Bedankt! helaas krijg ik het volgende melding
Er is iets mis gegaan:
Id Ongeldige Bestel
Geen resultaten gevonden
Bedankt! helaas krijg ik het volgende melding
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door jeroendh op 13-03-2013 20:24 ]
Dit net terug gekregen:jeroendh schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:13:
Net weer Saturn gebeld, omdat ik vandaag geen verzend mail gehad heb.
Krijg straks een mail van ze met wanneer ze hem verwachten.
Aangezien jij je toestel ook gehaald hebt bij een MM filiaal wil ik je vragen of jij ook nog steeds meldingen ontvangt dat je je pakketje niet zou hebben afgehaald. Die meldingen krijg ik namelijk en ik heb mijn telefoon wel degelijk afgehaald.xileS schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:55:
@Sealnova, heb zojuist precies hetzelfde bericht ontvangen.
Op 8 maart had ik ook al een soortgelijk bevestiging gekregen, nadat ik hier om gezeurd had toen ik bij de mediamarkt filiaal stond en een medewerker van MediaMarkt online aan de telefoon had:
Geachte heer ***,
Hierbij ontvangt u de bevestiging dat u recht heeft op de headset, behorende bij uw Sony Xperia Z Zwart.
Wegens voorraad hebben wij dit artikel niet direct kunnen leveren bij uw toestel.
De headset zal in week 11 bezorgd worden op uw huisadres.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
******, Multi Channel Coördinator
E-Commerce
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Media Markt-Saturn Holding Nederland B.V.
***@media-saturn.com
Prins Alexanderplein 32-36 3067 GC Rotterdam
www.mediamarkt.nl
www.saturn.nl
Alleen die had dus beloofd dat de headset deze week bezorgd zal worden.
Ik heb vandaag 2 keer gebeld. Telefoon zou vandaag verstuurd worden, is natuurlijk weer niet gelukt. Ik heb hem nu gecancelled. Gelijk besteld bij Coolblue, morgen binnen. Dan maar wat meer kwijt, maar heb ik en een telefoon en een goede aftersales.jeroendh schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:24:
[...]
Dit net terug gekregen:
Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Ik heb voor u een levertijd van de Sony Xperia opgevraagd. Ze zal naar verwachting eind deze week weer geleverd worden. In dat geval zal uw bestelling begin volgende week bij u worden afgeleverd.
PFFF....
Uh, ik ontvang geen meldingen dat ik het niet afgehaald heb. Heb ook in het filiaal gewoon getekend dat ik hem opgehaald heb. Er gaat bij jou iets mis denk ik, het zou me niet verbazen als je het nog een x kan ophalen. Gratis 2e XZ xD.Mystic Spirit schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:33:
[...]
Aangezien jij je toestel ook gehaald hebt bij een MM filiaal wil ik je vragen of jij ook nog steeds meldingen ontvangt dat je je pakketje niet zou hebben afgehaald. Die meldingen krijg ik namelijk en ik heb mijn telefoon wel degelijk afgehaald.
Is dit normaal of gaat er bij mij iets mis in de administratie?
PSN, Twitter: NNY1980
heb een volle week eerder besteld via F&F...Nny schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:02:
Bij mij is ook de bestelling onderweg, ik heb 04-03 besteld via vodafone F&F.
Moet wel zeggen dat ook bij mij de communicatie met vodafone niet vlekkeloos verliep. Automatische mails werden niet verstuurd en heb info steeds via een vriend die er werkt of via de klantenservice moeten achterhalen.
Daar kunnen ze dus wel nog wat winst behalen.
28-02 besteld bij VF F&F, ook nog niks gehoord. Wel bizar dat er blijkbaar geen FIFO systeem wordt gehanteerd. Straks maar weer eens de servicedesk bellen.appelthee schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:18:
[...]
heb een volle week eerder besteld via F&F...
Nog niks gehoord..
Moet er wel nog iets bij vertellen, ik had in eerste instantie ook een week eerder bested, maar die order was helemaal niet aangekomen. Daar kwam ik ook pas achter na contact met de klantenservice, toen heb ik dus opnieuw een bestelling gedaan op 04-03.S2K schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:12:
[...]
28-02 besteld bij VF F&F, ook nog niks gehoord. Wel bizar dat er blijkbaar geen FIFO systeem wordt gehanteerd. Straks maar weer eens de servicedesk bellen.
PSN, Twitter: NNY1980
Verwijderd
Of hijkomt niet 👿B_sHoRtY schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:42:
[...]
helaas niet. Ik zit er ook op te wachten. Totaal niks vernomen nog van deze lui. Ik zie het gewoon gebeuren dat hij of, ineens op de deurmat ligt, zonder enige communicatie zoals dat met m'n xperia z ook ging. Of hij komt te laat.
Verwijderd
lol ik heb hetzelfde. probleem als jij gehad... hoe moeten we dan bestellen lolJopster schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:13:
Goed, hier het achterliggende verhaal van Belcompany waarom creditcard orders niet geleverd worden. Het duurde lang om er achter te komen, dus ik zet het verhaal hier ook even neer. Scheelt wellicht de nodige frustratie. Ik heb wel begrip voor de situatie, al had dit gewoon goed gecommuniceerd moeten worden.
"Helaas zijn wij benaderd door de creditcardmaatschappijen dat er via onze webshop een aantal orders gedaan zijn, waarbij er gefraudeerd is met creditcard gegevens. Op basis hiervan zijn alle orders die betaald zijn met een creditcard geannuleerd. Dit betekent niet dat er bij uw order ook sprake is van mogelijke fraude, maar uit zorgvuldigheid en ter veiligheid is er besloten om alle orders die met creditcard gedaan zijn te annuleren."
Ik kan hem nu opnieuw bestellen, maar moet dan via Ideal betalen en dan behoud ik mijn recht op de headset (mits ik hem binnen een week bestel). Dat is in principe prettig, ware het niet dat de website tijdens het bestelproces een fout geeft en ik hem nog niet kan bestellen.
Ik moet dus nog iets langer wachten...
[ Voor 30% gewijzigd door appelthee op 15-03-2013 07:21 ]
Verwijderd
Ik ook.Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:43:
Net een mail ontvangen van Saturn dat mijn bestelling verzonden wordt, telefoon komt morgen aan.
Uiteindelijk
Ik ben vanmiddag teruggebeld dat ze het hebben getest en geen problemen hebben geconstateerd. Vol goede moed maar weer geprobeerd, maar uiteraard werkte het niet. Heb het maar weer doorgegeven per mail aan degene waar ik eindelijk een goed verhaal van kreeg. Hopelijk kan zij wat betekenen. Het gaat nu dus steevast fout bij het bevestigen van de order.AT024 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:53:
lol ik heb hetzelfde. probleem als jij gehad... hoe moeten we dan bestellen lol
[ Voor 10% gewijzigd door MaaikeO op 14-03-2013 16:01 ]
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door jeroendh op 14-03-2013 17:36 . Reden: Bestel datum ]
Heheh nee, maar ze melden wel dat als ik het niet snel ophaal dat ze het artikel retourneren en ik het bedrag gecrediteerd krijg. Dit terwijl ik de telefoon afgehaald heb, getekend heb en ook nog eens in mijn serviceticket heb aangegeven dat ik de telefoon heb opgehaald en in bezit hebxileS schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 00:09:
[...]
Uh, ik ontvang geen meldingen dat ik het niet afgehaald heb. Heb ook in het filiaal gewoon getekend dat ik hem opgehaald heb. Er gaat bij jou iets mis denk ik, het zou me niet verbazen als je het nog een x kan ophalen. Gratis 2e XZ xD.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Zou je willen kijken of de spakers daar toevallig niet ook voor 40 euro liggen, verwacht het niet maar bij alle andere winkels die eerder deze week de actie hadden waren ze wel in de aanbieding (dus ik heb nog hoop).crepsly schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:31:
Ik ga vanmiddag richting Meppel om een XZ te halen, mijn abo loopt bij tele2 echter nog tot mei, zijnde telefoons van t-mobile sim lock vrij? Anders heeft het voor mij weinig nut om hem nu al te halen.
Send from Xperia Arc
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ik zal het voor je bekijkenRobertowNL schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:49:
[...]
Zou je willen kijken of de spakers daar toevallig niet ook voor 40 euro liggen, verwacht het niet maar bij alle andere winkels die eerder deze week de actie hadden waren ze wel in de aanbieding (dus ik heb nog hoop).
Heb nog nooit bij één van die acties gehoord dat er te weinig voorraad was (zelfs/ook niet in grotere steden) dus ik zou het er op ''gokken''crepsly schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:57:
[...]
Ik zal het voor je bekijken![]()
Iemand toevallig nog info over mijn voorgaande vraag?
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nice! Toen ik zojuist in Leeuwarden vroeg was hij niet in de aanbieding, volgende week maar weer eens kijken dancrepsly schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:11:
Trotse bezittee van de XZErg goede service van T-mobile veel extra personeel.met verstand van zaken. Helaas was de speaker nu niet in de aanbieding aar volgende week bij leeuwarden wel verzekerde ze me. Nu lekker het hee weekend spelen
Hahaha, dat wordt een gratis telefoon voor jouMystic Spirit schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 22:18:
[...]
Heheh nee, maar ze melden wel dat als ik het niet snel ophaal dat ze het artikel retourneren en ik het bedrag gecrediteerd krijg. Dit terwijl ik de telefoon afgehaald heb, getekend heb en ook nog eens in mijn serviceticket heb aangegeven dat ik de telefoon heb opgehaald en in bezit heb.
Zal mij benieuwen wat er gebeurd!
Verwijderd
Ik wil je nog even hartelijk danken voor je post! Die heeft me even heel wat poet gescheeld! Heb gisteren ook telefoon gehaald in meppel, gelukkig voor mij maar op een steenworp afstand. Hoorde al dat mensen helemaal uit de buurt van veghel kwamen hiervoor. Gisteren ook telefoon door saturn geleverd gekregen, die gaat vandaag nog return to sender. Moet Saturn ook bedanken dat ze zo ongelooflijk traag waren met leverenCyleo schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:35:
Voor de mensen die nog goedkoop een Z zoeken en toevallig in de buurt van Alphen a/d Rijn (22 maart) of Meppel (15 maart) wonen:
[afbeelding]
Via
Willaaam in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"
GuusGelukJr in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"
TMAXTINT
Denk dat inderdaad ook. Sony weet dat zij de eerste maand van dit toestel moeten knallen, want straks komen de andere full-hd smartphones op de mark. Waarschijnlijk hebben ze een mooie deal met T-mobile gesloten en hopen ze nu een groter draagvlak van het toestel in Nederland te hebben.HollovVpo1nt schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:49:
Volgens mij hebben meer mensen het toestel via de acties van T-Mobile aangeschaft dan 'normaal'
Zeker weten,HollovVpo1nt schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:49:
Volgens mij hebben meer mensen het toestel via de acties van T-Mobile aangeschaft dan 'normaal'
Verwijderd
Daar staat netjes 50%.crepsly schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:23:
Wat staat er op je papieren overeenkomst?
Verwijderd
Hij is sim lock vrij maar er staat wel een t-mobile rom op wat een paar apps en een t-mobile opstartlogo inhoudt. En je krijgt dan dus de updates later dan de rest maar zodra er een originele nederlande rom te krijgen is kan je hem flashen naar een originele stock.xminator schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:29:
Zijn de xperia z van t-mobile nou sim-lockvrij? Heb daarover niet echt iets kunnen vinden in dit topic buiten 1 post om.
Moet dat dan dmv een root of na de flash merk je geen verschil meer en zullen de vervolgupdates gewoon via de normale manier verlopen.Humma Kavula schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:38:
[...]
Hij is sim lock vrij maar er staat wel een t-mobile rom op wat een paar apps en een t-mobile opstartlogo inhoudt. En je krijgt dan dus de updates later dan de rest maar zodra er een originele nederlande rom te krijgen is kan je hem flashen naar een originele stock.
die doen ze toch bij openingen alleen? Mocht je meer weten post je hier dan ook?Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 20:49:
Ik las hier op het forum dat er volgende week ook een tmobile (2j 50% korting) actie was in Leeuwarden?
Kan iemand dat bevestigen?
[ Voor 3% gewijzigd door Kees_frl op 17-03-2013 23:20 ]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
-Kees_frl schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:38:
[...]
die doen ze toch bij openingen alleen? Mocht je meer weten post je hier dan ook?
Drachten opent binnenkort wel staat er op T-mobile. Maar geen idee wanneer
DaveD
Geen12 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:37:
Een kleine tip voor de T-mobile actie. Koop eerst (elders) een T-mobile prepaidkaart en neem vervolgens zo'n abonnement met nummerbehoud van het prepaidnummer. Dan bespaar je de aansluitkosten en krijg je het beltegoed ook nog gecrediteerd. Zie http://www.t-mobile.nl/se...n-prepaid-naar-abonnement
(Inmiddels simkaartje besteld), voor de zekerheid vraag ik het: kun je hierna ook nog nummerbehoud aanvragen? Heb 1 bevestiging gezien, zou er graag meer willen hebben. (Ook handig voor de rest uiteraard)Garfieldtjuh schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:51:
[...]
Om dit bericht nog even aan te vullen hier kan je goedkope t-mobile kaartjes kopen.
http://www.ebay.nl/itm/23..._trksid=p3984.m1423.l2649
Nope, hij was me eerst in week 11 beloofd, wat dus al voorbij is. Maar laatste bericht was dus week 11 of week 12, dus hij zou deze week dan binnen moeten komen denk ik dan.Mystic Spirit schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:17:
Even een kleine follow-up vraag. Zijn er al mensen die hun headset ontvangen hebben van de Mediamarkt? xileS? R-yawn?
Ikzelf heb nog niks ontvangen en ben wel benieuwd of anderen hem al wel hebben gekregen.
Toestel ontvangen , Headset waarschijnlijk eind deze week volgens BCwebcare.nubcaek schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:29:
Is er iemand die nog iets van Belcompany gehoord heeft?
[ Voor 13% gewijzigd door Rfrancois op 19-03-2013 09:18 ]
Ik ben inmiddels over van Hi naar T-mobile en heb een nieuwe sim van t-mobile gekregen met een tijdelijk nummer. Echter krijg ik de melding "mm 2 sim not provisioned". Wat betekent dit? Ik dacht dat ik met een tijdelijk nummer al in de lucht zou zijn en dat ik na een maand (is bevestigd via sms van t-mobile) mijn oude nummer op de sim had staan.Melkunie schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:00:
Zou ik ook wel wat meer over willen weten. Heb mijn T-Mobile abonnement + XZ inmiddels al wel, maar nog niet activeert. Ik zit nu op Hi (contract is verlopen) en heb daar een maand opzeg termijn. In de T-Mobile winkel vertelde ze me dat ik mijn nieuwe abonnement bij hun binnen 4 maanden moet activeren. Wil mijn Hi nummer graag behouden. Denk dat ik in mijn situatie niet onder aansluitkosten uit kan komen?
Verwijderd
Reageren ze überhaupt bij jou dan? Ik hoop dat de telefoon nu eindelijk op voorraad is. Ik ga donderdag gewoon langs en breng hem terug bij de service center. Hopelijk kan ik daarnaast in de winkel gelijk een nieuwe halen voor zowat 100 euro goedkoper.Mystic Spirit schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:28:
Dank voor de info. Ik ga maar even een melding maken in mijn serviceticket dat ik het retouorrecht lager wil hebben i.v.m. late levering koptelefoon.
Ja ze reageren wel. Het kost iedere keer ongeveer een dag of drie voor ze reageren, maar er komt meestal wel een reactie. 100 euro goedkoper is leuk, maar de waarde van de koptelefoon is 200. Ik blijf dus nog even proberen om de koptelefoon te krijgen.xileS schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:58:
[...]
Reageren ze überhaupt bij jou dan? Ik hoop dat de telefoon nu eindelijk op voorraad is. Ik ga donderdag gewoon langs en breng hem terug bij de service center. Hopelijk kan ik daarnaast in de winkel gelijk een nieuwe halen voor zowat 100 euro goedkoper.
Verwijderd
heel raar, leveren ze nu toch een unbranded. Ik moest daardoor een paar weken wachten omdat ze de branded niet geleverd kregen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:17:
Netje geleverd door Studentmobiel. Een unbranded Xperia Z black icm abbo verlenging T Mobile :-)
Kees_frl schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:38:
[...]
die doen ze toch bij openingen alleen? Mocht je meer weten post je hier dan ook?
Drachten opent binnenkort wel staat er op T-mobile. Maar geen idee wanneer
Dus ook de Xperia Z actie bij T-Mobile komt er weer aanWaah schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:26:
Gestolen uit een ander topic. maar de 50% op 24 maanden kortingsactie ook in leeuwarden.
[afbeelding]
Heb de actie zelf in meppel gehaald. Xperia Z bevalt prima
[ Voor 12% gewijzigd door Cyleo op 20-03-2013 15:36 ]
In woerden kon je bij de Xperia Z nog kiezen voor een ismart 300 en een ismart 500. Allemaal met 50% korting en daarvoor gelde tevens nog geen bijbetaling voor het toestel.Outersham schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:39:
Geldt die 50% kortingsactie alleen voor een iSmart 200 abo, of krijg je op alle abo's 50% korting?
Zie Cyleo schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:35xminator schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:20:
22 maart is deze aanbieding ook @ alphen aan de rijn toch?
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door xminator op 21-03-2013 13:25 ]
Inmiddels eentje opgehaald in Den Bosch was niet zo druk, dankzij het prepaid truukje toch nog extra 41 euro bespaardxminator schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:25:
T-mobile aanbieding:
Vandaag in DENBOSCH en Leeuwarden!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Offtopic: Je koopt eerst een prepaid t-mobile kaart en activeert die, daarna naar de winkel dan bespaar je de activatie kosten en je beltegoed wordt omgezet naar je abboJorgen schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:08:
Wat is dat voor een truukje?
[ Voor 3% gewijzigd door Humma Kavula op 21-03-2013 19:10 ]
Bij Den Bosch was dat wel mogelijk.Jacco_vdP schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:08:
Weet iemand of het mogelijk is om bij de T-Mobile actie ook een witte Xperia Z te kiezen? Kan zijn dat het al genoemd is en dat ik er overheen gelezen heb.
Morgen onderweg naar Utrecht even langs Alphen a/d Rijn, hopen dat het niet te druk is anders ben ik te laat in Utrecht:')
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door B_sHoRtY op 22-03-2013 08:42 ]
Ik heb Vodafone daarover gebeld. Er werd mij verteld dat ik in ieder geval uit moet gaan van 10 werkdagen tot maximaal een maand. Dat betekent voor mij nog een week wachten. Al hoop ik op een snellere bezorging, aangezien iemand hem hier via F&F al binnen 3 dagen hadDj-sannieboy schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:30:
Iemand die weet wat ongeveer de levertijd is van de Xperia Z via Vodafone F&F? Er staat wel langere levertijd, maar dat is niet bepaald specifiek
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq