Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

diver99 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 17:44:
Er staan nog meer telefoons op stapel die 1080p scherm krijgen, en die ip57 is best leuk hoor maar telefoneren doe ik op de bank en niet onder de douche of tijdens het zwemmen. Maar waar het allemaal om begonnen is dat er heel veel mensen zijn die de telefoon kopen en de koptelefoon maar bijzaak vinden want het is nog net geen bagger( en inderdaad er staat geen Dr dre op(gelukkig)) Dat Sony al jarenlang topheadphones maakt wordt even vergeten. Een aantal mensen die al wat ouder zijn dan 30 weten dat Sony groot geworden is met hifi apperatuur, maar goed we wijken nu een beetje af van de oorsprong van het verhaal. Ik ben er in ieder geval erg blij mee als ik de headphone in ontvangst mag nemen, en diegene die hem toch niet willen hebben mag hem altijd naar me opsturen, betaal ik ook nog de porto
Ik heb de MDR-1NC, de noise canceling versie van die nieuwe MDR range dus ik weet wel dat er goede koptelefoons uit de stallen van Sony komen ;) Dus voor mij zou een gewone MDR-1R sowieso al niet uit maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:48

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Ik kon niet zo snel iets terug vinden over de batterij en daar is niet heel veel over te zeggen nog lijkt me (dagelijks gebruik zal dat uit moeten wijzen), maar 2330 mAh lijkt me aan de kleine kant. Ondanks de 'Stamina' modus, wat mij niet handig lijkt, omdat belangrijke verbindingen dan on hold worden gezet (in mijn geval niet iets dat de voorkeur geniet).

Wordt mijn angst gedeeld, of is het nog koffiedik kijken?

[off-topic] excuses, snap nu waarom ik er niets over terug lees, zit in verkeerde topic [/off-topic]

[ Voor 11% gewijzigd door WhateverSuitsU op 11-02-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Atratus schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:34:
Ik kon niet zo snel iets terug vinden over de batterij en daar is niet heel veel over te zeggen nog lijkt me (dagelijks gebruik zal dat uit moeten wijzen), maar 2330 mAh lijkt me aan de kleine kant. Ondanks de 'Stamina' modus, wat mij niet handig lijkt, omdat belangrijke verbindingen dan on hold worden gezet (in mijn geval niet iets dat de voorkeur geniet).

Wordt mijn angst gedeeld, of is het nog koffiedik kijken?
Je moet om de hoek wezen in [Sony Xperia Z] Discussie en Ervaringen

Daar staat het antwoord ook al.

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 11-02-2013 13:36 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Albert Heijn heeft deze week media markt cadeaubonnen in de aanbieding met 15% korting: http://www.ah.nl/appie/pr...de=regular&groupId=789046
In principe kan je zo dus voor €635 aan Media Markt tegoed kopen voor €539,75. Lijkt me een mooie prijs voor de Xperia Z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

En waar is de koptelefoon nog met een abonnement te verkrijgen? Ik zie dat niemand er meer mee adverteert behalve T-mobile.

Iemand nog een bron?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-08 11:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Laatst online: 25-08 09:46
Sealnova schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:12:
Albert Heijn heeft deze week media markt cadeaubonnen in de aanbieding met 15% korting: http://www.ah.nl/appie/pr...de=regular&groupId=789046
In principe kan je zo dus voor €635 aan Media Markt tegoed kopen voor €539,75. Lijkt me een mooie prijs voor de Xperia Z :P
Nice _/-\o_

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
Vodafone reageert over de kophoofdtelefoon: bij online orders wordt hij geleverd (op = op):
http://forum.vodafone.nl/t5/Sony/Xperia-Z/m-p/52416#M337

[ Voor 4% gewijzigd door Myedvyed op 11-02-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Myedvyed schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:30:
Vodafone reageert over de kophoofdtelefoon: bij online orders wordt hij geleverd (op = op):
dan heb ik hem nog bij de pre order staan ;) :) mooie prijs en koptelefoon. ( maar wacht eerst de reviews af:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Ja, en voor bestaande klanten nog steeds niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
ormagon schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:49:
[...]

Ja, en voor bestaande klanten nog steeds niets.
Inderdaad!

Op reacties als: "er is iets fout met mijn bestelling, help" wordt direct gereageerd, maar serieuze vragen worden genegeerd.

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Zijn er hier ook Belgen die promo's volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Rhox1979 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:54:
Zijn er hier ook Belgen die promo's volgen?
Zijn nog niet echt aangekondigd. Morgen is de persconferentie, daarna komen we misschien meer te weten. Het gaat in ieder geval géén MDR-1R zijn, dat hebben ze mij al laten weten. Misschien de SRS-BTV5 of SBH20, maar ik betwijfel het wat.

Om te beginnen zijn er vrijwel geen (goede) Belgische webshops. De grootste hier is Coolblue en die is Nederlands. Dan heb je nog GSMWijzer (ook Nederlands) en Bol (ook Nederlands). Daarna komt denk ik Amazon.de (Duits) en de andere Amazons. Vandenborre.be is zelden interessant. Verwacht dus geen al te grote pre-orderdeals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
AmbroosV schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:13:
[...]

Zijn nog niet echt aangekondigd. Morgen is de persconferentie, daarna komen we misschien meer te weten. Het gaat in ieder geval géén MDR-1R zijn, dat hebben ze mij al laten weten. Misschien de SRS-BTV5 of SBH20, maar ik betwijfel het wat.

Om te beginnen zijn er vrijwel geen (goede) Belgische webshops. De grootste hier is Coolblue en die is Nederlands. Dan heb je nog GSMWijzer (ook Nederlands) en Bol (ook Nederlands). Daarna komt denk ik Amazon.de (Duits) en de andere Amazons. Vandenborre.be is zelden interessant. Verwacht dus geen al te grote pre-orderdeals.
Ja die Vandenborre.be had ik hier al gepost, daar leveren ze de SRS-BTV5 bij (en docking zit in de doos)...
Als je nog eens Sony mensen tegen komt, vraag hen dan maar eens waarom België zo hard onder moet doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Rhox1979 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:19:
[...]

Ja die Vandenborre.be had ik hier al gepost, daar leveren ze de SRS-BTV5 bij (en docking zit in de doos)...
Als je nog eens Sony mensen tegen komt, vraag hen dan maar eens waarom België zo hard onder moet doen :(
Die hoofdtelefoon is alleen in de UK bij abo's van 24 maanden en in Nederland bij alle pre-orders. Nederland is hier de uitzondering op ongeveer heel de wereld. Ik denk dat je met het dock + SRS-BTV5 eigenlijk al een vrij goede deal hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Je kan als vodafone klant verlengen lees ik net op het vodafone forum :)

Kies eerst een andere telefoon bij het abonnement wat je wil hebben, en verander voordat je alles bevestigd van telefoon. Dan kan je de xperia z kiezen, tegen zoals ik het nu zie hetzelfde tarief als nieuwe klanten.

Slordige glitch in de site..

En ben benieuwd of die koptelefoon er alsnog bij zit :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

http://forum.vodafone.nl/...2470/highlight/false#M353

Ik kan bestellen via deze methode (vodafone verlengen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
ook de witte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:32
weten jullie trouwens eigenlijk of je ook icm F&F telefonisch kan bestellen? (dan kan ik de Xperia Z icm F&F nemen.)
Hier kan je ze bestellen http://www.vodafone.nl/sh...030/?reviewsEnabled=true# maar ik zie geen witte dus denk het voorlopig nog niet.

[ Voor 60% gewijzigd door karimmm op 11-02-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

karimmm schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:28:
weten jullie trouwens eigenlijk of je ook icm F&F telefonisch kan bestellen? (dan kan ik de Xperia Z icm F&F nemen.)

[...]

Hier kan je ze bestellen http://www.vodafone.nl/sh...030/?reviewsEnabled=true# maar ik zie geen witte dus denk het voorlopig nog niet.
Via F&F kan je alleen via internet bestellen en moet je wachten tot het toestel op de site verschijnt. Omdat ik daar niet op wilde wachten, heb ik hem met een gewoon Vodafone abonnement besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Nee.

Alleen de zwarte, en of er een koptelefoon, dock of iets anders extra's bij zit staat er ook niet bij, dus ik ga er maar vanuit van niet. Maar mij persoonlijk kan het niet zoveel boeien, ik wil die Z gewoon.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Geen aanwijzing omtrent een leuke accessoire als cadeau bij Vodafone, wel een goedkopere Xperia Z. Dan ga ik toch voor de MDR-1R!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
laarom schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:42:
Geen aanwijzing omtrent een leuke accessoire als cadeau bij Vodafone, wel een goedkopere Xperia Z. Dan ga ik toch voor de MDR-1R!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
ik zou em wel niet ontvangen.kan pas donderdag verlengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Dit is de enige aanwijzing die er is, op de site bij het verlengen wordt met geen woord gesproken over een headphone. Gezien de informatieverstrekking bij Vodafone lijkt me dit niet veel goeds beloven. Ik denk niet dat de post van 1 slaperige mod daar iets aan verandert.

[ Voor 10% gewijzigd door laarom op 11-02-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
Yorin schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:31:
[...]

Via F&F kan je alleen via internet bestellen en moet je wachten tot het toestel op de site verschijnt. Omdat ik daar niet op wilde wachten, heb ik hem met een gewoon Vodafone abonnement besteld.
Jij hebt vast toevallig geen enig idee hoelang het duurt tot een toestel in F&F komt? anders bestel ik 'm gewoon los. Dit is echt een prachtding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, veel reacties in dit topic en het andere xperia z topic :)

heb hem net toch maar besteld bij vodafone, goede prijs en accesoires maken me niet zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smitterz
  • Laatst online: 05-09 12:22
Afgelopen week bij StudentMobiel de Xperia Z pre-order geplaatst. T-mobile abbo (dit in verband met heel slecht bereik Vodafone en KPN in mijn huis) met 420 minuten/sms en 1GB internet (3.6mbps). Met de pre-order actie krijg je er een koptelefoon met een winkelwaarde van ruim 200 euro erbij. Dit alles met een 2-jarig abbo voor maar 38 euro per maand, 2 jaar lang. Mooie aanbieding dacht ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
smitterz schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:53:
Afgelopen week bij StudentMobiel de Xperia Z pre-order geplaatst. T-mobile abbo (dit in verband met heel slecht bereik Vodafone en KPN in mijn huis) met 420 minuten/sms en 1GB internet (3.6mbps). Met de pre-order actie krijg je er een koptelefoon met een winkelwaarde van ruim 200 euro erbij. Dit alles met een 2-jarig abbo voor maar 38 euro per maand, 2 jaar lang. Mooie aanbieding dacht ik zo!
Wow een koptelefoon met een waarde van €200. En dan ook nog alle details van je abo! Wat een nieuwswaarde! Dank!

Het bericht van smitterz is iig on-topic, dat kan ik van jou bericht niet zeggen! Heb je problemen met de inhoud van een bericht van een ander, gebruik de Topic Report knop, ga ik geen geval zelf of-topic in een halve flame reageren.......

[ Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 11-02-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:26
laarom schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:19:
[...]

Wow een koptelefoon met een waarde van €200. En dan ook nog alle details van je abo! Wat een nieuwswaarde! Dank!
Uit de OP:
Bespreek in dit topic je order, welk abbo je hebt gekozen, welke prijzen je betaald hebt voor hoeveel belminuten, smsjes en hoeveel MB internet. Bespreek hier ook waar je het toestel los gekocht heb en voor welke prijs! Dat je hem hebt besteld zonder verdere info hoeven we niet te weten, dat is niet leuk!
Je post voegt niks toe, now beat it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
Luco schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:17:
[...]

Uit de OP:

[...]

Je post voegt niks toe, now beat it!
Sorry maar hij bedankt iemand, dat mag. Tevens kan je hier ergens nog reporten :') jouw post voegt net als de mijne niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Voor de verlengers via vodafone.nl; wat stond er in jullie orderbevestigingsmail? het enige wat er bij mij in staat is dat ik nog een mail ga ontvangen over de levering van het toestel. De totaalkosten voor de verlenging zijn 0,00 en in de mail kan ik ook nergens terugvinden dat ik de xperia z bij mn verlenging heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:50
karimmm schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:27:
[...]

Sorry maar hij bedankt iemand, dat mag. Tevens kan je hier ergens nog reporten :') jouw post voegt net als de mijne niets toe.
Was toch zo sarcastisch als de pest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Nu weer on-topic! Niet zelf off-topic gaan reageren op een ander!
Maak indien een bericht van een ander jou niet bevalt gebruik van de Topic Report knop!

[ Voor 20% gewijzigd door Bullet NL op 11-02-2013 18:38 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
oops verkeerde topic

[ Voor 90% gewijzigd door Lowizi op 11-02-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Heb net bij belsimpel besteld. Tele2 35eu per maand 500min/1000mb, 20 bijbetalen, 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
In België blijkt de enige actie de SRS-BTV5 te zijn voor pre-orders bij sommige winkels. Vanden Borre bijvoorbeeld. En het dock natuurlijk, maar daarvoor kan je gewoon de €20 die de telefoon zelf meer kost rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
Ik lees even vluchtig het topic door en zie het gedoe over de headset. Ik wil deze telefoon graag bij een verlenging en een headset is altijd mooi meegenomen. (Helemaal voor die waarde, ik ben immers een Nederlander 8)7 ).

Snel telefoontje, waarin ik overigens een leuk gesprek had, met een medewerker van Vodafone leert dat ze het zelf ook niet weten :X Dit was in dit topic natuurlijk allang bekend, alleen vind ik het opmerkelijk dat de ene winkel hier wel uitspraak over kan doen maar de andere niet. Zijn de toestellen als uitgeleverd aan een aantal webwinkels ofzo? Kan dit me moeilijk voorstellen, maar je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
volgens belsimpel krijgen ze morgen de telefoons binnen, zo staat het tenminste bij mijn bestelgegevens maar ik ga er van uit dat het gewoon pas vanaf 28 feb is net zo als bij alle andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 05-08 11:30
Ben benieuwd.. hoe meer ervaringen er online verschijnen hoe beter (kan ik een goed gemiddelde bepalen :P)
TheBleeder schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:38:
Ik lees even vluchtig het topic door en zie het gedoe over de headset. Ik wil deze telefoon graag bij een verlenging en een headset is altijd mooi meegenomen. (Helemaal voor die waarde, ik ben immers een Nederlander 8)7 ).

Snel telefoontje, waarin ik overigens een leuk gesprek had, met een medewerker van Vodafone leert dat ze het zelf ook niet weten :X Dit was in dit topic natuurlijk allang bekend, alleen vind ik het opmerkelijk dat de ene winkel hier wel uitspraak over kan doen maar de andere niet. Zijn de toestellen als uitgeleverd aan een aantal webwinkels ofzo? Kan dit me moeilijk voorstellen, maar je weet maar nooit.
Van een aantal (de meeste?) webwinkels zijn de hoofdtelefoons al op, b.v. Coolblue.

Vodafone levert op=op aan de eerste pre-orders die via internet zijn gedaan, maar niet aan orders die via de Vodafone winkels binnenkomen. De 'Smartphone Crew' heeft geen inzicht in wie van de internet pre-orders wel of geen hoofdtelefoon krijgt, en ook in over het aantal pre-orders dat al gedaan is (dus ook niet duidelijk of de hoofdtelefoons al 'op' zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:03
Ik heb hem onder rembours bij vodafone besteld, ik wkrd gebeld door vodafone om een afspraak te maken, kan ik gelijk even vragen of de koptelefoon er bij zit, dan kan ik hem anders gelijk cancelen :)

Mocht ze dat niet weten, en ik zje aan de deur dat er geen headset bij zit? Kan je dan ook het pakketje niet aannemen zonder verdere consequence?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
je krijgt geen headset er bij geleverd maar een code waarmee je bij sony de headphone kunt bestellen( kan je waarschijnlijk ook nog de kleur uitkiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
kanem0chi schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:55:
Ik heb hem onder rembours bij vodafone besteld, ik wkrd gebeld door vodafone om een afspraak te maken, kan ik gelijk even vragen of de koptelefoon er bij zit, dan kan ik hem anders gelijk cancelen :)

Mocht ze dat niet weten, en ik zje aan de deur dat er geen headset bij zit? Kan je dan ook het pakketje niet aannemen zonder verdere consequence?
De headset zal er geloof ik sowieso niet letterlijk bij zitten.
Ik ga er zelf vanuit dat de mensen die een headphone krijgen een bon krijgen welke ze dan via Sony kunnen inruilen voor een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

diver99 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:56:
je krijgt geen headset er bij geleverd maar een code waarmee je bij sony de headphone kunt bestellen( kan je waarschijnlijk ook nog de kleur uitkiezen)
Hoe weet je dat zo zeker? Overal staat dat je de headphone met je telefoon geleverd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Yorin schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:57:
[...]

Hoe weet je dat zo zeker? Overal staat dat je de headphone met je telefoon geleverd krijgt.
Is geloof ik al diverse keren in dit topic gezegd dat mensen dit te horen kregen.
En lijkt me eigenlijk ook wel logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:03
Yorin schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:57:
[...]

Ja daar keek ik dus ook al van op, de communication van alle webwinkels is zo divers samen met de communicatie vanuit sony dat er een "zwart gat" ontstaat :9

En degene die zegt dat je een 'voucher' krijgt, is hier een bron of pic van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
kanem0chi schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:08:
[...]

Ja daar keek ik dus ook al van op, de communication van alle webwinkels is zo divers samen met de communicatie vanuit sony dat er een "zwart gat" ontstaat :9

En degene die zegt dat je een 'voucher' krijgt, is hier een bron of pic van?
De enige bron ervan zijn posts hier in het topic van mensen die dat te horen kregen nadat ze het vroegen.
Maar zoals gezegd lijkt het mij logischer dat we er een voucher bij krijgen in plaats van de headphone (is eenvoudiger en goedkoper te regelen voor Sony vind ik).

Overal staat wel dat je een headphone bij het toestel krijgen maar er staat niet dat je de tegelijk geleverd krijgt met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Re: Xperia Z
Opties
op ‎11-02-2013 09:22 PM
Inmiddels is de Xperia Z gewoon te kiezen bij online verlenging in my vodafone, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen

op vodafone forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:24
Zojuist de bestelling van de xperia Z gecancelled bij bol.com
Ik kreeg 2 mailtjes te bevestiging. 1 mailtje van de xperia Z en 1 mailtje van de headphone.
Het lijkt er dus op dat Bol.com de headphone er gewoon bij gaat leveren ipv een voucher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Chiron schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:28:
Voor de verlengers via vodafone.nl; wat stond er in jullie orderbevestigingsmail? het enige wat er bij mij in staat is dat ik nog een mail ga ontvangen over de levering van het toestel. De totaalkosten voor de verlenging zijn 0,00 en in de mail kan ik ook nergens terugvinden dat ik de xperia z bij mn verlenging heb besteld.
Same here.

Zojuist besteld via my vodafone verlenging, sinds vanavond was de Xperia Z eindelijk normaal te kiezen uit de lijst telefoons, dat was vanmiddag nog niet het geval, toen moest je nog de workaround gebruiken welke gegeven werd in het Vodafone forum.

Nu 2x een mail gehad met bevestiging verlenging abonnement zonder dat de Xperia Z erbij genoemd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Thanks, ben sowieso al van plan om me nieuwe mobiel los te halen. Dit is wel een redelijke actie denk ik, dus wordt morgen even boodschappen doen bij AH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:57
xileS schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 01:46:
[...]

Thanks, ben sowieso al van plan om me nieuwe mobiel los te halen. Dit is wel een redelijke actie denk ik, dus wordt morgen even boodschappen doen bij AH :)
niet je bonuskaart vergeten hé !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Adarkar schreef op maandag 11 februari 2013 @ 21:36:
Zojuist de bestelling van de xperia Z gecancelled bij bol.com
Ik kreeg 2 mailtjes te bevestiging. 1 mailtje van de xperia Z en 1 mailtje van de headphone.
Het lijkt er dus op dat Bol.com de headphone er gewoon bij gaat leveren ipv een voucher.
Jup, beetje degelijke partner levert de koptelefoon vanuit eigen voorraad - geldt in ieder geval voor de partijen die rechtstreeks met Sony zaken doen.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
GVR schreef op maandag 11 februari 2013 @ 21:47:
[...]

Same here.

Zojuist besteld via my vodafone verlenging, sinds vanavond was de Xperia Z eindelijk normaal te kiezen uit de lijst telefoons, dat was vanmiddag nog niet het geval, toen moest je nog de workaround gebruiken welke gegeven werd in het Vodafone forum.

Nu 2x een mail gehad met bevestiging verlenging abonnement zonder dat de Xperia Z erbij genoemd is...
Okay :) Dan hoort het blijkbaar zo.. mn verlenging was binnen een minuut doorgevoerd in ieder geval, gisteravond nog via de Vodafone webcare twitter bevestigd gekregen dat de Xperia Z gewoon in de bestelling zit. Heb ze maar niet gevraagd of er een zekere koptelefoon bij zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:41
syntesia schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 01:54:
[...]

niet je bonuskaart vergeten hé !!!
Weet iemand hoelang die kaarten geldig zijn? 1 jaar?
En mag je er wel meerdere tegelijk inleveren bij de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

jeroendh schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:40:
[...]

Weet iemand hoelang die kaarten geldig zijn? 1 jaar?
En mag je er wel meerdere tegelijk inleveren bij de MM?
Kaarten zijn 5 jaar geldig en je kan er meerdere inleveren bij de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Yorin schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:47:
[...]

Kaarten zijn 5 jaar geldig en je kan er meerdere inleveren bij de Mediamarkt.
Mooi!
15% korting op €629 = €94.35
€629-€94.35 = €534.65

En dan lever ik mijn galaxy S2 in bij z'n website, krijg ik er €160 voor terug :P
Dan kom je uit voor de Z op €534.65 - €160 = €374.65 >:)
En dan een losse simonly erbij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11
Ik kon het snel even niet vinden, maar als ik de telefoon via de Vodafone-site bestel (icm verlenging), is deze gewoon simlockvrij en unbranded van VF-zooi?

[ Voor 0% gewijzigd door Jason X op 12-02-2013 09:51 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFe
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 06:05
Verlenging via Vodafone met een 2 jarig abo van 55 euro kost de telefoon 24,99. Dit scheelt toch weer zo'n 50 euro met Cool Blue. Helaas is alleen de zwarte kleur te kiezen bij Vodafone en wordt niks genoemd over de hoofdtelefoon. Ik laat mn pre order dus gewoon staan bij Coolblue. Oja, nog 15 nachtjes slapen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Chiron schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:28:
[...]

Okay :) Dan hoort het blijkbaar zo.. mn verlenging was binnen een minuut doorgevoerd in ieder geval, gisteravond nog via de Vodafone webcare twitter bevestigd gekregen dat de Xperia Z gewoon in de bestelling zit. Heb ze maar niet gevraagd of er een zekere koptelefoon bij zat :+
Heb even de klantenservice gebeld, bij mij zat toestel er ook gewoon in. En ook ik heb de vraag mbt de koptelefoon achterwege gelaten haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
GVR schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:36:
[...]

Heb even de klantenservice gebeld, bij mij zat toestel er ook gewoon in. En ook ik heb de vraag mbt de koptelefoon achterwege gelaten haha :P
Wel ongelofelijk suf dat als je verlengt, je de status van de bestelling niet kan zien bij 'bestelstatus' op vodafone.nl als je ingelogd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kan iemand a.u.b. de link posten naar de aanbieding van studentmobiel (of een andere website) waarbij je voor € 21 de smart wireless headset kan bijbestellen? Het lukt mij niet om die te vinden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Waar kan ik die kadobonnen kopen? Op hun website kan ik het alleen in een verlanglijst zetten en in de winkel weten ze van niets.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Lisadr schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:22:
[...]

Waar kan ik die kadobonnen kopen? Op hun website kan ik het alleen in een verlanglijst zetten en in de winkel weten ze van niets.
In de winkel? :P
Is gewoon een bonus aanbieding, dus bij de kassa moet het goed komen. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door jeroendh op 12-02-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als je daarmee ook iets kunt afbetalen waarmee je al de laagste prijsgarantie hebt gekregen, wordt het dus nog interessanter. :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Jorgen schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:19:
Kan iemand a.u.b. de link posten naar de aanbieding van studentmobiel (of een andere website) waarbij je voor € 21 de smart wireless headset kan bijbestellen? Het lukt mij niet om die te vinden.
Bij je bestelling, of selectie van de Xperia Z kon je aan de rechterkant "Handig bij dit toestel" accessoires bij bestellen, inmiddels is de smart wireless headset bij mij niet meer te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeze-Oh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 09:58
@ Moraal: Heb ik Studentmobiel ook naar gevraagd. Eerste vraag had betrekking op de MDR-1R koptelefoon. Afhankelijk van je besteldatum krijg je dus wel of geen koptelefoon toegestuurd. Er ligt dus inderdaad een beperkte 'fysieke' voorraad koptelefoons bij de diverse partners.

Over de vraag op ik de headset pro nog kon nabestellen: zie antwoord daaronder.

'Hartelijk dank voor uw e-mail. De besteldatum zal inderdaad hiervan afhankelijk zijn. Het ligt eraan hoeveel wij geleverd zullen krijgen. Het aantal dat wij geleverd zullen krijgen, zullen gaan naar degene die het eerst besteld hebben. In deze volgorde zal de lijst afgewerkt worden.

De Headset wireless pro is helaas ook niet meer beschikbaar, deze is uitverkocht en zal niet meer binnenkomen. Dit was een eenmalige actie vanuit Sony. Onze excuses voor het ongemak.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij Belcompany kun je nog inschrijven voor de hoofdtelephone bij de Xperia Z, voor degene die opzoek naar :
http://www.belcompany.nl/...m=BAC&utm_content=5035630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
die 300 eerste inschrijvingen zijn denk ik allang gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Bij de MediaMarkt, krijg je alleen die koptelefoon als je preordered? Moet je wel al gelijk betalen zie ik op de site (ook als je ophaalt). Kan volgens mij ook met de waardebonnen betalen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Klopt, zelf gisteren bij Saturn besteld (online), je moet gelijk betalen, bij levering je Xperia krijg je een coupon die je weer bij Sony moet inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:57:
[...]

De headset zal er geloof ik sowieso niet letterlijk bij zitten.
Ik ga er zelf vanuit dat de mensen die een headphone krijgen een bon krijgen welke ze dan via Sony kunnen inruilen voor een headset.
Natuurlijk niet! Sony gaat echt niet 1000 MDR 1R's apart verzenden, met alle verzend- en administratiekosten van dien... dat ding krijg je gewoon direct bij je bestelling...

Bonnetjes zijn bovendien ook veel te fraude gevoelig met retour e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:58:
[...]

Natuurlijk niet! Sony gaat echt niet 1000 MDR 1R's apart verzenden, met alle verzend- en administratiekosten van dien... dat ding krijg je gewoon direct bij je bestelling...

Bonnetjes zijn bovendien ook veel te fraude gevoelig met retour e.d.
Of Sony nu vouchers gebruikt of dat ze de headphones naar de winkels sturen beide zijn fraude gevoelig en beide nemen kosten met zich mee.
Verzend en administratie kosten behoud je ook gewoon in beide gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Deadsy schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:28:
[...]

Of Sony nu vouchers gebruikt of dat ze de headphones naar de winkels sturen beide zijn fraude gevoelig en beide nemen kosten met zich mee.
Verzend en administratie kosten behoud je ook gewoon in beide gevallen.
Ze sturen gewoon een X aantal headphones mee met de orders naar de retailers en daarmee zijn zij klaar met die dingen. De retailers moeten ze verder verdelen. Dat is veel efficienter dan bonnen meesturen en die later zelf weer verwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Maar als je 28e bij de Mediamarkt de Z gaat kopen zonder te preorderen, dan krig je sowieso geen headset? Want had nog niet helemaal besloten welke phone ik neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
verzend ,administratie, fraude, Zou allemaal wel, feit is je krijgt een vouchers deze stuur je door naar Sony en je krijgt je headset thuis gestuurd, simple as that!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
xileS schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:37:
Maar als je 28e bij de Mediamarkt de Z gaat kopen zonder te preorderen, dan krig je sowieso geen headset? Want had nog niet helemaal besloten welke phone ik neem.
geen pre order = sowieso geen headphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker is dit..

2 februari de xperia Z besteld bij coolblue. Ruim op tijd voor de hoofdtelefoon, en dit is ook bevestigd.

Nu heeft tele2 het abonnement afgewezen, en na contact met tele2 blijkt dit een fout te zijn, want er staat geen wanbetaler bekend bij mij.

Nu moet ik dus de telefoon opnieuw bestellen = geen hoofdtelefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-imm
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
418O2 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:31:
[...]

Ze sturen gewoon een X aantal headphones mee met de orders naar de retailers en daarmee zijn zij klaar met die dingen. De retailers moeten ze verder verdelen. Dat is veel efficienter dan bonnen meesturen en die later zelf weer verwerken
Had pas een Sony tv gekocht met een James Bond Blu-ray aanbieding. Moest een stickertje van de doos afplukken en opsturen. Na de bevestiging van ontvangst stuurden ze een mailtje dat het ongeveer drie weken zou duren. Gelukkig had ik 'm na een week al binnen. Ik vermoed dat er in dit geval niet veel mis zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-09 17:43
Haha, ik werd zojuist gebeld door T-Mobile... Had een paar dagen terug gevraagd of ik alvast kon verlengen icm de Xperia Z. Omdat ik officieel pas de 27ste kan verlengen was dit niet mogelijk, tenzij ik 69,95 wilde betalen.. Wordt me nu de Xperia Z aangeboden, beweerd ze ook nog dat hij gewoon op voorraad is en dus direct leverbaar. Ik vroeg of dat wel klopte omdat ik overal had gehoord dat hij vanaf eind februari pas leverbaar is. Hij is toch echt op voorraad meneer, aldus de mevrouw van T-Mobile.... Mooi verhaal maar volgens mij klopt er geen drol van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
Ik zou even uitkijken. Kans is groot dat ze de Xperia T bedoeld, die is namelijk overal in de reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Roelio86 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:23:
Haha, ik werd zojuist gebeld door T-Mobile... Had een paar dagen terug gevraagd of ik alvast kon verlengen icm de Xperia Z. Omdat ik officieel pas de 27ste kan verlengen was dit niet mogelijk, tenzij ik 69,95 wilde betalen.. Wordt me nu de Xperia Z aangeboden, beweerd ze ook nog dat hij gewoon op voorraad is en dus direct leverbaar. Ik vroeg of dat wel klopte omdat ik overal had gehoord dat hij vanaf eind februari pas leverbaar is. Hij is toch echt op voorraad meneer, aldus de mevrouw van T-Mobile.... Mooi verhaal maar volgens mij klopt er geen drol van!
Of de persoon weet niet beter of het gebruikte systeem ziet geen verschil tussen producten op voorraad en producten die besteld zijn.

Was geloof ik met 4launch ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smitterz
jeroendh schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:51:
[...]

Mooi!
15% korting op €629 = €94.35
€629-€94.35 = €534.65

En dan lever ik mijn galaxy S2 in bij z'n website, krijg ik er €160 voor terug :P
Dan kom je uit voor de Z op €534.65 - €160 = €374.65 >:)
En dan een losse simonly erbij nemen.
Verkopen misschien nog een betere oplossing? 200 krijg je er sowieso nog wel voor hier op V&A of anders op Marktplaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smitterz
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:02:
lekker is dit..

2 februari de xperia Z besteld bij coolblue. Ruim op tijd voor de hoofdtelefoon, en dit is ook bevestigd.

Nu heeft tele2 het abonnement afgewezen, en na contact met tele2 blijkt dit een fout te zijn, want er staat geen wanbetaler bekend bij mij.

En bij een andere aanbieder? Studentmobiel.nl biedt nog steeds gewoon de pre-order met koptelefoon aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
  • Laatst online: 05-09 17:43
In de bevestiging staat wel de Xperia Z, dat is dus in ieder geval goed gegaan.
Heb er wel even een mail achteraan gestuurd, anders annuleer ik hem weer.
Hier heb ik namelijk maar 7 dagen de tijd voor, en wil de HTC M7/One nog achter de hand houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:39
smitterz schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:47:
[...]

En bij een andere aanbieder? Studentmobiel.nl biedt nog steeds gewoon de pre-order met koptelefoon aan...
Uhm nee, studentmobiel heeft de koptelefoon er al afgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smitterz
IseT schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:28:
[...]

Uhm nee, studentmobiel heeft de koptelefoon er al afgehaald
Inhoud van het pakket
-Sony Xperia Z
-Thuislader
-Headset
-Datakabel

Dat zie ik nog staan. Maar dat zal nu dus een normale headset zijn?

Blij dat ik hem op tijd heb besteld dan in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Roelio86 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:23:
Met welk abonnement is dit?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

smitterz schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:33:
[...]

Inhoud van het pakket
-Sony Xperia Z
-Thuislader
-Headset
-Datakabel

Dat zie ik nog staan. Maar dat zal nu dus een normale headset zijn?

Blij dat ik hem op tijd heb besteld dan in ieder geval..
Headset is gewoon earphones + mic die standaard bij een telefoon zitten.

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
ChrissieOne schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:35:
[...]

Headset is gewoon earphones + mic die standaard bij een telefoon zitten.
Wel erg goede standaard earphones+mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
smitterz schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:45:
[...]

Verkopen misschien nog een betere oplossing? 200 krijg je er sowieso nog wel voor hier op V&A of anders op Marktplaats...
Ik ga zowizo wachten totdat de MM weer een BTW actie heeft.
Dan is hij nog maar €520 i.p.v €630, en dan betalen met de cadeaucards.
€520 - €78 (15%) = €442
En dan mijn S2 nog zien te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
denk je nou echt dat btw actie en cadeaucards tegelijk mag gebruiken? hun zijn ook niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
roflexx schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:56:
denk je nou echt dat btw actie en cadeaucards tegelijk mag gebruiken? hun zijn ook niet gek.
Ja dat kan gewoon, hebben al meerdere mensen gedaan.
En cadeaucards zijn gewoon "geld", dus een betaalmiddel.
Edit: Zij kunnen niet zien of deze van de AH actie zijn of niet, kan net zo goed dat jij z'n kaart voor je verjaardag gekregen hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door jeroendh op 12-02-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offender
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:02:
lekker is dit..

Ik hetzelfde maar dan bij Bol.com
Want een achterlijke service daar.
Ik bestel als de hoofdtelefoon actie er is, en een dikke week later krijg ik mail dat ze mijn bestelling geannulleerd hebben omdat mijn reservatie van het bedrag op mijn creditcard mislukt is. Zou dus opnieuw moeten bestellen maar dan geen hoofdtelefoon meer en ook geen tegemoetkoming.
Ipv eerst even iets te laten weten, nee gelijk annuleren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Spreek ik net de Vodafone klantenservice om mijn bestelling te verifiëren, alles in orde. Ik vraag eigenwijs toch maar naar info over de hoofdtelefoon; ja hoor meneer, u krijgt de aankoopbon en daarmee kunt u bij sony de hoofdtelefoon bestellen. Uhm okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
dat zou wel heel erg nice zijn als het waar is! ik kan donderdag eindelijk verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offender
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-07-2024
Nog ergens waar ik opnieuw kan pre-orderen en alsnog de hoofdtelefoon erbij krijg???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
GVR schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:04:
Spreek ik net de Vodafone klantenservice om mijn bestelling te verifiëren, alles in orde. Ik vraag eigenwijs toch maar naar info over de hoofdtelefoon; ja hoor meneer, u krijgt de aankoopbon en daarmee kunt u bij sony de hoofdtelefoon bestellen. Uhm okay.
Mag ik vragen wanneer je besteld hebt?

En welk nummer van de klantenservice je hebt gebeld, ben nu toch wel benieuwd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

TheBleeder schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:18:
[...]

Mag ik vragen wanneer je besteld hebt?

En welk nummer van de klantenservice je hebt gebeld, ben nu toch wel benieuwd :X
Gisteren met verlenging via my vodafone. Gewoon 1201 gebeld, optie 2, 2.
Maar ik wed erop dat de volgende medewerker die je spreekt dit niet gaat vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

GVR schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:40:
[...]

Gisteren met verlenging via my vodafone. Gewoon 1201 gebeld, optie 2, 2.
Maar ik wed erop dat de volgende medewerker die je spreekt dit niet gaat vertellen.
Dat durf ik ook wel te stellen, heb de afgelopen weken een viertal keer met Vodafone gebeld en elke keer een ander verhaal. Online klantenservice en de fysieke winkel hadden ook hun eigen versies van het verhaal.
Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste