Ik heb hem los bij Bol.com besteld en geen MDR-1R erbij staan in mijn besteloverzicht, alhoewel ik wel bestelde op de 1e dag dat de actie van de gratis koptelefoon bij Bol.com stond.
Ik kreeg van een Bol.com medewerker het volgende te horen:
Hartelijk dank voor uw e-mail van 6 februari 2013.
U wilt graag weten of u bij u bestelling van de 'Xperia Z' de de koptelefoon MDR-1R (twv 250€) bijgeleverd krijgt.
Omdat wij nog niet weten hoeveel exemplaren er van de 'MDR-1R koptelefoon' worden verstrekt door de leverancier voor deze actie kunnen wij helaas nog geen antwoord geven op uw vraag. De verstrekking zal plaatsvinden aan de hand van besteldatum.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
....
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Daarnaast over het Tele2 probleem en de startpagina: ik gebruikte de stock browser van Tele2 op mijn LG optimus 2X. Telkens als ik een andere startpagina invoerde werkte dit, totdat ik roamen moest uitvinken als ik naar het buitenland ging. Startte ik mijn telefoon vervolgens op of viel hij uit, had ik standaard weer die verrote Tele2 startpagina. Dit zal wellicht momenteel veranderd zijn, maar het was toen één van de ergernissen die mij heeft doen zweren nooit meer Tele2 te gebruiken.
Ik weet dat Tele2 roamt op T-Mobile (en dacht ik binnenkort een eigen frequentie heeft aangekocht bij de veiling), maar hier in Limburg (laat de grappen maar komen) is de ontvangst belabberd. Zowel op mijn werk als thuis, waar ik overigens heel snel op Belgisch netwerk overschakelde. Vandaar mijn waarschuwing voor de grensregio's.