Ook maar eens op verschillende manieren contact met Vodafone op proberen te nemen. Wordt je niet veel wijzer van...
Hallo Daniël, heb je al contact gehad met onze status order afdeling? Als je ons je adres, geboortedatum, 06-nummer, klantnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer doorgeeft, kijken wij de gegevens na in ons systeem of we de status van je order kunnen achterhalen. Groetjes, Deborah
afleveradres: xxxxxx ENSCHEDE
ordernr: xxxxx
klantnr: -
laatste 4 nrs creditcard: xxxx
telefoonnr: xxxxx
Ik ben benieuwd...
Beste Daniël, dank voor je bericht. De status van je bestelling is helaas nog steeds dat we wachten op voorraad. Ik begrijp dat je het toestel graag zou ontvangen, maar op dit moment is je toestel niet voorradig.
Groet, Sido
Vinden jullie dat zelf niet asociaal, dat pre-orders het toestel nog niet hebben, maar dat hij al wel overal gewoon te koop is, zelfs in jullie winkel? Gaat dat niet tegen het idee van pre-orderen in?
Hoi Daniël, ik begrijp dat je het toestel heel graag zo snel mogelijk wilt ontvangen. Op dit moment wachten we echter op een nieuwe levering vanuit de fabrikant. Zodra we het toestel binnen hebben, zullen we het zo snel mogelijk naar je opsturen.
Groetjes Miranda
Dat was niet mijn vraag. Ik weet dat jullie falen in het uitleveren van de telefoons en het informeren van klanten. Mijn vraag is of jullie zelf ook inzien dat jullie het niet kunt maken om pre-orders onder aan de uitleveringlijst te zetten. Waarom is het toestel wel op voorraad in jullie fysieke winkels, maar kunnen ze niet naar pre-orders verzonden worden?
Daniël, het spijt me, maar ik kan je geen ander antwoord geven dan we al eerder hebben gedaan.
Groet, Sido
Tot zover het meewerken van Vodafone, daar heb je dus ook geen ene ruk aan...