Oh en word je gebeld dat je een afspraak kan maken voor levering?oxley schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:37:
*tingdong* De koerier stond net voor de deur met een grote doos met hierin de witte XZ en de zilveren hoofdtelefoon! (eerste indruk:!)
4 februari besteld bij belsimpel, gister order veranderd van paars naar wit en precies 24 uur later heb ik hem in bezitSucces met wachten allemaal en ik zie jullie vast snel terug in het ervaringen topic!
Als ik op belsimpel zoek vind ik geen tweet van jou? Vergeten het slotje van je account af te halen?Muddy schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:37:
Twitter reageren ze niet eens op.. tenminste op dat bericht wat ik al had gestuurd eergisteren
Beetje noobie, maar ik krijg de sim tray niet uit de telefoon om me sim card er in te doen, tips?
Overigens valt de grote van de telefoon enigszins mee. Kom van een Motorola Razr af, is alleen stukje langer en bijna even breed. Heb de telefoon zelf nog niet aangezet, zit namelijk aan de lader. Ik post binnenkort wel een kleine review hier
Overigens valt de grote van de telefoon enigszins mee. Kom van een Motorola Razr af, is alleen stukje langer en bijna even breed. Heb de telefoon zelf nog niet aangezet, zit namelijk aan de lader. Ik post binnenkort wel een kleine review hier
Nee helaas, gister via de telefoon werd me verteld dat de levering begin volgende week zou zijn. Gisteravond een mail in mijn mailbox met het bericht 'Uw bestelling is verzonden'. Dus ik snel vrijgenomen, want DPD geeft helaas geen indicatie hoelaat ze langskomen. Via de track and trace is alleen op de ochtend zelf te zien vanaf 08:00 of het toestel al met de koerier mee is of niet.Muddy schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:51:
[...]
Oh en word je gebeld dat je een afspraak kan maken voor levering?
Al met al een complete verrassing dus de levering van DPD
Met je nagel achter het randje van de simtray en je trekt hem er zo uitAn1mA schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:57:
Beetje noobie, maar ik krijg de sim tray niet uit de telefoon om me sim card er in te doen, tips?
Maar dit is meer iets voor in het andere topic ([Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2)
Oops verkeerde topic, excuses. Ga het zo nog eens proberen.oxley schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:59:
[...]
Met je nagel achter het randje van de simtray en je trekt hem er zo uit
Maar dit is meer iets voor in het andere topic ([Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2)
Vanuit de Sony shop kan het toch vrij rap gaan, mijn pakketje is vanuit slowakije in een dag in NL beland bij de koerier hier, nu hopen dat ie vanavond pas komt... want ben nu gewoon aan het werk
User Error -- Please Replace User
Helemaal blij met Studentmobiel, vandaag de telefoon en koptelefoon netjes mogen ontvangen van de postbode
Telfoon vanochtend ontvangen maar de headset niet (zou er wel bij moeten zitten werdt om 9 uur nog verteld). Maar de headset wordt na gestuurd
[ Voor 5% gewijzigd door RobertowNL op 01-03-2013 16:42 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Wat was het gewicht van hetpakketje? Ben benieuwd of mijn pakketje van 1480g inclusief de koptelefoon is.Linius schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:10:
Helemaal blij met Studentmobiel, vandaag de telefoon en koptelefoon netjes mogen ontvangen van de postbode
Die is inclusief, het gewicht van die van mij lag net boven de 1400 gram namelijk
MooiLinius schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:33:
Die is inclusief, het gewicht van die van mij lag net boven de 1400 gram namelijk
Hier ook binnen met hoofdtelefoon. Besteld via Studentmobiel. Gewicht was 1440 gram.
Ik verkas me nu van dit topic naar [Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2.
Ik verkas me nu van dit topic naar [Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Zijn er nu al mensen die hem los bij Vodafone besteld hebben en al iets gehoord / hem al binnen hebben?
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Wanneer heb jij besteld? Ik heb 23 Februari besteld bij studentmobiel met een nieuw abonnement van T-Mobile en ik heb nog niks gehoord.Yorin schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:47:
Hier ook binnen met hoofdtelefoon. Besteld via Studentmobiel. Gewicht was 1440 gram.
5 februari besteld.pizzabroodje schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:54:
[...]
Wanneer heb jij besteld? Ik heb 23 Februari besteld bij studentmobiel met een nieuw abonnement van T-Mobile en ik heb nog niks gehoord.
Hebbes! Inclusief MDR-1R!
4 februari besteld bij Typhone, verlenging T-Mobile, unbranded toestel!
Tabee, zie jullie wel in het ervaringentopic en het custom rom-topic (dat er vast gaat komen
)
4 februari besteld bij Typhone, verlenging T-Mobile, unbranded toestel!
Tabee, zie jullie wel in het ervaringentopic en het custom rom-topic (dat er vast gaat komen
Thanks alot voor de info!oxley schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:57:
[...]
Nee helaas, gister via de telefoon werd me verteld dat de levering begin volgende week zou zijn. Gisteravond een mail in mijn mailbox met het bericht 'Uw bestelling is verzonden'. Dus ik snel vrijgenomen, want DPD geeft helaas geen indicatie hoelaat ze langskomen. Via de track and trace is alleen op de ochtend zelf te zien vanaf 08:00 of het toestel al met de koerier mee is of niet.
Al met al een complete verrassing dus de levering van DPD
Mijn vrouw had hem besteld met verlenging op de 17e en gisterochtend voor negen uur al binnen gekregen (zonder hoofdtelefoon, die dan dus binnen drie weken zou moeten komen).DP Kunst schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:48:
Zijn er nu al mensen die hem los bij Vodafone besteld hebben en al iets gehoord / hem al binnen hebben?
Tot nu toe geen enkele vorm van branding kunnen ontdekken gelukkig. Micro SIM moet nog even geregeld worden.
[druk op een toets om verder te gaan]
Net belletje gekregen met Belsimpel naar aanleiding van mijn mail over wanneer of ik het pakketje kan verwachten, Ik heb hem sowieso voor maandag! Kan niet wachten! Krijg een mailtje wanneer hij verzonden gaat worden en ze leveren ook op Zaterdag ( wist ik zelf niet )
nou nog eventjes wachten dus!
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
4 Februari los toestel besteld op vodafone.nl. Tot nu toe geen telefoon binnen of iets gehoord. :-|DP Kunst schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:48:
Mensen die bi jMM of saturn hebben besteld. De XZ Wordt pas volgende week geleverd. Net gebeld. Leverings problemen...
Kga niet meer 'wachten' op de telefoon. Geen nummerbehoud ooit meer in ieder geval met telefoon want ze gaan het pas aanvragen als de telefoon beschikbaar is. Weet niet of dit aan belsimpel ligt of aan vodafone.. denk toch belsimpel..
Dus bij vodafone zijn de telefoons binnen, maar ze hebben extreme moeite met het uitleveren.. Hoe incompetent bent je dan als organisatie als je je niet voorbereid op een launch van een vlaggenschip smartphone
Die MDR1 wordt zo langzamerhand een gevoelsmatig achter het netje vissen denk ik.... (mensen die later bestellen, worden nu eerder voorzien...)
Weet je ook wanneer ongeveer volgende week?Replay256 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:49:
Mensen die bi jMM of saturn hebben besteld. De XZ Wordt pas volgende week geleverd. Net gebeld. Leverings problemen...
heb hem zelf bij Saturn besteld.
Verwacht dinsdag.. @&€)(;:/ ik bal er wel van.. heb net mijn iPhone verkocht dacht lekker in de weekend mee te spellen... Helaascjeroendh schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:11:
[...]
Weet je ook wanneer ongeveer volgende week?
heb hem zelf bij Saturn besteld.
Jezus zeg.
Wat een enorme shit tent is MediaMarkt toch.
Ik heb net aan telefoon gehangen met zo'n dame daar, en die deelt mij (na alle beloftes van gister en eergister) doodleuk mee dat de telefoon nog niet eens bij ze in het magazijn is.
Gisteren was mij beloofd dat ik de telefoon vandaag zou hebben, en op z'n laatst zaterdag.
Nu belt ze terug dat het ook goed volgende week donderdag of zelfs nog later kan worden.
Dit accepteer ik dus gewoon niet. Ik peorder een telefoon die lui, ik betaal meteen netjes en nu ben ik dan maar overgeleverd aan de grillen van zo'n rotbedrijf.
Ik zit op internet rond te kijken en websites als 4launch, phoneshop.nl en belsimpel zeggen allemaal binnen 1 werkdag te kunnen leveren. Jammer van de koptelefoon dan, die koop ik dan wel los via marktplaats.
Denkt iemand dat het verstandig is om gewoon de order te annuleren en dat ik dan nu ergens anders bestel of gewoon zo arnhem inga en daar bij de BelCompany oid haal?
Ik heb net aan telefoon gehangen met zo'n dame daar, en die deelt mij (na alle beloftes van gister en eergister) doodleuk mee dat de telefoon nog niet eens bij ze in het magazijn is.
Gisteren was mij beloofd dat ik de telefoon vandaag zou hebben, en op z'n laatst zaterdag.
Nu belt ze terug dat het ook goed volgende week donderdag of zelfs nog later kan worden.
Dit accepteer ik dus gewoon niet. Ik peorder een telefoon die lui, ik betaal meteen netjes en nu ben ik dan maar overgeleverd aan de grillen van zo'n rotbedrijf.
Ik zit op internet rond te kijken en websites als 4launch, phoneshop.nl en belsimpel zeggen allemaal binnen 1 werkdag te kunnen leveren. Jammer van de koptelefoon dan, die koop ik dan wel los via marktplaats.
Denkt iemand dat het verstandig is om gewoon de order te annuleren en dat ik dan nu ergens anders bestel of gewoon zo arnhem inga en daar bij de BelCompany oid haal?
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Mediamarkt, je bent toch niet gek luidt de slogan.
Je bent inderdaad gek als je daar bestelt, ze leveren toch maar niet
Je bent inderdaad gek als je daar bestelt, ze leveren toch maar niet
Leuk man gatheren
Nog niet gesproken over de belcompany.. Die heeft hem namelijk nog niet eens in de winkel liggen. Laat staan dat ze hem gaan verzenden naar de mensen die ge pre-ordered hebben. Ik raak het ook een beetje beu. Maar ik zal maar geduld moeten hebben. Zoals velen die nog steeds niks van deze ballentent hebben gehoord.DutchManticore schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:28:
Jezus zeg.
De mijne zit thuis op me te wachten, ik moet nog 2 uurtjes door
Leuk man gatheren
Ja dan heb ik nou niet echt medelijdn met je.migros schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:32:
De mijne zit thuis op me te wachten, ik moet nog 2 uurtjes door
Jij 2 uur, veel mensen hier zitten nog tegen onbekende wachttijd aan te kijken terwijl hen iets anders beloofd was.
Zou graag met je ruilen.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Verwijderd
Net contact gehad met de Vodafone klantenservice, en ik kreeg te horen dat alle Xperia Z toestellen die online besteld waren op Vodafone.nl volgende week allemaal worden geleverd.
Ik heb voor de verandering maar weer contact gehad met de BC. Kunnen nog steeds geen leverdatum zeggen. Diegene die een paar pagina's eerder zei dat hij een mailtje had gehad van BC dat zijn toestel opgestuurd zou worden, praat dus poep.
Mensen die besteld hebben bij BC, geloof me, dat wordt half volgende week op z'n vroegst.
Mensen die besteld hebben bij BC, geloof me, dat wordt half volgende week op z'n vroegst.
Zojuist ook opgehangen met MM. Idd leverings problemen en onbekend wanneer er wel geleverd gaat worden.
Op mijn vraag of er bij mijn bestelling (los toestel op 9 feb!!!) toch wel een actie koptelefoon werd geleverd zei de dame na navraag doodleuk dat er bij mijn bestelnummer GEEN koptelefoon zit........ 3 x raden wat ik toen gedaan heb. En dus weer 3 dagen (hoop ik) wachten op mijn geld.
En ondertussen de mensen voor de gek houden met de status op de site. Lekker bedrijf.
Op mijn vraag of er bij mijn bestelling (los toestel op 9 feb!!!) toch wel een actie koptelefoon werd geleverd zei de dame na navraag doodleuk dat er bij mijn bestelnummer GEEN koptelefoon zit........ 3 x raden wat ik toen gedaan heb. En dus weer 3 dagen (hoop ik) wachten op mijn geld.
En ondertussen de mensen voor de gek houden met de status op de site. Lekker bedrijf.
Ik ga nu naar Belcompany inZevenaar.
Daar liggen er vijf te wachten. Ga m daar nu halen.
Meen je dat nou?? Ik heb net contact gehad met de belcompany dat ze de toestellen nog niet binnen hebben?DutchManticore schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:40:
Ik ga nu naar Belcompany inZevenaar.
Kijk dat klinkt positief, en daar focus ik me ook opVerwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:34:
Net contact gehad met de Vodafone klantenservice, en ik kreeg te horen dat alle Xperia Z toestellen die online besteld waren op Vodafone.nl volgende week allemaal worden geleverd.
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Even positief overkomenGokuSsj schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:42:
[...]
Kijk dat klinkt positief, en daar focus ik me ook op, al zijn er zoveel verschillende kanalen die allemaal wat anders zeggen, dat is gewoon minder. Iedereen komt met een ander verhaal. Maar laten we er even vanuit gaan dat we volgende week ons toestel binnen krijgen!

Ik heb vorige week vrijdag besteld bij Belcompany en ben net gebeld voor de levering van de koerier. Morgen tussen 8 en 1 wordt mijn xperia z geleverd!
los of abbo??Octavian schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:45:
Ik heb vorige week vrijdag besteld bij Belcompany en ben net gebeld voor de levering van de koerier. Morgen tussen 8 en 1 wordt mijn xperia z geleverd!
Begint toch wel absurd te worden...Octavian schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:45:
Vanmiddag is mijn abonnement verlengd door vodafone en net ben ik gebeld door de koerier van Belcompany voor levering
Ik kan zelf helaas morgen niet, dus maandag avond komt hij!
Ik heb de 19e meteen gepre-orderd btw.
Ik heb de 19e meteen gepre-orderd btw.
[ Voor 10% gewijzigd door JorisD op 01-03-2013 16:54 ]
Wanneer heb jij besteld?
Verlenging van abbo.
Verwijderd
Beste,
Weet er iemand wanneer hij eindelijk in BE beschikbaar komt?
Raar dat hier geen informatie over gegeven kan worden.
Heb naar de Sony winkel gebeld hier en zelfs daar weten ze van niks???
Wat is BE toch een apenland
Weet er iemand wanneer hij eindelijk in BE beschikbaar komt?
Raar dat hier geen informatie over gegeven kan worden.
Heb naar de Sony winkel gebeld hier en zelfs daar weten ze van niks???
Wat is BE toch een apenland
Ik heb 15 min geleden ook gebeld met BelCompany en de vrouw aan de telefoon vertelde me dat ze inderdaad binnen waren gekomen en vandaag met postnl meegegeven gingen wordenB_sHoRtY schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:41:
[...]
Meen je dat nou?? Ik heb net contact gehad met de belcompany dat ze de toestellen nog niet binnen hebben?
Lekker tegenstrijdig allemaal hihi nou ja hopelijk zometeen mail/ telefoon van post nl :):):)
Echt waar supericje? Ik belde een half uur geleden en ze wisten nog van niks.
Maar dit is perfect nieuws
Ik ben een half uur geleden gebeld door Dynalogic en mijn bestelling wordt morgen tussen 13:00 en 18:00 geleverd. Gepreorderd 19 feb. bij belcompany.
Eeuh ja althans als die vrouw aan de telefoon niet loog natuurlijk....Milan57 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:05:
Echt waar supericje? Ik belde een half uur geleden en ze wisten nog van niks.
Ik belde eigenlijk omdat ik er klaar mee was, maar vroeg wat de status was en ze vond het vreemd, Dat ik nog geen mail/ telefoontje had gehad. Aangezien ik een losse heb besteld zou postnl mij een track and trace code mailen vandaag als het goed is... Heb nog niets gezien, maar postnl werkt natuurlijk redelijk lang door.... Kan allemaal nog
Weet je tot hoelaat? Ik ook bc, en ook los toestelsuperericje schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:20:
[...]
Eeuh ja althans als die vrouw aan de telefoon niet loog natuurlijk....![]()
Ik belde eigenlijk omdat ik er klaar mee was, maar vroeg wat de status was en ze vond het vreemd, Dat ik nog geen mail/ telefoontje had gehad. Aangezien ik een losse heb besteld zou postnl mij een track and trace code mailen vandaag als het goed is... Heb nog niets gezien, maar postnl werkt natuurlijk redelijk lang door.... Kan allemaal nog
Verwijderd
heb net de XZ ontvangen van studentmobiel 
zat alleen nog geen MDR-R1 bij, worden deze appart geleverd??
ik heb al op 4 feb. besteld.
vervolg....Meteen Belcompany (Almere) gebeld.....en jahoor..op voorraad. Meteen heen gereden en er één gekocht. prijs €539,99 Dus ook nog ruim goedkoper als bij MM. Koop ik eventueel een koptelefoon op marktplaats van jullieOutdoor schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:38:
Zojuist ook opgehangen met MM. Idd leverings problemen en onbekend wanneer er wel geleverd gaat worden.
Wordt niet apart geleverd. Wel raar. Ik heb op 5 februari besteld en daar zit de MDR-1R wel gewoon bij.Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:43:
Hoe zwaar was je pakket volgens de track&trace?
haha, grappig dat ze de winkels voorrang geven op de mensen die ge pre-orderd hebben.Outdoor schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:49:
[...]
vervolg....Meteen Belcompany (Almere) gebeld.....en jahoor..op voorraad. Meteen heen gereden en er één gekocht. prijs €539,99 Dus ook nog ruim goedkoper als bij MM. Koop ik eventueel een koptelefoon op marktplaats van jullie
Ik zal het verhaal sterker maken, ik heb gisteren telefonisch mijn pre-order geannuleerd bij Vodafone (pre-order op 19-02 gedaan) . Ben naar de Vodafone winkel gegaan, heb daar mijn bestelling gedaan incl. nummerportering vanuit KPN. Mocht een uur later mijn telefoon op komen halen, dus ik heb 'm al.B_sHoRtY schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 18:04:
[...]
haha, grappig dat ze de winkels voorrang geven op de mensen die ge pre-orderd hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Repsect op 01-03-2013 18:07 ]
Signature
Heeft iemand die hem bij Hi heeft besteld maar geen koptelefoon kreeg al een reactie gekregen? Een week vind ik toch al vrij lang, zo veel werk is het toch niet om een telling te doen en te controleren wie de koptelefoon nog nagestuurd moet krijgen. Op het hi forum laten ze ook niets meer weten dan dat ze ermee bezig zijn.
Verwijderd
"De gemiddelde levertijd van een bestelling is 1 tot 2 werkdagen. Maak je gebruik van nummerbehoud, hou dan rekening met een levertijd van 4-10 werkdagen.B_sHoRtY schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:35:
Ik heb voor de verandering maar weer contact gehad met de BC. Kunnen nog steeds geen leverdatum zeggen. Diegene die een paar pagina's eerder zei dat hij een mailtje had gehad van BC dat zijn toestel opgestuurd zou worden, praat dus poep.
In geval van nummerbehoud houden we je per sms en/of e-mail op de hoogte van de voortgang van de nummerportering. Zodra de nummerbehoudaanvraag is geaccepteerd door je huidige provider, neemt onze koerier telefonisch contact met je op om af te spreken waar en wanneer je de order wilt ontvangen."
Ik heb nummerbehoud dus dat wordt zeker volgende week. Anders zou ik met deze mail toch deze week nog een belletje van de koerier verwachten...
Verwijderd
het pakket was 440g, ik heb net studentmobiel gemaild hoe het precies zit...Yorin schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:52:
[...]
Wordt niet apart geleverd. Wel raar. Ik heb op 5 februari besteld en daar zit de MDR-1R wel gewoon bij.
Hoe zwaar was je pakket volgens de track&trace?
Dit is w erg asociaal.. Mij niks leveren maar wel gewoon in de winkel leggen.. Wat denken ze nou? Als ik m dit weekend niet geleverd krijg kunnen ze maandag een belletje verwachten.Outdoor schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:49:
[...]
vervolg....Meteen Belcompany (Almere) gebeld.....en jahoor..op voorraad. Meteen heen gereden en er één gekocht. prijs €539,99 Dus ook nog ruim goedkoper als bij MM. Koop ik eventueel een koptelefoon op marktplaats van jullie
Eeuh werkelijk geen ideeB_sHoRtY schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:25:
[...]
Weet je tot hoelaat? Ik ook bc, en ook los toestel
Hopelijk werken ze lang en hard door... Heb nu nog niks ontvangen in ieder geval
5-2 besteld bij bol.com, 28-2 ontvangen incl hoofdtelefoon.
Er gaan nu al geruchten op internet rond da Sony al bezig is met een opvolger van de Z met een 4,7" SOLux scherm en een Snapdragon 600 soc. Deze schijnt als Xperia Z(X) binnen een maand of wat al in de winkels te moeten liggen. Met name het feit dat andere fabrikanten al een 600 soc gebruiken en de Xperia Z het doet met de iets oudere S4Pro heeft Sony doen besluiten om snel met een opvolger uit te komen.
Persoonlijk zou ik dus nog even wachten met de aanschaf van de Xperia Z, ik krijg hier een beetje het HTC Sensation / XE idee van....
Persoonlijk zou ik dus nog even wachten met de aanschaf van de Xperia Z, ik krijg hier een beetje het HTC Sensation / XE idee van....
[ Voor 60% gewijzigd door Bullet NL op 01-03-2013 19:45 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Op zich normaal.. elke andere fatsoenlijke fabrikant is al bezig met een Next-Gen telefoon op het moment dat ze hun huidige vlaggenschip uitbrengen.Bullet NL schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 19:42:
Er gaan nu al geruchten op internet rond da Sony al bezig is met een opvolger van de Z met een 4,7" scherm en een Snapdragon 600 soc.
Weet ik, maar het schijnt iets sneller dan normaal te gebeuren om als Sony een echt alternatief te hebben tegen de One X en de S4....nubcaek schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 19:43:
[...]
Op zich normaal.. elke andere fatsoenlijke fabrikant is al bezig met een Next-Gen telefoon op het moment dat ze hun huidige vlaggenschip uitbrengen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Dan moeten ze hem voor de S4 uitbrengen. Als die uit is dan valt er geen eer meer te behalen door het marketingbudget van Samsung. De meeste consumenten hebben dan ook een keuze gemaakt. Deze komt waarschijnlijk begin Q3 uit zoals vaker gebeurt met submodellen.Bullet NL schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 19:46:
[...]
Weet ik, maar het schijnt iets sneller dan normaal te gebeuren om als Sony een echt alternatief te hebben tegen de One X en de S4....
Tja het zijn net PC's op het moment dat je 'm gekocht heb is ie verouderdBullet NL schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 19:42:
Er gaan nu al geruchten op internet rond da Sony al bezig is met een opvolger van de Z met een 4,7" SOLux scherm en een Snapdragon 600 soc. Deze schijnt als Xperia Z(X) binnen een maand of wat al in de winkels te moeten liggen. Met name het feit dat andere fabrikanten al een 600 soc gebruiken en de Xperia Z het doet met de iets oudere S4Pro heeft Sony doen besluiten om snel met een opvolger uit te komen.
User Error -- Please Replace User
Hoe kom je erbij dat hij binnen een maand al in de winkels zou moeten liggen.Bullet NL schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 19:42:
vandaag pakketje van Belsimpel binnen gehad, Experia Z inclusief de Sony headphone.
Alles netjes verpakt, de X ligt nu aan de lader voor het eerste halfuurtje lading.
Alles netjes verpakt, de X ligt nu aan de lader voor het eerste halfuurtje lading.
Hmm ondanks de belofte van BelCompany NIETS gehoord, of gezien in de mail....
Begin toch weer te vrezen.... Andere wel wat gehoord??
Begin toch weer te vrezen.... Andere wel wat gehoord??
En het heeft een beste tijd geduurt maarja! Belsimpel heeft me eindelijk gemaild!
Levering: za 2 mrt 2013 10:30-12:30
Levering: za 2 mrt 2013 10:30-12:30
Ik heb op 12-2 ook bij Mediamarkt besteld, maar ben van plan om deze bestelling nu ook te annuleren. Heb vandaag gevraagd wanneer ik het toestel met hoofdtel alsnog kan verwachten, maar heb geen antwoord gekregen. Dat voelt niet goed.
Probeer phonehouse, die heeft 'm per direct in de winkel liggen!MrHans schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:29:
Ik heb op 12-2 ook bij Mediamarkt besteld, maar ben van plan om deze bestelling nu ook te annuleren. Heb vandaag gevraagd wanneer ik het toestel met hoofdtel alsnog kan verwachten, maar heb geen antwoord gekregen. Dat voelt niet goed.
Dat is dan kennelijk per vestiging verschillend. Was vanmiddag bij de PhoneHouse in Breda en die had 'm niet.Muddy schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:32:
[...]
Probeer phonehouse, die heeft 'm per direct in de winkel liggen!
Oh nou ik was ook vanmiddag bij de phone house, ik zeg hallo, ik zou graag de xperia z willen bekijken...hebben jullie die? en die man achter de balie keek me zo aan van.. My preciouse.. met een XZ in zen handen XD! super grappig.. maareh dat is wel kut dat ze hem daar neit hebben
Is het toestel Vodafone branded of gewoon helemaal origineel? Zit nu al paar dagen te twijfelen of ik em moet bestellen of niet.Outdoor schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:49:
[...]
Is blijkbaar niet alleen bij mij fout gegaan dus. Ik heb direct gebeld en de headset wordt a.s week geleverd (via de mail bevestigd).Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:43:
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
IK heb hem nu. Ik wil hem in het water gooien maar durf niet
Leuk man gatheren
verwijder jezelf van dit forum en ga verder naar het ervaringen forum.migros schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:52:
IK heb hem nu. Ik wil hem in het water gooien maar durf niet
Hahaha frustie much?B_sHoRtY schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:53:
[...]
verwijder jezelf van dit forum en ga verder naar het ervaringen forum.
Heb hem ook nog niet hoor....
Heb het toestel "los" gekocht. Dus niks branded!Jacco_vdP schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:50:
[...]
Is het toestel Vodafone branded of gewoon helemaal origineel? Zit nu al paar dagen te twijfelen of ik em moet bestellen of niet.
hahah, mwah valt wel mee. Maar mensen gaan hier anders hun ervaringen plaatsen. Maar ik heb inderdaad nog geen mailtje gehad van de BC. Ik hoop hem dinsdag te krijgen.superericje schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:57:
[...]
Hahaha frustie much?![]()
Heb hem ook nog niet hoor....
Sta ik op het punt te annuleren bij MM. Controleer ik nog even mijn bestelstatus, staat er:
"op voorraad, bezorging in 24 uur; in behandeling"
Is dit bij anderen ook het geval...??
"op voorraad, bezorging in 24 uur; in behandeling"
Is dit bij anderen ook het geval...??
Verwijderd
Yes, bevestigingsmail van Vodafone gehad vanmiddag! Morgen komt ie eindelijk! besteld op 21 februari rechtstreeks bij vodafone-verlenging. helemaal blij!
Ik snap er echt helemaal niets van bij die lui. Ik heb m de 16e los besteld en nog niets gehoord...Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 22:22:
Yes, bevestigingsmail van Vodafone gehad vanmiddag! Morgen komt ie eindelijk! besteld op 21 februari rechtstreeks bij vodafone-verlenging. helemaal blij!
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Ah tof, ik had ergens opgevangen dat de toestellen Vodafone branded zouden zijn. (Omdat Belcompany van Vodafone is)Outdoor schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 22:00:
[...]
Heb het toestel "los" gekocht. Dus niks branded!
Ze zoeken het lekker maar uit bij MM. Mijn order gecanceld. Morgen ff kijken of ik ergens anders de XZ kan halen. Wat een klotebedrijf is het ook. Je wordt gewonn drie weken voorgelogen. En ze doen niet eens de klant informeren je moet zelf bellen en er acterkomen..en op de status pagina staat er Artikel 1 van 1
Aantal stuks: 1
op voorraad, direct leverbaar; in behandeling
SONY
Xperia Z Zwart
Artikelnummer: 1215852
In behandeling
Schrijf een eigen beoordeling
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
SONY
Xperia Z Zwart
In behandeling
[ Voor 34% gewijzigd door Replay256 op 01-03-2013 22:35 ]
Stond dat er de afgelopen dagen ook al, of vandaag voor het eerst? Ik had zelf nl niet eerder gekeken.Replay256 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 22:32:
Ze zoeken het lekker maar uit bij MM. Mijn order gecanceld. Morgen ff kijken of ik ergens anders de XZ kan halen. Wat een klotebedrijf is het ook. Je wordt gewonn drie weken voorgelogen. En ze doen niet eens de klant informeren je moet zelf bellen en er acterkomen..en op de status pagina staat er Artikel 1 van 1
SONY
Xperia Z Zwart
In behandeling
Nee dusB_sHoRtY schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:53:
[...]
verwijder jezelf van dit forum en ga verder naar het ervaringen forum.
Leuk man gatheren
Stond er bij mij al meer dan 24 uur. Vanmiddag gebeld en te horen gekregen dat het zo nog een week kan duren.De melding op de site begrepen ze zelf ook niet. Nadat bleek dat ik ook de koptelefoon niet zou krijgen terwijl ik toch duidelijk van de actie had gebruik gemaakt. (9feb besteld). Was er toen klaar mee en heb gecanceld en hem voor €100,- goedkoper bij BC in de winkel gekocht. Zie ook mijn eerdere posts.MrHans schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 22:37:
[...]
Stond dat er de afgelopen dagen ook al, of vandaag voor het eerst? Ik had zelf nl niet eerder gekeken.
Mijn vertrouwen in de MM is volkomen verdwenen.
tip voor de mensen die een xz bij een filiaal van MM hebben gereserveerd en betaald:
Ik heb 2 weken geleden de xz gereserveerd en betaald voor 635 met AH korting. Vandaag langsgeweest en verteld dat ze voor 535 bij de saturn liggen. Laagste prijs garantie bij MM dus 100 euro contant terug gekregen. Met de actie die media markt Utrecht op 17-2 had (voor het eerst op zondag open mogen zijn)heb ik dus uiteindelijk maar 370 euro voor de xz betaald!:D
Ook de leveringen naar de MM winkels zelf duren wat langer, nog ff geduld dus:(
Ik heb 2 weken geleden de xz gereserveerd en betaald voor 635 met AH korting. Vandaag langsgeweest en verteld dat ze voor 535 bij de saturn liggen. Laagste prijs garantie bij MM dus 100 euro contant terug gekregen. Met de actie die media markt Utrecht op 17-2 had (voor het eerst op zondag open mogen zijn)heb ik dus uiteindelijk maar 370 euro voor de xz betaald!:D
Goeie deal! Headset inclusief? Zo ja, 170 euro voor toesten haha!Adarkar schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:20:
tip voor de mensen die een xz bij een filiaal van MM hebben gereserveerd en betaald:
uiteindelijk geen headset terwijl het eerst wel was toegezegd maar om daar nou over te gaan zeiken voor deze prijsnubcaek schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 01:06:
[...]
Goeie deal! Headset inclusief? Zo ja, 170 euro voor toesten haha!
Hmm heb bij de webshop gereserveerd, dan geldt dit niet heb ik begrepen. Morgen webshop nogmaals even bellen. Wordt denk ik ook cancellen, heb niet eens zekerheid gekregen over de headsetAdarkar schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:20:
Belcompany Almere Stad schijnt een succesvol adres... !xileS schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 01:42:
[...]
Hmm heb bij de webshop gereserveerd, dan geldt dit niet heb ik begrepen. Morgen webshop nogmaals even bellen. Wordt denk ik ook cancellen, heb niet eens zekerheid gekregen over de headset. Bij saturn ook niet op vooraad heb ik begrepen? Wordt weer even zoeken waar te halen.
Heb gisteravond bij Coolblue de Xperia Z besteld samen met een plastic case.. PostNL geeft aan dat ie tussen 13.00 uur tot 19.00 uur hier komt..
Heb de nokia lumia 920, verkocht en dus de. Xperia Z gekocht. De Iphone 5 houd ik wel gewoon naast mijn nieuwe Xperia Z.
Het gaat om de zwarte versie.
Heb de nokia lumia 920, verkocht en dus de. Xperia Z gekocht. De Iphone 5 houd ik wel gewoon naast mijn nieuwe Xperia Z.
Het gaat om de zwarte versie.
Ik bel vandaag ook met MM en annuleer als er nog steeds geen voorraad is. Ga ook vragen of de hoofdtelefoon wordt meegeleverd. Als dat niet het geval is ontbind ik vanwege wanprestatie en houd ik die club aansprakelijk voor 250 E schade.xileS schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 01:42:
[...]
Hmm heb bij de webshop gereserveerd, dan geldt dit niet heb ik begrepen. Morgen webshop nogmaals even bellen. Wordt denk ik ook cancellen, heb niet eens zekerheid gekregen over de headset. Bij saturn ook niet op vooraad heb ik begrepen? Wordt weer even zoeken waar te halen.