Belcompany just arrived. 19de besteld, vooraf geen melding gehad via de mail. Precies optijd, in 10 dagen op voorraad + 1 dag verzenden.
ook fijn ,ik heb mn XZ ondertussen nog niet,woensdag mail gehad dat ik em donderdag zou hebben.en vodafone klantenservice is in weekend niet open wtf.
Geen bericht van bezorging bedoel je?Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:00:
Belcompany just arrived. 19de besteld, vooraf geen melding gehad via de mail. Precies optijd, in 10 dagen op voorraad + 1 dag verzenden.
Verwijderd
ja dat bedoel ik. De bezorger belde me dus uit mijn nest. De xz had ik niet verwacht eerlijk gezegd!
Dat bied hoop, maar ook vervelend.. Heb m los besteld de 19e bij bc. Ben benieuwd.Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:32:
ja dat bedoel ik. De bezorger belde me dus uit mijn nest. De xz had ik niet verwacht eerlijk gezegd!
[ Voor 3% gewijzigd door nubcaek op 02-03-2013 09:35 ]
Verwijderd
Ik had hem ook los besteld de 19de. Dus zal er vast snel zijn hoop ik voor je.
Geen vermelding vd de koptelefoon by the way.
dat bied inderdaad hoop!
ikzelf heb em ook los besteld bij BC, de 20ste
ikzelf heb em ook los besteld bij BC, de 20ste
Had je je daarvoor ingeschreven?Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:40:
Ik had hem ook los besteld de 19de. Dus zal er vast snel zijn hoop ik voor je.
Dus kort samengevat: je hebt m los besteld op de 19e, vandaag zonder bericht ontvangen maar ook zonder headset?
Same here! Niets gekregen via email. Net deurbel en.... hallo pakketje.. En inderdaad de Xperia Z van Belcompany... Headset komt apart, gezien ik bevestiging heb gekregen dat ik de headset krijg erbij en nu niet is geleverdVerwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:00:
Helemaal blij!!!!!
wtf.. ik kom beneden en inderdaad.. ook de XZ op tafel. Ben inderdaad benieuwd naar de headset.. ik behoor ook tot de gelukkigen, maar wil wel zekerheid.
Aah ik wil ook!
19e besteld, maar geen mail en ook geen bezorger.
Hoop wel dat ik hem vandaag ook nog krijg, was hij btw aangetekend verzonden?
19e besteld, maar geen mail en ook geen bezorger.
Hoop wel dat ik hem vandaag ook nog krijg, was hij btw aangetekend verzonden?
[ Voor 14% gewijzigd door Milan57 op 02-03-2013 10:37 ]
Leuk zo'n verkoper maar bij mij dus geen headset ondanks pre-order op hun website (MM) en een print screen. Dus gecanceld.!!Adarkar schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 01:26:
[...]
uiteindelijk geen headset terwijl het eerst wel was toegezegd maar om daar nou over te gaan zeiken voor deze prijs. Headsets waren alleen voor internet preorders kon de verkoper mij vertellen.
is vodafone op geen enkele manier te bereiken zaterdags?
Dank voor de tip net eentje bij BC in Almere gehaald voor 540.- was de laatste. en mijn order bij MM gecanceld. dan maar geen Headset.
Misschien een stomme vraag, maar hoe annuleer ik een bestelling bij MM. Moet dat telefonisch of kan dat via de website?Outdoor schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:56:
[...]
Leuk zo'n verkoper maar bij mij dus geen headset ondanks pre-order op hun website (MM) en een print screen. Dus gecanceld.!!
Je kan gewoon bellen (0900 - 6334262758)) en annuleren. ff een BC in buurt zoeken of ff bellen of ze er een hebben liggen mischien heb je gelukMrHans schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 11:42:
[...]
Misschien een stomme vraag, maar hoe annuleer ik een bestelling bij MM. Moet dat telefonisch of kan dat via de website?
Mag helemaal niet als jij er een los wilt kan dat gewoon, die verkoper wil natuurlijk gewoon een abonnement aan iemand aan smeren.MrHans schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 11:46:
BC breda had er ook nog een op voorraad, maar weigert die als los toestel te verkopen.... Wat is dat nou weer?
WAUUWW? serieus? 7-feb hier een pre order gedaan, maar niks binnen?Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:29:
Net telefoon binnen. vodafone-verlenging. besteld op 21 februari.![]()
![]()
![]()
Heb net naar de Media Markt (MM) gebelt, ik was duidelijk niet de eerste
. Ze verwachten de telefoon begin volgende week binnen te krijgen en te verzenden. Ook zij de man aan de telefoon dat iedereen die heeft besteld toen de headset actie zichtbaar was op de site, er een zal ontvangen. We wachten af....

Dit is ook precies het verhaal dat ik te horen kreeg, nadat de medewerker mij overigens eerst probeerde uit te leggen dat de hoofdtelefoons ad random verdeeld zou worden onder de kopers... Toen ik daar wat vragen over stelde, kwam hij uit op het verhaal dat als de actie zichtbaar was op het moment van bestellen het dan wel goed zou komen. Dat is ze maar geraden ook, ik heb een printscreen.Sealnova schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:33:
Heb net naar de Media Markt (MM) gebelt, ik was duidelijk niet de eerste. Ze verwachten de telefoon begin volgende week binnen te krijgen en te verzenden. Ook zij de man aan de telefoon dat iedereen die heeft besteld toen de headset actie zichtbaar was op de site, er een zal ontvangen. We wachten af....
Tja, aangezien ik op dit moment ook nergens anders terecht kan, moet ik noodgedwongen maar afwachten. Krijg alleen door dit gedoe al bijna tabak van de nieuwe XZ.
Ik heb ook nog niets gehoord. Geen mail oid. Mijn orderstatus is donderdag wel veranderd naar Order afgerond.
Besteld bij Vodafone, verlenging 18 feb.
Besteld bij Vodafone, verlenging 18 feb.
Warbivoor
Verwijderd
Vandaag binnengekregen van bc verlenging vodaffone besteld op 20 februari. Of de headse nog komt weten ze nog niet bij bc. Vreemd! Ik wacht dus even af en stuur het toestel terug wanneer de headset er niet binnen 2 weken is.
Net ook even de stad in geweest. Eerst maar eens naar de Vodafone winkel. Daar konden ze me ook niet verder helpen. Ze vonden het wel vreemd dat zij al wel een toestel in de winkel hebben gehad, maar niet alle pre-orders uitgeleverd waren. Ik moest nog maar een weekje wachten...
Daarna door naar de BelCompany. Die hadden het laatste toestel net verkocht. Bah. Toen maar bij de MediaMarkt gaan kijken. Daar hadden ze er nog 1 liggen. Vraag ik naar laagste prijsgarantie ivm BelCompany om de hoek die hem goedkoper heeft, krijg ik te horen:"Daar gaan wij niet in mee, BelCompany levert waarschijnlijk een Vodafone branded exemplaar." Nou, stop dat ding dan maar in je ****. Tot zover laagste prijs garantie van de MediaMarkt...
Daarna door naar de BelCompany. Die hadden het laatste toestel net verkocht. Bah. Toen maar bij de MediaMarkt gaan kijken. Daar hadden ze er nog 1 liggen. Vraag ik naar laagste prijsgarantie ivm BelCompany om de hoek die hem goedkoper heeft, krijg ik te horen:"Daar gaan wij niet in mee, BelCompany levert waarschijnlijk een Vodafone branded exemplaar." Nou, stop dat ding dan maar in je ****. Tot zover laagste prijs garantie van de MediaMarkt...
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Zojuist ook m'n telefoon (los) onaangekondigd gekregen van BelCompany. Zonder koptelefoon. Was hier al bevestiging dat deze later werden geleverd door BC?
In de serie k.t smoesjes:
"Waarom hebben jullie als enige webshop nog geen enkele Xperia Z uitgeleverd?"
Antwoord MM medewerker: "wij hebben er zo ontzettend veel besteld dat we nog steeds bezig zijn met het inboeken van alle toestellen. Pas daarna kunnen we uitleveren....."
Tuurlijk!
Antwoord MM medewerker: "wij hebben er zo ontzettend veel besteld dat we nog steeds bezig zijn met het inboeken van alle toestellen. Pas daarna kunnen we uitleveren....."
Tuurlijk!

Onzin!, mij werd verteld dat er nog niks is geleverd, en dat Sony hiervoor verantwoordelijk is. jajajaMrHans schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:31:
In de serie k.t smoesjes:
Tuurlijk!
Dit is echt de eerste (en laatste) keer dat ik besteld heb bij de webshop van de Mediamarkt. Wat is CB dan een opluchting om zaken mee te doen!
dit is de eerste en laatste keer dat ik een pre-order doe, als ik naar de winkel was gegaan ,had ik em gisteren al gehad!
Zelfde bij mij; pre-order is een desillusie gebleken..roflexx schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:40:
dit is de eerste en laatste keer dat ik een pre-order doe, als ik naar de winkel was gegaan ,had ik em gisteren al gehad!
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
De knoop doorgehakt en de telefoon besteld (bij BC); hij is net bezorgd.
Zonder hoofdtelefoon. (Die was mondeling toegezegd.)
Maandag maar bellen, of straks eens bij een BC langsgaan om te kijken wat ik er mee kan.
Zonder hoofdtelefoon. (Die was mondeling toegezegd.)
Maandag maar bellen, of straks eens bij een BC langsgaan om te kijken wat ik er mee kan.
Your Friendly Neighborhood Moderator
<snip: zinloze rant die niks oplost>
[ Voor 97% gewijzigd door Myedvyed op 04-03-2013 01:12 ]
Cooblue VF nieuw abonnement met nummerbehoud: Net gebeld, afleverafspraak dinsdagochtend.
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Jeej hij is binnen 
Maar hoe krijg je die pre-applied anti shatter screen eraf?
Wil hem van de achterkant weg hebben, maar hij laat niet los
Ook zonet met MediaMarkt online gebeld.
Mevrouw verwacht op z'n vroegst dinsdag geleverd te hebben (maandag wordt niet bezorgd). Ze denkt dat die al binnen is in het magazijn, maar dat kan ze niet inzien ofzo.
En laagste prijsgarantie geldt idd niet op de webshop
. Ze zei dat ik wel kan annuleren, maar krijg het dan in cadeaubonnen terug, omdat ik met cadeaubonnen betaald heb. Dus dat schiet ook niet op.
Toen ik vroeg over de headset, zei ze dat ik er een voucher erbij krijg. Maar na navraag zei ze wel dat die erbij wordt geleverd. Heb wel gevraagd naar een schriftelijke bevestiging, hopelijk krijg ik die nog. En ik wordt maandag terug gebeld als ik haar mag geloven.
Mevrouw verwacht op z'n vroegst dinsdag geleverd te hebben (maandag wordt niet bezorgd). Ze denkt dat die al binnen is in het magazijn, maar dat kan ze niet inzien ofzo.
En laagste prijsgarantie geldt idd niet op de webshop
Toen ik vroeg over de headset, zei ze dat ik er een voucher erbij krijg. Maar na navraag zei ze wel dat die erbij wordt geleverd. Heb wel gevraagd naar een schriftelijke bevestiging, hopelijk krijg ik die nog. En ik wordt maandag terug gebeld als ik haar mag geloven.
Hij gaat er niet 123 af, gewoon blijven pielekenMilan57 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:52:
Jeej hij is binnen
heb jij t gewoon met je nagels gedaan?
Het enige wat er bij mij is gebeurd is dat mijn nagels afschurenXD
Het enige wat er bij mij is gebeurd is dat mijn nagels afschurenXD
Ik word als het goed is ook zometeen gebeld. Heb precies hetzelfde (zoals je op twitter al gemerkt had)AtomicWing schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:41:
Cooblue VF nieuw abonnement met nummerbehoud: Net gebeld, afleverafspraak dinsdagochtend.
Wel erg te spreken over de moeite die coolblue doet, jammer genoeg werkt VF wat minder mee.
Zojuist mijn pakketje met mijn witte Xperia Z van Belsimpel binnen, inclusief MDR-1R headphone! (Besteld 7 februari voor de geïnteresseerden).
Nou vooruit, geef maar hier dan.Rishi_Jayant schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:14:
Zojuist mijn pakketje met mijn witte Xperia Z van Belsimpel binnen, inclusief MDR-1R headphone! (Besteld 7 februari voor de geïnteresseerden).
TMAXTINT
Zo.
Ik ben op het moment van schrijven 1300 euro lichter, maar ik heb de Xperia Z wel binnen.
Wat een heerlijk kanon van een apparaat.
Maargoed, ontopic:
Ik had een pre-order inclusief koptelefoon bij de MediaMarkt.
Na 3 dagen voorgelogen te zijn werd ik gisteren dus pissig, en ben ik naar Zevenaar gegaan, en heb ik daar bij de PhoneHouse een losse telefoon gekocht.
Hij was daar op voorraad, en ik wilde 'm gewoon gisteren hebben, omdat ik maandag voor zaken naar het buitenland ga, en anders had ik hem dus maanden thuis in de doos liggen terwijl ik zelf weg was.
In de trein op de weg erheen heb ik de MediaMarkt gebeld, om de bestelling daar te annuleren.
Kreeg een zeer vriendelijke jongen aan de telefoon, welke hoorbaar plaatsvervangende schaamte voelde voor de gang van zaken. Ben dan ook gewoon netjes en vriendelijk tegen deze jongeman geweest, natuurlijk.
"Reden van annulering hoef ik niet te vragen dus he? Lijkt me duidelijk" zei hij zelf nog voordat ik zelf wat gezegd had. Hij vertelde dat er inderdaad grote leveringsproblemen waren, en dat het nog wel een week kon duren voordat de pre-order klanten de telefoons zouden krijgen, en van hogerhand was besloten dat de callcenters de klanten aan het lijntje moesten houden.
Dit verklaart dus waarom ze drie dagen gelogen hebben.
Het geld storten ze binnen 4 werkdagen terug, en dan heb ik uiteindelijk 655 euro voor de Xperia Z betaald.
Ga echter nog wel een schadevergoeding indienen bij de MM.
Ik had duidelijk aangegeven dat de order ook echt op de afgesproken datum geleverd moest worden ivm dat ik daarna in het buitenland was.
Ik ben op het moment van schrijven 1300 euro lichter, maar ik heb de Xperia Z wel binnen.
Maargoed, ontopic:
Na 3 dagen voorgelogen te zijn werd ik gisteren dus pissig, en ben ik naar Zevenaar gegaan, en heb ik daar bij de PhoneHouse een losse telefoon gekocht.
Hij was daar op voorraad, en ik wilde 'm gewoon gisteren hebben, omdat ik maandag voor zaken naar het buitenland ga, en anders had ik hem dus maanden thuis in de doos liggen terwijl ik zelf weg was.
In de trein op de weg erheen heb ik de MediaMarkt gebeld, om de bestelling daar te annuleren.
Kreeg een zeer vriendelijke jongen aan de telefoon, welke hoorbaar plaatsvervangende schaamte voelde voor de gang van zaken. Ben dan ook gewoon netjes en vriendelijk tegen deze jongeman geweest, natuurlijk.
"Reden van annulering hoef ik niet te vragen dus he? Lijkt me duidelijk" zei hij zelf nog voordat ik zelf wat gezegd had. Hij vertelde dat er inderdaad grote leveringsproblemen waren, en dat het nog wel een week kon duren voordat de pre-order klanten de telefoons zouden krijgen, en van hogerhand was besloten dat de callcenters de klanten aan het lijntje moesten houden.
Het geld storten ze binnen 4 werkdagen terug, en dan heb ik uiteindelijk 655 euro voor de Xperia Z betaald.
Ik had duidelijk aangegeven dat de order ook echt op de afgesproken datum geleverd moest worden ivm dat ik daarna in het buitenland was.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Zit ook te denken om een flinke klacht/schadevergoeding in te dienen bij de MM. (na soortgelijke ervaring) De klantvriendelijkheid waar ze zo over opscheppen is ver te zoeken.DutchManticore schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:44:
Zo.
Maargoed, ontopic:
Heb mijn xperia z black ook binnen.. Simlock vrij gekocht bij coolblue, op 01-03 en net ontvangen van postNL!!
Media Markt Utrecht toevallig? Ik heb daar een soortgelijke ervaring gehad (met een ander product). Bij het vragen naar de laagste prijsgarantie werd mij medegedeeld dat ik bewijs moest leveren van de lagere prijs. Na het laten zien van de folder van de concurrent om de hoek waar het product goedkoper was, kreeg ik te horen dat dit niet voldoende bewijs was, het kon tenslotte zo zijn dat ze het product eigenlijk helemaal niet voor die prijs verkochten (DP Kunst schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:02:

Sindsdien shop ik liever bij de concurrenten
Was Media Markt Enschede. Was ook niet een hele vriendelijke verkoper... Heb het wel eerder een keer gehad met een Logitech toetsenbord. Die kreeg ik gewoon voor de lagere prijs mee...nioz schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:14:
[...]
Media Markt Utrecht toevallig? Ik heb daar een soortgelijke ervaring gehad (met een ander product). Bij het vragen naar de laagste prijsgarantie werd mij medegedeeld dat ik bewijs moest leveren van de lagere prijs. Na het laten zien van de folder van de concurrent om de hoek waar het product goedkoper was, kreeg ik te horen dat dit niet voldoende bewijs was, het kon tenslotte zo zijn dat ze het product eigenlijk helemaal niet voor die prijs verkochten ()... Ik moest zelf een foto bij de concurrent gaan maken van het product + de prijs...
Sindsdien shop ik liever bij de concurrenten
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Pakketje van BC aangekomen vandaag, helaas was er niemand thuis en wordt het maandag weer aangeboden. Besteld op 19/3 los toestel. Het gewicht is 400 gram, hopelijk wordt de hoofdtelefoon nog nageleverd.
Mensen als je gewoon op de site van Vodafone bestelt krijg je dan een branded versie/ of is er nog niks bekend?
Als het werkelijk zo is dat de webshop van MM denkt dat anno 2013 "aan de praat houden" van klanten de oplossing is voor leveringsproblemen, dan moet het management van deze tent nodig op cursus.Outdoor schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:06:
[...]
Zit ook te denken om een flinke klacht/schadevergoeding in te dienen bij de MM. (na soortgelijke ervaring) De klantvriendelijkheid waar ze zo over opscheppen is ver te zoeken.Misschien iets collectiefs??
ik heb em ook binnen!
vanmiddag al dan uiteraard,
bel company, los toestel, 20 februari besteld
vanmiddag al dan uiteraard,
bel company, los toestel, 20 februari besteld
Ik heb m de 28e binnen gehad, via een verlenging op vodafone.nl. Toestel is niet gelocked of gebranded, Vodafone software staat er ook niet op.sedad schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:38:
Mensen als je gewoon op de site van Vodafone bestelt krijg je dan een branded versie/ of is er nog niks bekend?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Uit het het ervaringen&discussie topic:
Masterkale1 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:47:
De sony xperia Z gaat 8 maart in de aanbieding bij t-mobile in alphen aan de rijn. 24 maanden 50% korting op het 200 abonnement. wel 50 euro bijleggen... kom je uit op 650 euro voor 2 jaar incl toestel.
[ Voor 11% gewijzigd door jeroendh op 03-03-2013 20:11 ]
Inderdaad doe 't ook nooit meer pre-orderen, beter ff wachten en meestal is de prijs ook een beetje gezakt dan en je hebt hem gelijk in de hand.roflexx schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:40:
Zo nieuwe week, nieuwe kansen
.
Hoop toch wel spoedig bericht te gaan krijgen van mijn via de site van vodafone op 19/2 bestelde XZ. Met nummerbehoud van t-mobile naar vodafone. Mocht ik woensdag nog niks hebben gehoord ga ik aan de bel trekken. Vind het nu wel eens tijd worden.
Achteraf was misschien via CB nog wel sneller geweest.
Wel erg benieuwd of de Hoofdtelefoon erbij zit. We gaan het zien
Hoop toch wel spoedig bericht te gaan krijgen van mijn via de site van vodafone op 19/2 bestelde XZ. Met nummerbehoud van t-mobile naar vodafone. Mocht ik woensdag nog niks hebben gehoord ga ik aan de bel trekken. Vind het nu wel eens tijd worden.
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
hehehehe, ik wacht ook nog steeds op me nieuwe abbo. We kunnen elkaar de hand schuddenGokuSsj schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:22:
Zo nieuwe week, nieuwe kansen.

Bij mij staat er op belsimpel
Pakketstatus:
Bestelling wacht op hardware
Sony Xperia Z Black
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd
weet iemand wat dit betekend?
Pakketstatus:
Sony Xperia Z Black
Voor de mensen die een headset van Belcompany (BC) verwachten, ik kreeg zojuist deze mail terug op mijn vraag waarom ik geen headset had ontvangen:
Betreft de Headset, het klopt dat deze niet in uw pakket zat.
Deze zal nog worden nageleverd door een externe partij.
Hierover zult u nog een bericht ontvangen rond welke datum dit zal zijn.
Onze excuses voor de onduidelijkheid hierover.
Nog even geduld dus
Betreft de Headset, het klopt dat deze niet in uw pakket zat.
Deze zal nog worden nageleverd door een externe partij.
Hierover zult u nog een bericht ontvangen rond welke datum dit zal zijn.
Onze excuses voor de onduidelijkheid hierover.
Nog even geduld dus
Het toestel hebben ze binnen en er ligt er ééntje voor je klaar, precies wat er staatshynehelder schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:48:
Bij mij staat er op belsimpel
Pakketstatus:
Sony Xperia Z Black
Toen ik deze melding kreeg afgelopen donderdagmiddag, had ik het toestel op vrijdagmiddag binnen. Dus ik verwacht dat jouw pakketje vanavond meegaat met de koerier. Als je het zeker wil weten dat het toestel morgen wordt bezorgd (ivm vrijnemen etc) moet je wachten tot de verzendbevestiging of ze even bellen.
aha, toch wel raar dat er staat bestelling wacht op hardware ..oxley schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:55:
[...]
Het toestel hebben ze binnen en er ligt er ééntje voor je klaar, precies wat er staat
Toen ik deze melding kreeg afgelopen donderdagmiddag, had ik het toestel op vrijdagmiddag binnen. Dus ik verwacht dat jouw pakketje vanavond meegaat met de koerier. Als je het zeker wil weten dat het toestel morgen wordt bezorgd (ivm vrijnemen etc) moet je wachten tot de verzendbevestiging of ze even bellen.
Nieuwe week, nieuwe kansen inderdaad.GokuSsj schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:22:
Zo nieuwe week, nieuwe kansen.
Ik heb mijn pre-order op 14/02 gedaan, met nummerbehoud van Simyo naar Voda. Daarbij had ik verwacht dat ze nummerbehoud direct zouden regelen en ik per 01/03 gewoon een Voda abonnement zou hebben (toen ik van t-mobile naar Simyo overstapte kreeg ik gewoon netjes mijn sim et cetera al binnen, met de mededeling dat mijn nummer over zou gaan zodra mijn t-mobile abonnement afliep (1-2 weken later).
Ik ga nu maar even kijken wat ik deze week als uiterlijke limiet ga hanteren. Ze hebben de toestellen vrijdag 22 februari al binnengekregen, en meer dan een week later hebben ze mij nog niets laten horen. Als dat de werkwijze van Vodafone is, dan ben ik wel bang dat ik in de toekomst spijt ga krijgen van mijn Vodafone abonnement. Ik ben dan ook geneigd om mijn abonnement te annuleren als ik woensdag nog niet weet wanneer ze hem gaan leveren.
De 13de heb ik een los toestel besteld bij Vodafone. Laten we hopen dat Vodie ze vandaag opstuurt....
Ik houd inderdaad ook niet van de werkwijze van vodafone, maar wil gewoon vodafone even 2 jaar uit proberen en vergelijken met t-mobile.nioz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:14:
[...]
Nieuwe week, nieuwe kansen inderdaad.
Ik ga nu maar even kijken wat ik deze week als uiterlijke limiet ga hanteren. Ze hebben de toestellen vrijdag 22 februari al binnengekregen, en meer dan een week later hebben ze mij nog niets laten horen. Als dat de werkwijze van Vodafone is, dan ben ik wel bang dat ik in de toekomst spijt ga krijgen van mijn Vodafone abonnement. Ik ben dan ook geneigd om mijn abonnement te annuleren als ik woensdag nog niet weet wanneer ze hem gaan leveren.
Annuleren en via de winkel halen is geen optie voor mij omdat ik nu de 1+3gb actie heb en de 12 maanden 50% korting. Vanaf afgelopen weekend heeft vodafone de RED abbo, en daar krijg je geen korting of niks bij. Dus dan ben ik eigenlijk verplicht om langer te wachten totdat ze genoeg toestellen binnen krijgen.
Overigens ligt het niet altijd aan de provider, toen ik mijn Nokia Lumia 920 in pre-order had staan bij CB, is mijn bestelling totaal 1 maand uitgesteld omdat nokia te weinig leverde en erg onduidelijk was met wat ze leverde. Laten we hopen dat sony vandaag een flinke batch aan vodafone uitleverd en dat we vandaag of morgen bericht krijgen dat ze hem gaan opsturen
Ik heb 23 februari besteld bij Studentmobiel met een nieuw T-Mobile abonnement, heb voor zover nog niks gehoord. Er staat wel dat de T Black niet op voorraad is, laten we hopen zoals iemand al eerder zei dat ze ze morgen binnen krijgen en dat ik de telefoon overmorgen in huis heb.. (met een mdr-1r maar ik denk niet dat ik die zal krijgen
)
Als (hopelijk is het niet nodig) ik hem annuleer, dan ga ik gewoon naar T-mobile. Dat zou ik ook zonder RED doen, uit principe.
Dit ligt trouwens absoluut niet aan leveringsproblemen. Ik heb genoeg berichten van mensen langs zien komen die hem rond de 21e of later gepreorderd hebben (maar dan verlengen ipv nieuw abonnement), en die hebben hem al wel gekregen. Vodafone loopt dus gewoon te kloten.
Dit ligt trouwens absoluut niet aan leveringsproblemen. Ik heb genoeg berichten van mensen langs zien komen die hem rond de 21e of later gepreorderd hebben (maar dan verlengen ipv nieuw abonnement), en die hebben hem al wel gekregen. Vodafone loopt dus gewoon te kloten.
Net een email van Studentmobiel gekregen op mijn vraag wanneer die weer op voorraad is:
Wij verwachten de zwarte versie van de Sony Xperia Z van T-Mobile in de loop van volgende week geleverd te krijgen. Zodra wij uw telefoon op voorraad hebben ontvangen kunnen wij uw aanvraag verder in behandeling nemen. Na akkoord van T-Mobile voor uw nieuwe abonnement kunnen wij de nieuwe telefoon aan u verzenden. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra wij u uw pakket verzonden hebben.
Wij kunnen u meedelen dat u helaas geen headset zal ontvangen bij uw bestelling.

Wij verwachten de zwarte versie van de Sony Xperia Z van T-Mobile in de loop van volgende week geleverd te krijgen. Zodra wij uw telefoon op voorraad hebben ontvangen kunnen wij uw aanvraag verder in behandeling nemen. Na akkoord van T-Mobile voor uw nieuwe abonnement kunnen wij de nieuwe telefoon aan u verzenden. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra wij u uw pakket verzonden hebben.
Wij kunnen u meedelen dat u helaas geen headset zal ontvangen bij uw bestelling.
Dat is raar toch dat ze tegen mij zeggen dat ie pas in de loop van volgende week komt?Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:08:
[...]
Bij studentmobiel, ze zeiden daar dat hij dinsdag binnen kwam!
[ Voor 19% gewijzigd door pizzabroodje op 04-03-2013 12:41 ]
Ik zou vandaag teruggebeld worden door MediaMarkt, maar heb me twijfels of dat wel gaat gebeuren. Zou ook een bevestiging per mail krijgen over de headset, heb ik ook nog niks van gezien ;s. Word vanmiddag weer even zelf bellen denk ik.
Heeft iemand die een Vodafone abonnement heeft afgesloten icm met de Z de 1+3GB extra data bevestigd staan? Op mijn contract staat namelijk enkel 1GB. Mijn abonnement gaat pas 28 maart in dus ik kan nog niet inloggen op de site.
Iemand al nieuws van coolblue met nummerbehoud? Ik vind het lang duren
(Verder ben ik niet ongeduldig)
Ik heb verlengd met een altijd €55 abbo. Als ik inlog op MyVodafone staat er bij databundel 1024 mb en bij internet maximaal pakket 3072 mb. Als eerste wordt het maximaal pakket bebruikt. Daar staat bij mij nu 2999,65 mb resterend en de gewone databundel is nog 1024mb.Maikel205 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:25:
Heeft iemand die een Vodafone abonnement heeft afgesloten icm met de Z de 1+3GB extra data bevestigd staan? Op mijn contract staat namelijk enkel 1GB. Mijn abonnement gaat pas 28 maart in dus ik kan nog niet inloggen op de site.
Bij mijn abonnement informatie staat het internet maximaal pakket wel aangevinkt.
[ Voor 6% gewijzigd door Hompu op 04-03-2013 13:30 ]
Bij mij staat het er bij. Als ik mijn orderstatus bekijk, dan staat er onderaan bij " Extra opties"Maikel205 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:25:
Internet Maximaal Pakket 3GB € 0,00 € 0,00
Ik heb hem 19/2 de 47.50 besteld, op de bestellingsmail van vodafone staan 2 extra regels:Maikel205 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:25:
Je voordeel
De eerste 12 maanden 50% korting
€ -23,75
Extra's
Internet Maximaal Pakket 3GB
Staat het ook in je contract dat je getekend hebt? Ik heb via Coolblue besteld, op mijn contract staat bij acties enkel: 12 maanden 50% korting en geen Internet maximaal pakket 3GB
GokuSsj schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:31:
[...]
Ik heb hem 19/2 de 47.50 besteld, op de bestellingsmail van vodafone staan 2 extra regels:
Je voordeel
De eerste 12 maanden 50% korting
€ -23,75
Extra's
Internet Maximaal Pakket 3GB
Stuur via twitter even een berichtje naar coolblue, heb je binnen een half uur antwoord. Ik zou vandaag nog gebeld worden.Cyleo schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:28:
Iemand al nieuws van coolblue met nummerbehoud? Ik vind het lang duren(Verder ben ik niet ongeduldig)
Weet nog steeds niet zeker hoe CB werkt, een vriend van mij had de L920 in december besteld, destijds was er de 10gb actie. Zijn toestel kreeg hij op 14 januari, doordat hij zijn contract pas kreeg op het moment dat hij zijn toestel kreeg dus de 14e, toen had vodafone helaas al een andere actie vanaf januari en dus heeft hij de 1+3gb gekregen.Maikel205 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:38:
Staat het ook in je contract dat je getekend hebt? Ik heb via Coolblue besteld, op mijn contract staat bij acties enkel: 12 maanden 50% korting en geen Internet maximaal pakket 3GB
[...]
Je zou CB moeten bellen hoe het nu zit, of je nog steeds de 1+3gb krijgt of dat je nu de nieuwe vodafone RED abbo krijgt. Want volgens mij is het vanaf februari veranderd dat ze feitelijk gelijk het contract opmaken op het moment dat je de bestelling doet met de actie die op dat moment van toepassing is, je krijgt alleen het contract op het moment dat je mobiel geleverd word.
Ik heb overigens ook nog geen contract gehad.
Ik had mijn pre-order bij Coolblue 15 januari al besteld en was een dag later het contract al opgemaakt. Ik zal gewoon eens bellen naar Vodafone of ik de extra 3GB erbij heb zitten als mijn abo. 28 maart ingaat. Zou wel een tegenvaller zijn als dat niet zo is, juist daarom had ik voor Vodafone gekozen.GokuSsj schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:48:
[...]
Weet nog steeds niet zeker hoe CB werkt, een vriend van mij had de L920 in december besteld, destijds was er de 10gb actie. Zijn toestel kreeg hij op 14 januari, doordat hij zijn contract pas kreeg op het moment dat hij zijn toestel kreeg dus de 14e, toen had vodafone helaas al een andere actie vanaf januari en dus heeft hij de 1+3gb gekregen.
Je zou CB moeten bellen hoe het nu zit, of je nog steeds de 1+3gb krijgt of dat je nu de nieuwe vodafone RED abbo krijgt. Want volgens mij is het vanaf februari veranderd dat ze feitelijk gelijk het contract opmaken op het moment dat je de bestelling doet met de actie die op dat moment van toepassing is, je krijgt alleen het contract op het moment dat je mobiel geleverd word.
Ik heb overigens ook nog geen contract gehad.
Zal ongetwijfeld ook wel bij je Abbo zitten. Overigens is het wel alleen voor de abbo's 42,50 47,50 & 55.Maikel205 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:00:
[...]
Ik had mijn pre-order bij Coolblue 15 januari al besteld en was een dag later het contract al opgemaakt. Ik zal gewoon eens bellen naar Vodafone of ik de extra 3GB erbij heb zitten als mijn abo. 28 maart ingaat. Zou wel een tegenvaller zijn als dat niet zo is, juist daarom had ik voor Vodafone gekozen.
Lees dit dan guys
Uw aanvraag voor behoud van nummer 06******* is goedgekeurd door t-mobile. De overstap naar Vodafone vindt plaats op 18-03-2013. Heeft u in de winkel besteld? Een dag nadat u een sms ter goedkeuring heeft ontvangen kunt u het toestel ophalen in de winkel. Heeft u in de Vodafone webshop besteld? We plannen zo snel mogelijk een afspraak met u om de bestelling te bezorgen.
wtf vraag je jezelf dan af, tel besteld op 21-03 bij belsimpel en krijg ik zojuist deze sms.. nog 2 weken wachten voor ze tel opsturen?
Uw aanvraag voor behoud van nummer 06******* is goedgekeurd door t-mobile. De overstap naar Vodafone vindt plaats op 18-03-2013. Heeft u in de winkel besteld? Een dag nadat u een sms ter goedkeuring heeft ontvangen kunt u het toestel ophalen in de winkel. Heeft u in de Vodafone webshop besteld? We plannen zo snel mogelijk een afspraak met u om de bestelling te bezorgen.
wtf vraag je jezelf dan af, tel besteld op 21-03 bij belsimpel en krijg ik zojuist deze sms.. nog 2 weken wachten voor ze tel opsturen?
Ik kreeg de telefoon alvast van Coolblue, maar ik mag een maand wachten totdat m'n abbo in gaat van Vodafone. Omdat ik wel bereikbaar moet zijn etc, maar een prepaid kaart gekocht ...shynehelder schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:18:
Lees dit dan guys
Nu nog maar hopen dat belsimpel hetzelfde zal doenAn1mA schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:23:
[...]
Ik kreeg de telefoon alvast van Coolblue, maar ik mag een maand wachten totdat m'n abbo in gaat van Vodafone. Omdat ik wel bereikbaar moet zijn etc, maar een prepaid kaart gekocht ...
Net de bevestigingsmail gekregen. Nadat ik de Z afgelopen weekend mocht ontvangen, krijg ik nu ook de hoofdtelefoon
Jeee!
Dankjewel Sony en Belcompany!
Welke datum had je gepreorderd als ik vragen mag?Jorgen schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:41:
Net de bevestigingsmail gekregen. Nadat ik de Z afgelopen weekend mocht ontvangen, krijg ik nu ook de hoofdtelefoonJeee!
Op 25 februari.
Als het goed is, dan is Belcompany nog niet door alle hoofdtelefoons heen.
Mooi dat is goed nieuws. Heb zelf op 19 februari besteld maar nog geen toestel en nog niks over de hoofdtelefoon.Jorgen schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:48:
Op 25 februari.
Verwijderd
Same here. Kreeg net sms van vodafone voor nummerbehoud. Abbo gaat pas een maand later in ipv 1 maart zoals ik had aangevraagd. Ze wachten nu op de goedkeuring van mijn oude provider (simyo). Hopelijk sturen ze toestel, hoofdtelefoon en simkaart al wel vast op.
Hanky, je kan natuurlijk altijd even mailen/bellen met de winkel/website/klantenservice om te checken hoe het ervoor staat.
Hier hetzelfde verhaal. Ben maar even gaan twitteren waarom orders van 20-2 wel geleverd waren. Geen direct antwoord op gehad, maar wel het antwoord gehad dat mijn order in het verzendproces zat en hoogstwaarschijnlijk vandaag geleverd zou worden. Headset wordt nog nageleverd.Hanky74 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:52:
Mooi dat is goed nieuws. Heb zelf op 19 februari besteld maar nog geen toestel en nog niks over de hoofdtelefoon.
Verwijderd
Ik mag nu ook verlengen bij T-mobile zie ik. Weet iemand een goede verlenging met een 1 jarige abbo met het liefst zo min mogelijk bij betalen?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 16:58 ]
Verwijderd
T-mobile heeft nu toch toch 50% actie voor 2 jaar? Zijn dan ruim het goedkoopst aangezien vf ook nieuwe abbo's gaan invoeren.
Heeft iemand die een los toestel bij Vodafone heeft besteld al meer informatie over de leverdatum?
Na wat pogingen om door de wachtrijen van studentmobiel te komen het volgende:
studentmobiel krijgt deze week (morgen) de witte versie binnen en volgende week pas de zwarte. Het gaat om de t-mobile branded versies. Mij werd verteld dat t-mobile alleen met t-branded toestel te krijgen is. De andere versies zijn gewoon op voorraad. De paarse is niet te krijgen.
Toch maar aangegeven dat ik de witte neem (heb hem van het weekend in mijn handen gehad, de zwarte was toch iets mooier....). Ben benieuwd.
En koptelefoon erbij!
Hi-->T-mobile
9 feb
Hopelijk tot over een paar dagen in het volgende badje
studentmobiel krijgt deze week (morgen) de witte versie binnen en volgende week pas de zwarte. Het gaat om de t-mobile branded versies. Mij werd verteld dat t-mobile alleen met t-branded toestel te krijgen is. De andere versies zijn gewoon op voorraad. De paarse is niet te krijgen.
Toch maar aangegeven dat ik de witte neem (heb hem van het weekend in mijn handen gehad, de zwarte was toch iets mooier....). Ben benieuwd.
En koptelefoon erbij!
Hi-->T-mobile
9 feb
Voor de mensen die F&F zullen gebruiken, de RED-abonnementen zullen per 1 april bij Friends and Family ingevoerd worden dus je hebt nog even tijd.
Ja, hij komt mogelijk dit jaar nog binnen!banaliteit schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:58:
Heeft iemand die een los toestel bij Vodafone heeft besteld al meer informatie over de leverdatum?
En hoe eerder je besteld hebt, hoe langer je mag wachten - een mooi extraatje, van Vodafone!
Leuker kunnen ze het niet maken, langzamer echter ook niet meer want dat is fysiek onmogelijk (dan bevriezen ze). Ik zie overal mensen vrolijk zijn met hun telefoons die ze vorige week pas besteld hebben.. ondertussen wacht ik al sinds 2 februari. Zelfs als ik hem over 5 uur pas bij CoolBlue zou bestellen heb ik hem morgen in huis, maar omdat ik gepre-ordered heb mag ik lekker wachten tot ergens in april ofzo. Hey, misschien hebben we geluk, en krijgen we de telefoon nog binnen voordat de Galaxy S4 wordt onthuld!
Die hoofdtelefoon is het hopelijk allemaal waard..
offtopic:
(Er zou vandaag een nieuwe lading toestellen binnenkomen, maar of die informatie klopt, en of binnengekomen toestellen ook daadwerkelijk binnen 3 maanden verzonden worden aan klanten.. geen idee. Bij de vorige lading heeft het ze een kleine week gekost voor ze begonnen te verzenden..)
(Er zou vandaag een nieuwe lading toestellen binnenkomen, maar of die informatie klopt, en of binnengekomen toestellen ook daadwerkelijk binnen 3 maanden verzonden worden aan klanten.. geen idee. Bij de vorige lading heeft het ze een kleine week gekost voor ze begonnen te verzenden..)
Verwijderd
Ik twijfel om hem te bestellen bij T-mobile gewoon hoewel ik dan wel die koptelefoon mis ( hoewel ik die niet gebruik toch jammer ). Maar aan de andere kant wil ik het toestel ook meteen hebbenle dj schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:32:
Na wat pogingen om door de wachtrijen van studentmobiel te komen het volgende:
En koptelefoon erbij!
Hi-->T-mobile
9 feb
Triest dit. Volgens mij zei iemand dat BC ook nog koptelefoons levert als je nu besteld. Misschien moeten we maar daar gaan bestellen.Myedvyed schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:14:
[...]
Ja, hij komt mogelijk dit jaar nog binnen!![]()
En hoe eerder je besteld hebt, hoe langer je mag wachten - een mooi extraatje, van Vodafone!![]()
Leuker kunnen ze het niet maken, langzamer echter ook niet meer want dat is fysiek onmogelijk (dan bevriezen ze). Ik zie overal mensen vrolijk zijn met hun telefoons die ze vorige week pas besteld hebben.. ondertussen wacht ik al sinds 2 februari. Zelfs als ik hem over 5 uur pas bij CoolBlue zou bestellen heb ik hem morgen in huis, maar omdat ik gepre-ordered heb mag ik lekker wachten tot ergens in april ofzo. Hey, misschien hebben we geluk, en krijgen we de telefoon nog binnen voordat de Galaxy S4 wordt onthuld!![]()
Die hoofdtelefoon is het hopelijk allemaal waard..
offtopic: