Toen ik de eerste gameplay beelden zag was ik niet onder de indruk van de graphics. Dat neem ik nu terug.. wat een details en prachtige grafische kwaliteit.
Ook het spel zelf is super, moest er even inkomen maar na een uurtje compleet erin gezogen. Sfeer, muziek en geluidseffecten zijn briljant gedaan. Lang geleden dat ik bij een game kippevel had
Mijn pc heeft het er wel moeilijk mee. High preset op 1440p en gemiddeld tussen de 30-45 fps. Hopelijk komt Digital Foundry snel met een optimalisatie video met de beste settings.
1 bug tegengekomen bij het begin. Zoals iemand hier al een screenshot plaatste. Een zwevende npc op de straat. Mooi moment om die eens even met hoge snelheid aan te rijden

. Het is dan niet zoals bij GTA, je word gelijk neergeschoten. Ook de politie is vrij streng. Onnodig tütteren word afgehandeld met kogels. Toch nog een tweede bug tegekomen. Als je in de spiegel kijkt ben je kaal, opzich wel grappig.
Misschien een minpuntje. Die hack tutorial vond ik vrij onduidelijk. Gelukkig is daar internet voor.
Voor de liefhebbers nog een tip. F5 voor quicksave. Als je na een (lang) dialoog dood gaat en je het laatste checkpoint start mag je het dialoog nog een keer voeren.
Is deze game het wachten en keer op keer uitstel waard? Ja! (mijn mening natuurlijk). GOTY.
3700X
5700XT
32 GB Ram (ze bevelen 12 GB aan maar komt hier niet boven de 8.8 GB).