Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 00:02:
Het toestel kostte nieuw bij Belcompany onlangs 200 euro. Nu is ie weer ~320 euro. In totaal heb je 379 euro betaald plus de kosten van je abo. Helaas betaal je bij KPN ook voor de abo's veel geld en heb je in feite aboprijs + toestel betaald, terwijl je elders misschien 100-200 moest bijbetalen voor het toestel. Ik weet niet welk abo je had, dus dat maakt de vergelijking wat lastiger.

Goedkoopste wat ik nu heb gezien is Tele2: 500/500/500 voor 30 euro/maand en 80 euro voor het toestel (omgerekend 33,33/maand).
1 jarig abbonement.

150-225 minuten, onbeperkt SMS. 1gb.

had ik het nieuw gekocht was ik ongeveer 20-25 euro kwijt geweest aan een sim only per maand. 12 keer. en daarnaast 450 voor het toestel. totale kosten? 700-750 euro.

nu heb ik 2 keer 25 en 10 keer 45 betaald. (en op dit moment 50 vanwege het ophogen van mijn minuten)

totale kosten 500+110.

Al met al had ik verwacht 20-30 goedkoper of duurder uit te zijn. Valt me op dit moment dus erg mee.

edit: sorry voor de dubbele post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Donstil schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 00:25:
Prijs zegt niet alles, tele2 lijkt goedkoop maar 500mb is nou niet echt over bemeten.

bij Vodafone heb je 12x€21(eerste jaar) + 12x€42(tweede jaar) .+ €130 (toestel) voor 125min/onbeperkt sms/4gb

Maar €80 duurder over 2 jaar dan tele2 en je hebt nog een "betere" provider met een fatsoenlijke databundel ook.

snap persoonlijk niet waarom iedereen zich hier zo blindstaart op Tele2 en/of de goedkoopste prijs.
Ik heb Vodafone en ik moet een regendansje doen voor 3G op kantoor. Als je niet streamt op je telefoon gebruik je nauwelijks data. Mijn piek was 200-250MB in 1 maand in de afgelopen twee jaar tijd. Ik zit toch meestal op Wifi.
Ook na die fijne brand vorig jaar heb ik nog ruim een halfjaar netwerkstoringen gehad, afgebroken gesprekken etc.

Ik bel nog weleens in de auto als ik naar huis rijdt van kantoor (ca. 30 minuten reistijd). Dus dan kom ik met heel weinig minuten niet weg, maar met de databundels lopen de toestelkortingen pas op. In mijn situatie komt dat Tele2 abo dan beter uit. Alleen nummerportatie kan pas 2 maanden voor vervallen contract aangevraagd worden, dus dan zou ik tot mei moeten wachten.

Vodafone is op dit moment niet zo heel scherp.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb uiteindelijk bij Studentmobiel besteld en die zeiden dat iedereen die daar deze week en eventueel volgende week besteld de koptelefoon erbij krijgt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik baal nu wel even. Want ik heb nu dus begrepen van de klantenservice van Studentmobiel dat als ik zonder nummer behoud een abonnement afsluit dat het dan altijd direct ingaat en je niet zelf een datum kunt kiezen in de nabije toekomst. Dat zou in mijn geval betekenen dat ik in februari/maart/april dubbele kosten heb. Nu dan toch maar op de gok voor nummer behoud gekozen zojuist aan de telefoon waardoor m'n order pas 23 februari zal worden verwerkt (twee maanden voor het aflopen van m'n huidige abonnement dus). En hij kan me nu niet garanderen dat ik een koptelefoon erbij krijg ondanks het feit dat ik eigenlijk gisterenavond al de pre-order heb geplaatst. Wel jammer dat het straks kan mislopen op een paar weken. Ik hoop maar dat het niet te hard zal gaan daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat bol.com de actie van de hoofdtelefoon niet heb. Maar wil hem toch in het paars hebben en alleen belsimpel en bol.com hebben het toestel in het paars!

Ik kan niet wachten. Nog 3 weekjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:40:
Jammer dat bol.com de actie van de hoofdtelefoon niet heb. Maar wil hem toch in het paars hebben en alleen belsimpel en bol.com hebben het toestel in het paars!

Ik kan niet wachten. Nog 3 weekjes :)
Bol.com heeft de actie met de hoofdtelefoon wel, hoor. http://www.bol.com/nl/p/s...z-paars/9200000010718957/

Staat iets onder de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:41:
[...]

Bol.com heeft de actie met de hoofdtelefoon wel, hoor. http://www.bol.com/nl/p/s...z-paars/9200000010718957/

Staat iets onder de prijs.
Heel raar in jouw link zie ik het wel, in mijn eigen link niet. Vaag! Maar bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Senor Sjon schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 08:29:
[...]

Ik heb Vodafone en ik moet een regendansje doen voor 3G op kantoor. Als je niet streamt op je telefoon gebruik je nauwelijks data. Mijn piek was 200-250MB in 1 maand in de afgelopen twee jaar tijd. Ik zit toch meestal op Wifi.
Ook na die fijne brand vorig jaar heb ik nog ruim een halfjaar netwerkstoringen gehad, afgebroken gesprekken etc.

Ik bel nog weleens in de auto als ik naar huis rijdt van kantoor (ca. 30 minuten reistijd). Dus dan kom ik met heel weinig minuten niet weg, maar met de databundels lopen de toestelkortingen pas op. In mijn situatie komt dat Tele2 abo dan beter uit. Alleen nummerportatie kan pas 2 maanden voor vervallen contract aangevraagd worden, dus dan zou ik tot mei moeten wachten.

Vodafone is op dit moment niet zo heel scherp.
ooh wat vreemd, ik heb al jaren Vodafone en eigenlijk zelden klagen over 3g ontvangst (randstad). Als je maar 200mb gebruikt is tele2 misschien een betere aanbieding idd maar zo zijn er altijd gevallen die beter af zijn met een bepaalde aanbieding natuurlijk.

Het kan met de huidige prijzen en aanbiedingen erg lonen om de kosten over twee jaar uit te rekenen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
https://www.4launch.nl/sh...-z-c6603--zwart-/tweakers 4launch heeft hem op voorraad ;o KOPEN KOPEN KOPEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:09:
[...]

http://www.t-mobile.nl/sony-xperia-z

MDR-1R, zelfde als bij Coolblue/GSMwijzer/Bol.

Ik heb het gevoel dat ze bij T-Mobile NL en Sony Mobile NL wel goede maatjes zijn.
Dezelfde dus, bedankt! Zit echt heel erg te twijfelen welk toestel ik moet nemen, mijn abonnement is al een maand of twee geleden afgelopen en zit hier nog steeds met een iPhone 4 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:14
Kan iemand bevestigen of belsimpel de hoofdtelefoon met zekerheid levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

nubcaek schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:24:
Dat kunnen ze zelf denk ik wel, als je ze opbelt.

Bij Studentmobiel betaal je hetzelfde en heb je hem zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxley
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:28
nubcaek schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:24:
Even terugzoeken, dan lees je dat een andere user en ik gisteren bevestiging gekregen hebben dat de hoofdtelefoon bij ons geleverd wordt.

Wanneer heb je besteld? Anders zou ik ze even mailen of bellen als ik jou was, dan weet je het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Was dat nadat je je contract had opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN net aan de telefoon gehad, ze hebben hem gewoon op.voorraad. De Xperia z.als ik hem bestel krijg ik m deze week. Alleen telefonisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Neem dat niet te nauw. Zo proberen ze orders binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:45
Gister rond 14.00 telefonisch gekocht bij coolblue. Tot nu toe nog geen bevestiging per mail binnen..
iemand hier ervaring in? Of ben ik weer te ongeduldig.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxley
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:28
nubcaek schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:34:
Was dat nadat je je contract had opgestuurd?
Ik heb zondagavond besteld, direct alle papieren gestuurd en maandagochtend de vraag gesteld welke hoofdtelefoon ik geleverd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03
4 Launch heeft alleen iets in voorraad als er "Direct leverbaar!" bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
oxley schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:36:
[...]

Ik heb zondagavond besteld, direct alle papieren gestuurd en maandagochtend de vraag gesteld welke hoofdtelefoon ik geleverd krijg.
Top, dank. Ik wil er namelijk niet na een maand achter komen dat ik te laat was ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Netjes, toen afgelopen week een andere site hem zou krijgen binnen 5 werkdagen werd hier verteld dat het absoluut niet zou kunnen.

Altijd erg snel trouwens 4launch, ik heb mijn Nokia 920 bij 4launch gekocht, 2 dagen naar release in de UK hadden ze hem al liggen.

Je kunt hem trouwens voor 15:00 bestellen met "betalen in winkel" als hij er dan morgen niet zou zijn mag je gewoon annuleren, doen ze nooit moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
Enige kans dat andere aanbieders het toestel ook eerder in huis hebben dan 28 februari? Zou natuurlijk leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Erg nadelig dat er een fout zit in het Vodafone systeem waardoor bij online verlengen geen pre-order toestellen worden meegenomen. Daardoor is het als nieuwe klant wel mogelijk de Xperia Z nu met koptelefoon bevestigd te krijgen, en als bestaande klant niet. Eigenlijk van den zotte.

Advies van Vodafone, langs een Vodafone winkel gaan om te kijken of ze daar wel met een pre-order kunnen verlengen waardoor de koptelefoon er alsnog bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

ormagon schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:22:
Erg nadelig dat er een fout zit in het Vodafone systeem waardoor bij online verlengen geen pre-order toestellen worden meegenomen. Daardoor is het als nieuwe klant wel mogelijk de Xperia Z nu met koptelefoon bevestigd te krijgen, en als bestaande klant niet. Eigenlijk van den zotte.

Advies van Vodafone, langs een Vodafone winkel gaan om te kijken of ze daar wel met een pre-order kunnen verlengen waardoor de koptelefoon er alsnog bij zit.
Ik heb 'm bij de Vodafone winkel gereserveerd. Zodra die binnen is, wordt ik gebeld. (En ze houden 'm vast tot ik kan verlengen, eind maart.) Echter geen woord over de koptelefoon gehoord en eigenlijk ook vergeten te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@Ormagon. Vind het sowieso belachelijk hoe Vodafone omgaat met hun bestaande klanten als het aankomt op verlenging.

Een verlenging krijgt slechtere prijzen als je het vergelijkt met een nieuwe aansluiting terwijl je toch zou verwachten dat ze klanten willen behouden. Met wat zeuren krijg je meestal die prijzen ook wel maar goed mensen die dat niet doen/durven betalen dus meer.

(Helaas kan ik de 18de pas verlengen dus ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan)
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:29:
[...]

Ik heb 'm bij de Vodafone winkel gereserveerd. Zodra die binnen is, wordt ik gebeld. (En ze houden 'm vast tot ik kan verlengen, eind maart.) Echter geen woord over de koptelefoon gehoord en eigenlijk ook vergeten te vragen.
Ooh dat kan ik ook nog wel even proberen, hier in de stad zit een Vodafone winkel. Eerder dan de 18de zullen ze hem toch niet hebben en anders hou ik ze wel even een weekje aan het lijntje 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 05-02-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Donstil schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:31:
@Ormagon. Vind het sowieso belachelijk hoe Vodafone omgaat met hun bestaande klanten als het aankomt op verlenging.

Een verlenging krijgt slechtere prijzen als je het vergelijkt met een nieuwe aansluiting terwijl je toch zou verwachten dat ze klanten willen behouden. Met wat zeuren krijg je meestal die prijzen ook wel maar goed mensen die dat niet doen/durven betalen dus meer.

(Helaas kan ik de 18de pas verlengen dus ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan)
In de winkel boden ze mij bij verlenging gewoon de 'normale' tarieven aan die overal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:34:
[...]

In de winkel boden ze mij bij verlenging gewoon de 'normale' tarieven aan die overal staan.
Ooh keurig, dan ga ik ze zo toch maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Donstil schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:34:
[...]

Ooh keurig, dan ga ik ze zo toch maar even bellen.
Ik vroeg naar die 4GB data, toen zei ze dat het gewoon 1GB is maar dat je vaak acties hebt dan je bijvoorbeeld 3GB erbij krijgt. Eerdere actie was 9GB extra vertelde ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:29:
[...]

Dat is bijna twee maanden. Er kan een hoop gebeuren in abonnementenland in die tussentijd. Voor hetzelfde geld komt Sony met een nieuwe actie als de M7 en S4 op de markt komen. Ondertussen kan ik wel een F&F code ergens opsnorren, hoewel ik die aanbieding op dit moment niet heel scherp vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Net mijn contracten opgestuurd naar Studentmobiel voor de Z met headset. Kan echt niet wachten tot eind februari. Heb zoveel zin in deze superphone.

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Senor Sjon schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:48:
[...]

Dat is bijna twee maanden. Er kan een hoop gebeuren in abonnementenland in die tussentijd. Voor hetzelfde geld komt Sony met een nieuwe actie als de M7 en S4 op de markt komen. Ondertussen kan ik wel een F&F code ergens opsnorren, hoewel ik die aanbieding op dit moment niet heel scherp vind.
Ik kon helaas alleen een F&F code 'kopen' van een medetweaker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Ik heb via Coolblue bevestiging dat ik op tijd ben voor de hoofdtelefoon actie. Dan kan mijn bol.com bestelling geannuleerd worden.

Ik heb een Vodafone abonnement, maar mag die officieel pas per 21 februari (4 maanden voor einde contract) verlengen. Dan ben ik dus mooi te laat voor de hoofdtelefoon.

Aangezien zowel mijn hoofdtelefoon als mijn huidige telefoon het hebben begeven is het combi-pakket ideaal voor mij. Ik ga ergens in het voorjaar wel shoppen voor een sim-only abonnement.

Dit is voor het eerst dat ik een 'los' toestel koop, en niet afbetaal via mijn abonnement. Aangezien mijn iPhone en Galaxy SII het nimmer tot einde contractduur hebben volgehouden is dit het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet welke winkel nog die hoofdtelefoons heeft? Coolblue stuurt maar niks terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 13:30
frankeros schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:54:
Net mijn contracten opgestuurd naar Studentmobiel voor de Z met headset. Kan echt niet wachten tot eind februari. Heb zoveel zin in deze superphone.
Heb Gisteren precies hetzelfde gedaan als hem kan niet wachten!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:03:
Wie weet welke winkel nog die hoofdtelefoons heeft? Coolblue stuurt maar niks terug
Studentmobiel heeft hem zeker nog. Voor de rest moet je maar een rondje bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Studentmobiel.nl had/heeft ze nog, weet het niet zeker op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mooi,

Als het aantal hoofdtelefoons dat wij van Sony gaan krijgen klopt met het aantal dat ze aan ons hebben doorgegeven, dan komt u inderdaad ook in aanmerking voor deze hoofdtelefoon.
We verwachten deze eind februari binnen te krijgen en zullen deze dan aan de bestellingen gaan koppelen.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robero50
Gisteren gebeld om 13:00 toen hadden ze rond de 90 Pre-orders en zeiden ze dat ze koptelefoon nog hadden.

had ergens gelezen dat elke winkel gemiddeld 175 koptelefoons krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:07:
Dit is mooi,

Als het aantal hoofdtelefoons dat wij van Sony gaan krijgen klopt met het aantal dat ze aan ons hebben doorgegeven, dan komt u inderdaad ook in aanmerking voor deze hoofdtelefoon.
We verwachten deze eind februari binnen te krijgen en zullen deze dan aan de bestellingen gaan koppelen.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Over welke winkel gaat dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robero50 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:08:
[...]

Gisteren gebeld om 13:00 toen hadden ze rond de 90 Pre-orders en zeiden ze dat ze koptelefoon nog hadden.

had ergens gelezen dat elke winkel gemiddeld 175 koptelefoons krijgen.
Ik had om 12:05 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:09:
[...]

Over welke winkel gaat dit?
Mijn excuus, Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Die headset erbij is een leuke bijkomstigheid, maar ik vind toestel prijs bij een 2 jarig abo (Bel+SMS+Web 4GB € 42,50) aardig aan de hoge kant. (€ 258)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:48
Dat klinkt goed dan, ik had gister rond 09:40 besteld dus neem ook aan dat ik er bijzit. Had ook een email gestuurd rond 11 uur maar tot op heden nog niks mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrick1988 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:15:
Dat klinkt goed dan, ik had rond 09:40 besteld dus neem ook aan dat ik er bijzit. Had ook een email gestuurd rond 11 uur maar tot op heden nog niks mogen ontvangen.
Je moet gewoon mails achter elkaar sturen, en ze duidelijk maken dat dit je zoveelste email is dan reageren ze wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:36:
[...]

Ik vroeg naar die 4GB data, toen zei ze dat het gewoon 1GB is maar dat je vaak acties hebt dan je bijvoorbeeld 3GB erbij krijgt. Eerdere actie was 9GB extra vertelde ze.
Klopt dat is zo idd, ik heb nu nog 1+9gb gratis.
Dat zal dan worden 1+3gb gratis.

Ik gebruik tussen de 1 en 3gb dus 4 is ook voldoende voor mij persoonlijk.
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:14:
Die headset erbij is een leuke bijkomstigheid, maar ik vind toestel prijs bij een 2 jarig abo (Bel+SMS+Web 4GB € 42,50) aardig aan de hoge kant. (€ 258)
Wat heb jij nu bijbetaald voor je toestel? Ik wil ook naar dat abonnement namelijk (heb ik nu al maar loopt af).

Online via Vodafone kwam ik op 135,- maar dat is nog zonder "zeuren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

T-mobile levert nu ook met koptelefoon, is dat misschien niet iets?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Donstil schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:17:
[...]

Klopt dat is zo idd, ik heb nu nog 1+9gb gratis.
Dat zal dan worden 1+3gb gratis.

Ik gebruik tussen de 1 en 3gb dus 4 is ook voldoende voor mij persoonlijk.

[...]

Wat heb jij nu bijbetaald voor je toestel? Ik wil ook naar dat abonnement namelijk (heb ik nu al maar loopt af).

Online via Vodafone kwam ik op 135,- maar dat is nog zonder "zeuren".
Ik heb voor mijn huidige toestel volgens mij niets bijbetaald. (HTC Sensation)
135 is al een stuk schappelijker, maar dat is natuurlijk zonder die headphone. (Hoewel ik die waarschijnlijk amper zal gebruiken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 04-09 17:37
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:14:
Huh, waar komt die prijs vandaan? Bij Coolblue is dit 145,- euro (al zijn hun hoofdtelefoons waarschijnlijk al op), elders is het 155,- (Belsimpel, Studentmobiel), bij Vodafone zelf is het 135,- euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

M-en-M schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:28:
[...]

Huh, waar komt die prijs vandaan? Bij Coolblue is dit 145,- euro (al zijn hun hoofdtelefoons waarschijnlijk al op), elders is het 155,- (Belsimpel, Studentmobiel), bij Vodafone zelf is het 135,- euro.
Student mobiel. (Verlenging btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Op coolblue staat het nog vrij prominent op de pagina dat ze die headset nog hebben. Denk dat je hele goede kans maakt als je telefonisch even besteld. Vraag het dan wel vooraf even na. Dan kunnen ze de aantallen nog checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:26:
[...]

135 is al een stuk schappelijker, maar dat is natuurlijk zonder die headphone. (Hoewel ik die waarschijnlijk amper zal gebruiken.)
Dat ligt natuurlijk aan welk abonnement je afsluit. Hoe duurder je abonnement, hoe groter de kans dat je toestel 'gratis' is.

Mijn persoonlijke analyse:
Als je toestel 'gratis' is, is het zeerzeker de moeite waard om uit te rekenen of het niet goedkoper is om hetzelfde abonnement sim-only te nemen voor dezelfde duur + een los toestel.

Het zou zomaar kunnen dat je over 24 maanden meer aflost aan je toestel dan de losse aanschafprijs, zeker bij de duurdere abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robero50
Ik had het zelf over Studentmobiel.nl daar hadden ze hem nog wel want gisteren op werd er gezegd op deze forum dat coolblue niks meer had kwa koptelefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenan82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Heb nét gebeld met Coolblue, ze hebben geen hoofdtelefoons meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Kenan82 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:58:
Heb nét gebeld met Coolblue, ze hebben geen hoofdtelefoons meer.
Edit: idd is nu door meerdere gebruikers bevestigd dat Coolblue door de hoofdtelefoons heen is.

Ik was dan gister aan het einde van de middag nog net op tijd.

Ik heb zojuist mijn bol.com order gecancelled (die stonds sinds zondag), dus wie weet help daar nu een tweaker mee die bij bol.com heeft gepre-ordered.

[ Voor 50% gewijzigd door Stpan op 05-02-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Ik vraag me overigens af waarom sommige bedrijven zo vaag doen over of je op tijd bent voor de hoofdtelefoon. Ik bedoel, stel ik betaal nu 629 euro, en krijg hem dan 1 maart geleverd zonder hoofdtelefoon..... Dan stuur ik dat toestel toch gelijk terug omdat ik dan dat toestel voor minder dan 629 euro elders kan bestellen.

Of is Sony zo vaag naar de winkeliers dat ze het gewoon echt niet weten (en waarom is Coolblue dan wel zo specifiek?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robero50
Stpan schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:13:
Ik vraag me overigens af waarom sommige bedrijven zo vaag doen over of je op tijd bent voor de hoofdtelefoon. Ik bedoel, stel ik betaal nu 629 euro, en krijg hem dan 1 maart geleverd zonder hoofdtelefoon..... Dan stuur ik dat toestel toch gelijk terug omdat ik dan dat toestel voor minder dan 629 euro elders kan bestellen.

Of is Sony zo vaag naar de winkeliers dat ze het gewoon echt niet weten (en waarom is Coolblue dan wel zo specifiek?)
ben het met je eens. coolblue doet niet vaag maar gisteren deed bij mij studentmobiel wel vaag, maar toen ik zei dat ik wist dat elke webwinkel koptelefoons zouden krijgen wist hij er opeens wel van af en ging hij kijk hoeveel mensen hadden gepre-order. dus vindt ik raar dat ze er zo omheen draaien. en doen als of ze van niks weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Dat doen ze waarschijnlijk om je over te laten gaan tot aankoop en tegelijkertijd niet tegen je te liegen. Zo komt het in ieder geval op mij over, op basis van jouw verhaal en mijn eigen ervaring met belsimpel. Overigens zou ik 'm niet snel bij tmobile kopen, hoge prijs tov anderen en daarbij nog eens lage kwaliteit netwerk.

[ Voor 10% gewijzigd door nubcaek op 05-02-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:08

Chiron

Moderator Discord
Omdat ze anders bang zijn dat je hem ergens anders bestelt? En de telefoon is al voor minder dan 629 euro te krijgen. Bij vodafone.nl zelf is de telefoon 569 euro in de webshop, maar dan zit er vrijwel zeker geen koptelefoon bij.

[ Voor 3% gewijzigd door Chiron op 05-02-2013 13:20 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Je mag hopen dat als Sony zo'n actie aankondigd wel een verdeling maakt hoeveel naar welke organisatie gaan. Gister bij mijn rondje Utrecht, vertelde een verkoper dat er geen één winkel die koptelefoon krijgt. Om de simpele reden dat ze dan los verkocht gaan worden. De actie zou alleen via sony lopen met een "promotiecode" die via een website te verzilveren is. Vervolgens stuurt Sony ze op naar de klanten. Dit om te zorgen dat winkeliers er niet mee aan de haal gaan.

Klinkt opzich als een redelijk verhaal. Helaas roept iedereen wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robero50
Jammer dat het niet heel duidelijk is maarja.

Bij mij gaat het vooral voor de telefoon als ik die maar krijg en als ik er een koptelefoon bij krijg is dat super nice mee genomen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden ze voor de levering van de koptelefoon bij coolblue kijken naar de orderdatum, of de datum van betaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Stpan schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:48:
[...]

Dat ligt natuurlijk aan welk abonnement je afsluit. Hoe duurder je abonnement, hoe groter de kans dat je toestel 'gratis' is.

Mijn persoonlijke analyse:
Als je toestel 'gratis' is, is het zeerzeker de moeite waard om uit te rekenen of het niet goedkoper is om hetzelfde abonnement sim-only te nemen voor dezelfde duur + een los toestel.

Het zou zomaar kunnen dat je over 24 maanden meer aflost aan je toestel dan de losse aanschafprijs, zeker bij de duurdere abonnementen.
Dat begrijp ik, zelf het goedkoopste abonnement met 1GB bundel (+3GB) is al 42,50 per maand en daarbij moet je dus nog flink bijbetalen. Dat is al meer dan dat mijn huidige abonnement per maand kost. (Eerste jaar wel 50% korting, maar dat had ik nu ook.) Ik heb nu alleen veel te veel minuten die ik niet gebruik. Daarom wil ik dus nu voor 90 minuten gaan. Die gratis SMSjes erbij slaat nergens op, want gebruik toch Whatsapp. Wil wel minimaaal 1GB data.

Toestel los kopen zie ik niet echt zitten, aangezien je dan direct een groot bedrag kwijt bent.

[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-02-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:41:
Zouden ze voor de levering van de koptelefoon bij coolblue kijken naar de orderdatum, of de datum van betaling?
Nou ik heb gewoon via rembours gedaan en tegen mij zeiden ze dat ik erbij zit, Zo niet dat gaat mijn sony direct weer retour

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem besteld bij coolblue met een 1 jarig abbo van tele2. 1 jaar lang 55 euro per maand en 76 euro bijbetalen. 450 belminuten en 1,5GB aan data. Ik vind deze op zich nog meevallen vergeleken met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:26:
[...]

Ja zonder de koptelefoon idd, ik heb een (veel) betere koptelefoon dus deze had direct op marktplaats gegaan.

Persoonlijk had ik liever het Dock erbij gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zijn die koptelefoons nou zo beroerd verkocht dat ze er duizenden van weg gaan geven? Of was hun retailprijs voor dat ding toch ietsje te hoog? Liever een dock i.p.v. koptelefoon en het toestel in de basis 50-60 euro goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Die dock zat er sowieso bij toch?

En als het nu al 60 euro goedkoper kan zonder eventuele MDR-1R erbij.. zelf hoef ik 'm ook niet.

Vodafone mag eens opschieten met hun webportal, want daar kan je hem wel als nieuw abo combi bestellen, maar niet als verlenging. Via de diverse gsm webshops weer wel, maar daar is verlengen soms tot 60 euro duurder dan een nieuw abonnement 8)7

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
Ik heb nergens iets gelezen over een dock. Bij welke winkels is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Linius schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:02:
Ik heb nergens iets gelezen over een dock. Bij welke winkels is dat dan?
Die dock is volgens mij alleen in enkele andere landen. In nederland niet (staat niet bij contents op sony site)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Heb even zit prijsvergelijken op 24 maanden sim only + los toestel vs. abonnementsprijzen
Ik heb gekozen voor het laagst mogelijk aantal belminuten + 1GB aan data. Ik heb als toestelprijs 629 euro gehanteerd. Sms-bundels uit. Alle kortingen op eerste 6 mnd / eerste 12 mnd zijn meegenomen.

Vodafone / 24 mnd 'normaal' / 90 min / 1GB (+3 gratis) + Xperia Z = 903 EUR totaal / 37,62 EUR p/maand
Vodafone / 24 mnd 'sim only' / 75 min / 1GB (+3 gratis) + Xperia Z = 1124 EUR totaal / 46,83 EUR p/maand
Telfort / 24 mnd 'sim only' / 150 min / 1 GB / Xperia Z = 1097 EUR totaal / 45,71 p/maand
Tele 2 / 24 mnd 'sim only' / 100 min / 1 GB / Xperria Z = 971 EUR totaal / 40,46 p/maand

Dan is het toch voordeliger om met een abonnement te gaan dan met een sim-only + toestel.
Jammer alleen dat mijn verlenging via Vodafone pas over 2 weken kan (wat een timing! :'( ) en ik dus voor de optie los toestel + Tele2 sim-only zal gaan omdat ik die hoofdtelefoon graag wil, en dat die mij de 68 euro extra waard is.

[ Voor 16% gewijzigd door Stpan op 05-02-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robero50
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:27:
[...]

Die dock is volgens mij alleen in enkele andere landen. In nederland niet (staat niet bij contents op sony site)
klopt inderdaad de dock krijg je wel in belgie erbij maar in Nederland helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
weet iemand of vodafone de paarse en witte ook krijgen? op hun site staat aleen de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:21

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat is dat nou voor onzin dat Nederland die dock niet krijgt? Geef het aan iedereen of geen het aan niemand. Tenzij die dock een op=op actie is net als de koptelefoon in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:48
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:14:
Wat is dat nou voor onzin dat Nederland die dock niet krijgt? Geef het aan iedereen of geen het aan niemand. Tenzij die dock een op=op actie is net als de koptelefoon in NL.
Dock gaat gewoon los te koop zijn maar gaat in Nederland niet bij elke Xperia Z in de doos zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:21

HollovVpo1nt

I like gadgets

AmbroosV schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:15:
[...]

Dock gaat gewoon los te koop zijn maar gaat in Nederland niet bij elke Xperia Z in de doos zitten.
Doet er niet toe. Het is niet eerlijk dat de dock standaard in de doos zit in Belgie. Maar ik heb net op Coolblue.be gekeken en daar is zit een dock niet bij de inhoud van de verpakking. Misschien dat het een actie is van bepaalde winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:22:
[...]

Doet er niet toe. Het is niet eerlijk dat de dock standaard in de doos zit in Belgie. Maar ik heb net op Coolblue.be gekeken en daar is zit een dock niet bij de inhoud van de verpakking. Misschien dat het een actie is van bepaalde winkels.
coolblue.be gebruikt gewoon de nederlandse kanalen en heeft dus ook de nederlandse inhoud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:44:
Ik heb hem besteld bij coolblue met een 1 jarig abbo van tele2. 1 jaar lang 55 euro per maand en 76 euro bijbetalen. 450 belminuten en 1,5GB aan data. Ik vind deze op zich nog meevallen vergeleken met de rest.
Beroerd goedkoop - 736 euro totaal voor 1 jaar.. Daarvoor kan je de telefoon niet laten liggen. Ik ben echter bang voor het netwerk van tele2, weet iemand hier iets over te vertellen? Wellicht is het overigens een foutje, op andere websites moet je al snel 183 bij betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door nubcaek op 05-02-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

nubcaek schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:42:
[...]

Beroerd goedkoop - 736 euro totaal voor 1 jaar.. Daarvoor kan je de telefoon niet laten liggen. Ik ben echter bang voor het netwerk van tele2, weet iemand hier iets over te vertellen? Wellicht is het overigens een foutje, op andere websites moet je al snel 183 bij betalen.
Tele2 gaat via T-Mobile en dat heb ik nu. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee. Heb bijna nooit 3G netwerk in buitengebieden en zodra ik dat wel heb is het zeer traag. Mijn persoonlijke mening is dat als je een smartphone koopt er ook een goed netwerk bijhoort en ik vind T-Mobile (dus Tele2) niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55
Juist, voor 200 eu extra heb je een 2 jaar abbo van Voda met 4gb data (wel een stuk minder minuten though)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
frankeros schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:54:
[...]

Tele2 gaat via T-Mobile en dat heb ik nu. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee. Heb bijna nooit 3G netwerk in buitengebieden en zodra ik dat wel heb is het zeer traag. Mijn persoonlijke mening is dat als je een smartphone koopt er ook een goed netwerk bijhoort en ik vind T-Mobile (dus Tele2) niet goed.
Precies mijn redenering om deze keer voor een fatsoenlijk netwerk te kiezen. Uiteindelijk ben ik uitgekomen op een lease abbonnement, alhoewel ik daar geen fan van ben, aangezien ik ieder jaar een nieuwe telefoon neem. Op deze manier ben ik 51x12=612 kwijt ten opzichte van een abbonnement van vodafone twv 900 euro op jaarbasis. Scheelt een boel, zoveel haal ik er niet uit als ik de telefoon wil verkopen + moeite. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
[...]

Same here, na 2 jaar T-Mobile verschrikking naar Vodafone vertrokken en dat was een verademing. Al ben ik van mening dat ook Vodafone nog voor verbetering vatbaar is, eigenlijk wil ik naar KPN, maar dat gare toestellease zit ik compleet niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ik merk dat ook erg vaak, mijn vriendin heeft T-Mobile en ik Vodafone maar ik heb zelden problemen en hoef dus ook nooit op Wifi te zitten (codes vragen enz enz) terwijl zij overal loopt te lobbyen voor Wifi codes omdat 3G zo beroerd is.

(In de randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Ik kan het bovenstaande alleen maar onderschrijven. Ik werk vlak naast Utrecht Centraal station. En daar was bij T-Mobile de 3G dekking op zijn best 'beroerd' te noemen, en op zijn slechtst 'afwezig'.
Mijn overstap naar Vodafone was de beste beslissing denkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Okay Coolblue heeft gebeld. Nummerbehoud is geregeld en ik krijg de headset. Nu alleen nog tot de 28ste wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik heb gisteren begin van de middag besteld, en was aan de telefoon verzekerd dat ik hem zou krijgen, krijg ik nu een mail met:

Daar kunnen we momenteel niets over zeggen. We laten u later vandaag weten of u bij 1 van de gelukkige zit.

Wat heb ik hier nou aan :P

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:26
Ik had 14 januari al de Z bij coolblue besteld, bij mij is de hoofdtelefoon vandaag bij de bestelling geplaatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Net een mail gehad van Coolblue:
1 x Sony Xperia Z (EUR 629,00) Totaal: EUR 629,00
1 x Sony MDR-1R Zilver Actie (EUR 0,00) Totaal: EUR 0,00

België, besteld op 8 januari ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Comment
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 20:08
Ik heb gisteren rond 14u30 besteld bij Coolblue en bij mij staat de MDR-1R bij "Mijn bestellingen". Dus iedereen die hiervoor besteld heeft, heeft in ieder geval de hoofdtelefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Goede kans dat als je vandaag besteld hebt te laat bent dus. Helaas .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ik gister telefonisch besteld bij cool blue.. en dus geen account om te checken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Comment
nubcaek schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:11:
Goede kans dat als je vandaag besteld hebt te laat bent dus. Helaas .
Lijkt mij inderdaad een grote kans, de actie is ook reeds verwijderd van de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Comment
De leverdatum is met 1 dag vervroegd zie ik net, naar 27-02-13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
No Comment schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:13:
De leverdatum is met 1 dag vervroegd zie ik net, naar 27-02-13.
Leuk verjaardagscadeautje voor mij dan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:48
Dat zeker Ambroos voor jou! En als je naar je bestelling kijkt dan zie je nu ook de Sony MDR-1R Zilver Actie is toegevoegd! Prima geregeld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Comment
AmbroosV schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:15:
[...]

Leuk verjaardagscadeautje voor mij dan ^^
Je hebt nog meer geluk blijkbaar :P Je hebt nog 629 euro betaald i.p.v. 649 die nu dient betaald te worden bij Coolblue België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:18
Ik zou graag de zwarte versie willen van de MDR-1R. Naja, je kan niet alles hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
banaliteit schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:18:
Ik zou graag de zwarte versie willen van de MDR-1R. Naja, je kan niet alles hebben :P
Bwa, dat zwart met rood, dan denken mensen nog dat je met een Beatsding rondloopt.

Dit knappe bruin-zilvere model daarentegen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cwwBv3ll.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Yeah, bij mij staat er ook een zilvere bij m'n bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Edit: Stomme vraag never mind :P

De zilvere versie is idd echt geweldig mooi, hoop dat die geleverd wordt :D

[ Voor 165% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 05-02-2013 17:25 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties: