Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
Nee, bij CoolBlue waren ze al vrij snel uitverkocht volgens posts in dit topic. Waarschijnlijk krijg je er nu sowieso nergens meer een, omdat het geen pre-order meer is (release was 28 februari of 1 maart, afhankelijk van wie je het vraagt).

BelCompany is zelfs nog 30 EUR goedkoper dan Vodafone, maar levert waarschijnlijk wel Vodafone toestellen uit (al schijnt de branding beperkt / afwezig te zijn). Weet alleen niet of die wèl tijdig leveren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:24:
Nee, bij CoolBlue waren ze al vrij snel uitverkocht volgens posts in dit topic. Waarschijnlijk krijg je er nu sowieso nergens meer een, omdat het geen pre-order meer is (release was 28 februari of 1 maart, afhankelijk van wie je het vraagt).

BelCompany is zelfs nog 30 EUR goedkoper dan Vodafone, maar levert waarschijnlijk wel Vodafone toestellen uit (al schijnt de branding beperkt / afwezig te zijn). Weet alleen niet of die wèl tijdig leveren :S
Logisch ook inderdaad.

Ik kan nu bij Phonehouse deze deal krijgen als ze hem weer op voorraad hebben:
Ismart abbo €395 ( Ismart 150 ) of €413 ( Ismart 75 ) betaal ik voor het toestel met een 1 jarig contract.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 21:38
Ik heb een toestel van Belcompany. Nou heb ik er niet op gelet, maar ik zie geen branding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-09 07:32
Ik heb ook een toestel van Belcompany, en hij heeft 0,0% branding.
Geen vodafone bloatware ( software) aanwezig, en ook geen simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:04

Morenoo91

Flexible Mexican

Myedvyed schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:24:

Zaterdag bij CB besteld
Vandaag gebeld voor een afspraak
Morgenochtend in huis!

Gewoon zwarte versie

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Morenoo91 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:33:
[...]

Zaterdag bij CB besteld
Vandaag gebeld voor een afspraak
Morgenochtend in huis!

Gewoon zwarte versie
Kreeg je er een koptelefoon bij? Of hebben ze zoiets toegezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
En dan bedoelen we niet de meegeleverde in-ear, maar de Sony MDR-1R:

Afbeeldingslocatie: http://cdn0.mos.techradar.futurecdn.net///art/headphones/Sony/sony-MDR-1R_S_Silver-1200-580-75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:04

Morenoo91

Flexible Mexican

Nee geen koptelefoon toegezegd, maar persoonlijk heb ik die ook niet nodig dus mij boeit het niet echt.

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Nu online
Myedvyed schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:46:
En dan bedoelen we niet de meegeleverde in-ear, maar de Sony MDR-1R:

[afbeelding]
Teamwork!

Als dit het geval is gelijk annuleren en bestellen bij BC. :*)

Edit: ik heb trouwens ook een email richting BC verstuurd met deze vraag. Laat wel weten hoe het zit. Ik heb namelijk destijds wel ingeschreven voor die actie.

[ Voor 19% gewijzigd door banaliteit op 04-03-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
Vodafone schijnt nu tegen klanten te zeggen dat de toestellen op zijn en het nog twee weken gaat duren voor er nieuwe binnenkomen. Mijn bloed begint het kookpunt inmiddels te naderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
hmm, ik ga morgen ook maar eens bellen. Ik vind het wel echt belachelijk als ze 'op' zijn, omdat hun winkels wel gewoon voorraad hebben gekregen en er ook pre-orders van rond de 20e en later zijn uitgeleverd. Je zou toch mogen verwachten dat de eerste pre-orders ook het eerst afgehandeld worden :/
Maargoed, bij vodafone spreekt elke afdeling elkaar tegen... je weet het nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Werd via twitter en telefoon net verzekerd dat ik vanavond nog gebeld word door CB, nu dus weer tot 22:30 met de telefoon bij de hand wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
Dus als je nu bestelt krijg je hem de volgende dag, maar je bent nog steeds op je pre-order aan het wachten? :S

Vodafone is tenminste consistent, want niemand krijg hem (meer) online te pakken. Niet dat ik iets positiefs over Vodafone wil zeggen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
vodafone is 1 grote tering bende qua service, ik kreeg woensdag een mail dat mijn bestelling was verstuurd en de volgende dag zou bezorgd worden, zaterdag had ik em nog niet,dus gebeld,maar zaterdags is orderstatus afdeling niet open WTF? dus vandaag weer gebeld ,via mn ordernummer stond ie niet in het systeem,via mijn 06nummer wel,en de status was afgesloten dus gingen ze bij postnl kijken en daar was ie ook nog niet te zien,maar dat was volgens hun normaal,hij zou waarschijnlijk nog in het sorteercentrum liggen maar nog niet gescand zijn ,als ik em donderdag nog niet heb moest ik maar weer bellen, voor mij dus nooit meer een pre order via vodafone site zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:49

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De Z van Belcompany heeft zover ik kan beoordelen géén branding.
Waarschijnlijk hebben ze daar nog wel headsets. Je kan er altijd een telefoontje aan wagen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Net bij Telfort besteld, mij abonnement bij Vodafone loopt pas 20-4 af, dus ben benieuwd hoe snel ik de telefoon heb.
Ach ja, ivm Sim-overzetten kan ik hem toch nog ruim een maand niet (als bel-toestel) gebruiken.

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:26
masterjorie schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:25:
Werd via twitter en telefoon net verzekerd dat ik vanavond nog gebeld word door CB, nu dus weer tot 22:30 met de telefoon bij de hand wachten...
Gebeld? Of zit je nu heel druk achter je XZ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
Ik heb bij CoolBlue besteld, neem aan dat ik het toestel dan gewoon morgen heb en dan ga ik de bestelling bij dat Vluit-naar-uw-fone maar annuleren.
Edit: status bij CB is nu "Je bestelling is verzonden", heb pas om kwart voor 12 besteld.. geweldig!

Bij CB weet ik tenminste dat ik geholpen word als ik ooit nog een probleem heb met het toestel, of een nieuw toestel krijg als ik wat dode pixels zie, bij Vodafone zal dat ook wel weer ellende zijn.

Erg erg jammer van de hoofdtelefoon.. ik vind de praktijken van Vodafone rieken naar oplichterij. Voorrang geven aan mensen die verlengen en/of later besteld hebben, om onduidelijke redenen. Zelfs als ze nog deze maand zouden leveren zou het kwaad wat mij betreft al geschied zijn. BelCompany is van Vodafone, dus zelfs als die wel direct zouden kunnen leveren bestel ik daar uit principe niet.

En het is extra wrang dat mensen die de hoofdtelefoon niet willen hem nu en masse op Marktplaats pleuren. Dat is hun goed recht is, zou ik ook doen als ik hem niet wilde, maar dat maakt het voor mij nog pijnlijker. Bahbahbah.. maar hopelijk kan ik over een maand ofzo, als de markt verzadigd is, er eentje op de kop tikken voor 60 EUR of minder. Kost het me in totaal nog 120 EUR meer dan als ik op Vodafone zou wachten, maar daar komt gewoon geen eind aan. Ik zag het al gebeuren dat de eerste mensen hun HTC One komen showen op GoT en ik nog op m'n XZ zit te wachten..

[ Voor 4% gewijzigd door Myedvyed op 05-03-2013 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Eindelijk gebeld door CB, nummerbehoud naar vodafone, nooit aan beginnen... Kan zelf pas woensdag ochtend, dus nog een extra nachtje slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-09 07:39
Myedvyed schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:01:
Vodafone schijnt nu tegen klanten te zeggen dat de toestellen op zijn en het nog twee weken gaat duren voor er nieuwe binnenkomen. Mijn bloed begint het kookpunt inmiddels te naderen.
klopt, ik had ze gister gebeld, voorraad is op, volgende week(volgens de info van het magazijn) zijn ze weer op voorraad. Ik had de 18e voor de middag besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Avinash schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 07:40:
[...]

klopt, ik had ze gister gebeld, voorraad is op, volgende week(volgens de info van het magazijn) zijn ze weer op voorraad. Ik had de 18e voor de middag besteld
Pfff, helaas kan ik hetzelfde abbo niet meer via CB bestellen anders had ik dat nu gedaan. Ik wil niet vastzitten aan het nieuwe vodafone RED abbo. Mocht ik komende vrijdag nog niks hebben gehoord ga ik toch maar mijn vodafone annuleren en verlengen bij t-mobile. Ben geen eens super ontevreden met t-mobile, maar was gewoon ook benieuwd naar vodafone..

Vind het echt niet kloppen dat ze 2 weken op een voorraad moeten wachten, echt belachelijk!. Ook met de Nokia Lumia 920 kreeg vodafone veel te weinig geleverd. Ik dacht dat vodafone goed in de markt lag..

En er zijn zelfs mensen die 5/2 hun toestel hebben besteld en nu hun telefoon nog niet hebben, wat voor zekerheid heb ik dan dat ik wel bij de volgende batch zit met mijn op de 19e bestelde XZ ?

[ Voor 10% gewijzigd door MarcHealthy op 05-03-2013 08:54 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Bericht van belcompany omtrent de headsets, komt niet helemaal overeen met hun twitterberichten.
De headset zal binnen enkele weken nageleverd worden.
Zodra er een verwachte datum bekend is zal u hiervan op de hoogte gebracht worden per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
AmbroosV, hoe zit het eigenlijk met die Belgische leveringen naar de winkels toe?
Ik krijg steeds maar berichten dat de winkels (Mediamarkt BE, Vandenborre) zelf nog niets weten van eventuele levringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:17
Heb hetzelfde verhaal van Vodafone te horen gekregen. Voorraad is op! Nog gevraagd hoe het kan gebeuren dat iemand die de 21ste of later besteld de telefoon wel heeft, maar iemand (lees: ik) die 7 feb heeft besteld nog niks binnen heeft.

Meneer vertelde dat dit ook gebeurde tijdens de iphone 5. Dus vroeg me af waarom hun in de tussentijd dan niet hun zaakjes op orde konden stellen. Meneer had daar geen antwoord op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
kanem0chi schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:04:
Heb hetzelfde verhaal van Vodafone te horen gekregen. Voorraad is op! Nog gevraagd hoe het kan gebeuren dat iemand die de 21ste of later besteld de telefoon wel heeft, maar iemand (lees: ik) die 7 feb heeft besteld nog niks binnen heeft.

Meneer vertelde dat dit ook gebeurde tijdens de iphone 5. Dus vroeg me af waarom hun in de tussentijd dan niet hun zaakjes op orde konden stellen. Meneer had daar geen antwoord op..
Ja ik baal vreselijk. Ik begrijp uit verhalen van het vodafone forum dat ze daar beter op de hoogte zijn van de actuele statussen dan de servicedesk. Ik ga me even registreren en 1 van de moderators pm'en. Kijken of ik daar wijzer van wordt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Laat even weten wat je als antwoord krijgt dan. :) misschien ook de vraag hoe het kan gebeuren dat het met uitlevering van de iphone 5 mis ging qua rang orders, en nu weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Er staan inmiddels 100 MDR-1R's op marktplaats, best wel ernstig eigenlijk :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
kanem0chi schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:16:
Laat even weten wat je als antwoord krijgt dan. :) misschien ook de vraag hoe het kan gebeuren dat het met uitlevering van de iphone 5 mis ging qua rang orders, en nu weer?
zal ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
NoepZor schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:29:
Ja erg he! en ik maar wachten tot ik 'em in handen heb zodat ik 'em ZELF KAN GEBRUIKEN..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
NoepZor schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:29:
Vind ik nog best meevallen. In de mail stond dat ze 1000 headsets weg gingen geven, dan vind ik 1/10de nog niet eens zo veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
En dan vraagt iedereen ook gewoon 150+ euro :)

Ik ben nog even aan het kijken of ik via twitter wat info kan krijgen over mijn order. Die telefonische klantenservice vertrouw ik eigenlijk niet, volgens mij wordt dat uitbesteed aan een ander bedrijf?

Ik vind het wel extreem frustrerend, zulke slechte service en non-communicatie naar klanten heb ik niet eerder meegemaakt. Aan de ene kant wil ik annuleren, maar dat is toch zonde van de headphones. En ik weet niet of het wel kan, want ik kwam dit pareltje tegen op de Vodafone website
"Dit wil je ook weten

Als je een bestelling hebt geplaatst met nummerbehoud kan dit niet meer ongedaan worden gemaakt."
http://www.vodafone.nl/nummerbehoud/

Als ik dus wil annuleren en nummerbehoud bij T-mobile wil aanvragen, dan gaat dat blijkbaar niet zomaar omdat Vodafone er mee bezig is (geweest)? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
nioz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:44:
En dan vraagt iedereen ook gewoon 150+ euro :)

Ik ben nog even aan het kijken of ik via twitter wat info kan krijgen over mijn order. Die telefonische klantenservice vertrouw ik eigenlijk niet, volgens mij wordt dat uitbesteed aan een ander bedrijf?

Ik vind het wel extreem frustrerend, zulke slechte service en non-communicatie naar klanten heb ik niet eerder meegemaakt. Aan de ene kant wil ik annuleren, maar dat is toch zonde van de headphones. En ik weet niet of het wel kan, want ik kwam dit pareltje tegen op de Vodafone website
"Dit wil je ook weten

Als je een bestelling hebt geplaatst met nummerbehoud kan dit niet meer ongedaan worden gemaakt."

Als ik dus wil annuleren en nummerbehoud bij T-mobile wil aanvragen, dan gaat dat blijkbaar niet zomaar omdat Vodafone er mee bezig is (geweest)? :(
keep us updated! ik heb inmiddels al wat pm's naar moderators verstuurd op VF forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Toch vodafone geannuleerd en verlengd bij t-mobile.

Daar ik niet ontevreden ben over t-mobile, heb ik toch de beslissing gemaakt om mijn vodafone order te annuleren. Weliswaar heb ik nu maar 9 maanden 50% korting ipv 12 bij vodafone en geen +3gb, ik weet tenminste wel waar ik aantoe ben. Krijg mijn toestel donderdag geleverd.

Ook bleek ik al die tijd nog een lanzame abbo uit 2008 te hebben, dus krijg er nu 1 die meer voor smartphones is.

Ga ik over 2 jaar wel vodafone proberen :P, en meer op tijd pre-ordenen ipv zo laat zoals nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Reactie via twitter was dat mijn pre-order uitgeleverd wordt zodra er voorraad is :S
Ik heb nog maar even gevraagd of ze een indicatie kunnen geven van wanneer dat zal zijn, aangezien latere pre-orders van andere klanten al wel geleverd zijn. Ik verwacht er weinig van. (Update om 11:27: Er kunnen helaas geen concrete uitspraken gedaan worden over de levertijd :( )

@GokuSsj: ik zou de volgende keer juist later pre-orderen, aangezien mensen die rond de 20e hun pre-order gedaan hebben in veel gevallen al wel een Xperia Z ontvangen hebben en pre-orders van de eerste helft van Februari of eerder nog aan het wachten zijn. Ik heb zelf overigens de 14e ge-preorderd.

Hoe heb je geannuleerd (telefonisch of...?) en had je nummerbehoud aangevraagd en daar iets over gehoord. Op de site staat namelijk:
"Als je een bestelling hebt geplaatst met nummerbehoud kan dit niet meer ongedaan worden gemaakt."
En ik wil toch mijn nummer wel meenemen naar T-mob als ik bij Voda annuleer.

[ Voor 9% gewijzigd door nioz op 05-03-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
nioz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:55:

Hoe heb je geannuleerd (telefonisch of...?) en had je nummerbehoud aangevraagd en daar iets over gehoord. Op de site staat namelijk:
"Als je een bestelling hebt geplaatst met nummerbehoud kan dit niet meer ongedaan worden gemaakt."
En ik wil toch mijn nummer wel meenemen naar T-mob als ik bij Voda annuleer.
Ik pre-order inderdaad wel later volgende keer :P haha.

Ik heb eerst t-mobile gebeld dat ik toch mijn abbo wil verlengen, heb ze gebeld op 0800-8104. Daarna gelijk vodafone gebeld op 0800 020 00 43 en gezegt dat ik mijn order wil annuleren. had ook nummerbehoud bij hun aangevraagd, maar een order annuleren staat daar los van denk ik, want het was geen probleem.

Toen ik vroeg naar de XZ zei hij dat het inderdaad nog lang kan duren en dat de mensen begin februari hadden besteld nog eerst moeten. Maar had mijn keuze toch al gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Net Saturn gebeld, volgens de dame ik die ik gesproken heb worden er donderdag weer nieuwe geleverd door de leverancier. En zou ik hem vrijdag of zaterdag thuis moeten hebben.
Tenminste als de leverancier zich aan de afspraken / datum houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist via Studentmobiel:

Levering T-Black in week 10, levering T-White is eerder.

Ik krijg de "beruchte" headset meegeleverd!

8 februari verlengd bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
Ik heb zojuist een email ontvangen van Vodafone...

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Vodafone Klantenservice <vodafone_onderzoek@mailuk.custhelp.com>
Datum: 5 maart 2013 13:37
Onderwerp: Bestelling Sony Xperia Z
Aan:

Bestelling Sony Xperia Z

Beste Sony Xperia Z besteller,

De levering van de bestelde Sony Xperia Z met gratis headset t.w.v. €249,- loopt enige vertraging op. We wachten op een nieuwe levering die gepland staat over ongeveer 2 weken.

Zodra we de nieuwe levering ontvangen gaan we direct jouw bestelling verder verwerken en sturen we je een e-mail dat je zelf je leverafspraak kan plannen op een dag en tijdstip dat jou uitkomt.

Onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,
Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
jeroendh schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:15:
Net Saturn gebeld, volgens de dame ik die ik gesproken heb worden er donderdag weer nieuwe geleverd door de leverancier. En zou ik hem vrijdag of zaterdag thuis moeten hebben.
Gisteren nog MM aan de lijn gehad. Ze zei dat er in het systeem stond dat ze 28 februari worden verwacht.. sja dat is al geweest, maar ze zijn nog niet gescand. Dus ze wist ook niet of ze wel of niet binnen waren ofzo en er stond geen andere datum wanneer ze verwacht worden. Vaag verhaal.
Ik zou een mail krijgen als ze meer weten, zodat ik niet heletijd hoef te bellen. Maar heb daar geen vertrouwen in, heb nog geen 1 mail gehad van hun kant. Ik ga zo meteen toch weer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Bedankt voor de update, ik heb de mail net ook ontvangen.

Ik vind het werkelijk onbegrijpelijk dat ze de pre-orders niet netjes op volgorde hebben voldaan en dat ze eerst hun winkels hebben bevoorraad, om dan vervolgens een mailtje te sturen waarin ze het hebben over "enige vertraging" en "ongeveer 2 weken" extra wachten.

Dus nog steeds geen concrete datum en ook niets op het gebied van schuldbekentenis of compensatie voor hun incompetentie...

Ik zit de overstap naar T-mobile wel serieus te overwegen, maar het bereik van T is bij mij in huis matig en ik vond de 1+3GB van Voda een grote plus... *zucht* keuzes, keuzes he :) De fun van het ontvangen van een nieuwe gadget die je normaal hebt is er in ieder geval wel vanaf hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
Ik baal dat ik me ben "gaan bemoeien" in statussen en dergelijk. Had gewoon moeten bestellen en het links moeten laten liggen. Zie vanzelf wel wanneer ik wat binnen heb. Baal wel van 't feit dat ik 'em niet mee kan nemen volgende week donderdag ivm me lang weekend naar london. GRRRRRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Ik heb de mijne gewoon bij Studentmobiel op 23-2 besteld en had het toestel op 1-3 binnen. Die gasten die moeten wachten, zijn nou net diegenen die allemaal geilen op hun gratis koptelefoontje.

Sorry hoor, maar klagen dat het nog niet binnen is en koptelefoon niet geleverd.....

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shynehelder
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-12-2015
Heb vandaag de telefoon thuis geleverd gekregen van belsimpel. NICE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:51

Chiron

Moderator Discord
Avinash schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:47:
Ik heb zojuist een email ontvangen van Vodafone...

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Vodafone Klantenservice <vodafone_onderzoek@mailuk.custhelp.com>
Datum: 5 maart 2013 13:37
Onderwerp: Bestelling Sony Xperia Z
Aan:

Bestelling Sony Xperia Z

Beste Sony Xperia Z besteller,

De levering van de bestelde Sony Xperia Z met gratis headset t.w.v. €249,- loopt enige vertraging op. We wachten op een nieuwe levering die gepland staat over ongeveer 2 weken.

Zodra we de nieuwe levering ontvangen gaan we direct jouw bestelling verder verwerken en sturen we je een e-mail dat je zelf je leverafspraak kan plannen op een dag en tijdstip dat jou uitkomt.

Onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,
Vodafone
Kan me voorstellen dat veel mensen hun bestelling nu cancellen. Dikke middelvinger naar alle pre-orderaars dit.
Als ik het zo lees mogen de verlengers die al wel hun toestel binnen hebben, maar nog op hun koptelefoon wachten ook nog minimaal 2 weken wachten, zuur..

De logica is ook ver te zoeken dat er uberhaupt toestellen naar winkels zijn gegaan voor de losse verkoop (niet een pre-order via een winkel), terwijl er nog een hele stapel klanten in de wachtrij staan met een pre-order.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
MediaMarkt verwacht hem 8 maart en begin volgende week bezorgd/af te halen. Op zijn vroegst aanstaande vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakpeter
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:42
Chiron schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:36:
Kan me voorstellen dat veel mensen hun bestelling nu cancellen.
Ja, dat ga ik zeker doen. 4 Februari los toestel besteld bij Vodafone. Sindsdien niets meer van ze gehoord.
Daarom afgelopen vrijdagavond de (witte) XZ besteld bij Saturn. Vandaag bezorgd.
Dan maar geen koptelefoon. Prutsers bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
Maar wat doen ze dan met al die headphones van gecancelde orders? Worden vast naar de vriendenkringen toegesluisd ofzo.. bahbah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat ze met mijn nummerbehoud ook gewoon te lang hebben gewacht waardoor ik pas een maand later over ga en de gereserveerde telefoon in de losse verkoop is gegaan. Het is schijnbaar moeilijk om de aanvraag voor nummerbehoud op tijd te doen voor BC/VF. Goedkeuring was er wel binnen een dag. Als ik hem vorige week in de winkel had besteld dan had ik hem al gehad. Gaat lekker met de communicatie daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
Ik had een los toestel besteld op 2 februari en het geld was al van de rekening afgeschreven. Dus er is in mijn geval totaal geen excuus mogelijk zoals creditcheck of nummerportering. En toch slagen ze er niet in een toestel te sturen,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:57:
Ik had een los toestel besteld op 2 februari en het geld was al van de rekening afgeschreven. Dus er is in mijn geval totaal geen excuus mogelijk zoals creditcheck of nummerportering. En toch slagen ze er niet in een toestel te sturen,.
Dat is het probleem ook niet. 5min werk. Dit is typisch een geval van de zaak niet op orde hebben. Pre-order betekent hier post-order. Belachelijk dat je hem nog later krijgt dan mensen die vandaag een willekeurige winkel binnenlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Zijn ze echt nog steeds verkrijgbaar in Vodafone of BC winkels?
Zijn alle winkels gewoon volledig eigendom van Vodafone? Ik snap namelijk niet dat het vervullen van pre-orders zo'n lage prioriteit heeft dat ze ons gewoon nog een aantal weken laten wachten. Ze zouden ze immers ook uit de winkels kunnen laten halen om die t versturen, als ze daar nog wel liggen tenminste.

Door die RED abonnementen die deze week zijn ingevoerd zit er ook echt niets anders op dan wachten, of overstappen naar de concurrentie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

nioz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:05:
Door die RED abonnementen die deze week zijn ingevoerd zit er ook echt niets anders op dan wachten, of overstappen naar de concurrentie :/
Ik ben over naar Telfort na 6 jaar Vodafone, die nieuwe RED abonnementen zijn echt te zot...

[ Voor 2% gewijzigd door Canis Lupus op 05-03-2013 15:14 . Reden: 6jr klant zijn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
telfrot heeft toch toestellease?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:05:
Zijn ze echt nog steeds verkrijgbaar in Vodafone of BC winkels?
Zijn alle winkels gewoon volledig eigendom van Vodafone? Ik snap namelijk niet dat het vervullen van pre-orders zo'n lage prioriteit heeft dat ze ons gewoon nog een aantal weken laten wachten. Ze zouden ze immers ook uit de winkels kunnen laten halen om die t versturen, als ze daar nog wel liggen tenminste.

Zaterdag wel. Zal wel per vestiging verschillen. Misschien ook van mensen die gecancelled hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
roflexx schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:15:
telfrot heeft toch toestellease?
telfrot LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:15:
[...]

Zaterdag wel. Zal wel per vestiging verschillen. Misschien ook van mensen die gecancelled hebben.
Ik zal een BC binnenlopen en een xperia z eisen, kijken of het werkt hehehehe (grapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avinash schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:16:
[...]

Ik zal een BC binnenlopen en een xperia z eisen, kijken of het werkt hehehehe (grapje)
Had ik gedaan als ik mij niet een paar panden verder ging laten vollopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Weet iemand hoe het zit met de vodafone altijd 1GB/4GB €42,50 preorder bij CB, ontvang morgen mijn toestel, maar het abonnement gaat pas volgende maand in, vraag me af of ik nou 1 of 4 GB data krijg, de 4 GB was voor mij de reden om voor vodafone te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canis Lupus schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:13:
[...]
Ik ben over naar Telfort na 6 jaar Vodafone, die nieuwe RED abonnementen zijn echt te zot...
Volgens mij is T-mobile qua abonementen momenteel één van de betere aanbieders. Dat leasen van toestellen trekt mij totaal niet voor die bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:22:
[...]

Volgens mij is T-mobile qua abonementen momenteel één van de betere aanbieders. Dat leasen van toestellen trekt mij totaal niet voor die bedragen.
Vooral ook het verhaal dat ik laatst hoorde over leasen verbaasde mij. Het toestel van een vriendin van mij was gestolen en nu mocht ze leuk haar abonnement doorbetalen en nog een deel van het toestel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Zojuist een belletje gekregen van Coolblue, morgen wordt mijn telefoon bezorgt. Mochten dus meer mensen nummerbehoud hebben dan kunnen die hem denk ik ook binnekort verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Nou, ik heb ook de mail gekregen van 2 weken wachten. Wat een asociale bedoeling. Ik ga hier zeker wel een klacht voor indienen. Misschien collectief iets doen? Gaat mij vooral om het principe. Pre-orderen is met release date ding binnen hebben. Klanten worden gewoon voorgelogen (als ze uberhaupt iets horen) en aan het lijntje gehouden.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masterjorie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:24:
[...]

Vooral ook het verhaal dat ik laatst hoorde over leasen verbaasde mij. Het toestel van een vriendin van mij was gestolen en nu mocht ze leuk haar abonnement doorbetalen en nog een deel van het toestel betalen.
Dat is inderdaad de grootste valkuil. Als er iets met je toestel gebeurt zul je het moeten vervangen tegen het bedrag wat de provider ervoor rekent (maximaal dus). Je hebt dan zelf geen optie meer je abbo uit te zitten met een oud toestel of iets op markplaats te regelen. Ook weet nog niemand wat je daadwerkelijk gaat betalen om uiteindelijk het toestel over te nemen na je contracttijd. Providers hebben de touwtjes volledig in handen bij toestellease. Gebeurt er niets dan kan je voor een redelijke prijs zonder bijbetaling een high-end toestel leasen. Gebeurt er wel wat dan krijg je ook nog een mes in de rug van de provider. Afzetterij meer is het niet.

Als Vodafone niet hun oude abbo's zonder toestellease had dan was ik de XZ los gaan kopen met een Simyo sim-only. Scheelt weinig in totaalprijs maar je moet wel het toestel in 1x aftikken. Met de nieuwe abbo's van Vodafone was ik ook voor een los toestel gegaan aangezien KPN lease heeft en T-Mobile slecht bereik heeft in mijn omgeving.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
ik dacht dat het hele idee achter leasen was dat je ook meteen verzekerd bent? niet dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roflexx schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:46:
ik dacht dat het hele idee achter leasen was dat je ook meteen verzekerd bent? niet dus?
Verzekeren tegen diefstal of zelfs waterschade is lastig. Vaak moet er spoor van inbraak zijn of bewijs dat je niet roekeloos hebt gehandeld. Je telefoon ergens neerleggen en vergeten of simpelweg verliezen betekent dus in 99% van de gevallen dat je pech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffiedrinker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 21:43

koffiedrinker

Archlinux werkt dagelijks

jeroendh schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:15:
Heel bijzonder dit.
Een paar minuten geleden heb ik ook Saturn aan de lijn en die zeggen dat de telefoon vrijdag wordt geleverd aan Saturn en dat zijn de telefoons hopen zaterdag of dinsdag bij de klanten hebben.
Kortom een paar uren later en de levering gaat ook naar achteren.

Of de leverancier (=Sony) houdt zich niet aan de afspraak.
Kortom is echt balen. :(

Koffie werkt echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Zeker balen, zit hier met een verrotte telefoon met waterschade en barst in scherm. Werkt nog wel, maar beeld is heel donker geworden door de waterschade. Had verwacht dat ik mijn Xperia Z allang zou hebben, maar waarschijnlijk nog een week dus ;(.
Vind MediaMarkt ook zeer slordig, heb ondertussen meer dan 5 x gevraagd voor een schriftelijke bevestiging voor de headset. Ze beloven mij steeds die gelijk te sturen, maar heb alleen een bevestiging gekregen dat ze hem 8 maart verwachten -.-. Telefonisch zeggen ze dus wel steeds dat het met de headset is, maar lijkt er wel op dat ze het niet durven te garanderen, aangezien ze steeds steeds "vergeten" te mailen daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
masterjorie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:24:
[...]

Ook zonder zo'n lease constructie moet je natuurlijk je abo doorbetalen wanneer je toestel gestolen wordt, dus dat verandert niets (in andere abo's zit tenslotte ook de normale aankoopsom van de mobiel verwerkt). Het enige verschil (en dat kan wel nasty zijn), is dat je aan het einde van de contractperiode wel de afkoopsom moet betalen.. en je weet niet hoeveel dat gaat worden...

Ik heb trouwens even zitten kijken bij Hi en dat is voor mij nog best interessant. Ik heb nu al een Spotify premium abonnement, en die kan ik opzeggen als ik een abo neem met 2GB data (daar zit namelijk ook Spotify bij). Het enige nadeel is dan de toestellease t.o.v. Vodafone, maar ik bespaar wel 200euro.... zolang die afkoopsom daar niet boven komt aan het einde van mijn contract, maar ik nog winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:21:
[...]

Ook zonder zo'n lease constructie moet je natuurlijk je abo doorbetalen wanneer je toestel gestolen wordt, dus dat verandert niets (in andere abo's zit tenslotte ook de normale aankoopsom van de mobiel verwerkt). Het enige verschil (en dat kan wel nasty zijn), is dat je aan het einde van de contractperiode wel de afkoopsom moet betalen.. en je weet niet hoeveel dat gaat worden...

Ik heb trouwens even zitten kijken bij Hi en dat is voor mij nog best interessant. Ik heb nu al een Spotify premium abonnement, en die kan ik opzeggen als ik een abo neem met 2GB data (daar zit namelijk ook Spotify bij). Het enige nadeel is dan de toestellease t.o.v. Vodafone, maar ik bespaar wel 200euro.... zolang die afkoopsom daar niet boven komt aan het einde van mijn contract, maar ik nog winst ;)
Probleem is dat je geen keuze hebt bij verlies of schade. Het bedrag voor vervanging zal ook veel hoger zijn. Het is niet zo dat de provider het zielig voor je vind en je een goede aanbieding doet... Het is een manier om geld te verdienen, maar dan wel bij mensen die al de pineut zijn (dus dubbelop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzabroodje
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 13:46
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:47:
Zojuist via Studentmobiel:

Levering T-Black in week 10, levering T-White is eerder.

Ik krijg de "beruchte" headset meegeleverd!

8 februari verlengd bij T-Mobile.
Ik vind het maar raar hoor, had vrijdag of zaterdag een mail naar hun gestuurd wanneer ze weer de T-black op voorraad hadden, kreeg maandag een antwoord dat ze in de loop van volgende week (dus week 11) geleverd zouden worden. Ergens eerder in dit topic zei iemand dat ze vandaag weer op voorraad zouden komen naar aanleiding van een andere email. Alhoewel op hun website nog steeds staat dat die niet op voorraad is.

Zat diegene die mij een antwoord stuurde dan niet op te letten en dacht die dat het nog zaterdag was? Want 2 van de 3 reacties van Studentmobiel zegt nu dat ze deze week weer op voorraad komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
Ik weet niet of het hier al bekend is, maar mij is door Vodafone (friends&family) verteld dat ze 11 maart een nieuwe levering verwachten en dat dan in ieder geval alle pre-orders en waarschijnlijk alle mensen die tot dan hebben besteld geleverd zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Via welk kanaal heb je die info gekregen? Want meerderen hier (waaronder ik) heb vandaag een e-mail van Vodafone ontvangen waarin stond dat het "ongeveer twee weken" zal duren voordat ze weer iets binnenkrijgen en zouden ze weer gaan verzenden (zoals het er stond kreeg ik het idee dat ik incl. verzenden op drie weken mocht gaan rekenen)/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
Vodafone heeft nog een verkoopkanaal genaamd friends & family, bedoeld voor grotere klanten van hen. Ik was benieuwd naar de status van mijn bestelling (bij friends & family moet je daarvoor bellen) en kreeg ik te horen dat ze 11 maart een levering krijgen. Nu weet ik natuurlijk niet of die levering puur bedoeld is voor dat specifieke verkoopkanaal of ook het reguliere. Persoonlijk denk ik dat Vodafone een langere levertijd communiceert om zo klanten niet nog een keer teleur te stellen, twee weken voor een nieuwe levering is namelijk wel erg lang.
Hebben mensen die overigens bij Vodafone hun verlenging gepre-ordered hebben en waar de beruchte headset bij zou moeten zitten een bevestiging gekregen? Op de order of een extra mail over de headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 19:05
Mooi vak he, telecommunicatie. Het woord telecommunicatie bestaat voor mij ook uit twee delen:
"Telefoons verkopen" en "communiceren over de levering" van diezelfde telefoons, ofwel veel beloven en weinig of veel later leveren, das niets nieuws meer. Via alle kanalen komt iedereen tot een ander verhaal en dus ook een andere conclusie. Iedereen maakt elkaar eigenlijk een beetje gek en wanhopig.
Die servicedesks zullen ook wel overuren draaien, kost ook een bak geld en irritaties...

Centraal oplossen: Zet gewoon je actuele voorraad op je site! Dan weet iedereen snel genoeg wat en waar je je nieuwe telefoon kan krijgen. Maar voorlopig is een simpele orderstatus bijhouden op de site nog het moeilijkste. Daar mogen ze bij CB, Vodafone en alle andere in dit forum nog wel wat aan doen..

Tot slot, mijn anekdote uit de oude doos.

Twee jaar geleden precies hetzelfde gezeik gehad met een pre-order van de SGS2 via Hi. Ook daar veel pre-orders die uiteindelijk veel later geleverd kregen dan de regulieren bestellingen. De mooiste verhalen gingen rond van "de deal was te mooi voor Hi" en dan "Eerst zoveel mogelijk pre-order klanten binden, eerder verkopen aan reguliere besteller, want die pre-order die blijven toch wel hangen"

Wederom een herhaling van zetten... Fantastisch.

Goed als ik deze week maar geleverd krijg dan kan ik nog wel door de vingers zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Zojuist Vodafone geannuleerd, net met een 10% kortingspas bij Saturn Heerhugowaard een witte XZ gehaald voor 560. Jammer van de headset, maar heb de telefoon echt nodig en ga niet een bedrijf zoals Vodafone sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:56
koffiedrinker schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:58:
[...]

Heel bijzonder dit.
Een paar minuten geleden heb ik ook Saturn aan de lijn en die zeggen dat de telefoon vrijdag wordt geleverd aan Saturn en dat zijn de telefoons hopen zaterdag of dinsdag bij de klanten hebben.
Kortom een paar uren later en de levering gaat ook naar achteren.

Of de leverancier (=Sony) houdt zich niet aan de afspraak.
Kortom is echt balen. :(
Dat is balen, heb hem ook bij Saturn besteld, maar dat wordt dus nog even wachten zie ik. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Hoe groot is de kans dat AMP Logistics voor 9 uur komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier toevallig dit toestel net als mij ook bij Belcompany besteld?
De postbode heeft vandaag een briefje in de bus achtergelaten omdat ik niet thuis was.
Tot mijn grote schrik kwam ik er achter dat de afzender niet Belcompany was maar Dynafix!! Die verkopen helemaal geen nieuwe telefoons maar repareren enkel!
WTF!!! Help...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
Wees gerust, ze doen ook de logistiek voor VF. En aangezien nu BC bij VF hoort, lijkt het me aannemelijk dat Dynafix ook de logistiek van BC doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand vertellen wanneer hij eindelijk in België is? Zie dat hij bij de phonehouse en proximus beschikbaar is....Waarom niet bij Vandenborre? Wat duurt wachten toch lang en mensen informeren is blijkbaar moeilijk...Heb Vandenborre gebeld vandaag en konden geen info geven, en dan lees ik op XDA dat er andere telefoon hebben gehad van hun dat het zeker nog 3 weken gaat duren?? Raar allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jadang schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:46:
Wees gerust, ze doen ook de logistiek voor VF. En aangezien nu BC bij VF hoort, lijkt het me aannemelijk dat Dynafix ook de logistiek van BC doet.
Dankje voor je geruststellende woorden maar vind het toch vreemd.
Heb nl ook geen mailtje van Belcompany gehad dat ie verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:52:
[...]

Dankje voor je geruststellende woorden maar vind het toch vreemd.
Heb nl ook geen mailtje van Belcompany gehad dat ie verzonden is.
En heb het toestel ook los besteld, zonder abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:57:
[...]

En heb het toestel ook los besteld, zonder abonnement.
Als je het topic had gelezen dan was je meer op de hoogte.

Ik heb ook geen bericht gehad, zaterdag echter wel bezorgd door dynafix. Niet aanstellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nubcaek schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:47:
[...]

Ik heb ook geen bericht gehad, zaterdag echter wel bezorgd door dynafix. Niet aanstellen dus.
[quote]
nubcaek schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:47:
[...]

Dus ze leveren gewoon NIEUWE toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 06:53:
[...]

[quote]
[...]

Dus ze leveren gewoon NIEUWE toestellen?
Nee, het toestel is net verkrijgbaar, je krijgt een tweedehands toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Iemand een tip hoe je kunt checken of het toestel SIMlock heeft?
Krijg hem vandaag via Telfort binnen, zit nu op Vodafone. Heb echter geen Vodafone microsim, dus wil graag vooraf checken voordat ik straks niet meer terug naar mijn huidige telefoon kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Canis Lupus schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:05:
Iemand een tip hoe je kunt checken of het toestel SIMlock heeft?
Krijg hem vandaag via Telfort binnen, zit nu op Vodafone. Heb echter geen Vodafone microsim, dus wil graag vooraf checken voordat ik straks niet meer terug naar mijn huidige telefoon kan...
Toen ik je bericht las, dacht ik, oeh nu krijg ik over paar uur mijn xperia z, heb ik geen micro sim, gelukkig blijkt mijn simkaart ook nog eruit te drukken tot micro sim. Maar om te controleren of er in simlock op zit is volgens mij alleen door een andere sim in te doen en kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migros schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:13:
Ik heb de mijne gewoon bij Studentmobiel op 23-2 besteld en had het toestel op 1-3 binnen. Die gasten die moeten wachten, zijn nou net diegenen die allemaal geilen op hun gratis koptelefoontje.

Sorry hoor, maar klagen dat het nog niet binnen is en koptelefoon niet geleverd.....
Hmmz, je snapt natuurlijk dat dit behoorlijke bull**** is. Ik heb T-mobile besteld en T-mobile levert een T-Mobile Branded versie die momenteel niet voorradig is! Kan mij het nou rotten of ze die koptelefoon gelijk leveren of naleveren of niet leveren, dit heb ik ook bij hun aangegeven...
pizzabroodje schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:32:
[...]

Ik vind het maar raar hoor, had vrijdag of zaterdag een mail naar hun gestuurd wanneer ze weer de T-black op voorraad hadden, kreeg maandag een antwoord dat ze in de loop van volgende week (dus week 11) geleverd zouden worden. Ergens eerder in dit topic zei iemand dat ze vandaag weer op voorraad zouden komen naar aanleiding van een andere email. Alhoewel op hun website nog steeds staat dat die niet op voorraad is.

Zat diegene die mij een antwoord stuurde dan niet op te letten en dacht die dat het nog zaterdag was? Want 2 van de 3 reacties van Studentmobiel zegt nu dat ze deze week weer op voorraad komen..
Ohw, mijn fout. Ik had m'n bril niet op denk ik... Ze leveren de zwarte inderdaad in week 11 uit.

Ik citeer:

De Sony Xperia Z hebben wij binnen gekregen en op voorraad. Helaas is het zo dat T-Mobile de regel heeft dat het T-Mobile versies moeten zijn die bijgeleverd worden met de abonnementen van T-Mobile. T-Mobile heeft aangegeven dat de zwarte versie in week 11 geleverd wordt. Dan kunnen wij uw order verder in behandeling nemen. Overigens krijgen wij de witte versie eerder geleverd indien u alsnog wilt veranderen van kleur. U zit wel bij de lijst van klanten waarbij een headset geleverd zal worden.

Sorry, my bad! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik heb mijn bestelling bij Vodafone ook geannuleerd. Het bericht van Durazno dat ze misschien (voor F&V dan) de 11e weer zouden komen was nog wel hoopgevend, maarja.. dan zal je net zien dat het toch niet zo is of je weer niet bij de 'gelukkigen' zit die hun pre-order mogen ontvangen. Daarnaast gun het ik het Vodafone ook niet meer met zulke slechte communicatie.
Aan de telefoon zei de Vodafone medewerker net ook al "ohja, Sony Xperia" met een zucht..., zal wel een redelijk aantal mensen geannuleerd hebben dan.

Ik ga nu lekker met mijn Xperia Z spelen die ik net in de Hi winkel heb opgehaald ^_^
43 euro per maand bij Hi, incl Spotify Premium, wat ik al heb (kost 10,- p.maand) en nu dus kan opzeggen... Per maand kost het me dus maar 33euro extra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenan82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Heb zojuist mijn Sony hoofdtelefoon nageleverd gekregen.
Had online besteld bij Vodafone op 12-02. (verlenging)
Telefoon werd geleverd op 28-02. En nu de hoofdtelefoon.
Had 'm later verwacht.
ff uitpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbeste
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-11-2023
Bij de belco is die los simlock vrij unbranded 530 euro. zonder die headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Voor de Vodafone bestellers:

Ik wilde vandaag naar de BC om hem daar te bestellen en dan de VF bestelling (nieuw abo - 12 februari besteld) te annuleren maar vond tot mijn verbazing een mail in de mijn inbox dat ik aflevering kon inplannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
@pesah:
Als er nog mensen zijn die op hun vodafone bestelling wachten, dan is het misschien wel handig om even te vermelden wanneer je besteld had en hoe & wat (telefonisch, online....verlengingen, nieuw abo, nieuw abo met nummerbehoud?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Nu online
13 feb los toestel besteld bij VF in de webshop, tot op heden niks vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Kenan82 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:37:
Heb zojuist mijn Sony hoofdtelefoon nageleverd gekregen.
Had online besteld bij Vodafone op 12-02. (verlenging)
Telefoon werd geleverd op 28-02. En nu de hoofdtelefoon.
Had 'm later verwacht.
ff uitpakken
Heb je daar een mail over gehad ter bevestiging, net zoals ze een dag vantevoren mailden over de telefoon?

Ik heb online bij Vodafone verlengd op 11-02, telefoon kwam ook op 28-02 binnen, maar nog niks gehoord over de koptelefoon.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een headset binnenvan belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
En net mn MDR-1R bezorgd gekregen :)

Lijkt erop dat de verlengers hun koptelefoon toch eerder binnen krijgen dan verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
en ondertussen wacht ik nog steeds op mn XZ, na een week geleden een mail met je bestelling is verzonden. morgen maar weer eens bellen,klote vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:56
Net even met Saturn gebeld, ze verwachten de telefoon 7 of 8 maart, dus hopelijk komt hij nog voor het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffiedrinker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 21:43

koffiedrinker

Archlinux werkt dagelijks

Firehawk86 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:20:
Net even met Saturn gebeld, ze verwachten de telefoon 7 of 8 maart, dus hopelijk komt hij nog voor het weekend.
Dat zou goed nieuws zijn.

Koffie werkt echt!

Pagina: 1 ... 31 ... 35 Laatste