Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Net als iedere keer heb ik ook vandaag weer klokslag 3 dagen na mijn mijn laatste bericht bij mijn serviceticket een reply gehad van de MM dat volgens hun informatie mijn headset zou zijn verstuurd en dat ik die dus binnenkort moet ontvangen.

Ik ben benieuwd...

Uit het patroon dat nu zichtbaar is met de 3 dagen kan ik in ieder geval wel de conclusie trekken dat ze kennelijk een afgerekend worden op het binnen 3 dagen afhandelen van berichten bij online servicetickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 19:41
Crap, als ik gister had gelezen dat er 50% korting was in Leeuwarden was ik er heen gegaan... damn
Nog maar eventjes afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Cyleo schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:36:
[...]

[...]

Dus ook de Xperia Z actie bij T-Mobile komt er weer aan ;) Voor de duidelijkheid met plaatje:
[afbeelding]
Damn! Das wel een goede actie! Maarja wanneer je alles van te voren weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Vandaag ook nog in rotterdam 50% korting op je abbo over 24 maanden:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7KVSZBh60hM29RnbS9trrYtS/full.jpg
https://www.facebook.com/...6387811390&type=1&theater

[ Voor 44% gewijzigd door Humma Kavula op 22-03-2013 14:25 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:54
Rfrancois schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:18:
Belcompany zijn de headsets aan het uitleveren , zojuist bezorgd .
Klopt inderdaad ik zojuist via twitter mijn track and trace code gekregen, als het goed is morgen aflevering! :) EINDELIJK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Koopavond in Rotterdam is tot 21:00 uur.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
GS88 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:44:
Koopavond in Rotterdam is tot 21:00 uur.
Zonder auto vandaag ga ik dat helaas niet redden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 20:30

netblade

Sunrise

In T-Mobile Alphen a/d Rijn is deze actie ook vandaag. Nadat ik het zo zat was dat ik wederom een uitstelsms had gehad van de Htc One ben ik dan uiteindelijk toch maar gegaan voor de Sony, 30 euro per maand voor 1750Mb en 300 minuten, toestel dan overigens gratis. Mooie actie :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:45
sedad schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:33:
Mensen die de XZ ivm met 24 maanden korting hebben aangeschaft, staat er ook bij jullie My-T-mobile gewoon het normale bedrag. Ik kan nergens zien dat ik korting op het abbonement heb gekeregen.
Staat bij mij ook het normale bedrag, anderen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
xminator schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:25:
[...]

Staat bij mij ook het normale bedrag, anderen ook?
ja hier ook, je bon goed bewaren dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco_vdP
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 14:14
Zo, flink tijdje in de rij gestaan in Alphen a/d Rijn, maar ik heb er een te pakken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 20:30

netblade

Sunrise

Jacco_vdP schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 23:38:
Zo, flink tijdje in de rij gestaan in Alphen a/d Rijn, maar ik heb er een te pakken:)
Wat een gekkenhuis was het daar, ook die speaker meegepakt voor 40 euro (heb er geloof ik nog geen 14 euro voor betaald ivm T-Mobile points)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:37
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:30:
Iemand die weet wat ongeveer de levertijd is van de Xperia Z via Vodafone F&F? Er staat wel langere levertijd, maar dat is niet bepaald specifiek :P
Ik had 'm binnen 3 dagen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 10:32
xileS schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 01:26:
Vandaag mijn Xperia Z terug gebracht bij de MM Amsterdam Arena, heb 635,05 cash terug gekregen (had met waardebonnen betaald). Ging gelijk naar binnen om een nieuwe te halen, maar helaas ze willen niet met de laagste prijs garantie meedoen :'). Althans hij zei, belcompany verkoopt hem niet los voor die prijs maar levert ze alleen bij abonnementen. En hij hield dat vol (ook al zeiden we van wel) en dat hij ze gebeld had, raar verhaal. En dat de inkoopprijs al hoger ligt ofzo, dat hij ze in had gekocht. Laagste prijs garantie kunnen ze dus ook niet waar maken (net als die headsets die ze beloofd hadden en niemand ze nog gekregen heeft). Ik had geen tijd meer voor discussie, moest me film nog redden. MediaMarkt maakt veel slechte reclame voor hunzelf zeg.
Iemand die toevallig weet waar ze in omgeving Amsterdam op voorraad zijn voor 540? Morgen misschien eens een paar belcompanys bellen. Of misschien dat Saturn wel meegaat met de laagste prijsgarantie.
Aan de andere kant, heb me geld terug. Heb weer vrije keus qua mobieltjes.
Ik was bij de BC op Muntplein in Amsterdam en daar hadden ze hem niet op voorraad (twee weken terug ofzo), maar ze kunnen wel in de computer kijken waar hij wel op voorraad is. Je kan dus gewoon even langs gaan en overleggen waar je moet zijn. Ik had meerdere vestigingen gebeld zelf, maar er werd niet echt opgenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th-son
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-11-2021
superericje schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:30:
[...]

Klopt inderdaad ik zojuist via twitter mijn track and trace code gekregen, als het goed is morgen aflevering! :) EINDELIJK!
Ook ik heb mijn headset gister middag binnen gekregen! had em eigenlijk niet meer verwacht, dus voor mij was het een verrassing!

Ik had besteld op 20 februari bij bel company, en heb alsnog dus die headset gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Headset binnen van belcompany. Wow wat een geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
deuceboss schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:17:
[...]

Ik was bij de BC op Muntplein in Amsterdam en daar hadden ze hem niet op voorraad (twee weken terug ofzo), maar ze kunnen wel in de computer kijken waar hij wel op voorraad is. Je kan dus gewoon even langs gaan en overleggen waar je moet zijn. Ik had meerdere vestigingen gebeld zelf, maar er werd niet echt opgenomen...
Thanks voor de info, maar ik zit in een dilemma. Ik ben opeens aan het twijfelen tussen de Xperia en de HTC One xD, aangezien die ook in een paar weken te koop is als het goed is. Wacht denk ik tot ik ze beide in de winkel kan zien :).
Pff weer zo lang wachten, na zo lang nog steeds geen nieuwe phone ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

xileS schreef op zondag 24 maart 2013 @ 13:21:
[...]

Thanks voor de info, maar ik zit in een dilemma. Ik ben opeens aan het twijfelen tussen de Xperia en de HTC One xD, aangezien die ook in een paar weken te koop is als het goed is. Wacht denk ik tot ik ze beide in de winkel kan zien :).
Pff weer zo lang wachten, na zo lang nog steeds geen nieuwe phone ;(
HTC One is toch uitgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
/off topic
Volgens mij is het niet echt bekend, wanneer die precies leverbaar is in NL. Laatste wat ik vernomen heb, was voor eind april en op het vroegst begin april, dus zou weer een maand wachten kunnen worden. Wordt hem misschien in duitsland halen, heb hem zonet gepreordered ;p. Zie: HTC One - Levertijden en prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nog of is er nog een t-mobile xperia Z actie ergens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:12:
Komt er nog of is er nog een t-mobile xperia Z actie ergens? :)
Jazeker!
Beverwijk 28 Maart
hey in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-yawn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Mystic Spirit schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:17:
Even een kleine follow-up vraag. Zijn er al mensen die hun headset ontvangen hebben van de Mediamarkt? xileS? R-yawn?

Ikzelf heb nog niks ontvangen en ben wel benieuwd of anderen hem al wel hebben gekregen.
Ik heb 'm ook nog niet ontvangen. Ik mocht bellen als ik 'm binnen twee weken niet had. Dat is vandaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel!

Is het echt een kwestie van 'voor de deur liggen'? Of valt het qua drukte wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:57
Ik ben naar Leeuwarden en Meppel geweest in de namiddag en was bij beide meteen aan de beurt.
Volgens mij is het in de morgen altijd erg druk. :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

R-yawn schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:02:
[...]

Ik heb 'm ook nog niet ontvangen. Ik mocht bellen als ik 'm binnen twee weken niet had. Dat is vandaag....
Zelfde verhaal hier. Gisteren hebben ze mij gebeld. Er werd mij verteld dat het wel verzonden was en dat het allemaal vreemd was. Ze gingen het uitzoeken en er z.s.m. bij mij op terug komen.
Lijkt toch minder vreemd dan als jij de koptelefoon ook nog niet ontvangen hebt. Zal morgen weer eens najagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
Ik zit er over te denken om donderdag ook maar naar Beverwijk te gaan, heeft iemand daar ook een adres van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHans
  • Laatst online: 12-08-2024
Al iemand een hoofdtelefoon binnen van MM? Ik heb iig nog niets gezien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoSc
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-04 15:02
Bij mij is de XZ gearriveerd na bestelling bij Vodafone F&F (15-3 besteld, 27-3 geleverd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Vandaag een (standaard) email van MM ontvangen om me aankoop te beoordelen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
Is de 50% actie in Beverwijk nu bevestigd? Ik zie hem nergens namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

jantjezoepenman schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:25:
Is de 50% actie in Beverwijk nu bevestigd? Ik zie hem nergens namelijk.
Tenzij iemand uit beverwijk de folder upload zie je dat niet eerder dan op de dag zelf op of het t-mobile forum of t-mobile facebook vanaf 9:30 ( soms ook pas vanaf 13:00 )

-edit- vergeet niet; koopavond dan dus tot 21:00 uur open

[ Voor 7% gewijzigd door Humma Kavula op 27-03-2013 17:31 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
Aha.. dan wordt het lastiger.. ik moet eerst 1,5 uur rijden en dan wil ik niet voor niks komen.. Nou ja, ik hou het in de gaten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

MrHans schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:03:
Al iemand een hoofdtelefoon binnen van MM? Ik heb iig nog niets gezien.
Hier nog steeds niet. Vandaag wel weer bericht van de MM. Ze hebben het uigezocht en ik zal de koptelefoon z.s.m. opgestuurd krijgen. Knap stukje rekken van de mediamarkt en geen uitleg wat de uitkomst van het onderzoeken was.
Inmiddels zitten we 4 weken later en heb ik ook al 4 beloftes gehad dat de koptelefoon er z.s.m. zal zijn..... |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Mystic Spirit op 27-03-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb hem vandaag mogen ontvangen (van de Belcompany). Moest er wel zelf voor mailen en bellen de afgelopen tijd, maar het is toch gelukt. Gelukkig maar. :) Er komt in elk geval heel mooi geluid uit.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FbwwkZhhIEZRyvJTgbOGbpSP/medium.jpg

Vandaag T-mobile Actie Beverwijk:
Welkom Beverwijk! Onze nieuwste T-Mobile Shop opent morgen de deuren op de Breestraat 37A. Kom de opening met ons vieren, dan krijg je een super aanbieding: maar liefst 24 maanden 50% korting op een 2-jarig abonnement de Sony Xperia Z (v.a. iSmart 200). Ook als je verlengt.

[ Voor 44% gewijzigd door Humma Kavula op 28-03-2013 08:48 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
En de headset van MM is binnen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15
Zojuist de Z opgehaald bij de actie in Beverwijk. Klein uurtje in de kou moeten wachten, maar we kregen wel netjes koffie en koekjes aangeboden door het personeel.

Vind het wel een beetje jammer dat je huidige nummer niet over kan laten zetten, op de site van T-Mobile staat namelijk dat ze dat graag allemaal voor je regelen. Dat moet je allemaal zelf thuis gaan regelen via hun website. Maar je kunt natuurlijk ook niet alles krijgen met zo'n aanbieding, en een kleine 50 mensen wachtende in de rij achter je.

Wat ik me nu eigenlijk wel afvraag, is deze telefoon direct simlockvrij? Mijn T-Mobile abbo gaat pas over een maandje in, maar ik zou dit toestel al wel graag willen gebruiken. Mijn huidige telefoon gebruikt een normale sim, en het zou toch wel vervelend zijn als ik mijn sim verknip om er alleen maar achter te komen dat het niet gaat werken.

[ Voor 25% gewijzigd door tudeLati op 28-03-2013 14:17 ]

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
Ik ben na een autoritje van 1,5 uur ook weer thuis, gelukkig hoefde ik ook niet bepaald lang in de rij te staan. Mensen hebben zich schijnbaar toch verbaasd dat ik uit Friesland kwam. Maar dat had ik er graag voor over.

Idd jammer dat ze nummerbehoud niet in de winkel kunnen regelen, maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
tudeLati schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:10:
Wat ik me nu eigenlijk wel afvraag, is deze telefoon direct simlockvrij? Mijn T-Mobile abbo gaat pas over een maandje in, maar ik zou dit toestel al wel graag willen gebruiken. Mijn huidige telefoon gebruikt een normale sim, en het zou toch wel vervelend zijn als ik mijn sim verknip om er alleen maar achter te komen dat het niet gaat werken.
Ter info: Na wat zelfonderzoek heb ik hem bijgeknipt en er ingestopt. Werkt vliegend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

xileS schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:04:
En de headset van MM is binnen xD
Hier ook! werd vandaag bezorgd met DHL. Wat wel weer bijzonder was was dat ik een reply kreeg bij mijn service call op ongeveer het moment dat ik het briefje uit de bus viste dat de headset bij de buren was bezorgd. In die call had ik gevraagd of er een indicatie van z.s.m. was en kreeg de reply dat het volgende week zou zijn. Ben benieuwd straks krijg ik er 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Aangezien ik vanaf vandaag kon bestellen bij Vodafone, direct de Xperia Z besteld via Vodafone F&F. Er staat nu geen "langere levertijd" dus ik ben benieuwd wanneer ik 'm ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 18:47
Weet iemand een Belcompany waar ze de xperia Z wel los verkopen? Ik heb er drie in de buurt gebeld en allen bevestigen de prijs van 539, maar ze mogen hem niet verkopen. Alleen i.c.m. een abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat raar. En online dan? Ik heb de mijne gewoon online bij Belcompany gekocht en zonder problemen € 539,= betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHans
  • Laatst online: 12-08-2024
Ook bij mij is de hoofdtelefoon van de mediamarkt binnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outersham
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-08 21:59
Jorgen schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 20:22:
Wat raar. En online dan? Ik heb de mijne gewoon online bij Belcompany gekocht en zonder problemen € 539,= betaald.
Online kun je ook alleen icm met abo kopen. Misschien was de losse verkoop (voor €539) een tijdelijke actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zie het ja. Dan was ik gelukkig op tijd dus.
Toen er nog geen RED was, kon het in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 18:47
Ja, heb je geluk gehad. Scheelt behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien91
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 12:21
Morgen actie in Oldenzaal:
Welkom Oldenzaal! Morgen opent onze nieuwste T-Mobile Shop de deuren op De Driehoek 45. Kom de opening met ons vieren, dan krijg je een super aanbieding: maar liefst 24 maanden 50% korting op een 2-jarig abonnement bij een Samsung Galaxy SIII (v.a. iSmart 300) en de Sony Xperia Z (v.a. iSmart 200). Ook als je verlengt. Zien we je morgen?
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/528234_566324056731619_1862718478_n.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Rien91 op 04-04-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:57
over paar weken hopelijk ook in drachten, rij ik wel even naar toe. Wat moet je hier nog bijbetalen voor de Z?
Heb al even op de facebook pagina van TM gekeken maar kon het niet vinden.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties

€ 50,- euro voor de XZ bij een iSmart 200

-edit- Ook gratis? las ik net op facebook

[ Voor 19% gewijzigd door Humma Kavula op 04-04-2013 22:31 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:27
Als je een iSmart 300 neemt (30 euro per maand) hoef je niets bij te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:05

faust2016

You yes have my shirt

Zijn allebei gratis met de genoemde abo's, tenminste, dat zegt Tmobile in de reacties..
Ik ga er morgen heen. Weet iemand iemand of er wat centraler (straal van ~50km rond Utrecht) ook binnenkort nog shops open zullen gaan? Kan mijn vriendin nog niet helemaal overtuigen morgen twee-en-een-half uur in de trein te gaan zitten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ook op de twitter, staan nog wat reacties bij van de T-Mobile webteam: https://twitter.com/tmobi...status/319826719655743488

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:04
Rien91 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:26:
Morgen actie in Oldenzaal:

[...]
Bedankt voor de tip! Vanochtend XZ gehaald, inderdaad gratis bij ismart 200, inclusief onbeperkt internet. Volgens de papieren zelfs ook nog 22,88 Euro korting op aansluitkosten. Tot slot voor half geld kon je flipcase + 2 screenprotectors + 2 nfc-tags bijkopen; daar heb ik me dan toch laten verleiden om 15 Euro uit te geven ;)

Hij zit nu aan de lader, volgens T-Mobile is het toestel simlockvrij dus ik kan zodadelijk met m'n huidige simyo al aan de slag. Het T-mobile abonnement hoeft pas in te gaan uiterlijk 4 augustus. Je moet de nummerportatie wel zelf regelen online, daar hadden ze geen tijd voor in de shop.

Tja nu dus met weemoed afscheid nemen van mijn Desire, na meer dan 3 jaar trouwe dienst. Eigenlijk ga ik er zelfs op achteruit; van android 4.2 (Paranoid Android van WoH, aanrader!) terug naar 4.1 op de sony >:)

Oveigens was het vanochtend nog helemaal niet echt druk; bij aankomst kreeg ik koffie en die had ik pas op toen ik mocht afrekenen (totaal max 15 minuten geduurd*).
* disclaimer: Dit was rond 10 voor 9, weet de huidige situatie niet natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninosm1
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09-2024
paar dagen geleden heb ik een xperia Z besteld bij studentmobiel en vandaag kreeg net een email van studentmobiel waarin staat dat ik 6,95€moet overmaken naar "Buckaroo Online Payment Services" ( dit zijn doe verzendkosten)

Weet iemand misschien hoelang zoiets duurt voordat ze het hebben ontvangen?
Ik heb het geld overgemaakt via rabobank om 11:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:28
Voor diegene die een goedkoop abbo willen hebben op een goed netwerk, en onbeperkt bellen, en goedkoop de Xperia Z......en ergens nog een half dagje de tijd hebben.......

http://forum.vodafone.nl/...n-info-en-data/td-p/64868

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 19:09
Als er iemand nog naar deze telefoon op zoek is... Momenteel in de Saturn/MM in Duitsland voor 469EUR, inclusief docking station, screen protector en 2 smart tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Een voorzichtige kick...

De Z ultra is uit, maar ik hoor er niemand over het importeren oid. Vraag me af of het waard is deze te importeren, of mensen die ervaring hebben met import van dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:47
Don3k schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:11:
Een voorzichtige kick...

De Z ultra is uit, maar ik hoor er niemand over het importeren oid. Vraag me af of het waard is deze te importeren, of mensen die ervaring hebben met import van dit toestel.
De Z Ultra is toch nog niet beschikbaar? Wellicht handig om een nieuw topic voor de levertijden e.d. aan te maken wanneer dit wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:23
De Xperia Z is nu te krijgen voor 192,- via hollandsnieuwe.

Al ben je nog geen klant dan kan je een gratis prepaid simkaart bestellen via de site.
Activeren en registreren dan kan je het toestel bestellen. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Pagina: 1 ... 34 35 Laatste