@Donstil dat staat er al sinds dinsdag volgens mij en ik heb hier nog niemand gehoord die hem al van 4launch binnenheeft
Net even op de Chat gezeten met 4Launch. Ze zijn toch echt onderweg vertelde de medewerker. Toen ik vroeg wanneer ze kwamen was het lang stil (terwijl er een aantal keren getikt werd) en toen zei hij toch 28Feb.
Misschien dat ze even aankijken wanneer de rest ze in de verkoop doet oid.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Onjuiste info heb je gekregen helaas, zie mailtje van 4 launch wat ik heb gekregen:Donstil schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:42:
Net even op de Chat gezeten met 4Launch. Ze zijn toch echt onderweg vertelde de medewerker. Toen ik vroeg wanneer ze kwamen was het lang stil (terwijl er een aantal keren getikt werd) en toen zei hij toch 28Feb.
Beste Alwaysleft,
Helaas is dit een verkeerde vermelding op onze website. Dit komt omdat er vanuit ons een bestelling open staat bij onze leverancier. Daardoor denkt ons systeem dat dit toestel binnen 5 dagen geleverd kan worden. De verwachte levertijd van dit toestel ligt rond 26 februari.
Met vriendelijke groet,
Rick van Gerwen
Verkoop medewerker
Valt me een beetje tegen, ben ik niet gewend van 4Launch.
Leuke chat gehad met 4 launch, conclusie....voorraad status klopt niet. Pas 26 februari komt die...
De demo units beginnen nu naar de retailers te gaan. Zou kunnen dat die hier en daar fout in de stock komen. Kunnen niet verkocht worden, staat op de sticker ("DEMO UNIT - NOT FOR SALE"), maar je hebt altijd mensen die dat niet direct zien.
Volgens Hi klantenservice zijn ze daar al op voorraad en worden ze vanaf 23 februari geleverd.
Nogmaals bedankt, ik heb m er ook maar bij besteld!Cyleo schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:46:
Overigens kun je bij studentmobiel de pricewatch: Sony Smart Wireless Headset Pro er bij krijgen naast de koptelefoon voor 20 euro. Wel interessant als je daar toch gaat bestellen. Mocht je daar nu geen intresse in hebben stuur dan even een PM, dan wil ik hem namelijk wel van je overnemen
Als vodafone de koptelefoon ook gaat leveren kan dat wel intressant worden voor verlengers bij vodafone. Die moeten namelijk nogal extra betalen bij de andere aanbieders.
[ Voor 55% gewijzigd door laarom op 07-02-2013 22:44 ]
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
dan kreeg je hem wel snel geleverd, onzin dus...nubcaek schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:32:
Volgens Hi klantenservice zijn ze daar al op voorraad en worden ze vanaf 23 februari geleverd.
Tja maar ik sms en bel vrij weinig en heb liever iets meer MB internet ^^, Is er iemand die ervaring heeft met Tele2? Especially ergens in de Veluwe... Thanks!Rev! schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 23:05:
[...]
Bij T-Mobile krijg je nu voor hetzelfde geld 420min/SMS, alleen maar 1000mb Internet. Afhankelijk van je gebruik is die dus net zo voordelig.
Verwijderd
Ik heb op 26 januari de z ge preordered bij coolblue icm de tele 2 aanbieding van €38 p/m 300 bel en sms en 1,5 GB en toestel "gratis". De bevestigingsmail incl de MDR 1R zilver kreeg ik afgelopen dinsdag.
Nou lees ik hier ineens heel veel negativiteit over het netwerk van tele 2 en t-mobile . Wat betreft t-mobile ben ik het daar totaal niet mee eens! Ik maak al bijna 3 jaar gebruik van 3g van t-mobile, en ben er altijd tevreden over geweest ( omgeving Leiden en ook vaak omgeving Arnhem en Tilburg ). Aangezien tele 2 over het netwerk van t-mobile gaat, verwacht ik ook hier geen problemen mee....
Nou lees ik hier ineens heel veel negativiteit over het netwerk van tele 2 en t-mobile . Wat betreft t-mobile ben ik het daar totaal niet mee eens! Ik maak al bijna 3 jaar gebruik van 3g van t-mobile, en ben er altijd tevreden over geweest ( omgeving Leiden en ook vaak omgeving Arnhem en Tilburg ). Aangezien tele 2 over het netwerk van t-mobile gaat, verwacht ik ook hier geen problemen mee....
Bij Phone House staat:Luco schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:16:
[...]
Ik lees het dat de eerste 1000 kopers bij elke partner, dus per partner 1000 koptelefoons, zo'n ding krijgen. Then again, dat zijn wel heel veel koptelefoons... We'll see, zo lang ik 'm maar krijg met m'n pre-order van 29 Januari
Bij belcompany staat:Actie: Gratis headset
De eerste 200 klanten ontvangen een gratis Sony MDR-1R headset
t.w.v. € 249,99. OP=OP
Lijkt me dus niet dat er 1000 per partner beschikbaar zijn.De eerste 300 inschrijvingen ontvangen na hun bestelling GRATIS een Sony MDR-1RS headset t.w.v € 249,-.*
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Ik heb er een besteld bij t-mobile. Die van mij wordt ergens tussen 6 en 8 maart geleverd volgens de bezorgdienst.
Ik heb 'm ook besteld bij T-mobile, waar ze wel weten dat er een headset meegeleverd wordt, maar welke, dat weten ze zelf ook niet, maar zoals ze het zelf zeggen, Vertrouw er maar op dat Sony een goede headset meegeeft.
Gisteravond werd ik gebeld met de melding dat het 1 a 2 dagen later zal worden, maar in iedergeval in week 10 (4/8 maart), de reden hiervoor zijn de leveringsproblemen van de headset en volgens deze meneer, was het inderdaad de MDR-1R die meegeleverd zou moeten worden.
Gisteravond werd ik gebeld met de melding dat het 1 a 2 dagen later zal worden, maar in iedergeval in week 10 (4/8 maart), de reden hiervoor zijn de leveringsproblemen van de headset en volgens deze meneer, was het inderdaad de MDR-1R die meegeleverd zou moeten worden.
Zojuist een mailtje ontvangen van studentmobiel.nl:
'Hartelijk dank voor uw email.
Wat betreft de Sony MDR -1R koptelefoon zijn wij helaas afhankelijk van de beschikbaarheid van Sony. Wij kunnen helaas niet garanderen dat de koptelefoon geleverd wordt bij uw bestelling, maar doen wel ons uiterste best hiervoor.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl'
Ik heb afgelopen Dinsdag de bestelling geplaatst.. gaat dus nog spannend worden...
'Hartelijk dank voor uw email.
Wat betreft de Sony MDR -1R koptelefoon zijn wij helaas afhankelijk van de beschikbaarheid van Sony. Wij kunnen helaas niet garanderen dat de koptelefoon geleverd wordt bij uw bestelling, maar doen wel ons uiterste best hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl'
Ik heb afgelopen Dinsdag de bestelling geplaatst.. gaat dus nog spannend worden...
Verwijderd
mensen verwachten ook dat ze supersnel internet hebben voor 2kbs (tmobile) ofzoo vandaarVerwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 02:29:
Ik heb op 26 januari de z ge preordered bij coolblue icm de tele 2 aanbieding van €38 p/m 300 bel en sms en 1,5 GB en toestel "gratis". De bevestigingsmail incl de MDR 1R zilver kreeg ik afgelopen dinsdag.
GefixtVerwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:43:
[...]
mensen verwachten ook dat ze supersnel internet hebben voor 2MB/s (tmobile) ofzoo vandaarhoor ook alleen positieve dingen over tele 2 in mijn omgeving. Die van 38pm van tele 2 zit 14MB/s internet bij.
Contact met hi gehad, die vertelden mij dat ik een voucher zou krijgen, en je dan bij Sony de aanvraag zou moeten doen.
ik wou dat het 28 februari was zodat ik goddelijkheid in mijn handen had
iedergeval ik heb confirmatie dat ik mijn headset ontvang
bij typhone
iedergeval ik heb confirmatie dat ik mijn headset ontvang
bij typhone
belsimpel blijft in ieder geval zeer wazig over de extra headphone.
Het blijft bij "een grote kans"
Levering naar belsimpel staat nog steeds op 12 februari( vreemd)
Verwijderd
Het kán niet anders dan dat dat een fout is van belsimpel ..... vanaf morgen liggen de Z's in Japan in de winkels, maar hier is dat pas vanaf 25 feb.... het lijkt mij sterk dat simpel meer weet dan alle andere grote aanbieders.... Misschien is het wel een misleidende verkoop techniek van ze....diver99 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:09:
belsimpel blijft in ieder geval zeer wazig over de extra headphone.
we wachten rustig af, vroeg of laat staan ze aan de deur met een pakketje. Is ook best spannend als je niet weet wanneer
Kreeg ik doordat ik via Sony me ervoor had ingeschreven.Jorgen schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:08:
[...]
Hoe kom je aan die nieuwsbrief? En wat is de ingangsdatum en eventuele (rechts-)geldigheid daarvan?
Vodafone is mogelijk juist één van de providers waar ik graag zou willen bestellen, ivm de Blox met 150 min. per maand naar het buitenland kunnen bellen voor € 9.50 per maand. (Ca. 6 cent / min.)
Kan je aub de link naar de Vodafone & andere providers ook posten, want met het plaatje kunnen we verder weinig beginnen. Als ik zo naar de Vodafone site ga, zie ik enkel een Xperia Z zonder hoofdtelefoon.
€ 569 met hoofdtelefoon, het wordt steeds interessanter!
Met Friends & Family krijg je toch ook nog extra korting? Misschien die dan ook nog maar eens ergens vinden.
De linkjes/referrals:
Belcompany
Hi
KPN
T-Mobile
The Phone House
Vodafone
Waarbij ik zie dat die Vodafone link nog het vertiefste is omdat je zelf op zoek moet naar de XperiaZ
Interessant mailtje gekregen van Vodafone:
Dus hier haal ik 2 dingen uit:Re: Sony Xperia Z pre-order vraag (ordernummer ONLINE-2013xxx..
08-02-2013 Reactie
Beste heer Myedvyed,
Bedankt voor uw e-mail.
Aangezien u uw toestel via de winkel heeft besteld en niet ONLINE,
komt u helaas niet in aanmerking voor deze gratis hoofdtelefoon.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
- Bij online bestellingen wordt deze hoofdtelefoon meegeleverd (hoewel dat niet exliciet wordt vermeld)
- Kennelijk heb ik volgens hen de telefoon in een winkel besteld in plaats van online. Apart, want ik ben al in geen maanden meer bij een Vodafone winkel geweest
Maar goed, het zal wel druk zijn daar en foutjes kunnen gebeuren.
@Jorgen over F&F zit ik ook te bedenken want ik wil echt dolgraag via F&F bestellen. Mij is aangeraden via Twitter om telefonisch contact op te nemen, misschien dat het mij kan lukken. Anders ga ik het maar via gewone weg bestellen of neem ik de iPhone 5. hoewel ik graag deze telefoon zou willen.
Vriendin heeft hem ook besteld bij T-Mobile(ismart 420/tel gratis) via Studentmobiel. Net nog even de order gewijzigd en de wireless headset meebesteld
. Toen ik een hele tijd terug een filmpje zag van deze telefoon zei ik meteen dat ze hem moest nemen, aangezien ze haar Nexus S al 3x in de WC heeft laten vallen 
Met de Wireless headset voor 20e en de gratis MDR-1 is wel een erg goede deal zo.
Met de Wireless headset voor 20e en de gratis MDR-1 is wel een erg goede deal zo.
wordt nog gekker.
Vodafone vertelde mij dat de orders die worden geplaats automatisch geannuleerd worden.
Maar lijkt erop dat mensen hier gewoon kunnen bestellen zonder problemen?
Vodafone vertelde mij dat de orders die worden geplaats automatisch geannuleerd worden.
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Studentmobiel laat het gewoon op de site staan om klanten te lokken wss...
Edit:
Nog een mail gehad, ik zit bij de 'eerste bestellers' dus de kans is groot dat ik hem krijg.
Besteldatum: Dinsdag 5 februari, 22:37.
We zullen moeten wachten tot ze er zijn voordat we het weten -.-'Beste,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Nee, hier zal geen mail over verstuurd worden. Het is een op=op actie dus deze worden toegevoegd aan de eerste orders. Wij gaan geen e-mails sturen naar de klanten hierover. Ook is dit telefonisch niet op te vragen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Edit:
Nog een mail gehad, ik zit bij de 'eerste bestellers' dus de kans is groot dat ik hem krijg.
[ Voor 11% gewijzigd door ChrissieOne op 08-02-2013 15:27 ]
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Ik heb dit weekend besteld en het geld is afgeschreven (en niet meer bijgeschrevenxoror schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:39:
Ben wel al jaren Vodafone abonnee maar mijn abonnement verloopt voorlopig nog niet, vandaar.
Reply op vraag of MediaMarkt (BE) mee doet aan de hoofdtelefoonactie:
Acties zijn steeds nationaal. Op deze moment hebben wij nog geen concrete informatie. Vanaf er een actie beschikbaar is worden wij op de hoogte gebracht door de leverancier. Ook de exacte leverdatum is nog niet bekend. Release zou gebeuren in de loop van februari.
Acties zijn steeds nationaal. Op deze moment hebben wij nog geen concrete informatie. Vanaf er een actie beschikbaar is worden wij op de hoogte gebracht door de leverancier. Ook de exacte leverdatum is nog niet bekend. Release zou gebeuren in de loop van februari.
Ik ben erg blij dit te horen, ik heb m namelijk maandagavond besteldChrissieOne schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:18:
[...]
We zullen moeten wachten tot ze er zijn voordat we het weten -.-'
Edit:
Ik heb hem besteld met een tele 2 abonnement, Heb jij al iets gehoord over dat de order verwerkt is of iets in die richting want ik heb na het opsturen van mijn contract via de mail niks meer gehoord behalve dat ze het ontvangen haddenDanner001 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:52:
[...]
Ik ben erg blij dit te horen, ik heb m namelijk maandagavond besteld

Je bent niet de enige..Zothor schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:18:
[...]
Ik heb hem besteld met een tele 2 abonnement, Heb jij al iets gehoord over dat de order verwerkt is of iets in die richting want ik heb na het opsturen van mijn contract via de mail niks meer gehoord behalve dat ze het ontvangen hadden
Ik heb net Vodafone even gebeld over die hoofdtelefoon en die gaven aan dat ze niet mee deden helaas.
Ik ook met tele 2, bij mij staat alleen op de orderpagina van studentmobiel dat het contract is ontvangen. Ik heb alleen wel met nummerbehoud besteld, dus het wachten is op goedkeuring van t-mobile, waar ik vandaan kom..Zothor schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:18:
[...]
Ik heb hem besteld met een tele 2 abonnement, Heb jij al iets gehoord over dat de order verwerkt is of iets in die richting want ik heb na het opsturen van mijn contract via de mail niks meer gehoord behalve dat ze het ontvangen hadden
Met betrekking tot de koptelefoon net de volgende mail gekregen van studentmobiel:
Dat kunnen wij niet 100% garanderen. Wij hebben namelijk minder positief nieuws gehoord vanuit Sony. Het is nog onduidelijk hoeveel headsets wij gaan binnen krijgen.
Het zag er naar uit dat wij er genoeg binnen zouden krijgen om bij alle bestellingen die nu geplaatst zijn een headset te leveren.
Helaas is dit dus nog niet met zekerheid te zeggen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Jammer van de tegenstrijdige berichten , maar ik ga ervanuit dat alles goedkomt..

Ik heb vanmiddag een mailtjes mogen ontvangen van de bezorgers via t-mobile en die zeggen dat de levering is tussen 6 en 8 maart.
Nah,
Net Vodafone voor de tweede keer gebeld.
Volgende statement van hun.
Bij verlenging kan niet gepreordered worden, omdat contracten binnen 24 uur na verlenging omgezet worden naar het nieuwe contract. Uiteraard kan je op het moment dat het toestel uit is wel verlengen. De andere optie die hij mij bood was om het toestel nu te bestellen met een nieuw abbonement. Oh ja, ik moest dan uiteraard wel die 4 maand dubbele abbonementskosten betalen. Hem even uitgelegd dat beide geen optie zijn, aangezien het een preorder actie betreft van Sony, dus als het toestel uit is zitten er toch zeer waarschijnlijk geen hoofdtelefoons meer bij. En ja dubbel abbonementskosten betalen
, en dan de vraag openhouden hoe het met je telefoonnummer zit over 4 maand.
Ik heb hem maar netjes verteld dat het dan nu tijd is om van Vodafone afscheid te nemen. Alleen al uit principe. Beetje hun vaste klanten naaien.......
Bij verlenging kan niet gepreordered worden, omdat contracten binnen 24 uur na verlenging omgezet worden naar het nieuwe contract. Uiteraard kan je op het moment dat het toestel uit is wel verlengen. De andere optie die hij mij bood was om het toestel nu te bestellen met een nieuw abbonement. Oh ja, ik moest dan uiteraard wel die 4 maand dubbele abbonementskosten betalen. Hem even uitgelegd dat beide geen optie zijn, aangezien het een preorder actie betreft van Sony, dus als het toestel uit is zitten er toch zeer waarschijnlijk geen hoofdtelefoons meer bij. En ja dubbel abbonementskosten betalen

Ik heb hem maar netjes verteld dat het dan nu tijd is om van Vodafone afscheid te nemen. Alleen al uit principe. Beetje hun vaste klanten naaien.......
huh en iemand anders zei eerder in dit topic dat je vanaf volgende week wel kan verlengen met de xperia z bij vodafone en bij andere sites kan je toch ook gewoon verlengen. hoe zit dat dan?
Maar als je bij Vodafone weg gaat kun je ook niet 4 maanden eerder verlengen en zul je dus moeten wachten of ook dubbel moeten betalen als je de Z nu al wilt.Eddie G. schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 20:03:
Wat is precies het nut van overstappen dan? Behalve om een punt duidelijk te maken waar ze toch totaal niet mee zullen zitten.
Nee hoor, als je via studenmobiel besteld met nummer behoud, dan gaat je contract pas in op het moment dat je oude afloopt (vriendin stapt ook over met deze actie van vodafone naar Tmobile)Donstil schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 21:47:
[...]
Maar als je bij Vodafone weg gaat kun je ook niet 4 maanden eerder verlengen en zul je dus moeten wachten of ook dubbel moeten betalen als je de Z nu al wilt.
Wat is precies het nut van overstappen dan? Behalve om een punt duidelijk te maken waar ze toch totaal niet mee zullen zitten.
Kan me niet voorstellen dat het bij andere aanbieders anders is.
Ooh wat vreemd, dan kan ik dus nu (4maanden voor einde huidige contract) een Gsm uitzoeken, betalen met korting en 4 maanden geen 2de abonnement kosten betalen?
Klinkt goed, jammer dat ik al bij Vodafone zit en het daardoor alleen maar slechter kan worden.
Klinkt goed, jammer dat ik al bij Vodafone zit en het daardoor alleen maar slechter kan worden.
en dat kan ook 4mnd vantevoren?Rev! schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 21:49:
[...]
Nee hoor, als je via studenmobiel besteld met nummer behoud, dan gaat je contract pas in op het moment dat je oude afloopt (vriendin stapt ook over met deze actie van vodafone naar Tmobile)
Kan me niet voorstellen dat het bij andere aanbieders anders is.
Ik zit ook bij VF en kan het me niet helemaal herinneren maar je kunt het opzoeken. Dit zal vast en zeker op de Vodafone site staan.
@Thom das
Bij Cool Blue zijn de koptelefoons al op.
Mocht je al besteld hebben en er eentje krijgen dan heb je een mail gekregen dat de bestelling gewijzigd is en is er bij je bestelling op de Coolblue site een headphone toegevoegd.
[ Voor 29% gewijzigd door Deadsy op 08-02-2013 22:00 ]
Als je abonnementstermijn al afgelopen is zou het geen probleem moeten zijn, ik kon in september al verlengen, dus kom maar op met die Zroflexx schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 20:26:
huh en iemand anders zei eerder in dit topic dat je vanaf volgende week wel kan verlengen met de xperia z bij vodafone en bij andere sites kan je toch ook gewoon verlengen. hoe zit dat dan?
Ik pas er alleen voor om +200 euro af te tikken, ruim 2x zoveel als nieuwe abonnees.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
zie nu dat de paarse ook op coolblue staat,maar nog niet pre-order
Exact hetzelfde heb ik ook te horen gekregen, na een hele sloot desinformatie te hebben gekregen. Me veel te laten wachten en nutteloos langs de winkels te sturen. Er wordt geen seconde met je mee gedacht, ze proberen geen oplossing te vinden en doen zelfs geen poging om je als klant te behouden, een beetje waardeloos op zijn zachtst gezegd.Eddie G. schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 20:03:
Nah,
Bij verlenging kan niet gepreordered worden, omdat contracten binnen 24 uur na verlenging omgezet worden naar het nieuwe contract. Uiteraard kan je op het moment dat het toestel uit is wel verlengen. De andere optie die hij mij bood was om het toestel nu te bestellen met een nieuw abbonement. Oh ja, ik moest dan uiteraard wel die 4 maand dubbele abbonementskosten betalen. Hem even uitgelegd dat beide geen optie zijn, aangezien het een preorder actie betreft van Sony, dus als het toestel uit is zitten er toch zeer waarschijnlijk geen hoofdtelefoons meer bij. En ja dubbel abbonementskosten betalen, en dan de vraag openhouden hoe het met je telefoonnummer zit over 4 maand.
Ik kom wel een beetje laat binnenvallen maar over verlengen bij Vodafone:
- Als je al een Vodafone abonnement heb en je wilt verlengen, kan dat vanaf 4 maanden voor het einde van jouw contract, te vinden bij my Vodafone
- Als je al een abonnement heb bij een ander provider en je wilt overstappen naar Vodafone of van een andere provider naar Vodafone, kan dat alleen 2 maanden van tevoren.
- Als je al een Vodafone abonnement heb en je wilt verlengen, kan dat vanaf 4 maanden voor het einde van jouw contract, te vinden bij my Vodafone
- Als je al een abonnement heb bij een ander provider en je wilt overstappen naar Vodafone of van een andere provider naar Vodafone, kan dat alleen 2 maanden van tevoren.
Dat is niet helemaal waar we mee zittenkarimmm schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 07:12:
Ik kom wel een beetje laat binnenvallen maar over verlengen bij Vodafone:
En dat zou allemaal nog niet eens zo'n enorme ramp zijn als ze tenminste correct zouden zijn in de informatievoorziening. Maar eerst krijg je te horen dat de MDR1 er wel bij zit, dan weer van niet. Dan dat je bij een fysieke winkel wel een Xperia Z pre-orderen bij het verlengen van je abonnement, bij de winkel aangekomen kan dit dan weer niet. Als je ze dan voorlegt dat je het een vreemde situatie vindt dat je als reeds lang dik betalende klant benadeeld wordt ten opzichte van nieuwe klanten is het enige dat je te horen krijg: 'Euh, ja dat is vervelend.' Er wordt niet met je mee gedacht, naar een oplossing gezocht of een aantrekkelijk aanbod gedaan.
He, dat was even lekker, bedankt Karimmm.
maar waarom kan je dan via coolblue wel verlengen met vodafone en de xperia z pre-orderen en bij vodafone zelf niet,dat snap ik niet, ik wil gewoon zeker zijn dat ik em meteen ontvang als ie uit is en niet moet wachten omdat ie misschien niet op voorraad is. ik wacht nog effe af,ik kan de 14e verlengen, en als het dan nog via vodafone zelf kan,ga ik em toch bij coolblue pre-orderen,want ik vertik het om naar een andere provider te gaan,want ben over vodafone qua netwerk zeer tevreden.
Ik heb mijn pre-order op vier februari al gedaan dus ik verwacht gewoon een headset. Zo niet moet ik me maar eens bezinnen op de volgende stap.ChrissieOne schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:18:
[...]
We zullen moeten wachten tot ze er zijn voordat we het weten -.-'
Edit:
Ter volledigheid: ik weet dat dit niet voor iedereen een optie is, financieel gezien, maar je kunt WEL gewoon een los toestel bestellen bij Vodafone als je al klant bent. Heb ik namelijk ook gedaan. Dan betaal je de volle prijs (hoewel 60 EUR goedkoper dan bij andere webshops). Of je dan ook de headset krijgt is nog niet duidelijk.. zie mijn vorige post daarover. Lijkt erop dat het bij online bestellingen wel de bedoeling is, als je bij de eersten zit/zat.ormagon schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 11:33:
[...]
Bij Vodafone kan je de Xperia Z enkel pre-orderen als je nog geen klant bent. Een bestaande klant kan het ding nog niet eens bestellen dus maakt bij voorbaat al geen kans op die prachtige hoofdtelefoon.
Dat terzijde vind ik de informatievoorziening en behandeling van klanten wbt. dit onderwerp ook vrij slecht eerlijk gezegd. Ik kreeg de reactie pas na 4 werkdagen ipv. de beloofde 2, en men zei dat ik in de winkel had besteld terwijl ik toch echt online heb besteld (mijn ordernummer begint zelfs met 'ONLINE-')
Waar blijft het Vodafone webcare team in dit topic?
Studentmobiel is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Als je het toegezegd heb gekregen, kan je daar eens aankloppen.Linius schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 11:44:
[...]
Ik heb mijn pre-order op vier februari al gedaan dus ik verwacht gewoon een headset. Zo niet moet ik me maar eens bezinnen op de volgende stap.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Toen ik mijn pre-order deed stond er ook nog geen "op=op" op de website. Maar het vervelende is dat ze nergens schriftelijk toezeggen dat je de koptelefoon krijgt. Dat is natuurlijk heel flauw en kunnen ze dan achteraf weer gebruiken om zichzelf in te dekken.Yorin schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 11:51:
[...]
Studentmobiel is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Als je het toegezegd heb gekregen, kan je daar eens aankloppen.
Verwijderd
Wat slecht geregeld van sony zeg over die koptelefoons.....ik begin er langzaam aan te geloven dat ik hem niet zal krijgen, heb op 4-feb besteld, studentmobiel heeft ook nergens bevestigt dat ze heb zullen leveren,..er werd ook gezegt: we hebben minder positief bericht van sony ontvangen ofzo, dus jah...
Heb eigelijk korting ipv zon koptelefoon en zit eraan te denken om mn bestelling te annuleren en een paar weken te wachten dan krijg je zeker een beter aanbod omdat de prijzen van t telefoon zullen zakken...in die tijd kan je hem dan ook vergelijken met de galaxy s4.....moeilijke keuze nu voor mij,,,
Heb eigelijk korting ipv zon koptelefoon en zit eraan te denken om mn bestelling te annuleren en een paar weken te wachten dan krijg je zeker een beter aanbod omdat de prijzen van t telefoon zullen zakken...in die tijd kan je hem dan ook vergelijken met de galaxy s4.....moeilijke keuze nu voor mij,,,
Zojuist gepreorderd bij de MM. Op de site staat inclusief headset t.w.v. 249 euro, maar in de orderbevestiging werd er geen woord aan vuil gemaakt...
Ik heb dus direct een service ticket aangemaakt met het verzoek om te bevestigen dat de headset geleverd wordt bij mijn bestelling. Op de site staat verder ook geen op = op opmerking of iets dergelijks. Ik ben dus benieuwd en zal hier laten weten wat het resultaat is.
Ik heb dus direct een service ticket aangemaakt met het verzoek om te bevestigen dat de headset geleverd wordt bij mijn bestelling. Op de site staat verder ook geen op = op opmerking of iets dergelijks. Ik ben dus benieuwd en zal hier laten weten wat het resultaat is.
[ Voor 15% gewijzigd door Mystic Spirit op 09-02-2013 12:57 ]
Same here. En ook een ticket aangemaakt. Al op 7 februari, maar nog geen reactie..Mystic Spirit schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 12:55:
Zojuist gepreorderd bij de MM. Op de site staat inclusief headset t.w.v. 249 euro, maar in de orderbevestiging werd er geen woord aan vuil gemaakt...
Ga je een stappen ondernemen om een cadeautje waarbij vanaf het begin al op=op etc vermeld wordt?Linius schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 11:44:
[...]
Ik heb mijn pre-order op vier februari al gedaan dus ik verwacht gewoon een headset. Zo niet moet ik me maar eens bezinnen op de volgende stap.
Ik snap ook wel dat ze niet kunnen verzekeren of je de koptelefoon erbij krijgt. Ligt er maar net aan hoeveel Sony er uiteindelijk levert.Luco schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:54:
[...]
Ga je een stappen ondernemen om een cadeautje waarbij vanaf het begin al op=op etc vermeld wordt?
Bij Studentmobiel stond in het begin geen Op=Op bij. Ook is het telefonisch en per mail bevestigd.Luco schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:54:
[...]
Ga je een stappen ondernemen om een cadeautje waarbij vanaf het begin al op=op etc vermeld wordt?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Heeft iemand die bij Bol.com heeft besteld een bevestiging ontvangen voor de koptelefoon. Ik heb 3 maal om een bevestiging gevraagd en dit is telkens het antwoord:
Geachte meneer Panosian,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 4 februari 2013.
U vraagt om bevestigiging van de actie voor een gratis hoofdtelefoon bij aanschaf van de 'Sony Xperia Z',
Hierbij bevestigen wij dat deze actie geldig is op pre-orders. Voor de voorwaarden werkwijze willen wij u verwijzen naar de volgende link:
http://www.bol.com/nl/cms...ny_Xperia_Z_Pre_order.pdf
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Thomas
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.
> ---- Original Message ----
> From : "Dhr. panosian" <hiraj_panosian@hotmail.com>
> To : klantenservice@bol.com
> Subject : Acties en kortingen: Actie bij een product | Bestelnummer: 8098691530 [CASE:7644573]
> Date : Mon, 04 Feb 2013 11:44:33 GMT
>
>
> Ik wil graag een schriftelijke bevestiging, dat ik bij de Xperia Z een Sony MDR-1R hoofdtelefoon krijg. Er staat nu nergens in mijn factuur of iets dergelijks dat ik deze ga krijgen. Ik heb mijn bestelling bij Vodafone geannuleerd, omdat jullie er een hoofdtelefoon bij geven, bij Vodafone is die overigens wel 569,- dus 70 euro goedkoper.
Geachte meneer Panosian,
U vraagt om bevestigiging van de actie voor een gratis hoofdtelefoon bij aanschaf van de 'Sony Xperia Z',
Hierbij bevestigen wij dat deze actie geldig is op pre-orders. Voor de voorwaarden werkwijze willen wij u verwijzen naar de volgende link:
Met vriendelijke groet,
Thomas
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.
> Subject : Acties en kortingen: Actie bij een product | Bestelnummer: 8098691530 [CASE:7644573]
>
>
> Ik wil graag een schriftelijke bevestiging, dat ik bij de Xperia Z een Sony MDR-1R hoofdtelefoon krijg. Er staat nu nergens in mijn factuur of iets dergelijks dat ik deze ga krijgen. Ik heb mijn bestelling bij Vodafone geannuleerd, omdat jullie er een hoofdtelefoon bij geven, bij Vodafone is die overigens wel 569,- dus 70 euro goedkoper.
Dit is echt niet slecht geregeld door Sony maar eerder door de winkel.Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 12:29:
Wat slecht geregeld van sony zeg over die koptelefoons.....ik begin er langzaam aan te geloven dat ik hem niet zal krijgen, heb op 4-feb besteld, studentmobiel heeft ook nergens bevestigt dat ze heb zullen leveren,..er werd ook gezegt: we hebben minder positief bericht van sony ontvangen ofzo, dus jah...
Studentmobiel zal echt wel weten of ze de headphone krijgen en hoeveel ze er krijgen.
Andere winkels weten blijkbaar wel hoeveel ze er ongeveer krijgen of zijn zeer conservatief betreffende het aantal zodat ze hoogstens mensen zullen verassen in plaats van teleurstellen.
De communicatie intern bij studentmobiel zal wel slecht zijn en daardoor komen de problemen.
Dat sommige winkels er onduidelijk over doen zal waarschijnlijk zijn om meer pre-orders te krijgen.
Tevens stond er op=op dus een garantie dat je hem krijgt is er daardoor niet.
En op de S4 ga je denk ik geen weken wachten maar eerder maanden. Ik ga er zelf vanuit dat de S4 niet voor mei uit zal komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 09-02-2013 16:50 ]
Geen stappen ondernemen als in een rechtszaak of zo. Maar kijken hoe het zit met het cancelen van het hele gebeuren of kijken of ze iets anders kunnen regelen. Ten tijde van mijn pre-order was er geen sprake van op=op en werd er gewoon vermeld dat je een koptelefoon krijgt bij je pre-order. Op basis daarvan heb ik mijn bestelling ook gedaan. Dat ze een paar dagen later ineens op=op erbij zetten lijkt me niet mijn probleem.Luco schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:54:
[...]
Verwijderd
Klopt dat de retailer ook niet goed bezig is, maar ik begreep dat Sony bij iedere pre-order zo'n koptelefoon zou geven en nu is het opeens een bepaalde, onduidelijke aantal?? volgens mij hadden ze niet zoveel pre-orders verwacht bij SonyDeadsy schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 16:48:
[...]
Dit is echt niet slecht geregeld door Sony maar eerder door de winkel.
Studentmobiel zal echt wel weten of ze de headphone krijgen en hoeveel ze er krijgen.
Andere winkels weten blijkbaar wel hoeveel ze er ongeveer krijgen of zijn zeer conservatief betreffende het aantal zodat ze hoogstens mensen zullen verassen in plaats van teleurstellen.
De communicatie intern bij studentmobiel zal wel slecht zijn en daardoor komen de problemen.
Dat sommige winkels er onduidelijk over doen zal waarschijnlijk zijn om meer pre-orders te krijgen.
Tevens stond er op=op dus een garantie dat je hem krijgt is er daardoor niet.
En op de S4 ga je denk ik geen weken wachten maar eerder maanden. Ik ga er zelf vanuit dat de S4 niet voor mei uit zal komen.
S4 zal ergens maart aangekondigd worden, en dat kan ik kijken welke meer voor mij is. En in mei zal hij in de winkels liggen, voor design ga ik 100% voor de Z, maar als ik toch geld uit ga geven wacht ik wel welke beter presteert kwa snelhied en battery...heb toch geen haast
De Z was een leuke deal geweest met die koptelefoon, maar door al dat onduidelijk zit ik eraan te denken om m'n pre-order te annuleren....heb hem besteld met een abbo en die is niet te annuleren op de laatste dag, en als er dan geen koptelefoon bij zit, ga ik me flink genaaid voelen.
op=op is er allemaal later bij toegevoegd, had ik hem maar bij Coolblue besteld, dan zou mijn bestelling ook gewoon blijven staan, daar is het wel zeer netjes afgehandeld en staat het koptelefoon op je bestellingslijst...tot nu toe de enige retailer die dit heeft gedaan voorzover ik weet..
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2013 18:00 ]
Van waar heb jij dat iedere pre-order een headphone zou krijgen?Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:49:
[...]
Klopt dat de retailer ook niet goed bezig is, maar ik begreep dat Sony bij iedere pre-order zo'n koptelefoon zou geven en nu is het opeens een bepaalde, onduidelijke aantal?? volgens mij hadden ze niet zoveel pre-orders verwacht bij Sony![]()
Want toen ik er voor het eerst van hoorde (een week geleden) hoorde ik ook dat het een op=op actie was en dat elke winkel dus een beperkt aantal zou krijgen.
Alsof je nog het verschil gaat merken tussen de processor van een beest wat de Xperia Z heeft of de opkomende Galaxy S4... #offtopicVerwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:49:
[...]
Klopt dat de retailer ook niet goed bezig is, maar ik begreep dat Sony bij iedere pre-order zo'n koptelefoon zou geven en nu is het opeens een bepaalde, onduidelijke aantal?? volgens mij hadden ze niet zoveel pre-orders verwacht bij Sony![]()
S4 zal ergens maart aangekondigd worden, en dat kan ik kijken welke meer voor mij is. En in mei zal hij in de winkels liggen, voor design ga ik 100% voor de Z, maar als ik toch geld uit ga geven wacht ik wel welke beter presteert kwa snelhied en battery...heb toch geen haast![]()
De Z was een leuke deal geweest met die koptelefoon, maar door al dat onduidelijk zit ik eraan te denken om m'n pre-order te annuleren....heb hem besteld met een abbo en die is niet te annuleren op de laatste dag, en als er dan geen koptelefoon bij zit, ga ik me flink genaaid voelen.
op=op is er allemaal later bij toegevoegd, had ik hem maar bij Coolblue besteld, dan zou mijn bestelling ook gewoon blijven staan, daar is het wel zeer netjes afgehandeld en staat het koptelefoon op je bestellingslijst...tot nu toe de enige retailer die dit heeft gedaan voorzover ik weet..

Verwijderd
Waarom geen gerechtelijke stappen? Wordt je gewoon iets, ter waarde van €250,-, door de neus geboord. Ik zou zeker wel met gerechtelijke stappen dreigen.Linius schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:15:
[...]
Geen stappen ondernemen als in een rechtszaak of zo. Maar kijken hoe het zit met het cancelen van het hele gebeuren of kijken of ze iets anders kunnen regelen. Ten tijde van mijn pre-order was er geen sprake van op=op en werd er gewoon vermeld dat je een koptelefoon krijgt bij je pre-order. Op basis daarvan heb ik mijn bestelling ook gedaan. Dat ze een paar dagen later ineens op=op erbij zetten lijkt me niet mijn probleem.
Is de experia Z nog ergens te bestellen met de headset actie?
Ben ws veels te laat maar jah.
Media markt en saturn.. alleen belachelijk duur, maar in de meeste gevallen kan je onderhandelen. Zelf destijds ook gedaan met de galaxy nexus. ik zei dat hij bij vodafone in de winkel los zo'n 60 euro goedkoper was. Kreeg hem uiteindelijk ook nog meer voor die prijs.Longzeh12 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:09:
Is de experia Z nog ergens te bestellen met de headset actie?
[quote]hiraj_panosian schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 16:23:
Heeft iemand die bij Bol.com heeft besteld een bevestiging ontvangen voor de koptelefoon. Ik heb 3 maal om een bevestiging gevraagd en dit is telkens het antwoord:
Geachte meneer Panosian,
Met vriendelijke groet,
Thomas
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Ik heb onlangs ook een email ontvangen omtrent mijn bestelling van 31-1 (welke ik ga annuleren nu ik definitief weet dat ik hem bij coolblue krijg) en daarin hadden ze het volgende te zeggen:
Geachte heer/mevrouw,
Graag informeren wij u over het artikel 'Sony Xperia Z - Zwart'.
Bij het door u bestelde artikel zal er ook de gratis hoofdtelefoon
worden meegeleverd. De actie liep al op het moment van bestellen.
Helaas toonde de website de actie niet correct. Onze excuses.
Met vriendelijke groet,
Melissa
Dus ja, als je op tijd besteld hebt, dan lijkt het mij dat je hem krijgt.
Edit: Ging iets niet helemaal goed bij het quoten, excuses.
Geachte meneer Panosian,
Met vriendelijke groet,
Thomas
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Ik heb onlangs ook een email ontvangen omtrent mijn bestelling van 31-1 (welke ik ga annuleren nu ik definitief weet dat ik hem bij coolblue krijg) en daarin hadden ze het volgende te zeggen:
Geachte heer/mevrouw,
Graag informeren wij u over het artikel 'Sony Xperia Z - Zwart'.
Bij het door u bestelde artikel zal er ook de gratis hoofdtelefoon
worden meegeleverd. De actie liep al op het moment van bestellen.
Helaas toonde de website de actie niet correct. Onze excuses.
Met vriendelijke groet,
Melissa
Dus ja, als je op tijd besteld hebt, dan lijkt het mij dat je hem krijgt.
Edit: Ging iets niet helemaal goed bij het quoten, excuses.
Haha gerechtelijke stappen zetten voor een koptelefoontje van €200,-. Dan kun je er beter een paar aanschaffen, dat lijkt me dan goedkoper.Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:07:
[...]
Waarom geen gerechtelijke stappen? Wordt je gewoon iets, ter waarde van €250,-, door de neus geboord. Ik zou zeker wel met gerechtelijke stappen dreigen.
Verwijderd
Ben ik niet met je eens. 249 is een aardige duit en er is in zijn geval sprake van dwaling. Ik zou serieus gebruikmaken van de rechtsbijstandverzekering.
bol klantenservice is zo kansloos, daarom bestel ik ook liever bij CB waar je (bijna) altijd goed geholpen wordt.hiraj_panosian schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 16:23:
Geachte meneer Panosian,
Met vriendelijke groet,
Thomas
bol.com Klantenservice
www.bol.com
>
>
Ps4/switch gamer
Je rechtsbijstandsverzekering gaat je helaas niet helpen in deze gevallen.Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:56:
Ben ik niet met je eens. 249 is een aardige duit en er is in zijn geval sprake van dwaling. Ik zou serieus gebruikmaken van de rechtsbijstandverzekering.
Die gaan ook geen gerechtelijke procedure opstarten voor dit soort kleine bedragen.
Althans dat staat in de polis voorwaarde van de mijne dacht ik wel eens gelezen te hebben (Abn-Amro)
Verwijderd
Geen idee of het gedekt wordt. Niet gekeken. Maar zou het echt serieus aanvechten. Hij heeft nu daar de telefoon aangeschaft, omdat hij er vanuit ging dat de koptelefoon er toen volgens de site bij zat. Dit is maar 1 persoon. Maar hoeveel andere kopers zijn er van uitgegaan? Zo'n 'dwaling' levert die site waarschijnlijk een aardig bedrag op.
Ben in ieder geval blij dat ik bij Coolblue heb besteld.
Hij kan toch gewoon zijn order annuleren? Serieus dit is echt de moeite niet waard om aan te vechten. Besides deze dingen komen toch voor een paar tientjes op marktplaats.
Ps4/switch gamer
Het punt is dat je in de tussentijd een koptelefoon t.w.v. 250 euro misloopt, omdat je verwacht dat je hem bij hun wel ontvangt, terwijl hij in de tussentijd ergens anders uitverkocht raakt.NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:27:
Hij kan toch gewoon zijn order annuleren? Serieus dit is echt de moeite niet waard om aan te vechten. Besides deze dingen komen toch voor een paar tientjes op marktplaats.
Edit:
Ik heb Bol.com net gebeld en ze gesommeerd mij een Ja of een Nee te geven, in plaats van u komt ervoor in aanmerking en dit zijn de voorwaarden (waarin vermeld staat zolang de voorraad strekt). Dus ik verwacht het maandag wel te weten!
[ Voor 20% gewijzigd door hiraj_panosian op 09-02-2013 20:38 . Reden: nieuwe gebeurtenis ]
Hij kan ze toch gewoon mailen met een beroep op de algemene voorwaarden. Daarnaast is student mobiel ook lid van de geschillencommissie thuiswinkel.hiraj_panosian schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:30:
[...]
Het punt is dat je in de tussentijd een koptelefoon t.w.v. 250 euro misloopt, omdat je verwacht dat je hem bij hun wel ontvangt, terwijl hij in de tussentijd ergens anders uitverkocht raakt.
Edit:
Ik heb Bol.com net gebeld en ze gesommeerd mij een Ja of een Nee te geven, in plaats van u komt ervoor in aanmerking en dit zijn de voorwaarden (waarin vermeld staat zolang de voorraad strekt). Dus ik verwacht het maandag wel te weten!
https://www.studentmobiel...arden_websend_bv_2012.pdf
Ps4/switch gamer
wat zeggen de algemene voorwaarden van deze webshop? Dat de koper er vanuit ging dat er een koptelefoon bij zou zitten is niet echt heel belangrijk. Het gaat erom wat de voorwaarden zeggen mits die wettelijk zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:26:
Geen idee of het gedekt wordt. Niet gekeken. Maar zou het echt serieus aanvechten. Hij heeft nu daar de telefoon aangeschaft, omdat hij er vanuit ging dat de koptelefoon er toen volgens de site bij zat. Dit is maar 1 persoon. Maar hoeveel andere kopers zijn er van uitgegaan? Zo'n 'dwaling' levert die site waarschijnlijk een aardig bedrag op.
Geen idee hoor wat de koop op afstand wet zegt over op=op acties trouwens.
Maar het punt blijft dat "Aanvechten" wel wat ver gaat. Je order gaat dan on hold, na maanden,doet de rechter dan uitspraak dat je mag annuleren als de webshop geen koptelefoon voor je heeft maar annuleren mag nu ook al dus je schiet er weinig mee op.
vind het een hoop gedoe voor een koptelefoon en al helemaal eentje van dit kaliber.
Verwijderd
Natuurlijk gaat aanvechten ver. Maar hij is niet de enige met dit probleem. Hij gaf zelf aan dat "op=op" er pas later stond. En hij, of zij trouwens, is niet de enige. Dus dat bedrijf profiteert van de fout op de site.
Maar ik maak er geen woorden meer aan vuil. Heb mijn mening kenbaar gemaakt
Maar ik maak er geen woorden meer aan vuil. Heb mijn mening kenbaar gemaakt
'Hij' volstaat 
En ik zou niet zo snel een zaak beginnen omdat je toch vrij kansloos zult staan. Zoiets zou alleen werken als je met een grote groep consumenten via een programma als Radar of Kassa er tegen aan gaat. Maar voorlopig eerst maar eens afwachten wat er wordt bezorgd tegen de tijd dat het zover is. Er was hier toch ook iemand die een printscreen had gemaakt van Studentmobiel voor dat "op=op" op het plaatje was bewerkt? Die zou ik in ieder geval wel willen hebben mocht ik het nodig hebben tegen die tijd.
En ik zou niet zo snel een zaak beginnen omdat je toch vrij kansloos zult staan. Zoiets zou alleen werken als je met een grote groep consumenten via een programma als Radar of Kassa er tegen aan gaat. Maar voorlopig eerst maar eens afwachten wat er wordt bezorgd tegen de tijd dat het zover is. Er was hier toch ook iemand die een printscreen had gemaakt van Studentmobiel voor dat "op=op" op het plaatje was bewerkt? Die zou ik in ieder geval wel willen hebben mocht ik het nodig hebben tegen die tijd.
Laatst vertelde iemand dat je bij die koptelefoon een smartphone twv €629 krijgt!
With all due respect, maar een screen shot is toch niks waard? Na een middagje oefenen kan ik dat op=op zo weghalen uit een nieuwer shot.Linius schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 23:28:
'Hij' volstaat
Dat is wel waar ja. Maar goed, eigenlijk moeten we er toch ook vanuit kunnen gaan dat studentmobiel daar niet over zal liegen als puntje bij paaltje komt. Veel mensen hier hebben tenslotte gezien dat het "op=op" pas later is toegevoegd.Luco schreef op zondag 10 februari 2013 @ 08:33:
[...]
With all due respect, maar een screen shot is toch niks waard? Na een middagje oefenen kan ik dat op=op zo weghalen uit een nieuwer shot.
Ik heb wel een gecachede versie van de website voordat op=op werd toegevoegdLinius schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 23:28:
'Hij' volstaat
Wat een gedoe om zo'n koptelefoon. Prima een leuk extraatje maar sommige mensen lijken hier te reageren alsof ze er recht op hebben en zonder dat ding die telefoon niet zouden kopen. Volgens mij heb je dan het concept zoals het neer was gezet niet helemaal begrepen.
Het is een lokkertje, zonder hoofdtelefoon had ik 'm ook niet voorbesteld (en dus ook geannuleerd, gelukkig krijg ik 'm wel). Anders is het net zo makkelijk om te wachten tot 'ie daadwerkelijk in de winkel ligt zodat je het toestel eerst kan uittesten. (Er zijn nog niet eens goede reviews uit.) Er zullen heus wel mensen zijn die het toestel zo op goed geloof/de gok kopen, maar de meesten zullen daar beter over na denken.Cyleo schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:41:
Wat een gedoe om zo'n koptelefoon. Prima een leuk extraatje maar sommige mensen lijken hier te reageren alsof ze er recht op hebben en zonder dat ding die telefoon niet zouden kopen. Volgens mij heb je dan het concept zoals het neer was gezet niet helemaal begrepen.
Haha dat vond ik nou ookCyleo schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:41:
Dit forum gaat inderdaad meer over de koptelefoon dan over de Z.. Ik heb de telefoon al besteld voordat de koptelefoonactie bekend werd, het gaat uiteindelijk om dat mooie toestel
^ Precies, het gaat om dat mooie toestel... maar dan is dit het topic over de prijzen van het toestel.. Waar kan je 'm nu 't beste bestellen? ( In mijn geval met een tele 2 300 + 1,5 Gb Data Abbonement? ) Ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringenDanner001 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:14:
[...]
Dit forum gaat inderdaad meer over de koptelefoon dan over de Z.. Ik heb de telefoon al besteld voordat de koptelefoonactie bekend werd, het gaat uiteindelijk om dat mooie toestel
Ligt er aan of je de koptelefoon er bij wilt of nietMuddy schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:40:
[...]
^ Precies, het gaat om dat mooie toestel... maar dan is dit het topic over de prijzen van het toestel.. Waar kan je 'm nu 't beste bestellen? ( In mijn geval met een tele 2 300 + 1,5 Gb Data Abbonement? ) Ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen
Ik denk dat heel veel mensen de telefoon besteld hebben mede dat er een leuk extraatje bijzit. Het heeft voor mij in ieder geval de doorslag gegeven want er zijn genoeg telefoons te koop met die spec's. Maar als er toch mensen zijn die niets om die headphone geven en m et droge ogen durven te beweren dat het hen alleen om de telefoon gaat kunnen ze de headphone geven aan de mensen die te laat waren en die er wel graag eentje willen hebben. probleem opgelost en iedereen erg blij.Cyleo schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:41:
En ja je hebt er recht op als dat zo omschreven staat op de site, het naderhand aanpassen met op=op nadat er al een heleboel bestellingen gemaakt zijn doet niets af aan het recht wat de bestellers hebben maar verplicht wel de verkoper die goederen te leveren die besteld zijn of een vervanger met dezelfde waarde.
Als sony zich heeft vergist in de hoeveelheid headphones die ze kunnen leveren zullen ze daar in Japan wat extra kolen op het vuur moeten gooien en er een partijtje extra uit de fabriek moeten stampen. Anders krijgen we dezelfde situatie als met de LG Nexus 4, veel animo maar geen telefoon te krijgen.
Het is inderdaad lastig kiezen uit de gigantische hoeveelheid smartphones met 1080p scherm en ip57 rating. Je kan kiezen uit de Xperia Z of anders de Xperia Z. Andere optie is nog de Xperia Zdiver99 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 17:33:
[...]
Het heeft voor mij in ieder geval de doorslag gegeven want er zijn genoeg telefoons te koop met die spec's.
Of te wel, koptelefoon kan misschien reden zijn voor sommige mensen om deze te kiezen ipv een goedkopere telefoon die minder is/kan. Mensen die de Z willen kopen doen dat toch wel, koptelefoon of niet
Er staan nog meer telefoons op stapel die 1080p scherm krijgen, en die ip57 is best leuk hoor maar telefoneren doe ik op de bank en niet onder de douche of tijdens het zwemmen. Maar waar het allemaal om begonnen is dat er heel veel mensen zijn die de telefoon kopen en de koptelefoon maar bijzaak vinden want het is nog net geen bagger( en inderdaad er staat geen Dr dre op(gelukkig)) Dat Sony al jarenlang topheadphones maakt wordt even vergeten. Een aantal mensen die al wat ouder zijn dan 30 weten dat Sony groot geworden is met hifi apperatuur, maar goed we wijken nu een beetje af van de oorsprong van het verhaal. Ik ben er in ieder geval erg blij mee als ik de headphone in ontvangst mag nemen, en diegene die hem toch niet willen hebben mag hem altijd naar me opsturen, betaal ik ook nog de porto
beetje jammer dat het nog steeds over die headphone gaat hier.
Dan heb je geluk, ik wilde net iets anders posten!
Weet iemand of Nederland alleen het C6603 model krijgt? (met LTE)
Of is er kans dat b.v. Vodafone de C6602 levert? Gezien de 60 EUR lagere prijs voor een los toestel ben ik geneigd te denken dat er een addertje onder het gras zit. Op hun pagina voor het toestel staat ook geen LTE vermeld (maar aan de andere kant, ook geen HSDPA)
Weet iemand of Nederland alleen het C6603 model krijgt? (met LTE)
Of is er kans dat b.v. Vodafone de C6602 levert? Gezien de 60 EUR lagere prijs voor een los toestel ben ik geneigd te denken dat er een addertje onder het gras zit. Op hun pagina voor het toestel staat ook geen LTE vermeld (maar aan de andere kant, ook geen HSDPA)
Wat is het verschil tussen de 6602 en 6603? en die 6 tientjes lijken mee eerder de kostprijs van de MDR 1R.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
De C6602 heeft geen LTE, alleen HSDPA geloof ik. Volgens mijn mail van Vodafone leveren ze de koptelefoon 'niet bij bestellingen die niet online gedaan zijn', waarmee het dus nog niet uitgesloten is dat ze hem gewoon meeleveren met online bestellingen, vandaar dat ik het addertje niet meer bij de hoofdtelefoon zoek.
Maar goed, over een paar weken zullen we het zien
Maar goed, over een paar weken zullen we het zien