20 februari gepreorderd bij de BC. Nog steeds geen koptelefoon gezien. Vorige week weer gebeld. Er werd aangegeven dat er deze week uitgeleverd zou gaan worden. Nog steeds niks vernomen. Net maar weer een mail de deur uit gedaan. Ik wordt hier zo moe van hé. De communicatie is gewoon om te huilen. Mijn XZ lag zonder dat er een mail verstuurd was, met de informatie dat de telefoon verstuurd werd, op de deurmat. Gewoon helemaal niks. Daarbij verneem ik nu totaal niks over die koptelefoon. Geen mail, telefoontje, wat dan ook. Wanneer je zelf belt krijg je een medewerker aan de lijn die altijd maar hetzelfde zegt en je nooit eens duidelijke informatie verschaft.
EDIT: Precies op het moment dat ik dit bericht op dit forum plaats, krijg ik een mailtje terug. Snel!
"Geachte heer
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij verwachten de leveringen van de Sonyxperia aanstaande week. De headset zal geleverd worden door PostNL.
Uit controle van uw gegevens is gebleken dat u een van de gelukkige bent die een headset ontvangt.
Mochten er naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen zijn, dan kunt u uiteraard nogmaals contact met ons opnemen. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd".
Kortom: Voor de mensen waarbij onduidelijkheid is over de koptelefoon, even mailen.
[
Voor 32% gewijzigd door
B_sHoRtY op 22-03-2013 08:42
]