Leuk dit, ik heb ook al tijden geleden bij Belsimpel besteld (witte versie), maar nog helemaal niks gehoord.oxley schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:50:
Vanmiddag meldde ik hier dat ik gebeld werd door belsimpel over de wederom uitgestelde levering van de paarse XZ en dat mij werd aangeboden om een witte of zwarte te nemen. Verwachte lederdatum; begin volgende week.
Krijg ik net een berichtje binnen dat ze hem morgen al leveren, inclusief headset! Top service van belsimpel
Iemand ervaring met levering via DPD? Ik schijn morgenvroeg pas te kunnen zien hoelaat ze ongeveer komen. Leveren zij ook in tijdshifts? Of moet ik de hele dag vrij nemen?
Bij Vandenborre zoals ik zei in mijn vorig bericht. Als je ervoor had gevraagd ipv mij te feliciteren had ik deze informatie ook meegedeeld.Yorin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:49:
[...]
Misschien handig om gelijk te melden waar je hem besteld heb.
Manmanman het begint hier steeds meer op partyflock te lijken.TurkWizardGezer schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:48:
Net besteld bij Vandenborre aan €649 met charge dock en nfc speaker erbij.
[...]
Waarom feliciteer je, is de lange levertijd iets om te feliciteren voor jou?
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Zojuist besteld bij Saturn, ben benieuwd.
TMAXTINT
Iets vriendelijker mag wel jongens. Kommop, laten we 't beetje beschaafd houden.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Uurtje geleden bericht van Belsimpel gehad dat deze morgen tussen 8:00 uur en 13:00 uur leveren. Dit ondanks dat men vanmiddag telefonisch melde dat nummerbehoud van Vodafone naar KPN tussen de 2 en 4 dagen zou duren:-(
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Excuus, erger me soms aan het feit dat iédereen nu internet heeft.
OT:
nog maximaal 13½ uur wachten ;-p
OT:
nog maximaal 13½ uur wachten ;-p
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Ik heb mijn order overgezet van Vodafone naar de sony shop (met de speakeractie) na mijn order om 13uur kreeg ik om 16 uur de bevestiging dat het pakket onderweg was.
Daar hebben ze dus zonder problemen op orde, het moet wel uit slowakije komen zie ik in de track and trace, mja het is iig onderweg ;D
Daar hebben ze dus zonder problemen op orde, het moet wel uit slowakije komen zie ik in de track and trace, mja het is iig onderweg ;D
User Error -- Please Replace User
Wanneer had je hem besteld?MaxPayne schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:21:
Uurtje geleden bericht van Belsimpel gehad dat deze morgen tussen 8:00 uur en 13:00 uur leveren. Dit ondanks dat men vanmiddag telefonisch melde dat nummerbehoud van Vodafone naar KPN tussen de 2 en 4 dagen zou duren:-(
Fijn.... zie zojuist op de T&T dat het pakket 440 gram weegt in tegenstelling tot wat vanmiddag aan de telefoon is vermeld lijkt het dat er geen headset bij zit.... Laten we hopen dat bij de volgende scan het gewicht hoger isRobertowNL schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:53:
Zojuist even contact gehad met Studentmobiel om extra te checken wanneer hij komt (ivm geld voor rembours).
Toen kreeg ik niet zo'n leuk bericht:
De Sony wireless pro is niet in voorraad en zijn slecht leverbaar.
Ik kreeg 2 opties:
- Wachten en de wireless pro headset ontvangen (indien weer leverbaar) en geen MDR-1
- Vandaag nog versturen met de MDR-1 en zonder wireless pro.
Andere keuze was er volgens de jongen aan de lijn niet dus een beetje overrompeld maar besloten om voor de tweede optie te gaan.
Dus mocht je een wireless pro bij je order hebben staan dan zou ik zeker even contact op nemen om te kijken of ze die van jou niet achter houden om te wachten met als gevolg dat de MDR-1 straks aan je neus voorbij gaat.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
je hebt tenminste track en trace, Vodafone kent dat niet. Vodafone stuurt een mail dat de order een dag later (vandaag dus) wordt bezorgd. Vervolgens komt er niets. Je bestelstatus via my vodafone nakijken lukt niet, dat moet dan weer via een andere link waar je in het gare vodafone forum achter moet komen. Dan bekijk je daar je order en zie je dat de status 'afgerond' is met datum laatst gewijzigd=11-02-2013 21:20:09.Ikke_Niels schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:35:
Ik heb mijn order overgezet van Vodafone naar de sony shop (met de speakeractie) na mijn order om 13uur kreeg ik om 16 uur de bevestiging dat het pakket onderweg was.
Grrrrrr
Hier hetzelfde, echter moest ik vandaag gewoon werken. Dus de postbode heeft netjes een briefje in de brievenbus gegooid. Ze gaan het morgen weer proberen, stomtoevallig ben ik dan vrij! Van de telefoon genieten kan ik niet want ik ga lekker een weekend wegGVR schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:39:
[...]
je hebt tenminste track en trace, Vodafone kent dat niet. Vodafone stuurt een mail dat de order een dag later (vandaag dus) wordt bezorgd. Vervolgens komt er niets. Je bestelstatus via my vodafone nakijken lukt niet, dat moet dan weer via een andere link waar je in het gare vodafone forum achter moet komen. Dan bekijk je daar je order en zie je dat de status 'afgerond' is met datum laatst gewijzigd=11-02-2013 21:20:09.
Grrrrrr![]()
@JaMaaT niet helemaal hetzelfde, jij hebt nog een postbode aan de deur gehad, hier helemaal niets. Het is dus wel gewoon postnl die bezorgd voor vodafone?
Verwijderd
Iemand hier al een koptelefoon ontvangen van KPN? Ik zat bij de eerste x preorders, alleen hebben ze geen idee wat ze daarmee moeten. Ze hebben blijkbaar nog geen koptelefoons gehad.
Xperia Z hebben ze daarentegen al zaterdag afgeleverd.
Jap, maar die van mij is wel een verlenging.GVR schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:48:
@JaMaaT niet helemaal hetzelfde, jij hebt nog een postbode aan de deur gehad, hier helemaal niets. Het is dus wel gewoon postnl die bezorgd voor vodafone?
Mijne ookJaMaaT schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 23:12:
[...]
Jap, maar die van mij is wel een verlenging.
hoop toch dat postbode morgen wel voor 2uur komt,want ga niet weer vrijnemen van mn werk, en op werk leveren gaat niet.
Ik hoor het graag!hoipimniet schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:08:
[...]
Die vraag kan ik morgenmiddag beantwoorden
Mijn pakje is maar 440 gram.
Het meest irriterende is dat het pakje uit notabene dezelfde gemeente moet komen en nu zit het in het distributiecentrum in Amsterdam of all p[laces. Lekker efficient van Postnl
Leuk man gatheren
Verwijderd
Vanmiddag om 13.00 uur is de Z gebracht..... wat n práchtig apparaat zeg! En die MDR 1R.... in tijden niet meer zo'n mooi geluid gehoord! Tranen sprongen in mn ogen toen ik mn favoriete muziek van dire straits luisterde... iedereen die dát ding verkoopt verklaar ik regelrecht voor gek!!
Voor iedereen die nog ff moet wachten: het is het écht waard!
Ik doe m'n best.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 23:39:
Vanmiddag om 13.00 uur is de Z gebracht..... wat n práchtig apparaat zeg! En die MDR 1R.... in tijden niet meer zo'n mooi geluid gehoord! Tranen sprongen in mn ogen toen ik mn favoriete muziek van dire straits luisterde... iedereen die dát ding verkoopt verklaar ik regelrecht voor gek!!
Maar ik vermoord iemand als die koptelefoon er dadelijk niet bijzit, nadat mij 2x is verteld dat het wel zo zou zijn en nu ik al voor de 2e keer een dag vertraging moet slikken.
Eerste keer dat ik klant ben van de MediaMarkt maar ook de laatste als 't zo doorgaat.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Ook studentmobiel?migros schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 23:31:
Mijn pakje is maar 440 gram.Het meest irriterende is dat het pakje uit notabene dezelfde gemeente moet komen en nu zit het in het distributiecentrum in Amsterdam of all p[laces. Lekker efficient van Postnl
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Websend BV
Nieuwstraat 16 B
2266AD LEIDSCHENDAM
Dhr. D.M.J.A. Smits
Straatnaam Huisnummer
Postcode Woonplaats
vr 1 mrt 2013
12:00-14:00 Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
Zendinggegevens:
Gewicht: 1440 g
Via studentmobiel.nl met een overstap van Ben naar T-mobile. Besteld op 06-02.
Nieuwstraat 16 B
2266AD LEIDSCHENDAM
Dhr. D.M.J.A. Smits
Straatnaam Huisnummer
Postcode Woonplaats
vr 1 mrt 2013
Zendinggegevens:
Verwijderd
ben nu ook wel beetje teleurgesteld door bol.com, ondanks feit dat ik de headset erbij krijg.
ik heb besteld 31/01 meteen betaald, dus 629 eur die al op hun rekening staat
dan vind ik het oneerlijk dat anderen hem intussen al in huis hebben terwijl er veel later besteld is(ook bij bol), en ik nog niet eens een verzendbevestiging heb... er zijn er die hun headset al 2 weken geleden hadden van bol...
ik heb besteld 31/01 meteen betaald, dus 629 eur die al op hun rekening staat
dan vind ik het oneerlijk dat anderen hem intussen al in huis hebben terwijl er veel later besteld is(ook bij bol), en ik nog niet eens een verzendbevestiging heb... er zijn er die hun headset al 2 weken geleden hadden van bol...
Verwijderd
Krijg je de xperia z t versie?smitterz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 23:56:
Websend BV
Nieuwstraat 16 B
2266AD LEIDSCHENDAM
Dhr. D.M.J.A. Smits
Straatnaam Huisnummer
Postcode Woonplaats
vr 1 mrt 2013
Zendinggegevens:
Heb deze op 5 februari besteld bij belsimpel nadat ik hem eerst had besteld bij phoneshop.nl... echter bij Phoneshop wist men niet of ze er een koptelefoon bijgeleverd kregen (stond ook niet op de website van hun).
Dus toen maar snel geannuleerd daar...
Schijnbaar toch een snelle overstap van Vodafone naar KPN vandaag
Iemand die wel een Xperia Z heeft mogen ontvangen van Phoneshop en met de koptelefoon uit de actie?
UPDATE:
zie dat pakket 1680 gram is met postnl..
[ Voor 4% gewijzigd door MaxPayne op 01-03-2013 00:12 ]
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Eerlijk gezegd geen flauw idee. Overal staat gewoon Xperia Z. Daarnaast zag ik dat de T versie nog niet leverbaar is bij studentmobiel dus het moet haast wel de gewone Z zijn.
Overigens, wat is de T versie eigenlijk precies?
Verwijderd
Ik krijg de t versie bij een t mobile abonnement. Beetje vaag dus.smitterz schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:02:
[...]
Eerlijk gezegd geen flauw idee. Overal staat gewoon Xperia Z. Daarnaast zag ik dat de T versie nog niet leverbaar is bij studentmobiel dus het moet haast wel de gewone Z zijn.
Overigens, wat is de T versie eigenlijk precies?
Hij is t mobile branded
Ah vandaar. Voor zover ik weet is dit geen branded versie. Heb jij rechtstreeks bij T-Mobile besteld of bij studentmobiel?Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:04:
[...]
Ik krijg de t versie bij een t mobile abonnement. Beetje vaag dus.
Hij is t mobile branded
Verwijderd
Bij studentmobiel, ze zeiden daar dat hij dinsdag binnen kwam!smitterz schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:06:
[...]
Ah vandaar. Voor zover ik weet is dit geen branded versie. Heb jij rechtstreeks bij T-Mobile besteld of bij studentmobiel?
Heel apart dan! Wanneer heb je besteld? Ik zie nu bij de aanbiedingen daar inderdaad ook de T-black versie staan.Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:08:
[...]
Bij studentmobiel, ze zeiden daar dat hij dinsdag binnen kwam!
Verwijderd
Ja inderdaad!smitterz schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:12:
[...]
Heel apart dan! Wanneer heb je besteld? Ik zie nu bij de aanbiedingen daar inderdaad ook de T-black versie staan.
Ik had op 7 februari bestelt.
Dat is maar 1 dag na mij, lijkt me sterk dat er iets in veranderd is. Krijg jij hem morgen ook geleverd? Of komt die van jou dus pas volgende week?Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:16:
[...]
Ja inderdaad!
Ik had op 7 februari bestelt.
Ik heb vanmiddag gebeld met studentmobiel en ze wisten mij te vertellen dat ze gewoon simlock vrijVerwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:04:
[...]
Ik krijg de t versie bij een t mobile abonnement. Beetje vaag dus.
Hij is t mobile branded
Nu is zo'n beetje bij iedereen de telefoon onderweg of geleverd, alleen bij BC blijft het stil.
bij Saturn is het ook nog wachten op. Daar hoor je helemaal niks.
[ Voor 3% gewijzigd door Replay256 op 01-03-2013 07:18 ]
Verwijderd
Die van mij komt pas volgende week.smitterz schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:18:
[...]
Dat is maar 1 dag na mij, lijkt me sterk dat er iets in veranderd is. Krijg jij hem morgen ook geleverd? Of komt die van jou dus pas volgende week?
Coolblue laat het (i.c.m. Vodafone met nieuw abonnement + nummerbehoud) ook afweten...
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Ik heb hem de 15de van februari besteld, kreeg gister een mailtje dat hij vandaag bezorgd gaat worden, met koptelefoon !!Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:08:
[...]
En nog een vraagje via welk bedrijf verstuurt Typhone hem eigenlijk?
Wordt eind van de middag bezorgd door PostNL, moet alleen nog wel €9,50 contant afrekenen voor rembours

Maar ben blij dat ie vandaag komt, moet tot 16.00 werken en dan snel naar huis !! (bij postNL staat bezorgen tussen 16.30 en 18.30 en ik heb ong een half uur reistijd richting huis
[ Voor 9% gewijzigd door rufus666 op 01-03-2013 08:38 ]
Maximaal 10 werkdagen (ongeveer 2 week) wachten... Waarom ze dat niet voor de telefoon er is regelen begrijp ik ook niet... Hopelijk volgende week.AtomicWing schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:33:
Coolblue laat het (i.c.m. Vodafone met nieuw abonnement + nummerbehoud) ook afweten...
Waarom het überhaupt 10 werkdagen moet duren om een "OK" te krijgen voor nummerbehoud is mij een raadsel. Dat het overzetten daarna een x aantal dagen duurt kan ik begrijpen...masterjorie schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:39:
[...]
Maximaal 10 werkdagen (ongeveer 2 week) wachten... Waarom ze dat niet voor de telefoon er is regelen begrijp ik ook niet... Hopelijk volgende week.
Dat nummerbehoud moet eigenlijk net zo werken als het overzetten van domeinnamen; na eerste aanvraag drie dagen de tijd, daarna wordt er geforceerd overgezet en mag de oude partij eventuele administratieve zaken gaan afhandelen.. maar de overdracht is dan in ieder geval gedaan.
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Idd, de link op Coolblue mbt Vodafone Nummerbehoud doet het niet. Dit mogen ze wat mij betreft wel aanpassen. Als ik dit had geweten vooraf dat het max 10 werkdagen zou duren, had ik niet eens voor nummerbehoud gekozen.
Nu maar wachten op een vlotte Vodafone!
Somewhere between 192.168.Sevn & Legian
Pro-tip: er bestaat niet zoiets als 'vlot' in combinatie met Vodafone, dus houd rekening met een flinke wachttijdAnubisNefer schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:57:
Verwijderd
Vodafone-verlenging bij Vodafone zelf met dit mooie toestel. (pre-order) op 21 februari besteld. Orderstatus nog steeds in behandeling. Wel raar dat hij overal al te krijgen is.
Nummerbehoud bij vodafone inderdaad niet meer doen. Moet vanaf nu nog 5 werkdagen wachten...... preorder 21-02
Hebben ze je dat verteld ?. Heb zelf niet gebeld, ben een beetje luishynehelder schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:00:
Nummerbehoud bij vodafone inderdaad niet meer doen. Moet vanaf nu nog 5 werkdagen wachten...... preorder 21-02
Vond wachten op de L920 een stuk makkelijker, die deden minder aan marketing, Ik zie de XZ in elk bushokje waar ik langs fiets. Ze maken het wachten er niet makkelijker op. Hopelijk volgende week in huis
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Nou BC weet niks nog eigenlijk.. WAARSCHIJNLIJK dit weekend (volgens mij is het kantoor niet open in weekend, maar ok...) en dan volgende week een levering... Ergens volgende week dus misschien...
https://twitter.com/BC_Webcare/status/307417550424248320
Hmmmm vind het allemaal niet zo fijn.... moet zelf achter mijn informatie aan blijven gaan en dan nog wachten.. Wat zal de kans zijn hem morgen gewoon in een winkel te kunnen kopen?
https://twitter.com/BC_Webcare/status/307417550424248320
Hmmmm vind het allemaal niet zo fijn.... moet zelf achter mijn informatie aan blijven gaan en dan nog wachten.. Wat zal de kans zijn hem morgen gewoon in een winkel te kunnen kopen?
Ja ik zat ook bij de eerste pre-orders en ik kreeg in het pakket zowel de Koptelefoon als de XZ.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:49:
Iemand hier al een koptelefoon ontvangen van KPN? Ik zat bij de eerste x preorders, alleen hebben ze geen idee wat ze daarmee moeten. Ze hebben blijkbaar nog geen koptelefoons gehad.
Ik had wel een nieuwe abo.. misschien dat dat scheelt?
Nee hoor.Hanky74 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 06:57:
Nu is zo'n beetje bij iedereen de telefoon onderweg of geleverd, alleen bij BC blijft het stil.
Media Markt is ook nog geen klap verder
Waarom vraag je niet even een status op via Twitter o.i.d.?Muddy schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:21:
Nou, nog steeds niks van belsimpel gehoord.. -.- "
Twitter reageren ze niet eens op.. tenminste op dat bericht wat ik al had gestuurd eergisterenpprs schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:36:
[...]
Waarom vraag je niet even een status op via Twitter o.i.d.?
witte XZ is net geleverd met headset door koerier.
deze had ik op 4 feb telefonisch besteld door T-Mobile.
nu spelen ermee :-)
Ook de zilvere headset erbij gekregen?star-saber schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:38:
witte XZ is net geleverd met headset door koerier.
Hoe is de T-mobile software die erop staat? (start hij ook op met het TM logo?)
Ik kreeg morgen mijn Witte XZ van TM bezorgd dus ben erg benieuwd.
Hij start op met T-Mobile logo groot.
even kijken wat ik daaraan kan doen.
De headset is zilver met bruine band :-)
even kijken wat ik daaraan kan doen.
De headset is zilver met bruine band :-)
Ik: Ik bel voor de status van bestelling ****
Vodafone servicedesk: Ik zie in ieder geval dat de melding bij het magazijn staat, het wordt in IEDER GEVAL heel snel verstuurt, er is in IEDER GEVAL nu niets meer op voorraad, er komt in IEDER GEVAL eind deze middag en anders in IEDER GEVAL maandag ochtend een nieuwe voorraad binnen.
IK WORDT HIER IN IEDER GEVAL NIET WIJZER VAN..
Vodafone servicedesk: Ik zie in ieder geval dat de melding bij het magazijn staat, het wordt in IEDER GEVAL heel snel verstuurt, er is in IEDER GEVAL nu niets meer op voorraad, er komt in IEDER GEVAL eind deze middag en anders in IEDER GEVAL maandag ochtend een nieuwe voorraad binnen.
Geduld is een schone zaakAvinash schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:46:
Ik: Ik bel voor de status van bestelling ****
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Ja ik had em de 18e besteld. Ik heb volgende week nog de gehele week. De week erop werk ik ma,di en woe. dan lang weekend london. Wilde 'em graag meenemen om daar lekker te gebruiken voor cityguide//map etc..GokuSsj schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:50:
[...]
Geduld is een schone zaak, je kan op dit moment toch niet veel doen. Ik heb nu halverwege volgende week in mijn hoofd zitten. En met een beetje geluk krijg ik doordat ik een nieuwe klant ben dan ook nog de koptelefoon meegestuurd. Zal op een ander forum dat iemand de 20ste besteld had ook een koptelefoon had gekregen. Dus dan heb ik wel wat extra geduld. Ga vanmiddag even bellen voor de zekerheid om het even na te vragen.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
De mijne wordt vandaag tussen 8:30 uur en 21:30 geleverd. Lekker ruim genomen van Postnl.
Leuk man gatheren
besteld bij?migros schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:01:
De mijne wordt vandaag tussen 8:30 uur en 21:30 geleverd. Lekker ruim genomen van Postnl.
Studentmobiel
Leuk man gatheren
Nog 1 tot 3 uur wachten en dan is hij als het goed is binnen!
Inmiddels is mijn telefoon en headset binnen. Besteld bij bol.com
MediaMarkt heeft nog steeds niks binnen....
En ik krijg hem dus op z'n vroegst zaterdag pas.
Geweldig.
Maar wel mijn geld al sinds 14.02 op de rekening staan.
Geweldig.
ik ga dit forum niet meer volgen TOTDAT ik me toestel thuis. Geeft me alleen maar ergernis 
Dag iedereen, spreek jullie wel weer op de ervaringen topic van de XZ als ik 'em heb
Dag iedereen, spreek jullie wel weer op de ervaringen topic van de XZ als ik 'em heb
Precies hetzelfde hierzo. ook 14-feb (saturn) besteld ze hebben geen idee wanneer ze binnen komen en gaan leveren.DutchManticore schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:25:
MediaMarkt heeft nog steeds niks binnen....
Geweldig.
ik kon wel mijn bestelling annuleren. maar dan krijg ik geen headset als ik hem nu ergens anders ga bestellen.
Jup en dat weten ze heel goed.Replay256 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:30:
[...]
Precies hetzelfde hierzo. ook 14-feb (saturn) besteld ze hebben geen idee wanneer ze binnen komen en gaan leveren.
ik kon wel mijn bestelling annuleren. maar dan krijg ik geen headset als ik hem nu ergens anders ga bestellen.
Ze hebben ons gewoon beflikkert voorgelogen met die leverdatum van 28.02
Ik ben echt behoorlijk pissig hierover.
Net een mail ontvangen dat BelCompany de XZ heeft verstuurd! PS ik hem op de 20e besteld..
Wtf, belcompany? Ik heb de 17e besteld, net als velen anderen.. Kan je kopie mail posten.Barrie4life schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:52:
Net een mail ontvangen dat BelCompany de XZ heeft verstuurd! PS ik hem op de 20e besteld..
DutchManticore schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:42:
[...]
Jup en dat weten ze heel goed.
Ze hebben ons gewoon beflikkert voorgelogen met die leverdatum van 28.02
Ik ben echt behoorlijk pissig hierover.
lolDutchManticore schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:14:
Iets vriendelijker mag wel jongens. Kommop, laten we 't beetje beschaafd houden.
Ik heb bij Belcompany besteld op de 19e icm verlenging en zojuist krijg ik de bevestiging dat mijn abonnement is verlengd. Overigens komt deze mail direct vanaf vodafone. Ben benieuwd of ze vandaag de XZ ook opsturen dan...
ik heb ook mijn XZ zwart besteld bij BC, op dezelfde dag als jou!Barrie4life schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:52:
heb je met verlenging besteld? of los toestel?
Ik als los toestel, heb nog geen mail ontvangen helaas
De mijne is zojuist binnengekomen! Inclusief headset. Nu even heel veel moeite doen om een half uur op te laden voor ik hem aan zet 
Studentmobiel.nl
Ben --> T-Mobile
Pre-order 06-02
Studentmobiel.nl
Ben --> T-Mobile
Pre-order 06-02
Nou het vodafone mysterie bij mij lijkt opgelost te zijn. Vanmorgen vf gebeld. Klantenservice gaf aan dat pakket aangeboden was bij de koeriersdienst DynaLogic. Echter geen T&T nr te vinden. Bij DynaLogic zagen ze geen zending op mijn adres. Terug naar Vf dus. Bestaande klanten krijgen hun zendingen gewoon via PostNL, dus logisch dat Dynalogic niks kon vinden. PostNL T&T code telefonisch doorgekregen. Via de mail heb ik nu tot 2x toe een bevestiging gekregen zonder code. Daar gaat iets mis dus.
Uiteindelijk bleek dat bij PostNL de pakketdienst gisteren zijn dienst heeft afgebroken vanwege priveredenen, de zending als 'bewoner was niet thuis' is gekenmerkt en dat de pakketdienst momenteel onderweg is voor de 1e echte aflevering. Nu hopen dat de bezorging op tijd plaatsvind, ben heel het weekend weg en dat scheelt weer 2 dagen spelen
Uiteindelijk bleek dat bij PostNL de pakketdienst gisteren zijn dienst heeft afgebroken vanwege priveredenen, de zending als 'bewoner was niet thuis' is gekenmerkt en dat de pakketdienst momenteel onderweg is voor de 1e echte aflevering. Nu hopen dat de bezorging op tijd plaatsvind, ben heel het weekend weg en dat scheelt weer 2 dagen spelen
hmmmm bijzonder......Barrie4life schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:52:
Wel goed nieuws als het echt zo is!
toevallig omgeving eindhoven?GVR schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:34:
Nou het vodafone mysterie bij mij lijkt opgelost te zijn. Vanmorgen vf gebeld. Klantenservice gaf aan dat pakket aangeboden was bij de koeriersdienst DynaLogic. Echter geen T&T nr te vinden. Bij DynaLogic zagen ze geen zending op mijn adres. Terug naar Vf dus. Bestaande klanten krijgen hun zendingen gewoon via PostNL, dus logisch dat Dynalogic niks kon vinden. PostNL T&T code telefonisch doorgekregen. Via de mail heb ik nu tot 2x toe een bevestiging gekregen zonder code. Daar gaat iets mis dus.
Ik ook op de 20e. Om 7 uur in de morgen ofzo! Net voordat ik ging werken. (zo erg is het niet) Had jij voordat je dit mailtje hebt gekregen ook een mailtje gehad dat hij tijdelijk niet in voorraad was? en dat je bestelling vertraagd was?Barrie4life schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:52:
En nog steeds niks van Belsimpel.. =/ abbo is geactiveerd, ze hebben hem uberhaupt.. haal nou gewoon zo'n koeriertje en stuur hem op pad!
omdat bij mij hetzelfde was ,mailtje dat gisteren bezorgd zou worden en niet bezorgd is, dus zal wel zelfde chauffeur zijn geweest,ik wacht ook nog steeds:P
Dat zou goed kunnen ja. De bezorger is momenteel onderweg zie ik op T&T. Had jij ook geen code ontvangen van vf?
Verwijderd
Dubbele spanning. Vrouw bijna aan het bevallen en wachten op mijn xperia Z. pfff come on vodafone
nee, maar ik wacht geduldig af ,naja niet zo veel geduld meer haha.GVR schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:51:
Dat zou goed kunnen ja. De bezorger is momenteel onderweg zie ik op T&T. Had jij ook geen code ontvangen van vf?
Als het nou meezit, dan kan je met je nieuwe phone babyfoto's schieten! In HDR en alles!Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:55:
Dubbele spanning. Vrouw bijna aan het bevallen en wachten op mijn xperia Z. pfff come on vodafone
zonder kans op waterschade!B_sHoRtY schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:57:
[...]
Als het nou meezit, dan kan je met je nieuwe phone babyfoto's schieten! In HDR en alles!
Verwijderd
Kreeg ook een mail dat het 1-2 werkdagen duurt en bij nummerbehoud 4-10.nubcaek schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:55:
[...]
Wtf, belcompany? Ik heb de 17e besteld, net als velen anderen.. Kan je kopie mail posten.
Goed dat is ook lekker. Wil ik net bellen waar mijn bevestiging blijft, krijg ik te horen dat ze "Vrijdag 1 maart zijn wij i.v.m. een bedrijfsuitje vanaf 11:30 uur gesloten en telefonisch niet bereikbaar. U kunt uw vragen natuurlijk wel per e-mail aan ons stellen. "
Ik heb nogmaals gekeken naar mijn bestelling, maar het lijkt erop ik een ismart 150 xperia z "T" black krijg. Dus branded, waar ik eigenlijk helemaal niet op zit te wachten. En die is volgens hun site niet goed leverbaar. De "gewone"is wel direct leverbaar. Hoe kan het dat smitterz wel al zijn levering binnen heeft? (mijne hi --> t-mobile pre-order 9 feb). Dat wordt dus tot minimaal dinsdag weer wachten.
Ik heb nogmaals gekeken naar mijn bestelling, maar het lijkt erop ik een ismart 150 xperia z "T" black krijg. Dus branded, waar ik eigenlijk helemaal niet op zit te wachten. En die is volgens hun site niet goed leverbaar. De "gewone"is wel direct leverbaar. Hoe kan het dat smitterz wel al zijn levering binnen heeft? (mijne hi --> t-mobile pre-order 9 feb). Dat wordt dus tot minimaal dinsdag weer wachten.
[ Voor 8% gewijzigd door le dj op 01-03-2013 13:07 ]
Ben benieuwd of je er ook een headset bij krijgt.Barrie4life schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:52:
De Experia Z weet ik niet maar de Xperia Z was wel verkrijgbaar bij de vodafone winkel in Edearamdin schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:08:
Weet iemand of de Experia Z al ergens in een algemene belwinkel (belcompany, phonehouse, etc) of bij de Vodafone ligt?
Verwijderd
Als je hun mail hebt gehad met de bevestiging wel... Had de 19e besteld en de bevestiging gekregen.Hanky74 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:09:
[...]
Ben benieuwd of je er ook een headset bij krijgt.
Ok, jij hebt officieel de meeste stress, maar ook de leukste! Succes.Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:55:
*tingdong* De koerier stond net voor de deur met een grote doos met hierin de witte XZ en de zilveren hoofdtelefoon! (eerste indruk:
!)
4 februari besteld bij belsimpel, gister order veranderd van paars naar wit en precies 24 uur later heb ik hem in bezit
Succes met wachten allemaal en ik zie jullie vast snel terug in het ervaringen topic!
4 februari besteld bij belsimpel, gister order veranderd van paars naar wit en precies 24 uur later heb ik hem in bezit
Verwijderd
yes,de mijne is ook aangekomen
besteld bij gsmwijzer op 22/02,wit,zonderheadset
Maar echt supercontent
Nu nog wachten op vandenborre
Heb hem daar in het zwart besteld met dock en gratis speaker
jjjjjjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

besteld bij gsmwijzer op 22/02,wit,zonderheadset
Maar echt supercontent
Nu nog wachten op vandenborre
Heb hem daar in het zwart besteld met dock en gratis speaker
jjjjjjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nou ik kan niet wachten!!, 10 feb besteld!! @ belsimpel... zouden ze op datum van bestelling leveren?oxley schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:37:
*tingdong* De koerier stond net voor de deur met een grote doos met hierin de witte XZ en de zilveren hoofdtelefoon! (eerste indruk:!)
4 februari besteld bij belsimpel, gister order veranderd van paars naar wit en precies 24 uur later heb ik hem in bezitSucces met wachten allemaal en ik zie jullie vast snel terug in het ervaringen topic!
Verwijderd
heel knap van vodafone om steeds weer bewust of onbewust zoveel mogelijk onduidelijkheid te kunnen genereren, uit het vodafone forum van vodafone zelf
Verwijderd in "Sony Xperia Z - Levertijden en prijzen"
ik heb er de 11de besteld, los toestel, nieuwe klant, en nog niks gehoord
van iemand die een vodafone winkel inliepUitlevering van dit toestel is al begonnen. De voorraad is idd beperkt, maar volgens de laatste informatie die wij hebben, is er wel genoeg voor de pre-orders. Helaas kan ik je ook geen duidelijkheid geven over de volgende lading
http://forum.vodafone.nl/t5/Sony/Xperia-Z/td-p/48942/page/12Net maar even de moeite genomen naar een Vodawinkel te gaan en daar eindelijk iemand gehad die het wel voor mij wilde uitzoeken.
Als je voor de 19de heb besteld word die nu uitgeleverd, na de 19de is er nog 3 weken wachten want ze hebben er 200 in backorder staan, dus voor de mensen na de 19 (waaronder ik) succes met wachten..
Verwijderd in "Sony Xperia Z - Levertijden en prijzen"
ik heb er de 11de besteld, los toestel, nieuwe klant, en nog niks gehoord