Lijkt me wel he.....Mother_Goozz schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:21:
Ik zie nu dit bij mijn bestelling staan, betekend dat, dat ik hem erbij geleverd krijg?
[afbeelding]
helaas staat dat er niet bij op studentmobiel.nl (orderstatus)
Gistermiddag besteld
nu even bellen
btw ik vind die zilver/bruine juist erg retro. super mooi
Gistermiddag besteld
nu even bellen
btw ik vind die zilver/bruine juist erg retro. super mooi
[ Voor 23% gewijzigd door solidjustus op 05-02-2013 17:26 ]
Kun je de resultaten posten? Bij studentmobiel.nl word alleen verwezen naar de MDR-1R bij de afbeeldingen, ik zie verder ook niets bij mijn bestelling staan..solidjustus schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:23:
helaas staat dat er niet bij op studentmobiel.nl (orderstatus)
Gistermiddag besteld
nu even bellen
Zeg maar rustig een stuk of 600, wilde gok.Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:28:
Binnenkort dus heel veel MDR-1R koptelefoons te koop op marktplaats
Die van mij zeker niet! Deze Sony MDR-1R wordt voor mij mijn reisgenoot.. Heb een Sennheiser HD 650 voor thuis gebruik, en dan onderweg van die oordopjes die het nooit halen bij mijn Sennheiser, nu misschien iets wat dichterbij komtVerwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:28:
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Verwijderd
Jij had ook telefonisch besteld toch? Hoe ben jij er achter gekomen? Ik heb namelijk ook telefonisch besteld en zou het ook graag willen weten.
Verwijderd
Wil het graag ook wel weten.Danner001 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:25:
[...]
Kun je de resultaten posten? Bij studentmobiel.nl word alleen verwezen naar de MDR-1R bij de afbeeldingen, ik zie verder ook niets bij mijn bestelling staan..
Zojuist even gebeld met studentmobiel, het staat inderdaad niet in de bestelling erbij.
Maar ik krijg de MDR er gewoon bij.
Tevens bij mij gaat die ook zeker weten niet op marktplaats
Maar ik krijg de MDR er gewoon bij.
Tevens bij mij gaat die ook zeker weten niet op marktplaats
Verwijderd
Mooi, hoop dat ik ook de zilver/bruine krijg....
Als er iemand interesse heeft in een MDR-1R voor 200euro laat me weten
Als er iemand interesse heeft in een MDR-1R voor 200euro laat me weten
Denk dat je wel een stukje lager moet gaan zitten dan dat, hij is nieuw voor rond de 220 euro te vinden. (In een webshop)Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:44:
Mooi, hoop dat ik ook de zilver/bruine krijg....
Als er iemand interesse heeft in een MDR-1R voor 200euro laat me weten![]()
Die van mij waarschijnlijk niet :dVerwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:28:
Bij Coolblue is bij mij nu ook de headphone toegevoegd en als hij me bevalt dan houd ik hem en gaat mijn huidige Koss op V&A voor een aardige prijs.
Ik ging er trouwens zelf vanuit dat er een code bij het toestel zou zitten en dat je de levering ervan dan met Sony moest regelen.
Dit op basis van iets dat ik geloof ik hier las, dat iemand zoiets van een winkel gehoord zou hebben.
Ik heb zelf nog zo mijn twijfels dat ik hem de 28e krijg (moet nog gebeld worden voor een afspraak).
Maar ik denk dat met deze actie en de release eind februari Sony wel een aardige hoeveelheid klanten zal weg halen bij HTC en Samsung. En ik betwijfel dat hun 2 top modellen zoveel zullen verschillen van de Xperia Z.
Denk dat de kracht van de Xperia Z waterproof is. Zie Samsung en HTC daar niet snel mee komen. Twijfel zelf tussen de 920 en Xperia Z. Had liever 100 euro korting ipv hoofdtelefoon.
GoT, You have to love it!
Net gekeken, hij staat er bij mij ook bij 

Heeft er iemand eigenlijk nieuws van Bol.com? Ik heb nog geen antwoord op mijn mail. Zal misschien straks eens bellen.
Same here, tot nu toe niets ontvangen via e-mail en een account aanmaken biedt geen optie om bijvoorbeeld een ordernummer te bekijken.Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:37:
[...]
Jij had ook telefonisch besteld toch? Hoe ben jij er achter gekomen? Ik heb namelijk ook telefonisch besteld en zou het ook graag willen weten.
Bij mij komt er helemaal niks tevoorschijn als ik naar mijn bestelling ga, hij blijft maar 'laden' ... en dat is al de hele dag zo.Cyleo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:54:
Net gekeken, hij staat er bij mij ook bij
[afbeelding]
Heb zelf getweet en gemaild. Op allebei de reactie gekregen dat ze het na gaan vragen. Tevens gisteren gebeld en toen zeiden ze dat mijn bestelling van 31-1 buiten de actieperiode viel. Geadviseerd werd om hem te annuleren en opnieuw te bestellen. Verder kon ze me wel 'garanderen' dat als ik hem meteen zou bestellen (gisteren om 19.30) ik de koptelefoon zou krijgen.Hathie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:56:
Heeft er iemand eigenlijk nieuws van Bol.com? Ik heb nog geen antwoord op mijn mail. Zal misschien straks eens bellen.
Omdat ik niet hele goede ervaringen heb met bol.com heb ik 'm nu besteld bij Coolblue en gelukkig krijg ik hem. Maar als haar verhaal klopt en je hem besteld hebt op het moment de actie erbij stond, neem ik aan dat je hem moet krijgen.
Op zich apart dat je de zilveren krijgt, terwijl geadverteerd werd met de zwarte, persoonlijk vind ik de zwarte mooier.
Ps4/switch gamer
Voor Sony kosten die hoofdtelefoons een stuk minder dan €100, daarom dat ze dit doen. Hij heeft trouwens nog niet zo goed verkocht doordat Sony z'n naam bij het grote publiek wat kwijt is aan Beats etc. Door er gewoon en berg gratis te geven creëren ze zelf al een leuke buzz die zowel bij de verkopen van de Xperia Z als van de hoofdtelefoon zelf helpt.Lisadr schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:52:
Denk dat de kracht van de Xperia Z waterproof is. Zie Samsung en HTC daar niet snel mee komen. Twijfel zelf tussen de 920 en Xperia Z. Had liever 100 euro korting ipv hoofdtelefoon.
Als veel headphones op marktplaats gedumpt worden, snijd je jezelf alleen maar in de vingers.AmbroosV schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:02:
[...]
Voor Sony kosten die hoofdtelefoons een stuk minder dan €100, daarom dat ze dit doen. Hij heeft trouwens nog niet zo goed verkocht doordat Sony z'n naam bij het grote publiek wat kwijt is aan Beats etc. Door er gewoon en berg gratis te geven creëren ze zelf al een leuke buzz die zowel bij de verkopen van de Xperia Z als van de hoofdtelefoon zelf helpt.
klopt! Heb even gebeld. en ook gelijk gevraagd of ik een account kon krijgen. Die heb ik gekregen. Hij staat netjes bij mijn bestellingenVerwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:37:
[...]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Tenzij je zelf al eens zo'n groot bedrag hebt geïnvesteerd in hoofdtelefoons is de kans klein dat je er al hebt van die kwaliteit. Sommige mensen hebben er natuurlijk wel al, maar dat zal een minderheid zijn. De MDR-1R heeft erg goede reviews gehad, hij klinkt gewoon goed en zit geweldig comfortabel.boratnl schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:07:
[...]
Als veel headphones op marktplaats gedumpt worden, snijd je jezelf alleen maar in de vingers.
Ik denk niet dat Sony uberhaubt zoveel headphones verkoopt eerlijk gezegd. De 'deuk' die ze hiermee oplopen zal niet opwegen tegen de punten die ze scoren door ze erbij te geven. Sony doet er op dit moment alles aan dit apparaat te hypen, volgens mij wel een goede strategie. Verder zal er zoals altijd een of ander marketingpersoontje goed nagedacht hebben over dit idee.boratnl schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:07:
[...]
Als veel headphones op marktplaats gedumpt worden, snijd je jezelf alleen maar in de vingers.
Ik ga dit deze headphone sowieso niet op marktplaats dumpen in ieder geval. Kan hem wel gebruiken.
Jammer inderdaad dat het om de zilveren gaat, vind de zwarte veel mooier en past ook veel beter bij mijn electronica die vooral zwart zijn.
Zou wel mooi zijn als ik de koptelefoon voor €200 zou kunnen verkopen, maar ben bang dat dat het niet word.
Zou wel mooi zijn als ik de koptelefoon voor €200 zou kunnen verkopen, maar ben bang dat dat het niet word.
volgens mij mag je blij zijn als je er 50euro voor kan krijgen:P
Er zal straks aanbod genoeg zijn van die headphones, dus dat wordt concurrentie.
Koptelefoon staat voor 195,- in de Pricewatchmasterjorie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:24:
Jammer inderdaad dat het om de zilveren gaat, vind de zwarte veel mooier en past ook veel beter bij mijn electronica die vooral zwart zijn.
Edit: 200,60 zie ik.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
+ als half nederland de koptelefoon wil verkopen succesDonstil schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:41:
[...]
Koptelefoon staat voor 195,- in de Pricewatch
Waarde zal dan nog wel meer dalen
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ben bang dat het ook een veel te kleine markt is, zullen niet veel zijn die een koptelefoon van €250 euro kopen. Dan maar zelf gebruiken, zie het gewoon als een leuk cadeautje voor bij mijn sony, zou wel leuk zijn als ik hem zou kunnen ruilen voor een zwarte, maarja...
Heeft iemand van jullie ook al een case besteld voor de Xperia Z?
een case? waarvoor dat man,ben je zo lomp met je phone?
Verwijderd
Daar zit je dan met je case zonder telefoon die nog geleverd moet wordenitsFuzeh schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:15:
Ik heb er zelf twee bij amazon besteld (wordt wel pas bij een bestelling boven 20 pond geleverd, maar had toch nog wat dingen). HebitsFuzeh schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:15:
http://www.amazon.co.uk/g...ef=oh_details_o00_s00_i01 en http://www.amazon.co.uk/g...ef=oh_details_o00_s00_i02 besteld. Voor die paar pond wil ik het toch ten minste even uitproberen.
ps: heb hem besteld samen met game of thrones season 2 die 4 maart uitkomt, dus dat is wel goede timing
[ Voor 9% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 05-02-2013 19:20 ]
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Heb jouw tip even opgevolgd en nadat ik was ingelogd op mijn account, stond de koptelefoon erbij. Hartstikke blij mee. En eerlijk gezegd vind ik de zilveren ook mooier dan de zwarte.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:09:
[...]
klopt! Heb even gebeld. en ook gelijk gevraagd of ik een account kon krijgen. Die heb ik gekregen. Hij staat netjes bij mijn bestellingen
Bedankt voor de tip!
Heb coolblue nagevraagd via twitter of ze de dock gaan leveren (kreeg eerst een verwijzing naar wat universele docks maar die zijn useless voor de Z) en welke kleur headset. ze komen er nog op terug!
[ Voor 27% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 05-02-2013 20:02 ]
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Iemand ervaring met de sony wireless headset pro? Als je bij studentmobiel besteld kan je die voor 19€ mee bestellen (ipv 99€). Is dit de moeite waard?
Volgens mij waren de reviews niet zo heel positief. Maar voor 19 euro, is het misschien wel de moeite waard?
Ps4/switch gamer
dat een puik headsetje, niets mis mee.Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:04:
Iemand ervaring met de sony wireless headset pro? Als je bij studentmobiel besteld kan je die voor 19€ mee bestellen (ipv 99€). Is dit de moeite waard?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
die levertijden bij 4launch.nl .... Die kloppen niet.... Toch!?
Ze beloven binnen 3 dagen te kunnen leveren...
Erg onwaarschijnlijk
Ze beloven binnen 3 dagen te kunnen leveren...
Erg onwaarschijnlijk
Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘
Net even met Vodafone gebeld omdat zij het goedkoopst zijn met dit toestel als je hem los koopt (569) met de vraag waarom Vodafone als een van de weinigen geen koptelefoon erbij geeft.
Nou, ik ga wel naar een ander toe. Grappig hoe 1 persoon een klant weg kan jagen eigenlijk.Ik kan hem zelfs zonder hoofdtelefoon niet voor je bestellen want er zijn te veel inschrijvingen. Indien u de hoofdtelefoon erbij zou willen dien je met de afdeling loyalty contact op te nemen om te bekijken of zij iets kunnen betekenen voor u
dus vodafone kan niet de 25e leveren als je nog geen pre-order hebt staan?
Even hetzelfde gedaan, bij mij staat 'ie er nu ook bij. Bedankt voor de tip!Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:09:
[...]
klopt! Heb even gebeld. en ook gelijk gevraagd of ik een account kon krijgen. Die heb ik gekregen. Hij staat netjes bij mijn bestellingen
Niet dat ik een nieuwe hoofdtelefoon nodig heb (heb immers al een HD 650), maar het is wel een leuke actie zo. Aangezien ik m'n kansen om er een redelijk prijsje voor te ontvangen tamelijk klein inschat (met het eerder vernoemde bulk probleem op Marktplaats en V&A), zal ik 'm maar gebruiken bij m'n laptop. Dat zilveren kleurtje zal mooi passen bij m'n Vaio S, gok ik zo.
spoiler:
Haha, luxeproblemen in dit draadje. 
Ik denk dat ik morgen nogmaals ga bellen want ik vond de medewerkster nogal ondeskundig overkomen.roflexx schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:52:
dus vodafone kan niet de 25e leveren als je nog geen pre-order hebt staan?
Verwijderd
Nu nog eens gekeken bij bol.com voor de paarse. Twijfel nog steeds of ik van te voren zal bestellen.. is de leverdatum verplaatst naar 08-03-2013
Ik ben wel benieuwd. Heb zelf een AKG-Q460 die ik kocht voor 200 euro. Dat is de prijs waar deze Sony koptelefoon ook voor is te vinden in webshops. Ik denk toch dat ik gewoon bij m'n AKG ga blijven, die is ook lekker klein in vergelijking met die Sony. Ben alleen ook wel bang dat Marktplaats overspoeld zal rakenAmbroosV schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:13:
[...]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Tenzij je zelf al eens zo'n groot bedrag hebt geïnvesteerd in hoofdtelefoons is de kans klein dat je er al hebt van die kwaliteit. Sommige mensen hebben er natuurlijk wel al, maar dat zal een minderheid zijn. De MDR-1R heeft erg goede reviews gehad, hij klinkt gewoon goed en zit geweldig comfortabel.
ooh dat is toch wel jammer, kan de18de verlengen maat r eerder reserveren kan daardoor niet.010101. schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:50:
Net even met Vodafone gebeld omdat zij het goedkoopst zijn met dit toestel als je hem los koopt (569) met de vraag waarom Vodafone als een van de weinigen geen koptelefoon erbij geeft.
[...]
Nou, ik ga wel naar een ander toe. Grappig hoe 1 persoon een klant weg kan jagen eigenlijk.
Weet iemand toevallig hoe het zit als je een abbo later in wil laten gaan?
Mijn huidige loopt nog een paar maanden, dus wil dat ie pas daarna ingaat.
Al gemaild naar diverse shops of dat het geval is, nog geen antwoord helaas.
Edit:
@Linius:
Overstappen zonder nummerbehoud, gewoon nieuw abbo dus.
Edit:
@Linius:
Overstappen zonder nummerbehoud, gewoon nieuw abbo dus.
[ Voor 14% gewijzigd door ChrissieOne op 05-02-2013 22:09 ]
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Als je wilt overstappen kan het pas geregeld worden als je binnen twee maanden zit van de afloopdatum van je contract. Als je verlengt is het meestal drie maanden, maar dat kun je zo zien bij je provider.
je kunt uiteraard geen gsm kopen met korting via een abonnement als,je huidige nog niet te verlengen is of als je een nieuwe afsluit welke nog niet in mag gaan.ChrissieOne schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 22:03:
Weet iemand toevallig hoe het zit als je een abbo later in wil laten gaan?
Jammer.
Ik hoopte dat het kon omdat je het abbonement toch gewoon gebruikt, alleen iets later.
Ik probeer het wel op een andere manier
Edit-- zojuist besteld op studentmobiel.nl
Ik hoopte dat het kon omdat je het abbonement toch gewoon gebruikt, alleen iets later.
Ik probeer het wel op een andere manier
Edit-- zojuist besteld op studentmobiel.nl
[ Voor 14% gewijzigd door ChrissieOne op 05-02-2013 22:46 ]
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Net bij bol de zwarte besteld als vervanger van mijn Galaxy Note 1.
Ja over de prijzen was me eerst ook een raadsel. Blijkbaar hanteert Vodafone extra toeslag of iets dergelijks als je verlengd via externe webshops. Als je bij Vodafone besteld dan heb je geen "extra" kosten om je abonnement te verlengen, je krijgt zelfs korting ( wel erom vragen) op je toestel of abonnement.
V-Strom 650
Hoeveel korting krijg je dan? Ik heb nu ook een vodafone abbo, welke al is verlopen. Tis nog een oud abbo met onbeperkt internet. Was toen €22,50 per maan 2 jaar lang daarna €30 per maand. 150 minuten + 300 sms + FUP internet. Ik wil eigenlijk weer Vodafone maar die prijzen van nu staan mij echt niet aan. Ik wil graag onder de €30 per maand betalen. Bellen en smsen doe ik nie zoveel maar 500Mb is denk ik wel nodig.Xoxol schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 00:28:
Ja over de prijzen was me eerst ook een raadsel. Blijkbaar hanteert Vodafone extra toeslag of iets dergelijks als je verlengd via externe webshops. Als je bij Vodafone besteld dan heb je geen "extra" kosten om je abonnement te verlengen, je krijgt zelfs korting ( wel erom vragen) op je toestel of abonnement.
Dus wat zou een Bel+SMS+Web Vaak € 37,50 + toestel kosten? Bij vodafone Friends & Family zou dit uitkomen op €28,13 per maand. Is dit hoger of lager dan de mogelijke korting die je kan krijgen (Of is dat de korting die je krijgt?)
Ik denk dat toch veel mensen hem op MP enzo zullen dumpen.AmbroosV schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:13:
[...]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Tenzij je zelf al eens zo'n groot bedrag hebt geïnvesteerd in hoofdtelefoons is de kans klein dat je er al hebt van die kwaliteit. Sommige mensen hebben er natuurlijk wel al, maar dat zal een minderheid zijn. De MDR-1R heeft erg goede reviews gehad, hij klinkt gewoon goed en zit geweldig comfortabel.
Gewoon om een deel van hun investering terug te halen en deels omdat ze kwaliteit misschien niet waarderen.
Ik heb zelf aardig wat vrienden die goedkope oordopjes hebben en daarmee naar zeer lage kwaliteit MP3s luisteren en dat gewoon super vinden.
Moet ik wel bij zeggen dat bij het soort muziek waar hun naar luisteren je niet echt veel verschil merkt tussen goedkope oordopjes of goede headphones.
Ik zelf waardeer kwaliteit wel en luister veel naar muziek en zit al absurd lang na te denken over een leuke headphone in de 200 tot 300 euro regio maar vind het raar genoeg telkens jammer om het geld (terwijl ik wel hoge bedragen aan andere zooi uitgeef) en zit dus nog met een Koss headphone (waar ik wel veel plezier mee heb).
Zoals je zelf al zegt gaat het grote publiek voor Beats en stelt dus merk > kwaliteit (mijn mening).
Mja wat er gaat gebeuren is giswerk tot het zover is.
Ik hoop wel dat mensen die hem willen verkopen hem eerst even gebruiken zodat ze zien hoe goed het ding is.
Want bij de verschillende fora staat deze headphone in zijn prijsklasse zeer hoog aangeschreven.
Verwijderd
ik zelf was dikke maand geleden in de markt voor n nieuwe foon. (gebruik nu al meer dan 2jaar htc desire, nog steeds goed werkend, en ondanks veel abuse nog steeds bijna krasvrij, doch intern geheugen is wat schaars en voldoet niet meer aan mijn eisen) mijn eerste keus was htc one x+ en had deze ei zo na besteld. maar bij vergelijkbare modellen stond toen ineens deze sony en ik was meteen verkocht...
bij die htc zat ook n beats headphone, bij deze dus n sony, voor dezelfde prijs veel meer kwaliteit, dus nog goede deal gedaan
bij die htc zat ook n beats headphone, bij deze dus n sony, voor dezelfde prijs veel meer kwaliteit, dus nog goede deal gedaan
Dat viel me ook al op. Een beetje vreemd, maar snap dat Vodafone natuurlijk ook een verdienmodel heeft op de telefoons die ze uitgeven. Als je je telefoon dan via een externe partij besteld, dan pakken zij sowieso een deel van de winstmarge op de telefoon, hoe de afspraken tussen Vodafone en de externe partij ook zijn.Xoxol schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 00:28:
Vraag me sowieso af hoe dat verdien model zit. Ik heb nu een pre-order bij Coolblue inclusief de headphones. Ik ben helaas 15 schamele dagen te vroeg voor een abonnementsverlening bij Vodafone. Een lost toestel + sim-only abonnement is over 2 jaar verspreid 200 euro duurder dan via Coolblue het toestel aanschaffen en mijn huidige abo verlengen.
Dus ik hoop dat het mogelijk is om mijn huidige bestelling bij Coolblue van een los toestel om te zetten naar een 'toestel + verlenging' (met behoud van pre-order headphones natuurlijk). Afhankelijk van de in de quote aangehaalde verdienmodel merk ik wel of Coolblue daar interesse in heeft.
2 weken geleden met de verkooper aan de lijn gehangen, ik kon 30 euro korting krijgen op een toestel naar keuze. Over abonnement heb ik niet gevraagd.IseT schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 00:34:
[...]
Hoeveel korting krijg je dan? Ik heb nu ook een vodafone abbo, welke al is verlopen. Tis nog een oud abbo met onbeperkt internet. Was toen €22,50 per maan 2 jaar lang daarna €30 per maand. 150 minuten + 300 sms + FUP internet. Ik wil eigenlijk weer Vodafone maar die prijzen van nu staan mij echt niet aan. Ik wil graag onder de €30 per maand betalen. Bellen en smsen doe ik nie zoveel maar 500Mb is denk ik wel nodig.
Dus wat zou een Bel+SMS+Web Vaak € 37,50 + toestel kosten? Bij vodafone Friends & Family zou dit uitkomen op €28,13 per maand. Is dit hoger of lager dan de mogelijke korting die je kan krijgen (Of is dat de korting die je krijgt?)
V-Strom 650
Net een e-mail ontvangen van CB. Ik kom niet in aanmerking voor headphones..(besteld 05-02 09:30).
Om teleurstelling te voorkomen heeft CB Sony BTV5 Bluetooth Speaker Black t.w.v.(€ 79,95) als cadeau erbij gedaan.
Gemengde gevoelens...
Om teleurstelling te voorkomen heeft CB Sony BTV5 Bluetooth Speaker Black t.w.v.(€ 79,95) als cadeau erbij gedaan.
Gemengde gevoelens...
[ Voor 13% gewijzigd door Xoxol op 06-02-2013 11:11 ]
V-Strom 650
Zeer coulant lijkt me..Xoxol schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:05:
Net een e-mail ontvangen van CB. Ik kom niet in aanmerking voor headphones..(besteld 05-02 09:30).
Als compensatie krijg ik Sony BTV5 Bluetooth Speaker Black t.w.v.(€ 79,95) cadeau.
Gemengde gevoelens...
Heb nog nooit bij coolblue besteld. Voor deze telefoon voor het eerst.
Moet zeggen dat allemaal perfect verloopt. Zowel telefonisch als per email.
Als je ook vlot zijn met leveren ga ik zeker vaker bestellen via CB
ik denk dat heel veel mensen achter het net zullen vissen want er zijn maar 1000 headphones beschikbaar over heel nederland
ik heb een vraag zag meerder reactie met ik krijg deze kleur headset en deze kleur. bij welke winkels hebben jullie besteld ? ik bij studentmobiel kan je het daar ook zien??
Verwijderd
Ik krijg net een mailtje van CB dat ik de zilveren Sony koptelefoon bij mijn bestelling krijg.
Ben erg tevreden met de service van CB!
Ik heb de Sony Z op 4 feb om 10.45 besteld.
Ben erg tevreden met de service van CB!
Ik heb de Sony Z op 4 feb om 10.45 besteld.
Net bericht gehad van de MediaMarkt, ook daar zijn alle preorders inclusief de MDR-1R
Waar heb je deze informatie vandaan? Er zijn onderhand veel (grote) shops welke de koptelefoon meeleveren en alleen coolblue had er al 175 beschikbaar. Als daar nog een bol.com en mediamarkt bijkomen, lijkt mij die 1000 stuks wel erg weinig.diver99 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:16:
ik denk dat heel veel mensen achter het net zullen vissen want er zijn maar 1000 headphones beschikbaar over heel nederland
De wijzen komen uit het Oosten!
van belsimpel.nlNoepZor schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:33:
[...]
Waar heb je deze informatie vandaan? Er zijn onderhand veel (grote) shops welke de koptelefoon meeleveren en alleen coolblue had er al 175 beschikbaar. Als daar nog een bol.com en mediamarkt bijkomen, lijkt mij die 1000 stuks wel erg weinig.
Ik ben benieuwd of andere shops ook een overzicht hebben hoeveel headphones ze beschikbaar hebben.
V-Strom 650
Net een mail terug gekregen van Bol.com met de mededeling dat ik de headset erbij krijg.
Had besteld op 3 februari.
Had besteld op 3 februari.
Bij Van den Borre: met gratis docking + speaker voor 649,99
http://www.vandenborre.be...-xperia-z-black-smartdock
http://www.vandenborre.be...-xperia-z-black-smartdock
[ Voor 4% gewijzigd door Rhox1979 op 06-02-2013 12:19 ]
Oei, die is wel interessant. Vraag me af of je daar als Nederlander kunt bestellen.
edit:
Het lijkt er niet op...
Het lijkt er niet op...
[ Voor 19% gewijzigd door Jopster op 06-02-2013 12:23 ]
Dat is inderdaad heel netjes van ze. Heb daar eerder besteld, zou me over de levering niet al te veel zorgen maken.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:12:
[...]
Zeer coulant lijkt me..
Heb nog nooit bij coolblue besteld. Voor deze telefoon voor het eerst.
Moet zeggen dat allemaal perfect verloopt. Zowel telefonisch als per email.
Als je ook vlot zijn met leveren ga ik zeker vaker bestellen via CB
Belsimpel heeft het volgende bij mij aangegeven.
Wij krijgen onze toestellen via verschillende inkoopkanalen binnen waardoor ik hier net met zekerheid een antwoord op kan geven. Het kan voorkomen dat een lading pakketten wel een headset inbegrepen heeft en de ander niet.
Toch hebben vaak de meeste toestellen er wel een headset bij.
Een loterij dus. Ik ga er maar vanuit dat ik pech heb, al is het geen ramp. Gaat mij uiteindelijk om het toestel en een headset heb ik al.
Wij krijgen onze toestellen via verschillende inkoopkanalen binnen waardoor ik hier net met zekerheid een antwoord op kan geven. Het kan voorkomen dat een lading pakketten wel een headset inbegrepen heeft en de ander niet.
Een loterij dus. Ik ga er maar vanuit dat ik pech heb, al is het geen ramp. Gaat mij uiteindelijk om het toestel en een headset heb ik al.
[ Voor 10% gewijzigd door nubcaek op 06-02-2013 12:47 ]
hoe kunnen ze nu weten of er een headphone bij zit als ze de pakketten nog niet eens binnen hebben.
Hebben ze daar een glazen bol of zo.
Ik kan me toch voorstellen dat ze ergens bijhouden hoeveel telefoons ze al verkocht hebben en hoeveel codes ze toebedeeld hebben gekregen. Ik ga er van uit dat het toch voor de meeste van ons een behoorlijke uitgave is zo'n telefoon en het krijgen/niet krijgen kan voor veel mensen een reden zijn niet te bestellen. Als ik naar m'n zelf kijk zeg ik, ik wil garantie voor de headphone anders doe ik het niet. Ik heb namelijk een telefoonnummer wat overgenomen moet worden. Straks zit ik met een duur abonnement en een dure telefoon en geen koptelefoon( ik weet dat die koptelefoon voor veel mensen een bijzaak is) die niet meer terug kunnen vanwege de nummerportatie
Ik kan me toch voorstellen dat ze ergens bijhouden hoeveel telefoons ze al verkocht hebben en hoeveel codes ze toebedeeld hebben gekregen. Ik ga er van uit dat het toch voor de meeste van ons een behoorlijke uitgave is zo'n telefoon en het krijgen/niet krijgen kan voor veel mensen een reden zijn niet te bestellen. Als ik naar m'n zelf kijk zeg ik, ik wil garantie voor de headphone anders doe ik het niet. Ik heb namelijk een telefoonnummer wat overgenomen moet worden. Straks zit ik met een duur abonnement en een dure telefoon en geen koptelefoon( ik weet dat die koptelefoon voor veel mensen een bijzaak is) die niet meer terug kunnen vanwege de nummerportatie
Erg frappant, maandag kreeg ik van hun nog te horen: 'De Sony Xperia Z wordt inderdaad geleverd met de MDR-1R headset van Sony.'. Niets over 'op=op' of dat het maar voor een beperkt aantal orders zou gelden, maar gewoon een bevestigend antwoord op de vraag of de MDR-1R zal worden meegeleverd.nubcaek schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:39:
Belsimpel heeft het volgende bij mij aangegeven.
Nog meer mensen die tegenstrijdige berichten ontvangen van belsimpel? De garantie op de koptelefoon was voor mij de reden om bij belsimpel te bestellen..
Bewaar de mail waarin ze je dat hebben verteld goed, dan kun je ze dwingen om de koptelefoon te leveren wanneer die er in eerste instantie niet bijzitoxley schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:00:
[...]
Erg frappant, maandag kreeg ik van hun nog te horen: 'De Sony Xperia Z wordt inderdaad geleverd met de MDR-1R headset van Sony.'. Niets over 'op=op' of dat het maar voor een beperkt aantal orders zou gelden, maar gewoon een bevestigend antwoord op de vraag of de MDR-1R zal worden meegeleverd.
Nog meer mensen die tegenstrijdige berichten ontvangen van belsimpel? De garantie op de koptelefoon was voor mij de reden om bij belsimpel te bestellen..
Net ff gebeld met vodafone. Krijg gewoon een Vodafone vaak €37.50 abbonement aangeboden. 12 * €28.50 + 12 * €37.50 + €169.99 voor toestel. Dus gewoon de standaard prijs. Niet interessant genoeg voor mij.Xoxol schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:03:
[...]
2 weken geleden met de verkooper aan de lijn gehangen, ik kon 30 euro korting krijgen op een toestel naar keuze. Over abonnement heb ik niet gevraagd.
dwingen gaat je niet lukken, staat namelijk in de alg. voorwaarden dat ze gevrijwaard zijn van eventuele fouten in mailverkeer.
Het zal dus gewoon slikken worden als je er naast zit
Het zal dus gewoon slikken worden als je er naast zit
Maak me niet druk om die koptelefoon
als ie er niet bij zit retourneer ik de boel gewoon en koop ik hem tegen die tijd elders wel goedkoper
De wijzen komen uit het Oosten!
Je hebt 14 dagen bedenktijd vanaf levering, alles kan dan terug gedraaid worden.diver99 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:53:
hoe kunnen ze nu weten of er een headphone bij zit als ze de pakketten nog niet eens binnen hebben.
Ik denk dat ze er geen uitspraak over willen doen klanten te behouden in de eerste week. N
atuurlijk is een headset mooi meegenomen, maar als ik 'm niet krijg dan zie ik tegen die tijd wel wat ik doe.. Een prijsverschil zal t enige zijn waarvoor ik m elders zou bestellen, maar die kans is klein.
retour kan niet als je ook een abbonnement hebt genomen
Koop op afstand, 14 dagen bedenktijd. Geldt voor contracten, overeenkomsten etc in welke vorm dan ook, met uitzondering van enkele diensten zoals maatwerk geloof ik.diver99 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:14:
retour kan niet als je ook een abbonnement hebt genomen
[ Voor 4% gewijzigd door nubcaek op 06-02-2013 13:17 ]
kijk maar bij de voorwaarden,( bij belsimpel) telefoonabbonementen zijn hiervan uitgesloten.
Is mij ook via de telefoon medegedeeld
Wet gaat boven voorwaarden en mij is overigens medegedeeld dat het wel, door een medewerker van belsimpel.diver99 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:18:
kijk maar bij de voorwaarden,( bij belsimpel) telefoonabbonementen zijn hiervan uitgesloten.
ik heb een beetje het vermoeden dat de helpdesk bij belsimpel het ook af en toe niet meer weet en dan maar iets roept wat de klant tot aanschaf doet overgaan. Eventuele problemen zien ze later wel.( het bekende struisvogelgedrag)
In de voorwaarden staat overigens dat je 7 dagen bedenktijd hebt op het moment dat je iets ontvangen hebt danwel de datum waarop een dienst ingaat. Logisch, anders zou een pre-order bijvoorbeeld niet te annuleren zijn.
http://www.rijksoverheid....rming-voor-consument.html
Wel dient de product onbeschadigd geretourneerd te worden en niet gebruikt. Dat is wat ik eruit haal.
Wel dient de product onbeschadigd geretourneerd te worden en niet gebruikt. Dat is wat ik eruit haal.
V-Strom 650
Ik heb inmiddels 3 keer met vodafone gebeld, afdelingen loyalty en verkoop. Iedereen vertelt hetzelfde en wel dat de telefoon nog niet besteld kan worden, want niet leverbaar. Dus geen aanbieding voor mij? Over een koptelefoon spreken verwart ze al helemaal. Iemand een idee hoe te preorderen bij vodafone?
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
naar vodafone winkel gaan? dat ga ik denk ik volgende week proberen..
Afgelopen maandag hier in Haarlem geprobeerd. Zoals gewoonlijk hebben ze daar helemaal geen idee.roflexx schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:31:
naar vodafone winkel gaan? dat ga ik denk ik volgende week proberen..
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
IK heb ook Vodafone gebeld om te vragen of ze hoofdtelefoon erbij leveren. Mevrouw zei stellig NEE. Het staat niet op de website dus gaan ze het niet leveren. Vandaar dat ik ook ging uitwijken naar externe verkopers.
Succes nog met de "jacht".
Succes nog met de "jacht".
V-Strom 650
externe verkopers zijn me te duur,ga geen 250euro bijbetalen als ik via vodafone zelf een stuk minder bij moet betalen
Als jullie vragen hebben over Xperia Z icm Vodafone kunnen jullie het hier vragen. http://forum.vodafone.nl/...ht/true#M296?cmpid=100136 Hier worden ze snel beantwoord en ze hebben op Twitter gezegd dat als er nieuws is over dit toestel, dat ze het hier zetten.
Ik heb hem vorig weekend los besteld bij Vodafone via de website. Als ze de telefoon inderdaad voor die 569 EUR tijdig leveren zonder branding of sim lock vind ik het prima als er geen hoofdtelefoon bij zit, maar als ik de laatste paar posts lees begin ik me af te vragen of ze de Z überhaupt (tijdig) kunnen leveren - week 9 zoals ze aangeven. Ze hebben het geld al wel geïnd uiteraard
Als ik hem straks alsnog voor 629 EUR ergens moet bestellen omdat Vodafone niet op tijd levert zou ik voor die 629 EUR wel iets extra's willen, maar ja, dan is het daar te laat voor. En ach, stiekem houdt dat me toch niet tegen, dit toestel moet ik gewoon zo snel mogelijk hebben!
Als ik hem straks alsnog voor 629 EUR ergens moet bestellen omdat Vodafone niet op tijd levert zou ik voor die 629 EUR wel iets extra's willen, maar ja, dan is het daar te laat voor. En ach, stiekem houdt dat me toch niet tegen, dit toestel moet ik gewoon zo snel mogelijk hebben!
waarom heb je hem niet onder rembours besteld??? Dan hoef je niet zo onzeker te zijn wanneer die komt en je hebt je geld nog....Heb ik wel gedaan, bij Vodafone is dat bij losse toestellen ook nog eens kosteloosMyedvyed schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:58:
Ik heb hem vorig weekend los besteld bij Vodafone via de website. Als ze de telefoon inderdaad voor die 569 EUR tijdig leveren zonder branding of sim lock vind ik het prima als er geen hoofdtelefoon bij zit, maar als ik de laatste paar posts lees begin ik me af te vragen of ze de Z überhaupt (tijdig) kunnen leveren - week 9 zoals ze aangeven. Ze hebben het geld al wel geïnd uiteraard![]()
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 06-02-2013 16:12 ]
Ik kom er nu echt niet meer uit.
Levert KPN nu met of zonder hoofdtelefoon?
En mag je bij KPN nog steeds een abonnement terugschroeven naar de laagste vorm? (Zo kon je voorheen een duurder toestel, toch met een goedkoper abonnement krijgen.)
En bij welke provider krijg ik de meeste "waar voor mijn geld" als ik ook rekening moet houden met minimaal 1 uur per maand naar Duitsland bellen? (Al was het maar om te vragen of de Skype gebruikt kan worden.)
Levert KPN nu met of zonder hoofdtelefoon?
En mag je bij KPN nog steeds een abonnement terugschroeven naar de laagste vorm? (Zo kon je voorheen een duurder toestel, toch met een goedkoper abonnement krijgen.)
En bij welke provider krijg ik de meeste "waar voor mijn geld" als ik ook rekening moet houden met minimaal 1 uur per maand naar Duitsland bellen? (Al was het maar om te vragen of de Skype gebruikt kan worden.)
Your Friendly Neighborhood Moderator
Bij KPN en Telfort lease je de telefoon.
Ik zou daar niet op een koptelefoon rekenenof voor je het weet moet je aan het einde van de rit ook nog de koptelefoon betalen.
Ik zou daar niet op een koptelefoon rekenenof voor je het weet moet je aan het einde van de rit ook nog de koptelefoon betalen.
Leuk man gatheren