Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artois
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:05
@DenG13 Dat is het probleem, er staan er maar enkele in de rekken.. In ieder geval veel minder dan bv de Samsung Galaxy S3's enz.. Ik denk persoonlijk dat ze er maar weinig toegeleverd gekregen hebben, wat wel jammer is inderdaad. Ik zou morgen voor je vertrekt nog eens proberen bellen, dat je in ieder geval niet voor niets rijdt..

Grtz Artois

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Artois Bedankt voor de info...ga het erop wagen en zien dat ik om 9h30 aan de deur sta. Eer ik anders nog daar ben kan ik het misschien zeker vergeten.

Greetzzz
Gunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Sealnova schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 19:49:
Net weer naar de MM gebeld. Aangegeven dat ik mijn headset niet heb ontvangen. Gast aan de lijn zei dat de aanbieding geldig was tot 11-02 en dat de headsets meeverzonden waren. Ik zei dat ik op 13-02 besteld had en dat toen de aanbieding nog op de site stond, en dat ik hier een screenshot van had. Hierop adviseerde hij me contact op te nemen via het formulier op de site zodat ze het konden oplossen... :'(

Begin inmiddels een beetje MediaMoe te worden maar ik wil het er ook niet bij laten zitten :/
Ik ben anders geinformeerd, heb ook 13e in de avond besteld. En ik hoor er gewoon bij heb ik ondertussen van 4 mensen bevestigd gekregen ofzo. En heb nu een schriftelijke bewijs. Volgens mij was de actie pas de 15e van de site verwijderd.
Ik wacht nog even af en ga misschien nog gebruik maken van me 14 dagen recht op retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Artois... Bedankt voor het posten gisterenavond... Heb de laatste die ze hadden uit de MM te Antwerpen :) mijn weekend kan niet meer stuk :) nu uurtje rijden naar huis en dan effe aan de lader hangen en genieten.
Greetzzz
Gunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
gisteren toch de knoop doorgehakt. Na meedere frustrerende telefoontjes naar vodafone, mijn order daar geannuleert, en bij coolblue de XZ witte variant met tmobile abbo gehaald,ik ben nu wel wat duurder uit en heb geen koptelefoon,maar ik ben helemaal klaar met vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AT024
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-05-2019
zelfde hier. Op 20 feb 2012 besteld icm headset actie en het is nog steeds niet geleverd. Vervolgens paar keer gebeld naar BC en uiteindelijk heb ik een track & trace code gekregen van Post.nl. Op Post.nl gekeken en er staat dat levering nog onbekend is. Bel company gebeld en ze blijven maar liegen dat het aan Post.nl ligt. Post.nl gebeld wat 10 cent per minuut is en ik kreeg te horen dat 1 maart toestel van BC is ingeboekt is maar ze hebben nooit geleverd. WEER Belcompany gebeld en ze gaven het uiteindelijk toe, :( want ze hebben leveringsprobleem. Persoonlijk denk ik dat ze bepaalde klanten voortrekken omdat ze icm abo nemen. Ik had hem namelijk los gekocht icm headset twv 540 euro. :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren contract t mobile verlengd bij gsmeasy. Vanochtend gratis door koerier bij de deur afgeleverd. En ook nog toestel zonder t- mobile branded. Wil je echt snel toestel, gsmeasy aanrader!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DONOTDISTURB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-01-2015
Tot wanneer is de actie van 50% geldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 16:09
Gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffiedrinker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 21:43

koffiedrinker

Archlinux werkt dagelijks

Zo te lezen, nog steeds een hoop problemen met Saturn.
Blijkbaar zat ik in de eerste 40, want ik krijg vrijdagochtend een track & trace.
En de telefoon werd uiteindelijk rond 12 uur geleverd, dus ik ben blij.
Maar Saturn verdient hier zeker geen hoofdprijs mee, dat is zeker..... :(

Koffie werkt echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 12:44
koffiedrinker schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 19:29:
Zo te lezen, nog steeds een hoop problemen met Saturn.
Blijkbaar zat ik in de eerste 40, want ik krijg vrijdagochtend een track & trace.
En de telefoon werd uiteindelijk rond 12 uur geleverd, dus ik ben blij.
Maar Saturn verdient hier zeker geen hoofdprijs mee, dat is zeker..... :(
Dan heb jij geluk, ik zat er helaas niet bij.
Heb de telefoon 27-2 besteld, wanneer jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaikeO
  • Laatst online: 21-06 21:52
Ter vervanging van mijn iphone 4 gaat het waarschijnlijk deze Xperia Z worden.
Wel zit ik met wat dilemma puntjes (ben niet thuis in alle abonnementen die er momenteel zijn). Uiteraard heb ik me goed ingelezen, heb me bij verschillende winkels laten voorlichten en dan blijft de volgende vraag over:

Een abonnement in combinatie met de Xperia Z waar uiteraard mobiel internet bij zit... wat is nu de meest gangbare en passende internet snelheid van dit moment?

Ter vergelijking; een dik twee jaar en drie maanden geleden heb ik een iPhone 275 abbo afgesloten bij Vodafone. Snelheid = 7.2 mbps/ 1.4 mbps
Nu heb ik een abonnement bij Tmobile op het oog... Smartplus snelheid = 3,6 Mbps
Een ander abonnement van Tmobile, iSmart heeft een snelheid van 14,4 mbps

Ik heb er uiteraard zo mijn redenen voor de iPhone te vervangen voor een ander toestel. Heb even met de Xperia Z staan spelen bij verschillende winkels en ik ben erg enthousiast. Ik heb al uitgerekend dat het niet erg veel uitmaakt een los toestel te kopen icm simonly of een abbo + toestel af te sluiten. Tja, wanneer er een dikke aanbieding voorbij komt is het een ander verhaal natuurlijk. De ervaringsdeskundigen hier op tweakers zullen veel meer verstand hebben van dit soort vragen dan ik ooit zal hebben en ik vraag mij ook af of iemand mij kan adviseren wat voor soort internet nu het beste is?
Mijn kenmerken:
- Onderweg en op het werk moet mobiel internet gewoon snel werken, niet al te lange laadtijd
- Mailen, whatsappen, surfen e.d zijn de standaarddingen die snel en goed moeten werken op het mobiele netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzabroodje
  • Laatst online: 09-07 13:46
Ik had 23 februari bij studentmobiel besteld, ik heb nog steeds de telefoon niet binnen en volgens de email komt het in de loop van deze week of volgende week binnen.. Naar aanleiding van een vorige reactie zit ik toch te twijfelen, zal ik nou bij gsmeasy bestellen dat ik zeker ben dat ie op voorraad is (nog 41 op voorraad op dit moment) en dat ik em dinsdag binnen heb of zal ik nog wachten bij studentmobiel met de kans dat ik nog meer dan een week moet wachten...

Bij gsmeasy is het wel totaal ongeveer 30 euro goedkoper en krijg ik geen branded xperia z... maar dan moet ik wel bij studentmobiel annuleren en dan is nog de vraag of ik mijn verzendkosten die ik betaald heb terugkrijg. En straks annuleer ik bij studentmobiel en dan hebben ze ineens bij gsmeasy de telefoon niet meer op voorraad.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 19:05
pizzabroodje schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:25:
Ik had 23 februari bij studentmobiel besteld, ik heb nog steeds de telefoon niet binnen en volgens de email komt het in de loop van deze week of volgende week binnen.. Naar aanleiding van een vorige reactie zit ik toch te twijfelen, zal ik nou bij gsmeasy bestellen dat ik zeker ben dat ie op voorraad is (nog 41 op voorraad op dit moment) en dat ik em dinsdag binnen heb of zal ik nog wachten bij studentmobiel met de kans dat ik nog meer dan een week moet wachten...

Bij gsmeasy is het wel totaal ongeveer 30 euro goedkoper en krijg ik geen branded xperia z... maar dan moet ik wel bij studentmobiel annuleren en dan is nog de vraag of ik mijn verzendkosten die ik betaald heb terugkrijg. En straks annuleer ik bij studentmobiel en dan hebben ze ineens bij gsmeasy de telefoon niet meer op voorraad.. :p
goeie deal (ben dan wel de koptelefoon kwijt), maar ik kan nergens aangeven dat ik onbeperkt niet hoef.
Ik denk dat ik nog 2 dagen wacht, want dan ik misschien de paarse ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
MaaikeO schreef op zondag 10 maart 2013 @ 10:27:
Ter vervanging van mijn iphone 4 gaat het waarschijnlijk deze Xperia Z worden.
Wel zit ik met wat dilemma puntjes (ben niet thuis in alle abonnementen die er momenteel zijn). Uiteraard heb ik me goed ingelezen, heb me bij verschillende winkels laten voorlichten en dan blijft de volgende vraag over:

Een abonnement in combinatie met de Xperia Z waar uiteraard mobiel internet bij zit... wat is nu de meest gangbare en passende internet snelheid van dit moment?

Ter vergelijking; een dik twee jaar en drie maanden geleden heb ik een iPhone 275 abbo afgesloten bij Vodafone. Snelheid = 7.2 mbps/ 1.4 mbps
Nu heb ik een abonnement bij Tmobile op het oog... Smartplus snelheid = 3,6 Mbps
Een ander abonnement van Tmobile, iSmart heeft een snelheid van 14,4 mbps

Ik heb er uiteraard zo mijn redenen voor de iPhone te vervangen voor een ander toestel. Heb even met de Xperia Z staan spelen bij verschillende winkels en ik ben erg enthousiast. Ik heb al uitgerekend dat het niet erg veel uitmaakt een los toestel te kopen icm simonly of een abbo + toestel af te sluiten. Tja, wanneer er een dikke aanbieding voorbij komt is het een ander verhaal natuurlijk. De ervaringsdeskundigen hier op tweakers zullen veel meer verstand hebben van dit soort vragen dan ik ooit zal hebben en ik vraag mij ook af of iemand mij kan adviseren wat voor soort internet nu het beste is?
Mijn kenmerken:
- Onderweg en op het werk moet mobiel internet gewoon snel werken, niet al te lange laadtijd
- Mailen, whatsappen, surfen e.d zijn de standaarddingen die snel en goed moeten werken op het mobiele netwerk
Aangezien je onderweg en op het werk goed en snel internet wilt hebben zou ik niet voor t-mobile gaan. Vodafone heeft gewoon een veel beter en sneller netwerk. Het is ook misschien handig om even te kijken welke provider de meeste mensen hebben met wie jij belt. Bij Vodafone bel je namelijk gratis naar andere vodafone klanten.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzabroodje
le dj schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:47:
[...]

goeie deal (ben dan wel de koptelefoon kwijt), maar ik kan nergens aangeven dat ik onbeperkt niet hoef.
Ik denk dat ik nog 2 dagen wacht, want dan ik misschien de paarse ook binnen.
Hmm tja de koptelefoon zou ik volgens studentmobiel toch al niet krijgen, die onbeperkte bundel is 24 maanden gratis, maar na 24 maanden kun je je abonnement toch opzeggen, het lijkt me dat je dan die bundel eventueel apart van het abbo op kan zeggen. Ik ben dan gewoon van plan om het abbo na 24 maanden op te zeggen en een nieuwe (goedkopere) te nemen omdat je anders een duur abbo heb waar eigenlijk de toestelprijs bij in zit, dan kan je beter de XZ houden en dan een sim only nemen met internet en alles.

En ik heb geen zin om nog langer te wachten, ben al 3 weken aan het wachten en bij studentmobiel weet je gewoon niet waar je aan toe bent, elke week zeggen ze ja volgende week verwachten we em binnen te krijgen, daar heb je ook niks aan. Bij gsmeasy is het gewoon zo er staat op de site hoeveel er op voorraad zijn en dat ze binnen 24u geleverd worden...

Als er nog redenen zijn waarom ik bij niet bij gsmeasy moet gaan bestellen en moet blijven wachten bij studentmobiel dan hoor ik dat graag want ik zit nog een beetje te twijfelen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door pizzabroodje op 10-03-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaikeO
DaveD1109 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:49:
[...]

Aangezien je onderweg en op het werk goed en snel internet wilt hebben zou ik niet voor t-mobile gaan. Vodafone heeft gewoon een veel beter en sneller netwerk. Het is ook misschien handig om even te kijken welke provider de meeste mensen hebben met wie jij belt. Bij Vodafone bel je namelijk gratis naar andere vodafone klanten.
Bedankt voor je reactie!
Reden om geen Vodafone abonnement meer te nemen zit 'm voor mij in het feit dat ik die nieuwe abonnementen (RED) wel erg duur vind vergeleken met wat ik nu heb. Beetje verwend misschien ook wel, dat snap ik, zeker omdat alles tegenwoordig toch gewoon duurder wordt. De meeste mensen, ouders en vrienden, hebben tmobile of tele2. Daarnaast heb ik een telefoon van het werk (van voor het stenen tijdperk) waarmee ik ook prive zou kunnen bellen....liever niet natuurlijk. Ik kan niet de hele dag gaan zitten kloten met mijn telefoon, maar op de momenten dat het kan, moet het gewoon soepel en zonder problemen werken voor wat betreft het mobiele internet.
Op dit moment is Vodafone eigenlijk geen optie. Tmobile en tele2 des te meer. Ga er liever niet op achteruit qua snelheid e.d. Vwb telefoon zelf zit dat wel ok, zeker na de vergelijking tussen deze iphone 4 en de Xperia Z in de winkel. Zijn er hier al Xperia bezitters met een tele2 smartmix abbo? De reviews in het algemeen zijn niet erg goed, maar als je zoekt op Vodafone en Tmobile word je ook niet erg vrolijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzabroodje
MaaikeO schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:25:
[...]

De reviews in het algemeen zijn niet erg goed, maar als je zoekt op Vodafone en Tmobile word je ook niet erg vrolijk.
Ik zou niet volledig op de reviews uit gaan, ik zou ook in mijn achterhoofd houden, de meeste mensen die een slechte ervaring hebben zetten een review op internet om hun ergenis te uiten. Mensen die goede ervaringen hebben, hebben niet echt een reden om die meteen op internet te gaan zetten, dus je hebt best kans dat 99/100 mensen met een goede ervaring geen positief review op internet zet.

Maar natuurlijk blijft het je eigen keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik ben dus ook één van de gelukkigen die nu zijn Xperia Z van de Mediamarkt heeft otvangen, maar zonder headset. Deze is mij wel toegezegd en de regisratie is er online bij mijn klantenservice ticket. Dit ticket dus direct maar even aangevuld met de vraag waar mijn headset nu is.

Even afwachten wat er gebeurd. Ook direct even een screenshot gemaakt als bewijs dat ze de inhoud van de berichten niet aanpassen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mystic Spirit op 10-03-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outersham
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-08 21:59
Als ik zo dit topic door lees dan zijn er veel mensen die dit toestel los kopen.
Is de combinatie lostoestel+simonly goedkoper dan een abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
De combinatie los toestel + sim only is voor mij een stuk voordeliger. Nu moet ik wel zeggen dat ik een sim only van tele2 ga nemen met minimale mb's. Dat wil zeggen: 100 minuten bellen, en 500 mb. Heb mijn eigen verbruik bijgehouden en per maand zit ik gemiddeld op 280 mb. Kan nog altijd een stap hoger gaan mocht ik het nodig vinden. In 24 maanden kost mij dit dan minder dan 800 euro. Als ik een abonnement zou nemen dan zit ik op zijn minst op de 1000 euro, scheelt nogal wat dus.

Ook vind ik het prettig om maandelijks erg lage kosten te hebben. Rekeningen zijn al alom aanwezig in mijn leven, dan is het wel zo prettig dat je weet dat je telefoon maar een tientje per maand is.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Precies. Dat is bij mij ook zo. Ik heb mijn sim-only van Ben gehouden. € 10 per maand voor 300 min/sms.
Geen internet. Dat gebruik ik alleen thuis/bij familie/op het werk via de wifi. De enige kosten die ik buiten de bundel maak, zijn mijn gesprekken naar het buitenland. Dat kan ik zo duur en goedkoop maken als ik zelf wil. (Skype is een uitkomst!) Voor mij kost de telefoon dus 659 in 1 jaar, met alle vrijheid van een maandelijks opzegbare sim-only. Het enige serieuze alternatief zou Vodafone geweest zijn, waarbij ik voor €9,50 per maand extra 150 min naar het buitenland had kunnen bellen. Alleen was het abonnement dat ik interessant vond qua belbundel dan veel duurder dan nu.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outersham
Nadeel van veel sim-only abonnementen is (voor mij) de lage internetsnelheid (2Mb/s).

[ Voor 6% gewijzigd door Outersham op 10-03-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik gebruik voorlopig toch geen internet via mijn sim. Maar dat kan voor iemand anders wel belangrijk zijn.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:37
XEZ (eindelijk) besteld via Vodafone F&F voor 24,99 (icm Altijd 55 voor 36,85 p/m, 200 bel min, 4GB internet en onbeperkt sms. Perfect abonnement voor mij)

Ik kreeg net in de bevestigingsmail dat ik Xperia Z Vanilla krijg, dat betekent zeker dat ik een nonbranded krijg? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
onverwacht maar toch,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Mailtje van studentmobiel (overstap hi naar t-mobile) 9 feb pre order (T white)

[ Voor 3% gewijzigd door le dj op 11-03-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ook verzonden bij studentmobiel!
Alleen is de smart Wireless headset pro ineens verdwenen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opvallend.. De telefoon die ik uiterlijk morgen zou ontvangen is nog steeds niet verzonden naar mijn afhaalfiliaal en de telefoon is inmiddels door Saturn verwijderd van hun website.

Een te grote vraag naar de telefoon waar ze niet aan kunnen voldoen?

Ik heb geduld maar erger mij aan de slechte communicatie van Saturn. Dit wordt geen positieve shopreview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzabroodje
Ik heb mijn bestelling bij studentmobiel geannuleerd, vond het lang genoeg duren. Heb nu bij gsmeasy besteld en morgenochtend tussen half 9 en 1 wordt de telefoon bezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Saturn weer gebeld, kon niet aangegeven worden of de telefoon al binnen is.

Te bizar voor woorden dit, wacht nu al meer dan 2 weken op het toestel.

Honden zijn het !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:02:
Net Saturn weer gebeld, kon niet aangegeven worden of de telefoon al binnen is.

Te bizar voor woorden dit, wacht nu al meer dan 2 weken op het toestel.

Honden zijn het !
Ja dat was hetzelfde afgelopen vrijdag, ze weten niet eens meer wanneer er telefoons binnen komen.
Stelletje koekenbakkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
hey,

ik had vannacht de XZ via Vodafone F&F besteld en kreeg vanmorgen bevestiging en alles.
Ik kwam dus erachrer dati k een verkeerde leveradres had ingeleverd, dus hij wordt bij mijn tante afgeleverd ipv bij mij. Omdat ik toch liever had dat het bij mij zou geleverd worden ben ik Vodafone gaan bellen en zij konden mij al melden dat de telefoon klaar voor vertrek is :o.

Zo te zien gaat er ineens iets heel snels bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaikeO
Heb nu al een paar keer dat friends & family van vodafone voorbij zien komen.
Dat is nou eens echt interessant... Maar is het nu zo dat je alleen een code kunt bemachtigen via iemand die bij Vodafone werkt? Ik ben wel benieuwd hoe de mensen hierboven dit gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
karimmm schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:41:
hey,

ik had vannacht de XZ via Vodafone F&F besteld en kreeg vanmorgen bevestiging en alles.
Ik kwam dus erachrer dati k een verkeerde leveradres had ingeleverd, dus hij wordt bij mijn tante afgeleverd ipv bij mij. Omdat ik toch liever had dat het bij mij zou geleverd worden ben ik Vodafone gaan bellen en zij konden mij al melden dat de telefoon klaar voor vertrek is :o.

Zo te zien gaat er ineens iets heel snels bij Vodafone?
Het moet echt niet gekker worden. Ik zit nog steeds te wachten op mn pre-order van 16 februari, en jij besteld m vannacht en hij kan binnen een dag geleverd worden...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
DP Kunst schreef op maandag 11 maart 2013 @ 18:06:
[...]

Het moet echt niet gekker worden. Ik zit nog steeds te wachten op mn pre-order van 16 februari, en jij besteld m vannacht en hij kan binnen een dag geleverd worden...
Joh ik snap het zelf ook niet meer haha, ik hoop dat die meneer die ik aan de lijn gelijk had! is alleen maar beter of niet?
Ik had zelf al op ongeveer 1 maand gerekend voordat ik mijn XZ zou krijgen :P
MaaikeO schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:52:
Heb nu al een paar keer dat friends & family van vodafone voorbij zien komen.
Dat is nou eens echt interessant... Maar is het nu zo dat je alleen een code kunt bemachtigen via iemand die bij Vodafone werkt? Ik ben wel benieuwd hoe de mensen hierboven dit gedaan hebben.
Ik heb mijn F&F code een half jaar geleden via een Tweaker gekregen :D er zijn trouwens een paar tweakers die F&F codes uitdelen (sommigen tegen een betalinkje). Je zou in V&A misschien kunnen vragen idk?

[ Voor 37% gewijzigd door karimmm op 11-03-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaikeO
Hmmm dat is inderdaad wel een strak plan.... ondertussen iemand een DM gestuurd en dat ziet er goed uit! Even afwachten dus en dan het abonnement bestellen dat bijna gelijk is aan mijn huidige, ga er alleen dik op vooruit wat betreft gb internet. Ideaal!

[ Voor 49% gewijzigd door MaaikeO op 11-03-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Gister mijn toestel retour gebracht naar de MM (via internet besteld) omdat er geen headset bij zat en ik niet de laagste prijs kreeg (BC, €539) en kreeg tot mijn verbazing gewoon m'n geld terug terwijl ik met AH bonnen had betaald: €90 winst. :Y

Gelijk op V&A een toestel voor €500 weten te kopen: effectief €410 voor een XZ vind ik geen slechte deal d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelthee
  • Laatst online: 03-09 16:08
Iemand al een Vodafone F&F Sony XZ geleverd gekregen?
Heb de mijne besteld onderweg naar me werk toen de telefoon net op de site verscheen...
Vrijdag een telefoontje gepleegd, maandag 11 maart een batch... maar of ik hierbij zat was nog maar de vraag. Tot dit moment nog geen mail met een verzendbevestiging, zie het somber in voor morgen...

Ik lees hierboven dat ''karimmm'' vannacht besteld heeft en z'n telefoon klaar is voor verzending...
Het lijkt erop dat wanneer je als 'eerste' besteld, je onderop de stapel komt....

[ Voor 1% gewijzigd door appelthee op 12-03-2013 14:28 . Reden: grammatica ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-05-2024

meon

Ich bin ein userbaser!

BE: Had vandaag contact opgenomen met Vanden Borre, aangezien ik er nog steeds niets van m'n preorder gehoord had. Blijkbaar kon ik vanaf vandaag (maandag) m'n Xperia Z ophalen, maar de NFC-speaker was er nog niet (en daarom kreeg ik ook geen melding).
Die mag ik later, als hij binnen is, gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20feb verlenging besteld bij vodafone, kreeg hem 4 maart al binnen, al een week aan het genieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn kan het nu alleen nog goed maken met mij om van hun eigen partij koptelefoons 1 weg te geven,

Ik koop niks meer in Saturn of Mediamarkt sinds deze blunder, spuugzat.

Ik krijg me Sony XZ pas als de opvolger uit is denk ik.

Honden zijn het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:03:
Saturn kan het nu alleen nog goed maken met mij om van hun eigen partij koptelefoons 1 weg te geven,

Ik koop niks meer in Saturn of Mediamarkt sinds deze blunder, spuugzat.

Ik krijg me Sony XZ pas als de opvolger uit is denk ik.

Honden zijn het.
Nog iets gehoord van Saturn? Of weten ze nog steeds niets.
Ik ga vanmiddag maar weer eens een keer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Daar zijn de codes niet voor bedoeld, dus knip.

[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 12-03-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Goed, we gaan even een gezellig berichtje posten over BelCompany. Net als anderen heb ik op 19 februari een order geplaatst met de headset actie. Deze heb ik gelijk betaald met credit card. Veel onduidelijkheid over wat en wanneer er nu geleverd gaat worden. Track & trace nummer gekregen, maar leverdatum onbekend. Status veranderde ook niet de afgelopen dagen.

Vandaag weer eens gebeld en kreeg het fijne nieuws te horen dat er een risicocheck is geweest waardoor alle credit card betalingen tegen zijn gehouden. Orders betaald met credit card kunnen derhalve ook niet meer uitgeleverd worden en het geld zal teruggestort worden op de rekening. Heel erg fijn om er zo achter te komen ipv dat ze zelf even contact opzoeken. Ze durfden het waarschijnlijk zelf niet te vertellen. Toen ze vertelde dat ik ook nog eens 14 dagen moest wachten op teruggave van mijn geld, ging dat me iets te ver en heb ik ze vriendelijk, doch dringend verzocht, dit te verspoedigen. Ik wacht tenslotte al sinds 19 februari. Geen telefoon en geen headset dus. Het is ook de eerste en de laatste keer dat ik iets met BelCompany heb gedaan.

edit:
Is hij ergens nog voor een schappelijke prijs te krijgen? Loop ik natuurlijk ook weer mis zo...

[ Voor 4% gewijzigd door Jopster op 12-03-2013 14:03 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Outersham schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:52:
Als ik zo dit topic door lees dan zijn er veel mensen die dit toestel los kopen.
Is de combinatie lostoestel+simonly goedkoper dan een abonnement?
Er is maar 1 manier om dat voor jou situatie uit te bepalen, en dat is rekenen!

Wat kost je abo verlengen? Wat kost een sim-only bij jouw provider? Wat kost een sim-only bij een andere provider, en denk je dat die provider goedkoper is zonder kwaliteit in te leveren (tip, ga nooit naar T-Mobile), wat kost een los toestel? Wat verbruik je per maand?

Ik heb mijn abonnement bij Vodafone verlengt. Dat klinkt duur, maar als ik zie welke 'geweldige' aanbiedingen Hi heeft op toestellen uit 2012 (Xperia S, Galaxy S3) dan heb ik een prima deal gedaan.

Ik betaal voor toestel + 170 minuten + 4GB (14,4 kb download) inclusief alle korting 40 euro 50 per maand over 24 maanden. En als cadeautje een gratis MDR-1R hoofdtelefoon.

Geen superkoopje, maar een hele goed deal die perfect past bij mijn bestedingspatroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-09 07:39
Zojuist een mail gekregen met klant tevredenheidsonderzoek van vodafone waar ik al me gal gespuwd heb. Zit nog altijd zonder telefoon en wacht uit de prehistorische uh ik bedoel pre-order tijd nog steeds op mijn XZ + MDR-1R...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Voor de mensen die nog goedkoop een Z zoeken en toevallig in de buurt van Alphen a/d Rijn (22 maart) of Meppel (15 maart) wonen:
Afbeeldingslocatie: http://proximus.mine.nu/forum/alphen.jpg
Via
Willaaam in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"
GuusGelukJr in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"

[ Voor 4% gewijzigd door Cyleo op 12-03-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45
Stpan schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:17:
[...]

Wat kost je abo verlengen? Wat kost een sim-only bij jouw provider? Wat kost een sim-only bij een andere provider, en denk je dat die provider goedkoper is zonder kwaliteit in te leveren (tip, ga nooit naar T-Mobile), wat kost een los toestel? Wat verbruik je per maand?

Ik heb mijn abonnement bij Vodafone verlengt. Dat klinkt duur, maar als ik zie welke 'geweldige' aanbiedingen Hi heeft op toestellen uit 2012 (Xperia S, Galaxy S3) dan heb ik een prima deal gedaan.

Ik betaal voor toestel + 170 minuten + 4GB (14,4 kb download) inclusief alle korting 40 euro 50 per maand over 24 maanden. En als cadeautje een gratis MDR-1R hoofdtelefoon.

Geen superkoopje, maar een hele goed deal die perfect past bij mijn bestedingspatroon.
Je moet idd rekenen. Ik kom op 880 euro over 2 jaar uit (36.66 euro per maand) in totaal, dat krijg je niet goedkoper vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 14:29
Aanbieding voor Meppel is op 15 maart 2013! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Kun je daar ook voortijdig verlengen bij t-mobile? Moet nog minder dan 3 maanden namelijk.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
418O2 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:38:
[...]

Je moet idd rekenen. Ik kom op 880 euro over 2 jaar uit (36.66 euro per maand) in totaal, dat krijg je niet goedkoper vooralsnog.
Keurig, bij welke provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
4Reload schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:44:
[...]

Aanbieding voor Meppel is op 15 maart 2013! 8)
Dank ;) Heb het er even bijgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Firehawk86 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:07:
[...]

Nog iets gehoord van Saturn? Of weten ze nog steeds niets.
Ik ga vanmiddag maar weer eens een keer bellen.
Ik heb gisterenavond gebeld. Ze konden niets zeggen, maar ik zou een mail krijgen over verwachte leverdatum. Vanmorgen mail gehad dat op 13 maart, morgen dus, mijn telefoon wordt verwacht en verstuurd gaat worden. Heb op 27 februari besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eazy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-03-2023
Wat staat er bij het *sterretje?
Ik gok dat je naast die €25,16 nog een €10tje moet betalen voor je 1500 mb internet.

Ik wacht al heeeeeel lang op mijn Z van Vodafone, ik kan ze wel schieten.
Aan de andere kant krijg ik heel veel voor minder geld, dus ik ga het niet annuleren.

1e jaar € 21,25 per maand = € 255,-
2e jaar € 42,50 per maand = € 510,-
------- Bij te betalen bedrag = € 135,- +
--- totaal over 24 maanden = € 900,-

€ 900 : 24 = € 37,50 gemiddeld per maand.

Hiervoor krijg ik:

Sony Xperia Z + Koptelefoon
90 belminuten per maand
4000mb per maand

Nogmaals, ik kan Vodafone wel schieten :(
Ik wacht het maar af, ze gaven aan dat het toestel "voorlopig" nog niet op voorraad komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe de situatie bij studentmobiel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Mr Eazy schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:20:
[...]

Wat staat er bij het *sterretje?
*Na 1750 MB /mnd bij een iSmart 300 abonnement en na 1500 MB bij een iSmart 200 abonnement wordt je internetsnelheid teruggebracht tot 64 kb/s.** Deze actie is alleen geldig in de T-Mobile Shop Voorstraat 37, 3441 CD Woerden, op 8 maart 2013. Samsung Galaxy SIII vanaf een 2-jarig iSmart 300 abonnement met de Onbeperkt Internet Voordeelbundel of een Sony Xperia Z vanaf een 2-jarig iSmart 200 abonnement met de Onbeperkt Internet Voordeelbundel, zolang de voorraad strekt. Na de actieperiode betaal je het standaard tarief. Aansluitkosten € 30,50. Vraag in de shop naar de voorwaarden. Zet-en drukfouten onder voorbehoud.
VincentVega in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"

Je schijnt onder de aansluitkosten uit te kunnen komen door een T-Mobile SIM te kopen en dan voor nummerbehoud te kiezen van de T-Mobile SIM

[ Voor 7% gewijzigd door Cyleo op 12-03-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelling bij Saturn zojuist geannuleerd na opnieuw een heel ander verhaal te hebben gehoord.. "Telefoon is niet bij hun op voorraad en is ook niet bij hun uitgeleverd sinds de release." B-U-L-L-S-H-I-T.. Vrijdag werd me nog verteld dat ze zojuist een nieuwe levering hadden ontvangen en ik het toestel uiterlijk vandaag kon verwachten.

Er kon mij ook niet worden verteld wanneer ze nieuwe toestellen zouden ontvangen.. Ik koop hem dus wel elders.. 1 maart besteld, bezorgen binnen 7 á 9 dagen.. het is nu 12 maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
eawert schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:19:
[...]

Ik heb gisterenavond gebeld. Ze konden niets zeggen, maar ik zou een mail krijgen over verwachte leverdatum. Vanmorgen mail gehad dat op 13 maart, morgen dus, mijn telefoon wordt verwacht en verstuurd gaat worden. Heb op 27 februari besteld.
Ben benieuwd, heb deze ook 27-2 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Ik heb een aanbieding van Hi voor:

12 maanden, 150 minuten, 1000 MB 7.2 Mb/s voor € 53 p.m.

Dat is een mooie aanbieding toch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Vergeet de 35% van 629=220 euro afkoop niet na 1 jaar. Opgeteld bij die 636 kom je op 856 euro. Dat vind ik nou niet echt een aanbieding.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Hmm, dat afkopen heb ik over het hoofd gezien. Dan is het geen mooie aanbieding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
vozzie schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:50:

7.2 Mb/s is dat '3G' ?
En 14.4 Mb/s is dat dan 'H+' ?

H+ is niet alleen sneller als je eenmaal connectie hebt, maar maakt gevoelsmatig ook sneller connectie.

Bij T-mobile op 7.2 moest je altijd wachten tot de webpagina begon te bouwen op je scherm, terwijl ik bij Vodafone op 14.4 gelijk iets zie gebeuren, dat voelt gewoon veel snappier. (getest op Galaxy S2 in 2011).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eazy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-03-2023
Cyleo schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:36:
[...]

*Na 1750 MB /mnd bij een iSmart 300 abonnement en na 1500 MB bij een iSmart 200 abonnement wordt je internetsnelheid teruggebracht tot 64 kb/s.** Deze actie is alleen geldig in de T-Mobile Shop Voorstraat 37, 3441 CD Woerden, op 8 maart 2013. Samsung Galaxy SIII vanaf een 2-jarig iSmart 300 abonnement met de Onbeperkt Internet Voordeelbundel of een Sony Xperia Z vanaf een 2-jarig iSmart 200 abonnement met de Onbeperkt Internet Voordeelbundel, zolang de voorraad strekt. Na de actieperiode betaal je het standaard tarief. Aansluitkosten € 30,50. Vraag in de shop naar de voorwaarden. Zet-en drukfouten onder voorbehoud.
VincentVega in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"

Je schijnt onder de aansluitkosten uit te kunnen komen door een T-Mobile SIM te kopen en dan voor nummerbehoud te kiezen van de T-Mobile SIM
Ik dank u, net mijn Vodafone bestelling geannuleerd en 22 maart richting Alphen aan den Rijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Laatst online: 11-09 16:09
Stpan schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:13:
[...]

7.2 Mb/s is dat '3G' ?
En 14.4 Mb/s is dat dan 'H+' ?

H+ is niet alleen sneller als je eenmaal connectie hebt, maar maakt gevoelsmatig ook sneller connectie.

Bij T-mobile op 7.2 moest je altijd wachten tot de webpagina begon te bouwen op je scherm, terwijl ik bij Vodafone op 14.4 gelijk iets zie gebeuren, dat voelt gewoon veel snappier. (getest op Galaxy S2 in 2011).
In de praktijk ligt het vaak anders. De praktische snelheid van 14.4 Mbps ligt echter rond de 4 Mbps. Terwijl die van 7.2 Mbps rond de 2-3 Mbps schommelt. Vodafone had hier laatst zelf een onderzoek naar gedaan waar deze praktische snelheden uitkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vozzie schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:04:
Hmm, dat afkopen heb ik over het hoofd gezien. Dan is het geen mooie aanbieding :(
Koop je 'm niet, heb je wel 'n jaar een telefoon kunnen gebruiken :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaikeO
Ik heb zojuist toch maar een bestelling geplaatst bij Vodafone. Bel+SMS+Web Altijd € 55... voldoet aan wat ik zoek, geen gekloot met raar internetverbruik zoals weleens te lezen valt over andere aanbieders, geen nieuwe aansluitkosten, geen overstapgezeik... maar bovenal geen buitensporig hoge kosten. Ben benieuwd hoe lang de bestelling op zich gaat laten wachten. Er staat nu bij het bestellen een melding van langere levertijd. Prima, heb nog een dikke maand te gaan, hoewel niet te lang wachten altijd prettig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Ik woon zelf in alphen a/d rijn dus ik ga proberen in pauze van mijn werk langs te gaan, kan evt wel hier posten of ze nog veel-weinig telefoons hebben liggen.
abbo is volgens mij 50€ + aansluitkosten + 25,16€ p/m voor
200 minuten/sms + 1500mb + zperia Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51
vozzie schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:50:

12 maanden contract? Totaal €636 lijkt me een prima deal. Helaas waarschijnlijk wel toestel lease.

Warbivoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Cyleo schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:35:
Voor de mensen die nog goedkoop een Z zoeken en toevallig in de buurt van Alphen a/d Rijn (22 maart) of Meppel (15 maart) wonen:
[afbeelding]
Via
Willaaam in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"
GuusGelukJr in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"
Vreemd die speaker aanbieding... de btv25 waar ze mee adverteren heeft helemaal geen nfc... zouden ze de btv5 bedoelen?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Vreemd die speaker aanbieding... de btv25 waar ze mee adverteren heeft helemaal geen nfc... zouden ze de btv5 bedoelen?
[/quote]

Sony has launched a new version of SRS-BTV25 which are now come with NFC technology for easy pairing its Bluetooth connection.
http://www.techcinema.com...rs-btv25-new-version.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outersham
Stpan schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:17:
[...]

Die 50% korting aanbieding van T-Mobile klinkt toch wel interessant. Maar ik twijfel ook aan de kwaliteit van T-Mobile zeker als ik mensen in mn omgeving hoor die vaak slecht bereik hebben. Probleem bij een sim-only als Ben is dat deze ook gebruik maakt van het T-Mobile netwerk.

Los kopen bij Belcompany voor 540e icm een sim-only abo heeft tot nu toe mijn voorkeur. Maar ik ben nog aan het rekenen/vergelijken...

[ Voor 5% gewijzigd door Outersham op 12-03-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

basbus schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:19:
[...]

12 maanden contract? Totaal €636 lijkt me een prima deal. Helaas waarschijnlijk wel toestel lease.
Is inderdaad een lease toestel, had dat bijna over het hoofd gezien :) Morgen wordt ik terug gebeld en dan ff kijken wat ik nog meer eruit kan slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Guijt
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Wow, even een succesverhaaltje!

Vrijdagavond om 23.30 uur als los toestel besteld bij Belcompany, vandaag thuis bezorgd.
Net als het mooi passende sokje van neopreen, dat ik woensdag via eBay in Hongkong had besteld.

Zo kan het dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
Ik lees net op F&F dat XZ langere levertijd heeft (en nu dus uit de pre-order is).

Waar kan ik eigenlijk de orderstatus opvragen? het liefst online. Ik weet dat het ook kan door te bellen (maar laat ik nou slechthorend zijn) (het gaat hier om een verlenging!) Vodafone.nl helpt mij niet echt :(. Ik heb nog geen T&T ontvangen (dat krijg je toch als zij het versturen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51

Warbivoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:21:
Iemand een idee hoe de situatie bij studentmobiel is?
niet exact, de postbode is vandaag langs geweest.... Was niet thuis helaas....
wel besteld op 9 feb. Ze zijn dus wel begonnen en ik heb het idee dat ze de t-mobile pre-orders naar datum leveren. Mijn pakketje was trouwens 1540gr dus met MDR-1R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n XZ T-Black is onderweg!
Besteld op 8feb. bij Studentmobiel, verlenging T-Mobile, T-Black.
Pakket is 1480 gr. dus incl. Headset!

Voel me weer even een klein kind ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een afleverafspraak gemaakt voor mijn Xperia Z bij Vodafone. Op 27 februari besteld bij Friends & Family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:15
Ik heb ook net bericht gehad van Vodafone dat de telefoon op de post is gedaan via dynalogic. Er staat ook dat hij tussen 8:00 en 8:00 wordt verzonden. Er staat echter geen leverdatum bij. Kan ik hem vandaag nog verwachten of wordt het hoogstwaarschijnlijk morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelthee
  • Laatst online: 03-09 16:08
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:29:
Net een afleverafspraak gemaakt voor mijn Xperia Z bij Vodafone. Op 27 februari besteld bij Friends & Family.
Ik heb de XZ ook op 27 feb. besteld bij F&F, nog niks gehoord .. :(
heb je via de e-mail een of ander geregeld of heb je een afleverafspraak gemaakt met de klantenservice??

ben het wachten beu.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
haha Vodafone... vriend van me heeft zn pre-order bestelling vorige week al geannuleerd omdat het allemaal te lang op zich liet wachten, krijgt ie vandaag een mailtje met tracking id dat het pakket onderweg is :'-)

Gaat goed daar..
Dus voor de mensen die inmiddels hebben geannuleerd, zorg dat je een bevestiging krijgt (op papier), anders krijg je 'm alsnog opgestuurd.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
banaliteit schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:46:
Ik heb ook net bericht gehad van Vodafone dat de telefoon op de post is gedaan via dynalogic. Er staat ook dat hij tussen 8:00 en 8:00 wordt verzonden. Er staat echter geen leverdatum bij. Kan ik hem vandaag nog verwachten of wordt het hoogstwaarschijnlijk morgen?
Ik kreeg om 07:20 een mailtje voor leverafspraak. Heb gelijk afspraak gemaakt en hier ook de bevestiging van gehad door dynalogic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:15
Avinash schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:01:
[...]

Ik kreeg om 07:20 een mailtje voor leverafspraak. Heb gelijk afspraak gemaakt en hier ook de bevestiging van gehad door dynalogic.
Kon het op dezelfde dag nog geleverd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 10-09 22:34
Wow, ik kreeg zojuist ook een mailtje dat mn bestelling verstuurd is! WOW.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:41
Net Saturn gebeld, en de afdeling inkoop zij dat ze gister binnengekomen moesten zijn.
En dat ze dan vandaag in de loop van de dag/avond verstuurd gaan worden.
Maar dit konden ze niet met zekerheid zeggen. Als ik de de avond weer zou bellen, konden ze mij waarschijnlijk meer vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
banaliteit schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:03:
[...]

Kon het op dezelfde dag nog geleverd worden?
hahahah nee helaas. Morgenochtend op zn vroegst. Dynalogic zit in woerden. Woon-werk rit is Rdam-Utr. Dus ik dacht slim te zijn en belde ze op of ik het pakketje onderweg naar huis in woerden kon ophalen.

HELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :)

Dus ik wacht tot het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
Vandaag zoals velen hierboven ook al een mail gehad van dynalogic, ik had echter de 26e besteld. Ik heb vorige week van een kennis vernomen dat zij deze week een batch binnen zouden krijgen (en hebben gekregen) en volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AT024
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-05-2019
AT024 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:35:
zelfde hier. Op 20 feb 2012 besteld icm headset actie en het is nog steeds niet geleverd. Vervolgens paar keer gebeld naar BC en uiteindelijk heb ik een track & trace code gekregen van Post.nl. Op Post.nl gekeken en er staat dat levering nog onbekend is. Bel company gebeld en ze blijven maar liegen dat het aan Post.nl ligt. Post.nl gebeld wat 10 cent per minuut is en ik kreeg te horen dat 1 maart toestel van BC is ingeboekt is maar ze hebben nooit geleverd. WEER Belcompany gebeld en ze gaven het uiteindelijk toe, :( want ze hebben leveringsprobleem. Persoonlijk denk ik dat ze bepaalde klanten voortrekken omdat ze icm abo nemen. Ik had hem namelijk los gekocht icm headset twv 540 euro. :( :( :( :(
Update: !9 februari besteld en nog steeds niks ontvangen. 10 keer belcompany gebeld waarvan ze elke keer zeggen dat ze voor me gaan uitzoeken en terugbellen. Dat doen ze elke keer niet! Vandaag een dreigmail gestuurd weer en ik kreeg dit als reactie:Geachte heer Salary,

Ik wil u onze excuses aanbieden als u niet terug gebeld bent.

Er is op dit moment een onderzoek gaande met de webshop om uit te zoeken waarom de order niet uitgeleverd is. Wij hopen hier deze week meer duidelijkheid over te kunnen geven. Uiteraard zult u dan bericht van ons krijgen.

Wij begrijpen dat dit niet prettig is, omdat u reeds enige tijd wacht, maar wij willen u toch om nog wat extra geduld vragen.

Met vriendelijke groet,

Es****** van **********
Medewerker Service desk

BelCompany
T: 0318-56 98 52 (optie 1)
-------------------------------------------

8)7 8)7 8)7 zoals je merkt, geloof ik hier niks van! :( Ik zal nog een week wachten en mocht ik geen informatie krijgen dan maar een klacht aanmaken op klacht.nl en andere sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn : Schandalig bezig weer, gisteren laat in de middag wisten ze nog steeds niet of de toestellen binnen waren.

Grappigste is, elke werknemer zegt wat anders, zelf meegemaakt en ook hier op de forum opgemerkt.

Ik wacht uiterlijk tot morgen op me telefoon anders cancel ik me toestel en zal dan om de manager vragen, als ik die hond aan de telefoon krijg zal hij een combinatie scheldwoorden aanhoren van mij .

Tering honden, 27/2 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

AT024 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:22:
[...]

8)7 8)7 8)7 zoals je merkt, geloof ik hier niks van! :( Ik zal nog een week wachten en mocht ik geen informatie krijgen dan maar een klacht aanmaken op klacht.nl en andere sites.
Toevallig ook met credit card betaald? Zo ja, mijn bericht toevallig gelezen?

http://gathering.tweakers...message/39911451#39911451

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Update van de hoofdtelefoons van de mediamarkt:

Geachte meneer ***,

Bedankt voor uw contactopname met Media Markt.

U heeft een bestelling gedaan van een Xperia Z Zwart (artikelnummer 1215852). U is inmiddels al opgevallen dat de gratis headset niet is mee geleverd in het pakket. Dit komt doordat de headsets later zijn geleverd dan de Xperia Z Zwart. Hierdoor zijn wij overgegaan tot een eerdere verzending van de Xperia Z Zwart, zodat u eerder gebruik heeft kunnen maken van het artikel.

Met betrekking tot de gratis headset, kan ik u informeren dat de leveringen deze en volgende week worden uitgeleverd. Uiteraard worden er geen extra kosten in rekening gebracht aangezien de levering in twee delen wordt verzonden.

Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop en natuurlijk de nageleverde gratis headset!

Indien u de headset niet binnen 2 weken ontvangt, gelieve contact op te nemen met onze service desk:

Media Markt webshop: 0900-6334262758

Indien u de headset inmiddels heeft ontvangen, kunt u dit bericht als niet gelezen beschouwen.

Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

^ ik krijg net eenzelfde soort bericht binnen^ hoop dat we de headset inderdaad snel ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
@Sealnova, heb zojuist precies hetzelfde bericht ontvangen.
Op 8 maart had ik ook al een soortgelijk bevestiging gekregen, nadat ik hier om gezeurd had toen ik bij de mediamarkt filiaal stond en een medewerker van MediaMarkt online aan de telefoon had:

Geachte heer ***,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat u recht heeft op de headset, behorende bij uw Sony Xperia Z Zwart.

Wegens voorraad hebben wij dit artikel niet direct kunnen leveren bij uw toestel.

De headset zal in week 11 bezorgd worden op uw huisadres.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

******, Multi Channel Coördinator
E-Commerce
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Media Markt-Saturn Holding Nederland B.V.
***@media-saturn.com
Prins Alexanderplein 32-36 3067 GC Rotterdam
www.mediamarkt.nl
www.saturn.nl

Alleen die had dus beloofd dat de headset deze week bezorgd zal worden.

[ Voor 3% gewijzigd door xileS op 13-03-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Chiron schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:56:
haha Vodafone... vriend van me heeft zn pre-order bestelling vorige week al geannuleerd omdat het allemaal te lang op zich liet wachten, krijgt ie vandaag een mailtje met tracking id dat het pakket onderweg is :'-)

Gaat goed daar..
Dus voor de mensen die inmiddels hebben geannuleerd, zorg dat je een bevestiging krijgt (op papier), anders krijg je 'm alsnog opgestuurd.
Goed bezig daar bij vodafone :)
Ik heb vandaag mijn aanbetaling teruggestort gekregen van Vodafone (vorige week woensdag geannuleerd), overigens geen bericht (bevestiging) ontvangen met betrekking tot de annulering en ook niets ontvangen met betrekking tot de terugbetaling. Goede communicatie daar bij Vodafone, maar dat was dan ook de reden voor het annuleren.
Ik heb wel een mooie mail van Vodafone ontvangen met daarin een link naar een klanttevredenheidsonderzoek _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
Net weer even Saturn gebeld, en nu zeggen ze in de loop van volgende week.
Ze konden mij geen specifieke datum geven, dus hier heb ik wat aan. :S

Het is dat ik de telefoon 2 weken geleden in de actie heb besteld en €90 korting heb anders had ik hem allang geannuleerd en ergens anders gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:41
Firehawk86 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:07:
Net weer even Saturn gebeld, en nu zeggen ze in de loop van volgende week.
Ze konden mij geen specifieke datum geven, dus hier heb ik wat aan. :S

Het is dat ik de telefoon 2 weken geleden in de actie heb besteld en €90 korting heb anders had ik hem allang geannuleerd en ergens anders gehaald.
Apart tegen mij hadden ze gezegt dat de witte de 20ste binnen zou komen, en de zwarte de 12de (gister dus)
En dat ze vandaag dan verzonden zouden worden.
Lekker handig al die verschillende informatie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
Ja je kunt er echt niets van op aan wat ze daar zeggen.
Ze kunnen beter het hele inkoop team ontslaan daar want volgens mij is Saturn de laatste met uitleveren van de telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn verlenging bij Vodafone geannuleerd en ga tevens mijn contract bij hun opzeggen, dit na 2 weken lang liegen en onkunde van de helpdesk.
Ik heb werkelijk waar nog nooit zoveel domme mensen aan de telefoon gehad in 2 weken tijd. :(

Vodafone een klant minder> tmobile een nieuwe erbij.

Om 1700 uur de order gedaan bij coolblue van de Xperia z plus tmobile abbonement en net al een telefoontje dat ie morgen word geleverd.
Iets wat Vodafone in 2 weken nog niet voor elkaar krijgt.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er inmiddels al iemand die de headset van belcompany nageleverd heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
  • Laatst online: 25-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:59:
Is er inmiddels al iemand die de headset van belcompany nageleverd heeft gekregen?
helaas niet. Ik zit er ook op te wachten. Totaal niks vernomen nog van deze lui. Ik zie het gewoon gebeuren dat hij of, ineens op de deurmat ligt, zonder enige communicatie zoals dat met m'n xperia z ook ging. Of hij komt te laat. :(
Pagina: 1 ... 33 ... 35 Laatste