• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-10 14:55
Inmiddels ook al zo'n 1.5 a 2 uur aan het spelen. draai op 1440p, alles max, met een 6800 xt en een Ryzen 5 3600 op zo'n 75-90 fps. ook buiten. draait heerlijk soepel en ziet er haarscherp uit.

Tot nu toe weet ik nog niet echt wat nou precies de bedoeling is of wie ik ben en wat ik moet doen, maar mss komt dat nog. tot nu toe geen bugs gezien, vind het audiovisuele plaatje wel om te smullen.

Speel op hard, leek me de beste keus. zo doe je er lekker lang mee en neem mijn tijd voor alles :)

[ Voor 11% gewijzigd door Visgek82 op 10-12-2020 13:45 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Heb nu 5 uur playtime

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

"Last-gen versions of Cyberpunk 2077 have apparently exceeded performance expectations according to a CDPR CEO"
Remember? :X

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
DennisKr schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:57:
Wanneer ik die ervaringen op de console zo lees ben ik blij dat ik dit jaar ben geswitched naar mijn eerste game PC. Wow, echt een hele vette game.
Wanneer ik die ervaringen en instellingen op de pc zo lees ben ik blij dat ik dit jaar ben geswitched naar mijn Xbox Series X. Wow, echt een hele vette game.

d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:00
Visgek82 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:44:
Inmiddels ook al zo'n 1.5 a 2 uur aan het spelen. draai op 1440p, alles max, met een 6800 xt en een Ryzen 5 3600 op zo'n 75-90 fps. ook buiten. draait heerlijk soepel en ziet er haarscherp uit.

Tot nu toe weet ik nog niet echt wat nou precies de bedoeling is of wie ik ben en wat ik moet doen, maar mss komt dat nog. tot nu toe geen bugs gezien, vind het audiovisuele plaatje wel om te smullen.

Speel op hard, leek me de beste keus. zo doe je er lekker lang mee en neem mijn tijd voor alles :)
Ben dus niet de enige. :+
Ik volg maar gewoon de main missions voor nu.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:55:
"Last-gen versions of Cyberpunk 2077 have apparently exceeded performance expectations according to a CDPR CEO"
Als je 10 FPS verwacht en hij doet 15 dan is dat 50% meer dan je verwachtte. :P

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Wordt niet erg blij van zulke uitspraken. Alsof ze je dom achtten en voor de gek willen houden. Dit zijn echt van die politieke uitspraken inderdaad, omdat we niet weten wat ze als expectations hadden.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 16:10
loekf2 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:42:
[...]
Geloof dat ie unlocked 60 fps draait op een PS5. Ik heb een PS5, maar ik heb geen zin in crashes. Texture pop ins en andere issues zie je ook op de PS5, alleen de framerate is beter. Zag dit op Reddit:
Same here. Zag net wat video's dat ie op XSX veel drops kent (30-50fps). Zal op PS5 wel niet beter zijn. Ik bewaar deze game nog wel even, totdat ie geoptimaliseerd is voor de PS5.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:01:
[...]

Ben dus niet de enige. :+
Ik volg maar gewoon de main missions voor nu.
Ja ik ook maar merk dat ik veeeeeel te weinig Amo heb bij de meeste situaties.. Eens kijken waar ik dat kan upgraden..

Hoe heb jij nu de instellingen staan vwb HDR? Ik heb vanmiddag even snel een uurtje wat aanpassingen gedaan en zonder HDR ziet het er (naar mijn idee) nu mooier uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Mss doelt ie wel op de enhanced consoles. Op Pro en X is de performance best steady 30fps toch?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
D-Ed schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:09:
[...]

Ja ik ook maar merk dat ik veeeeeel te weinig Amo heb bij de meeste situaties.. Eens kijken waar ik dat kan upgraden..

Hoe heb jij nu de instellingen staan vwb HDR? Ik heb vanmiddag even snel een uurtje wat aanpassingen gedaan en zonder HDR ziet het er (naar mijn idee) nu mooier uit.
Wil ik ook weten... waar ik Ammo kan kopen en waar ik het aantal kan upgraden ;).

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:57

Snippertje

Light up your life

Meer mensen waarbij hun spiegelbeeld een heel andere karakter laat zien? Zo is mijne in de spiegel kaal... Maar als ik het menu kijk klopt die wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JcUCfbPagKRaShnhtVMONRjkmn8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PTnhNxUGgn2HdtpPz1CXzExu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m87ClqmHQ8BBLaRg8O69dN8yaeg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZlqtvP0jznyeqwA3dzPlT2DF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door Snippertje op 10-12-2020 14:17 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Speel het spel op een Xbox Series X hier, out of the box instellingen (performance mode). Ziet er supermooi uit en loopt erg vloeiend! Kan me dus niet vinden in de ophef.

In Quality mode geprobeerd toen ik op 'een hoog punt' stond, merkte daar met draaien wel dat de framerate inzakt, terwijl ik geen noemenswaardig verschil zag.

Zoals op de filmpjes te zien is dat in de stad zelf wellicht een ander verhaal - echter ga ik vanavond gewoon lekker wegspelen en me niet druk maken om de graphics ;) Het is 4k en 'next gen' genoeg voor mij voor nu. Kan het alleen maar beter worden :)

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Vecodo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:13:
In-game vraag...

Side-mission "The gig" (Alleen lezen als je al voltooid hebt)
spoiler:
Op een gegeven moment moet je voor side-mission "The Gig" je extra reward ophalen, die tattoe. Hoe doe je dit? Ik loop naar die kerel toe, druk op X, maar zie nergens mij "gratis reward"
Bumb... super vervelend... zo kan ik de missie niet uitspelen :D haha

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 16:02
HugoBoss1985 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:04:
Hier wat benchmarks, voor het geval het nog niet gepost was.

https://www.pcgameshardwa...U-CPU-Raytracing-1363331/

Een Ryzen 5600x lijkt ineens niet interessant meer :P

Gpu benchmarks volgen nog op die site.
Da's getest aan 720p he.
Op "normale" resoluties zal er zo geen verschil meer zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 09:57
Snippertje schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:14:
Meer mensen waarbij hun spiegelbeeld een heel andere karakter laat zien? Zo is mijne in de spiegel kaal... Maar als ik het menu kijk klopt die wel.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit is idd helaas een bug..

wat ik jammer vind is dat je jezelf niet ziet in RTX reflections

• DennisKr
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19-11-2022
Hebben jullie in het begin (eerste 5-6 uur) wapens gekocht en zo ja, welke, waarom en waar? :)

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:10
Gestart als Nomad en nu enkele uurtjes verder heb ik eigenlijk spijt dat ik geen Corpo heb gekozen. Hopelijk maakt het na enkele uren spelen niets meer uit en heb je dezefde mogelijkheden.

• James Pond
  • Laatst online: 09-10 09:57
sandpatt schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:28:
Gestart als Nomad en nu enkele uurtjes verder heb ik eigenlijk spijt dat ik geen Corpo heb gekozen. Hopelijk maakt het na enkele uren spelen niets meer uit en heb je dezefde mogelijkheden.
Je lifepath geeft je wel andere keuzes/dialoog opties voor zover ik weet

Corpo is dik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
D-Ed schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:09:
[...]

Heb de in-game HDR setting op 900 - 140 - 1 staan.
Dynamic Tone Mapping van de LG 65CX staat op ON (en geen HGIG).

Heb ook even de game bekeken zonder HDR, maar zag niet bijsterveel verschil. Dus dan is het me de moeite niet waard om voor deze game iedere keer de HDR functie uit te schakelen van de Xbox.

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 10-12-2020 14:31 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DennisKr schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:27:
Hebben jullie in het begin (eerste 5-6 uur) wapens gekocht en zo ja, welke, waarom en waar? :)
die krijg je 'gratis' toegeworpen bij de shooting range - noodzaak om wapen te kopen (zeker in begin) leek er niet te zijn.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:31:
[...]

Heb de in-game HDR setting op 900 - 140 - 1 staan.
Dynamic Tone Mapping van de LG 65CX staat op ON (en geen HGIG).

Heb ook even de game bekeken zonder HDR, maar zag niet bijsterveel verschil. Dus dan is het me de moeite niet waard om voor deze game iedere keer de HDR functie uit te schakelen van de Xbox.
Liefste heb ik alles weer 'set it and forget it'... Maar ik ben tijdje geleden aan de slag gegaan met de 'Vincent instellingen' en uitgang op pc gezet etc. Spijt van gekregen en weer terug naar console settings maar 'het voelt nog niet af' dus nu twijfel ik bij iedere game of het wel goed is.. :'( Dom dom natuurlijk dus moet ergens een uurtje of twee vinden om alles from scratch te doen..

Maar eerlijk is eerlijk, ik geniet echt van de graphics en sfeer _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-10 21:02
5 crashes op pc in 51min. hmm. Ik denk dat ik mijn geld maar ga terug vragen.

• eeeeeee
  • Laatst online: 25-07-2024
Hoe kan ik trouwens kleren aantrekken?
Ik heb net al m'n slechtere gear gedumpt in m'n appartement maar ik loop dus nu in m'n blootje rond omdat ik m'n betere gear niet aan kan doen. PC. Kan geen hotkey voor skills / equipment / inventory vinden, heb net de 1e missie na de bar afgerond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
eeeeeee schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:47:
Ik heb net al m'n slechtere gear gedumpt in m'n appartement maar ik loop dus nu in m'n blootje rond omdat ik m'n betere gear niet aan kan doen. PC. Kan geen hotkey voor skills / equipment / inventory vinden, heb net de 1e missie na de bar afgerond.
Herkenbaar maar ik heb het dan met een hoedje dat ik per ongeluk op heb gedaan... En voor de rest loop ik met een cool jackie rond..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 15:43
.

Heb je de i al geprobeerd dan kun je naar je character waar je van alles kan wisselen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:29
I is inventory
M is map

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisKr
  • Laatst online: 19-11-2022
Is dat niet gewoon de keybind i. Dan ga je naar je inventory. Wanneer je gewoon op bepaalde gear zoals kleding drukt trekt ie het aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinus_Budel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-10 13:38
Ik heb hem binnen gekregen net met PostNL, Bol.com was zelf zo gul om hem twee keer te versturen dus nu kan ik mijn broertje ook meteen blij maken.

Nu installeren, day one patch downloaden en vanavond aan de slag (PS4).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mariekeb
Nou daar heb je dus 3x je antwoord :D
Ik heb pas een half uurtje gespeeld , maar heb een dochter met vrije dag die af en toe bij me komt vertellen hoe geweldig het is krijg ik net iets meer mee dan wat ik zelf heb gedaan.
Ik heb mijn corpo story gehad en denk dat ik nu ben waar de verhalen samen komen, en je je eerste echte missie krijgt.

Stadia valt me niets tegen. Lang niet zo mooi als op de 3080 van dochter maar nog steeds genieten.
Als het goed is komt zo de Playstation versie met de post en dan ga ik vanavond vergelijken met welke ik ga spelen voor de komende tijd.

• eeeeeee
  • Laatst online: 25-07-2024
Thanks, het is inderdaad i. Staat ook gewoon niet in de key binds 🤯

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:29
eeeeeee schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:56:
Thanks, het is inderdaad i. Staat ook gewoon niet in de key binds 🤯
Ik drukte er uit gewoonte al op en dat bleek te werken

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Hmm zeker niet slecht. 3700x en 3070. 4k ultra, RTX medium en DLSS performance mode. 40 fps gemiddeld. Blij mee!

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Inmiddels een klein uurtje gespeeld. Ben gestart als male corpo. Zitten inderdaad nog wel wat grafische glitches in (PC versie), zoals de eerder genoemde bomen die overal doorheen poppen. Maar verder speelt het wel lekker. En heb een bugje ontdekt in de spiegel van mijn appartement.

spoiler:
heb bij Character Creation duidelijk mijn mannetje voorzien van mannelijk gereedschap, maar in de spiegel in mijn appartement is het niet zichtbaar. Verder ben ik in de spiegel naakt, maar als ik onder de douche stap of op bed ga liggen zie ik duidelijk dat ik kleding aan heb..... beetje vreemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
James Pond schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:26:
Wat is er dan raytraced aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Snippertje schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:14:
Zelfde persoon, alleen het haar verdwijnt. Bekende bug.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 14:11
Klinkt toch als een flinke sloot aan irritante bugs...

Ze mogen zich toch wel een beetje schamen bij CDPR

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Basekid schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:10:
Klinkt toch als een flinke sloot aan irritante bugs...

Ze mogen zich toch wel een beetje schamen bij CDPR
Ik ben in de eerste 3 uur op de PC niks raars tegen gekomen in ieder geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-10 14:55
Jackson6 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:14:
[...]

Ik zit er 2 uur in, ook niets gezien (nomad).

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 01:23

H.Boss

Hugo Boss

Ik speel nu een uurtje of twee op de PS5 met nomad en geen bugs. Je wordt er wel ingezogen en het is uitgebreid. Net of ik Blade Runner of Total Recall aan het kijken ben. Dat gevoel krijg ik erbij haha.

De sfeer is echt top!!

[ Voor 8% gewijzigd door H.Boss op 10-12-2020 15:19 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Laatst online: 26-04 18:39
[...]

De PC versie loopt redelijk (met goede specs). Maar de last-gen discs zijn niet magisch in de winkel ontstaan. Er is moedwillig gewerkt aan het maken van miljoenen discs voor de PS4 /xbox one S en het loopt echt als stront op die consoles. 15 tot 20 fps. Soms zelfs minder.

Ik vind dat toch wel slecht. Kijk, ik snap dat het technisch misschien werkt maar als je er objectief naar kijkt zou een klant zijn geld moeten terug kunnen krijgen.

Op deze manier kan je ook een Playstation 2 en een gamecube versie in de winkel leggen om nog wat klanten hun geld af te troggelen. Ja het loopt dan met 1fps maarja, blijkbaar moet men niet klagen.

Ik heb vooral te doen met wat jongere mensen, en mensen die niet zo up to date zijn met de ontwikkelingen rond deze game. Die zien gewoon een interessante game in de PS4 sectie liggen van de winkel en kopen hem denkende dat de game gewoon soepel draait, zoals elke andere PS4 game.

[ Voor 14% gewijzigd door Atmosfeer op 10-12-2020 15:24 ]

• Rivanov
D-Ed schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:35:
[...]

Liefste heb ik alles weer 'set it and forget it'... Maar ik ben tijdje geleden aan de slag gegaan met de 'Vincent instellingen' en uitgang op pc gezet etc. Spijt van gekregen en weer terug naar console settings maar 'het voelt nog niet af' dus nu twijfel ik bij iedere game of het wel goed is.. :'( Dom dom natuurlijk dus moet ergens een uurtje of twee vinden om alles from scratch te doen..

Maar eerlijk is eerlijk, ik geniet echt van de graphics en sfeer _/-\o_
Ik gebruik gewoon de PC setting. Waarom had je daar spijt van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-09 13:31
Na enkele uren spelen. Wow wat een game en wat een start. Enigste nadeel is mijn lager FPS maar het spel zelf is prachtig. Nu ff een pauze en dan er weer tegen aan :). Street dude is fun.

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:10

Zyron

BWRAAAAP

Net in de XSX en de eerste bug kwam al vrij snel, moest er toch even om lachen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PAvjHMj0jQPMHOgF0tUN8iluNwY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e5hntbQI4YVVC056xOn6YVnh.png?f=fotoalbum_large

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:32

RawChild

PSN: Rawchild

Iemand die hem op de ps5 speelt, loopt ie wat soepel en oogt de game mooi? Anders wacht ik wel op de next gen upgrade.. maar ik wil eigenlijk niet wachten

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12-10 18:02
Op de One X loopt hij tot nu soepel zonder bugs of glitches, heb er ongeveer 2,5 uur opzitten.

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:15

HugoBoss1985

Xenotech

PearlChoco schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:24:
[...]

Da's getest aan 720p he.
Ik begrijp dan ook totaal niet waarom zoveel review sites CPU benchmarks op 720p uitvoeren, op normale resoluties maakt het toch niet uit.
Je snapt het (hoe men cpu's benchmarked) niet.
Wat is je punt?
Jij gamed nog op een Pentium 4 cpu omdat het toch niet uitmaakt?

8)7

[ Voor 14% gewijzigd door HugoBoss1985 op 10-12-2020 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:11
RawChild schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:22:
Iemand die hem op de ps5 speelt, loopt ie wat soepel en oogt de game mooi? Anders wacht ik wel op de next gen upgrade.. maar ik wil eigenlijk niet wachten
Het ziet er wel oké uit als je alle grafische opties uitzet. Zeker geen next-gen graphics, maar het kan er mee door. Het speelt wel soepel 60fps.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
[...]

Dat is redelijk irrelevant. Als je de hoeveelheid klachten online leest en de performance op de consoles ziet dan kan je objectief concluderen dat er een product opgeleverd is dat niet voldoet aan wat je mag verwachten als consument. Zeker op een console mag je een fatsoenlijke framerate verwachten aangezien je daar zelf weinig tot geen invloed hebt op de match tussen hardware en software, dat is hier duidelijk niet het geval.

Daarnaast zijn er heel veel spelers die last hebben van glitches en crashes op alle platformen. Ook dat is gewoon objectief vast te stellen, dat iemand daar zelf geen last van heeft betekent niet dat anderen dat niet hebben.

Een dergelijk product zou dan niet eens een certificering van Microsoft of Sony moeten kunnen krijgen eigenlijk. Het is redelijk schandalig dat ze dit hebben durven uitbrengen, waarschijnlijk uit angst voor wat ze over zich heen zouden krijgen als ze de PS4 en Xbox versie annuleren of nog verder uit stellen maar het zou wel de juiste keuze geweest zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• PEBRU88
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:52

PEBRU88

PC Load Letter?!

-SaveMe- schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:28:
[...]

Ik heb een C9, gelden deze settings daar ook voor?
Ik heb ook een C9. Exact hetzelfde

• Menkoro
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:37
Oef, mijn arme base PS4... Ik heb het idee dat ik het grootste deel van de tijd met 480p upscaled aan het gamen ben. Net in een gunfight kreeg ik framedrops van ergens rond de 10-15 fps :F

Denk dat deze game een poosje de kast weer ingaat, afwachten op wat patches of de komst van een PS5

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:18:
[...]

Ik gebruik gewoon de PC setting. Waarom had je daar spijt van?
Bij veel games kreeg ik (volgens mij heet het pixelbanding?) dat de pixels de kleuren op bouwden (bij starten van Forza H4, Jedi fallen Order, Bij Gears 5 ook maar ook dat het logo heel vreemd in het zwart hing (met blauwig/zwarte pixels).

En de genadeklap was Destiny dus tja, toen alles weer zoveel mogelijk terug gedraaid..

Maar goed, laten we hier niet teveel de dit soort dingen induiken ivm het leesgenot van de anderen. Ik zoek dit weekend nog wel eens de instellingen erbij en begin opnieuw :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10 02:39
Voor de mensen met de Steam versie:

Cyberpunk 2077 -> Properties... -> "Set Launch options" --> "--launcher-skip"

*slaakt zucht van verlichting*

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 20:39
op de xbox one s staat niet alles op beeld ( 1080p tv ) sommige icoontjes dingen staan net buiten beeld,vooral de dingen die rechts en links onderin de hoek staan die zie ik nauwelijk,

iemand idee hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?

• Hulleman
PearlChoco schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:24:
[...]

Da's getest aan 720p he.
Het zijn CPU benchmarks he, dus logisch dat op 720p getest wordt. Om te zorgen dat de GPU geen bottleneck vormt, wordt op dat soort lage resoluties getest, zodat de CPU het werk moet doen en je verschil gaat zien in CPU performance.

Die game is wel echt heavy op zowel cpu als gpu..... Niet zo vreemd dat die game als een natte krant draait op de current gen (vooral base hardware) met die arme jaguar cpu.

[ Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 10-12-2020 15:37 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Tsurany schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:27:
[...]

Dat is redelijk irrelevant. Als je de hoeveelheid klachten online leest en de performance op de consoles ziet dan kan je objectief concluderen dat er een product opgeleverd is dat niet voldoet aan wat je mag verwachten als consument. Zeker op een console mag je een fatsoenlijke framerate verwachten aangezien je daar zelf weinig tot geen invloed hebt op de match tussen hardware en software, dat is hier duidelijk niet het geval.

Daarnaast zijn er heel veel spelers die last hebben van glitches en crashes op alle platformen. Ook dat is gewoon objectief vast te stellen, dat iemand daar zelf geen last van heeft betekent niet dat anderen dat niet hebben.

Een dergelijk product zou dan niet eens een certificering van Microsoft of Sony moeten kunnen krijgen eigenlijk. Het is redelijk schandalig dat ze dit hebben durven uitbrengen, waarschijnlijk uit angst voor wat ze over zich heen zouden krijgen als ze de PS4 en Xbox versie annuleren of nog verder uit stellen maar het zou wel de juiste keuze geweest zijn.
Ach, als ik de reviews op sites moest geloven van TW3, dan was dat ook een hot mess. Ik heb werkelijk nooit ergens last van gehad. Mensen die klagen, die gaan naar fora. Mensen zonder problemen, die blijven gewoon doorgamen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Jeroenneman schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:34:
[...]

Ach, als ik de reviews op sites moest geloven van TW3, dan was dat ook een hot mess. Ik heb werkelijk nooit ergens last van gehad. Mensen die klagen, die gaan naar fora. Mensen zonder problemen, die blijven gewoon doorgamen.
Tja op deze manier kan je alles wel gaan negeren. Als je zo ontzettend veel reacties leest over slechte performance op consoles kan je toch niet met droge ogen beweren dat dit voor velen dat probleem niet hebben? En als vrijwel elke reviewer aangeeft bugs en glitches tegen te komen dan kan je toch niet denken dat ontzettend veel spelers daar geen last van hebben?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Tsurany schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:37:
[...]

Tja op deze manier kan je alles wel gaan negeren. Als je zo ontzettend veel reacties leest over slechte performance op consoles kan je toch niet met droge ogen beweren dat dit voor velen dat probleem niet hebben? En als vrijwel elke reviewer aangeeft bugs en glitches tegen te komen dan kan je toch niet denken dat ontzettend veel spelers daar geen last van hebben?
Performance op consoles maakt me weinig uit, was te verwachten. Op de PC hoor je zowel positieve als negatieve geluiden.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larmoth
Tsurany schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:37:
[...]

Ik heb toch het gevoel dat je heel negatief denkt :). Ikzelf ben dan weer te positief. Heb ook al enkele bugs gehad maar vooral grappig en niets gamebrekend.

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 16:02
HugoBoss1985 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:23:
[...]

Ik begrijp dan ook totaal niet waarom zoveel review sites CPU benchmarks op 720p uitvoeren, op normale resoluties maakt het toch niet uit.
Je snapt het (hoe men cpu's benchmarked) niet.
Wat is je punt?
Jij gamed nog op een Pentium 4 cpu omdat het toch niet uitmaakt?

8)7
Ik snap heus wel hoe men CPU's benchmarkt, dankjewel.

Mijn reactie was puur op jouw forumpost, waar je schreef "Een Ryzen 5600x lijkt ineens niet interessant meer"
En naar mijn mening is dat niet waar; aangezien in real life omstandigheden je op veel hogere resoluties speelt en het performance verschil van een 5600x met duurdere chips hoogstwaarschijnlijk véél minder zal zijn, blijft een 5600x dus wél interessant, zeker voor wie niet het allerduurste wil kopen.

Mochten die benchmarks niet op 720p genomen zijn maar op pakweg 1440p, dat had je idd gelijk dat een 5600x héél wat minder interessant zou zijn.

Vandaar mijn opmerking.

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:01
Ik ga deze game zo maar is binnen harken. Ben erg benieuwd of mijn pctje het aan kan.

Stay hungry, stay foolish!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

RBN026 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:50:
Ik ga deze game zo maar is binnen harken. Ben erg benieuwd of mijn pctje het aan kan.
zit hier met een nvidia 970 [..] denk dat tricky gaat worden - met jouw 2080 moet toch peanuts zijn :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 15:42
Zojuist even geprobeerd, met een ps4pro en een Lg65c tv.

HDR aan en uit geprobeerd, maar het blijft bij mij een wazig/onscherp beeld.
Alsof ik als niet-brildragende, ineens met een leesbril op sterkte, naar mijn tv zit te kijken.
Het is, buiten dat het op dit moment bij mij er niet uit ziet, ook erg vermoeiend kijken.
Met andere games en tv geen last van.

Met de eerste missie, in Night-City, was ik even verbaasd met de tactische verplaatsing van mijn maat. Tijdens het sneaken, verplaatste hij zich vol voorlangs in het zicht van de vijand. Verwachte hierop een vuurgevecht, echter reageerde de vijand niet op zijn verplaatsing.

Psn: Pteradon-

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:01
himlims_ schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:52:
[...]

zit hier met een nvidia 970 [..] denk dat tricky gaat worden - met jouw 2080 moet toch peanuts zijn :+
Ik ben benieuwd, speel op 1440P en het liefst op ultra dus we gaan het zien.

edit: btw 970 was echt een top kaart maar is nu toch wel een beetje aan vervanging toe ;)

[ Voor 13% gewijzigd door CHKYBSTRD op 10-12-2020 15:55 ]

Stay hungry, stay foolish!

• Mariekeb
We zijn natuurlijk wel erg verwend met dei ontzettend mooie gameplay beelden afgelopen maanden.
En op ene high end Pc ziet dat er echt zo uit ( net even bij dochter staan kijken ) Waanzinnig die raytracing, de details al die NPC's die van alles aan het doen zijn.

Het valt al snel tegen als het er maar gewoon uitziet.
En ze hadden hem idd niet op Ps4 moeten uitbrengen vermoed ik, maarja ... zoveel PS5 eigenaren zijn er nog niet.

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-10 23:01
Pterad0n schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:54:

Alsof ik als niet-brildragende, ineens met een leesbril op sterkte, naar mijn tv zit te kijken.
Het is, buiten dat het op dit moment bij mij er niet uit ziet, ook erg vermoeiend kijken.

Met de eerste missie, in Night-City, was ik even verbaasd met de tactische verplaatsing van mijn maat. Tijdens het sneaken, verplaatste hij zich vol voorlangs in het zicht van de vijand. Verwachte hierop een vuurgevecht, echter reageerde de vijand niet op zijn verplaatsing.
Ik blijf ook een wazig en onscherp beeld behouden helaas, ik heb ook de ps4 pro en Samsung 4k tv. Hoop echt dat er iets gewijzigd kan worden, het is gewoon zo wazig..

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 08:17

Damian

Insane Obtrusion

James Pond schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:26:
[...]

Dit is idd helaas een bug..

Hehe ik kan er wel om lachen elke keer. Lig ik weer eens in mijn blote pik op een stoel o.i.d. of ineens kaal in de spiegel.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-10 09:51
Menkoro schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:28:
Oef, mijn arme base PS4... Ik heb het idee dat ik het grootste deel van de tijd met 480p upscaled aan het gamen ben. Net in een gunfight kreeg ik framedrops van ergens rond de 10-15 fps :F

Denk dat deze game een poosje de kast weer ingaat, afwachten op wat patches of de komst van een PS5
oeh nevermind ik wacht wel op de ps5 versie + een ps5 :)

Bedankt!

A person who never made a mistake never tried anything new.

• QuZyX
  • Laatst online: 03-10 14:50
RBN026 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:55:
[...]

Ik ben benieuwd, speel op 1440P en het liefst op ultra dus we gaan het zien.

edit: btw 970 was echt een top kaart maar is nu toch wel een beetje aan vervanging toe ;)
Zit met hetzelfde "probleem" dus...

450Watt voeding
i7-4790 - 16GB ram - SSD
GTX 970 - 1440p 27" scherm (165Hz)

Deze morgen net voor het werk de game even opgestart tot in het menu... man man.. wat zie ik er hard naar uit om er aan te beginnen! Wel beetje ongerust mijn PC het minder goed gaat draaien.. Twijfel nog tussen nieuwe PC (6 jaar oud) of enkel upgrade van voeding/3060 of 3070.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:30

^^0nMe

Got Babana's?

Ik heb me ondanks de bedroevende verhalen van PC/console gamers in een vroegere timezone toch gewaagd aan een speelsessie (PC). Gelukkig tot nu toe niks gamebreaking tegengekomen, al zie je hier en daar overduidelijk dat de game nog veel polish mist (een tutorial venster met instructies die half buiten beeld is mag niet...).

Ik zag in bepaalde reviews dat men de graphics vond tegenvallen na alle hype, maar met RT+high settings is dit voor mij wel overduidelijk de best uitziende game tot nu toe, met name de gezichten van (hoofd)personages zijn spectaculair. Ook het hele sfeertje zorgt voor een adembenemende levende stad. Misschien helpt het dat ik zo min mogelijk trailers/showcases heb gezien, maar dit overtreft alle verwachtingen.

Ik speel het spel vooral als een RPG en wat me tot nu toe een beetje tegenvalt zijn de stukken met actie. De AI van de tegenstanders lijkt voorlopig erg simpel. Deze is duidelijk minder dan die van Division 2 of zelfs een Goldeneye.

Ook speelt dit op de een of andere manier minder lekker weg dan een Mass Effect 2, je voelt een soort input lag in bijna van alles. En het handmatig scannen van objecten met een nightvision mag wel moderner met een soort Augmented VR ala Division 2. Zeker als je lore-technisch al oogimplantaten kunt hebben (hopelijk is er een dergelijke upgrade later in het spel).

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
Ik speel zelf de game op de ps5. Ik heb nu twee uurtjes achter de rug en geen bugs. Loopt soepel het beeld is scherp. tot nu toe echt aan het genieten van de game. Deze stad is zo gedetailleerd. Super.

• Jackson6
  • Niet online
Er vallen dus gewoon dingen uit het beeld in het Fast Travel menu omdat dit niet 3440x1440 is, jezus wat is dit kansloos zeg, 2020 en nog steeds dit ge-kut met ultrawide.

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:17
Net na 30 minuten een CTD :')
Er zitten nog wat bugs in om het netjes te zeggen :+
(En het laat je PC behoorlijk zweten :X )

Wel ray tracing uitgezet...sorry, ik zie echt geen verschil met aan en uit maar zal wel aan mij liggen.

Heb nou DLSS aan staan, zometeen eens DLSS uitzetten, kijken of hij weer een CTD krijgt .

Wat anders :
Hoe kom je in inventory :?
Ik kan er niet achter komen onder welke knop die nou zit ..

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 16:06
Inventory is toch gewoon I?

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-10 09:37

Plainside

I browse when I'm at work

dierkx36 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:04:
Net na 30 minuten een CTD :')
Er zitten nog wat bugs in om het netjes te zeggen :+

Wel ray tracing uitgezet...sorry, ik zie echt geen verschil met aan en uit maar zal wel aan mij liggen.

Heb nou DLSS aan staan, zometeen eens DLSS uitzetten, kijken of hij weer een CTD krijgt .

Wat anders :
Hoe kom je in inventory :?
Ik kan er niet achter komen onder welke knop die nou zit ..
Als altijd de i van Inventory, tenminste dat werkte voor mij vanochtend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
Hij is hier ook binnen, de PC Day One Editie met allerlei kaarten, stickers en CD's etc..
Uitpakken, downloaden en spelen maar.. *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Inflatable op 10-12-2020 16:19 ]

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Plainside schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:09:
[...]

Is inderdaad de I. Je kan ook via [esc] naar settings gaan en dan keybindings bekijken, inventory staat daar ook tussen. En die staat standaard als default onder I.
Tenminste was bij mij zo, want ik zocht het ook vanochtend :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dierkx36
Plainside schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:09:
[...]

Xtr3me4me schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:18:
[...]

Is inderdaad de I. Je kan ook via [esc] naar settings gaan en dan keybindings bekijken, inventory staat daar ook tussen. En die staat standaard als default onder I.
Xtr3me4me schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:18:
[...]

Check, thanx :)

Ik had in settings gekeken maar zag geen inventory staan |:( , vandaar de vraag

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:09
[quote]dierkx36 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:04:

/quote]

wat vooral opviel is dat mijn cpu het zwaar te voorduren had...veel warmer als bij andere games..maar kan toeval zijn..

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:09
.....

[ Voor 97% gewijzigd door Michel242186 op 10-12-2020 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Michel242186 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:21:

/quote]

wat vooral opviel is dat mijn cpu het zwaar te voorduren had...veel warmer als bij andere games..maar kan toeval zijn..
Zoals ik zie bij reviewers / testers. Zie ik dat het spel de volle kracht gebruikt van zoveel mogelijk cores tegelijk.
Alsof van, hoe meer hoe beter. Als het spel echt alle cores voluit benut, dan begrijp ik wel bij cpu's met 8 cores of meer dat de temp aardig oploopt.
Zijn niet veel games die 8+ cores gebruiken.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:00
Ik wacht nog even met kopen totdat de game stabiel lijkt te zijn. Lijkt me een erg vette game

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Eerste zeer korte indruk op de PS5: graphics beslist niet baanbrekend. Dat is ook niet gek. Wel 60fps. Qua sfeer en gameplay krijg wel een beetje een Deus Ex gevoel, which is nice.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-10 12:36

SkyStreaker

Move on up!

... Fijn, erg fijn. :/

Ik kan niet de arrow-keys gebruiken. Als lefty, game ik zo.

Deadspace called, they want their lack of keymapping back.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 19:41
SkyStreaker schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:30:

Controller misschien een optie?

• 0onar
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10 09:15
Net binnen gekregen (op disk). Had hem al gepreload op mn series x, maar de preload accepteert de disk niet.

Op een of andere manier is hij nu, parallel aan de preload, de game opnieuw aan het installeren vanaf de disk. Zal nog ff duren met de update er achter aan ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:50

ik speel de ps4 versie op een ps5, maar ik ben het met je eens, ik werd er tijdens het spelen kotsmisselijk van, de field of view vind ik erg laag voor een first person view en ik moest in graphics al die blur, chromatic abreviation an andere dingen uitzetten om het uberhaupt een beetje acceptabel te krijgen, de hdr settings maken het wel iets beter maar de basis is gewoon niet om aan te zien.

Het ziet er uit als een game die op minder dan 1080p draait dat enorm geupscaled wordt en de framerate het ook op een ps5 niet echt bij kan houden.

Het ziet er uit als een 2015 of zelfs nog vroeger game om eerlijk te zijn. De gameplay is overigens wel tof tot nu toe, maar de technische kwaliteit van de framerate en graphics maken het voor mij behoorlijk onspeelbaar, enorm vermoeiende game tot nu toe.

Als je het vergelijkt me een game als watch dogs legion dan lijken het wel 2 compleet verschillende console games kwa wat er tegenwoordig mogelijk is. Dit had ik zelf niet verwacht om eerlijk te zijn bij de release.

Ik ben benieuwd naar de digital foundry analyse, maar die zal niet bepaald positief zijn voor het playstation platform, dat kun je nu al wel voorspellen.

Als positieve note vond ik de character creator 1 van de beste die ik tot nu toe in games gezien heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

De volgende mod kan ik van harte aanraden als je de blurriness na het aanpassen van de instellingen nog steeds storend vind:

https://www.nexusmods.com...s/11?tab=description&BH=1

Daar kun je de groenige waas en de onscherpheid met een druk op de knop uitzetten. Het is een ENB filter die je met de HOME knop heel simpel aan en uit kunt zetten. Ik draai 'm denk ik nu standaard met deze filter aan want het is in de eerste delen van de game die ik tot nu toe heb gezien veel meer mijn smaak maar your mileage may vary.

Moet nog zien hoe de filter werkt als ik straks in Night City ben en of het dan nog steeds mijn voorkeur heeft...

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

bello2185

(=゚ω゚)ノ

SkyStreaker schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:30:

Is als het goed is aan te passen in een config file, zie deze reactie:

DennisKr in "[PC] Cyberpunk 2077 - Tech help"

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

• dierkx36
Michel242186 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:21:

/quote]

Apart, bij mij juist minder :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaTochNietDan
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20-05 21:07
Wel jammer.
Elke 10 minuten een CTD.
Alles draait maxed out op een 3080 net 3900XT, ziet er niet eens supermooi uit.
Maar blijft om de 10 minuted crashen.

Jamm0r

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Damian schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:58:
[...]

Hehe ik kan er wel om lachen elke keer. Lig ik weer eens in mijn blote pik op een stoel o.i.d. of ineens kaal in de spiegel.
Haha ik kwam net onderstaand plaatje tegen :D
Mooie ‘features’ heeft deze game :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fBHyB0yNOVk2heLhy6Qa9nznz64=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NjFIUxKJeybiFuJyu20qLE9q.jpg?f=fotoalbum_large

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-10 21:25
Nou ik ben in 3 uur tijd nog nooit zoveel bugs tegengekomen in een AAA titel[PS5]

Ben benieuws straks naar de console reviews want in deze staat kan en mag het geen 90 gaan scoren op Metacritic.Valhalla is er niets bij.

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:10
Vraagje ivm gear, vehicles, weapons,...
Kan je deze ook kopen van een andere class? Bv een corpo wagen kopen wanneer je nomad speelt?

Verwijderd

Ik heb geen last van vaag beeld eerlijk gezegd. Het ziet er op mijn ps4 pro met de Sony xh95 prima uit. Als ik heel snel rond draai dan wil die nog wel eens haperen. Verder loopt hij tot nu toe goed. Maar ik ben pas 10 minuten bezig. Maar die vaagheid van het beeld zie ik niet. Wellicht film grain wat je niet mooi vindt? Die kan je uitzetten

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-10 21:50
wat is de spoiler tag ?

spoiler: title
ik zit zo in het verhaal dat ik nu net bij act 2 ben aan gekomen , ik vergeet helemaal om al die side,s te doen ivm het verhaal , dit had ik in te witcher 3 totaal niet , nu ik net lees op internet dat er 3 acts zijn , proloque / act 1 / act 2 , ben ik nu juist bang dat ik er te snel door heen ga ofzo :P nu dus eerst maar even alle sides doen denk ik

[ Voor 179% gewijzigd door taker1987 op 10-12-2020 16:57 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-10 00:58

burgt

Starbass

Ik ben vandaag begonnen op met een GTX 1080, standaard stond hij op 4K, toen maar overgeschakeld naar 1080p, toen waren er bugs met de struikjes en bomen die door alle objecten op de voorgrond toch getoond werden,

Net na de middag kwam mijn nieuwe RTX 3080 binnen, meteen geïnstalleerd en uitgeprobeerd, nu heb ik geen grafische bugs meer gezien, draait super op 4K.

Had wel even een probleem dat ik niet meer kon scrollen door de tekst opties, blijkbaar kun je je scroll wiel blockeren via alt waardoor het in de gesprekken mis kan gaan. daarna werkte het wel weer.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 16:44

Phntm

Tlingelingeling

Door deze game heb ik vandaag maar een 3070 gekocht via Omni... Morgen pas spelen :P mijn 1080 viel wel tegen voor dit spel.

• Larmoth
JaTochNietDan schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:41:
Wel jammer.
Elke 10 minuten een CTD.
Alles draait maxed out op een 3080 net 3900XT, ziet er niet eens supermooi uit.
Maar blijft om de 10 minuted crashen.

Jamm0r
Oei,

ik denk dat er iets mis zal zijn met je drivers, Ram of nog iets anders want dat is niet logisch.
Is uw temperatuur onder controle?

• JaTochNietDan
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20-05 21:07
Larmoth schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:03:
[...]

Oei,

ik denk dat er iets mis zal zijn met je drivers, Ram of nog iets anders want dat is niet logisch.
Is uw temperatuur onder controle?
Ja ik heb geen extreme GPU of CPU temperaturen.
Snap er niks van.
Pagina: 1 ... 28 ... 93 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!