Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenan82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Chiron schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:02:
[...]

Heb je daar een mail over gehad ter bevestiging, net zoals ze een dag vantevoren mailden over de telefoon?

Ik heb online bij Vodafone verlengd op 11-02, telefoon kwam ook op 28-02 binnen, maar nog niks gehoord over de koptelefoon.
Nee, verder niets van te voren vernomen.
Op 27-02 kreeg ik wel een mail dat mijn telefoon geleverd zou worden.
Hoofdtelefoon is geleverd door Dynafix After Sales Services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Ok same here dus. Compleet geen bevestiging of mail over de koptelefoon gehad. Mijn koptelefoon is ook geleverd door Dynafix.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
Heb zojuist van Vodafone een e-mail gekregen dat het toestel verzonden is. Ben benieuwd of het inclusief headset is.. los toestel, besteld op 2 februari.

Zijn ze lekker op tijd mee, heb gisteren de Z binnengekregen van CoolBlue en in de vreugde vergeten Vodafone te annuleren :S Zit ik dalijk dus met 2 Xperia Z's, even kijken of ik die van Voda kwijt kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Myedvyed schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:53:
Heb zojuist van Vodafone een e-mail gekregen dat het toestel verzonden is. Ben benieuwd of het inclusief headset is.. los toestel, besteld op 2 februari.

Zijn ze lekker op tijd mee, heb gisteren de Z binnengekregen van CoolBlue en in de vreugde vergeten Vodafone te annuleren :S Zit ik dalijk dus met 2 Xperia Z's, even kijken of ik die van Voda kwijt kan :P
stuur maar door naar mij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

nioz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:56:
@pesah:
Als er nog mensen zijn die op hun vodafone bestelling wachten, dan is het misschien wel handig om even te vermelden wanneer je besteld had en hoe & wat (telefonisch, online....verlengingen, nieuw abo, nieuw abo met nummerbehoud?)
Staat er toch, nieuw abo, 12 feb besteld, online (ging ervanuit dat online logisch was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Zojuist pakketje binnen gekregen van BC. Besteld op 19-2, vrijwel direct na de mail dat er besteld kon worden. Het mocht dus even duren. Dan zal de koptelefoon ook wel binnen afzienbare tijd komen.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
Headset hier ook binnen.
Vodafone verlenging op 13 februari.

God allemachtig, wat een geluid :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
TheBleeder schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:53:
Headset hier ook binnen.
Vodafone verlenging op 13 februari.

God allemachtig, wat een geluid :9~
Zelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
MM (webshop) geeft aan dat de XZ op moment van bestellen (18.02) gelijk is uitverkocht en dat hij niet geleverd is op het moment dat Sony dat beloofd had (joh...). Kwam er meermaals op neer dat het de fout van Sony was en dat het hen speet. Ook nog geen verwachte leverdatum bekend.

Ze kon me ook niet met zekerheid bevestigen noch ontkennen dat de headsets zouden doorschuiven naar de volgende in lijn als een preordereraar zou annuleren.

€ 629,- overmaken, 10ct/min. betalen voor de helpdesk die geen antwoorden heeft en dan gevraagd worden of je wilt annuleren. Waarom gaan ze daar niet wat proactiever om met dit soort dingen? Orderstatus staat al een week op "op voorraad, bezorging in 24 uur; in behandeling". Lekker klantgericht bezig weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Ook maar eens op verschillende manieren contact met Vodafone op proberen te nemen. Wordt je niet veel wijzer van...
Hallo Daniël, heb je al contact gehad met onze status order afdeling? Als je ons je adres, geboortedatum, 06-nummer, klantnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer doorgeeft, kijken wij de gegevens na in ons systeem of we de status van je order kunnen achterhalen. Groetjes, Deborah
afleveradres: xxxxxx ENSCHEDE
ordernr: xxxxx
klantnr: -
laatste 4 nrs creditcard: xxxx
telefoonnr: xxxxx

Ik ben benieuwd...
Beste Daniël, dank voor je bericht. De status van je bestelling is helaas nog steeds dat we wachten op voorraad. Ik begrijp dat je het toestel graag zou ontvangen, maar op dit moment is je toestel niet voorradig.

Groet, Sido
Vinden jullie dat zelf niet asociaal, dat pre-orders het toestel nog niet hebben, maar dat hij al wel overal gewoon te koop is, zelfs in jullie winkel? Gaat dat niet tegen het idee van pre-orderen in?
Hoi Daniël, ik begrijp dat je het toestel heel graag zo snel mogelijk wilt ontvangen. Op dit moment wachten we echter op een nieuwe levering vanuit de fabrikant. Zodra we het toestel binnen hebben, zullen we het zo snel mogelijk naar je opsturen.
Groetjes Miranda
Dat was niet mijn vraag. Ik weet dat jullie falen in het uitleveren van de telefoons en het informeren van klanten. Mijn vraag is of jullie zelf ook inzien dat jullie het niet kunt maken om pre-orders onder aan de uitleveringlijst te zetten. Waarom is het toestel wel op voorraad in jullie fysieke winkels, maar kunnen ze niet naar pre-orders verzonden worden?
Daniël, het spijt me, maar ik kan je geen ander antwoord geven dan we al eerder hebben gedaan.

Groet, Sido
Tot zover het meewerken van Vodafone, daar heb je dus ook geen ene ruk aan...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Vandaag mijn Xperia Z binnen gekregen die ik via Coolblue had gepreordered op 4-02 met contractverlenging (inclusief koptelefoon). Voor de mensen die in hetzelfde parket zitten/zaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffiedrinker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 21:43

koffiedrinker

Archlinux werkt dagelijks

deuceboss schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:59:
MM (webshop) geeft aan dat de XZ op moment van bestellen (18.02) gelijk is uitverkocht en dat hij niet geleverd is op het moment dat Sony dat beloofd had (joh...). Kwam er meermaals op neer dat het de fout van Sony was en dat het hen speet. Ook nog geen verwachte leverdatum bekend.

Ze kon me ook niet met zekerheid bevestigen noch ontkennen dat de headsets zouden doorschuiven naar de volgende in lijn als een preordereraar zou annuleren.

€ 629,- overmaken, 10ct/min. betalen voor de helpdesk die geen antwoorden heeft en dan gevraagd worden of je wilt annuleren. Waarom gaan ze daar niet wat proactiever om met dit soort dingen? Orderstatus staat al een week op "op voorraad, bezorging in 24 uur; in behandeling". Lekker klantgericht bezig weer...
Klinkt heel bekend, alleen stond er bij Saturn dat de telefoon wel op voorraad was. En ook mij staat de status al ruim week op "in voorraad, in behandeling".
Kortom gaat lekker bij MM en Saturn >:)

Maar ach, geduld kan een mens redden ;)

Koffie werkt echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
deuceboss schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:59:

Ze vertellen elk x een ander verhaal. Tegen mij zeiden ze nog als verwachte datum 8 maart en begin volgende week in huis. Zie dat ondertussen de prijs van XZ is gedaald in de webshop van MM, terwijl ze er nog geen 1 geleverd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Afgelopen dinsdag mijn vodafone pre-order van 19/2 geannuleerd en toch verlengd met t-mobile. Krijg hem vandaag tussen 14:15-16:15 en ik kan niet wachten!!. Hopelijk geen dode pixels, want las in het andere forum dat er aardig wat waren die ze hadden. We gaan het zien.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
xileS schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 01:22:
[...]

Ze vertellen elk x een ander verhaal. Tegen mij zeiden ze nog als verwachte datum 8 maart en begin volgende week in huis. Zie dat ondertussen de prijs van XZ is gedaald in de webshop van MM, terwijl ze er nog geen 1 geleverd hebben.
Ik vind dit echt niet kunnen probleem kan aan Sony leggen maar ga geen valse datum noemen, je hebt gewoon afspraken gemaakt met leverancier, MM/Saturn heeft meerdere malen bevestigd dat de XZ 28-feb geleverd zou worden. als er problemen zouden zijn dan was dit al lang bekend en moet je dit eerlijk met je kalnt communiceren. ik zelf heb zaterdag de order gelukkig gecanceld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ze boden ook 2x aan om het te cancellen. Alleen krijg het dan in waardebonnen terug, omdat ik zo betaald heb. Anders had ik ook meteen gecanceld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar keer de vodafone en de belcompany in haarlem binnen gelopen, ze konden niks zeggen over wanneer ze de telefoon binnen krijgen. Slechte zaak want bij de phone house een paar panden verder hangt hij al aan de muur. Besteld op 27-02 overstap Hi -> vodafone. Abonnement Hi loopt af op 13-05, dus het had voor mij helemaal geen zin om naar de winkel te gaan aangezien belcompany de telefoon pas 2 maanden van de voren mag/kan leveren. Ik dacht nog aan annuleren, maar heb nu nog mijn eerste 12 maanden 50% korting en wil niet aan een red abonnement vast zitten. Ik las op internet dat je 2 maanden van te voren mag/kan overstappen naar vodafone! Belcompany gebeld, en dat is geen probleem dat ik de telefoon+abonnement al eerder besteld heb. Voor mij is geduld de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
Ik heb zojuist m'n Vodafone toestel binnengekregen + headset. Los toestel besteld op 2 februari. Omdat ik maandag te horen kreeg dat het nog wel 2 weken ging duren had ik ook alvast bij CoolBlue besteld, en nog voor ik Vodafone af kon bellen gisteren bleek hij van daaruit ook al verzonden te zijn.. had ik nu maar 2 dagen langer geduld gehad. En dat zou ik ook gehad hebben als ik niet gehoord had dat het nog 2 weken wachten zou zijn :S

Maar goed, de headset is wel fijn en die wil ik wel houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Laatst online: 14:56
Myedvyed schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:24:
Ik heb zojuist m'n Vodafone toestel binnengekregen + headset. Los toestel besteld op 2 februari. Omdat ik maandag te horen kreeg dat het nog wel 2 weken ging duren had ik ook alvast bij CoolBlue besteld, en nog voor ik Vodafone af kon bellen gisteren bleek hij van daaruit ook al verzonden te zijn.. had ik nu maar 2 dagen langer geduld gehad. En dat zou ik ook gehad hebben als ik niet gehoord had dat het nog 2 weken wachten zou zijn :S

Maar goed, de headset is wel fijn en die wil ik wel houden.
Heb je daarvoor nog wat speciaals moeten doen? Heb je emails gestuurd, gebeld etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Voor degenen die bij de BC hebben besteld: ik meldde gisteren dat mijn telefoon was bezorgd, maar die informatie had ik van mijn vrouw en die klopte uiteraard niet. Het was een ander pakket. Ik had ook beter moeten weten dan mijn vrouw te geloven. :)

Er is dus nog niets binnen waarop ik weer even heb gebeld. Maandag werd via Webcare namelijk aangegeven dat het pakket in het verzendproces zit en dat hij ws. diezelfde dag zou worden bezorgd. Uiteindelijk dus nog niets geleverd gekregen. Dit verhaal uitgelegd aan de medewerkster en die wist te vertellen dat de zending wel was aangemeld, maar dat er een probleem was met het verzendproces ivm drukte. Ze zou er achteraan gaan voor me en me terugbellen. Wel heb ik een track& trace nummer om de status zelf in de gaten te houden. De status is nu dat de bezorgdatum nog niet bekend is en dat de zending wordt voorbereid. Daar schieten we dus weinig mee op. Helaas dus nog wachten...

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfrancois
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 03:56
Iemand al de headset ontvangen van Belcompany ?
Sturen ze de headset gewoon naar je adres of word er een afleverafspraak gemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Jopster schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:34:

Er is dus nog niets binnen waarop ik weer even heb gebeld. Maandag werd via Webcare namelijk aangegeven dat het pakket in het verzendproces zit en dat hij ws. diezelfde dag zou worden bezorgd. Uiteindelijk dus nog niets geleverd gekregen. Dit verhaal uitgelegd aan de medewerkster en die wist te vertellen dat de zending wel was aangemeld, maar dat er een probleem was met het verzendproces ivm drukte. Ze zou er achteraan gaan voor me en me terugbellen. Wel heb ik een track& trace nummer om de status zelf in de gaten te houden. De status is nu dat de bezorgdatum nog niet bekend is en dat de zending wordt voorbereid. Daar schieten we dus weinig mee op. Helaas dus nog wachten...
Hier precies hetzelfde bij BC. Kreeg gisteren wel te horen dat de telefoons binnen zijn en heb een 3S code gekregen via de helpdesk, maar pakketstatus bij POSTNL is al enkele dagen 'zending wordt voorbereid door de verzender'. De koptelefoon krijg ik over 'enkele weken' zo wist men mij te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
banaliteit schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:01:
[...]

Heb je daarvoor nog wat speciaals moeten doen? Heb je emails gestuurd, gebeld etc.?
Nee, ik heb eigenlijk niks gedaan behalve gezellig mee-zeuren op allerlei fora, maar de informatie die ik gedeeld heb is niet herleidbaar tot mijn specifieke order. Tenzij ik de enige ben die op 2 februari besteld heeft :P

Het is nu maar ong. 1 week te laat, valt achteraf gezien nog mee.. maarja, dat wist ik vantevoren niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artois
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:05
Hallo iedereen,

Ik lees hier dat de XZ bij Belcompany verkrijgbaar is voor 539 euro, dit scheelt wel aardig met de prijzen bij ons in België (tussen 629 en 649 euro). Daarom overweeg ik hem ook in Nederland aan te kopen. Maar hoe gaat dit bij Belcompany dan in zijn werk? Is het mogelijk hem gewoon los in de winkel te gaan afhalen? Of kunje hem alleen online bestellen (op de website hebben ze het enkel over servicepunten, niet over verkooppunten :s) want dat zal moeilijk worden aangezien ik in België woon..

En hoe zit het eigenlijk met de service na verkoop bij Belcompany? Ik hoor nogal wat over toestellen met dode pixels, defecten etc.. Hoe gaan ze hier bij Belcompany mee om?

Dank,

mvg Artois

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
en net weer vodafone gebeld had vorige week een mail gehad dat mijn XZ was verstuurd ,dus ik belde net hoe het zat,zeggen ze dat die helemaal nie verstuurd is en dat het nog 2weken duurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFe
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 06:05
Ik heb m nu in bestelling staan bij Vodafone Friends & Family en zij verwachten volgende week een batch inderdaad. Hoeveel ze krijgen weten ze nog niet, en ook niet of ik daar bij zit dus. Heb de combinatie los bij Belcompany met een F&F sim only overwogen (totaal 50 euro duurder en wat belminuten minder), maar ook belcompany heeft moeite met leveren. Winkel hier in Rotterdam heeft hem in ieder geval niet, dus dat wordt alle winkels in de omgeving afbellen. Weet iemand een belcompany die hem nog op voorraad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sojony
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-01 00:38
Bij mij hetzelfde verhaal bij BC.
Dinsdag na zelf gebeld te hebben zouden ze hem meegegeven hebben aan Post nl.
Track trace nummer gehad, status blijft staan op "bestelling word voorbereid".
Gister gebeld, vaag verhaal, post nl had ze weer terug gestuurd.
Vandaag gebeld, Post nl waarschijnlijk toestel kwijt.

Gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
sojony schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 18:51:
Bij mij hetzelfde verhaal bij BC.
Vandaag gebeld, Post nl waarschijnlijk toestel kwijt.

Gaat lekker.
Ik ga morgen nog maar weer eens bellen als er niks aan de status veranderd vandaag. Als het nog langer duurt en vaag blijft annuleer ik de boel maar.

[ Voor 23% gewijzigd door Hanky74 op 07-03-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 19:05
Waardeloos, studentmobiel weer niet bereikbaar (extreem druk, dus wordt de verbinding weer verbroken). Dan maar weer een mailtje. Maandag is mij toegezegd dat dinsdag 5 maart de witte t-mobile binnen zouden komen en dan verstuurd wordt. Nog steeds niets gehoord en zeker niets ontvangen. Als ik zo met mijn klanten zo omgaan was ik ze allang kwijt. Helaas zorgt een goede deal ervoor dat ik toch nog maar even blijf hangen. Je wordt totaal niet op de hoogte gehouden.

Hoe zit dat uberhaupt met de levering, gaat t-mobile handmatig ieder toestel zitten branden? Of heeft Sony de vraag onderschat. Wie weet iets meer van de distributie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzabroodje
  • Laatst online: 09-07 13:46
le dj schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:46:
Waardeloos, studentmobiel weer niet bereikbaar (extreem druk, dus wordt de verbinding weer verbroken). Dan maar weer een mailtje. Maandag is mij toegezegd dat dinsdag 5 maart de witte t-mobile binnen zouden komen en dan verstuurd wordt. Nog steeds niets gehoord en zeker niets ontvangen. Als ik zo met mijn klanten zo omgaan was ik ze allang kwijt. Helaas zorgt een goede deal ervoor dat ik toch nog maar even blijf hangen. Je wordt totaal niet op de hoogte gehouden.

Hoe zit dat uberhaupt met de levering, gaat t-mobile handmatig ieder toestel zitten branden? Of heeft Sony de vraag onderschat. Wie weet iets meer van de distributie?
Een andere post ergens in deze thread:
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:18:
[...]

Ohw, mijn fout. Ik had m'n bril niet op denk ik... Ze leveren de zwarte inderdaad in week 11 uit.

Ik citeer:

De Sony Xperia Z hebben wij binnen gekregen en op voorraad. Helaas is het zo dat T-Mobile de regel heeft dat het T-Mobile versies moeten zijn die bijgeleverd worden met de abonnementen van T-Mobile. T-Mobile heeft aangegeven dat de zwarte versie in week 11 geleverd wordt. Dan kunnen wij uw order verder in behandeling nemen. Overigens krijgen wij de witte versie eerder geleverd indien u alsnog wilt veranderen van kleur. U zit wel bij de lijst van klanten waarbij een headset geleverd zal worden.

Sorry, my bad! :+
En ik had afgelopen maandag een mailtje gekregen over de T Black voorraad, dit stond er in:
Hartelijk dank voor uw mail.

Wij verwachten de eerste levering van deze toestellen binnen twee weken te ontvangen en dan de toestellen uit te kunnen gaan leveren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Dus ik zou er maar gewoon van uit gaan dat je em over 2-3 weken hebt, dan kan het altijd nog meevallen ipv dat je de hele tijd zit te wachten op niks :+

[ Voor 5% gewijzigd door pizzabroodje op 07-03-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
Ronduit intriest is dit, vertel op dag 1 wat de echte verwachtingen zijn. Dan had ik en vele anderen allang niet meer gepre-ordered. Ik denk dat dit een shopreview wordt waarin ik het pre-orderen eens zwaar ga beoordelen. Maar eigenlijk gaat dat voor heel veel meer winkels als je dit forum leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzabroodje
  • Laatst online: 09-07 13:46
le dj schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:19:
Ronduit intriest is dit, vertel op dag 1 wat de echte verwachtingen zijn. Dan had ik en vele anderen allang niet meer gepre-ordered. Ik denk dat dit een shopreview wordt waarin ik het pre-orderen eens zwaar ga beoordelen. Maar eigenlijk gaat dat voor heel veel meer winkels als je dit forum leest
Ja klopt, ik heb meerdere mails gestuurd naar Studentmobiel:

De eerste mail (laten we zeggen week 1) zeiden ze dat ze em in week 2, de dinsdag op voorraad zouden hebben. De volgende mail in week 2 zei dat ze em in de loop van week 3 zouden hebben en de mail daarna werd gezegd (de laatste mail) dat ze em binnen twee weken ontvangen, vind ik ook zo lekker duidelijk, dat kan van alles zijn, dat kan morgen zijn, maar ook pas over 13 dagen (of iets in die richting).

Vandaar dat ik zoiets heb van, we wachten maar af je kan er toch niks aan doen om het proces te versnellen. En je wordt er alleen maar moe van om iedere keer te wachten en wachten, het is beter om voor je zelf te zeggen van hij komt over 2-3 weken dan zit je niet elke dag van oh hij kan vandaag komen en dan blijkt het toch niet zo te zijn..

Ik had ook gekeken of er betere acties waren waarbij de telefoon wel op voorraad was maar die ben ik niet tegengekomen.. en dan zou je weer allemaal moeite moeten doen om de huidige order te annuleren en weer een nieuwe order te maken.

------

Misschien een goed idee: gewoon vergeten dat je de telefoon besteld heb en dan ineens over 2-3 weken een postbode aan de deur krijgen met een pakketje, dan denk je van "Huh wat is dit nou?!" en dan heb je je niet druk gemaakt om de wachttijd en dan wordt je nog verrast ook nog met de telefoon, leuk toch? :+

[ Voor 9% gewijzigd door pizzabroodje op 07-03-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:37
Ik was vandaag bij Vodafone Amstelveen en de verkoper vertelde mij dat zij alleen dummy's hadden en Vodafone het nog niet eens heeft besteld/het in bestelling is of het onderweg is.

Hij wist ook niet te inschatten wanneer de Xperia Z (nog steeds in pre-order via F&F, in normale verkoop via de site) gewoon te bestellen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
karimmm schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:29:
Ik was vandaag bij Vodafone Amstelveen en de verkoper vertelde mij dat zij alleen dummy's hadden en Vodafone het nog niet eens heeft besteld/het in bestelling is of het onderweg is.

Hij wist ook niet te inschatten wanneer de Xperia Z (nog steeds in pre-order via F&F, in normale verkoop via de site) gewoon te bestellen is...
Hehe, dat lijkt mij dan weer bullshit. Ik was een week geleden bij de Vodafone winkel. Daar zeiden ze dat ze er 1 gehad hebben die ook zo verkocht was. Dus ze hebben ze wel (gehad)...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-08 06:36
Bij de phonehouse Amsterdam hadden ze de zwarte en de witte op voorraad (10 stuks van elke kleur). De paarse moet nog komen, die heeft nog niemand zeiden ze.

Wat me wel opviel aan het demomodel is dat op de zwarte de vingerafdrukken wel heel erg goed zichtbaar zijn tov de witte, ik raad mensen aan om dan ook het toestel in het echt te bekijken!

[ Voor 37% gewijzigd door 010101. op 07-03-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 22:01
Heb het toestel vandaag binnen gekregen van Vodafone. Nu heb ik helaas een dode pixel. Ik mag het toestel terug sturen, maar de headset moet dan ook gelijk mee terug gestuurd worden. Dan krijg ik mijn geld terug en kan ik hem opnieuw bestellen(zonder headset Dan) Beetje jammer weer? Kan dit zomaar? of kan ik een reparatie of nieuwe eisen?

[ Voor 3% gewijzigd door kanem0chi op 07-03-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Zojuist een mail gehad van Media Markt Online met een track & trace naar mijn MM vestiging. Morgen daar binnen als het goed is. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
xileS schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 23:20:
Zojuist een mail gehad van Media Markt Online met een track & trace naar mijn MM vestiging. Morgen daar binnen als het goed is. Ben benieuwd.
Ik heb nog geen mail gekregen maar zie nu wel in MijnPakket een zending van de MM staan voor morgen. Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
Sealnova schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 23:26:
[...]

Ik heb nog geen mail gekregen maar zie nu wel in MijnPakket een zending van de MM staan voor morgen. Ben benieuwd....
Ik hoop dat Saturn ze dan ook binnen heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
09:30-11:30 staat er bij mij bij mijn pakket. Is ook wel apart om te zien dat prijs al omlaag is gegaan (6 euro maar) op hun site, terwijl ze nog geen 1 geleverd hebben. Als ik ontdek dat ze niet de beloofde headset erbij leveren, dan ga ik wel moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:04

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

kanem0chi schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 23:16:
Heb het toestel vandaag binnen gekregen van Vodafone. Nu heb ik helaas een dode pixel. Ik mag het toestel terug sturen, maar de headset moet dan ook gelijk mee terug gestuurd worden. Dan krijg ik mijn geld terug en kan ik hem opnieuw bestellen(zonder headset Dan) Beetje jammer weer? Kan dit zomaar? of kan ik een reparatie of nieuwe eisen?
Dat zou inderdaad zeer jammer zijn. Het klinkt mij als oneerlijk en niet wettig om dit zo te doen. Maar dat is meer gevoel en logica, dan dat het op feiten gebaseerd is. Je hebt immers het toestel met die actie gekocht en voor die bepaalde prijs. Dan kunnen ze toch niet zomaar zoiets aan je opleggen, me dunkt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 11:47
MM Utrecht had vandaag 1x XZ Zwart binnen gekregen dus heb vandaag een telefoontje gekregen dat ik hem op kon komen halen :D. Eerste indruk: WOW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-06 13:22
@ Firehawk86

Gister om 16:00 contact gehad met een Saturn (MediaMarkt) webshop medewerker. Deze kon mij vertellen dat ze nog niet binnen waren. En dat ze vermoedelijk vandaag binnen zouden komen. Zodra ze binnen waren dan werden ze zo snel mogelijk door gestuurd en hij verwachte dat ik hem zaterdag zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
NickvanderGraaf schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 03:42:
@ Firehawk86

Gister om 16:00 contact gehad met een Saturn (MediaMarkt) webshop medewerker. Deze kon mij vertellen dat ze nog niet binnen waren. En dat ze vermoedelijk vandaag binnen zouden komen. Zodra ze binnen waren dan werden ze zo snel mogelijk door gestuurd en hij verwachte dat ik hem zaterdag zou hebben.
Zijn al binnen en worden al verstuurd. mij broertje heeft al een mail ontvangen Track&trace. om 11:00 wordt de XS afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boelshit
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-04-2021
op 24-2 besteld bij Saturn,
vanochtend track&trace gekregen, wordt vandaag bezorgd door PostNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Niet online
Mijn MM pakketje weegt 440 gram en er staat niks over een headset op de factuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Sealnova schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 07:57:
Mijn MM pakketje weegt 440 gram en er staat niks over een headset op de factuur...
grote kans dat ie er niet bij zit.. :( ik zou even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:21
boelshit schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 07:34:
op 24-2 besteld bij Saturn,
vanochtend track&trace gekregen, wordt vandaag bezorgd door PostNL
Hopelijk krijg ik ook nog een mail vandaag.
Heb op 27-2 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Zojuist maar weer aan de telefoon gehangen met BC. Er is een probleem met de leveringen en ze zijn een onderzoek bij post.nl gestart. Tot op heden heeft dat nog geen resultaat gehad. Uiteraard geen verdere uitspraak over een leverdatum. Ze zouden een mail sturen als het pakket verstuurd zou worden. Even ongenoegen geuit dat ze wel eerder een mail met een statusupdate hadden mogen sturen ipv dat wij er de hele tijd achteraan moeten bellen.

Ik wacht het nog wel even af, maar dit is wel de laatste keer dat ik via BC bestel. Ziet er dus naar uit dat ik nog een weekend zonder XZ moet zitten...

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Geen rij in woerden, ik ben meteen geholpen.

Edit: Heb m :)

[ Voor 16% gewijzigd door HollovVpo1nt op 08-03-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
Jopster schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:57:
Zojuist maar weer aan de telefoon gehangen met BC. Er is een probleem met de leveringen en ze zijn een onderzoek bij post.nl gestart.
Hier hetzelfde antwoord gekregen. Volgens mij is er gewoon een batch 'van de vrachtwagen gevallen' tussen BC/Dynafix en PostNL. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Lijkt me ook. Maar niets over dat ze een nieuw toestel opsturen oid. Waarschijnlijk hebben ze ook geen voorraad... Balen deze situatie.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHans
  • Laatst online: 12-08-2024
Ook mijn XZ, op 12-2 besteld bij MM, is onderweg. 440 gram en dus geen hoofdtelefoon.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sojony
Over de BC. Vanochtend Post NL gebeld.
Zij konden mij vertellen dat het pakketje 1 maart is aangemeld.
Maar vervolgens niet is overhandigd aan Post NL.

Ik zie hier meer voorraad inschattings fout van BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes heb hem! gister middag ontvangen incl. hoofdtelefoon, 11-02 besteld bij Vodafone, los toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:53:
yes heb hem! gister middag ontvangen incl. hoofdtelefoon, 11-02 besteld bij Vodafone, los toestel
13-02 besteld bij Vodafone, los toestel, maar nog niks ontvangen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik denk dat er eens keer actie moet worden ondernomen tegen deze, naar mijn mening, oplichtingspraktijken. Er wordt zelden tot nooit een pre order geleverd op de aangegeven leverdatum. Dat is gewoon puur een manier om mensen bij jouw te laten bestellen, om ze vervolgens te laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
MrHans schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:14:
Ook mijn XZ, op 12-2 besteld bij MM, is onderweg. 440 gram en dus geen hoofdtelefoon.
Ik ga hem zo halen, bij mij staat ook 440 g, maar er is mij wel een headset beloofd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHans
  • Laatst online: 12-08-2024
xileS schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:36:
[...]

Ik ga hem zo halen, bij mij staat ook 440 g, maar er is mij wel een headset beloofd..
Wanneer heb jij besteld?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
13feb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFe
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 06:05
Gisteren was m'n geduld op. 4 BelCompany vestigingen in Rotterdam gebeld, en bij de 4e hadden ze er nog 1tje liggen. Meteen opgehaald, mn oude sim hebben ze verknipt tot micro sim en ik ben happy. Sim only 1 jarig besteld via Vodafone F&F, en m'n order voor de XZ met abo geannuleerd bij F&F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-yawn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
De mijne is ook onderweg van de Mediamarkt. Besteld op 7-2. Gewicht van het pakketje is 440 gram, dus waarschijnlijk zonder koptelefoon. Toen ik bestelde stond de banner met koptelefoon nog op de site. Ik heb wel een bevestiging gehad dat de XZ met koptelefoon geleverd zou worden.. Ben vandaag niet thuis, dus ik hoop dat ze morgen weer langskomen. Dan kan ik laten weten of ie erbij zat of dat er iets van een voucher bij zat..

[ Voor 0% gewijzigd door R-yawn op 08-03-2013 12:22 . Reden: typo.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn > Honden zijn het,

Wordt niet op de hoogte houden over me bestelling en moet constant vragen wanneer me toestel geleverd wordt.

Gewoon een truukje van Saturn om mensen te laten bestellen en ze daarna als honden aan het lijntje te houden.

Het is maar dat het nu al einde van de rit is anders zou ik me order cancelen en ergens anders me bestelling doen.

Mediamarkt of Saturn > Slechte service dit keer van jullie

Ik lees boven dat mensen een pre-order gedaan hebben waar op de website vermeld stond dat je er een koptelefoon bij zou krijgen en toch krijgen ze alleen maar het toestel???? wtf ???

Rechtzaak aanspannen. ik zal als getuige optreden

Honden zijn het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal elke medewerker van Mediamarkt of Saturn nu over 1 kam scheren

Kan me niet schelen hoe aardig of hoe hard er gewerkt wordt, ik wil goede service

Saturn of mediamarkt > nu allemaal als honden door 1 kam, wat een kut service

Elke medewerker van Saturn is medeplichtig aan deze actie en heeft gezondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:07:

Wordt niet op de hoogte houden over me bestelling en moet constant vragen wanneer me toestel geleverd wordt.

Gewoon een truukje van Saturn om mensen te laten bestellen en ze daarna als honden aan het lijntje te houden.

Het is maar dat het nu al einde van de rit is anders zou ik me order cancelen en ergens anders me bestelling doen.

Ik lees boven dat mensen een pre-order gedaan hebben waar op de website vermeld stond dat je er een koptelefoon bij zou krijgen en toch krijgen ze alleen maar het toestel???? wtf ???

Honden zijn het
ALLEMAAL >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
Ik heb nog steeds niets van Saturn gehoord, straks maar weer eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:12:
Ik zal elke medewerker van Mediamarkt of Saturn nu over 1 kam scheren

Kan me niet schelen hoe aardig of hoe hard er gewerkt wordt, ik wil goede service

Saturn of mediamarkt > nu allemaal als honden door 1 kam, wat een kut service

Elke medewerker van Saturn is medeplichtig aan deze actie en heeft gezondigd
Dude! Het is maar een telefoontje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-yawn
lowizi schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:23:
[...]

Dude! Het is maar een telefoontje 8)7
Van alle onbelangrijke dingen is dit toch wel een hele belangrijke... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Iphone 5, dat is pas een telefoonTJE

De Sony XZ is voor mij een laptofoon

Wil gewoon me telefoon klaar, waarom maken ze grappen met me, vernederen me, kleineren me, ze spelen met me emoties.

Ze nemen dit niet serieus, het is wel een Sony XZ geen Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:36:
Ik heb nu een Iphone 5, dat is pas een telefoonTJE

De Sony XZ is voor mij een laptofoon

Wil gewoon me telefoon klaar, waarom maken ze grappen met me, vernederen me, kleineren me, ze spelen met me emoties.

Ze nemen dit niet serieus, het is wel een Sony XZ geen Iphone
Hahahaha 8)7 ff rustig man!! het is alsof je leven er vanaf hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:07:

Honden zijn het
Ik had de iPhone 5 gepre-orderd bij de mediamarkt in september vorig jaar. Ze moeten nu nog bellen!!!! ;w

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeld met Saturn , kon ik maar door de telefoon kruipen en aan de overkant eruit komen

Ze zou me een email sturen over de status waar ik eigenlijk totaal niks aan heb en ze wist niet of ze binnen waren ( wat dom zeg )

Ik ga later hondenbrokken kopen en opsturen naar alle filiaalmanagers van Saturn

Honden zijn het !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:06
Your waste of money, niet die van Saturn. Zij krijgen nog hondenbrokken toe. :+

Annuleer gewoon je order en bestel hem bij de BC. Vast wel een filiaal in de buurt die de Xperia op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Net langer dan een uur bij de mediamarkt gestaan. Had aangegeven dat ik hem op wou halen, kon ik controleren op de headset. En idd die zat er niet bij, terwijl me 3 maal telefonisch is beloofd dat die erbij zou zitten. Na lang wachten en bellen naar de webshop vanaf daar kreeg ik telefonisch te horen dat headset pas morgen binnen is en wordt dus nageleverd. Echte bewijs kon ik niet krijgen. Alleen dat ik misschien een mailtje krijg nog.
Voor de laagste prijs garantie moet ik in de winkel zijn. Een medewerker adviseerde zelfs om daar product retour te doen en daar beneden in de winkel opnieuw te kopen. En daar kijken of ze meegaan met de laagste prijs. Vraag me af of ik headset ook nog terug moet geven dan, aangezien die niet op de factuur staat en wordt "nageleverd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sojony
Zojuist BC gebeld, het gaat nog wel even duren door technische storing legde de telefoniste met voorzichtig uit! Verwacht voorlopig maar niks, kan het alleen maar meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
Net ook Saturn gebeld, ze zei tegen mij dat de telefoons nog niet waren binnen gekomen en dat ze ook niet wist wanneer wel.
Daar heb ik wat aan, dus wordt gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Studentmobiel krijgt de witte versie ook ineens pas volgende week 8)7
Beetje jammer.
Ze zijn mij wel als klant kwijt!
Ik hoop toch dat we hem voor kerst hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
Firehawk86 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:04:
Net ook Saturn gebeld, ze zei tegen mij dat de telefoons nog niet waren binnen gekomen en dat ze ook niet wist wanneer wel.
Daar heb ik wat aan, dus wordt gewoon afwachten.
Net ook Saturn aan de telefoon gehad.
Ze hebben 40 telefoons binnen gehad. Alleen was ik de 55ste besteller. Dus zit er 15 naast.
Wordt vanmiddag nog terug gebeld over wanneer de volgende batch geleverd word.

Zodra ik wat weet dan deel ik dat hier weer....

* btw dinsdag 26 februari 2013 9:09:02 besteld

[ Voor 4% gewijzigd door NickvanderGraaf op 08-03-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
NickvanderGraaf schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:16:
[...]

Net ook Saturn aan de telefoon gehad.
Ze hebben 40 telefoons binnen gehad. Alleen was ik de 55ste besteller. Dus zit er 15 naast.
Wordt vanmiddag nog terug gebeld over wanneer de volgende batch geleverd word.

Zodra ik wat weet dan deel ik dat hier weer....

* btw dinsdag 26 februari 2013 9:09:02 besteld
Ja wat een ballentent die Saturn, het is dat ik de telefoon vorige week met korting kon bestellen anders had ik hem nu gecanceld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow

Maandag ? ik wachten tot maandag nog ?

Waarom doen ze mij dit aan

Kan iemand mij vertellen waar ik hem vandaag los kan kopen in Rotterdam???? Graag voor 540
Ik cancel hem dan per direct

Karma is a B.... Saturn, ik koop niks meer in Saturn al hebben jullie 99% korting
Hyperventilatie hiero 7(8)7

Ik heb een bokszak nodig om me frustraties te uiten,

Honden zijn het

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom Saturn waarom?

Sla mij beter dan mij zo vernederen keer op keer,chronische letsel is dit

Weer een weekend zonder me Sony XZ

pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:06:
Studentmobiel krijgt de witte versie ook ineens pas volgende week 8)7
Beetje jammer.
Ze zijn mij wel als klant kwijt!
Ik hoop toch dat we hem voor kerst hebben :+
Top, ga ik ook niet meer op een antwoord van mijn mailtje wachten. :(
Goed, mag studentmobiel ook nog even op mijn shopreview wachten ... dikke - (al is dat voor nu weer een voordeel voor ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-yawn
Heb pakketje van Mediamarkt toch ontvangen vandaag, Helemaal blij! :) Maar.... koptelefoon zat er niet bij. Heb even gebeld met klantenservice en die dacht dat als je op 7-2 het besteld dat ie er gewoon bij had moeten zitten. Ze gaan het uitzoeken en maandag hoor ik meer... Afwachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
Firehawk86 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:22:
[...]

Ja wat een ballentent die Saturn, het is dat ik de telefoon vorige week met korting kon bestellen anders had ik hem nu gecanceld
Ja ik heb precies het zelfde. Wordt wel verteld dat ik hem kan annuleren en dan mijn geld terug krijg. Maar dan is het nog lastig om hem voor het zelfde geld te kopen.
En dan komt er ook bij dat het 3-4 werkdagen duurt voordat het geld terug gestort wordt.
Zal je precies zien dat als je hem canceld en dat hij dan de dag erna bij iedereen binnen komt.
Gewoon maar afwachten dus.

En @ sempo

Komt wel goed schatje de wereld vergaat verlopig nog niet dus zodra je hem hebt kan je genoeg met je telefoon knuffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
NickvanderGraaf schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:08:
[...]

En @ sempo

Komt wel goed schatje de wereld vergaat verlopig nog niet dus zodra je hem hebt kan je genoeg met je telefoon knuffelen.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51
Zojuist te horen gekregen dat ik nu opeens de headphones niet meer krijg omdat ik op de 18de in de namiddag besteld heb. Terwijl mij voor het bestellen telefonisch is verteld dat er nog lang niet genoeg pre-orders waren. Later meerdere malen contact gehad met Vodafone om hier een bevestiging van te krijgen. Drie verschillende medewerkers konden bevestigen dat ik hier recht op had en dat ik nog bericht kreeg met een voucher of andere code voor de sony website.

Iemand een idee wat ik hiermee aanmoet?

Update: Vodafone callcenter "Schrijf maar een klachtenbrief." Behulpzaam.. pff

[ Voor 7% gewijzigd door Warbivoor op 08-03-2013 17:28 ]

Warbivoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
Verkeerde topic gepost.

[ Voor 96% gewijzigd door Don Roberto op 08-03-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Don Roberto

Deze forum gaat over de levertijden, er is een andere forum over ervaringen met het toestel.
Je vraag zou daar dus beter beantwoord kunnen woorden aangezien de meeste hier hun toestel nog niet hebben ontvangen

@ Saturn > honden zijn het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
Net saturn aan de telefoon gehad.
De volgende bestelling komt dinsdag 12 maart binnen.
Om hoeveel telefoons het gaat wist hij niet.
Maar als ik erbij zit is hij woensdag of donderdag bij mij binnen.
Hopen dat het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:51:
@ Don Roberto

Deze forum gaat over de levertijden, er is een andere forum over ervaringen met het toestel.
Je vraag zou daar dus beter beantwoord kunnen woorden aangezien de meeste hier hun toestel nog niet hebben ontvangen

@ Saturn > honden zijn het
Sorry, had beide topics openstaan. Dus in verkeerde topic gepost 8)7
Zal mijn post verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
NickvanderGraaf schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:55:
Net saturn aan de telefoon gehad.
De volgende bestelling komt dinsdag 12 maart binnen.
Om hoeveel telefoons het gaat wist hij niet.
Maar als ik erbij zit is hij woensdag of donderdag bij mij binnen.
Hopen dat het klopt.
Laten we het hopen.
Zelf besteld op 28/2 20:18
Jij was nummer 55 denk dat ik nummer 70 ben ongeveer. Beter krijgen ze er weer 40 binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh nog 1 week wachten ?

Ik ga dit weekend kijken waar ik hem ergens anders kan kopen en dan kan Saturn opsouten
Deze discussie moet naar de 2e kamer vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 17:07:
Huh nog 1 week wachten ?

Ik ga dit weekend kijken waar ik hem ergens anders kan kopen en dan kan Saturn opsouten
Deze discussie moet naar de 2e kamer vindt
@Sempo Wanneer heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Heb bevestiging per mail gekregen van mediamarkt/saturn waar ik om gevraagd heb. Staat dat ik recht heb op de headset en zal in week 11 op me huisadres bezorgd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk al een weekje mee hier en heb de reacties dagelijks gevolgd.

Mag ik vragen bij welke Saturn jullie de telefoon hebben besteld? Ikzelf heb de telefoon besteld via de webshop en ik heb net iemand van Saturn Online aan de telefoon gehad die mij vertelde dat er veel meer dan 40 telefoons zijn binnengekomen vandaag, dat ze de telefoon klaar maken voor verzending en ik hem morgen, en uiterlijk dinsdag, op kan halen bij de plaatselijke Saturn.

Het vreemde is dat de Saturn zelf hier telefoons op voorraad heeft maar daar geen exemplaar van kan meegeven. Saturn Online moet mijn telefoon verzenden naar het filiaal waar ik hem dan op kan halen.. Enorm omslachtig naar mijn mening.

Ik heb de telefoon overigens 1 maart besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artois
  • Laatst online: 07:05
Ik weet niet of het hier reeds gepost is, maar in Mediamarkt België loopt momenteel een btw-actie waardoor je de btw van 21% niet hoeft te betalen. Er zijn enkele uitzonderingen op deze actie (zoals bv Apple), maar deze actie is toch ook geldig op de Sony Xperia Z, die er pas sinds gisteren in de winkel ligt. Hierdoor staat het toestel momenteel geprijsd aan 537 euro! Ik heb er net één afgehaald en het zijn Belgische toestellen, waardoor er, zoals Ambroos reeds gemeld had, een dock inbegrepen is. Misschien ook interessant voor de Nederlanders die niet te ver van de grens wonen? Feit is wel dat volgens mij maar een beperkt aantal per winkel beschikbaar is, de actie loopt overigens nog tot morgen (Antwerpen) en in sommige vestigingen ook nog tot zondag. :)

Grtz Artois

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:15:

Mag ik vragen bij welke Saturn jullie de telefoon hebben besteld? Ikzelf heb de telefoon besteld via de webshop en ik heb net iemand van Saturn Online aan de telefoon gehad die mij vertelde dat er veel meer dan 40 telefoons zijn binnengekomen vandaag, dat ze de telefoon klaar maken voor verzending en ik hem morgen, en uiterlijk dinsdag, op kan halen bij de plaatselijke Saturn.

Beter verzenden ze die van mij dan ook morgen :)
Heb die van mij de 27e besteld, wel laten verzenden naar huisadres.

En wel weer raar dat er dus tegenstrijdige informatie wordt gegeven.
Maar dat gebeurd wel vaker als ik dat zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:15:

Het vreemde is dat de Saturn zelf hier telefoons op voorraad heeft maar daar geen exemplaar van kan meegeven. Saturn Online moet mijn telefoon verzenden naar het filiaal waar ik hem dan op kan halen.. Enorm omslachtig naar mijn mening.

De webshop en de lokale winkels zijn aparte bv's vandaar dat ze niet een telefoon mee kunnen geven. Te veel administratie denk ik.
Ze zeggen dat je je order kan annuleren en dan naar een winkel gaan om hem daar te kopen. Alleen heb je dan niet de korting van 2 weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Niet online
Net weer naar de MM gebeld. Aangegeven dat ik mijn headset niet heb ontvangen. Gast aan de lijn zei dat de aanbieding geldig was tot 11-02 en dat de headsets meeverzonden waren. Ik zei dat ik op 13-02 besteld had en dat toen de aanbieding nog op de site stond, en dat ik hier een screenshot van had. Hierop adviseerde hij me contact op te nemen via het formulier op de site zodat ze het konden oplossen... :'(

Begin inmiddels een beetje MediaMoe te worden maar ik wil het er ook niet bij laten zitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Artois...Hebben ze hem zeker in de Mediamarkt te Antwerpen? Ook aan die prijs min 21% btw. Moet van Hasselt naar Antwerpen, niet dat ik voor niks naar daar rij. Heb vandaag gebeld naar Antwerpen ma kreeg er niemand aan de lijn.
Bedankt voor de info!
Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste