Ik heb bij CoolBlue besteld, neem aan dat ik het toestel dan gewoon morgen heb en dan ga ik de bestelling bij dat Vluit-naar-uw-fone maar annuleren.
Edit: status bij CB is nu "Je bestelling is verzonden", heb pas om kwart voor 12 besteld.. geweldig!
Bij CB weet ik tenminste dat ik geholpen word als ik ooit nog een probleem heb met het toestel, of een nieuw toestel krijg als ik wat dode pixels zie, bij Vodafone zal dat ook wel weer ellende zijn.
Erg erg jammer van de hoofdtelefoon.. ik vind de praktijken van Vodafone rieken naar oplichterij. Voorrang geven aan mensen die verlengen en/of later besteld hebben, om onduidelijke redenen. Zelfs als ze nog deze maand zouden leveren zou het kwaad wat mij betreft al geschied zijn. BelCompany is van Vodafone, dus zelfs als die wel direct zouden kunnen leveren bestel ik daar uit principe niet.
En het is extra wrang dat mensen die de hoofdtelefoon niet willen hem nu en masse op Marktplaats pleuren. Dat is hun goed recht is, zou ik ook doen als ik hem niet wilde, maar dat maakt het voor mij nog pijnlijker. Bahbahbah.. maar hopelijk kan ik over een maand ofzo, als de markt verzadigd is, er eentje op de kop tikken voor 60 EUR of minder. Kost het me in totaal nog 120 EUR meer dan als ik op Vodafone zou wachten, maar daar komt gewoon geen eind aan. Ik zag het al gebeuren dat de eerste mensen hun HTC One komen showen op GoT en ik nog op m'n XZ zit te wachten..
[
Voor 4% gewijzigd door
Myedvyed op 05-03-2013 00:33
]