eerlijk gezegd nog slechter dan de meeste release games op de ps4.

Op zich kan ik nog wel leven met die vlakke vakken textures zonder detail en die lege wereld, maar die blurry bende dat kan echt niet meer in 2020. Ze zeggen dat die op 1080p draait maar ik kan dat maar moeilijk geloven, 720p lijkt me wat realistischer zoals het bij mij draait.

Je moet reddit maar eens lezen, al die ps5 gebruikers klagen steen en been over deze release. Dus hopen dat een day 1 patch het verbetert en anders verwijder ik hem wel weer van mijn ps5 totdat de berichten wat positiever worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Day One patch is er al. Als je hem op 1.02 hebt heb je hem al geinstalleerd.

Al was hij bij mij aan het downloaden voor "Unknown Title" op de een of andere manier.

[ Voor 21% gewijzigd door Timothy3000 op 10-12-2020 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog geen next gen patch. Dus je speelt gewoon nog de ps4 versie. Met wellicht wat betere fps. Wat betreft hdr, dat lijkt slecht geïmplementeerd. Iedereen klaagt erover op internet. Ik heb zelf hdr uit gezet en dan de gamma correctie op 1,1 staan. Kan ook 1,2 is die iets donkerder. Maar dan vind ik hem net wat te donker overdag. Daarna heb ik de tv hdr laten toevoegen en dat werkt beter dan dat het spel het doet.

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik ben vandaag ook begonnen met de PC variant. Grafisch echt een geweldig spel. Leuke characters tot nu toe ook. Ik vind de besturing wel wat lastig. Het is in het begin overweldigend. Ik ben niet een heel fanatiek gamer qua dat ik uren achter elkaar speel dus kom er soms weer wat moeilijker in. Ik heb ook de toetsenbord en muis en xbox controller naast elkaar liggen en wissel zelfs tijdens gevechten af. Qua bugs vind ik het op de pc wel meevallen tot nu toe wat ik ervaren heb. Grafisch draait ie als een zonnetje. DLSS op quality en RTX op ultra. Zit rond de 57 a 60 fps toen ik die FPS counter in beeld had. Met GSync en mijn 3440 x 1440p monitor gaat prima. Tot nu toe wel content!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
Begonnen op de PS4 Pro. Wat me direct opvalt is dat het spel mooier/scherper oogt met HDR uitgeschakeld. Verder valt het me op dat de analog sticks all over de place lijken te zijn. Ben net voorbij de eerste tutorials waarbij je gaat schieten e.d. Hopelijk wordt dat wat beter.

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:43
Heeft iemand enig idee welke track je hoort op de radio tijdens je eerste echte missie. Dit is een soort techno a hardstyle track en behoorlijk dominant hoorbaar in de missie.

Het gaat om deze track (YT linkje met timestamp):

• -SaveMe-
Het ziet er gewoon niet uit, Valhalla ziet er 20 keer beter uit en die is niet eens perfect en eigenlijk redelijk last-gen.

Zo ziet het er bij mij in de start plek uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kGGPDHaY8qgfsbeUr6qpgTpJ1Mo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SBEh6GzNwEVMjuaU91ObEeDO.jpg?f=fotoalbum_large

Let op: jaggies langs de randen van die sherriff, blocky shadows op de schouder van ie sheriff (nog veel erger in beweging, flikkert), low poly objecten (zie her 'ronde' stuur), blurry, amper details gezicht van die sheriff, low res textures van heel veel dingen zoals poster aan de muur, paint vaneen krukje, en natuurlijk totale blurryness ...

Dit is echt om te janken ... Daar gaat mijn meest geanticipeerde game ever ...

[ Voor 10% gewijzigd door -SaveMe- op 10-12-2020 20:00 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:39
-SaveMe- schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:58:
Het ziet er gewoon niet uit, Valhalla ziet er 20 keer beter uit en die is niet eens perfect en eigenlijk redelijk last-gen.

[Afbeelding]

Let op: jaggies langs de randen van die sherriff, blocky shadows op de schouder van ie sheriff (nog veel erger in beweging, flikkert), low poly objecten (zie her 'ronde' stuur), blurry, amper details gezicht van die sheriff, low res textures van heel veel dingen zoals poster aan de muur, paint vaneen krukje, en natuurlijk totale blurryness ...

Dat ziet er uit alsof het film graining + TXAA gebruikt, dan word het altijd korrelig en onscherp.

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

[Afbeelding]

Ben bang dat je als PS5 bezitter toch beter op de nextgen patch kan wachten.

March of the Eagles

• Ferio
K-Wulf schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:42:
[...]

Niet per ongeluk caps-lock gedrukt? Dat is de toggle variant voor de scanner.
Nee, al gekeken.

Net ook met Jackie na medic team. Hij liep door een kast heen (glitched erdoor) en papier en dozen vliegen door de gehele kamer en hij glitched beetje zelf door de kamer heen... :-/

Allemaal op PC.

• 418O2
  • Nu online
CyberPunk2077
Eigen screenshots (5120*1440p ultra)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XDSAbyZr19NwH3ult8TXD9ypnSo=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/2nfZHM5X0FJbBCiLiBaSKY7F.png?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ctKlfD5Ae007jtfyBPPdviU43S4=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/iMKY4kJRpugcU4VaVxZQ7TG6.png?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RGDsu0WfMC98FhK4W92Zp6-NWMs=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/Tdq3KtJfbaItmAQHLr0HBHjP.png?f=fotoalbum_small
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bdD7axW0Qsmc2L_4I4hV6uNqqDM=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/AAIjTI1Sc2UPcERv82Th8zUz.png?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tY8Rt-88Fs-mAD6X129FRNDMJg=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/beQQMrMVdi9LdlJhCUoAwrK4.png?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YCT-rEnlxtD7WH-EkT1DY8hZz3w=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/rzFnNOQIHOC0z08zUeBBysm3.png?f=fotoalbum_small
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xdJvCR46AXYj1r85QjRsgzJqWYg=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/sTe0mJiUDUlGm5isWrBUludv.png?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HgIhuFLxH8HJWGDmseYs6gBJE8Q=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/neBdYxMfacKyD2YViaQG7akm.png?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IeOBIbl5I2-JZRbmY6PtPwDWB8c=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/sDuMoRUgY4BEpK4r1rnze4F7.png?f=fotoalbum_small
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fEqV9beUgpYU0iHwJb6VgepssOE=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/dThnCCQpMvIA8UiXbz1mWasI.png?f=fotoalbum_small

Dit is allemaal uit mijn screenshot tool (printscreens werken niet met HDR). Ik klaag niet, maar als je ultieme graphics wil moet je niet op de consoles zijn (maar dat was te verwachten).

Wat @-SaveMe- post is overigens nog wel een stuk slechter dan ik dacht, heb ook het idee dat dat uitzonderlijk is

• Timothy3000

[Afbeelding]

Heb je chromatic abbernation en field of depth uit? Dat leek bij mij wat te helpen.

• -SaveMe-
Hier nog een shot van buiten, let op de details (gebrek aan) op de gebouwen enzo links). Dit kan toch niet de PS5 zijn ???? Je kunt zelfs bijna die cijfers niet lezen ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v7RqtO586KtMWn8xn2S6wCMmakw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eT0JMZoI5hjKKP5NrDiTtUwo.jpg?f=fotoalbum_large

film grain staat uit ... Op een 55" van 2 mtr ziet het er echt gewoon niet uit 8)7 :X

[ Voor 11% gewijzigd door -SaveMe- op 10-12-2020 20:09 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 93 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!